Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.525 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 51661 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:27:
[...]

Ik ga akkoord met deze stelling zodra jij wat toegankelijker omgaat met de reacties van anderen op jou meningen mbt het kunnen van characters O+

;)
DAT is nog eens een politiek correct antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

kEv4h schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:27:
[...]

Een hele duidelijke ja is dat.
Stel ik ben ontelbare keren MC wezen doen elke avond weer, en we zijn eindelijk bij Ragna, deze krijgen we ook eindelijk keer.
En eindelijk, het item waarvoor ik al die runs heb gedaan en m'n punten heb gespaard dropt.
Oh, maar shit.. die ene gast die net een aantal keer meegeweest is maar wel meer punten heeft dan de fixed prijs voor dit item is er ook.

Heeft die gast er dan recht op? Denk het niet.. ondanks dat het misschien zijn fout niet is dat wie weinig tijd heeft.
Maar heb jij dan meer gedaan om raggie neer te krijgen dan die andere die een aantal keer is mee geweest? Je killed raggie inderdaad met 40 man, en misschien is hij wel degene die de fight heeft gered. Je kan het "recht" op een item in mijn ogen niet binden aan simpelweg het meeste mee doen aan een raid.

Hierdoor kan de meest sukklige speler zoveel punten krijgen, terwijl die 1337 priest die de raid ff goed mee helpt voor de 4e keer en daarom bij raggie komen niks mag krijgen?

Dat vind ik oneerlijk

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Wiebbe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:30:
[...]

Maar heb jij dan meer gedaan om raggie neer te krijgen dan die andere die een aantal keer is mee geweest? Je killed raggie inderdaad met 40 man, en misschien is hij wel degene die de fight heeft gered. Je kan het "recht" op een item in mijn ogen niet binden aan simpelweg het meeste mee doen aan een raid.

Hierdoor kan de meest sukklige speler zoveel punten krijgen, terwijl die 1337 priest die de raid ff goed mee helpt voor de 4e keer en daarom bij raggie komen niks mag krijgen?

Dat vind ik oneerlijk
Het probleem is dat dat de stelling is van mensen die al reeds een hoop moeite gedaan hebben. Je zult echt geen spelers tegenkomen die een BoE epic gedropt krijgen, de roll winnen, en het dan weggeven aan de main tank of healer, zo van, hier, jij hebt harder gewerkt dan ik, dus hou maar.

Nogmaals, je mag er zoveel moeite in steken als jij wilt om een item te farmen. Dat is je eigen keus, het spel laat je vrij in wat je doet en laat. Maar iedereen mag mee naar een instance, en jullie bepalen zelf wie je meeneemt. Als jij meer tijd in het spel steekt dan anderen, om wat voor reden dan ook, geeft dat jou niet het recht om andere speelplezier te ontnemen.

En hoe geweldig plezierig is het wel niet om een machtige raid voor het eerste te doen, je ogen uit te kijken, en dan nog een paarse chestpiece te krijgen ook? Iemand die instances farmed heeft niet meer recht, alleen maar kans op het item. En kansen tja, tis gewoon geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

in mc duurt het allemaal zo lang dat er zoveel werk in zit dat je het niet van geluk wilt laten af hangen ik vind die dkp wel eerlijk hoor, meestal ben ik de gene met veel geluk maar dan nog lijkt me redelijk rot dat je super vaak mee gaat en iedere keer kaapt iemand wat voor je neus weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:34:
in mc duurt het allemaal zo lang dat er zoveel werk in zit dat je het niet van geluk wilt laten af hangen ik vind die dkp wel eerlijk hoor, meestal ben ik de gene met veel geluk maar dan nog lijkt me redelijk rot dat je super vaak mee gaat en iedere keer kaapt iemand wat voor je neus weg.
Dat is nu juist! Er is NIEMAND die iets voor je neus wegkaapt. Het SPEL geeft IEDEREEN een dobbelsteen voor zijn neus, daar kan je NIETS aan doen. Die dobbelsteen is absoluut random, en uiteindelijk bepaalt de digitale dobbelsteen van blizzard wie het item krijgt. Daar kan jij, het team, blizzard, EN de uiteindelijke winnaar niks aan doen. Hij heeft meegevochten met jullie om te komen waar je bent, en is de gelukkige die op 1 op 40 kans had om dat item te winnen.

Puur geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Wiebbe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:26:
[...]

en ik heb nooit gezegd dat het GEEN punten kost. Je moet mijn stukje wel helemaal doorlezen. Waar het mij om gaat is dat een set item bijv 75 punten kost. per raid verdien je 35 punten. Dan moet iemand minstens 3x een raid helemaal hebben afgemaakt om een item te mogen verdienen.

Maar omdat hij al 3x een raid goed heeft afgemaakt vind ik dat hij ook het recht heeft om een item te verdienen. Vandaar als meer mensen de item kunnen kopen ze gewoon een /roll doen.

het is echt niet zo dat ELKE item gewoon /roll word gedaan. Er word ook nog steeds naar waarde en RP gekeken.

En btw, ik ben de guild leader van mijn guild en iedereen is hardstikke tevreden met het systeem. Ik maak het nog leuker, als er non-guildies mee gaan met een raid, bijv een dwarfen priest voor Maggie ofzo, en er dropt een Priest set item, word er EERST voor hem /roll gedaan tegen onze priests, wint hij krijgt hij sowieso de item zonder ook maar RP/DKP te hebben.

Maar dit geld alleen voor mensen die wij echt nodig hebben. Als WIJ een dwarfen priest inviten want de onze zijn offline dan krijgt hij zo zijn items. Komt hij gewoon mee om te runnen dan heeft hij helaas pech.
toon volledige bericht
Jouw situatie is gewoon dat je als nieuwe meer punten biedt dan die veteraan. Heb je natuurlijk inderdaad recht op je item, want dan is die veteraan een sukkel die te weinig punten biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:38:
[...]

Dat is nu juist! Er is NIEMAND die iets voor je neus wegkaapt. Het SPEL geeft IEDEREEN een dobbelsteen voor zijn neus, daar kan je NIETS aan doen. Die dobbelsteen is absoluut random, en uiteindelijk bepaalt de digitale dobbelsteen van blizzard wie het item krijgt. Daar kan jij, het team, blizzard, EN de uiteindelijke winnaar niks aan doen. Hij heeft meegevochten met jullie om te komen waar je bent, en is de gelukkige die op 1 op 40 kans had om dat item te winnen.

Puur geluk.
Psst er zit een knop onder de dobbelsteen: PASS.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Wiebbe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:30:
[...]

Dat vind ik oneerlijk
wat een onzin verhaal zeg in mc kan je niet in je 1tje de raid redden iedereen moet precies zijn werk doen een sukkelige speler zal het voor iedereen verpesten en die komt ook als het goed is niet in een guild die serieuze mc runs doet. Als jij 60 uur in mc runs hebt gestoken voor je guild en er is een nieuwe die pas 4 uur bezig is heb jij het eerste recht lijkt me heel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Als deze systemen doorzetten, komen de DKP raids systeem toch ook dood te liggen? Op een gegeven moment kunnen ze geen mensen meer vinden om mee te helpen die boss te killen, want ze zijn het niet met het puntensysteem eens en gaan liever met een raid mee waar iedereen gewoon mag rollen. Ik denk dat er meer casual gamers zijn dan hardcore gamers, en zodra die hardcore gamers de jonge generatie weggejaagd hebben met hun puntensysteem en alle items binnen hebben, beginnen ze een alt char en komen precies in die stroom newbies terecht die een normale raid doen, waar iedereen gewoon rollt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:38:
[...]

Puur geluk.
zowieso is het geen 1 op 40 in de meeste gevallen omdat het voor 1 class is, en je hoeft het dus
te accepteren dat je kan rollen er is niet voor niets ook master loot of iets in die trant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Volgens mij vergeten een hoop mensen hier dat het een spelletje is en dat items etc. geen ene fuck waard zijn. Of je nou de 10e keer je 2e tier epic set item krijgt of na 30 keer. Ik doe dit spel omdat ik het leuk vindt, die items kunnen me gestolen worden in zoverre dat het me niet uitmaakt wie het item wint (in een guildrun).

Ik zal die gast die de 1e wint en dat item voor mijn neus wegkaapt nog feliciteren ook. Mijn tijd komt dan nog wel. Dat hele, "ik heb teveel tijd dus ga ik maar hardcore MC runnen en dus heb ik meer recht op items" is helemaal niks.

Als iedereen het ermee eens is, is het prima, maar het is niks voor mij. En ga niet zeggen dat ik dan nooit in high lvl instances terecht kom. Mijn guild is al vrolijk bezig met Onyxia en MC (net begonnen) en ze rollen nog steeds overal op. Er zijn nog wel stemmen opgegaan voor een DKP systeem, maar er was teveel kritiek op en dus ging het hele feestje niet door. Laten we het er maar op houden dat we een sociale guild zijn dan, die elkaar graag wat gunnen. Bij ons is het gewoon zo dat als er 2 epics droppen voor een priest de 2 die het het hardst nodig hebben (grootste verbetering, inclusief setbonus) die krijgt het gewoon. Alleen de main tank krijgt voorrang op de might set.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:40:
Als deze systemen doorzetten, komen de DKP raids systeem toch ook dood te liggen? Op een gegeven moment kunnen ze geen mensen meer vinden om mee te helpen die boss te killen, want ze zijn het niet met het puntensysteem eens en gaan liever met een raid mee waar iedereen gewoon mag rollen. Ik denk dat er meer casual gamers zijn dan hardcore gamers, en zodra die hardcore gamers de jonge generatie weggejaagd hebben met hun puntensysteem en alle items binnen hebben, beginnen ze een alt char en komen precies in die stroom newbies terecht die een normale raid doen, waar iedereen gewoon rollt.
tuurlijk niet er zijn genoeg mensen die begrijpen dat ze de punten moeten verdienen dat heeft de hardcore gamer toch ook gedaan, en misschien hebben die de drop al dus dan heb jij wel veel kans omdat bv 2 van de 4 warriors al wel die might legs hebben ;) dus dat systeem loopt echt niet dood.

Er blijven altijd pickup groups voor mc maar meestal komen die tot de eerste boss na veel werk en dan ga de eerst al weg, in een serieuze guild gebeurt dat minder he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

M1lamb3r schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:39:
[...]

Psst er zit een knop onder de dobbelsteen: PASS.
Klopt, en weet je waarom? Omdat jij kan besluiten dat iemand anders er beter gebruik van kan maken dan jij. Je rollt als lock niet op een plate epic helm als jouw warrior net bijna zijn leven heeft gegeven om die boss neer te krijgen. En de warrior haalt het niet in zijn hoofd om er met een cloth epic chestpiece vandoor te gaan terwijl de priest die hem in leven hield er zo hard op hoopte.

Dat zijn dingen die je voor elkaar doet omdat je een team bent en als team speelt, en mekaars moeite waardeert. Een puntensysteem zoals hierboven beschreven heeft geen waardering meer voor de moeite die iemand voor jouw team doet. Pas als je minimaal 10 of 20 instances raids meegevochten heb, 'tel je mee'... En dat is niet eerlijk.

Voor jou als hardcore gamer is het misschien niet eerlijk, maar voor een newbie die maar 4 uur per week kan spelen was die ene raid de zwaarste inspanning ooit, en het moeilijkste deel van het spel, hij vocht als een gek maar je hebt het samen gehaald. Hij kan niet elke dag raiden, zoals sommigen. Hij zal het niet eens zijn als jij zegt dat jij er meer moeite voor deed dan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

MantaMania schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:39:
[...]

wat een onzin verhaal zeg in mc kan je niet in je 1tje de raid redden iedereen moet precies zijn werk doen een sukkelige speler zal het voor iedereen verpesten en die komt ook als het goed is niet in een guild die serieuze mc runs doet. Als jij 60 uur in mc runs hebt gestoken voor je guild en er is een nieuwe die pas 4 uur bezig is heb jij het eerste recht lijkt me heel logisch.
Juist. Het eerste recht, niet het ALLEEN recht. Het DKP systeem biedt hardcore gamers een alleenrecht. Wat in mijn ogen eerlijker zou zijn, iemand die 20x is geweest mag 2x rollen (hoogste roll telt) en iemand die 10x meegeweest is rollt 1x (iets in deze richting). Beide hebben kans, maar iemand die 2x zo vaak is geweest heeft een hogere kans op winnen. Alleenrecht uitdelen in raids vind ik niet passen in raids van 40 man, tenzij alle spelers uit een raid hier akkoord mee zijn (Dit zal vrijwel alleen het geval zijn in guilds van hardcore gamers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Even een snelle vraag!

In me protection tree (warrior) moet ik 5 punten kwijt, kan ik deze nou beter in Shield Specialization kwijt of in Anticipation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

MantaMania schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:43:
[...]

tuurlijk niet er zijn genoeg mensen die begrijpen dat ze de punten moeten verdienen dat heeft de hardcore gamer toch ook gedaan, en misschien hebben die de drop al dus dan heb jij wel veel kans omdat bv 2 van de 4 warriors al wel die might legs hebben ;) dus dat systeem loopt echt niet dood.

Er blijven altijd pickup groups voor mc maar meestal komen die tot de eerste boss na veel werk en dan ga de eerst al weg, in een serieuze guild gebeurt dat minder he
tuurlijk kan eht zijn dat de spelers met might al alles hebben, maar het kan ook zijn dat ze nog niks hebben, en op het moment dat jij mee gaat pakken ze ALLE might items, terwijl je zelf nooit wat krijgt.

Maar ja, deze discussie is helemaal gebaseerd op meningen van iedereen. Ik vind een Fixed Price met DKP systeem lekker werken. Er zitten ook nadelen aan ja, maar ik vind die niet opwegen tegen de voordelen er voor. Als Bid met DKP lekker werkt, gewoon die blijven gebruiken :)

ik denk dat je de afweging moet maken of je met een Core van je guild speelt (met vaak dezelfde mensen) of heel veel afwisselt. Als je met vaak dezelfde mensen speelt dan is bieden misshcien wel eerlijker. Maar wij spelen vaak met verschillende mensen, en hierdoor is Fixed price met DKP eerlijker in mijn ogen.

[ Voor 13% gewijzigd door Wiebbe op 04-07-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:44:
[...]

Klopt, en weet je waarom? Omdat jij kan besluiten dat iemand anders er beter gebruik van kan maken dan jij. Je rollt als lock niet op een plate epic helm als jouw warrior net bijna zijn leven heeft gegeven om die boss neer te krijgen. En de warrior haalt het niet in zijn hoofd om er met een cloth epic chestpiece vandoor te gaan terwijl de priest die hem in leven hield er zo hard op hoopte.

Dat zijn dingen die je voor elkaar doet omdat je een team bent en als team speelt, en mekaars moeite waardeert. Een puntensysteem zoals hierboven beschreven heeft geen waardering meer voor de moeite die iemand voor jouw team doet. Pas als je minimaal 10 of 20 instances raids meegevochten heb, 'tel je mee'... En dat is niet eerlijk.

Voor jou als hardcore gamer is het misschien niet eerlijk, maar voor een newbie die maar 4 uur per week kan spelen was die ene raid de zwaarste inspanning ooit, en het moeilijkste deel van het spel, hij vocht als een gek maar je hebt het samen gehaald. Hij kan niet elke dag raiden, zoals sommigen. Hij zal het niet eens zijn als jij zegt dat jij er meer moeite voor deed dan hem.
hahahaha tuurlijk doet die hardcore gamer er meer voor die steekt er toch meer tijd in en dat is het nou eenmaal je kan wel beginnen over harder vechten of zwaarder inspanning das allemaaal bullshit. Tis gewoon hoeveel tijd je erin steekt en dat is voor iedereen gelijk!!!! tis niet zo dat jou tijd meer waard is dan de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:46:
Even een snelle vraag!

In me protection tree (warrior) moet ik 5 punten kwijt, kan ik deze nou beter in Shield Specialization kwijt of in Anticipation?
ik zou voor shield spec gaan maar das omdat ik nu bijna alleen loop te tanken in instances, als jij nog veel soloed zou ik anticipation nemen of je moet altijd soloen met een schild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

Oftewel: je bebaald zelf alsnog wie de roll wint en niet de dobbelsteen zoals je zegt.

En nee ik roll er niet op nee, want wij gebruiken DKP.

En als je een goed systeem hebt hebben nieuwelingen+minder actieven ook een kans hoor... de kans is namelijke aanzienlijk dat als je al 20x MC gedaan hebt dat er dezelfde epic nog een keer dropt, en laten andere mensen die dan al hebben.

Tevens kan je te "bescherming" ook een DKP cap oprichten..

IMO is het gewoon een goed systeem, je wordt beloond voor het werk wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mensen die schijnbaar de illusie hebben dat je nog zonder problemen zonder een DKP systeem en met Group Loot aan Molten Core kan runnen; THINK AGAIN.

Je krijgt altijd wrijving met mensen die steeds of meer winnen en mensen die ook een beloning voor hun inspanning willen. Simple fact of life, en het sneakt er echt geleidelijk in hoor.

Een DKP systeem beloont mensen die veel met de Guild runnen met meer punten dan Average Joe die elke week een uurtje komt binnenwaggelen (niet dat dat soort mensen uberhaupt nog in zo'n actieve Guild kunnen blijven maar tis ff voor het voorbeeld he). Veteraan wint dus veel spullen, en dan begint Average Joe ineens te miepen dattie ook wel es wat wil. Sja, dan moet je es vaker komen en punten krijgen/sparen zodat je die Veteraan met punten kunt outbidden.

Iedereen zijn ding qua type Guild hoor, maar als je een beetje waarde hecht aan de samenstelling en sportiviteit in je Guild zet je wat regels op zodra je mensen bij end-game belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 51661 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:45:
[...]

Juist. Het eerste recht, niet het ALLEEN recht. Het DKP systeem biedt hardcore gamers een alleenrecht. Wat in mijn ogen eerlijker zou zijn, iemand die 20x is geweest mag 2x rollen (hoogste roll telt) en iemand die 10x meegeweest is rollt 1x (iets in deze richting). Beide hebben kans, maar iemand die 2x zo vaak is geweest heeft een hogere kans op winnen. Alleenrecht uitdelen in raids vind ik niet passen in raids van 40 man, tenzij alle spelers uit een raid hier akkoord mee zijn (Dit zal vrijwel alleen het geval zijn in guilds van hardcore gamers).
op de dkp manier verdien je op een gegeven moment dus gewoon een item. En het eerste recht op een item houdt dus in dat jij mag kiezen of je het wilt (bijna het zelfde dus).
Als ik nieuw begin bij een guild met een dkp systeem weet ik dat ik eerst punten moet verdienen dat hebben hun zelf ook moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:47:
[...]

hahahaha tuurlijk doet die hardcore gamer er meer voor die steekt er toch meer tijd in
tis niet zo dat jou tijd meer waard is dan de mijne.
Nuff' said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:46:
Even een snelle vraag!

Wil je liever een ietwat verhoogde kans om een gehele aanval te parry-en of dodgen, of een grotere kans om 50 damage van die 800 damage mep te blokkeren?

+def = erg goed voor tank warriors, wij hebben er een met 400 nogwat def, die parry'd 20% van de aanvallen. Scheelt wel als healer hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
MantaMania schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:48:
[...]

ik zou voor shield spec gaan maar das omdat ik nu bijna alleen loop te tanken in instances, als jij nog veel soloed zou ik anticipation nemen of je moet altijd soloen met een schild
duidelijk dus, shield shit :P ik solo met schild en ben inderdaad ook MT in instance.... tnx for the info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Als ze evenveel waard zijn is meer tijd meer waard dan minder tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Anoniem: 114195 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:54:
[...]

Wil je liever een ietwat verhoogde kans om een gehele aanval te parry-en of dodgen, of een grotere kans om 50 damage van die 800 damage mep te blokkeren?

+def = erg goed voor tank warriors, wij hebben er een met +400 nogwat def, die parry'd 20% van de aanvallen. Scheelt wel als healer hoor ;)
lol, ieder zegt wat anders :P nou weet ik het nog niet.....

ik heb een helmpie die +10 defence doet, dus ik heb nu 310.... met anticipation nog eens 10 erbij..... hhhmmmm anticipation klinkt dus beter

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 04-07-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:58:
[...]

Als ze evenveel waard zijn is meer tijd meer waard dan minder tijd.
Touche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

[...]

Geef ik je geen gelijk in. Ik ga als hardcore wow-er ook een hardcore guild joinen die zulke regels hanteert. Uiteraard ben ik de eerste runs mee voor piet jan lul, maar aan de andere kant verdien ik met elke keer dat ik meega steeds meer het recht op die epic drop die ik nodig heb.

En gamers die minder tijd hebben om te gamen, joinen dan toch gewoon een andere guild? Ik wil een guild dat rekening houd met de tijd die ik erin steek en verwacht dat ik daar ook naar beloond zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:00:
[...]

Geef ik je geen gelijk in. Ik ga als hardcore wow-er ook een hardcore guild joinen die zulke regels hanteert. Uiteraard ben ik de eerste runs mee voor piet jan lul, maar aan de andere kant verdien ik met elke keer dat ik meega steeds meer het recht op die epic drop die ik nodig heb.

En gamers die minder tijd hebben om te gamen, joinen dan toch gewoon een andere guild? Ik wil een guild dat rekening houd met de tijd die ik erin steek en verwacht dat ik daar ook naar beloond zal worden
En hoeveel guilds hebben wij op onze server die in staat zijn elke avond een voltallige raid group samen te stellen uit alleen hun eigen leden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:02:
[...]

En hoeveel guilds hebben wij op onze server die in staat zijn elke avond een voltallige raid group samen te stellen uit alleen hun eigen leden?
1/2 momenteel

maar er komen er meer als je ziet hoeveel lvl 50's er zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:03:
[...]

1/2 momenteel

maar er komen er meer als je ziet hoeveel lvl 50's er zijn
En hoe groot is dus de kans dat je een group moet samenstellen uit verschillende leden van verschillende guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:50:
[...]

op de dkp manier verdien je op een gegeven moment dus gewoon een item. En het eerste recht op een item houdt dus in dat jij mag kiezen of je het wilt (bijna het zelfde dus).
Als ik nieuw begin bij een guild met een dkp systeem weet ik dat ik eerst punten moet verdienen dat hebben hun zelf ook moeten doen.
Nogmaals: Ik zeg niet dat DKP systemen niet werken. Wat mijn punt is: Verplicht mensen niet meer tijd te besteden voor hun items dan zij zelf willen. Dit zal vast ook niet gebeuren omdat deze systemen waarschijnlijk wegblijven in guilds waar niet zoveel hardcore gamers zijn. Juist voor deze guilds opperde ik een alternatief omdat het random systeem vaak ook voor irritatie zorgt. Ik voel mij zelf ook meer thuis in een systeem waar ik nergens toe verplicht wordt maar ik toch meer kans heb op een item (dus het vaker mogen rollen na meer runs bijvoorbeeld). Dit systeem zal ongetwijfeld ook weer zn nadelen hebben, maar zoals eerder gezegt: Een perfect systeem is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:04:
[...]

En hoe groot is dus de kans dat je een group moet samenstellen uit verschillende leden van verschillende guilds?
Als je buiten die 2 guilds valt, heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Aangezien wij een low-population server hebben met veel 'freelance' spelers, verwacht ik dat het nog heel lang (> 2 maanden) gaat duren voor wij meer dan 3 guilds hebben die uit hun eigen (online) leden een raid group kunnen bouwen.

De kans dat je een raid group bouwt uit verschillende guilds is dus zeer groot. En dan nog zullen daar een hoop nieuwelingen bij zitten die andere regels hanteren, of zouden willen hanteren. Als je ze regels opdringt waar ze het niet mee eens zijn krijg je die group nooit vol natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:04:
[...]

Redelijk groot, als je jezelf in eerder raidgroepen (ubrs/strat/scholo) goed gedraagt en laat zien dat je een teamspeler bent.

Kennis van mij heeft vorige week met een pickupgroep luci gekilled en maar 9 man waren ereder in MC geweest.

Hij speelt btw @ emarald dream RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
Anoniem: 61797 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:38:
Mijne:

Arcane:

IAM 5/5
AC 5/5
Evo 1/1
IAE 5/5
IC 2/2

de rest heb ik in frost zitten
Dat is waar ik ook voor ga, ben nu net level 18 en dus hard op weg naar Evocation en IAE :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:58:
[...]

lol, ieder zegt wat anders :P nou weet ik het nog niet.....

ik heb een helmpie die +10 defence doet, dus ik heb nu 310.... met anticipation nog eens 10 erbij..... hhhmmmm anticipation klinkt dus beter
Mja kijk, voor die 50 damage die je blokkeert op een 800 damage mep moet wel 750 hp gehealed worden. Verhoogde kans op blocken is niet zo heel super omdat blocken van je str afhankelijk is. End-game zijn er wat schildjes die je blockvalue verhogen maar meer dan 100-120 damage zul je als Warrior niet blocken met je schild.

+Defense geeft je een 0,04% kans per punt op een parry of dodge extra tegen een gelijk-gelevelde tegenstander, en zorgt er ook nog es voor dat de kans dat je gecrit wordt door die tegenstander lager wordt. Dat is dus een steeds hoger wordende kans dat je die 800 damage volledig parry'd of dodge'd. En wat denk je dat die healer met zijn beperkte mana pool liever heeft, jouw hp -700 damage weer volhealen, of niet te hoeven healen omdat je die slag volledig parry'de/dodge'de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:05:
[...]

Als je buiten die 2 guilds valt, heel groot.
Zelfs als je in die guild zit, is die kans redelijk groot. Er zijn maar weinig guilds met écht veel leden. Stel je hebt 100 leden. Lijkt me een groot aantal voor een laagbevolkte server als de onze. Van die 100 zijn er 15 @ level 60. Kans verkeken dus.

Stel je hebt 200 leden, met nog veel meer levels 60 spelers, zeg voor het gemak 40 stuks.
Als er 5 offline zijn, moet je al gaan leentjeburen bij andere guilds.

Conclusie: Not gonna happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

M1lamb3r schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:06:
[...]

Redelijk groot, als je jezelf in eerder raidgroepen (ubrs/strat/scholo) goed gedraagt en laat zien dat je een teamspeler bent.

Kennis van mij heeft vorige week met een pickupgroep luci gekilled en maar 9 man waren ereder in MC geweest.

Hij speelt btw @ emarald dream RP.
Precies, en het is denk ik heel erg, zo niet onmogelijk, om mensen die je niet kent een DKP systeem op te leggen, niet in de eerste plaats omdat je nog nooit met ze geraid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:06:
Aangezien wij een low-population server hebben met veel 'freelance' spelers, verwacht ik dat het nog heel lang (> 2 maanden) gaat duren voor wij meer dan 3 guilds hebben die uit hun eigen (online) leden een raid group kunnen bouwen.

De kans dat je een raid group bouwt uit verschillende guilds is dus zeer groot. En dan nog zullen daar een hoop nieuwelingen bij zitten die andere regels hanteren, of zouden willen hanteren. Als je ze regels opdringt waar ze het niet mee eens zijn krijg je die group nooit vol natuurlijk.
dat betwijfel ik :)

en liever geen raid groep dan een raidgroep die overal op rollt.

En jammer voor degene die weinig tijd hebben, maar die joinen dan toch een andere groep??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:08:
[...]

.

Conclusie: Not gonna happen.
heerlijk, die naiviteit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:17

On_E

Housemusic

Interessante read over de mogelijke expansion.

http://www.warcraft3.com/idealbb/view.asp?topicID=42251

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:09:
[...]

Precies, en het is denk ik heel erg, zo niet onmogelijk, om mensen die je niet kent een DKP systeem op te leggen, niet in de eerste plaats omdat je nog nooit met ze geraid hebt.
Enige verschil is dat als je goed bevalt je vaker gaat raiden... en je elkaar dan dus goed kent en waarschijnlijk die guilds gaan mergen.

(zo hebben wij het @ bloodscalp ook gedaan: eerst een groep van 5 bij ons opgenomen en nu 2 andere guilds een samenwerkings verband achtig iets gemaakt en ja we werken met DKP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:11:
[...]

dat betwijfel ik :)

en liever geen raid groep dan een raidgroep die overal op rollt.

En jammer voor degene die weinig tijd hebben, maar die joinen dan toch een andere groep??
Dat sowieso. Maar er zijn veel te weinig high levels aanwezig op onze server. Dus wil jij 40 man volkrijgen zul je geheid mensen krijgen die het daar niet mee eens zijn, omdat ze nu eenmaal geen 40 runs per week kunnen doen. Een complete raid group met kans op je item is altijd nog beter dan helemaal geen raid group omdat ze jouw regels niet accepteren. Niet in de laatste plaats omdat je altijd nog de normale loot drops hebt, xp, (mocht je nog geen 60 zijn) en cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
duidelijk, Anticipation is the way to spend points :P tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:14:
[...]

Dat sowieso. Maar er zijn veel te weinig high levels aanwezig op onze server. Dus wil jij 40 man volkrijgen zul je geheid mensen krijgen die het daar niet mee eens zijn, omdat ze nu eenmaal geen 40 runs per week kunnen doen. Een complete raid group met kans op je item is altijd nog beter dan helemaal geen raid group omdat ze jouw regels niet accepteren. Niet in de laatste plaats omdat je altijd nog de normale loot drops hebt, xp, (mocht je nog geen 60 zijn) en cash.
in MC krijg je geen xp (ja 5) cash dropt bijna niet, en op de gewone loot heb je onderhand nog minder kans dan op epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Weet iemand of er ergens op je HD een registratie van je chatlog staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:14:
[...]

er komt een hele zwik high lvl's aan en die gaan het echt wel professioneel aanpakken. Het is voor mij nu al lastig aan een groep te komen vanwege dat de guilds eerst binnen hun eigen gelederen mensen zoeken. En met dat dobbelen is het gewoon te veel op geluk. Met eerder genoemde regels is zelfs een raid waarin je niks heb gekregen, toch handig vanwege dat je punten hebt opgebouwd voor de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

M1lamb3r schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:15:
[...]

in MC krijg je geen xp (ja 5) cash dropt bijna niet, en op de gewone loot heb je onderhand nog minder kans dan op epics.
Dus als je een pool van 60 mensen hebt die skilled genoeg zijn om die instance te doen, en 30 willen zonder DKP spelen, dan doe jij liever géén instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:18:
[...]

Dus als je een pool van 60 mensen hebt die skilled genoeg zijn om die instance te doen, en 30 willen zonder DKP spelen, dan doe jij liever géén instance?
ik niet iig :)

ben ik een paar uur kwijt en met het risico dat ik niks krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:18:
[...]

Idd

en draai het ff om

Dus als je een pool van 60 mensen hebt die skilled genoeg zijn om die instance te doen, en 30 willen met DKP spelen, dan doe jij liever géén instance?

ligt er btw ook aan of je voor het eerste mee gaat of niet en het dus een kennismaking met de hele groep is. In dat geval zou ik het niet erg vinden, maar erna wel DKP willen.

[ Voor 21% gewijzigd door Puc van S. op 04-07-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:18:
[...]

ik niet iig :)

ben ik een paar uur kwijt en met het risico dat ik niks krijg
Nu, stel dan dat 10 van jouw dkp mensen besluiten de gok te wagen en met die overige 30 meegaan. Er dropt wat, mensen rollen, mensen winnen, zijn ondertussen 4 uur bezig met die instance. Met welke mensen ga jij je dan 4 uur bezighouden? Grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:20:
[...]

Nu, stel dan dat 10 van jouw dkp mensen besluiten de gok te wagen en met die overige 30 meegaan. Er dropt wat, mensen rollen, mensen winnen, zijn ondertussen 4 uur bezig met die instance. Met welke mensen ga jij je dan 4 uur bezighouden? Grinden?
ja, of evt mijn andere alt.

Ik bedoel, wat heb ik nou aan een raid als ik geen enkele drop vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
altijd leuk die DKP discussies :D

altijd dezelfde mensen in dezelfde kampen :)

de mensen in het tegenkamp begrijpen niet waar de aard van de DKP's ligt
het gaat uiteindelijk niet om de set items, maar om de echte rare Epics

set items krijg je altijd wel. en met de juiste systemen heb je daar niet eens veel DKP's voor nodig binnen een DKP systeem.

DKP is niets meer dan een beloning naar inzet systeem, en meer nog dan met EQ is het in WoW eignelijk prima op zijn plaats, gezien de opzet van vooral MC waar het om draait

de guilds die het eerste MC op farmstatus hadden zijn de hardcore PVE guilds die niets anders doen dan trial en error om daar te komen waar ze nu zijn, MC inlopen met 40 man, items pakken, DKP verzamelen buit verdelen, en wachten op reset

Daarvooraf gegaan zijn weken van proberen, tactics uitvogelen, wipen etc etc etc.

Die mensen zijn beloond met veel DKP's en ja dus hebben ze meer recht op loot, dan de nieuweling die net de guild in komt, meegaat en een kant en klare hap voor ze neus krijgt, waarbij hij alleen de tactics moet volgen en naar de raidleader moet luisteren en op het juiste moment op de juiste plek moet staan en zijn ding moet doen.

DKP = Guild only

en om die reden gaan hardcore PVE'ers niet mee in pug raids.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 114195 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:49:
Voor mensen die schijnbaar de illusie hebben dat je nog zonder problemen zonder een DKP systeem en met Group Loot aan Molten Core kan runnen; THINK AGAIN.

Je krijgt altijd wrijving met mensen die steeds of meer winnen en mensen die ook een beloning voor hun inspanning willen. Simple fact of life, en het sneakt er echt geleidelijk in hoor.

Een DKP systeem beloont mensen die veel met de Guild runnen met meer punten dan Average Joe die elke week een uurtje komt binnenwaggelen (niet dat dat soort mensen uberhaupt nog in zo'n actieve Guild kunnen blijven maar tis ff voor het voorbeeld he). Veteraan wint dus veel spullen, en dan begint Average Joe ineens te miepen dattie ook wel es wat wil. Sja, dan moet je es vaker komen en punten krijgen/sparen zodat je die Veteraan met punten kunt outbidden.

Iedereen zijn ding qua type Guild hoor, maar als je een beetje waarde hecht aan de samenstelling en sportiviteit in je Guild zet je wat regels op zodra je mensen bij end-game belanden.
Ik kan me hier helemaal in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:22:
altijd leuk die DKP discussies :D

altijd dezelfde mensen in dezelfde kampen :)

de mensen in het tegenkamp begrijpen niet waar de aard van de DKP's ligt
het gaat uiteindelijk niet om de set items, maar om de echte rare Epics

set items krijg je altijd wel. en met de juiste systemen heb je daar niet eens veel DKP's voor nodig binnen een DKP systeem.

DKP is niets meer dan een beloning naar inzet systeem, en meer nog dan met EQ is het in WoW eignelijk prima op zijn plaats, gezien de opzet van vooral MC waar het om draait

de guilds die het eerste MC op farmstatus hadden zijn de hardcore PVE guilds die niets anders doen dan trial en error om daar te komen waar ze nu zijn, MC inlopen met 40 man, items pakken, DKP verzamelen buit verdelen, en wachten op reset

Daarvooraf gegaan zijn weken van proberen, tactics uitvogelen, wipen etc etc etc.

Die mensen zijn beloond met veel DKP's en ja dus hebben ze meer recht op loot, dan de nieuweling die net de guild in komt, meegaat en een kant en klare hap voor ze neus krijgt, waarbij hij alleen de tactics moet volgen en naar de raidleader moet luisteren en op het juiste moment op de juiste plek moet staan en zijn ding moet doen.

DKP = Guild only

en om die reden gaan hardcore PVE'ers niet mee in pug raids.
toon volledige bericht
Precies. even hunter als voorbeeld, in een MC run gaan 4 of 5 hunters mee, als er giantstalker dropt, hoef je dus maar tegen 4 of 5 hunters op te bieden qua punten. Als je guild niet zo groot is zijn het meestal ook dezelfden die meegaan, dus iedere keer dat er wat dropt en jij krijgt niets, wordt de kans groter dat je de volgende keer wel wat krijgt :) http://www.eoo.se/lufo/eqdkp/viewnews.php dit is de site van de guild waarmee wij samen raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Ragnaros summonquest, moet iedereen die gedaan hebben die mee wil Ragnaros neerhalen? Of is dat net zoiets als een sleutel voor UBRS hebben? :D

Enne... leuke discussie over DKP enzo, maar waar staan de letters DKP voor? 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 04-07-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Dragon Kill Points

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 51661 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:56:
Die Ragnaros summonquest, moet iedereen die gedaan hebben die mee wil Ragnaros neerhalen? Of is dat net zoiets als een sleutel voor UBRS hebben? :D

Enne... leuke discussie over DKP enzo, maar waar staan de letters DKP voor? 8)7
Voor zover ik weet hoeft er maar 1 iemand het gedaan te hebben, (je moet 7/8 flames oid collecten d8 ik) maar is het handiger om dus 7 of 8 man dat gedaan te laten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 11-05 22:14
jarnotjuh: Da's inderdaad waar, ik zit nu op een magere 7days played op lvl 39(bijna dan), en vind dat het veel sneller gaat als met me paladin.
Mmm tja dat kan ik niet beamen ik speel net 5 dagen en 11 uur en zit op lvl 38 met mijn paladin. En dit is mijn eerste karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:20:
Niet iedereen vind het leuk of spannend om 25 keer dezelfde instance te moeten doen voor een item, dat haalt de spanning eruit. Dat er mensen zijn die dat wel doen moet niet betekenen dat dat jouw kansen op loot mag verminderen.
Je snap er echt helemaal niks van he. Duhuh, tuurlijk is het de bedoeling dat je minder kans maakt als casual player! Als het je niet aanstaat dat het verkrijgen van dergelijke items veel tijd kost, ga je toch fijn strat runs doen? MC IS een instance ontworpen voor Hardcore spelers. Het zijn de beste items in-game, en het kost een hoop tijd die te verkrijgen. Daarom is dat DKP systeem opgezet, om mensen hun tijdsinvestering te belonen. Op die manier weet je dat als je er tijd in steekt, je je items krijgt, en die items niet gaan naar iemand die voor 't eerst meedoet en nooit weer terugkomt.

Als je het niet eerlijk vindt, pech, maar dan ga jij MC niet van binnen zien. Niet meer dan eens in ieder geval.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

ik hoor btw van verschillende mensen dat het aankomende woensdag patchday is, klopt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Trouwens wel apart .... ik zit op Tyralyon .... geen idee hoe het bij andere servers is ..... maar nu heeft iedereen zo'n beetje een high level karakter .... gaan ze net als in Diablo II .... hoog levels vragen om ff quests voor ze te doen ..... een beetje moe word je er wel van. Het vervelende is namelijk ook dat je dan:

1) moeilijker mensen vindt voor instances
2) als je al een groep vind, de kans steeds groter wordt, dat er een level 50-60 in zit
3) bij normale quests 'in the land' .... ze eventjes een heel kamp tegenstanders zomaar voor je neervagen .... loopt een level 15 in bijvoorbeeld Redridge Mountains .... met een level 60 .... leg je net je eerste Blackrock Orc neer, legt hij de volgende 9 neer, kun je weer naar een volgende spawn zoeken, als íe die niet ook al ff pakt.

Vervelende situatie in ieder geval. Als het daluk weer net als Diablo II wordt .... gelukkig hebben ze qua experience er niet zo veel aan, maar ja, die quest exp. hebben ze wel, en voor de rest gaan ze gewoon grinden. Dus we zitten weer in het 'zo snel en simpel mogelijk naar level 60'-tijdperk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:05:
Trouwens wel apart .... ik zit op Tyralyon .... geen idee hoe het bij andere servers is ..... maar nu heeft iedereen zo'n beetje een high level karakter .... gaan ze net als in Diablo II .... hoog levels vragen om ff quests voor ze te doen ..... een beetje moe word je er wel van. Het vervelende is namelijk ook dat je dan:

1) moeilijker mensen vindt voor instances
2) als je al een groep vind, de kans steeds groter wordt, dat er een level 50-60 in zit
3) bij normale quests 'in the land' .... ze eventjes een heel kamp tegenstanders zomaar voor je neervagen .... loopt een level 15 in bijvoorbeeld Redridge Mountains .... met een level 60 .... leg je net je eerste Blackrock Orc neer, legt hij de volgende 9 neer, kun je weer naar een volgende spawn zoeken, als íe die niet ook al ff pakt.

Vervelende situatie in ieder geval. Als het daluk weer net als Diablo II wordt .... gelukkig hebben ze qua experience er niet zo veel aan, maar ja, die quest exp. hebben ze wel, en voor de rest gaan ze gewoon grinden. Dus we zitten weer in het 'zo snel en simpel mogelijk naar level 60'-tijdperk?
Zo werkt het in WoW niet helemaal. in Diablo II kreeg iedereen evenveel exp, ongeacht het level van de spelers, in WoW wordt het in lvl verhouding verdeelt. Maakt een lvl 60 een beestje ter waarde van 300 exp dood (ofzo) en er staat een lvl 10 bij, dan krijgt deze lvl 10 maar 1/6e deel van alle exp. (of bedoelde je dat ook in je laatste alinea? :P) Natuurlijk makkelijk verdient en de quest reward is ook erg leuk, maar het quest systeem in WoW zit niet zo in elkaar dat je alleen op de exp rewards naar lvl 60 kan komen. De helpende lvl 60 heeft op een gegeven moment ook wel snel genoeg van zn lowlvl maat helpen want die heeft zelf genoeg te doen.

Het is inderdaad zo (doe ik zelf ook met mn priest) dat ik zo nu en dan even wat lvl 60's vraag mij door SM heen te "powerrunnen" voor de loot van de bosses en mn quests daar, maar dat komt puur en alleen door de verschrikkelijk noobness van de pickup parties daar. Misschien heb ik gewoon pech met mn party mates voor zover ik pickups heb gedaan met mn alt, en misschien mag ik ook niet meer verwachten, maar ik heb er niet echt veel zin in een uur oid bezig te zijn met de library en dan leaved de tank vlak voor de boss "omdat hij daar zin in heeft".

Overigens, ik kom nog genoeg lowlvls (wat hun main is) tegen, wat bewijst dat niet iedereen binnen 3 dagen op lvl 60 wil zitten :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 04-07-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ja, ik bedoelde dat de quest EXP zelf wel gewoon overgezet wordt en ze de rest van de EXP gaan grinden op zomaar wat tegenstanders in makkelijke gebieden (inderdaad de runs zoals ze bekedn zijn uit DII). Ik weet dat het wat exp betreft verder onzinning is wat ze doen.

En ja, leuke groepen vinden is moeilijk soms. Goed .... ja ach, niet iedereen is even goed, als je nu altijd met alleen mensen wilt spelen die erg goed zijn .... sommige mensen spelen voor de lol en die maken fouten, en er spelen zat mensen die niet weten wat ze doen ..... ikzefl vind het vervelendste mensen die gewoon alleen met zichzelf bezig zijn, egoisten dus ;).

Ikzelf zoek verder geen items op en zo, heb ik destijds met Diablo II wel op een gegeven moment gedaan. Was een leuke tijd, maar ik ga nu niet meer allerlei calculators op dingen toepassen, speel gewoon het spel, en leef met wat ik vind. Ieder zijn eigen plezier zullen we maar zeggen.

Het vervelende is gewoon dat het steeds moeilijk gaat worden een beetj normaal te quest, en/of een groep voor een instance te vinden. Als dit fenomeen zich voorzet, zit je daluk constand met hoge levels in een groep voor low levels quests .... en ja .... dan houdt het spel voor mij in ieder geval op. Ik speelde met Diablo II niet voor niets vaak private (passworded) games met vrienden omdat we moedeloos werden van de public games ;). We merken het wel, ik hoop dat het niet zo erg wordt, als ik vermoed dat het gaat worden. Misschien anders na de zomer Guild Wars maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had m nog belooft, de loot van gister :)

Afbeeldingslocatie: http://www.allgunsblazing.net/penn/wow/EU_retail/mcloot_03-07-05.jpg

Enne, een filmpje om te laten zien wat je kan doen in MC om de verveling een beetje te breken:
http://www.affliction.co.uk/movies/Affliction-Garr.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:23
Anoniem: 114195 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:46:
Had m nog belooft, de loot van gister :)

[afbeelding]

Enne, een filmpje om te laten zien wat je kan doen in MC om de verveling een beetje te breken:
http://www.affliction.co.uk/movies/Affliction-Garr.zip
Nu wil ik lvl 60 worden ook!
* jaloers is.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 23:52
Anoniem: 51661 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:45:
[...]

Het is wel een goede manier imo om het zo te doen :) want je moet de non-hardcores ook een kans geven tegenover de hardcores.

Ik weet dat er een mod is die voor je kan rollen (DKPRoll oid) dan kun je bv eerst bieden en daarna bid in DKPRoll ingooien en die berekent dan verder iets en gaat rollen :P is imo best wel eerlijk dan zo, gezien degene die meer punten inzet ook een hogere roll kans heeft, maar degene die minder in kan zetten alsnog een kans heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:36
Sowieso stimuleert DKP mensen om bij zoveel mogelijk raids aanwezig te zijn, als je randomed heb je kans dat sommigen niet op komen dagen omdat de loot ze niet interesseert, vervolgens heb je 25 man online en kun je helemaal niets. DKP is bedoeld voor de 'hardcore' guilds, aangezien casal players meer kans hebben tov hardcore players als er gerandomed wordt, DKP is dus voor hun 'nadelig'. (Al is het eigenlijk, zoals al eerder gezegd, alleen maar eerlijker, des te meer je meedoet, des te meer loot, in plaats van 7x op een rij verliezen tegen 6 andere players (Ja die kans is groot genoeg)). IRL krijgt een fulltimer toch ook meer 'loot' dan de uitzendkracht die 2 daagjes komt werken? Al zou de uitzendkracht maar al te graag randomen voor de 'loot' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Hey vraagje he.

Is er een auto buff bot die je kan downloaden.
Ik HAAT het om 40 man te buffen om de 5 minutes.

En tevens wat een pech gister MC vandaag strath
en geen loot (rare and epic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
w00t, net onyxia met guild gekilled :)
na ongeveer 12 pogingen waarvan de beste 35% was, ging ze daarna neer :D

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/wow/onyxia.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Maegrim op 05-07-2005 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:10

Smurf

Detri

Purechaos schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:20:
IRL krijgt een fulltimer toch ook meer 'loot' dan de uitzendkracht die 2 daagjes komt werken? Al zou de uitzendkracht maar al te graag randomen voor de 'loot' :+
Hier heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen. Het is wat mij betreft niet meer dan logisch als spelers die 15uur per week investeren er 2 weken over doen om een bepaald item te krijgen, dat iemand die 30uur per week kan/wil spelen, dit item binnen 1 week weet te verkrijgen. Beide spelers hebben dan even lang "gewerkt" voor hun item. Ik vind het zelf wel prettig om er zeker van te zijn dat ik na een redelijk voorspelbare periode beloond word voor mn inzet, juist omdat ik niet al te veel tijd heb om te spelen.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:36
Smurf schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 01:11:
[...]

Hier heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen. Het is wat mij betreft niet meer dan logisch als spelers die 15uur per week investeren er 2 weken over doen om een bepaald item te krijgen, dat iemand die 30uur per week kan/wil spelen, dit item binnen 1 week weet te verkrijgen. Beide spelers hebben dan even lang "gewerkt" voor hun item. Ik vind het zelf wel prettig om er zeker van te zijn dat ik na een redelijk voorspelbare periode beloond word voor mn inzet, juist omdat ik niet al te veel tijd heb om te spelen.
Zelf zit ik in 'dé' hardcore guild van Bloodscalp, Nightwatchers, DKP is dus voor iedereen 'eerlijk'. Van de 52 members hadden er vandaag 50 een 'last-online' tijd van <1 day. Al valt de attendance af en toe tegen, zal wel door de vakantie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
Vandaag 5 man strat scarlet side gedaan.. bij Balnazar..server lag, dus iedereen dood. Tweede keer bij Balnazar ging ook niet echt. Toch lastig met 5 man. Ik werd de hele tijd gesleeped. Wat dat betreft is een 5 man baron makkelijker IMO.

Toen maar UBRS met guild gedaan en Rend dropte Eye of Rend. Deze kostte mij 2 DKP's, je hoort me dus niet klagen. Ook nog de quest voor Blackhands Breadth gehaald (2% crit trinket) in LBRS..bah, wat is LBRS een bagger gebied zeg.

Het gaat al best leuk met men rogue. Ben een paar dagen lvl 60 en heb al aardig wat scholo/strat/ubrs en zelfs MC erop zitten en over items mag ik ook niet klagen. Ben nu ook bezig met men alt mage maar ik moe zeggen dat als je een leuk guild hebt, ook rogues een leuke endgame hebben. Bijna elke guildrun kan ik wel in mee en er zijn elke dag meestal wel 2 runs. Dan ga ik ook nog mee met iemand van een vriendschappelijk guild.

Trouwens zoneseeker, ik zag je pas nog. Jij bent toch Rak op bladefist? Affliction dacht ik. Jullie hebben gister ofzo Kazzak gepakt he? Naja, als ik je nog eens zie zal ik zwaaien (Vertex, NE rogue van Craftwerk), niet slaan he. :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Damn, had ik gistermiddag eindelijk geluk dat ik een group kon joinen om stormgrade batches te gaan verzamelen (samen met 3guildies en een kennis van 1 van hun) flikkert halverwege me internet verbinding eruit (nog steeds down atm).
Wilde ook fijn lvl40 gaan worden maar dat ging dus ook niet door:(

En omdat ik vandaag een werkdag van 21uur (ben er nu al sinds 4.30 en ga door tot 1.30 vanacht) heb gaat er ook vanavond nix serieus gebeuren (mischien tussen 18.00 en 22.00 wat xp verzamelen :)

Morgen (woensdag) compensatie dag, vrouw en kinderen zijn er niet dus fijn lvl40 tikken en mountje gaan kopen :) (mits casema me internet pijp ff fixxord).

ow yeah!!

(en hoever ben jij nu met je mage jarno??)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Woei gister eindelijk magma neer gekregen :p vorige keer strande de poging omdat de hondjes te snel respawnde en die dus @ 50% er bij kwamen :(
http://thottbot.org/?i=27519
http://thottbot.org/?i=40360
http://thottbot.org/?i=27150

dropte er dus een happy Hunter, Priest en Warrior :p
Purechaos schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 01:17:
[...]

Zelf zit ik in 'dé' hardcore guild van Bloodscalp, Nightwatchers, DKP is dus voor iedereen 'eerlijk'. Van de 52 members hadden er vandaag 50 een 'last-online' tijd van <1 day. Al valt de attendance af en toe tegen, zal wel door de vakantie komen.
als ik mag vragen: wie ben jij daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Damn wat doet zon Arcanite Reaper zeer op je leren pet!
Sta in Thorium Point wat quests in te leveren hoor ik ineens een warrior chargen en ik zie mezelf stunned. Draai me om, die gast geeft 2 meppen, 300 en 700 dmg. Dat was dus heel snel rogue af natuurlijk he ;)

Bleek dat er een hele Tauren invasie was.. en heb nu wel fair een LvL60 Tauren Hunter afgemaakt.
Kerel gebruikte wel een maffe engineer ding, discombulatoeroaoarray ;) En ja zn pet zat ondertussen aan mn broek te bijten dus dit ging wel eerlijk! Hehe :9

Gisteren ging Dragonmaw opeens down, iemand anders gehad?
Ik kon wel char.listing opvragen maar na "Enter World" kreeg ik mooi disconnected.
Maat van me zat er wel in maar die kon zn corpse niet rezzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Routed schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 05:59:
heel verhaal...

(en hoever ben jij nu met je mage jarno??)
Je hebt het vanmorgen gezien ;)
38.9 ofzo, gister geen 1 mob gekilled met me mage. Ik heb met me 52 paladin even deadmines gesolo'd voor green items, voor disenchant.
Nu moet ik dus me lvl 5 warrior ook naar 35 brengen om tailoring en enchanting tot 300 te krijgen.

Iemand hier met enchanting, en kan zeggen of het goed verdiend? Ik weet niet wat je voor een bepaalde enchant kan vragen, volgens mij is hier ook geen vuistregel voor. Zowel, dan hoor ik het graag.
Tailoring zit ook alweer aan de 50, kan niet hoger omdat je dan lvl 10 moet zijn.

Jarnotjuh - Mining 180 / skinning 300
Deedle - Alchemy 260 / Herbalism 210
en nu Tailoring 50 / Enchanting 50

Moet ik aardig wat mee kunnen profiteren zeg maar. Als iemand tips voor enchanting heeft, geef ze gerust.

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 05-07-2005 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Laatste waarschuwing: Doe rustig aan

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-07-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Onze guild begint zich steeds beter te manifesteren in MC.

Daar we op zaterdag lucifron/magmadar/gehennas en garr neerhaalde.
Deden we gisteren in onze 2e run Baron Geddon/Shazzrah/Golemagg en sulfaron.

Majordomo en ragnaros left. Hebben we tot zaterdag voor.

Wel jammer dat ik doordat ik de zaterdag miste mijn alleen recht verspeelde op het rollen :S

PALADINS
Anjelikabg------50,5----(-38) - - - - - 12,5
Jyuken-----------59,5---------- - - - - - 59,5
Prophienchen--22,5------33 - - - - - 55,5
Royal-------------29,5-------33 - - - - - 62,5
Sentur------------49--------(-1) - - - - - 48

Eerst rij is het aantal punten wat je had van vorige week, 2e rij is het aantal punten gehaald op zaterdag. en de laatste rij totaal aantal punten.

Mijn char is Jyuken, had ik dus mee kunnen doen op zaterdag dan had ik 92,5 punten gehad :S
Nu hebben Sentur1/anjelikabg 2/prophienchen 2/sentur 2 epic´s en ik nog geen :(
Waarschijnlijk weekend mis ik weer alle punten. dus zal dan wel hopeloos achter komen te liggen.
Gisteren won Royal de lawbringer chest piece. dus die heeft -45. Sentur deed niet mee.
Volgende 2 runs dus hopen dat ik van Prophienchen win. mocht er iets voor mij vallen.
Anders kan ik weer 2 weken moeten wachten voor ik weer mag rollen :S

[ Voor 7% gewijzigd door Tpn op 05-07-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
als ik het dus goed begrijp heb je een week om al die bosses te killen?

dus je killed vandaag de een dan staat die er morgen niet?

en als je dus op die 7de dag onyxia neerlegt dan moet je 5 dagen wachten voordat je weer van voor af aan kan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Onyxia spawnt om de 3 dagen dacht ik.

Maar leuk dat over dat DKP systeem. Zelf ben ik een iets meer dan casual maar geen die-hard speler. Maar ik vind dat DKP systeem wel eerlijk. Iemand die voor de 6e keer Mc doet heeft er volgens mij meer recht op dan iemand die het voor de 2e keer doet. De speler die minder speelt maakt er volgens mij dan ook veel minder gebruik van.

Je speelt minder dus kan minder vaak mee met MC runs. Dan duurt het gewoon langer maar op een gegeven moment ben je ook 6 keer meegeweest. Misschien dan niet in 1 maand maar in 3. Dan heb je dan genoeg DKP punten en kan je het item toch looten als je het nodig heb? De mensen die wel elke keer meegaan hebben het item dan misschien al want die doen het zoiezo vaker.

Het is zoiezo niet dat iemand met de meeste DKP punten het meeste recht heeft. Als mensen dat denken dan snap je het niet. Als 2 mensen genoeg DKP punten hebben voor het item en het allebei willen. Dan word er gewoon een /rand gedaan. Maar als een item 20 punten kost en de Die-Hard gamer heeft 40 punten en de casual maar 5 . . ja dan is het niet zo moeilijk.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:20:

en als je dus op die 7de dag onyxia neerlegt dan moet je 5 dagen wachten voordat je weer van voor af aan kan beginnen?
Yep, voorzover ik weet wel.

@Zoneseek: Die loot die jullie kregen was wel heel erg anti-priests zeg........ Met zulke loot baal je als priest....

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:17

On_E

Housemusic

Waren gisteravond in BRD bezig, op weg naar lvl 60, krijgt iedereen een disconnect...
Daarna werden we geport naar Orgrimmar, en was de instance gereset.

Toen maar die elite Worm en elite Duskwing in EPL doodgemaakt, nu nog 15k rested xp te gaan, en dan EINDELIJK lvl 60.

Winterspring Yetis, here I come (again) !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
onyxia zit in dustwallow marsh, niet in MC :)
als je onyxia killed, is ze na 5 dagen weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

M1lamb3r schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 08:18:
Woei gister eindelijk magma neer gekregen :p vorige keer strande de poging omdat de hondjes te snel respawnde en die dus @ 50% er bij kwamen :(
http://thottbot.org/?i=27519
http://thottbot.org/?i=40360
http://thottbot.org/?i=27150

dropte er dus een happy Hunter, Priest en Warrior :p

[...]

als ik mag vragen: wie ben jij daar :p
de hondjes spawnen altijd na 60 minuten, dus het is wel heel erg slordig dat jullie er voor verrast werden ;)
Laat je guildleader/raidleader een mod gebruiken als Timers, hiermee kan je een timer instellen als een mob dood gaat zodat je precies weet wanneer ze respawnen.
Maegrim schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:46:
onyxia zit in dustwallow marsh, niet in MC :)
als je onyxia killed, is ze na 5 dagen weer terug.
yup, de enige boss die hier een uitzondering op is is Majordomo, op een of andere manier respawned hij weer na 12 uur. volgens mij kon je hierdoor raggie meer dan 2 uur laten spawnen maar dat was tegen blizzard ofzo, was nogal een raar verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:20:

Dat klopt, er zit een timer op die raid instance. Voor MC geld het zelfde zodra je 1 boss b.v. Lucifron neerhaald, dan krijg je een 6 day anti respawn point. Zo noem ik het maar even want ik kan even niet op de echte naam komen :Y) Dus als je de volgende dag MC weer in gaat zijn de thrashmobs wel gerespawnd alleen Lucifron niet. En zo gaat dat voor elke boss in MC. De enige die wel respawnt is Major Domo Excutus, dit omdat zodra Ragnaros gesummomed is maar 3 uur blijft staan. In die tijd moet je hem dus proberen neer te halen.

Tevens zit er ook een nadeel aan dit systeem, je kan niet met een andere raidgroep mee MC in. Volgens mij als je dat probeert word je terug gezet naar waar je, je hearthstone op hebt staan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:55:
[...]

Dat klopt, er zit een timer op die raid instance. Voor MC geld het zelfde zodra je 1 boss b.v. Lucifron neerhaald, dan krijg je een 6 day anti respawn point. Zo noem ik het maar even want ik kan even niet op de echte naam komen :Y) Dus als je de volgende dag MC weer in gaat zijn de thrashmobs wel gerespawnd alleen Lucifron niet. En zo gaat dat voor elke boss in MC. De enige die wel respawnt is Major Domo Excutus, dit omdat zodra Ragnaros gesummomed is maar 3 uur blijft staan. In die tijd moet je hem dus proberen neer te halen.

Tevens zit er ook een nadeel aan dit systeem, je kan niet met een andere raidgroep mee MC in. Volgens mij als je dat probeert word je terug gezet naar waar je, je hearthstone op hebt staan :7
kom je dan niet gewoon in die instance waar je aan bound bent? :P (btw met /raidinfo krijg je een instance nummer waar je aanvast zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92875

Ok na afgekickt te zijn van warcraft 3 ben ik toch van plan om wow te gaan spelen, alleen heb ik een paar kleine vraagjes waar jullie me vast mee kunnen helpen :)

ik draai de resolutie 1680x1050, is deze ook supported ?
Verder heb ik het volgende systeem:

p4 3ghz 1mb
1024 ram
geforce 6200
raptor

Is wow redelijkj speelbaar hierop, want ik zie in sommige reviews 1024 mb voorbij komen met de opmerking dat het dan wel "aardig speelt"

alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 92875 op 05-07-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

en de tijd die je nog hebt voordat hij reset ......

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

jarnotjuh schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:02:
[...]

Nu wil ik lvl 60 worden ook!
* jaloers is.
helaas ben je er dan nog niet hoor eerst mooie spullen verzamelen en nog meer ervaring op doen

[ Voor 77% gewijzigd door MantaMania op 05-07-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35354

Anoniem: 92875 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:00:
Ok na afgekickt te zijn van warcraft 3 ben ik toch van plan om wow te gaan spelen, alleen heb ik een paar kleine vraagjes waar jullie me vast mee kunnen helpen :)

ik draai de resolutie 1680x1050, is deze ook supported ?
Verder heb ik het volgende systeem:

p4 3ghz 1mb
1024 ram
geforce 6200
raptor

Is wow redelijkj speelbaar hierop, want ik zie in sommige reviews 1024 mb voorbij komen met de opmerking dat het dan wel "aardig speelt"

alvast bedankt
Jah, widthscreen is supported, draai ik zelf ook. En het speelt geniaal, zoals in elk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 35354 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:07:
[...]
Jah, widthscreen is supported, draai ik zelf ook. En het speelt geniaal, zoals in elk spel :)
Het is een vrij hoge reso voor een Geforce 6200 denk ik zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Nog een vraagje.....

Ik heb aardig wat troep op me scherm staan, bijv. met een raid zie ik ieder zijn leven en mana enzo (CT_RaidAssist)

nou vroeg ik me af of ik dit op een 2de scherm kan laten verschijnen, ik heb en gf5950 dus die heeft dualscreen support.....

op die manier hou ik het speel scherm lekker "schoon" en alle nuttige info staat op het andere scherm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92875

RaseriaN schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:09:
[...]

Het is een vrij hoge reso voor een Geforce 6200 denk ik zelf..
precies, ik heb gelezen dat een geforce 6200 goed presteert op een resolutie van 1024x768, maar ik zit met een breedbeeld scherm (dell 20 inch) kan ik de resolutie in wow aanpassen of zijn er maar een paar standaard resoluties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Wiebbe schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:56:
[...]

kom je dan niet gewoon in die instance waar je aan bound bent? :P (btw met /raidinfo krijg je een instance nummer waar je aanvast zit)
Dat zou ook nog best eens kunnen, dat je gewoon in je eigen instance terecht komt. Waar jij met de laatste raidgroep hebt gespeeld :)

Vanavond gaan wij het weer proberen :P, gisteren om 23.05 was MC gereset voor ons dan. Ons hoofdoel voor vanavond is Lucifron voor de 2e keer neerleggen voor het 2e tranq. shot boekje en dan direct er achteraan Magmadar slayen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

jarnotjuh schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 08:49:
[...]

Moet ik aardig wat mee kunnen profiteren zeg maar. Als iemand tips voor enchanting heeft, geef ze gerust.
Nou , ga vooral vast sparen.. want het kost je klauwen met geld. Zit nu eindelijk op 200. Kan nu pas wat geld verdienen met die gekkigheid. Die blauwe glow is available. Niet die lichte, maar die donkere.

Hoe dan ook. Reken er maar op dat je alle greens die je vind moet disenchanten. Daarnaast moet je ook nog regelmatig op de ah grondstoffen bijkopen.

Mijn ervaring is dat je alle lowlvl enchants aan de straatstenen niet kwijt raakt. +1 stamina? nah.. niemand die het wil!

Maar het is wel een heerlijk gevoel om zelf die dikke enchants te doen! Dus wat dat betreft is het een aanrader... en een uitdaging:P

Mocht er iemand op Dunemaul rondlopen, /w me ff, ik deel nog steeds gratis enchants uit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
MantaMania schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:02:
[...]

helaas ben je er dan nog niet hoor eerst mooie spullen verzamelen en nog meer ervaring op doen
Ervaring genoeg met de speelwijze hoor, ik heb pas 1x een echte whipe veroorzaakt, was in ZF, meer ook niet.

Maar als ik zie hoe sommige mensen spelen en ik vergelijk dat met mezelf, dan kan ik er nog veel van. Sommige mensen snappen nogsteeds niet hoe het werkt.
Toen ik met mijn mage vroeg of een 26 warrior wou helpen met die blackrock dingen in redridge zei ie dat een mage was om te luren en te tanken. Reroll jij eens even...

Misschien bedoel je de ervaring van brd/brs? Die heb ik nog niet, paladin is pas lvl 52. Ik weet goed wat mijn taken zijn, en weet wat ik moet doen als er iets fout dreigt te gaan. Sommige mensen weten dat totaal niet.

Edit racu, da's duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:20:
Nog een vraagje.....

Ik heb aardig wat troep op me scherm staan, bijv. met een raid zie ik ieder zijn leven en mana enzo (CT_RaidAssist)

nou vroeg ik me af of ik dit op een 2de scherm kan laten verschijnen, ik heb en gf5950 dus die heeft dualscreen support.....

op die manier hou ik het speel scherm lekker "schoon" en alle nuttige info staat op het andere scherm....
Kan volgens mij niet. Zou handig zijn als je wow in een window kon draaien met dan je addons op je tweede scherm, maar volgens mij kan het niet. Je kan raid assist wel scalen, ziet het er minder lomp uit.

|{ brrr }] |

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.