[PC] Battlefield 2 - deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bulletdrop moet je makkelijk kunnen testen. Neem een wapen, mik op een muur op exact dezelfde hoogte als iets anders (bv onderkant van een raam wat er naast zit) zodat je een referentie hebt. Schiet een paar rounds af (zeg 5) en loop naar de muur. Zitten ze de hoogte waar je mikte?

Doe je dat voor een sniper rifle op lange afstand dan moet je kunnen bepalen of er wel of niet iets met een drop wordt gedaan. Opzich mag het niet moeilijk zijn voor de programeurs om in te coderen dat als je op 100m afstand schiet de impact voor scatter door de onnauwkeurigheid met zoveel afstand naar beneden verzet wordt. Met een formule die de afstand van het schot omzet in een afwijking naar beneden (buiten de normale 'recoil' afwijking die alle kanten op kan zijn) moet dat met minimale reken inspanning te doen zijn.

Met z'n tweeën gaat het makkelijker, iemand kijkt naar de muur en de ander schiet een metertje naast hem om hoofd hoogte wat rounds erin. Je hebt dan geen problemen als je te ver bent om de inslag plekken te zien, dat kan de ander zien.

Overigens heeft Joint Operations ook zo'n soort bulletdrop model, waarbij je heel cool de scope van je rifle kunt instellen voor de range waarop je gaat schieten. Dat vind ik wel echt leuker dan zoals het in BF2 gaat. (ook door de enorm dikke lijnen op het vizier. Kan je toch niet nauwkeurig mee mikken op lange afstand? Dat hele hoofd verdwijnt achter die lijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De scopes in BF2 vind ik ook zuigen en de bulletdrop is idd makkelijk te testen als je met z'n 2-en op een verlaten server een kwartiertje tijd hebt... maar niemand kan blijkbaar tijd vrijmaken om dit effie te testen (ikzelf ook niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:11:
[...]

Nee, nee, nee... :P

Zolang de kogels in de lucht zweven wordt hun positie zeker niet naar alle clients gestuurd omdat dit gewoon geen enkel nut heeft. Clients doen niks met die informatie dus wordt die zeker niet doorgestuurd!

De net code van een game is altijd zo opgebouwd dat er zo weinig mogelijk trafic tussen client en server (en omgekeerd) gegenereerd wordt. Enkel relevante info wordt doorgestuurd en de rest blijft op de client of de server. Er wordt heel goed nagedacht over de net-code want een slechte net-code zorgt ervoor dat een spel onspeelbaar wordt. (zie originele quake en de verbetering aangebracht door quakeworld).
ja, ja ,ja :P :P dat weet ik ook wel.

Je hebt helemaal gelijk, er zal zoveel mogelijk op de client gedaan worden.
**MAAR** de beslissing of een kogel al dan niet doeltreft gebeurd altijd op de serverkant.
(om begrijpelijke redenen, waarvan niet de minste: cheaten)

In de huidige opstelling wordt een vector verzonden met bepaalde attributen eraan (wie er schiet bijv.)
Op de server zal die richting of vector vervolgens geinterpreteerd worden als wel hit of geen hit en die informatie zal verstuurd worden naar alle clients.

In het geval van een physieke kogel die daardwerkelijk als (al dan niet onzichtbaar) object aawezig is, zal het zelfde van toepassing zijn: de server zal uitmaken of de kogel doeltreft.
Echter kan in dit geval de server NIET in 1 simpele berekening uitmaken of de kogel al dan niet doeltreft, omdat na het afvuren de kogel een opzichzelfstaand object is en tijdens zijn vlucht onderhevig is aan alle factoren die van toepassing kunnen zijn op een kogel.

en daar zit hem de kneep. "tijdens zijn vlucht".
Ik hoop dat dit begrijpelijk is.

m.a.w. Je kan niet op 1 bepaald moment (zoals met "instant hit" gebeurd) bepalen of iets raak is ja of nee...de kogel volgt een variabel traject en dan zijn dynamics van toepassing.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:25:
[...]
blablabla
en daar zit hem de kneep. "tijdens zijn vlucht".
Ik hoop dat dit begrijpelijk is.
Ik begrijp het volledig maar:
De hele vlucht van de bullet gebeurt server side... dus kan de server toch wel makkelijk berekenen of een bullet raakt of niet...

-Edit-
Ik begrijp eigenlijk niet waarom je denkt dat het zo moeilijk is dat een kogel een baan kan beschrijven.

-Edit2-
Het is toch geen enkel probleem dat de server niet direct weet of iets raak gaat zijn of niet... dat zien we dan wel als het zover is :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Het zou wel mans zijn als die bullet fysiek bestaat. Kan je een slowmotion mod maken. Waarbij alle kogels een vertraging hebben van zeg maar x100. Kan je om je geschoten kogels heen lopen... }) en ook letterlijk ontwijken _/-\o_ . Kan er nu al leuke mods mee bedenken :7

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Vooral blijven verderdoen zo jongens. Is tenminste eens interessant leesvoer!

* Blacksnak gaat snel de pagina nog eens refreshen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:06

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:35:
[...]

Ik heb de "Logitech Extreme 3D Pro Joystick" leker veel knoppen dat wel. Helaas heb ik er in de afgelopen drie jaar ook al drie versleten. Tis een fantastische stick. Maar de "rudder-control" gaat bij mij erg snel stuk, en dan houdt je vliegtuig/chopper een nare afwijken naar links/rechts.
Precies, ik heb exact hetzelfde probleem met dezelfde stick. Heb al geprobeerd om dat ding open te maken om hier en daar wat contactspray te spuiten maar krijg 'm niet open.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:29:
[...]

Ik begrijp het volledig maar:
De hele vlucht van de bullet gebeurt server side... dus kan de server toch wel makkelijk berekenen of een bullet raakt of niet...
Precies. dat doet de server dan ook.
MAAR tijdens die vlucht is de kogel compleet vrij object.
Wat nou als er tijdens het afvuren geen obstakel tussen jouw en je slachtoffer was en
tijdens de vlucht van de kogel gebeurd dit wel????

snap je nu dat om die reden de positie van de kogel nooit van te voren "gesolved" kan worden?
Het "solven" is dan real-time m.b.v. physics.....en die real-time aard is iets wat lag geeft over het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:37:
[...]

Wat nou als er tijdens het afvuren geen obstakel tussen jouw en je slachtoffer was en

snap je nu dat om die reden de positie van de kogel nooit van te voren "gesolved" kan worden?
Het "solven" is dan real-time m.b.v. physics.....en die real-time aard is iets wat lag geeft over het netwerk.
Maar len... nu zeg je dus dat die kogel wel fysiek aanwezig moet zijn? :?

edit:

laat die mods dan maar komen met bullet time!

[ Voor 7% gewijzigd door DukeN op 05-07-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik snap niet waarom dat lag zou geven. Of de kogel nu inslaat in een object dat tussen jou en je target komt of je kogel slaat in op je target... ik zie geen verschil. In beide gevallen stuurt de server naar de client. Bullet impact on position xyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:40:
[...]

Maar len... nu zeg je dus dat die kogel wel fysiek aanwezig moet zijn? :?
smurf....
dat moet dus idd niet. dat geeft lag. :)
ik beargumenteer juist waarom dit NIET het geval is.
(bij kogels dan he, niet tankshells)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

even los van de hele discussie of het in bf 2 nu wel of niet zo is:
een rechte lijn trekken door het level en bepalen waar de kogel voor het eerst iets tegen komt, is makkelijk.
een parabool lijn trekken door het leven en bepalen waar de kogel voor het eerst iets tegen komt, is _net zo makkelijk_.
In beide gevallen is er namelijk geen interactie met de omgeving, maar is de baan van de kogel nog steeds met een simpele formule te vangen. Code-technisch gezien is er dus geen enkele reden om geen zwaartekracht toe te passen op de kogels.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:44:
[...]
Code-technisch gezien is er dus geen enkele reden om geen zwaartekracht toe te passen op de kogels.
Inderdaad en daarom denk ik dat het in BF2 wel aanwezig is (en gebaseerd op wat ik gisteren ervaren heb met de sniper rifle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er is zeker geen mogelijkheid om je voertuig 'op slot' te doen? Kan me herinneren dat zoiets ooit wel kon, misschien in Vietnam of een mod of zo. Het is namelijk echt enorm irritant als je achter bijv. de machinegun van een hummer zit in de bosjes dat iemand er dan mee weg rijdt om die hummer vervolgens 100 meter verderop in een boom te hangen.

Ik kreeg ook een complete uitleg over een weapon upgrade aan het begin van de ronde gisteren, dus ik dacht dat ik een rank was gestegen. Maar nee, nu kan het ineens niet meer, heb gewoon 400 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Weet iemand eigenlijk wat bij stats opponent en victim inhoud. Daar staat steeds een andere naam.

Kan dat niet zo goed plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:41:
[...]
Ik snap niet waarom dat lag zou geven. Of de kogel nu inslaat in een object dat tussen jou en je target komt of je kogel slaat in op je target... ik zie geen verschil. In beide gevallen stuurt de server naar de client. Bullet impact on position xyz
Nee dat is dus juist NIET het geval.
Bij instant hit is het inderdaad: "Bullet impact on position xyz"
Of er staat WEL iets tussen je doel en jouzelf, of niet. simpel verhaal.

Echter:
Als een kogel er een seconde over doet om van A naar B te komen, kan er in die seconde van alles gebeuren. omdat die seconde variabel is, kan je geen instant hit gebruiken, want een doel kan tijdens het afvuren een hit zijn, maar tijdens aankomst van de kogel niet meer.
Dan moet de kogel per eenheid (frame) zich afvragen: kan ik mijn baan vervolgen? --> ja want er is geen collision ...etc. etc.

De status per frame van de kogel moet gebroadcast worden over het netwerk.
of per 2 frames of per 3 frames (hiermee bepaal je dus de resolutie van je simulatie)

duidelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Ik doe ook graag ff een duit in het zakje om het bullet-drop issue te verduidelijken.
Volgens mij kunnen we het uiteindelijk wel allemaal eens worden dat optie A hieronder de in BF2 geldende optie is.

Optie A.
De vlucht van een kogel wordt vooraf dmv een paraboolformule berekend en als vector in het spel opgenomen. De kogel raakt de target die op moment van schieten op de eindpositie van de vector aanwezig is.
Dus, als ik met mijn poppetje door de line of fire heen loop tijdens de vlucht van de kogel (dus ik stond er nog niet op het moment van vuren), word ik toch niet geraakt.

Optie B.
De vlucht van een kogel wordt dmv een paraboolformule berekend en de kogel wordt als object in het spel opgenomen (genereert extra netwerkverkeer). De kogel raakt datgene wat er op het moment van aankomst van de kogel aanwezig is.
Dus, als ik met mijn poppetje door de line of fire heen loop tijdens de vlucht van de kogel (dus ik stond er nog niet op het moment van vuren), word ik WEL geraakt.

Optie C.
De vlucht van een kogel wordt vooraf zonder paraboolformule berekend en als een rechte lijn vector in het spel opgenomen. De kogel raakt de target die op moment van schieten op de eindpositie van de vector aanwezig is.
Dus, als ik met mijn poppetje door de line of fire heen loop tijdens de vlucht van de kogel (dus ik stond er nog niet op het moment van vuren), word ik niet geraakt.

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Lol dat is me vannacht ook een keertje gelukt bij iemand :D
Pred87 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 08:57:
wie had dat gedacht.. ik kon net gewoon bijna geen ranked server vinden waar een btje veel mensen in zaten :/ heleboel was leeg of had maar 5-10 spelers erin zitten.
Ja nadat vannacht de EA Euro servers gingen rebooten (dat was vannacht om 04.00 hier) joinde er bijna niemand meer, ben toen ook maar gestopt.

Kreeg gisterenavond bij het opstarten de melding dat ik was gepromoveerd naar Private First Class, maar had de vorige avond zo doorgespeeld dat het progress-balkje voor Lance Corporal al vol zat. Dus toen ik voor het eerst een server joinde gisteren en bij iemand in een APC stapte kreeg ik een kill assist en werd gelijk gepromoveerd naar Lance Corporal :)

Wel relaxed wat iemand anders ook al vertelde in een vorig deel: met z'n allen als engineers in een chopper, dan vlag na vlag veroveren, chopper continue repareren en dan overal mines droppen rondom de vlaggen; en ik kreeg continue de flag captures op m'n naam :*)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 15:32
harryvos schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:54:
Weet iemand eigenlijk wat bij stats opponent en victim inhoud. Daar staat steeds een andere naam.

Tegenstander en slachtoffer misschien? :O

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net - gedreven door deze interessante discussie - even een single player game gestart, na ff alle setting op high te zetten en wat te experimenteren met de USA sniper rifle (de standaard, niet de unlockte) en van dichtbij gaat hij rechtdoor (dit door naar de kogelgaten in de muur te kijken) maar van grote afstanden kun je door je scope geen kogelgaten meer zien. Wel zie zo een rookpluimpje wanneer je bv tegen een muur schiet. Op een afstand van iets meer dan 250m verschijnt het rookpluimpje op _ongeveer_ dezelfde plaats als waar ik geaimed had. Met ongeveer bedoel ik een maximale afwijking van pakweg een kleine centimeter op 1000*700, meestal onder het target.

Aan jullie om het te interpreteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
w_beens schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:57:
[...]

Tegenstander en slachtoffer misschien? :O
je meent het 8)7 domweg vertalen kan ik ook wel.

maar bv. ik kill jou 50 keer dan staat jou naam dus bij victim, moet ik dat zo zien.

[ Voor 21% gewijzigd door harryvos op 05-07-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:55:
[...]
of per 2 frames of per 3 frames (hiermee bepaal je dus de resolutie van je simulatie)

duidelijker?
Hier heb je het dus mis... als de kogel gewoon kan doorvliegen waarom zouden de clients dit moeten weten... de client moet enkel een bericht krijgen als de kogel niet kan doorvliegen en dus wordt er in die seconde maar één bericht naar de clients gestuurd (of het nu in het midden van die seconde of aan het einde is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
IloveMyHenB schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:57:
Ik doe ook graag ff een duit in het zakje om het bullet-drop issue te verduidelijken.
Volgens mij kunnen we het uiteindelijk wel allemaal eens worden dat optie A hieronder de in BF2 geldende optie is.

Optie A.
De vlucht van een kogel wordt vooraf dmv een paraboolformule berekend en als vector in het spel opgenomen. De kogel raakt de target die op moment van schieten op de eindpositie van de vector aanwezig is.
Dus, als ik met mijn poppetje door de line of fire heen loop tijdens de vlucht van de kogel (dus ik stond er nog niet op het moment van vuren), word ik toch niet geraakt.

Optie B.
De vlucht van een kogel wordt dmv een paraboolformule berekend en de kogel wordt als object in het spel opgenomen (genereert extra netwerkverkeer). De kogel raakt datgene wat er op het moment van aankomst van de kogel aanwezig is.
Dus, als ik met mijn poppetje door de line of fire heen loop tijdens de vlucht van de kogel (dus ik stond er nog niet op het moment van vuren), word ik WEL geraakt.

Optie C.
De vlucht van een kogel wordt vooraf zonder paraboolformule berekend en als een rechte lijn vector in het spel opgenomen. De kogel raakt de target die op moment van schieten op de eindpositie van de vector aanwezig is.
Dus, als ik met mijn poppetje door de line of fire heen loop tijdens de vlucht van de kogel (dus ik stond er nog niet op het moment van vuren), word ik niet geraakt.
nette post en imho is het idd optie A. Kogel wordt afgeschoten, server berekent parabool, zet vector neer en kijkt waar de vector voor het eerst iets raakt. Dit allemaal instant (dus niet over tijdspanne X), wat ook zou betekenen dat de kogel het doelwit raakt, direct na afgeschoten te zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Kunnen we niet een aparte bullet drop topic maken? :)

Maar anyway, ik raad jullie aan om deze aan te schaffen met battlefield.

Afbeeldingslocatie: http://images.shopping-profis.de/products/118382.jpg

Speelt primas en nog maar 30 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:55:
[...]

Nee dat is dus juist NIET het geval.
Bij instant hit is het inderdaad: "Bullet impact on position xyz"
Of er staat WEL iets tussen je doel en jouzelf, of niet. simpel verhaal.

Echter:
Als een kogel er een seconde over doet om van A naar B te komen, kan er in die seconde van alles gebeuren. omdat die seconde variabel is, kan je geen instant hit gebruiken, want een doel kan tijdens het afvuren een hit zijn, maar tijdens aankomst van de kogel niet meer.
Dan moet de kogel per eenheid (frame) zich afvragen: kan ik mijn baan vervolgen? --> ja want er is geen collision ...etc. etc.

duidelijker?
Volgens mij sta je hier een beetje alleen met deze "mening". Zo'n beetje 1 tegen 100 oid :*)
offtopic:
Stop dus aub het geflame over die bullets, ga lekker via MSN oid over bullets zeuren :) , wij willen gewoon BF2 spelen :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
harryvos schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:54:

Opponent: degene die jou het meeste heeft gekilled
Victim: degene die jij het meeste hebt gekilled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 02-09 15:32
harryvos schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:59:
[...]

je meent het 8)7 domweg vertalen kan ik ook wel.

maar bv. ik kill jou 50 keer dan staat jou naam dus bij victim, moet ik dat zo zien.
Als ik met 50x slachtoffer de meeste ben, dan wel.
Er staat ook #1 voor hè. Dus wie is 't meest victim/opponent.

//edit: te laat

[ Voor 4% gewijzigd door WOrange op 05-07-2005 15:04 . Reden: te laat ]

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:01:
[...]

nette post en imho is het idd optie A. Kogel wordt afgeschoten, server berekent parabool, zet vector neer en kijkt waar de vector voor het eerst iets raakt. Dit allemaal instant (dus niet over tijdspanne X), wat ook zou betekenen dat de kogel het doelwit raakt, direct na afgeschoten te zijn??
Klopt :)
Het ging echter niet om OF deze methode gebruikt word in BF2...(dat is zo) maar waarom
dingen als bullet time en physics niet van toepassing zijn op kogels.
Mijn onderbouwing voor: teveel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:01:
[...]
Volgens mij is het ook optie A. Optie B waarbij een kogel ook echt vliegt zou te moeilijk zijn want een kogel vliegt aan een snelheid van ongeveer het geluid (=300m/s) dus zou het zo goed als onmogelijk zijn om bewegende doelen te raken. Maar optie B genereert niet meer netwerk traffic als optie A. B vergt enkel extra cpu power van de server.

-Edit-
Mag ik uit je post hierboven afleiden dat je nu wel denkt dat er bullet drop in het spel zit lenny?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:58:
Heb net - gedreven door deze interessante discussie - even een single player game gestart, na ff alle setting op high te zetten en wat te experimenteren met de USA sniper rifle (de standaard, niet de unlockte) en van dichtbij gaat hij rechtdoor (dit door naar de kogelgaten in de muur te kijken) maar van grote afstanden kun je door je scope geen kogelgaten meer zien. Wel zie zo een rookpluimpje wanneer je bv tegen een muur schiet. Op een afstand van iets meer dan 250m verschijnt het rookpluimpje op _ongeveer_ dezelfde plaats als waar ik geaimed had. Met ongeveer bedoel ik een maximale afwijking van pakweg een kleine centimeter op 1000*700, meestal onder het target.

Aan jullie om het te interpreteren :+
Niet echt een goede test omgeving dus ;) Beter even LAN game met 2 personen :>

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
FnF schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:02:
[...]
offtopic:
Stop dus aub het geflame over die bullets, ga lekker via MSN oid over bullets zeuren :) , wij willen gewoon BF2 spelen :9
Ik zit op mijn werk en wil ook wel BF2 spelen, maar het kan nog niet. Dus wat blijft over? Praten over bullet drops. :)

Maarreh, even iets anders. Hoe kan het volgende (let op current rank icm global score)?

Player Name: Fakir2
Rank: Private First Class
Next Rank: Lance Corporal
Global Score: 1027

(Ik bekijk mijn stats via http://bf2stats.ausgamers.com/stats/)

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij sta je hier een beetje alleen met deze "mening". Zo'n beetje 1 tegen 100 oid :*)
offtopic:
hmmmm en wie ben jij?

A Dit voegt niks toe
B Onze discussie is gewoon dat: een discussie. er is nog niemand voor rotte vis uitgemaakt.
C Jouw post begint daar wel op te lijken.

pwned

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
IloveMyHenB schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:10:
[...]

Ik zit op mijn werk en wil ook wel BF2 spelen, maar het kan nog niet. Dus wat blijft over? Praten over bullet drops. :)
Ik kan het wel op m'n werk, maar ik mag het niet (gek he :/ ), maar over anderhalfuur zit de werkdag er weer op :D

@Lenny:
wat is het nu? Wel of geen bullet drop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

IloveMyHenB schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:10:
[...]

Maarreh, even iets anders. Hoe kan het volgende (let op current rank icm global score)?

Player Name: Fakir2
Rank: Private First Class
Next Rank: Lance Corporal
Global Score: 1027

(Ik bekijk mijn stats via http://bf2stats.ausgamers.com/stats/)
Nou, ga vooral een nieuw potje spelen en binnen mum van tijd ben je een Lance Corporal. Het is de combinatie van de server die jouw stats nog moet uploaden plus dat je het wordt in het spel, niet het hoofdmenu... Heb geduld.

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertenernie schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:16:
[...]

Nou, ga vooral een nieuw potje spelen en binnen mum van tijd ben je een Lance Corporal. Het is de combinatie van de server die jouw stats nog moet uploaden plus dat je het wordt in het spel, niet het hoofdmenu... Heb geduld.
Ik kreeg Lance Corporal pas toen ik al over de 1200 punten heen was, toen waren de updates ook nog veel minder snel dan nu :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
offtopic:
Ga dan BF2 spelen ipv hier te zeuren |:(
Ik zit hier ook op m'n werk... dus tijd genoeg om eindelijk eens een leuke en nuttige discussie te voeren. Da's altijd welkom na een resem posts die enkel gaan over:
ik heb zo en zo'n systeem en ik heb zoveel fps
of
ik heb al zo en zoveel punten gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 07:14

Frits Flits

SOUND! Designer

Wat een irritante teamkillers lopen er af en toe rond. Gaan ze expres voor je vliegtuigen en/of de rest van je voertuigen liggen, zodat jij een teamkill maakt.

Pas op als je "Kloot" tegenkomt. Die was flink bezig in ons team :{

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:20:
[...]
Ga dan BF2 spelen ipv hier te zeuren |:(
Ik zit hier ook op m'n werk... dus tijd genoeg om eindelijk eens een leuke en nuttige discussie te voeren. Da's altijd welkom na een resem posts die enkel gaan over:
ik heb zo en zo'n systeem en ik heb zoveel fps
of
ik heb al zo en zoveel punten gehaald
Mee eens, Ik zit al de hele dag te F5en hier. Goede discussie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:05:
[...]

-Edit-
Mag ik uit je post hierboven afleiden dat je nu wel denkt dat er bullet drop in het spel zit lenny?
Ik ben nog steeds van mening dat er geen bulletdrop in BF2 zit.

Aanvulling:

Echter niet in een boog. de vector is gewoon recht.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57
als je nou maar genoeg teamkills e.d maakt, kan je dan ook degraderen in Rang?

edit:
nee, ik ga dat niet uittesten
;)

[ Voor 24% gewijzigd door SyS_ErroR op 05-07-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb zojuist BF2 gekocht, maar helaas hapert het spel af en toe...
ligt dit aan het geheugen? specs
Radeon X800Pro
AMD athlon 64 3200+
768MB intern geheugen..

Mijn excuses voor deze vraag.

[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 05-07-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
RMB schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:31:
Radeon X800Pro
AMD athlon 64 3200+
768MB intern geheugen..

Ik zou allereerst es proberen wat programma's in de achtergrond uit te zetten... Nieuwe drivers kunnen misschien ook wonderen verrichten.

En tja, men zegt dat tot 2gb het verschil in geheugen merkbaar is.

Ik heb 't spel zelf alleen maar op 2gb ram gespeeld (3800+, 2x6600GT) en ik moet zeggen ik heb nooit last van haperingen. Kwaliteit alles op medium, FSAA op 4x meen ik en 1024x768. Ziet er goed genoeg uit voor me :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
DukeN schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:22:
[...]
Idem hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jongens... 'k leg hier de riem af... gedaan met werken. :D
Hopelijk kan ik vanavond de bullet drop eens aan een onderzoek onderwerpen... misschien post ik hier een berichtje zodat ik iemand heb om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DukeN schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:22:
[...]

LOL, laten we dan een andere discussie gaan houden :Y)
Who brings it in :Y)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:05:
Wel jongens... 'k leg hier de riem af... gedaan met werken. :D
Hopelijk kan ik vanavond de bullet drop eens aan een onderzoek onderwerpen... misschien post ik hier een berichtje zodat ik iemand heb om te testen.
Ik wil wel even helpen testen. Jij mag een server-ip uitzoeken, en hem dan hier graag even posten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctorH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11-2023
Frits Flits schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:20:
Wat een irritante teamkillers lopen er af en toe rond. Gaan ze expres voor je vliegtuigen en/of de rest van je voertuigen liggen, zodat jij een teamkill maakt.

Pas op als je "Kloot" tegenkomt. Die was flink bezig in ons team :{
Had net ook zoiets dergelijks. In de map Operation Clean Sweep en Team MEC: ik leg een paar mooie mijnen in de buurt van de eerste vlag, omdat de meest Amerikanen hier als eerste langskomen...heb inderdaad een aantal gekilld, leg weer wat nieuwe mijnen, gaan mijn *squadmembers* hier ook door heen rijden...logisch dat je doodgaat!! |:( Dus maar even iedereen gewaarschuwd..maar zelfs dit hielp niet!

Asus A7N8X Deluxe v1.06 | AMD XP-M 2600+ @ 2.4GHz | 2x512MB Geil PC3200 2-3-3-6 | Sapphire Radeon 9500PRO->9700PRO(bios) @ 338/286 | Hitachi Deskstar T7K250 2x160GB SATA RAID 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

doctorH schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:10:
[...]

Had net ook zoiets dergelijks. In de map Operation Clean Sweep en Team MEC: ik leg een paar mooie mijnen in de buurt van de eerste vlag, omdat de meest Amerikanen hier als eerste langskomen...heb inderdaad een aantal gekilld, leg weer wat nieuwe mijnen, gaan mijn *squadmembers* hier ook door heen rijden...logisch dat je doodgaat!! |:( Dus maar even iedereen gewaarschuwd..maar zelfs dit hielp niet!
Ja precies...die doodskopjes op de weg vallen toch wel aardig goed op :/ Het gebeurt mij iig nooit...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
hoe unlock je die wapens eigenlijk, ik steeg net eindelijk een rank naar firstclass private, en dacht dat ik nu de wapens unlocked had maar nee? ... weet iemand het natwoord de prima guide kan me ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

EbAyzo schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:12:
[...]
Ja precies...die doodskopjes op de weg vallen toch wel aardig goed op :/ Het gebeurt mij iig nooit...
ik ben de eerste keer toch even wezen kijken wat dat nou was... |:( :+

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
BlowFish schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:20:
hoe unlock je die wapens eigenlijk, ik steeg net eindelijk een rank naar firstclass private, en dacht dat ik nu de wapens unlocked had maar nee? ... weet iemand het natwoord de prima guide kan me ook niet helpen.
probeer het eens in de stats page..links boven in het battelfield menu als je BF2 hebt opgestart BFHQ ofzoiets heet het. Even in de menuutjes zoeken en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister ook iets grappigs :/ Ben zo mijn tank aan t repaire gassie kon het duidelijk zien. Ik zeg bail out ik was aan t reparen, doet ie niet. Ik zeg als je verder wilt rijden zal je me moeten tke en wat doet die mafkees rijdt gewoon over me heen. Later kwam ik hem in hetzelfde voertuig weer tegen. Dus ik zorg dat ik weer getked wordt door er gewoon voor te springen. De laatste keer dat ik hem tegen kwam had hij zich tegen een murrtje aan gereden. Ik ging voor zijn voertuig staan, nu had hij me wel weer door. Ik heb daar ongeveer 2 minuten gestaan. Uiteindelijk gaat hij eruit en ik ga erin en begint op me te schelden. Ik rij weg en hij schiet met een anti tank raket op mij, ik dood en ook deze keer punish ik hem kicked en banned. Misschien wel een beetje lame, maar ik vond het wel terecht.

Over dat hoe de server de ranking bij houdt. Als jij een server joint kijkt de server op een of andere grote ranking server welke rank je hebt, vanaf dat moment gaat hij er punten bij optellen en stuurt die om de zoveel tijd naar de "grote" server. UIteindelijk worden die punten opgeteld. Bij diegene die 1200 punten heeft, kan het best zo zijn dat je net voordat je lance corporal werd stopte en je daarna een andere server joinde, maar dat de punten nog verwerkt moesten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Nefiorim schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:35:
[...]

Ik zou allereerst es proberen wat programma's in de achtergrond uit te zetten... Nieuwe drivers kunnen misschien ook wonderen verrichten.

En tja, men zegt dat tot 2gb het verschil in geheugen merkbaar is.

Ik heb 't spel zelf alleen maar op 2gb ram gespeeld (3800+, 2x6600GT) en ik moet zeggen ik heb nooit last van haperingen. Kwaliteit alles op medium, FSAA op 4x meen ik en 1024x768. Ziet er goed genoeg uit voor me :)
Medium, je hebt 2gig en 2x6600GT en speelt op medium? IMHO kun je beter alles op high zetten en lightning, dynamic lightning en dynamic shadows op medium, eventueel FSAA naar 2x. Het zal er een stuk beter uitzien, en je zal ongeveer even veel fps halen.

BTW Ik heb gisteren het geluid op hardware en op high gezet (ipv software en medium), de onboard Soundstorm doet z'n werk perfect, en het spel loopt nu zelfs nog vloeiender >:)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Dat je voor mijnen teamkills krijgt vind ik begrijpelijk... ben allang blij dat je die niet krijgt als een teamgenoot de sloot in rijdt omdat je als engineer de brug hebt opgeblazen... (en soms zie je niet als je met een buggy hard kom aanscheuren dat de brug pleite is... dan heb je toch echt iets van 'wtf ? hier was toch echt een brug!' terwijl je visjes aan het kijken bent)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
beany schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:28:
Dat je voor mijnen teamkills krijgt vind ik begrijpelijk... ben allang blij dat je die niet krijgt als een teamgenoot de sloot in rijdt omdat je als engineer de brug hebt opgeblazen... (en soms zie je niet als je met een buggy hard kom aanscheuren dat de brug pleite is... dan heb je toch echt iets van 'wtf ? hier was toch echt een brug!' terwijl je visjes aan het kijken bent)
Lijkt me erg irritant. Je moet gewoon goed uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

MaTr1x schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:27:
BTW Ik heb gisteren het geluid op hardware en op high gezet (ipv software en medium), de onboard Soundstorm doet z'n werk perfect, en het spel loopt nu zelfs nog vloeiender >:)
Volgens de readme kan de nForce audio geen hardware aan? Wat voor nForce heb je?

- The following sound cards do not support the Hardware Audio
Renderer option:
[....]
Nvidia nForce Audio
Nvidia nForce2 Audio
[....]

[ Voor 4% gewijzigd door Spleasure op 05-07-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
dat heb ik ook wel es ja. i trouwens ook zon stom gezicht als je wat teammates voorbij ziet scheuren en met een noodgang de brug af racen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Spleasure schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:39:
[...]

Volgens de readme kan de nForce audio geen hardware aan? Wat voor nForce heb je?
Oh dat is vreemd dan, ik heb een nForce 2 met Soundstorm audio (DFI LanParty), digitaal aangesloten via SPDIF op een Creative Labs Inspire 5.1 5500, en vind BF2 beter draaien nu.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Eindelijk de volgende rang 'Corporal' bereikt... :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/9057/corporal0507053zx.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
Epitome schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:47:

[afbeelding]
netjes.
ik moet nog 2.8k punten....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 20:56

R-B

Blokkert

Epitome schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:47:

[afbeelding]
Geef is schatting hoelang je bent beziggeweest? :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
R-B schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:49:
[...]

Geef is schatting hoelang je bent beziggeweest? :)
Iets meer dan 85 uur in totaal... :X Maar dat klopt niet echt, want daarbij zit de tijd van de demo en toen speelde ik natuurlijk nog niet op ranked servers...

Maar nu is het weer wikken en wegen welke weapon ik zal unlocken.

Zal ik voor de medicgun gaan (L85A1) of die van de engineer (MK3A1).

Afbeeldingslocatie: http://img289.imageshack.us/img289/9522/screen0703ur.th.jpg

De Special Forces gun (G36C) had ik al en dat was een goede keuze! :)

[ Voor 60% gewijzigd door Epitome op 05-07-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:51
Als je gewoon op de radar kijkt zie je dat de brug geel is, en dus kapot! Zelfde geldt infeite voor mijnen, die worden duidelijk aangegeven met rode doodskopjes als ze door je eigen team gelegd zijn, nog duidelijker te zien dus dan een kapotte brug want je hoeft er niet eens voor op je radar te kijken..

Iedereen die dus toch op zo'n domme manier aan zijn einde komt en er ook nog eens een TK-punish voor uitdeelt aan de mijnenlegger is gewoon een sukkel imho (en dan druk ik me nog beschaafd uit)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Epitome schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:55:
[...]
Iets meer dan 85 uur in totaal... :X
Daar heb je het mis ;). In de demo wordt de tijd niet mee gerekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:26:
Ik had gister ook iets grappigs :/ Ben zo mijn tank aan t repaire gassie kon het duidelijk zien. Ik zeg bail out ik was aan t reparen, doet ie niet. Ik zeg als je verder wilt rijden zal je me moeten tke en wat doet die mafkees rijdt gewoon over me heen. Later kwam ik hem in hetzelfde voertuig weer tegen. Dus ik zorg dat ik weer getked wordt door er gewoon voor te springen. De laatste keer dat ik hem tegen kwam had hij zich tegen een murrtje aan gereden. Ik ging voor zijn voertuig staan, nu had hij me wel weer door. Ik heb daar ongeveer 2 minuten gestaan. Uiteindelijk gaat hij eruit en ik ga erin en begint op me te schelden. Ik rij weg en hij schiet met een anti tank raket op mij, ik dood en ook deze keer punish ik hem kicked en banned. Misschien wel een beetje lame, maar ik vond het wel terecht.

Over dat hoe de server de ranking bij houdt. Als jij een server joint kijkt de server op een of andere grote ranking server welke rank je hebt, vanaf dat moment gaat hij er punten bij optellen en stuurt die om de zoveel tijd naar de "grote" server. UIteindelijk worden die punten opgeteld. Bij diegene die 1200 punten heeft, kan het best zo zijn dat je net voordat je lance corporal werd stopte en je daarna een andere server joinde, maar dat de punten nog verwerkt moesten worden.
Jah dat je ook vroeger ook in 1942 het is gewoon goed opletten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Het beeld in Battlefield 2 is bij mij suuuuuuuuuuuuperdonker en ik kan nergens het contrast instellen. Is bijna niet speelbaar zo. Ook de menu's zijn donker, begint al met het EA logo. Bij andere games heb ik hier geen last van. Speel met een 9800 pro maar die staat gewoon standaard, niks aan contrast veranderd. Weet iemand waar het aan kan liggen want ik vind het wel erg vervelend...

Alvast bedankt

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme |:( zelfs met de nieuwste omega drivers zijn mijn textures fucked up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg krakend geluid. Ik heb Eax uitgezet en op hardwarematig geluid gezet. Ik heb een creative soundblaster, hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:37:
Ik krijg krakend geluid. Ik heb Eax uitgezet en op hardwarematig geluid gezet. Ik heb een creative soundblaster, hebben meer mensen dit?
Heb je al eens met de soundquality gespeeld? Bijvoorbeeld eens even op High oid zetten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 17-09 22:39

Bever!

3

SOUND CARDS

- It is highly recommended to go to your sound card manufacturer's
website and download updated drivers for your card. For your
convenience the most common addresses are listed below:

CREATIVE: http://www.creative.com/support/

- We recommend Creative sound cards for use with Battlefield 2.

- The following sound cards do not support the Hardware Audio
Renderer option:

Altec Lansing ADA70 USB Speakers
AOpen AW-320
AOpen Phantom 3D AW-724
ASound Express II
Aureal Vortex
Aureal Vortex 2
Aztech A3D
Creative Labs SB 16 PCI
Creative Labs SB Audigy 2 NX
Creative Labs SB Audigy LS - (5.1)
Creative Labs SB Extigy
Creative Labs SB Live 24-bit
Creative Labs SB Live
Creative Labs SB Live PLATINUM
Creative Labs SB Live Value
Creative Labs SB Live X-GAMER
Creative Labs SB Live X-GAMER 5.1
Creative Labs SB MP3+ USB
Creative Labs SB PCI 128
Creative Labs SB PCI 512
Creative Labs SB PCI 64
Diamond Monster Sound II MX300
Diamond Monster Sound MX400
Diamond Sound Impact S90
Ensoniq Audio PCI PNP
ESS Canyon 3D
ESS Canyon 3D-2
ESS Maestro-2 3D Audio
Hercules DIGIFIRE 7.1
Hercules Game Theater XP 7.1
Hercules Gamesurround Fortissimo III 7.1
Hercules Gamesurround Muse Pocket USB
Hi-Live PCI
Hi-Live PCI SC4000
IOMagic Storm Surge
M-Audio Sonica
M-Audio Sonica Theater 7.1
M-Audio Transit USB
Microsoft Digital Sound System 80 USB
Nvidia nForce Audio
Nvidia nForce2 Audio
Philips Acoustic Edge
Realtek ALC861 audio
Siig Soundwave Elite 2000
Siig Soundwave Pro PCI
SoundMAX 3
SoundMAX
SoundMAX Cadenza (Intel 845)
SoundMAX Cadenza (Intel 850)
SoundMAX ADI AD1980 CODEC
Turtle Beach Montego A3D Xstream
Turtle Beach Montego II
Turtle Beach Montego II Quadzilla
Turtle Beach Santa Cruz
Yamaha Xwave-192
Yamaha Xwave-512
Zoltrix Nightingale Value

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
DesertShooter schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:17:
[...]

Daar heb je het mis ;). In de demo wordt de tijd niet mee gerekend ;)
Welke tijd? :?

Ik heb het over de uren die zijn bijgehouden met Battlefield2 Tracker en dat is vanaf de demo, 11-06-2005. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Epitome op 05-07-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje. Toch raar , aangezien de geluidskaart hardware is, en toch software moet kiezen :r Ik had dit niet verwacht maarjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 18:40
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:37:
Sounddrivers up to date?? Anders hier ff een auto update doen. http://nl.europe.creative...hdDspLangID=1043&OCXType=

edit: lol spuit 11 8)7 gaat lekker rap hier :)

[ Voor 7% gewijzigd door mach2 op 05-07-2005 18:48 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:26:
[...]

Ik ben nog steeds van mening dat er geen bulletdrop in BF2 zit.

Aanvulling:

Echter niet in een boog. de vector is gewoon recht.
Om nu even af te zijn van het bulletdrop verhaal, ja die is er!

De kogels bestaan wel maar zijn niet fysiek zichtbaar zeg maar.
Het is eigenlijk niets meer dan een berekening.

Bf berekent op jou pc waar de kogel moet inslaan als je shiet op iemand 'xyz'
dan checkt ie op de server of op dat moment iemand op die plek staat op dat ogenblik.
Dan stuurt de de server voor de kogel een I / 0, hit or no hit naar jou pc terug.

De lijn van een shot is in principe recht en de basisscript - healt is allemaal in principe hetzelfe maar er kan een:
impact gehalte aan worden gegeven/gekoppelt een - x aantal Healt d.m.v een positie inslag nummer van het slachtoffer wat weer wordt teruggestuurd van de server naar jou en naar zijn pc. En dat nummer geeft dus aan waar die insloeg en hoeveel health eraf moet.

In principe zijn alle kogels uit een geweer/pistool hezelfde, ze volgen een rechte lijn maar kunnen specifiek met een Xtra .con file worden aangepast naar de specificaties van een wapen.

op b.v.
Minimum/maximum afstand.
afwijkingen links/recht /boven /beneden/ parabool
Enz. (dus recoil en bulletdrop)
U get the picture

Je kan ze allemaal verschillend instellen.
En dit zorgt weer voor een redelijk realistiche IRL weergave, door hiermee de verschillende eigenschappen van wapen mee weer te geven.
om even terug te gaan naar een vorige post.

[rml]iH8 in "[ PC] Battlefield 2 - deel IX"[/rml]
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SoldierBasedRecoilComp ---
ObjectTemplate.createComponent SoldierBasedRecoilComp
ObjectTemplate.recoil.hasRecoilForce 1
ObjectTemplate.recoil.recoilForceUp CRD_UNIFORM/5.2/4/0
ObjectTemplate.recoil.recoilForceLeftRight CRD_UNIFORM/-1/1/0
ObjectTemplate.recoil.zoomModifier 0.25
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphFrameCount 14
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphExponent 7
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphTotalMovement 0.1
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SoldierDeviationComp ---
ObjectTemplate.createComponent SoldierDeviationComp
ObjectTemplate.deviation.setFireDev 3.5 2 0.5
ObjectTemplate.deviation.minDev 5
ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0
ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 3 1.5 1.5 1
ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 2.5 5 0.2
ObjectTemplate.deviation.devModStand 2
ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.5
ObjectTemplate.deviation.devModLie 0.8
ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.02
rem ---EndComp ---

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:20:
[...]

Jah dat je ook vroeger ook in 1942 het is gewoon goed opletten..
idd, kwamen ze snel op je voertuig afgerend en sprongen erin. Alleen nu zijn die voertuigen wat groter, waardoor je gelijk minder overzicht hebt. Maja nu kan je ze wel makkelijk punishen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zware hekel aan het uitzicht bij een tank of dergelijks. Als je achteruit rijdt weet je niet of je een team-genoot daar loopt als het bv. erg druk is. Super hatelijk, en als je de 'front view' gebruikt, zie je ook niets achteraan de wagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:57:
Ik heb een zware hekel aan het uitzicht bij een tank of dergelijks. Als je achteruit rijdt weet je niet of je een team-genoot daar loopt als het bv. erg druk is. Super hatelijk, en als je de 'front view' gebruikt, zie je ook niets achteraan de wagen..
achteruitkijkspiegel in een toekomstige patch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:31:
Radeon X800Pro
AMD athlon 64 3200+
768MB intern geheugen..

haha mijn excuses nog wel. nou eigenlijk moet de vraag in "het problemen forum", maarre probeer eens EAX uit te zetten en sound rendering op "hardware"
Ik heb 512MB geheugen, en het is opgelost.............door bovenstaande
ow je geheugen is ook niet al te groot, dus ik zou even spelen met je texture resolutie.
alles op hoog is verder prima voor je Radeon, maar de textures die niet direct gerenderd worden moetwel wel hopla uit het geheugen geplukt kunnen worden indien nodig. met 768MB is dat met alles op "high" misschien wat krapjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:57:
Heb je al eens in de rechterbovenhoek gekeken? Daar heb je een plattegrondje, kan je gelijk zien of er iemand achter je loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 12-09 21:04
En misschien eens op C (kan ook V zijn) drukken. Dan heb je andere view en ken je zien of er zon gast loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nu even af te zijn van het bulletdrop verhaal, ja die is er!
Nee hoor :P
De kogels bestaan wel maar zijn niet fysiek zichtbaar zeg maar.
Kogels bestaan niet als object, ook niet een onzichtbaar object.
De "kogels" die jij schiet zijn random "impact" vectoren die een kleine random afwijking hebben
binnen een bepaalde treshold om recoil te simuleren.
Het is eigenlijk niets meer dan een berekening.
Klopt.
Bf berekent op jou pc waar de kogel moet inslaan als je shiet op iemand 'xyz'
dan checkt ie op de server of op dat moment iemand op die plek staat op dat ogenblik.
Dan stuurt de de server voor de kogel een I / 0, hit or no hit naar jou pc terug.
Bijna goed. BF berekend op de server waar de kogel moet inslaan en zend het resultaat terug.
LET OP: dit is dus iets anders dan de "rook pluimpjes en kogelgaten" die je ziet ontstaan
bij het schieten, die zijn uiteraard geheel client side, het zijn dus 2 verschillende dingen, waarbij de server probeert aan te sluiten met wat de speler -grafisch- op de client side ziet.
Goed voorbeeld -waarbij dat niet lukt- is het schieten op vijanden veraf die heen en weer lopen.
Waar je normaal gesproken "instant hit" hebt, moet je nu opeens je schoten "leaden" i.v.m. latency.
De lijn van een shot is in principe recht en de basisscript - healt is allemaal in principe hetzelfe maar er kan een:
impact gehalte aan worden gegeven/gekoppelt een - x aantal Healt d.m.v een positie inslag nummer van het slachtoffer wat weer wordt teruggestuurd van de server naar jou en naar zijn pc. En dat nummer geeft dus aan waar die insloeg en hoeveel health eraf moet.
hmmmm ok snap dit niet helemaal maar misschien begrijpt ik het verkeerd...
In principe zijn alle kogels uit een geweer/pistool hezelfde, ze volgen een rechte lijn maar kunnen specifiek met een Xtra .con file worden aangepast naar de specificaties van een wapen.
vast. zou ik niet weten.
op b.v.
Minimum/maximum afstand.
afwijkingen links/recht /boven /beneden/ parabool
Enz. (dus recoil en bulletdrop)
U get the picture
recoil : ja
bulletdrop : nee
Je kan ze allemaal verschillend instellen.
En dit zorgt weer voor een redelijk realistiche IRL weergave, door hiermee de verschillende eigenschappen van wapen mee weer te geven.
om even terug te gaan naar een vorige post.

[rml]iH8 in "[ PC] Battlefield 2 - deel IX"[/rml]
Ik zie in die hele lijst echt niets wat met physics of "bulletdrop" te maken heeft.
enlighten me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
vanmiddag eens een beetje met de settings lopen spelen, Als ik AA op 2 of 4 x zet heb ik als ik normaal loop gewooon rond de 40 fps maar als ik in een chopper spring en druk op F9 dan heb ik er nog rond de 9 fps. Wel jammer want dan ziet het er we; net allemaal iets mooier uit. (heb btw een 9800 pro )

En over met je jeep over een kapotte brug racen hebben we allemaal toch wel eens gehad in onze enthousiasme of niet? Als bijrijder let je toch meer op je radar dan als je de bestuurder ben. En heb je alle tijd om eruit te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nu kan ik het dus nergens meer vinden :/

Probleem:
Krakende stemmen bij Battlefield. Ik heb net weer mijn Hercules Fortissimo II in mijn PC geschroefd zodat ik het geluid op high kan zetten en EAX kan activeren maarrrrr nu kraken dus de stemmen over de radio! Was hier nou al een oplossing voor? Kan het nergens meer in de topics vinden...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:10:
[...]

Heb je al eens in de rechterbovenhoek gekeken? Daar heb je een plattegrondje, kan je gelijk zien of er iemand achter je loopt :P
Natuurlijk, maar als veel mensen er zijn .. En ik vind het gewoon fijner, als ik van alles achteren goed zou kunnen zien.. ipv inzoomen in het plattegrond..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbAyzo schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:43:
Nu kan ik het dus nergens meer vinden :/

Probleem:
Krakende stemmen bij Battlefield. Ik heb net weer mijn Hercules Fortissimo II in mijn PC geschroefd zodat ik het geluid op high kan zetten en EAX kan activeren maarrrrr nu kraken dus de stemmen over de radio! Was hier nou al een oplossing voor? Kan het nergens meer in de topics vinden...
Lees zijn: [rml]Bever! in "[ PC] Battlefield 2 - deel IX"[/rml] post..

(srry voor dubbele post)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik heb een Fortissimo 2...die staat daar niet in. Dus moet het kunnen...toch?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
LaZZ schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:21:
Het beeld in Battlefield 2 is bij mij suuuuuuuuuuuuperdonker en ik kan nergens het contrast instellen. Is bijna niet speelbaar zo. Ook de menu's zijn donker, begint al met het EA logo. Bij andere games heb ik hier geen last van. Speel met een 9800 pro maar die staat gewoon standaard, niks aan contrast veranderd. Weet iemand waar het aan kan liggen want ik vind het wel erg vervelend...

Alvast bedankt
Ik had hier ook last van alleen dan bij CS:S. Had het toen opgelost door sneltoetsen in te stellen om de gamma enbrightness on the fly te veranderen. Echt super vaag. Hoefde dan alleenmaar 1keer de gamma of brightness 1 stukje omhoog of naar beneden te doen en het beeld stond weer goed. Sneltoetsen instellen kun je doen bij eigenschappen beeldscherm --> instellingen --> geavanceerd -->kleur --> volledig 3d-scherm --> sneltoetsen.
Een andere driver proberen kan ook overigens ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Kan je trouwens al ergens de stats van vrienden bekijken?

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sorteer alle servers op ping steeds, en connect dan naar een server met een lage ping. Maar toch als ik op de server ben dan bewegen alle spelers met schokken, dat is echt moeilijk richten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Alabama_man schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:59:
[...]

Ik had hier ook last van alleen dan bij CS:S. Had het toen opgelost door sneltoetsen in te stellen om de gamma enbrightness on the fly te veranderen. Echt super vaag. Hoefde dan alleenmaar 1keer de gamma of brightness 1 stukje omhoog of naar beneden te doen en het beeld stond weer goed. Sneltoetsen instellen kun je doen bij eigenschappen beeldscherm --> instellingen --> geavanceerd -->kleur --> volledig 3d-scherm --> sneltoetsen.
Een andere driver proberen kan ook overigens ook helpen.
Het bij die tabblad zetten op 3D weergave was voldoende om het contrast normaal te krijgen... Thnx!!! _/-\o_

EDIT: alleen wel kut dat je niet verder in kunt zoomen met de sniper rifle dit vind ik toch wel erg vreemd... Nu zoom je amper in :?

[ Voor 11% gewijzigd door LaZZ op 05-07-2005 20:47 ]

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

harryvos schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:27:
vanmiddag eens een beetje met de settings lopen spelen, Als ik AA op 2 of 4 x zet heb ik als ik normaal loop gewooon rond de 40 fps maar als ik in een chopper spring en druk op F9 dan heb ik er nog rond de 9 fps. Wel jammer want dan ziet het er we; net allemaal iets mooier uit. (heb btw een 9800 pro )
Heb je fraps aanstaan? Met F9 maakt fraps een movie, misschien vandaar?

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Bulletdrop? Hell yeah!

Dacht net even testen...ga op een berg liggen met uitkijk op een basis. Was aardig afstandje..ik recht op doel (AFKer): Niks. Dus even erboven aimen...bam..hit!

Maar ja..sniper blijft een butt-class :>

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
tHe_BiNk schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:50:
[...]

Heb je fraps aanstaan? Met F9 maakt fraps een movie, misschien vandaar?
Thanks dat wist ik niet, Fraps was idd de dwarsligger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 12:26

Stewie!

Keen must die!

EbAyzo schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:10:
Bulletdrop? Hell yeah!

Dacht net even testen...ga op een berg liggen met uitkijk op een basis. Was aardig afstandje..ik recht op doel (AFKer): Niks. Dus even erboven aimen...bam..hit!

Maar ja..sniper blijft een butt-class :>
Ik heb dus die verbeterde sniper rifle, en die is echt goed. Haal je zo 10 tot 20 kills mee voordat je dood bent (zorg voor een mooie flat en ga snipen op een vlag van de tegenstander).
Heerlijk, wat is dat cool om ze dood neer te zien vallen terwijl ze ergens ver weg in de mist over een brug rennen.
En het leukste: alle medics die snel de doden gaan reviven = easy target B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 17-09 22:39

Bever!

3

DaMorpheus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:27:
[...]

Ik heb dus die verbeterde sniper rifle, en die is echt goed. Haal je zo 10 tot 20 kills mee voordat je dood bent (zorg voor een mooie flat en ga snipen op een vlag van de tegenstander).
Heerlijk, wat is dat cool om ze dood neer te zien vallen terwijl ze ergens ver weg in de mist over een brug rennen.
En het leukste: alle medics die snel de doden gaan reviven = easy target B)
meningen verschillen, haal met de m4 altijd veel meer kills dan met de m95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:23:
[...]

Nee hoor :P

[...]

Kogels bestaan niet als object, ook niet een onzichtbaar object.
De "kogels" die jij schiet zijn random "impact" vectoren die een kleine random afwijking hebben
binnen een bepaalde treshold om recoil te simuleren.

Dat bedoelde ik, maar ik kon het niet onder woorden krijgen.

[...]

Klopt.

[...]

Bijna goed. BF berekend op de server waar de kogel moet inslaan en zend het resultaat terug.
LET OP: dit is dus iets anders dan de "rook pluimpjes en kogelgaten" die je ziet ontstaan
bij het schieten, die zijn uiteraard geheel client side, het zijn dus 2 verschillende dingen, waarbij de server probeert aan te sluiten met wat de speler -grafisch- op de client side ziet.
Goed voorbeeld -waarbij dat niet lukt- is het schieten op vijanden veraf die heen en weer lopen.
Waar je normaal gesproken "instant hit" hebt, moet je nu opeens je schoten "leaden" i.v.m. latency.

Client/server verhaal wou ik niet op ingaan, maar het meeste word client side berekend ja, de server checkt meestal alleen de resultaten en stuurt die weer terug. En als je pc of verbinding trager is, pech gehad :P word het lag en leaden :9
[...]

hmmmm ok snap dit niet helemaal maar misschien begrijpt ik het verkeerd...

Doet er eigenlijk ook niet toe, een voorbeeld hoe damage control verkeer word geregelt.
Ik denk af en toe in .con files, waardoor het soms moeilijk uitleggen word.
(ex BF42modder :X )

[...]

vast. zou ik niet weten.

[...]

recoil : ja
bulletdrop : nee

Recoil
Er zit een random vector spread in de kogels klopt, er zit ook nog bij een tweak(die voor de wapen eigenschappen zorgt) zeg maar recoil 2.
die maakt miniscule afwijkingen als je de trigger overhaalt en verandert dus de vertorbaan/inslagpunt, omdat het begintpunt van de berekening/kogel veranderdt ofwel de nozzle van de gun.
b.v. een support gun neemt dit voorbeeld wel heel duidelijk.
hou maar eens de vuurknop van een gun lang in, dan trekt ie omhoog.
Deze in in te stellen per gun, het hoogte/links verhaal. En is per gun verschillend.
Alles client side natuurlijk. ;)

Bulletdrop
Eigenlijk is die nep maar het werkt wel. Tot op zekere hoogte want op de BF42 moderaters sites lopen we al onderhalf jaar te zeiken over dit om dit nou goed te maken via vectoren. Maar dice geeft die fhysics niet en heeft het weer zoals in de bf42 engine gedaan :( (Dice: Het kan wel maar is moeilijk en zet het packet verkeer teveel onder druk)
Het zit hem hierin, de gunsight c.q. pivot wijkt héééél iets af naar boven.
Dit zorgt voor een vertekend beeld naarmate je verder kijkt.
Richt eens een zaklantaarn op een muur vanaf 100 mtr, leg de lantaarn op de grond en verplaats hem 1 cm. en het licht op de muur verplaatst zowat een meter.
leg dan de lantaarn op 200 mtr afstand, verplaats hem weer 1 cm en de lichtvlek op de muur verplaatst zich 1 1/2 meter.
ook clientside

Dus door de gunsight iets uit het lood te verplaatsen creer je dat effect.
Het inslagpunt/vectorbaan wat jou BF2 naar de server stuurt is dus niet correct met wat jij ziet :P
Snap ie?

Ik zie in die hele lijst echt niets wat met physics of "bulletdrop" te maken heeft.
enlighten me.
Dit zijn bestanden die daar naar verwijzen, in bf42 zijn ze makkelijk te vinden. Maar de exacte van BF2 heb ik nog niet gevonden.
(zie games /bf42 mod sites) maar hier is het nog wachten op de BF2 MOD kit :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

w00h00 net me puntenrecord in 1 potje verbeterd, 123 punten in Karkan als support 8) :*)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt echt moe van die crash to fockin desktop.. net als medic dikke punten aan halen en hoppa weer naar desktop en punten weg.. waren weer 80 punten voor niets gespeeld. die patch mag snel komen anders gaat bf mooi de kast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Voor niets gespeeld? Neem je die ranking dan zo serieus dat zonder rankings spelen voor niets is? :?

Gamen is sowieso nutteloos... dan kun je er beter meteen mee nokken.

Edit: Ik word trouwens gek van die gasten die menen jouw strategisch gepositioneerde Humvee of ander apparaat met mounted gun te moeten gebruiken als rallywagen :/ Je kunt "Bail out" roepen wat je wilt.... ze krijgen het maar niet in die koppies van ze... 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door jagermeister op 05-07-2005 22:02 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28
DenniZ schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:47:
w00h00 net me puntenrecord in 1 potje verbeterd, 123 punten in Karkan als support 8) :*)
Hehehehe, gefeliciteerd, dat is inderdaad erg goed!!!
Jij moet wel in een TOP clan zitten! ;) _/-\o_

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
jagermeister schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:54:
Edit: Ik word trouwens gek van die gasten die menen jouw strategisch gepositioneerde Humvee of ander apparaat met mounted gun te moeten gebruiken als rallywagen :/ Je kunt "Bail out" roepen wat je wilt.... ze krijgen het maar niet in die koppies van ze... 8)7
Je bent niet de enige:
CorteX schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:51:
Er is zeker geen mogelijkheid om je voertuig 'op slot' te doen? Kan me herinneren dat zoiets ooit wel kon, misschien in Vietnam of een mod of zo. Het is namelijk echt enorm irritant als je achter bijv. de machinegun van een hummer zit in de bosjes dat iemand er dan mee weg rijdt om die hummer vervolgens 100 meter verderop in een boom te hangen.
Fucking tuig is het. In CS:S irriteer ik me helemaal niet aan domme mensen, maar in een echt teamplay spel als BF2 kom je er pas echt achter hoe ontzettend dom sommige mensen zijn. Wat ook leuk is, en dat gebeurd voornamelijk bij support (die schijnbaar niet door hebben dat ze support zijn): je roept 100 keer om ammo, je gaat voor hem staan, springen, maar hij heeft niet door dat je ammo nodig hebt.

Je maakt ook veel te snel teamkills met voertuigen, je draait 1 millimeter en je hebt schijnbaar iemand verpletterd met je tank. Aan de ene kant onrealistisch, aan de andere kant ook dom dat mensen denken dat je veel ziet in een tank en daarop kunt letten in een gevecht.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.