Gepatched, 10 mins gespeeld, toen vloog ik eruit en nu zie ik niets meer als ik update serverlist doe. gooooooooo EA! ze weten wel hoe ze zichzelf populair maken zeg
er is iets anders aan de hand misschien, ik heb niets gepatched maar kan geen server lijst meer zien opeens...werd eruit gedonderd daarnet
ik heb net effe 5 minuten gespeeld, en nou wil ik online gaan, en dan blijft ie hangen bij ''serverlijst wordt vernieuwd'' 3x achter elkaar nou al....kom er niet meer in....
Was het jullie ook al opgevallen dat de top 3 in de leaderboards zijn gedegradeerd tot privates...
serverlist updaten ging net binnen enkele seconden...
nu duurt het ineens minuten
zeker weer meer als 10 spelers online, en EA's servers crashes
nu duurt het ineens minuten

zeker weer meer als 10 spelers online, en EA's servers crashes
Als ik op update serverlist druk of bf2 dat auto doet dan duurt het ontiegelijk lang maar als bf2 dan klaar is staat er dus mooi niks in m'n lijstje.
Zal wel een bug wezen gezien het aantal mensen
.
Zal wel een bug wezen gezien het aantal mensen
Heeft nix met patch te makenb00m schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:26:
Gepatched, 10 mins gespeeld, toen vloog ik eruit en nu zie ik niets meer als ik update serverlist doe. gooooooooo EA! ze weten wel hoe ze zichzelf populair maken zeg
Edit: Enneuh... Nog niet gepatched dus...
[ Voor 8% gewijzigd door WaG! op 06-07-2005 21:29 ]
Heb het ook. Dacht eerst dat mijn connectie er echt uitlag ofzo.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Anoniem: 104748
leuk ja, ik ook was net bij de 45 punten en lkkr aan t teamgamen (in hoeverre de mensen hieraan mee doen..), zat in een tank en opeens problemen met verbinding.... En ik heb geen nieuwe patch geinstalled. wel gedownd maar ik w8 mooi ff met installen. :-)
daar heb ik nu ok last vanCopyman schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:24:
Hmm, ik heb de patch ook geïnstalleerd, maar het duurt nu wel héél erg lang voor de serverlijst binnen is.

ow een eerste desktop crash is ok weer binnen
[ Voor 29% gewijzigd door Pred87 op 06-07-2005 21:34 ]
edit : hoort hier niet

[ Voor 84% gewijzigd door yori1989 op 06-07-2005 21:40 ]
Begin al afkickverschijnselen te vertonen...
Nou kom ik nog niet eens meer in de accountserver...:?
[ Voor 93% gewijzigd door Mr. Detonator op 06-07-2005 21:36 ]
ik denk dat de accoutn servers van EA plat liggen (zeker ook een K*T patch op geinstalleerd
)
heb ook (nog steeds dus) last van zwart scherm.. mischien even de config files deleten en dan kijken of ie op 'default' weer werkt?/
heb ook (nog steeds dus) last van zwart scherm.. mischien even de config files deleten en dan kijken of ie op 'default' weer werkt?/
[ Voor 42% gewijzigd door Mister_X op 06-07-2005 21:36 ]
Anoniem: 89184
Nou al diverse problemen gehoord bij mensen. Tot nu toe heb ik er nog geen last van. Blijkbaar hebben ze nu bij EA een echt probleem: een gerushte patch uitbrengen...

Ik heb server versieRocketKoen schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:35:
[...]
is al vaak voorbij gekomen....
start een single player game, en laat mensen joinen via connect to IP.
servers met bots kunnen nu eenmaal niet in de gamelist komen...
Ik had net ook geen serverlist. Pas toen ik hier keek of meer mensen dat probleem hadden zag ik dat de patch uit was.
Het niet beschikbaar zijn heeft dus niks te maken met het installeren van de patch. Misschien wel met het uitbrengen van de patch.
Het niet beschikbaar zijn heeft dus niks te maken met het installeren van de patch. Misschien wel met het uitbrengen van de patch.
To install or not to install, that's the question....:)
gewoon 500.000 man die aan het refreshen is zal je server geen goe doenriffey#4 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:36:
Ik had net ook geen serverlist. Pas toen ik hier keek of meer mensen dat probleem hadden zag ik dat de patch uit was.
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Gewoon installeren. Ik vermoed dat ze de accountservers e.d. ook een update geven. En wel op dit moment.gratis_vodka schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:38:
To install or not to install, that's the question....:)
Er verschijnt soms wat in beeld, maar zodra je klikt hangt ie... De servers die de lijsten beheren komen rustig aan weer tot leven zo lijkt het...
Edit: We zijn er weer
Edit: We zijn er weer
[ Voor 9% gewijzigd door WaG! op 06-07-2005 21:40 ]
wie wilt nieuwe topic trouwens starten? zit dik over 1000 posts!
ik denk dat we over een half uurtje weer kunnen spelen
tja. behalve degene zoals mij die niet eens het spel kunnen starten
....
Je bent niet de enige, hier gaat hij ook direct weer terug naar de desktopMister_X schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:41:
tja. behalve degene zoals mij die niet eens het spel kunnen starten....
[ Voor 17% gewijzigd door Voyage op 06-07-2005 21:42 ]
Hier hangt die nu als die in wil loggen
en wil gewoon even netwerk gamen wat een troep
Ik ga me er ook maar eens aan wagen, het was al buggy dus het boeit me niet als er geen verbetering is.
Lijkt inderdaad op dat iedereen de patch tegelijkertijd aan het uitproberen is
Hiero hetzelfde verhaal, serverlist wordt eenmaal geupdated (niet compleet overigens), als ik daarna nog een refresh doe blijft ie leeg
Totdusver nog geen succes, zal het later nog eens proberen
Hiero hetzelfde verhaal, serverlist wordt eenmaal geupdated (niet compleet overigens), als ik daarna nog een refresh doe blijft ie leeg

Totdusver nog geen succes, zal het later nog eens proberen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Leuk, dit komt op nr1. van de meest F**ked up patch ooit
[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 06-07-2005 21:45 ]
ja lol, iedereen verveeld zich te pleures nu, ik zit vet te refreshen hier (zoiezo is me game pc aan het memtesten..)... Duur het trouwens echt een uur om zo'n topic start te maken? super dat je daar de tijd voor neemt/hebt, respect dude
Zal het patchen bij jou wel mislukt zijnCorteX schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:48:
Hier werkt de patch perfect..?Ook na een kwartier spelen.
mja moet ff laatste pagina's van dit topic doornemen (bij zijn zeg maarMister_X schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:47:
ja lol, iedereen verveeld zich te pleures nu, ik zit vet te refreshen hier (zoiezo is me game pc aan het memtesten..)... Duur het trouwens echt een uur om zo'n topic start te maken? super dat je daar de tijd voor neemt/hebt, respect dude

Onzin.RMB schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:45:
Leuk, dit komt op nr1. van de meest F**ked up patch ooit
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 148403
Ik ga de patch nu installeren.
*Hoopt op verbetering, ondanks alle negatieve reacties
*Hoopt op verbetering, ondanks alle negatieve reacties
Bij mij doet ie het ook weer. Meteen valt op dat de browser enigszins is veranderd. De officiële servers zijn nog uit de lucht. Ik ga ervan uit dat die nu geupdate worden.
Anoniem: 68393
Voor mensen met problemen na de patch, eerst een verse reinstall van BF2 dan terug komen om te klagen, dit verhelpt 99% van de problemen. En als je het goed doet (opletten bij uninstall), verlies je geen enkele settings.
De veranderingen aan de browser zijn volgens mij wel miniem. Ik krijg nu een melding "Updating server list". Meer zie ik er niet aan. Ach ja.. .als ie maar werkt.
Eindelijk kwam ik er zojuist weer in.....en na 5 minuten werd ik door punkbuster gekickt om een of andere ''vage'' reden
dit probleem is er dus nog ?!

dit probleem is er dus nog ?!
Heb net gepatched, word nu alleen geckid om redenen die punkbuster niet wil geven... vage shit...
-EDIT-
Nog?
Ik heb dit nog nooit eeder gehad, nu pas, sinds de patch...
-EDIT-
Nog?
[ Voor 29% gewijzigd door Floep op 06-07-2005 22:00 ]
zal met 1.02 wel weer opgelost wordenFloep schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:59:
Heb net gepatched, word nu alleen geckid om redenen die punkbuster niet wil geven... vage shit...

Dit heb ik ook een keer gehad, maar dan met BF1942 / DC en zoals DaMorpheus al zei, gewoon Punkbuster UpdatenFloep schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:59:
-EDIT-
Nog?
Uninstall gedaan, opnieuw geinstallerd, en nog altijd werkt het niet.Anoniem: 68393 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:56:
Voor mensen met problemen na de patch, eerst een verse reinstall van BF2 dan terug komen om te klagen, dit verhelpt 99% van de problemen. En als je het goed doet (opletten bij uninstall), verlies je geen enkele settings.
Werkt goed hier. Serverlist werkt alleen nog niet (blijft leeg). Rechtstreeks op IP joinen lukt wel, alleen vervelend dat niemand anders op dat idee komt. Zit ik alleen rond te lopen op server, best wel eenzaam
het vreemde is dat ik al 1gb aan ddr ram heb en een amd2500+@3000+Database freak schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:30:
[...]
Tja ik zou zeggen start een Topic er over, ik vermoed echter dat je weinig replies ontvangt. Koop een nieuwe grafische kaart en upgrade naar 1~1.5gb geheugen en je kan veel meer uit het spel halen.
kan het dus ook niet aan liggen.
als jij nou op het idee kwam om dat ip dan hier even neer te zettenBlacksnak schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:09:
Werkt goed hier. Serverlist werkt alleen nog niet (blijft leeg). Rechtstreeks op IP joinen lukt wel, alleen vervelend dat niemand anders op dat idee komt. Zit ik alleen rond te lopen op server, best wel eenzaam
thx, ga ik dat niet proberen, zoiezo zou het ronduit belachelijk zijn als je voor een patch je hele game opnieuw moet installeren, ik zou dat uit principe niet eens doen, spel koste 50euro, breng maar knappe patch uit...SH4D3H schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:07:
[...]
Uninstall gedaan, opnieuw geinstallerd, en nog altijd werkt het niet.
Had iets voor 9 uur de patch al geinstalleerd refreshen ging op dat moment uitstekend en zeer snel maar nu is dat een ander verhaal.
| Youtube |
Dat is waar, maar als het zou werken om de afkickverschijnselen tegen te gaan, vind ik het niet eens zo ergMister_X schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:11:
[...]
thx, ga ik dat niet proberen, zoiezo zou het ronduit belachelijk zijn als je voor een patch je hele game opnieuw moet installeren, ik zou dat uit principe niet eens doen, spel koste 50euro, breng maar knappe patch uit...
Internet Filter Same Version Only uitzetten helpt, je kan dan alleen de witgedrukte servers joinen.
Anoniem: 62696
Net getest, installatie ging allemaal prima, serverbrowser tot nu toe ook.
Ik had eerst last van corrupte textures(x800 xt), nu nog steeds.
En ik heb nu iets op wapens en voertuigen dat lijkt op een glimmend plastic laagje?
Ik had eerst last van corrupte textures(x800 xt), nu nog steeds.
En ik heb nu iets op wapens en voertuigen dat lijkt op een glimmend plastic laagje?
Was net ff aan het gamen op een ranked server... word ik dus ook gekicked. Daarna opnieuw ingelogd... zie ik dat de 1 na de ander van de server wordt getrapt.

Wat is er toch allemaal ineens aan de hand?
Tierelier
jullie moeten Punkbuster even handmatig updaten
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf2.php
Dan is het kick probleem iig opgelost
[ Voor 18% gewijzigd door ScrooLoose op 06-07-2005 22:19 ]
Smiling as the shit comes down...
Ik heb ineens last van vastlopers sinds ik de patch heb geinstalleerd, na iets van een paar minuten ofzo in de server te zijn loopt het spel vast.
Ik heb de omega 2.6.42 driver geinstalleerd, en heb een X800XT PE, en voor mijn gevoel zien de textures er ook minder mooi uit.
Ik neem aan dat je de patch hebt geinstalleerd, die zou op sommige objecten enviroment mapping hebben gefixed, maar ik heb dat nog niet echt gemerkt.Anoniem: 62696 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:15:
Net getest, installatie ging allemaal prima, serverbrowser tot nu toe ook.
Ik had eerst last van corrupte textures(x800 xt), nu nog steeds.![]()
Ik heb de omega 2.6.42 driver geinstalleerd, en heb een X800XT PE, en voor mijn gevoel zien de textures er ook minder mooi uit.
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Damn ik word hier toch wel hyper van. Dat ik zit te wachten op een patch omdat er problemen zijn is tot daar aan toe, maar dat zelfs na de patch nu heel de game niet meer werkt is echt het toppunt.
Diceinterative wil ik bij deze nomineren voor meest lame game van het jaar.
Nu moet ik de game weer opnieuw installeren dan de patch en dan weer hopen dat hij het doet. Nou echt geweldig.
Diceinterative wil ik bij deze nomineren voor meest lame game van het jaar.
Nu moet ik de game weer opnieuw installeren dan de patch en dan weer hopen dat hij het doet. Nou echt geweldig.
In m'n readme staan wel de patch gegevens 
Wat zou de versie van het spel nu moeten zijn?
Wat zou de versie van het spel nu moeten zijn?
Na een trage start gaat het nu toch allemaal een stuk sneller bij mij. Crashes heb ik nog niet gehad, dit hoop ik ook zo te houden! Ik heb net ook al even mijn G36C getest op een ranked server. Wat een fijn ding om te hebben!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ok... Serverlijsten gaan nu aardig (nog niet zo snel als voorheen, maar vooruit). Maar connecten ho maar! "You have failed to connect. Please check your network connection(s) and try again."
Euh... Nou, dat doet het wel... Donders...
Valt me trouwens ook op dat er nagenoeg geen EA European servers in de browser staan, terwijl ASE ze wel oppikt 
Edit: Over dat laatste... Laat ik dan eerst mijn filter ff uitzetten
Euh... Nou, dat doet het wel... Donders...
Edit: Over dat laatste... Laat ik dan eerst mijn filter ff uitzetten

[ Voor 12% gewijzigd door WaG! op 06-07-2005 22:36 ]
Zelf gemaakt, maar wel door jou geïnspireerd!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
De laatste files op die site had ik al in de dir voor Punkbuster staan. Blijkbaar gebeurd via auto update. Helaas blijf ik gekicked worden.ScrooLoose schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:19:
jullie moeten Punkbuster even handmatig updaten
Je doet je nickname eer aan.Copyman schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:38:
[...]
Zelf gemaakt, maar wel door jou geïnspireerd!
Ik heb de patch geinstalleer, ging allemaal goed. Bf2 gestart, in BFHQ kreeg ik toen ik op leaderboard klikte een zo'n blauw scherm (geen bsod). Na opnieuw opgestart te hebben heb ik punkbuster handmatig geupdate, maar nu word ik na een tijdje spelen gekicked wegens een lege Win32 iets

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.
Ook tech vragen horen hier niet thuis.
Illegale praktijken horen hier niet thuis.
Ook tech vragen horen hier niet thuis.