[PC] Battlefield 2 - deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:42
Anoniem: 128025 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:53:
[...]

Zoals ik eerder vandaag poste, gisteren 2 ribbons en 1 badge gehaald als squadleader voor het eind van de ronde klapt de server eruit, dat was om 18:30uur, om 22:00uur was er nog niks bijgewerkt.
Waarschijnlijk ben ik die ribbons en badge dus ook gewoon kwijt en de 85 (oid) punten ook! :(
Kijk dat vind ik zo vreemd, verschillende mensen kampen met die problemen, maar ik heb tot nu toe na iedere match mijn punten en medailles kunnen bekijken online. Maar dan sta ik dus op 785 en nog geen upgrade naar 1st class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 128025 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:53:
[...]

Zoals ik eerder vandaag poste, gisteren 2 ribbons en 1 badge gehaald als squadleader voor het eind van de ronde klapt de server eruit, dat was om 18:30uur, om 22:00uur was er nog niks bijgewerkt.
Waarschijnlijk ben ik die ribbons en badge dus ook gewoon kwijt en de 85 (oid) punten ook! :(
Do not worry... Het heeft bij mijn meest recente rondjes Ranked ongeveer 6 uur geduurd voordat alle stats bijgewerkt waren...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
weet er iemand trouwens nog een goede host voor ranked mp servers
ik zie dat multiplay.co.uk wel een redelijk goedkope is (in tegenstelling tot ea)
32 slots server voor 75 pond per maand ofwel 110.74 euro (al is het nog wel veel, ea rekent voor 16 man server al 128 :| )

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:39

metamarty

Private RocketTwinky reporting

iH8 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:53:
[...]

dat is een tactic op zich. mits goeds gespeeld erg nasty voor je enemy. goed blijven repairen en in leven houden dat materieël. speelt verdomde lastig, zonder die set tanks, tegen die set tanks >:)
Ik zou zelfs willen voorstellen: Maak een squad met 6 man, infiltreer de enemy HQ en jat zoveel mogelijk voertuigen/heli's/enz. Daarna zo snel mogelijk verdwijnen door de bossen of door vage weggetjes en naar je eigen HQ brengen en parkeren. Daarna een engineer neerzetten om ze steeds te repareren. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:42
djmantri schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:11:
ik zie dat multiplay.co.uk wel een redelijk goedkope is (in tegenstelling tot ea)
32 slots server voor 75 pond per maand ofwel 110.74 euro (al is het nog wel veel, ea rekent voor 16 man server al 128 :| )
Wij (tweaking-gamers.com) hadden een host gezien voor 32 man private voor 90 euro, maar dan moet ik even gaan navragen waar dat precies was. Ik zou zeggen, kijk eens in duitsland rond, daar moet dat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Op zich niet duur; beter dat je 2x 64slot-servers aanschaft met de GoT-community..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676

ik ben de eerste officiele patch aan het downloaden. Die zou onder andere die browser moeten fixen (pff gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Electronic Arts maakt binnenkort de Nederlandse gamehoster bekend die de servers voor de Benelux mag gaan voorzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ik zoek dan wel een ranked server btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 22:52
Anoniem: 148676 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:25:
ik ben de eerste officiele patch aan het downloaden. Die zou onder andere die browser moeten fixen (pff gelukkig)
Weet je zeker dat je niet de server patch aan het downen bent? De client versie word pas vannacht gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 09:52
Als dat maar niet i3d is....

Ben erg benieuwd wie dat wel mag worden en wat de prijzen dan gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Anoniem: 148676 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:25:
:? waar?

Waar ik me aan erger is dat je net een goed potje hebt gedaan en dat dan de stats het aan het eind niet doen omdat de server een "unknown gamemod" heeft geïnstalleerd. Er staat dan "the round was a draw" en je kan dus niet zien wie er eerste is etcetera. Storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
dikkiedik schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:34:
[...]

Weet je zeker dat je niet de server patch aan het downen bent? De client versie word pas vannacht gereleased.
Heeft het spel zelf eigenlijk een updatefunctie of wordt het massaal ea's website bestormen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:58

Spleasure

Ik hier?

bertenernie schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:35:
[...]

:? waar?

Waar ik me aan erger is dat je net een goed potje hebt gedaan en dat dan de stats het aan het eind niet doen omdat de server een "unknown gamemod" heeft geïnstalleerd. Er staat dan "the round was a draw" en je kan dus niet zien wie er eerste is etcetera. Storend.
Dat is een probleem met de Linux versie. De stats die worden gestuurd laten de client crashen, en moeten daarom worden uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
dat is met de serverpatch opgelost (heb het net gezien in een ranked server met 64 man)

dat was zeker bij het wisselen van een map van US vs MEC naar US vs CHINA en visa versa...

dat klopt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676

@ dikkiedik

ja zeg inderdaad je hebt gelijk, voor mijn beurt gesproken.

client versie komt uit om 12.00 pht uit hoe laat dat bij ons is weet ik niet eigenlijk..

we wachten met spanning af. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 148676 op 06-07-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 148676 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:44:
@ dikkiedik

ja zeg inderdaad je hebt gelijk, voor mijn beurt gesproken.

client versie komt uit om 12.00 pht uit hoe laat dat bij ons is weet ik niet eigenlijk..

we wachten met spanning af. :)
20:00 NL-tijd; we schelen 8 uren met PST-aanduiding.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 06-07-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

djmantri schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:37:
dat is met de serverpatch opgelost (heb het net gezien in een ranked server met 64 man)

dat was zeker bij het wisselen van een map van US vs MEC naar US vs CHINA en visa versa...

dat klopt 8)
Ja wij hebben een unranked server gehuurd voor BF2 en die hebben we ook zo aangepast, het is of geen scores aan het eind van de ronde of na elke ronde naar je desktop gegooid worden!
Hopen dat die patch goed is! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
geen last van crashes hier hoor, dus als ik miss een server neem dan staat ie wel gewoon aan :7

maar lijkt me iig wel leuk, een GoT server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

metamarty schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:15:
[...]

Ik zou zelfs willen voorstellen: Maak een squad met 6 man, infiltreer de enemy HQ en jat zoveel mogelijk voertuigen/heli's/enz. Daarna zo snel mogelijk verdwijnen door de bossen of door vage weggetjes en naar je eigen HQ brengen en parkeren. Daarna een engineer neerzetten om ze steeds te repareren. :o
:) precies. maar is niets nieuws. dat soort geintjes flikten we ook al in C&C Renegade. neem aan dat dit in BF42/V ook al voor kwam. desalniettemin erg mooie streek :D

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:27
bassio schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:34:
Als dat maar niet i3d is....

Ben erg benieuwd wie dat wel mag worden en wat de prijzen dan gaan worden.
Damorpheus is toch de eigenaar van i3d? Of haal ik nu iets door elkaar? (en imo is er niets mis met dat bedrijf / hun connectie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
niemand die nog een leuke/goede/goedkope bf2 ranked server host weet?

of iemand die wil sponseren 8) ??

[ Voor 0% gewijzigd door Martinspire op 06-07-2005 16:12 . Reden: hmm miss een beetje snelle reactie maargoed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

djmantri schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:31:
ik zoek dan wel een ranked server btw
Jep dat weet ik :)
Maar ik denk/hoop je eind volgende week meer hierover te kunnen vertellen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 09:52
SyS_ErroR schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:06:
[...]
Damorpheus is toch de eigenaar van i3d? Of haal ik nu iets door elkaar? (en imo is er niets mis met dat bedrijf / hun connectie...)

Ik heb geen idee wat de relatie is tussen Damorphues en i3d. Ik verwoord alleen mijn persoonlijke mening, jij hebt waarschijnlijk andere ervaringen. Maar die discussie (hier) voeren lijkt mij niet op zijn plaats.

Ik kan trouwens niet wachten op de patch. Gameplay hoeven ze nog niks aan te doen, als we maar normaal kunnen browsen ingame of via externe applicaties een server joinen (xfire, ase etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
metamarty schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:15:
[...]

Klinkt mooi maar wel makkelijk op te lossen op maps met vliegtuigen. Kun je snel enkele bommen droppen om voertuigen kapot te maken zodat ze terug spawnen bij basis. Op maps zonder vliegtuigen is het iets anders natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:34
ben ik de enige die dit een waardeloos buttspel vind? Het draait nauwelijks met mn radeon 9700 op middelmatige instellingen, en dan ziet het er nog niet uit ook. halflife 2 ziet er stukken beter uit en draait gewoon met 40-50 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
quote]DarkShadow schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:33:
ben ik de enige die dit een waardeloos buttspel vind? Het draait nauwelijks met mn radeon 9700 op middelmatige instellingen, en dan ziet het er nog niet uit ook. halflife 2 ziet er stukken beter uit en draait gewoon met 40-50 fps[/quote]

Ik denk het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

MAX3400 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:46:
[...]

20:00 NL-tijd; we schelen 8 uren met PST-aanduiding.
Nee 9 uren met PST. GMT -8 en wij GMT +1, dus dat is 9 uur, dan wordt het 21:00 CET (NL-tijd).
DarkShadow schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:33:
ben ik de enige die dit een waardeloos buttspel vind?
Wat mij betreft wel ja :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
ben ik de enige die dit een waardeloos buttspel vind? Het draait nauwelijks met mn radeon 9700 op middelmatige instellingen, en dan ziet het er nog niet uit ook. halflife 2 ziet er stukken beter uit en draait gewoon met 40-50 fps
Heb zelf radeon 9700 en bij mij draait ie als een trein met meer dan de helft van de instellingen op high. Laatste drivers geïnstalleerd?

[edit]
Trouwens RAM en proc zijn ook best wel belangrijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Blacksnak op 06-07-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
meestal is deel 2 van een game minder, niks is minder waar in dit geval

MeN wat een vet spelleke weer!! alleen jammer dat tijdens het laden mn screensaver aan springt 8)7

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Anoniem: 68393 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:36:
[...]

Nee 9 uren met PST. GMT -8 en wij GMT +1, dus dat is 9 uur, dan wordt het 21:00 CET (NL-tijd).
idd, iets meer dan 4 uurtjes... :z

http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

My bad, 99% veroorzaakt door een mooie typo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Laat maar komen die patch :D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Blacksnak schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:26:
Klinkt mooi maar wel makkelijk op te lossen op maps met vliegtuigen. Kun je snel enkele bommen droppen om voertuigen kapot te maken zodat ze terug spawnen bij basis. Op maps zonder vliegtuigen is het iets anders natuurlijk :)
vliegtuigen? dude! die stelen we als eerste natuurlijk :+

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141522

GVD! Niemand wil commander zijn, je team verliest zwaar. Dus ik meld me aan als commander. Ik geef niemand orders alleen suplies auv en artillery en incoming armor meldingen. Wij winnen 2 games vet! word je weggestemd omdat je een TK maakt met artilley. terwijl ik die gast wel 5x heb gezegt get outta the way!

Arrg! damn noob Punish system |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

Nee, ik vind het geen but-spel, maar ik vind het battlefield vietnam nog steeds beter :) .
Ook is het logisch dat half-life beter draait (teminste op single-player), want daar hoeft hij geen 32 bots tegelijk te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Anoniem: 141522 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:18:
GVD! Niemand wil commander zijn, je team verliest zwaar. Dus ik meld me aan als commander. Ik geef niemand orders alleen suplies auv en artillery en incoming armor meldingen. Wij winnen 2 games vet! word je weggestemd omdat je een TK maakt met artilley. terwijl ik die gast wel 5x heb gezegt get outta the way!

ze moeten idd het per ongeluk teamkillen bij artillerie iets minder zwaar laten wegen, want je krijgt toch zo'n groot rood ding in je radar, dan weet je gewoon dat je weg moet gaan :o

en al helemaal niet zeiken dat het niet fair is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 141522 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:18:

Dice moet commanders er gewoon untouchable voor maken.
Als je de commander weg wilt hebben, moet je dat maar via mutiny doen, niet via die trieste punisch puntentelling.

Het lullige is dat je die artillery afvuurt, en het 20 seconden duurt voordat het neerkomt. 20 seconden is tijd genoeg om met een volle APC effe eronder te gaan staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116474

dus er komt vanavond een nieuwe patch ?? Weet iemand of hij via XFIRE ook komt ? of gewoon via de EX website ? Ik hoop dat ze wat aan de aim hebben gedaan !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

DaMorpheus schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:37:
[...]
Dice moet commanders er gewoon untouchable voor maken.
Als je de commander weg wilt hebben, moet je dat maar via mutiny doen, niet via die trieste punisch puntentelling.
Weet je wat idioot is?
Continu 'Mutiny' vote activeren! Ik maak es mee dat de klojo in de spel wel 10x achter elkaar Mutiny vote activeert (allemaal afgekeurd wegens weinig votes) en binnen 1 minuut verschijnt de message linksonder weer! OPHOUDEN JOH zou ik denken....
Kunnen we niet zo'n zeurpiet niet ff kicken van server omdat ie alsmaar vote activeert. Is 1 a 2 keer soms niet duidelijk genoeg? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 11:35
Anoniem: 116474 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:39:
dus er komt vanavond een nieuwe patch ?? Weet iemand of hij via XFIRE ook komt ? of gewoon via de EX website ? Ik hoop dat ze wat aan de aim hebben gedaan !!!
wat is er mis met de aim dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alles ??
Vind jij dit een lekkere aim dan ?
Als je kijkt naar Bijvoorbeeld Black Hawk Down, als je echt goed bent dan kan je op een afstond met een car15 echt wel iemand afknallen, probeer dat hier maar is :S Als je al iemand raakt gaat het erg lastig, dan over de M219 ofzoiets die schiet al helemaal raar, soms van dichtbij is het nog idioter. Dan wint soms iemand met een normale gun tegenover een special force, geloof me ik kan aardig goed game, maar dit vind ik een beetje te erg ( de aim he )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Net even uit verveling een klein filmpje gemaakt :) http://benjamin.reyntjes.com/wp/?p=12 Ik ben nog niet supergoed met een straaljager/heli maar hopelijk komt dat nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
Weet iemand of er voor de full version ook een singleplayer patch is..
zodat je ook op 32 speler maps kunt spelen..

heb de demo map al wel zover.. nu de rest nog :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987

Tommpie>

Haal je gun eens van burst (3 kogels) of Automatic af! dan kan je veel beter mikken en kill je behoorlijk wat infantry

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 71987 op 06-07-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 02-06 20:27
MrDummy schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:47:
[...]

Weet je wat idioot is?
Continu 'Mutiny' vote activeren! Ik maak es mee dat de klojo in de spel wel 10x achter elkaar Mutiny vote activeert (allemaal afgekeurd wegens weinig votes) en binnen 1 minuut verschijnt de message linksonder weer! OPHOUDEN JOH zou ik denken....
Kunnen we niet zo'n zeurpiet niet ff kicken van server omdat ie alsmaar vote activeert. Is 1 a 2 keer soms niet duidelijk genoeg? :(
als ze dat bij mij doen doe ik zodra de vote tegen mij is afgelopen, een kickvote tegen de aarshol die loopt te muiten....
kan hij iig 2 min geen andere vote starten :)

btw, op (mislukte) muiterij stond vroeger de doodstraf :Y)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:35
Eindelijk :) Khad BF2 gekocht.. 2 uurtjes gespeeld en toen gauw weer terug naar DC gegaan. lk hoop met de nieuwe patch en de Linux server nu wel over te kunnen stappen naar BF2. Ik heb een nieuwe grafische kaart speciaal voor dit spel gekocht, en morgen ook nog extra geheugen :D Kost me al met al 650 euro. Ik wacht met spanning op vanavond :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
iH8 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:59:
[...]
vliegtuigen? dude! die stelen we als eerste natuurlijk :+
TUURLIJK! Was ik ff vergeten dat je die dan net even makkelijk kon jatten :) Waarschijnlijk in de war gebracht door het mooie verhaal over het nemen van bospaadjes enzow :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:02
IJnte schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:00:
Eindelijk :) Khad BF2 gekocht.. 2 uurtjes gespeeld en toen gauw weer terug naar DC gegaan. lk hoop met de nieuwe patch en de Linux server nu wel over te kunnen stappen naar BF2. Ik heb een nieuwe grafische kaart speciaal voor dit spel gekocht, en morgen ook nog extra geheugen :D Kost me al met al 650 euro. Ik wacht met spanning op vanavond :)
een 7800 zeker? The way its ment to be played. nVidia gaat meer aan dit spel verdienen dan EA.

Damm ik wil eigenlijk ook dit ding kopen om op 2560x1600 dit spel te spelen maar eigenlijk wil ik de 7800ULTRA die 32 pipelines zou krijgen en hoger geklokt is. Er zou ook nog een Asus twin GTX kaart uitkomen. Een 7800GTX is wellicht nog wat aan de krappe kant voor 2560x1600 zeker als je AA of FSAA wilt aanzetten. Maarja wachten :Z terwijl er zo mooi spel uit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119615

ben ik de enige die dit een waardeloos buttspel vind?
yep 8)

mss ligt t aan je waardeloze buttkaart ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119615

MrDummy schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:47:
[...]

Weet je wat idioot is?
Doet ie waarschijnlijk omdat ie zelf commander wil zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146160

Anoniem: 116474 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:52:
alles ??
Als je kijkt naar Bijvoorbeeld Black Hawk Down, als je echt goed bent dan kan je op een afstond met een car15 echt wel iemand afknallen, probeer dat hier maar is :S Als je al iemand raakt gaat het erg lastig, dan over de M219 ofzoiets die schiet al helemaal raar, soms van dichtbij is het nog idioter. Dan wint soms iemand met een normale gun tegenover een special force, geloof me ik kan aardig goed game, maar dit vind ik een beetje te erg ( de aim he )
Dat heet realisme.
Het is in het echt ook HEEL lastig om vanaf de heup of vanuit iedere andere positie ZONDER specifiek door het vizier te kijken iemand neer te knallen. Wanneer je de zoom functie gebruikt is die onnouwkeurigheid veel minder. En het is ook nog eens zo dat elke kogel die je in het echt afvuurt een andere baan aflegt door verschil in wind, terugslag van het wapen en andere wisselende factoren.

Met andere woorden een meesterlijk realisctische aim dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 146160 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:12:
[...]

Dat heet realisme.
Het is in het echt ook HEEL lastig om vanaf de heup of vanuit iedere andere positie ZONDER specifiek door het vizier te kijken iemand neer te knallen. Wanneer je de zoom functie gebruikt is die onnouwkeurigheid veel minder. En het is ook nog eens zo dat elke kogel die je in het echt afvuurt een andere baan aflegt door verschil in wind, terugslag van het wapen en andere wisselende factoren.

Met andere woorden een meesterlijk realisctische aim dus.
Idd, wat had je dan gewild.. dat je met de precisie van een laser je volautomatische SAW ff leeg kon pompen? LOL!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141522

het mag dan wel een arcade game zijn, maar realimse zit er zekers in Coschaap.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Anoniem: 26235 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:53:
[...]

Heb je mazzel dat ik het niet ben :P mensen die radiomessages spammen met requesting a pickup rijd ik meestal omver of schiet ze af, zow irritant :X

//edit: disclaimertje :+ meestal kijk ik wel ff naar de score of het niet een n00b geval is btw :P die worden toch niet gemist voor het team.
Beetje hoog van de toren aan het blazen ? Hoe kun je van een team spreken als je op deze manier te werk gaat ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:02
Tja ik zou zeggen start een Topic er over, ik vermoed echter dat je weinig replies ontvangt. Koop een nieuwe grafische kaart en upgrade naar 1~1.5gb geheugen en je kan veel meer uit het spel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Anoniem: 127429 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:28:
[...]

Beetje hoog van de toren aan het blazen ? Hoe kun je van een team spreken als je op deze manier te werk gaat ... |:(
idd, is zeker ook zo'n kneus die bij elke TK 'not forgive' doet, hoeveel schuld ie er zelf ook aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Weet iemand hoe je als admin moet inloggen op een server? Het is toch console openen en dan de code rcon login ...wachtwoord...? Iemand idee? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 11:35
Anoniem: 116474 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:52:
alles ??
Als je BFV vanaf het begin hebt gespeeld weet je waarom de aim van de M219 een beetje brak is.
Bij BFV was aan het begin de M60 te accuraat en te sterk waardoor iedereen dat wapen nam en bij vlaggen ging campen wat erg irritant was (wel leuke knive targets btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Kubra Dam is de beste map om je Explosive Ordinance Badge te halen!! :)

De brug bij de US basis eerst boobytrappen met C4, eraf springen of een hoger gelegen deel opzoeken dan heb je beter overzicht. Wel goed onthouden waar je de C4 hebt aangebracht en als er een enemy verhicle over de brug wil komen, BOEM!! meteen de brug voor een deel vernietigd en als je geluk hebt meerdere kills... :*)

Er lagen twee enemies te campen voor de Cobra op de dam, C4 achter ze gegooid en BOEM!! >:)

Ook erg leuk is C4 plakken op een chopper die laag vliegt om een vlag te cappen, springen en C4 er tegenaan gooien, weglopen en/of als ie wegvliegt, BOEM!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Tommpie schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:52:
alles ??
De M219 SAW is ook verre van accuraat.. het caliber is veel te groot voor de relatief korte loop om accuraat te zijn. daarbij is de recoil zo gruwelijk dat er niet echt secuur mee te schieten valt.
Dit is ook niet de insteek. Het is een "support" wapen, wat dekking kan geven indien nodig.

Ennneuh...de M4A1 Carbine is ook minder krachtig dan een M16A2, het caliber is kleiner en hij is minder accuraat. De Carbine is wel veel lichter en sneller hanteerbaar. dit is ook precies de reden waarom spec-ops deze dingen hebben.

In het echt schieten carbines ook full auto door het kleinere caliber en M16's burst door het grotere caliber.

Misschien niet wat je wilde horen, maar tis zo....special ops zijn echt geen super units die op alle vlakken de beste spullen hebben.... het is gewoon een specialisme. that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Jeej!! Net even een minuutje voor zes een legale O-) Battlefield 2 gekocht :) Was het spelen op gecrackte servers nu wel zat en dit spel is het geld dubbel en dwars waard!! Vanavond eindelijk een keuze maken uit voldoende servers :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeeejjjjj.... volgens mij is de patch nog niet uit, maar ik krijg opeens op mijn favo server een "version mismatch" zouden die de patch al wel hebben??? (server side dan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 26-05 15:43
Heb ik ook last van...

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
ja die is al uit, dus we moeten nog even wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het goed is komt ie vandaag...

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 06-07-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

EbAyzo schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:26:
Jeej!! Net even een minuutje voor zes een legale O-) Battlefield 2 gekocht :) Was het spelen op gecrackte servers nu wel zat en dit spel is het geld dubbel en dwars waard!! Vanavond eindelijk een keuze maken uit voldoende servers :P
Dat zou je nog vies tegenvallen, het is knap lastig een plek te bemachtigen op een ranked server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

DenniZ schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:32:
[...]

Dat zou je nog vies tegenvallen, het is knap lastig een plek te bemachtigen op een ranked server :(
Wie hoorde mij ranked zeggen? Die medailes boeien me nou eerlijk gezegd vrij weinig! Als ik maar met wat collega's een potje kan knallen. Die ranked servers komen vanzelf wel..

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmmm ligt het nou aan mij of is die mededeling dat VANDAAG de patch uit zou komen op de officiële Battlefield 2 site opeens weg???? kan hem niet meer vinden.... stond er echt...100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109040

Anoniem: 135756 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:40:
hmmmm ligt het nou aan mij of is die mededeling dat VANDAAG de patch uit zou komen op de officiële Battlefield 2 site opeens weg???? kan hem niet meer vinden.... stond er echt...100%
http://www.eagames.com/of...rc=communityupdate_063005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 135756 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:40:
*zucht*

1 pagina terug; toen waren we eruit dat het 99.9% om 21:00 werd gereleased...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Epitome schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:05:
Kubra Dam is de beste map om je Explosive Ordinance Badge te halen!! :)

De brug bij de US basis eerst boobytrappen met C4, eraf springen of een hoger gelegen deel opzoeken dan heb je beter overzicht. Wel goed onthouden waar je de C4 hebt aangebracht en als er een enemy verhicle over de brug wil komen, BOEM!! meteen de brug voor een deel vernietigd en als je geluk hebt meerdere kills... :*)

Er lagen twee enemies te campen voor de Cobra op de dam, C4 achter ze gegooid en BOEM!! >:)

Ook erg leuk is C4 plakken op een chopper die laag vliegt om een vlag te cappen, springen en C4 er tegenaan gooien, weglopen en/of als ie wegvliegt, BOEM!! :P
hehe, so true.
ook een keer op stalemate een C4 in een blackhawk weten te gooien die probeerde een vlag te cappen.

4 kills en 4x flag defend = 12 puntjes met 1 C4 charge. best effectief imho :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:35
Database freak schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:07:
[...]

een 7800 zeker? The way its ment to be played. nVidia gaat meer aan dit spel verdienen dan EA.

Damm ik wil eigenlijk ook dit ding kopen om op 2560x1600 dit spel te spelen maar eigenlijk wil ik de 7800ULTRA die 32 pipelines zou krijgen en hoger geklokt is. Er zou ook nog een Asus twin GTX kaart uitkomen. Een 7800GTX is wellicht nog wat aan de krappe kant voor 2560x1600 zeker als je AA of FSAA wilt aanzetten. Maarja wachten :Z terwijl er zo mooi spel uit......
Nope zie mijn Spec ;) X850XT PE ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:52:
[...]

*zucht*

1 pagina terug; toen waren we eruit dat het 99.9% om 21:00 werd gereleased...
ow diepe diepe zucht.
Ik bedoel dat op de site van EA stond vandaag en dat ik dat nu niet meer kan vinden.
En de link hierboven is naar het oude nieuws. niet waarin vermeld staat dat het vandaag komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:52
Ik wou graag een servertje starten zodat we hier thuis met elkaar kunnen raggen maar nu zie ik nergens hoe ik bots er bij kan gooien en ook gooit me server mij er uit :(. Iets dan ik bestanden heb gemod :| kep hem legaal zelfs.

Iemand een idee voor deze 2 probleempjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:36
Anoniem: 135756 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:25:
[...]

De M219 SAW is ook verre van accuraat.. het caliber is veel te groot voor de relatief korte loop om accuraat te zijn. daarbij is de recoil zo gruwelijk dat er niet echt secuur mee te schieten valt.
Dit is ook niet de insteek. Het is een "support" wapen, wat dekking kan geven indien nodig.

Ennneuh...de M4A1 Carbine is ook minder krachtig dan een M16A2, het caliber is kleiner en hij is minder accuraat. De Carbine is wel veel lichter en sneller hanteerbaar. dit is ook precies de reden waarom spec-ops deze dingen hebben.

In het echt schieten carbines ook full auto door het kleinere caliber en M16's burst door het grotere caliber.

Misschien niet wat je wilde horen, maar tis zo....special ops zijn echt geen super units die op alle vlakken de beste spullen hebben.... het is gewoon een specialisme. that's all.
De M249, M4A1 en M16A2 verschieten allemaal hetzelfde kaliber patronen, de .223 (5.56 mm) patronen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Rddr schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:30:
Ik wou graag een servertje starten zodat we hier thuis met elkaar kunnen raggen maar nu zie ik nergens hoe ik bots er bij kan gooien en ook gooit me server mij er uit :(. Iets dan ik bestanden heb gemod :| kep hem legaal zelfs.

COOP zit er gewoon nog niet in. En voor problemen met gemodde bestanden errrors, even uninstall en reinstall, ik had het ook, lost het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rddr schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:30:

is al vaak voorbij gekomen....
start een single player game, en laat mensen joinen via connect to IP.

servers met bots kunnen nu eenmaal niet in de gamelist komen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 135756 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:24:
[...]

ow diepe diepe zucht.
Ik bedoel dat op de site van EA stond vandaag en dat ik dat nu niet meer kan vinden.
En de link hierboven is naar het oude nieuws. niet waarin vermeld staat dat het vandaag komt...
op de frontpage van EA's BF2 site.... linkerkant van je scherm
07.05.05
Unranked Server Download
New non-ranked stand alone server files for Windows and Linux now available. Patch client to be released tomorrow at noon PT.
tomorrow noon PDT gepost op 7-5 = 21:00 CET vandaag = over 20 min.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Dennis_k schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:33:
[...]

De M249, M4A1 en M16A2 verschieten allemaal hetzelfde kaliber patronen, de .223 (5.56 mm) patronen.
Ja percies! Allebei zelfde ammo! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Laatst online: 02-06 19:07

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Hmmm, ik zat vandaag in het mod-asortiment te kijken en toen kwam ik dit tegen. Oldschool DC met de nieuwe BF2 snufjes :P

De duitse site is wat beter, meer info en foto's

[ Voor 27% gewijzigd door Basti504 op 06-07-2005 20:51 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik ben benieuwd hoe groot de patch zal worden, aangezien het een 1.01 betreft verwacht ik em zeker niet groter dan 50Mb. :)

//edit
kijkaan :) 13Mb

//edit 2
Mooi server listing gaat stukken beter :)

[ Voor 81% gewijzigd door whyz op 06-07-2005 21:01 . Reden: nutteloze text eruit gehaald ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
hij is er al hoor, www.gamershell.com zie bij download index

ben ik nou zo dom? of jullie, of heb ik iets gemist? hij is 13.xx mb, heb hem binne

[ Voor 43% gewijzigd door Mister_X op 06-07-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 12:19
Heb hem ook gedownload en geinstalleerd.Ik kan alleen geen patch notes vinden?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

Mister_X schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:54:
hij is er al hoor, www.gamershell.com zie bij download index

ben ik nou zo dom? of jullie, of heb ik iets gemist? hij is 13.xx mb, heb hem binne
Je hebt helemaal gelijk - hij staat ook gehost bij Multikabel:

Linki

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 12:19
Fixed in issue that caused the Multiplayer Browser to become unresponsive.
Fixed an issue where some game controls were not available to be rebound within the Options menu.
Fixed an issue with increasing performance degradation on servers.
Fixed a problem with shader caching on client/host : after the first map in a rotation, shaders would be loaded on the fly during gameplay.
Fixed a crash with rebinding LMB Fixed a problem that caused environment mapping to not appear on reflective surfaces.
Fixed a crash that happened when a client picks up a kit that doesn't exist anymore.
Fixed a problem with AI when the game was paused for a long time: bots would become unresponsive and also shoot more accurately.
LOD distances tweaked on certain objects.

[ Voor 3% gewijzigd door pingkiller op 06-07-2005 21:11 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
cool :) scheelt weer een dag wachten ;)

update start post effe!

[ Voor 27% gewijzigd door Mister_X op 06-07-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 22:07

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Met de nieuwe patch werkt de server browser eindelijk zoals het moet. Alles gaat lekker snel en soepel. Er is ook een nieuwe optie bij, volgens mij: "Update Server List" (naast "Refresh"). Ook worden de servers nu meteen op ping gesorteerd.

[ Voor 26% gewijzigd door CorteX op 06-07-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:25:
[...]

Ik weet dat het bij realistische hoort, maar sommige dingen vindt ik gewoon niet echt lekker spelen, misschien is het wennen en komt het vanzelf wel ( het komt ook wel een beetje )
Maar komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 16:43
ik heb zojuist de patch geinstalleerd (en opn. opgestart), maar ik kan 't vliegen nog steeds niet instellen zoals ik het wil...

ik wil de rolroeren op de pijltjestoetsen, en links/rechts op de muis-as.....dat rollen lukt nog wel, maar als ik dan links/rechts eerst verwijder, om er vervolgens de muis-as proberen in te zetten, zegt ie dat de key al in gebruik is voor 't menu... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Patchen mislukt :|
Wat doe ik nu weer verkeerd :?
Ik heb die van gamershell gedownload, wil um installeren, hij lijkt te gaan installeren en dan krijg ik opeens de melding dat het patchen mislukt is :?

Edit // Kheb nu gvd al 3 patches gedownload, en bij allemaal wordt gezegt dat het mislukt is.
Ik krijg daarna wel 'n scherm met de melding dat het succesvol geïnstalleerd is :?

[ Voor 31% gewijzigd door SH4D3H op 06-07-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Patchen loopt hier vast :/
Hebben zeker gerushed die patch..... liever geen dan een "slechte"

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Shit... :(
Ik had zo gehoopt dat Anisitropisch filteren nu zou werken...
Ik vind het zo'n gemis :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Ik kan BF2 na de patch install niet eens meer spelen. Hij knalt bij het opstarten terug naar de desktop!? Heeft iemand dit al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Anoniem: 8514 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:19:
Ik kan BF2 na de patch install niet eens meer spelen. Hij knalt bij het opstarten terug naar de desktop!? Heeft iemand dit al gehad?
same here,dacht eerst dat het kwam omdat me pc instabiel is/was (zit met geheugen settings te kloten :P)

zo nog maar een installen, ik gebruik overigens wel een no-cd(dvd), (heb hem gekocht! duh, online rules)en ik heb die intro movie truuk uitgehaald? zou het door 1 va die dingen komen? nog een reden dat ik die no-cd heb is, omdat ik geen dvd-rom in me game pc heb :P (geinstalleerd via gesharede dvd op werkstation)

[ Voor 12% gewijzigd door Mister_X op 06-07-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 02-06 19:44
deed het perfect hier.. wel 5 minuten lang. toen knalde ik er weer uit met connection probs :( heb een ping van 10 ffs.. en die server was niet gecrasht. stond nog gewoon in de list...

nog iets raars.. na het installeren waren ineens al mn instellingen en website history van fire fox verdwenen.. maar dat kan ok ergens anders mee te maken hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 19:46

Copyman

Dode muis

Hmm, ik heb de patch ook geïnstalleerd, maar het duurt nu wel héél erg lang voor de serverlijst binnen is. :?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Hier ook mislukt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-05 12:36

mrdjey

That Shit is Wack

ZaanLan.nl

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.