hey tweakers, ik heb een IBM 30Gb(4 maanden oud) en een 20Gb. maareh sinds vandaag maakt mijn 30Gb (dit keer daarvoor was het die 20Gb(6/7 maand oud) van IBM en btw mijn 6,4Gb Quantum die is al dood(2jaar oud))rare geluiden. hij zegt dat ie bad clusters heeft en zei toen ik de hdd(partitie) wou formatteren van: Unsuvisent memory(ofzo iets). het gaat dus over tot nu toe 1 partitie en dat is mijn windows partitie.
ik dus nu van plan alles wat important is(aan saves voor spellen)aan het backuppen en daarna wil ik alle partities op die hdd verwijderen 1 partitie maken en dan de gehele partitie formatteren en dan hopen of dat probleem met bad clusters weg is.
Nu is dus mijn vraag wie heeft ook zo'n probleem gehad dat de hdd zij in DOS van "unsuvisent memory"(zo iets). of had last van bad clusters en verwijderde die via de hdd in 1 partitie te maken dat dat nog es te formatteren.
andere IDen zijn natuurlijk welkom.
ik dus nu van plan alles wat important is(aan saves voor spellen)aan het backuppen en daarna wil ik alle partities op die hdd verwijderen 1 partitie maken en dan de gehele partitie formatteren en dan hopen of dat probleem met bad clusters weg is.
Nu is dus mijn vraag wie heeft ook zo'n probleem gehad dat de hdd zij in DOS van "unsuvisent memory"(zo iets). of had last van bad clusters en verwijderde die via de hdd in 1 partitie te maken dat dat nog es te formatteren.
andere IDen zijn natuurlijk welkom.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..