Je kan een stofzuiger met een borstelkop pakken, sommige 'kruimeldieven' hebben zo'n opzetstuk.
Of met een zachte tandenborstel door de gaatjes heen 'prikken', en wat er overblijft wegblazen/opzuigen.
Nog een tip als je echt met de stofzuiger aan de gang wilt en je hebt geen borstel: bekleed de slang (waar je dus de buis vanaf gehaald hebt) met isolatietape, dat is minder scherp dan zonder tape. En niet 'vegen', maar 'stempelen', er voorzichtig steeds tegenaan stoten (ideaal is de kop er een paar mm vanaf houden, maar dat gaat moeilijk omdat er opeens gezogen wordt)
En nu maar hopen dat de STC-101black nog goed te krijgen is, ik ga in januari op zoek naar een nieuwe computer... met die kast.
Jammer dat de handleiding van het moederbord wat ik wil niet te downloaden is (Server Error in '/' Application.), maar volgens mij kan ik 11 drives in een P5WD2 Premium kwijt, waarvan er 2 optisch worden, dus voor 9 3
1/
2 drives een plekje vinden. (don't worry, ik koop niet alles in 1x)
2 optische 5
1/
4" drives, 8 in 2 4-in-3 (dus 6*5
1/
4"), 1 losse schijf in een 5
1/
4" drive, en het I/O paneel (of kan daar ook een drive achter?) = 10 bays bezet.
En dan komt er ook nog een diskette bij, als ik wat oude meuk moet installeren en biossen voor andere computers moet maken.
Goh, waarom zou ik een Stacker willen?
[
Voor 7% gewijzigd door
Resistor op 26-12-2005 14:31
]