ik heb het hele topic doorgelezen en ben erg enthousiast geworden over de stackers. Ik wil dus ook zo'n ding

Ik ben eigenlijk geen modder ofzo dus weet er weinig vanaf.
Wat ik zoek:
- ik heb 4 harddisken dus moeten erin kunnen met zeer goede koeling (maar volgens mij is dat ok met die module 4 in 3 die standaard bij elke stacker zit).
- Ik wil graag dat die 6 usb 2.0 aangesloten zijn. Ik heb een Asus k8vSE deluxe en daar zitten al 8 usb poorten op. Wat ik nergens goed heb kunnen vinden is of je deze 6 extra erbij kan krijgen? (dus dat er eigenlijk een soort hub oid bij zit?
- Het lijkt me wel handig om een temperatuurmeter ofzo aan de voorkant te hebben als dit kan.
- kan iemand mij vertellen hoeveel fans ik ongeveer nodig heb?
Welke Stacker raden jullie aan?
overige info
proc. AMD 64 3000+
Radeon@XT 9800 pro
4 harddisken
heb al een goede 450 W voeding
budget rond de 130 € maar goedkoper mag uiteraard ook (duurder als dit echt meerwaarde heeft)
Verder vraag ik me af of dat ding veel licht geeft s'nachts aangezien hij ook vaak savonds aan staat. ben benieuwd!
EDIT: ik zie eigenlijk dat er maar 1 type is dat voor mij denk echt geschikt is namelijk de CM Stacker (STC-T01). Moet ik als ik deze gekocht heb nog dingen erbij kopen? Bv. temp metertjes ofzo? of extra fans/ stroomkabels weet ik het?
[
Voor 11% gewijzigd door
Tennisbal op 12-01-2006 23:29
]