(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ligt eraan hoe vaak die proct natuurlijkGlorificationer schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:39:
Die thunderfury zuigt echt trouwens
En de kans is groot dat 't placeholder stats zijn, omdat dat item eigenlijk nog niet ingame hoorde te zijn.
Het spelen met mijn warlock bevalt me, casten is gaaf, alleen het gaat wel minder snel dan met die rogue

Fearkiten is vet, de skills die een warlock kan krijgen zijn uber, (soulstones, inpending doom, hellfire) maar mijn grootste angst is dat ik het spelen beu ga raken omdat ik dan het favoriete hapje ben van de UD gankrogues waar ik in de eerste plek al een hekel aan had.
Verwijderd
Verwijderd
edit: goh, na dit bericht hebben ze de website geupdate en nu kan ik aan het copyen
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 12:54 ]
Dan maak je toch een mage ?HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:48:
Ik heb niet het geduld om te wachten en campen zoals veel rogues doen, instances is nagenoeg waardeloos omdat mijn guild uit elkaar zakt, de vaste party is mij bijna out-leveled en in raids (zojuist ontdekt) zuig ik zo hard dat miele er niks bij is, ik word gewoon geowned! De eerste AoE deed al 1200hp schade, dus ik was al half dood toen ik zichtbaar en wel achter mijn target stond.
Het spelen met mijn warlock bevalt me, casten is gaaf, alleen het gaat wel minder snel dan met die rogue
Fearkiten is vet, de skills die een warlock kan krijgen zijn uber, (soulstones, inpending doom, hellfire) maar mijn grootste angst is dat ik het spelen beu ga raken omdat ik dan het favoriete hapje ben van de UD gankrogues waar ik in de eerste plek al een hekel aan had.
Die hebben genoeg defense spells vs rogues, en zijn ook casters.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja maar mij lijkt dat solo questen wel veel makkelijker word met een pet. En dot's zijn echt ftw! Bovendien hou ik wel van duister en slechtOn_E schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:52:
[...]
Dan maak je toch een mage ?
Die hebben genoeg defense spells vs rogues, en zijn ook casters.
stond op de 1e pagina van dit topic (@100 ppp):Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:50:
ben ik nou echt zo scheel...? ik kan nergens character copy page vinden... en in het forum staat ook helemaal niks. ik wou net ffs een shadowpriest proberen
http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html
Verwijderd
Inderdaad helemaal mee eens vooral dat competent stukje, soms heb je wel goeie characters, maar spelen ze belachelijk, gister liep ik in stockades met een party met een mage, die rustig alle monsters liep te pullen, dood ging waarna ik alle aggro kreeg (ik lvl30 pally) met een beetje geluk kon ik overleven en de rest ressen. waarna de mage zei: ik weet ook niet waar ze vandaan kwamen... Als je zo speelt maakt class natuurlijk geen donder meer uithet zal mij tot aan BRD een rotzorg wezen wie er meegaat, als ik maar een competente volle party krijg om de shit te doen die ik wil doen en kan rollen op de drops waar ik voor ga
Ik speel liever met gasten die rustig spelen en sociaal zijn... maakt het me minder uit welke class ze zijn.
Nou, met al zijn dots lijkt me dat een lock veel beter in staat is zijn schade te doseren, ivm een rogue. En je blijft (als het goed is) een beetje uit de vuurlinie.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:56:
[...]
Inderdaad helemaal mee eens vooral dat competent stukje, soms heb je wel goeie characters, maar spelen ze belachelijk, gister liep ik in stockades met een party met een mage, die rustig alle monsters liep te pullen, dood ging waarna ik alle aggro kreeg (ik lvl30 pally) met een beetje geluk kon ik overleven en de rest ressen. waarna de mage zei: ik weet ook niet waar ze vandaan kwamen... Als je zo speelt maakt class natuurlijk geen donder meer uitdit soort figuren schreeuwen wel altijd direct heal me, res me en de treasure pakken zonder te rollen.
Ik speel liever met gasten die rustig spelen en sociaal zijn... maakt het me minder uit welke class ze zijn.
Verwijderd
De +damage enchant heeft een indirecte invloed op de dps. Jouw enchant geeft +5 damage per hit. Als je dat naar +dps vertaalt, dan houdt je minder over. Snellere wapens hebben een groter voordeel bij een +damage enchant dan langzamere wapens.X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:13:
[...]
Deze heeft 45 dps, nu heb ik het zwaard ook met blue glow +5 laten enchanten. Waar heeft de +5 invloed op, op de dps?
Verwijderd
Wij hebben nu dus beide bindings, we hebben alleen nog even het Elementium nodig (we zijn al flink Arcanite aan t sparen) en natuurlijk meneer Demetrian zelf (die spawned hopelijk weer volgende patch), dus een van onze Warriors is hopelijk dadelijk ook zo lucky
We hebben al een priest met Anathema/Benediction, we hebben twee Eye of Shadow in de bank voor de volgende 2, en we hebben 2 hunters die bezig zijn met hun epic bow quest. Kannie wachten op de Shaman epic quest!
Mja maar dus dan moet een rogue vanaf het begin herb nemen. Ook is leatherworking zeker de eerste 30 lvls gewoon een must, je eigen equip maken is erg handig.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:59:
[...]
alle mana telt
Tidal Focus zie je direct resultaat van, ancestral healing is een proc,
[...]
Light feathers farm ik zelf, evenals fish oil en en scales
vergeet niet dat swiftthistle een rare herb is, en zowel swiftthistle EN fadeleaf worden ook voor enkele high demand Alch pots gebruikt,
ik ben het met je eens als je zegt dat de herbs makkelijker te farmen moeten worden.
of regel een alt/guildie en maak een deal
Ik heb altijd skinning gehad, 2de proff beetje mee lopen rondprutsen en die dan ook meerdere malen verandert.
Zit nu op LW 48 met mn 2de proff
Skinning heb ik echter al op 294, wat dus betekend dat ik al lvl58 beestjes kan skinnen. Het doodmaken wordt een stuk moeilijker met mn lvl 43 maargoed

Skinning (kan) en wil ik dus niet droppen. Om nou herb te nemen om mn eigen blaadjes te gaan farmen zie ik ook niet echt zitten.
Alt wordt ook weer lastig, aangezien fadeleaf pas te vinden is in lvl 30+ gebieden en ik weinig intresse heb om een alt tot 30 te lvlen voor herbs voor mn main.
Er klopt gewoon iets niet aan dat hele herbs verhaal, ze zijn zeldzaam terwijl meerdere proffs ze nodig hebben.
Ook helpt de "overkill" aan rogues ook niet mee, veel vraag en weinig spulletjes dus gigantische prijzen.En dat terwijl thee en blind leuke extratjes zijn, niet eens een must.
Maar in instances wordt er wel weer van je verwacht dat je blind hebt.
Rogue moet Picklock, Poison, Blind, IMP sap (wat onze halve tallent build al bepaald

Er zijn veel rogues, maar nog meer hunters (op mijn server iig) en die hebben al dat gezeik niet.
Net even gekeken in mn pauze, ik ben met ruim 4k honorpoints nog steeds geen rank2, meer mensen last hiervan?
Ook waren mn kills van gister niet verwerkt

Hate us when you see us, fear us when you dont.
www.thottbot.com???? kan je leuk zoeken, en zie je ook nog eens wie hem zou kunnen droppen.....Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:11:
wie weet wat een leuke zwaard/mace/axe zou zijn, lieft rare, 1H, met aardige snelheid maar hoeft niet perse, die ik ergens vandaag ken halen voor me lvl 56 paladin? ik heb nu barbed spear en ben retrib build maar in de instances die ik zodadelijk met guild mag gaan doen wil ik toch als healer/off tank gaan spelen... dus respec naar holy+prot met beetje retrib erbij (ik weet niet de juiste verdeling maar kom wel uiteindelijk achter). ik heb nu een uber mooie schild te pakken, blauw +xx voor alle stats, en nu moet ik ergens vandaan een 1h wapen hebben.... nu ben ik al een paar dagen Lagforge en de AH aant campen, maar schiet nie egt op.
iemand een idee voor een leuke wapen ?
Ik ga gewoon mining en skinning nemen op die alt, dan kan ik gewoon overal waar ik grind ook gelijk alle mines en beesten meenemen, en gewoon op de AH gooien. Lekker geld verdienen.
Van het geld op mijn rogue koop ik gewoon 4 grote tassen zodat ik gelijk genoeg plek heb voor mijn soulstones en minings, en leer natuurlijk. En dan de bank voldouwen en verkopen
En dan fijn de ah leegkopen van alle blauwe en groene fijne warlock items, en alle grimoires van de demon trainer
[ Voor 33% gewijzigd door HTT-Thalan op 29-06-2005 13:16 ]
Rogue´s hoeven voor mij echt geen poisons hebben tevens zal het me niks uitmaken of je wel of niet blind hebt.
Improved sap is wel een must voor je. first aid is gewoon aan te raden, maar die voor elke class wel nuttig. En jah, rogue´s hebben het vaker nodig omdat ze minder snel een heal krijgen.
Verder is lockpicking leuk, maar ook niet vereist.
vraag en aanbodDemoterror schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:11:
[...]
Mja maar dus dan moet een rogue vanaf het begin herb nemen. Ook is leatherworking zeker de eerste 30 lvls gewoon een must, je eigen equip maken is erg handig.
Ik heb altijd skinning gehad, 2de proff beetje mee lopen rondprutsen en die dan ook meerdere malen verandert.
Zit nu op LW 48 met mn 2de proff
Skinning heb ik echter al op 294, wat dus betekend dat ik al lvl58 beestjes kan skinnen. Het doodmaken wordt een stuk moeilijker met mn lvl 43 maargoed![]()
Skinning (kan) en wil ik dus niet droppen. Om nou herb te nemen om mn eigen blaadjes te gaan farmen zie ik ook niet echt zitten.
Alt wordt ook weer lastig, aangezien fadeleaf pas te vinden is in lvl 30+ gebieden en ik weinig intresse heb om een alt tot 30 te lvlen voor herbs voor mn main.
Er klopt gewoon iets niet aan dat hele herbs verhaal, ze zijn zeldzaam terwijl meerdere proffs ze nodig hebben.
Ook helpt de "overkill" aan rogues ook niet mee, veel vraag en weinig spulletjes dus gigantische prijzen.En dat terwijl thee en blind leuke extratjes zijn, niet eens een must.
Maar in instances wordt er wel weer van je verwacht dat je blind hebt.
Rogue moet Picklock, Poison, Blind, IMP sap (wat onze halve tallent build al bepaald) en FA hebben omdat we voor ons zelf moeten zorgen.
Er zijn veel rogues, maar nog meer hunters (op mijn server iig) en die hebben al dat gezeik niet.
Net even gekeken in mn pauze, ik ben met ruim 4k honorpoints nog steeds geen rank2, meer mensen last hiervan?
Ook waren mn kills van gister niet verwerkt
zat meuk zijn cross proffession nodig
en hunters?
verliezen 1 bag aan een quiver/ammo pouch
hebben altijd arrows/bullets nodig (200 per slot) en vrete voor hun pet
zoals ik al zei, regel een guildie, ik voorzie ook wat guildgenoten van mij van swiftthistle of fadeleaf als ze erom vragen, voor vendorsell prijs
ik heb zelfs van een guildie zijn thistletea recept gekregen omdat hij geen zinhad om koken te uppen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik was gisteren een mailtje aan het tikken bij mn mailbox, ineens verdwijnt mijn mailvenster, en komt er een tradevenster voor in de plaats met een of andere kneus die dacht dat ik die lockbox dan wel even voor hem open zou maken.Tpn schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:17:
Dat wil ik graag tegenspreken.
Rogue´s hoeven voor mij echt geen poisons hebben tevens zal het me niks uitmaken of je wel of niet blind hebt.
Improved sap is wel een must voor je. first aid is gewoon aan te raden, maar die voor elke class wel nuttig. En jah, rogue´s hebben het vaker nodig omdat ze minder snel een heal krijgen.
Dat is 1 ding wat ik niet zal missen als lock
Verwijderd
Is er een mod die ervoor zorgt dat je altijd online blijft? Als ik nu wegloop van WOW dan word ik na enige tijd gedisconnect.
Alvast bedankt.
Kap je nu al met je rogue? JammerHTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:18:
[...]
Ik was gisteren een mailtje aan het tikken bij mn mailbox, ineens verdwijnt mijn mailvenster, en komt er een tradevenster voor in de plaats met een of andere kneus die dacht dat ik die lockbox dan wel even voor hem open zou maken.
Tuurlijk het is leuk om lockpicking hoog te hebben, maar dat is toch ook iets waar je mee kan pronken lijkt me.
Ik zou het zelf in iedergeval als rogue leuk vinden om dat te levelen.
wacht maar tot je tells krijgt "summon plz!!!"HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:18:
[...]
Ik was gisteren een mailtje aan het tikken bij mn mailbox, ineens verdwijnt mijn mailvenster, en komt er een tradevenster voor in de plaats met een of andere kneus die dacht dat ik die lockbox dan wel even voor hem open zou maken.
met mijn mage heb ik dat gezeik ook voor water en food
Je bent als ik het goed heb, voor het eerst wezen raiden en vindt nu al dat je suckt? Ga eerst eens oefenen? Je moet, of op je eigen regennende casters letten die belaagd worden door rogues, of op de regennende casters van de tegenpartij, die een beetje van de kudde zijn afgedwaald. In de drukte van de AOE heb je niks te zoeken. Sowieso is TM (tegenwoordig) een stuk makkelijker als je lvl 60 bent.HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:48:
Ik heb niet het geduld om te wachten en campen zoals veel rogues doen, instances is nagenoeg waardeloos omdat mijn guild uit elkaar zakt, de vaste party is mij bijna out-leveled en in raids (zojuist ontdekt) zuig ik zo hard dat miele er niks bij is, ik word gewoon geowned! De eerste AoE deed al 1200hp schade, dus ik was al half dood toen ik zichtbaar en wel achter mijn target stond.
Wat je zou kunnen doen is je character laten lopen door je W toets vast te plakken. dat werkte eerder wel altijd.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:21:
Hallo,
Is er een mod die ervoor zorgt dat je altijd online blijft? Als ik nu wegloop van WOW dan word ik na enige tijd gedisconnect.
Alvast bedankt.
gewoon een hoekje opzoeken schaar ofzo gebruiken om w toets vast te zetten, ik zou zeggen probeer het
Btw heeft iemand voor mij een link naar de blizzard forums waar je je realm forum op kan?
heb net minimaal een half uur ernaar lopen zoeken.
zonder succes.
[ Voor 15% gewijzigd door Tpn op 29-06-2005 13:28 ]
Numlock?Tpn schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:24:
gewoon een hoekje opzoeken schaar ofzo gebruiken om w toets vast te zetten, ik zou zeggen probeer het
https://niels.nu
Wat dacht je van gewoon NUM Lock indrukken(auto run) ?Tpn schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:24:
[...]
Wat je zou kunnen doen is je character laten lopen door je W toets vast te plakken. dat werkte eerder wel altijd.
[ Voor 0% gewijzigd door Azqi op 29-06-2005 13:28 . Reden: Grmbl.... hunters :-) ... te snel... dubbel op... ]
Verwijderd
Waar je wel rekening mee dient te houden als lock is dat je net zoveel whispers van mensen krijgt die vragen of je ze even snel wil summonen naar de plek waar jij op dat moment bent...Ik was gisteren een mailtje aan het tikken bij mn mailbox, ineens verdwijnt mijn mailvenster, en komt er een tradevenster voor in de plaats met een of andere kneus die dacht dat ik die lockbox dan wel even voor hem open zou maken.

Dan wordt je nog steeds na een tijdje op afk gezet en vervolgens uitgelogd, je drukt tenslotte geen knoppen in.Azqi schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:27:
[...]
Wat dacht je van gewoon NUM Lock indrukken(auto run) ?
numlock is irri, dan gaat dat lampje steeds aan en uit

ik heb em op F gezet
Hmm, eens proberen... Hoe lang duurt 't eigenlijk voordat je uitgelogged wordt?sebasgrif schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:30:
Dan wordt je nog steeds na een tijdje op afk gezet en vervolgens uitgelogd, je drukt tenslotte geen knoppen in.
Het is op zich niet de eerste keer dat ik meedeed, maar wel de eerste keer dat ik er echt voor naar SS ging, slow poison op mijn blades, en gaan met die banaan.Azqi schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:22:
[...]
Je bent als ik het goed heb, voor het eerst wezen raiden en vindt nu al dat je suckt? Ga eerst eens oefenen? Je moet, of op je eigen regennende casters letten die belaagd worden door rogues, of op de regennende casters van de tegenpartij, die een beetje van de kudde zijn afgedwaald. In de drukte van de AOE heb je niks te zoeken. Sowieso is TM (tegenwoordig) een stuk makkelijker als je lvl 60 bent.
Drinkende zittende casters waren er wel, maar de lvl 60 gasten zagen me toch al voortijdig en dotten/aoe'en me gewoon dood in 3 sec.
Bovendien ga ik in dit tempo de 60 nooit bereiken, ik kan zo goed als geen groups meer vinden, mijn guild ben ik weggegaan ook om die reden, mijn vaste groepje is vervolgens al zo ver over mij heen geleveled (+3 levels) dat ze instances doen waarin ik niet meer mee kan.
Ik mis de ranged dmg die ik gewoon vaak nodig heb, en het overschot aan rogues word alleen maar groter ipv kleiner. Ik heb geprobeerd een goede rogues te zijn voor pve en instances, dat is gelukt, met als gevolg dat mijn pvp zuigt. Ik werd in ungoro gisteren gewoon gerootkite' (is dat het goede woord) ik kon geen moment van mijn plek komen want ik stond constant aan de grond genageld en gemoonfired.
Ze zeggen wel dat rogues overpowered zijn, maar dan is het wel een soort power waar ik niet langer meer mee om kan gaan
Dus heb ik besloten dat het misschien toch beter is om mijn goud, tassen en stuff over te hevelen naar mijn lock (nu lvl 15) en die te levelen. Hij heeft potentieel en is leuk spelen, en je hebt altijd een persoonlijke tank.
Zondag in SM:Rogue zap one, blind the other 2 and then we'll take out the remaining one.Tpn schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:17:
Dat wil ik graag tegenspreken.
Toen ik hem probeerde duidelijk te maken dat ik geen blind had en ook niet echt van plan was om 30s per stun te betalen werd ik letterlijk uit de group gekicked.
Ik weet dat dit miss een uiterste was, maar er lopen dus blijkbaar wel spelers rond die van je verwachten dat je het allemaal hebt

Poison is ook een must, is ook wel handig en ik ben ook wel bereid omdat te gebruiken, maar geef toe dat het nergens op slaat dat mensen eisen aan je build gaan stellen voordat je een group kan krijgen.
Ik ben ook 2 bags kwijt aan vanishpoeder, poisonstuff en FA. En dan zou ik ook nog minimaal 2 stacks aan blind powder bij moeten hebben? Ben ik best bereid om te doen als dat betekend dat ik ook eisen mag gaan stellen aan de anderen..-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:18:
[...]
en hunters?
verliezen 1 bag aan een quiver/ammo pouch
hebben altijd arrows/bullets nodig (200 per slot) en vrete voor hun pet
zoals ik al zei, regel een guildie, ik voorzie ook wat guildgenoten van mij van swiftthistle of fadeleaf als ze erom vragen, voor vendorsell prijs
ik heb zelfs van een guildie zijn thistletea recept gekregen omdat hij geen zinhad om koken te uppenaf en toe stuur ik em wat thistletea, niet zoveel want hij gebruikt het zelden zegt hij
Warlock quote: Dont you whine, i gotta use soulstone omgwtf111!
True, maar die zijn teminste wel gratis..
Oh, maar die negeer ik dan gewoon. Het zal iig een hele verandering zijn om eens whispers te krijgen voor een dienst, ipv dat ze gewoon een doos in je smoel smijten en wachten tot je hem opengepeuterd hebtVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:30:
[...]
Waar je wel rekening mee dient te houden als lock is dat je net zoveel whispers van mensen krijgt die vragen of je ze even snel wil summonen naar de plek waar jij op dat moment bent...
Trust me, je knop vastzetten werkte toen ik het nog gebruikte gewoon goed.
tenzij je verbinding het halverwege ergens begeeft natuurlijk
Verwijderd
In de zin dat ze geen geld kosten, idd. De tijd die je kwijt bent om (wanneer je gaat instance-runnen of pvp-en) shards te verzamelen (en 20 heb ik er minimaal toch wel nodig als begin-aantal) is behoorlijk frustrerend bij tijd en wijle.Warlock quote: Dont you whine, i gotta use soulstone omgwtf111!
edit: typos
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 13:51 ]
Wat jij wil natuurlijk Thalan, maar let op, een Warlock spelen KAN ook heel frustrerend zijn, vooral op hoger lvl !!HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:33:
[...]
Het is op zich niet de eerste keer dat ik meedeed, maar wel de eerste keer dat ik er echt voor naar SS ging, slow poison op mijn blades, en gaan met die banaan.
Drinkende zittende casters waren er wel, maar de lvl 60 gasten zagen me toch al voortijdig en dotten/aoe'en me gewoon dood in 3 sec.
Bovendien ga ik in dit tempo de 60 nooit bereiken, ik kan zo goed als geen groups meer vinden, mijn guild ben ik weggegaan ook om die reden, mijn vaste groepje is vervolgens al zo ver over mij heen geleveled (+3 levels) dat ze instances doen waarin ik niet meer mee kan.
Ik mis de ranged dmg die ik gewoon vaak nodig heb, en het overschot aan rogues word alleen maar groter ipv kleiner. Ik heb geprobeerd een goede rogues te zijn voor pve en instances, dat is gelukt, met als gevolg dat mijn pvp zuigt. Ik werd in ungoro gisteren gewoon gerootkite' (is dat het goede woord) ik kon geen moment van mijn plek komen want ik stond constant aan de grond genageld en gemoonfired.
Ze zeggen wel dat rogues overpowered zijn, maar dan is het wel een soort power waar ik niet langer meer mee om kan gaan
Dus heb ik besloten dat het misschien toch beter is om mijn goud, tassen en stuff over te hevelen naar mijn lock (nu lvl 15) en die te levelen. Hij heeft potentieel en is leuk spelen, en je hebt altijd een persoonlijke tank.
En aangezien heel veel mensen geen enkel idee hebben wat een goeie lock allemaal kan, zul je ook met een lock echt niet makkelijk groups kunnen vinden...
Be warned.
Verwijderd
hehe vind ik ookMaegrim schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:30:
[...]
numlock is irri, dan gaat dat lampje steeds aan en uit![]()
ik heb em op F gezet
ik heb em op een muisknop gedaan, easy peasy
Verwijderd
2 bags aan die spullen?? (dus 24-28 slots oid...), je hoeft niet meteen voor 3 maanden in te slaan hoor...Demoterror schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:34:
Ik ben ook 2 bags kwijt aan vanishpoeder, poisonstuff en FA. En dan zou ik ook nog minimaal 2 stacks aan blind powder bij moeten hebben? Ben ik best bereid om te doen als dat betekend dat ik ook eisen mag gaan stellen aan de anderen..
Warlock quote: Dont you whine, i gotta use soulstone omgwtf111!
hunter heeft ook FA en pet food, en is daarnaast ook een heel slot kwijt voor ammo, lijkt me echt wel meer, maargoed.
Maar even om de locks te steunen: die soulstones zuigen volgens mij idd nog harder... hoewel je ze niet zo hard en zoveel nodig hebt als ik mijn pijltjes
Wil je snel groupen, neem priest of druid.On_E schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:00:
[...]
Wat jij wil natuurlijk Thalan, maar let op, een Warlock spelen KAN ook heel frustrerend zijn, vooral op hoger lvl !!
En aangezien heel veel mensen geen enkel idee hebben wat een goeie lock allemaal kan, zul je ook met een lock echt niet makkelijk groups kunnen vinden...
Be warned.
Clanmate van mij waar ik al ruim 2 jaar mee game kan als hij wil constant in dungeons zitten, zodra hij online komt wordt hij meteen plat gewisperspammed voor dungeon invites.
Inderdaad, als HTT-Thalan een class wil spelen die gewild is in groups, en caster, dan is een Priest/Druid/Mage het beste IMO.Demoterror schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:04:
[...]
Wil je snel groupen, neem priest of druid.
Clanmate van mij waar ik al ruim 2 jaar mee game kan als hij wil constant in dungeons zitten, zodra hij online komt wordt hij meteen plat gewisperspammed voor dungeon invites.
En aangezien ie van ranged houdt, en ''evil'' wil spelen, zou ik mooi een firemage levellen.
Warlocks worden door non-kenners toch vaak alleen maar gezien als die class die kan Soulstonen/Healthstones uitdeelt/Players summoned.
[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 29-06-2005 14:14 ]
Ja, maar hoe makkelijk/moeilijk is het dan om een mage solo pve te spelen? Een healer wil ik niet spelen, voor mijn gevoel moet ik dan teveel schade inleveren.On_E schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:13:
[...]
Inderdaad, als HTT-Thalan een class wil spelen die gewild is in groups, en caster, dan is een Priest/Druid/Mage het beste IMO.
En aangezien ie van ranged houdt, en ''evil'' wil spelen, zou ik mooi een firemage levellen.
Warlocks worden door non-kenners toch vaak alleen maar gezien als die class die kan Soulstonen/Healthstones uitdeelt/Players summoned.
Maar wat je zegt klopt denk ik wel een beetje, dan mensen niet inzien wat een warlock kan en je als summonslet gebruiken

True, maar gezien het feit ik level 51 ben met best wat blauwe items en een reputatie als goede instance rogue (bij mijn oude guild/vaste groep dan toch) vind ik niet dat ik het slecht gedaan heb, en je kan niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerd
Ik denk gewoon dat een warlock iets vaker gevraagd gaat worden. En ik zit vaak om een tank verlegen, de vw is ideaal.
Mage solo PVP = PwnageHTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:16:
[...]
Ja, maar hoe makkelijk/moeilijk is het dan om een mage solo pve te spelen? Een healer wil ik niet spelen, voor mijn gevoel moet ik dan teveel schade inleveren.
Maar wat je zegt klopt denk ik wel een beetje, dan mensen niet inzien wat een warlock kan en je als summonslet gebruiken
18/33 arcane/fire pve grind build for the win
je maakt je eigen drinken, downtime na elke 3 kills, goeie range, dikke dmg
zoek een priest van gelijk lvl voor healing en grind mobs 2 a 3 lvls boven je voor nog meer en snellere exp , enige downtime is dan drinken
zonder priest, doe je mobs 1 a 2 lvls onder je tot je eigen lvl
het gaat HARD
Dan speel je toch gewoon lekker een Warlock? Wat de rest denkt doet duidelijk niet ter zake.HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:20:
Ik denk gewoon dat een warlock iets vaker gevraagd gaat worden. En ik zit vaak om een tank verlegen, de vw is ideaal.
Ik heb een mage tot lvl 14 gespeeld, en ik kon mobs doodmaken voor ze uberhaupt in de buurt kwamen, voor verdere levels misschien iemand anders ervaring mee ?HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:16:
[...]
Ja, maar hoe makkelijk/moeilijk is het dan om een mage solo pve te spelen? Een healer wil ik niet spelen, voor mijn gevoel moet ik dan teveel schade inleveren.
En wat priests betreft, hun Shadow talent tree is SUPER voor PvP/dmg hoor, en je kunt als je zelf wil gewoon shadowspecced blijven, healen kun je dan nog steeds.
Nu komen juist pas de leuke dingen, probeer tot 52 te komen en duik ungoro pas echt in.
PvP moet je leren en zijn dus niet die verhaaltjes die jij constant postte
Druids zijn gewoon lastig als ze je jumpen als rogue zijnde. Die roots en moonfire/starfire verneuken ook je kans om te stealthen. Groups lastig als rogue zijnde? Heb er zelf nooit zoveel moeite mee gehad, ik runde veel met de guild en heb een kleine vrienden kring opgebouwd van random group members. Ik word vaak gevraagd en ik kan hun ook vragen als ik ooit eentje extra nodig heb.
Zorg dat je uitblinkt in een random group, mensen onthouden je dan!
Ik had zelf ook een dip @ LvL50 en ben blij dat ik door gegaan ben. Heb 2 uurtjes in LBRS gezeten en was meteen verslaafd
Nadeel is alleen wel dat een priest naar mijn gevoel meer downtime heeft, omdat je in shadow-spec vrij veel mana verbruikt. Ik ben met die alt niet verder gekomen dan level 10, maar ik vond dat vooral behoorlijk vervelend. Ik ga ook geen bergen water kopen.On_E schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:22:
En wat priests betreft, hun Shadow talent tree is SUPER voor PvP/dmg hoor, en je kunt als je zelf wil gewoon shadowspecced blijven, healen kun je dan nog steeds.
Mage heeft minder downtime omdat je water kan summonen. Bovendien vind ik m'n mage in PvP super, Poly is wel ontzettend goed! Ik vind Duellen nu opeens wel leuk, met m'n Hunter niet.
met de juiste build hou je dat tot aan lvl 50 vol (daar zit ik nuOn_E schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:22:
[...]
Ik heb een mage tot lvl 14 gespeeld, en ik kon mobs doodmaken voor ze uberhaupt in de buurt kwamen, voor verdere levels misschien iemand anders ervaring mee ?
ik merk wel dat Tomoe (mijn fire mage van lvl 16) veel sneller door het begin gaat dan dat Emiriya dat deed
standaard grind volgorde bij mij
altijd max range indien mogelijk
frostbolt
frostbolt
frostbolt
frostnova
coc
frostbolt
fireblast
vaak met 1 a 2 clearcasts ertussen
3 mobs, rusten en klaar
als ik aoe grind is het anders, maar dat doe ik niet solo momenteel, aangzien ik geen lekkere plekken meer kan vinden, maar ik zit nu toch op het punt dat ik maraudon ga doen voor leuke drops en een paar quests, en daarna richting 52
op 52 ga ik ook al is het generfed, DM east doen, even kijken of de drops nog wel de moeite waard zijn
Verwijderd
Locks zijn zeldzaam genoeg om geen probleem te hebben om in instances te komen, iig op onze server. Zeker weten dat je kansen veel beter zijn dan met een rogue (hoe goed je ook bent).HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:20:
[...]
True, maar gezien het feit ik level 51 ben met best wat blauwe items en een reputatie als goede instance rogue (bij mijn oude guild/vaste groep dan toch) vind ik niet dat ik het slecht gedaan heb, en je kan niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerd
Druids zijn helemaal zeldzaam, altijd tekort bij MC-run.
Hunter, Locks, Priests, Warriors en mages hebben allen niet echt een probleem om in instances te komen (gewoon normaal).
Pallies en rogues is een overschot aan, zoals op elke server denk ik.
Ik heb net World of Warcraft gekocht en overal stond toch echt dat je gratis 30 dagen kon spelen.
Nu zie ik alleen een "Guest Pass Key" waarmee je maar 10 dagen kan spelen.
Wat is dit...? Waar zijn mijn 30 dagen?
/signedHydra schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:25:
[...]
Nadeel is alleen wel dat een priest naar mijn gevoel meer downtime heeft, omdat je in shadow-spec vrij veel mana verbruikt. Ik ben met die alt niet verder gekomen dan level 10, maar ik vond dat vooral behoorlijk vervelend. Ik ga ook geen bergen water kopen.
Mage heeft minder downtime omdat je water kan summonen. Bovendien vind ik m'n mage in PvP super, Poly is wel ontzettend goed! Ik vind Duellen nu opeens wel leuk, met m'n Hunter niet.
Ik vind dus duellen met mijn lvl 60 paladin niks aan. (lees te saai)
Met mijn lvl 48 mage is het gewoon elke keer leuk.
Zoveel variatie.
je 30 dagen gaan in zodra je je code activeert (onder cd-3)WizZie- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:29:
Ben ik nu opgelicht of is er wat anders aan de hand?
Ik heb net World of Warcraft gekocht en overal stond toch echt dat je gratis 30 dagen kon spelen.
Nu zie ik alleen een "Guest Pass Key" waarmee je maar 10 dagen kan spelen.
Wat is dit...? Waar zijn mijn 30 dagen?
Die guess pass kun je aan een vriend geven om hem te introduceren, die is inderdaad maar 10 dagen geldig
[ Voor 29% gewijzigd door Tpn op 29-06-2005 14:32 ]
Als je geen echte key hebt ben je inderdaad opgelicht als je wel een echte key hebt moet je misschien maar eerst de manual lezen. In het spel is lezen ook handig voor quests
|{ brrr }] |
Btw, die CDtjes zitten verrekte vast...
Kan niet wachten
[ Voor 52% gewijzigd door Atomius op 29-06-2005 14:35 ]
Omdat een aantal mensen (zoals ik) nog in het stenen tijdperk levenWizZie- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:33:
Onder CD 3... LoL... sorryIk ben pas bij CD 2
Btw, die CDtjes zitten verrekte vast...Waarom geen DVD?
Zucht, omdat niet iedereen een DVD speler heeft en Blizzard zoveel mogelijk mensen wil bereiken.WizZie- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:33:
Onder CD 3... LoL... sorryIk ben pas bij CD 2
Btw, die CDtjes zitten verrekte vast...Waarom geen DVD?
Kan niet wachten
DVD's zijn ook weer wat duurder per stuk
@Sebasgrif, hier nog een.. heb wel een DVD brander dus dan kan ik nog iets lezen als het moet
[ Voor 13% gewijzigd door RaseriaN op 29-06-2005 14:37 ]

Ik wou een mage en shaman, maarja, gaat niet meer dus.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Heb ik dus ook, kan alles lezen en openen, maar niet replyen.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:37:
Ik probeer al uren op eu forum in te loggen maar hij blijft maar haken... maar ik kan wel gewoon snel topics lezen dit was gisteren ook al zo
Ik probeer al 2 weken aan een groep te komen voor mauradon. Het lukt gewoon niet. Sirdalord & the gang zijn ondertussen lvl 55 en stijgende. Ik kan gewoon niet meer meekomenRaseriaN schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:23:
@Thalan, waarom nu stoppen met je rogue als die nu lvl50 is?
Nu komen juist pas de leuke dingen, probeer tot 52 te komen en duik ungoro pas echt in.
PvP moet je leren en zijn dus niet die verhaaltjes die jij constant postte
Druids zijn gewoon lastig als ze je jumpen als rogue zijnde. Die roots en moonfire/starfire verneuken ook je kans om te stealthen. Groups lastig als rogue zijnde? Heb er zelf nooit zoveel moeite mee gehad, ik runde veel met de guild en heb een kleine vrienden kring opgebouwd van random group members. Ik word vaak gevraagd en ik kan hun ook vragen als ik ooit eentje extra nodig heb.
Zorg dat je uitblinkt in een random group, mensen onthouden je dan!
Ik had zelf ook een dip @ LvL50 en ben blij dat ik door gegaan ben. Heb 2 uurtjes in LBRS gezeten en was meteen verslaafd

Ungoro crater is best leuk gebied, maar vol met high level horde die mij nog steeds ownen. En er komen steeds meer high level rogues bij die niks ander te doen hebben dan campen. Dit weekend ook, ik wilde SM farmen, en elke keer als ik de instance uitkwam stond daar een level 60 rogue je dood te hakken terwijl jouw pc nog aan het inladen was. En zulke lamers kom ik steeds vaker tegen, ik wil daar niet bijhoren, maar als ik zo optel dat ik én geen groups meer vind, én geen goed guild meer heb, dan lijkt de optie om @ 60 doelloos te gaan ganken nog de enige voor een rogue, en daar pas ik liever voor. Een gank is leuk maar niet zoals zij het doen.
Ik heb mijn keus gemaakt, ik ga voor de warlock. Ik zal diango niet deleten, al twijfel ik wel of ik zijn items moet verkopen, daar zal nog een flink amount aan goud uitkomen dat ik natuurlijk best goed kan gebruiken als jumpstart, en zijn tassen zijn handig voor mijn soulshards en minings.
Verwijderd
Vreemde is dat hij op sommige momenten heel snel is met inloggen . Er stond al eens een thread op het forum van iemand die hetzelfde probleem had. Zelfs met een opgevoerde firefox(On_E schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:39:
[...]
Heb ik dus ook, kan alles lezen en openen, maar niet replyen.
Verwijderd
Collectors Edition had inderdaad cd's + dvd (ik heb maar de DVD gebruiktsebasgrif schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:35:
[...]
Omdat een aantal mensen (zoals ik) nog in het stenen tijdperk levenen dus geen dvd speler hebben. bij de limited editie kreeg je volgens mij wel cds + dvd!!
Was er van de normale WoW niet een cd en een dvd uitvoering ?
Succes in ieder geval met je Warlock dan !HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:40:
[...]
Ik heb mijn keus gemaakt, ik ga voor de warlock. Ik zal diango niet deleten, al twijfel ik wel of ik zijn items moet verkopen, daar zal nog een flink amount aan goud uitkomen dat ik natuurlijk best goed kan gebruiken als jumpstart, en zijn tassen zijn handig voor mijn soulshards en minings.
Skinning @ 300 en LW @ 260, nog zonder richting, wilde eigenlijk voor tribal gaan.Tpn schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:42:
wat voor een proffesions had je op je rogue thalan?
Alleen voor de devilsaur set. Die heeft dan wel weer +crit en AP, maar gimpt je agil en dus armor, en kost een godsvermogen aan tijd en leer om uberhaupt tribal te leren.
Nee, ik ga lekker voor skinning en mining op mijn lock, dat herbalism is zenuwslopend langzaam, en ik kom vaak genoeg mines tegen. Ik kan die ore vast wel goed verkopen.
Verwijderd
Leuk, jij bent dus naast je hunter (lvl60?) ook een mage begonnen. Mijn mage is nu lvl17 en ik vind het idd leuk spelen, erg agressief ^^Hydra schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:25:
[...]
Nadeel is alleen wel dat een priest naar mijn gevoel meer downtime heeft, omdat je in shadow-spec vrij veel mana verbruikt. Ik ben met die alt niet verder gekomen dan level 10, maar ik vond dat vooral behoorlijk vervelend. Ik ga ook geen bergen water kopen.
Ik vind duellen met mijn hunter trouwens wel erg leuk, het is zeker niet simpel om 1vs1 PvP te doen met een hunter maar wel uitdagend en hij kán zeker wel winnen... combo's: wingclip/jump-arcaneshot en scattershot/bandage FTW
Veel mensen willen ook alleen princess runs doen in maruadon ik heb hem ook niet helemaal afgemaakt vond het een rot instance.HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:40:
[...]
Ik probeer al 2 weken aan een groep te komen voor mauradon. Het lukt gewoon niet. Sirdalord & the gang zijn ondertussen lvl 55 en stijgende. Ik kan gewoon niet meer meekomen
Ungoro crater is best leuk gebied, maar vol met high level horde die mij nog steeds ownen. En er komen steeds meer high level rogues bij die niks ander te doen hebben dan campen. Dit weekend ook, ik wilde SM farmen, en elke keer als ik de instance uitkwam stond daar een level 60 rogue je dood te hakken terwijl jouw pc nog aan het inladen was. En zulke lamers kom ik steeds vaker tegen, ik wil daar niet bijhoren, maar als ik zo optel dat ik én geen groups meer vind, én geen goed guild meer heb, dan lijkt de optie om @ 60 doelloos te gaan ganken nog de enige voor een rogue, en daar pas ik liever voor. Een gank is leuk maar niet zoals zij het doen.
Un goro kan je super snel levelen daar zijn veel quests je moet gewoon met iemand anders of 2 iemanden gaan dan gaat het super.
En de ene week kom je meer lamers tegen als de andere en ik kan me indenken dat jij als rogue meer last van gankers hebt.
En ga nu inderdaad lekker met je warlock verder als je het zat bent maar ga niet je spullen en bags verkopen das zonde. Hou het lekker en stuur je warlock een beetje geld maar zeker niet alles verkopen, die rogue ga je echt wel weer mee spelen later.
Verwijderd
Volgens mij zijn ze best leuk in Battlegrounds, ik ben er dus ook eentje aan het lvl-en (grind steeds de blauwe XP weg), is nu 27. Ik zou hem dus niet deleten. En voor het geld zou ik al helemaal de items niet verkopen. Grind hem, naast je lock, gewoon door naar 60, kun je af en toe lekker je frustraties wegganken als je met je lock steeds gehakt wordt in SV zometeen...HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:40:
[...]
Ik probeer al 2 weken aan een groep te komen voor mauradon. Het lukt gewoon niet. Sirdalord & the gang zijn ondertussen lvl 55 en stijgende. Ik kan gewoon niet meer meekomen
Ik snap hier niks van. Kan je zo een lvl60 opde testserver beginnen? Ik heb het in ieder geval geprobeerd. Zal vanavond wel kijken wat het inhoud. Heb nog nooit op die testserver gezeten.sebasgrif schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:54:
[...]
stond op de 1e pagina van dit topic (@100 ppp):
http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html
Dit is al heeeeel vaak besproken. Om gebruik te maken van je 30 dagen ben je VERPLICHT een betaal methode in te vullen.WizZie- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:04:
Ik snap het nietIk maak nu een account, maar bij stap 4 moet ik kiezen tussen credit cards of prepaid cards. Ik wil alleen nog even van die 30 dagen gebruik maken. Wat moet ik nu doen? Ik wil in het vervolg met prepaid betalen, maar als ik die aanklik moet ik een code invoeren van zo'n kaart. Please help?
Zelf bij het gebruik van een 10-day guest kaart word een betaal methode gevraagd.
Verzin zelf maar truuks om dit te in te vullen als je die niet hebt, aangezien daar niet over gesproken mag worden hier.
Edit; die guest code past niet.
En waarom mag hier niet over gesproken worden?
[ Voor 20% gewijzigd door Atomius op 29-06-2005 15:10 ]
Fake CC nummer invullen en voor de 30 dagen om zijn aanpassen.WizZie- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:04:
Ik snap het nietIk maak nu een account, maar bij stap 4 moet ik kiezen tussen credit cards of prepaid cards. Ik wil alleen nog even van die 30 dagen gebruik maken. Wat moet ik nu doen? Ik wil in het vervolg met prepaid betalen, maar als ik die aanklik moet ik een code invoeren van zo'n kaart. Please help?
Mja, ik kan hem als gankpaybackchar houden, maar daar heeft hij geen tassen voor nodig. Ik zal gewoon de niet-soulbound bags mailen en al mijn geld, en dan gewoon die lock levelen.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:03:
[...]
Volgens mij zijn ze best leuk in Battlegrounds, ik ben er dus ook eentje aan het lvl-en (grind steeds de blauwe XP weg), is nu 27. Ik zou hem dus niet deleten. En voor het geld zou ik al helemaal de items niet verkopen. Grind hem, naast je lock, gewoon door naar 60, kun je af en toe lekker je frustraties wegganken als je met je lock steeds gehakt wordt in SV zometeen...
Ik heb ook even thottbot bekeken mbt de mogelijkheden van de mage. Sommige spells van de mage zijn erg aardig, vooral de teleportation is best vet en scheelt reistijd. Daartegenover krijgt de lock weer een gratis mount, met vlammen, ook best vet. Bovendien moet je als mage weer heel goed oppassen in instances dat je niet teveel schade doet ivm aggro, en dat was juist 1 ding wat ik zat was. Als warlock kun je met je dots toch een flinke steen bijdragen zonder aggro te trekken.
Verwijderd
Hoe wil je een prepaid code invullen zonder een prepaid kaart te kopen. Dus: of een prepaid kaart kopen, of een Credit Kaart nummer invullen.WizZie- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:09:
Ik wil best die prepaid methode invullen, maar ben ik dan ook verplicht om meteen zo'n prepaid kaart nog eens extra te kopen? Of mag ik ook die guest code invullen? En krijg ik dan 40 dagen?
Sim-pel
Je moet een GC code invullen, je kan ook een creditcard code invullen en op tijd (voor de 30 dagen voorbijzijn) je account stopzetten.WizZie- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:09:
Ik wil best die prepaid methode invullen, maar ben ik dan ook verplicht om meteen zo'n prepaid kaart nog eens extra te kopen? Of mag ik ook die guest code invullen? En krijg ik dan 40 dagen?
Klopt, je zet gewoon een lvl60 char met een leuke naam op jouw account op een testserver, om hierop te kunnen spelen moet je wel het een en ander downloaden, zie hiervoor dezelfde pagina welke je gebruikt hebt voor het klopieren van het character.Hooli-gan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:04:
[...]
Ik snap hier niks van. Kan je zo een lvl60 op de testserver beginnen? Ik heb het in ieder geval geprobeerd. Zal vanavond wel kijken wat het inhoud. Heb nog nooit op die testserver gezeten.
[ Voor 40% gewijzigd door sebasgrif op 29-06-2005 15:13 ]
Account stopzetten? Je bedoelt dat ik dan om moet switchen naar prepaid?
[ Voor 23% gewijzigd door Atomius op 29-06-2005 15:13 ]
daarmee kun je straks weer leuke dingen mee maken voor je lockje.
alles wat je nodig hebt farm je snel met je rogue.
Plus dat het ook wel weer wat heeft om een proffession naar 300 te brengen
desnoods neem je mining en tailoring.
Enchanting is ook een goed idee.
Maak met je rogue tonnen groene items en stuur die naar je lock, level je tailoring. en disenchant de groene dingen.
daarna kun je met enchanting wel wat geld verdienen, omdat je met je rogue EN highlevel items can craften EN je kan ze farmen met je rogue.
Gratis mount is op level 40. Mount op lvl 60 is, in feite, een eitjeHTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:10:
[...]
Mja, ik kan hem als gankpaybackchar houden, maar daar heeft hij geen tassen voor nodig. Ik zal gewoon de niet-soulbound bags mailen en al mijn geld, en dan gewoon die lock levelen.
Ik heb ook even thottbot bekeken mbt de mogelijkheden van de mage. Sommige spells van de mage zijn erg aardig, vooral de teleportation is best vet en scheelt reistijd. Daartegenover krijgt de lock weer een gratis mount, met vlammen, ook best vet. Bovendien moet je als mage weer heel goed oppassen in instances dat je niet teveel schade doet ivm aggro, en dat was juist 1 ding wat ik zat was. Als warlock kun je met je dots toch een flinke steen bijdragen zonder aggro te trekken.
Gisteren mn Epic mount gehaald en uit eindelijk ben ik zo'n 300G kwijt aan dat ding. In plaats van de 900G die de rest mag neerleggen
Als je weet hoe, is het echt dood en doodsimpel.
Op het doosje wat je gekocht hebt staat volgens mij dat je een cc/gc nodig hebt om te kunnen spelen. Het is kut maar het is niet anders... Je hebt recht op 30 dagen gratis, die krijg je ook. je kan je cc nummer invullen (al dan niet fake, hier is al genoeg over gezegd) en dan binnen 30 dagen je account wijzigen en met gamecards verder spelen.WizZie- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:12:
Ik heb gewoon recht op 30 dagen... Dát stond overal. Er stond nergens bij dat ik ook nog eens een prepaid kaart moest gaan kopen.
Account stopzetten? Je bedoelt dat ik dan om moet switchen naar prepaid?
Verwijderd
Tja, ik ben dus een mage begonnen als alt, vind het erg leuk maar als je geraakt wordt ben je idd wel errug snel dood. Daarentegen zijn je escape-abilities wel legio natuurlijk; sheep, frostnova, blink, mana-shield.HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:10:
[...]
Mja, ik kan hem als gankpaybackchar houden, maar daar heeft hij geen tassen voor nodig. Ik zal gewoon de niet-soulbound bags mailen en al mijn geld, en dan gewoon die lock levelen.
Ivm grinding met je rogue zou ik je tassen niet direct doorsturen, koop anders 8-slots, kost geen ruk... (en stuur je 12/14 slots naar je lock).
Jammer dat ik je rogue nu niet kan ganken op vashj trouwens (met mijn lvl1, never-entered-the-world shaman, maar dat komt nog wel ^^)
En laat ik aan grinden nu net een enorme hekel hebbenTpn schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:12:
thalan, ik zou dan tailoring op je alt nemen.
daarmee kun je straks weer leuke dingen mee maken voor je lockje.
alles wat je nodig hebt farm je snel met je rogue.
Plus dat het ook wel weer wat heeft om een proffession naar 300 te brengen
desnoods neem je mining en tailoring.
Enchanting is ook een goed idee.
Maak met je rogue tonnen groene items en stuur die naar je lock, level je tailoring. en disenchant de groene dingen.
daarna kun je met enchanting wel wat geld verdienen, omdat je met je rogue EN highlevel items can craften EN je kan ze farmen met je rogue.
Enchanting schijnt een bodemloze put te zijn, dus daar waag ik me niet aan. Tailoring word lastig omdat je dan geen FA meer kan levelen vanwege de gedeelde resources.
Verwijderd
Ik zal je vast even waarschuwen.... bij ons in MC gaan de warlocks er steevast 5 - 6 keer per run aan omdat ze 2x hun Shadowbolts critten en dan zijn ze aggrovoer hoorHTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:10:
[...]
http://img295.echo.cx/img295/4237/3chars9iv.jpg
testrealm, 3 chars, en je krijgt maar 2 transfers. En nee dat komt niet omdat ik 2 mages heb dat je dan er nog 1 mag... Niemand is het tot nu toe gelukt op het ircchannel
Grappig, de 1 een fire/arcane build, en de ander een frost...
Die warlock, tja
edit, nee, ik ben niet goed in het verzinnen van namen...
[ Voor 9% gewijzigd door enira op 29-06-2005 15:21 ]
Cool! nog een shaman, ik ben op Vashj ook een begonnen om Thalan te pestenVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:18:
[...]
Jammer dat ik je rogue nu niet kan ganken op vashj trouwens (met mijn lvl1, never-entered-the-world shaman, maar dat komt nog wel ^^)
Blackwhisper is de naam daar als je me wilt toevoegen
Dat moet dan maar als we Felheart items of zelfs Nemesis willenVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:20:
[...]
Ik zal je vast even waarschuwen.... bij ons in MC gaan de warlocks er steevast 5 - 6 keer per run aan omdat ze 2x hun Shadowbolts critten en dan zijn ze aggrovoer hoor
- Je kunt stealthen en eventueel ganken (vooral mages zijn makkelijk) als een rogue ook als is je dps een stuk minder. Je hebt zelfs track humanoid. Dus je kunt EN stealth EN mensen op de map volgen.
- Je kan vrijwel altijd en overal ontsnappen, nog meer dan een rogue. Je komt uit elk movement impairing iets of uit poly met een enkele druk op een knop, je kunt sneller rennen dan vrijwel iedereen instantly, je kunt mensen vastzetten met roots.
- In PvE kun je 2 mobs vastzetten (met sleep en roots) en 4 mobs van jouw level tegelijk tanken als het moet.
- Je kunt elites tot 2 boven je level aan als je het goed speelt. Tegen elites van je eigen level verlies je gewoon nooit.
- Zeker in het begin hoef je niet 100% de healer uit te hangen als je je feral specced. In 1.7 zouden ze de feral tree beter maken. Op latere levels moet je over het algemeen wel altijd healen, maar zelfs dan kun je soms nog de tank spelen of de DPSer (het laatste is zeldzaam). Je heb in ieder geval nooit een probleem om een groep in te komen.
- In het water ben je sneller dan iedereen in sealion vorm.
- In groups is het altijd hectisch en leuk. Niet alleen ben je de healer, maar ook de beer die de warrior kan helpen offtanken of de mage ontzetten als de warrior het zelf te druk heeft.
- Er zijn weinig druids, dus je bent vrij zeldzaam
- Je kunt healen, dus geen downtime
- Je kunt PvEen zoals je zelf wil. Of je gaat cat, of beer of lekker in caster nuken.
Nadeel:
- Je dps is vanaf 30 tot lvl 50 onder de maat en daarna zwaar onder de maat
- Je moet 2 gearsets onderhouden
Ik heb nu een Rogue, warrior, druid en shaman gespeeld en nergens voel ik me zo vrij als de druid.
Dit dus.
Ik ben nog level 59. Of nja, level 59.7, met rested totin level 65 ongeveerVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:58:
Leuk, jij bent dus naast je hunter (lvl60?) ook een mage begonnen. Mijn mage is nu lvl17 en ik vind het idd leuk spelen, erg agressief ^^
En ja, het is compleet wat anders. Als iemand me voor een duel uitnodigde was dat standaard een decline op m'n Hunter. Could not be bothered. De eerste keer dat ik een duel deed was op level 9 tegen een level 7 warrior eindigde ik met 100% health en 50% mana. Daarna tegen een paar rogues geduelled op level 10, en die konden niet bijzonder veel na een frost-nova->sheep combo. Echt lekker
Scattershot duurt te kort helaas, bovendien is het voor veel classes te makkelijk om binnen je 8 mater te komen, en dan kun je weinig meer helaas. Vooral Frost mages en Druids zijn knap irritant met hun roots, en Warriors zijn pijnlijk met hun Intercept en Overpower.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:58:
Ik vind duellen met mijn hunter trouwens wel erg leuk, het is zeker niet simpel om 1vs1 PvP te doen met een hunter maar wel uitdagend en hij kán zeker wel winnen... combo's: wingclip/jump-arcaneshot en scattershot/bandage FTW
Hier moet ik je even corrigerenHTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:10:
[...]
Des te hoger je Lock is, des te minder je DoTs zult gebruiken.
En aangezien je tegen die tijd misschien wel ruin hebt (100% crit dmg increase), trek je meer aggro aan als een mage hoor !
helaas, ik heb 4 charsjarnotjuh schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:20:
Ik ben de enigste weer hoor
http://img295.echo.cx/img295/4237/3chars9iv.jpg
testrealm, 3 chars, en je krijgt maar 2 transfers. En nee dat komt niet omdat ik 2 mages heb dat je dan er nog 1 mag... Niemand is het tot nu toe gelukt op het ircchannel
Grappig, de 1 een fire/arcane build, en de ander een frost...
Die warlock, tja
edit, nee, ik ben niet goed in het verzinnen van namen...
veel mensen hebben dat, gister 2 chars, vandaag 2
[ Voor 7% gewijzigd door Intronic op 29-06-2005 15:28 ]
Hunters en mages vind ik idd de makkelijkste classes om te verslaan. Met feral charge ben ik vaak zo in melee afstand van hunter en pet kan gesleeped worden, alhoewel ik dat meestal niet doe in beervorm. Dan lukt het meestal wel om de hunter + pet te outtanken met mijn 6200 armor. Ik kan altijd nog terugswitchen, healen, dot op hunter en weer terug. Uit frosttrap kan ik volgens mij shiften (ben de feign death-frost trap nog niet tegengekomen)Hydra schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:22:
Scattershot duurt te kort helaas, bovendien is het voor veel classes te makkelijk om binnen je 8 mater te komen, en dan kun je weinig meer helaas. Vooral Frost mages en Druids zijn knap irritant met hun roots, en Warriors zijn pijnlijk met hun Intercept en Overpower.
Dit dus.
Joh.
Oeh! Een druid die zo dom is me in bear te gaan tanken, leukFunkyTrip schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:27:
Hunters en mages vind ik idd de makkelijkste classes om te verslaan. Met feral charge ben ik vaak zo in melee afstand van hunter en pet kan gesleeped worden, alhoewel ik dat meestal niet doe in beervorm. Dan lukt het meestal wel om de hunter + pet te outtanken met mijn 6200 armor.
[ Voor 66% gewijzigd door Hydra op 29-06-2005 15:30 ]
nouhouIntronic schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:26:
[...]
helaas, ik heb 4 chars
veel mensen hebben dat, gister 2 chars, vandaag 2
Verwijderd
Scattershot duurt 4 sec, als je even een macro maakt voor een bandage dan werkt dit zeker erg goed (trust me, i use it ^^). Als scattershot af is dan duurt het nog even voor je de eerste klap krijgt, dus 5 a 6 sec heb je wel, voldoende voor bijna een halve bar health dusHydra schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:22:
[...]
Scattershot duurt te kort helaas, bovendien is het voor veel classes te makkelijk om binnen je 8 mater te komen, en dan kun je weinig meer helaas. Vooral Frost mages en Druids zijn knap irritant met hun roots, en Warriors zijn pijnlijk met hun Intercept en Overpower.
Het is idd die enorme dead-zone die de hunter zo moeilijk maakt in PvP, tegen een druid met ranged-immobilize (root) is het echt enorm lastig. Tenzij ie zo stom is om in bearform te gaan idd. Overigens heb ik bommen (met 5sec stun) en scatter (4 sec stun), dan kom je een heel eind. Maarja, ze kunnen een tweede keer routen...Hydra schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:27:
Oeh! Een druid die zo dom is me in bear te gaan tanken, leukNot van Scare beast gehoord?
Echt, elke druid root me en gaat dan gewoon moonfire spammen terwijl 'ie in m'n deadzone staat. Ik snap niet waarom je moeilijk zou gaan doen met je bear form.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 15:45 ]

Weet iemand al iets meer over die hero-classes waar nu bij Blizzard aan gewerkt wordt? Ik kan er weinig over vinden, helaas
Ze zijn nu bezig met
en ze wilen zich gaan bezig houden metNew Mid-to-High-Level Raid Area
High-Level Items: New dungeon/instance armor sets
Op de fora (waarvan de search vaak niet werktPlayer vs. Player Battlegrounds - Siege Weapons
Hero classes
High Level Raid Dungeons/Content
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Als je een quest kaart wil gebruiken (de 10 dagen) dan moet je die code invullen in plaats van je key in het hoesje voor het aanmaken van je account. Ook hierbij word om een betaalmethode gevraagd.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:10:
[...]
Hoe wil je een prepaid code invullen zonder een prepaid kaart te kopen. Dus: of een prepaid kaart kopen, of een Credit Kaart nummer invullen.
Sim-pel
Dan moet je ook nog eens binnen die 10 dagen die quest-key veranderen in de key die in je hoesje staat.
Hoe dan ook, er word moet altijd een betaalmethode ingevuld worden. Dat dit geen legaal middel hoeft te zijn kan je zelf ook bedenken. Hier mag echter niet over gesproken worden in dit topic.
Rules, rules, rules.....
Ik ben in die gratis periode Duitser geweest
En ja ik heb al wel 2 chars gekopieeerd.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Iedereen zowat.Crowmeister schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:46:
Wie heeft er nog meer problemen met inloggen op testrealms? Ik blijf hangen op retrieving char. list.
Ze willen weer 7.500 mensen tegelijk in IF laten spawnen
Ik zat er met me lock op, wil met me mage, en ik kom er niet meer in.
iedereen, de server zit al hele dag te kuttenCrowmeister schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:46:
Wie heeft er nog meer problemen met inloggen op testrealms? Ik blijf hangen op retrieving char. list.
Dit topic is gesloten.