(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Your class: Paladin
Your talent specs: Holy / Defense
1st move: Holy Shield
2nd move: Shield -> Critical Heal back to ful HP
3th move: Holy Shield + hit m
4th move: And repeat...
Their skill(s) to counter attack: Vanish and run ^^
Their chance(s) to win the fight: 35%
Other comments : This is gonna hurt them more then it does to me
Al eerder gemeld, maar zal het nog eens doen, nieuw talent op de test realms :Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:31:
[...]
Eens, nu krijgen de warlocks wel buffs alleen demon specdaar doen de meeste nou niks(Improved Imp alleen) mee.:s
Destruction en Affliction kun je teminsten nog wat damage doen
En dat met pets die je in 0.5 sec cast....Master Demonologist.
5 Point 6th rank talent, requires Unholy Power.
Imp: Reduces threat caused by 4/8/12/16/20%.
Voidwalker: Reduces physical damage taken by 2/4/6/8/10%.
Succubus: Increases all damaged caused by 2/4/6/8/10%.
Felhunter: Increases all resistances by .2/.4/.6/.8/1 per level.
MD/Ruin ga ik iig zeker eens testen !
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
http://wow.allakhazam.com/Wowreader.htmlBootVluchteling schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:02:
hoe kan ik trouwens mijn char op internet plaatsen..? dat je kan zien welke items ik draag etc..
Verwijderd
2 keer dat Maraudon bugged was, 2 keer dat de party uit elkaar viel, en 1 keer hadden we de situatie aardig onderschat (palli (51) als healer, de rest 50-53, geen echte tank), en nu dit...
Nog ff en het word een enkeltje Pieter Baan Centrum... Maar mn toetsenbord is nog heel. Nu maar hopen dat de stealthrun voor Barman Shanker beter gaat.
Oh, over het gevecht als rogue tegen een mage:
Als een mage blinkt, doe k vaak gelijk al vanish, sprint en als k weer bij hem ben cheap shot. Vaak met succes. Ik moet echter zeggen dat ik nog niet vaak tegen mages heb gespeeld. Ik verlies ook nog wel veel in PVP omdat ik nog niet veel ervaring heb. 1v1 als ik het initiatief heb gaat het beter, dankzij stunlock.met uitzondering van mages
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 22:08 ]

Ik verwacht niet anders dan dat we nu een extra dag gratis krijgen
Mages moet je gewoon pakken met een Ambush + CB Evis. Dan ramt hij nog net snel genoeg op blink om zijn lijk 20 yards verder op de grond te zien vallenVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:08:
Na mn 6e run voor Thrash blade... Disconnected, gebeurd HEEL vaak na patch 1.4. Kan ik ^&*&*(@#% niet meer inloggen.
2 keer dat Maraudon bugged was, 2 keer dat de party uit elkaar viel, en 1 keer hadden we de situatie aardig onderschat (palli (51) als healer, de rest 50-53, geen echte tank), en nu dit...
Nog ff en het word een enkeltje Pieter Baan Centrum... Maar mn toetsenbord is nog heel. Nu maar hopen dat de stealthrun voor Barman Shanker beter gaat.
Oh, over het gevecht als rogue tegen een mage:
Als een mage blinkt, doe k vaak gelijk al vanish, sprint en als k weer bij hem ben cheap shot. Vaak met succes. Ik moet echter zeggen dat ik nog niet vaak tegen mages heb gespeeld. Ik verlies ook nog wel veel in PVP omdat ik nog niet veel ervaring heb. 1v1 als ik het initiatief heb gaat het beter, dankzij stunlock.met uitzondering van mages
Open de buitendeur, gooi een stoel naar buiten en drink een biertje, ga ik ook doen nuHTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:10:
Nu begint het wel heel erg te worden
Ik hoop het, want morgenochtend kan ik het spelen ook wel vergetenHTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:10:
Surfin' paradise!
Precies, want je hebt natuurlijk recht op 24/7 service!HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:10:
[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 28-06-2005 22:15 ]
erm jaha dat weet ik wel..... is gewoon standaard installatieImodium schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:44:
@Cyrus, welk lettertype is dat in-game? Ziet er wel slick uit.
ik heb niks met lettertypes gedaan volgens mij...
Had mijn reaper (8e van de server denk ik, Horde zal ze wel nog niet hebben) eindelijk.

Morgen maar eens wat screenshots maken. Totale kosten voor me denk ik 400G. Goed te doen dus. Alleen wel 65G voor het maken ervan, maar ik denk wel dat dat het waard is.
Alleen jammer dat ik eruit ging, omdat ik net ging rebooten ivm lag. Was in UBRS. En wat dropt? Valor Shoulders en Chestpiece..

[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 28-06-2005 22:18 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Helaas crit mijn ambush voor 1000 max, op cloth. Dan heb ik vaak al 2 CP, evt. een SS, dan een Evis, dan komt ik op max 2000 DMG. Heeft een mage dan maar zo weinig HP? Hoog tijd voor de Barman Shanker.HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:11:
[...]
Mages moet je gewoon pakken met een Ambush + CB Evis. Dan ramt hij nog net snel genoeg op blink om zijn lijk 20 yards verder op de grond te zien vallen
Verwijderd
Horde had ze volgens mij nog eerder dan wij.Mojo schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:18:
Wel goede timing
Had mijn reaper (8e van de server denk ik, Horde zal ze wel nog niet hebben) eindelijk.Echt insane,
die crits.
Morgen maar eens wat screenshots maken. Totale kosten voor me denk ik 400G. Goed te doen dus. Alleen wel 65G voor het maken ervan, maar ik denk wel dat dat het waard is.
Alleen jammer dat ik eruit ging, omdat ik net ging rebooten ivm lag. Was in UBRS. En wat dropt? Valor Shoulders en Chestpiece..darn.. (Aldus Ganthorm/Ryceck)
Kalroth kan ze al een hele tijd maken iig.
Wie heeft em gemaakt voor je?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 22:23 ]
Aldus de site van wowDue to unforeseen technical difficulties, the authentication server is currently unavailable, preventing from logging into the game, the World of Warcraft Forums, and Account Management. Our technical team is working on solving the issue; we will inform you as soon as the problem has been fixed.
Thank you for your understanding.
http://www.wow-europe.com/en/
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik (lvl 60) heb rond de 2700/3k HP maar met +dmg gear, waardoor je veel stats in moet leverenVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:20:
[...]
Helaas crit mijn ambush voor 1000 max, op cloth. Dan heb ik vaak al 2 CB, evt. een SS, dan een Evis, dan komt ik op max 2000 DMG. Heeft een mage dan maar zo weinig HP? Hoog tijd voor de Barman Shanker.
(robe of the winternight met +40dmg op frost/shadow met +12 int of mooncloth robe met +20int en +10sta d8 ik)
Maargoed ik ga dus voor +dmg gear en ga proberen de +500 te halen (is 400 op een frostbolt, wat inhoud dat 1 frost bolt rond de 850dmg doet en crit voor 1700) en dan ga ik eens kijken of het een beetje werkt in pvp met rank 1 frostbolts (+200dmg maar casting time van 1s of minder d8 ik) is leuk voor kiten dan want het kost ook geen drol aan mana
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Your class: Druid lvl 47
Your talent specs: Balance + beetje healing
1st move: /chicken
2nd move: Faerie FireDecrease the armor of the target by x for xseconds. While affected, the target cannot stealth or turn invisible. gevolgd door Moonfire Burns the enemy for x to x Arcane damage and then an additional x Arcane damage over 12 seconds gezien dat instant-spells zijn
3rd move: Entangling Roots - Roots the target in place and causes x Nature damage over x seconds. Damage caused may interrupt the effect. Only useable outdoors.
4th move: Starfire Causes x to x Arcane damage to the target die ik nu crithit tot 1080
5th move: Beetje met Moonfire en wrathCauses 236 to 264 Nature damage to the target. bashen
6th move: Wanneer roque weer los is Nature's Grasp While active, any time an enemy strikes the caster they have a 100% chance to become afflicted by Entangling Roots. Only useable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds.
7th move: /laugh
8th move: Starfire herhaal herhaal herhaal
Their skill(s) to counter attack: Me nokkie krijgen; poisen heeft weinig zin; van die cure spells
Their chance(s) to win the fight: 25% (hoewel ik nog nooit verslagen ben door rogue rond mijn lvl)
Other comments : Altijd nog bearform om even wat mana re testoren
Ravenblood/DutchPact ftw
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Ja, dit maakt me chagrijning, heb je vakantie, heeft Blizzard die bagger die ze servers durven te noemen weer eens niet voor elkaar.
En ze hebben het forum zo te zien uitgeschakeld, zodat mensen niet kunnen posten

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 23:42 ]
yeahCthulhu schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:38:
Lucifron down op Bloodscalp
Ravenblood/DutchPact ftw
Kalroth van elitism jahVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:20:
[...]
Horde had ze volgens mij nog eerder dan wij.
Kalroth kan ze al een hele tijd maken iig.
Wie heeft em gemaakt voor je?
ik weet dat Worm 'm ook heeft
btw, wie ben jij dan @ stormrage?
Ik ben Moonsword (

Trouwens, BitByter, ik wil wel eens duellen tegen je
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
YAY! Helaas was ik er niet bij vanavond. Op naar Magmadar! (Wie had de anti-frenzy tome?)Cthulhu schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:38:
Ravenblood/DutchPact ftw
Verwijderd
maraudon heb ik al gehad, ungorro ook.
in blasted lands was ik maar 1 quest tegen gekomen die nu nog te moeilijk voor me is.
in burning steppes ben ik er 0 tegen gekomen.
en ik weet niet hoe ik in searing gorge moet komen
is felwood nog te hoog voor me?
dit is misschien een handige link voor mensen die niet weten waar ze moeten questen:
http://forums.worldofwarc...w-rogue&t=29182&p=1&tmp=1
(bij mij bij het gedeelte 50-55 klopt dus imo niet helemaal)
naja, waar kan ik nu goed questen?
Verwijderd
quest overzicht level 47-51
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 03:56 ]
Verwijderd
Begin quests in Felwood kun je wel doen, maar de rest is te hoog. Je kunt in de Gorge komen via de Blasted Lands, dan moet je onder Kargoth zijn en daar vind je dan het pad naar de Searing Gorge toe. Beetje in het noorden vind je Thorium Point waar de flight pad is (of je gaat ff dood, ben je ook gelijk daarVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 03:43:
ff een waar-moet-ik-questen-vraagje, ben nu 50 priest (paus) en ik weet niet waar ik moet questen.
maraudon heb ik al gehad, ungorro ook.
in blasted lands was ik maar 1 quest tegen gekomen die nu nog te moeilijk voor me is.
in burning steppes ben ik er 0 tegen gekomen.
en ik weet niet hoe ik in searing gorge moet komen![]()
is felwood nog te hoog voor me?
dit is misschien een handige link voor mensen die niet weten waar ze moeten questen:
http://forums.worldofwarc...w-rogue&t=29182&p=1&tmp=1
(bij mij bij het gedeelte 50-55 klopt dus imo niet helemaal)
naja, waar kan ik nu goed questen?
Handig overzicht van quest/grind/whatever lokaties, voornamelijk voor alliance..
inderdaad alles verliep soepel trouwens, tot we bij de imps kwamenCthulhu schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:38:
Ravenblood/DutchPact ftw

paar keer erg goed recovered van een add-pull (lava surger extra, 2x een Core hound 'onverwacht')
en dan 2x wipen door imps

voor de rest ging het erg goed moet ik zeggen.
wel jammer van de ninja

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Die druid die op die lock gloves rollde-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:13:
[...]
inderdaad alles verliep soepel trouwens, tot we bij de imps kwamen
paar keer erg goed recovered van een add-pull (lava surger extra, 2x een Core hound 'onverwacht')
en dan 2x wipen door impsbeetje naar was dat
voor de rest ging het erg goed moet ik zeggen.
wel jammer van de ninja
Ravenblood/Dutchpact? Gewoon Dutchpact dus
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Firestormnl heeft dat boekje geloot, dus die heeft nu tranqelizing shot voor Magmaddar.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 03:29:
[...]
YAY! Helaas was ik er niet bij vanavond. Op naar Magmadar! (Wie had de anti-frenzy tome?)
Nu nog een keer Lucifron slopen voor zo'n boekje en dan hebben we 2 hunters met tranqelizing shot,
alleen wel jammer dat je lang moet wachten voor Lucifron weer respawnt. duurt nu een week

Nou ja dan maar even mensen vanavond zien te verzamelen voor de Onyxia key quest
Je stond gisteren niet eens in de top10 healing done!
Wel kewl dat er 2 druids in de top3 healing stonden (ook voor Lucifron).
Wat voor fun is het om tegen een Impaladin te duellen? Bubble - Immune -Immune - Immune - heal - renMojo schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 02:54:
Hij is Sunar, lvl 60 Paladin
[ Voor 49% gewijzigd door m0nk op 29-06-2005 07:56 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat priests ontzettend veel dispel magic casten tijdens dat gevecht..m0nk schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:52:
Juist gegen lucifron moeten druids healenm0nk schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:52:
Puyol! Ga hoe ben je specced!?
[...]
Wat voor fun is het om tegen een Impaladin te duellen? Bubble - Immune -Immune - Immune - heal - ren
duel palladin?
achter em aan blijven rennen en aan hem blijven kleven totdat ze bubble weg is
tenzij hij bubble + hs doet
Verwijderd
Mojo is geen paladin, en ik ben sowieso superslecht in duellenm0nk schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:52:
[...]
Wat voor fun is het om tegen een Impaladin te duellen? Bubble - Immune -Immune - Immune - heal - ren
Hangt ook beetje af van de groep waarin je toebedeeld bent. Als je geen MT in je groep hebt, maar meer de hunters enzo dan hoef je niet zo veel healing te spammen en zal je dus lager op de lijst eindigen.m0nk schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:52:
Dit dus.
Hoe zit het nu precies met:
+int
+sta (stamina, oa voor warrior)
+spirit (dit weet ik, dan gaat je healtbar tussen gevechten sneller omhoog)
+str (strenght, ook oa voor warrior)
Nu had ik begrepen dat +int zorgt voor een hogere crit chance. Klopt dit?
Mijn gear is veelal +1% crit of +1% dodge, met hoeveel punten +int of +str komt dit overheen?
[ Voor 8% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 29-06-2005 08:48 ]
mwoahFunkyTrip schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:41:
[...]
Hangt ook beetje af van de groep waarin je toebedeeld bent. Als je geen MT in je groep hebt, maar meer de hunters enzo dan hoef je niet zo veel healing te spammen en zal je dus lager op de lijst eindigen.
ik had wel een AT in de party en een priest, maar ik heb meerdere malen de MT van een NSheal moeten voorzien om ze aars te redden,
Ik ben meer bezig geweest met healers healen en natuurlijk de rogue in mijn party
+ agi zorgt voor hogere critX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:47:
Nu had ik begrepen dat +int zorgt voor een hogere crit chance. Klopt dit?
Mijn gear is veelal +1% crit of +1% dodge, met hoeveel punten +int of +str komt dit overheen?
Ow oke, er was namelijk gisteren een warrior die rolde op een +int helm, en zei dus dat hij rolde omdat hij dan meer crit kreeg. Ik was dus in de war, maar dan heb ik het toch goed begrepen zelf
Had hij zeker zelf een alt of zo die die helm kon gebruiken. Nou ja...
Jammer dat er wat oponthoud was gisteravond voordat we konden inloggen.
Mijn karakter hoefde niet erg veel xp meer en dat leidde gisteravond tot een lvl 60
Verwijderd
Al mijn talents zitten in Restoration en Balance. In Feral heb ik niks zitten. En ik gebruik voornamelijk Healing Touch en Regrowth, Rejuvenation gebruik ik niet, te weing healing points geeft dat over het algemeen. 1 tik van een mob in MC en op 1 persoon en hij is dood of te gelijk de meer als de helft van zijn leven kwijt.m0nk schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:52:
[...]
En het boeit niet zo dat iemand in zijn algemeenheid in de top 10 staat van een lijst, leuk voor de statistieken, maar in MC en Blw gaat het om het geheel. Dus de teamprestatie en dat onderdeel ging gisteren alleraardigst.
Vreemd, heb zelf nergens last van gehad, rond een uur of 19:00 ingelogd en 23:30 weer uitgelogd.purge schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:56:
Woei
Jammer dat er wat oponthoud was gisteravond voordat we konden inloggen.
Mijn karakter hoefde niet erg veel xp meer en dat leidde gisteravond tot een lvl 60
Verwijderd
Als warrior is +crit/+sta/+agi/+str het best voor PvP.. (in die volgorde van belangrijkheid) Veel leuke gear met +sta en +crit is echter pas op level 60 te krijgen en te dragen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 08:59 ]
Verwijderd
Welke taktiek hanteren jullie bij Magmaddar en hoeveel Hunters gebruiken jullie voor Tranq ShotkEv4h schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:32:
Zucht, gister volle raid voor MC, alles tot aan Baron Geddon dood.. Goede tactics voor Majordomo en ze goed doorgelopen met de rest. Vrij zeker dat die neergegaan zou zijn dus (hopen we ;P).. Jepp.. loginserver naar de klote -_- En ik verheugde me er wel zo op om geowned te worden door Ragnaros ;_;
Aha oke, wat meer duidelijkheid voor mij. Nu heb ik gisteren ook een Truesilver Champion geforged (ben inmiddels al 263 blacksmithVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:58:
+100 int zorgt voor +1% crit chance with spells
Als warrior is +crit/+sta/+agi/+str het best voor PvP.. (in die volgorde van belangrijkheid) Veel leuke gear met +sta en +crit is echter pas op level 60 te krijgen en te dragen.
Deze heeft 45 dps, nu heb ik het zwaard ook met blue glow +5 laten enchanten. Waar heeft de +5 invloed op, op de dps?
Ik geloof 3 of 4 hunters met tranq shot, maar 2 is al genoeg.. en met 1 kan je 't ook doen.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:03:
[...]
Welke taktiek hanteren jullie bij Magmaddar en hoeveel Hunters gebruiken jullie voor Tranq Shot
Tactieken? We hebben iemand met zo'n mod die aankondigd wanneer de fear komt, alle mensen die hier niets tegen kunnen doen rennen dan meteen als ze dat bericht zien een stuk terug. Warriors gebruiken bezerker rage in hun zerker stance.
Hunters hebben een bepaalde volgorde waarin ze tranq shot schieten, en een bind met "TRANQ SHOT HIT" of "TRANQ SHOT MISS" zodat de volgende hunter weet of die tranq shot moet doen door een miss, of dat dat niet hoeft.
Als we geen dwarf priest hebben (fear ward) dan timed onze warrior wanneer de fear komt (dus begint te tellen als die het FEAR AFTER 10SECS bericht ziet), en gaat die in zerker stance en zet z'n bezerker rage aan.
En voor de rest gewoon die vuurshit op de grond ontwijken en zorgen dat de MT magmadar naar de muur heeft zodat de rest niet door z'n vuur geraakt kan worden.
suc6
Was voor Luci, iedere priest en iedere druid was op dat moment aan het healenVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:01:
[...]
Waarschijnlijk omdat priests ontzettend veel dispel magic casten tijdens dat gevecht..
Word je eindelijk niet geganked door de horde (ben lief geweest voor ze
Komen er ineens 5 Satyr's aanrennen die even in hakken op die escort dude.. ook al ben je een rogue je red het noway omdat die krengen genoeg health/armor hebben.
Het is ook altijd wat
Verwijderd
btw grats ravenblood, en veel succes met magmadar die is namelijk de eerste keren ook niet zo makkelijk, alles wat daarna komt ga je veel gemakkelijker doorheen.
1 tip voor alles wat niet melee is, blijf buiten de 30 yrds.
Misschien omdat alle escort missies op het level waar je ze krijgt bedoeld zijn om met een groepje te doenRaseriaN schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:53:
Waarom is die escort missie in Felwood zo irritant..
Word je eindelijk niet geganked door de horde (ben lief geweest voor zedoor /beg /thank /bow
Komen er ineens 5 Satyr's aanrennen die even in hakken op die escort dude.. ook al ben je een rogue je red het noway omdat die krengen genoeg health/armor hebben.
Het is ook altijd wat

Verwijderd
ROLLDE?m0nk schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:44:
[...]
Die druid die op die lock gloves rolldeidd beetje jammer..
Ravenblood/Dutchpact? Gewoon Dutchpact dus
Het heet Masterlooter en dat gaat dit soort ongelukjes tegen.... Group Loot in MC is beetje no-no ;p
GrapjasVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:54:
Juist bij lucifron moeten vooral de druids Decursen, want de curse zorgt juist het makkelijkst voor de wipes.
btw grats ravenblood, en veel succes met magmadar die is namelijk de eerste keren ook niet zo makkelijk, alles wat daarna komt ga je veel gemakkelijker doorheen.
Garr is een uitdaging omdat het heel systematisch en heel snel 5-6 adds neerpaffen is terwijl de andere 3 gebanished moeten blijven (dedicated lockjes voor nodig), en oh man, Geddon met zijn bommetje is geweldig de eerste keer
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 10:06 ]
Werkt masterlooter nou een beetje? Ik weet dat blizz zegt dat ze 't hebben gefixt laatste patch, maar wij gebruiken nog steeds FFA omdat de bang zijn dat er iets een x flink misgaat met MLVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:59:
[...]
ROLLDE?
Het heet Masterlooter en dat gaat dit soort ongelukjes tegen.... Group Loot in MC is beetje no-no ;p
(niet dat FFA feilloos werkt, de enige lootmethode die betrouwbaar was en blizz kon 't niet laten die ook ff te verneuken -_-)
escort quests moet je ook niet alleen willen doen :xRaseriaN schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:53:
Waarom is die escort missie in Felwood zo irritant..
Word je eindelijk niet geganked door de horde (ben lief geweest voor zedoor /beg /thank /bow
Het is ook altijd wat
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:54:
,,,
btw grats ravenblood, + The remains, Cheapass Clan en Blackguard, en veel succes met magmadar die is namelijk de eerste keren ook niet zo makkelijk, alles wat daarna komt ga je veel gemakkelijker doorheen.

Verwijderd
Een keertje misgegaan en dat was omdat een 'lock niet dicht genoeg bij Garr was geweest bij het banished en dus niet op de aggro-/lootlijst stond. Maar ach, Felheart dropt toch voor 50% dus no biggie ;pkEv4h schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:05:
[...]
Werkt masterlooter nou een beetje? Ik weet dat blizz zegt dat ze 't hebben gefixt laatste patch, maar wij gebruiken nog steeds FFA omdat de bang zijn dat er iets een x flink misgaat met ML
(niet dat FFA feilloos werkt, de enige lootmethode die betrouwbaar was en blizz kon 't niet laten die ook ff te verneuken -_-)
Was wel saai, 20 mensen in IF enzo..
Beetje gaan streaken in gadzet samen met een paar horde(naakte troll is not-done btw
Guards daar zijn ook niet helemaal uidelijk over wie ze nu aanvielen.
Ik liep een beetje te spelen met zo'n orc warrior, gooi mn super 18.7 dps gooidagger righting hem, komen alle guards eraan en beginnen ze hem te meppen.
Wel zielig om te zien hoe zo'n grote gozer inelkaar wordt getrapt door een paar van die kleine ventjes.
Iemand enig idee of er vandaag gepatched wordt?
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Haha het was al laat en wilde nog 'ff' snel die quest afmaken.. zowiezo heeft de server dus de halve avond eruit gelegen dus er was weinig guild volk aanwezig (10 stuks hooguit) en die konden me niet bepaald helpen-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:07:
[...]
escort quests moet je ook niet alleen willen doen :x
Achja dan maar vanavond met een group doen
Verwijderd
Dat is niet zo. +1 agi en +1 str is +1 attack power voor deze classes.
Just ter info
Eigenlijk zou +1 int en +1 str voor druids +1 attack power moeten zijn (of +1 spi/+1 str).
[ Voor 23% gewijzigd door FunkyTrip op 29-06-2005 10:17 ]
Dit dus.
Doen weMojo schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 02:54:
Hij is Sunar, lvl 60 Paladin
Ik ben Moonsword () Level 60 Warrior, heb dus net mijn Reaper. Gemaakt door Rohan. Cryos kan ze ook maken btw.
in defstance, pwn ik je
en btw, ken jij iemand die van die steel wapon chains op wapens kan zetten?
dat zou wel uber zijn
[ Voor 19% gewijzigd door BitByter op 29-06-2005 10:28 ]
Weet je dat zeker, ik durf bijna zeker te zeggen dat +1 str 0.5 attack is voor rogue's en +1 agi 1 attack is.. Waarom zou agi anders de hoofdstat zijn als str net zoveel voordeel heeft als agi?FunkyTrip schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:16:
Ik las ergens dat sommige mensen hier denken dat voor rogues (en hunters) +1 agi gelijk staat aan +2 str (dus +1 attack power)
Just ter info
Eigenlijk zou +1 int en +1 str voor druids +1 attack power moeten zijn (of +1 spi/+1 str).
[ Voor 1% gewijzigd door RaseriaN op 29-06-2005 10:23 . Reden: Agi heeft meer i know, dodge crit etc etc etc :p ]
Voor Hunters is +1 str en +1 agi beiden (dus afzonderlijk) +1 melee attack power.FunkyTrip schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:16:
Ik las ergens dat sommige mensen hier denken dat voor rogues (en hunters) +1 agi gelijk staat aan +2 str (dus +1 attack power)
Voor Hunters is +1 agi +2 ranged attack power. str werkt daar niet aan mee. Dat is dus de reden dat +str waardeloos is voor Hunters, +agi doet evenveel voor melee en bovendien add str niks aan je ranged.
https://niels.nu
Verwijderd
Dank u, dank uVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:54:
Juist bij lucifron moeten vooral de druids Decursen, want de curse zorgt juist het makkelijkst voor de wipes.
Ik denk als je Lucifron een paar keer hebt gedaan, dat ie dan een eitje is, en Magmaddar zal in het begin nogal een hels karwei gaan worden en zullen vast een paar keer gewipped worden. Dus ik denk dat het dan ook verstandiger is om eerst nog meer hunters van Tranq Shot te voorzien. Of meer hunters meenemen die die ability al hebben
Maar het gaat erom dat je van de ervaringen leert en je tactiek goed kan afstemmen, zodat het op gegevent moment als mes door warm boter snijd

Verwijderd
Verwijderd
en cult of the snakeVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:45:
[...]
Dank u, dank uMaar ook bloemen aan Cheap Ass Clan, BlackGuard en the Remains
Tot je bij Domo komtVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:54:
Die medicine man bij dat dorpje in STV (was ook een quest) droppen ze redelijk.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:45:
Weet iemand misschien waar ik een redelijk aantal Fadeleaf plantjes kan vinden? Meeste plekken op thottbot hebben er maar 1 of 2 in het hele gebied
Heb ik er al 19 vandaan geplukt, ga ze niet gebruiken though.
19 fadeleaf aka 57 blindingpowder.
De prijzen die ervoor gevraagd worden op de AH en het werk wat het kost om ze zelf te vinden is het gewoon niet waard.
Allemaal heel leuk, maar ik heb geen zin om dagen te lopen farmen voor het spul of het geld voor het spul. Dan ga ik liever een keer vaker dood in combat.
Fadeleaf moet gewoon bij vendor te verkrijgen zijn, net als swiftthisle imho.
Misschien dat die " bijzondere" vendors bij die fairgrounds het spul gaan verkopen, zou wel een reden zijn om daar een kijkje te nemen

ik wil ook nog een beetje battlegrounds doen, dus ik heb besloten om zodra ik weer wat meer geld heb te respeccen naar
Restoration Mastery
-----------------------------------------------
Improved Healing Wave Rank 5
Tidal Focus Rank 5
Improved Lesser Healing Wave Rank 5
Tidal Mastery Rank 5
Nature's Swiftness Rank 1
Restoration Total: 21
Enhancement Mastery
-------------------------------------
Ancestral Knowledge Rank 5
Thundering Strikes Rank 5
Improved Ghost Wolf Rank 2
Two-Handed Axes and Maces Rank 1
Enhancement Total: 13
Elemental Mastery
-----------------------------------------------
Concussion Rank 5
Convection Rank 5
Elemental Focus Rank 1
Call of Thunder Rank 5 of 1 sec van me shocks af, daar ben ik nog niet over uit
Elemental Total: 16
dit zodat ik nog hetzelfde kan healen als nu, maar wat meer shock power heb in pvp
in plaats van me huidige 21 resto 30 enhancement build
uhuh, regel dan ook even datDemoterror schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:53:
[...]
Fadeleaf moet gewoon bij vendor te verkrijgen zijn, net als swiftthisle imho.
Misschien dat die " bijzondere" vendors bij die fairgrounds het spul gaan verkopen, zou wel een reden zijn om daar een kijkje te nemen
Light feathers
fish oil
fish scales
soulshards
en alle andere reagents ook te koop zijn

sorry hoor maar julli poison shit is al te koop bij vendors, evenals reagents voor andere spells/ability's voor mages/shamans/druids
deze reagents geven je gigantische edge in combat, dus daar mag je best wat moeite voor doen
[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 29-06-2005 11:08 ]
Verwijderd
iemand een idee voor een leuke wapen ?
Eerste van europa?
Uhuh. Edge.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:57:
deze reagents geven je gigantische edge in combat, dus daar mag je best wat moeite voor doen
In pvp is die blind hoogstens goed genoeg om een gank te voorkomen, en hij mist nog vaak ook. Voor een pvp fight is het gewoon te kostbaar, er is bijna niet aan te komen. En in raids waar we sowieso al waardeloos zijn helpt het je ook niet. Mogen we ook eens een edge hebben?
Ik kom gewoon niet aan mijn honour kills, omdat bijna alle horde nu samen groupen (5+ man) en de raids daar kom ik gewoon niet eens bij de vijand terecht vanwege alle AoE.
Ik kwam gisteren (voor het eerst) eens mee in de raid op SS/TM, na die paar uur downtime dus. Mijn ping zit normaal rond 50/80ms, onder de 100 iig, kom ik daar aan, en kan ik geen ruk doen omdat mijn ping door het dak gaat, 500+ ms.
Ik krijg op zijn hoogst 7 hk's te pakken, omdat ik de corpseruns daarna echt zó zat was, elke keer ga je gewoon keihard dood. Die AoE attacks van die ***mages pakken gewoon met 1 hit elke keer 1000hp weg. De tarren mill NON ELITE guards level fokking 50, zien me gewoon van mijlenver aankomen, terwijl ik 51 ben, 5/5 mod en nightscape boots draag.
Ik besluit dat ik deze hele facade achter me laat en wat ga farmen in SM. Ook dat bleek praktisch onmogelijk, mijn ping bleef over de 300ms. De enige plek OF ALL PLACES waar de ping acceptabel was was in IRON FORGE

Dan kan je al een hele avond niet spelen, en dan zijn ze up, kun je nog niet spelen.
Bah
[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 29-06-2005 13:08 ]
Het alternatief ancestral healing is ook niet echt goed, maar het is wel opvallend dat ik nooit iemand die zie nemen. Zo veel slechter is hij gewoon niet. Kan iemand hier zijn mening over geven....thx.
Hoeveel betaal jij voor een stack light feather op de AH?-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:57:
[...]
uhuh, regel dan ook even dat
Light feathers
fish oil
fish scales
soulshards
en alle andere reagents ook te koop zijn
sorry hoor maar julli poison shit is al te koop bij vendors, evenals reagents voor andere spells/ability's voor mages/shamans/druids
Je maakt mij niet wijs dat je daar ook 3-5g (swiftthissle) of fadeleaf (4-10+g!!!) voor hoeft te betalen.
Soulshards ben ik mee eens dat er een andere oplossing moet komen, andere reagents weet ik niet zo veel van.
Ik zit er trouwens aan te denken om binnenkort 'even' 300 tailoring te trainen voor Robe of the Void. Heeft iemand enig idee wat het kost om 300 tailoring te krijgen, hierbij ga ik ervan uit dat ik de meeste mats zal moeten kopen (kan natuurlijk wel aantal stacks runecloth sparen etc).
btw, als iemand begint aan de quests voor Onyxia, count me in:)
Verwijderd
http://wow.allakhazam.com...1118440862298478114&num=7
Ik heb de robe of the void al, en in pvp is ie echt geweldig.
Als je dat kunt, moet je natuurlijk je speciale skills gaan gebruiken. Ik wil dus het devilsaur spul gaan maken met tribal. Daarvoor zijn de ingredienten vrij easy, behalve devilsaur leather. Je hebt daar 30 van nodig ofzo. Ik weet dat er in ungoro een devilsaur rondloopt, maar dat is er maar eentje, een elite. Moet ik 30 keer wachten tot hij spawnt na een kill om aan genoeg leer te komen?
Of zijn er meerdere plekken waar ik ze vind?
En bedankt voor die link over tailoring
Ja lkkr, 80.4 DPS
Verwijderd
Dat is het ultieme wapen voor een Warior op dit moment. Dus ik denk dat jij als Warior daar heel blij mee zal zijn. Maar ik ga er van uit dat in BWL meerdere Legendary items gaan vallen. Artifacts zullen nog niet komen denk ik, tot de eerste echte add-on verschijnt.
Daar zou ik niet te hard op rekenen want dan wordt het legendarische ervan wel weer verneuktVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:40:
[...]
Dat is het ultieme wapen voor een Warior op dit moment. Dus ik denk dat jij als Warior daar heel blij mee zal zijn. Maar ik ga er van uit dat in BWL meerdere Legendary items gaan vallen. Artifacts zullen nog niet komen denk ik, tot de eerste echte add-on verschijnt.
Echt geweldig voor die Warrior, die zal wel platgewisperd worden de komende paar weken

Dit is het enige legendarische wapen op dit moment toch?
Dualwield 80.4 dps legendary dagger....

Of komt dat volgende week?
Is wel weer beter voor de warriors
[EDIT] O nee, zie net dat de test realm open is gegooit
[ Voor 21% gewijzigd door BraX op 29-06-2005 11:54 ]
Je hebt vast wel de naam 'The Ashbringer' gehoord, ik vond net een plaatje van wat waarschijnlijk het model is.
http://img289.echo.cx/img289/8854/ashbringer3sr.jpg
Er gaan geruchten dat dit een 100+ DPS 4.00 speed wapen gaat worden, maar ik betwijfel 't. Dat zou een beetje te zijn ^^
Verwijderd
Met meerder bedoel ik 1 of 2 naast deze mace, want het zal nu niet zo zijn dat deze categorie items bij bosjes gaan vallen. Want dan word het inderdaad wat gewoontjesDemoterror schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:49:
[...]
Daar zou ik niet te hard op rekenen want dan wordt het legendarische ervan wel weer verneukt
Echt geweldig voor die Warrior, die zal wel platgewisperd worden de komende paar weken![]()
Dit is het enige legendarische wapen op dit moment toch?
Dualwield 80.4 dps legendary dagger....
Maar je moet je natuurlijk wel afvragen hoevaak ze MC in zijn geweest voordat deze drop viel
alle mana teltGrrGrr schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:16:
Waarom neemt iedere shaman altijd Tidal Focus Rank 5. Op level 60 is dat 20-30 mana per totem. Dit is toch niet echt geweldig natuurlijk.
Het alternatief ancestral healing is ook niet echt goed, maar het is wel opvallend dat ik nooit iemand die zie nemen. Zo veel slechter is hij gewoon niet. Kan iemand hier zijn mening over geven....thx.
Tidal Focus zie je direct resultaat van, ancestral healing is een proc,
Light feathers farm ik zelf, evenals fish oil en en scalesDemoterror schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:18:
[...]
Hoeveel betaal jij voor een stack light feather op de AH?
Je maakt mij niet wijs dat je daar ook 3-5g (swiftthissle) of fadeleaf (4-10+g!!!) voor hoeft te betalen.
Soulshards ben ik mee eens dat er een andere oplossing moet komen, andere reagents weet ik niet zo veel van.
vergeet niet dat swiftthistle een rare herb is, en zowel swiftthistle EN fadeleaf worden ook voor enkele high demand Alch pots gebruikt,
ik ben het met je eens als je zegt dat de herbs makkelijker te farmen moeten worden.
of regel een alt/guildie en maak een deal
Dat model is iig een HEEL stuk mooier dan de vorige epic modellen die hier gepost werden...kEv4h schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:58:
Voor degene die de rumors over nieuwe legendary wapens een beetje volgens:
Je hebt vast wel de naam 'The Ashbringer' gehoord, ik vond net een plaatje van wat waarschijnlijk het model is.
http://img289.echo.cx/img289/8854/ashbringer3sr.jpg
Er gaan geruchten dat dit een 100+ DPS 4.00 speed wapen gaat worden, maar ik betwijfel 't. Dat zou een beetje te zijn ^^
en een dps van 100+ is idd heel erg veel te veel van het goede.
1. hangt van de isntance afHTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:04:
Zeg, even jullie persoonlijke mening. Als je een instance gaat doen, bv deadmines, uldaman of een 'gewone' quest. Zou je dan eerder voor een warlock kiezen, of een rogue?
2. hangt van de rest van party af (welke classes)
3. hangt van de hoeveelheid reacties af en hoelang ik al wacht
het zal mij tot aan BRD een rotzorg wezen wie er meegaat, als ik maar een competente volle party krijg om de shit te doen die ik wil doen en kan rollen op de drops waar ik voor ga
Verwijderd
Is die nou al open? Mijn pc moet nog gemaakt worden verdommeVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:15:
Speelt iedereen ook weer op de testserver btw? Ik heb net een Lock (Ral) en een priest (Ras) aangemaakt, allebei Horde uiteraard
Verwijderd
Warlock. Heeft wipe-protection, goeie buffs, summoning, goeie DPS, en healthstones. Een rogue heeft (IMHO) alleen erg goeie DPS.HTT-Thalan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:04:
Zeg, even jullie persoonlijke mening. Als je een instance gaat doen, bv deadmines, uldaman of een 'gewone' quest. Zou je dan eerder voor een warlock kiezen, of een rogue?
In 1.6, en niemand weet wanneer die precies uitkomt. Zal geen maanden duren.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:23:
btw die patch datje bv kon zien hoeveel honor je nodig had voor je volgende rank enzo ? wanneer komt die nou ?
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 29-06-2005 12:25 ]
https://niels.nu
Dat zou toch in 1.6 zitten? die is nu live op de testserver en volgens mij ook al in de usa (?) dus met 1 of 2 weken zal de patch hier ook wel live gaan.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:23:
btw die patch datje bv kon zien hoeveel honor je nodig had voor je volgende rank enzo ? wanneer komt die nou ?
Music Addicted
Thunderfury ^^Boekster schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:35:
Er is nog een legendary weapom, dat is een 1h sword. Naam is me even ontschoten, maar je hebt er bindings of the Windseeker voor nodig.
Deze dus:Boekster schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:35:
Er is nog een legendary weapom, dat is een 1h sword. Naam is me even ontschoten, maar je hebt er bindings of the Windseeker voor nodig.
http://www.thotbott.com/?i=40513
Dit topic is gesloten.