Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.813 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Aspje schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:22:
[...]

Beter dan op een server met mensen met compleet de foute gear zullen we maar zeggen
compleet foute gear? ga jij nu in hemelsnaam beweren dat je je class maar op 1 manier kan speccen? Laat me raden? gij speelt ofwel een warrior ofwel een rogue, beide met 2 zwaarden.

tunnelinzicht? laat me niet lachen. Het is JULLIE guild waar iedereen verplicht wordt om zich op een identieke manier uit te bouwen.

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 28-06-2005 16:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:42:
[...]

Een rogue hoeft niet te 'vinden' dat hij dat recht heeft, want iedereen heeft dat recht al.

Er zijn nu eenmaal instances waar meer caster gear dropt, of juist meer plate. Zou dat betekenen dat een niet caster of niet plate drager dan maar niet mee hoeft te gaan, want hij heeft toch geen recht op de loot?
Hydra? Heb je hier een reply op?

- edit -

Iets uitgebreider:

SM, Graveyard run. Eindbaas dropt altijd caster gear. Stel dat je die zonder warrior moet doen, want die heeft geen recht op loot, tis caster loot, en dan mag hij niet rollen, alas, hij heeft niets aan die instance?

Zelfde voor de Armory. Daar dropt altijd warrior gear van de boss en waardeloze meuk uit de kisten.

[ Voor 29% gewijzigd door HTT-Thalan op 28-06-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 11:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:42:
Uitkomst was volgens hen, dat de catform van een druid nagenoeg waardeloos is behalve dan voor reizen. En getuige het feit dat ik echt nooit, maar dan ook nooit iemand besprongen zie worden door een druid in catform, mijzelf inclus, ben ik geneigd te denken dat dat redelijk naar waarheid is.
Ik start in PvP bijna altijd ik catform. Prowl achter iemand, ravage + rake + ferocious bite. Dat is in 2 seconden gepiept en doet bij elkaar ongeveer 600 damage + een DoT. 1000 damage als er een crit valt.

Vervolgens blijf ik bij casters in catform op ze inhakken tot ze reageren met iets. Bij warrior switch ik direkt naar caster, nature grasp en terug naar beer. Catform heeft toch geen zin tegen plate behalve de opening.

Catform is in de rest van het gevecht compleet waardeloos.

En op het agi/str verhaal. Dat wist ik wel. Daarom is een +16 agi ofzo al minstens 30% extra bonus. Vergeet niet dat een feral druid niet 100% op str/sta kan focussen want dan heeft hij 2000 mana en zal hij nooit ook maar 1 PvP gevecht winnen, want een druid heeft altijd wel een paar heals nodig om het gevecht af te maken (omdat zijn dps 1/3 is van de meeste andere classes). Een feral druid in dire beer vorm en +100 aan strength items (ik) doe 50dps ofzo of minder tegen plate wearers en wellicht 70-80dps tegen cloth wearers. Bovendien heb ik geen burst dps (behalve moonfire spam). Andere classes (op Pally na) halen toch wel 200-250dps lijkt me tijdens PvP.

dps kan verhoogd worden door moonfire te blijven casten, improved wrath en na de moonfire terug te switchen naar feral om te blijven slaan. Maar goed, als feral druid ben je dan na 3x shiften door je mana heen en tegenstanders zijn lang niet dood dan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946

On_E schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:11:
[...]

Het gaat hier over tier 1 class armor sets Boeboe.

Elke class heeft een set, bv. Dreadmist voor Warlocks.

Een Mage of Priest zou ook de Dreadmist spullen kunnen gebruiken, maar een Warlock hoort altijd voorrang te krijgen.

Snappie ? :)
1) dreadmist etc is geen tier
2) waarom zou een mage/priest een warlock er voorrang op moeten geven? ik zie anders nergens staan class:warlock dus het is en blijft een casteritem en geen warlock item.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 132946 op 28-06-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:25:
[...]

- edit -

Iets uitgebreider:

SM, Graveyard run. Eindbaas dropt altijd caster gear. Stel dat je die zonder warrior moet doen, want die heeft geen recht op loot, tis caster loot, en dan mag hij niet rollen, alas, hij heeft niets aan die instance?

Zelfde voor de Armory. Daar dropt altijd warrior gear van de boss en waardeloze meuk uit de kisten.
Zal ik heel kort zijn - spelers aanwezig die het kunnen gebruiken dan krijgen die voorkeur.

Je gaat niet elke raid mee om iets te krijgen - soms doe je dus raids waar niks voor je dropt. Dat is dan om anderen te helpen en in 2de instantie om bij de andere raiders bekennt te raken.

raids (vooral non-guild) zijn van het "de een hand wast de andere" princiepe - de ene keer ga je er voor je loot en de andere keer om je raid-buddies te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Boeb0e schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:24:
[...]

compleet foute gear? ga jij nu in hemelsnaam beweren dat je je class maar op 1 manier kan speccen? Laat me raden? gij speelt ofwel een warrior ofwel een rogue, beide met 2 zwaarden.

tunnelinzicht? laat me niet lachen. Het is JULLIE guild waar iedereen verplicht wordt om zich op een identieke manier uit te bouwen.
Hoe je het ook went of keert hij heeft wel gelijk .. klaar..

En aangezien je het de hele tijd over je server hebt, op welke server zit je dan en hoe groot is jou guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

[...]

Dit is een leuke :) Mijn guild verplicht, het is simpele MMORPG afspraak.
Volgens mij ben jij een van die spelers die met een wirwar van items speelt, puur alleen mdat je rolls wint. Heel leuk en hel mooi maar je char stelt geen ruk voor maar wat een lol hebben we :9

En iets tegen rogues toevallig met 2 zwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]

- edit -

Iets uitgebreider:

A: Hi mate, would love to run SM Graveyard for some castergear, would you come with me?
B: Offcourse, would you mind running the Armory with me afterwards? There are some nice warrior drops there.
A: No problem, lets go... :>

Grab mount, hobbel hobbel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

[...]

Er is zat variatie mogelijk, het spel zit vol met items. Juist de "sociale controle" van het niet mogen rollen op items geeft een veel beter inzicht in het spel. Volgens jou heb je dat niet op jou server (wat ik ten zeerste betwijfel, maar dat terzijde), dus zullen er veel meer mensen met items rondlopen waar ze gewoon weinig aan hebben, omdat ze dan niet weten waarom het slecht voor ze is.

En voordat je "wijs" gaat doen over wat ik speel, ga zelf eerst maar eens stratholme onder de knie krijgen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Anoniem: 132946 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:35:
[...]

2) waarom zou een mage/priest een warlock er voorrang op moeten geven? ik zie anders nergens staan class:warlock dus het is en blijft een casteritem en geen warlock item.
O god krijgen we dit weer... Iedere normale party/raid geeft een warlock dit eerder dan een mage/priest.. jij weet net zo goed dat het warlock spul is.

dus aub begin deze discussie niet weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54393

Boeb0e schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:12:
[...]

set items is een heel ander verhaal natuurlijk, maar jammergenoeg heb ik nog niemand die naam horen laten vallen ;)
helemaal mee eens zoals de lawbringer armor voor de paladin is, maar tegelijkertijd kan een warrior daar ook gebruik van maken. maar op het moment dat een warrior need zegt terwijl een of meer paladins daarvoor aant rollen zijn, dan moet de warrior gelijk uit de party geflikkerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54393 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:41:
[...]

helemaal mee eens zoals de lawbringer armor voor de paladin is, maar tegelijkertijd kan een warrior daar ook gebruik van maken. maar op het moment dat een warrior need zegt terwijl een of meer paladins daarvoor aant rollen zijn, dan moet de warrior gelijk uit de party geflikkerd worden.
lawbringer is dan ook een class bound set dus een warrior kan dat helemaal niet equipen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:17

On_E

Housemusic

[...]

1) welles
2) omdat je WARLOCK bonussen krijgt als je meerdere set-items hebt, en een Mage Magister heeft en een Priest Devout ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:47:
[...]

1) welles
2) omdat je WARLOCK bonussen krijgt als je meerdere set-items hebt, en een Mage Magister heeft en een Priest Devout ?
magister wil geen enkele mage hebben omdat het gewoon de crapste set ooit is en alsof een warlock dreadmist pakt voor de bonussen ROFL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:43:
[...]

lawbringer is dan ook een class bound set dus een warrior kan dat helemaal niet equipen ;)
ja oke, foutje bedankt, maar je snapt wel de punt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 132946 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:49:
[...]

magister wil geen enkele mage hebben omdat het gewoon de crapste set ooit is en alsof een warlock dreadmist pakt voor de bonussen ROFL :D
:?

Waarom zou ik anders Dreadmist pakken, aangezien ik veel betere losse items kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Azqi schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:36:
[...]

A: Hi mate, would love to run SM Graveyard for some castergear, would you come with me?
B: Offcourse, would you mind running the Armory with me afterwards? There are some nice warrior drops there.
A: No problem, lets go... :>

Grab mount, hobbel hobbel...
:P

Klopt, maar het was een voorbeeld. Als je bv een DM run doen of Uldaman, heb je die 'ruil' natuurlijk niet. Dan ben je met 1 instance zo lang bezig dat je blij bent als je klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:50:
[...]

:?

Waarom zou ik anders Dreadmist pakken, aangezien ik veel betere losse items kan krijgen ?
omdat 9 van de 10 mensen denken dat een blauwe 'class' set beter is dan losse items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 132946 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:53:
[...]

omdat 9 van de 10 mensen denken dat een blauwe 'class' set beter is dan losse items
Dus ?

(sorry hoor, maar ik begrijp nu helemaal niet meer wat je wil zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

DarkShadow schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:10:
[...]

Gewoon kijken bij attack onder je spellbook...
bij een hunter is de ranged % crit bonus niet te zien. Die bij attack is gewoon je melee crit bonus die dus helemaal niet klopt.

Voor een hunter is het volgens mij: 5% standaard crot bonus, daarbij optellen je talents voor crit, je items voor crit, en dan voor elke 51/52 agility 1% crit.

Dan kom je ongeveer op je ranged crit %.
On_E schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:55:
[...]

Dus ?

(sorry hoor, maar ik begrijp nu helemaal niet meer wat je wil zeggen)
dat is eigelijk totaal niet zo hoor ;)
Meestal zijn de bonusses gewoon te verwaarlozen op de set items, (15+ attack power when figthing beasts op beaststalkers bijv..) En hebben losse items vaak veel betere stats.

Kijk bijv deze item:
http://www.thottbot.com/?i=35859

Een crown te vinden in dire maul.

Vergelijk dat met Magister Helm:
http://www.thottbot.com/?i=18565

De class helm heeft meer int op de helm zitten, maar de +1% crit bonus is voor een mage hetzelfde als 100 int. Je krijgt de mana bonus dan wel niet, maar voor een mage is de mana sowieso een stuk minder van beland.

[ Voor 45% gewijzigd door Wiebbe op 28-06-2005 17:06 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Voor een mage mana minder van belang? Ga jij eens lekker MC doen en je class leren spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Anoniem: 106398 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:12:
Voor een mage mana minder van belang? Ga jij eens lekker MC doen en je class leren spelen...
hehe lol je was me net voor..... als ik die mage's ff zie schieten, die kunnen binnen 3sec leeg zijn :P dan is die xxx mana toch wel lekker voor die 4de seconde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
[...]

Dat heet "iets voor iemand over hebben" (zo maak je vrienden voor eventuele latere quests/raids)

Ik ben nu 27x in URBS geweest (raid van 15) en heb 5 items bijelkaar wat warrior bedoeld was... er dropte ook een zwaard die ik wel kon gebruiken maar een rogue had er vele malen meer aan, wie rolt dan? de rogue... niet ik... en ik zit daar ook niet mee, zo hoort het ook.... met die eind instances is het totaal niet de bedoeling dat je na 5~10x al je spullen hebt en weer verder kan.... het zou totaal onzinning zijn om 15 man overal op te laten rollen.....

Iedereen MAG rollen als NIEMAND het kan gebruiken, BoP items die niemand kan gebruiken dan gaan de enchanters rollen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07
Hoe heet dat voip proggie ook alweer wat veel voor dit soort spellen word gebruikt? Server/Client versie.
Wil wel eens een servertje hiervoor gaan oprichten voor onze guild.

-Edit- heb het denk ik al, was even te snel met posten. Ventrilo, right?

[ Voor 18% gewijzigd door Bulligan op 28-06-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 106398 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:12:
omg, ga jij eens een beetje sociaal doen ofzo. Wat zijn mensen hier soms toch snel aangebrand?

Teneerste voor de TWEEDE keer, ik speel een PALADIN en een HUNTER. En over het algemeen is het zo dat je eerst in discussie met mensen aangaat VOORDAT je ze begint af te zeiken.

het verschil van 12 intelligence tegen over 1% crit is in mijn ogen ECHT wel een stuk belangrijker. met die 180 mana schiet jij nog niet eens 1 extra frostbolt af.

ten tweede, er bestaat MEER dan alleen maar MC. Mc is leuk, maar dat is sowieso alleen haalbaar voor mensen in een grotere guild, en op pvp server is PVP ook nog eens erg belangrijk.

1% crit staat gelijk aan 100 int voor een mage, dus jij mag van mij best die extra mana nemen, maar met evocate heb je dat toch zo in 5 seconden terug. terwijl je met die 1% crit je overal damage increased..
Hooli-gan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:26:
Hoe heet dat voip proggie ook alweer wat veel voor dit soort spellen word gebruikt? Server/Client versie.

Die ook ja, maar volgens mij word Teamspeak het meeste gebruikt, tenminste bij ons op de server.

[ Voor 21% gewijzigd door Wiebbe op 28-06-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Hooli-gan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:26:

ventrillo, teamspeak (die gebruik ik zelf)

te laat, dubbelpost dus :(

[ Voor 4% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 28-06-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
DarkShadow schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:10:
Gewoon kijken bij attack onder je spellbook...
Dat is je melee crit%, niet je ranged crit %.
Boeb0e schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:12:
set items is een heel ander verhaal natuurlijk, maar jammergenoeg heb ik nog niemand die naam horen laten vallen ;)
Ik had het telkens over class items. Niet alleen set-items zijn ontworpen voor een bepaalde class. Ik heb al heel erg duidelijk gemaakt met als voorbeeld van een blauwe dagger met +int en +shadow damage. Iedereen begrijpt dat dat geen rogue dagger is.

Als de casters geen interesse hebben is het gewoon een greed roll. Maar een warrior heeft per definitie geen need op cloth or daggers. Snap je wel neem ik aan.

Daarnaast is het onzin dat bepaalde instances alleen caster gear droppen. Check thottbot eens zou'k zeggen.

[ Voor 89% gewijzigd door Hydra op 28-06-2005 17:42 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112947

Door: Zoneseek

quote:
Frost-Lyx schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 06:15:
Ik heb mijn shaman helemaal MC-nerfed ;)

Ben nu puur restoration build shaman voor MC only :D
k'heb 7.3k mana (buffed) + manatide :Y)
zit bijna altijd in top 3 healers :D

Sodejuuters....7.3k? M'n halve equip is paars de andere helft blauw en ik zit buffed op 6,5k. Draag je cloth of leer ook ertussen of zo? :P
Hey zonesneek ik draag alles mail :) Ben een Mail-Priest Moo ^^
Belangrijkste +intel stuff zijn
http://www.thottbot.com/?i=37358 (moet nog een libram erop :o)
http://www.thottbot.com/?i=19796 +9 intel enchant
Blue dragonscale Shoulders
Blue dragonscale chest +100 mana enchant
Earthfury Belt

Maargoed mijn Shaman heeft grootste manapool op mijn server afaik ;)
Nog paar epics en 2x seal of rivendare en ik heb 7k mana unbuffed :D

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 112947 op 28-06-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 15:52
1) Dreadmist is de tier 1 Warlock set.
2) Omdat er ook een tier 1 mage set is, en een tier 1 priest set, etc. De enige reden dat er geen class restrictie aanzit is dat andere classes het kunnen dragen als er geen mensen geintereseerd zijn in het item.

Het is heel simpel, als je in raids meent evenveel recht te hebben op Dreadmist items als mage, dan wordt je gewoon uit de raid gezet. Live with it, die class sets bestaan niet voor niets hoor. Jeez.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
ow voor diegene die een klein voorproefje wilt hebben over wat voor een bosses er in UBRS lopen:
(de meeste zullen ze al gezien hebben denk ik :P)

(heb nog niet alle SS ervan :()

The Beast:
http://84.27.12.75/wowscreens/WoWScrnShot_062605_005711.jpg
http://84.27.12.75/wowscreens/WoWScrnShot_062605_005723.jpg

Drakkisath
http://84.27.12.75/wowscreens/WoWScrnShot_062605_012049.jpg
http://84.27.12.75/wowscreens/WoWScrnShot_062605_012852.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 28-06-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:58:
ow voor diegene die een klein voorproefje wilt hebben over wat voor een bosses er in UBRS lopen:
(de meeste zullen ze al gezien hebben denk ik :P)

(heb nog niet alle SS ervan :()

The Beast:
http://84.27.12.75/wowscreens/WoWScrnShot_062605_005711.jpg
http://84.27.12.75/wowscreens/WoWScrnShot_062605_005723.jpg

Drakkisath
http://84.27.12.75/wowscreens/WoWScrnShot_062605_012049.jpg
http://84.27.12.75/wowscreens/WoWScrnShot_062605_012852.jpg
grappig genoeg heb ik URBS nog nooit gedaan, maar molten core vaak genoeg. Is dit niet gewoon een ancient core hound? :P
(over The Beast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Wiebbe schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:18:
[...]

grappig genoeg heb ik URBS nog nooit gedaan, maar molten core vaak genoeg. Is dit niet gewoon een ancient core hound? :P
(over The Beast)
hehe zou het niet weten aangezien ik nog niet in MC ben geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Even een korte vraag die jullie vast wel kunnen beantwoorden.
Ik vond zo snel niet een antwoord, dus ik vraag het hier.

Ik heb dus gistren wow gekocht (2ehands) en morgen komt het geld
bij die dude binnen, nu heb ik hem gevraagd mij bij ontvangst alvast de key
te emailen zodat ik een dag eerder kan spelen.

ok nu de vraag: ik heb de us versie gedownload, kan ik deze nu gewoon spelen met een eu key ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
The beast is inderdaad ongeveer hetzelfde model als een corehound :)
alleen is de beast wat slapper :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
@Cyrus, welk lettertype is dat in-game? Ziet er wel slick uit.

Wat betreft de roll/loot discussie..eigenlijk zou je alleen aan deze mee mogen doen als je high lvl instances hebt gedaan. Dat wil zeggen, dan begrijp je het waarschijnlijk pas.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05 00:59
Buntmans schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:32:
Even een korte vraag die jullie vast wel kunnen beantwoorden.
Ik vond zo snel niet een antwoord, dus ik vraag het hier.

Ik heb dus gistren wow gekocht (2ehands) en morgen komt het geld
bij die dude binnen, nu heb ik hem gevraagd mij bij ontvangst alvast de key
te emailen zodat ik een dag eerder kan spelen.

ok nu de vraag: ik heb de us versie gedownload, kan ik deze nu gewoon spelen met een eu key ?
LoL je kan een key maar 1 keer gebruiken hoor, dus hoop voor jouw dat je bedoeld dat je zijn inlognaam enzo krijg en niet key. En ja moet je realm veranderen, staat uitgelegd op wow-europe formus

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Ik speel een warlock, en heb een mage alt. Geloof me nou maar, ik weet dat je als mage veel mana wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hey vraagje, ik ben op zoek naar een pvp server (euro versie) die niet high populatedis, maar wel nederlandse guilds heeft, iemand een idee? (het liefst een alliance guild trouwens)

p.s. wat zijn trouwens de nieuwste(jongste) servers?

[ Voor 14% gewijzigd door StephaN900 op 28-06-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 18:57
StephaN schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:18:
hey vraagje, ik ben op zoek naar een pvp server (euro versie) die niet high populatedis, maar wel nederlandse guilds heeft, iemand een idee? (het liefst een alliance guild trouwens)

p.s. wat zijn trouwens de nieuwste(jongste) servers?
Kijk anders eens op de WoW forums, daar staan vaak wel Guild Recruitment dingen, zoals "Dutch guild looking for members on server X".

Ik heb ook even een alt gehad op een low pop server, maar ik vind het toch minder leuk dan m'n huidige high pop server. Zo rustig, op een drukke server is het ook makkelijker groepen vinden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
ja maar ik heb geen zin in queus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
StephaN schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:25:
ja maar ik heb geen zin in queus ;)
Op de server waar ik speel zijn alleen 's avonds tussen 19:00-22:00 queues, en je hoeft vaak niet langer dan 10 minuten te wachten. Ik stoor me er eigenlijk niet zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Ik hou gewoon niet van wachten ;), maar ik denk dat sunstrider in aanmerking komt, relatief nieuw en met een nederlandse guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Iemand anders ook problemen met het inloggen? Ik ben zojuist van de server afgeschopt en nu is hij "Unable to Connect".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 20:54

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ja, hier ook, server Bloodhoof, helaas, net thuis en geen WOW :'(

Maar weet iemand toevallig leuke gebieden om solo te questen op lvl 51-52 als hunter?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 10-05 13:21

Blamm

Niet meer Smart

Ik zit ook op sunstrider, in "Infernal Crew" (alleen maar nl en be). Leuke server hoor, met best veel Nederlanders en Scandinaviërs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thunderman_303 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:52:
Ja, hier ook, server Bloodhoof, helaas, net thuis en geen WOW :'(

Maar weet iemand toevallig leuke gebieden om solo te questen op lvl 51-52 als hunter?
Misschien Un'Goro? (vlak bij tanaris).

Ik ben benieuwd wat voor reden ze zullen opgeven dat de servers (alwéér) plat zijn. Zelfs in de beta was de bereikbaarheid van de server vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Anoniem: 4479 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:50:
Iemand anders ook problemen met het inloggen? Ik ben zojuist van de server afgeschopt en nu is hij "Unable to Connect".
Ik kom er bij Vasj ook niet op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja hier ook connect problemen. Kan niet eens connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Tis niet realm gerelateerd, login servers liggen eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 20:54

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Anoniem: 4479 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:54:
[...]

Misschien Un'Goro? (vlak bij tanaris).

Ik ben benieuwd wat voor reden ze zullen opgeven dat de servers (alwéér) plat zijn. Zelfs in de beta was de bereikbaarheid van de server vele malen beter.
OK, zal ik daar weer eens gaan kijken, vond er weinig aan, vooral door die T-Rex beesten.

Kijken of ik binnekort weer eens mee kan naar Sunken Temple, al geweest op 47-48 en daar dropte deze http://www.thottbot.com/?i=6882 _/-\o_

Leuke ruzie daarna gehad met een Mage die em ook wilde hebben, was aan het sparen voor zijn epic mount zei hij, en wilde mij niet echt het wapen geven omdat ik al een gun had, en zoveel verschil zat er niet tussen |:( (had toen http://www.thottbot.com/?i=7910)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Thunderman_303 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:03:
[...]

OK, zal ik daar weer eens gaan kijken, vond er weinig aan, vooral door die T-Rex beesten.

Kijken of ik binnekort weer eens mee kan naar Sunken Temple, al geweest op 47-48 en daar dropte deze http://www.thottbot.com/?i=6882 _/-\o_

Leuke ruzie daarna gehad met een Mage die em ook wilde hebben, was aan het sparen voor zijn epic mount zei hij, en wilde mij niet echt het wapen geven omdat ik al een gun had, en zoveel verschil zat er niet tussen |:( (had toen http://www.thottbot.com/?i=7910)
Oef wat een lekkere gun!!!
Ik zou die mage echt vet uitschelden om zoiets.. greedy bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
:r Dit kan toch echt niet meer vind ik. Ik betaal genoeg denk ik om te kunnen spelen wanneer ik kan en niet wanneer Blizzard kan. We zijn nu vele maanden verder en nog steeds dezelfde problemen. Ze hadden eerst moeten investeren in betere servers in plaats van in nieuwe accounts.Het is altijd de login server die het begeeft. En intussen loopt de teller van m'n account maar verder! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Speed 3.00 en speed 1.50 is anders een groot verschil ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Unable to connect :(

Maar geen nood, want ik ga jullie verwennen met foto's van een WoW-junkie! :)

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1119981979.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1119981996.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1119982011.jpg

Op foto één en twee dus m'n Tauren Shaman beeldje te zien, bij de Digifan gekocht voor € 25,- (aanvankelijk € 30,-, maar de hoorn lag eraf. Die heb ik eraan geplakt met secondelijm, evenals enkele vingers ^^). Op foto drie de WoW poster die bij de PC Zone zat. Een lijstje bij de Xenos gekocht voor € 30,-, en nu hangt ie dus boven mijn bureau. Daarnaast ook nog de Strategy Guide van Brady, maar die is een foto niet waard.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

legt bij jullie wow er ook uit ?

kzie het al lamaar....

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 54393 op 28-06-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
Dankje _/-\o_ Toch tenminste iemand die ons wat WoW gunt. Het is het spel niet maar ach...toch beter dan niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://forums-en.wow-euro...9312&p=1&tmp=1#post109312
Hello,

We are currently experiencing some problems with our servers, which means that it is not possible to log in to the Game, and players do get stuck at the ‘Authenticating’ screen, and then eventually they will disconnect with the ‘unable to connect’ screen.

Our server team is working as hard as possible to get this problem resolved as fast as possibele.

We are sorry for the inconvenience this is causing you.
Even voor de duidelijkheid. De communicatie gaat al een beetje vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 00:16
Godv....bijna lvl40 klap ik er uit ken ik verdomme weer nie inlogge 8)7 |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:12:
http://forums-en.wow-euro...9312&p=1&tmp=1#post109312

[...]

Even voor de duidelijkheid. De communicatie gaat al een beetje vooruit.
Zouden ze het dan toch kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67717

Volgens mij ligt alles er weer uit idd >:)
Realm status is up voor Vashj, mijn realm. Toch die inlog er weer uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 67717 op 28-06-2005 20:16 . Reden: reden was dus al bekend :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 86399 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:14:
[...]

Zouden ze het dan toch kunnen :D
Maar echt :D Da's wel voor het eerst dan. Moet er bijna van huilen.

Als ze maar wel opschieten, anders ga ik nog meer foto's maken van dingen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

davey s. schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:13:
Godv....bijna lvl40 klap ik er uit ken ik verdomme weer nie inlogge 8)7 |:( :(
nog 4k dan 56.... en ik was lekker die furblogs in felwoon aant raggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88473

eur0fighter schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:06:
:r Dit kan toch echt niet meer vind ik. Ik betaal genoeg denk ik om te kunnen spelen wanneer ik kan en niet wanneer Blizzard kan. We zijn nu vele maanden verder en nog steeds dezelfde problemen. Ze hadden eerst moeten investeren in betere servers in plaats van in nieuwe accounts.Het is altijd de login server die het begeeft. En intussen loopt de teller van m'n account maar verder! 8)7
Helaas agree je ermee in The Terms of Use ... ze garanderen nooit 100% volledige uptime, dus gewoon ff wachten. Geeft wel aan hoe addicted je bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Kan je bij die friends pass trouwens nog steeds een fictief creditcard nummer gebruiken, of werkt dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ach, disconnect komen bij mij altijd op het slechtste moment denkbaar:
- Ik ren hard weg voor Mor Ladim (als lvl 28 mage, zonder mana), disconnected from server :(
- Ik zwem diep onder water, mn lucht is bijna op dus ik zwem weer naar boven, disconnected from server. Verzopen door een disconnect :(
- Ik loop een nieuw gebied in (voor mij nieuw dan :P ), ik zie niets of niemand. Disconnected from server, toen ik eindelijk weer kon inloggen bleek ik tussen de lvl35 elites te liggen. :(

Ik zou het wel eens leuk vinden om gedisconnect te worden in IF ofzo, gewoon op een plek waar het geen fuck uitmaakt iig. :P

Trouwens, ik zag in het vorige topic staan dat een Hunter rollde (en won) op een +7 int/spi/sta amulet, terwijl er ook een mage in de party was. Been there, done that. :/
"Ja, maar ik heb ook mana nodig" Flikker op, zonder mana kan ik, als mage, helemaal niets meer. En maar doorzeuren om flesjes water en die int-buff. Ach, als ik op level 60 zit, en het guild is nog niet uitgebreid (4 members nu :P ), ben ik weg, aangezien ik ook graag de grotere instances in wil. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Gaius op 28-06-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:25:
Ach, disconnect komen bij mij altijd op het slechtste moment denkbaar:
[..]

Ik zou het wel eens leuk vinden om gedisconnect te worden in IF ofzo, gewoon op een plek waar het geen fuck uitmaakt iig. :P
Moet je eens een disconnect voorstellen als je net dat epische wapen aan het looten bent ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 4479 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:27:
[...]

Moet je eens een disconnect voorstellen als je net dat epische wapen aan het looten bent ;).
Dan ren ik weer asap naar de winkel om een nieuw toetsenbord te halen vrees ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Anoniem: 4479 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:27:
[...]

Eergister deed ik Dire Maul North. We hadden King Gordok dood en er waren 2 party members dood (oa ik :p). Ik werd net gerest, druk op "accept"... blijft hangen... d/c. Hele party was gedisconnect. Komen we terug en worden we allemaal geteleport naar Ironforge (niemand zag een dooie koning liggen die hij kon looten). Echt, wat was ik kwaad op dat moment. Gelukkig de run erna alsnog mijn Unyielding Maul gekregen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 01-05 17:52
Hmmz.. lekker.. was net een guild en character info exporter aan het testen..

Had een mooie gevonden.. was alleen zonder de client files.. na veel gezoek heb ik nu denk ik de juiste Chracterprofiler versie... nu alleen nog inloggen in wow om te kijken of dat echt zo is..

Naja.. moet ik toch maar eens gaan leren voor dat tentamen van morgen... ze weten het wel goed te timen daar bij Blizzard :P

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Het is wel waar dat ze geen 100% uptime garanderen, maar stel je eens voor!
Ze krijgen miljoenen, misschien wel miljarden dollars binnen aan deze game, ze verdienen goudgeld, hebben nog een halve dag per week nodig voor 'onderhoud' (joost mag weten waaraan, het zijn nieuwe servers) en nog presteren ze om eruit te liggen elke week.

Ze mogen zo onderhand wel eens doorhebben dat die login server niet deugt, en dat het dom is om die op 1 server te draaien met (wat lijkt) de webserver. Lijkt wel of ze sweex apparatuur gebruiken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Snappie88 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:08:
Op foto één en twee dus m'n Tauren Shaman beeldje te zien, bij de Digifan gekocht voor € 25,- (aanvankelijk € 30,-, maar de hoorn lag eraf. Die heb ik eraan geplakt met secondelijm, evenals enkele vingers ^^). Op foto drie de WoW poster die bij de PC Zone zat. Een lijstje bij de Xenos gekocht voor € 30,-, en nu hangt ie dus boven mijn bureau. Daarnaast ook nog de Strategy Guide van Brady, maar die is een foto niet waard.
Ik had deze voor 19.95 gekocht (in de winkel ;)):

Afbeeldingslocatie: http://www.thecomic-box.de/shop/catalog/images/world-of-warcraft-serie1-ts.jpg ..... is de jouwe nu grijs? Ik heb namelijk laatste van de Troll Priest en Undead Warlock ook andere kleuren gezien dan ik heb, mijn priest is bijvoorbeeld blauw, en die bij de gameshop was groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb alleen die Tauren, en die is inderdaad grijs ja. Ze hadden ook nog die UD Warlock, maar die vond ik niet zo. Ik wil die Troll Priest hebben :9~

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88473

HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:36:
Ze krijgen miljoenen, misschien wel miljarden dollars binnen aan deze game, ze verdienen goudgeld, hebben nog een halve dag per week nodig voor 'onderhoud' (joost mag weten waaraan, het zijn nieuwe servers) en nog presteren ze om eruit te liggen elke week.

Ze mogen zo onderhand wel eens doorhebben dat die login server niet deugt, en dat het dom is om die op 1 server te draaien met (wat lijkt) de webserver. Lijkt wel of ze sweex apparatuur gebruiken :{
Heb je volkomen gelijk in, ik baal er ook wel van...wilde vanavond net Sunken Temple gaan doen, ff lekker de quests doen daar, maar daar komt nu ook weinig van terecht. Duurt trouwens ook nog wel ff zeg voordat de boel online is. Gaan we maar weer verder met forums neuzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

aub deze discussie hebben we zo vaak gehad. Het is idd jammer maar het is niet anders.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12179

Ze krijgen miljoenen, misschien wel miljarden dollars binnen aan deze game, ze verdienen goudgeld, hebben nog een halve dag per week nodig voor 'onderhoud' (joost mag weten waaraan, het zijn nieuwe servers) en nog presteren ze om eruit te liggen elke week
Onderhoud, database voornamelijk neem ik aan. Misschien wat patches hier en daar. Het blijft een gigantische infrastructuur om zo'n grote groep speler te hosten.

Maar vervelend blijft het altijd ;)

Ff wat anders, heb een level 38 hunter op Earthen Ring, Xoch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
Authentication Server Down
28/06/2005
Due to unforeseen technical difficulties, the authentication server is currently unavailable, preventing from logging into the game, the World of Warcraft Forums, and Account Management. Our technical team is working on solving the issue; we will inform you as soon as the problem has been fixed.
Thank you for your understanding.

Daar zijn ze ook wel weer lekker snel mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
kan iemand deze pagina wel bereiken? https://signup.wow-europe.com/
Ik krijg namelijk een foutmelding (apache server), en ik wil mijn friends pass account aanmaken.
p.s. had het al eerder gevraagd, maar kan ik een fictief creditcard nummer invoeren voor de friends pass account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg namelijk een foutmelding (apache server), en ik wil mijn friends pass account aanmaken.
Lijkt me dat de registratie gelinked is aan de login servers, ff geduld dus helaas (net als honderdduizend anderen lol)

En over die fictieve credit card, het schijnt wel te werken maar ik weet niet of je er eventueel last mee kunt krijgen. In theorie zullen ze er nooit geld vanaf schijven met zo'n guest pass dus in theorie zouden ze er nooit achter moeten kunnen komen.

Persoonlijk zou ik het er niet op wagen denk ik.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 28-06-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Trouwens, nu we toch lekker met z'n allen aan het wachten zijn. Er was een hele mooie / goede site waar alle UI's van WoW vertegenwoordigd waren, met ook ergens een lijst waar de populairste stonden. Weet iemand hoe die site heet, en zou Jarnotje hem ook in de startpost willen zetten (hij staat er nog niet in nee :)).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Jah, ik zie hem ook in de startpost staan nu, heb eroverheen gelezen. Ben een lekkere n00b vandaag, teveel WoW gespeelt denk ik :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:36:

Wat een gelul zeg. |:( Doe eens een dig op eu.logon.worldofwarcraft.com dan zie je dat daar alleen al 8 servers staan.

En dat ze goud geld verdienen klopt (het is een dikke 20 miljoen per maand wereldwijd schat ik) maar blijkbaar heb jij (en met jou vele anderen, dit is niet persoonlijk) geen idee hoeveel mensen je nodig hebt om een game waar wereldwijd 2 miljoen(!) mensen aan meedoen in de lucht te houden. En wat denk je dat het spelen door 2 miljoen mensen aan dataverkeer kost?

Altijd dat gezeik als het er eens een keer uitligt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ze hebben een serie threads lopen met hoe versla jij X class met Y char en welke moves gebruik je daarvoor.

Er zitten wat leuke tussen :')

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

How to start a fight VS a Rogue who jumps me.

Your class: Warlock

Your talent specs: SM/Ruin

1st move: /cry

2nd move: /pity

3rd move: /golfclap

4th move: die.

5th move: -

Their skill(s) to counter attack: i can't do a single attack if a rogue jumps me, as I dont have any insta-cast escape skills

Their chance(s) to win the fight: 99%

Other comments : fix this.

====================

How to counter in a fight VS a Rogue.

Your class:Hunter

Your talent specs: MM with some Survival

1st move: You can't do that while stunned

2nd move: You can't do that while stunned

3rd move: You can't do that while stunned

4th move: You can't do that while stunned

5th move: Scatter shot, limp away for 4 seconds, die from backstab

Their skill(s) to counter attack: they don't need to, they attacked

Their chance(s) to win the fight: 100%

Other comments : You can't do that while stunned

==========================

Your class:Warlock

Your talent specs:sm/ruin

1st move:walk through any high level area

2nd move:suddenly be rendered imobile

3rd move:die

4th move:smash keyboard

5th move:repeat when they corpse camp you

Their skill(s) to counter attack:no need

Their chance(s) to win the fight:100% as you are dead in 5 seconds

Other comments : hah and they complained about warlocks been able to render players imobile, PLEASE ^^;

===============================

How to start a fight VS a Rogue.

Your class: Warlock

Your talent specs: SM/Ruin

1st move: Do /Dance

2nd move: Cannot dance as you are stunned

3rd move: Do /Dance again

4th move: Cannot dance as you are stunned

5th move: Do /Dance

6th move: Cannot dance as you are stunned

7th move: Do /Dance

8th move: Cannot dance as you are dead!!!!

Their skill(s) to counter attack: do /beg. It might work

Their chance(s) to win the fight: 110%

Other comments : Please allow me to dance while stunned!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

blender schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:03:
[...]

Wat een gelul zeg. |:( Doe eens een dig op eu.logon.worldofwarcraft.com dan zie je dat daar alleen al 8 servers staan.

En dat ze goud geld verdienen klopt (het is een dikke 20 miljoen per maand wereldwijd schat ik) maar blijkbaar heb jij (en met jou vele anderen, dit is niet persoonlijk) geen idee hoeveel mensen je nodig hebt om een game waar wereldwijd 2 miljoen(!) mensen aan meedoen in de lucht te houden. En wat denk je dat het spelen door 2 miljoen mensen aan dataverkeer kost?

Ik geloof dat het heel wat geld, mankracht en moeite kost. Maar dit zijn zaken die al maanden spelen, en er verbetert gewoon niets. Je zou denken dat ze ervan leren. Maar er worden honderden servers bijgezet om meer mensen te kunnen herbergen, terwijl de login het blijkbaar gewoon niet aankan. En ik vraag me gewoon sterk af waar je de tijd van 5 uur sochtends (soms 3 uur) tot 12 uur smiddags mee vult als het geen updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 01-05 17:52
Haha..
Warlocks zijn idd best zwak..

Zelfs priest fear is beter.. (instant)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

blender schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:03:
[...]

Denk je nu echt dat hun per Gb of per Tb betalen, ze zullen wel een 100 of 1000Mbit link hebben. Alleen hier in europa is het verkeer duur in de V.S. daarin tegen kost het werkelijk geen drol. Als er een update is wordt dit door de klanten geupload er zijn er maar een paar die rechtstreeks van de server krijg, dus de update van een x aantal Mb betalen ze maar een fractie van, als ze het allemaal zelf zouden moeten uploaden naar de klanten.

Deze maand is de server waar ik op zit al zeker 8 a 9 keer uitgevallen toen ik op het moment speelde. Dat is 2 keer in de week, gratis MMORPG hebben dit probleem wel eens maar WoW heeft het wel erg vaak.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat er trouwens ook veel hack pogingen zijn op de login server(s). Diablo 2 was ook zeer geliefd, daar hebben we zelfs een keer een rollback gehad van, ik meen een week. Als er iets iets wat Blizzard wil voorkomen, is het een rollback (je karakter teruggezet van een week terug).

Maar goed, het blijft vervelend.....en hoe langer je zit te wachten, hoe langer het duurt vervelender het wordt..

Waarom heb ik geen leven?

;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 28-06-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:33

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb ik eindelijk een avondje vrij om te raiden met ravenblood, eindelijk mijn sociale leven aan de kant geschoven...

Kan ik niet inlogge!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12179 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:19:
Maar goed, het blijft vervelend.....en hoe langer je zit te wachten, hoe langer het duurt.
;)
Goh, dat klink best logisch... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goh, dat klink best logisch
Zat hem al te editen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:08:
[...]

Ik geloof dat het heel wat geld, mankracht en moeite kost. Maar dit zijn zaken die al maanden spelen, en er verbetert gewoon niets. Je zou denken dat ze ervan leren. Maar er worden honderden servers bijgezet om meer mensen te kunnen herbergen, terwijl de login het blijkbaar gewoon niet aankan. En ik vraag me gewoon sterk af waar je de tijd van 5 uur sochtends (soms 3 uur) tot 12 uur smiddags mee vult als het geen updates zijn.
Tests runnen, upgrades installeren ed. je weet natuurlijk wel dat iedere realm minimaal 3 servers heeft: (Kalimdor, Eastern kingdoms en op ze minst (maar ik denk meer) 1 instance server)

dit houd in: ik heb ff 111 realms getelt: dus op en minst 333+8 servers (realm + login)

dat in 7 of 9 uur laten we er voor het rekenen 10 uur van maken: 2 minuten per realm.

en je dan nog afvragen waar ze de tijd mee vullen...

over dat tegen rogues als mage zijnde:

Ambush+BS+stun

mijn move: Blink (of nu de meeste rogues gouge gebruiken iceblock + blink)
PoM Poly
zo goed als meteen weer een poly tegen trink (die ze meestal meteen gebruiken...)

rustig bandagen + nog een poly

afstand

Frostbolt + rank 1 firebolt (tegen vanish) + frostbolt en beginnen met achteruit lopen + (ligt aan afstand) fireblast frostnova of alleen frostnova + uit melee range gaan + frostbolt + Cone of Cold (beide nu 50 % kans op een crit van 1k)

Mocht je dit overleven: blink frostbolt + fireblast.

totale dmg van mij: 3500 zonder crits, inclusief alleen die 2 van 50% kans: 4500.

Ik zit alleen te tweifelen of ik zal respeccen naar AP/Frost want ik had een ss gezien van iemand die 3k critte met een frostbolt....

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Niet online
we_are_borg schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:17:
[...]

Denk je nu echt dat hun per Gb of per Tb betalen, ze zullen wel een 100 of 1000Mbit link hebben. Alleen hier in europa is het verkeer duur in de V.S. daarin tegen kost het werkelijk geen drol. Als er een update is wordt dit door de klanten geupload er zijn er maar een paar die rechtstreeks van de server krijg, dus de update van een x aantal Mb betalen ze maar een fractie van, als ze het allemaal zelf zouden moeten uploaden naar de klanten.

Deze maand is de server waar ik op zit al zeker 8 a 9 keer uitgevallen toen ik op het moment speelde. Dat is 2 keer in de week, gratis MMORPG hebben dit probleem wel eens maar WoW heeft het wel erg vaak.
Nee, niet per GB, lees hier maar eens na hoe de kosten in datacenters bepaald worden. Feit is dat ze VEEL kosten hebben en niet alleen maar inkomsten.

En dat die server down is geweest net toen jij aan het spelen was, is vette pech. Ik heb tot nog toe 2x een situatie zoals deze meegemaakt en van disconnects of lootbugs heb ik al helemaal geen last. Dat kan goed aan de troep liggen die iedereen naast WoW op zijn PC heeft geinstalleerd.

Oh ja, en ik speel nagenoeg elke avond van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131656

OxiMoron schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:10:
Haha..
Warlocks zijn idd best zwak..

Zelfs priest fear is beter.. (instant)
Eens, nu krijgen de warlocks wel buffs alleen demon spec :s daar doen de meeste nou niks(Improved Imp alleen) mee.:s

Destruction en Affliction kun je teminsten nog wat damage doen
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:05:
Ze hebben een serie threads lopen met hoe versla jij X class met Y char en welke moves gebruik je daarvoor.

Your class: Warrior

Your talent specs: 31/20

1st move: Do /Dance

2nd move: Rend

3rd move: Hamstring

4th move: Improved Overpower for teh win

5th move: Execute

6th move: Do /Cheer

Their skill(s) to counter attack: hmm ? skills

Their chance(s) to win the fight: 10%

Other comments : did he hit me?

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Zijn er ook mensen die precies elke 60 minuten (niet eerder, niet later) eruit gegooit worden?

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

nope ben er nog nooit uitgegooid, benook nu gwn aant spelen hor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:23
Ik doe em ook maar, /voorspelbaar:

Your class: Paladin
Your talent specs: 15/0/de rest op lvl 52
1st move: Cast divine shield
2nd move: Hearthstone
Their skill(s) to counter attack: None
Their chance(s) to win the fight: 0%
Other comments : Safe place O+

:+ !
Als het lukt dan he

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 28-06-2005 21:45 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach, waarom niet :)

Your class: Druid
Your talent specs: Cookycutter 8/11/31
1st move: Nature's Grasp
2nd move: Heal up
3th move: Wrath their asses off!
4th move: Go Bear / Reroot / Run
Their skill(s) to counter attack: Shoot ^^
Their chance(s) to win the fight: 25%
Other comments : Sucks to be you!!!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HENNESSY schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:37:
Zijn er ook mensen die precies elke 60 minuten (niet eerder, niet later) eruit gegooit worden?
Ik kan er niet eens opkomen.

Tijd om maar eens wat anders te doen dan, dit schiet zo niet op.

Dit voelt echt aan als een beta in plaats van retail.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 28-06-2005 21:50 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.