hij draaid op volle modus omdat ik m direct op mn mobo heb geplaatst,Puresmoker schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:34:
[...]
Lijkt me wel, ik heb dezelfde CPU cooler en een zeer stille Antec voeding en de videokaart drove me nuts. Wrom heb je trouwens je CPU koeler op volle kracht draaien? Bij mij scheelt het maar een graad of 2-3 met stille modus
ik heb dus een paar probs gehad en ik had m eerst op mn fan regulator staan wat goed werkt, maar nu dus ff direct op mn mobo, hijs nu 42graden volgends speedfan MAAR hier geloof ik geen zak van, die sensor is vast brak, want in mn post staan ook al mn grades en mn cpu begint op 40 graden ofzo, ik dacht eerst miss zit mn cpu cooler verkeerd gemonteerd, maar dan zou ie tijdens game wel veel warmer worden.
dus ik denk dat als ik er 10 graden afhaal dat het wel goed is, dus hijs nu ongeveer 34 graden ofzo. dus als ie op fan regulator zit dan laat ik m zachterdraaien.
maar ik heb geen zin om er een andere fan op te zetten in de garantie tijd. ik heb ook na mijn garantie tijd van mn 9600XT een ati silencer erop gezet, maar door sluiting wat het nieuwe mem heeft gemaakt wat ik toen gekocht had is ook mn graka kapot gegaan.
is er een mogelijkheid de snelheid en temp van de 6600GT uit te lezen en zo dus te regelen tijdens windows en games?
EDIT:
ik zocht ff met google en vond dit (PS: alleen het plaatje er ff ingezet)

nu weet ik niet hoe erg 53 db is, ik weet dat het niet wijnig is maar hoeveel is da nou.
en kan ik dan niet beter de leadtek pakken of is deze minder in kwaliteit?
[ Voor 11% gewijzigd door Griffin op 10-08-2005 19:05 ]