[PC] Battlefield 2 - deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.604 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:52:
[...]

De reacties / klachten in dat topic zijn ook wel interessant om te lezen. Sommige gaan er al vanuit dat EA de support eigenlijk nu al heeft opgegeven.
Ben nou eigenlijk wel benieuwd wat je ermee bedoeld. Denk je dat er een kern van waarheid in zit of wil je ermee duidelijk maken dat die gasten te veel zitten te blaten? Wat ik denk is dat ze gewoon geen geduld en daarom EA een beetje gaan zitten af te kraken, want het heeft natuurlijk al langer als een halve week geduurd..... Overigens is het niveau over het algemeen ook niet zo hoog daar.

Maar idd wat er al gezegd wordt, je lijkt wel heeel negatief over bf2. Totaal geen vertrouwen. Terwijl de support bij bf42 ontzettend goed was en bij bfv eigenlijk ook wel, de grootste balans en bugs problemen zijn er nu uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Damian021 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:17:

TIP: je kan makkelijk zien of de "lag" komt door te weinig interne geheugen, ingame typ je renderer.drawfps 1 je ziet dan links je actuele fps, als het boven de 35 blijft en het spel happert toch dan maakt hij gebuikt van je virtuele geheugen (dus je hebt te weinig interne geheugen). Is je fps onder de 30 dan komt je lag hoogstwaarschijnlijk door je video-kaart.
Niet helemaal mee eens. Ik heb een 3000+, 1 Gb en een 6800GT@ultra en afgelopen weekend had ik een LAN met 15 man. Framerates van rond de 80, hoe druk het ook was.

Online mag ik vaak al blij zijn als het op 35 komt, als ik in een rustig hoekje lig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:24:
[...]
Ik zou zo zeggen kom maar op met die PDF :P
rangen blijft afwachten, vanavond maar even in de lijst kijken wat voor rangen de mensen hebben die nu al op 6000punten en hoger staan!
www.primagames.com :?
is ook wel op andere plaatsen verkrijgbaar, maar die mag je dan zelf vinden

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:33:
[...]

Ik heb een 6800 256 MB ultra p4 HT 2GB intern...
moet alles op medium zetten want het is soms niet vooruit te branden?

:(

zal de driver hiervoor NOG extra optimaliseerd worden voor onze kaartje :(
Wees is duidelijk, wat voor settings heb je als het NIET vooruit te branden is ?? En wat zijn is FPS dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Heb dus net ff zitten spelen met de nieuwe omega drivers de 5.6 dus.
De eerste keer had ik steeds dat ik naar mijn desktop gegooid werd tijdens het laden.
Ff alle videokaart drivers verwijderd en opnieuw de omega er op gezet.
Sindsdien gaat het perfect.

Ik speel alles op high met 4xaf en 1280x1024. Ik heb de Highlights dan wel op medium gezet.
Met deze settings zit ik continu op rond de 60 fps.
De 1e minuut heb ik wat haperingen vanwege het swappen.

Met andere drivers (catalyst 5.1 - 5.6 en omega 5.4) kon ik het soepel draaien op deze settings:

Alles op high met highlighting op medium en 2x af op 1024*768.
En weer de 1e minuut geswap.

Met de nieuwe omega 5.6 heb ik geen geswap meer als ik op 1024*768 draai en 6xaf.
Maar dan ziet het er niet echt mooi uit op mijn tft.

Dit alles met de volgende specs:

Amd Athlon 64 3500+ @ 2,53 ghz Venice
1Gb Mushkin Pc3200 BH6 @ 2,3 Ghz.
Sapphire X850XT.

Misschien dat andere er wat aan hebben. Bij mij draait op dit moment dus de Omega 5.6 versie het beste :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht al dat het onzin was :9

want aan de eerste is al niks bijzonders te zien en die twee laatste zijn officieel door ea uitgebracht. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:19:
[...]

de test op zich zal wel betrouwbaar zijn, maar feit is nou eenmaal dat nvidia ''anders'' omgaat met AA dan ati....niet beter of slechter ofzo....zo implementeren het gewoon anders.

4xAA op een nvidia hakt er zwaarder in dan 4xAA op een ati !

en daarom vind ik dat die 7800gtx héél goed presteert (laat staan op 2xAA)
wat is je punt, laat alleen maar zien dat de AA van Nvidia slechter is :9 Vrijwel dezelfde kwaliteit, alleen veel slechter perfomance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:48:
[...]

Vrijwel dezelfde kwaliteit,
hier verschillen de meningen nogal over :| (en niet alleen die van mij)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Detonator op 28-06-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:03:
Haha een patch...

EA heeft zelf dat nog niet eens officieel aangekondigd, eerst daar maar eens op wachten. En dan nog als ze het gaan aankondigen dan staat er waarschijnlijk in een zin "very soon" dan is dat ongeveer een maand, en "soon' alleen is ongeveer 2 maanden ;)
Hmmmm het team je hier duidelijk een nieuwe versie ziet spelen:

http://forums.totalbf2.co...p?t=10563&highlight=patch

Is het test team van EA. Lijkt me niet dat het dan nog heel lang gaat duren.
Je moet het ook een beetje zo zien: als je het spel gaat uitbrengen dan wil je voorkomen dat er fouten in zitten, waar dan ook in het spel == lang testen.

in een patch verhelp je issues die daarna toch aan het licht zijn gekomen.
Je weet dus precies wat je moet testen == veel korter testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:41:
[...]

Ben nou eigenlijk wel benieuwd wat je ermee bedoeld. Denk je dat er een kern van waarheid in zit of wil je ermee duidelijk maken dat die gasten te veel zitten te blaten? Wat ik denk is dat ze gewoon geen geduld en daarom EA een beetje gaan zitten af te kraken, want het heeft natuurlijk al langer als een halve week geduurd..... Overigens is het niveau over het algemeen ook niet zo hoog daar.

Maar idd wat er al gezegd wordt, je lijkt wel heeel negatief over bf2. Totaal geen vertrouwen. Terwijl de support bij bf42 ontzettend goed was en bij bfv eigenlijk ook wel, de grootste balans en bugs problemen zijn er nu uitgehaald.
De support bij Bf1942 was redelijk maar de support bij BF-V niet. Die game is op een gegeven moment gewoon gedumped. Ik bedoelde die post meer als dat mensen na anderhalve week nu al op de proppen komen met "EA heeft de support vast gedropped". Daar moest ik om lachen. Dat is natuurlijk wel veel te kort door de boch. Thanks dat je om uitleg vroeg. Ik had inderdaad daar wat duidelijker in moeten zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

OMD schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:32:
[...]

wat kan jij trouwens zeuren zeg, en ik ben blijkbaar niet de enige die dat vond/vind.
Agree :Y) (Ging over Bor De Wollef dus :) )

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

FnF schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:57:
[...]

Agree :Y) (Ging over Bor De Wollef dus :) )
Zucht, lees mijn posts nou gewoon eens want blijkbaar doen jullie dat bijna allemaal niet, anders mag je mij aanwijzen waar ik zeur. |:( Gewoon onderbouwde kritiek plaatsen mag hier blijkbaar niet van sommigen? Bovendien is het hier geen HK lijkt me. Laat dat soort posts dan ook achterwege.

Zo net een erg leuk potje gespeeld als sniper, voor de eerste keer in BF-2 voor mij. Het ging aardig redelijk en er zitten wel een paar hele leuke "not so obvious" verstopplekken in sommige maps. Alle snipers klimmen bijna in de hoge masten waar je ze zo kan vinden maar juist de donkere hoekjes etc maken het erg leuk :)

[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 28-06-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mr. Detonator schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:52:
[...]

hier verschillen de meningen nogal over :| (en niet alleen die van mij)
Die van ATi is IMHO veel mooier, en heeft nog veel betere performance :Y)
Zoals ik zei, ATi 2x is ongeveer nVidia 4x (Net iets minder)
Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:59:
[...]

Zucht, lees mijn posts nou gewoon eens want blijkbaar doen jullie dat bijna allemaal niet, anders mag je mij aanwijzen waar ik zeur. |:( Gewoon onderbouwde kritiek plaatsen mag hier blijkbaar niet van sommigen?

Zo net een erg leuk potje gespeeld als sniper, voor de eerste keer in BF-2 voor mij. Het ging aardig redelijk en er zitten wel een paar hele leuke "not so obvious" verstopplekken in sommige maps. Alle snipers klimmen bijna in de hoge masten waar je ze zo kan vinden maar juist de donkere hoekjes etc maken het erg leuk :)
Ach, je zit continu alles af te kraken, en dit is niet goed en dat is niet goed, en dit is onzin en dat is onzin, en ga zo maar door. Soms kan dat wel een beetje heel irritant zijn/worden :'(

[ Voor 57% gewijzigd door Phyxion op 28-06-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:53

OMD

[...]

Zucht, lees mijn posts nou gewoon eens want blijkbaar doen jullie dat bijna allemaal niet, anders mag je mij aanwijzen waar ik zeur. |:( Gewoon onderbouwde kritiek plaatsen mag hier blijkbaar niet van sommigen?

And he does it again :P

no offence mate... maar het viel me gewoon op. Onderbouwde kritiek is altijd goed ;-)
maar het was alleen dat je alleen maar kritiek liep te geven, dat viel me op. Maar ook op sommige vlakken wel weer leerzaam.

Het probleem bij als je sniper bent vind ik, dat je heel veel kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Het lijkt wel of de wapens niet echt accuraat zijn, met special ops gun schiet ik net zo scherp :-) maar sniper zijn blijft cool :9~

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

OMD schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:03:
[...]

And he does it again :P

no offence mate... maar het viel me gewoon op. Onderbouwde kritiek is altijd goed ;-)
maar het was alleen dat je alleen maar kritiek liep te geven, dat viel me op. Maar ook op sommige vlakken wel weer leerzaam.

Het probleem bij als je sniper bent vind ik, dat je heel veel kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Het lijkt wel of de wapens niet echt accuraat zijn, met special ops gun schiet ik net zo scherp :-) maar sniper zijn blijft cool :9~
Post dat dan ook goed en begin niet onnodig met termen als "zeuren, zeiken" etc te gooien. Dat is toch nergens voor nodig? Ieder heeft zijn eigen mening hoor. Die van mij is wellicht kritischer over het spel dan de mening van het gros hier maar dat maakt mijn posts niet minder waardevol ofzo.

De sniper rifles mogen inderdaad wel wat meer accuraat. Doordat je in verhouding veel kogels nodig hebt moet je vaak om resupply roepen. Helaas komen die de kogels niet op daken etc brengen. Ik denk dat we op dat vlak ook nog wel een aanpassing kunnen verwachten eigenlijk.
FnF schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Ach, je zit continu alles af te kraken, en dit is niet goed en dat is niet goed, en dit is onzin en dat is onzin, en ga zo maar door. Soms kan dat wel een beetje heel irritant zijn/worden :'(
Dat je het afkraken vind geeft al aan dat je de posts of niet goed leest of niet goed begrijpt. Ik probeer alles zo goed mogelijk te onderbouwen. Dat mis ik nogal in jouw posts. Aan alleen maar posts met loze kreten hebben we ook niet veel.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 28-06-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 16:46
OMD schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:03:
Ga voor de gein eens plat op je buik ligen, en tel tot 3 voordat je de trekker over haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mening: sniper zuigt.
tip: wees nooit een sniper
vraag: ea? waarom is die sniper zo bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:07:
[...]

Waarom kom jij tot deze conclusie Lenny_z? Wat vind je zo aan de sniper mogelijkheid "zuigen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg buggy spel moet ik zeggen. Eergisteren speelde ik op low en sprong hij telkens na 20 minuten naar de desktop, toen zette ik het op medium en had hij het probleem niet meer! Ook had ik geen problemen op low in de demo... Ik haalde dan eergisteren ongeveer 10 FPS op medium.
Gisteren speelde ik dan opnieuw en haalde ik opeens 30 FPS op medium, ook bij drukke momenten had ik geen last van zware framedrops...

Noujah naast dit rare gedoe vindik het wel een geweldig spel. Physics en nieuwe gameplay features betekenen een echte meerwaarde naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Kaap schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:41:
[...]
Weet je nou zelf nog waar jullie discussie overgaat? De rest van de lezers van dit topic niet meer namelijk, die zijn hier voor BF2.
Dan moet je beter het topic lezen ... maar het gaat over cheats voor Battlefield 2 die je kan vinden via Google. >:)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 17-09 16:46
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:07:
[...]

Ik zal mijn post nog wat toelichten. Scherpschutters zijn vaak niet de ex-commandos die door het veld heen rennen, bukken, richten en afdrukken. Scherpschutters zijn goed getrainde rustige mensen die uren, zoniet dagen onderweg zijn om een kleine afstand af te leggen, af te drukken en weer te verdwijnen.

EA heeft dat realisme ook in BF2 verwerkt, je moet als 'actiepersoon' niet met een scherpschuttersgeweer gaan rondrennen, bukken en tachten iedereen om te leggen. Als Scherpschutter ga je jezelf juist verstoppen op een tactische plaats waar je een groot overzicht heb, en je niet alleen je team kan beschermen maar ook beschermt kan worden door je team. Als scherpschutter ben je namelijk heel erg kwetsbaar.

De truk zit hem juist in het rustig blijven, de tijd nemen en vooral niet gezien worden. Als je plat op je buik gaat liggen, en eerst eventjes door je vizier kijkt alvorens af te drukken dan krijg je vanzelf door dat het opeens een stuk makkelijker word om 'headshots' te maken. Gewoon de tijd nemen, rekening houden met de omstandigheden etc.

Het leukste vind ik imho de scherpschutters van de tegenpartij omver knallen. Die hebben geen zin om tijd te verliezen, komen aanrennen en gaan ergens op liggen om vervolgens te schieten. Die zijn zo dusdanig zwak (je beweegt niet, kan makkelijk gevonden worden) dat ze na 2 of 3 kills van mij uit de game springen omdat ze het niet leuk meer vinden... terwijl als hun 'kills' maken vinden ze zichzelf opeens heel cool. Zijn gewoon lui die gaan opzoek naar een server waar ze simpel kills kunnen maken.

Ik ben blij dat BF2 niet het realisme van UT over genomen heeft, waar je al springend door de lucht simpel headshots kan maken zonder in te zoomen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
FnF schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Die van ATi is IMHO veel mooier, en heeft nog veel betere performance :Y)
Zoals ik zei, ATi 2x is ongeveer nVidia 4x (Net iets minder)

:'(
dat is idd óók een mening ja !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:09:
[...]

Waarom kom jij tot deze conclusie Lenny_z? Wat vind je zo aan de sniper mogelijkheid "zuigen"?
Het ding is te zwak. ken je Desert COmbat? daar was de 'balance' van de sniper perfect.
Op het hoofd altijd 1 keer, op de body meestal 2 keer hit.

Nu moet ik soms mensen 3 keer vol raken voordat ze neer gaan. erg irritant met die extreem trage bolt-action reload.
Ook schiet ik mensen "head-on" (ze komen naar mij toerennen) in hun borst....gebeurd helemaal niets, lopen net zo hard door. ze zijn uiteraard een berg "health" kwijt, maar doe es wat met die physics engine ofzo, die m24 komt een beetje over als een proppeschieter met scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mr. Detonator schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:16:
[...]

Ja, er staat toch ook IMHO >:) En daar zijn veel mensen het mee eens (Jij dus niet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icey schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:15:
[...]

Ik zal mijn post nog wat toelichten. Scherpschutters zijn vaak niet de ex-commandos die door het veld heen rennen, bukken, richten en afdrukken. Scherpschutters zijn goed getrainde rustige mensen die uren, zoniet dagen onderweg zijn om een kleine afstand af te leggen, af te drukken en weer te verdwijnen.

EA heeft dat realisme ook in BF2 verwerkt, je moet als 'actiepersoon' niet met een scherpschuttersgeweer gaan rondrennen, bukken en tachten iedereen om te leggen. Als Scherpschutter ga je jezelf juist verstoppen op een tactische plaats waar je een groot overzicht heb, en je niet alleen je team kan beschermen maar ook beschermt kan worden door je team. Als scherpschutter ben je namelijk heel erg kwetsbaar.

De truk zit hem juist in het rustig blijven, de tijd nemen en vooral niet gezien worden. Als je plat op je buik gaat liggen, en eerst eventjes door je vizier kijkt alvorens af te drukken dan krijg je vanzelf door dat het opeens een stuk makkelijker word om 'headshots' te maken. Gewoon de tijd nemen, rekening houden met de omstandigheden etc.

Het leukste vind ik imho de scherpschutters van de tegenpartij omver knallen. Die hebben geen zin om tijd te verliezen, komen aanrennen en gaan ergens op liggen om vervolgens te schieten. Die zijn zo dusdanig zwak (je beweegt niet, kan makkelijk gevonden worden) dat ze na 2 of 3 kills van mij uit de game springen omdat ze het niet leuk meer vinden... terwijl als hun 'kills' maken vinden ze zichzelf opeens heel cool. Zijn gewoon lui die gaan opzoek naar een server waar ze simpel kills kunnen maken.

Ik ben blij dat BF2 niet het realisme van UT over genomen heeft, waar je al springend door de lucht simpel headshots kan maken zonder in te zoomen ;).
Luister ! ik vind een sniper perfect ! mag niet ontbreken.
Maar die uit BF2 kan ik missen als kiespijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
meerdere mensen niet....en dat zal ook altijd zo blijven...is hetzelfde als amd vs pentium......mercedes vs bmw...enz..enz

smaken verschillen nou eenmaal (anders reden er alleen maar blauwe golfjes rond :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:19:
[...]

Het ding is te zwak. ken je Desert COmbat? daar was de 'balance' van de sniper perfect.
Op het hoofd altijd 1 keer, op de body meestal 2 keer hit.

Nu moet ik soms mensen 3 keer vol raken voordat ze neer gaan. erg irritant met die extreem trage bolt-action reload.
Ook schiet ik mensen "head-on" (ze komen naar mij toerennen) in hun borst....gebeurd helemaal niets, lopen net zo hard door. ze zijn uiteraard een berg "health" kwijt, maar doe es wat met die physics engine ofzo, die m24 komt een beetje over als een proppeschieter met scope.
Dat ben ik met je eens. Ik was gisteren aan het snipen. En dan bedoel ik niet heen en weer rennen. Met de Dragunov moet ik iemand wel 2 tot 3 keer raken wil ie dood zijn. Wat dat betreft was het in DC beter geregeld.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuriken schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:26:
[...]

Dat ben ik met je eens. Ik was gisteren aan het snipen. En dan bedoel ik niet heen en weer rennen. Met de Dragunov moet ik iemand wel 2 tot 3 keer raken wil ie dood zijn. Wat dat betreft was het in DC beter geregeld.
Daarbij is het in BF2 al een stuk minder interessant om sniper te zijn met al die leuke opties van in een Squad rondlopen en support punten halen.
Kan geen kwaad om de sniper een iets steviger geweer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:28:
[...]

Daarbij is het in BF2 al een stuk minder interessant om sniper te zijn met al die leuke opties van in een Squad rondlopen en support punten halen.
Die krijg je ook bij het un-locken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian021 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:32:
[...]

Die krijg je ook bij het un-locken ..
Is tie een beetje bruut?
Want in DC (jaja ik vind desert combat nou eenmaal leuk) was het 1 shot 1 kill
met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Laatst online: 08:07
Eerst zegt iedereen dat helicoptervliegen veeeeel moeilijker moet worden, want in DC is dat ook zo en dan moet je lang oefenen en ben je leet als je het kunt, maar als het om snipen gaat, wat -om tegen je te hebben- zwaar irritant en lastig is dan moet het single-hit-kill zijn door elke willekeurige n00b die het wapen wil gebruiken. Ik kan het niet maar vind het niet erg, nu heb je er tenminste balans in. En er zijn nu al echt goede snipers, je ziet ze alleen (nog) niet zo vaak.

medic toe ze boon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:34:
[...]

Is tie een beetje bruut?
met dat ding.
Tja. moeilijk te zeggen, lijkt er wel op maar weet het niet zeker, maar een keer gespeeld op een demo server waar alles ge-unlocked was.. Maar hoe dan ook denk dat ze het wel gaan veranderen in
een pach zodat de standaart wapen ook 1 shot one kill wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Daarnet zat ik op een heel relaxed ranked server (32 spelers GEEN LAG) gaat helemaal prima, chopper vloog nog nooit zo goed, zie ik een poppetje lopen naar een jet bij een verlaten basis van ons , ik hou me cursor er op : rode nametag (10000% zeker) , schiet hem neer : teamkill?? is het een van ons > meteen gekicked en gebanned !?!?!?!? WTF :r

[ Voor 4% gewijzigd door BaT op 28-06-2005 16:42 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phYzar schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:35:
Eerst zegt iedereen dat helicoptervliegen veeeeel moeilijker moet worden, want in DC is dat ook zo en dan moet je lang oefenen en ben je leet als je het kunt, maar als het om snipen gaat, wat -om tegen je te hebben- zwaar irritant en lastig is dan moet het single-hit-kill zijn door elke willekeurige n00b die het wapen wil gebruiken. Ik kan het niet maar vind het niet erg, nu heb je er tenminste balans in. En er zijn nu al echt goede snipers, je ziet ze alleen (nog) niet zo vaak.

medic toe ze boon :P
Inderdaad!
Heli controls uit DC zijn erg prettig.
en de sniper balance ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26

Stewie!

Keen must die!

Snipen is ook niet zo interessant omdat je locatie heel snel verraden is door de scan/uav van de commander. Zo haal je echt niet meer dan 5 kills vanaf hetzelfde punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:44:
Snipen is ook niet zo interessant omdat je locatie heel snel verraden is door de scan/uav van de commander. Zo haal je echt niet meer dan 5 kills vanaf hetzelfde punt.
inderdaad. vooral de UAV. dat is heel erg dodelijk wapen.
zit gewoon exact waar iedereen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik de sniper heb ervaren is hij wel redelijk sterk maar hoe zit het nou met de afstand en mikken ( er zit veel tijd tussen het schot en aankomst? ) en je moet iets hoger mikken toch? want ik krijg het op grote afstand nog niet voor mekaar om iemand neer te raggen die rent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:45:
Zoals ik de sniper heb ervaren is hij wel redelijk sterk maar hoe zit het nou met de afstand en mikken ( er zit veel tijd tussen het schot en aankomst? ) en je moet iets hoger mikken toch? want ik krijg het op grote afstand nog niet voor mekaar om iemand neer te raggen die rent :(
Zit geen tijd tussen schot en aankomst.
Er zit wel lag tussen jou en die ander. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:28:
[...]

Dat is wel een goed punt. Als sniper kun je toch ook geen support punten halen? Wellicht is daar iets voor te bedenken. Die uav vind ik nog niet eens zo erg voor een sniper (dan kun je uit de weg) maar een scan is inderdaad meestal de doodsteek. Dat mag ook aangepast worden vind ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 28-06-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:51:
[...]

Dat is wel een goed punt. Als sniper kun je toch ook geen support punten halen? Wellicht is daar iets voor te bedenken. Die uav vind ik nog niet eens zo erg voor een sniper (dan kun je uit de weg) maar een scan is inderdaad meestal de doodsteek. Dat mag ook aangepast worden vind ik.
Sniper zou inderdaad ook op 1 of andere manier support punten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het zelf wel fijn dat die sniper niet al te sterk is, nu al zie ik in sommige polls dat sniper het populairst is, laat staan wanneer de sniper rifle krachtiger zou zijn. En in BF2 is het veel lastiger een sniper te vinden, dan bijvoorbeeld een awp'er in cs.

Dat Spec Ops geen punten krijgen voor het vernietigen van vijandelijke artillery etc ben ik het overigens ook wel mee eens. Nu al zijn er genoeg Spec Ops die de basis van de tegenstander slopen, laat staan wanneer er ook nog punten voor zouden worden uitgedeeld.

In mijn ogen is er dus wel degelijk goed nagedacht over de balans van de classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:59:
Vind het zelf wel fijn dat die sniper niet al te sterk is, nu al zie ik in sommige polls dat sniper het populairst is, laat staan wanneer de sniper rifle krachtiger zou zijn. En in BF2 is het veel lastiger een sniper te vinden, dan bijvoorbeeld een awp'er in cs.

Dat Spec Ops geen punten krijgen voor het vernietigen van vijandelijke artillery etc ben ik het overigens ook wel mee eens. Nu al zijn er genoeg Spec Ops die de basis van de tegenstander slopen, laat staan wanneer er ook nog punten voor zouden worden uitgedeeld.

In mijn ogen is er dus wel degelijk goed nagedacht over de balans van de classes.
Ik vind dat de sniper wel sterker moet worden maar het raken mag moeilijk zijn. Dat je eerst 3 kogels (snipers gebruiken altijd in verhouding een groot kaliber) in iemand moet pompen voordat deze dood is vind ik uit verhouding. Nu is het bijna zo "sniper zijn = lage score". Tenminste , die regel lijkt aardig op te gaan als ik zo in de potjes kijk die ik gespeeld heb (waarbij ook anderen sniper waren).

Voor het opblazen van radar etc mag de spec ops van mij ook punten krijgen (maar wellicht weinig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:59:

Nee joh, complete bull shit.
Al die medics krijgen punten door ergens in de zon te liggen en te genieten van de omgeving.
Ik speel altijd als spec ops en moet veel riskeren om de hoofdbasis van de vijand te infiltreren. En dan krijg ik geen punten?
Gisteren speelde ik voor de gein een als medic, en ja, dan haal je dus echt meer dan 100 punten per ronde, en je hoeft er helemaal niks voor te doen.
Dat is toch niet eerlijk? Dan heb je ook nog die mensen die munitie uitdelen terwijl je net 1 round hebt verschoten :/ Werkelijk, krijgen ze direct weer punten. Zo proberen ze teamplay te bevorderen, maar voor de mensen die de echte schade toebrengen wacht niks dan miserie. Altijd een lagere rank en dus slechtere wapens en je hebt een stuk meer deaths op je naam

[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 28-06-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:05:
[...]

Ik vind dat de sniper wel sterker moet worden maar het raken mag moeilijk zijn. Dat je eerst 3 kogels (snipers gebruiken altijd in verhouding een groot kaliber) in iemand moet pompen voordat deze dood is vind ik uit verhouding. Nu is het bijna zo "sniper zijn = lage score". Tenminste , die regel lijkt aardig op te gaan als ik zo in de potjes kijk die ik gespeeld heb (waarbij ook anderen sniper waren).

Voor het opblazen van radar etc mag de spec ops van mij ook punten krijgen (maar wellicht weinig).
Wat betreft het onderste, helemaal mee eens, iets van 1 punt. De kans dat je geraakt wordt is er ook, dus is best wel een puntje waard dacht ik :P

Zelf vind ik de sniper sterk genoeg, ik kan vaak genoeg iemand in 1x neer schieten (Gewoon headshot), en dat is gewoon een manier van oefenen. Als jij veel snipert, kan jij het prima, zelfde als met assault. Ben zelf meestal MEC/China assault, en daar kan ik ook van redelijk grote afstand iemand prima mee neerschieten, dus iets van sniper afstand. Met het wpn van de USMC lukt me dat totaal niet, maar die van de MEC/China, dus AK-47 en AK-101 wel ;)
DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:16:
[...]

Nee joh, complete bull shit.
Al die medics krijgen punten door ergens in de zon te liggen en te genieten van de omgeving.
Ik speel altijd als spec ops en moet veel riskeren om de hoofdbasis van de vijand te infiltreren. En dan krijg ik geen punten?
Gisteren speelde ik voor de gein een als medic, en ja, dan haal je dus echt meer dan 100 punten per ronde, en je hoeft er helemaal niks voor te doen.
Dat is toch niet eerlijk?
Dan moet je dus nog wel healen, alleen zonnen krijg je geen punten van ;)

BTW, ik kan de nieuwe Omega drivers aanraden. Ziet er nu echt nog veel vetter uit _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Phyxion op 28-06-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je dumpt 3 pakketjes rond of je gaat ergens liggen in de frontlinie. En wat moet je nog meer doen? Ik heb serieus geen enkel schot hoeven af te vuren maar ik was wel de "beste" speler volgens de scorebord journalistiek ;)
Ja, en de mensen die echt het verschil hadden gemaakt stonden met 70 punten achterstand ergens onderaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:51:
[...]

Ik heb nog nooit gezien dat een commander een UAV gebruikte om alleen uit te vinden waar een sniper zit...

en het is natuurlijk ook zonde van die UAV, deze kun je voor veel betere doeleinden gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://bf2.slawed.net/sig/43339670/sig.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:19:
[...]

Ik heb nog nooit gezien dat een commander een UAV gebruikte om alleen uit te vinden waar een sniper zit...

en het is natuurlijk ook zonde van die UAV, deze kun je voor veel betere doeleinden gebruiken.

[afbeelding]
Geen UAV maar een "scan" is voldoende om iedereen op de map te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
hmm, ik heb het spel net, paar potjes gespeeld in ranked servers, maar telkens als de map changed dan zie ik geen scores en worden mn stats in BFHQ ook niet geupdate. Iemand een idee waarom dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ravenger schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:21:
hmm, ik heb het spel net, paar potjes gespeeld in ranked servers, maar telkens als de map changed dan zie ik geen scores en worden mn stats in BFHQ ook niet geupdate. Iemand een idee waarom dat komt?
Duurt ff, zie ook hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:34:
[...]

Is tie een beetje bruut?
met dat ding.
hijs bruter qua geluid en uiterlijk, maar voor de rest heeft ie dezelfde damage en accuraatheid 8)7 Heb hem gekozen als mijn unlocked wapen hehe. Ben helemaal weg van de sniper meestal rush ik er ook gewoon mee :p Met wat claymore en een pistool op zak lukt het aardig

Met de sniper in bf2 hoef ik maar 1 keer op zijn bovenlichaam te schieten en nog een keer in de voeten ofzo en hij is dood hoor. Snap niet hoe jullie dat doen. Vaak als het poppetje stil staat en je schiet op het hoofd is hij vrijwel altijd dood. Schiet je op zijn kop, wanneer hij aan t rennen is dan is hij vreemd genoeg niet in 1 keer dood. Wat ik wel een minpunt van de sniper vind, je moet op een behoorlijk kleine afstand staan al wil je iets raken. Op grootte afstand is het vaak zo dat je zeker weet dat je hem raakt (poppetje staat stil), maar toch raak je hem niet... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:16:
[...]
Maar je moet niet alleen aan jezelf denken :P Denk ook aan die zielige commander van de tegenstander die het steeds zonder arti, uav, radar etc moet doen, omdat iedereen de stoere spec ops uit wil hangen die de nmy base oplaast voor wat puntjes.
Dat gebeurt nu al vaak genoeg en zal drastisch toenemen als er punten voor worden uitgedeelt, wat de job als commander nog minder aantrekkelijk maakt dan die al is. ( veel servers zonder commanders )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:16:
[...]

het is een feit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:26:
[...]

Maar je moet niet alleen aan jezelf denken :P Denk ook aan die zielige commander van de tegenstander die het steeds zonder arti, uav, radar etc moet doen, omdat iedereen de stoere spec ops uit wil hangen die de nmy base oplaast voor wat puntjes.
Dat gebeurt nu al vaak genoeg en zal drastisch toenemen als er punten voor worden uitgedeelt, wat de job als commander nog minder aantrekkelijk maakt dan die al is. ( veel servers zonder commanders )
Waarom heb je een basis vol met wapentuig, machine guns, zandzakken en anti air als je toch niet van plan bent hem te verdedigen omdat hij toch niet overgenomen kan worden? Dat is toch complete BS? Die basis MOET gewoon altijd geheel veilig zijn.

Nu bevorder je alleen maar het rondcrossen, waarom zou je gaan verdedigen? Levert je niks op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee wanneer de patch uitkomt? Ze kunnen ons toch niet langer laten utteren met de asociaal ongebruiksvriendelijke iritante tijdrovende buggy klote menu?? Fftje kan nog wel, maar als dit lang doorgaat gaan de mannen van EA me DVD persoonlijk opeten! :)
Zullen we ff met zn alle afspreken dat we vanaf nu af aan geen enkele EA game kopen, tenzij t netjes wordt afgeleverd?? Kzie het echt gebeuren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:31:
[...]

Waarom heb je een basis vol met wapentuig, machine guns, zandzakken en anti air als je toch niet van plan bent hem te verdedigen omdat hij toch niet overgenomen kan worden? Dat is toch complete BS? Die basis MOET gewoon altijd geheel veilig zijn.

Nu bevorder je alleen maar het rondcrossen, waarom zou je gaan verdedigen? Levert je niks op..
Men vindt aanvallen nou eenmaal leuker als verdedigen, daarom zijn er ook zo weinig engineers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:36:
[...]

Men vindt aanvallen nou eenmaal leuker als verdedigen, daarom zijn er ook zo weinig engineers.
En daarom moet je die juist wél punten geven en ervoor zorgen dat mensen wél gaan verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:37:
[...]

En daarom moet je die juist wél punten geven en ervoor zorgen dat mensen wél gaan verdedigen
Ik snap je punt niet erg.

Nu al wordt een basis vaak genoeg opgeblazen, en niemand die denkt aan verdedigen. Ik denk niet dat men opeens meer gaat verdedigen als de basis nog vaker wordt opgeblazen. Ze kiezen gewoon een andere spawnpoint en ze hebben nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
BaT schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:42:
ik hou me cursor er op : rode nametag (10000% zeker) , schiet hem neer : teamkill?? is het een van ons > meteen gekicked en gebanned !?!?!?!? WTF :r
Ja heb ik ook gehad helaas er schijnt een "red name bug" in BF2 te zitten waardoor heel soms
teamleden met een Rode naam Spawnen.
Ik wordt werkelijk helemaal :( van dit spel, nog nooit zoveel bugs voor 47 euro aangeschaft.
Als je software kon terugbrengen bij Dynabyte, was die teruggegaan.

Het beste is misschien om BF2 een week of 6 in de kast te laten liggen tot de patches uit zijn gekomen.

Het is in ieder geval het laatste spel wat ik koop van EA.

En hoe zit het nu met al die lui die met een kopie spelen, worden die er nog eens uitgetrapt ?
Want op een server komen zit er ook niet echt in.
Denk dat ik maar eens een brief op poten naar EA ga schrijven en mijn geld terug ga eisen.
Wanproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
wat ik erg genaaid vond was dit:

ik rijd in me tank gewoon op een weggetje. komt een teamlid van me aargerden met een jeep. hij rijd echt vol tegen me tank aan en ik heb dus een teamkill aan me broek. en wat doe die kl**tz*k denk je? juist hij vergeeft me niet.lkkr weer puntjes eraf. toen was ik et zat en ik vergeef nooit meeer iemand voor een teamkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furbyk1ller schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:55:

ik rijd in me tank gewoon op een weggetje. komt een teamlid van me aargerden met een jeep. hij rijd echt vol tegen me tank aan en ik heb dus een teamkill aan me broek. en wat doe die kl**tz*k denk je? juist hij vergeeft me niet.lkkr weer puntjes eraf. toen was ik et zat en ik vergeef nooit meeer iemand voor een teamkill.
Mischien dacht die kerel dat ook wel de vorige keer dat hij een punish aan z'n broek had hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
HaseMike schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:47:
[...]

Ja heb ik ook gehad helaas er schijnt een "red name bug" in BF2 te zitten waardoor heel soms
.
dat had ik van de week ook.....ik spawn bij m'n eigen vlag, en ik zie een rood mannetje voor m'n neus in een jeep springen....dus ik schiet >> teamkill en word meteen weg-gevote :?

ook doet ie 9vd10 keer iemand wegstemmen, terwijl ik page up duw
zegt een ati-bezitter :)

[ Voor 29% gewijzigd door Mr. Detonator op 28-06-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
.

[ Voor 99% gewijzigd door Mr. Detonator op 28-06-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:44:
[...]

Ik snap je punt niet erg.

Nu al wordt een basis vaak genoeg opgeblazen, en niemand die denkt aan verdedigen. Ik denk niet dat men opeens meer gaat verdedigen als de basis nog vaker wordt opgeblazen. Ze kiezen gewoon een andere spawnpoint en ze hebben nergens meer last van.
Omdat je die basis toch vaak niet verliest verdedigen ze hem ook niet. Omdat het ze aan de reet kan roesten want niemand krijgt punten, spec ops niet, verdediging niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg raar, in 1 server kon ik met de locked wapens spelen. Terwijl ik nog niet eens een wapen unlock heb gekregen. Maar jammer genoeg was het niet bij andere servers. Ik geloof dat de server iets van Three Men Force heette. (..=T.m.F=.) ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik wordt werkelijk helemaal :( van dit spel, nog nooit zoveel bugs voor 47 euro aangeschaft.

Het beste is misschien om BF2 een week of 6 in de kast te laten liggen tot de patches uit zijn gekomen.

En hoe zit het nu met al die lui die met een kopie spelen, worden die er nog eens uitgetrapt ?
Denk dat ik maar eens een brief op poten naar EA ga schrijven en mijn geld terug ga eisen.

Wanproduct.
Ik ben het volkomen met je eens. Hier geef ik geen geld voor uit. Door mijn ATI kaart heb ik non-stop problemen met de gfx en ik kom server meer op door dat menu.

Wachten op de patches dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:12:
[...]

Omdat je die basis toch vaak niet verliest verdedigen ze hem ook niet. Omdat het ze aan de reet kan roesten want niemand krijgt punten, spec ops niet, verdediging niet
Maar voor het verdedigen van een basis krijg je niet meer punten dan voor het aanvallen van andere spawnpoints. Dus voor je persoonlijke stats hoef je het niet te doen.
En zoals ik al eerder vertelde, verkiezen de meeste spelers aanvallen boven verdedigen.

De term baserapen zal je een stuk vaker horen wanneer spec ops punten krijgen voor het slopen van een basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:27:
Heel erg raar, in 1 server kon ik met de locked wapens spelen. Terwijl ik nog niet eens een wapen unlock heb gekregen. Maar jammer genoeg was het niet bij andere servers. Ik geloof dat de server iets van Three Men Force heette. (..=T.m.F=.) ofzo.
Unranked servers kunnen alle wapens unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:42:
[...]

Maar voor het verdedigen van een basis krijg je niet meer punten dan voor het aanvallen van andere spawnpoints. Dus voor je persoonlijke stats hoef je het niet te doen.
En zoals ik al eerder vertelde, verkiezen de meeste spelers aanvallen boven verdedigen.

De term baserapen zal je een stuk vaker horen wanneer spec ops punten krijgen voor het slopen van een basis.
Dan moet de spec ops wellicht ergens anders support punten voor krijgen? Bv het opblazen van bruggen? Een objective based speltype? Er zijn zat mogelijkheden te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Is er een update uit ofzo ?

Als ik filter op Same Version + large maps bij multiplayer dan krijg ik 3 servers filter ik alleen op large maps dan krijg ik er veel meer te zien...

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Wow die nieuwe Omega drivers werken hier fantastisch! Op sommige momenten 20fps winst _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
DenniZ schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:53:
Wow die nieuwe Omega drivers werken hier fantastisch! Op sommige momenten 20fps winst _/-\o_
welke juist? 20fps winst lijkt me wel leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Wanproduct.
Nog maar een keer vertellen, DONT BLAME EA. DICE is de ontwikkelaar, EA geeft het alleen maar uit.
Furbyk1ller schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:55:

Dat is natuurlijk onzin, dat 1 iemand het doet, hoeft niet meteen te zijn dat iedereen het doet.
Ik wacht meestal even een paar tellen sorry af, of bekijken even hoe de teamkill is gekomen. Als het opzettelijk is, ja, meteen punish. Als diegene er niks aan kan doen, niks punishen...
DenniZ schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:53:
Ja, had ook al gemerkt dat het met die Omega drivers een stuk beter loopt. Daarnaast ziet het er nog veel vetter uit _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 28-06-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

DeNB3rt schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:56:
[...]

welke juist? 20fps winst lijkt me wel leuk :9
DOWNLOAD!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het niet zo dat omega drivers meer voor snelheid goed waren, en voor beeldkwaliteit was atik eigen driver beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:07:
Was het niet zo dat omega drivers meer voor snelheid goed waren, en voor beeldkwaliteit was atik eigen driver beter?
Dat was altijd andersom :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de overstap van 5.5 naar 5.6 omega driver? Zijn de gekke schaduwen bijv. weg in bf2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:57:
[...]

Nog maar een keer vertellen, DONT BLAME EA. DICE is de ontwikkelaar, EA geeft het alleen maar uit.
Juist, EA geeft het uit dus je mag wel bij hun klagen, niet bij Dice. Verder is BF2 te vroeg uitgekomen, zie de vele bugs die niet in de demo zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:07:
Nee. Omega verbetert de IQ, en ook de snelheid :Y)

*knip*

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik game op een tft scherm met 1280X1024 maar in bf2 kan ik maar tot een res. van 1280x960 gaan bij video settings, is er een manier om dit op de goeie resolutie te krijgen?? van 1280x 1024 ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Terr: pas de reactie daarboven dan ook aan, dit is kansloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Laatst online: 31-08 14:37
DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:20:
[...]
Juist, EA geeft het uit dus je mag wel bij hun klagen, niet bij Dice. Verder is BF2 te vroeg uitgekomen, zie de vele bugs die niet in de demo zaten.
Ik vind het bugs gebeuren erg meevallen. Zeker als je kijkt naar wat er in dit spel allemaal mogelijk is. Het enige waar ik last van heb is die server browser en heel af en toe dat met die rode name tags. Voor de rest draait het erg stabiel bij mij. Goed voorbeeld van een spel dat te vroeg is uitgekomen is Boilingpoint. Niet BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat kunnen sommige mensen zielig doen voor een ranking :r
Zat vandaag in een 16 slots server lekker te spelen tot er een of andere pipo opstaat en vraagt of iedereen naar 1 team komt, en of er eentje aan de andere kant wil blijven. Tot mijn grote verbazing deden velen het ook nog. Of het iets helpt weet ik ook niet, maar de bedoeling was er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Alabama_man schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:45:
[...]

Ik vind het bugs gebeuren erg meevallen. Zeker als je kijkt naar wat er in dit spel allemaal mogelijk is. Het enige waar ik last van heb is die server browser en heel af en toe dat met die rode name tags. Voor de rest draait het erg stabiel bij mij. Goed voorbeeld van een spel dat te vroeg is uitgekomen is Boilingpoint. Niet BF2.
Dat hij bij jou stabiel draait wilt niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Leuk, ik log net in op BFHQ, alle stats weg. Rank staat weer terug op de allerlaagste :( Het gekke is dat "last played" etc allemaal op 00:00:00 staat terwijl ik mijn medals nog wel heb (behalve de medals die ik vandaag kreeg).

Verder net mijn tank ammo leeg staan schieten op een enemy tank - geen beschadiging aan zijn kant (en ja, alles was wel raak). De tegenstander schiet mij 1 keer raak en ik ontplof totaal terwijl mijn tank net nieuw uit de winkel kwam (en dus geen beschadigingen had).
Ik ben met hem ^^ Vaak hoor je trouwens de mensen die het minste spelen roepen dat het wel mee valt.

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 28-06-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ik heb ook eigenlijk geen last van bugs. 1 keer gekicked door PB doordat ik te weinig packets kreeg oid.
Voor de rest hier met Omega 5.4 drivers geen probleem (X800 pro)
En over server lijst, wat voor mij beste werkt is gewoon 1 keer refreshen , 1 keer een server aanklikken, dan doet menu efffe sloom. Dan bij servername euro in vullen en gewoon aantal keer refreshen totdat je een server ziet waar nog plaats is en dan snel dubbelklikken op die server, zit meestal na 3 / 4x proberen op een server. :)

Bor de Wolf dat had ik gister ook, gewoon effe spelen en dan zijn je normale stats weer terug, + punten die je vergaart hebt tijdens het spelen. :)
DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:48:
[...]
;)
Moeten die mensen maar normale pc's kopen en onderhouden. :+ :P

[ Voor 31% gewijzigd door Albinoraptor op 28-06-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:48:
[...]
;)
Nee ok, maar over het algemeen vind ik het aantal meldingen over bugs niet veel spectaculairder dan pak em beet Farcry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noujah het is wel bekend dat AA op een ati kaart beter werkt als op een Nvidia en daar kun je niet omheen ;)

Overigens mijn rank staat weer op 0..... Nog drie mensen in de server waar ik zat hadden dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Alabama_man schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:53:
[...]

Nee ok, maar over het algemeen vind ik het aantal meldingen over bugs niet veel spectaculairder dan pak em beet Farcry.
Het probleem is dat de demo nog minder bugs had. Dus de bugfixes zijn wel al uitgevoerd, maar waarom ze dan zo lang wachten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Mijn rank ook op 0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
DaMorpheus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:54:
[...]

Het probleem is dat de demo nog minder bugs had. Dus de bugfixes zijn wel al uitgevoerd, maar waarom ze dan zo lang wachten? :?
Geen idee maar ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben. Kan me moeilijk voorstellen dat ze het doen om de consument te pesten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Albinoraptor schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:52:

Bor de Wolf dat had ik gister ook, gewoon effe spelen en dan zijn je normale stats weer terug, + punten die je vergaart hebt tijdens het spelen. :)
Thanks, ik was al erg teleurgesteld. Hopelijk heb je gelijk en komen de stats weer snel terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Alabama_man schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:01:
[...]

Geen idee maar ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben. Kan me moeilijk voorstellen dat ze het doen om de consument te pesten ;).
Klopt, maar haast hebben ze niet. Zo is er ook een patch voor de bug die ervoor zorgt dat de linux servers de clients disconnecten. Die patch is niet door EA vrijgegeven maar is een community patch. Enkele dagen geleden uitgebracht en EA heeft nog steeds niks van zich laten horen.

Je moest eens weten wat voor problemen er waren als die bug niet door de community gefixed was, hoe weinig servers er dan nog maar online stonden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

FnF schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:57:
[...]

laat eigenlijk maar...

[ Voor 71% gewijzigd door Help!!!! op 28-06-2005 20:11 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:48
Dat is wel balen dat alles op nul staat, ik was 15 punten verwijderd van het onlocken van mijn eerste wapen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
Dennis_k schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:17:
Dat is wel balen dat alles op nul staat, ik was 15 punten verwijderd van het onlocken van mijn eerste wapen :'(
er is niks weg...
is een bugje dat ie soms je stats niet kan laden

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Emiel1984

Made in NL

Goedeavond ik wou net even het filmpje "BF2_Wetlands_FINAL.AVI " bekijken op mijn PC.

Nadat ik hem had gedownload (256 MB) bleek dat ik geen beeld kreeg bij zowel
WM player als bij de VLC 8.2 player.

Met welke speler hebben jullie dit filmpje wel kunnen weergeven ??

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 28-06-2005 20:30 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere bug die ik vanmiddag zag was een vijand die gewoon een blauwe naam had en ook bij de score (tab) gewoon in mijn team zat. Ben toen maar gestopt, het is geen bal aan als je 6 keer wordt neergeschoten door een dergelijk iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

op welke site kan je je stats checken zonder BF2 te gebruiken??
Weet iemand dat?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:30:
Een andere bug die ik vanmiddag zag was een vijand die gewoon een blauwe naam had en ook bij de score (tab) gewoon in mijn team zat. Ben toen maar gestopt, het is geen bal aan als je 6 keer wordt neergeschoten door een dergelijk iemand.
Lijkt me eerder een cheat :)

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.