[PC] Battlefield 2 - deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.426 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Bij wie werkt de suround naar behoren?
Ik krijg men 6.1 opstelling niet in orde, komt dit omdat ik geen hardware ondersteuning aankan in bf2? of is dit een driver probleem? ik heb een creative SB live 24 bit.

Als ik hem op hardware zet in bf2 schokken de radio commands :X
In hl2 kan ik dan wel perfect met suround spelen :)

weet iemand aan wat dit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
lithiumangel schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:46:
[...]

Die 3200 + was standaard 2.0 Ghz en draait nu vlotjes op 2.5 ghz na een eerste overklok poging ( deze setup is nu een dagje oud ) en als ik de mannen in het A64 OC topic mag geloven kan deze core (venice) nog een stuk meer ;)
Ah fijn , als je voor BF2 gaat upgraden raad ik nog steeds de 6800 U aan , is 250 euro goedkoper en speelt ook prima op high als de rest van je systeem ook gewoon goed zit ( niet dat je dan 512 mb ram hebt ofzo :O )
Maar die Ultra draaide dan ook op 425/1200 las ik.

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-05 21:00
Anoniem: 141522 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:09:
[...]

Je moet rekening houden met de bullet drop, hoe verder de kogel vliegt des te lager de kogel inslaat.
(veel oefenen, sommige sniperrifles hebben ook een kleine afwijking naar links-rechts-boven- beneden. Dit was met BF1942 en DC al zo, met die afwijkingen.)
Met de MEc sniper lukt het mij al aardig een rennend persoon 2 kogels door het hoofd heen te jagen.
met b.v. 400-800 meter afstand, moet een paar meter voor het rennend slachoffer schieten.
2x snel poppen en klaar.
Kwestie van proberen en ontdekken.
zo is het met de tank ook zo. ik kan met de tank ook doelen van hele grote afstand kapotknallen :) gewoon oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
lithiumangel schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:43:
[...]

Mijn menig was dat als een 7800 + kaart daar voldoende voor zou zijn het dom is dat het niet zonder een unlock te regelen viel .
Terwijl je bijvoorbeeld bij de audio setting wel de very high kan zien , maar niet selecteren .
Dat was m`n hele issue ermee , dat het gewoon ff een of andere bogus issue is van een oude prestatie schaal dat nog niet weggepatched is volledig .

iig , ik heb het ff voor 10 minuten gespeelt op ultra high in instant action modus .
Het enige wat me direct opvalt , is dat explosies op de grond veel meer stof / rook doet opwaaien , wat er wel leuk uitziet bij een air strike .
Maar behalve dat heb ik echt geen vooruitgang kunnen waarnemen .
Ik zal in de loop van de dag wat screenies posten en ff wat andere mappen proberen (dan gulf of oman)
net alsof het niet speelbaar is met een kaart van de vorige generatie hehe
lithiumangel schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:46:
[...]

Die 3200 + was standaard 2.0 Ghz en draait nu vlotjes op 2.5 ghz na een eerste overklok poging ( deze setup is nu een dagje oud ) en als ik de mannen in het A64 OC topic mag geloven kan deze core (venice) nog een stuk meer ;)
Ah fijn , als je voor BF2 gaat upgraden raad ik nog steeds de 6800 U aan , is 250 euro goedkoper en speelt ook prima op high als de rest van je systeem ook gewoon goed zit ( niet dat je dan 512 mb ram hebt ofzo :O )
als ik de problemen lees die veel mensen hebben met hun 6800gt's en ultra's van dat ze het niet eens op high kunnen spelen. Had ik voor bf 2 een x800xl van 300 euro gehaald.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.