Sinds vandaag trotse bezitter van een 7800 (Met dank aan Alternate , weer de snelste met next-gen leveringen zoals de 6800 ultra destijds ) maar " ULTRA HIGH " ?
Ik heb hier overal gelezen dat met een 7800 ultra high mogelijk zou zijn . . . .
Dat zal ik helaas ff door moeten prikken met een speldje want
want helaas . . . ultra high is nog steeds geen optie om te selecteren in je video menu .
Bij auto detectie pikt hij er gewoon het "high" profiel uit ( wat hij met een 6800 ultra ook doet )
Voor de mensen die nu zitten te denken om een 6800 ultra of 7800 te halen .
Ga voor de 6800 als je geld je lief is , voor 300 nog iets heb je er al 1 bij Alternate en als je naar tweedehandse kijkt meschien goedkoper ( sorry heb me 6800 U al verkocht

ik merk in BF2 het verschil niet iig .
Ik weet dat er een manual hack is door de con files te editen en ultra high te krijgen , maar het is allemaal minder officieel als dat gewoon niet in je menu te regelen valt , immers " ultra high " voor audio zit er wel in maar greyed out ( alleen onder creative Xi Fi wordt dat ondersteunt , op een audigy 4 pro is high ook het hoogst selecteer baar )
Mja minpuntje had wel ff iets meer uit BF2 willen zien , maar voor de rest prima kaart
Ik ga iig voor de gein kijken met die manual hack of dat echt wat gaat uitmaken , maar het lijkt me niet . . ( anders zou het met auto detect er zeker gestaan hebben lijkt mij ! ) meschien is het gewoon een restant uit een vorige profiel schaling die men bij DIC hebben gedaan en achtergebleven is , en nog terug te vinden via de edit . . .