[PC] Battlefield 2 - deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.454 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Anoniem: 26235 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:31:
[...]

goed trial and error? (iig iets met deze uitdrukking :P ) we zitten verd*mme op t.net/got :X

Maar ik zal het ff wat netter/duidelijker omschrijven in nieuwe topic dan maar.
tsja dat zou je wel zeggen maar deze topic straalt het niet uit. ik wordt echt helemaal gek van al die vragen die al 100x gesteld zijn zoals deze. ofdat ze net lekker aan het spelen zijn en dat ze eruit zijn geklapt. of iemand YAY ik heb een hoger rank. nou als iedereen dat hier posten moet. erg vervelend allemaal ja.

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RAZORDUDE schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:36:
[...]

Top, bedankt!!

========================
van Nederlandse taal naar engels!
========================
Plaats de map in het ingepakte bestand in de link hieronder zit in de volgende dir:

"F:\Battlefield 2\mods\bf2\Localization"

Dan word het dus: "F:\Battlefield 2\mods\bf2\Localization\English"

De link naar het bestand

Pas dan in het register de volgende gegevens aan:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2\
Language zou dan English moetten zijn
Locale zou dan en_US moetten zijn
Geen probleem :)
Misschien best wel handig om dit ook in de SP te zetten :) Ziet er zo al goed genoeg uit :*)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Robbertz schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:17:
NIET WEER! Hij knalt gewoon elke keer naar bureaublad! En JA ik heb een ATI, en NEE ik heb niet een post kunnen vinden waarin de oplossing van mijn probleem staat! :(
Oplossing waarschijnlijk; Zet alle lightning/shader effecten op low. Hielp bij een ati 9800se.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Bartjuh schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:41:
[...]

Oplossing waarschijnlijk; Zet alle lightning/shader effecten op low. Hielp bij een ati 9800se.
Dus waarschijnlijk kan mn videokaart het niet meer aan? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

FnF schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:59:
[...]

Klasse! Wat ik nog mis, is een optie om te zien of het ranked is of niet :)
Wat zijn de voordelen boven ASE dan (die nog veel meer kan (behalve de 1280 optie))?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bartjuh schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:41:
[...]

Onstabiliteit van een applicatie "oplossen" door maar te gaan inleveren op normale zaken / features vind ik geen oplossing maar meer een "work around" cq "goedprutsen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Bor de Wollef schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:55:
[...]

Wat zijn de voordelen boven ASE dan (die nog veel meer kan (behalve de 1280 optie))?
- Dat je eerst niet BF2 hoeft op te starten
- Deze serverlist loopt waarschijnlijk niet vast
- Hopelijk weergeeft deze serverlist wel alleen de lege servers, want bf2 weergeeft ook volle terwijl toch de niet volle optie aanstaat
- Direct ip joinen?

Meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:59

jefjef

learning by doing

waarom staat in mijn stats overal vermeld dat ik nogmaar 0 (zero) missies heb gedaan terwijl ik toch al een aantal dagen onafgebroken (metslapen soms) heb gespeeld!

Wat doe ik verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Bor de Wollef schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:07:
[...]

Onstabiliteit van een applicatie "oplossen" door maar te gaan inleveren op normale zaken / features vind ik geen oplossing maar meer een "work around" cq "goedprutsen".
vertel mij wat... ik heb met m'n eigen ogen nu iemand met een GF4 BF2 zien draaien. :o :D wat een ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

jefjef schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:08:
waarom staat in mijn stats overal vermeld dat ik nogmaar 0 (zero) missies heb gedaan terwijl ik toch al een aantal dagen onafgebroken (metslapen soms) heb gespeeld!

Wat doe ik verkeerd
* iH8 zucht. komt maar meerdere keren per page voor dit probleem hoor

[rml][ PC] Battlefield 2 - deel VIII[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 09:56

SmidsY

hallo!?.............

jefjef schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:08:

Wat doe ik verkeerd
Ik neem aan dat je ranked servers speelt!? anders wordt er niets bijgehouden/geupdate. Doe je dit wel houd moed, het zou geupdate moeten worden, Dit was in eerste instantie 12 uur of langer maar zou nu rond de 5 min moeten zitten.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Robbertz schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:08:
[...]

- Hopelijk weergeeft deze serverlist wel alleen de lege servers, want bf2 weergeeft ook volle terwijl toch de niet volle optie aanstaat
- Direct ip joinen?

Meer?

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
SmidsY schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:13:
[...]

Ik neem aan dat je ranked servers speelt!? anders wordt er niets bijgehouden/geupdate. Doe je dit wel houd moed, het zou geupdate moeten worden, Dit was in eerste instantie 12 uur of langer maar zou nu rond de 5 min moeten zitten.
hij bedoeld dat zijn rank in ene weer op 0 staat en dat is idd al meerdere malen langs gekomen. Gewoon ff spelen en het staat weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
[...]

Maar alles staat al uit, en al mijn settings staan niet op high! BTW: Ik heb een ati 9600XT 256MB. Word er gek van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147547

weet iemand mss hoe ik de nametags in bf recorder weghaal, ik wil wat leuke screenshots maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Robbertz schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:16:
[...]

Maar alles staat al uit, en al mijn settings staan niet op high! BTW: Ik heb een ati 9600XT 256MB. Word er gek van ;(
* iH8 zucht weer en duwt bijdeze op topic report.

lees jij wel als je op reply duwt?
Waarschuwing:
Ook tech vragen horen hier niet thuis.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Laatst online: 11:48
Ik speelde net op een Nederlandse server, er was geen Commander in het team. Uiteindelijk zelf Commander geworden maar toen kwam ik er meteen al achter waarom er geen Commander was. UAV was uitgeschakeld (werd niet opgeladen) en de Scan optie was eens in de 5 minuten mogelijk. Artillery en Supplies waren wel normaal maar het was verdomd lastig om nu Artillery in te zetten omdat je geen idee had waar de vijand zat. Ben uiteindelijk maar ergens anders gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 12:52

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Epitome schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:44:
[...]

Hier een gast Dedguy is rood, zelfs zijn teksten zijn rood en als ik met TAB keek dan zat hij ook bij USMC. Maar toch kreeg ik teamkills en teamdamage als ik hem schoot, als je goed kijkt zie je dat hij echt een MEC soldaat is en geen USMC!! :(

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://img277.echo.cx/img277/7554/screen0169rk.th.jpg

Hier zat ik samen met een maat te spelen, en we waren allebei Kees Chinees, netzo als die groene squadmember links van Kayless (zelfde bepakking en baret) ik begon hier met -15 assist points, maar nadat een andere triggerhappy squadmember telkens nadat ik hem gerevided had, weer afknalde, had ik uiteindelijk meer als 20 assist points, en die gast een heleboel kills meer.. (terwijl hij wel nog in squad hoorde, was ie via tab er niet meer in !?!? :+

Behoorlijke bug dus..... en ik maar negative, negative drukken (als ik ff tijd had, tussen het reviven door :9 )

[ Voor 7% gewijzigd door SAiN ONeZ op 29-06-2005 21:20 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Shartar schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:19:
Ik speelde net op een Nederlandse server, er was geen Commander in het team. Uiteindelijk zelf Commander geworden maar toen kwam ik er meteen al achter waarom er geen Commander was. UAV was uitgeschakeld (werd niet opgeladen) en de Scan optie was eens in de 5 minuten mogelijk. Artillery en Supplies waren wel normaal maar het was verdomd lastig om nu Artillery in te zetten omdat je geen idee had waar de vijand zat. Ben uiteindelijk maar ergens anders gaan spelen.
Dat kunnen engineers repareren, dan werkt het weer zoals normaal! ;)

Geel aangegeven kanonnen, huisje, radarinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Robbertz schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:08:
[...]

- Direct ip joinen?

Meer?
Dat zijn allemaal opties die ASE default ook doet. Daarnaast ondersteund ASE veel meer games, buddy tracker etc. Ik zoek naar een echt onderscheidend iets. Een reden om juist jouw tool te gebruiken ipv de andere server browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

[...]

Waarschijnlijk zit er gewoon een grote bug in het aanspreken van de shader/lightning instructies bij ati-kaarten. Waarschijnlijk gebruikt BF2 een ander type als je 'low' instelt, en heb je dus geen problemen.
Naja, als ik moest kiezen; klein beetje grafische lekkernijen inleveren en superstabiel spelen, of iets betere licht-effecten waardoor je naar de desktop knalt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:15

Sjod

Ik ben goed luisterend

Patch zit er denk ik snel aan te komen

http://home.wanadoo.nl/sjoerd.derks/gamespy.JPG

Doe eens netjes resizen een volgende keer :*

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 30-06-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Dat zou mooi zijn :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:52
Heeft iemand toevallig wat meer informatie over hoe je je server nu ranked krijgt? Want ik ben wel iets tegen gekomen maar die bedragen daar schrok ik wel van.. voor een 64 man server zo rond de $330 per maand. :|

Klopt dit? of heeft iemand anders misschien iets officielere informatie?

Dit gaat dus over een eigen bestaande server die geranked moet worden en niet een server van EA huren.

[ Voor 16% gewijzigd door Rexcore op 29-06-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sjod schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:48:
Patch zit er denk ik snel aan te komen

[afbeelding]
Dat ze daar aan werken hebben ze laatst ook al gepost. Dat zegt niets over het snel of niet snel komen van een patch. EA kondigd patches trouwens meestal van te voren aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:01

Bever!

3

Bartjuh schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:43:
[...]

Waarschijnlijk zit er gewoon een grote bug in het aanspreken van de shader/lightning instructies bij ati-kaarten. Waarschijnlijk gebruikt BF2 een ander type als je 'low' instelt, en heb je dus geen problemen.
Naja, als ik moest kiezen; klein beetje grafische lekkernijen inleveren en superstabiel spelen, of iets betere licht-effecten waardoor je naar de desktop knalt :/
tja even wachten op nieuwe drivers :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Zonet, 2 vs 22 spelers. Dit kom ik alleen maar voor op ranked servers natuurlijk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Laatst online: 11:48
Epitome schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:31:
[...]

Dat kunnen engineers repareren, dan werkt het weer zoals normaal! ;)

Geel aangegeven kanonnen, huisje, radarinstallatie.
Hmm, dat was wel vrij snel dan want map was nog maar kort bezig en we hadden al
onze eigen spawns nog! :)

Ben in ieder geval op een betere server terecht gekomen met veel teamplay. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Waarom komt dat alleen voor op ranked servers ? Wat is het voordeel dan ?

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:24
Even een vraagje: Zullen er nou nog andere game modes gaan komen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 20-05 21:13
Spec opr is zo fun, even een vlag veroveren daar gelijk rond om een paar c4 neer gooien, als de snelheid van het licht je uit de voeten maken. ff wachten tot je tegenstander die vlag weer komt veroveren.

Als je de vlag grijs ziet worden, gelijk de boel laten ontploffen, en als een speer naar die vlag om nog ff wat bonus punten op te halen. hehehe zo funny _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Afbeeldingslocatie: http://img7.echo.cx/img7/6223/medals1xc.jpg

deze had ik nou niet verwacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Hoeveel kills moet je dan maken met zo'n TOW om die ribbon binnen te slepen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Wat is dit nou voor ongein? Kan niet meer online spelen... Als ik een server aanklik krijg ik 'spelen via server' en hij springt weer terug naar het serverscherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135830

Even een vraag, is het afhankelijk van wat je medailes zijn voordat je naar de volgende rank gaat en zo nee, hoeveel punten moet je hebben om naar de volgende rank te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 13:33
Ik heb net op een 64 man server gespeeld en sommige mensen zagen mijn naam in het rood. de ronde erna was dit over maar waren er andere teamleden met een rode naam en welke niet op mijn map als friendly stonden..

er gaat dus nog iets mis. Ik heb het nu pas 1 keer gehad en op een 64man server, iemand die het ook op kleinere servers heeft? Zo nee dan weet ik welke servers ik ga mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:00
Ik heb het ook wel eens gehad op een 32man server. Alleen dan het tegenover gestelde. :) Zag een blauw mannetje en was tegenstander. Zag hem net spawnen achter zijn squad leader dus wist meteen dat het tegenstander was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

ranking is volgens score ... aan 500 ga je een eerste maal promoveren, enz ... Heb die ook net tussen de kiezen :p

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/promotie_klein.jpg

Zoooo verslavende game zeg ... enkel die teamkill mag iets minder streng gezet worden ...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 30-06-2005 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09-06 21:59

jefjef

learning by doing

SmidsY schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:13:
[...]

ja dat niet alleen maar ook in singel player missies moet je toch een vooruitgang zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

jefjef schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:34:
[...]

ja dat niet alleen maar ook in singel player missies moet je toch een vooruitgang zien?
Nope, hopelijk wordt dit nog in een update rechtgezet ... ideaal zou toch zijn een afzonderlijke offline-online vooruitgang ? Dan zou de game voor mij sowieso game van 2005 zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:34

R-B

Blokkert

hmmz, morgen ook maar is op ranked servers gaan spelen wil ik awards krijgen :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Laatst online: 23-05 10:37

lithiumangel

Tuurlijk !

Sinds vandaag trotse bezitter van een 7800 (Met dank aan Alternate , weer de snelste met next-gen leveringen zoals de 6800 ultra destijds ) maar " ULTRA HIGH " ?
Ik heb hier overal gelezen dat met een 7800 ultra high mogelijk zou zijn . . . .
Dat zal ik helaas ff door moeten prikken met een speldje want
want helaas . . . ultra high is nog steeds geen optie om te selecteren in je video menu .
Bij auto detectie pikt hij er gewoon het "high" profiel uit ( wat hij met een 6800 ultra ook doet )

Voor de mensen die nu zitten te denken om een 6800 ultra of 7800 te halen .
Ga voor de 6800 als je geld je lief is , voor 300 nog iets heb je er al 1 bij Alternate en als je naar tweedehandse kijkt meschien goedkoper ( sorry heb me 6800 U al verkocht :) ik merk in BF2 het verschil niet iig .
Ik weet dat er een manual hack is door de con files te editen en ultra high te krijgen , maar het is allemaal minder officieel als dat gewoon niet in je menu te regelen valt , immers " ultra high " voor audio zit er wel in maar greyed out ( alleen onder creative Xi Fi wordt dat ondersteunt , op een audigy 4 pro is high ook het hoogst selecteer baar )

Mja minpuntje had wel ff iets meer uit BF2 willen zien , maar voor de rest prima kaart :)

Ik ga iig voor de gein kijken met die manual hack of dat echt wat gaat uitmaken , maar het lijkt me niet . . ( anders zou het met auto detect er zeker gestaan hebben lijkt mij ! ) meschien is het gewoon een restant uit een vorige profiel schaling die men bij DIC hebben gedaan en achtergebleven is , en nog terug te vinden via de edit . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
Er zijn nog wel een paar dingen die niet helemaal lekker werken. Zo schoot ik een anti-tank raket op een heli die daarop in de fik stond (en dus binnenkort ontploft). Toevallig schoot 1 van mijn vrienden een paar kogels met zijn geweer op de heli, en toen hij ontplofde door mijn raket kreeg hij de kills en ik nog niet eens een assist :/

En daarnet weer van de server gekickt omdat 3 man in een buggy over mijn mijn reden die er al een tijdje lagen en alledrie complainen ze dus :|

En heeft er iemand trouwens een compleet overzicht van alle medailles, ribbons enzovoorts? Ik ben nieuwsgierig wat er nog meer te halen valt. Ik heb van alle classes al de basic combat, en dan nog de basic armor en basic aviator, maar ik zou dus niet weten wat de overige 11 awards zijn (basic ground defense lees ik dan net, dan zal air defense er ook wel tussen zitten :P)

en op deze screenshot die hierboven gepost is zie ik nog een onbekende award op de onderste rij, vierde van links. Welke is dat?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
Morax schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 04:00:
Er zijn nog wel een paar dingen die niet helemaal lekker werken. Zo schoot ik een anti-tank raket op een heli die daarop in de fik stond (en dus binnenkort ontploft). Toevallig schoot 1 van mijn vrienden een paar kogels met zijn geweer op de heli, en toen hij ontplofde door mijn raket kreeg hij de kills en ik nog niet eens een assist :/

En daarnet weer van de server gekickt omdat 3 man in een buggy over mijn mijn reden die er al een tijdje lagen en alledrie complainen ze dus :|

En heeft er iemand trouwens een compleet overzicht van alle medailles, ribbons enzovoorts? Ik ben nieuwsgierig wat er nog meer te halen valt. Ik heb van alle classes al de basic combat, en dan nog de basic armor en basic aviator, maar ik zou dus niet weten wat de overige 11 awards zijn (basic ground defense lees ik dan net, dan zal air defense er ook wel tussen zitten :P)

en op deze screenshot die hierboven gepost is zie ik nog een onbekende award op de onderste rij, vierde van links. Welke is dat?
Ik denk (als leek:P), dat je processor, de AMD 64 3200 Venice een beetje aan de magere kant is, lees op verschillende sites dat als je het verschil goed wilt merken, deze krachtig moet zijn. ik ga die kaart ook kopen, maar ben er nog steeds niet helemaal uit welke processor (zo rond de 350 euro), het meest voor de hand ligt. En dat BF2 soms 1,3Gig aan geheugen gebruikt.

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08-06 13:54
Rob... quote dan wel het goede bericht, zo slaat het nergens op...
hij heeft het er over dat er een gerucht was dat je met zijn gfx kaart ook ultra-high kon selecteren in het menu. heeft niks te maken met de prestaties van zn systeem.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
lithiumangel schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 02:26:
Sinds vandaag trotse bezitter van een 7800 (Met dank aan Alternate , weer de snelste met next-gen leveringen zoals de 6800 ultra destijds ) maar " ULTRA HIGH " ?
Ik heb hier overal gelezen dat met een 7800 ultra high mogelijk zou zijn . . . .
Dat zal ik helaas ff door moeten prikken met een speldje want
want helaas . . . ultra high is nog steeds geen optie om te selecteren in je video menu .
Bij auto detectie pikt hij er gewoon het "high" profiel uit ( wat hij met een 6800 ultra ook doet )

Voor de mensen die nu zitten te denken om een 6800 ultra of 7800 te halen .
Ga voor de 6800 als je geld je lief is , voor 300 nog iets heb je er al 1 bij Alternate en als je naar tweedehandse kijkt meschien goedkoper ( sorry heb me 6800 U al verkocht :) ik merk in BF2 het verschil niet iig .
Ik weet dat er een manual hack is door de con files te editen en ultra high te krijgen , maar het is allemaal minder officieel als dat gewoon niet in je menu te regelen valt , immers " ultra high " voor audio zit er wel in maar greyed out ( alleen onder creative Xi Fi wordt dat ondersteunt , op een audigy 4 pro is high ook het hoogst selecteer baar )

Mja minpuntje had wel ff iets meer uit BF2 willen zien , maar voor de rest prima kaart :)

Ik ga iig voor de gein kijken met die manual hack of dat echt wat gaat uitmaken , maar het lijkt me niet . . ( anders zou het met auto detect er zeker gestaan hebben lijkt mij ! ) meschien is het gewoon een restant uit een vorige profiel schaling die men bij DIC hebben gedaan en achtergebleven is , en nog terug te vinden via de edit . . .
Het is al vaak verteld hoe je ULTRA HIGH settings kan "un-locken" .. blader gewoon ff terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-06 20:22

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik denk dat ik vanavond ook maar op een ranked server ga spelen. Kijken of het vrijspelen van extras nou echt leuker is. :)

[ Voor 97% gewijzigd door DukeN op 30-06-2005 07:37 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Damian021 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:25:
[...]

Het is al vaak verteld hoe je ULTRA HIGH settings kan "un-locken" .. blader gewoon ff terug..
Even lezen ;) , dit gaf ik ook toe in mijn post te weten .
Mijn menig was dat als een 7800 + kaart daar voldoende voor zou zijn het dom is dat het niet zonder een unlock te regelen viel .
Terwijl je bijvoorbeeld bij de audio setting wel de very high kan zien , maar niet selecteren .
Dat was m`n hele issue ermee , dat het gewoon ff een of andere bogus issue is van een oude prestatie schaal dat nog niet weggepatched is volledig .

iig , ik heb het ff voor 10 minuten gespeelt op ultra high in instant action modus .
Het enige wat me direct opvalt , is dat explosies op de grond veel meer stof / rook doet opwaaien , wat er wel leuk uitziet bij een air strike .
Maar behalve dat heb ik echt geen vooruitgang kunnen waarnemen .
Ik zal in de loop van de dag wat screenies posten en ff wat andere mappen proberen (dan gulf of oman)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Rob_Kstr schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 05:17:
[...]

Ik denk (als leek:P), dat je processor, de AMD 64 3200 Venice een beetje aan de magere kant is, lees op verschillende sites dat als je het verschil goed wilt merken, deze krachtig moet zijn. ik ga die kaart ook kopen, maar ben er nog steeds niet helemaal uit welke processor (zo rond de 350 euro), het meest voor de hand ligt. En dat BF2 soms 1,3Gig aan geheugen gebruikt.
Die 3200 + was standaard 2.0 Ghz en draait nu vlotjes op 2.5 ghz na een eerste overklok poging ( deze setup is nu een dagje oud ) en als ik de mannen in het A64 OC topic mag geloven kan deze core (venice) nog een stuk meer ;)
Ah fijn , als je voor BF2 gaat upgraden raad ik nog steeds de 6800 U aan , is 250 euro goedkoper en speelt ook prima op high als de rest van je systeem ook gewoon goed zit ( niet dat je dan 512 mb ram hebt ofzo :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:45
Rob_Kstr schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 05:17:
[...]

Eh, ik denk (als nurt) dat een AMD64 zat is in welke vorm dan ook. Mijn neefje op een P4 2GHz kan dit spel nog fatsoendelijk draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146324

Ik zit hier toch tussen de TWEAKERS? Geen enkele reply gezien op mijn bericht van gisteren. Ik heb twee bookmarks staan in de battlerecorder die niet werken en ik niet kan deleten. Ik sla altijd alle demo's op, want ik vind het leuk om een ronde naderhand terug te kijken, maar twee bookmarks blijven hangen.
Weet iemand waar die bookmarks staan in de game-dir? (ik bedoel dus niet de demo's, maar de bookmarks die links staan in de battlerecorder).
Overigens werkt dat bookmarksysteem uitstekend, behalve bij deze twee bookmarks ;-)(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Laatst online: 09-06 18:50
Het spel wordt in ieder geval heel intensief gespeeld. Ik was vorige week begonnen ergens rond positie 20.000, en gisterenavond stond ik op 38000, en ik speel toch elke avond 1-2 uur (ok waren weer zwaar verouderde stats, en ondertussen was mijn score een paar honderd punten hoger, maar van die andere spelers ook weer natuurlijk). En het lijkt me dat de nummer 1 speler een cheater is. Die heeft die Ryan wel heel snel ingehaald, en is er nu een stuk boven.

Gisteren viel me trouwens op hoe gemakkelijk dat het spel kon zijn. Ik was medic en was voornamelijk bezig met reviven en health packs uitdelen... en af en toe iemand afknallen die toevallig voor mij liep, en op het einde vd ronde had ik tot mijn grote verbazing de grootste kill rate van iedereen op die 64 man server. Maar vervelende is dat het waarschijnlijk stom toeval was, de volgende rondes sloeg weer alles tegen... vond niet de goede actie :P, ma wa meer oefening baart kunst ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hiermee voeg je niet veel aan het topic toe. Plaats liever een Topic Report.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-06-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

DukeN schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:08:
[...]

Veel tweakers op drome dus. Gezelli. Misschien een idee om een tijdelijke tweakers /drome clan te starten ? Kunnen we mee doen met de poel :9
Moi doet geen compo's. Kost errug veel tijd... Speel gewoon pub met mn maten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 22:05

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/6762/medals19li.jpg
Epitome schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:06:
Hoeveel kills moet je dan maken met zo'n TOW om die ribbon binnen te slepen? :?
weet niet was een behoorlijk tijdje met die TOW bezig. Op operation clean sweeper heb je op twee eilandjes TOW's staan waarmee je een mooi uitzicht hebt op de amerikaanse basis met daartussen dat natuurlijk het water. We waren flink aan het ownen dus om de minuut zag je wel iets varen, uiteindelijk had ik denk ik wel iets van 15 tot 20 kills. Die medal kreeg ik volgens mij bij me 12de kill daar ergens 12, alhoewel ik ook al wat assist had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

hmm ik wil graag de muis X-as en A+D omwisselen voor de heli controls. (ja dit speelt goed) Maar ik krijg de hele tijd een bericht dat de keys (of X-as van de muis) al in de global settings gebruikt worden. Is hier een weg omheen zonder in de cfg te hoeven klooien? Uiteindelijk moet A+D dus banken zijn en de x-as draaien van de heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:37
dikki dik schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 09:36:
[...]

We waren flink aan het ownen dus om de minuut zag je wel iets varen, uiteindelijk had ik denk ik wel iets van 15 tot 20 kills. Die medal kreeg ik volgens mij bij me 12de kill daar ergens 12, alhoewel ik ook al wat assist had gedaan.
Die ribbon heb ik ook gehad, maar niet na het gebruik van de TOW maar na gebruik van de M249-LMG (machinegeweer opgesteld bij de vlaggen). Die werkt heel goed tegen vijandelijke squads die steeds dezelfde route richting de vlag nemen >:) Blijkbaar krijg je die ribbon als je gebruik maakt van die stationaire verdedegingswapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-06 07:30

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

toch jammer dat soepel draaiende ranked servers 'hard to get' zijn..OMFG wat een lag overal.

Heb wel het idee dat het iets beter wordt, maar nog steeds draaien ze over het algemeen voor geen meter.

Gister zat ik ff te spelen op zo'n laggy server maar stond bovenaan; dus ik dacht toch ff doorspelen ondanks alle frustraties..disconnect 'ie me vlak voor het einde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Gisteren even succesvol getest, men maakt een singleplayer game aan, tot nu toe dus standaard maar 16players maps, vervolgens kan een ieder dmv het ip van de host samen met de standaard poort ingeven joinen (dmv één van de bots te vervangen) Nu dat ih8 zo druk bezig is met ook de 32 en 64 players maps voor SP te unlocken kan dit toch nog een leuke coop variant worden.

Dit word over WAN gedaan, niet enkel LAN... :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gratis_vodka schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:12:
toch jammer dat soepel draaiende ranked servers 'hard to get' zijn..OMFG wat een lag overal.

Heb wel het idee dat het iets beter wordt, maar nog steeds draaien ze over het algemeen voor geen meter.

Gister zat ik ff te spelen op zo'n laggy server maar stond bovenaan; dus ik dacht toch ff doorspelen ondanks alle frustraties..disconnect 'ie me vlak voor het einde :(
Je punten verlies je niet als je voor het einde van de ronde weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

sain onez schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:21:
Nu dat ih8 zo druk bezig is met ook de 32 en 64 players maps voor SP te unlocken kan dit toch nog een leuke coop variant worden.
en met mij een complete SP community.

mensen teken alstublieft deze petitie even voor ons: http://www.petitiononline.com/coopBF2/petition.html

want we willen EA/Dice graag laten zien dat er genoeg mensen zijn die graag SP/COOP support willen. alvast hartelijk bedankt voor jullie moeite.

dit mailtje brengt ons scripters eerlijk gezegd niet veel goede hoop;
Hi,

Unfortunately, the AI (singleplayer) tools won't be released with the
first version of the editor. Since there is so much to do, it was
decided to focus first on getting all the multiplayer aspects of the
editor working, since that's what the majority of the people will be
using.

We haven't given up on the singleplayer portion. It's just a little
further away.

As far as what it can do, that's really not a very simple question, but
basically anything the bots can do in the singleplayer "training"
missions of the retail game, the modder will be able to do.

Sorry I don't have more info yet,

-Lawrence Brown
-Battlefield Mod Support Coordinator
en deze;
Another mail from EA:

I know that EA is aware of this and is seriously looking into it. As I'm
not involved with these decisions, I don't have an answer. I will try to
pass your comments on to the right people though.

-Lawrence Brown
-Battlefield Mod Support Coordinator
ach tenminste krijgen we wel reactie hè? :+ tekenen die hap aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik snap niet waarom jullie zo graag coop spelen tegen bots? Als je met een groep mensen tegen een groep andere mensen tegen elkaar speelt speel je ook coop alleen dan tegen een groep mensen wat dus betekent dat je meer weerstand krijgt en dat maakt het alleen maar leuker toch?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb liever dat ze zich focussen op het multiplayer gedeelte. Zijn genoeg bugs as is. Die moeten gefikst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Deze ook maar weg. Het komt me allemaal iets te dicht in de buurt van HK-niveau.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-06-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Je bent zelf een flamer. Afreageren kan ook elders.

[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-06-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 20-05 14:26
Plaats liever een Topic Report. Dat houdt het topic schoner.

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-06-2005 11:00 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 13-05 09:37
iH8 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:01:
[...]

hier dan held :) hij maakt bij elke bf2 boot een nieuwe md5 hash van de \mods dir. je zou er gewoon terug op moeten kunnen mits je alles goed hebt terug gezet.
thanks :) met de originele init.con doet ie het weer goed gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

CyberTijn schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:18:
[...]

thanks :) met de originele init.con doet ie het weer goed gelukkig
zal wel ergens een spatie of een entertje teveel of te weinig gestaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
Ik ben dit probleem nog niet eerder tegengekomen (kan er overheen hebben gelezen, in welk geval mijn excuses), maar soms als ik inlog dan kan ik gewoon mn toetsenbord en muis gebruiken tot aan het spawnscreen... Dan werkt alleen de alt-tab combo nog (waarna ik in windows nog geen mousecursor zie). Alleen alt-f4 helpt me dan nog t spel afsluiten.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Nefiorim schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:26:Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Rechtermuis knop indrukken als je desktop ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 11:24
Of toetsencombinatie Control + Esc gebruiken. Gaat ie meteen op pauze ook en je hebt meteen een muis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 13:15

Fed-Ex

Hakuna Matata

Aaarg ik word gek van die sniper rifle.... kan er geen zak mee raken lijkt het.
Ik richt precies op iemand zijn hoofd schiet en mis, richt nog een keer hoofd .. mis :S
ik raak lichtelijk geirriteerd hoor. schiet je op zijn torso moet je 2x knallen voordat iemand dood is dat lijkt me logisch maar ik kan gewoon niks anders want hoofd werkt helemaal niet. Ben ik de enige ? (en begin nou niet snipen is lame hè)

En hoe kan ik het uitzetten dat je automatisch als je inlogt op je account dat ie ook gelijk een server joint ?! dat wil ik helemaal niet zeg :S ik zoek zelf wel 1 uit.

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fed-Ex schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:42:
Ik richt precies op iemand zijn hoofd schiet en mis, richt nog een keer hoofd .. mis :S
ik raak lichtelijk geirriteerd hoor. schiet je op zijn torso moet je 2x knallen voordat iemand dood is dat lijkt me logisch maar ik kan gewoon niks anders want hoofd werkt helemaal niet. Ben ik de enige ? (en begin nou niet snipen is lame hè)
Hebben ze zo gedaan om te voorkomen dat op een 64 mans server 60 snipers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
Mja dit helpt me een muis weer te krijgen @ desktop... Maar ik kan er nog steeds niet ingame mee aan de slag :(

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
En hoe kan ik het uitzetten dat je automatisch als je inlogt op je account dat ie ook gelijk een server joint ?! dat wil ik helemaal niet zeg :S ik zoek zelf wel 1 uit.
Andere snelkoppeling gebruiken op je desktop (is al meerdere keren voorbij gekomen in deze topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

Okah was ff te lui om op te zoeken hoe dat moest danku.
En toch vind ik dat van die sniper lame.... raak geen druif :P nouja dan toch maar medic blijve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome

Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/7434/awards2906054hv.th.jpg

Die Air Defense heb ik te pakken. :) Was simpel, gewoon een ronde Operation Clean Sweep in de mobile AA enemy choppers en planes neerhalen, dat irriteert ze wel, want op een gegeven moment komen ze je zoeken! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Epitome op 30-06-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

DenniZ schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:52:
Ik snap niet waarom jullie zo graag coop spelen tegen bots? Als je met een groep mensen tegen een groep andere mensen tegen elkaar speelt speel je ook coop alleen dan tegen een groep mensen wat dus betekent dat je meer weerstand krijgt en dat maakt het alleen maar leuker toch?
Tactics oefenen op een private server is leuker met wat tegenstand en om dan 4 vs 4 te spelen is ook niet echt heel erg leuk, maar met 8 clanleden tegen 8 bots is dan toch een stuk leuker!
Je wil niet je tactis gaan blootgeven aan de BF2 community natuurlijk! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 30-06-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 12:32
Er zijn wel zat site waarop staat wat de verschillende medailles en ribons zijn, maar nooit wat je echt moet doen om ze te halen. Er staat zoiets als good, satisfactory etc..

Maar ik wil weten hoeveel kills moet je hebben, hoeveeel km afgelegd in een vliegtuig etc etc.. Weet iemand dat?

Het lijkt dat voor b.v. basic spec ops je 12 kills moet hebben met een spec ops kit. Veel ribbons komen bij 12 of meer kills lijkt het.. Maar wie weet het zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loc
  • Laatst online: 15-05 18:24

loc

Heb het in de 40 pagina's nog niet echt kunnen vinden dus vraag het maar even. Kan iemand mij eens uitleggen hoe de hell je met een chopper een beetje kan hoveren?

Ik heb al een joystick (Saitek Cyborg Evo) gekocht omdat het vliegen met muis echt te brak ging. Er zit zo'n thrust switch op dus ik kan het vermogen redelijk precies afregelen. Als ik bijvoorbeeld van mijn basis af kom vliegen op een vlag af en wil daar net boven hoveren om de vlag te pakken blijf ik echt nooit stil hangen. Zetten jullie vermogen terug naar X %? Kom je uit de voorwaatse beweging door korte manoevre met stick naar achter? Etc...wordt er goed gek van! :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gisteren begonnen met veelal medic te spelen. Kreeg na tijdje spelen al rewards:

Award Name:
Basic Medic Combat
Recieved:
Thursday 30th of June 2005
Description:
The Basic Medic Combat Badge is awarded to medical personnel who have proven themselves during any period the unit was engaged in active combat
Criteria:
Combat Rating: Satisfactory

Award Name:
Basic First Aid
Recieved:
Thursday 30th of June 2005
Description:
The Basic First Aid Badge is awarded to medical personnel on the basis of proven skill in the area of field medicine
Criteria: Specialist Rating: Satisfactory

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-06-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Ondertussen heb ik toch al een truukje gevonden om spelers in team te laten werken wanneer er op een server géén squads zijn en er géén commander is:
1) maak een squad en invite people (daar gaan ze meestal op in) tot er >4 mensen in een squad zitten.
2) verlaat squad
3) repeat 1 & 2 tot er geen mensen meer joinen.
4) wordt zelf commander en begin de squads orders te geven

'k vind wel dat de commander de mogelijkheid moet hebben om lone wolf's en squad leaders die slecht presteren te punishen (via negatieve punten of een langere respawn tijd) en squad leaders moeten op hun beurt de mogelijkheid hebben om squad members te punishen. Nu is het nog te makkelijk om héél het squad/commander gebeuren te negeren vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 117217 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:25:
Ondertussen heb ik toch al een truukje gevonden om spelers in team te laten werken wanneer er op een server géén squads zijn en er géén commander is:
1) maak een squad en invite people (daar gaan ze meestal op in) tot er >4 mensen in een squad zitten.
2) verlaat squad

'k vind wel dat de commander de mogelijkheid moet hebben om lone wolf's en squad leaders die slecht presteren te punishen (via negatieve punten of een langere respawn tijd) en squad leaders moeten op hun beurt de mogelijkheid hebben om squad members te punishen. Nu is het nog te makkelijk om héél het squad/commander gebeuren te negeren vind ik.
Yeah right |:( Ooit al eens gedacht aan het feit dat sommige mensen voor hun lol spelen en helemaal geen behoefte hebben aan teamplay en objectives maar gewoon willen killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:26:
[...]
Yeah right |:( Ooit al eens gedacht aan het feit dat sommige mensen voor hun lol spelen en helemaal geen behoefte hebben aan teamplay en objectives maar gewoon willen killen?
Dan hebben ze het verkeerde spel gekocht! 8)7
Ga dan UT of Quake spelen hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 117217 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:30:
[...]

Dan hebben ze het verkeerde spel gekocht! 8)7
Ga dan UT of Quake spelen hé
Fantasy shooter vs real life shooter maybe? Er staat nergens dat BF2 perse een teamgame is. Je kan teams maken en joinen. Je kan orders volgens. Maar je hoeft het echt niet te doen. In die kirland map ofzo speel ik altijd assault of medic solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

mcal schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:21:
Heb het in de 40 pagina's nog niet echt kunnen vinden dus vraag het maar even. Kan iemand mij eens uitleggen hoe de hell je met een chopper een beetje kan hoveren?

Ik heb al een joystick (Saitek Cyborg Evo) gekocht omdat het vliegen met muis echt te brak ging. Er zit zo'n thrust switch op dus ik kan het vermogen redelijk precies afregelen. Als ik bijvoorbeeld van mijn basis af kom vliegen op een vlag af en wil daar net boven hoveren om de vlag te pakken blijf ik echt nooit stil hangen. Zetten jullie vermogen terug naar X %? Kom je uit de voorwaatse beweging door korte manoevre met stick naar achter? Etc...wordt er goed gek van! :0
Heb je op die joystick wel een rudder zitten ? zonder rudder (je stick kunt draaien zodat de staart van je heli draait) word het helemaal niks en voor de rest ? gewoon oefenen. ik kon het eerst ook niet maar ik kan nu redelijk hoveren.... je moet heel rustig blijven. Beetje met je gashendel spelen dat je omhoog en omlaag gaat maar niet te ver.
Succes ermee want er zijn geen trucjes voor (je had de logitech extreme 3d pro moeten kopen die is echt geweldig, geen feedback maar wel super nauwkeurig (staat niet voor niets in het BF2 boekje)).

[ Voor 5% gewijzigd door Fed-Ex op 30-06-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loc
  • Laatst online: 15-05 18:24

loc

Fed-Ex schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:46:
[...]

Heb je op die joystick wel een rudder zitten ? zonder rudder (je stick kunt draaien zodat de staart van je heli draait) word het helemaal niks en voor de rest ? gewoon oefenen. ik kon het eerst ook niet maar ik kan nu redelijk hoveren.... je moet heel rustig blijven. Beetje met je gashendel spelen dat je omhoog en omlaag gaat maar niet te ver.
Succes ermee want er zijn geen trucjes voor (je had de logitech extreme 3d pro moeten kopen die is echt geweldig, geen feedback maar wel super nauwkeurig (staat niet voor niets in het BF2 boekje)).
De Saitek wordt overal hoog gewaardeerd (gevoelig/nauwkeurig/duurzaamheid) en de Logitech lees ik overal slechte berichten over (calibratie etc), maar dat terzijde :*)
Ik zit nu al meer in een heli dan alle andere voertuigen maar de effectiviteit is bagger 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141522

Je moet rekening houden met de bullet drop, hoe verder de kogel vliegt des te lager de kogel inslaat.
(veel oefenen, sommige sniperrifles hebben ook een kleine afwijking naar links-rechts-boven- beneden. Dit was met BF1942 en DC al zo, met die afwijkingen.)
Met de MEc sniper lukt het mij al aardig een rennend persoon 2 kogels door het hoofd heen te jagen.
met b.v. 400-800 meter afstand, moet een paar meter voor het rennend slachoffer schieten.
2x snel poppen en klaar.
Kwestie van proberen en ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Anoniem: 117217 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:25:
2) verlaat squad

Niet iedereen is een teamplayer maar het zou het nog meer bevorderen, eventueel dat dit als mods kunnen draaien op TPF servers.

offtopic: als je ons via ase ofzo scant dan weet je zeker dat je als commander 'a hell of a squad' onder je hebt.... een goed afgesteld squad kan een hele server aan... })
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sain onez schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:13:
[...]
Niet iedereen is een teamplayer maar het zou het nog meer bevorderen, eventueel dat dit als mods kunnen draaien op TPF servers.

offtopic: als je ons via ase ofzo scant dan weet je zeker dat je als commander 'a hell of a squad' onder je hebt.... een goed afgesteld squad kan een hele server aan... })
8)
Het probleem is dat ik zelf liever in een squad zit dan commander te spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wat ik gisteren deed was ook lachen.. Ik was dus squadleader en zetten mijn HMV op een strategische hoek van een straat in Sharqi Peninsula. Eenmaal een leuke overzichtelijke positie gevonden, kroop ik achter mijn mounted machinegun... Daarna maar knallen op alles wat beweegt. Zelf was ik support, dus iedereen in mijn regio werd voorzien van munitie. Mijn squadmembers spawnden telkens in de HMV en lieten hem lekker staan....

Denk dat ik op deze manier ook wel een kill of 15 a 20 achter elkaar maakte (ook 1 of andere award ontvangen). Mijn squadmembers waren ook iedere keer dicht bij de actie en waren dus ook blij met deze spawnpositie. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
Kaap schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 08:02:
[...]
Eh, ik denk (als nurt) dat een AMD64 zat is in welke vorm dan ook. Mijn neefje op een P4 2GHz kan dit spel nog fatsoendelijk draaien.
Het ging hier om de combinatie BF2 en een 7800 GTX.

[ Voor 20% gewijzigd door Rob_Kstr op 30-06-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Bij wie werkt de suround naar behoren?
Ik krijg men 6.1 opstelling niet in orde, komt dit omdat ik geen hardware ondersteuning aankan in bf2? of is dit een driver probleem? ik heb een creative SB live 24 bit.

Als ik hem op hardware zet in bf2 schokken de radio commands :X
In hl2 kan ik dan wel perfect met suround spelen :)

weet iemand aan wat dit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
lithiumangel schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:46:
[...]

Die 3200 + was standaard 2.0 Ghz en draait nu vlotjes op 2.5 ghz na een eerste overklok poging ( deze setup is nu een dagje oud ) en als ik de mannen in het A64 OC topic mag geloven kan deze core (venice) nog een stuk meer ;)
Ah fijn , als je voor BF2 gaat upgraden raad ik nog steeds de 6800 U aan , is 250 euro goedkoper en speelt ook prima op high als de rest van je systeem ook gewoon goed zit ( niet dat je dan 512 mb ram hebt ofzo :O )
Maar die Ultra draaide dan ook op 425/1200 las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-05 21:00
Anoniem: 141522 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:09:
[...]

Je moet rekening houden met de bullet drop, hoe verder de kogel vliegt des te lager de kogel inslaat.
(veel oefenen, sommige sniperrifles hebben ook een kleine afwijking naar links-rechts-boven- beneden. Dit was met BF1942 en DC al zo, met die afwijkingen.)
Met de MEc sniper lukt het mij al aardig een rennend persoon 2 kogels door het hoofd heen te jagen.
met b.v. 400-800 meter afstand, moet een paar meter voor het rennend slachoffer schieten.
2x snel poppen en klaar.
Kwestie van proberen en ontdekken.
zo is het met de tank ook zo. ik kan met de tank ook doelen van hele grote afstand kapotknallen :) gewoon oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
lithiumangel schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:43:
[...]

Mijn menig was dat als een 7800 + kaart daar voldoende voor zou zijn het dom is dat het niet zonder een unlock te regelen viel .
Terwijl je bijvoorbeeld bij de audio setting wel de very high kan zien , maar niet selecteren .
Dat was m`n hele issue ermee , dat het gewoon ff een of andere bogus issue is van een oude prestatie schaal dat nog niet weggepatched is volledig .

iig , ik heb het ff voor 10 minuten gespeelt op ultra high in instant action modus .
Het enige wat me direct opvalt , is dat explosies op de grond veel meer stof / rook doet opwaaien , wat er wel leuk uitziet bij een air strike .
Maar behalve dat heb ik echt geen vooruitgang kunnen waarnemen .
Ik zal in de loop van de dag wat screenies posten en ff wat andere mappen proberen (dan gulf of oman)
net alsof het niet speelbaar is met een kaart van de vorige generatie hehe
lithiumangel schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:46:
[...]

als ik de problemen lees die veel mensen hebben met hun 6800gt's en ultra's van dat ze het niet eens op high kunnen spelen. Had ik voor bf 2 een x800xl van 300 euro gehaald.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.