[PC] Battlefield 2 - deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.602 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed negen van de tien keer haal ik het einde van de ronde niet, m'n awards worden dan ook niet onthouden door BFHQ. Zo irritant, en dan beweren sommige dat de release van BF2 netjes verloopt?

Toenet weer een "problems with connection" gezeik.

Ze hadden beter dat ranking systeem later kunnen lanceren, ipv dit brakke systeem wat enkel irritaties opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Sm0k3r schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:33:
op welke site kan je je stats checken zonder BF2 te gebruiken??
Weet iemand dat?
Yup
http://bf2.slawed.net
Misschien ook leuk om aan de startpost toe te voegen. Ook wel grappig. Die website maakt ook een sig van je huidige stand van zaken. Dit is die van mij.
Afbeeldingslocatie: http://bf2.slawed.net/sig/44018415/sig.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de omega drivers getest en ik kan hiermee et spel niet eens spelen!! dat iedereen hier over te spreken is valt mij zwaar tegen, bij de start van het spel na het laden crashed de zooi!!

catalist 5,6 van ati zelf geeft geen problemen gelukkig, ik ga daar weer mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Alabama_man schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:41:
[...]

Yup
Misschien ook leuk om aan de startpost toe te voegen. Ook wel grappig. Die website maakt ook een sig van je huidige stand van zaken. Dit is die van mij.
[afbeelding]
Leuk, mijn id met [NL] erin kan hij niet vinden.

maar om één of andere reden heb ik ook een score van 0 op de leaderboards :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:46:
Ik heb zojuist de omega drivers getest en ik kan hiermee et spel niet eens spelen!! dat iedereen hier over te spreken is valt mij zwaar tegen, bij de start van het spel na het laden crashed de zooi!!

catalist 5,6 van ati zelf geeft geen problemen gelukkig, ik ga daar weer mee verder.
Tja, dat had ik ook, alleen niet altijd, maar af en toe. Soms startte het spel op en draaide vrolijk verder, soms startte m'n comp opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:30:
Een andere bug die ik vanmiddag zag was een vijand die gewoon een blauwe naam had en ook bij de score (tab) gewoon in mijn team zat. Ben toen maar gestopt, het is geen bal aan als je 6 keer wordt neergeschoten door een dergelijk iemand.
Als ie een blauwe naam heeft (dus in jouw team zit), en met bij de score in jou team zit, dan zit ie toch in jouw team?

Waarom is ie vijand dan?
Omdat ie je doodschoot en het toch geen TK was? Misschien TK uit op die server?
Hoezo was ie "vijand"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Gunner schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:51:
[...]

Leuk, mijn id met [NL] erin kan hij niet vinden.

maar om één of andere reden heb ik ook een score van 0 op de leaderboards :?
Tis allemaal wat langzaam maar uiteindelijk werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een dom vraagje ...

Wie kan me de scores op de ranking servers ff uitleggen ? Hoe kun je aan een hoge score komen, waar moet je op letten ... het gaat echt niet vooruit hier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat ook alles op 0 bij BFHQ en er staat dat ik Private ben en ALS ik in een ranked server kom, ALS dat al lukt wat vaak niet het geval is dat staat er dat ik Lance Corporal ben (wat ik ook hoor te zijn) maar ik kan niet mij unlockte wapen gebruiken :?
Is EA alles aan het resetten om andere mensen een kans te geven ofzo.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:23

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Alabama_man schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:41:
[...]

Yup
[afbeelding]
Beetje vage zoek functie op die dite. Mijn nick is Basti504. Type ik die in vind ie hem niet, type ik 504 en dan "end" vind ie hem wel. 5 min. later vind ie hem weer niet met 504 aan het einde 8)7 .

Mja, ik hem mijn stats wel kunnen vinden :P
Afbeeldingslocatie: http://bf2.slawed.net/sig/43438288/sig.png

Trouwens vaag dat hij ze wel vind, mijn stats. In de game waren ze weg.

EDIT:

Nu vind ie hem wel in 1 keer exact als "Basti504", het zal wel weer aan mij gelegen hebben 8)7 :X :P

[ Voor 8% gewijzigd door Basti504 op 28-06-2005 21:19 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:13:
Bij mij staat ook alles op 0 bij BFHQ en er staat dat ik Private ben en ALS ik in een ranked server kom, ALS dat al lukt wat vaak niet het geval is dat staat er dat ik Lance Corporal ben (wat ik ook hoor te zijn) maar ik kan niet mij unlockte wapen gebruiken :?
Is EA alles aan het resetten om andere mensen een kans te geven ofzo.... :?
De meeste ranked servers laten unlockte wapens niet toe op de server... is wel zo eerlijk voor alle spelers.. Als je een server joint kan je zien of ie unlockte wapens toelaat of niet; er staat dan zoiets bij "Unlocked weapons = 0"

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:10:
Ff een dom vraagje ...

Wie kan me de scores op de ranking servers ff uitleggen ? Hoe kun je aan een hoge score komen, waar moet je op letten ... het gaat echt niet vooruit hier :'(
Gewoon steeds de score die je in een potje hebt worden bij elkaar opgeteld ;)
En als je bij de 500 bent wordt je First Class Private
Als je bij de 1000 bent wordt je Lance Corporal
Als je bij de 10 000 bent wordt je Corporal
En als je..... o verder weet ik het nog niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: http://bf2.slawed.net/sig/43411107/sig.png
Eindelijk wel gevonden inderdaad

Dat EA de stats niet kloppen is een bug, staat ook wel in dit topic

edit: sorry hoor terr

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 28-06-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een eventuele rage voor te zijn: Je hoeft niet allemaal je stats te posten. Niemand zal het namelijk iets interesseren om tientallen stats te zien - Niemand zal ze allemaal doorkijken. Daarnaast (en daardoor) heeft het geen discussiewaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:39:
Goed negen van de tien keer haal ik het einde van de ronde niet, m'n awards worden dan ook niet onthouden door BFHQ. Zo irritant, en dan beweren sommige dat de release van BF2 netjes verloopt?

Ze hadden beter dat ranking systeem later kunnen lanceren, ipv dit brakke systeem wat enkel irritaties opleverd.
Worden de statspunten niet meegenomen als je voortijdig de game afbreekt (netjes ingame)? Dat zou ik erg slecht vinden namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Energy99 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:16:
[...]

De meeste ranked servers laten unlockte wapens niet toe op de server... is wel zo eerlijk voor alle spelers.. Als je een server joint kan je zien of ie unlockte wapens toelaat of niet; er staat dan zoiets bij "Unlocked weapons = 0"
Ja oke dat klopt wel maar ik dat waren gewoon ff een paar dingen die me opvielen.
En wat je zei over dat er bij server info bij "Unlocked Weapons" 0 staat, daar klopt bij mij nooit iets van :?
De ene keer is het wel en de andere keer weer niet.
Helemaal logisch is het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:18:
[...]

Ja oke dat klopt wel maar ik dat waren gewoon ff een paar dingen die me opvielen.
En wat je zei over dat er bij server info bij "Unlocked Weapons" 0 staat, daar klopt bij mij nooit iets van :?
De ene keer is het wel en de andere keer weer niet.
Helemaal logisch is het niet :P
Wat betekent "unlocked weapons 0" uberhaubt? Alleen in dit topic kun je al 3 verschillende betekenissen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:19:
[...]

Wat betekent "unlocked weapons 0" uberhaubt? Alleen in dit topic kun je al 3 verschillende betekenissen vinden.
Nou het lijkt met dat 0 uit is en 1 aan, tenminste dat is in de meeste gevallen wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:22:
[...]

Nou het lijkt met dat 0 uit is en 1 aan, tenminste dat is in de meeste gevallen wel zo.
Ja dat is duidelijk maar is het dat je daar geunlockte wapens mag gebruiken, dat je daar uberhaubt wapens kunt unlocken of dat alle unlockable wapens voor iedereen beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:19:
[...]

Ik neem aan:
Unlocked weapons 0 = laat GEEN unlockte wapens toe op de server
Unlocked weapons 1 = laat WEL unlockte wapens toe op de server
B)
Edit: voor de verandering weer s te laat :P

[ Voor 8% gewijzigd door Energy99 op 28-06-2005 21:25 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:39:

Yes ik had toenet 3 medailes gehaald, wel een crash natuurlijk voordat de ronde was afgelopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Energy99 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:24:
[...]

Ik neem aan:
B)
Die optie hebben we al eerder gehoord :) Helaas wet niemand het zeker (iedereen komt aan met "ik neem aan" of "ik denk").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist Lance Corporal geworden maar wanneer kan ik nu een wapen unlocken? ik kan dat nu namelijk nog niet doen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Energy99 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:24:
Ik neem aan:
B)
Nee bij 1 zijn voor iedereen alle wapens beschikbaar, bij 0 alleen degene die je geunlockt hebt. Het is dan ook Global Unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand bevestigen dat wanneer je een game speelt en je vliegt eruit na een ronde door een of andere reden dat je punten en onderscheidingen wel getrackt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:37:
kan iemand bevestigen dat wanneer je een game speelt en je vliegt eruit na een ronde door een of andere reden dat je punten en onderscheidingen wel getrackt zijn?
Dat zou je dan moeten testen. Als ik de laatste paar posts hier lees is dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:41:
[...]

Dat zou je dan moeten testen. Als ik de laatste paar posts hier lees is dat niet zo.
oke bedankt, zeer jammer dit, maar goed we gaan vrolijk verder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51
wtf, mijn stats zijn door de war. Ik ben ineens mijn global ranking kwijt, en ben weer terug private first class, wat is dit :? Tijdens het spelen op een server kreeg ik ook ineens weer de basic anti-tank badge enzo, wat is er aan de hand?

Dit gebeurde na het spelen op een vage server waar na elke ronde alle scorelijsten leeg waren enzo. Nu staat mijn wapen in BFHQ ook ineens weer locked en kan ik hem niet meer gebruiken, lekker dan :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
Tuesday 06.28.2005 [1:45PM]
Version 1.120 of the PB Server for BF2 has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page. This is a maintenance release.

Van de Punkbuster website, lijkt erop dat BF2 weer cheatresistant is :+

offtopic:
Gamen met GoT--> www.dbf-clan.nl.tt/got.php

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:29:
Ik ben zojuist Lance Corporal geworden maar wanneer kan ik nu een wapen unlocken? ik kan dat nu namelijk nog niet doen, klopt dat?
Nevermind, ik startte bf2 net weer op en toen kreeg ik wel de mogelijkheid om een wapen te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Morax schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:50:
wtf, mijn stats zijn door de war. Ik ben ineens mijn global ranking kwijt, en ben weer terug private first class, wat is dit :? Tijdens het spelen op een server kreeg ik ook ineens weer de basic anti-tank badge enzo, wat is er aan de hand?

Dit gebeurde na het spelen op een vage server waar na elke ronde alle scorelijsten leeg waren enzo. Nu staat mijn wapen in BFHQ ook ineens weer locked en kan ik hem niet meer gebruiken, lekker dan :/
Zelfde heb ik nu dus ook. Sommige medals heb ik nog wel, voor de rest is alles leeg. Volgens sommige zou het weer goed moeten zijn na een tijdje. Wellicht dat de server overbelast is en dat daarom default waardes worden weergegeven? Sommige medals / lintjes kun je meerdere keren krijgen trouwens. Ik heb nu al meerdere keren basic medic combat gekregen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:02:
[...]

Zelfde heb ik nu dus ook. Sommige medals heb ik nog wel, voor de rest is alles leeg. Volgens sommige zou het weer goed moeten zijn na een tijdje. Wellicht dat de server overbelast is en dat daarom default waardes worden weergegeven? Sommige medals / lintjes kun je meerdere keren krijgen trouwens. Ik heb nu al meerdere keren basic medic combat gekregen bijvoorbeeld.
Heb hier ook zoites vaags heb al 3x een basic armor award oid gehad en staat er geneens bij.
1e keer was al 2 dagen geleden |:(

Voorderest zijn de stats wel erbij gerekend heb ook andere awards gehad en die staan er wel al bij.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51
Nou, ik heb 1 keer basic anti-tank spul gehad. Ondertussen ruim 10 keer zoveel wagentjes erbij kapot gemaakt en nog steeds geen tweede keer gehad :/

Edit:
Stats zijn weer terug en ok btw. Maar ik kon echt op de laatste 2 server niet met mijn unlocked wapen spelen, en ik stond in de player list als private...

[ Voor 37% gewijzigd door Morax op 28-06-2005 22:15 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

als jullie bezorgd zijn over performance dan draai maar eens 64bots 6controlpoints én debug aan :+
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/p.verhoeven01/bf2debug.jpg

't loopt heerlijk zelfs tot en met 64bots hier, alle vehicles, planes maar nu stottert ie :D kan wel m'n dalian singleplayer 32/64 fatsoenlijk debuggen nu. :) * iH8 heeft hulp.

[ Voor 24% gewijzigd door iH8 op 28-06-2005 22:21 ]

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

ik weet niet of het al een keer is voorbij gekomen, maar ik kan de resolutie van het spel niet hoger krijgen dan 1152 x 864, terwijl de native res. van mijn monitor 1280 x 1024 is.
videokaart is een GF 6800 GT, met de nieuwste 77.72 forceware drivers :?

weet iemand de truuk?

@bacoNL, hm, als ik niet de enige ben, is het wellicht handig dit in een startpost te vermelden.
weet je hoelang het duurt om 8 delen battlefield te doorzoeken?

[ Voor 23% gewijzigd door D3ton4tor72 op 28-06-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Gedraag je :{

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idem hier ... al mijn stats staan nu op 0 en ik was net ff goed bezig ;( (naar mijn normen dan :p)

Dit komt toch weer goed hoop ik ?

Eigenlijk wel jammer dat je ook lokaal niet kunt ranken (enkel voor jezelf dan) en zo dingen unlocken :(

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/score_klein.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:47
Het help om een paar keer in en uit te loggen.
Je stats zijn niet weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:47

Sjod

Ik ben goed luisterend

http://www.digitalsoftware.se/BF2_Connector.v1.0.rar

Fix voor Ase zodat je direct kan connecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Op IRC hoorde ik dat het gebruik problemen geeft met ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40
Was juist begonnen om af en toe (gisteren en vandaag) op tracked servers te gaan spelen. Heb al wat punten gehaald maar er verandert totaal niks... :? ? Alles blijft netjes op 0 staan, hoe zit dit? Ik speel trouwens met de account die ik aangemaakt had bij de demo (lijkt me niks uit te halen, maar meld het ff). Zou het te maken kunnen hebben met het hierboven genoemde?

edit: Hmm heb al puntjes gekregen, duurt waarschijnlijk een tijdje voor het erbij komt. :z

[ Voor 21% gewijzigd door mach2 op 28-06-2005 23:15 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:35

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

tis nogal een gepongel, en heb je em zelf (succesvol) getest!? voordat ik weer stukken ga maken !? :P :>

thnx bor :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door SAiN ONeZ op 28-06-2005 23:11 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:47

Sjod

Ik ben goed luisterend

sain onez schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:10:
tis nogal een gepongel, en heb je em zelf (succesvol) getest!? voordat ik weer stukken ga maken !? :P :>

thnx bor :Y)
Net getest, maar is niet echt een aanvulling, tegen de tijd dat je ingelogd bent met je account is de server al weer vol.

Jammer, had er hoop op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook punten verliezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, die FPS winst met de Omegadrivers lijkt mij natuurlijk ook wel wat, maar ik zie dat de meest recente drivers gebaseerd zijn op 66.93. Hebben jullie geen shader problemen? (77.30 beta was niet voor niets meegeleverd met demo).

Edit: OMFG, ik heb dus een nvidia, even niet aan gedacht dat er ook nog andere chip bakkers waren :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Emiel1984

Made in NL

dinsdag 28 juni 2005 @ 20:29:
Goedeavond ik wou net even het filmpje "BF2_Wetlands_FINAL.AVI " bekijken op mijn PC.

Nadat ik hem had gedownload (256 MB) bleek dat ik geen beeld kreeg bij zowel
WM player als bij de VLC 8.2 player.

Met welke speler hebben jullie dit filmpje wel kunnen weergeven ??
Heeft er iemand een idee... ?? Ander post ik dit morgen wel even in "Software Algemeen" met hopenlijk meer geluk... :|

Edit :

download van klik hier

Mocht iemand ook geinteresseert zijn in deze video 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Emiel1984 op 28-06-2005 23:52 . Reden: aangeven videobestand ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Net nog een paar rondes gespeeld op de ''Strike at Karkand'' map, het blijft zo'n vette map _/-\o_, op de server van King_Louie en het waren super games :*)

Heerlijke Teamplay :D, de ping was verders in orde en ik had vrij weinig last van lag. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Yonix op 28-06-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Yonix schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:58:
Net nog een paar rondes gespeeld op de ''Strike at Karkand'' map, het blijft zo'n vette map _/-\o_, op de server van King_Louie en het waren super games :*)

Heerlijke Teamplay :D, de ping was verders in orde en ik had vrij weinig last van lag. :)
Dat is inderdaad een erg leuke map. Door die map word je haast gedwongen close combat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
weet iemand waar MEC voor staat? Altijd leuk die prijsvraagies :P

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Middle East Coalition.
Wat heb ik gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riffey#4 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 00:34:
Middle East Coalition.
Wat heb ik gewonnen?
De eer ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
Yonix schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:58:

mijn favo map inc FusHe pass <-- die is ook erg vet :) in karkand kan je echt op 1 zon dakje zitten, en das echt het uberdakje. je kan daar echt heel veel zien en pcies boven een vlag. lkkr de enemy bomben met nades. ze kijken toch bijna niet naar boven :P harharhar :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:56

R-B

Blokkert

Furbyk1ller schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 00:35:
[...]

mijn favo map inc FusHe pass <-- die is ook erg vet :) in karkand kan je echt op 1 zon dakje zitten, en das echt het uberdakje. je kan daar echt heel veel zien en pcies boven een vlag. lkkr de enemy bomben met nades. ze kijken toch bijna niet naar boven :P harharhar :) :P
Hmmz, jou kom ik ook overal tegen he.. GTR, BF 2.. (msn :P)
Naja, zie je on battlefield :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HI,

Weet iemand waarom je geen 1280x1024 resolutie kan selecteren in het spel?

dit is niet erg fijn op een tft scherm!

:( :( :( :( :( 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
start icoon editten en zo neerzetten :

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" "bf2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Sjod schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:17:
[...]

Net getest, maar is niet echt een aanvulling, tegen de tijd dat je ingelogd bent met je account is de server al weer vol.

Jammer, had er hoop op :(
ik ben er net effe mee bezig geweest, en krijg 'm al zo ver dat bf2 opstart via ASE...alleen hij moet evengoed nog connecten met de accountserver, om vervolgens gewoon in 't menu terecht te komen..

werkt nog niet 100% dus....maar 't opstarten via ASE lukt in ieder geval al, dus de vooruitzichten zijn goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaMiKaZe schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:39:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" "bf2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
BEDANKT!! kon dat nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
KaMiKaZe schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:39:

bij het selecteren van een profiel gaat die dan weer omlaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch de indruk dat ie 's nachts het lekkerste speelt :p Daar gaat het weinige bioritme dat me nog resteerde ... enfin ... vooral leuk als je zo na een tiental minuten begint te communiceren met elkaar en elkaar helpt. Qua teamplay is dit één van de beste games in mijn rek _/-\o_

Toch nog ff een tukje gaan doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:47
Je komt idd makkelijker op een server s'nachts. Heb net een paar leuke games gespeeld. Er verschijnen ook meer servers in de search trouwens (bij mij dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
yep
net ook een uur of 5 op hydra 50 man server gezeten
heerlijk spelen (kills racken) deze tijd van de dag (nacht).
veel minder kleine kindjes, meer hardcore gamers.
hele tijd squadleader geweest en 6 man in mn squad, goede commanders.
alleen om 1 of andere stomme reden zie je dan dat nog maar 15 van je 25 teamleader in squads zitten....

btw, ook lekker een infantry officer bagde gehaald (squadleader award)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel even wat anders, ik heb het spel ook gekocht maar zit elke keer met een probleem als ik online wil spelen. Zodra ik in de serverlijst zit en ik selecteer een server waar ik op wil spelen dan probeert ie aan te loggen op die server maar binnen de korst mogelijke keren sta ik weer terug in het hoofdmenu. Hij geeft ook aan dat ik mijn netwerk moet nakijken terwijl ik bij andere online games nergens last van hebt. Heeft iemand hier ook last van laat het even weten please want het nogal zonde van het geld op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
RocketKoen schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 06:11:
yep
net ook een uur of 5 op hydra 50 man server gezeten
heerlijk spelen (kills racken) deze tijd van de dag (nacht).
veel minder kleine kindjes, meer hardcore gamers.
hele tijd squadleader geweest en 6 man in mn squad, goede commanders.
alleen om 1 of andere stomme reden zie je dan dat nog maar 15 van je 25 teamleader in squads zitten....

btw, ook lekker een infantry officer bagde gehaald (squadleader award)
Op Hydra staat nu alleen punishment uit maar FF blijft on. Ik werd gisteren dus al paar keer bewust gekilled door teammember en die komen er nu dus zonder straf mee weg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 06:36:
Heel even wat anders, ik heb het spel ook gekocht maar zit elke keer met een probleem als ik online wil spelen. Zodra ik in de serverlijst zit en ik selecteer een server waar ik op wil spelen dan probeert ie aan te loggen op die server maar binnen de korst mogelijke keren sta ik weer terug in het hoofdmenu. Hij geeft ook aan dat ik mijn netwerk moet nakijken terwijl ik bij andere online games nergens last van hebt. Heeft iemand hier ook last van laat het even weten please want het nogal zonde van het geld op deze manier.
Router, ports, forwarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:42:
[...]

oke bedankt, zeer jammer dit, maar goed we gaan vrolijk verder spelen
net wakker en ik keek naar de stats, ze staan er gewoon tussen, dus als je eruit kanlt om een of andere reden krijg je de punten wel maar het duurt wat langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Kaap schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:00:
[...]
Router, ports, forwarding.
Uitgaand verkeer :/

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als ik in de leaderboard kijk, staat mijn positie op 1,1 miljoen ofzo met 0 punten terwijl ik toch echt al een combat score van 280 heb ofzo. Iemand enig idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
toch blijf ik die awards en medals een raar iets vinden, heb je er eindelijk eens 1 gewonnen blijkt het dat hij het toch weer niet opgeslagen is. (ook niet na een paar dagen). hoop dat ze dat eens gauw fixen.

Voor de rest is het toch een verdomd verslavende game. de gameplay is echt super. (zeker in een goed squad verband)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de battlerecorder: er staan bij mij in het scherm LINKS twee 'bookmarks' die niet werken. Als ik ze delete, zijn ze weg, maar nadat ik het spel opnieuw heb gestart, staan ze er weer. Heeft iemand het bestandje al gevonden waar je deze bookmarks met de hand kunt deleten? (ik bedoel dus niet de gedownloade demo's zelf, maar de bookmarks die links in het scherm van de battlerecorder staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:49:
Als ik in de leaderboard kijk, staat mijn positie op 1,1 miljoen ofzo met 0 punten terwijl ik toch echt al een combat score van 280 heb ofzo. Iemand enig idee hoe dat komt?
|:( Sorry hoor maar ik wordt een beetje gek van die vraag! als je gewoon een paar blazijdes terug gaat zie het ook al staan en dan weet dat het een bug is en dat het eraan wordt gewerkt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 09:58
Gunner schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:49:
Waarschijnlijk komt dit doordat het leaderboard al sinds 25-06-05 niet meer geupdate is... :(
De laatste update staat onderaan het leaderboard venster.

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Straks op de DROME lan party (2500 man uit me hoofd) BF2 spelen... Wat word dat een feest _/-\o_

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier regelmatig staan dat je bij 500 of 600 punten een rank omhoog gaat .. ik heb nu 700+ punten en ben nog geen rank omhoog ...

Afbeeldingslocatie: http://bf2.slawed.net/sig/43835942/sig.png

en nee ik laat dit niet zien omdat ik het wil laten zien maar om te laten zien dat ik nog geen rank omhoog ben..

Verder had ik gister een uber potje. Het vliegen ging geweldig, ik had gewoon 41-1 score aan kills/deaths haha was echt heel erg vet had een streak van 41 kills :D
DukeN schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:11:
Straks op de DROME lan party (2500 man uit me hoofd) BF2 spelen... Wat word dat een feest _/-\o_
2150 als het vol komt :) en ik kom ook.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje noob in dit soort dingen, zou je dit in simpele taal willen uitleggen please.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:15:
Ik zie hier regelmatig staan dat je bij 500 of 600 punten een rank omhoog gaat .. ik heb nu 700+ punten en ben nog geen rank omhoog ...

[afbeelding]

en nee ik laat dit niet zien omdat ik het wil laten zien maar om te laten zien dat ik nog geen rank omhoog ben..
Volgens mij hangt het niet alleen maar af van je score, maar ook van ribbons/medals die je hebt gehaald.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Afbeeldingslocatie: http://www.mrdummy.net/gallery/albums/userpics/10001/normal_screen106.jpg
In Operation Clean Sweep sta je met APC wel sterk. Daardoor kan ik hoog scoren.
Echter niet iedereen is bewust van APC nut.

De heli vliegen is niet zo fijntjes. Na aantal keren rond te hebben gevlogen merk ik dat vooral roerbesturing te sloom is. Vergeleken met DC vliegen (daar is roersturing veel heftiger waardoor je beheerst moet sturen, maar dat maakt heli wel mooi flexibel en manouveerbaar) is het dus tekortkoming. Ik ben heli sturing in BF-V alweer beetje vergeten, maar het is waarschijnlijk overgenomen.
Want het is makkelijk om te hangen zonder cursortoetsen te gebruiken.
Het is dus smoother gemaakt zodat beginners ook beetje kunnen landen.
De roersturing is alleen correct als men helemaal stil hangt in de lucht is. Dan kan je snel om je heen kijken. Maar zodra je aan het vliegen bent, is roersturing enorm vertraagd. Zo kan ik niet al vliegend snel omdraaien welke wel kan in DC. Daarvoor moet ik eerst sterk vertragen of strak met muis opzij schuiven. Dat is wel jammer. Dit maakt heli vliegen minder fijn, en dat klopt natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

MrDummy schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:25:
[afbeelding]

De heli vliegen is niet zo fijntjes. Na aantal keren rond te hebben gevlogen merk ik dat vooral roerbesturing te sloom is. Vergeleken met DC vliegen (daar is roersturing veel heftiger waardoor je beheerst moet sturen, maar dat maakt heli wel mooi flexibel en manouveerbaar) is het dus tekortkoming. Ik ben heli sturing in BF-V alweer beetje vergeten, maar het is waarschijnlijk overgenomen.
Want het is makkelijk om te hangen zonder cursortoetsen te gebruiken.
Het is dus smoother gemaakt zodat beginners ook beetje kunnen landen.
De roersturing is alleen correct als men helemaal stil hangt in de lucht is. Dan kan je snel om je heen kijken. Maar zodra je aan het vliegen bent, is roersturing enorm vertraagd. Zo kan ik niet al vliegend snel omdraaien welke wel kan in DC. Daarvoor moet ik eerst sterk vertragen of strak met muis opzij schuiven. Dat is wel jammer. Dit maakt heli vliegen minder fijn, en dat klopt natuurlijk niet.
Precies in DC kan je in volle vaart gewoon ineens omdraaien, bijna dan, dat was echt geweldig _/-\o_
Ik hoop dat er ergens een patch komt met de AH64 zoals die in DC was!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Wat zíjn ribbons precies en hoe haal je ze (wat moet je doen)??

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bertenernie schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:38:
Wat zíjn ribbons precies en hoe haal je ze (wat moet je doen)??
GEwoon goed presteren en dan zie je ze vanzelf in je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DenniZ schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:32:
[...]

Precies in DC kan je in volle vaart gewoon ineens omdraaien, bijna dan, dat was echt geweldig _/-\o_
Ik hoop dat er ergens een patch komt met de AH64 zoals die in DC was!
AH64 :? Het is een Cobra. Ik begrijp nog niet helemaal goed waarom er trouwens geen apaches in BF2 zitten maar cobra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wie zegt dat je mensen moet killen om een zeer mooie score te krijgen? :P
Afbeeldingslocatie: http://img292.echo.cx/img292/6545/screen0098ta.jpg
Alles is gehaald door met helicopter spawns te capturen :Y)
Voordat ik joinde stond China met iets van 50-140 achter :Y) Nu had China gewonnen :*)

En een Basic Helicopter:
Afbeeldingslocatie: http://img292.echo.cx/img292/3558/screen0102om.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Phyxion op 29-06-2005 10:47 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MrDummy schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:25:
[afbeelding]
APC's moeten gewoon een dikke nerf krijgen vs infantery. Ze zijn gewoon te sterk, in urban maps beetje sproeien en je hebt 10 kills gemaakt. Vink beetje te goed eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Kaap schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:45:
[...]
APC's moeten gewoon een dikke nerf krijgen vs infantery. Ze zijn gewoon te sterk, in urban maps beetje sproeien en je hebt 10 kills gemaakt. Vink beetje te goed eigenlijk.
Des te meer reden om die dingen meteen dmv teamplay uit te schakelen :Y)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:43
[...]
Ik vind het juist wel in evenwicht... nu kun je tenminste wat met een APC... in BFV waren ze niks waard. En 10 kills maak je alleen als de tegenstander zo eigenwijs is om telkens op die spawn te respawnen. Bovendien, als 2 mensen anti tank gaan heb je zo'n APC zo kapot.

Prima zo

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ok de enige logische verklaring waarom mensen nog niet in rank zijn gestegen, dit terwijl ze al wel vet meer punten hebben e.d.

Start BF2 op, ga naar BFHQ kijk eens goed naar de leaderboards... last update: 25-06-05 staat erop volgens mij. Zit nu op stage dus ik weet niet of de datum helemaal goed is. Maar daar staat wanneer die lijst voor het laatst is geupdate. :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
DukeN schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:11:
Jammer dat ik dan (daar) moet werken :(

Heeft iemand anders trouwens ook 't probleem met de login servers dat je continu connection refused krijgt? Kword er gek van..

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:30

steveman

Comfortabel ten onder

[...]
In de realiteit vallen die dingen oermakkelijk ten prooi aan een paar gasten met rpg's... dus idd door teamwork moet dat te doen zijn (mits het spel een knip voor de neus waard is)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:54
Nefiorim schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:01:
[...]

Idem :( :P Ik mag (samen met nog wat mensen) de BF2 compo hosten/adminnen :X 32 teams, met de vraag vanuit Drome om er 64 mee te laten doen :X

Dat laatste hebben we maar nee tegen gezegd, maar dan nog heeft de eerste ronde (single elimination, geen poules) 16 wars, die alle 16 binnen 3 uur gedaan moeten worden. De 2e ronde zijn er nog maar 8 wedstrijden, dus dan wordt het (hoewel daar slechts 2 uur voor staat) wat rustiger :P

We zijn iig druk aan het testen en regelen etc :P Voor mij is het belangrijskte: hoe volg ik van 8 wedstrijden tegelijk de ingame chat, en hoe kan ik maps restarten :P

Voor iedereen die van te voren wil oefenen, of er in de 1e ronde al uit ligt, we hebben ook een flink aantal publics :) Alleen tijdens de eerste ronde gaan deze ingezet worden als warservers, omdat we anders wat capaciteit tekort komen :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creegfire
  • Laatst online: 18-09-2024

Creegfire

Wow hey!

Ik hoor van de meeste mensen dat ze problemen hebben om BattleField 2 te spelen. Ik dus helemaal niet bij mij loopt het harstikke goed :) (behalve op mijn interverbinding na) :p maar goed vind het opzicht wel vreemd

*ik weet het dat ik een beetje laat met ben want ik lees dit topic voor de eerste keer pas door :P

//Creegfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak je dit overzichtje ? Lijkt me wel handig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:21:
[...]

http://bf2.slawed.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:21:
[...]

bf2.slawed.net
offtopic:
Op moment van tikken houdt de muis er mee op :(

//EDIT:
Hij doet het weer na vervanging batterijen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Phyxion op 29-06-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net Battlefield 2 gekocht, en hiervoor heb ik alleen de demo gespeeld.

Als ik het probeer op te starten ( met de dvd erin natuurlijk ) krijg ik de melding dat ik alle CD/DVD emulatie software moet uitschakelen. Ik had Daemon-Tools op m'n computer staan maar dat heb ik nu gedeinstalleerd en hij geeft nog steeds dezelfde melding.

weet iemand hier een oplossing voor ? want ik heb geen idee wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:33:
Ik heb dus net Battlefield 2 gekocht, en hiervoor heb ik alleen de demo gespeeld.

Als ik het probeer op te starten ( met de dvd erin natuurlijk ) krijg ik de melding dat ik alle CD/DVD emulatie software moet uitschakelen. Ik had Daemon-Tools op m'n computer staan maar dat heb ik nu gedeinstalleerd en hij geeft nog steeds dezelfde melding.

weet iemand hier een oplossing voor ? want ik heb geen idee wat ik moet doen.
Je moet de emulatie uitschakelen van D-Tools, of van een ander progsel natuurlijk _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 29-06-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik al gedaan, door te unmounten en door de virtual disk drive te disablen, toen deed ie het nog niet dus heb ik daemon-tools geuninstalled maar BF2 wil nog steeds niet starten door dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
misschien staan er nog sleutels in je register en doet hij het daarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:01:
[...]

Heeft iemand anders trouwens ook 't probleem met de login servers dat je continu connection refused krijgt? Kword er gek van..
Me gaat er ook op Drome 12 zijn :Y)
Komen 2100 mensen trouwens B)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:45:
[afbeelding]
Voordat ik joinde stond China met iets van 50-140 achter :Y) Nu had China gewonnen :*)

En een Basic Helicopter:
[afbeelding]
haha dat zie je ook niet vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zal es kijken, thnx spoxer

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 12:34
FnF schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:45:
[afbeelding]

En een Basic Helicopter:
[afbeelding]
ik ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~aalbr000/images/bf2/score.jpg

dat was infantry/spec ops btw

[ Voor 3% gewijzigd door Raegin op 29-06-2005 11:58 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.