[PC] Battlefield 2 - deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.603 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbertz schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:31:
[...]

Tuurlijk, moederbord moet 2 ramstaafjes benaderen of anders 4, lijkt me dat 2 gewoon altijd sneller is! Maar of ik het zeker weet? Nee dat niet :Y)
hmmm, tsja. het zal ongetwijfeld in theorie, maar ik heb zo'n voorgevoeletje dat dat heel marginaal is en je er in de praktijk geen reet van merkt.

Maar ik heb het vaker mis! want ik had ook een voorgevoeletje dat bf2 super stabiel en bugvrij zou zijn!

^^^ geen leuk grapje ^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geldt: Hardware vragen horen hier niet thuis. Dit is Softe Goederen, niet Harde Waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 07:47

Sjod

Ik ben goed luisterend

Ik hoop echt dat er op zeer korte termijn meer ranked servers komen, het is nu gewoon onmogelijk om met collega's online te spelen (ranked dan).

En ik wil toch echt wel die wapens unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbertz schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:47:
[...]

Misschien de website, maar ik vind het ook wel erg overdreven! We zijn niet voor niet het uitschot van de Computer Samenleving! Tweakers :Y)
Ik heb hier momenteel zo'n vijtal games die ik speel ... aangezien ik niet zinnens ben om zoals een dj voortdurend met schijfjes te zitten rommelen gebruik ik ook regelmatig een no-cd patch ... zeg me nu es wat ik illegaal doe ? O-)

Btw, deze namiddag eindelijk vordering gezien in mijn prestaties ... kwam al even tot een score van 35 op een ranked server :p Ik verdien wel bedroevend weinig badges en zo ... Nu ja, als ik dan per abuis een teamkill uithaal doe ik het ook meteen goed 8)7 Enorm vervelend is dit :p Soms zie je het verschil tussen vriend en vijand toch echt wel moeilijk of te laat :X

Verder is dit waarlijk een supergame !

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:39

Bever!

3

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:27:
[...]

Bron???

Vreemd dat ze geen Nvidia driver vermelden. Ze zullen wel weer met de 77.30 getest hebben. Die driver draait BF2 visueel gezien inderdaad correct, maar de performance is bagger. De 77.50, 77.62 en 77.72 zijn veel sneller (oja, IQ is ook nog beter ook met die drivers)!
waar is jouw bron dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een id hoevel dataverkeer een BF2 server ongeveer heeft per maand?

Stel voor 32 users..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:42:
Nog steeds geldt: Hardware vragen horen hier niet thuis. Dit is Softe Goederen, niet Harde Waren.
Dus:

In het BF2 topic (software) vragen of hardware goed werkt met BF2 mag niet.......

en

In een hardware topic vragen of deze RAM config goed werkt met BF2 mag wel.....

m.a.w. in een software topic refereren aan compatible hardware mag niet...
en in een hardware topic refereren aan compatible software mag wel.....

Wat is het verschil?
Als je het mij vraagt is het strikt scheiden van hardware en software niet zo'n goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:44:
[...]

Ik heb hier momenteel zo'n vijtal games die ik speel ... aangezien ik niet zinnens ben om zoals een dj voortdurend met schijfjes te zitten rommelen gebruik ik ook regelmatig een no-cd patch ... zeg me nu es wat ik illegaal doe ? O-)
Niks! Je hebt het spel toch eerlijk gekocht? Dan mag je zelf weten wat je ermee doet! (vindt ik :P)

PS: BIG kan de pot op, wij zijn nerds en tweakers = illigaal :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:15

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:48:

Stel voor 32 users..
80 kbit/seconde/speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjod schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:43:
Ik hoop echt dat er op zeer korte termijn meer ranked servers komen, het is nu gewoon onmogelijk om met collega's online te spelen (ranked dan).

En ik wil toch echt wel die wapens unlocken :)
Inderdaad, dit is geen doen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 20:53
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:49:
[...]

Dus:

In het BF2 topic (software) vragen of hardware goed werkt met BF2 mag niet.......

en

In een hardware topic vragen of deze RAM config goed werkt met BF2 mag wel.....

m.a.w. in een software topic refereren aan compatible hardware mag niet...
en in een hardware topic refereren aan compatible software mag wel.....

Wat is het verschil?
Als je het mij vraagt is het strikt scheiden van hardware en software niet zo'n goed idee.
Het verschil is dat je deze discussie _niet_ hier gaat voeren ;) Daarvoor kan je Terr mailen.
Het is de bedoeling dat de hardware vragen en problemen niet de bovenentoon voeren in dit topic. Daarom horen vragen als "hoe presteert mijn hardware met deze game?" hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met de verrekijker?
Welke class heeft die en hoe gebruik je die???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:07:
Hoe zit het nou met de verrekijker?
Welke class heeft die en hoe gebruik je die???
Sorry hoor maar effe 5 minuten ingame en je weet het welke class die heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:13:
[...]

Sorry hoor maar effe 5 minuten ingame en je weet het welke class die heeft
Na 100x spelen nog niet tegengekomen :(
En je kan toch gewoon antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:09:
[...]

Je heb mensen die veel spelen maar nooit verde komen dan lance koperal 8)
echt lachen hoe sommigen mensen spelen B)
Blij dat ik je kan vermaken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

EbAyzo schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:21:
* Ebayzo heeft opnieuw probs :)

Nadat ik BF2 eindelijk aan de praat heb gekregen met mijn Radeon 9200 (door AGP op 4x te zetten). Crashed het spel nu vaak tijdens multiplayer games! Dik blauw scherm die aangeeft dat de fout zich in mijn SATA RAID .dll zit. Ja lekker dan :/ Ik heb een A7N8X-E Deluxe met SI3112 raid chipset. Kan alleen nergens nieuwe drivers ervoor vinden. Het vage is dat ik in singleplayer geen problemen heb :X

Voor de rest draait het spel nog niet eens zo gek op een 9200. Vloeiend met alles op low @ 1024*768. Maar is toch maar tijdelijk tot mijn 9800 pro terug is van RMA...
Check dit topic:
[rml][ BF2 DEMO] blauw schem bij start spel (alleen multiplayer!)[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
nou ben ik er ongeveer uit (tenminste dat hoop ik) over de problemen die veel mensen hebben met de 6800-serie...

dat is dus waarschijnlijk een compabiliteits probleem tussen nforce3 en nvidia....

en dat zou best wel eens kunnen aangezien de laatste nforce drivers ook alweer iets van 9 maanden oud zijn !

dus nou hoop ik dat er binnenkort een nieuwe nforce driver komt, of een andere oplossing

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Detonator op 28-06-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:22:
[...]

Hij moet niet lullen, hij is zelf ook nog geen Corporal! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
Ik heb sinds kort de prima guide voor BF2.
hier voor iedereen wat info over rankings en score:

Commander score:
Winnende commander krijgt 2x zijn teams gemiddelde score
verliesende commander krijgt 1x de gemiddelde score

Ranks (met een * erachter betekend dat je een unlock krijgt bij deze rank)
  1. Private
  2. Private 1st class
  3. Lance corporal *
  4. Corporal *
  5. Sergeant *
  6. Staff Sergeant *
  7. Gunnery Sergeant *
  8. Master Sergeant *
  9. First Sergeant
  10. Master Gunnery Sergeant *
  11. Sergeant Major
  12. Sergeant Major of the Corps
voor elke rang geld dat je een bepaald aantal punten moet halen om te promoveren
Sergeant major of the Corps gaat alleen naar de hoogst gerankte speler (minstens Sergeant Major) aan het begin van elke maand.

[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 28-06-2005 04:02 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Epitome schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:48:
[...]

Hij moet niet lullen, hij is zelf ook nog geen Corporal! :X
En jij moet even rustig aan doen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wat ik trouwens ook wel apart vond is dat bij het opstarten van het spel de game meldt dat ik me cd emulation software uit moet zetten, anders start hij niet. Alchohol vond hij wel als emulation software maar deamon tools niet. Toch is het eigenlijk belachelijk, je koop emulation software en dan dien ik deze uit te zetten... terwijl het toch niet werkt tenzij je de no-cd crack gebruikt... vaag... 8)7

maar nogmaals.... wat een kicken game! Die helicopters vliegen als een engeltje O-)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:48:

Stel voor 32 users..
Dat ligt er maar net aan. Als het goed is, is de netcode nog net als bij BF1942/BFV en ligt het per speler tussen de 30 en 80 kb per seconde.

Als jij een server hebt, waar continu 32 man inzit (tip: maak voor jezelf een private slot aan :+ ) 24 uur per dag, dan is je dataverkeer:

24*60*60 = 86400 seconden * 31 dagen = 2678400 seconden per maand.
32*80 = 2560 kb per seconde vraagt die server
2678400 * 2560 = 6856704000 kbit per maand = 6,386 TERAbit per maand.

En dat klopt wel, want ik rostte vroegah met mijn DC server (24 man) er ook minsten 2 Tb per maand doorheen. Dat zijn bitjes trouwens, geen bytjes. En ik heb alles naar boven afgerond (31 dagen per maand, 80kbps per speler (wat in praktijk ook zo is).

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugs in BF2:
Hummer...maar dan anders

PS:
RocketKoen schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 04:00:
hier voor iedereen wat info over rankings en score:

Commander score:
Winnende commander krijgt 2x zijn teams gemiddelde score
verliesende commander krijgt 1x de gemiddelde score
.....
voor elke rang geld dat je een bepaald aantal punten moet halen om te promoveren
Sergeant major of the Corps gaat alleen naar de hoogst gerankte speler (minstens Sergeant Major) aan het begin van elke maand.
Hoeveel punten moet je dan halen voor elke rang of staat dat er niet bij, er wordt hier gesproken over 10.000 punten om corporal te worden maar dat leek mij wat veel! :?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Volgens mij heeft dit spel met Ati kaarten veel meer problemen dan met nVidia kaarten lijkt het wel. Mijn broertje heeft een 9800SE , spel schoot telkens op willekeurige tijden naar de desktop, ik heb het opgelost door de lightning en shadereffecten op low te zetten, nu heeft hij er geen last meer van. Ik heb een Geforce FX 5900 en ik speel het spel gewoon zowel met medium als high shader/lightning perfect zonder problemen. Ook een kameraad van mij met een 9800 aiw heeft problemen.

Van de week krijg ik mijn 6800GT binnen, kijken hoe het daarmee wil lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:07
DukeN schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 07:33:
Wat ik trouwens ook wel apart vond is dat bij het opstarten van het spel de game meldt dat ik me cd emulation software uit moet zetten, anders start hij niet. Alchohol vond hij wel als emulation software maar deamon tools niet. Toch is het eigenlijk belachelijk, je koop emulation software en dan dien ik deze uit te zetten... terwijl het toch niet werkt tenzij je de no-cd crack gebruikt... vaag... 8)7

maar nogmaals.... wat een kicken game! Die helicopters vliegen als een engeltje O-)
Je moet de emulation uitzetten, niet het hele programma. Dit staat ook in ea's eigen FAQ op hun site. Er staat zelf een uitleg hoe je bij alcohol en daemon tools de emulatie (safedisk-emulatie) kunt uitzetten. En als je het origineel hebt en daar een image van maakt het je die emulatie ook helemaal niet nodig, terwijl je wel van een image kunt draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08 15:22

Speeder

42 ;)

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:20:
[...]

Na 100x spelen nog niet tegengekomen :(
En je kan toch gewoon antwoord geven?
De verrekijker zit er niet meer in. De plaatsing van de artillerie word gedaan door de war commander.

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 20:09
:D
Hummer...maar dan anders
LOL.. Niet die hummer ;) Maar BF2 in het Nederlands :D
* IJnte lacht hard!

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Het zou wel handig zijn als je ook het aantal punten achter de ranks zou zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 23:35

Rayzman

+31 Rayzman

RocketKoen schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 04:00:
Waar heb je hem vandaan en heb de de pdf of boek versie?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:26:
Bugs in BF2:
Hummer...maar dan anders

PS:

[...]

Hoeveel punten moet je dan halen voor elke rang of staat dat er niet bij, er wordt hier gesproken over 10.000 punten om corporal te worden maar dat leek mij wat veel! :?
Tjah, tis maar wat je veel vind he. Het puntensysteem moet natuurlijk voor zowel n00bs als semi-diehard spelers interessant blijven. Ik heb nu in 10 uur zon 400 punten verdient, en aangezien ik nog een 1000% n00b ben, verwacht ik wel dat 100 of meer punten per uur haalbaar is. Zon dikke 100 uur spelen voor je Corporal valt dus wel mee.... Als het je echt frusteerd dan moet je gewoon wat punten gerichter gaan spelen..

Als je het puntensysteem vergelijk met bv Americas Army, daar verdien je zo gemiddeld 1000 punten per uur, en voor de hoogste rang (100 honor) heb je 1.800.000 punten nodig. Das dus zon 1800 uur (en ja - er zijn dus al honderden die dat hebben !!!), wel grappig is dat je voor 90 honor slechts 900.000 punten nodig hebt, en voor 80 honor weer ongeveer 500.000, en 70 honor weer 350.000...enz.

Zo blijven de n00bs in het begin tóch steeds weer een extra rang verdienen, terwijl de echte die-hards er toch nog een behoorlijke kluif aan hebben om bij de hoogste rang aan te komen..

Ik hoop dat battlefield ook een soortgelijk systeempje heeft... ik heb nog steeds geen precieze puntentabel gezien

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

TRG schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:27:
[...]

Tjah, tis maar wat je veel vind he. Het puntensysteem moet natuurlijk voor zowel n00bs als semi-diehard spelers interessant blijven. Ik heb nu in 10 uur zon 400 punten verdient, en aangezien ik nog een 1000% n00b ben, verwacht ik wel dat 100 of meer punten per uur haalbaar is. Zon dikke 100 uur spelen voor je Corporal valt dus wel mee.... Als het je echt frusteerd dan moet je gewoon wat punten gerichter gaan spelen..

Als je het puntensysteem vergelijk met bv Americas Army, daar verdien je zo gemiddeld 1000 punten per uur, en voor de hoogste rang (100 honor) heb je 1.800.000 punten nodig. Das dus zon 1800 uur (en ja - er zijn dus al honderden die dat hebben !!!), wel grappig is dat je voor 90 honor slechts 900.000 punten nodig hebt, en voor 80 honor weer ongeveer 500.000, en 70 honor weer 350.000...enz.

Zo blijven de n00bs in het begin tóch steeds weer een extra rang verdienen, terwijl de echte die-hards er toch nog een behoorlijke kluif aan hebben om bij de hoogste rang aan te komen..

Ik hoop dat battlefield ook een soortgelijk systeempje heeft... ik heb nog steeds geen precieze puntentabel gezien
Dat ben ik opzich wel met je eens. Ware het niet dat het rond 20:00 enorm lastig is om een vrij plekje te vinden op een ranked EU server.

Dit komt omdat sommige mensen hebben ontdekt dat je helemaal niet gekicked word als je AFK bent. Dus die idlen gewoon op de server zodat ze altijd een plekje hebben.

Daarnaast blijkt dat bepaalde clans locked rank server hebben. En daar hebben ze dan wat leuke trucjes bedacht om 700 punten per ronde te halen.

DICE heeft kennelijk ook niet goed nagedacht over baserapen. Ik heb herhaaldelijk mensen in een niet veroverbare basis rondhangen. Die gaan dan met een APC iedereen te lijf.

Dus het hele ranking systeem is een beetje mislukt wat mij betreft.

[ Voor 5% gewijzigd door Shuriken op 28-06-2005 10:42 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Bartjuh schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:52:
Volgens mij heeft dit spel met Ati kaarten veel meer problemen dan met nVidia kaarten lijkt het wel. Mijn broertje heeft een 9800SE , spel schoot telkens op willekeurige tijden naar de desktop, ik heb het opgelost door de lightning en shadereffecten op low te zetten, nu heeft hij er geen last meer van.
Ik heb ATi kaart, een 9600XT. Ook hij shoot soms even in het begin naar desktop, maar ik kan voor 2e poging wel nog een keer starten en dan blijft ik wel in de programma.
Heb al uren probleemloos kunnen spelen. Ik bouw mijn Windows netjes op, zet geen rotzooi aan programma's neer en neem alleen wat ik nodig heb.
----
Game Jackal heb ik geprobeerd, maar werkt niet samen met Anti Blaxx. Ik zoek nog uit welke emulatie gedeelte boosdoener is. Nu moet ik steeds DVD erin leggen met Anti Blaxx.
----
De spel is nog steeds mooi om te spelen. De dynamische schaduwen zijn mooi om te zien, al zijn ze bitje brokkelig. Maar 1 DING zijn ze vergeten. JE EIGEN SCHADUW zijn ze vergeten?
Je ziet anderen wel eigen schaduw hebben, maar als je zelf naar je voeten kijkt, zie je geen schaduw van jezelf. Je kan dus niet zien hoe je je hand opsteekt en zo. Raar hoor.
(de schaduwen van je eigen voertuigen zijn wel aanwezig, maar niet je eigen lichaam)

Het vliegen met heli gaat wel iets minder geweldig. Het is waarschijnlijk simpel gehouden, want ik kan niet eenvoudig speciale moves a la DC doen. De heli's in DC zijn sneller en directer.
Ik heb wat leuke shotjes geselecteerd voor jullie:

Sommige spelers hebben gekke namen...
Afbeeldingslocatie: http://www.mrdummy.net/gallery/albums/userpics/10001/normal_screen040.jpg
Je vraagt je af waar de schaduwen vandaan komen...
Afbeeldingslocatie: http://www.mrdummy.net/gallery/albums/userpics/10001/normal_screen047.jpg
Arme soldaat, ingemetseld in de grond....
Afbeeldingslocatie: http://www.mrdummy.net/gallery/albums/userpics/10001/normal_screen053.jpg
Zeker slechte piloot.... (Meest onrealisitsche is dat ik ook nog ermee weg kan vliegen!!!)
Afbeeldingslocatie: http://www.mrdummy.net/gallery/albums/userpics/10001/normal_screen082.jpg
Meer shotjes: http://www.mrdummy.net/gallery/index.php?cat=9 (de bovenstaande staan in de humor album) :P
----
Oh ja, er wordt binnenkort MOD kit verwacht:
http://www.eagames.com/of...d/battlefield2/us/mod.jsp

Dat wordt leuk, met nieuwe mappen en misschien wel wat verbeteringen voor BF2! :P
Wacht es even.... BF-V kent echte tunnels. Ik heb nog geen tunnels gezien in BF2????

[ Voor 7% gewijzigd door MrDummy op 28-06-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Waarom een nederlandse installatie? Hoor je ook alle berichten in het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Grijns schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:48:
Waarom een nederlandse installatie? Hoor je ook alle berichten in het nederlands?
neen, die blijven gewoon engels.

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

iH8 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:50:
[...]

Dacht het niet... de meeste belachelijke opmerkingen komen voorbij, zeker 25% van alle nederlandse zinnen in incorrect en dus zeer slecht vertaald door een of andere taiwanees met een LOI cursus..

Beste kwalijke zaak, want ik krijg nu soms echt het gevoel dat ik naar een kinderspel zit te kijken (sims idee)

EDIT: de gesproken opmerkingen blijven engels/chinees/gebrabbel.. maar de ingame text dus niet

[ Voor 10% gewijzigd door TRG op 28-06-2005 11:02 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Grijns schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:48:
Tsja, dat wist ik niet dat ik Engels moet kiezen in het begin van installatie. Maar goed, ik ga straks nog wel op Engelse taal overgaan. Voordeel is wel dat missie teksten van elke map makkelijk te lezen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
iH8 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:50:
[...]

Nederlandse installatie betekent engelse geluiden met nederlandse tekst. TE belachelijk voor woorden!

Engels installatie: voice command "thank you", dan staat er in beeld zoiets als: Thanks, I owe you one of Thanks champ!

Bij de Nederlandse installatie komt er dan te staan: die hou je tegoed van me!

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Robbertz schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 06:55:
[...]

En jij moet even rustig aan doen! :/
Ik weet het, ben al op de helft! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Bartjuh schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:52:
ik heb het opgelost door de lightning en shadereffecten op low te zetten, nu heeft hij er geen last meer van. shader/lightning perfect zonder problemen.
Ooohh! Bliksem? In welk level zit dat? Nog niet gezien! ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:05:
[...]
Nederlandse installatie betekent engelse geluiden met nederlandse tekst. TE belachelijk voor woorden!

Engels installatie: voice command "thank you", dan staat er in beeld zoiets als: Thanks, I owe you one of Thanks champ!

Ja, de Nederlandse teksten zijn niet echt (echt niet) geweldig.
Heb trouwens ook een zinsconstuctiefout ontdekt in het menu bij het laden van de map.
"Je wint als je de tegenstanders geen tickets meer over heeft". :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:31:
[...]

Ja, de Nederlandse teksten zijn niet echt (echt niet) geweldig.
Heb trouwens ook een zinsconstuctiefout ontdekt in het menu bij het laden van de map.
"Je wint als je de tegenstanders geen tickets meer over heeft". :?
Ik heb ook NL geinstalleerd. Is het makkelijk dit om te zetten naar EN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Kaap schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:05:
[...]

Dat is net hetzelfde als bijvoorbeeld Cartoons met een Nederlandstalige ''Voice-Over'' :r :p

Afbeeldingslocatie: http://img283.echo.cx/img283/5280/screen0224nw.th.jpg

Goh, wat lijken die gozers toch veel op elkaar......tweeling? :p

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 28-06-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
EbAyzo schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:21:
SATA RAID problemen... A7N8X-E Deluxe met SI3112 raid chipset...
FYI: op support.asus.com staan de laatste Sil3112 RAID drivers voor je mobo: 2004/08/26update, versie 1.0.0.50. Direct d/l link (ook al staat die in de 3114 map, het zijn wel de 3112 drivers, zie readme): http://dlsvr01.asus.com/p...on/3114/Silicon_v1050.zip (29MB).
BTW zoals bosaap22 eigenlijk al aangaf is er hier een ander topic voor.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:05:
[...]

Tsja, dat wist ik niet dat ik Engels moet kiezen in het begin van installatie. Maar goed, ik ga straks nog wel op Engelse taal overgaan. Voordeel is wel dat missie teksten van elke map makkelijk te lezen is. :)
´
Dan zal ik BF 2 ook maar opnieuw instaleren en op engels instaleren, of kun je dat nog ingame ergens wijzigen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:22:
[...]

ja sorry niet op jouw bedoeld of zo maar ik ben is een keer met klasgenootje mee gegaan :+ LoL hij speelde pas raar :O (Hij was Oh zo voorspelbaar)

Gaat hij boven staan bij een trap en dan nog in het midden en niet aan de zijkant......
nog ene vorobeeld gaat hij een uitgang dekken maar zijn rug staat tegen een open deur opening :+
jah dan vraag je gewoon om afgeschoten te worden.

En hij speelde het spel al van het begin, sommigen mensen kunnen het gewoon niet.
niet dat ik pro ben of.... dat duurt nog een tijdje :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:43:
[...]

´
Dan zal ik BF 2 ook maar opnieuw instaleren en op engels instaleren, of kun je dat nog ingame ergens wijzigen :?
Nee, ik heb het zelf via het register geprobeerd maar dat lukte niet. Je moet echt reinstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Kaap schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:51:
[...]
Nee, ik heb het zelf via het register geprobeerd maar dat lukte niet. Je moet echt reinstallen.
Dat heeft zeker te maken met bitmaps en taalfiles..... Maar gelukkig staan de persoonlijke instellingen apart in Mijn Documenten, right? Daar zag ik profiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

MaTr1x schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:39:
[...]

FYI: op support.asus.com staan de laatste Sil3112 RAID drivers voor je mobo: 2004/08/26update, versie 1.0.0.50. Direct d/l link (ook al staat die in de 3114 map, het zijn wel de 3112 drivers, zie readme): http://dlsvr01.asus.com/p...on/3114/Silicon_v1050.zip (29MB).
BTW zoals bosaap22 eigenlijk al aangaf is er hier een ander topic voor.
Bedankt voor de hulp in iedergeval! Zal vanavond eens kijken welke driverversie ik er momenteel op heb! Asus site was gister weer brakkie brakkie dus kon niet goed kijken.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel momenteel met veel plezier BF2.
Het enige waar ik me aan erger en waar ik zo gauw geen andwoord op kon vinden is het feit dat ik ondanks een redelijk systeem toch vaak heb dat het eventjes vast lijkt te lopen.
Zelfs nu ik net klaar ben met formateren van de pc.
Ik heb de nieuwste videodrivers.
IK heb alles op high staan en aa 4*.
P4 3ghz 1024mb met een x800xt pro.

Iemand een idee of dit een hard/software probleem is en wat er aan te doen.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:53:
Het enige waar ik me aan erger en waar ik zo gauw geen andwoord op kon vinden is het feit dat ik ondanks een redelijk systeem toch vaak heb dat het eventjes vast lijkt te lopen.

Alvast bedankt.
zet aa op 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt.
Wat is de gemiddelde lag die je in de game hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt.
Lightning effects ofzo, op MED zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
hebben meer mensen sinds vandaag last van; dat er na elke game je een error krijgt "error reading from server" vervelende is nl. dat je elke keer uit je account word gegooit.

[ Voor 6% gewijzigd door harryvos op 28-06-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er zijn 100% zeker werkende cheats. Ik zat net in een ranked! server waar Terra.Dawning een score had van 78 terwijl de rest nog rond de 4 oid zat. Hij wist elke keer precies waar de vijandige spelers zaten. Ik heb zijn squad gejoined en ben bovenin de tank gaan zitten die hij bestuurde. Zonder dat ik ook maar 1 speler zag wist hij ze in rap tempo stuk voor stuk af te schieten. Dit ging op zo'n manier dat dit echt niet zonder cheat kon. Je kon aan zijn acties gewoon zien dat hij door muren en gebouwen etc heen kon kijken.

Dat soort lamers verdienen een gobal permban imho. Ik snap de lol zowiezo niet als je moet cheaten.. Blijkbaar had deze persoon geen skills en had ie daarom compensatie nodig ofzo.

En dan reageert er ook niemand op een kickvote he?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

misschien ben jij wel een onwijze nub, en hij is hij gewoon uberliet.
klaar....

:p
Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:05:
Er zijn 100% zeker werkende cheats. Ik zat net in een ranked! server waar Terra.Dawning een score had van 78 terwijl de rest nog rond de 4 oid zat. Hij wist elke keer precies waar de vijandige spelers zaten. Ik heb zijn squad gejoined en ben bovenin de tank gaan zitten die hij bestuurde. Zonder dat ik ook maar 1 speler zag wist hij ze in rap tempo stuk voor stuk af te schieten. Dit ging op zo'n manier dat dit echt niet zonder cheat kon. Je kon aan zijn acties gewoon zien dat hij door muren en gebouwen etc heen kon kijken.

Dat soort lamers verdienen een gobal permban imho. Ik snap de lol zowiezo niet als je moet cheaten.. Blijkbaar had deze persoon geen skills en had ie daarom compensatie nodig ofzo.

En dan reageert er ook niemand op een kickvote he?

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Voor mensen met een ATi kaart:
Klik
Nieuwe Omega's (5.6) zijn uit, blijken zeer goede performance te geven :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 28-06-2005 13:17 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuriken schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:37:
[...]
Dit komt omdat sommige mensen hebben ontdekt dat je helemaal niet gekicked word als je AFK bent. Dus die idlen gewoon op de server zodat ze altijd een plekje hebben.

Daarnaast blijkt dat bepaalde clans locked rank server hebben. En daar hebben ze dan wat leuke trucjes bedacht om 700 punten per ronde te halen.

DICE heeft kennelijk ook niet goed nagedacht over baserapen. Ik heb herhaaldelijk mensen in een niet veroverbare basis rondhangen. Die gaan dan met een APC iedereen te lijf.

Dus het hele ranking systeem is een beetje mislukt wat mij betreft.
Die idle gasten ook al tegengekomen en een kickvote reageren nooit genoeg mensen op ook niet als je het in 3 talen uitlegd wat er aan de hand is! :(

700punten per ronde???? :? Hoe krijgen ze dat voor elkaar dan???
Ik heb nog niet eens iemand gezien die 100 punten haalde in 1 ronde! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:22:
[...]

Die idle gasten ook al tegengekomen en een kickvote reageren nooit genoeg mensen op ook niet als je het in 3 talen uitlegd wat er aan de hand is! :(

100 punten in 1 ronde is wel te doen.. heb ik al 3x gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

koper137 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:16:
misschien ben jij wel een onwijze nub, en hij is hij gewoon uberliet.
klaar....

:p

[...]
Duidelijk dat je zijn "zogenaamde skills" niet ingame hebt gezien. Het waren gewoon dingen die niet konden als je normaal speelt. Niet een keer maar telkens weer! Overigens is dat wij jij post het "excuus" waar de meeste cheaters zich achter verschuilen.

In een van de eerdere delen stonden toch ook al screens van een werkende cheat waarbij alle tegenstanders rood werden en door gebouwen waren te zien?

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 28-06-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:33:
[...]

In een van de eerdere delen stonden toch ook al screens van een werkende cheat waarbij alle tegenstanders rood werden en door gebouwen waren te zien?
Je bedoeld champs,
Ja dit is nog steeds mogelijk. zelfs door de nieuwe PB. Echt ongeloofelijk dat ze er niks op kunnen vinden. Het is namelijk een DLL bestand dat veranderd wordt, niet tof dus.

Maarja er zullen altijd cheaters blijven, helaas.. ze vergalle de game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:22:
[...]

Ik zag screens in het EA support forum: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=1756

http://www.psychodreams.com/untitled.JPG
Resizen voortaan ;)

Theorie:
Een clanmember start een tweede (pruts) account.
Hij logt in op de server aan US kant. Een ander clanmember logt in en word US medic. Een derde member word MEC.
De MEC gast schiet de ene neer. De US medic revived em. De MEC gast schiet em weer neer enz.

Omdat je een locked server hebt word je verder niet gestoord en kan je als clan zijnde een mooie score opbouwen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 15:03 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

FnF schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:17:
Voor mensen met een ATi kaart:
Klik
Nieuwe Omega's (5.6) zijn uit, blijken zeer goede performance te geven :Y)
Ben nu aan het downloaden en zal ze in de loop van de middag even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik de demo geen ruk aan. Slechte graphics (6800 ultra) zelfs wanneer ik alles op high zet en AI is gewoon niet te vinden. Kan ik ook online demo spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Mister I schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:54:
[...]

Ben nu aan het downloaden en zal ze in de loop van de middag even proberen :)
Zijn dat ook officiele radeon drivers? Ik zie ze op de ati site staan, ja dus _/-\o_

wat is er dan beter aan btw ter behoeven van BF2?

[ Voor 19% gewijzigd door DukeN op 28-06-2005 14:05 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:57:
Persoonlijk vind ik de demo geen ruk aan. Slechte graphics (6800 ultra) zelfs wanneer ik alles op high zet en AI is gewoon niet te vinden. Kan ik ook online demo spelen?
heb je het al geprobeerd? heb je de startpost gelezen?
mensen, denk nou eens na voordat je domme vragen stelt

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:32

ReLight

echo("What Now ? !")

Volgends mij worden locked servers nog steeds niet ge-ranked.

@BOR de wolluf: Kan die gast dmv de Commander optie niet gezien hebben waar iedereen zat ? Gebruik ik ook in close combat, erg makkelijk :)

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuriken schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:52:
[...]

Ik zag screens in het EA support forum: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=1756

theorie:
Hij logt in op de server aan US kant. Een ander clanmember logt in en word US medic. Een derde member word MEC.
De MEC gast schiet de ene neer. De US medic revived em. De MEC gast schiet em weer neer enz.

Omdat je een locked server hebt word je verder niet gestoord en kan je als clan zijnde een mooie score opbouwen 8)7
Dat had ik nou juist van een clan niet verwacht, is wel erg kinderachtig als je zo aan je score moet komen, van mij mag EA dit soort mensen een ban opleggen. :(
Als het bij EA in het forum staat wat vinden zij er zelf van dan??? :? !

Was het ook niet zo dat je minstens met een X aantal mensen moet zijn voordat de ranking gaat werken> Ik dacht dat je minstens met 10 man moest zijn ofzo! :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel klote dat ik met me fx5200 alles graf lelijk is en ik ook nog een ping van 100 heb :(
en die ping ligt aan me pc niet aan me verbinding tenzij je ineens meer dan 1 mbit up nodig
hebt voor een spelletje.

maar goed dan maar een 9800 ofzow kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

DukeN schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:02:
[...]

Zijn dat ook officiele radeon drivers? Ik zie ze op de ati site staan, ja dus _/-\o_

wat is er dan beter aan btw ter behoeven van BF2?
Het zijn Omega drivers en geen catalyst, maar heb ze net geïnstalleerd en ik wordt nu naar mijn desktop teruggegooid elke keer tijdens het laden, dus we gaan nog ff rustig verder klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Shuriken schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:52:
[...]

[afbeelding]
Theorie:

Dat is de oude techniek die veel clans ook al gebruikten in Bf-V en 1942 (zonder reviven dan). Gewoon meerdere "clients" starten en op je eigen server inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Lag... IK heb alles op high staan en aa 4*.
Zie mijn eerdere post: [rml]MaTr1x in "[ PC] Battlefield 2 - deel VIII"[/rml]

BTW online speel ik nou met 2xaa, 100% viewing distance, alles op high, behalve dynamic lightning, dynamic shadows en lightning, die staan op medium. Zelfs met een 2500+ Mobile @ 2,2GHz op een DFI nF2 mobo, 1,25GB RAM en een X800XT PE speelt dit zó toch lekkerder dan alles voluit. Beter iets minder mooi dan steeds te laat zijn door lag ;)

Gisteren trouwens de hele avond op de 'CoDC BendeBeukers.nl server' gespeeld en dat was echt vet relaxed, veel in squads gespeeld, werd veel samen gewerkt :*) . Ook de vijand, kwamen ze in een hele zooi buggies tegelijk een bases binnenstormen :) .

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Omg ik heb even gezocht op cheats voor Bf-2. Gevonden: No-fog, no gras, red skin players, wallhacks. Ze mogen wel een pb update de deur uit doen als je het mij vraagt. Cheats verpesten dit soort games erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mja geef het anders nog ff extra aandacht inclusief wat hints kwa zoekwoorden DAT zal helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:57:
Ga maar eens serieus aan de gang met de demo, vooral online spelende... dan zul je binnenkort spijt hebben van die opmerkingen...

Grafisch zeer mooi, ZEER verslavend en boeiend...

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Signs of a patch found!

Duurt niet lang meer dus. Ik las op dat forum ook ergens dat Gamecenter (van Gamespot) Gamespy gaat vervangen. Geruchten of niet: ben benieuwd :)

[ Voor 16% gewijzigd door BlueAce op 28-06-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 20:56

R-B

Blokkert

hmmz, eindelijk spel binnen gekregen. NAtuurlijk online geprobeerd. En meteen onwijs gaan ergeren aan die gasten die gwn niet samenwerken of zelfs teamkillen..

* R-B komt dus vaker langs op tweakers server.. Tot morgen :D (Heet ingame ReDXraD)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:34:
[...]

mja geef het anders nog ff extra aandacht inclusief wat hints kwa zoekwoorden DAT zal helpen :)
Elke moron die iets in google in kan typen kan het vinden hoor. Ik heb ook geen echte zoektermen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:43:
[...]

Elke moron die iets in google in kan typen kan het vinden hoor. Ik heb ook geen echte zoektermen gebruikt.
Maar jij ergert je er blijkbaar wel aan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

BlueAce schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:40:
Signs of a patch found!

Duurt niet lang meer dus. Ik las op dat forum ook ergens dat Gamecenter (van Gamespot) Gamespy gaat vervangen. Geruchten of niet: ben benieuwd :)
Nu al :? . Ik vind er eigenlijk niet zo heel veel bugs in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BlueAce schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:40:
Signs of a patch found!

De reacties / klachten in dat topic zijn ook wel interessant om te lezen. Sommige gaan er al vanuit dat EA de support eigenlijk nu al heeft opgegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 28-06-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:52:
[...]

De reacties / klachten in dat topic zijn ook wel interessant om te lezen. Sommige gaan er al vanuit dat EA de support eigenlijk nu al heeft opgegeven.
Heb je eindelijk mensen gevonden die net zo negatief zijn als jij! Hoera!

Topic staat ook vol met onzinnige opmerkingen over geen support bla bla, zeker vergeten dat er voor BF1942 meer dan 6 patches zijn uitgebracht?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:37:
[...]

Je vraagt je af waar de schaduwen vandaan komen...
[afbeelding]
Dat mannetje ligt op de bovenste etage van het gebouw achter je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha een patch...

EA heeft zelf dat nog niet eens officieel aangekondigd, eerst daar maar eens op wachten. En dan nog als ze het gaan aankondigen dan staat er waarschijnlijk in een zin "very soon" dan is dat ongeveer een maand, en "soon' alleen is ongeveer 2 maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 15-08 19:35
Ik merk dat er ineens heel veel ranked servers zijn gelanceerd vandaag :)

[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Detonator op 28-06-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 17-09 21:51
Rayzman schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:26:
[...]
Waar heb je hem vandaan en heb de de pdf of boek versie?
PDF, boek heb ik nog niet gezien in NL
DesertShooter schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:15:
[...]
Het zou wel handig zijn als je ook het aantal punten achter de ranks zou zetten!
wou leuk zijn ja... staan alleen niet in de primaguide.
wat ik tot nu toe weet = 1e 500, 2e 1000 en 3e rank 10.000 punten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:07
iemand in dat draadje waar ik het meer dan mee eens kan zijn:
The game is phenomenal so far. Does it have bugs? Yes. There's always bugs. Considering how ambitious this game is, they managed to pull off a pretty smooth launch. Be happy for what you have and just patiently wait for a patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

ReLight schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:16:
Volgends mij worden locked servers nog steeds niet ge-ranked.
Je bedoelt dat je geen ranked servers met een wachtwoord kan draaien.. if so. Dit klopt dan niet, want ik zelf de laatste tijd op ranked servers met wachtwoorden, en mijn statistieken worden gewoon bijgehouden. :)

[ Voor 17% gewijzigd door whyz op 28-06-2005 15:14 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:45:
[...]

hier lees ik toch wat anders: http://www.tweaktown.com/...pe=review&dId=601&dPage=4

nVidia image quality generally consider that although nVidia cards generally have slightly better AF, and ATi cards have better DX9 image quality

ik heb me een half jaar geleden gewoon de beste kaart gekoch die er op dat moment was...en toen was dat een 6800ultra....paar maanden later is pas de x850xt-pe uitgekomen die weer iéts beter is...

en nou komt de nieuwe nvidia, die weer een héél stuk beter is als ik dat zo bekijk....en nou las ik van de week ook alweer dat de r520 verschoven is (voorlopig september dus tel er nog maar wat bij op)).....dus ik vermoed dat m'n volgende kaart weer een nvidia word.....dan kan ik tenminste fatsoenlijk bf2 spelen op 1600x1200

alleen ik moet er een heel nieuw systeem voor aanschaffen zowat :|

ps...dat lijstje staat geen 6800ultra tussen !?

dat ik 't nou niet goed op 1600x1200 kan spelen, is geen videokaart-issue, maar eerder een bug in 't spel !
vreemd dat ik met mijn x800xt wel alles op high kan spelen ;)

De 6800 serie heeft het altijd moeten afleggen tegen de x800 serie als het om directx 9 games ging, vooral als ze erg intensief waren (veel gebouwen etc.)

En de 7800 heel erg veel beter?? Op de resos 1024 en 1280 vind ik het verschil niet geweldig groot tov de huidige generatie. Ook niet met aa en af aan, tenzij je deze helemaal voluit zet maar vrijwel niemand die dat verschil ziet tijdens het gamen. Op 1600 mét aa en af aan is het verschil pas noemenswaardig. Zet je aa en af een paar standjes lager wordt dit verschil ook alweer teniet gedaan. Ik zal me dan ook zeker niet gaan interesseren voor de nieuwe generatie, want ik denk ook dat Ati dit niet veel beter zal doen. Waarschijnlijk wel iets omdat ze drie maanden langer de tijd hebben, maar het zou zonde van je geld zijn is mijn verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Sins ik 2 GB heb zijn alle problmen ineens opgelost ?! Ik draai alles HIGH en AA 4x met gemiddeld
50 FPS minimaal 35 en max 65 :)

En dat alles op een P4 2.8
6800 GT Stock
2 GB Crossair XMS CL 2

Voorheen had ik "maar" 1 GB, tijdens het spelen vroeg BF2 ineens 200 a 300 virtuele geheugen !
Daar komt lag van, en het spel stottert als een gek.

TIP: je kan makkelijk zien of de "lag" komt door te weinig interne geheugen, ingame typ je renderer.drawfps 1 je ziet dan links je actuele fps, als het boven de 35 blijft en het spel happert toch dan maakt hij gebuikt van je virtuele geheugen (dus je hebt te weinig interne geheugen). Is je fps onder de 30 dan komt je lag hoogstwaarschijnlijk door je video-kaart.

NB: sommige tweakers zullen zich ergeren aan deze post maar ik help graag de "nieuwe" tweakers, dus bespaar me je commetaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:09:
[...]

500 x2 1000 x2 10000 x2?
Volgende rank pas bij de 100.000 omg ... Dit gaat zeker meer dan een half jaar duren .......... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

Nog wat screens van mijn kant: (in het nederlands, :> schaamt zich)

massamoord :+ :
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/bf2screens/screen013klein.jpg

Heeft zichzelf opgehangen: :+
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/bf2screens/screen014klein.jpg

Genieten van het uitzicht :P :
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/bf2screens/screen017klein.jpg

Heeft een medic bag in zijn *** gehad toen hij stierf :+ :
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/bf2screens/screen019klein.jpg

Vertel mij maar hoe je hem daar kunt krijgen :P :
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/bf2screens/screen023klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fout :/

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:09:
[...]

PDF, boek heb ik nog niet gezien in NL

[...]

wou leuk zijn ja... staan alleen niet in de primaguide.
Ik zou zo zeggen kom maar op met die PDF :P
rangen blijft afwachten, vanavond maar even in de lijst kijken wat voor rangen de mensen hebben die nu al op 6000punten en hoger staan!

PS die tank kan je daar krijgen omdat vanaf de screen gezien links een berg is met daarbovenop nog een vlag en wat voertuigen dus als je niet kan rijden en je stort naar beneden kun je best een daar eindigen! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook nog maar ff

stijlvol

Afbeeldingslocatie: http://img294.echo.cx/img294/775/screen1132ps.jpg

vreemd genoeg doet dit geen pijn

Afbeeldingslocatie: http://img294.echo.cx/img294/3623/screen0838dd.jpg

ook een manier om een jeep tegen te houden...

Afbeeldingslocatie: http://img294.echo.cx/img294/6403/screen0411hw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:53

OMD

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:52:
[...]

wat kan jij trouwens zeuren zeg, en ik ben blijkbaar niet de enige die dat vond/vind.

maar ik heb een paar pages terug het gehad over een Iiyama monitor en heb het probleem gevonden. Op een of andere manier gebruikt BF2 een frequentie waar mijn monitor niet echt lekker mee overweg kan. Ik heb wat veranderd in BF2 en nu doet ie het prima. Al met al lag het aan de hard en software tegelijkertijd.

maar over het spel zelf: Ik vind het een geniaal spel en ik irriteer me totaal niet aan bugs of whatever. Wel ga ik strax een reepje van 1Gb erbij halen ( heb nu al 1gb ) want aan mijn performance te zien heb ik dat gewoon nodig :-D
dat is eigenlijk het enige wat mij tegenviel, dat mijn systeem er moeite mee heeft/had.

Voor de rest kijken we allen geduldig naar de site totdat de o zo gewilde patch in omloop is. Tegen die tijd geniet ik met volle vreugde van dit fantastische spel _/-\o_

@ Weiming:

hoe kan dat dan? Ik heb echt veel lagere specs dan de meeste hier en ik heb serieus geen problemen met performance op het swappen na. Na het geswap en geratel van de schijf loopt dit spel als een zonnetje met alles op High en alles vol.

Ik kan daar serieus geen hoogte van krijgen. Ik lees heel veel verschillende dingen hier over BF2. De een zijn systeem doet alles goed en de ander heeft een P43.6 // 2gb // Raptor 74 raid 2x // GF6800ultra en die hebben last van performance verlies. Je zou bijna gaan denken dat dat aan lopende software op je pc ligt.

ik sluit wel zo veel mogelijk af voordat ik ga spelen aangezien BF2 nogal veel geheugen gebruikt :-)

[ Voor 23% gewijzigd door OMD op 28-06-2005 15:38 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op zondag 26 juni 2005 @ 08:40:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met mijn x800 pro :(
Ik heb een 6800 256 MB ultra p4 HT 2GB intern...
moet alles op medium zetten want het is soms niet vooruit te branden?

:(

zal de driver hiervoor NOG extra optimaliseerd worden voor onze kaartje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:47:
[...]

Maar jij ergert je er blijkbaar wel aan :X
Natuurlijk maar wat wil je daarmee zeggen? Denk je nou echt dat anderen geen keywords kunnen bedenken om zulke lame zaken te vinden?
wat kan jij trouwens zeuren zeg, en ik ben blijkbaar niet de enige die dat vond/vind.
Omdat ik over iets praat wat in dat linkje staat zeur ik? Wellicht ben je gewoon te *&#$ om het linkje te lezen of om mijn posts te begrijpen |:Bovendien lijk je zelf nogal moeite te hebben met het onderbouwen van je posts.

( Lees nou gewoon dat topic in dat linkje eens. Ik herhaalde alleen kort wat men daar in zegt.
maar ik heb een paar pages terug het gehad over een Iiyama monitor en heb het probleem gevonden. Op een of andere manier gebruikt BF2 een frequentie waar mijn monitor niet echt lekker mee overweg kan.
Precies zo als ik zei dus.

[ Voor 59% gewijzigd door Bor op 28-06-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:33:
[...]

Ik heb een 6800 256 MB ultra p4 HT 2GB intern...
moet alles op medium zetten want het is soms niet vooruit te branden?

:(

zal de driver hiervoor NOG extra optimaliseerd worden voor onze kaartje :(
Ik heb een AMD 64 3K, 1GB ram en een 9800XT, run alles medium 1280*1024 en dat gaat goed. Ik heb wel FSAA uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:39:
[...]

Natuurlijk maar wat wil je daarmee zeggen? Denk je nou echt dat anderen geen keywords kunnen bedenken om zulke lame zaken te vinden?
Weet je nou zelf nog waar jullie discussie overgaat? De rest van de lezers van dit topic niet meer namelijk, die zijn hier voor BF2.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.