Bartjuh schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:52:
Volgens mij heeft dit spel met Ati kaarten veel meer problemen dan met nVidia kaarten lijkt het wel. Mijn broertje heeft een 9800SE , spel schoot telkens op willekeurige tijden naar de desktop, ik heb het opgelost door de lightning en shadereffecten op low te zetten, nu heeft hij er geen last meer van.
Ik heb ATi kaart, een 9600XT. Ook hij shoot soms even in het begin naar desktop, maar ik kan voor 2e poging wel nog een keer starten en dan blijft ik wel in de programma.
Heb al uren probleemloos kunnen spelen. Ik bouw mijn Windows netjes op, zet geen rotzooi aan programma's neer en neem alleen wat ik nodig heb.
----
Game Jackal heb ik geprobeerd, maar werkt niet samen met Anti Blaxx. Ik zoek nog uit welke emulatie gedeelte boosdoener is. Nu moet ik steeds DVD erin leggen met Anti Blaxx.
----
De spel is nog steeds mooi om te spelen. De dynamische schaduwen zijn mooi om te zien, al zijn ze bitje brokkelig. Maar 1 DING zijn ze vergeten. JE EIGEN SCHADUW zijn ze vergeten?
Je ziet anderen wel eigen schaduw hebben, maar als je zelf naar je voeten kijkt, zie je geen schaduw van jezelf. Je kan dus niet zien hoe je je hand opsteekt en zo. Raar hoor.
(de schaduwen van je eigen voertuigen zijn wel aanwezig, maar niet je eigen lichaam)
Het vliegen met heli gaat wel iets minder geweldig. Het is waarschijnlijk simpel gehouden, want ik kan niet eenvoudig speciale moves a la DC doen. De heli's in DC zijn sneller en directer.
Ik heb wat leuke shotjes geselecteerd voor jullie:
Sommige spelers hebben gekke namen...

Je vraagt je af waar de schaduwen vandaan komen...

Arme soldaat, ingemetseld in de grond....

Zeker slechte piloot.... (Meest onrealisitsche is dat ik ook nog ermee weg kan vliegen!!!)

Meer shotjes:
http://www.mrdummy.net/gallery/index.php?cat=9 (de bovenstaande staan in de humor album)

----
Oh ja, er wordt binnenkort MOD kit verwacht:
http://www.eagames.com/of...d/battlefield2/us/mod.jsp
Dat wordt leuk, met nieuwe mappen en misschien wel wat verbeteringen voor BF2!

Wacht es even.... BF-V kent echte tunnels. Ik heb nog geen tunnels gezien in BF2????
[
Voor 7% gewijzigd door
MrDummy op 28-06-2005 10:47
]