[PC] Battlefield 2 - deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een soort "Glow-Effect" aan te zetten zoals je bv ziet bij GuildWars en wat andere spellen, maakt het allemaal een beetje wazig en dan lijkt t wat realistischer, een soort vereenvoudigde anti-aliasing. Het wordt niet scherper maar ziet er voor mijn doen ff wat vetter uit. Is het mogelijk om dit via video kaart instellingen ofzo aan te zetten? Ik zie wel zo'n soort glow op sommige screens en dat spreekt mij enorm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 23:47

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Damian021 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:50:
[...]

Koop de 7800 GTX, het is de enigste kaart die ULTRA HIGH aankan.
En ik heb screenshots gezien, ECHT super mooi !!

(Kan ff geen screenshots vinden)
Ik heb ook een XFX 6800 Ultra. Is een perfecte kaart hoor. Alles staat bij mij voluit en ook nog op 1600x1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
metamarty schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:58:
[...]

Ik heb ook een XFX 6800 Ultra. Is een perfecte kaart hoor. Alles staat bij mij voluit en ook nog op 1600x1200.
Ja dat is wel zo, maar als hij toch veel geld heeft kan hij beter 7800 GTX kopen, next genaratie
Nvidia High end kaarten, en hij is veel beter dan de rest, kijk maar op google en zoek de reviews maar ff op ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:27

OMD

ik bedoelde het ook niet in de zin van. Het ligt aan EA. Maar denk logisch. Ik heb een harddisk vol met spellen staan waarbij mijn monitor de afgelopen 3 jaar geen problemen mee heeft gegeven. Alleen met Battlefield 2 doet die raar. Echt serieus de rest niet! Ja sorry maar dan kijk ik toch bij de spelmaker :-D

no offence to EA by the way. Tis gewoon een klein bugje en die zal misschien in de volgende patch wel verholpen zijn. Ik ga vanavond nog ff vissen met hz aan te passen e.d

keep you up to date.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Damian021 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:02:
[...]

Ja dat is wel zo, maar als hij toch veel geld heeft kan hij beter 7800 GTX kopen, next genaratie
Nvidia High end kaarten, en hij is veel beter dan de rest, kijk maar op google en zoek de reviews maar ff op ..
Klopt, is zeker wel beter, maar de 6800 Ultra was ook ongeveer 6 maanden lang onleverbaar.Nvidia heeft nog wel eens problemen met leveringen. Er zou zo'n 50% snelheidswinst te halen zijn met een 7800, maar voordat ze ook in de winkel liggen zal het wel eind van het jaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Koop dan gewoon een goede monitor. Ik kan echt alle resoluties die in het spel zitten makkelijk draaien.
Mja, volgens mij ben ik niet volledig geweest:

1. Dat mijn monitor er geen raad mee weet (die 4:3 resos dus) betekent dat er flinke stukken van mijn beeld wegvallen en het beeld een beetje parabolic (of trapezium - hoe je het ook noemt) wordt. Als ik het in ga liggen stellen op mijn OSD van mijn monitor - dan neem ik de veranderingen natuurlijk doodleuk mee naar windows en andere programmas - iets waar ik helemaal niet op zit te wachten... Dit is iets wat ik nog NOOIT bij een spel gehad heb...

2. Om te zeggen dat ik een goede monitor moet kopen? Hoe onzettend kort door de bocht. De Iliyama Visionmaster Pro is de beste en mooiste monitor die ik ooit heb gehad, op elk vlak.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
metamarty schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:58:
[...]

dus je hebt álles op ''high'' staan ?? en AA ??

want ik heb ook een xfx @ 500/1300, maar ik moet bijna alles op medium zetten @1600x1200 om geen/minder fps-drops te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
metamarty schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:05:
[...]

Klopt, is zeker wel beter, maar de 6800 Ultra was ook ongeveer 6 maanden lang onleverbaar.Nvidia heeft nog wel eens problemen met leveringen. Er zou zo'n 50% snelheidswinst te halen zijn met een 7800, maar voordat ze ook in de winkel liggen zal het wel eind van het jaar worden.
bij alternate hebben ze de 7800gtx al op voorraad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
nudie schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:54:
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een soort "Glow-Effect" aan te zetten zoals je bv ziet bij GuildWars en wat andere spellen, maakt het allemaal een beetje wazig en dan lijkt t wat realistischer, een soort vereenvoudigde anti-aliasing. Het wordt niet scherper maar ziet er voor mijn doen ff wat vetter uit. Is het mogelijk om dit via video kaart instellingen ofzo aan te zetten? Ik zie wel zo'n soort glow op sommige screens en dat spreekt mij enorm aan.
^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:08:
[...]

dus je hebt álles op ''high'' staan ?? en AA ??

want ik heb ook een xfx @ 500/1300, maar ik moet bijna alles op medium zetten @1600x1200 om geen/minder fps-drops te krijgen :/
AA staat bij mij geloof ik uit, omdat ik dat niet zo nodig vind op 1600. De rest allemaal high. Geheugen is ook vrij belangrijk. Ik heb 2 Gb. De demo liep bij mij in ieder geval beter door van 1 Gb naar 2 Gb te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:27

OMD

TRG schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:06:
[...]

1. Dat mijn monitor er geen raad mee weet (die 4:3 resos dus) betekent dat er flinke stukken van mijn beeld wegvallen en het beeld een beetje parabolic (of trapezium - hoe je het ook noemt) wordt. Als ik het in ga liggen stellen op mijn OSD van mijn monitor - dan neem ik de veranderingen natuurlijk doodleuk mee naar windows en andere programmas - iets waar ik helemaal niet op zit te wachten... Dit is iets wat ik nog NOOIT bij een spel gehad heb...

2. Om te zeggen dat ik een goede monitor moet kopen? Hoe onzettend kort door de bocht. De Iliyama Visionmaster Pro is de beste en mooiste monitor die ik ooit heb gehad, op elk vlak.
ben ook zeer tevreden over de monitor aangezien ik er ook veel zakelijk werk mee doe met heel veel kleine programma's geopend. Ik wil geen andere meer :o
Ik vind het alleen jammer dat ie nu zo vreemd doet bij BF2

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Nou wat denk je? Net Battlefield 2 gekocht, stop de dvd in de dvd lade en het doet het niet! Hij blijft maar vastlopen, draaien en cheng, draaien en cheng enz. Het lijkt wel of hij de dvd niet snapt! Iemand ervaring ermee of een idee? Please help ;(

PS: Het is een Compaq DVD Rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

TRG schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:06:
[...]

Ah kijk, het verandert al. Draai je op dezelfde resolutie in Windows dan? Als dit niet zo is kun je het toch gewoon aanpassen? Waarschijnlijk heeft de monitor geen preset instelling voor die resolutie als ik het zo lees. Dat de monitor de beste en mooiste is die jij ooit hebt gehad zegt natuurlijk niet zo veel.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:10:
[...]

bij alternate hebben ze de 7800gtx al op voorraad !
Oh, dat gaat wel heel erg hard. Nou moet ik ook weer upgraden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:18:
[...]

Ah kijk, het verandert al. Draai je op dezelfde resolutie in Windows dan? Als dit niet zo is kun je het toch gewoon aanpassen? Waarschijnlijk heeft de monitor geen preset instelling voor die resolutie als ik het zo lees. Dat de monitor de beste en mooiste is die jij ooit hebt gehad zegt natuurlijk niet zo veel.
Ik draai alles wat ik heb op 1280x1024, en idd - een preset zou alle instellingen netjes moeten houden - maar de instellingen voor battlefields resolutie raken de hele tijd vercrapt en ik heb het idee dat ie soms naar 1280x1024 springt waardoor ik de instellingen meeneem naar Windows. Dat zou toch neit moeten lijkt me.. Na een half dozijn monitoren weet ik onderhand wel wat een goeie is..maar misschien dat de coëfficiëntieflux van mijn kleurenraster het laat afweten, ik heb daar laatst namelijk wat di-elektrische scheidingsfilters en smoorspoelen opgeplaatst om een kunstmatige wallhackexploit toe te passen..

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
metamarty schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:05:
[...]

Was vandaag bij alternate en daar hadden ze hem al op voorraad !!
http://www2.alternate.nl/html/nodes_info/jaxx10.html

(Oops, was al gepost)

[ Voor 9% gewijzigd door Damian021 op 27-06-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian021 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:29:
[...]

Was vandaag bij alternate en daar hadden ze hem al op voorraad !!
Bij tones hebben ze'm al een paar dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Waarom worden die SPV discussies altijd hier gevoerd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1280x1024 reso is geen 4:3 reso. BF2 ondersteunt alleen 4:3 reso's en terecht.

Ik zou gewoon je desktop ook op 1280 x 960 zetten. Zeker als je ook aan designen doet (websites, graphics) is dat een must.

Verder is die iiyama scherm gewoon een goede scherm. Als je toch graag je desktop op 1280 x 1024 wilt houden zul je toch met die problemen moeten leren leven todat ze verholpen worden met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbertz schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:17:
Nou wat denk je? Net Battlefield 2 gekocht, stop de dvd in de dvd lade en het doet het niet! Hij blijft maar vastlopen, draaien en cheng, draaien en cheng enz. Het lijkt wel of hij de dvd niet snapt! Iemand ervaring ermee of een idee? Please help ;(

PS: Het is een Compaq DVD Rom
Misschien is het savedisk protectie op die DVD.
Die is brak.
Op samsung DVD werkt de savedisk ook niet (bij mij dus)

probeer zo low-level mogelijk de inhoud te kopieëren naar je HD
misschien lukt dat wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Maak een Alcohol 120% image bij een vriend thuis en speel het op die manier :)
Het gaat tenslotte om je cd-key!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:46:
Maak een Alcohol 120% image bij een vriend thuis en speel het op die manier :)
Het gaat tenslotte om je cd-key!
Dat werkt dus hier niet... Zie onder.
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:34:
[...]

Die is brak.

Dit is wel erg raar... Heb ook een Samsung DVD en die zit dus soms ook te f*cken. Niet doorstarten bij post als de BF2-dvd erin zit en soms blijft de BF2-dvd hangen als ik windows aan heb staan en de dvd erin stop. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

laat die screenies eerst maar eens zien. Je klinkt niet echt geloofwaardig. In de vorm van heeeel graag die kaart willen hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Nou hij doet het eindelijk! Alleen hij pakt de cd pas na ongeveer 5 minuten! Dat zou betekenen dat ik elke keer moet wachten tot die cd klaar is! Is er geen nocd patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:49:
[...]

Dat werkt dus hier niet... Zie onder.

[...]

Dit is wel erg raar... Heb ook een Samsung DVD en die zit dus soms ook te f*cken. Niet doorstarten bij post als de BF2-dvd erin zit en soms blijft de BF2-dvd hangen als ik windows aan heb staan en de dvd erin stop. :?
Ja er is iets met die samsung's en beveiliging van iig battlefield 2.

ik had eerst firmware uit 2001, toen kreeg ik MD5 errors tijdens het installeren van bepaalde bestanden en bij het opstarten een error die refereerde aan savedisk (als ik hem in google gooide dan) meerdere malen opnieuw geprobeerd, steeds de md5 errors echter niet altijd bij dezelfde bestanden. was niet de CD, elders installeren ging, en nieuwe CD zelfde verhaal.

nu heb ik firmware uit 2002 (waar expliciet bijstond "windows XP" en toen waren de MD5 errors opeens weg. echter bij het opstarten, nog steeds de "savedisk" error code.

Kreeg het alleen werkend met nocdcrack.
en JA het gaat om een legale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Ik heb ook legale versie, alleen toch doet hij het niet! Dus dan maar nocd patch ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:10
[...]

Die is brak.

Zelfde probleem heb ik ook met samsung DVD speler gehad. Ik heb hem toen maar in de DVD brander gegooid om hem vervolgens te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 20:49
Robbertz schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:52:
Nou hij doet het eindelijk! Alleen hij pakt de cd pas na ongeveer 5 minuten! Dat zou betekenen dat ik elke keer moet wachten tot die cd klaar is! Is er geen nocd patch?
google en gij zult vinden... dit is ook wel een handige site ILLEGAAL?! :? ignore de irritante reclames is goede site..
edit: site was "illegaal"

[ Voor 8% gewijzigd door jimbojansen op 28-06-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

jimbojansen90 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:58:
[...]

google en gij zult vinden... dit is ook wel een handige site xxx.xxxxxxx.xxx ignore de irritante reclames is goede site..
en ook zo illegaal als weet ik wat. :o check de regels even alvorens zoiets te posten.

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeZaX schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:56:
[...]

Zelfde probleem heb ik ook met samsung DVD speler gehad. Ik heb hem toen maar in de DVD brander gegooid om hem vervolgens te installeren.
Op IRC heb ik ook al meerdere mensen gesproken die ook problemen hadden met samsungs.

Ik heb EA nederland hierover gebeld, en ze gaven toe dat er meerdere mensen over gebeld hebben.
voor mij was de nocdcrack de enige oplossing. beetje droevig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:32
1280x1024 reso is geen 4:3 reso. BF2 ondersteunt alleen 4:3 reso's en terecht.

Ik zou gewoon je desktop ook op 1280 x 960 zetten. Zeker als je ook aan designen doet (websites, graphics) is dat een must.

Verder is die iiyama scherm gewoon een goede scherm. Als je toch graag je desktop op 1280 x 1024 wilt houden zul je toch met die problemen moeten leren leven todat ze verholpen worden met een patch.
En waarom zijn de meest gangbare 19" TFT's dan native 1280x1024 ? Het zou me niks verbazen als na 1024x768 die resolutie de meest gebruikte is en ook logisch dat die standaard gewoon ondersteund wordt.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:50:
[...]

laat die screenies eerst maar eens zien. Je klinkt niet echt geloofwaardig. In de vorm van heeeel graag die kaart willen hebben.
Oke ik heb er paar gevonden
http://www.hardocp.com/im...3771Y3O0GyEDBw_17_7_l.jpg

http://www.hardspell.com/...b0e-9aa6-a5793417af48.jpg

http://www.hardspell.com/...e8d-a5b3-755297077ddf.jpg

Voortaan even netjes thumbnails maken aub

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

google en gij zult vinden... dit is ook wel een handige site **CENSORED** ignore de irritante reclames is goede site..
Daar heb ik hem ook vandaan.
Maar DIT mag dus niet op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Laatst online: 22-06 11:19
[...]

Waarom zou je zoon uber dure kaart kopen als met een 9800pro wat ik heb het spel ook kan spelen je gaat toch niet een smak met geld uitgeven voor iets mooiere textures enzo of heb ik het nu totaal verkeerd maar ja als jij je geld daar aan uit wil geven vind ik het best

En als je alles op zijn hoogst wil spelen heb je ook heb je ook uber monitor nodig die 1600*1200 aan kan ben je ook weer smak met geld kwijt en als je pech heb moet je ook nog je voeding vervangen omdat hij teveel stroom vreet die 7800gtx

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedDragon schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:03:
[...]

Waarom zou je zoon uber dure kaart kopen als met een 9800pro wat ik heb het spel ook kan spelen je gaat toch niet een smak met geld uitgeven voor iets mooiere textures enzo of heb ik het nu totaal verkeerd maar ja als jij je geld daar aan uit wil geven vind ik het best

En als je alles op zijn hoogst wil spelen heb je ook heb je ook uber monitor nodig die 1600*1200 aan kan ben je ook weer smak met geld kwijt en als je pech heb moet je ook nog je voeding vervangen omdat hij teveel stroom vreet die 7800gtx
Agree. ik heb net voor 100 euries een 9800pro gekocht en heb veel lol voor weinig geld.
En ik denk niet echt dat als ik alles op "HIGH" kan zetten en de hoogste resolutie kan pikken de extra lol voor al dat pracht en praal recht evenredig is aan de som uitgegeven duiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[...]

google en gij zult vinden... dit is ook wel een handige site www.gamecopyworld.com ignore de irritante reclames is goede site..
dat is leuk multiplayeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewald ! schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:06:
[...]

dat is leuk multiplayeren?
eh ja. want een CDpatch heeft niks met je CD key te maken om online te kunnen multiplayen.

Je KOOPT het spel. met een cd key. dat jij vervolgens besluit een no cd patch te gebruiken
is misschien een beetje dubieus met het oog op de kleine lettertjes omtrent "reverse engineering"
maar het is geen diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is dus helemaal niet lekker multi-playeren op dit moment. Alles lagt als de ziekte.
En dat de DVD met een samsung-dvd problemen geeft vind ik meer dan slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitches, houd op over dat warez gebeuren voordat ik je aangeef bij big.

Jah! B.I.G })

Weet iemand toevallig of je je rank en statestieken ook kan resetten?

Verder wou ik nog weten hoe je precies met een engineer een brug kan repareren?

Enne, I'll be watching you. (BIG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
metamarty schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:13:
[...]

AA staat bij mij geloof ik uit, omdat ik dat niet zo nodig vind op 1600. De rest allemaal high. Geheugen is ook vrij belangrijk. Ik heb 2 Gb. De demo liep bij mij in ieder geval beter door van 1 Gb naar 2 Gb te gaan.
heb 't net nog eens geprobeert zónder aa, maar als ik álles op high zet, en distance op 100 valt er niet te spelen op 1600x1200.....de onderste 4 moeten bij mij sowieso op medium staan (behalve terrain en effects op high)......

welke driver heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:22:
Nou het is dus helemaal niet lekker multi-playeren op dit moment. Alles lagt als de ziekte.
Lagged inderdaad fors.
heeft echtwel met de game zelf te maken.

Ik herinner mij een post eerder ik geloof in "problemen en vragen" waarbij iemand opmerkte dat de controls soms blijven "hangen" of "bevriezen"
Dat je bijvoorbeeld naar links gaat en naar links blijft gaan ook al stuur je weer naar rechts.

Dat is dus LAG. in de meeste spellen blijft je character stilstaan bij lag, in bf2 niet. dan krijg je deze symptomen.

@MOD:
en ja ik zal deze discussie verder in het problemen topic voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:28:
[...]

Lagged inderdaad fors.
heeft echtwel met de game zelf te maken.

Ik herinner mij een post eerder ik geloof in "problemen en vragen" waarbij iemand opmerkte dat de controls soms blijven "hangen" of "bevriezen"
Dat je bijvoorbeeld naar links gaat en naar links blijft gaan ook al stuur je weer naar rechts.

Dat is dus LAG. in de meeste spellen blijft je character stilstaan bij lag, in bf2 niet. dan krijg je deze symptomen.

@MOD:
en ja ik zal deze discussie verder in het problemen topic voortzetten.
Nou ik ervaar die problemen anders ook in SP van dat 'hangen' van de bewegingen. Ik gok erop dat het 'hardware' lag is en geen netwerk lag.

Ik denk betere cpu/videokaart/geheugen kopen, vooral geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
resizen?

Die eerste screen lijkt helemaal nergens naar vergeleken met sommige screens die ik in dit topic zie...

Die tweede picture is volgens ooit een keer als official screenie ter promotie vrijgegeven door EA, bovendien ziet het eruit alsof het naar boven geresized is, hoe geloofwaardig is de bron dan nog?

Derde picture: teveel kartels... of de bf2 engine zuigt of de 7800 zuigt of de screen is niet genomen met highsettings en/of 7800

btw: eerste screen van BF3: http://roadrunner2005.pwp.blueyonder.co.uk/images/super.jpg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:30:
[...]

Nou ik ervaar die problemen anders ook in SP van dat 'hangen' van de bewegingen. Ik gok erop dat het 'hardware' lag is en geen netwerk lag.

Ik denk betere cpu/videokaart/geheugen kopen, vooral geheugen.
ik ervaar dat ook. het maakt ook niet uit wat voor lag. (systeem of netwerk)
de symptomen zijn dat de controls bevriezen en de laatste intructie "loopen".
Enneh... beter systeem, my ass.

Als je specs niet de ingestelde kwaliteit kunnen kloppen, hoor je dat te ervaren als een algehele
performance afname, een constante traagheid als je wil, en niet van die "rare" lag momenten, dat wijst mijn inziens gewoon op slechte code c.q. slechte memory management.
Ook hoor ik helemaal geen swap activiteit tijden de "lag" en zie geen activiteit op mijn HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:27:
[...]

heb 't net nog eens geprobeert zónder aa, maar als ik álles op high zet, en distance op 100 valt er niet te spelen op 1600x1200.....de onderste 4 moeten bij mij sowieso op medium staan (behalve terrain en effects op high)......

welke driver heb je ?
Ik gebruik de drivers die bij de demo zaten. Misschien ligt het aan de hoeveelheid ram? Mijn 6800 ultra is verder niet overclocked ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedDragon schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:03:
[...]

Tja ...waarom koopt met een dure mercedes, als je ook wel met een fiat panda van A naar B komt...dat is net zo een vraag. Jij neemt genoegen met een goede middenklasser. De ander wil gewoon een mercedes rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
metamarty schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:46:
[...]

Ik gebruik de drivers die bij de demo zaten. Misschien ligt het aan de hoeveelheid ram? Mijn 6800 ultra is verder niet overclocked ofzo.
ik heb ook al 2 gig ram geprobeert zonder reultaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:38:
[...]

resizen?

Die eerste screen lijkt helemaal nergens naar vergeleken met sommige screens die ik in dit topic zie...

Die tweede picture is volgens ooit een keer als official screenie ter promotie vrijgegeven door EA, bovendien ziet het eruit alsof het naar boven geresized is, hoe geloofwaardig is de bron dan nog?

Derde picture: teveel kartels... of de bf2 engine zuigt of de 7800 zuigt of de screen is niet genomen met highsettings en/of 7800

btw: eerste screen van BF3: http://roadrunner2005.pwp.blueyonder.co.uk/images/super.jpg :+
Wat de screens betreft, ik denk dat er gewoon één of andere grappenmaker is geweest die willekeurige screens heeft gemaakt / gedownload en daar gewoon ''GeForce 7800GTX, 1600x1200 etc.'' bij heeft gezet :p, want met mijn 6800GT ziet het er zelfs nog beter uit :*)

En de AH-1 chopper is zo super vet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:48:
[...]

ik heb ook al 2 gig ram geprobeert zonder reultaat.....
Is er nog verschil met single/multiplayer? Op sommige servers kan ik ook niet spelen door lag en dan lijkt het ook of de videokaart het niet aan kan. Ik test het altijd in een multiplayer game die ik zelf op start, zonder andere spelers. Verder heb ik een 3.0 Ghz machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:38:
[...]

resizen?

Bron: nieuws: nVidia GeForce 7800 GTX op de testbank
daarstaan een paar links naar reviewers.
De twee onderste screens heb ik van een chinese site:
http://www.hardspell.com/...news_id=14372&pageid=3127

Dus ik zou zeggen betrouwbaar, toch ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

nudie schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:54:
Volgens mij is dat de onderdeel van DirectX 9.0. Daar heb je dan te maken met speciale effects zoals glow. Ik heb es effecten-demo van gezien: zeker heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Damian021 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:55:
[...]

Bron: nieuws: nVidia GeForce 7800 GTX op de testbank
daarstaan een paar links naar reviewers.

Dus ik zou zeggen betrouwbaar, toch ?!
de test op zich zal wel betrouwbaar zijn, maar feit is nou eenmaal dat nvidia ''anders'' omgaat met AA dan ati....niet beter of slechter ofzo....zo implementeren het gewoon anders.

4xAA op een nvidia hakt er zwaarder in dan 4xAA op een ati !

en daarom vind ik dat die 7800gtx héél goed presteert (laat staan op 2xAA)

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-06-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Robbertz schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:55:
Ik heb ook legale versie, alleen toch doet hij het niet! Dus dan maar nocd patch ;(
MiniImage werkt ook goed :Y)
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:03:
[...]

Daar heb ik hem ook vandaan.
Maar DIT mag dus niet op tweakers.
Geen idee, Terr heeft de site nog steeds overgeslagen...

Maar voor mensen die veel problemen hebben met Compaq en/of Samsung oid, ik kan een Liteon aanraden, hier helemaal geen probs met officiele DVD gelukkig _/-\o_
Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:19:
[...]

de test op zich zal wel betrouwbaar zijn, maar feit is nou eenmaal dat nvidia ''anders'' omgaat met AA dan ati....niet beter of slechter ofzo....zo implementeren het gewoon anders.

4xAA op een nvidia hakt er zwaarder in dan 4xAA op een ati !
De FSAA van ATi is al jaren beter dan die van nVidia.

[ Voor 26% gewijzigd door Phyxion op 27-06-2005 19:20 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
FnF schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:19:
[...]

MiniImage werkt ook goed :Y)

[...]

Geen idee, Terr heeft de site nog steeds overgeslagen...

Maar voor mensen die veel problemen hebben met Compaq en/of Samsung oid, ik kan een Liteon aanraden, hier helemaal geen probs met officiele DVD gelukkig _/-\o_

[...]

De FSAA van ATi is al jaren beter dan die van nVidia.
ze implementeren het gewoon anders....bij ati kun je aa toch niet uitzetten ? dus hij ''begint'' al bij 2x.....nvidia begint bij 0x (uit)

dus je kan de zaken ook om gaan draaien, en zeggen dat ati 2Xaa nodig heeft om 't er een beetje acceptabel uit te laten zien !

en nee....ik ben geen nvidia-fanboy.....eerder een videokaarten-fanboy :)

maargoed...is wel een beetje offtopic dit.... :/

[ Voor 20% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-06-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:22:
ik gebruik hier ook een Samsung cdrw/dvd sm-352b
maar heb er gelukkig geen problemen mee :*) :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Laatst online: 27-01-2022
hoe zet je hem op een hogere resolutie dan? bij mij gaat het niet verder dan 1280 * 960 :S ..

bij ""C:\Program Files\EA games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024" in de snelkoppeling heb ik het gevoel dat bij het selecteren van je profiel de resolutie weer lager gaat.
en waarom kan de fsaa niet hoger dan 4 keer met zo'n lage resolutie?

en waneer komt de eerste update voor 64 player maps in sp? je kan wel meet bots en tickets etc toevoegen,
Hier staan wel handige programatjes om dat te doen, bijv, die SP adjustor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:25:
[...]

ze implementeren het gewoon anders....bij ati kun je aa toch niet uitzetten ? dus hij ''begint'' al bij 2x.....nvidia begint bij 0x (uit)

dus je kan de zaken ook om gaan draaien, en zeggen dat ati 2Xaa nodig heeft om 't er een beetje acceptabel uit te laten zien !

Bij ATi heb je ook een OFF natuurlijk :)
ATi 2x is ongeveer nVidia 4x wil je dezelfde kwaliteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:27:
Bitches, houd op over dat warez gebeuren voordat ik je aangeef bij big. Jah! B.I.G }) Enne, I'll be watching you. (BIG)
Welke domme nerd is nou bang voor BIG? Dat is echt de grootste domme reclame stunt ooit! Alsof ze met één of ander varken dat zouden kunnen stoppen! Wat een grap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:02:
http://www.bf2tracker.com/bf2leaderboards.php?action=score
Hier staan ook de stats van de ranked servers zo te zien

en hier kan je online je eigen stats zien
http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php
Zou die kerel die eerste op de ranking staat ook nog een normaal leven hebben, 71 uur gespeeld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

harryvos schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:42:
[...]

Zou die kerel die eerste op de ranking staat ook nog een normaal leven hebben, 71 uur gespeeld |:(
Als je er even vanuit gaat dat hij hem dinsdag al had en ook dat hij het voor elkaar krijgt om permanent op ranked servers te spelen, dan speelt hij dus zo'n 12 uur per dag. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
FnF schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:37:
[...]

Bij ATi heb je ook een OFF natuurlijk :)
ATi 2x is ongeveer nVidia 4x wil je dezelfde kwaliteit hebben.
dat vind ik dus juist andersom !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik word zo ziek van het feit dat je gewoon niet normaal een server kunt joinen. Alles met een redelijke ping en leuk aantal slots (vanaf 32) zit continu vol.. Ranked of unranked.... het maakt geen kont uit. Soms helpt het om een paar keer te klikken... meestal klik je je gek, maar kom je er niet door :(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:25:
[...]

Als ik nog heel even offtopic mag door blaten:

Bij Ati staat het standaard uit indien niet App. controlled.
en de begrippen worden ook weer door elkaar gebruikt.
AA is dus Anti Aliasing, en zonder "FS" ervoor (Full Scene) bedoel je daar dus mee: Edge Anti Aliasing, ofwel enkel de z-buffer.

Bij FSAA zal er ook op texel nivo AA plaatsvinden en is daarom "Full Scene" omdat er IN het Alpha kanaal van de z-buffer gewerkt wordt en er dus niet meer sprake is van alleen de "hoekjes".

Ati en Nvidia kunnen qua performance op dit vlak wel degelijk verschillen, dat is waar, maar ga me nou niet vertellen dat ati 2xAA (of 2xFSAA, weet niet wat je bedoeld) nodig heeft om de kwaliteit te krijgen van nvidia of andersom, dat is bogus. Als aliasing UIT staat (zoals je zegt bij nvidia) dan zal dat korrelige randen geven op gerenderde polygons, en voor Ati geld hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig & ontopic

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Hou het nuttig & ontopic

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzat weer helemaal in t BF2 gevoel net, weinig lag. Dat gevoel als je met een ander via een omweggetje de vijand opzoek, en via beekjes en bergjes tussen de bomen heen rent....prachtig allemaal! :) Toen ging ik ff met een autootje een vlaagetje veroveren, het werd ff man2man, was een mooi moment voor problemen met vrebinding!!!$%^$!! Ik met een geremde smile de server vriendelijk uitgeflikkerd, liep het menu vast met filtering toepassen..ggrrrr...
Kortom, deze game is zoooo lkkr alleen de honger naar een patch groeit met de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij crasht ie nog weleens naar het bureaublad. Kan dat ook liggen aan extreem hoge pings (met waarden van honderden)? Want ze hebben het Linux-probleem al opgelost. (of moet je een patch downloaden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:50:
Ik word zo ziek van het feit dat je gewoon niet normaal een server kunt joinen. Alles met een redelijke ping en leuk aantal slots (vanaf 32) zit continu vol.. Ranked of unranked.... het maakt geen kont uit. Soms helpt het om een paar keer te klikken... meestal klik je je gek, maar kom je er niet door :(
Onbegrijpelijk dat er niet meer ranked servers zijn, hebben ze dan totaal verkeerd ingeschat hoeveel mensen dit spel zouden kopen |:( Het is voor mij zelfs reden om het nu even niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:48:
[...]

dat vind ik dus juist andersom !
Dat klopt echt niet :Y) Zelfs de grootste sites zeggen dat ATi een veel betere FSAA heeft dan nVidia. Maar ja, als jij het andersom vind, zou ik toch eens een opticien gaan opzoeken :P
Daarnaast heeft ATi ook nog Tijdelijke Anti Aliassing _/-\o_
En zegt dit niet genoeg?
Afbeeldingslocatie: http://www.amdzone.com/pics/gaming/battlefield/2/performance/bf21024off.jpg
vs
Afbeeldingslocatie: http://www.amdzone.com/pics/gaming/battlefield/2/performance/bf21024aaaf.jpg
Zelfde verschil is op hogere resoluties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 20:48

BaT

Ehm ok ... ik start net BF2 : Bij BFHQ heb ik nog WEL m'n awards (badges en gold stars etc..) maar me score is gereset naar 0 ? Rank ook weer 2 keer gedegradeert ??? 1200 punten voor niks behaald ??? WTF EA !! :(

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem en hoop dat iemand me kan helpen.. Ik heb een Sapphire X800XL 256mb en ik heb BF2 sinds de release perfect kunnen spelen met elke instellingen op High ( beetje laggy) en perfect met alles op mid en textures alleen op High en nergens last van gehad.. maar sinds ik FastWrite uitgezet heb in m'n bios en de nieuwste ati drivers van de sapphire site gedownload heb.. krijg ik artifacts.. en het gekke is alleen in BF2 :S en het zijn niet echt opvallende artifacts.. alsof het niet door de videokaart zelf komt.. Ik heb vervolgens FastWrite weer uitgezet en heb ze nog steeds:S het lijken ook echt alleen maar texture artifacts te zijn.. dus niet de models.. heeft iemand misschien ook last van de nieuwere Ati drivers in BF2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:24:
Ehm ok ... ik start net BF2 : Bij BFHQ heb ik nog WEL m'n awards (badges en gold stars etc..) maar me score is gereset naar 0 ? Rank ook weer 2 keer gedegradeert ??? 1200 punten voor niks behaald ??? WTF EA !! :(
Ik heb op de Battlefield2 website gezien dat EA problemen heeft met de scores meteen weergeven, maar dat niets kwijtraakt en ze bezig zijn met het oplossen.. het is dus een tijdelijk probleem

Het is gewoon ongeloofelijk druk.. misschien een beetje te druk in BF2 en dat zal wel afnemen komende weken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ellende zeg, je komt geen 1 server in, alles vol, of van die laggy servers.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat iedere keer hetzelfe met battlefield, kben helemaal enthousiast aan t gamen en dan begint t gezijk met vast lopen tijdens verversen en filter toepassen van servers. En nu stop ik dus weer omdat de lol er WEER af is voor vandaag. Ze moeten snel met een patch komen! Maar dat weten we nu wel....waarom pikken we dit allemaal...zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 2 Tips, Tricks & Recommendations
[PDF 117kb]

Zeer nuttige tips ! heb er een PDF gidsje van gemaakt (tekst is in het engels)
Lees en leer de beste methodes.
Heb de gids niet zelfs geschreven, kon geen credits geven want ik weet niet wie het wel heeft geschreven!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een paar snelle servers bestellen :o
nou paar ik denk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
FnF schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:23:
[...]

Dat klopt echt niet :Y) Zelfs de grootste sites zeggen dat ATi een veel betere FSAA heeft dan nVidia. Maar ja, als jij het andersom vind, zou ik toch eens een opticien gaan opzoeken :P
:)
hier lees ik toch wat anders: http://www.tweaktown.com/...pe=review&dId=601&dPage=4

nVidia image quality generally consider that although nVidia cards generally have slightly better AF, and ATi cards have better DX9 image quality

ik heb me een half jaar geleden gewoon de beste kaart gekoch die er op dat moment was...en toen was dat een 6800ultra....paar maanden later is pas de x850xt-pe uitgekomen die weer iéts beter is...

en nou komt de nieuwe nvidia, die weer een héél stuk beter is als ik dat zo bekijk....en nou las ik van de week ook alweer dat de r520 verschoven is (voorlopig september dus tel er nog maar wat bij op)).....dus ik vermoed dat m'n volgende kaart weer een nvidia word.....dan kan ik tenminste fatsoenlijk bf2 spelen op 1600x1200

alleen ik moet er een heel nieuw systeem voor aanschaffen zowat :|

ps...dat lijstje staat geen 6800ultra tussen !?

dat ik 't nou niet goed op 1600x1200 kan spelen, is geen videokaart-issue, maar eerder een bug in 't spel !

[ Voor 49% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-06-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12

SmidsY

hallo!?.............

Voor de medal/award/ribbon liefhebbers onder u, hier een "makkelijke" de "Parachute Qualification - Time in a parachute". Stap in een jet stijg op trek hem recht de lucht en en blijf gaan tot de jet stalled, bail eruit en glij aan je chute terug naar aarde. Gegarendeerd eer je de grond raak heb je je "beloning" binnen.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nooit meer de scores te zien aan het einde van de map? Wat vage tekens, maar geen scores.

Het lijkt wel of de bugs bij de lancering van de game enkel een voorproefje waren ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu lekker de demo. Gelukkig daar geen crashes of nare problemen dan bij de volledige versie. En gelukkig is Golf of Oman een van mijn lievelingsmappen >:) En ik wacht '''''rustig'''''' af op de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:55:
Ik speel nu lekker de demo. Gelukkig daar geen crashes of nare problemen dan bij de volledige versie. En gelukkig is Golf of Oman een van mijn lievelingsmappen >:) En ik wacht '''''rustig'''''' af op de patch.
Dan ben jij waarschijnlijk de meest blije gamer met BF2 op dit forum! (en de enige zonder klachten) Nou, Golf of Oman is ook mijn lievelingsmap, alleen de time limiet word ik gek van! Maargoed het crasht teminste niet :P

PS: Weet iemand in full game BF2 hoe je bij single player de credits omhoog kan gooien? Rondjes duren zo kort ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
Robbertz schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:59:
[...]

Dan ben jij waarschijnlijk de meest blije gamer met BF2 op dit forum! (en de enige zonder klachten) Nou, Golf of Oman is ook mijn lievelingsmap, alleen de time limiet word ik gek van! Maargoed het crasht teminste niet :P

PS: Weet iemand in full game BF2 hoe je bij single player de credits omhoog kan gooien? Rondjes duren zo kort ;(
ik vind dat juist een baggermap. ben meer fan van FusHe Pass :) die is pas goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 20:48

BaT

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:27:
[...]

Ik heb op de Battlefield2 website gezien dat EA problemen heeft met de scores meteen weergeven, maar dat niets kwijtraakt en ze bezig zijn met het oplossen.. het is dus een tijdelijk probleem

Het is gewoon ongeloofelijk druk.. misschien een beetje te druk in BF2 en dat zal wel afnemen komende weken ;)
Ik merk het, m'n score is gelukkig nu wel weer goed O-)
Maar toch komt het nog steeds te vaak voor dat ik bepaalde awards niet krijg uitgereikt :?

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mr. Detonator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:45:
[...]

hier lees ik toch wat anders: http://www.tweaktown.com/...pe=review&dId=601&dPage=4

nVidia image quality generally consider that although nVidia cards generally have slightly better AF, and ATi cards have better DX9 image quality

ik heb me een half jaar geleden gewoon de beste kaart gekoch die er op dat moment was...en toen was dat een 6800ultra....paar maanden later is pas de x850xt-pe uitgekomen die weer iéts beter is...

en nou komt de nieuwe nvidia, die weer een héél stuk beter is als ik dat zo bekijk....en nou las ik van de week ook alweer dat de r520 verschoven is (voorlopig september dus tel er nog maar wat bij op)).....dus ik vermoed dat m'n volgende kaart weer een nvidia word.....dan kan ik tenminste fatsoenlijk bf2 spelen op 1600x1200

alleen ik moet er een heel nieuw systeem voor aanschaffen zowat :|

ps...dat lijstje staat geen 6800ultra tussen !?

dat ik 't nou niet goed op 1600x1200 kan spelen, is geen videokaart-issue, maar eerder een bug in 't spel !
AF!=FSAA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Toch gaat het de goede kant op.
Van 4 30+ servers in Europa (ping onder 100) vorige week naar 17 nu.
Totaal nu 56 ranked servers onder de 100 ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
*Mischien is dit ook handig om in de startpost te vermelden*

Voor iedereen die gek word van die nare ingame browser....

Om te server searchen voor Battlefield 2 en vele andere games kan je ook The All Seeing Eye gebruiken.
Er is een Free en $ versie verkrijgbaar.

Xtra voordelen ten opzichte van de Battlefield 2 ingame browser.

-Je kan servers filteren op land - ping -mods aantal players zoeken naar bepaalde players enz. enz.
-buddylijsten aanmaken.
-Chatten
-uitnodigingen verzenden/ontvangen.
-favorieten opslaan.
-Aan de rechterkant van het scherm staan alle serverinstellingen beschreven...
En ga maar door...

http://www.udpsoft.com/

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sebastiaan25/The-All-Seeing-Eye.jpg
Klikbaar

/Edit

Sorry vergeten te vermelden, :P je kan nog niet direct connecten maar ze verwachten dit in de toekomst te hebben verholpen.

nu ga ik in het directe invoer ip venster staan van BF2 ->CTRL_Windows_ALT_ESC search ASE, IP invoeren en klaar ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:18:
offtopic:
*Mischien is dit ook handig om in de startpost te vermelden*

Voor iedereen die gek word van die nare ingame browser....

Om te server searchen voor Battlefield 2 en vele andere games kan je ook The All Seeing Eye gebruiken.
Er is een Free en $ versie verkrijgbaar.

Xtra voordelen ten opzichte van de Battlefield 2 ingame browser.

-Je kan servers filteren op land - ping -mods aantal players zoeken naar bepaalde players enz. enz.
-buddylijsten aanmaken.
-Chatten
-uitnodigingen verzenden/ontvangen.
-favorieten opslaan.
-Aan de rechterkant van het scherm staan alle serverinstellingen beschreven...
En ga maar door...

http://www.udpsoft.com/

[afbeelding]
Klikbaar
Maar hiermee kan je toch niet connecten met servers :? Of is dit al opgelost?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

fsfikke schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:21:
[...]

Maar hiermee kan je toch niet connecten met servers :? Of is dit al opgelost?
Nee dat kun je zoals al eerder in dit topic gepost niet. Op dit moment heeft ASE weinig nut dus.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal leuk vriend.. maar iedereen hier weet ook al dat je geen servers kan joinen vanuit ASE.. dus heeft ASE in dit geval geen enkel nut.. pas als je kan joinen heeft et nu, want nu zie je een plaatsje vrij in ASE en zodra je in BF2 zit is de server weer vol :S en ik dacht ok dan maar snel de server ip copien en pasten maar dat lukt niet eens in BF2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:26:

Shit te laat;

Allemaal leuk vriend.. maar iedereen hier weet ook al dat je geen servers kan joinen vanuit ASE.. dus heeft ASE in dit geval geen enkel nut.. pas als je kan joinen heeft et nu, want nut zie je een plaatsje vrij in ASE en zodra je in BF2 zit is de server weer vol :S en ik dacht ok dan maar snel de server ip copien en pasten maar dat lukt niet eens in BF2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:23:
[...]

Daarnaast heeft ATi ook nog Tijdelijke Anti Aliassing _/-\o_
En zegt dit niet genoeg?
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
Zelfde verschil is op hogere resoluties :)
Bron???

Vreemd dat ze geen Nvidia driver vermelden. Ze zullen wel weer met de 77.30 getest hebben. Die driver draait BF2 visueel gezien inderdaad correct, maar de performance is bagger. De 77.50, 77.62 en 77.72 zijn veel sneller (oja, IQ is ook nog beter ook met die drivers)!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iH8 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:01:
[...]

en ook zo illegaal als weet ik wat. :o check de regels even alvorens zoiets te posten.
en wat zou hier illegaal aan zijn ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:37:
[...]

en wat zou hier illegaal aan zijn ???
Misschien de website, maar ik vind het ook wel erg overdreven! We zijn niet voor niet het uitschot van de Computer Samenleving! Tweakers :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde ook al reageren dat no-cd patches verre van illegaal zijn... er staan toch geen cracks, serials of volledige games op die website ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

* Ebayzo heeft opnieuw probs :)

Nadat ik BF2 eindelijk aan de praat heb gekregen met mijn Radeon 9200 (door AGP op 4x te zetten). Crashed het spel nu vaak tijdens multiplayer games! Dik blauw scherm die aangeeft dat de fout zich in mijn SATA RAID .dll zit. Ja lekker dan :/ Ik heb een A7N8X-E Deluxe met SI3112 raid chipset. Kan alleen nergens nieuwe drivers ervoor vinden. Het vage is dat ik in singleplayer geen problemen heb :X

Voor de rest draait het spel nog niet eens zo gek op een 9200. Vloeiend met alles op low @ 1024*768. Maar is toch maar tijdelijk tot mijn 9800 pro terug is van RMA...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:05:
Ik wilde ook al reageren dat no-cd patches verre van illegaal zijn... er staan toch geen cracks, serials of volledige games op die website ?
Ik weet niet hoor maar je hebt toch het spel gekocht! dan vind ik dat je er mee mag doen wat je wilt....

ik hou niet van berperkingen pfff maar helaas als mensen er misbruik van maken kan ik hun stand punt wel vinden van EA over cd-craks en al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
harryvos schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:42:
[...]
Haha, wil net zeggen. Ken een gozer die had met Wow 13! uur per dag. Liek WTF!?!?!

Maar ff een vraagje, Ik heb van plan om een nieuwe PC te kopen met gelijk nieuw geheugen... Wat is dan beter 4x 512 of 2x 1024. Dus als je naar BF2 en gewoon 'overall'...

Dacht gelezen te hebben dat voor BF2 2x 1024 beter was?...

[ Voor 22% gewijzigd door Kiev op 27-06-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Area schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:25:
[...]

Haha, wil net zeggen. Ken een gozer die had met Wow 13! uur per dag. Liek WTF!?!?!

Maar ff een vraagje, Ik heb van plan om een nieuwe PC te kopen met gelijk nieuw geheugen... Wat is dan beter 4x 512 of 2x 1024. Dus als je naar BF2 en gewoon 'overall'...

Dacht gelezen te hebben dat voor BF2 2x 1024 beter was?...
Maakt dat wat uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Tuurlijk, moederbord moet 2 ramstaafjes benaderen of anders 4, lijkt me dat 2 gewoon altijd sneller is! Maar of ik het zeker weet? Nee dat niet :Y)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.