[PC] Battlefield 2 - deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.596 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

fsfikke schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:19:
[...]

Ik vind ook dat ie het gewoon op 400 moet laten staan, dan werkt Bf2 wel niet maar anders is het verschil in performance te groot 8)7
Dat is een persoonlijke keuze die je maakt he. Als je normaal stabiel met DDR400 draait vind ik het meer aan EA om BF-2 stabieler te maken. Dit is natuurlijk wel MITS het systeem gewoon stabiel is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Zit je in een tank en verwacht je enemy rockets, druk dan op X (rookgordijn) en rij een stukje verder.

Waarschijnlijk is degene die zijn rocket wilde afschieten meteen gedesoriënteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik kreeg net op een ranked server elke keer geen info te zien na de rondes. Alleen een oningevuld scherm met in de rechterbovenhoek "unknown mod 3453256324" (getal is fictief). Jammer genoeg zijn de 10 potjes dat ik achter elkaar op #1 stond ook niet geranked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:18:
3) Die huey is echt de max! Laag over de rijstvelden vliegen terwijl je squadmembers de mounted miniguns laten knallen... dat doet me echt aan Tour of Duty (de serie) denken.

4) Echt jammer dat véél mensen de squads en commander functies niet kennen of misbruiken. Vaak zit ik in een squad (als er al een commander is, want dit is vaak niet het geval) waar ik als een gek om orders lig te vragen zonder er ooit ééntje te krijgen. 8)7 Als er geen commander is apply ik zelf, maar vaak zijn er dan geen squads (ook niet na aanmoediging), maar dan gebruik ik m'n commander utils maar als extraatje om extra kills te kunnen versieren. Echt grappig als je een sniper kunt ver(r)assen (jeej... een taal-grapje :Y) ) die denkt dat hij onvindbaar is.
Punt 3 is een black hawk, maakt verder niks uit maar de heli's in BF2 zijn de blackhawk en de cobra aan USMC aknt.

Punt 4 eens maar soms is commander zijn ook niet leuk, zaterdag op een server zitten spelen, zie ik dat er geen commander is, dus ik apply en wordt het ook, zie ik dat er 6 squads zijn met elk 1 of 2 man erin, nou das niet echt fijn orders uitdelen hoor!
En gasten die complainen omdat ze niet op de map zagen dat er artillery aan kwam op de plek waar ze heengingen, krijg je uiteindelijk bijzonder weinig punten voor teamplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:47:
Ik heb BF2 tot dusver alleen offline en afgelopen weekeinde op een lanparty gespeeld, maar:

[...]

Ja leuk, maken we die nutteloze tank nog nuttelozer...
Scenario: Je stapt in een tank en rijdt op een vlag af. Ergens halverwege begint het gezeik: piep piep piep piep -> 1 derde van je healt af. En terwijl je als een gek de koepel rondjes laat draaien om hopelijk op tijd die %^&$# raketwerper te vinden zit je ineens nog maar op 33% health. En dan: BOEM dood... Waar zat hij nu? Euh, echt GEEN idee :? Tja, euh, daar ging je tank :( Anti-tank heeft VEEL te veel plaatsen om te verstoppen. Vol gas doorcrossen heeft geen zin, want die anti-tank heeft een range van 10km, en is hij het niet dan schiet zijn teammate je wel af, want bijna iedereen rent als anti-tank rond...

Weet iemand trouwens wat het nut is van dat vinkje is dat je in het laadscherm vind? Iets als "Automatisch meedoen" of zo, maar je moet wel zelf zodra hij klaar met laden is op die knop drukken. Het vinkje doet dus niet wat ik er zo op het eerste gezicht van verwacht?
Nee, je moet gewoon slim omgaan met je tanks. Dus niet door smalle straatjes gaan rijden, maar altijd de brede wegen opzoeken of een groot plein. Zo heb je enorm veel kills en ga je zelf bijna niet dood. Als je door een smalle straat gaat rijden vraag je er zelf om, je kan je tegenstander dan namelijk bijna niet raken en al helemaal niet zien.

Twee voorbeelden van goed APC gebruik op de markt map (Strike at Karkand?):
buiten de stad blijven staan en de hele straat voor je en de schutting rechts van je continu blijven schoonvegen. De tegenstander (MEC) gaat daar enorm campen om punt 1 te verdedigen. Jij blijft op veilige afstand staan en laat de artillery zijn werk doen. Ondertussen pakt iemand anders een jeep of een andere APC en die gaat direct rechtsaf de brede straat door, en rijdt helemaal naar het einde van de map (liefst een volle jeep of volle APC) en pakt daar een eerste vlag. Dan kan je vanaf twee kanten ze helemaal kapot maken. Het beste kan die volle jeep ook de brug achter ze opblazen, want zodra je de eerste vlag hebt komt driekwart van hun team je aanvallen met alles wat ze hebben. Ondertussen maak je hun UAV, radar en arti kapot en ga je met de tank bij de opgeblazen brug staan kijken hoe de tegenstander op zwemles gaat (en je weet: in het water kunnen ze geen gebruik maken van hun wapens)
Dan heb je ze dus van twee kanten beet en ze hebben geen radar en geen arti meer. Dan zijn ze vrijwel zeker binnen 10 minuten helemaal dood.
TIP: laat een kist supplies droppen achter je tank. Daar gaat hij niet kapot en mocht je ooit geraakt worden ben je al weer gerepareerd voordat het tweede schot je tank raakt.
TIP 2: als je in een jeep zit rij je zo hard mogelijk door. Het raken en doodmaken van een tegenstander heeft geen prioriteit en zodra ze doorhebben wat je gaat doen dan komen er twee tanks in die straat te staan en daar rijd je niet zomaar overheen :P

Goede tip voor de mec: als je brug of arti of whatever kapot is: gooi een supply crate erop en de brug is opeens weer gerepareerd en je kan met je tank zo over de wachtende snipers heenwalsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Dat is een persoonlijke keuze die je maakt he. Als je normaal stabiel met DDR400 draait vind ik het meer aan EA om BF-2 stabieler te maken. Dit is natuurlijk wel MITS het systeem gewoon stabiel is.
Zodra ze met een patch op de proppen komen ga ik het zeker terugzetten naar 400mhz.
Maar je moet weten dat het me ff geduurd heeft voordat ik het knelpunt gevonden had. (dag of 2)
Nu ben ik lekker aan het spelen (op 1280x960 en alles op high met 2x AA en dan komt ie nooit onder de 40 fps) en ben blij dat ik niet om de 5 minuten naar m'n desktop word gegooid.
Dus ik laat het zo maar ff staan. Het enige wat ik zo meteen nog ga proberen is om de AA uit te zetten en de resolutie op 1600x1200 te zetten.

P.s. Normaal is mijn systeem erg stabiel en heb alleen problemen gehad met BF2

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:13:
[...]

Er is weinig opletten bij... Als ik met mijn koepel de ene kant op kijk en aan de andere kant krijg ik een raket inbound, kan ik daar al weinig aan doen. Dan kan ik nog dmv van dat rode balkje gokken waar het ongeveer vandaan komt (Als ik ondertussen mijn koepel niet al een kwart oid gedraaid heb want dan klopt er van dat balkje niets meer en weet je nog niets) maar ondertussen is die anti-tanker allang weggedoken / omgelopen. Opspringen en eventueel schieten kost echt een kwart seconde, en dan moeten die 20 pixels (want die eikels gaan altijd op een km afstand staan) zich wel binnen mijn gezichtsveld bevinden. Tegen de tijd dat ik erop gemikt ben zijn ze al weer weg (in een gebouwtje, in een ruine, achter een schutting, achter een gebouw, etc) en tegen de tijd dat mijn koepel gemikt is daar waar dat duveltje nu weer uit het doosje springt heeft hij mij al lang dood. Ik heb een kleine kans dat ik op tijd hem dood heb, maar nooit voordat hij de trekker heeft overgehaald :P

Mag jij me uitleggen hoe ik dan beter op zou moeten letten? Al die irritante gebouwen en schuttingen staan in de weg :P

De andere kant op werkt dat ook. Als ik niet als een dolleman aan kom rushen maar net zo irritant in gebouwtjes etc ga zitten heb ik die tank ook 15 seconden later (als het reloaden van je anti-tank geval 5 seconden duurt) dood...
Gotver *(#&%*(#& bije me verhaal af loopt dat ding vast zeker de hitte pfff

Eingelijk valt die 1/3 mee want in Bf1942 was ohh zo makkelijk om een tank te killen wat je alleen hoefte de doen was proberen achter die tank te komen en dan Kaboem 8)
vroeger was ik dan ook altijd anti-tank als er tank zat te bease rapen... (oh dat waren tijden dat je de held was)
maar het gaat nu over BF2 zorg voor gunner die kan altijd extra dekking geven, ga niet alleen rushen.
hou de map in de gaten want als je zo blauw stipje ziet verdwijnen kan je inschatten waar de vijand zich bevind neem logische wegen :P dus waar je veel dekking heb.
ik weet niet zeker voor wat de knop voor de andere view is maar dat heeft vaak me leven gered (dacht letter c) gebruik je rook gordijn key X

en als je weet dat aan de zijkant wordt geschoten draai gelijk mee met de hele tank op de zwaarste gepansterde gedeelte van de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:30:
[...]

Nee, je moet gewoon slim omgaan met je tanks. Dus niet door smalle straatjes gaan rijden, maar altijd de brede wegen opzoeken of een groot plein. Zo heb je enorm veel kills en ga je zelf bijna niet dood. Als je door een smalle straat gaat rijden vraag je er zelf om, je kan je tegenstander dan namelijk bijna niet raken en al helemaal niet zien.

Twee voorbeelden van goed APC gebruik op de markt map (Strike at Karkand?):
buiten de stad blijven staan en de hele straat voor je en de schutting rechts van je continu blijven schoonvegen. De tegenstander (MEC) gaat daar enorm campen om punt 1 te verdedigen. Jij blijft op veilige afstand staan en laat de artillery zijn werk doen. Ondertussen pakt iemand anders een jeep of een andere APC en die gaat direct rechtsaf de brede straat door, en rijdt helemaal naar het einde van de map (liefst een volle jeep of volle APC) en pakt daar een eerste vlag. Dan kan je vanaf twee kanten ze helemaal kapot maken. Het beste kan die volle jeep ook de brug achter ze opblazen, want zodra je de eerste vlag hebt komt driekwart van hun team je aanvallen met alles wat ze hebben. Ondertussen maak je hun UAV, radar en arti kapot en ga je met de tank bij de opgeblazen brug staan kijken hoe de tegenstander op zwemles gaat (en je weet: in het water kunnen ze geen gebruik maken van hun wapens)
Dan heb je ze dus van twee kanten beet en ze hebben geen radar en geen arti meer. Dan zijn ze vrijwel zeker binnen 10 minuten helemaal dood.
TIP: laat een kist supplies droppen achter je tank. Daar gaat hij niet kapot en mocht je ooit geraakt worden ben je al weer gerepareerd voordat het tweede schot je tank raakt.
TIP 2: als je in een jeep zit rij je zo hard mogelijk door. Het raken en doodmaken van een tegenstander heeft geen prioriteit en zodra ze doorhebben wat je gaat doen dan komen er twee tanks in die straat te staan en daar rijd je niet zomaar overheen :P

Goede tip voor de mec: als je brug of arti of whatever kapot is: gooi een supply crate erop en de brug is opeens weer gerepareerd en je kan met je tank zo over de wachtende snipers heenwalsen.
Zeg zullen we is een keer samen rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:47:
Ik heb BF2 tot dusver alleen offline en afgelopen weekeinde op een lanparty gespeeld, maar:

[...]

Ja leuk, maken we die nutteloze tank nog nuttelozer...
Scenario: Je stapt in een tank en rijdt op een vlag af. Ergens halverwege begint het gezeik: piep piep piep piep -> 1 derde van je healt af. En terwijl je als een gek de koepel rondjes laat draaien om hopelijk op tijd die %^&$# raketwerper te vinden zit je ineens nog maar op 33% health. En dan: BOEM dood... Waar zat hij nu? Euh, echt GEEN idee :? Tja, euh, daar ging je tank :( Anti-tank heeft VEEL te veel plaatsen om te verstoppen. Vol gas doorcrossen heeft geen zin, want die anti-tank heeft een range van 10km, en is hij het niet dan schiet zijn teammate je wel af, want bijna iedereen rent als anti-tank rond...
C gebruiken om rond te kijken, dan kan je in een breed perspectief zien wat er om je heen gebeurd.
Dat gaat sneller dan rondjes draaien met de turret ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Epitome schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:24:
Zit je in een tank en verwacht je enemy rockets, druk dan op X (rookgordijn) en rij een stukje verder.

Waarschijnlijk is degene die zijn rocket wilde afschieten meteen gedesoriënteerd! :)
Dat valt wel mee, 9/10 keer kan je de naam nog door de rook heen zien.. en dan richt je daar op :P Boem!!!

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Thnx, eens ff proberen :Y)
DesertShooter schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:38:
.. en bij 10.000 pas weer naar de volgende rank :(
10000 :| Das wel heel erg veel dan :Y) Maar goed, we hebben de tijd er voor :)

BTW, wat vinden jullie het beste wpn van de USMC, MEC en China?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg kunnen we niet al die tips op een rijtje zetten voor de minder ervaren tank spelers.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 12:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:18:
Na een nieuwe DVD-player geïnstalleerd te hebben heb ik gisteren eindelijk BF2 kunnen spelen en dit zijn mijn bevindingen:

1) ....heel verhaal :)... :P
GoT ByteMe!? je hebt behoorlijk tijdje in ons squad gespeeld, ging wel vrij aardig toch.. hoop niet dat je niet mij met die wacky squadleader bedoelt :X , anders doe ik je niet meer reviven :7 ..

Je hebt afentoe van die mafkezen die springen onder je tank of buggy, omdat ie al vol zit, toeter je paar keer, mol je ze nog, zeg je sorry, spring je uit je vehicle, revive je ze (omdat je toch medic bent) punished ie je nog !?!? |:( :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:39
Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Als je op 333 geen problemen hebt en op 400 wel is het zeker een hardwareprobleem. Je merkt het waarschijnlijk nu pas omdat bf2 zo geheugenintensief is. Dat is iets waar ea/dice niets aan kan doen. Ze kunnen moeilijk het programma langzamer maken om het systeem minder te belasten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:47:
[...]

Thnx, eens ff proberen :Y)

[...]

10000 :| Das wel heel erg veel dan :Y) Maar goed, we hebben de tijd er voor :)

BTW, wat vinden jullie het beste wpn van de USMC, MEC en China?
Het belangrijkste wapen is niet je geweer (tenzij je sniper bent :P ). Je kiest niet voor niets een klasse, toch? Daarboven heeft elke map zijn voorkeurs klasse. Op een kleine mini map pak je eerder een shotgun of groot machinegeweer dan in de valley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:25:
Ik kreeg net op een ranked server elke keer geen info te zien na de rondes. Alleen een oningevuld scherm met in de rechterbovenhoek "unknown mod 3453256324" (getal is fictief). Jammer genoeg zijn de 10 potjes dat ik achter elkaar op #1 stond ook niet geranked :(
OMG u hax0r }) :+

en 10 achter elkaar op 1 dat lukt me alleen in single player ...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

sain onez schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:50:
[...]

GoT ByteMe!? je hebt behoorlijk tijdje in ons squad gespeeld, ging wel vrij aardig toch.. hoop niet dat je niet mij met die wacky squadleader bedoelt :X , anders doe ik je niet meer reviven :7 ..

Je hebt afentoe van die mafkezen die springen onder je tank of buggy, omdat ie al vol zit, toeter je paar keer, mol je ze nog, zeg je sorry, spring je uit je vehicle, revive je ze (omdat je toch medic bent) punished ie je nog !?!? |:( :?
En dan pakt hij ook nog je vehicle en rijdt hij snel weg :P
Ja die mensen heb je en die mogen ze van mij IP bannen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:50:
[...]

Nee, dat was een goed squad! _/-\o_
En tegenwoordig is het ByteMe-GoT- maar 'k weet niet of véél mensen die -GoT- suffix gebruiken
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

sswlminclanpuntnl
mag van de mods niet spammen hier, maar we hebben een funclan opgericht, die je zo joinen kan, als je redelijk serieus bent iig... goed hoef je niet te zijn, zijn we ook (nog) niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 12:34
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:41:
[...]

C gebruiken om rond te kijken, dan kan je in een breed perspectief zien wat er om je heen gebeurd.
dit in combinatie met een hoge mouse sen. voor vehicle, zodat je niet je muis 5x moet optillen om je turret te draaien maar gewoon 1 draai kan maken, denken antitank dat je niet snel draait en dan boem!

zelf vind ik anti tank bagger, slappe mp5 met brakke range, geef mij maar spec ops. c4 onder een brug en wachten tot de tegenstander eroverheen rijd :P

of gewoon tanks c4en als ze naast je staan. zo had ik gisteren ook 85/29/27/3 als score door met een squad van ik als spec ops, 2 medics en een assault gast vlaggen te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:18:3) Die huey is echt de max! Laag over de rijstvelden vliegen terwijl je squadmembers de mounted miniguns laten knallen... dat doet me echt aan Tour of Duty (de serie) denken.
Was het maar waar dat er een huey inzat, maar dit zijn gewoon UH60 Blackhawk's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:41:
[...]
Volgens mij is F9-F12 veel beter.... Want C is cameraswitch en het duurt ook te lang voordat je weer bij front camera zit. Met F9-F12 switch je sneller en dan razendsnel naar F9 voor normaal zicht en ga je gang....

APC is voertuig op 6 wielen he? Ja, de kanon is behoorlijk snel. Zelfs raketten zijn hittezoekend.
Het is wel 1 van de weinige wapens die ook nut hebben voor heli's en vliegtuigen uit lucht schieten. Tanks zijn te sloom met laden en kunnen dus niet in lucht schieten (alleen met geluk)
Andere voertuigen en handwapens kunnen niet. Alleen warmte zoekende lokale raketstellingen kunnen het, maar dat is ook alles.
APC schakelt wel makkelijk enemies die op voet lopen uit.

In waterige gebieden met veel kanalen is APC behoorlijk superieur. Gewoon lekker over water varen en vijandelijke camps knallen. Echt, ze hebben weinig kans op overleven omdat ik ver zit op veilige water. Heli's kunnen me niet snel raken omdat ze last hebben van bomen om me heen...

Ik maak zelf regelmatig mee dat scoreborden/awards na afloop van maprondje HELEMAAL LEEG staan. Met rechtsboven Onbekend Mod 234552 of zo (gebeurt terwijl er nieuwe map wordt ingeladen).
Deze bug moeten ze maar ook es fixen.

De lag probleem is dus afhankelijk van grafische instellingen. Ik zal dat maar ook bij mijn pc even onderzoek doen naar instellingen en shaders cache even legen...

De lasergestuurde raketwerper is even oefenen. Deze wapen is ook redelijk bruikbaar voor grote afstanden, zoals enemies uit toren schieten. Maar je moet wel linkerknop muis blijven indrukken en sta je even kwetsbaar, terwijl je de raket bijstuur.

De belangrijkste mensen in game zijn inderdaad medics en ondersteuningen. (dat is met medic kit en munitie) Het gebeurt vaak dat ik geen kogels meer heb. Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe de munitie droppingen werkt.

P.S.: deze topic groeit als een kool. Vooral door de problemen in BF2 zijn we al aan deel 8.... :) De andere spelopzet is ook deels de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:03:
[...]
Was het maar waar dat er een huey inzat, maar dit zijn gewoon UH60 Blackhawk's ;)
My bad! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00m schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:00:
[...]

dit in combinatie met een hoge mouse sen. voor vehicle, zodat je niet je muis 5x moet optillen om je turret te draaien maar gewoon 1 draai kan maken, denken antitank dat je niet snel draait en dan boem!

zelf vind ik anti tank bagger, slappe mp5 met brakke range, geef mij maar spec ops. c4 onder een brug en wachten tot de tegenstander eroverheen rijd :P

of gewoon tanks c4en als ze naast je staan. zo had ik gisteren ook 85/29/27/3 als score door met een squad van ik als spec ops, 2 medics en een assault gast vlaggen te cappen.
Spec ops is ook mijn favoriet, ik wacht meestal tot een tank of apc achter een squad member aangaat, dan besluip ik hem. ik plak wat c4 achterop, hard wegrennen en boem :)
De MP5 is zo brak als wat, de spec ops gun daarintegen is bijna een volautomatisch sluipschuttersgeweer....

@MrDummy
F9 - F12 gebruik ik natuurlijk ook om snel terug te schakelen naar de gunsight :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:20:
[...]

Spec ops is ook mijn favoriet, ik wacht meestal tot een tank of apc achter een squad member aangaat, dan besluip ik hem. ik plak wat c4 achterop, hard wegrennen en boem :)
De MP5 is zo brak als wat, de spec ops gun daarintegen is bijna een volautomatisch sluipschuttersgeweer....

@MrDummy
F9 - F12 gebruik ik natuurlijk ook om snel terug te schakelen naar de gunsight :*)
De MEC kant heeft als enige een goeie gun naast de anti tank, die van china is nog slechter als de MP5! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al ergens BattleRecorder bestanden te downloaden voor de full version? :9
Er worden wel al movies gemaakt maar de raw recordings, die heb ik nog niet kunnen vinden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:29:
Zijn er al ergens BattleRecorder bestanden te downloaden voor de full version? :9
Er worden wel al movies gemaakt maar de raw recordings, die heb ik nog niet kunnen vinden. ;(
klik ingame voor de lol eens op de "community" tab

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:52

HellBeast

Oh My GoT!

Het lijkt me ook leuk om iets anders te spelen als capture the flag. Nu is het doodgaan ---> spawnen ----> naar vlag rennen ----> doodgaan ----> spawnen.

Als je gewoon een pot hebt zoals met Counterstrike, dus 2 teams en als je dood bent, dan moet je de ronde afwachten. Dat heeft denk ik tot gevolg dat je heel anders (sneakier) gaat spelen.

En dan maximaal 1 sniper per team ofzo, omdat dan anders iedereen met een sniperwapen tussen de struiken gaat liggen. Capture the flag vind ik soms wat rommelig.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die patch die de bug van linux-servers verhelpt is nog niet uit heh? Komt zeker door het tijdverschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

HellBeast schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:32:
Capture the flag vind ik soms wat rommelig.
In DC zijn de ervaringen van CTF niet zo geweldig. Het is bijna altijd plankgas rijden nadat je vlag hebt gepakt.... Zo is er weinig tactiek aan vast. Gewoon vlaggen veroveren en bezetten is goed te doen in DC, en dat geeft meer actie en variatie. En iedereen is zo wel even bezig. En meerdere teams wat BF2 daarop is gemaakt.
Bovendien is CTF heel vaak base attack aanwezig, wat niet zo leuk is in sommige ogen.
Zelfs voertuigen stelen omdat je jeep zonet is vernield is misschien niet zo leuk.

Maar ik verlang wel naar klassiekere oorlogsvoering met superieure graphics van BF2. Lekker ouderwets knallen :)
En klassieke oorlogvoering kent bijna geen munitie droppings en zeker geen vervelende artillerie bommen uit de lucht... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me ook leuk om iets anders te spelen als capture the flag. Nu is het doodgaan ---> spawnen ----> naar vlag rennen ----> doodgaan ----> spawnen.

Als je gewoon een pot hebt zoals met Counterstrike, dus 2 teams en als je dood bent, dan moet je de ronde afwachten. Dat heeft denk ik tot gevolg dat je heel anders (sneakier) gaat spelen.

En dan maximaal 1 sniper per team ofzo, omdat dan anders iedereen met een sniperwapen tussen de struiken gaat liggen. Capture the flag vind ik soms wat rommelig.
Ga je cs spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13

Battlefield 2 kent (nog) geen CTF, het heet conquest!

Dat je doodgaat is dat je gewoon niet sneaky genoeg te werk gaat! :X

Ik moet er niet aan denken om net zoals bij Counter-Strike (wat trouwens objective is) een ronde te moeten wachten als je dood bent. |:(

Je vergelijkt appels met peren en krijgt daarna ook nog een serieuze reply van iemand... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img270.echo.cx/img270/208/med15ta.gif
Afbeeldingslocatie: http://img273.echo.cx/img273/8910/med38lg.gif
Afbeeldingslocatie: http://img273.echo.cx/img273/2033/rib6vz.gif
Afbeeldingslocatie: http://img273.echo.cx/img273/4676/rib27li.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:52

HellBeast

Oh My GoT!

Epitome schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:45:
[...]

Je vergelijkt appels met peren en krijgt daarna ook nog een serieuze reply van iemand... :/
Zijn er geen appels met perensmaak dan? ;)

Maar andere spelmodussen lijkt me gewoon leuk(er).

En je hebt gelijk, het is conquest en niet CTF. my bad...

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:32:
Die patch die de bug van linux-servers verhelpt is nog niet uit heh? Komt zeker door het tijdverschil ;)
Jawel, maar niet via EA maar een soort community patch die de bug verhelpt :)
We hebben hem inmiddels met succes op alle servers draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik weer.. de demo draaide perfect! Ik gebruikte bijgevoegde driverversie 77.30 voor mijn Leadtek 6600GT
De full kwam uit, installeren.. spelen.. en ja hoor..

Check al die vlakken! Ze vliegen met honderden over mn scherm heen.. gekkenwerk :X
Afbeeldingslocatie: http://pepie.darkhorizon.nl/images/misc/gpu/3_small.jpg

En bij granaat inslag krijg ik dit ipv een blurry effect:
Afbeeldingslocatie: http://pepie.darkhorizon.nl/images/misc/gpu/2_small.jpg

Anyway, temperatuur was nog steeds in orde, zowel idle als stressed.
Toch nog de nieuwste officiele drivers installed (77.72) en helpt ook niet :/
Games als GTA:SA lopen nog perfect...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb net voor het eerst op een server gespeeld waar voip werd gebruikt.
De volume van de voice chat mogen ze wel configureerbaar maken. De anderen zijn vaak nauwlijks te verstaan zo zacht. Overigens is v voor team chat en b voor all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:15:
De volume van de voice chat mogen ze wel configureerbaar maken. De anderen zijn vaak nauwlijks te verstaan zo zacht. Overigens is v voor team chat en b voor all.
Dat volume is inderdaad te zacht. Als mensen terugpraten, hoor je alleen maar zacht gebabbel. Dit gecombineerd met de vaak non-native English speakers maakt 't onverstaanbaar...
enne
...volgens mij is V voor spreken met je commander (dat kan alleen als je squadleader bent / geel icoontje) en B voor spreken tegen de spelers in je squad (groen icoontje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Volume niveau krijg je gewoon bij de installatie + je kan het ingame nog aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat dus ook even aangehoord maar het is niet je van het :( Beter gebruik je Teamspeak, Ventrillo of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Ik denk dat velen niet goed hebben getest tijdens mic instelling. Tijdens Voip config kon je kiezen tussen moment dat ie moet recorden (blauwe lijn) en de rode lijn als max.
Ik dacht dat groene lijn ergens in het midden moet zijn als ik luidop spreek. Toch?
Maar bij schreeuwen komt groene vlak niet hoger dan het midden. Rode streep haal ik dus niet eens.
Bij mic kan je windows mic voorversterking ook aanzetten. Dat voorversterking leek bij mij zwakker te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:18:
[...]

Volume niveau krijg je gewoon bij de installatie + je kan het ingame nog aanpassen.
Dat is het volume waarmee je zelf over komt. Ik heb het getest met een vriend. Ik heb het goed ingesteld maar toch komt het bij hem heel zacht over. Er zit eigenlijk nooit iemand tussen die op normaal geluidsniveau zit. Net of de game zelf de voice expres naar de achtergrond drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister viel mij tijdens het spelen wat leuks op, ik weet niet of het al gepost/bekend was.
Ik wer overreden ( ik kon dus tussen die wielen duiken) door een vodnik armoured vehicle.
Dat is zo'n soort APC maar dan moet iemand boven in het boordgeschut bedienen.
Ik switch dus naar de granadelauncher en pop er 1 op de achterkant.

Wat blijkt, ik blaas de achterdeur er schoon uit en zie binnenin dat ventje achter zijn proppeschieter staan. Ik was lichtelijk verbaasd en heb dus niet even nog een voley naar binnen gegooid, maar ik ga nog eens proberen of dit nog een keer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:31

immetjes

HIER is BERN-E

DaMorpheus schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:53:
[...]

En dan pakt hij ook nog je vehicle en rijdt hij snel weg :P
Ja die mensen heb je en die mogen ze van mij IP bannen :>
En wat dacht je dan van je gunner die bij je in de heli zit: Springt zelf uit de heli. Gaat dan dood (vergeet op 9 parachute te drukken ofzo...of weet niet hoe het werkt) je krijgt dan een teamkill aan je broek die die sukkel dan ook nog toekent! :(

Of hij mocht me niet en deed alles opzettelijk })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
phYzar schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:51:
[...]

Als je op 333 geen problemen hebt en op 400 wel is het zeker een hardwareprobleem. Je merkt het waarschijnlijk nu pas omdat bf2 zo geheugenintensief is. Dat is iets waar ea/dice niets aan kan doen. Ze kunnen moeilijk het programma langzamer maken om het systeem minder te belasten :P
Inderdaad, ik weet wel zeker dat je enkele fouten krijgt in memtest86+(vooral aan het einde van test5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:31:
Gister viel mij tijdens het spelen wat leuks op, ik weet niet of het al gepost/bekend was.
Ik wer overreden ( ik kon dus tussen die wielen duiken) door een vodnik armoured vehicle.
Dat is zo'n soort APC maar dan moet iemand boven in het boordgeschut bedienen.
Ik switch dus naar de granadelauncher en pop er 1 op de achterkant.

Wat blijkt, ik blaas de achterdeur er schoon uit en zie binnenin dat ventje achter zijn proppeschieter staan. Ik was lichtelijk verbaasd en heb dus niet even nog een voley naar binnen gegooid, maar ik ga nog eens proberen of dit nog een keer kan.
Achterdeur???
zit toch geen achterdeur in :?
Ik snipe vaak de schutter er uit, of gooit ff n nade/c4 achterin........altijd leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF2 1 dag gespeeld... Zet vandaag mijn pc aan. Wil hij niet opstarten. Blijft hangen op de DVD-rom waar de BF2-DVD in zit :(
Speler open en weer verder starten dus. Maar eens in mijn andere DVD-rom gedaan en ja hoor hetzelfde grapje...
Iemand dit zelfde probleem ook ondervonden? Heb dus blijkbaar een vern**kte DVD gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08 15:22

Speeder

42 ;)

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:39:
BF2 1 dag gespeeld... Zet vandaag mijn pc aan. Wil hij niet opstarten. Blijft hangen op de DVD-rom waar de BF2-DVD in zit :(
Speler open en weer verder starten dus. Maar eens in mijn andere DVD-rom gedaan en ja hoor hetzelfde grapje...
Iemand dit zelfde probleem ook ondervonden? Heb dus blijkbaar een vern**kte DVD gekregen :(
Op welk moment is dat precies dat hij blijft hangen?

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bak er echt niks van ... mijn progress is ronduit zielig ... normaal trek ik nochtans goed mijn plan met fps-games ???

Wel veel lag op de servers + wegens grote mappen is het moeilijk om een overzicht te behouden ...

Alle tips zijn welkom, raak hier stillaan ontmoedigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:20

Rayzman

+31 Rayzman

Heb jij de Prima guide? Zo ja, is het erg handig of niet?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruward schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:33:
[...]

En wat dacht je dan van je gunner die bij je in de heli zit: Springt zelf uit de heli. Gaat dan dood (vergeet op 9 parachute te drukken ofzo...of weet niet hoe het werkt) je krijgt dan een teamkill aan je broek die die sukkel dan ook nog toekent! :(

Of hij mocht me niet en deed alles opzettelijk })
Nog zoiets irritant: kruip je als gunner bij in een heli... lekker knallen denk je dan! >:) Blijkt de piloot de heli te gebruiken als taxi naar z'n bestemming en jumpt hij er gewoon uit... |:(
Het duurde effie eer ik doorhad dat ik zonder piloot in m'n heli zat. Ik dacht: "deze loser kan voor geen ruk vliegen...". Blijkt dus dat de loser al lang aan een parachute lag te bengelen. :(

Ik heb mezelf nog kunnen redden door zelf aan het stuur te gaan zitten, maar ik kan mij wel inbeelden dat niet iedereen zo'n snelle reactie heeft en dan vind ik een punishment wel op z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 08:15:
[...]

Zo ver was ik ook wel maar het kan ook iets anders betekenen bv dat je op die servers geen nieuwe wapens kunt unlocken maar wel met elders geunlockte wapens kunt spelen toch?
Global unlocks betekent dat alle wapens altijd voor iedereen beschikbaar zijn, zonder dat je daarvoor "carriere" hebt hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Ik heb een tijdje geleden in een pré-BF2 topic wat vragen gesteld over BF2 - vooral omdat ik al een tijdje Americas Army (AA) verslaafd ben (je wil toch graag een vergelijking trekken). Die mensen die toen uitvoerig gereageerd hebben: nogmaal bedankt !

Maar nu heb ik BF2 dus maar gekocht (ge-préorderd via IA.net) en vorige vrijdag had ik hem in huis. Hup die demo eraf en hele versie erop. De vergelijking met AA durf ik al niet meer te maken omdat het compleet verschillende spellen zijn. Wel doet het me deugd dat je dus kan "groeien" middels het puntensysteem met medailles en lintjes en nieuwe wapens.

Er zijn wel een paar puntjes van dit spel waar ik mijn (op zijn zachtst gezegd) mateloos aan irriteer..

* De gekozen manier van key-binden. Sommige keys krijg ik niet gebind!!!! Om hysterisch van te worden zo slecht. Al helemaal omdat je jezelf de laatste 4 jaar bepaalde toetsen hebt aangeleerd die je in de grootste hectiek feilloos kan vinden... nu dus niet meer..

* Het menu is lomp en traag. Bij menig mens gaat de computer volledig hangen wanneer je teveel scrollt in de severlist.. Ik ben er gelukkig achter dat Internode een hoop ranked servers host. Deze zoek ik op - en daar laat ik het bij..

* Ik heb lag-partijen meegemaak in 64 man servers - waar The Invisible Man nog U tegen zegt. Echt ongelofelijk onwenselijk. Ik hoop dat lag hoog op de prioriteitenlijst staat. Verder wel grappig om te zien hoe spellen op hun eigen manier met lag omgaan. Leuk weetje: Bij AA heb je bij de nieuwe release van een map altijd de eerste weken bijna volledig lag-vrije servers. En na verloop van tijd lagt de helft zo hard – dat het lijkt alsof het altijd zo geweest is.

* Het is niet normaal hoe sommige mensen mij nog doodschieten nadat ik een volledig magazijn op korte afstand op hun geleegd heb... Maar ik neem aan dat dat aan mijn BF2 skills ligt..

* Als je in het open water ligt...... dan kun je lang zwemmen... en nog geeneens kopje onder als er iets vijandelijks aankomt..

* Mijn illyama visionmaster Pro 19” weet zich geen raad met die rare resoluties (1280x768 ofzo???). Waarom geen normale maten?

Maar verder is het spel wel vetjes. De vliegtuigen en voertuigen zijn een verademing, en imo extreem goed uitgevoerd (vooral vliegtuig).

De anti-tank raket is erg leuk – en mijn masterplan is om me daar maar eens meesterlijk goed in te gaan specialiseren. Als je eenmaal je eerste buggy die voorbij kwam op hoge snelheid en middellange afstand hebt opgeblazen, dan zie je het wel zitten met het ding. Wel jammer dat je echt óp een mannetje moet schieten om het anti-tank ding om ze dood te krijgen.

Snipen is ook leuk, maar ik heb het vermoeden dat ik wel 300 uur verder ben eer ik feilloos lopende mannetjes kan headshotten. Momenteel krijg ik ze echt nauwelijks geraakt wanneer ze bewegen.

De graphics vallen me overigens echt vies tegen. Het is natuurlijk wel allemaal mooi enzo, maar ik kan nou niet zeggen dat ik het significant mooier vind dat AA, en juist dat had ik nou wel verwacht. Ik ken BF1942 niet, maar ik oordeel de vooruitgang op graphics altijd op mijn eerste gevoel. Toen ik bv FarCry voor de eerste keer opstartte toen wist ik het wel – dat was pas vet mooi. Evenals Doom3. BF2 lijkt eerder al een jaar op de markt te zijn...

Als laatste punt de systeemeisen. Ik heb het nog niet volledig getweaked, maar mijn AMD64 3200+ met 2x Raptor RAID0, Radeon9800Pro en 1 GB PC3200 geheugen heeft er maar moeite mee. Momenteel heb ik alles op MID staan, want op HIGH liep het spel echt nog voor geen halve meter...... Maar zoals ik zei – wat getweak kan hier natuurlijk een hoop aan veranderen.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:39:
Heb ik ook gehad, 1 keertje maar, verder geen problemen meer gehad (en draai nu van image). Hij hing bij het detecteren van drives dus einde van POST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:37:
[...]

Achterdeur???
zit toch geen achterdeur in :?
Ik snipe vaak de schutter er uit, of gooit ff n nade/c4 achterin........altijd leuk
Kennelijk wel, in 1 van die autotjes zit dus een achterdeur. Niet dat je daardoor naar binnen kunt.
Maar je kunt hem er wel uitschieten. Voor mij is het ook nieuw.
Ik zal eens kijken of ik er een screen van kan maken vanvond. (en om te kijken of het nog eens lukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.funcz0r.nl/meuk/Meuk/Gefeliciteerd%20Barry%20!.jpg

:P

Hij is echt zooo gaaf, irriteer me een beetje aan dat browsen bnij multiplay, maar daar komt vast wel een fix voor :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speeder schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:44:
[...]

Op welk moment is dat precies dat hij blijft hangen?
Als ik de pc aanzet dan zoekt hij de dvd-spelers, en blijft dan hangen op de speler waar BF2 inzit (lampje blijft maar knipperen). En als windows is opgestart en ik stop de dvd erin dan krijg ik hetzelfde grapje.
update-je: inmiddels 10+ keer geprobeerd en nu werkt het ineens weer 8)7 schiet mij maar lek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertus schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:00:
[afbeelding]

:P

Hij is echt zooo gaaf, irriteer me een beetje aan dat browsen bnij multiplay, maar daar komt vast wel een fix voor :)
Ben jij een handeltje begonnen? BF2 tegen woekerprijzen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Heh ik kan het spel gewoon niet online spelen. krijg elke keer een netwerk error. Dit is het enige spel waarmee ik problemen heb online.

gisteren even mijn router firmware geupdate en nu heb ik wat problemen met portmappings die ik vanavond even zal verhelpen. Daarna map ik alle poorten voor BF2 door naar mijn PC en als dat niet werkt ga ik EA maar eens mailen ;)

anders is het spel ook zo snel saai :+

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00m schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:00:
[...]

Waar heb je die mp5 voor nodig? Je zit met een wire guided of laser guided rakettenwerper op je schouder. :7 Het enigste nadeel is de beperkte munitie die je mee kunt nemen. Ik schiet er zelfs de choppers mee uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phYzar schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:54:
[...]

Heb ik ook gehad, 1 keertje maar, verder geen problemen meer gehad (en draai nu van image). Hij hing bij het detecteren van drives dus einde van POST.
Hoe draai je vanaf een image? Dat vertiktie bij mij.
$@##$%%#$# :( Image gemaakt, dvd eruit en er weer in, en WEER HANGEN! Wat is dat voor rotzooi???

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
Ik wil BF2 lekker soepel draaien op 1280x1024 4xAA/ 8xAF, nu sta ik op het punt een XFX 6800 Ultra (PCI-e) te kopen (€369), iemand ervaring met deze kaart op die settings, werkt dat goed?

Of is het toch verstandiger een X850XT PE of 7800GTX te kopen, ondanks dat deze duurder zijn.

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:15:
[...]

Hoe draai je vanaf een image? Dat vertiktie bij mij.
$@##$%%#$# :( Image gemaakt, dvd eruit en er weer in, en WEER HANGEN! Wat is dat voor rotzooi???
Maake image (iso, bin-cue) van je bf2 dvd, mount die met deamon-tools en huppa geen dvd meer nodig, hij blijft langer goed en je computer hangt niet mere :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:05:
[...]

Ben jij een handeltje begonnen? BF2 tegen woekerprijzen. >:)
Nah, 1x voor mij, 1x voor jarige vriend, 1x voor andere vriend

150 euro ;(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

TRG schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:51:
De graphics vallen me overigens echt vies tegen.

AMD64 3200+ Radeon9800Pro 1 GB PC3200 geheugen heeft er maar moeite mee.
Tsja, dat heb ik nou ook. Ik vind de graphics ook tegenvallen op een 9800pro. Terwijl FarCry en Doom3 er wel visueel vuurwerk gaf met die kaart.

Op een 6800GT of x800 ziet het er wel mega-vet uit trouwens. Dat dan weer wel. Zit te twijfelen of ik een nieuw systeem ga kopen dan maar (dual dual-core 64 (4 procs :P), X850 ofzo), eerst maar eens die gameserver opzetten.

Wel erg eigenlijk dat je toch voor minsten 500 pop moet upgraden :/

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netsensei916
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-10-2006

netsensei916

Convicted Debian Junkie

ik heb het sinds vrijdag. Beestig spelletje. Mijn favo map is strike at kharkand. Die doet mij denken aan Black Hawk Down. Lekker als spec ops rennen in verlaten straatjes en zo. Ook de gameplay vind ik best wel uitgebalanceerd. Ik heb nergens het gevoel dat er überwapens tussen zitten. Dat kan natuurlijk nog veranderen als er mensen écht bedreven worden in het vliegen met jets en zo. Maar op dit moment valt het reuze mee. Bovendien heb ik niet meer het gevoel dat ik met propjes zit te schieten zoals in BF1942. Toch ook hier mijn opmerkingen

- lag, lag en nog eens lag. Vaak bolt het voor geen meter vooruit. Ik update pb al via pbweb ipv ingame om dat te vermijden. Maar vanaf dat ik een server join met meer als 32 gamers hang ik er aan.

- het menu. Dat is best wel mooi en zo. Maar pokketraag en vre-se-lijk onhandig. Bovendien mis ik een tabblad "favorieten" in de server browser zodat ik snel mijn favo servs kan joinen.

- systeemeisen. Op mijn AMD64 3200/Geforce 6600GT/512Mb DDRam draai ik alles in 800x600 medium detail. De laadtijden zijn aanvaardbaar, het loopt allemaal vlotjes maar de kwaliteit is er dan ook wel naar op mijn 17" iiyama. Ik heb het één keer op max detail gezet om mijn systeem wat te stressen. Het ziet er allemaal wunderbar uit maar toch ook niet *waw*

- het accountsysteem: leuk. Het is zeker niet het steamsysteem dat je volledige computer lijkt te gaan overheerschen. Geen auto-updates en geen gedoe met het unlocken van je game. Bovendien kan je perfect off line BF2 spelen. Maar waarom zo weinig ranked servers toelaten? Ze zitten immers altijd vol!

- commander: dit is een leuke. Je kan je teammates wel commanderen en zo. En het is leuk als ze de commando's opvolgen. Maar vaak ben je met niet meer bezit dan RPV's, scannen, voorraden of artillerie te gooien. Dat gaat toch al snel vervelen vind ik. De commander zou toch ook wel wat meer autoriteit over zijn krijgers mogen hebben.

- Artillerie: ook een leuke. Maar niet als je steeds op je donder krijgt. imho kan de commander te snel na elkaar artillerie gooien. Gevolg: elke twee minuten schuilen voor het onweer.

- Teamkills: daar moet ik geen tekeningetje bij maken. Veel lamers maken er misbruik van en op pagedown wordt er zo gedrukt.

Overall: heerlijk spel. Dat wel. Hopelijk kan DICE die irritaties met een aantal patches de wereld uit helpen! Let's hope so!

"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob_Kstr schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:28:
Ik wil BF2 lekker soepel draaien op 1280x1024 4xAA/ 8xAF, nu sta ik op het punt een XFX 6800 Ultra (PCI-e) te kopen (€369), iemand ervaring met deze kaart op die settings, werkt dat goed?

Of is het toch verstandiger een X850XT PE of 7800GTX te kopen, ondanks dat deze duurder zijn.
Koop gewoon een N'Vidia kaart, word ondersteund door het spel, tenminste EA geeft daar de voorkeur aan. En 1280 X 1024 word niet door het spel officieel gesteund. waarom kan ik even niet zeggen :? Misschien dat er een tweak is die dat wel mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:38:
[...]

Koop gewoon een N'Vidia kaart, word ondersteund door het spel, tenminste EA geeft daar de voorkeur aan. En 1280 X 1024 word niet door het spel officieel gesteund. waarom kan ik even niet zeggen :? Misschien dat er een tweak is die dat wel mogelijk maakt.
Tuurlijk doen Ati kaarten het ook goed en worden ook ondersteund. Dat nVidia meant to be played heeft echt haast niets te betekenen. En de resolutie is ook makkelijk te veranderen, staan honderden posts over in de vorige Bf2 topics.

[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 27-06-2005 14:47 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 23:47

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:29:
[...]

Maake image (iso, bin-cue) van je bf2 dvd, mount die met deamon-tools en huppa geen dvd meer nodig, hij blijft langer goed en je computer hangt niet mere :*)
Ik wil niet spammen, maar ik heb geweldig resultaat met gamejackal. Die maakt een super kleine image van het stuk van de DVD dat het spel wil zien en daarna kan je je DVD eruit laten. Geen grote images meer en ook geen modificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Twhomp schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:31:
[...]

Tsja, dat heb ik nou ook. Ik vind de graphics ook tegenvallen op een 9800pro. Terwijl FarCry en Doom3 er wel visueel vuurwerk gaf met die kaart.

Op een 6800GT of x800 ziet het er wel mega-vet uit trouwens. Dat dan weer wel. Zit te twijfelen of ik een nieuw systeem ga kopen dan maar (dual dual-core 64 (4 procs :P), X850 ofzo), eerst maar eens die gameserver opzetten.

Wel erg eigenlijk dat je toch voor minsten 500 pop moet upgraden :/
Ik heb nagenoeg dezelfde specs (1GB Ram, AMD 64 3500) met alleen een andere vid.krt (Abit X800 XT) en draait als een speer. Dan moet het toch voor minder dan 500,- kunnen, zo'n upgrade. Echt veel irritanter vind ik de laadtijden van een kaart (solo-play) op mijn 2x WD Raptor 74 RAID0.
Betwijfel sterk of je met BF2 trouwens iets hebt een aan dual of dual/dual opstelling........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb een hoop gelezen (maar geef toe niet alles).
Is er nu een manier om via een netwerk een singleplayer game te joinen?

Want vind wel via google dat je dan een netwerkgame handmatig moet ingeven, maar ik heb geen idee hoe (oftewel het lukt me niet), overigens ging dit joinen over de demo versie.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08 15:22

Speeder

42 ;)

MeNTaL_TO schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:05:
Ik heb een hoop gelezen (maar geef toe niet alles).
Is er nu een manier om via een netwerk een singleplayer game te joinen?

Want vind wel via google dat je dan een netwerkgame handmatig moet ingeven, maar ik heb geen idee hoe (oftewel het lukt me niet), overigens ging dit joinen over de demo versie.
Dat gaat heel simpel met het knopje connect manually als ik goed had. Dan hoef je alleen maar het ip-adres of de servernaam in te voeren met de juiste poort en spelen maar.

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die patch nou uit die de Linux-bug verhelpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 20:06

BioHazard

*\o/*

Net op mijn private server allerlei C4 stunts enzo gedaan, ik hoop dat ze het er dit keer in laten zitten, echt dikke lol gehad. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:28:
Wanneer komt die patch nou uit die de Linux-bug verhelpt?
Als je even goed terugleest, is die allang uit (door community).... 8)7

(ik heb gevoel dat er mensen zijn die niet eens moeite nemen om alle topic postings te lezen...)

Wellicht moet de first post in elke topic steeds bijgewerkt worden met laatste nieuwtjes en fixes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

* Het menu is lomp en traag. Bij menig mens gaat de computer volledig hangen wanneer je teveel scrollt in de severlist.. Ik ben er gelukkig achter dat Internode een hoop ranked servers host. Deze zoek ik op - en daar laat ik het bij..
Bekend probleem waar door EA aan word gewerkt.
* Als je in het open water ligt...... dan kun je lang zwemmen... en nog geeneens kopje onder als er iets vijandelijks aankomt..
Dat was voor de release al bekend.
* Mijn illyama visionmaster Pro 19” weet zich geen raad met die rare resoluties (1280x768 ofzo???). Waarom geen normale maten?
Koop dan gewoon een goede monitor. Ik kan echt alle resoluties die in het spel zitten makkelijk draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MrDummy schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:48:
[...]

(ik heb gevoel dat er mensen zijn die niet eens moeite nemen om alle topic postings te lezen...)

Wellicht moet de first post in elke topic steeds bijgewerkt worden met laatste nieuwtjes en fixes...
Nee, op GoT heb je de quicksearch om in het topic te zoeken. Mensen zijn blijkbaar gewoon te lui :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:48:
[...]

Waar kan ik 'm downloaden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 19:13

OMD

@ Bor de Wollef

beetje lame om te zeggen: koop dan een goede monitor. Iiyama is gewoon een goed merk en EA moet er voor zorgen dat alle resoluties het goed doen op elke monitor en zeker als het van zo een bekende A-merk fabrikant als Iiyama vandaan komt.

Ik heb zelf ook een Iiyama visionmaster 19" en ik heb ook problemen met Battlefield 2, gek genoeg wel het enige spel ooit waar die problemen mee geeft.

Dus ligt denk niet echt aan de monitor, dus die flauwe opmerking kan je ook net zo goed achterwege laten, is het niet?

Maar goed:
Ik heb dus ook een probleem met het scherm op 2 resoluties: 1024x768 en 1152x864 (ofzo) daarbij geeft me monitor geen full screen als het ware, zijn meerdere mensen dit al tegen gekomen?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bf2tracker.com/bf2leaderboards.php?action=score
Hier staan ook de stats van de ranked servers zo te zien

en hier kan je online je eigen stats zien
http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
@OMD
Ik heb dezelfde monitor, en ik heb eigenlijk absoluut geen problemen er mee. Heb de monitor wel opnieuw moeten afstellen omdat een deeltje buiten het gezichtsveld viel, maar nadat dat gebeurd was, bleef het goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

OMD schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:01:
@ Bor de Wollef

beetje lame om te zeggen: koop dan een goede monitor. Iiyama is gewoon een goed merk en EA moet er voor zorgen dat alle resoluties het goed doen op elke monitor en zeker als het van zo een bekende A-merk fabrikant als Iiyama vandaan komt.

Dus ligt denk niet echt aan de monitor, dus die flauwe opmerking kan je ook net zo goed achterwege laten, is het niet?
Het ligt aan EA dat jouw monitor die resoluties niet goed weer kan geven? Of begrijp ik je nu verkeerd? Het is niet de zaak van EA om er voor te zorgen dat bepaalde resoluties het op een bepaalde monitor doen lijkt me. Ik bedoel het ook niet als flame maar ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat het niet ondersteunen van een bepaalde resolutie door een monitor aan de leverancier van een game ligt.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 27-06-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 19:13

OMD

crazyx schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:09:
@OMD
Ik heb dezelfde monitor, en ik heb eigenlijk absoluut geen problemen er mee. Heb de monitor wel opnieuw moeten afstellen omdat een deeltje buiten het gezichtsveld viel, maar nadat dat gebeurd was, bleef het goed werken.
ik gaat vanavond nog even rommelen eraan, tis ook niet de nieuwste meer maar toch... Zoom staat al op 100% en de rest ook. Alleen heb ik geen volledige vulling van mijjn scherm zeg maar. ik mis zo een 2,5cm aan elke kant... ik laat het nog wel even weten misschien handig voor anderen...

en @ bor:

tuurlijk wel, althans is en blijft mijn mening. Een spel moet compatible zijn met recente hardware. En het is niet de bedoeling dat gebruikers voor een verassing staan dat hun hardware niet compatible is of niet goed functioneert op de software. Hoezo lukt het alle andere spellen dan wel? die draaien goed op de monitor behalve deze ;(

[ Voor 23% gewijzigd door OMD op 27-06-2005 16:14 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metamarty schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:49:
[...]

Ik wil niet spammen, maar ik heb geweldig resultaat met gamejackal. Die maakt een super kleine image van het stuk van de DVD dat het spel wil zien en daarna kan je je DVD eruit laten. Geen grote images meer en ook geen modificaties.
Heel erg bedankt, dit werkt perfect :P
Idd, geen images meer maar hij maakt heel simpel een profile aan, een kind kan de was doen. Dat ik dit nog niet eerder ben tegengekomen zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

OMD schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:12:
[...]
en @ bor:

tuurlijk wel, althans is en blijft mijn mening. Een spel moet compatible zijn met recente hardware. En het is niet de bedoeling dat gebruikers voor een verassing staan dat hun hardware niet compatible is of niet goed functioneert op de software. Hoezo lukt het alle andere spellen dan wel? die draaien goed op de monitor behalve deze ;(
Draai je die op dezelfde resolutie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
OMD schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:12:
[...]

ik gaat vanavond nog even rommelen eraan, tis ook niet de nieuwste meer maar toch... Zoom staat al op 100% en de rest ook. Alleen heb ik geen volledige vulling van mijjn scherm zeg maar. ik mis zo een 2,5cm aan elke kant... ik laat het nog wel even weten misschien handig voor anderen...

en @ bor:

Als Bor de Wollef zegt dat het niet de zaak van EA is dan bedoelt hij dat heel letterlijk: het is niet aan het spel om jouw monitorsettings of driversettings aan te passen. Het spel zegt welke resolutie/refresh hij wil draaien en het is aan windows/videokaartdriver/monitor om op te lossen hoe dat gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

phYzar schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:19:
[...]

Als Bor de Wollef zegt dat het niet de zaak van EA is dan bedoelt hij dat heel letterlijk: het is niet aan het spel om jouw monitorsettings of driversettings aan te passen. Het spel zegt welke resolutie/refresh hij wil draaien en het is aan windows/videokaartdriver/monitor om op te lossen hoe dat gaat draaien.
Klopt, dat is precies hoe zo iets werkt en dat is ook precies wat ik bedoel.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 27-06-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:12:
[...]

Het ligt aan EA dat jouw monitor die resoluties niet goed weer kan geven? Of begrijp ik je nu verkeerd? Het is niet de zaak van EA om er voor te zorgen dat bepaalde resoluties het op een bepaalde monitor doen lijkt me. Ik bedoel het ook niet als flame maar ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat het niet ondersteunen van een bepaalde resolutie door een monitor aan de leverancier van een game ligt.
Zelf loop je de hele tijd te
spoiler:
zijken
dat Bf2 het niet doet op sommige pc's, dat het aan Bf2 ligt dat je je geheugen lager moet klokken terwijl het normaal wel gewoon werkt enz. Maar nu ligt het opeens niet aan EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:17:
[...]

Heel erg bedankt, dit werkt perfect :P
Idd, geen images meer maar hij maakt heel simpel een profile aan, een kind kan de was doen. Dat ik dit nog niet eerder ben tegengekomen zeg!!
Nee, het is helaas vrij onbekend en dat is best jammer. Een groot aantal spellen werkt probleemloos en zonder dat je gigabytes aan images hebt staan. Hij kan ook je desktop shortcuts vervangen voor je, zodat eerst de correct image wordt geactiveerd. Ze zijn nog wel aan het werk om starforce ook compatible te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

fsfikke schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:32:
[...]

Zelf loop je de hele tijd te
spoiler:
zijken
dat Bf2 het niet doet op sommige pc's, dat het aan Bf2 ligt dat je je geheugen lager moet klokken terwijl het normaal wel gewoon werkt enz. Maar nu ligt het opeens niet aan EA?
Snap je de werking van een monitor niet? De stelling "mijn monitor kan resolutie x niet aan en dat ligt aan EA" is ongeveer hetzelfde als klagen dat je pas gekochte trabant geen 300KM/ uur kan rijden. Dat lijkt een beetje kort door de bocht maar als de monitor die resolutie gewoon niet goed ondersteund (en dat begrijp ik uit zijn posts) dan is het gewoon niet anders. Dat is dan gewoon een minder punt aan die monitor en in dat geval zou dat niets met de game te maken hebben.

Let wel: ik zeg duidelijk als die resolutie het uberhaubt niet doet op die monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
+1 behulpzaam :/
metamarty schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:33:
Nee, het is helaas vrij onbekend en dat is best jammer. Een groot aantal spellen werkt probleemloos en zonder dat je gigabytes aan images hebt staan. Hij kan ook je desktop shortcuts vervangen voor je, zodat eerst de correct image wordt geactiveerd. Ze zijn nog wel aan het werk om starforce ook compatible te maken.
Ik heb liever een volledige image. Ik heb schijfruimte zat en als mijn spel-dvd sneuvelt heb ik in ieder geval alles nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:35:
[...]

Snap je de werking van een monitor niet? De stelling "mijn monitor kan resolutie x niet aan en dat ligt aan EA" is ongeveer hetzelfde als klagen dat je pas gekochte trabant geen 300KM/ uur kan rijden. Dat lijkt een beetje kort door de bocht maar als de monitor die resolutie gewoon niet goed ondersteund (en dat begrijp ik uit zijn posts) dan is het gewoon niet anders. Dat is dan gewoon een minder punt aan die monitor en in dat geval zou dat niets met de game te maken hebben.

Let wel: ik zeg duidelijk als die resolutie het uberhaubt niet doet op die monitor.
En je weet niet dat die monitor die reso niet aan kan, misschien is het wel zijn videokaart die er moeite mee heeft. Daarom is het nogal kort door de boch om te zeggen dat ie niet zo'n kut monitor moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

metamarty schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:33:
[...]

Het is ook een betaal product toch? Dat vind ik een groot nadeel ten opzichte van bv daemon tools.

Net weer een paar leuke potjes gedaan. Jammer dat je bijna geen punten krijgt als je met C4 de artillerie etc van de tegenstander op gaat blazen (daar heb ik mij maps lang mee bezig gehouden). Binnen no time had de commander van de tegenpartij geen radar en artillerie meer :) Je moest ze horen schelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Er zijn wel een paar puntjes van dit spel waar ik mijn (op zijn zachtst gezegd) mateloos aan irriteer..

* De gekozen manier van key-binden. Sommige keys krijg ik niet gebind!!!! Om hysterisch van te worden zo slecht. Al helemaal omdat je jezelf de laatste 4 jaar bepaalde toetsen hebt aangeleerd die je in de grootste hectiek feilloos kan vinden... nu dus niet meer..
Inderdaad best irritant, de meeste buttons kan je als nog binden via een omweg.
In de config file (in de profile dir van BF2) de verwijzingen naar de buttons die je niet kan binden verwijderen. Daarna BF2 opstarten en de buttons toewijzen.
Ik heb zo delete knop gebind en ook de OK button geruild met mouse2 ipv mouse1, werkt perfect.
Enige wat ik nog niet voor elkaar krijg is de scroll wheel veranderen, wapens veranderen met scroll gaat voor mij te langzaam en bind ik er liever wat anders op.
* Het is niet normaal hoe sommige mensen mij nog doodschieten nadat ik een volledig magazijn op korte afstand op hun geleegd heb... Maar ik neem aan dat dat aan mijn BF2 skills ligt..
Daar heb ik ook af en toe last van, de aim is ondanks dat je inzoomed niet spot-on.
Soms lijkt het erop of dat ingezoomd schieten niet veel nauwkeuriger is dan schieten met crosshair.
Ligt denk ik aan jouw videokaart(driver)/monitor.
Alle standaard 4:3 reso's vanaf 800x600 worden ondersteund.

Het bovenstaande is gebaseerd op de demo aangezien de full nog onderweg is.
Bij play.com is BF2 overigens 42,- incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:40:
[...]

Het is ook een betaal product toch? Dat vind ik een groot nadeel ten opzichte van bv daemon tools.

Net weer een paar leuke potjes gedaan. Jammer dat je bijna geen punten krijgt als je met C4 de artillerie etc van de tegenstander op gaat blazen (daar heb ik mij maps lang mee bezig gehouden). Binnen no time had de commander van de tegenpartij geen radar en artillerie meer :) Je moest ze horen schelden ;)
Ja, het is helaas wel een betaal product. Ik had het geld er wel voor over dus ik heb hem geregistreerd. Het grote nadeel van de deamon tools vind ik dat je zo'n enorme waslijst aan virtuele drives krijgt, of je moet steeds met de hand mounten. Ik had ook een enorme berg aan images staan.

Ik kan je aanraden om support te spelen. Daar zijn er weinig van, dus dat betekend dat je heel veel ammo uit kan delen en ook veel punten krijgt. Het bevalt me eigenlijk best wel, nadat ik altijd medic was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

fsfikke schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:40:
[...]

En je weet niet dat die monitor die reso niet aan kan, misschien is het wel zijn videokaart die er moeite mee heeft. Daarom is het nogal kort door de boch om te zeggen dat ie niet zo'n kut monitor moet kopen.
Lees mijn post nog een keer zou ik zeggen, ik zeg er nog duidelijk bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja het ligt niet aan EA inderdaad maar DICE die maakt de game..

imho gewoon luiheid/geldhonger om geen andere reso's te ondersteunen dan 4:3...

en nu we het toch over luiheid/geldhonger hebben: http://poptech.blogspot.c...deo-card-controversy.html dit artikeltje vond ik persoonlijk wel goed neergezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Rob_Kstr schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:28:

Koop de 7800 GTX, het is de enigste kaart die ULTRA HIGH aankan.
En ik heb screenshots gezien, ECHT super mooi !!

(Kan ff geen screenshots vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:48:

en nu we het toch over luiheid/geldhonger hebben: http://poptech.blogspot.c...deo-card-controversy.html dit artikeltje vond ik persoonlijk wel goed neergezet :)
Als je dat zo leest ga je toch denken dat niet EA of DICE maar NVidia de beslissing genomen heeft om zijn klanten te bewegen te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:48:

Met een grote fout:

Pixel Shader 1.3 vs. 1.4
The main difference is that Pixel Shader 1.4 lets graphics chips render up to six textures in a single pass instead of four. This is a performance difference. When Pixel Shader 1.4 is used, the ATi Radeon 8500 would take only one pass to render, as opposed to 2-3 on the GeForce 3/4 graphics chips. The performance argument is lost because in real world situations the GeForce 4 line easily beat out the Radeon 8500 - VGA Charts III. Proving that (performance wise) the GeForce 4 line would be more then capable to run this game.

Je kan wel zeggen dat de GF4 serie beter presteert, maar dat is in benchmarks die geen gebruik maken van de pixel shader 1.4. Dus beetje kromme vergelijking van de auteur.
Verder ben ik het wel met hem eens, en dan vooral de enorm storende nvidia filmpjes :/
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.