Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Henk007 schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:08:
De reden dat ik een iAudio flash speler heb gekocht in plaats van ene iRiver is het ontbreken van universal mass storage support bij de laatste, je bent verplicht om via Media player te werken.
Zie de replies van lulkoek in dit topic.
Inderdaad, dat is mij ook behoorlijk tegengevallen. Vooral ook omdat je buiten Europa de versie kunt krijgen die wel UMS is :/ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Blijkbaar is ook de US versie non-UMS. Zijn er al mensen met een T30 die hem succesvol geflasht hebben met UMS-firmware? Ben wel benieuwd eigenlijk... Best wel rot dat iRiver nu ook zijn goeie naam te grabbel gooit :(. Ben ik blij dat mijn iFP-899 wél nog ondersteund wordt in Linux.
Windows Xp en MediaPlayer10? Nee bedankt!

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Als je van mtp baalt dan teken mijn "online petitie"
http://www.iriver.com/htm...ield=all&tmpSearchString=

De vs versie is ook MTP, en omdat we in europa zitten kijgen we geen radio en vanwege frankrijk is het volume ook nog eens beperkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ah, dus omdat we in Europa zitten krijgen we ook nog eens geen radio? Iemand die dit kan uitleggen?
Ik denk niet dat die petitie veel gaat helpen, maar baat het niet dan schaadt het niet.

Ik snap nog steeds niet waarom sommige versies wel UMS zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

RoD schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:53:
Ah, dus omdat we in Europa zitten krijgen we ook nog eens geen radio? Iemand die dit kan uitleggen?
Ik denk niet dat die petitie veel gaat helpen, maar baat het niet dan schaadt het niet.

Ik snap nog steeds niet waarom sommige versies wel UMS zijn :/
Omdat microsoft DRM erdoor heeft geduwd in us/eu, dealtje met iriver, krijg zij het playsforsure logo ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

it0 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:41:
[...]

Omdat microsoft DRM erdoor heeft geduwd in us/eu, dealtje met iriver, krijg zij het playsforsure logo ofzo...
Zoiets dacht ik al, nou fijn :/ Consument mag er weer onder lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klik

Nog een review van de U10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap dat gezeik over die umt en mtp versies niet ik heb een t30 die mtp is en van versie 1.0 kan ik via me verkenner kan ik altijd al mp3s toevoegen en verwijderen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

UMS ;). En jij hebt gewone standaard EU firmware?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjah kheb hem bij alternate gekocht en net geupdated met T30_MTP_V154(eu).zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:28:
sjah kheb hem bij alternate gekocht en net geupdated met T30_MTP_V154(eu).zip
Probeer eens met je verkenner een mapje aan te maken, daarnaast heb je geen drive letter.
Probeer ook maar eens een ogg bestand erop te slepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:10:
[...]Probeer eens met je verkenner een mapje aan te maken, daarnaast heb je geen drive letter.
Probeer ook maar eens een ogg bestand erop te slepen..
hmm sjah ok dat lukt beide niet marja dat vind ik niet zo erg
ik kan trouwens wel ogg bestanden naar de folder gegevens doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Hij staat wel in verkenner maar je hebt geen drive letter? Hoe flik je dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Borromini schreef op zondag 27 november 2005 @ 08:08:
Hij staat wel in verkenner maar je hebt geen drive letter? Hoe flik je dat :?
Hij wordt herkend als MTP device, niet als UMS device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Ik heb een (flink) aantal vraagjes voor de mensen die een U10 bezitten. Hopelijk kan iemand deze beantwoorden B)

1) Is het waar dat als je een liedje wil afspelen je eerst 6-7 seconden moet wachten voordat hij daadwerkelijk begint met afspelen?

2)Waarom zetten ze er geen sd-card slot in. Kan je hem makkelijk upgraden :+

3)Veranderd de kleur van het display om de dag, of moet je dat zelf instellen?

4)Het lijkt alsof het scherm iets lager dan de rand zit. Is hij gelijk aan de rand of iets dieper?

5)Als je de holdknop verschuift kan je geen buttons meer klikken (doh!), maar kan je ze dan ook fysiek niet meer klikken, dus dat het scherm "gelocked" staat?.

6)Welke software wordt er gebruikt om de mp3's over te zetten?

Een hele waslijst, maar als jullie ze kunnen beantwoorden zou ik helemaal blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

3V3RT schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:40:
Ik heb een (flink) aantal vraagjes voor de mensen die een U10 bezitten. Hopelijk kan iemand deze beantwoorden B)

1) Is het waar dat als je een liedje wil afspelen je eerst 6-7 seconden moet wachten voordat hij daadwerkelijk begint met afspelen?

2)Waarom zetten ze er geen sd-card slot in. Kan je hem makkelijk upgraden :+

3)Veranderd de kleur van het display om de dag, of moet je dat zelf instellen?

4)Het lijkt alsof het scherm iets lager dan de rand zit. Is hij gelijk aan de rand of iets dieper?

5)Als je de holdknop verschuift kan je geen buttons meer klikken (doh!), maar kan je ze dan ook fysiek niet meer klikken, dus dat het scherm "gelocked" staat?.

6)Welke software wordt er gebruikt om de mp3's over te zetten?

Een hele waslijst, maar als jullie ze kunnen beantwoorden zou ik helemaal blij zijn :)
2) Een SD slot maakt het apparaat weer duurder, en het is maar de vraag of het product er voor de markt er veel aantrekkelijker van wordt.

5) Ik snap je vraag niet helemaal, maar je kan de knopjes nog gewoon indrukken, er gebeurd alleen niks.

6) Ik heb het niet nagezocht.. Ik hoop voor je dat ie UMS is, en anders zal het wel een MTP device zijn. :r

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 28-11-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
Sorry, ik volg dit topic niet helemaal. Maar wat is het verschil (en nadelen/voordelen) van UMS of MTP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

3V3RT schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:18:
Sorry, ik volg dit topic niet helemaal. Maar wat is het verschil (en nadelen/voordelen) van UMS of MTP?
Lees het topic maar ns door, is al heel veel over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
Inderdaad snap het nu helemaal. Ik wil de u10 kopen bij obcs.nl (voordeligste in de pricewatch), en om zeker te zijn even gemaild welke firmware het nou is. Maar als ik het goed begrijp is de UMS firmware alleen in japan verkrijgbaar en MTP in de rest van de wereld?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

3V3RT schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:43:
Inderdaad snap het nu helemaal. Ik wil de u10 kopen bij obcs.nl (voordeligste in de pricewatch), en om zeker te zijn even gemaild welke firmware het nou is. Maar als ik het goed begrijp is de UMS firmware alleen in japan verkrijgbaar en MTP in de rest van de wereld?.
Zoiets, ik geloof dat ze in Zuid-Amerika ook nog UMS hebben. Jij bent dus op MTP aangewezen, tenzij je em in een werelddeel koopt waar de ze UMS versie verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
Ik heb eens een aantal vragen voorgelegd (die ik hier ook had gepost) op het misticriver.net forum over de U10. Dit zijn de vragen. :
1) I heard there is a bit of lag when you try to play music?. It takes about 6-7 seconds to "open" the song. is this right?
2)Why don't they make a version with sd-card slot?. And when will the larger versions become available?
3)Is it true that the colour of the display changes everyday, or do you have to manually set the colour?
4)The display looks "engraved" in the front. Is it sunk into it or is it aligned to the border?
5)If I lock the player the buttons won't work (doh). But is it possible to push the buttons if its locked or are they also "locked" so they can't move?
6)Which software is used to transfer music onto the player?

En de antwoorden :
1krnassassin schreef :
1) I heard this too. I never had a problem with it. Normally its just 1-2 seconds to skip around for me. If you just let the player go on to the next song, it's less than a second. Though, not gapless.
2) Umm. Good question. Larger versions are rumored to come earlier next year or something like that.
3) Yea, the color changes automatically everyday. You can choose a certain color and keep it like that or have a picture as the background. Currently I'm using a picture.
4)Umm. Not really sure what you want out of this question.
5) You can't press the D-click buttons, but the power and the pivot buttons are able to pressed. The backlit lights up if you press a button. The volume buttons are accessable though, locked or not.
6) For MTP players, WMP10, for UMS, just drag and drop.
Misschien hebben jullie hier iets aan B) (sorry voor mijn ietwat brakkige engels :P)

[ Voor 4% gewijzigd door 3V3RT op 29-11-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38
En stel dat je hem met bepaalde firmware nu UMS krijgt, ondersteunt ie dan ook mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

mathijsv schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:31:
En stel dat je hem met bepaalde firmware nu UMS krijgt, ondersteunt ie dan ook mappen?
-Je krijgt em niet UMS, want die bepaalde firmware is er niet
-UMS ondersteund sowieso mappen
-MTP ondersteund ook mappen, alleen deze zijn lastig om te maken, dat moet je met WMP 10 doen, en die maakt ze ook nog ns automatisch aan, aan de hand van de artiestennaam die in je tag staat. Ik wilde ns een mapje "muziek" maken, en toen moest ik eerst een artiest renamen naar "muziek" en op mn speler zetten 8)7 .
Als iemand een makkelijkere manier gevonden heeft, meldt het dan even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij Informatique is de U10 in de aanbieding. 3 euro goedkoper dan de goedkoopste winkel in de Pricewatch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
Snel vraagje tussendoor: Wie heeft er al een Iriver u10 t20 of t30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

3V3RT schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:32:
Snel vraagje tussendoor: Wie heeft er al een Iriver u10 t20 of t30?
Ik heb een T20, hoezo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 22:54

Huig

Merino Fanatic

*kick*

Ik zag gisteren bij de mediamarkt zo'n u10, en hij deed het nog ook! :)
Wat me opviel:
- Navigeren gaat heel sloom, het duurt een seconde of 3 voordat je in het volgende menu zit.
- Hij is SUPER klein, cradit card formaat, en zo dik als een suikerklontje
- De bediening via het beeldscherm gaat ook erg sloom, steeds maar weer klikken om omlaag te gaan, zo'n H10 "touch strip" achtig iets was beter geweest.
- De video functie is super scherp, maar het deed pijn aan mijn ogen omdat het scherm zo klein was.
- Het geluid is ook super, even mn eigen oordopjes in die u10 geplugd, en geluisterd. Vertrouwde iriver kwaliteit.

Een beetje jammer dat er alleen maar 512 en 1 gig versies zijn. Ik heb laatst nog een 2 gig versie gezien op mp3man.nl, maar die staat er nu niet meer.
Gelukkig komt er ook een 8 gig versie die net zo groot is :9 en een 20 gig versie met hd. (die is natuurlijk wel wat groter)
Weet iemand wanneer deze uitkomen? Het wordt hoog tijd voor een nieuwe mp3speler voor mij, en die u10 20 gig zie ik wel zitten, maar dan moet hij wel snel uitkomen. Anders ga ik voor de h10 20gig...

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Ga dan maar voor de H10, want er komt helemaal geen 20GB U10.
De 8GB is trouwens een halve centimeter dikker, aangezien er een microdrive in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 22:54

Huig

Merino Fanatic

Ik heb nog een hele rits foto's gevonden van de u10
Foto's Iriver U10

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:56
Ik ben van plan om een iriver u10 met 1 GB geheugen te kopen. Ik heb wel nog een paar vragen die ik graag beantwoord zou willen zien.

Vraag 1: Heeft het apparaat de mogelijkheid om het alarmgeluid te veranderen?
Vraag 2: Is de geluidkwaliteit van de cradle enigzins aanvaardbaar?
Vraag 3: Kan de cradle aangesloten worden op het stroomnet d.m.v. een adapter?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[rml][ MP3] Iriver U10, T20 en T30[/rml]

Overigens maakt een cradle geen geluid hoor :? En wat bedoel je met het alarmgeluid?
Het is trouwens iRiver

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 24-12-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Ik bedoel deze cradle:

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.eu.com/fileadmin/uploads/images/319x358_dockstation_u10.jpg
Volgens iRiver zijn er twee speakertjes in geïntegreerd. En met het alarmgeluid bedoel ik het geluidje dat de cradle maakt als de alarmklok afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk niet dat dat te veranderen is. Verder zullen die speakertjes nooit goed geluid kunnen afgeven. Ik denk dat wel acceptabel is als je een film op dat ding kijkt, maar je moet absoluut geen goed geluid verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik zie dat het topic gemerged is
Joep Stoffels schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:46:
Ik ben van plan om een iriver u10 met 1 GB geheugen te kopen. Ik heb wel nog een paar vragen die ik graag beantwoord zou willen zien.
Ondanks dat het heel leuk speelgoed is, raad ik je aan om nog eens heel goed na te denken.
Zoals in dit topic al meerdere malen vermeld is, hebben de laatste iRiver modellen geen usb mass storage support. Dat betekent dat het apparaatje alleen met bepaalde software (WMP) werkt. Dus zomaar meenemen naar een kennis, aansluiten en bestanden uitwisselen gaat niet lukken. Dat lijkt me uiterst onhandig. Voor mij was dat de reden om een iAudio player aan te schaffen.

[ Voor 27% gewijzigd door Henk007 op 24-12-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Henk007 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:08:

[...]

Ondanks dat het heel leuk speelgoed is, raad ik je aan om nog eens heel goed na te denken.
Zoals in dit topic al meerdere malen vermeld is, hebben de laatste iRiver modellen geen usb mass storage support. Dat betekent dat het apparaatje alleen met bepaalde software (WMP) werkt. Dus zomaar meenemen naar een kennis, aansluiten en bestanden uitwisselen gaat niet lukken. Dat lijkt me uiterst onhandig. Voor mij was dat de reden om een iAudio player aan te schaffen.
Welke speler zou jij aanraden die vergelijkbaar is met de U10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
RoD schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:44:
[...]

Welke speler zou jij aanraden die vergelijkbaar is met de U10?
Dat hangt er vanaf wat je zoekt. Persoonlijk zie ik mezelf geen films kijken op zo'n miniscuul schermpje, maar iRiver U10 heeft 320*240 pixels. De vergelijkbare iAudio U3 heeft veel minder pixels (160*128).
Ik heb een G3 en gebruik hem alleen voor audio, voicerecording en soms portable usb drive (als ik het kabeltje bij me heb :) ).
Persoonlijk heb ik ook een hekel aan ingebouwde accu's, mijn G3 werkt op een simpel AA-tje. Ook dat is een persoonlijke afweging uiteraard.

[ Voor 13% gewijzigd door Henk007 op 24-12-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Henk007 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:08:
[...]

Dat hangt er vanaf wat je zoekt. Persoonlijk zie ik mezelf geen films kijken op zo'n miniscuul schermpje, maar iRiver U10 heeft 320*240 pixels. De vergelijkbare iAudio U3 heeft veel minder pixels (160*128).
Ik heb een G3 en gebruik hem alleen voor audio, voicerecording en soms portable usb drive (als ik het kabeltje bij me heb :) ).
Persoonlijk heb ik ook een hekel aan ingebouwde accu's, mijn G3 werkt op een simpel AA-tje. Ook dat is een persoonlijke afweging uiteraard.
Dat is inderdaad afhankelijk van wat je zoekt :P Daarom vroeg ik ook een speler die vergelijkbaar met de U10 was. Ik heb zelf nog geen speler gezien van iAudio die je als vervanger voor de U10 zou kunnen nemen.

Persoonlijk vind ik het apparaat perfect om videoclips of The Simpsons oid op te kijken, heerlijk schermpje, en de vorm is goed als je video wilt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Laatst online: 02-10 21:51
Henk007 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:08:

[...]

Dat valt reuze mee, je moet weliswaar WMP10 geïnstalleerd hebben maar je kan gerust bestanden slepen via Windows Explorer.
Joep Stoffels schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:46:

Vraag 1: Heeft het apparaat de mogelijkheid om het alarmgeluid te veranderen?
Vraag 2: Is de geluidkwaliteit van de cradle enigzins aanvaardbaar?
Vraag 3: Kan de cradle aangesloten worden op het stroomnet d.m.v. een adapter?

Alvast bedankt :)
Vraag 1: Ja, je kunt kiezen uit een bepaald liedje, radio, gewoon 'beep' of een radio-opname. :)
Vraag 2: Mijn cradle is nog onderweg, dus helaas geen antwoord.
Vraag 3: Niet direct omdat je er alleen een extra USB-kabel bijkrijgt. Je hebt wel USB-A/C adapters; dit zijn gewone stekkers waar je de USB-kabel insteekt. link

Verder vind ik dat de laadtijden die in dit topic genoemd worden zwaar overdreven zijn... helemaal die 6-7 seconden om een liedje te laden. :X Dit is hoogstens 1 seconde ofzo. :) Bladeren door het menu kost ook amper tijd..

Edit: Over het formaat, hij is zelfs kleiner dan een pinpas/creditcard. Zo'n 1 centimeter minder hoog en 2 cm smaller schat ik..

[ Voor 4% gewijzigd door Billie op 02-01-2006 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

^^ De tijd voor het opstarten en het bladeren is ook afhankelijk van hoe vol je speler staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week even met de u10 in mediamarkt mogen spelen en ik moet zeggen het is werkelijk een zeer goed uitziend apparaat, ikzelf vind 'm momenteel de best uitziende mp3 speler op de markt.

Wat toch vreemd is dat die u10 en tx0 in de VS en Europa alleen met wmp 10 werken terwijl de aziatische versies gewoon als usb mass storage apparaat werken. Ook schijnt de boel met wmp 10 niet zo lekker te werken. Als je een beetje googled is er best veel over te vinden. Zoekwoorden crippled en u10. Je krijgt bijna het idee dat iriver een deal met microsoft hebben en dat je binnenkort alleen files met drm nog kunt uploaden naar de player in ons deel van de wereld. Door deze actie zal de speler denk ik geen succes worden. lees ook de review op cnet, hieronder een linkje:

http://reviews.cnet.com/i...geID=1579272&cval=1579272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij hebben ze zelfs een deal met Microsoft. Iets met DRM geloof ik. De Tx0 spelers hebben het ook. Waarschijnlijk krijgt elke speler van iRiver die nu nog uitkomt dit :/

En ja, het werkt niet lekker, ik heb er ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Bij lancering moet de U10 al een ontzettende flop zijn gebleken. Wie wilt nu een portable media systeem met maar 1 0f 2gb aan geheugen. :? De 2Gb is daarbij ook nog eens uit de handel genomen.

Mochten ze uitkomen met 10gb dan zou ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die plannen hadden ze wel geloof ik :)
Het ding heeft inderdaad weinig geheugen. Maar is wel ontzettend klein met een relatief enorm scherm. Ondanks dat ie weinig geheugen heeft vind ik het toch een geweldige speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Iriver gaat binnenkort weer een stapje verder na de U10 met de G10 (of hier). Deze zal voorgesteld worden op de CES, die van 5-8 januari in Las Vegas plaatsvindt.

Afbeeldingslocatie: http://www.misticriver.net/images/news_items/g1001.jpg

-4" 260.000 kleuren scherm
-Windows CE
-4 en 8GB opslagcapaciteit
-WiFi
-Games

Alles onder voorbehoud natuurlijk. Mocht het een HOAX zijn (op de ene foto staat namelijk wel een iriver-logo, op de andere niet. Voor hetzelfde geld komt hij ook nooit naar Europa), dan aanvaard ik geen enkele verantwoordelijkheid ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Piggen op 03-01-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de linkjes. Ziet er weer prachtig uit. En nu maar hopen dat het nieuws waar is en er geen verplichte windows mediaplayer 10 aanhangt. Dat was voor mij het uiteindelijke bezwaar tegen de de U10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MPmad schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:13:
Iriver gaat binnenkort weer een stapje verder na de U10 met de G10 (of hier). Deze zal voorgesteld worden op de CES, die van 5-8 januari in Las Vegas plaatsvindt.

[afbeelding]

-4" 260.000 kleuren scherm
-Windows CE
-4 en 8GB opslagcapaciteit
-WiFi
-Games

Alles onder voorbehoud natuurlijk. Mocht het een HOAX zijn (op de ene foto staat namelijk wel een iriver-logo, op de andere niet. Voor hetzelfde geld komt hij ook nooit naar Europa), dan aanvaard ik geen enkele verantwoordelijkheid ;)
Wauw :9~ Dat ding ziet er echt _geweldig_ uit. Als ik de specs zo zie (mochten ze kloppen) dan kan dit wel ns een goeie stap zijn voor iRiver. Geweldig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Bedankt voor de respons op m'n vragen :).
Veel gebruikersopties zijn namelijk niet duidelijk op de website van iRiver aangegeven.
Ik was op zoek naar een mp3-speler die videos kan afspelen, met minimaal 1 gb geheugen, mp3-alarmgeluid, fm-radio, mooi uiterlijk, met ongeveer het formaat van een kleine dikke portemonnee en vooral een mooi (optioneel) dockingstation en afstandsbediening, oftewel, ik was op zoek naar een alleskunnertje.
Als de u10 er ook nog was met 4 gb of meer en een agenda, dan kan geen enkele andere mp3-speler meer functionaliteit bieden voor die prijs. Ik ga de u10 binnenkort kopen bij Informatique in combinatie met het dockingstation en de Creative speaker vivid 60 (wit). Zal er vast goed uitzien :*).

Als ik hem heb, schrijf ik een review :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander2000 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:35:
Bij lancering moet de U10 al een ontzettende flop zijn gebleken. Wie wilt nu een portable media systeem met maar 1 0f 2gb aan geheugen. :? De 2Gb is daarbij ook nog eens uit de handel genomen.

Mochten ze uitkomen met 10gb dan zou ik het wel weten.
Een serie van 20 minuten, 320*240, stereogeluid: 70 megabyte
Een leuk spelletje: Een paar (honderd) kilobyte
Een MP3-muziekje: Een paar megabyte.

Nou valt toch allemaal reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ik heb hem inmiddels al langer dan een maand samen met de cradle en ben er zeer tevreden over. Geluidskwaliteit is erg goed, mooi display, compact, en hij gaat lekker lang mee na 2/3 uurtjes opladen via de pc.

Het enige probleem wat ik sinds gister heb is dat als ik een album of liedjes van mijn u10 verwijder dat deze dan op de speler zelf blijven staan. Dus op een één of andere manier verwijderd hij ze niet helemaal bij mij. Als ik hetzelfde album er weer opzet krijg ik alle liedjes dubbel te zien en bij de liedjes die ik al eerder had verwijderd geeft hij de melding "cannot play already deleted file" :?

Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik het eventueel zou kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En als je em dan synced met WMP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:27:
En als je em dan synced met WMP?
Die ziet de liedjes ook niet... :/
Heb ook al de nieuwste firmware erop gezet maar dat helpt ook niet.

Kan je hem niet op een manier resetten/formatten zodat ik in ieder geval die troep kwijt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam ergens op een amerikaanse site een soort gelijk probleem tegen. De liep vol en viel niet meer de deleten. Kan echter url niet meer vinden... :(
Een van de redenen waaro ik hem niet gekocht heb, hoewel wat ik al eerder zei, het het strakste desgn is wat ik tot nu toe gezien heb. Maar 239 euries (bij MM) voor een 1 gig player die brak lijkt te zijn is mij toch net iets teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:59:
Kwam ergens op een amerikaanse site een soort gelijk probleem tegen. De liep vol en viel niet meer de deleten. Kan echter url niet meer vinden... :(
Een van de redenen waaro ik hem niet gekocht heb, hoewel wat ik al eerder zei, het het strakste desgn is wat ik tot nu toe gezien heb. Maar 239 euries (bij MM) voor een 1 gig player die brak lijkt te zijn is mij toch net iets teveel.
Brak lijkt te zijn? Hoogstens een paar schoonheidsfoutjes... en 239,- is ook überbelachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:59:
Jammer dat je die url niet meer hebt...
ik denk zelf dat het met de oude firmware te maken heeft. Heb inmiddels iRiver en de shop waar ik dit spelertje gekocht heb gemaild.. hoop dat zij een oplossing hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Billie schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:01:
[...]

Brak lijkt te zijn? Hoogstens een paar schoonheidsfoutjes... en 239,- is ook überbelachelijk.
Als je alleen naar het geheugen kijkt is het veel geld. Echter, deze speler heeft meer dan zomaar 1GB flash geheugen. Het innovatieve uiterlijk, de opties, en het schitterende beeld maken het het geld wel waard imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
RoD schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:59:
[...]

Als je alleen naar het geheugen kijkt is het veel geld. Echter, deze speler heeft meer dan zomaar 1GB flash geheugen. Het innovatieve uiterlijk, de opties, en het schitterende beeld maken het het geld wel waard imho.
Ik denk er hetzelfde over als jou hoor (daarom heb ik hem juist gekocht :D !), maar ik bedoelde dat hij in de pricewatch al staat voor 199,- en dat de 2 GB ook al in aantocht is... oh well, 1 GB is genoeg voor mij op het moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 09:50
Wanneer komt de 2GB van de U10 versie precies?
Want op diverse sites staat dat hij niet meer of nog niet leverbaar is:
mp3shop.nl: Nooit meer leverbaar: de iRiver U10 2 GB is helaas niet meer leverbaar
en op OBCS.nl wordt de wordt verwacht datum steeds opgeschoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
TiBoD schreef op Saturday 07 January 2006 @ 12:50:
Wanneer komt de 2GB van de U10 versie precies?
Want op diverse sites staat dat hij niet meer of nog niet leverbaar is:

[...]

en op OBCS.nl wordt de wordt verwacht datum steeds opgeschoven...
Geachte heer Hughes,

De 2GB variant heeft een verwachte levertijd van 3 weken.

Met vriendelijke groet,

Michel van der Linden
OBCS
Online Business & Consumer Sale
Hij komt iig wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Voor de mensen die problemen hebben om windows met een iriver te laten praten hier is de fix:
http://www.misticriver.net/showthread.php?t=35154

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, dit zou wel ns de oplossing kunnen zijn voor de T20 van mn vriendin. Die werkt sinds kort niet meer. Dit toont maar weer ns aan... Kut MTP :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er is nieuwe firmware uit voor de UMS versie van de U10.

Changelog:
New Features:
1. SRS 2.0 - Upgraded SRS WOW 2.0 has much superb bass comparing to the previous version.
2. Interval Repeat (SETTINGS -> Extra ->Hot Key -> A-B Repeat).
3. Playback Speed Control - The playback speed can be adjusted in speeds from -5 to +5 (Actual speed adjustments up to +/- 10%).
4. Font Size Control in Text Viewer.
5. Switching to Power & Data mode from Power Only mode.
6. Sequential Movie Playback.

Improved Features:
1. Improved frequency on 50Hz to be balanced on User EQ.
2. Improved Alarm Clock to fuction when it's connected to the PC.
Valt me op dat bij elke speler van iRiver er bij een firmware upgrade de mogelijkheid komt om de playbackspeed te veranderen.

Ziet er goed uit, hopelijk komt dit ook voor de MTP versie, want dat is volgens mij de enige versie die hier verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Laatst online: 09:07

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hoe is de geluidskwaliteit van de nieuwe iRiver spelers? zijn ze weer een stapje beter dan de 7xx/8xx series :),want hebt zelf de iFP-795 en een iRiver iFP-180T en het verschil tussen die 2 was gigantisch :D
en hoe lang gaat de accu nou ongeveer mee met de U10?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het geluid erg mooi :) Ook de instelmogelijkheden zijn goed. Het is natuurlijk wel persoonlijk, maar ik heb al veel m3pspelers beluistert, en ik vind de T20 een van de betere, zo niet de beste.

Het staat denk ik wel in de specs hoe lang de batterij van de U10 meegaat.

Klik

Nog een nieuwe iRiver? De V10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Niet online
BiG-GuY schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:44:
Hoe is de geluidskwaliteit van de nieuwe iRiver spelers? zijn ze weer een stapje beter dan de 7xx/8xx series :),want hebt zelf de iFP-795 en een iRiver iFP-180T en het verschil tussen die 2 was gigantisch :D
en hoe lang gaat de accu nou ongeveer mee met de U10?
Accu gaat wel zo'n 28 uur mee... kan er in ieder geval zo'n 2 weken mee doen als ik elke dag een paar uurtjes luister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nog een review van de U10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weetikveel!
  • Laatst online: 29-09 19:27
Yay m'n Iriver u10 is vandaag binnen gekomen.

wat een prachtig display.

ik heb er meteen wat muziek op gegooit(mp3),klinkt erg goed, die srs wow is trouwens ook prachtig.

maar hij pakt alleen ogg niet?? ik heb een cd omgezet naar ogg bestanden (met verschillende programma's) maar wanneer ik ze in de music map wil plaatsen geeft hij de foutmelding dat de u10 dit bestandformaat niet ondersteund :? ...weet iemand wat ik fout doe?

alvast bedankt,

vragen zijn trouwens welkom!

weetikveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb je de nieuwste firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Volgens DRM=Miscrosoft is OGG evil en daarom moeten ze naar de data(in nl gegevens) map) welkom in de wondere wereld van MTP zie ook de rest van deze thread...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weetikveel!
  • Laatst online: 29-09 19:27
ja, ik had daarvoor al de nieuwste firmware erop gezet.

weetikveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Over de U10,
Hier staat het volgende:
Video’s on the other hand are copied over using Windows Explorer. For some inexplicable reason the video folder is not a sub-folder of the Media folder, but is in the Data folder.
Kan je in die map dan niet ook andere data zetten? Programma's e.d. maar zou die ook MP3's pakken die daar staan?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klik

Mooie boel zou dat zijn :/ Wij zitten hier met die MTP devices, en iRiver trekt zich terug. Dan is er helemaal geen hoop meer op verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Dat verhaal is onjuist.

Van generationmp3.com, uit het Frans met Babelfish.

"We announced to you a few days ago, a possible withdrawal of iriver concerning the European market. Following this, we received a mall of iriver Europe which lunatic this information. The real facts are, that iriver closed the whole of its agencies of relation-press and restructured its Europe branch. Let us recall that iriver is a Korean mark subsidiary of Reigncom, which tests in this moment to find a new strategy with respect to its competitors European. The products iriver thus will continue to be distributed, and one promises even innovations for very soon to us! This is thus a good news which will delight by them more one... To follow!"

Het gaat slechts om een herstructurering van de Europese afdeling en de sluiting van de PR-afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hmm net een mailtje gekregen van OBCS dat de 2GB U10 niet meer leverbaar is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
fsfikke schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:02:
Hmm net een mailtje gekregen van OBCS dat de 2GB U10 niet meer leverbaar is :/
Dit is slecht nieuws.. kwas er eigenlijk op aan het wachten.. Is de 2gb versie uberhaupt ergens verkrijgbaar of komt hij nog wel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

TiBoD schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:36:
[...]

Dit is slecht nieuws.. kwas er eigenlijk op aan het wachten.. Is de 2gb versie uberhaupt ergens verkrijgbaar of komt hij nog wel uit?
Pixmania heeft me gemailed dat ze hem halverwegen deze maand verwachten.
Er is dus nog hoop :)
(Andere nederlandse winkels die ik heb gevonden hadden allemaal geen idee of, en zo ja, wanneer ie zou komen...)

[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 04-02-2006 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Geen Nederlandse winkels (wat Pixmania trouwens ook niet is), maar mp3-player.de houdt het op einde februari en die zitten vaak goed in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Weet niet of deze site al gemeld is maar voor mensen die zich eraan willen wagen.
http://www.mtp-ums.net/index.php
(hier staan firmwares op voor de T10, T20 en de T30)

Heb het zelf ook gedaan en voor mij werkt het in ieder geval perfect :-)
Ikzelf heb de T30 firmware geprobeerd (T30_EU_P_MTP-UMS_EST_160.zip)

[ Voor 26% gewijzigd door woolysheep op 10-02-2006 15:49 ]

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Woow! Dat ziet er goed uit. Ga het zo meteen even proberen. Als dit zou werken zouden alle problemen meteen opgelost zijn met mijn speler _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Heeft iemand hier het al met een T10 geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

RoD schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:55:
Woow! Dat ziet er goed uit. Ga het zo meteen even proberen. Als dit zou werken zouden alle problemen meteen opgelost zijn met mijn speler _O_
En het werkt :) Perfect zeg, wist niet dat het zo simpel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook te kijken voor een iRiver flash player.
Mijn oog viel op de T20, maar klopt het dat je deze alleen via usb op kan laden?
Da's niet echt handig voor als je op vakantie bent of zo.
En wat is eigelijk het verschil tussen de T10/T20/T30 qua functionaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

T10 heeft een kleurenscherm, en wijkt nogal af qua uiterlijk. De T20 en T30 zijn nagenoeg gelijk, maar ik geloof dat er een paar kleine verschillen in zaten qua specs. Leg ze eens naast elkaar zou ik zeggen.

De T20 kun je inderdaad alleen via USB opladen. Maar er zijn USB naar stopcontact adapters, dus mocht je via het stopcontact willen opladen kun je altijd zon dingetje kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

http://nyaochi.sakura.ne.jp/iriverupdate/

op deze link kun je UMS en MTP firmware downloaden voor zowel de Iriver U10

Alleen heb ik zelf nog niet de risico genomen om mijn v.1.23_EU_MPT U10 te flashen naar een UMS firmware aangezien ik bang ben dat zo de taal of wat dan ook word verandert...

is er iemand die dit al gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als dat gebeurd dan flash je toch gewoon terug? Met officiële firmware kan er weinig fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Ik heb per ongeluk de foto's verwijderd.....

is er iemand die ook een U10 heeft en mij misschien die data kan geven? misschien per ftp of mail?

[edit] Ik heb een link gevonden voor de mensen die gebruik maken van de Iriver U10, hier kun je een programma downloaden waarmee je heel simpel filmpjes kan converten naar het U10 formaat

http://iriverter.sourceforge.net/download.shtml ENJOY :D hij werkt voor mij iig erg goed![edit]

[ Voor 55% gewijzigd door HENNEP op 27-02-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

zijn er nog mensen die met deze topic bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
HENNEP schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:23:
zijn er nog mensen die met deze topic bezig zijn?
Het lijkt idd alsof het een btje droog ligt..
Ikzelf zit nog steeds te wachten op de 2GB versie van de U10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

zover ik weet kun je dat vergeten, btw 1gb heb ik genoeg aan, die avi's zijn meestal max 12mb en dan heb je al een filmpje van een half uur!

ik heb alleen maar funny movies van rond de 2/3mb, nou daar een stuk of 20 van is voldoende, en dan voor 750mb+ mp3 muziek! meer dan zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

HENNEP schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:49:
http://nyaochi.sakura.ne.jp/iriverupdate/

op deze link kun je UMS en MTP firmware downloaden voor zowel de Iriver U10

Alleen heb ik zelf nog niet de risico genomen om mijn v.1.23_EU_MPT U10 te flashen naar een UMS firmware aangezien ik bang ben dat zo de taal of wat dan ook word verandert...

is er iemand die dit al gedaan heeft?
Je kan ze wel downloaden, maar volgens mij checkt ie bij het flashen wel of dat allemaal goed zit :/

Zelf zit ik nog steeds op m'n geRMA'de U10 te wachten die na 4 dagen er mee ophield dus ik kan je geen foto's e.d. mailen...

Dat iRiverter is inderdaad een zeer handig programma!

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 27-02-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zo net even iRiver gebeld in Germany, ze hebben daar een groot tekort aan U10 PCB's en ze komen maar niet binnen, vandaar dat m'n RMA zo lang duurt. Ook kon ie mij vertellen dat hun mailservers al een tijd down zijn, vandaar het gebrek aan een respons op emailtjes :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kickje.

Er komt misschien een iRiver W10 uit :) Het lijkt wel een mini laptop. Ben benieuwd of dit waar is en wat het ding allemaal kan.

Hoort hier eigenlijk niet thuis maar wist geen ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

RoD schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:37:
Kickje.

Er komt misschien een iRiver W10 uit :) Het lijkt wel een mini laptop. Ben benieuwd of dit waar is en wat het ding allemaal kan.

Hoort hier eigenlijk niet thuis maar wist geen ander topic.
Ook leuk, de iRiver V10:
Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/03/CIMG7500.JPG :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Nice die V10. :)

Ik zag trouwens dat de U10 2GB versie nu ook op de europe site van Iriver staat.
Dus als iemand hem al (leverbaar) gespot heeft bij een (online)winkel. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog tussen een Iriver T10 en de iAudio G3. Voor video zou ik zo'n ding nooit gebruiken, en foto's kijken doe ik liever in het groot (of als ik de foto's in hoge kwaliteit op zo'n ding kan zetten).
Waarschijnlijk zal het wel de G3 worden - die kun je als MSD gebruiken en is niet afhankelijk van WMP10.
Ik ben wel benieuwd naar het kwaliteitsverschil van het geluid, tussen de T10 en de G3. Heeft iemand daar ervaring mee? Uit wat ik lees zou ik concluderen dat het geluid van de G3 onovertroffen is.

Daarentegen schijnt de voicerecorder van de T10 weer erg goed (erg gevoelig) te zijn, mijn broer heeft hem en zegt dat hij zelfs geluiden opneemt vanuit een andere kamer. Hoe is de kwaliteit van de voicerecorder van de G3?

Een nadeel is wel dat ik de spelers in de VS zou moeten kopen, want de prijzen hier zijn belachelijk hoog. Ook hoorde ik dat er op de T10 1gb geen FM zit in Europea i.v.m. rechten? Klopt dat? Ik geloof dat de blauwe versie wel FM heeft en de gele niet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

De europese t10 versie is zonder radio en met mtp
De usa t10 versie is met radio en met mtp
De koreaanse/australische versie is met radio en zonder mtp dus msd.

Over de G3 kan ik niet over oordelen, qua features ziet het er wel beter uit. Maar ik heb 0 klachten over de geluidskwaliteit maar ik heb geen vergelijkinsmateriaal. een ander voordeel van de t10 is de +50 uur battery life. Tegenwoordig is er ook een hack waar je de t10 kunt flashen naar een MSD device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De T10 kun je vaak ook als MSD gebruiken. Ergens in dit topic is een link gepost waarbij je je T10 om kunt zetten naar een versie met UMS firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Iemand al iets gehoord over de leverbaarheid van de U10 2gb?

Alle Nederlandse winkels hebben hem niet op voorraad.. en voor de rest vond ik alleen:
Amazon.co.uk en in Iriver Shop
Amazone geeft alleen Engelse winkels, dus weet niet of ik daar wil bestellen.
En de Iriver Shop is iets wat alleen met creditcard kan en ook vrij duur is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vraag het me af of ie nog wel gaat komen of dat ze meteen overstappen op de G,V of W spelers. iRiver heeft zoveel spelers "in de wacht" staan dat ik me afvraag of de U10 2GB nog komt. Zeker doordat er volgens mij niet zoveel belangstelling voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

iRiver E10 Volgens mij was deze nog niet gemeld, maar ik weet het zo langzamerhand niet meer met al die nieuwe spelers, volgens mij gaan ze het alfabet volmaken 8)7

Ding ziet er opzich leuk uit, maar ook weer niet erg speciaal. Specs zijn niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:06
Iriver T20 gebruiker meldt zich.

ben hem nog aan het uittesten, maar de eerste indruk is veelbelovend. Fantastisch geluid, en dan gebruik ik nog de standaard oordopjes. Ben nog van plan een sennheiser setje aan te schaffen. de uitschuifbare USB poort is erg handig.

enig minpuntje tnt is dat ik hem volgens mij alleen via de USB poort kan opladen. op vakantie niet altijd even handig. maar hier valt natuurlijk altijd iets op de verzinnen. USB hub met externe voeding oid.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste