Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hm, dat is vreemd.
Als iemand eens een filmpje hier kan posten die wél werkt op de U10? Om uit te sluiten of het aan de U10 ligt of niet..
Let wel op copyright ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Probeer anders iriverter eens. Iriver zelf heeft er ook een guide over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

RoD schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:23:
Hm, dat is vreemd.
Als iemand eens een filmpje hier kan posten die wél werkt op de U10? Om uit te sluiten of het aan de U10 ligt of niet..
Let wel op copyright ed
Deze werkt perfect op m'n U10: http://data.fsfikke.com/AntandPeteF430onNOS.avi :)

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 05-06-2006 22:58 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MPmad schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:27:
Probeer anders iriverter eens. Iriver zelf heeft er ook een guide over geschreven.
Die is eigenlijk een stuk makkelijker. Daar stelt het programma zelf de juiste instellingen goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu al een tijdje de iriver u10 1G ( gekocht bij media markt ) was ook de laaste die er was
ze zeiden dat het een super aparaat was en niet moeilijk en gebruik maar dat was me zwaar tegen gevallen. er zat een cd bij voor media player 10 maar die had ik al dus ik proberen muziek op te zetten maar wat een gedoe zeg kwam er later achter dat je muziek die al mp3 voormaat is zo via ( deze computer kon op zetten dus je heb alleen media player nodig om als je een cd er op wil ztten dat viel mee alleen al dan de muziek wil wissen doe ik dan via deze computer u10 klik ik dan aan ga ik naar mappen wis ik de muziek en de mappen maar dan gebeurd er dit de muziek is er af van mijn u10 alleen de tekst blijft er staan en als ik hem aan klik zegd hij ook bestand is gewist hoe krijg ik die teskt er af. al geprobeerd via media player 10 werkt ook niet en met iriver plus 2 werk het helemaal niet wie kan mij daarbij helpen. met video clips is het nu ook gelukt ( iriverter gebruikt ) beetje jammer dat het niet bij je pakket in zit dus vier uur weze zoeken heel slecht, alleen vraagje over de dvd er op zet lukt wel alleen ik krijg twee van de zwarte balken er boven en er onder maakt het zo klein kan ik die op 1 of andere manier weg krijgen omdat ik namalijk met muziek clips het voledige scherm heb.
en nog iets ik heb laast een serie gedownload van een half uur maar die krijg ik never nooit om gezet met iriverter kan iemand mij daaro ook mee helpen ( single video ) maar na een tijdje stop hij er mee.
als iemand mij kan helpen zal tof zij
ps: ik heb nu mij u10 zo;n half jaar maar als alles werkt zoals het werkt lijkt het me een prima player maar tot nu toe valt het me zwaar tegen ja de beeld de bediening en het geluid is super en compact
alleen het is niet zo als bij een ipod klik klak op de computer en klaar. kwa informatie in de handleiding en waar je het wel weg kan halen was super slecht voor mij een 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

iRiverter is een programma dat niet door iRiver zelf gemaakt/ondersteund is/wordt daarom staat het dus ook niet op de CD. Verder zou ik proberen om met een ander programma die video eerst om te zettten naar iets anders en dan weer iRiverter te proberen.

Btw, het koste me iets van 5 minuten om je post te lezen en deze compleet te begrijpen, hier en daar een punt of hoofdletter zou deze tijd denk ik drastisch kunnen terugbrengen :/

Hebben trouwens meer mensen last van een vergeetachtige U10? Vanochtend was weer m'n quick list leeg :(
Hoe werken die playlists eigenlijk? Gebruikt iemand die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-09 20:39
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:10:
Zijn er mensen met een U10 die er al een keer video op hebben gekeken?

Ik heb daarnet geprobeerd om DIvX om te zetten naar Mpeg4 maar dat wil hij niet afspelen.

Is er al iemand die dit wel gelukt is en zo ja: met welk programma heb je de video geconverteerd (naar welk bestandstype en welke instellingen?)

Game on! :>
Ik bezit een U10 2GB (UMS) sinds een paar weken en heb sindsdien ook vlekkeloos video's (divx, xvid, mpg, wmv, mov, asx.. noem het maar op) geconverteerd(?) en afgespeeld op m'n U10. Ik gebruik echter geen iriverter, wat de meesten gebruiken, maar BADAK _/-\o_ . DIt is eveneens een programma dat door derden is gemaakt voor dezelfde doeleinden.
Een supersimpel programma, beter dan iriverter vind ik zelf. Er zit ook een optie bij om subtitles automatisch te integreren in het filmpje, mits de namen van de files hetzelfde zijn zodat hij ze herkend. De settings van de video (fps, resolutie, audio, encoder, bitrate etc.) kun je trouwens geheel naar eigen smaak veranderen zodat je het ook kan gebruiken voor andere dingen behalve iriver apparaten.
Verder refereer ik je naar: http://www.robbiek.com/badak.htm voor een simpele tutorial van BADAK en download links.

Volg elke stap die er staat beschreven (dus ook de pre-settings voor iriver apparaten), en je kunt er zo mee aan de slag.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Laatst online: 01-09 20:39
Ik heb trouwens een zip file geupload met (zeer mooie) wallpapers voor de U10, alle flashgames die ik tot nu toe op het internet heb kunnen vinden en een enkele video sample (een Koreaanse reclamespot als je je afvraagt wat het in hemelsnaam moet voorstellen xD) waarbij de video capaciteiten van de U10 goed naar voren komen.

De flashgames heb ik niet echt geordend en er kunnen wat dubieuze files voorkomen maar dat zie je vanzelf wel als je ze uitprobeert. Er zitten ook een paar Koreaanse spelletjes bij maar dat merk je ook wel vanzelf :) Het zijn er totaal een stuk of 40.

1 ding: bij de wallpapers zit een pic bij met regendruppels.. stel deze in als wallpaper als het buiten regent en wat ziet je U10 er toch GODDELIJK uit! _/-\o_

Link: iriver U10 Contents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 03:01:
ik heb nu al een tijdje de iriver u10 1G ( gekocht bij media markt ) was ook de laaste die er was
ze zeiden dat het een super aparaat was en niet moeilijk en gebruik maar dat was me zwaar tegen gevallen. er zat een cd bij voor media player 10 maar die had ik al dus ik proberen muziek op te zetten maar wat een gedoe zeg kwam er later achter dat je muziek die al mp3 voormaat is zo via ( deze computer kon op zetten dus je heb alleen media player nodig om als je een cd er op wil ztten dat viel mee alleen al dan de muziek wil wissen doe ik dan via deze computer u10 klik ik dan aan ga ik naar mappen wis ik de muziek en de mappen maar dan gebeurd er dit de muziek is er af van mijn u10 alleen de tekst blijft er staan en als ik hem aan klik zegd hij ook bestand is gewist hoe krijg ik die teskt er af. al geprobeerd via media player 10 werkt ook niet en met iriver plus 2 werk het helemaal niet wie kan mij daarbij helpen. met video clips is het nu ook gelukt ( iriverter gebruikt ) beetje jammer dat het niet bij je pakket in zit dus vier uur weze zoeken heel slecht, alleen vraagje over de dvd er op zet lukt wel alleen ik krijg twee van de zwarte balken er boven en er onder maakt het zo klein kan ik die op 1 of andere manier weg krijgen omdat ik namalijk met muziek clips het voledige scherm heb.
en nog iets ik heb laast een serie gedownload van een half uur maar die krijg ik never nooit om gezet met iriverter kan iemand mij daaro ook mee helpen ( single video ) maar na een tijdje stop hij er mee.
als iemand mij kan helpen zal tof zij
ps: ik heb nu mij u10 zo;n half jaar maar als alles werkt zoals het werkt lijkt het me een prima player maar tot nu toe valt het me zwaar tegen ja de beeld de bediening en het geluid is super en compact
alleen het is niet zo als bij een ipod klik klak op de computer en klaar. kwa informatie in de handleiding en waar je het wel weg kan halen was super slecht voor mij een 7
Kun je _alsjeblieft_ je post even herschrijven in normaal Nederlands? Ik begrijp hier werkelijk waar geen zak van.
Het enige wat ik er nog uit op kan maken is dat je dus dvd's omzet en dat je daarbij zwarte balken boven en onder krijgt? :?
Dan zou ik eens proberen om de dvd's in een ander formaat te rippen zodat je geen breedbeeldbalken meer krijgt.
Een iPod is trouwens ook niet "klik klak op de computer en klaar" hoor. Wat je er precies mee bedoelt is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dapreview heeft een review geschreven over de iRiver Clix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 09:50
In het begin ook iriverter gebruikt, en later ook op BADAK overgestapt.. de ondertitels zijn zeer fijn. let wel op dat je de bitrate niet op maximaal zet (384kbps bij de U10), want dat gaat het beeld en geluid out of sync als er veel gebeurd op het scherm. Volgens mij raadden ze ook aan op die site om de bitrate op 340 ofzo te zetten.. dit werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Eindelijk, het kan \o/

Je kan nu je MTP iRiver U10 in een UMS veranderen _/-\o_
Download hier de nieuwe Firmware updater (v1.5) en tijdens het updaten vraagt ie of je hem om wilt zetten.
Ik heb het net gedaan, en hij doet het nog :P
M'n pc herkend hem gewoon als een UMS-device en de mapindeling is wat anders (ik heb geen idee waar ik m'n mp3'tjes moet zetten want ik zie geen map media meer :/ ) Ahh, dat moet dus met iRiver Plus 2, maar om die te downen moet je eerst door een ingewikkeld registratieprocess waarbij je perse IE6 moet gebruiken ipv FF icm IEtab :/ .
Ook zit in de nieuwe firmware een nieuwe optie 'hotkeys' ik ben er nog niet achter wat dat doet.Daarmee kan je het Portrait/landscape knopje veranderen in een A-B knopje :)

Dat iRiver Plus 2 is echt handig :)
Je kan makkelijk je muziek op je U10 gooien, ID3 tags kan je heel makkelijk updaten, je kan handmatig je radio stations instellen, zeer eluk allemaal :)

Ik heb de 'Display Lyrics' optie ook aan de praat gekregen, daarvoor heb je dit progje nodig: http://service.iriver.co....=1&idx=629&p_name=PMP-120
Het is wel een grappige feature, maar niet geweldig :P (net zijn de lyrics gestop nadat ik twee keer omschakelde van landscape naar portrait)

Het kan aan mij liggen, maar voor m'n gevoel is het menu van de speler sneller geworden :Y)

En ik kwam weer wat nieuws tegen, de D20: http://digi.163.com/05/1230/00/266BH2C2001618S7.html

[ Voor 67% gewijzigd door fsfikke op 17-06-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Had via de site van iRiver Europe de vraag gesteld of de Clix ook in Europa uitkwam, zo ja, wanneer, en wat ie dan moest kosten. Krijg dit als antwoord terug:
Dear DexterBelgium,

Â

Thank you for contacting iriver Customer Service and thank you for your interest in our iriver products.

Â

Please understand that the iriver U10 2GB series available within the european market and the iriver U10 Clix series players are two different devices.

Â

At this stage we do not have any informations regarding an official release date fort he iriver U10 Clix series players within Europe.

Â

Therefore please understand that the iriver U10 Clix series is only available within North America.

Â

Â

For further inquiries please feel free to contact us again anytime at support@iriver.at

Â

8)7 Engrish, van het betere soort. Blijkbaar weten ze zelf nog van niks, en verwijzen ze een beetje slap naar de twee GB versie van de U10 (die, naar ik begrijp, gewoon de eerdere versie is, en dus nog een beetje veel meer kinderziektes bevat..)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De Clicks is zeker een betere speler, maar dat betekend niet dat de U10 helemaal niets is :P
Ookal zou ik zelf natuurlijk ook proberen om een clicks ergens vandaan te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De U10 lijkt me een zeer mooie mp3-speler. Vooral omdat ie zo klein is, maar toch veel functies heeft. Maar weet iemand toevallig of het mogelijk is de U10 om je nek te hangen?? Dat is namelijk handig als ik wil fietsen... Anders moet ik toch echt op zoek naar een andere speler (wel van iRiver natuurlijk :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Er zit een opberghoesje bij met een ringetje eraan. Als je zelf iets hebt wat je om je nek kan hangen en dat ding aan kan klikken kan dat dus :)
Als ik jou was zou ik ook nog even naar de Meizu M6 kijken, vergelijkbaar met de U10, maar dan meer ruimt voor de zelfde prijs, kleiner en iets uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de info :) De Meizu M6 ziet er ook mooi uit ja, maar ik ben een beetje fan van iRiver, dus de M6 gaat het toch niet worden. Ik vind het toch moeilijk om te kiezen. Ik heb nu een iRiver waar ik gewoon met batterijen kan werken. Accu's kunnen stuk gaan en dan is de hele speler niets meer waard. Beetje zonde natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mijn U10 ging de eerste week helaas al kapot, naar iRiver gestuurd in Duitsland en die hebben hem vervangen. Dus dat zal in het geval van een defecte accu ook gebeuren :)
En de accu van dit beestje gaat echt heel lang mee. Maar als ie op is moet je hem wel aan een pc hangen (230 <> USB adaptor zit er niet bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owjee, goed dat je dat zegt. Wat raar (en dom) dat je hem alleen via USB kunt opladen. Hoe wil ik mijn mp3-speler dan op vakantie gebruiken als ik niet altijd een computer tot mijn beschikking heb :-/ Kun je de Cradle wel gebruiken voor het opladen via netstroom?? Anders ga ik toch maar weer naar de T30 kijken of maar even wachten op nieuwe modellen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Die cradle heeft volgens mij ook alleen een USB stekkertje.
Ikzelf heb een 230 naar miniUSB adaptor die ik bij een andere iRiver heb gekregen omgesoldeerd naar een normale USB adaptor (elke trafo die 5v @ 500mA uitspuugd is te gebruiken). Verder kan je die dingen ook kant en klaar kopen voor 10-20€, autoadaptors heb je ook voor ongeveer die prijs.
Daarvoor zou ik het iig niet laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn iriver t30. 512Mb

Ik heb de laatste firmware maar hij speelt geen ogg of wma bestanden.
Als ik die bestanden naar de speler wil slepen dan zeg hij "defice can not play these files" of in die aard iets.

Hoe kan dit?

Nog een vraagje,het klepje achteraan is kwijt zou je dit apart kunnen bestellen?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die me kan helpen?:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Heb je gekeken of deze speler uberhaupt ogg en wma support?

en met wma kun je denk ik ook problemen hebben met drm, maar heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:06
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:31:
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn iriver t30. 512Mb

Ik heb de laatste firmware maar hij speelt geen ogg of wma bestanden.
Als ik die bestanden naar de speler wil slepen dan zeg hij "defice can not play these files" of in die aard iets.

Hoe kan dit?

Nog een vraagje,het klepje achteraan is kwijt zou je dit apart kunnen bestellen?

thx
zet de laatste firmware er eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Over je laatste vraag: Mail iRiver eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Of doe het zoals je het vroeger deed: bel ze op ;) Weet je het direct.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:01:
Bezig geweest met virtual dub...maar geen suc6.

Ik krijg geen 1 video aan de praat.

Iemand die het al wel gelukt is?
ja man tuurlijk, geen problemen met kijken, ziet er strak uit.

als je verder terug had gelezen zul je vast wel een keer gelezen hebben dat ik al meer video heb gekeken en dat je vrijwel alles kuntn converteren met Iriverter (speciaal voor iriver spelers). kies bij instellingen wel ff dat je de u10 gebruikt.

speciaal voor jou een linkje zodat je niet weer hoeft te zoeken zonder resultaat >:)
http://iriverter.sourceforge.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 21:19
ums => mts firmware wil miss wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook lekker zeg. Ik wil opzich wel een iRiver U10 kopen, maar hij is bijna nergens meer te krijgen. Nouja, behalve bij een tweetal shops die slecht staan aangeschreven in de shopsurvey. Een man bij Dixons vertelde mij dat de leverancier van de benelux failliet was gegaan :s Nou maar hopen dat er snel een andere leverancier komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
Wat is het verschil tussen de U10 en de Clix? dacht dat de Clix gewoon de U10 voor de vs was...
net zoiets als de N11 en N12, 100% identiek, maar de N11 kwam alleen in Azie uit.

btw iRiver Plus 2 is inmiddels gewoon mijn standaard programma om muziek af te spelen op mn pc.. werkt prima!

Wilde eerst ook de U10, maar zag daarna filmpje over de G10 en G20.. en V10/V20... vooral de G10/20 lijkt me geweldig.. kweet niet of hij in NL ook bruikbaar is ivm het type netwerk... misschien toch maar voor de U10 gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Jazco2nd op 01-07-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiBoD schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:03:
Heb je gekeken of deze speler uberhaupt ogg en wma support?

en met wma kun je denk ik ook problemen hebben met drm, maar heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee.
Ik heb er al lang de laatste firmware opstaan, ervoor hebi k niet geprobeerd. toen ik de speler kreeg direct de laatste firmware erop gezet.

Doet helaas geen ogg bestanden.Een lagere firmware eropzetten lukt niet omdat iriver een programma heeft wat automatisch de laatste firmware download,dus een lagere kan ik er niet opzetten.

Heb iriver al gemaild maar krijg geen mail terug :s.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoutvat schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:07:
[...]

ums => mts firmware wil miss wel helpen.
Ik moet toch MTP firmware downloaden???Niet de ums versie??Of wel?
De speler is meegeleverd met windows media player dus is deze toch Mtp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

offtopic:
Denk aan de edit functie he ;) (iets minder vraagtekens is ook goed)

Jouw speler zal waarschijnlijk een MTP versie zijn, maar het is mogelijk om een UMS firmware op je speler te zetten.
Hoe dat moet kan je als het goed is vinden op het forum van Misticriver :)

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 01-07-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:23:
offtopic:
Denk aan de edit functie he ;) (iets minder vraagtekens is ook goed)

Jouw speler zal waarschijnlijk een MTP versie zijn, maar het is mogelijk om een UMS firmware op je speler te zetten.
Hoe dat moet kan je als het goed is vinden op het forum van Misticriver :)
Oke ik zal eens kijken, ik hoop dat dit dan het geval is :).

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:53:
Wat is het verschil tussen de U10 en de Clix? dacht dat de Clix gewoon de U10 voor de vs was...
net zoiets als de N11 en N12, 100% identiek, maar de N11 kwam alleen in Azie uit.
Mjah, dat is volgens mij ook zo. De U10 2GB is hetzelfde als de iRiver Clix, alleen een andere naam. Helaas is ie in Nederland nergens te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:14:
[...]

Ik heb er al lang de laatste firmware opstaan, ervoor hebi k niet geprobeerd. toen ik de speler kreeg direct de laatste firmware erop gezet.

Doet helaas geen ogg bestanden.Een lagere firmware eropzetten lukt niet omdat iriver een programma heeft wat automatisch de laatste firmware download,dus een lagere kan ik er niet opzetten.

Heb iriver al gemaild maar krijg geen mail terug :s.

grtz
je kunt ook met de hand upgraden, ipv automatisch via dat programma. als je het met de hand doet kun je ook downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 22:59:
[...]

Mjah, dat is volgens mij ook zo. De U10 2GB is hetzelfde als de iRiver Clix, alleen een andere naam. Helaas is ie in Nederland nergens te krijgen :(
Volgens mij zijn er wel degelijk verschillen tussen de U10 en de clicks toch? De clicks heeft iets betere specs n wat meer functies (albumart playcount e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
Voorzover ik heb kunnen nagaan U10 = CLIX in de VS. Precies zelfde verhaal als de N11 (Azie) en de N12 (VS) dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Volgens dit draadje is het wel degelijk een andere: http://www.misticriver.net/showthread.php?t=41911
Ook kan je op verschillende foto's van de Clix zien dat ie niet hetzelfde is als de U10. In veel reviews van de Clix noemen ze'm de opvolger van de U10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whats the diffrence between u10 and Clix expect for memory and album art.
...
2GB and 1GB versions
In Europa: U10 1GB en U10 2GB
In Amerika: U10 (1GB) en Clix (2GB).
Tenminste, zo dacht ik dat het in elkaar stak. De U10 2GB is dus net een stapje verder dan de U10 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:29:
[...]

je kunt ook met de hand upgraden, ipv automatisch via dat programma. als je het met de hand doet kun je ook downgraden.
Hoe doe je dit dan???

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

Als je U10 UMD kan worden, kan dat dan ook met een T30?

WMP werkt niet op Linux :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:49:
[...]

Hoe doe je dit dan???

grtz
moet je even op het misticriver forum zoeken.

Verwijderd

Weet iemand toevallig ook nog een alternatief voor de Iriver Plus 2 software?

Ik vind die maar omslachtig werken... :(

Iemand ervaringen met betere programma's?

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Probeer eens de nieuwe versie: http://data.fsfikke.com/iriver_Plus_3_v3.0.5.0.rar :)
Of 'gewoon' WMP.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 23-11-2006 21:47 ]

Verwijderd

Werkt het met WMP erg makkelijk dan? en moet je dan Media Player 10 hebben?

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen idee, probeer het gewoon.

Verwijderd

Nieuwe Versie werkt inderdaad ff ietsje makkelijker dan V2 van Iriver Plus...

Thnx! _/-\o_

• RoD
  • Niet online

RoD

Je meldt niet welke speler je hebt, maar kun je em niet gewoon UMS maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
De iriver t20 is maar zeer beperkt te vinden in nl. Er zijn enkele onlineshops die hem hebben, maar de meesten moeten hem nog bij een leverancier (central point?) bestellen, en ik vind het eigenlijk zonde van de verzendkosten.

Vandaar mijn vraag: weet iemand of en waar in de buurt van den haag/rotterdam de iriver T20 nog in een winkel te vinden is, waar ik 'm direct kan meenemen, en de prijs op een fatsoenlijk niveau (laten we zeggen onder de 65 euro) ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Weet iemand of iriver nog nieuwe flashspelers gaat uitbrengen die gewoon muziek afspelen in plaats van video/flash spelletjes en al die poespas die ik niet zoek in een mp3speler?

Ik heb nu nog een oude iriver ifp880, en die is nu onderhand wel eens aan vervanging toe..

De vergelijkbare flashspelers van nu zijn al zeker meer dan een jaar oud, dus hopelijk komen ze met een nieuwe?

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

iriver heeft net de S7 aangekondigt. Een flash speler zonder schermpje. Ziet er uit als een aardig dingetje. Echter het is maar de vraag of deze buiten Korea verkocht gaan worden. Uberhaubt concentreert iriver zich meer op de Koreaanse markt en meer op andere gebieden dan pure mp3spelers heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Mijn U10 is bijna dood net als deze thread. De U10 voor garantie bij iRiver aangemeld en nog geen reactie gehad. Komt misschien door de kerst. Het display van de U10 loopt door elkaar en afspelen van video geeft geen beeld. Reset helpt niet en andere firmware ook niet. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lijkt toch op een defect scherm, iets waar je zelf weinig aan kan doen. Is het niet slimmer om em terug te brengen naar de winkel waar je em gekocht hebt? iriver doet weinig meer in Europa dus dat kan wellicht een hele tijd duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Deze speler is bij MMPORT gekocht en deze verwezen mij door naar iRiver. Ga nog eens een email sturen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Volgens mij mag dat niet eens. Jij hebt een overeenkomst met de winkel, niet met iriver. Dus zij zullen de garantie voor je moeten verzorgen. Staat jou natuurlijk vrij om wel direct naar iriver te stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Daar zal ik nog eens even over emailen. De speler had ik wel via Marktplaats gekocht met factuur maar dat zou toch geen invloed op de garantie moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Dat maakt niets uit, garantie is overdraagbaar. Normaal gesproken zou ik zeggen dat het niet uitmaakte of jij een pakketje rechtstreeks naar iriver stuurt of naar de winkelier, die het weer naar iriver stuurt, maar in dit geval zal waarschijnlijk iriver Duitsland bedoeld worden en dat scheelt wel wat in de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Piggen schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:31:
Dat maakt niets uit, garantie is overdraagbaar. Normaal gesproken zou ik zeggen dat het niet uitmaakte of jij een pakketje rechtstreeks naar iriver stuurt of naar de winkelier, die het weer naar iriver stuurt, maar in dit geval zal waarschijnlijk iriver Duitsland bedoeld worden en dat scheelt wel wat in de verzendkosten.
Het lijkt mij makkelijker om het via de shop te doen. Aangezien iriver niet veel meer doet in Europa kon het wel eens lang gaan duren. Via de shop heb je dan in ieder geval een aanspreekpunt. En mochten iriver het verkloten (pakket kwijtraken ed) zal de winkel wel met iets vervangends moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Op 2 januari zal ik eens met mmport gaan bellen misschien is er iets te regelen maar volgens mij is het bij hun de bedoeling dat je zelf je spul opstuurt naar de importeur. Zou de U10 wel willen ruilen voor een D2 van iAudio en misschien is dat mogelijk als iriver niks kan betekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een opvolger van de U10? Gaat iriver dan toch weer een speler deze kant op brengen?

Ik vond wat informatie over een U20, zie hier
Er is nog maar weinig bekend over de mogelijke specs
Specs (rumored)

* 2GB, 4GB and 8GB
* 2.2" AMOLED display
* D-Click Navigation
* FM Radio and Flash
* Video @ 30fps
Maar in ieder geval weer wat nieuws uit Korea. Hopelijk verschijnt deze speler hier nog eens in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
clemento schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:18:
Op 2 januari zal ik eens met mmport gaan bellen misschien is er iets te regelen maar volgens mij is het bij hun de bedoeling dat je zelf je spul opstuurt naar de importeur. Zou de U10 wel willen ruilen voor een D2 van iAudio en misschien is dat mogelijk als iriver niks kan betekenen..
Ik had precies hetzelfde probleemmet het schermpje.
Na het RMA formulier ingevuld te hebben kreeg ik een mailtjes met het adres (Iriver Duitsland) waar ik het heen kon sturen.
2 weken later kreeg ik hem terug met een nieuwe LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 13:19
De opvolger van de U10 ziet er wel tof uit!
http://www.mp3shop.nl/product/35221/iriver-clix-4-gb.html Dit lijkt mij een mooie concurent voor de Iaudio D2 en de Meizu..

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eerder de X20: Klik iriver's nieuwe spelers :)
Ben bezig met een topic

Overigens is de opvolger van de Clix ook al aangekondigd. De Clix2 :)

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 23-03-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 13:19
U10

Afbeeldingslocatie: http://pocketpccentral.net/mp3c/images/iriver/u10_x224_2.jpg

Clix

Afbeeldingslocatie: http://blogs.pcworld.com/digitalworld/archives/iriver-clix.jpg

X20

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=47259&dimensionid=1&shopid=1

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
TiBoD schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 00:37:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleemmet het schermpje.
Na het RMA formulier ingevuld te hebben kreeg ik een mailtjes met het adres (Iriver Duitsland) waar ik het heen kon sturen.
2 weken later kreeg ik hem terug met een nieuwe LCD.
Ik ga de U10 morgen opsturen. Heb er poosje geen last van gehad.
Update: Inmiddels op de post gedaan. Ben benieuwd.
Update2:Email van iRuver dat de U10 goed is aangekomen. Prima service tot nu toe.
Update3: U10 is weer thuis en werkt uitstekend. Alles binnen 10 dagen!

[ Voor 17% gewijzigd door clemento op 16-05-2007 19:27 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste