Tranen van verdriet over m'n argumentatie of tranen van geluk dat ik niet kom?
De kans dat 2 van de 30,000 mensen het met je eens zijn is altijd groter dan de kans dat 2 van de 70 users het met je eens zijn - procentueel gezien scheelt het niet veel iig
Ik denk echter dat jouw mening hierover te verklaren is uit enerzijds een beeld van de crew wat gewoon niet volledig realistisch is (jij verwacht imho een soort super professionele supermens - en dat zijn we nou eenmaal niet altijd) en anderzijds gedeeltelijk de waarheid bevat - maar dat je dat met een - m.i. - verkeerde invalshoek benadert
Het is inderdaad zo dat 'de crew' uiteindelijk beslist ofdat een 'onzin' topic leeft of niet - het is niet zo dat zo'n topic per se door een crew member gestart moet worden, maar de levensvatbaarheid bepalen wij inderdaad impliciet.
Dit komt op jou over alsof de crew misbruik maakt van dit beslissingsrecht - dat is één manier om er naar te kijken, een andere manier is er één die ik liever zie: Als we dit soort topics ooit willen (en wij als (sommige individuele leden van de) crew vinden het leuke topics - zo heel af en toe - en veel users vinden het leuke topics) dan is het nou eenmaal niet anders dan dat ook aan dat soort topics een limiet hangt. Net zoals we in P&W geen 5 verschillende meeting topics willen hebben, willen we ook niet elke 10 minuten van de dag een 'pong' topic. Dus net zoals dat een meeting topic vaak even langs een moderator gaat, gaat zo'n onzin topic vaak even langs (of door) een moderator.
Betekent dat dat wij als GoT moderators meer te zeggen hebben op GoT? Ja dat klopt. Is dat dan meteen misbruik of een fout die niet door de beugel kan? Neuh, dat denk ik niet - want nogmaals: wij staan het iedere user (impliciet) toe dat ze af en toe buiten de lijntjes lopen.
Verder is het zo dat de crew samen het beleid bepaalt en één lijn trekt; als de ene mod een topic sluit zal een andere het niet zonder goede reden weer openen. Het lijkt me dan ook logisch dat de crew ook door de gebruikers als één geheel wordt gezien?
Nee - het lijkt me logisch dat je dingen die geen reden hebt niet doet? Dat heeft toch niets te maken met het wel of niet 'een crew' zijn die een kloof slaat tussen hun en 'de users'?

Of zou jij als crew lid gewoon uit willekeur topics terug open doen?
Het trekken van een lijn is overigens iets dat maar tot zoverre op gaat - er is wel degeljk heel veel verschil in individuele moderaties en moderators

De individuele gebruikers hebben geen (gedeelde) macht en delen daar dus ook niet de verantwoordelijkheid voor. Verder heb ik mijn mede-users niet gekozen maar de crew wel haar leden.
Crew wordt ook niet door de algehele crew gekozen - dit is vaak een subforum specifieke aangelegenheid (oftewel - HGA SG en de WOS mods bepalen samen wie WOS mod wordt - niet heel SofteGoederen, en zeker niet heel de crew beslist dit)

Tenslotte heb ik gewoon het gevoel dat de crew vaak 1 lijn trekt, die wel overeenkomt met een deel van de userbase, maar niet allemaal. Die instelling versterkt zichzelf omdat alleen mensen met dezelfde mindset tot crew verheven worden en users die zich er niet in kunnen vinden weggaan.
Dat denk ik niet - de crew is toch echt qua karakters, meningen en inzichten e.d. heel erg divers

Dat wil ik best tolereren, maar het statement van de crew is (zoals ik al zei) steeds dat er helemaal geen fouten gemaakt worden door de crew. Die erkenning dat sommige acties niet door de beugel kunnen zouden al heel erg schelen voor mijn gevoel, dat was juist waar ik het eerder over had.
Er zijn best wel fouten toegegeven door de crew (bv. die 1 april grap waar jij nog oud zeer van hebt is al eens vaker toegegeven dat dat andes uitgepakt heeft dan dat we graag gezien hadden) - maar nogmaals - ik verwacht van jou als 'de users' ook niet excuses dat ik net in dit topic nog voor eikel ben uitgemaakt. Verwacht dan ook niet van mij als crewmember dat ik excuses ga maken voor dingen waar ik niks mee te maken heb of wil hebben

Zie de crewmembers gewoon eens als individuele users die ook modereren.
Nou ja, rellen, andermans tijd verspillen met hoaxes, dingen te koop aan bieden, etcetera.
Je hebt het nu volgens mij allemaal over dingen die al behoorlijk wat jaartjes geleden gebeurt zijn - ik denk dat je dat soort dingen op een gegeven moment ook moet vergeten
Iemand die op een beleefde manier z'n 'beleving' van GoT uit is natuurlijk geen zeurkous - wij juichen het alleen maar toe dat mensen aangeven hoe ze 'het beleid' op GoT beleven.