Toon posts:

[Facisme op GOT] Gatverdamme!!!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 409 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 19:44
We kunnen het ook gewoon heel plastisch zien. Neem deze structuur wel een beetje met een korreltje zout, maar het is toch wel op waarheid gebasseerd.

Directie Tweakers.net BV -> men kan alles doen wat men wil in theorie.
Admins -> hebben zich aan de regels van de directie te houden.
Mods -> hebben zich aan de regels van de directie, admins en moderators te houden, dit zijn net ff iets lossere regels dan de regels voor usert.
Userts -> hebben zich aan de regels van de directie, admins en mods te houden.

De huidige regels moet je gewoon zien als richtlijnen voor het gebruik van het forum voor 'normale' gebruikers. Maak er toch niet zoveel problemen van als een moderator de 'user regels' overtreedt. Probeer het gewoon eens op deze manier te zien.

Moderators staan in de hiërarchie net een stapje boven de normale gebruikers. Het is volgens mij zelfs zo, dat zeer gewaardeerde regulars ook een klein stapje boven normale gebruikers staan. De betreffende regulars kunnen sneller een geintje maken, sneller kritiek leveren en whatever. Geheel logisch wat mij betreft. Immers een goede kennis in een groep zou ook meer kunnen doen dan totaal vreemde mensen welke je eigenlijk nooit 'in actie' heb gezien.

Het is heel makkelijk te zeggen wat hier gebeurt, 'k weet het, het is flauw, maar hier komt het: jij-bent-groot-en-ik-ben-klein-en-dat-is-niet-eerlijk :'( Tenminste, dat gevoel krijg ik hier gewoon heel sterk. Misschien vat ik het verkeerd op, dat kan natuurlijk.

[btw]
Nog een kleine opmerking voor de TS. Je zegt dat je een leraar bent en volgens je profiel ben je nu 26. Vind je het dan niet een beetje kinderachtig om niet inhoudelijk te reageren, maar simpelweg alleen maar te schelden? Dat had ik niet van een docent verwacht, in overeenkomst met datgene wat jij niet van moderators blijkt te verwachten.

[edit]
:w zeef

[ Voor 6% gewijzigd door TRON op 18-06-2005 10:11 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ja we zijn een stelletje machtsgeile fascisten die op onze eigen site meer mogen dan de users, waaronder dit soort onzinnige beledigende en lompe topics op slot zetten, live with it :)

Het standpunt van de crew lijkt me duidelijk (en onderschrijf ik als admin ook nog maar een keer). Als je toch nog serieuze vragen hebt die geen directe relatie tot Mussolini hebben staat m'n mailbox voor je open.

Professionele website nodig?

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.