Toon posts:

[Facisme op GOT] Gatverdamme!!!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 409 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte medegebruiker van GOT,

Tot voorkort dacht ik dat er eerlijk en open met de netiquette werd omgegaan maar wat wekt mijn verbazing? De herendie altijd graag met sloten zwaaien blijken zelf niet vies te zijn van forumvervuiling!!! op Pingerdepong hebben ze een heel spoor achtergelaten waarin ze ping-----pong spelen. Allemaal onschuldig, maar als je er dan wat van zegt dan krijg je geen toegang meer tot het forum!!! Alles goed en wel maar een slot op een van mijn voirge topic's omdat ik niet volgens de regels zou hebben gewerkt is mij al meerdere malen overkomen. Terwijl deze heren het wel misbruiken. Omdat ik ze heb gewezen op de voorbeeldfunctie hebben de heren geen tegenwoord en bannen ze me gewoon van de topic. Dit heet machtsmisbruik en daar :r :r :r :r :r :r :r :r :r ik op!!! Wat een achterbakse eikels!!!. en als je nu mijn topic dichtgoot omdat ik dit erin zet, WEET JE DAT IK GELIJK HEB!!! (bekijk anders de film seven maar eens een keer)
En nu maar afwachten.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ze bannen je niet van het topic, het topic ging gewoon naar de HK :)
Waarschijnlijk heb je daar geen XS?

Wat heeft dit te maken met facisme? :?
Af en toe een onzintopicje moet toch kunnen?

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 18-06-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dude, ben je serieus? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

plantenbak-dolf,

Het zogenaamde 'ping pong' op dit forum duid erop dat het topic over heel GoT heen en weer geslingerd wordt - vandaar dat je ook zo veel moderators ziet reageren :) Het betekent dus ook dat het topic op plaatsen komt waar jij geen toegang hebt (denk bv. aan het grote 'roddel hier over plantenbak-dolf forum') :)

In ieder geval vind ik het jammer dat je me beticht van machtsmisbruik, dat je op me kosts en dat je me een achterbakse eikel noemt. Misschien kan je eens heroverwegen hoe je dit wilt formuleren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:23

SmartDoDo

Woeptiedoe

maar als je er dan wat van zegt dan krijg je geen toegang meer tot het forum!!!
Je post hier nu toch gewoon?

Verder krijg je alle mogelijkheid om dit aan te kaarten hier in LA, het zou wel wat handiger zijn geweest wanneer je een wat minder provocerende titel had genomen :)

Verder had ik in het topic al wat gezegd: soms wordt er plaatselijk even wat minder op de regels gelet. Een ping-pongtopic op vrijdag nacht wat voor enige sfeer kan zorgen moet toch kunnen zo nu en dan? Dat staat los van het feit dat je je doorgaans aan de regels op het forum moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

Beste plantenbak-dolf, als we strict gezien naar de regels kijken heb je inderdaad wel gelijk. Maar er moet toch een keer ruimte zijn om eens te geinen op het forum, en dan heb ik het over bijvoorbeeld het tijdstip waarop het gebeurd. Het is nu vrijdagnacht en bijna niemand heeft er last van op dat moment, ik denk dat jij zelf ook wel in bent voor een geintje, of niet? Het lijkt er meer op dat je het niet eens bent met een aantal modacties op jouw topics en dat je daarom nu je kans schoon ziet om in niet al te nette bewoordingen _alle_ mods zwart te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een forum serieus neem is het GOT. alerte reacties en als er iets niet door de beugel kan wordt dat keurig rechtgezet of gemeld, sterker nog, elk forum moet voldoen aan de eisen van de modders. anders plempen ze hem gewoon dicht. iets wat hun goed recht is. maar niet als ze aan de andere kant laten zien dat ze zelf de boel vervuilen. daarvoor heb je een voorbeeldfuntie en daar kies je voor.

Ik kan (als ik politie zou zijn) ook niet zeggen ik mag bezopen naar huis, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 18:33

FlyEragon

Alien Monkeys

Mogen gewone users ook af en toe op vrijdag een onzin topic maken ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De politie is (helaas) een functie die bij wet geregeld is. Wij modjes zijn alleen maar een aantal users met iets meer rechten. Ik snap dus ook echt niet waar je deze herrie nou voor schopt. Als je in de history kijkt van GoT dan zie je dat dit soort topics 1x in de zoveel tijd opduiken, met een voorkeur voor wamre vrijdagavonden waar mensen een leuke gebeurtenis meemaken en dat toch niet kunnen vieren.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Erkandude schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:19:
Mogen gewone users ook af en toe op vrijdag een onzin topic maken ;) ?
Volgens mij zijn die er genoeg hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:17:
[...]
Ik kan (als ik politie zou zijn) ook niet zeggen ik mag bezopen naar huis, toch?
De consequenties kunnen in zo'n situatie heel anders zijn, dat is dus een vreemd vergelijk. Verder hebben wij idd een voorbeeldfunctie en soms stappen we daar even uit. De reden daarvoor is dat we vinden dat je soms ook makkelijk moet zijn en aan de users kunt laten zien dat er op aangeven van de crew ruimte is voor wat vermaak ende ontspanning. Dat past niet direct in het strakke beeld van GoT maar is daarom zo nu en dan best eens verfrissend imho. Dat kun je slecht vinden en in dat geval lijkt het me verstandig om niet naar het topic te kijken en lekker links te laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:16:
Beste plantenbak-dolf, als we strict gezien naar de regels kijken heb je inderdaad wel gelijk. Maar er moet toch een keer ruimte zijn om eens te geinen op het forum, en dan heb ik het over bijvoorbeeld het tijdstip waarop het gebeurd. Het is nu vrijdagnacht en bijna niemand heeft er last van op dat moment, ik denk dat jij zelf ook wel in bent voor een geintje, of niet? Het lijkt er meer op dat je het niet eens bent met een aantal modacties op jouw topics en dat je daarom nu je kans schoon ziet om in niet al te nette bewoordingen _alle_ mods zwart te maken.
Begrijp me goed, Ik wilde niet in het leger omdat ik niet van autoritaire mensen houd. nu lijkt het erop dat sommige mensen meer mogen dan andere, en dat terwijl dat ook nog mensen zijn in de voorbeeldfunctie.

Ik gun jullie je pleziertje wel maar regels zijn er toch om je aan te houden? anders moet je geen regels maken of de huidige aanpassen. (maak voor mij part een onzin forum aan wat standaard elke week gedeleed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

Jij houdt je als burger zijnde dus aan alle regels? Want jij hebt ook een voorbeeldfunctie voor je medemens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Als ik een forum serieus neem is het GOT. alerte reacties en als er iets niet door de beugel kan wordt dat keurig rechtgezet of gemeld, sterker nog, elk forum moet voldoen aan de eisen van de modders. anders plempen ze hem gewoon dicht.
Een moderator kan geen forum sluiten - gesloten forums hebben we sowieso niet op GoT - we hebben wel besloten fora maar dat is weer iets anders :)

Topics worden inderdaad gesloten als ze niet aan de duidelijk geformuleerde eisen voldoen - of de topics worden gemoved naar een forum waar ze beter op z'n plek staan.

Strict genomen is er op dit moment twijfel bij de moderators waar het 'pong' topic thuis hoort - we proberen daarom nu het een en ander uit qua subfora om te zien waar dit topic het beste lijkt te passen.

Op het moment dat er een moderator is die het topic in zijn forum accepteert, zal het daar dan ook gesloten worden (als er een moderator aanwezig is). De kans is overigens groot dat dat een moderator is van het illustere "TC" forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SmartDoDo schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:20:
[...]

De consequenties kunnen in zo'n situatie heel anders zijn, dat is dus een vreemd vergelijk. Verder hebben wij idd een voorbeeldfunctie en soms stappen we daar even uit. De reden daarvoor is dat we vinden dat je soms ook makkelijk moet zijn en aan de users kunt laten zien dat er op aangeven van de crew ruimte is voor wat vermaak ende ontspanning. Dat past niet direct in het strakke beeld van GoT maar is daarom zo nu en dan best een verfrissend imho. Dat kun je slecht vinden en in dat geval lijkt het me verstandig om niet naar het topic te kijken en lekker links te laten liggen :)
Ik hoef echt mijn gelijk niet van jullie want daar sta ik boven. Ik houd alleen niet van misbruik, wees dan voor iedereen zo'n grote vent en laat de topic's die meer afwijken dan ook open? dan ben je een mannetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:22:
[...]

Ik hoef echt mijn gelijk niet van jullie want daar sta ik boven. Ik houd alleen niet van misbruik, wees dan voor iedereen zo'n grote vent en laat de topic's die meer afwijken dan ook open? dan ben je een mannetje!
Het is gewoon een uitzondering, even loslaten van de regels, moeten daarom de regels ook maar meteen veranderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:20:
[...]
Jij houdt je als burger zijnde dus aan alle regels? Want jij hebt ook een voorbeeldfunctie voor je medemens ;)
Jij een metafoor, ik een metafoor....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
elevator schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:21:
Strict genomen is er op dit moment twijfel bij de moderators waar het 'pong' topic thuis hoort - we proberen daarom nu het een en ander uit qua subfora om te zien waar dit topic het beste lijkt te passen.
:D :D :D

Hij heeft natuurlijk wel een punt ergens... als hij dat topic had geopend was het snel dichtgegooid en nu spelen de mods met hun eigen topic en dan kan het ineens wel. Aan de ene kant heb je "een lolletje op z'n tijd moet kunnen" en aan de andere kant heb je "maar als de mods het mogen, waarom krijgen users dan sloten op onzintopics" en daar heeft ie ook geen ongelijk in. Strict genomen natuurlijk. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

[...]

Waarom? Als je de neiging tot afwijken voelt: leef je uit; de reden dat dit topic niet sticky ofzo is is zodat ook userts er desnoods in mee kunnen doen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

[...]

Dat gebeurt soms ook maar dan voornamelijk in de Huiskamer waar standaard ruimte is voor wat meer onzin en losse onderwerpen :)

Ik kan het blijven zeggen, uiteraard hoort een ping-pongtopic niet thuis in techfora op GoT. Zie het als een klein polonaisedansje in een aula vol met tandeloze bejaarden. Soms vinden ze het nog leuk ook om even wat afwisseling te zien in de omgeving die anders altijd hetzelfde blijft ;)

Tuurlijk is het een vorm van gebruik van macht, crew kan beslissen zo'n draadje te openen en wanneer het genoeg is. Bedenk je echter wel dat het niet bedoelt is om misbruik maar juist om een lolletje mét de users :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:20:
[...]
Begrijp me goed, Ik wilde niet in het leger omdat ik niet van autoritaire mensen houd. nu lijkt het erop dat sommige mensen meer mogen dan andere, en dat terwijl dat ook nog mensen zijn in de voorbeeldfunctie.
Jij behelpt je met dat de monarchistische regel geld op een dictatorisch forum. Een voorbeeld functie van de monarchistische minister president is dat de meneer in sprake doet zoals deze in de regel besproken word.

Als je naar dit forum kijk krijgen de mensen die de voorbeeld functies hebben de mogenlijkheid ook zichzelf te zijn. Daaraantoe ook de ilustere gedachten dat je als gebruiker kan bedenken dat deze niet juist is aangezien deze in tegenstreid is met de algemene beweegreden van een algemene monargie. Daarin heb je je verkeerd begrepen aangezien dit forum niet dient als monarchie waarin elk persoon de persoonlijke reden heeft tot directe perfectie van posten maar ook een keer een geintje kan gebruiken.

Of te wel zoals Osiris al implementeerd en ik even kwijt moet..... Waar maak je je druk over. Vriendjes politiek bestaat en heeft elk bestaansrecht. Wees serieus in de topics als dat gevraagd word en mede wees het niet als het niet gevraagd word.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
wrong topic :X

[ Voor 98% gewijzigd door sanfranjake op 18-06-2005 01:32 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:14:
plantenbak-dolf,

Het zogenaamde 'ping pong' op dit forum duid erop dat het topic over heel GoT heen en weer geslingerd wordt - vandaar dat je ook zo veel moderators ziet reageren :) Het betekent dus ook dat het topic op plaatsen komt waar jij geen toegang hebt (denk bv. aan het grote 'roddel hier over plantenbak-dolf forum') :)

In ieder geval vind ik het jammer dat je me beticht van machtsmisbruik, dat je op me kosts en dat je me een achterbakse eikel noemt. Misschien kan je eens heroverwegen hoe je dit wilt formuleren? :)
Misschien heb je in mijn bovenstaande reacties al iets kunnen bespeuren van uitleg wat ik er werkelijk mee wilde bereiken..........Gelijk aan elkaar. Mijn woorden zijn weinig diplomatiek maar wel effectief. dat is mijn werkvorm.
Voel je vooral niet persoonlijk aangevallen, dit is absoluut niet mijn bedoeling geweest. Zie het als schop een modje maar dan anders...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een enkele keer een geintopic openen in de Tweakers Huiskamer kan prima. En af en toe maken wij moderators een lolletje en dan komt er zo'n topic als dit uit. Als het je niet bevalt kijk je er toch niet naar? Over een paar uurtjes is de lol eraf en gaan we allemaal ergens anders spelen, en dan is GoT de komende paar weken weer rustig. Overigens, wat is het probleem? Jij kunt toch ook gezellig meedoen in dat topic? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Als je mensen persoonlijk gaat beledigen, uitmaken voor eikels en provocerende topic titels neemt, dan ben je heel persoonlijk bezig, plantenbak-dolf :)

Je noemt me letterlijk in jouw topicstart een "achterbakse eikel". Dat vindt ik jammer - maar het illustreert dus heel goed waarom we regels hebben op GoT. Zonder dit soort regels, zouden er namelijk heel veel van dit soort topics zijn op GoT :)

En zeg nou zelf, hoe leuk is een forum waarin je topics begint met mensen verrot te schelden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SmartDoDo schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:26:
[...]
Dat gebeurt soms ook maar dan voornamelijk in de Huiskamer waar standaard ruimte is voor wat meer onzin en losse onderwerpen :)

Ik kan het blijven zeggen, uiteraard hoort een ping-pongtopic niet thuis in techfora op GoT. Zie het als een klein polonaisedansje in een aula vol met tandeloze bejaarden. Soms vinden ze het nog leuk ook om even wat afwisseling te zien in de omgeving die anders altijd hetzelfde blijft ;)

Tuurlijk is het een vorm van gebruik van macht, crew kan beslissen zo'n draadje te openen en wanneer het genoeg is. Bedenk je echter wel dat het niet bedoelt is om misbruik maar juist om een lolletje mét de users :)
een lolletje met de user? daarom heeft het topic ook de naam MODS ONLY gekregen........sympatiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:36:
[...]

een lolletje met de user? daarom heeft het topic ook de naam MODS ONLY gekregen........sympatiek.
Ik denk niet dat je dat al te serieus moet nemen...
Dan was het ook wel een gesloten topic geweest als de users er niet in mochten reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu toch weer allemaal lees.....

TS, tis lente, neem een biertje, ontsteek de BBQ, jaag je vrouw door de slaapkamer...
Kortom ga wat nuttigs doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:35:
Als je mensen persoonlijk gaat beledigen, uitmaken voor eikels en provocerende topic titels neemt, dan ben je heel persoonlijk bezig, plantenbak-dolf :)

Je noemt me letterlijk in jouw topicstart een "achterbakse eikel". Dat vindt ik jammer - maar het illustreert dus heel goed waarom we regels hebben op GoT. Zonder dit soort regels, zouden er namelijk heel veel van dit soort topics zijn op GoT :)

En zeg nou zelf, hoe leuk is een forum waarin je topics begint met mensen verrot te schelden? :)
Het lucht in iedergeval op!!! Als ik dat nodig heb om mijn gelijk te krijgen, Dan doe ik dat. De mods schijten toch ook op mijn reactie? Prima dan......

P.s. Ik werk in het onderwijs. Met leerlingen heb ik engelengeduld. schelden of vloeken zul je mij NOOIT zien doen voor de klas. Waarom niet? simpel, daar heb ik respect voor en de leerlingen voor mij. hier is het maar afwachten............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 19:44
HAhahahahahaha, er zijn altijd users die gaan klagen als er weer eens gegeind wordt. Jonge, jonge zeg :)

Het gebeurt ook vaak dat users wel eens een geintje maken hoor en dat wordt ook gewoon geaccepteerd. En euh, om eens terug te komen op je metaforische voorbeelden:
- jij mag niet te hard rijden, politieagenten wel als ze in dienst zijn (en er is een reden voor)
- jij mag niet iemand boeien, ooh nee, agenten wel joh, als ze daar een rede voor hebben.
- de melkboer mag wel eieren uit z'n eigen winkel halen zonder ze bij de kassa af te rekenen, jij echter niet.

Een serieuze vraag, heb jij ook problemen gehad met leraren, werkgevers, managers en dergelijken? Dus mensen die een stapje hoger staan op de ladder dan jij? Leer te accepteren dat er mensen ietsjes tot ver boven je kunnen staan, dan zal je veel fijner in het leven staan. (al kan ik natuurlijk nu geen oordeel vellen over hoe jij in het leven staat, en dat doe ik dan ook niet)

[edit]
Een beetje lol moet natuurlijk kunnen. Net zoals jij wel eens lol zal maken als leraar, wat door leerlingen niet geaccepteerd zou worden als zij het zouden doen.

[ Voor 9% gewijzigd door TRON op 18-06-2005 01:42 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

[...]

Als je het zwart-wit wilt nemen is het weinig sympathiek inderdaad. Denk je nu zelf, dat wij van een topic wat publiekelijk zichtbaar is, verwachten dat users er niet in posten? Zó achterlijk zijn we ook weer niet ;)

Als users er niet zouden mogen posten dan zouden we fijn in crewfora gaan pongen. Nogmaals, het is niet iets van crew alleen. Crew opent zo'n topic en pongt hem van het ene naar het andere subforum en users posten net zo idioot mee als de crew. Dan lijkt me dat toch best gelijkwaardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Haha :D is er geen buurtsuper meer open dat iedereen zo toehapt op iets als dit :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:40:
[...]

P.s. Ik werk in het onderwijs. Met leerlingen heb ik engelengeduld. .......
The Force is strong with this padawan... Is he the chosen one? Clouded the future is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

[...]
P.s. Ik werk in het onderwijs. Met leerlingen heb ik engelengeduld. schelden of vloeken zul je mij NOOIT zien doen voor de klas. Waarom niet? simpel, daar heb ik respect voor en de leerlingen voor mij. hier is het maar afwachten............
Toch heb je met medeleraren een keer lol. (het kan ;)) Wat gebeurt er met medeleraren waarmee je lol hebt.... Kinderen zeiken dat je lol hebt ;) In dat stelsel zie je het ook bijna nooit voorkomen als student dat de leraren ook een keer lol hebben..... Hier kan je het wel zien ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
[...]

Oke, haal nu even twee keer diep adem. Ben je nu weer rustig? Mooi dan nu de uitleg.

De reden dat het MODS ONLY erin staat is juist omdat we als mods dan weten dat elke user er bovenop duikt. Niet om jullie weg te houden, niet omdat we niet willen dat jullie er in posten, gewoon om jullie te lokken. Want de mens zit nou eenmaal zo in elkaar. Dat is hetzelfde als de *BRITNEY SPEAR NAKED*-stickeys ten tijde van de foto-contest, je lokt er mensen mee en je krijgt daardoor mensen die dooen wat je wil, reageren.

Verder zul je toch echt moeten accepteren dat we tussen de users staan als mod en niet erboven. Dat is namelijk iets waar we zelf heel duidelijk in willen zijn: we zijn niet meer dan users met wat extra rechten. Derhalve moeten wij ons ook af en toe uitleven, iets wat jullie op een beschaafde manier ook in de HK mogen doen.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:11

aex351

I am the one

toch wel beetje met de TS eens

Geen probleem met zulke topics hoor, maar soms zie ik toch vaak dat de mods bij sommige andere threads zeer streng optreden. En dan nu laten ze zichzelf van die kant zien.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

aex351 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:44:

Geen probleem met zulke topics hoor, maar soms zie ik toch vaak dat de mods bij sommige andere threads zeer streng optreden. En dan nu laten ze zichzelf van die kant zien.
Je moet voor de gein eens naar een receptie van een werkgever gaan. Wedden dat de managers zich onder het genot van alcohol dan anders gedragen dan overdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Alles goed en wel maar een slot op een van mijn voirge topic's omdat ik niet volgens de regels zou hebben gewerkt is mij al meerdere malen overkomen.
ja, logisch.... je hebt 1 foutje gemaakt, en gaat daar vervolgens bovenop twee topics openen zonder de sluitmessage te lezen.... logisch dat je dan in één klap meerdere slotjes voor je kiezen krijgt...

maar een slotje op een topic is het einde van de wereld nog niet hoor... je doet net alsof jou grootsch onrecht is aangedaan destijds, en dat valt ook reuze mee...

relativeren jongen, that's the keyword :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Sinds wanneer mogen de mods dan geen humor meer hebben dan :P Als je mod word moet je shaggo zijn en niets meer kunnen dan zeiken :+ Je moest eens weten ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mods zijn ook maar mensen... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

of bots, you never know ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

SmartDoDo schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:46:
[...]
Je moet voor de gein eens naar een receptie van een werkgever gaan. Wedden dat de managers zich onder het genot van alcohol dan anders gedragen dan overdag ;)
begrijp het wel, alleen het zijn de users die de gevolgen ervan voelen en niet de mods :) . Misschien is de TS daarom zo boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:55

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

pppfffff.... now you don it...

waarom niet even een leuk topicje... dat overal naartoe springt?
zo heel af en toe hebben modjes ook eens ontspanning nodig dan enkel te modderen enzo.

het is bijna 2 uur snachts... vrijdagnacht, dus waarom niet? als ze het overdag zouden doen, is het een heel ander verhaal.

imho moet dit heel af en toe echt lukken, is best leuk :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

jwbagger schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:48:
[...]

of bots, you never know ... :+
offtopic:
Daar was al een topic over in de HK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had toch gehoopt dat je als leraar zijnde het woord "fascisme" niet gebruikt als je de betekenis niet kent.
Wellicht als je al langer op GoT kwam dat je de betekenis kent, voel je niet meteen zo ver-/beoordeeld joh :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

aex351 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:48:
[...]

begrijp het wel, alleen het zijn de users die de gevolgen ervan voelen en niet de mods :) . Misschien is de TS daarom zo boos.
Welke gevolgen ondervinden wij users dan aan dat topic? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een topicstart zoals die van Zwerver in het gewraakte topic zou voor een "gewone user" ook geen verstrekkende gevolgen hebben. Soms blijft een dergelijk topic open. Soms gaat het dicht omdat er pas nog een dergelijk topic is geweest. So what? Geen man overboord...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

't Is maar waar je je druk om maakt :X. Ik vind de titel van dit topic overigens wel een beetje misleidend..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

RoD schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:49:
[...]

Welke gevolgen ondervinden wij users dan aan dat topic? :?
Open voor de lol eens 3 soort gelijke topics en je zal de gevolgen ervan voelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Dus naast het feit dat je alle moderators hier op het forum eikels noemt, heb je ook nog eens geen respect voor ze en vind je dat je volledig in je recht staat om andere gebruikers (moderators zijn ook gebruikers van GoT) op deze manier te behandelen, en uit te schelden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 18:07

Hoe vaak wordt een er een slecht Topic aangemaakt en hoe vaak komt dit soort ongein nou voor. Ik heb het inmiddels al een paar keer meegemaakt en het geeft een stukje humor in dit serieuze forum. Praktisch gezien had iedereen ff roepen wat die te melden (nuttig/onzin) en zoals je merkt worden de topics vanzelf naar de crewfora verplaatst om het weer tot bedaren te brengen.

Het hangt mij een beetje teveel richting moraal-ridder, maar daar heeft iedereen wel eens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:39
Ik zal wel weer happen, maar ok: het is nu toch wel bij de crew bekent dat dit soort acties elke keer weer gezeik geven? De reden daarvoor is ook elke keer hetzelfde: modjes worden geacht een voorbeeldfunctie te hebben en dan gaan ze zich te buiten in een topic wat een normale user minstens een OW op zou leveren. Dat stoot gebruikers die hun best doen om omwille van de goede vrede zich aan de regels te houden tegen het zere been.

Natuurlijk gaat niemand dood aan zo'n topic, maar daar gaat het helemaal niet om. Jullie weten best dat veel users het niet cool vinden, het nut ervan is nul (zie daar waar de vergelijking met de politie niet opgaat: die mag terecht ook niet zonder reden te hard rijden of iemand in de boeien slaan) en de lol voor de admins lijkt me vrij beperkt.

Nu kun je als mod dus gewoon kiezen tussen je eigen lolletje of het respecteren van je gebruikers; als je je eigen plezier belangrijker vind dan het respect van die gebruikers, tja, dan is het alleen maar logisch dat je een afstand creëert tussen users en crew en dat de users het je niet in dank afnemen.

Denk ook even terug aan de 1 april-grap van vorig jaar; die werd door de meest betrokken users ook niet in dank afgenomen. Die discussie is toen ook tot in den treure gevoerd en kwam feitelijk op hetzelfde neer. Is het wel eens voorgekomen dat er naar aanleiding van zo'n reltopic géén boze users zijn komen zeuren in LA?

[ Voor 5% gewijzigd door Soultaker op 18-06-2005 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Dus naast het feit dat je alle moderators hier op het forum eikels noemt, heb je ook nog eens geen respect voor ze en vind je dat je volledig in je recht staat om andere gebruikers (moderators zijn ook gebruikers van GoT) op deze manier te behandelen, en uit te schelden?
Hij is boos op de mods schat ik in O-)

[ Voor 80% gewijzigd door aex351 op 18-06-2005 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Zwerver schreef op zaterdag 18 juni 2005 01:46:
Heren, het spijt me, maar door het LA topic moet ik dit nu echt naar de TC verplaatsen. Het verwijzen door users naar dat LA topic op een negatieve manier kan gewoon niet. Doe me een plezier en houdt dit topic ook daar!
Voor de mensen die zich afvragen wat ermee gebeurd is.

Feit is dat de regels hier geen wetboek zijn en wanneer men daar zin in heeft er even van af kan wijken, als het maar niet te vaak gebeurd (dat concludeer ik hieruit).

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:46:
[...]

Sinds wanneer mogen de mods dan geen humor meer hebben dan :P Als je mod word moet je shaggo zijn en niets meer kunnen dan zeiken :+ Je moest eens weten ;)
Dat is het nu juist! In een techforum als GOT hoort humor een belangrijke spil te zijn.
Het is dan ook typisch dat er geen zandbak of speelhoek is binnen GOT. en voila, als deze er niet is ga je hem maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
*edit*

[ Voor 97% gewijzigd door RobIII op 18-06-2005 01:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 17:05
SmartDoDo schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:46:
[...]
offtopic:
Ja, dat kan je wel zeggen, als in op de fuist gaan met klanten enzo :X
Nee mijn werkgever was dat niet zij de volgend maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic open, topic dicht...

Laat de mods lekker hun werk doen. Als user maak je gebruik van hun diensten. Mes snijdt namelijk aan twee kanten. ... Als user word je topic gesloten, als mod krijg je weer gallende users over je heen.... Goed doe je het toch nooit....

Iemand een biertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:52:
[...]

Dat is het nu juist! In een techforum als GOT hoort humor een belangrijke spil te zijn.
Het is dan ook typisch dat er geen zandbak of speelhoek is binnen GOT. en voila, als deze er niet is ga je hem maken.
nooit gehoord van de HK?

[ Voor 121% gewijzigd door jwbagger op 18-06-2005 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

[...]

Er is een zandbak, die noemen wij Huiskamer.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:53:
Laat de mods lekker hun werk doen. Als user maak je gebruik van hun diensten. Mes snijdt namelijk aan twee kanten. ... Als user word je topic gesloten, als mod krijg je weer gallende users over je heen.... Goed doe je het toch nooit....
Onzin. Kijk maar eens in het mod-evaluatie-topic in P&W; daar staan bijna alleen maar positieve reacties in (en zeker alleen maar constructieve).
Glashelder schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:52:
Feit is dat de regels hier geen wetboek zijn en wanneer men daar zin in heeft er even van af kan wijken, als het maar niet te vaak gebeurd (dat concludeer ik hieruit).
Users kunnen daar dus niet zomaar van afwijken en dat steekt juist.

[ Voor 27% gewijzigd door Soultaker op 18-06-2005 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar is de HK voor, maar dan moet je jezelf wel als forum-waardig profileren :)

HK=Huiskamer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:51:
[...]

Dus naast het feit dat je alle moderators hier op het forum eikels noemt, heb je ook nog eens geen respect voor ze en vind je dat je volledig in je recht staat om andere gebruikers (moderators zijn ook gebruikers van GoT) op deze manier te behandelen, en uit te schelden? :)
Lees ff de reacties die ik krijg om mijn message in de beruchte topic. dan praten we verder..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
Soultaker schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:51:
[...] het nut ervan is nul (zie daar waar de vergelijking met de politie niet opgaat: die mag terecht ook niet zonder reden te hard rijden of iemand in de boeien slaan) en de lol voor de admins lijkt me vrij beperkt.
Ben ik het niet mee eens, het strakke keusrlijf zo GoT users kunnen kosten, en de vergelijking met politie is gewoon krom. GoT is immers geen gerechterlijke instelling ofzo, De Nederlandse wet is niet van toepassing in deze context

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 18:07
Ik zal wel weer happen, maar ok: het is nu toch wel bij de crew bekent dat dit soort acties elke keer weer gezeik geven? De reden daarvoor is ook elke keer hetzelfde: modjes worden geacht een voorbeeldfunctie te hebben en dan gaan ze zich te buiten in een topic wat een normale user minstens een OW op zou leveren. Dat stoot gebruikers die hun best doen om omwille van de goede vrede zich aan de regels te houden tegen het zere been.
Naar mijn mening leiden Moderators een forum in goede banen en hebben ze zoals de TS geen officiele voorbeeld functie. Het is maar net wat je er van maakt en denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ik vind het ook wel jammer dat ik de HK nog niet in mag, heb net eens even informatie erover lopen zoeken en dat duurt dus nog minimaal 5 maanden voordat ik er in mag.

Wel extreem lang zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor soultaker:

Laat de mods lekker hun werk doen. Als user maak je gebruik van hun diensten. Mes snijdt namelijk aan twee kanten. ... Als user word je topic opengehouden, als mod krijg je weer lovende users over je heen.... Goed doe je het altijd....

Lees ook eens gewoon de boodschap van een verhaal.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 22:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:56:
[...]
Lees ff de reacties die ik krijg om mijn message in de beruchte topic. dan praten we verder..........
in het beruchte topic?

sorry hoor, maar als jij flauw gaat doen, kan ik het ook :+

was net zo aan het genieten van dat topic ;(

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
[...]

Kwamen die reacties nou werkelijk voort uit dat topic? Of kwamen ze voort uit het feit dat jij het nodig vond om bot te reageren op een topic wat eens in de zoveel tijd langs komt. Soms moet je zelfs reacties van de crew met een korrel zout nemen. Wat jij gewoon werkelijk waar niet wil bevatten is dat we geen machines zijn maar mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:53:
Topic open, topic dicht...

Iemand een biertje?
Laat maar even koud staan, Komt later wel dat biertje.
Goed doe je het volgens mij als je gelijke rechten maakt binnen je systeem. Als ik een achterlijk ping---pong topic aanmaak dan is het binnen notime dicht. En waarom, omdat de mods er geen humor inzien! en nu ze het zelf bedacht hebben, is alles prima, Raar? vind ik wel ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik denk dat een dergelijk topic, mits op leuke manier gebracht en in de HK gestart, ook geen problemen (en zeker geen OW) zou opleveren. Zolang het niet barst van dergelijke topics lijkt me dat af en toe een geintje zeer zeker door de beugel kan. Ik zie de mods ook niet als "alomheersende macht" maar eerder als mede-user die iets meer bevoegheid heeft omdat-ie toevallig her en der wat orde mag houden... maar verder gewoon mede-user is (en dus óók gewoon mee mag en kan doen in de gezelligheid van melige topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Nu kun je als mod dus gewoon kiezen tussen je eigen lolletje of het respecteren van je gebruikers; als je je eigen plezier belangrijker vind dan het respect van die gebruikers, tja, dan is het alleen maar logisch dat je een afstand creëert tussen users en crew en dat de users het je niet in dank afnemen..
Ten eerste heb ik niet 1 SM topic gezien waarin werd geklaagd over het pongtopic én ik heb niet 1 TR gezien waarin werd geklaagd. M.a.w. waar baseer jij het op dat het bekend is dat veel users het niet cool vinden?

Verder geldt nog steeds het principe, vind je een topic niets aan/interesseert het je niet etc. dan post je er toch niet.
Ik denk trouwens dat je door het wegnemen van een stukje humor en losheid in het modden meer afstand kunt creëren tussen crew en users. Laat zien dat je net als de rest gewoon maar een user bent met een kleurtje en wat meer verantwoordelijkheden. Wij kunnen ook dom, gek en raar doen. Gelukkig zijn we bereid dat te laten zien zodat andere users ook zien dat we maar mensen zijn die samen met de users eens gek willen doen ipv dat alleen voor de crew te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

(zie daar waar de vergelijking met de politie niet opgaat: die mag terecht ook niet zonder reden te hard rijden
Hardnekkig deze. Politie heeft vrijstelling van de wegenverkeersvet, en mag om die reden te hard rijden als zij dat nodig achtten. In de praktijk betekent dit dat niemand die controleert, en dat de politie ook te hard rijd als ze pizza's gaan halen. Zo gaan er ook verhalen rond van in beslag genomen scooters die gebruikt worden om pizza's te halen. Mag ook niet, maar je zal maar aankomen bij de politie. Meneer hoe komt u daarbij?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
Zoals mijn vader zou zeggen: Er moet gewoon meer geneukt worden.

Of te wel, waar zeur je over om 2 uur 's nachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Suepahfly schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:01:
Zoals mijn vader zou zeggen: Er moet gewoon meer geneukt worden.

Of te wel, waar zeur je over om 2 uur 's nachts
Misschien woont ie wel in Canada :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mod zou zijn dan wist ik het wel..... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:59:
[...]
Goed doe je het volgens mij als je gelijke rechten maakt binnen je systeem. Als ik een achterlijk ping---pong topic aanmaak dan is het binnen notime dicht. En waarom, omdat de mods er geen humor inzien! en nu ze het zelf bedacht hebben, is alles prima, Raar? vind ik wel ja!
heel zeker van?

PING.....PONG !!!111

heb ik een tijdje geleden geopent.. is nog steeds open...

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zwerver schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:58:
[...]

Kwamen die reacties nou werkelijk voort uit dat topic? Of kwamen ze voort uit het feit dat jij het nodig vond om bot te reageren op een topic wat eens in de zoveel tijd langs komt. Soms moet je zelfs reacties van de crew met een korrel zout nemen. Wat jij gewoon werkelijk waar niet wil bevatten is dat we geen machines zijn maar mensen.
Kwamen die reacties nou werkelijk voort uit dat topic? Inderdaad!
Of kwamen ze voort uit het feit dat jij het nodig vond om bot te reageren op een topic wat eens in de zoveel tijd langs komt. Nee helemaal niet erg.
Soms moet je zelfs reacties van de crew met een korrel zout nemen. Wat is soms en waarom die willekeur? Als ik een bekeuring krijg moet ik hem toch ook altijd betalen?
Wat jij gewoon werkelijk waar niet wil bevatten is dat we geen machines zijn maar mensen.
wat ik maar al te goed begrijp (maar de mods niet) is dat we mensen zijn. en deze mensen hebben behoeftes. en soms worden er dan topic's aangemaakt die niets met tech te maken hebben. dit moet kunnen!!! maar wees dan een vent en laat ook topic's toe van users en niet alleen van mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:59:
[...]
Dat is dus niet waar. Als jij als user 3 uur geleden dat topic geopent had was de kans groot geweest dat wij het opgepakt hadden en doorgeping-pongt hadden. Waarom? No idea, waarschijnlijk omdat wij op dat moment met een groep gewoon zin hadden in dollen. Klaar, en er waren genoeg users die het wel leuk vonden. Laat nou eens dat gevoel los dat je benadeelt bent, dat is niet zo. Open alleen niet binnen twee dagen een zelfde topic, want dat wordt er wel degelijk gekeken wanneer de laatste keer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Ik ken het topic :) Jij neemt deel aan dat topic (terwijl als jij je zo goed aan de regels wilt houden je dat dus ook al niet had moeten doen ;) ) maar in dat hele toic wordt niet gescholden :)
Op GoT is er namelijk de basis regel dat er onderling respect moet zijn.

Nogmaals - wat bezielt jou om hier een groep moderators uit te gaan schelden? Omdat moderators de regeltjes overtraden? Wordt jij uitgescholden als jij de regeltjes overtreed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En bedankt he? daar gaat ons lolletje...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

RobIII schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:04:
offtopic:
aargghhhh, naar boven jij !!!!

ik vond het, en 90% van de andere users, fijn iig.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:03:
[...]
en soms worden er dan topic's aangemaakt die niets met tech te maken hebben. dit moet kunnen!!! .
Dat kan... Hier bv:
http://www.humorcafe.com/msgboard/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
[...]

Kwamen die reacties nou werkelijk voort uit dat topic? Inderdaad!
Of kwamen ze voort uit het feit dat jij het nodig vond om bot te reageren op een topic wat eens in de zoveel tijd langs komt. Nee helemaal niet erg.
Soms moet je zelfs reacties van de crew met een korrel zout nemen. Wat is soms en waarom die willekeur? Als ik een bekeuring krijg moet ik hem toch ook altijd betalen?
Wat jij gewoon werkelijk waar niet wil bevatten is dat we geen machines zijn maar mensen.
wat ik maar al te goed begrijp (maar de mods niet) is dat we mensen zijn. en deze mensen hebben behoeftes. en soms worden er dan topic's aangemaakt die niets met tech te maken hebben. dit moet kunnen!!! maar wees dan een vent en laat ook topic's toe van users en niet alleen van mods.
een quote:

PING.....PONG !!!111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Nu moet iedereen roepen, SPAM SPAM SPAM :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
[...]

maar wees dan een vent en laat ook topic's toe van users en niet alleen van mods.
Vergeet niet dat er maar een hand vol modjes zijn en meer als een miljoen gebruikers.

Af en toe ee dergelijk topic word toegelaten (ook van gebruikers) maar als iedereen het gaat doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:04:
Nou vooral zo blijven zien. Mijn glas is nog steeds half vol. en dat van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

jellabie schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:03:
[...]
heb ik een tijdje geleden geopent.. is nog steeds open...
Blijkbaar had ik een zwak moment ;)

Maargoed, dat illustreert inderdaad dat dergelijke 100% niet nuttige c.q. onzintopics best eens kunnen. Ook als ze door users zijn gestart. Sterker nog, als een moderator regelmatig onzintopics gaat openen weet ik zeker dat er ook heel veel gesloten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
SmartDoDo schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:59:
Ten eerste heb ik niet 1 SM topic gezien waarin werd geklaagd over het pongtopic én ik heb niet 1 TR gezien waarin werd geklaagd. M.a.w. waar baseer jij het op dat het bekend is dat veel users het niet cool vinden?
Ik begrijp van plantenbak-dolf dat hij al in het topic gereageerd had én hij heeft dit topic geopend. Verder ben ik ontevreden, dat zijn er al twee, terwijl ik denk dat veel users het hele topic gemist hebben.
Verder geldt nog steeds het principe, vind je een topic niets aan/interesseert het je niet etc. dan post je er toch niet.
Daar zou ik mee aan moeten komen zetten als ik een bullshit topic in P&W (of desnoods in de HK!) zou openen. Dan gaat 'ie echt op z'n minst subiet dicht. Terwijl het dan net zo grappig is, lijkt me?
Ik denk trouwens dat je door het wegnemen van een stukje humor en losheid in het modden meer afstand kunt creëren tussen crew en users. Laat zien dat je net als de rest gewoon maar een user bent met een kleurtje en wat meer verantwoordelijkheden. Wij kunnen ook dom, gek en raar doen. Gelukkig zijn we bereid dat te laten zien zodat andere users ook zien dat we maar mensen zijn die samen met de users eens gek willen doen ipv dat alleen voor de crew te doen :)
Natuurlijk, maar dat kan toch ook zonder je privileges te gebruiken? Als de mods met Javascript een HK-topic verbouwen klaagt niemand en dat komt niet omdat die geen HTML kunnen gebruiken. Het gaat om die dingen die users gewoon echt niet mogen en die dan wél door de crew gedaan worden onder het mom van 'dat is toch humor'!

Ik snap echt niet dat je Toverstaf kunt bannen voor wat bullshit topics in de HK nota bene (NIET in SG afaik, wat hem kwalijk genomen zou kunnen worden) en dat de crew dan verkondigt dat een 1 april hoax die toegeweide users een heleboel tijd heeft gekost gewoon leuk is. Ik weet het, het is een oude koe, maar het is hetzelfde principe maar dan van een andere orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:07:
[...]

Nou vooral zo blijven zien. Mijn glas is nog steeds half vol. en dat van jou?
Wat ik bedoel te zeggen is dat als je je er zo aan stoort dan doe je een TR en/of dan meld je het in SM. Maar dan ga je toch niet lopen rellen?

En GoT is niet veel anders dan het dagelijks leven. Sommige mensen mogen ook voorbij "verboden toegang" bordjes lopen, of wel door rood rijden (met zwaailichten), of vrachtwagens besturen.

Meestal hebben die mensen dat verdiend. Er zijn hier gewoon een aantal crewleden, en een aantal users die best wel eens een lolletje verdienen. Er is vaak genoeg gezegd dat niemand er last van heeft/had en dat het topic vanzelf wel weer verdwijnt. Of ga je tijdens happy hour de kroeg ook lam leggen en zeggen dat 't niet volgens de regels is?

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:04:
[...]

Ik ken het topic :) Jij neemt deel aan dat topic (terwijl als jij je zo goed aan de regels wilt houden je dat dus ook al niet had moeten doen ;) ) maar in dat hele toic wordt niet gescholden :)
Op GoT is er namelijk de basis regel dat er onderling respect moet zijn.

Nogmaals - wat bezielt jou om hier een groep moderators uit te gaan schelden? Omdat moderators de regeltjes overtraden? Wordt jij uitgescholden als jij de regeltjes overtreed?
Niet uitgescholden, wel belachelijk gemaakt wat in mijn ogen nog veel erger is maar das een mening, of mag dat ook niet op got?

quote uit de netiquette:
Reageer on-topic en probeer de topicstarter te helpen met zijn probleem:
Laat niet merken dat je de topicstarter dom vindt; dat hij / zij iets niet weet wat jij wel weet, daar kan hij / zij ook niks aan doen.
Kom je iets tegen dat niet door de beugel kan (op welke manier dan ook), dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt. Dit kan via Schop een Modje of door het aanmaken van een topicreport; zie verder deze mededeling.
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Need I say more? i.p.v. het te melden (terwijl het er expliciet staat), gaan ze door met f*cken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Soultaker en plantenbak-dolf, wat mij betreft hebben jullie nu 1 ding bereikt. Ik zal nooit, maar dan ook nooit meer een ping-pong topic openen als mod. Sterker nog, ik drink mijn laatste biertje op en vindt het genoeg voor vandaag. Het was leuk, jullie vinden van niet en wij zijn niet de wet dus eruit komen doen we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Soultaker schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:08:
[...]

Ik begrijp van plantenbak-dolf dat hij al in het topic gereageerd had én hij heeft dit topic geopend. Verder ben ik ontevreden, dat zijn er al twee, terwijl ik denk dat veel users het hele topic gemist hebben.
Je neemt op grond van 2 personen aan dat veel mensen zich eraan ergeren. "The assumption is the mother of all fuckups" zeggen ze weleens ;) Je neemt iets aan wat je niet bewijst, daar kan ik niets mee :)
Het gaat om die dingen die users gewoon echt niet mogen en die dan wél door de crew gedaan worden onder het mom van 'dat is toch humor'!
Jij wilt de crew zo dood hebben als een pier? Nou, als er totaal geen ruimte is voor enige vrijheid dan mag je van mij morgen zelf SG en HK gaan modden met alle rantzaken eromheen. Heel veel succes en vergeet vooral niet heel erg op je tenen te lopen :Y)
Ik snap echt niet dat je Toverstaf
Toverstaf is van voor mijn tijd, moet je nagaan wat een oude koe je aanhaalt. Nee, op zo'n voorbeeld ga ik niet eens in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:10:
[...]

Need I say more? i.p.v. het te melden (terwijl het er expliciet staat), gaan ze door met f*cken
Ik zou niet graag bij jou in de klas zitten. Dat zou 1 grote knokpartij gaan worden.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
maar goed mijn bed roept 9tot zover deze nutteloze mededeling).

Deze discussie lijdt nergens toe. Misschien worden een paar mods over de vingers getikt, al zie ik daar geen reden toe.

edit:
en de toverstaf topics zijn lerg vermakelijk :D

[ Voor 15% gewijzigd door Suepahfly op 18-06-2005 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Idd eens gebanned altijd gebanned, doei toverstaf :'( .
edit :onbekende voor mij hoor, voordat ik verkeerde indruk opwek

[ Voor 47% gewijzigd door aex351 op 18-06-2005 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Soultaker schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:08:
Daar zou ik mee aan moeten komen zetten als ik een bullshit topic in P&W (of desnoods in de HK!) zou openen. Dan gaat 'ie echt op z'n minst subiet dicht. Terwijl het dan net zo grappig is, lijkt me?
Het 'ping pong' topic is toch ook dicht gegaan? Het is zelfs verwijderd naar de trashcan - als je dat als user gebeurt moet je het wel heel bont gemaakt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Doe me een lol, laat Toverstaf hier buiten, het is al erg genoeg dat iemand die persoon er nu weer bijhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Suepahfly schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:13:
...Misschien worden een paar mods over de vingers getikt....
Dat zou pas erg zijn. Ik vind dat een lolletje op z'n tijd moet kunnen en als dat niet op "dagelijkse basis" gebeurt is er niks aan de hand. We zijn toch allemaal maar mensen? Kom op zeg...
Helemaal met je eens dus.... (mocht ik verkeerd over komen ;) )

Die regels zijn er IMHO om alles op rails te houden. En dat je dan soms eens een keer een feestje geeft.. so :?
Als ik iedere dag tot 2:00 de radio hard zet en feest bouw gaan de buren vanzelf wel een keer klagen. Doe ik dat 1 of 2 (en ja, misschien wel 4) keer per jaar, dan doen ze daar echt niet moeilijk over. Vergelijk het dan maar daarmee, als je daar minder moeite mee hebt...

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 18-06-2005 02:18 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ukkie vindt de mods OK.... _/-\o_
Ga zo door zou ik zeggen.... Vooral de Toffe blog: leg voorwerpen op je kat! topic vind ik de laatste paar dagen erg OK... Heel bizar.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 02:18 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.