Ik loop in de SGD zo eens door de topics heen, en er staan nogal wat MMORPG's tussen. Maar ze zijn allemaal hetzelfde. World of Warcraft, Fliff, Guild Wars, ROSE Online, Final Fantasy, Dragon Raya, enz enz enz. Allemaal het tot op het bot toe uitgekauwde Riddertje-Tovenaartje-Elfje concept, en eerlijk gezegd komt me dat echt me strot uit. 
Ik zat net dit topic te lezen, en Dvorak heeft groot gelijk. Alleen snap ik niet waarom al die MMORPG's, die allemaal hetzelfde zijn, zo populair zijn. Wanneer slaat de algehele verzadiging toe?
Nou zal het wel aan mij liggen, ik heb een gruwelijke hekel aan het 'magische-middeleeuwen' concept, maar ik zou wel eens een MMORPG willen spelen. Dan zou je zeggen, pak EVE-online, maar ik weiger elke maand geld neer te leggen voor een spel wat ik al gekocht heb. Neem Deus Ex (Deel 1 welteverstaan, deel 2 was ver-bReEzAh-ed), daarin had je alle mogelijkheden die in een RPG horen met de actie van een FPS.
Waarom is er niet meer afwisseling in het MMORPG genre?

Ik zat net dit topic te lezen, en Dvorak heeft groot gelijk. Alleen snap ik niet waarom al die MMORPG's, die allemaal hetzelfde zijn, zo populair zijn. Wanneer slaat de algehele verzadiging toe?
Nou zal het wel aan mij liggen, ik heb een gruwelijke hekel aan het 'magische-middeleeuwen' concept, maar ik zou wel eens een MMORPG willen spelen. Dan zou je zeggen, pak EVE-online, maar ik weiger elke maand geld neer te leggen voor een spel wat ik al gekocht heb. Neem Deus Ex (Deel 1 welteverstaan, deel 2 was ver-bReEzAh-ed), daarin had je alle mogelijkheden die in een RPG horen met de actie van een FPS.
Waarom is er niet meer afwisseling in het MMORPG genre?
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 10:50 . Reden: Trollen is niet nodig ]
:strip_exif()/u/47664/afx_hax.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/26703/241202.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/123426/anti-ipod-.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/22362/kedtll.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/132478/joehoe.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/849/ricci1.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/21691/007.gif?f=community) 
            /u/12388/bubble_bobble_1_15710_5532_thumb.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/64029/crop5b4e6ed3481f4_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/144644/crop584582cb2ef72_cropped.png?f=community) 
            /u/30789/crop6066c9ef8cc2a_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/91615/hann1bal.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/6101/214283.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/42552/logogot.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/28529/Pelle.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/36974/crop5e6ff4f7790f3_cropped.jpeg?f=community)