[PC] Gunz: The Duel (Online Shooter RPG)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.988 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.gunzonline.com/images/top1.jpg

Dit spel kan je zien als Online Shooter RPG, als er alleen dit zou zijn, zou er niks aan zijn. Maar ze hebben een vleugje Matrix er in gedaan. Je kan nu tegen muren oplopen, zijwaarts duiken etc. En dat allemaal online + je levelt ook nog en je kan nieuwe wapens kopen.

Officiële site:
www.gunzonline.com
What's "GunZ"?

We believe sometimes you dream of becoming the cool character or hero that you saw in a movie, animation or a game.

GunZ is an online game that was produced out the idea of enabling you to realize such a dream! GunZ is not simply a simulation game of a gun fight. It allows you to imitate a famous hero, create your own fashion, and perform a number of different actions such as shooting or stabbing while running or jumping on the walls.

What makes GunZ more interesting than other games is the fact that the game is available on-line allowing easy access to its exciting elements! AND this game is FREE for playing
Features

GUNZ was first produced in 2003 and introduced into Korea in 2004. Since then, the game has continuously evolved. It delivers excitement quite different from the one that you enjoyed with an FPS game.

EASY TO PLAY: Configured in the operational system similar to that of the existing FPS game, a user who has tried an FPS game before will find it easy to control and enjoy it.
ACROBATIC MOVES: All the eye-popping actions including the Hong Kong-style like John Woo or others seen in the movie Matrix are available in this on-line game. The player can run on the wall like Keanu Reeves or shoot a gun with his coat fluttering in the wind like the hero in the John Woo movie. All the actions imagined by the players can be realized through GUNZ.
Fully-Customizable Characters: GUNZ offers hundreds of items. Not only the clothes and accessories for the characters, but also all the other items evolve once they are combined with the character. The more the game expands, the more diverse the appearances that characters will have. That is, players can create their own characters.
Random Quest System: As it supports randomly-created quests, GUNZ provides something for the users who find the grandiose battles uninteresting. At the same time, the game delivers unlimited excitement to all. As the type of the quest is diverse, a player can enter another quest by combining items that it already obtained. It can also fight with a very powerful enemy. The enemies include the great heroes and gods depicted in the legends of the Continent, GUNZ.
Wat screens:
Afbeeldingslocatie: http://www.gunzonline.com/screenshots/gunz_shot2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gunzonline.com/screenshots/gunz_shot6.jpg

Download de beta:
http://maiet.nefficient.com/maiet/GunzInternational.exe
En je kan meteen beginnen met spelen!

Systeemeisen
Specification

Minimum Requirements: Pentium 3 800Mhz or higher, Riva TNT or faster Direct3D compatible video card, Windows Sound System Compatible Audio Card

Recommended Requirements: Pentium 4 1.4Ghz or higher, GeForce 4 MX or faster video card, Direct3DSound Compatible Audio Card

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En wat is verder de bedoeling van dit spel? Want ik heb geen zin, om als een Neo door een level te lopen, en beetje in de rondte te gaan schieten... Mis dus wel een boel info... De URL, naar de download, is geeneens de website van de game, waardoor ik een boel extra info mis.

Heb je geen URL naar de (officiele) website van het spel? :?

Ahh, die website is dus http://www.gunzonline.com
Kan je dat misschien even erbij zetten, in de startpost? Thnx! ;)
What's "GunZ"?

We believe sometimes you dream of becoming the cool character or hero that you saw in a movie, animation or a game.

GunZ is an online game that was produced out the idea of enabling you to realize such a dream! GunZ is not simply a simulation game of a gun fight. It allows you to imitate a famous hero, create your own fashion, and perform a number of different actions such as shooting or stabbing while running or jumping on the walls.

What makes GunZ more interesting than other games is the fact that the game is available on-line allowing easy access to its exciting elements! AND this game is FREE for playing.
PRE-LAUNCH SITE : This site is under developing now. More informations and manuals will be available very soon.
Ahh kijk, das leuk... :9 Is de game er pas of zo? :?
Er is trouwens ook een trailer beschikbaar... :)
Specification

Minimum Requirements: Pentium 3 800Mhz or higher, Riva TNT or faster Direct3D compatible video card, Windows Sound System Compatible Audio Card

Recommended Requirements: Pentium 4 1.4Ghz or higher, GeForce 4 MX or faster video card, Direct3DSound Compatible Audio Card
De systeemeisen zijn ook wel handig natuurlijk :9

[ Voor 104% gewijzigd door CH4OS op 04-06-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd kan je de link van officiel site geven.
Ik probeerde spel ff te downloaden maar hij blijft hangen rond de 25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

De trailer en de eerste screenshot zien er wel leuk uit :) De tweede screenshot grafisch wat minder, maar zal wel slechte screenshot zijn :Y)
Trailer zag er erg vet uit, erg leuke combo's en tricks :)
BTW, hij is hier nu al over de 25% :) Just use FlashGet :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FnF schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:56:
De trailer en de eerste screenshot zien er wel leuk uit :) De tweede screenshot grafisch wat minder, maar zal wel slechte screenshot zijn :Y)
Trailer zag er erg vet uit, erg leuke combo's en tricks :)
BTW, hij is hier nu al over de 25% :) Just use FlashGet :)
Ik dacht al, waarom kom ik die gang met die tegels me bekend voorkomen, maar dat is die scene uit de Matrix, waarin Neo die hele kamer rond schiet, en daar dan de beveiliging aan flarden knalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GJ-tje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:06:
[...]
Ik dacht al, waarom kom ik die gang met die tegels me bekend voorkomen, maar dat is die scene uit de Matrix, waarin Neo die hele kamer rond schiet, en daar dan de beveiliging aan flarden knalt...
Idd

Bij mij ging het zo:
Install
10 Mins gegamed
Uninstall

Weinig aan, te weinig servers etc, slechte graphics, je gaat bijna niet dood, enz, weinig verhaallijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FnF schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:16:
[...]

Idd

Bij mij ging het zo:
Install
10 Mins gegamed
Uninstall

Weinig aan, te weinig servers etc, slechte graphics, je gaat bijna niet dood, enz, weinig verhaallijn...
Ik zat idd te denken, om hem te downloaden, maar is dus (wat jou betreft) een afrader(tje) dus? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb em gedownload en geinstalleerd. Ik had mezelf geregistreerd. Ik startte op en typte mijn login/pw in. Ik drukte op login en het spel deelde mij mee dat dat er teveel users waren en dat ik daardoor niet kon inloggen. Lekker. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GJ-tje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:28:
[...]

Ik zat idd te denken, om hem te downloaden, maar is dus (wat jou betreft) een afrader(tje) dus? :?
Ja, heeft echt te weinig gameplay, en heel weinig servers etc. Daarnaast kan je wel 100x een headshot doen, en dan ben je nog niet dood, very realistic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FnF schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:16:
[...]

Idd

Bij mij ging het zo:
Install
10 Mins gegamed
Uninstall

Nou er zijn echt geen weinig servers, als je echt mooie graphics had dan zou de boel gaan lagggen.

en waarom zou je het niet kunnen proberen, wie weet heeft degene hierboven een andere smaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FnF schreef op zondag 05 juni 2005 @ 07:36:
[...]

Ja, heeft echt te weinig gameplay, en heel weinig servers etc. Daarnaast kan je wel 100x een headshot doen, en dan ben je nog niet dood, very realistic :)
Dan zit jij dus kei hard te laggen, want ik ga dus net zo snel dood als de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, ik krijg steeds "Cannot acces server" :(, de hele dag al...
Gisteren kon ik na 2 uur eindelijk de server in, gelijk een uurtje gespeeld, was wel leuk :p.

Wel jammer dat de servers zo snel vol zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
FnF schreef op zondag 05 juni 2005 @ 07:36:
[...]

Zou het daarom misschien een BETA zijn |:(

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:01:
Bah, ik krijg steeds "Cannot acces server" :(, de hele dag al...
Gisteren kon ik na 2 uur eindelijk de server in, gelijk een uurtje gespeeld, was wel leuk :p.

Wel jammer dat de servers zo snel vol zitten...
Jeps, servers zijn down, ik hoorde 12 uur pacific time, maar weet niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
t blijkt dat ze met een server/game update (1 van die 2 of beiden :P ) bezig zijn en dat ze pas over een week klaar zijn. erg vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ADMK schreef op maandag 06 juni 2005 @ 06:07:
t blijkt dat ze met een server/game update (1 van die 2 of beiden :P ) bezig zijn en dat ze pas over een week klaar zijn. erg vaag
Nee hoor, de servers zijn gewoon weer open

Mn lvl 11 soldier met rocket launcher!:

Afbeeldingslocatie: http://img299.echo.cx/img299/4624/wweee9po.th.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ohh ok dan, ga ik het ff uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, servers steeds vol.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:24
uh ik weet ut nie, maar ik krijg al 2 dagen lang cannot acces server, net vanochtend heel even server to full :X geweldig dit.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
Gewoon login blijven indrukken, je komt er naar een tijdje wel in, zels al krijg je de cannot acces server.

wel grappig spel, alleen kheb nog niks gezien van de quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
raar.. op een of andere manier werkt mn port forwarding niet... iederen heeft altijd 999 ping en ik zie niemand bewegen

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em gisteravond gedownload maar heb nog niet de kans gehad om te spelen omdat de server plat lag, lijkt me een leuk spel tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem ook geinstalleerd en ff account aangemaakt.. :D

Kom er alleen niet in.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:45:
heb hem ook geinstalleerd en ff account aangemaakt.. :D

Kom er alleen niet in.. :(
blijven proberen, zo ben ik er gister ook weer ingekomen

was echt tof gewoon, eerst met me uzi's raggen en als die leeg zijn zwaardje pakken en erachteraan rennen

ben nu lvl 3 trouwens :9

misschien een idee'tje om een Tweakers clan te maken? O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gedownload of ja net met 10kb al van vanmorgen bezig.
Alleen patch wil ie niet installen :(
Straks thuis maar proberen, installer op pendrive gezet atm op stage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu de message "version doesn't match server version" of zoiets dergelijks :?

iemand enig idee hoe ik dit fix?

EDIT ff die 10 mb patch geinstalled

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3CLipZ schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:03:
raar.. op een of andere manier werkt mn port forwarding niet... iederen heeft altijd 999 ping en ik zie niemand bewegen
Ik heb precies hetzelfde als jij.
Al iets gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Hmm oke ik heb iets raar gevonden. Ik zit hier achter een router met nog een laptop, als een van deze de game start gaat alles goed (ping etc.) maar zodra de ander online gaat in gunz dan schiet de ping naar 999 of hoger (voor de andere spelers dan omdat je eigen ping niet kan bekijken ~~) en kan zijn char dan ook niet zien (mijn broertje die online is gekomen in een game).
We kunnen chattin in de lobby maar niet ingame, ik kan zijn berichten niet ontvangen en omgedraaid maar kan wel de berichten ontvangen van de ander spelers.

Wat ik al gedaan had:
Een private room gemaakt met pws, we komen beide erin maar zien elkaar niet ookal staan we naast hetzelde beeld/kamer etc. Beide een ping van 999
E-tech router/adsl modem, Port 7770 geforward.
Dynamic Natp en Natp geprobeerd ( met gewoon NAT krijg ik geen internet verbinding)

We kunnen dus wel tegelijk "spelen" met toren hoge pings maar kunnen elkaar gewoon niet zien/killen/chatten etc.

Iemand die dit ook heeft en misschien een oplossing ervoor heeft ^^ Of is het gewoon dat gunz niet met de zelfde ip's kan werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
hhmm... ik wist niet eens dat het mogelijk was om ook daad werkelijk in te loggen. Voor mij bestaat de gameplay nog steeds uit het knopje 'login' te drukken om vervolgens een kwartier lang "cannot connect to server" te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

hmm probeer eens server 2 inplaats van server 1. Ik kom nu na max 5 keer login bashen in server 1 en meestal in 1 keer in server 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
3CLipZ schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:03:
zelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

Misschien een oplossing (het hielp bij mij om de ping naar beneden te krijgen maar krijg alleen weer toren hoge ping als nu m'n broertje op dezelfde game zit, maar geen problemen als we beide online zijn of in hetzelfde server. Kan dus nog steeds niet tegen of met mijn broertje spelen. Denk dat het IP geblaat is? Nat network config shit)

Ook nu de tip:
Ga in de game en druk op option, ga nu naar het Misc tabblad en verander daar de poort naar iets random en forward deze nu (gebruik elk een andere poort voor elke client, blijkbaar kan je dan pas met verschillende pc online met speelbare pings.) (maar je kan niet tegen elkaar, ten minste niet bij mij :( )
en forward ook port 6000 , server gebruik deze.

Als het nog niet lukt probeer anders in je router DMZ (let wel op je zet je pc wel geheel open voor de wereld ;) ) te gebruiken, om te testen alleen of het nu wel doet. Zo ja dan ligt het aan je router zo nee dan euhhhhhh weet ik het ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Ik heb gisteren even gespeeld totdat ik LvL 3 was ( toen moest ik egt naar bedje toe O-) )

Mijn indruk van het spel
Je kan erg goed merken dat dit nog een Beta is.
Wat mij erg irriteren was dat het zwaard veel sterker en nauwkeuriger werkt dan welke gun dan ook.
Ik heb eerst met Dual guns gespeelt, en ik killde dus helemaal niemand, af en toe een head-shot.
( vond sowieso de afwijking erg groot )
Daarna heb ik dus een Dagger gekozen nog geen geld voor een Sword
En toen kilde ik ze 1 voor 1,

Erg vreemd vond ik dit in principe,
De besturing is erg wenen en moet wel degelijk verbeterd worden
maarja, het is niet voor niks een Beta :)

Dit is zeker een spel om in de gaten te houden, en ik blijf hem ook gewoon spelen.
Verbetering komen vanzelf.

Pluspunten
Leuk Concept
Leuke Gameplay
Leuke Communitie.
Wapens

min punten
Beetje buggy maar het is niet voor niks een beta
weinig verschil tussen Chars.
het moet verder worden uitgewerkt ( tegenwoordig word dit als ene Basic game gezien )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy2001 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:04:
Pluspunten
Leuk Concept
Leuke Gameplay
Leuke Communitie.
Wapens

min punten
Beetje buggy maar het is niet voor niks een beta
weinig verschil tussen Chars.
het moet verder worden uitgewerkt ( tegenwoordig word dit als ene Basic game gezien )
helemaal mee eensch :Y)

ik ben nu zelf lvl 4 op ong. 50% ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Met welk wapen speel jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die beginners dual (uzi's oid) en gister dual pistols gekocht en het standaard zwaardje

sinds ik doorheb hoe ik tegen muren op kan rennen en andere capriolen kan uithalen vermaak ik me echt veel meer met het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
ja dat is inderdaad heel stoer, alleen wel beetje klote controls vind ik,

leukste vind ik nog, als een kerel een Gun flink staat te knallen op je
En jij de hele tijd door Double Control key te drukken naar hem komt en via achter hem helemaal lek steekt.

Ik mag nog even door sparen voor een Zwaardje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik vaak tegenkom is dat mensen me de lucht in raggen met zwaard (doe je met rechtermuisknop kwam ik gisteravond achter), lig je ff knock-out en dan guns pakken om je helemaal lek te schieten, zwaar irritant is dat omdat je dan niets terug kan doen :P

dat kunstje moet ik ook maar ff onder de knie krijgen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
is niet zo heel moeilijk hoor,

gewoon als iemand tegen muurtje aanloopt, zelf er ff aanlopen en hem er af bukken, door de klap wordt je bewusteloos, en dan ff knallen op hem :)

good luck with trying.

wat vind jij de leukste spelmode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, free for all denk ik, teams vind ik niet zoveel aan, Gladiator is ook wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ik ben ook een Free For all man,

Alleen geef toe, wel erg irritant als jij in gevecht staat ( 1Vs1 ) en dan komt zo kereltje van achteren met zijn uzi's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd, 1on1 zwaardjes en dat er dan ineens zo'n aap met uzi's aan komt huppelen... niet leuk :(

owja nog ff een algemeen vraagje, weet iemand hoe je friends kan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Weet zo snel niet hoe je buddy's kan toevoegen , als jke het wete : LET ME KNOW
op welke server speel jij eigenlijk ?

ps : Got Clan mabye ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat gisteravond op server 2, owja die clan lijkt me wel wat, requirements zijn lvl 10 en 1000 BP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ja ik speel ook op Server 2,

Moet je lvl10 zijn om hem op te richten , of moet je da ook hebben om te joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy2001 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:40:
Ja ik speel ook op Server 2,

Moet je lvl10 zijn om hem op te richten , of moet je da ook hebben om te joinen ?
voor zover ik weet moet je level 10 zijn om em te maken, joinen weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:49:
[...]

voor zover ik weet moet je level 10 zijn om em te maken, joinen weet ik niet...
de interface in dat opzicht lijkt heel erg zwaar op gunbound, gok dus dat dat requirement is om hem te maken :) joinen zal je iets van lvl 5 moeten zijn (gok ik :P)

er zijn trouwens meer poorten die open moeten, ik heb nu ALLES geforward :x en hij werkt. doe ik alleen de port die in et menu te vinden is, dan hebben alle andere spelers 999 ping T_T

weet nog niet welke poort et is dus :P

[ Voor 25% gewijzigd door Eeruku op 10-06-2005 10:54 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ik zat er zelf ook aan te denken dat je LVL 10 moet zijn om hem te maken,

Nu kijken wie het snelst lvl 10 is :)

( denk eerlijk gezegd dat deze game nog voor veel opschudding zal zorgen , en het uitgaat groeien tot een goede degelijke game, denk alleen dat de com. erg klein zal blijven. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik kom er dus echt niet uit hé.
Ik ga in de router naar "Virtual Servers" (beschrijving volgens router: Allow Internet users to access Servers on your LAN.).

Daarin doe ik het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://img206.echo.cx/img206/4479/ikkomernietuit8as.jpg

Doe ik het zo goed?
Heeft iemand meer ervaring met dit soort dingen en wil die mij daar mee helpen? :x
Het is een Sitecom router.

Edit: vanwege dat 999 ping/niks beweegd -probleem.
Port Forwarden ofzo..
Edit 2: Ingame heb ik die port settings op 6000 gezet.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik server1 wil joinen, zegt ie na 2 sec dat ie vol zit.
Maar bij server 2 zit hij rustig een kwartier te wachten en nog gebeurt er niks :/
Ondanks dat ik geklikt heb en de muisaanwijzer gloeit.
Zo heeft het dus geen zin om proberen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel is erg leuk, maar ik erger we echt helemaal kapot aan die lui die het volgende doen:

Lopen rond met 1 of andere dagger doen ze een snelle dash naar voren en als je dan geraakt wordt val je op de grond, dan trekken ze hun wapen en knallen je af (want het duurt een eeuwigheid voordat je opstaat)

dit is zo lame en overpowered.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:12:
Spel is erg leuk, maar ik erger we echt helemaal kapot aan die lui die het volgende doen:

Lopen rond met 1 of andere dagger doen ze een snelle dash naar voren en als je dan geraakt wordt val je op de grond, dan trekken ze hun wapen en knallen je af (want het duurt een eeuwigheid voordat je opstaat)

dit is zo lame en overpowered.. :(
daar had ik het eerder ook al over, die truc ga ik ook oefenen O-)

of het nou echt lame is weet ik niet, k denk eerder een soort van techniek/tactiek...

maar persoonlijk vind ik dat ook lame ja :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1on1 is dat nog wel te ontwijken, maar meestal doen ze het dus in je aars :'(

Ben nu lvl 5 Gun Priest ofzo op server 2 :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Iemand moet zo snel mogelijk LVL 10 worden zodat we GoT clan kunnen oprichten.

Kan je trouwens geld ( Bounty ) aan elkaar geven ??

Iedereen het er over eens :
Got clan op server 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm server 2 is plat?

ik druk login maar dan gebeurt er nix :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server 2 ? .. hoe kom je op Server 2 dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in dat pulldown menuutje server 2 selecteren en dan inloggen o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond met z'n allen op server 2? :P

k zal als k vanmiddag/begin van de avond thuiskom gelijk ff opzoeken hoe dat nou zit met die friendslist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Gvd ik kan vanavond niet , STUPID GIRLFRIEND !!!.....

Morgen avond ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ik kan dan wel kamertje aanmaken met w8twoord :)
Bij deze heet de kamer : GoT
en het wachtwoord is : Gotisok

Iedereen mee eens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 24 uur mag je je vraag opnieuw stellen

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy2001 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:55:
Ik kan dan wel kamertje aanmaken met w8twoord :)
Bij deze heet de kamer : GoT
en het wachtwoord is : Gotisok

Iedereen mee eens ?
sure rond welk tijdstip? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
20:00 ....
ok ?

[ Voor 95% gewijzigd door Vecodo op 10-06-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen dit soort afspraken via ICQ/IRC/MSN gemaakt worden? Dit valt namelijk onder slowchatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Terr = vooruit dan !!!! O-)

MSn : Roy2001@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee wanneer de servers weer up gaan. kwil lvlén! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

wrm kan ik niet op server 2 terwijl server 1 wel lukt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:13:
wrm kan ik niet op server 2 terwijl server 1 wel lukt??
Down misschien ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

nee ook als ie up is..

klik ik erop en dan gebeurt er niks moet ik alt+f4 doen om aftesluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niet een site waar dit soort informatie wordt weergegeven? downtimes enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
voilla: Server stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsk server 2 staat er niet eens bij B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

kep effe een nieuw forum gemaakt special voor gunz.:

http://s9.invisionfree.com/Gunzguru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een irc channel gemaakt, kom ook gezellig :)

#gunz

of

irc://irc.tweakers.net/gunz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word er echt een beetje moe van.
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar de juiste poorten te openen in mijn router ofzo.

Ik wil dit spel echt gewoon graag spelen.
Maar het wil niet ;(
Als iemand mij hier mee kan helpen (het 999 ping/alles staat stil probleem), mail me dan ff of voeg me toe op msn of iets. (kloedejustin@hotmail.com).

Het begint nu te irriteren en volgens mij doe ik alles goed qua router settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

op mijn forum:

www.gunzguru.tk

staan screens van de quest mode dus chek maar effe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
zo kben nu ook lvl 7

kheb allleeen nog wat vraagjes

Hoe loop je à la matrix stijl tegen de muur ?
Hoe activeer je een quest?
Maakt het uit als ik bij dat gastje op het begin dual weapons neem en daarna een m4 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:24
Heb toenstrax mn beste score tot nu toe gehaald :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/41169QDpeU7hD.JPG
Als er een tweakers clan komt heb ik wel interesse :)
Trouwes add me maar als buddie: Friktet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:16:
zo kben nu ook lvl 7

kheb allleeen nog wat vraagjes

Hoe loop je à la matrix stijl tegen de muur ?
Hoe activeer je een quest?
Maakt het uit als ik bij dat gastje op het begin dual weapons neem en daarna een m4 ofzo?
haha ik speelde vandaag nog met jou een paar keer, ingame ben ik KaZZuaLL :) :) :)

Ben nu lvl 10 trouwens :*)

als er een GoT clan komt mag je me ook wel adden! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:22:
[...]

haha ik speelde vandaag nog met jou een paar keer, ingame ben ik KaZZuaLL :) :) :)

Ben nu lvl 10 trouwens :*)

als er een GoT clan komt mag je me ook wel adden! :D
haha ja ik ownde ook wel :D 30 kills voor mij en de nummer 2 19 :D :D :D

met got clan wil ik ook der wel in..

[ Voor 7% gewijzigd door warchaser op 11-06-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Friktet <3

Ingamename= Twizz
add me maar, als er een GoT clan komt, ben ik zekers geintresseerd ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@warchaser: hah ja jij was de beste tegenstander die ik tegen gekomen ben tot nu toe (we speelden wel op een kutmap though) :P

Alle andere games heb ik allemaal #1 gestaan vandaag :P

Zo te zien zit het er vanaaf niet meer in al die amerikanen enzo zijn nu wakker :/ s'ochtends/smiddags kom je er nog wel op..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:58:
Friktet <3

Ingamename= Twizz
add me maar, als er een GoT clan komt, ben ik zekers geintresseerd ^_^
ff om hierop terug te komen. Friktet en ik hebben besloten om de clan wel op te richten (dat wij dus dokken ;) ) nou moeten er alleen nog 2 mensen bij die mede oprichters zijn. Friktet had al iemand in gedacht die hij kende van ROSE, dus er is nog 1 plekje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel medeoprichter zijn :*)

EDIT** whooohoo ik join nu net server2 :D :D :D kank mooi nog ff wat lvlen'!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, dan zijn de oprichters gekozen.. Als iedereen ff zijn IGN post dan kunnen we claniviten enzo ^_^

oprichters van de clan:
en gerserveerd, maarn og niet zeker
Twizz
Friktet
KaZZuaLL

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik dacht dat de topic al dood was..
Maarja, ik was al tijdje gestopt maar ga dus weer verder.
Ben nog steeds lvl 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
mijn ingame name is: AmonRa.
Heb ook interesse in de clan. Trouwens je hoeft geen lvl 10 te zijn om clan te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
nou ik dus ook interesse

ign warchaser of warchaser44 weet niet meer :P

en waarom kan ik er nou nooit inkomen.. nu blijftie weer de hele tijd hangen als ik op login druk

[ Voor 43% gewijzigd door warchaser op 12-06-2005 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser heeft geluk, want die had Hamotje (friktet dus in zijn hoofd) het enige moeilijke word nu nog elkaar vinden ingame, maar dat gaat wel lukken =D

voor de rest mogen mensen wel gewoon joinen ja.. Moeten wel nog ff kijken, want als je bijvoorbeeld lvl 7 bent, en wij allemaal lvl 13 dan kan je niet goed met ons samenspelen, omdat wij dan veel te weinig exp krijgen :(

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
Een betere server stats link, hier zit ook server twee bij. Server Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
waarom kan ik der nou niet in! grrr :(

ik krijg alleen maar dat login zegmaar ingedrukt blijft meer niet :@

zo dus
Afbeeldingslocatie: http://img198.echo.cx/img198/6311/dsaf4rl.png

[ Voor 24% gewijzigd door warchaser op 12-06-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:24
Heb er ook last van dus je bent niet de enigste ;) :P
Maar iig voor de clan wat word de naam?

[ Voor 3% gewijzigd door Hamotje op 12-06-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same hier.. ik denk dat de servers eruit liggen (weet iegenlijk wel zeker ;) ) HElaas gebeurd dit veel te vaak, en is het bijna onmogelijk om op bepaalde tijden te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hamotje schreef op zondag 12 juni 2005 @ 09:59:
Heb er ook last van dus je bent niet de enigste ;) :P
Maar iig voor de clan wat word de naam?
gewoon GoT? zolang kunnen die namen nou ook weer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
yesssssssss ik zit derin!!!

[ Voor 81% gewijzigd door warchaser op 12-06-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
zo kheb weer lkkr gespeeld vandaag :)

nu ga ik weer san andeas spele :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een clan wordt gemaakt wil ik graag joinen hoor :)
Ben nu lvl 7. Maar da gaat wel goed komen de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil erin!!! :'(

ben nog maar lvl 15 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Heb het net even gespeeld (hey als het gratis is.. :) ) , wel grappig spelletje, graphics a la quake 3 ofzo, alleen wel super lastig aimen man, die mensjes blijven niet stil staan!! Ben nu lvl 5 maar met deze game krijg je dus zeker RSI :P, lijkt me trouwens relaxter spelen op een console met een gamepad!

[ Voor 5% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 13-06-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeh het is een verslavende game. :)

Was net lekker aan het spelen knalt me scherm ineens terug naar het login scherm :'( vervelend.. nu kan ik er niet meer in :P was bijna lvl 20 :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 00:36 ]

Pagina: 1 2 Laatste