Ik heb ook geprobeerd om dit spel te spelen maar ik blijf hangen met de agent errors.
Port forwarding heb ik gedaan, maar toch blijf ik dit probleem houden. Is er iemand die hier een oplossing voor weet ?
Ik heb al urenlang het internet afgezocht maar nergens is een antwoord te vinden ondanks de vele mensen die hetzelfde probleem hebben.
Ik heb dus zoals ik eerder al zei de poorten 7700 tot 7800 gemapt. Firewalls staan uit (ook in modem) upnp staat aan, maar nog wil het maar niet werken
Ik heb ook al geprobeerd met andere poorten te forwarden (ook in gunz aangepast) maar ook dat was tevergeefs. upnp aan en uit, niks lijkt te werken
Ik maak gebruik van het volgende modem: Zyxel Prestige 2602HW-61C (op een demon 6/1 mbit adsl lijn)
/edit
bij mij is het dus niet een enkele agent error die af en toe om de hoek komt duiken, maar het gaat hier om alle spelers in de gehele server.
Ik heb in alle pogingen die ik gedaan heb nog nooit tegen iemand kunnen vechten, omdat iedereen in de server behalve ik zelf stil sta.
Als ik een server join zie ik de mensen de 1e 2 seconde vrolijk rondhuppelen, dan krijg ik die agent erros ( een hele rits tegelijk) en dan staat iedereen in de server stil met zon mooi icoontje boven zn hoofd
[
Voor 26% gewijzigd door
krozzzkabouter op 01-04-2006 20:47
]