Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.510 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:09:
[...]
Een meisje uit mijn guild waar we de princess mee deden heeft wel een 1.60 71dmg blauwe dagger 'per ongeluk' geninjaloot. Ik had de roll gewonnen, maar dan wel vanuit het water, omdat ik door die gaze van het plateau af werd geknikkerd. Ik wilde dus een weg terug naar boven vinden, maar omdat mijn inventory full was bleef de dagger liggen waar hij lag, op de princess.

Er werd voor 2 items gerolld, en natuurlijk de normale loot, en toen ze die oppikte klikte ze per ongeluk ook op de dagger ... die bop was.
Correct me if im wrong maar:
Als er voor een item gerolled word en je verliest de roll en je probeert hem toch op te pakken omdat de ander hem nog niet kan oppakken (bags full) dan krijg je toch dat waarschuwingsschermpje van " looting this item whill bind it to you?

ALs dat zo zou zijn dan maak je mij niet wijs dat het echt per ongeluk was..

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Imodium schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:17:
En Thalan..voor sinister strike.. Thrash Blade > Phantom uiteraard..niet zo gek doen :Y) Pleur liever een snelle dagger in je offhand voor poison proc.
Op een of andere manier heb ik iets tegen daggers voor dmg dealen.. heb liever een sword in mn offhand. Leuke dagger is Julie's Dagger zie ik al.. gelukkig BoE dus gewoon koopbaar in de AH ;)
Iemand nog leuke tips op een 'goed' farmable onehander sword? liefst redelijk snel voor in de offhand offcourse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79717

Zo gisteravond toch nog maar een Maraudon princess run geprobeerd (groups lijken altijd uit elkaar te vallen in Maraudon). Maar over het resultaat mag ik niet klagen :D

Had een groep die het niet erg vond om met mij een klein stukje terug te lopen om Celebras te vermoorden, hij kon een headpiece droppen die erg leuk zou zijn voor mij, wonder boven wonder deed ie dat :) Verder had ik nog een roll gewonnen op een all-g Mace die Landslide dropte, had ik er weer een shard bij.

Aangekomen bij de princess dropte zij ook eindelijk heel fijn de Gemshard Heart, rollde een 87 en won :D Dat maakte de wipe en ander gezeur met disconnects en lag meer dan goed!

Op naar Sunken Temple, waar laatst Featherskin Cape dropte maar ik de roll helaas verloor :(

Zie ook: http://wow.allakhazam.com/profile.html?92350 (ja sommige gear is wat verouderd :P)

@Demoterror: Dat dacht ik idd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:54:
[...]

Omdat de phantom nog langerzamer is dan de trash, en ik met de SS dan weer een beetje aan snelheid win, aangezien die niet naar weapon speed kijkt.

Daarom, denk ik.

- edit - owja, ik weet het weer, omdat de phantom main hand is, en niet one hand :)
je gimped dus jezelf door phantom te blijven gebruiken, met trash blade in je mainhand doe je meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
Hmm..een populaire offhand zwaard is Hanzo Sword maar waar je die het beste kunt krijgen...AH heeft em in ieder geval. Julies dagger is ook fijn ja, maar die gaat op Bladefist al snel voor 75+ gold en dat ik heb niet voor 1.30 speed over. Heb nu gewoon een groene 1.40 dagger in offhand met +8 agi ofzo.

Het is trouwens niet voor dmg dealen maar gewoon voor poison + stats op de dagger zelf.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Down op 20-06-2005 11:26 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:13
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:18:
[...]

Als jij een AH vind waar hij te koop is dan koop ik hem voor je, ongeacht de buyout :D
Is het alleen een quest reward of dropt hij ook wel eens?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Alleen reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Oef..lvl 54 nu en het wordt nu best lastig om snel te levelen. Heb inmiddels al wel 300 gold dus daar zit het em wel goed mee :)

Heb z'on beetje alle quests in un'goro gehad en ik vraag me af waar ik nu eens kan kijken. Het meeste in Felwood is ook al gedaan. Burning steppes maar eens verkennen..
Burning Steppes heeft inderdaad wel wat voor je en de Western Plaguelands. WP heeft hordes van hersenloze zombies en buggy quests waar je je wel mee kan vermaken. Sunken Temple is ook leuk om te doen op lvl 54, kun je vast ook wel wat XP uit halen ;)

Trashblade is een reward voor Princess doodmaken. Zoals gezegd lvl 45 is wel een beetje laag, maar als je een leuke guild hebt of anders geluk qua pickup... of je wacht een paar levels ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Yellow|A op 20-06-2005 11:30 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

En Thalan..voor sinister strike.. Thrash Blade > Phantom uiteraard..niet zo gek doen :Y) Pleur liever een snelle dagger in je offhand voor poison proc.
Klopt, maar ik heb ook een dagger bij hoor, een Vorpal, 1.60. Ik gebruik hem alleen bijna nooit vanwege de damage die ik wil doen. Hij word dan wel gehalveerd, maar 124 dmg in je offhand is altijd meer dan 62 dmg, en zo vaak procte mijn poison toch al niet. De dmg die een poison proc in mijn offhand uberhaupt kan toevoegen is gewoon te weinig in vergelijking met de consistende extra dmg die een sword tegenover een dagger doet :)

Stealth = Vorpal main, trash offhand
Unstealth = autoswitch naar Phantom main, trash offhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Anoniem: 79717 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:25:
Zo gisteravond toch nog maar een Maraudon princess run geprobeerd (groups lijken altijd uit elkaar te vallen in Maraudon). Maar over het resultaat mag ik niet klagen :D

Had een groep die het niet erg vond om met mij een klein stukje terug te lopen om Celebras te vermoorden, hij kon een headpiece droppen die erg leuk zou zijn voor mij, wonder boven wonder deed ie dat :) .
euhm, hoe kan je terug lopen? :P

ik moet alleen die staff nog maken heb de rest allemaal al gedaan, maar ik dacht ik ga met de portal van een guildmaatje naar beneden bij die waterval maar het leek er nogal op dat je niet terug kan daarzo. Maar dat kan blijkbaar wel?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:17

On_E

Housemusic

In het weekend amper gespeeld met die hitte, gisteravond ff 2 uurtjes Highborne Undeads gegrind in Winterspring, 85k rested xp en lvl 57 gehaald. :)

Vanavond stiekem voor DM group zoeken denk ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Demoterror schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Correct me if im wrong maar:
Als er voor een item gerolled word en je verliest de roll en je probeert hem toch op te pakken omdat de ander hem nog niet kan oppakken (bags full) dan krijg je toch dat waarschuwingsschermpje van " looting this item whill bind it to you?

ALs dat zo zou zijn dan maak je mij niet wijs dat het echt per ongeluk was..
Ik quest al geruime tijd met haar, en ze is altijd aardig, en een goede priest. Gunt anderen ook best wel wat. Dus vandaar dat ik haar het voordeel van de twijfel geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:09:
[...]

Nou, de damage van de phantom is nagenoeg gelijk aan die van de shatterer, ik deed hem dan ook puur voor de looks. En geproct heeft hij nog niet...

Een meisje uit mijn guild waar we de princess mee deden heeft wel een 1.60 71dmg blauwe dagger 'per ongeluk' geninjaloot. Ik had de roll gewonnen, maar dan wel vanuit het water, omdat ik door die gaze van het plateau af werd geknikkerd. Ik wilde dus een weg terug naar boven vinden, maar omdat mijn inventory full was bleef de dagger liggen waar hij lag, op de princess.

Er werd voor 2 items gerolld, en natuurlijk de normale loot, en toen ze die oppikte klikte ze per ongeluk ook op de dagger ... die bop was.

De specs op een dagger maken voor mij geen hol uit, zolang de dmg maar goed, hij verdwijnt toch na de ambush opener. Ze heeft gezegd het écht goed te zullen maken ... nu weet ik dat ze een hoop goud heeft (ze heeft dalord ook 42g geleend voor zijn mount) dus ik hoop 1 dezer dagen wel een x bedrag of een andere leuke dagger te krijgen :{
toon volledige bericht
[flamemode]
rogue gelul
[/flamemode]

Charstone Dirk = caster dagger

als er een caster is die dat ding wil, heb je daar als rogue met je poten van af te blijven, hoe goed de dps van die dagger ook is

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:32:
[...]

[flamemode]
rogue gelul
[/flamemode]

als er een caster is die dat ding wil, heb je daar als rogue met je poten van af te blijven, hoe goed de dps van die dagger ook is
Erger zijn rogues/hunters die op Inventor's Focal Sword rollen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Ben voor de fun trouwens ook maar een Mage gestart. Als je ziet welke abilities elke class heeft..pff..en dan voor 9 classes, dat is toch wel fenomenaal uitgedacht.

En Thalan, tja dat ligt eraan wat je fijn vindt. Poison gaat bij mij de hele tijd af. Crippling Poison II is toch haast onmisbaar in PVP en instant/deadly poison vind ik toch fijner dan wat dmg van een offhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147324

Mojo schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:11:
[...]

* Kuch

Anywayz, ik moet ook nog die Onyxia key quest. Damn wat is dat een gare quest. En maar op en neer in BRD en Morgan's Vigil.. :(
Yomojo,

kijk ff op het nc-forum, sticky onder general chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Imodium schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:25:
Hmm..een populaire offhand zwaard is Hanzo Sword maar waar je die het beste kunt krijgen...AH heeft em in ieder geval. Julies dagger is ook fijn ja, maar die gaat op Bladefist al snel voor 75+ gold en dat ik heb niet voor 1.30 speed over. Heb nu gewoon een groene 1.40 dagger in offhand met +8 agi ofzo.

Het is trouwens niet voor dmg dealen maar gewoon voor poison + stats op de dagger zelf.. :)
ik loop dus nu met 2 swords rond en doe echt lekkere DPS ermee.. ook al zit thrash nu in offhand (waar ik gruwelijk van baal) heb nu alleen de Satyr's Lash als dagger en die is niet bepaald sterk om dus die DPS te blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:33

Ryceck

Constants and Variables

[...]

[flamemode]
rogue gelul
[/flamemode]

Nu je het zegt idd, die dagger van Princess is charstone :)
Wat moet jij met een dagger die 3 mana elke 5secs geeft en +11 intellect heeft? :)
Ofwel: priest/mage/warlock/druid > rogue
Als niemand hem wil mag de rogue hem hebben, maar dan komen we weer aan dat een dagger met 35dps toch redelijk schraal is voor een lvl49 imo :) Zijn echt wel betere te vinden dus dan snap ik geheel niet waarom je die wilt hebben :)

Ik als priest btw loop al vanaf lvl48 met da ding :) Ga binnenkort gift of the elven magi maar s scoren denk ik ;)

Maarjah... ik snap wel meer niet aan sommige spelers... zoals de lvl60 mage zonder instant arcane exp die rondloopt met een phantom blade (!!?!?!) en probeert iedere mob te tanken :/
Sommige spelers snappen het af en toe niet helemaal ;)

@Thalan hieronder
Dan ist goed :) maar imo krijgen casters echt 100% voorrang op zulke daggers, net als bij gift of elven, hypno blade en fang of mystics :) Als de casters ze dan niet willen hebben dan mag een ander ze hebben wat mij betreft. Point is alleen dat er veel betere wapens zijn dan die dagger voor jou momenteel :) (Satyr's lash ofzo, zelfde dungeon, purple side)

[ Voor 25% gewijzigd door Ryceck op 20-06-2005 11:46 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79717

Wiebbe schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:31:
[...]

euhm, hoe kan je terug lopen? :P

ik moet alleen die staff nog maken heb de rest allemaal al gedaan, maar ik dacht ik ga met de portal van een guildmaatje naar beneden bij die waterval maar het leek er nogal op dat je niet terug kan daarzo. Maar dat kan blijkbaar wel?
Als je uit het water komt en richting de princess wil lopen ga je naar links, maar je moet naar rechts gaan, daar kan je een soort van gang in. Gewoon volgen en als er meerdere wegen zijn altijd voor de weg omhoog kiezen. Met behulp van de minimap wijst het zichzelf wel een beetje. Probeer anders de mod Atlas eens, daar kan je dit soort dingen makkelijk op zien :)

Edit: ter verduidelijking: http://www.ocdproductions.net/Atlas/Maraudon.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 79717 op 20-06-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

[...]

[flamemode]
rogue gelul
[/flamemode]

Niemand wilde hem ... Dus mochten ik en de andere rogue rollen. Zij (de priest) gaf een greed omdat ze hem niet nodig had. Ik won de roll maar kreeg hem niet omdat mijn inventory vol was en dus bleef hij liggen.

Lees dus alsjeblieft goed voor je 'rogue gelul' roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Ach je hebt de dagger niet, volgende keer beter toch? Zat leuke daggers, swords, maces en buddah mag weten wat nog meer in het spel.

Als je om princes heen loopt en je achter haar begint dan heb je trouwens een stuk minder kans dat je te ver door rent of je van de rand af valt. Gewoon je tank haar een beetje laten positioneren en alles komt wel goed :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:51:
Ach je hebt de dagger niet, volgende keer beter toch? Zat leuke daggers, swords, maces en buddah mag weten wat nog meer in het spel.

Als je om princes heen loopt en je achter haar begint dan heb je trouwens een stuk minder kans dat je te ver door rent of je van de rand af valt. Gewoon je tank haar een beetje laten positioneren en alles komt wel goed :)
Ja, maar dat werd dus lastig. Ik had geen aggro maar de aoe dmg was genoeg om flinke tikken te krijgen. Ik kon constant naar binnen rennen en zo hard slaan als ik maar kon, want 2 sec later lag ik weer 5 meter verderop :P

Tank hield aggro maar healer hield het niet bij, uiteindelijk ging de tank dood, de 2 rogues lagen in het water en de priest + mage hebben haar met hun laatste adem afgemaakt, overleefden het maar nét.

Was 2e try, complete run geen wipe gehad maar hier wel.

Toch leuk om es gedaan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:42:
[...]

Niemand wilde hem ... Dus mochten ik en de andere rogue rollen. Zij (de priest) gaf een greed omdat ze hem niet nodig had. Ik won de roll maar kreeg hem niet omdat mijn inventory vol was en dus bleef hij liggen.

Lees dus alsjeblieft goed voor je 'rogue gelul' roept.
daar doelde ik niet op :)
De specs op een dagger maken voor mij geen hol uit, zolang de dmg maar goed, hij verdwijnt toch na de ambush opener.
maar daarop, als jij zegt dat stats niets uitmaken en alleen om DPS geeft, kom je dus imho altijd achteraan te staan met need. juist OMDAT je hem alleen voor ambush gebruikt.

BTW

Charstone dirk + Cloudstone = :9~
my priest wants :P

btw voor fatty princes zijn Nature protection pots heel handig voor de tank :) scheelt nogal met haar AOE

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 20-06-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:59:
maar daarop, als jij zegt dat stats niets uitmaken en alleen om DPS geeft, kom je dus imho altijd achteraan te staan met need. juist OMDAT je hem alleen voor ambush gebruikt.
Waarom is dat dan gelul? Ik gebruik de dagger maar zo kort, dat enige vorm van proccen onbruikbaar en dus waardeloos word, en omdat de stats alleen maar van toepassing zijn wanneer hij equipped is. En hij is tijdens een gevecht nóóit equipped, maar in mijn backpack, want na de opener switch ik naar 2 swords. Dus ik heb liever stats op mijn swords dan op die dagger. De dagger is alleen bedoeld voor een openener, in dit geval ambush, welke weapondmg afhankelijk is, en ik dus een dagger met een hoge max damage wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Koop nature resist potions voor dat gevecht. 2000+ nature damage absorben is altijd fijn als je close combat staat. Misschien is twee rogues ook niet echt handig tegen princes, zijn dan drie mensen (de tank + 2 rogues) die damage krijgen en daar is als healer niet simpel tegen op te gaan. Mages staan tenminste op afstand terwijl ze damage doen, scheelt flink.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:04:
Koop nature resist potions voor dat gevecht. 2000+ nature damage absorben is altijd fijn als je close combat staat. Misschien is twee rogues ook niet echt handig tegen princes, zijn dan drie mensen (de tank + 2 rogues) die damage krijgen en daar is als healer niet simpel tegen op te gaan. Mages staan tenminste op afstand terwijl ze damage doen, scheelt flink.
Rogue numero 2 probeerde inderdaad voor tank te spelen, pullde constant en wachtte niet op mana regen waardoor we hem meerdere malen uit de shit moesten halen. Ik weet, en de healer wist, dat de tank voorgaat en ik heal mezelf dan gewoon. Ik liep iets terug en deed een runecloth bandage, dus 8 seconden later kon ik er weer vol tegenaan. Dat is ook geen probleem.

Tis wel een probleem als je een rogue hebt die niet weet wat FA is, constant probeert zelf te openen bij een gevecht en de tank vaak die tijd niet geeft.

Hij gaat dan ook nooit meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:59:
[...]

daar doelde ik niet op :)

[...]

BTW

Charstone dirk + Cloudstone = :9~
my priest wants :P

btw voor fatty princes zijn Nature protection pots heel handig voor de tank :) scheelt nogal met haar AOE
toon volledige bericht
idd, die charstone + cloudstone combo is ook waar ik voor wil gaan. Ben nu lvl 42, vanaf welk lvl kan een priest eigenlijk mee naar Maraudon?

Valt me trouwens op dat het zo goed als niet mogelijk is om de BG in Warsong in te komen op dit lvl. Van de horde staan er af en toe nog wel een paar in de wachtrij, maar volgens mij heeft de alliance het maar opgegeven om het te proberen. Gisteren ook mezelf in de queue geplaatst en verder gaan grinden, maar in 2 uur tijd geen 1 potje BG gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:03:
[...]

Waarom is dat dan gelul? Ik gebruik de dagger maar zo kort, dat enige vorm van proccen onbruikbaar en dus waardeloos word, en omdat de stats alleen maar van toepassing zijn wanneer hij equipped is. En hij is tijdens een gevecht nóóit equipped, maar in mijn backpack, want na de opener switch ik naar 2 swords. Dus ik heb liever stats op mijn swords dan op die dagger. De dagger is alleen bedoeld voor een openener, in dit geval ambush, welke weapondmg afhankelijk is, en ik dus een dagger met een hoge max damage wil hebben.
iemand die het wapen dus constant gebruikt heeft meer 'recht' op dat wapen dan iemand die het 'af en toe' gebruikt :) want hij gebruikt de stats/proc constant.

je wil niet weten hoevaak ik rogues op charstone/hypnotic/vocal sword heb zien rollen, alleen omdat de dps hoger is dan hun huidige :/

edit:

Maraudon als priest, denk rond de lvl 47-48

op 42 moet je denken aan zul farrak, howel dat nog aan de lage kant is, zf is meestal lvl 45 als grens

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 20-06-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:11:
[...]

iemand die het wapen dus constant gebruikt heeft meer 'recht' op dat wapen dan iemand die het 'af en toe' gebruikt :) want hij gebruikt de stats/proc constant.

je wil niet weten hoevaak ik rogues op charstone/hypnotic/vocal sword heb zien rollen, alleen omdat de dps hoger is dan hun huidige :/
Daar geef ik je toch ook geen ongelijk in? Natuurlijk, als iemand die er meer baat bij heeft het wil hebben, be my guest. Maar allen gaven aan hem niet te willen hebben, en het dus een greed roll moest worden. Ik gaf aan need omdat hij meer damage deed dan mijn huidige dagger.

Dat vonden ze allemaal prima en dus rollen we, waarbij ik (eindelijk) eens de gelukkige was, en de roll won. En dan is het natuurlijk jammer als iemand hem dan toch oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hahaha Hypnotic, dit weekend ruzie gehad in de guild omdat een mede-rogue overtuigd was dat het een goed zwaard was voor een rogue! Ik vertelde dus netjes dat het een caster sword is en alleen puur op DPS een beetje aantrekkelijk is voor een rogue..

Kreeg ik ineens te horen dat ik mn class moest leren en geen eikel moest zijn :/
Gelukkig lag die na 5 minuten uit de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:13:
[...]

Daar geef ik je toch ook geen ongelijk in? Natuurlijk, als iemand die er meer baat bij heeft het wil hebben, be my guest. Maar allen gaven aan hem niet te willen hebben, en het dus een greed roll moest worden. Ik gaf aan need omdat hij meer damage deed dan mijn huidige dagger.

Dat vonden ze allemaal prima en dus rollen we, waarbij ik (eindelijk) eens de gelukkige was, en de roll won. En dan is het natuurlijk jammer als iemand hem dan toch oppakt.
dan zijn we het eens :)

reageerde ook niet op dat rollen hoor ^^ dat was al duidelijk, maar meer op het DPS gedeelte
en gebruik van daggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heerlijk die durability trouwens.. rond de 50G weg aan durability in 1 weekend...
Leuk hoor dat Domo gevecht :P
Of noob acties bij Onyxia.. altijd leuk weer om nieuwe mensen mee te brengen..

Dus moet vanavond maar weer geld gaan farmen omdat ik anders gewoon niet mee kan gaan raiden -_-

[ Voor 3% gewijzigd door bcd87 op 20-06-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Okay... ik ga maar in het rijtje critici staan: Trash is absoluut WAARDELOOS als offhand zwaard. Hij hoort in je mainhand, waar hij het beste tot zijn recht komt. Je slaat echt een enorme flater als je Trash in je offhand houdt.

Drop die lame Phantom en koop op de AH een Hanzo Zwaard of nog beter een Julie en je bent good to go. Eventueel kan je via de Hakkar quest serie de Lifeforce dirk in de Sukentemple ophalen (instance lvl range 50-56)

Ik zelf werk op lvl 60 nog steeds met Trash en Julie, omdat het Max van Trash door maar heel weinig wapens wordt overtroffen. En Julie is gewoon heerlijk snel (die heal vinnik niet zo boeiend).

Tip: Crusader op main, Fiery op offhand. Ik heb zowiezo voor de offhand geen enkele enchant gezien die beter werkte als fiery, alle anderen proccen veel te weinig.

(Ok Lifestealing schijnt goed te zijn, maar die is wel errrrug zeldzaam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 139886 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:24:
[...]

Okay... ik ga maar in het rijtje critici staan: Trash is absoluut WAARDELOOS als offhand zwaard. Hij hoort in je mainhand, waar hij het beste tot zijn recht komt. Je slaat echt een enorme flater als je Trash in je offhand houdt.

Drop die lame Phantom en koop op de AH een Hanzo Zwaard of nog beter een Julie en je bent good to go. Eventueel kan je via de Hakkar quest serie de Lifeforce dirk in de Sukentemple ophalen (instance lvl range 50-56)

Ik zelf werk op lvl 60 nog steeds met Trash en Julie, omdat het Max van Trash door maar heel weinig wapens wordt overtroffen. En Julie is gewoon heerlijk snel (die heal vinnik niet zo boeiend).

Tip: Crusader op main, Fiery op offhand. Ik heb zowiezo voor de offhand geen enkele enchant gezien die beter werkte als fiery, alle anderen proccen veel te weinig.

(Ok Lifestealing schijnt goed te zijn, maar die is wel errrrug zeldzaam)
toon volledige bericht
Trash was gratis, quest reward. Voor de phantom heb ik goed geld betaald, op de AH, en hij ziet er vet uit. Ik wil er vet uitzien. Dus ik gebruik de phantom. En die kan niet offhand. Dus heb ik trash offhand omdat die beter was dan wat er overbleef aan keuze nadat ik die phantom had gekocht.

Het scheelt 13 punten dmg tussen die 2, en ik vermoed dat dat zo'n ramp niet is.

No way dat ik een blade dat ik gisteren heb gekocht, nu al weer wegdoe omdat het volgens jullie een flater slaat. Het ziet er gewoon cool uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:27:
[...]

Trash was gratis, quest reward. Voor de phantom heb ik goed geld betaald, op de AH, en hij ziet er vet uit. Ik wil er vet uitzien. Dus ik gebruik de phantom. En die kan niet offhand. Dus heb ik trash offhand omdat die beter was dan wat er overbleef aan keuze nadat ik die phantom had gekocht.

Het scheelt 13 punten dmg tussen die 2, en ik vermoed dat dat zo'n ramp niet is.

No way dat ik een blade dat ik gisteren heb gekocht, nu al weer wegdoe omdat het volgens jullie een flater slaat. Het ziet er gewoon cool uit 8)
Als je had geluisterd had je hem al ietsje eerder gehad ;) En doe je hem nu ook weg op lvl 50+ ;)
Achja ik zit in het zelfde schuitje, vanavond maar eens een andere mainhand gaan zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:29:
[...]

Als je had geluisterd had je hem al ietsje eerder gehad ;) En doe je hem nu ook weg op lvl 50+ ;)
Achja ik zit in het zelfde schuitje, vanavond maar eens een andere mainhand gaan zoeken :D
Boeie, ik heb er schik mee, dat is toch de bedoeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:29:
[...]

Tsja, een andere mainhand zoeken als rogue:? Als je goed kijkt zal je zien dat Trash verdomd moeilijk te vervangen is voor een ander wapen (DPS boeit me helemaal en dan ook helemaal niks)

Er zijn wel wat drops uit Strat en Scholo, maar dat is mazzel hebben. Ik heb echt hard gezocht en het lijkt er echt op dat Trash tussen lvl 45 en 60 bruikbaar blijft. Die max damage (en daar doe je het toch voor) is gewoon te goed.

En HTT, als je dan Phantom wil gebruiken, dan toch echt geen trash in je off-hand... gebruik daar dan je daggertje voor. poison werkt wel degelijk goed op je offhand, als je twijfelt knal je daar gewoon je slow poison op en doe je je instant poison op je main (waar het zowiezo prima werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 139886 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:49:
[...]

Tsja, een andere mainhand zoeken als rogue:? Als je goed kijkt zal je zien dat Trash verdomd moeilijk te vervangen is voor een ander wapen (DPS boeit me helemaal en dan ook helemaal niks)

Er zijn wel wat drops uit Strat en Scholo, maar dat is mazzel hebben. Ik heb echt hard gezocht en het lijkt er echt op dat Trash tussen lvl 45 en 60 bruikbaar blijft. Die max damage (en daar doe je het toch voor) is gewoon te goed.

En HTT, als je dan Phantom wil gebruiken, dan toch echt geen trash in je off-hand... gebruik daar dan je daggertje voor. poison werkt wel degelijk goed op je offhand, als je twijfelt knal je daar gewoon je slow poison op en doe je je instant poison op je main (waar het zowiezo prima werkt)
Ik weet dat de dagger sneller is, maar ik kan lastig tot niet aan een dagger komen met een acceptable dmg + speed. Die dagger van de princess was misschien bruikbaar geweest, maar de dagger die ik nu heb (vorpal dagger of power) heeft waardeloze stats, 62 max dmg! Daar blijft dan nog 30 van over, terwijl de trash nog 60 overhoud. Dat is dubbel zo veel, en imo is die extra schade onmisbaar, zeker tijdens het grinden/solo questen waar je voor snelle kills wilt gaan. Ik gebruik steeds minder poison omdat de instant poison nu wel erg duur beginnen te worden, en als ik voor slow ga doe ik meestal gelijk op beide sword slow poison, waardoor hij eigenlijk altijd wel proct.

Runnen voorkom ik sowieso door mijn combopoints te timen, zodat ik óf een kidneyshot óf een dikke finisher achter de hand heb, mocht hij willen rennen. En dan heb ik altijd nog een gun.

Slow is onmisbaar in pvp, true, en omdat de dmg dan dus minder belangrijk is, maar meer je tactiek, zal ik dus op beide blades slow poison gebruiken tijdens pvp fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
D'r zijn best wel betere mainhands dan trashblade met hogere high-end damage hoor.. En dan hoeven ze niet eens epic te zijn.
http://www.thottbot.com/?i=10606 for example (ok hij is wel BoE)

mooi linkje voor de rogues hier trouwens:
http://www.geekboys.org/wow/damage.php

[ Voor 20% gewijzigd door bcd87 op 20-06-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:54:
D'r zijn best wel betere mainhands dan trashblade met hogere high-end damage hoor.. En dan hoeven ze niet eens epic te zijn.

Goeie link! Waarbij ik zie dat trash en phantom nog helemaal niet zo gek veel verschillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Afgelopen zaterdag 2 runs in scholomance gedaan met een raid van 10 man... eerste run was niet zo best, slechte heals, slechte pulls... tot 4x een whipe.... en alle rolls verloren op http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14622 na...

dit dropte ook nog, alleen die werd gedisenchant omdat ze mijn Need niet hadden gezien....
http://www.thottbot.com/?i=18829

Daarna werd ik weer gevraagd voor een 2de run, maar nu met andere healers.... en die run was perfect, geen whipes, perfecte pulls, super heals, me auto "Heal Me" message is geen 1x voorgekomen.... en had gewonnnen op

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14623
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14621

vanavond weer een run voor de chest en girdle...

we moeten ook nog een keer met 5man naar binnen voor dat stomme paard van een warlock :P.... gister ff geprobeerd, maar na 7 pulls een whipe doordat de healer offline ging en niet meer terug kwam....

[ Voor 8% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 20-06-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
On_E schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:34:
Erger zijn rogues/hunters die op Inventor's Focal Sword rollen... |:(
Euh, wat maakt het uit welke class het precies is? Zolang het geen spellcaster is, hebben ze geen zak aan dat zwaard.
Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:04:
Zou me niks verbazen dat het fout ging omdat de healer de rogues ook ging healen. Princess is prima te doen zolang je een goeie Tank en een primary dedicated healer hebt.

[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 20-06-2005 13:35 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 139886 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:49:
[...]

Heb ook nog phantom in main, die gaat er uit en er komt Thrash in main voor terug. Als offhand moet ik dus een andere gaan vinden... maarja niks is goedkoop op dit lvl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik ben nu trouwens aan 't farmen voor de Compendium :)
Dikke records gezet :P 18 minuten om DM east te farmen hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:28:
[...]

Euh, wat maakt het uit welke class het precies is? Zolang het geen spellcaster is, hebben ze geen zak aan dat zwaard.
mja ws omdat vooral rogues / hunters op zoek zijn naar wapens die crit% omhoog helpen... (alleen zien ze dan over 't hoofd dat 't om spells gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Viggen schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:34:
mja ws omdat vooral rogues / hunters op zoek zijn naar wapens die crit% omhoog helpen... (alleen zien ze dan over 't hoofd dat 't om spells gaat)
Mjuh, knap stom als je dat over het hoofd ziet. Ik kijk altijd voordat ik een instance inga wat de boss precies dropped. Zulke 'oops' acties kun je na de Deadmines echt niet meer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Viggen schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:34:
[...]

Juistum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
ff een snelle vraag, in scholo heb je Blood of innocence nodig om kirtonos te summonen, maar waar haal je die vandaan? ik weet dat je dat krijgt bij de quest, maar is er ook een mogelijkheid voor de raid?

had ff gezocht op thottbot en blijkt dat Syndicate shadow mages het droppen in hillsbrad, ben daar een uur bezig geweest maar geen blood, nu zijn het wel quest items.... zou ik eerst die quest ff kunnen halen en dan die blood looten voor die quest en gebruiken in scholo om te summonen?

http://www.thottbot.com/?i=Vial%20of%20Innocent%20Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:49

SkyStreaker

Move on up!

Improved Devotion Aura, of ik nou alles op 0 of op 5 punten heb. Ik merk er eigenlijk niks van, het blijft 620 punten. Kan iemand mij dat uitleggen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:54:

Ja... prima wapen, maar heb je die droprate gezien? In het AH heb ik hem iig nog niet gezien. Soms zie ik een assisnation blade (iets beter dan trash) of een Krol die onbetaalbaar is.

Kijk maar eens naar die link die je hebt gegeven, Trash is volgens mij het makkelijkst te krijgen van wat daar staat (Anders hoor ik het graag!!!). Ik zei zelf al: dat wordt veel zoeken in LBRS, Strat en Scholo waarbij je veel geduld en veel geluk zal moeten hebben.

Zowiezo is het heel erg opvallend dat een simpel lvl 45 wapen zo hoog staat:) Het eerste wat ons guild met lvl 45 rogue en warriors doen is een Princess run (eitje met een stel lvl 60's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 17:13
Is het nou wel of niet mogelijk om voor een rogue een macro te bouwen dat je wapens automatisch switched als je van en naar stealth switched? Ik gebruik weaponswap maar dat is wel elke keer even klikken en soms vergeet ik terug te switchen...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:47:
ff een snelle vraag, in scholo heb je Blood of innocence nodig om kirtonos te summonen, maar waar haal je die vandaan? ik weet dat je dat krijgt bij de quest, maar is er ook een mogelijkheid voor de raid?

had ff gezocht op thottbot en blijkt dat Syndicate shadow mages het droppen in hillsbrad, ben daar een uur bezig geweest maar geen blood, nu zijn het wel quest items.... zou ik eerst die quest ff kunnen halen en dan die blood looten voor die quest en gebruiken in scholo om te summonen?

http://www.thottbot.com/?i=Vial%20of%20Innocent%20Blood
Je vind het op de grond in Eastern Plaguelands. Ligt gewoon iets op de grond en als je het loot verschijnen er 2 lvl 60 elites.

[ Voor 73% gewijzigd door Muppet op 20-06-2005 14:05 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Muppet schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:04:
[...]

Je vind het op de grond in Eastern Plaguelands. Ligt gewoon iets op de grond en als je het loot verschijnen er 2 lvl 60 elites.
is dit een random spot of elke keer op dezelfde plaats? zo ja, heb je de coords?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik vond het in die uigegraven sloot die je volgt naar de flightpath.

foutje ik had het over Blood of Heroes!

http://www.thottbot.com/?n=610759

jij bedoelt die

[ Voor 43% gewijzigd door Muppet op 20-06-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

tranztaz schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:01:
Improved Devotion Aura, of ik nou alles op 0 of op 5 punten heb. Ik merk er eigenlijk niks van, het blijft 620 punten. Kan iemand mij dat uitleggen?
620 in je tooltip? zo ja dan ist bugged zo nee dan week het niet :)
Me Stam-buff van me priest geeft ook aan dat het maar 54 upgrade, maar hij doet wel 70.
Je kan dit controleren door de tooltip van de buff (in je toolbar) te vergelijken met de tooltip van de buff (onscreen als je hem hebt).

Heb ff geen plaatje erbij maar ik denk dat je het zo wel snapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Nope, dat is Blood of Heroes..
Blood of Innocents dropt van een baas af in scholo, dit dropt geloof ik alleen maar in groep, maar zeker ben ik daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

kEv4h schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:11:
[...]

Nope, dat is Blood of Heroes..
Blood of Innocents dropt van een baas af in scholo, dit dropt geloof ik alleen maar in groep, maar zeker ben ik daar niet van.
De butcher (Krastinov geloof ik) dropt dit in een 5mans groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Dat is dus Blood of Heroes: http://www.thottbot.com/?i=4774 nodig voor enkele crafted epic items.
Wat de vraagsteller bedoelde is Blood of Innocents http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=13523 waarmee je die gast kan summonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja dat zei ik zelf ook al maar toch bedankt dat 3 mensen dit nog even herhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Muppet schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:15:
Ja dat zei ik zelf ook al maar toch bedankt dat 3 mensen dit nog even herhalen :P
Graag gedaan ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
tranztaz schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:01:
Klein bugje, als je idd kijkt bij je buffs dan staat er 620 bij mij nog 275 :P maar houd je je muis boven de spell zelf onderin dan staat er bij 330. En je kan natuurlijk ook ff rekenen om ff naar je skills te kijken. Het heeft wel degelijk effect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:28:
me auto "Heal Me" message is geen 1x voorgekomen....
Argh, dat is me toch irritant. Ikprobeer als priest zo mana efficient mogelijk te healen en dan krijg je van die irritante messages steeds. Als dat na 1x vragen niet uitgaat dan kan die persoon bij mij verdere healing wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
SMulTiE schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:14:
[...]

Dat is dus Blood of Heroes: http://www.thottbot.com/?i=4774 nodig voor enkele crafted epic items.
Wat de vraagsteller bedoelde is Blood of Innocents http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=13523 waarmee je die gast kan summonen!
tnx for the info, vanavond gaan we met 5 man naar binnen om die quests daar te voltooien en om leuke items te halen....

[ Voor 11% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 20-06-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 136453 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:18:
[...]

Argh, dat is me toch irritant. Ikprobeer als priest zo mana efficient mogelijk te healen en dan krijg je van die irritante messages steeds. Als dat na 1x vragen niet uitgaat dan kan die persoon bij mij verdere healing wel vergeten.
Ok, logisch... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Anoniem: 136453 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:18:
[...]

ik vraag altijd van te voren of de betreffende healer het aan of uit wilt hebben.... sommige will en het idd uit en dan staat het ook uit, andere willen het aan en laat ik het aan staan.....

en mana efficient?, die message komt pas bij 15% van me leven, dus als de healer goed healt komt hij daar niet ;)

daarbij komt nog als jij dan geen heals meer uitvoert op die persoon dat jij denk ik een probleem hebt tenzij je een deathwish hebt :P

[ Voor 21% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 20-06-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:22
Ja. Ik vind het superirritant als iemand in een instance dat scritpje aan heeft van * calls out for healing! Oid...
Ik zou als priest em dan ook gewoon niet healen, hij moet de regels van de priest/druids maar accepten, en die van de MT natuurlijk

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
jarnotjuh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:23:
[...]

Ja. Ik vind het superirritant als iemand in een instance dat scritpje aan heeft van * calls out for healing! Oid...
Ik zou als priest em dan ook gewoon niet healen, hij moet de regels van de priest/druids maar accepten, en die van de MT natuurlijk
daarom zeg ik al, ik vraag het of het aan of uit moet.... maar gewoon dan niet healen vind ik belachelijk...... is een leuke teamplay op die manier........ :X

edit:
hij moet de regels van de priest/druids maar accepten
lol, welke regels?

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 20-06-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Onze huispriest eist dat iedereen het aan heeft staan...

Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Liep een keertje langs een pooltje blood van de heroes. Ik was toen lvl 57 en ik pak het op, gelukkig liep er net een party langs om me te redden, want ik had het eventjes niet door. Wie zijn die mensen die me lopen te slaan en waarom zijn ze lvl 60 elite? :p

Vragen om healen is onbeleefd. Net zo onbeleefd als een healer die tegen de damage dealers DAMAGE DEALEN gaat roepen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Ik ben juist blij met die meldingen... ben ik nu vreemd? Heeft mij en mijn party iig al vaak genoeg gered omdat ik vaak raids doe. Ik ben in 10mans raids vaak primary healer met een druid of pala als backup en besteed dan vaak geen aandacht aan party 2 of zelfs party 3 ofzo. Die message van hun maakt me er vaak ff op attent dat de andere parties niet genoeg healing krijgen en dak dus moet bijspringen.

btw ook leuk om te zien dat jij een pala en een mage hebt en dus duidelijk niet snapt hoe een priest werkt :)

Ik heb hem zelf ook aanstaan hoor, en zelfs op me mana ook. Ik gil op 30% van een van beiden dat het bijna op is, kan me party daar rekening mee houden. Tot nu toe iig nog nooit klachten over gehad, en als ze het vervelend vinden... learn to live with it, or learn to play without a priest :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ryceck op 20-06-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:30:

Vragen om healen is onbeleefd. Net zo onbeleefd als een healer die tegen de damage dealers DAMAGE DEALEN gaat roepen :)
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:22:
[...]

en mana efficient?, die message komt pas bij 15% van me leven, dus als de healer goed healt komt hij daar niet ;)
Gelukkig staat hier een smiley achter....

Overigens vind ik dit soort messages ook super irritant. Ik zie wat er gebeurt, ik weet hoe ik moet healen en ik bepaal wie er prioriteit heeft. Als bijv. de MT en een rogue op allebei 15% staan en ik ben bijna OOM denk ik dus toch echt dat dat laatste beetje mana naar de MT gaat. Rogues are expendable.

Iemand die heal me roept nadat ik vriendelijk gevraagd heb om dat uit te zetten, gaat bij mij ook onherroepelijk 1x meer dan nodig de pijp uit.
Ryceck schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:31:

Ik ben juist blij met die meldingen... ben ik nu vreemd? Heeft mij en mijn party iig al vaak genoeg gered omdat ik vaak raids doe. Ik ben in 10mans raids vaak primary healer met een druid of pala als backup en besteed dan vaak geen aandacht aan party 2 of zelfs party 3 ofzo. Die message van hun maakt me er vaak ff op attent dat de andere parties niet genoeg healing krijgen en dak dus moet bijspringen.
CT_raidassist?

Als je op het randje van overleven of een whipe zit, is de hele chatbox met "heal me" messages zo ontzettend irritant. Bovendien is het idd hetzelfde als als priest vragen aan de tank of hij aggro wil houden. Zie het al voor me, als ik aggro krijg dat er dan automatisch een berichtje komt "keep aggro". Alsof ie dat zelf niet snapt....

[ Voor 38% gewijzigd door robbertinho op 20-06-2005 14:38 ]

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:30:
hahahahha, is een vergelijken die totaal nergens op slaat..... en die vraag om de heal is pas als je al bijna dood bent en daar is niks onbeleefds aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:33:
[...]

Gelukkig staat hier een smiley achter....

Overigens vind ik dit soort messages ook super irritant. Ik zie wat er gebeurt, ik weet hoe ik moet healen en ik bepaal wie er prioriteit heeft. Als bijv. de MT en een rogue op allebei 15% staan en ik ben bijna OOM denk ik dus toch echt dat dat laatste beetje mana naar de MT gaat. Rogues are expendable.

Iemand die heal me roept nadat ik vriendelijk gevraagd heb om dat uit te zetten, gaat bij mij ook onherroepelijk 1x meer dan nodig de pijp uit.
Hahaha, heerlijk he die controle :D
Ik zelf ben warrior, dus als ik in een instance sta te tanken en er is weer een mage die 't nodig vind z'n mana in 3 seconden leeg te schieten waarschuw ik meestal ook ff. Luisteren ze dan nog niet? Oke, dan zorg ik ervoor dat m'n taunt net even iets te laat komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:36:
[...]

hahahahha, is een vergelijken die totaal nergens op slaat..... en die vraag om de heal is pas als je al bijna dood bent en daar is niks onbeleefds aan.....
Als je met een priest speelt die weet wat zijn taken zijn, heeft dat kl*te berichtje ook geen zin meer.
Als jij onder de 15% komt, kan dat in principe maar een paar redenen hebben:

1.) priest is OOM
2.) Priest is bijna OOM en jij hebt geen prioriteit
3.) Je bent zo verschrikkelijk slecht dat de Priest geen heals meer aan je wil verspillen
4.) Priest heeft aggro en kan niet eens healen.

In alle gevallen heeft het geen enkele zin om "heal me" te bleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
hhhmmm kan aan mij liggen hoor, maar players opzettelijk dood laten gaan lijkt me nou niet echt de bedoeling, maargoed ieder zijn eigen speelstijl, je zal alleen jezelf er mee hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:43:
hhhmmm kan aan mij liggen hoor, maar players opzettelijk dood laten gaan lijkt me nou niet echt de bedoeling, maargoed ieder zijn eigen speelstijl, je zal alleen jezelf er mee hebben.....
Tuurlijk wel, als je zo'n mage heb die vanaf seconde 1 al z'n uber aggro trekkende abilities eruit gooit brengt hij niet alleen zichzelf in gevaar, maar de hele groep. Vooral bij bazen heb je veel tijd nodig om goede aggro op te bouwen voordat de groep ook maar iets mag doen, en dat kan dan dus niet door zo'n mage. En tja, wanneer dingen niet volgens plan lopen kan dat al snel een whipe betekenen.
Dus dan laat ik ze liever een of twee keer doodgaan zodat ze 't begrijpen dan dat ik zelf doodga en weer m'n dura kan betalen.

[ Voor 10% gewijzigd door bcd87 op 20-06-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 07-05 13:56
robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:41:
[...]

Als je met een priest speelt die weet wat zijn taken zijn, heeft dat kl*te berichtje ook geen zin meer.
Als jij onder de 15% komt, kan dat in principe maar een paar redenen hebben:

1.) priest is OOM
3.) Je bent zo verschrikkelijk slecht dat de Priest geen heals meer aan je wil verspillen

In alle gevallen heeft het geen enkele zin om "heal me" te bleren.
Betere opsomming kan ik me niet voorstellen :).

Gisteren in Stratholme dropte er een Skullflame Shield , een shaman ging ermee vandoor :).

[ Voor 8% gewijzigd door QlimaX op 20-06-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:41:
[...]

1.) priest is OOM
je vergeet 1 puntje, 5.) de priest is slecht in healen.......

en bij puntje 3, als een warrior slecht zou spelen zou hij juist geen heals nodig hebben omdat hij geen aggro heeft en dus geen leven kwijt raakt...

maargoed ik gaf in het begin al aan dat ik aan de priest/druid/shaman vraag of het aan of uit moet, als het uit moet prima geen problemen mee.... dus deze discussie is zinloos IMO....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Als ik zie dat een tank op instorten staat en/of een healer aggro heeft, probeer ik meestal de aggro eraf te krijgen door een combopoint expose armor oid. Dat geeft de tank iets meer adem, of een healer de kans te ontsnappen. In de meeste instances waar ik tot nu toe geweest ben werkte dat wel, zaak is dan wel dat je het lang genoeg volhoud om de healer of tank de kans te geven te healen oid. Een rogue die doodgaat is nou eenmaal minder erg dan de maintank of healer/rezzer.

Mocht dat geen optie zijn is er altijd nog vanish, en dat heeft me al heel vaak mijn leven gered. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog maar weining corpseruns meemaak de laatste tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Ligt eraan hoe je speelt. Ik zal je echt niet meteen dood laten gaan (zeker niet als tank), maar het gaat puur om het feit dat ik die berichten niet graag zie. Als ik dat dan toch 1x gevraagd heb, moet dat genoeg zijn toch? Als het dan blijft gebeuren, wil ik weleens een heal "vergeten" ja. Overigens is dit pas 1x gebeurd.

Ik kan ook zeggen dat ik niet meer verder speel en weggaan. Daar benadeel ik alleen de hele groep mee met het "vergeten" van een heal maar 1 persoon. Ik doe overigens op dit moment alleen nog maar instances met guildies of friends en heb de pick-up groups afgezworen, dan duurt het maar wat langer voordat ik een instance kan gaan doen, maar ik heb nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Cyrus-The-Virus ooit een priest (healer) gespeeld? Als je dat ooit gedaan hebt weet je dat het enige wat je doet in een instance healthbars koekeloeren en je heals klaar hebben. Anyhoo robbertinho geeft vier goede punten en das genoeg discussie voer en-of cyrus vraagt van te voren of het moet... dus waar hebben we het over? ;)

HTT-Thalan: Expose armor?... zal je sunderende tank niet hip vinden zelfs al is het om hem te redden ;)
MT has aggro well under control
Some rogue decides to (or accidentally) use Expose Armor
MT cannot sunder for the duration of the Expose Armor because "A more powerful effect is already active"
Wipe

[ Voor 50% gewijzigd door Yellow|A op 20-06-2005 14:59 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik speel zelf ook een priest lvl 40 en vind het super irritant die melding.

Alsof ik het niet door heb dat ik moet healen. Das het enige waar je op moet letten dus als je dat al mist doe je gewoon als priest iets niet goed. Je moet gewoon vertrouwen in je priest hebben of een betere zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
QlimaX schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:47:
[...]

Betere opsomming kan ik me niet voorstellen :).

Gisteren in Stratholme dropte er een Skullflame Shield , een shaman ging ermee vandoor :).
shaman :?

het is een leuk schild, maar ik heb 100x liever een Sacred protector
skullflame vind ik meer iets voor een tankende warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:50:
[...]

je vergeet 1 puntje, 5.) de priest is slecht in healen.......
Lezen jongen, lezen. Ik zei "als je speelt met een priest die zijn taken kent". Dit impliceert meteen dat het door jouw genoemde punt irrelevant is.

En met slecht spelende warriors bedoel ik overigens ook warriors die tanken met een 2H. Houden meestal wel aggro, maar verliezen veel te snel HP.

En zoals yellow zegt: in een instance doe ik niets anders dan naar bars staren en renew, flash heal, en dispel spells gebruiken (edit: en de MT shielden als de situatie het toelaat). Incidenteel een greater heal en of prayer of healing als het echt nodig is.

Verder moet de MT blijven leven en daarvoor wijkt alles. Op een goede 2 plaats qua prioriteit komt de mage en of back-up tank. Alles daarnaast moet maar zorgen dat ze geen aggro krijgen en zal ik alleen healen als het kan en/of echt moet.

[ Voor 4% gewijzigd door robbertinho op 20-06-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 07-05 13:56
-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Ja en nee, die aoe proc van de shield is niet zo lief als je sheep'd/shackled of sapped erg in de buurt hebt ( incidentieel natuurlijk ).

Edit: Maar hoe ze het verder hebben geregeld weet ik niet meer zo. Was zo'n chaos toen het dropte want toen kwam net de zwerm skelletjes en rammstein erna.

[ Voor 18% gewijzigd door QlimaX op 20-06-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Geef mij maar een Draconian hoor ;) Ik heb 't niet zo op CC brekende abilities op mn equipment in instances :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:04:
[...]

Geef mij maar een Draconian hoor ;) Ik heb 't niet zo op CC brekende abilities op mn equipment in instances :P
mja die draconian is de enige die ik zou willen ipv me sacred protector (hopelijk komend weekend even halen die sacred) loop nu nog steeds met Rattlecage Buckler rond, ook leuk :) maar liever sacred of draconian :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:50:
HTT-Thalan: Expose armor?... zal je sunderende tank niet hip vinden zelfs al is het om hem te redden ;)
Hmja. Expose is een grote nono in groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:50:
Cyrus-The-Virus ooit een priest (healer) gespeeld? Als je dat ooit gedaan hebt weet je dat het enige wat je doet in een instance healthbars koekeloeren en je heals klaar hebben. Anyhoo robbertinho geeft vier goede punten en das genoeg discussie voer en-of cyrus vraagt van te voren of het moet... dus waar hebben we het over? ;)

[...]
Juist wel, lijkt me. Het verschil is misschien wel dat ik meestal sirdalord als tank heb, en zijn denk ik best goed ingespeeld. Expose pakt enorm veel aggro, net als hemorrhage, maar dat is juist de bedoeling. De tank verliest dan de aggro van de mob die op het punt staat hem te killen.

Nu is een rogue dan wel een waardeloze tank, maar met evasion en een leuke buff hou ik het lang genoeg uit om ze óf te laten healen, óf de mob alsnog af te maken.

Mocht de rogue hierbij overlijden is dat geen ramp, want omdat je de healer of tank zojuist even wat meer adem hebt gegeven kan de priest je alsnog rezzen en de tank kan de rest van de groep beschermen.

Nu gaat dit in grote groepen met mobs minder op, maar vooral bij 1 enkele zware enemy kan het een oplossing zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-06-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:16:
[...]

Mocht de rogue hierbij overlijden is dat geen ramp, want omdat je de healer of tank zojuist even wat meer adem hebt gegeven kan de priest je alsnog rezzen en de tank kan de rest van de groep beschermen.

Nu gaat dit in grote groepen met mobs minder op, maar vooral bij 1 enkele zware enemy kan het een oplossing zijn.
Knappe priest die jou kan rezzen in combat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Ik heb net een skill gekregen waarmee ik dat wel kan geloof ik :-)

Moet alleen even wat maple seeds (?) scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Anoniem: 84216 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:26:
Ik heb net een skill gekregen waarmee ik dat wel kan geloof ik :-)

Moet alleen even wat maple seeds (?) scoren!

Pssst, Priest != Druid ;)

-Edit- Die maple seeds kan je kopen bij een reagent vendor. te vinden in alle grote steden en in een aantal dorpjes & kampjes.

[ Voor 20% gewijzigd door sebasgrif op 20-06-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:23:
[...]

Knappe priest die jou kan rezzen in combat....
Ik ga ervanuit de actie succes had en de mob dood is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Als jij expose armor doet krijg je veel woorden die niet voor jonge lezers bestemd zijn om je oren. Sunder armor werkt daarna niet meer dus is het voor de warrior niet meer mogelijk (of iig erg moeilijk) om aggro terug te krijgen. dus happy tanking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

racuiMe: Druids kunnen combat res, een keer per half uur. Mapleseeds kun je kopen bij reagent vendors in elke grote stad en de meeste kleinere steden.

HTT-Thalan: Laat je waarior last stand oid nemen (30% van je max health terug voor 20 seconden) of laat hem maar op shieldwall (75% damage reduction) drukken als de healer het niet kan bijbenen.

Parties hebben meer aan een levende rogue die damage doet dan aan een rogue die vier seconden tank. Je bent er om damage te doen, niet om een "held" te zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 20-06-2005 15:32 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:16:
[...]

Juist wel, lijkt me. Het verschil is misschien wel dat ik meestal sirdalord als tank heb, en zijn denk ik best goed ingespeeld. Expose pakt enorm veel aggro, net als hemorrhage, maar dat is juist de bedoeling. De tank verliest dan de aggro van de mob die op het punt staat hem te killen.

Nu is een rogue dan wel een waardeloze tank, maar met evasion en een leuke buff hou ik het lang genoeg uit om ze óf te laten healen, óf de mob alsnog af te maken.

Veel plezier met 'even' tanken als die gast jou gewoon voor 300 per hit ramt (Noxxious boss in Mauradon) en dat dan ook gewoon blijft volhouden.. dat tank ik niet lang (ook met Evasion niet)
Heb die fout ook 1x gemaakt door Expose Armor te doen (zit naast rupture..) was de warrior niet blij mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:22:
[...]

ik vraag altijd van te voren of de betreffende healer het aan of uit wilt hebben.... sommige will en het idd uit en dan staat het ook uit, andere willen het aan en laat ik het aan staan.....

daarbij komt nog als jij dan geen heals meer uitvoert op die persoon dat jij denk ik een probleem hebt tenzij je een deathwish hebt :P
Hehe, totaal niet meer healen is natuurlijk wat overdreven. Was meer om aan te geven hoe irritant ik het vind. Soms laat ik mensen wel beneden de 15% komen, als ze een renew op zich hebben en de MT het even harder nodig heeft. Mensen dood laten gaan heb ik nog nooit gedaan, dat gaat me wat ver (hoewel ik die neiging wel eens gehad heb als een triggerhappy idioot die niet MT was weer eens een groep van drie mobs indook :))

Gister met mijn pala zat ik in een groep met een priest die steeds zonder het te melden ging mindcontrollen. Dat is pas irritant, de party weet niet dat er opeens een mob minder is en, erger nog, dat ze kunnen fluiten naar healing. Echt verscheidene malen een squishy in nood omdat er niet gehealed werdt opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:30:
HTT-Thalan: Laat je waarior last stand oid nemen (30% van je max health terug voor 20 seconden) of laat hem maar op shieldwall (75% damage reduction) drukken als de healer het niet kan bijbenen.
Last Stance is een talent die niet iedereen heeft. En shield wall duurt 10 seconden en heeft een timer van 30 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 136453 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:33:
[...]

Gister met mijn pala zat ik in een groep met een priest die steeds zonder het te melden ging mindcontrollen. Dat is pas irritant, de party weet niet dat er opeens een mob minder is en, erger nog, dat ze kunnen fluiten naar healing. Echt verscheidene malen een squishy in nood omdat er niet gehealed werdt opeens.
Kick priest......

Heb je niet tegen hem gezegd dat hij voortaan zelf moet lvlen en niet zijn characters op E-bay moet kopen.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.