Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.459 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:46
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:16:
[...]

Nu is een rogue dan wel een waardeloze tank, maar met evasion en een leuke buff hou ik het lang genoeg uit om ze óf te laten healen, óf de mob alsnog af te maken.
Weet niet hoeveel hp je hebt, maar:

"Rend Blackhand's Mortal Strike crits you for 3121"

En dat was op op mijzelf met 7k armor.. auw :D

..niet dood trouwens :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mior op 20-06-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Ryceck

Constants and Variables

robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Lezen jongen, lezen. Ik zei "als je speelt met een priest die zijn taken kent". Dit impliceert meteen dat het door jouw genoemde punt irrelevant is.

En met slecht spelende warriors bedoel ik overigens ook warriors die tanken met een 2H. Houden meestal wel aggro, maar verliezen veel te snel HP.

En zoals yellow zegt: in een instance doe ik niets anders dan naar bars staren en renew, flash heal, en dispel spells gebruiken (edit: en de MT shielden als de situatie het toelaat). Incidenteel een greater heal en of prayer of healing als het echt nodig is.

Verder moet de MT blijven leven en daarvoor wijkt alles. Op een goede 2 plaats qua prioriteit komt de mage en of back-up tank. Alles daarnaast moet maar zorgen dat ze geen aggro krijgen en zal ik alleen healen als het kan en/of echt moet.
En verder speel je ook vaak in raids zoals scholo en strat en ubrs of niet?
De groepen die daar rondlopen van 3 tot 4 elites en een handje non-elites zijn meestal van zulk een formaat dat de halve groep aggro krijgt. Goede strategie van jou als je dan alleen de MT healt :)
Zal je erg in dank worden afgenomen door de rest van de groep welke met full-red armor bij drakkisath of de baron aankomt :)

Maybe ben ik te fanatiek hoor, maar in zulke instances als primary healer blijft iedereen leven. Als mijn MT op 40% zit en me rogue op 20% dan krijgt me rogue een heal, me MT een shield en mik ik er een inner-focus prayer of healing achteraan. Lukt dat niet, dan ist toch altijd degeen met laagste hp die voorrang heeft. En waarom denk je dan: heel simpel :) een tank alleen kan geen drol. Een tank heeft mages/rogues/hunters nodig voor de damage, zonder die is het gewoon een lousy-dmg-dealing meatshield. Dus rogues en andere classes zijn imo net zo belangrijk zo niet belangrijker dan de MT.
Zonder dmg ga ik gegarandeerd dood. En een tank @ 40% leeft 5seconden langer dan een rogue @ 20 :) dus kannik makkelijk een paar flashes erin gooien :)

Verder zou ik graag jou een raid/party willen zien doen in een echte instance (scholo/strat/DM) met 1 priest en de rest pallys en warriors, dus gewoon geen dmg-dealers erin zoals rogue/locks/mages. Zal me een langdradig zo niet doodsaai worden waar uiteindelijk de party het niet zal redden door gebrek aan dps :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Als mind control over is krijg je bijna met geen mogelijkheid die mob van die priest zijn aars.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:39:
[...]

Kick priest......

Heb je niet tegen hem gezegd dat hij voortaan zelf moet lvlen en niet zijn characters op E-bay moet kopen.
Hij dacht serieus dat hij ons hielp (en dat op level 46). De momenten dat ie zijn taak gewoon goed deed was het een goede priest op zich. Echter op momenten dat het even lekker liep (we vlogen door zul farrak heen) ging hij af en toe dat soort trucjes uithalen.

Nu ik trouwens toch aan het bitchen ben, wat vind men van shadowpriests die denken dat ze damage dealers kunnen zijn? Zelden zulke aggromagneten gezien als mindblast spammers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:54

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Muppet schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:28:
Als jij expose armor doet krijg je veel woorden die niet voor jonge lezers bestemd zijn om je oren. Sunder armor werkt daarna niet meer dus is het voor de warrior niet meer mogelijk (of iig erg moeilijk) om aggro terug te krijgen. dus happy tanking!
Ja, dat is waar, maar ik kan mijn aggro ten alle tijde laten vallen door een vanish te doen natuurlijk, en bovendien bespreek je zulke dingen van te voren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:26

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 136453 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:44:
[...]

Hij dacht serieus dat hij ons hielp (en dat op level 46). De momenten dat ie zijn taak gewoon goed deed was het een goede priest op zich. Echter op momenten dat het even lekker liep (we vlogen door zul farrak heen) ging hij af en toe dat soort trucjes uithalen.

Nu ik trouwens toch aan het bitchen ben, wat vind men van shadowpriests die denken dat ze damage dealers kunnen zijn? Zelden zulke aggromagneten gezien als mindblast spammers.
Die mensen kan ik niet uitstaan, ik ben een rogue en ik deal de dmg wel voor jullie. Heal mij en alles komt goed ;) Shadow is voor solo en niet voor group's ben ik van mening, maarja who am i?

Vaak meegemaakt dat mensen met priests naast me komen staan met hun wand/staff en mee komen rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:07:
[...]

mja die draconian is de enige die ik zou willen ipv me sacred protector (hopelijk komend weekend even halen die sacred) loop nu nog steeds met Rattlecage Buckler rond, ook leuk :) maar liever sacred of draconian :P
die sacred protector is zó lelijk, zelfs al gaf ie +50 stam en +50 str, dan zou ik em nog niet dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik speel zelf lock en wil mijzelf toch nog wel eens opofferen. Zoals die stenen elemantal in uldamon die uitelkaarvalt in kleinere varianten. Die racen altijd direct naar de priest. Een beetje hellfire doet dan wonderen (ondanks dat ikzelf dan wel eens het loodje leg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Phantom schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:42:
[...]

Weet niet hoeveel hp je hebt, maar:

"Rend Blackhand's Mortal Strike crits you for 3121"

En dat was op op mijzelf met 7k armor.. auw :D

..niet dood trouwens :P
Ja, dan is het ver klaar met je rogueje ja, maar op die situaties doel ik natuurlijk niet :P

Ik doel meer op situaties waar je met een 5 man party genoeg hebt, en je dus minder, en minder zware mobs hebt. Een boss zal ik never kunnen tanken, maar het kan wel eens nuttig zijn om de aggro 'af te pakken' van een ander als hij het lastig heeft. Onze priest heeft een macro die om hulp roept als ze aggro heeft, en dan weet ik dat ik die even moet gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:46:
[...]

Die mensen kan ik niet uitstaan, ik ben een rogue en ik deal de dmg wel voor jullie. Heal mij en alles komt goed ;) Shadow is voor solo en niet voor group's ben ik van mening, maarja who am i?

Vaak meegemaakt dat mensen met priests naast me komen staan met hun wand/staff en mee komen rammen :)
Naja, beetje helpen met een wand kan ik nog wel hebben, is geen probleem als je het op het hoofddoel van de MT doet. Mindblast blasten kan ik gewoon niet tegen. Alsof ze er voor niets in de beschrijving al bij hebben gezet dat het enorm veel aggro trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Muppet schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:34:
[...]

Last Stance is een talent die niet iedereen heeft. En shield wall duurt 10 seconden en heeft een timer van 30 minuten!
Dat mensen last stand niet hebben is hun verlies. Ik zeg ook, dan moet hij dat maar nemen (vriendelijk advies), ik ga er niet vanuit dat hij dat al heeft. Meeste warriors gaan pas een beetje defense als ze al hoger zijn, tot die tijd is het 't niet waard omdat je single player is iets minder fijn wordt. Anyhoo, volgens mij is de warrior waar wij het over hebben eind 40's begin 50's prima moment om defensive te gaan als hij hulp nodig heeft van een rogue voor zijn eind gevechten ;)

Shieldwall duurt 10 seconden en dat is meer dan genoeg voor een priest of druid om je weer lekker te toppen qua health. Het feit dat beide moves op een timer zitten (30 minuten en 10 minuten) maakt voor een boss niks uit. Tuurlijk je kan het maar een keer gebruiken, maar samen geven die twee moves je priest tien seconden de tijd en je kan zelf door tanken in die tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Yellow|A op 20-06-2005 15:53 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ryceck schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:43:
[...]

En verder speel je ook vaak in raids zoals scholo en strat en ubrs of niet?
De groepen die daar rondlopen van 3 tot 4 elites en een handje non-elites zijn meestal van zulk een formaat dat de halve groep aggro krijgt. Goede strategie van jou als je dan alleen de MT healt :)
Zal je erg in dank worden afgenomen door de rest van de groep welke met full-red armor bij drakkisath of de baron aankomt :)

Maybe ben ik te fanatiek hoor, maar in zulke instances als primary healer blijft iedereen leven. Als mijn MT op 40% zit en me rogue op 20% dan krijgt me rogue een heal, me MT een shield en mik ik er een inner-focus prayer of healing achteraan. Lukt dat niet, dan ist toch altijd degeen met laagste hp die voorrang heeft. En waarom denk je dan: heel simpel :) een tank alleen kan geen drol. Een tank heeft mages/rogues/hunters nodig voor de damage, zonder die is het gewoon een lousy-dmg-dealing meatshield. Dus rogues en andere classes zijn imo net zo belangrijk zo niet belangrijker dan de MT.
Zonder dmg ga ik gegarandeerd dood. En een tank @ 40% leeft 5seconden langer dan een rogue @ 20 :) dus kannik makkelijk een paar flashes erin gooien :)

Verder zou ik graag jou een raid/party willen zien doen in een echte instance (scholo/strat/DM) met 1 priest en de rest pallys en warriors, dus gewoon geen dmg-dealers erin zoals rogue/locks/mages. Zal me een langdradig zo niet doodsaai worden waar uiteindelijk de party het niet zal redden door gebrek aan dps :)
Moet ik toch mezelf weer even verdedigen ;)

Natuurlijk blijft iedereen leven wanneer mogelijk en krijgt de rogue de heal als het 20%/40% is. Ik had het over gelijke gevaarlijke lage HP-percentages. Dan krijgt de MT voorrang. Dat lijkt me vrij normaal.Ik heb dus nergens gezegd dat ik alleen de MT heal.

Verder hoe kom je erbij dat ik graag raids wil doen met alleen warriors en pally's? Ik geef je helemaal gelijk dat je het daar niet mee redt vanwege de te lage dps.

Of je leest mijn post verkeerd of je wilt hem gewoon graag verdraaien.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:50:
[...]

Dat mensen last stand niet hebben is hun verlies.Ik zeg ook, dan moet hij dat maar nemen (vriendelijk advies), ik ga er niet vanuit dat hij dat al heeft. Meeste warriors gaan pas een beetje defense als ze al hoger zijn, tot die tijd is het 't niet waard omdat je single player is iets minder fijn wordt.

Shieldwall duurt 10 seconden en dat is meer dan genoeg voor een priest of druid om je weer lekker te toppen qua health. Het feit dat beide moves op een timer zitten (30 minuten en 10 minuten) maakt voor een boss niks uit. Tuurlijk je kan het maar een keer gebruiken, maar samen geven die twee moves je priest tien seconden de tijd en je kan zelf door tanken in die tijd.
1e, Dat bepaal jij niet!

2e, aangezien die skill al gebruikt kan zijn moet je daar niet vanuit gaan!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

jevn schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:47:
Ik speel zelf lock en wil mijzelf toch nog wel eens opofferen. Zoals die stenen elemantal in uldamon die uitelkaarvalt in kleinere varianten. Die racen altijd direct naar de priest. Een beetje hellfire doet dan wonderen (ondanks dat ikzelf dan wel eens het loodje leg).
Qua kosten is het voor een warrior ook altijd duurder om dood te gaan dan een cloth of leerdrager.

Dus het snijdt nog hout ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muppet schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:43:
Als mind control over is krijg je bijna met geen mogelijkheid die mob van die priest zijn aars.
MC vind ik dan ook voornamelijk een solo-tactiek om groepjes te pakken die je niet tegelijk kan solo'en. In instances kan je het wel gebruiken, maar dan moet je zorgen dat de gecontrolde mob eerst dood gaat. Houdt dus feitelijk in dat je met 4 man zit te wachten tot de gecontrolde mob zich eindelijk heeft stukgevochten op de overige mobs. In instances wil ik wel een beetje tempo.

Gister een heerlijke zul farrak run gehad. Sap, sheep, 5 man op de overige mob, enz.
hele balk xp erbij haast (rested) en een paar leuke dingen om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04 22:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

[...]

Voor mindblast hoef je geen Shadow Priest te zijn :P Ik moet mezelf ook afleren zoiets in-combat echt niet te gebruiken, maar aangezien ik ook veel solo met m'n Holy Priest (lvl 35 nu) gaat het nog wel es fout :X

Ben nu al een tijdje als human Holy Priest bezig, tis weer es wat anders dan een NE Hunter (dies nu lvl 46, al 2 weken niet meer mee gespeeld). Vind het best leuk opzich. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Yellow|A schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:50:
[...]

Dat mensen last stand niet hebben is hun verlies.Ik zeg ook, dan moet hij dat maar nemen (vriendelijk advies), ik ga er niet vanuit dat hij dat al heeft. Meeste warriors gaan pas een beetje defense als ze al hoger zijn, tot die tijd is het 't niet waard omdat je single player is iets minder fijn wordt.
Ik ben zelf 31/20 build.. puur om te levellen eigenlijk. Nu dat wij warriors met 1.6 patch een gratis respec krijgen (scheelt weer 15g), zit ik er sterk over te denken om richting protection te gaan.

Mortal Strike wil ik eigenlijk niet opgeven (pvp'en is ook leuk), en 5% extra crit kans ook niet.. dus wordt het dan 31/5/15.

Last stand is ongetwijfeld nuttig, maar als je je priest een paar extra seconden wilt geven, kun je ook een major healing potion drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ryceck schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:43:
[...]

O+ O+
Als er nu eens meer mensen waren die inzien hoe belangrijk een Rogue kan zijn in een instance kan ik misschien eens een SM groep vinden zonder een half uur te lopen schreeuwen in IF.

Priests die weigeren te healen omdat mensen een macro hebben met een waarschuwing dat ze bijna dood zijn?
Dat is er voor hun, zodat ze makkelijker kunnen zien wie er sterfende is.
Dan kunnen ze zelf vragen of hij uit mag, een priest die daardoor spelers weigert te healen is heel snel uit de group...
Underplayed geeft je nog niet het recht om de baas van de group te spelen.

Opmerkingen als "MT is belangrijker dan mage/rogue locks" slaan ook nergens op, zullen we eens kijken wat er gebeurd als in een instance de locks/mage's en rogue's in een hoekje gaan zitten en een kampvuurtje maken?
Denk niet dat de MT dan veel plezier heeft in zn taak.

Elke class heeft een rol in een instance, iedereen moet meehelpen en iedereen is even belangrijk.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:35
Als mijn guild-priest iemand mindcontrolled kan hij niets met die persoon doen (geen spells oid)
Alleen melee gebruiken. Is er een manier om die spells toch te gebruiken? (Speler geen NPC)

Btw, gisteren even mijn epic mount gescored ;)
Gaat wel lekker snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Muppet schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:52:
[...]

1e, Dat bepaal jij niet!

2e, aangezien die skill al gebruikt kan zijn moet je daar niet vanuit gaan!!
Er staat ergens vriendelijk advies nergens dat de "almachtige" Yellow het zo bepaald heeft. Ontspan alsjeblieft, want als je er zo op inhakt is het geen discussie. Negeer wat ik zeg en ik kan ook prima jou filteren als dat nodig is. Blijkt nodig te zijn dus :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Voor mindblast hoef je geen Shadow Priest te zijn :P Ik moet mezelf ook afleren zoiets in-combat echt niet te gebruiken, maar aangezien ik ook veel solo met m'n Holy Priest (lvl 35 nu) gaat het nog wel es fout :X

Ben nu al een tijdje als human Holy Priest bezig, tis weer es wat anders dan een NE Hunter (dies nu lvl 46, al 2 weken niet meer mee gespeeld). Vind het best leuk opzich. :)
Van een holypriest mag je er vanuit gaan dat ie met zijn vingertjes van de mindblast knop afblijft in instances ;) (maar je hebt gelijk, elke priest hoort dat te doen)
Heb mijn priest op lvl 33 trouwens wel omgetoverd tot Shadow omdat ik er solo echt niet doorkwam. Hierna heb ik een halfzachte build van half shadow half holy genomen, omdat dat in groups weer fijner was. Uiteindelijk maar gewoon mee gestopt. lvl hem wel verder als mijn pala 60 is (over een heeeele lange tijd, aangezien ik wow steeds minder speel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

[...]

Heb toevallig dit weekend SM gedaan met een party met nog een priest. Die priest kon het makkelijk alleen aan met healen en toen ben ik shadow gegaan (ben nu nog fully shadowspecced - max. dmg). Ik deed dus wel gewoon samen met de mage die mee was verreweg de meeste dmg. Dus shadowpriests zijn uitstekende dmg dealers.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat als er maar 1 priest in de groep zit ik lekker MB moet gaan spammen. Gegarandeerde wipe als het druk wordt. Ik weet mijn plek in de instance. Gewoon als een idioot op knoppen rammen genaamd renew, flash heal, prayer of healing, PW:S en goed timen. Timing is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Ryceck

Constants and Variables

robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:51:
[...]

Moet ik toch mezelf weer even verdedigen ;)

Natuurlijk blijft iedereen leven wanneer mogelijk en krijgt de rogue de heal als het 20%/40% is. Ik had het over gelijke gevaarlijke lage HP-percentages. Dan krijgt de MT voorrang. Dat lijkt me vrij normaal.Ik heb dus nergens gezegd dat ik alleen de MT heal.

Verder hoe kom je erbij dat ik graag raids wil doen met alleen warriors en pally's? Ik geef je helemaal gelijk dat je het daar niet mee redt vanwege de te lage dps.

Of je leest mijn post verkeerd of je wilt hem gewoon graag verdraaien.
Dat was ff in reactie op de anti-rogue/pro-MT healing discussie die hier ontstaat maar nergens over gaat :) Iedereen gilt hier dat rogues/non-mt peeps niet moeten gillen om HP terwijl ook hun zonder HP doodgaan en net zo'n primaire rol vervullen als de MT.

Imo is uiteraard de MT primary target, als die dood gaat krijg ik de aggro en bennik dood. Maar dat wil niet zeggen dat de rest geen health verdient of het niet net zo hard nodig heeft. Ben iig blij dat je dat ook inziet :)

Lees net ff paar posts terug maarruuhhh: eensch met Demoterror :) Daar staat eik precies wattik ook bedoel :)
Anoniem: 136453 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Met zo'n macro zeg je gewoon "ik heb geen vertrouwen in mijn priest"
Das jouw mening :) Ik zie het als een welkome sturende aanvulling op mijn repertoire. Houdt me scherp zeg maar: "heal ze voordat ze gillen".

[ Voor 18% gewijzigd door Ryceck op 20-06-2005 16:04 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Woehahaha, gisteren met mn lvl 34 priest in STV wat met alliance geklierd! Ik en een lvl 60 priest en n lvl 32 mage hadden een lvl 31 paladin gevonden.

Een tijdje mindcontrolde ik hem de hele tijd, en daarna werd hij gesheeped etc... later kwam ik op het (al zeg ik het zelfs) briljante idee om een pc troll te mind controllen en die om de beurt met de paladin laten vechten :D Eerst de troll MC-en en de paladin aanvallen, als de troll dood is, paladin sheep: Nieuwe troll halen, paladin MC, paladin met troll laten vechten :P

Dit hebben we zo'n 10 minuten volgehouden (lame, maar erg leuk :P) en toen kwam n lvl 60 vriendje mij en die mage doodmaken. Toen zijn we maar weggegaan :D

Een tijdje terug heb ik ook met mn warrior in de gurubashi arena die kist gewonnen, dr zit alleen maar troep in! :P En 1 trinket waar je een quest mee begint die je vraagt 12 keer zon trinket te winnen, om arena grandmaster te worden. Zit daar nog iets leuks aan vast eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Demoterror schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:56:
[...]

Priests die weigeren te healen omdat mensen een macro hebben met een waarschuwing dat ze bijna dood zijn?
Dan kunnen ze zelf vragen of hij uit mag, een priest die daardoor spelers weigert te healen is heel snel uit de group...
Met zo'n macro zeg je gewoon "ik heb geen vertrouwen in mijn priest"
Een priest doet niets anders dan healen (als het goed is), dus hij ziet echt wel of healing nodig is of niet. Dat heeft niets met de baas spelen te maken, het is gewoon vervelend.
Ik moet wel zeggen dat ik die scriptjes vrij weinig zie en ze ook bijna altijd wel uit gaan na het een keer te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

O+ O+
Als er nu eens meer mensen waren die inzien hoe belangrijk een Rogue kan zijn in een instance kan ik misschien eens een SM groep vinden zonder een half uur te lopen schreeuwen in IF.

Opmerkingen als "MT is belangrijker dan mage/rogue locks" slaan ook nergens op, zullen we eens kijken wat er gebeurd als in een instance de locks/mage's en rogue's in een hoekje gaan zitten en een kampvuurtje maken?

Elke class heeft een rol in een instance, iedereen moet meehelpen en iedereen is even belangrijk.
LOL, sure.. alle classes zijn nodig in een groep, maar je moet niet vergeten dat als de MT neergaat dat 't in high lvl instances vrij vaak gewoon een whipe betekent.. Dus waarom denk jij nou dat een warrior prioriteit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:58:
[...]

Heb toevallig dit weekend SM gedaan met een party met nog een priest. Die priest kon het makkelijk alleen aan met healen en toen ben ik shadow gegaan (ben nu nog fully shadowspecced - max. dmg). Ik deed dus wel gewoon samen met de mage die mee was verreweg de meeste dmg. Dus shadowpriests zijn uitstekende dmg dealers.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat als er maar 1 priest in de groep zit ik lekker MB moet gaan spammen. Gegarandeerde wipe als het druk wordt. Ik weet mijn plek in de instance. Gewoon als een idioot op knoppen rammen genaamd renew, flash heal, prayer of healing, PW:S en goed timen. Timing is alles.
Het gaat niet om het feit dat ze geen damage doen (integendeel, ze doen massa's damage)
Het probleem is alleen dat je met blindblast gewoon belachelijk veel aggro trekt. Op zich is gewoon met je wand knallen en af en toe een MB op het doel van je tank geen punt natuurlijk.
Een priest als pure damage dealer vind ik alleen een te grote aggromagneet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryceck schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:00:
[...]

Das jouw mening :) Ik zie het als een welkome sturende aanvulling op mijn repertoire. Houdt me scherp zeg maar: "heal ze voordat ze gillen".
Sommige mensen gillen alleen te snel en teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

[...]

O+ O+
Dat heeft meer te maken met het feit dat er teveel rogues zijn op de meeste servers.
Priests die weigeren te healen als er vriendelijk gevraagd is om dat ding uit te zetten. Dat is iets heel anders. Mensen die nog nooit een priest gespeeld hebben, begrijpen gewoon niet dat ik heel goed aan je balkje kan zien of je doodgaat of niet. Meestal ben ik tijdens belangrijke gevechten toch veel meer gefocust op die balkjes. Die macro is gewoon niet nodig (bij mij). Ik zal dus altijd vragen om die uit te zetten.
Heeft daar niets mee te maken. Als ik het idee heb dat je meer dmg moet gaan doen, roep ik ook niet om "deal dmg, deal dmg".
De MT kan (als het goed is) de meeste klappen vangen en moet dus aggro houden om de rest van de groep het makkelijk te maken. Je hebt een heel team nodig natuurlijk. Waar het om gaat is dat ik bij een keuze voor de rogue of de MT voor de MT kies (dus op dat moment belangrijker). Als de tank doodgaat gaan opeens de pure dmg dealers klappen krijgen. Aan het eind van een zwaar gevecht is mijn mana al redelijk ver heen, als dan de rogue en/of de mage klappen op hun leather/cloth gaan krijgen is het bijna niet uit te houden. Dan maar een iets langer gevecht die we makkelijk levend eruit trekken.
Eens (in zoverre dat je elkaar nodig hebt om je doel te bereiken, in gevaarlijke situaties zijn MT en MH het belangrijkst).

[ Voor 4% gewijzigd door robbertinho op 20-06-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Lezen jongen, lezen. Ik zei "als je speelt met een priest die zijn taken kent". Dit impliceert meteen dat het door jouw genoemde punt irrelevant is.
ook al KENT de priest zijn taken kan hij nog steeds waardeloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
robbertinho schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:58:
[...]

Heb toevallig dit weekend SM gedaan met een party met nog een priest.
Dat was toch niet op Stormscale of wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
[...]

.. en iedereen is even belangrijk.
Zeker niet mee eens. Als ik in ubrs zit, en ik zie dat een priest en een rogue beide een add hebben, ga ik voor de priest.

Waarom? Omdat de priest voor de raid belangrijker is dan de rogue. Een rogue doet 'alleen' damage, net als de mages/warlocks/etc.

Face it.. een rogue wordt beschouwt als just-another-damage-dealer. Jij kunt vinden van niet, group leaders vinden vaak van wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Mior op 20-06-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:09:
[...]

ook al KENT de priest zijn taken kan hij nog steeds waardeloos zijn.
Ok, dan verschillen wij van mening, geen punt dus.

@Ghostie: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

RaseriaN schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:32:
[...]

Veel plezier met 'even' tanken als die gast jou gewoon voor 300 per hit ramt (Noxxious boss in Mauradon) en dat dan ook gewoon blijft volhouden.. dat tank ik niet lang (ook met Evasion niet)
Heb die fout ook 1x gemaakt door Expose Armor te doen (zit naast rupture..) was de warrior niet blij mee :(
Ik ben het hier wel een beetje met HTT eens. Gisteren in DM werd eerst de priest *ARGH* en daarna de main tank gesacrificed (talk about bloody bad-luck!) Mooi wel dat de rogue met Evasion het lang genoeg uithield (potion, prep, evasion no2) om die demon plat te slaan. Was wel ff kicken om te zien:)

Nou ben ik geen fan van rupture (heb ik ook niet op mijn taakbalk!), maar soms, heel soms moet je als rogue klappen vangen (bijvoorbeeld als er adds komen die de healers proberen op te eten). Een rogue met Evasion houdt het langer uit dan je denkt.

Ik lees ook vaak dat "Je bent een Noob als je agro van MT afhaald"... In een ideale, gecontroleerde situatie, ja. Maar je MT zal net een stun krijgen terwijl ik een 5 punt evisc uithaal, of de mage doet een vette nuke crit.

Soms, soms gaat het allemaal anders dan je denk en houdt de MT de aggro niet. het kan zelfs heel positief zijn:) Gisteren hadden we een Boss die stuiterde tussen priest, MT en mij... en die MT was toch ff een volledig uitgerustte Onyxia-ervaren tank. Die engerd wist een seconde of 5 ff niet wie hij precies moest slaan. Gezien het feit dat hij klappers van 800+ deed was dat wel prettig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 136453 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:06:
[...]

Sommige mensen gillen alleen te snel en teveel :)
Klopt. Ik gil nooit, maar moet zeggen dat het af en toe wel eng is om zo low op je hp te zitten. Als ik solo quest of grind, laat ik mijn hp nooit onder 50% komen, omdat je ook met gankrisico's zit natuurlijk. Als je in een instance zit, moet je soms iets verder gaan om die ene mob af te maken, en dat is een eng gevoel, als rogue, met een leren jasje aan, op 10% hp :P

Daarom zorg ik altijd dat mijn vanish en eventueel een potion binnen handbereik zijn, en ik duw voortdurend op feint, om alle aggro zoveel mogelijk weg te houden. Dat, ik combinatie met rupture, welke ik geboost hebt via mijn talents, kan ik redelijk low-profile toch veel schade doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:18:
[...]

Klopt. Ik gil nooit, maar moet zeggen dat het af en toe wel eng is om zo low op je hp te zitten. Als ik solo quest of grind, laat ik mijn hp nooit onder 50% komen, omdat je ook met gankrisico's zit natuurlijk. Als je in een instance zit, moet je soms iets verder gaan om die ene mob af te maken, en dat is een eng gevoel, als rogue, met een leren jasje aan, op 10% hp :P
Wij priests houden van iedereen, dus ook van jou :>
Ik heb een breed scala aan metertjes en balkjes om zo goed mogelijk te healen, die hou ik nonstop in de gaten. 10% is echter wel heel close als je een mob op je hebt, tegen die tijd krijg je wel een heal :)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 136453 op 20-06-2005 16:22 . Reden: typtyfus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik vind het vaak zonde om prep alleen voor de evasion of sprint te 'mis'bruiken. Als ik dan toch alleen moet tanken om wat voor reden dan ook, gebruik ik eerst de evasion, dan vanish, cheapshot, prep, en weer evasion. Zelfde effect en wel 4sec stun plus 3 combopoints erbij. Dat maakt het weer iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 136453 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:21:
[...]

Ik heb een breed scala aan metertjes en balkjes om zo goed mogelijk te healen, die hou ik nonstop in de gaten. 10% is echter wel heel close als je een mob op je hebt, tegen die tijd krijg je wel een heal :)
Als de situatie het toelaat krijg je misschien wel 2 flashes. That should do the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 136453 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:21:
[...]

Ligt er ook een beetje aan hoe het loopt natuurlijk. Niks mis met een heal, maar soms is het echt niet nodig om te healen. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik niet zo gauw mezelf toesta dood te gaan. Als ik weet dat het nut gaat hebben voor de groep wel, maar bij regulier vechten zal ik altijd op 10% vanishen, bandagen, en weer doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:22:
Ik vind het vaak zonde om prep alleen voor de evasion of sprint te 'mis'bruiken. Als ik dan toch alleen moet tanken om wat voor reden dan ook, gebruik ik eerst de evasion, dan vanish, cheapshot, prep, en weer evasion. Zelfde effect en wel 4sec stun plus 3 combopoints erbij. Dat maakt het weer iets makkelijker.
Cheap shot werkt niet op de bosses die ik bevecht:) En in het bovenstaande geval was de rogue "last man standing". Hij kan wel vanishen, maar dan healt de baas weer. Hij gokte (terecht!) dat hij het net kon winnen. het was wel een 4 mans corpse run, maar we hadden wel mooi die blauwe items waar we toch zo'n instance voor ingaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Dus jij zet eva aan, vanished dan, cheapshot prep en dan weer eva?
Waarom zet je eva dan de eerste keer aan als je toch meteen vanished?
Of mis ik iets?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 51661 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:00:
Woehahaha, gisteren met mn lvl 34 priest in STV wat met alliance geklierd! Ik en een lvl 60 priest en n lvl 32 mage hadden een lvl 31 paladin gevonden.

Een tijdje mindcontrolde ik hem de hele tijd, en daarna werd hij gesheeped etc... later kwam ik op het (al zeg ik het zelfs) briljante idee om een pc troll te mind controllen en die om de beurt met de paladin laten vechten :D Eerst de troll MC-en en de paladin aanvallen, als de troll dood is, paladin sheep: Nieuwe troll halen, paladin MC, paladin met troll laten vechten :P

Dit hebben we zo'n 10 minuten volgehouden (lame, maar erg leuk :P) en toen kwam n lvl 60 vriendje mij en die mage doodmaken. Toen zijn we maar weggegaan :D
Oh man, ik krijg ineens inspiratie :P Geweldig! Gisteren ook, staan we klaar om Molten Core te doen, word ik ineens gewhispered door een lvl 16 troll rogue "Are your guild good?" dus ik een beetje met 'm lullen dat daar niks van klopt en dat we eigenlijk nog wel troll rogues zoeken om de rassenpopulatie in de guild wat te balanceren. Die gast helemaal geinteresseerd, dus ik zeg 'm dat ie onze GM moet whisperen met de vraag om de secret quest te doen om ons te joinen.

En prompt onze GM een whisper van hem. Dus hij die secret quest doen "Get the secret teleport" hij naar de dichtstbijzijnde inn, de Hearthstone uit zijn backpack halen en op de Innkeeper laten vallen, en dan Ja klikken op de vraag die hij krijgt. Daarna krijgt hij een Join Group optie die hij aan moest klikken (wij natuurlijk gelijk een Raid invite naar hem toen hij bevestigde dat hij dit gedaan had) en toen die lvl 16 naar Kargath gesummoned zonder hearth :D

(Uiteraard hebben we hem netjes verteld dattie een nieuwe Hearthstone van de Innkeeper krijgt en kreeg ie een portalletje terug naar Orgrimmar, maar man wat een lol :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:29:
[...]

Dus jij zet eva aan, vanished dan, cheapshot prep en dan weer eva?
Waarom zet je eva dan de eerste keer aan als je toch meteen vanished?
Of mis ik iets?
Nee, eerst evasion, dan 15 sec uitvechten natuurlijk, en dan een vanish, en weer openen met cheapshot. In het voorbeeld was het eva, prep, en weer eva. Dan heb je wel 30 sec eva, maar je heb een prep gebruikt zonder vanish, en dat vind ik dan zonde.

Dus ik doe eva, *vecht mep mep* vanish *poof* cheapshot, mep mep, rupture, evasion, mep mep mep etc. Dan heb je nog steeds 30 sec eva, maar wel met 4sec stun en wat bonus combo points erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 139886 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:27:
[...]

Cheap shot werkt niet op de bosses die ik bevecht:) En in het bovenstaande geval was de rogue "last man standing". Hij kan wel vanishen, maar dan healt de baas weer. Hij gokte (terecht!) dat hij het net kon winnen. het was wel een 4 mans corpse run, maar we hadden wel mooi die blauwe items waar we toch zo'n instance voor ingaan:)
Dan is het chapeau voor die rogue :D

Idd, als je laatstes bent moet je niet vanishen, zou jammer zijn. Ik weet niet hoe pittig die mob in kwestie was, nog nooit geweest, maar als het een instance was waar je 5 man voor nodig had was het vast heel lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Anoniem: 114195 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:32:
[...]

Oh man, ik krijg ineens inspiratie :P Geweldig! Gisteren ook, staan we klaar om Molten Core te doen, word ik ineens gewhispered door een lvl 16 troll rogue "Are your guild good?" dus ik een beetje met 'm lullen dat daar niks van klopt en dat we eigenlijk nog wel troll rogues zoeken om de rassenpopulatie in de guild wat te balanceren. Die gast helemaal geinteresseerd, dus ik zeg 'm dat ie onze GM moet whisperen met de vraag om de secret quest te doen om ons te joinen.

En prompt onze GM een whisper van hem. Dus hij die secret quest doen "Get the secret teleport" hij naar de dichtstbijzijnde inn, de Hearthstone uit zijn backpack halen en op de Innkeeper laten vallen, en dan Ja klikken op de vraag die hij krijgt. Daarna krijgt hij een Join Group optie die hij aan moest klikken (wij natuurlijk gelijk een Raid invite naar hem toen hij bevestigde dat hij dit gedaan had) en toen die lvl 16 naar Kargath gesummoned zonder hearth :D

(Uiteraard hebben we hem netjes verteld dattie een nieuwe Hearthstone van de Innkeeper krijgt en kreeg ie een portalletje terug naar Orgrimmar, maar man wat een lol :D)
:o Das ook een goeie! :D :D

Het probleem met die paladin is dat we m niet konden vertellen dat wij m niet dood wilden maken (hoewel dat MC-en en sheepen misschien wel vernederender is :P) maar alleen wat gingen klieren :D

Telkens als hij een paar seconden zn char kon bedienen hakte hij in op de mage, ik MC hem weer en ren (ik kon het niet over mn hart verkrijgen hem in een temple vol met trolls neer te zetten) weer ver weg zodat de mage hem weer kan sheepen na de MC :P Echt geweldig gelachen toen 8)

Trouwens, je kan mounted allies ook MC-en kwam ik gisteren achter, dat is ook wel eens leuk om zelf met zon paardje te rijden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 10:26

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:36:
[...]

Idd, als je laatstes bent moet je niet vanishen, zou jammer zijn. Ik weet niet hoe pittig die mob in kwestie was, nog nooit geweest, maar als het een instance was waar je 5 man voor nodig had was het vast heel lastig :P
Ook een leuke als je bijna af bent.. gouge ->kidney shot (als het goed is heb je genoeg combopoint's, ie 3 a 4) en dan ff healen... heb ook weleens een sprint gebruik om afstand te maken voor langere healing.. met heavy runecloth krijg je wel 4 a 5 healing ticks en dat is 1250hp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:01
Ik probeer preparation zo vaak mogelijk te gebruiken eigenlijk, anders gaatie een beetje 'verloren' IMO. Ook soms voor maar 1 skill. Straks op 55 devilsaur leggings halen om zo de set bonus te krijgen. Vraag me af wat voor gear ik nog meer zal halen :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Imodium schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:39:
Ik probeer preparation zo vaak mogelijk te gebruiken eigenlijk, anders gaatie een beetje 'verloren' IMO. Ook soms voor maar 1 skill. Straks op 55 devilsaur leggings halen om zo de set bonus te krijgen. Vraag me af wat voor gear ik nog meer zal halen :)
Ja, hij is gratis, net als evasion en sprint, dus gebruik hem graag zoveel mogelijk, maar wel nuttig. Ik zal geen evasion aanzetten als ik weet dat er nog een mob aan zit te komen die heel zwaar zal zijn.

Wat betreft die speciale rogues setjes, vullen devilsaur en stormshroud elkaar aan? Dat je van 1 set hand en chest hebt, en van de andere shoulders pants en feet? ofzo?

Ik kan maar 1 richting kiezen met LW, maar misschien dat ik zelf dan voor tribal kan gaan en de elemental onderdelen door een ander laat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:36:
[...]

Die boss is eigenlijk niet zo heel erg lastig, maar hij doet een "sacrifice"attack, wat betekend dat je machteloos op een altaar ligt en heel hard doodgaat. Je kan dat wel overleven, maar dan moet je echt ff 10 seconden volledig gehealed worden.

In ons geval hadden gewoon vette pech: Eerst priest weg, toen warrior, toen ging natuurlijk de shammie plat door die demon en werd ik weggecrit voordat ik mijn potion kon zuipen _/-\o_

Iedereen heeft wel eens een wipe meegemaakt door botte pech en ik dacht dat we dat weer meemaakten. Dus daar lag ik al balend (wipe) zag ik mijn collega rogue die gast ff "soloen" ... die demon was uiteraard al bijna dood, maar het was en bleef erg stoer 8)

Dire Maul is een erg leuke dungeon (East kan zelfs zonder priest, met alleen een shaman als healer). Omdat je gedwongen bent om het met vijf man te doen zijn North en West eigenlijk moeilijker dan Stratholme (das met tien man gewoon een eitje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:45:
Ja, dat is waar, maar ik kan mijn aggro ten alle tijde laten vallen door een vanish te doen natuurlijk, en bovendien bespreek je zulke dingen van te voren :)
Leuk als je Warrior dood is. Ra ra wie dan de mob op z'n dak krijgt?

Een rogue mag NIET geraakt worden door een mob. Leather armour = veel damage = veel aggro voor healer. Een healer die 2 targets van 1 mob moet healen krijgt praktisch gegarandeerd aggro, en veel ook.

Wat bedreft die MC-ende Priest. Vertel 'em gewoon dat 'ie moet kappen en dat je anders wel een ander zoekt. MC is veel te gevaarlijk, tenzij je een MC pull doet en zorgt dat die mob zo goed als dood is voordat MC uitgewerkt is. Een mob met 100% HP die uit MC komt, gaat voor een snelle McPriest, met extra saus.
Hij had het over healing prioriteit. Dan is de MT altijd belangrijker. In de meeste gevallen gaat het hele zaakie tits up als de MT doodgaat. Een keer een rogue moeten missen is niet zo'n ramp.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 20-06-2005 17:03 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:45:
[...]

Ja, hij is gratis, net als evasion en sprint, dus gebruik hem graag zoveel mogelijk, maar wel nuttig. Ik zal geen evasion aanzetten als ik weet dat er nog een mob aan zit te komen die heel zwaar zal zijn.

Wat betreft die speciale rogues setjes, vullen devilsaur en stormshroud elkaar aan? Dat je van 1 set hand en chest hebt, en van de andere shoulders pants en feet? ofzo?

Ik kan maar 1 richting kiezen met LW, maar misschien dat ik zelf dan voor tribal kan gaan en de elemental onderdelen door een ander laat maken.
Als ik de patchnotes mag geloven gaan ze Stormset boosten (mag ook wel, want de set bonus ZUIGT). Ik zelf heb nu de Devilsaurset(Gloves/pants)+Storm shoulders en Chest. De bonus op de devilsaur set is gewoon een stuk beter als die domme stormset bonus.

Ik raad je STERK aan om voor Tribal te gaan, omdat dat veel en veel makkelijker is.

Een devilsaur set is makkelijk te maken(Gewooon devilsaurs slopen, en das een eitje op lvl 60) en goed verkoopbaar. De storm set is niet alleen duur qua ingredienten (essence of air) , maar ook omdat de recepten voor shoulders en chest veel werk kosten om te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Qua kosten is het voor een warrior ook altijd duurder om dood te gaan dan een cloth of leerdrager.

Dus het snijdt nog hout ook :P
Gaat je materiaal vooral achteruit als je doodgaat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 139886 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:03:
[...]

Als ik de patchnotes mag geloven gaan ze Stormset boosten (mag ook wel, want de set bonus ZUIGT). Ik zelf heb nu de Devilsaurset(Gloves/pants)+Storm shoulders en Chest. De bonus op de devilsaur set is gewoon een stuk beter als die domme stormset bonus.

Ik raad je STERK aan om voor Tribal te gaan, omdat dat veel en veel makkelijker is.

Een devilsaur set is makkelijk te maken(Gewooon devilsaurs slopen, en das een eitje op lvl 60) en goed verkoopbaar. De storm set is niet alleen duur qua ingredienten (essence of air) , maar ook omdat de recepten voor shoulders en chest veel werk kosten om te vinden.
Weet je toevallig ook waar ik tribal kan leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat denk je dat er gebeurt als de priest net onder jou op de hatelist staat? Met vanish wipe je alle hate toch? Duurt dan wel ff voordat je weer aggro hebt ofniet?
jevn schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:05:
10% dacht ik, 25% als je ressed bij de spirit healer.

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 20-06-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

jevn schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:05:
[...]

Je raakt 10% kwijt als je doodgaat door de hand van een mob. Ik moet, wil ik in normale combat 10% kwijtraken, toch een klein uurtje flink doorgrinden/vechten, en dan nog moet ik heel wat opvangen wil ik 10% kwijtraken, leather is op zich goed te doen.

Repareren heeft me nog nooit meer dan 1 goud gekost, zelfs niet in extreme gevallen waar ik spirit ress moest doen (wel close, 97 silver) terwijl warriors, voorzover ik begrepen heb, soms voor meerdere goudstukken het schip ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:07:
[...]

Wat denk je dat er gebeurt als de priest net onder jou op de hatelist staat? Met vanish wipe je alle hate toch? Duurt dan wel ff voordat je weer aggro hebt ofniet?

[...]

10% dacht ik, 25% als je ressed bij de spirit healer.
Klopt, dus het is zaak dat ik snel potion/bandage gebruik om er weer terug in te gaan. Een expose doet het altijd goed.

Ik weet zeker dat jij 100 situaties zult kunnen (en willen) bedenken waarin je mijn verhaal als onzin kunt bestempelen. Maar feit blijft dat het strategisch best van nut kan zijn om te weten dat je als het zo uitkomt in staat bent aggro te pakken en weer te droppen, ongeacht de persoon die je daarmee wilt 'redden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Jevn: Als je doodgaat krijgt alles wat je op dat moment aanhebt 10% schade. Plate en chain kosten meer om te repareren dan leer of cloth. Je leert ermee leven, maarja het kost toch wel geld als je een paar keer doodgaat.

Volgens mij zit tribal toch in Ferelas? Kan me vergissen, maar dacht dat het daar zit.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:10:
Ik weet zeker dat jij 100 situaties zult kunnen (en willen) bedenken waarin je mijn verhaal als onzin kunt bestempelen. Maar feit blijft dat het strategisch best van nut kan zijn om te weten dat je als het zo uitkomt in staat bent aggro te pakken en weer te droppen, ongeacht de persoon die je daarmee wilt 'redden'.
Joh, doe even rustig.

Het gaat er gewoon om dat als een rogue moet gaan tanken, je in een vicieuze cirkel terecht komt. De rogue moet in leven blijven omdat de priest anders aggro krijgt, maar omdat een rogue in verhouding veel
damage krijgt, heeft 'ie veel healing nodig, waardoor de priest weer meer aggro krijgt. Je kunt als de maintank dood gaat, en jij vanished, exposen wat je wil, maar je krijgt never nooit niet de aggro van de priest af. Ik heb het hier dus over bossfights, die duren een tijd, dus wordt er over een lange periode hate opgebouwd. Als jij alle hate dumped ga je dat gewoon niet meer inhalen.

Je kunt beter een Druid in direbear form laten tanken, die heeft veel meer armour, en kan bovendien zichzelf healen.

Ik snap best dat je als rogue graag de held uithangt, maar een rogue die willekeurig aggro pakt en dumpt is gewoon gevaarlijk. Ik kan ook best aggro pakken, en kan het net zo makkelijk kwijtraken (FD), maar ik weet dat als ik Feign de priest dood is. Vergis je niet, je hebt in end-game instances echt geen 10 seconden ofzo hoor voordat een priest dood is, dat gaat HEEL snel bij bijvoorbeeld Baron Rivendare die 3100 damage crit op een Paladin. Daarom is het zo belangrijk een goeie main tank te hebben, als je die kwijtraakt is praktisch altijd de priest de klos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:36:
[...]

hahahahha, is een vergelijken die totaal nergens op slaat..... en die vraag om de heal is pas als je al bijna dood bent en daar is niks onbeleefds aan.....
Vragen om heals vind ik ook irritant, een script kan ik dan nog wel mee leven maar wanneer warriors bij 50% HEAL gaan lopen schreeuwen dan snappen ze het niet helemaal geloof ik.

Ik ben er om je in leven te houden, niet het hele gevecht @ 100%. Een Greater Heal is veel mana efficienter dan tig flash heals. En ik mag toch wel hopen dat ik na 60 levels door heb hoe ik die moet timen. Dus wanneer de warrior dan tegen de 30% aanzit en denkt dat er geen heal aan zit te komen terwijl ik op 50% al begonnen was met mijn 4 seconde durende Greater Heal moeten ze zich er niet slap tegen aan bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
keldon schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:01:
[...]

Vragen om heals vind ik ook irritant, een script kan ik dan nog wel mee leven maar wanneer warriors bij 50% HEAL gaan lopen schreeuwen dan snappen ze het niet helemaal geloof ik.

Ik ben er om je in leven te houden, niet het hele gevecht @ 100%. Een Greater Heal is veel mana efficienter dan tig flash heals. En ik mag toch wel hopen dat ik na 60 levels door heb hoe ik die moet timen. Dus wanneer de warrior dan tegen de 30% aanzit en denkt dat er geen heal aan zit te komen terwijl ik op 50% al begonnen was met mijn 4 seconde durende Greater Heal moeten ze zich er niet slap tegen aan bemoeien.
bij 50%? ik zei bij 15% volgens mij (anders was het een typfout)... 15% betekend bij mij 2/3 klappen en ik ben weg... lullig als MT zijnde.... bij 50% is inderdaad nutteloos.... maargoed sommige hebben het liever wel en sommige niet.... en daarbij zie ik wel wanneer er geheald word, die groene cijfertjes zijn er niet voor niets.... maar als ik bij 30%~15% geen heal zie word het behoorlijk benauwd en kan het afgelopen zijn (wat tot nu toe elke keer het geval is geweest)....

De reden dat ik die automessage genomen heb is omdat ik tot nu toe alleen maar "slechte" healers heb gehad, ben toch een aantal keren MT geweest en in 9 van de 10 gevallen een whipe omdat ik als eerste dood was..... en dan gebruik ik nog grote potion en healthstone.... dus misschien is mijn vertrouwen in healers inderdaad niet echt aanwezig en moet dat weer opgebouwd worden.... de tijd zal het leren lijkt me.....

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 20-06-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147314

[...]
En ik mag toch wel hopen dat ik na 60 levels door heb hoe ik die moet timen.
Lvl 60 zegt nix, er lopen dan nog zat noobs rond.. Zeker healers..

edit: Schattig geleuter over trash blade / phantom blade :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 147314 op 20-06-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:07:
[...]

Repareren heeft me nog nooit meer dan 1 goud gekost, zelfs niet in extreme gevallen waar ik spirit ress moest doen (wel close, 97 silver) terwijl warriors, voorzover ik begrepen heb, soms voor meerdere goudstukken het schip ingaan.
Full repair (alle items die ik aan heb helemaal stuk) leuk rood poppetje, sword & shield in me beeld kost me nu 7g56, maar dan moet ik wel aardig wat keren dood gaan voordat alles stuk is.....

meestal zit ik rond de 1~3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

[...]
.. Dus wanneer de warrior dan tegen de 30% aanzit en denkt dat er geen heal aan zit te komen terwijl ik op 50% al begonnen was met mijn 4 seconde durende Greater Heal..
Het zal aan mij liggen, ik ben geen healer. Maar als je het zo aanpakt bij de bossfights, heb je dan niet een ontzettend probleem als op de 35% jij nog 1 sec moet casten en Borelgore crits you for 2500? of zoals ergens in een vorige pagina 'Rend Blackhand's Mortal Strike crits you for 3121'.? Dan kun je wel normaliter op tijd zijn met je heal, maar af en toe heb je pech en krijgt je MT een crit van half zn health bar. Als je dan standaard de heal pas aflevert bij de 30% is je MT gewoon hardstikke dood. Alle healers die ik tot nu toe mee gehad heb in party doen daarom constant kleine beetjes ipv 1 keer veel. mana-intensiever, maar een stuk veiliger. als er dan ineens zo'n dikke crit komt shielden ze de tank, flinke heal dr op en weer terug naar de orde van de dag. Te laat zijn ze nooit, en ik heb ze ook nooit zonder mana gezien tijdens een gevecht.

[ Voor 4% gewijzigd door GTOfire op 20-06-2005 18:30 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 25-03 11:39

Boekster

Naimoholic

Flash Heal is ook je grote vriend in gevechten, net als je shield. Greater heal is een skill die je vrijwel alleen op je MT gebruikt.

Je kunt als priest best gaan DD'en, maar dna moet je daar echt op speccen (nee, niet alleen shadow, maar ook agro vermindering).

MC is een leuke skill als je een extra healer bij je hebt. Anders is het een nono. Teen eerste omdat je dan de groep niet kunt healen (vinden ze niet leuk :P ) en te ntweede om jou te healen als de mob nog leeft na de MC ;) .

Een priest is gewoon een healslet in een instance, solo is shadow echter veel fijner. Respeccen zou ik ook niet doen voordat ik lvl 60 ben. Ook ga ik niet in op raid invites voor Scholo/Strat/LBRS/UBRS enz. voordat ik lvl 60 ben. XP krijgen duurt gewoon te lang.

Wat betreft het macro-verhaal:
Het is echt irritant als mensen een macro hebben die dat roept. Waarom is een priest mee? Om te letten op je health bar. Het is erg irritant als je dan de hele tijd te horen krijgt van diegene dat je daar op moet letten. Netjes vragen of ze het uit willen zetten is genoeg. Bij niet luisteren laat ik ze gerust dood gaan, kost ze een stuk meer dan ik. (plate is DUUR :X ). Ik ben niet achterlijk, je kunt er gewoon vanuit gaan dat ik op je bar let. Daar heb ik echt geen macro voor nodig. Wat ik een nuttigere macro vind, is een agro-macro voor de druid of priest.
Een warrior die niet in defensive gaat in Instances na SM laat ik ook dood gaan, helemaal als ze ook nog een keer een 2-hander blijven hanteren. Ik ga niet al m'n mana daaraan verspillen, het is gewoon niet effiecient genoeg. Als ze dan roepen dat ze anders te weinig damage doen en geen agro kunnen houden, dan ben ik weg. Ik heb zelf een warrior, dus ik weet hoe het moet. Het is erg irritant om de priest zoveel mogelijk mana te laten verspillen, en er vervolgens achter te komen dat hij te weinig had. Gewoon niet doen. Die 20% minder damage die je van een shield krijgt en van defensive is ook weer 20% minder heals en dus 20% meer mana voor de priest. De damage die je doet is misschien maar de helft, maar de lhelft van 10% is 5%, dus dat maakt geen ruk uit.

Dus voor alle warriors:
Je hebt abilities om agro te houden, als je at op damage moet doen, reroll alsjeblieft.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
een warrior met 2h is idd geen tank, je zal mij ook nooit in een instance zien met een 2h of dual wield.... altijd 1h+shield....

het enige wat ik op mobs doe is shield bash, sunder, revenge, stun, disarm en demo shout en ik gebruik de taunt alleen als de mob richting de healer/mage/warlock rent (of een ander mob natuurlijk) met deze combo kan ik met gemak 3~4 mobs op me houden, zolang iedere DMG dealer op het poppetje staat te rammen waar ik me focus op heb....

ik gebruik ook me WotF , anti-fear en anti immobilize (die grunt trinket) vaak, om snel los te komen als een mob wegrent naar een cloth wearer

edit: ik vergeet shield block....

[ Voor 17% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 20-06-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 20:46

Mojo

The Power Within

Ik kan zelf Prima tanken met een 2hander inderdaad. Wil alleen niet zeggen dat ik het doe :). Soms is het juist wel even prettig om een 2H te hebben.

Ik was laatst in Scholomance met een 10-man Raid party. Als Off-tank though. Eindbaas: Berseker stance; Recklessness >:) 250 DPS :X. 33/5/13 Spec. (Improved Polearm+Hamstring). Ik stond dus wel mooi op nummer 1 qua damage done in totaal. Vlak vóór de rogue (2-3%) maar toch :). (Mage daargelaten, dat was me een n00b. Niet eens IAE. :X )

[ Voor 9% gewijzigd door Mojo op 20-06-2005 20:59 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68786

Heel leuk spel dit hoor, maar ik heb nog steeds last van vastlopers.
Heb vandaag mijn harde schijf geformateerd en alles weer opnieuw geinstalleerd, maar het lijkt er alleen maar erger op te worden.
Na 5 minuten spelen loopt het al vast, en zo is het echt onspeelbaar.
Iemand die een oplossing weet? Zou zonde zijn als ik zo'n mooi spel als 'waste of money' moet bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 11:42

Rmg

Anoniem: 68786 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:11:
Heel leuk spel dit hoor, maar ik heb nog steeds last van vastlopers.
Heb vandaag mijn harde schijf geformateerd en alles weer opnieuw geinstalleerd, maar het lijkt er alleen maar erger op te worden.
Na 5 minuten spelen loopt het al vast, en zo is het echt onspeelbaar.
Iemand die een oplossing weet? Zou zonde zijn als ik zo'n mooi spel als 'waste of money' moet bestempelen.
omdat er iets mis is in je systeem is het een waste of money? :+

wat voor systeem heb je? mischien een te lichte voeding. hoe staat het met je voltages en temperatuur van je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raz- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:22:
[...]

omdat er iets mis is in je systeem is het een waste of money? :+

wat voor systeem heb je? mischien een te lichte voeding. hoe staat het met je voltages en temperatuur van je pc?
P4 2.4GHz
512MB RAM
Geforce 4 Ti 4600
400 watt voeding

CPU temp staat nu op 37.5 graden.
Voltages weet ik verder niks vanaf...
Genoeg info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
Anoniem: 68786 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:38:
[...]

P4 2.4GHz
512MB RAM
Geforce 4 Ti 4600
400 watt voeding

CPU temp staat nu op 37.5 graden.
Voltages weet ik verder niks vanaf...
Genoeg info?
512mb is opzich wat weinig voor WoW, maar de computer zou daar niet door moeten vastlopen.

Klinkt meer als een temperatuursprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
HTT-Thalan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:10:
[...]

Klopt, dus het is zaak dat ik snel potion/bandage gebruik om er weer terug in te gaan. Een expose doet het altijd goed.

HTT-Thalan, weet je waar ik me aan dood erger? Aan wijsneusjes zoals jij, jij spreekt mensen tegen die heel goed weten waar ze over praten, Hydra daar in tegen, absoluut niet. Hydra zegt gewoon eerlijk dat als ie feign death doet dat de cloth drager (in dit geval priest dus) gewoon dood gaat. En jij... jij zegt dat je 't wel met expose armor red.
Dan moet jij nog even iets leren over 't spel. Okee, toegegeven heel erg af en toe werkt 't, maar meeste keren werkt 't ook helemaal niet, en wat heb je dan d'r aan als je zo goed als zeker weet dat jij ook dood gaat? Want als de main healer gewoon goed zijn werk doet, hoef jij helemaal niet te vanishen, en ptoions / bandages etc. te gebruiken.
Dus ga er maar gewoon van uit, dat als je niet word gehealed dat priest dat niet expres doet, main tank is dan toch echt wel belangrijker, zeker als main tank rond de 10% ~ 20% van z'n health zit.

Ofwel, heb respect voor de mensen die 't spel langer spelen dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjoan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:49:
[...]

512mb is opzich wat weinig voor WoW, maar de computer zou daar niet door moeten vastlopen.

Klinkt meer als een temperatuursprobleem.
Hmmm... tsja... zou kunnen. Zit hier op een zolderkamertje en met dit weer wordt het hier bloedheet. Zal eens kijken hoe het beestje zich gedraagt als het wat koeler is (is het alweer bijna winter?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 11:42

Rmg

Anoniem: 68786 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:29:
[...]

Hmmm... tsja... zou kunnen. Zit hier op een zolderkamertje en met dit weer wordt het hier bloedheet. Zal eens kijken hoe het beestje zich gedraagt als het wat koeler is (is het alweer bijna winter?).
Zijkant van de kast ff open en een tafelventilator tegenaan laten blazen ;)

met speedfan kan je de voltages van je voeding bekijken ze horen niet meer dan 10% af te wijken.
http://www.almico.com/speedfan.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

Anoniem: 147314 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:19:
[...]

HA phy ook hier? XD
* Jumpiefox = Jihan ingame =)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SiLaTroN schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:15:
Ofwel, heb respect voor de mensen die 't spel langer spelen dan jij.
Joh, don't bother. Dan loopt het weer op een flamewar uit en is hij de enige die geen OW aan z'n broek heeft. Wij weten het lekker toch beter :*)

Jij weet hoe aggro werkt, ik speel zelf al eeuwen MMORPGs en snap zo langzamerhand ook aardig hoe hate-tables werken, Thalan komt er op den duur ook wel achter :)

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 20-06-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147314

Jumpiefox schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:42:
[...]

HA phy ook hier? XD
* Jumpiefox = Jihan ingame =)
woot :D
twee leetste spelers van GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:08:

ik gebruik ook me WotF , anti-fear en anti immobilize (die grunt trinket) vaak, om snel los te komen als een mob wegrent naar een cloth wearer

edit: ik vergeet shield block....
Hoeveel cooldown zit er op die trinket?

En weet iemand wat een geschikt lvl is om naar maraudon te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.kareltje.demon.nl/wow.jpg

Sweet, eindelijk begint mijn char goed te worden. Na 8 uur farmen had ik dan eindelijk de mats voor mijn enchant met paarse glow. Nu mogen jullie raden welke, kan alleen zeggen dat er op mijn server aan de alliance kant er maar 2 mensen zijn die deze hebben! Degene die hem erop heeft gezet en ik!!!

Kareltje lvl60 gnome FrostMage. +5% crit +225 dmg

[ Voor 6% gewijzigd door DRaakje op 21-06-2005 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

GTOfire schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:28:
[...]

Het zal aan mij liggen, ik ben geen healer. Maar als je het zo aanpakt bij de bossfights, heb je dan niet een ontzettend probleem als op de 35% jij nog 1 sec moet casten en Borelgore crits you for 2500? of zoals ergens in een vorige pagina 'Rend Blackhand's Mortal Strike crits you for 3121'.? Dan kun je wel normaliter op tijd zijn met je heal, maar af en toe heb je pech en krijgt je MT een crit van half zn health bar. Als je dan standaard de heal pas aflevert bij de 30% is je MT gewoon hardstikke dood. Alle healers die ik tot nu toe mee gehad heb in party doen daarom constant kleine beetjes ipv 1 keer veel. mana-intensiever, maar een stuk veiliger. als er dan ineens zo'n dikke crit komt shielden ze de tank, flinke heal dr op en weer terug naar de orde van de dag. Te laat zijn ze nooit, en ik heb ze ook nooit zonder mana gezien tijdens een gevecht.
Het was meer een voorbeeld om te laten zien dat mensen die gehealed worden al in paniek raken wanneer ze niet constant boven de 90% van hun HP gehouden worden door een priest. Nogmaals, priest zijn er niet om je op 100% te houden maar om je in leven te houden :) Zo vaak gebruik ik die greater heals niet, Flash Heals & Renew zijn natuurlijk de 2 meest gebruikte skills.

Maar wanneer na een pull er nog 1 mob over is die toch wel dood gaat is een Greater Heal heel wat makkelijker dan 3-4 flash heals, zeker wanneer je dan low on mana bent. En zoiets is ook alleen te gebruiken bij Warriors, aangezien 30% bij hun nog wat voorsteld qua HP in tegen stelling tot cloths.

Het gaat erom dat ik warriors niet vertel in welke stance ze moeten gaan staan en welke skills ze moeten gebruiken, begin tegen mij dan ook geen HEAL!!111 te gillen :)
Anoniem: 147314 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:19:
[...]

Met jou praat ik sowieso niet natuurlijk, je zit in KR :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ace op 21-06-2005 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DRaakje schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 03:25:
[afbeelding]

Sweet, eindelijk begint mijn char goed te worden. Na 8 uur farmen had ik dan eindelijk de mats voor mijn enchant met paarse glow. Nu mogen jullie raden welke, kan alleen zeggen dat er op mijn server aan de alliance kant er maar 2 mensen zijn die deze hebben! Degene die hem erop heeft gezet en ik!!!

Enchant Weapon Spellpower :9~

of wilde je perse lifesteal voor looks :+
Anoniem: 93525 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 03:15:
[...]

Hoeveel cooldown zit er op die trinket?

En weet iemand wat een geschikt lvl is om naar maraudon te gaan?
cooldown, dacht 5 of 10 mins ofzo

Maraudon => lvl 48

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 21-06-2005 07:16 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

[afbeelding]

onze grote vriend thottbot zegt dit over spellpower:
12 Greater Eternal Essences
4 Essence of Fire
4 Essence of Air
4 Essence of Water
2 Golden Pearl
4 Large Brilliant Shard

No glow
dus ik neem aan dat je gewoon lifesteal hebt genomen? ;P
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:13:
[...]

Enchant Weapon Spellpower :9~

of wilde je perse lifesteal voor looks :+

[...]

cooldown, dacht 5 of 10 mins ofzo

Maraudon => lvl 48
die trinket op een rogue in CTF is helemaal dik irri, dual sprint en dan ook nog eens deze trinket -_-
goodluck keeping up with him..

[ Voor 20% gewijzigd door Wiebbe op 21-06-2005 07:29 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:27:
[...]

onze grote vriend thottbot zegt dit over spellpower:

[...]

dus ik neem aan dat je gewoon lifesteal hebt genomen? ;P
thott suckt, teveel dubbel, te weinig updates, trust me, spellpower = paarse glow, zelfde als lifesteal :)
[...]

die trinket op een rogue in CTF is helemaal dik irri, dual sprint en dan ook nog eens deze trinket -_-
goodluck keeping up with him..
earthbind + frostschock => no need to keep up :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 23-04 13:29
Gister was ik in IF en begon ik te praten met een mede-druid die ik toevallig kende. Vervolgens kwamen er steeds meer druids bij en voor het wist hadden we een heleboel lvl 60 druids bij elkaar. :P Leverde de volgende screenies op:

Zoals je ziet is Wildheart op onze server nogal afgezaagd.
Met z'n allen op een rij in travelform.
Zitten in bearform blijft droog. :+
Zie de LFG chat. :D
Personal favourite. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 14:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Healen is volgens mij het moeilijkste beroep dat er is. BRD is tot nu toe verreweg de moeilijkste instance die ik in ben gegaan (ben nu lvl 55). Bij de wat grotere encounters gaan er vaak 4 hp bars tegelijk naar beneden en loop ik continue te beslissen wie welke heal en wanneer nodig heeft. En ondertussen natuurlijk zien dat ik aggro krijg en ook mijn bar omlaag gaat.

Meestal probeer ik de MT op 100% te houden met HoTs, zodat ik tijd heb om emergency heals te doen als een cloth wearer ineens dikke aggro krijg en in 3 seconden op 10% health zit.

Veel mensen hebben gewoon geen idee hoe alert je moet zijn. Tanken is ook best moeilijk, want je hebt ook veel in de gaten te houden. Bovendien zit je in een chaotische grafische rotzooi met 5 mobs om je heen en spell effects.

De rest heeft het een stuk makkelijker. Die hoeven alleen een mob uit te pikken en een beetje in de gaten houden of ze aggro krijgen of niet. En als ze aggro krijgen hebben ze het eigenlijk nog makkelijker, want dan moet je juist niets meer doen en hopen dat de tank je snel redt en de healer je snel healt ;)

Kreeg paar dagen terug verwijt van mage of ik hem eerder al kon healen in alle hectiek. Mensen hebben echt geen idee wat voor Salomon's oordeel je vaak moet vellen. Zie je ineens je warlock health en mage health tegelijk met 15-20% per seconde afnemen en je MT zit nog maar op 50% omdat ie net een special crit attack ofzo kreeg. Dan is het echt raggen op die heal en select toetsen en hopen dat je geen verkeerde beslissing neemt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 23-04 13:29
Je bent zeker een druid met je HoTs? :P If so: in het begin had ik het ook heel moeilijk in BRD op lvl 55, dat was na elk gevecht weer ff wachten tot m'n Nature's Swiftness weer van cooldown was. :+ Ik kan je zeggen dat op lvl 60 BRD echt slaapverwekkend is (ja zoveel verschil maakt dat). De andere instances zijn veel moeilijker en zelfs daar is het healen nog redelijk goed te doen en gaan er alleen mensen dood als je n00bs in je team hebt zitten die niet weten hoe de instance werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Gisteravond laat, in de AH op Vashj, ik lachte me kapot:

Ik sta tussen de mensen, het is druk, ik typ:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
/e pickpockets you for 7 silver, 29 copper
....
(Azkhiel Whispers) FUCK U
To Azkhiel: ?
(Azkhiel Whispers) u stole my money u mofo

/who azkhiel
Azkhiel, Level 60 Paladin, <Verve>, Ironforge

To Azkhiel: Is there something i can help u with? :)
(Azkhiel Whispers) i dont know how u did it but give my money back
To Azkhiel: Tell me something, did u buy ur account on Ebay?
(Azkhiel Whispers) what ever
To Azkhiel: Well? Did u? Tell me :)
*Azkhiel is ignoring you

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Hehe, das idd wel lache ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 11:53
HTT-Thalan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:50:
Gisteravond laat, in de AH op Vashj, ik lachte me kapot:

Ik sta tussen de mensen, het is druk, ik typ:

:')
LOL _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door TomSmit82 op 21-06-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Owja, tijdens een boss run gisteravond, heb ik een aantal keer voor tankje gespeeld, om te kijken of ik het vol hield, de main tank moest even naar de wc en we hadden weinig tijd. Ik in de run naar landslider 2 maal een 48 elite mogen tanken, en had daarbij 1 volledige heal nodig, dwz, ik had een sta buff van 2200 naar 27xx hp, en begon natuurlijk met vol hp. Op 20% hp kreeg ik een megaheal terug naar 27xx en dat was genoeg.

Samenstelling was 2 priests, 49, 51, ik, MT 50 en Mage 49.

Ik had dus meer heal nodig, of iig een veel zwaardere heal, maar het ging prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 10:22
Heeft iemand anders last van het vage probleem dat als je naar de BG geteleport wordt, dat je vaak disconnect? Ik klap er zowat elke keer uit ("Disconnected from server"), en alleen met mazzel kom ik er nog op tijd in om mee te kunnen spelen, na natuurlijk wel de eerste minuten gemist te hebben...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Boekster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:51:
Flash Heal is ook je grote vriend in gevechten, net als je shield. Greater heal is een skill die je vrijwel alleen op je MT gebruikt.

Je kunt als priest best gaan DD'en, maar dna moet je daar echt op speccen (nee, niet alleen shadow, maar ook agro vermindering).

MC is een leuke skill als je een extra healer bij je hebt. Anders is het een nono. Teen eerste omdat je dan de groep niet kunt healen (vinden ze niet leuk :P ) en te ntweede om jou te healen als de mob nog leeft na de MC ;) .

Een priest is gewoon een healslet in een instance, solo is shadow echter veel fijner. Respeccen zou ik ook niet doen voordat ik lvl 60 ben. Ook ga ik niet in op raid invites voor Scholo/Strat/LBRS/UBRS enz. voordat ik lvl 60 ben. XP krijgen duurt gewoon te lang.

Wat betreft het macro-verhaal:
Het is echt irritant als mensen een macro hebben die dat roept. Waarom is een priest mee? Om te letten op je health bar. Het is erg irritant als je dan de hele tijd te horen krijgt van diegene dat je daar op moet letten. Netjes vragen of ze het uit willen zetten is genoeg. Bij niet luisteren laat ik ze gerust dood gaan, kost ze een stuk meer dan ik. (plate is DUUR :X ). Ik ben niet achterlijk, je kunt er gewoon vanuit gaan dat ik op je bar let. Daar heb ik echt geen macro voor nodig. Wat ik een nuttigere macro vind, is een agro-macro voor de druid of priest.
Een warrior die niet in defensive gaat in Instances na SM laat ik ook dood gaan, helemaal als ze ook nog een keer een 2-hander blijven hanteren. Ik ga niet al m'n mana daaraan verspillen, het is gewoon niet effiecient genoeg. Als ze dan roepen dat ze anders te weinig damage doen en geen agro kunnen houden, dan ben ik weg. Ik heb zelf een warrior, dus ik weet hoe het moet. Het is erg irritant om de priest zoveel mogelijk mana te laten verspillen, en er vervolgens achter te komen dat hij te weinig had. Gewoon niet doen. Die 20% minder damage die je van een shield krijgt en van defensive is ook weer 20% minder heals en dus 20% meer mana voor de priest. De damage die je doet is misschien maar de helft, maar de lhelft van 10% is 5%, dus dat maakt geen ruk uit.

Dus voor alle warriors:
Je hebt abilities om agro te houden, als je at op damage moet doen, reroll alsjeblieft.
Ik als Druid zijnde probeer in eerste instantie te healen met Regrowth, maar in High LvL instances kan het maar zo gebeuren dat de MT zo enorme tik krijgt dan pak ik vaak Healing Touch. Welke classes ik ook vaak in de gaten houd zijn Mages, dit omdat zij vaak enorm veel aggro trekken als ze AoE spells gebruiken. Is al meerdere keren in Stratholm gebeurt dat zo;n Mage het loodje legde, vooral in het begin stuk van Stratholm zitten veel groepen Undeads en dan moetje toch echt wel goed opletten op die Mages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

[afbeelding]

Zal ik eens een gokje wagen dan :P +30 spelldamage ftw ^^

edit:
Karel, als ik mijn Rod of the Ogre Magi heb moet je me die enchant er ook ff opzetten, past goed bij mijn Robe of teh Void ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 106398 op 21-06-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71658

porn schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:30:
Heeft iemand anders last van het vage probleem dat als je naar de BG geteleport wordt, dat je vaak disconnect? Ik klap er zowat elke keer uit ("Disconnected from server"), en alleen met mazzel kom ik er nog op tijd in om mee te kunnen spelen, na natuurlijk wel de eerste minuten gemist te hebben...
Yep! Ik heb precies hetzelfde! Eindelijk een lotgenoot gevonden. ;) Uit mijn guild lijkt namelijk niemand er last van te hebben, ik ben de enigste. Ik heb vanalles geprobeerd maar nog niet kunnen oplossen helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 71658 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:05:
[...]

Yep! Ik heb precies hetzelfde! Eindelijk een lotgenoot gevonden. ;) Uit mijn guild lijkt namelijk niemand er last van te hebben, ik ben de enigste. Ik heb vanalles geprobeerd maar nog niet kunnen oplossen helaas. :(
En het is een behoorlijke plaatselijk probleem. Sirdalord moet vaak reloggen vanwege het feit dat sommige functies 'uitvallen'. Geen lichamelijke dan, maar battle shout of taunt werkt dan ineens niet meer bv.

De priest heeft vaak random disconnects.

Gekke is, ik heb nergens last van. Ik dacht eerst dat dat kwam omdat ik gewoon geen mods draaide, maar die draai ik nu dus wel (4 stuks) en nog steeds gaat alles prima.

Ik werk ook op verschillende internetverbindingen en dat gaat ook allemaal perfect, ik heb echt geen clue wat het kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

porn schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:30:
Ik heb dit al een paar keer gehad. Maar ik klap er meestal vlak voor het eind uit. Resultaat is dat ik in ieder geval cp's mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71658

Bij mij is het probleem dus als volgt, ik krijg netjes een scherm dat ik de BG mag joinen, ik accept en het laadscherm verschijnt voor mn neus. Vervolgens kom ik netjes de BG in zoals het hoort, de andere spelers verschijnen ook etc, we bespreken wat we gaan doen. Na ongeveer een minuut wordt ik dan gedisconnect, als ik dan snel genoeg reconnect ben ik nog op tijd om mee te doen. Als er dus een qeue staat ben ik de sjaak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:08:
Ik had dus meer heal nodig, of iig een veel zwaardere heal, maar het ging prima :P
Zonetrash, daar hebben we het niet over. Dat kan m'n pet nog. Probeer jij de Princess maar eens te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Hydra schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:22:
[...]

Zonetrash, daar hebben we het niet over. Dat kan m'n pet nog. Probeer jij de Princess maar eens te tanken.
Die heb ik als warlock getanked :P een hele ervaring met 2 healers die je full time healen :P

En over die BG disconnect .. dit kwam bij mij door CT raidassist.. heb ik verwijderd en had er geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Gisteren voor het eerst de DM gedaan met een groepje van 5 (lvl 22 mage (ik), lvl 18 druid, lvl 24 warrior, lvl46, warrior en een lvl 20 mage). Super gaaf zeg. Vooral het moment dat je dat grote schip ziet beneden maakte op mij een grote indruk. Ontzettend verslavend dit spel. Straks heb ik totaal geen sociaal leven meer.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 21:22
Uhm ik heb iets heel vaags op het moment als ik inlog in wow (ragnaros realm)
dan krijg ik gewoon netjes me character scherm en kies ik me mannetje. vervolgens laadt ie de wereld (duurt al langer dan normaal)

en kom ik in ironforge het bage is alleen alle mensen die er zijn staan stil en ik kan gewoon rondlopen enzo (geen spells ook niet mounten etc)

Supervaag ik word ook niet gedisconnect ofzo ik kan ook gewoon rond blijven lopen
ook is het me gelukt om half in een muur te gaan staan en dan de map van Old ironforge te zien

Erg vaag iig iemand anders ook deze problemen ?

greetz
Wiseguy (ragnaros level 53 pally)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.