Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.768 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gister een erg grappig moment in MC gehad trouwens :D
We waren op weg naar luci/magma en moesten dat bruggetje over enzo waar dus die lava surgers zitten. Surger dood, zien we iemand in het lava dus iedereen /wave enzo terwijl we op die rand staan.
Pullt de hunter nog een surger zag je echt 10 man het lava in flikkeren :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:43:
[...]

Spelen toch aardig wat vrouwen...
Onze guild genaamd "Sisters" (female human chars only) heeft nu 55 members.. en meer als de helft zijn vrouwen :P

Natuurlijk discrimineren wij niet en hebben ook de guild "Sisters Allies" met de andere chars... vaak vrienden/bekenden/alt chars van de Sisters :P
Het valt me inderdaad op Hoeveel vrouwen WoW spelen....

Denk alleen dat de "meeste" vrouwen die WoW spelen dit op aanraden van hun partner doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:15:
[...]

Zou je bij beyond oblivion ook ledenstop weg willen halen en eventueel mijn naam erbij ( ik ben recruiter van Beyond oblivion :) ) we recruiten wel degelijk
Okidoki.
Hierboven zie ik nu ook iets van guilds die erin moeten. Mensen: Mail me even die info, ik check ook niet elke minuut dit topic. Scheelt niet veel, maar toch...
Als jullie dat zouden willen doen, heel graag. Mail adres staat in me profile...

Vanavond even die diremaul grinding kijken, zit nu @ stage, kan dus niet. Lijkt me wel tof om te zien ^^

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
offtopic:
hoe komt t dat 't zo rustig is? ik verveel me -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord op offtopic:

Misschien veel mensen thuis ivm staking? En dus lekker aan de WoW?

On Topic:

Misschien dat ik dat maar ga doen dan, de AH eens even verkennen wat wat kost. Heb er straks 4 weken de tijd voor! :D

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 14:42 . Reden: Te snel typen omdat je anders wat mist ! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
ReCreator schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:43:
Onze guild genaamd "Sisters" (female human chars only) heeft nu 55 members.. en meer als de helft zijn vrouwen :P

Natuurlijk discrimineren wij niet en hebben ook de guild "Sisters Allies" met de andere chars... vaak vrienden/bekenden/alt chars van de Sisters :P
woohoo vergeet niet familie van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel wow nu sinds afgelopen zaterdag, ben een level 15 human paladin op de server Azjul-Nerub,
waar we trouwens ook een nederlande guild hebben "The Dutch Alliance"

Geweldig spel, gaat alleen wat veel tijd in zitten ;)

Waar kun je je paladin talent points het best in stoppen volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TomSmit82 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:32:
[...]

woohoo vergeet niet familie van. :P
Jij ook hier?

Ow familie mag natuurlijk ook in de guild... :) (hehe)

{/offtopic]

Dit weekend wil wel proberen een nieuwe dagger te bemachtigen...
Dus ik hoor de dagger van Maraudon te krijgen.. die zag er wel goed uit...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:42:
Ik zelf ga richting de retribution/protection. De talent points die ik nou verdien gaan als eerst richting retribution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:42:
Ik speel wow nu sinds afgelopen zaterdag, ben een level 15 human paladin op de server Azjul-Nerub,
waar we trouwens ook een nederlande guild hebben "The Dutch Alliance"

Geweldig spel, gaat alleen wat veel tijd in zitten ;)

Nou ik zou lekker voor volledig retribution gaan met een klein beetje holy ik kan zo even geen skill names ophoesten, ik ben voor retribution gegaan en heb mijn overige punten in wat healing spells gestopt.

Als je alleen maar in een party gaat spelen kan je helemaal holy of protection gaan.... maar ik vind dat persoonlijk niet lekker spelen..

lvl 55 pally btw

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
nehnee:
Ik zelf doe beetje holy en dan vol in retri :) dat is de meest gemaakte combo die er is ,maar wel de ubersaaiste.

Ik wil je niet slechte moed injagen, maar een pally wordt echt boring na 45+
vanaf 20 tot 40 is echt supertop, daarna gaat je dmg niet meer omhoog. Mobs killen duurt gewoon lang. Ik doe met mijn lvl 52 paladin gem 45 seconden over 1 mob, da's echt niet grappig meer. :(

Daarom ben ik ook een mage begonnen, weer eens wat anders.
Anders moet je even op de sites kijken die in de startpost staan, daar kan je wel info vinden over wat builds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
hehe, ik ben als eerste char een paladin begonnen, ben nu bijna lvl50 en heb al mijn talents in alleen maar protection gestopt en een stuk of 8 in holy. gheghe

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Purechaos schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:47:
[...]

IAE spammen ze vaak inderdaad, maar na een keer of 3-4 houden vaak op, spring ik er mooi tussen. Wat je met sap bedoelt snap ik niet, sap is die skill die je +-8s confused. Misschien bedoel je Cheap Shot/Kidney Shot? Ik open altijd met ambush (30/8/13), een backstab erachteraan lukt vaak ook nog wel, dan is de mage toch wel <20%. Hierna blinken ze meestal, als ik rooted ben dan vanish ik, anders werkt sprint+gouge/kick vaak wel. Duel over.
Zit je op Bloodscalp? Kom maar. :)

Er zijn tot nu toe 4 rogues geweest die me in duel gekilled hebben. Drie daarvan tijdens mijn nieuwe build, die meer damage doet, maar ook minder protectie bied.

Ik ben niet lang geleden geswitched van 31/20 Frost/Arcane, naar 30/21 Fire/Arcane. Met Frost win je nog niet met een:

Stealth, Cold Blood, Ambush, Sprint, SS, Vanish, Preparation, Cold Blood, Backstab, Gauge, SS, SS, Evis aanval :P

Met Fire heb ik wat minder kans op succes, maar de cijfers liegen er nog steeds niet om. Fire is gewoon een stuk beter in PvP, anders had ik wel Frost gebleven. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor een tip voor de pally`s die Devine Intervention gebruiken; Cast devine shield voordat je je Devine Intervention op een priest kwakt en je blijft gewoon leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:47:
[...]

Nou ik zou lekker voor volledig retribution gaan met een klein beetje holy ik kan zo even geen skill names ophoesten, ik ben voor retribution gegaan en heb mijn overige punten in wat healing spells gestopt.
Retri en prot is iig de manier om nog wat crits te krijgen
( holy shield / redoubt / reckoning + Soc ) healing is imo niet zo boeiend omdat je toch je shields hebt als pally :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:27
Ik wil nu ook wel een keer die swiftness potions gaan maken, maar waar vind ik een recipe? Op Thotbott vond ik deze knakker, maar in Westfall is hij nergens terug te vinden. Ben ik afhankelijk van een drop of zijn er NPC's die hem verkopen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vreemde opmerking/vraag maar :

Je vind veel meer "green" items als je een enchanter bent !?

Heb nu 4 chars minimaal tot de 12 gelvl't en het valt gewoon op, dat ik met mijn Druid, per lvl (sinds lvl 10! ) zeker 8 tot 10 greens loot(soms zelfs wel meer). En dit was zeker niet het geval met mijn andere chars.. daar ging ik pas greens dragen/vinden rond lvl 20...

Iemand die dit kan bevestigen? Of heb ik gewoon verschrikkelijk veel mssl ? In het laatste geval ren ik nu naar het postkantoor voor 10 loten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
jarnotjuh schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:48:
Ik doe met mijn lvl 52 paladin gem 45 seconden over 1 mob, da's echt niet grappig meer. :(
.
Jezus, dat is best erg. Ik doe normaal zo rond de 20-25 seconden over een mob (ik heb een DoT, serpent sting, die 15 seconden duurt, en die eindigd meestal op 25% mob health), en dan kan ik meteen de volgende mob pullen. Ik gebruik niet eens al m'n mana shots om m'n mana op peil te houden. Toen ik nog level 40 was deed ik er nog korter over, toen was het 15 sec.

Misschien moet je je meer op Undead focussen? Op level 52 kun je goed grinden in Westen Plaguelands, vlakbij Chillwind Point zit een graveyard met undead tussen de 50 en 52. Paladins hebben toch een aantal vrij aardige anti-undead skills?
PromWarMachine schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:01:
Er zijn tot nu toe 4 rogues geweest die me in duel gekilled hebben. Drie daarvan tijdens mijn nieuwe build, die meer damage doet, maar ook minder protectie bied.
Inderdaad. Een rogue heeft nogal een voorsprong als de mage niet weet dat 'ie aangevallen gaat worden. Als ik duel is het frost nova -> sheep -> -> bandage -> zwik spells die VEEL damage doen. Een mage die weet wat 'ie doet en weet dat 'ie een rogue tegenover zich heeft is voor een goeie rogue erg moeilijk te verslaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 17-06-2005 14:41 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:33:

Heb nu 4 chars minimaal tot de 12 gelvl't en het valt gewoon op, dat ik met mijn Druid, per lvl (sinds lvl 10! ) zeker 8 tot 10 greens loot(soms zelfs wel meer). En dit was zeker niet het geval met mijn andere chars.. daar ging ik pas greens dragen/vinden rond lvl 20...

Iemand die dit kan bevestigen? Of heb ik gewoon verschrikkelijk veel mssl ? In het laatste geval ren ik nu naar het postkantoor voor 10 loten :P
Begin maar te rennen naar het postkantoor dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:30:
Ik wil nu ook wel een keer die swiftness potions gaan maken, maar waar vind ik een recipe? Op Thotbott vond ik deze knakker, maar in Westfall is hij nergens terug te vinden. Ben ik afhankelijk van een drop of zijn er NPC's die hem verkopen?
Het is een drop (groen gekleurd, vendor bought receptjes zijn wit), die knakker is fake, zoals je ook aan het commentaar onderaan de pagina kan lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 20:27
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:14:
[...]

Het is een drop (groen gekleurd, vendor bought receptjes zijn wit), die knakker is fake, zoals je ook aan het commentaar onderaan de pagina kan lezen ;)
Hmmm, dat wordt hakken en zoeken dan maar :|

Maarre: bedankt voor je antwoord :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nimmolon schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:38:
[...]

Volgens mij is dit op elke server zo. Bij ons is het net zo, zit zelf in Salvation Army, veruit de sterkste guild op de server(Shadow Moon). We hebben een redelijke groep anti sa mensen op de server, waarom precies weet ik niet. Misschien is het wel afgunst oid, maar het lijkt er gewoon op dat ze ook een aantal mensen arrogant vinden.

In ieder geval lijkt het erop dat het gewoon op elke server wel een beetje zo is ;)
Kheb jou nog wel eens zien lopen op Shadowmoon volgens mij ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een link van een site waar ik een opsomming van de guilds per server kan zien? Is volgens mij al is gepost, kan de link alleen niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben meer mensen last van het " lighforge schoulders droppen niet, ook niet na 4000 runs " virus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:13:
hebben meer mensen last van het " lighforge schoulders droppen niet, ook niet na 4000 runs " virus ?
Nope, wel last van het "Foror's Compendium of the Dragonslaying dropt niet syndroom" :(
*wants his Quel'Serrar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben level 50 maar waar moet ik questen? Un'goro crater of blastedlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Voor kevah
Ik heb in ieder geval van onze level 60 priest Chimaera gehoord dat hij meerdere keren is benaderd door GK en dat ze hem ook spul hadden aangeboden.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

kEv4h schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:16:
[...]
Nope, wel last van het "Foror's Compendium of the Dragonslaying dropt niet syndroom" :(
*wants his Quel'Serrar :'(
Verschil is dat die shoulders met zo'n 15% kans zouden moeten droppen en dat boek met een kans kleiner dan 1% ;)

Neemt niet weg dat ik beiden nog steeds niet heb zien droppen en dat ik beiden wil :/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Eindelijk is level 60. Helaas wel een level 60 met pas 150 gold, dus ik zit voorlopig nog vast aan mijn redelijk oude en versleten, vaak geslagen chesnutmare. Had ik al gezegd dat ik level 60 was? :p

kishan: Level 50 kun je leuk questen in Un'Goro, maar ook in blastedlands en zelfs Azshara is het een en ander te doen dat je vast zal vermaken. Un'Goro is leuk, doe de Devilsaur de groeten ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel nu sinds gisteren. Heel erg cool allemaal.
Ik heb alleen het probleem dat het spel na zo'n 15/20 minuten spelen vastloopt. Na een reboot kan ik pas weer verder.
Ik geloof dat ik een tijdje geleden iemand met hetzelfde probleem zag in dit topic, maar kan het niet meer vinden.
Iemand die een oplossing weet ? Dit speelt namelijk niet erg relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 18:22

Blaasvis

Cidora \o/

tijd voor een memory check ?
zie memtest.org ;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu al een tijdje WoW met een warrior, nu lvl 45.
maar wie weet waarom ik zo ontzettend zuig in pvp :P, en ik weet best wel wat taktieken enzo, maar toch kan ik bijna niemand aan :(, aleen af en toe een rogue, maar tegen mages, warlocks en priests kan ik het vergeten, tegen druids trouwens ook (als beer tegen me vechten, hebben ze weinig leven, veranderen ze weer, healen, en weer beer :( )
paladin gaat ook niet :P btw :P

maar wie kan er wel andere mensen een beetje verslaan met een warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet toch niet gekker worden he! :O
Hello,

With regards to your enquiry, the problem you are experiencing can be caused by many things, please try the following steps to resolve your issue. You may have already tried some of these steps, but please make sure all have been done.

1) First, please delete the WTF, WDB and Interface folders in your World of Warcraft directory, this will reset the game to default settings, clear the cache and remove any Custom User Interface mods installed (but will not delete any characters).

2) Make sure you have the latest drivers for your Graphics card, Sound card, Network Card and Motherboard. Please check the manufacturers' websites for the current drivers that match the model of card you have in your system. A list of manufacturers with contact information can be found at this page:
http://www.blizzard.com/support/?id=msi0369p

Please also make sure you have all the available updates from: http://windowsupdate.microsoft.com/

3) Configure your Network Connection Settings:
1. Go to "Start" > "Control Panel".
2. Double click to open "Network Connections".
3. Right click on your network adapter used to connect to the internet and go to properties.
4. Click on "Configure" and go to the "Advanced" tab.
5. Please disable the following options if present: 'Checksum Offload' or 'Hardware Checksumming',
Please set the following options (if present) to Force 100 Full Duplex (the wording of the option may vary): 'Connection Type', 'Speed and Duplex Settings' or 'Media Type'
If present, please set the 'Optimize for' option to 'Throughput'
6. Click on Ok.

4) Please check and confirm that there are no background applications running while you are playing World of Warcraft, more information on disabling background applications can be found here:
http://www.blizzard.com/support/wow/?id=agi0558p

5) Please also check that your Firewall is correctly configured. More information on configuring firewalls for use with World of Warcraft can be found here:
http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01175p
You may wish to try temporarily uninstalling your Firewall to deduce if this is the source of the problem. Please do not uninstall your Firewall if you are not able to reinstall it, also we do not recommend disabling your Firewall as this often causes other problems.

6) As a troubleshooting step, try running the game in openGL mode and without sound:

- Click Start
- Highlight Programs
- Highlight World of Warcraft without clicking on it.
- Right click on the World of Warcraft icon
- Click Properties
- In the Target field, add '-opengl' and '-nosound' after the last quotation mark
Example: "C:\Program Files\World of Warcraft\WoW.exe" -opengl -nosound
- Click OK
- Try the game now with the icon you just modified.

You can also try running the game in a window by adding
-windowed
to the line as explained above. You can also put both options on at the same time, just make sure there is a space between them.

7) Check your hard disk for any errors by following the instructions on this ScanDisk/Defrag web page: http://www.blizzard.com/support/wow/?id=mgi0559p

8) We have seen some reports from Windows users where clearing out the contents of the Temporary directories has resolved this problem.
To do this goto My Computer and the Hard Disk drive C: then the Windows folder and then the folder labelled temp. Goto the edit menu and choose 'Select All' then press the 'delete' key on the keyboard.
Then goto the Start Menu and choose Run, type in
%temp%
Click Ok, then goto the Edit menu in the folder that appears, choose Select All then press the 'delete' key on the keyboard.

9) For many players, this #132 error results from unstable memory subjected to great quantities of data transfers. We are tentatively recommending users try memory scan utilities such as the Windows Memory Diagnostic, available directly from Microsoft:
http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp
We recommend the extended test suite, which takes the longest time to run but is the most thorough test suite available with this tool.

If you continue to experience problems please reply to this email, including a detailed description of which steps above you tried and your results. Please also include the following diagnostic files for further analysis.

Please attach any text files in the "World of Warcraft\Errors" and "World of Warcraft\Logs" folder to your reply along with two files, your dxdiag.txt and msinfo.txt:

Important Note: Please reboot your system prior to creating the DXDiag and msinfo files.

1. Click on Start.
2. Click on Run.
3. Type in DXDIAG and press Enter or click OK, this will open the DirectX diagnostic tool. Run the DirectDraw, Direct3D and DirectSound tests found under the Display and Sound tabs before creating the dxdiag.txt file.
4. Click on the Save All Information Button (save this file to your windows desktop and name it DXDiag).
5. Click on the More Help tab and open the Microsoft system information tool (MSInfo).
6. Click on File and choose Export (save this file to your windows desktop as a text file and name it MSInfo). Please make sure to save this file as a .txt file and NOT as a .nfo file.
7. Attach the dxdiag.txt and msinfo.txt files to your email.

Special MSinfo Instructions for Windows 2000 users:

1. Create your dxdiag.txt file as explained above.
2. Now choose the More Help tab.
3. Click the MSInfo button.
4. Important! - Be sure to highlight the System Information in the top left.
5. Go to the Action menu, choose All Tasks, Save As Text File.
6. Save the file to your Desktop and name the file msinfo.txt.
7. Attach this msinfo.txt file and the dxdiag.txt file to your email.

Best regards
Blizzard Entertainment Europe
Marios A.
Technical Support
www.wow-europe.com
If you reply, please include all previous text and files related to this e-mail.

-----Original Message-----
From: silverbl4de@gmail.com silverbl4de@gmail.com
To: WoWSupportEU@blizzard.com
Sent: 6/17/2005 2:21:37 PM
Subject: EN Other / Found a possible solution to #132 error

Date :Jun 17, 2005

-----------------------------------------------------------------------------

Configuration OS: Windows XP
CPU: 2.6 GHz - 3.0 GHz
Memory: 512 Mb
Video: ATI Radeon 9200
Sound: Don't know

-----------------------------------------------------------------------------

Description: Hello, Since i've readed a reply i thought, wouldn't it be so that World of warcraft doesn't support the page memory file anymore? I posted this earlier on the forums but i didn't got any reply This hasn't been tested (Atleast at my knowledge i haven't heard anything about it) I really don't know if it would work to disable page file or make wow compatible with it Just wanted to share the information Greetings , Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:29:
maar wie weet waarom ik zo ontzettend zuig in pvp :P, en ik weet best wel wat taktieken enzo, maar toch kan ik bijna niemand aan :(, aleen af en toe een rogue, maar tegen mages, warlocks en priests kan ik het vergeten, tegen druids trouwens ook (als beer tegen me vechten, hebben ze weinig leven, veranderen ze weer, healen, en weer beer :( )

Wat heb je voor build? Da's wel enigzins belangrijk om te weten. Overigens denk ik dat de warrior zo'n beetje de slechtste PvP class is, je kunt veel damage doen, maar dan zit je wel redelijk vast aan je Doomswaw, Dreadforge Retalliator, je Arcanite Reaper of de Ice Barbed Spear. Ik heb zelf ook een 60 warrior )met 31/5/15 build, die zeker niet verkeerd is :) ), maar ik vermaak me veel meer met m'n 'alt' priest. Mijn warrior heeft PvP-King Promwarm bijna een keer omgelegd (met cooldowns, dus hij was niet helemaal geweldig) en dat met redelijk modest gear. Tegen een shadowpriest uit de guild ging het ook wel ok, maar die gaf zelf al aan dat ie aan het kloten was :P . Tegen een rogue uit de guild werd ik volledig omgelegd, geen schijn van kans. Het verschilt heel erg, bij een warrior ligt het ook aan de hoeveelheid mazzel. Critten is vrijwel een must, en in een simpel dueltje ga ik geen cruelty gebruiken, dat is onzin.

Vandaag wel weer 1,5 level gepakt met m'n priest, ik ga lekker vooruit :) . Hoop dat ik van het weekend de 30 haal, dat moet met alle redelijkheid best te halen zijn :) . Mincontrol ftw!

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Een beetje priest, mage en warlock zou je idd niet aankunnen. Voor zover ik weet is warrior niet uber in PvP. Volgens mij maken shammy;s je ook af. Rogues moet je wel winnen though. Gezien het feit dat ze OF jou moeten stunlocken (niet op lvl 45) OF je binnen 2 sec moeten mollen (ambush) wat bij een warrior niet lukt met veel hp (is vs cloth tactic).

@ boekster hierboven
Mindcontrol is fun maar niet veel meer in pvp :D. In quests is het soms handig maar in groeps weer helemaal niet. :) Just letting you know :p.

[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 17-06-2005 20:32 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Ik heb in ST al vaak genoeg de priest even zien MC'en hoor :) . Het is zeker wel handig als je net een mobje meer hebt dan je eigenlijk kunt hebben. Een tweede healer is dan wel een must :) . (danwel druid, shaman of paladin). en de agro die je dan van de mob krijgt is ook niet leuk. Ik moest em eraf halen met m'n warrior, wat een kolereklus :P (taunt ftw! :P ). Heb je wel wat sundertjes voor nodig :) .

Overigens is het sterkste wapen van de warrior Intercept. Er zijn veel mensen die de skill niet kennen. Vooral casters (mages, 'locks) vinden dat niet cool. Je staat namelijk direct weer naast ze en ze zijn gestunned (casting interuption :) ).

Stunlock is trouwens wel overrated. Je moet dan echt een goed wapen hebben wil je een beetje damage output hebben, als er iets mis gaat ben je de pineut. Het is vooral irritant :P . De rogue waar ik tegen speelde was een combatrogue dacht ik, die maaide me echt weg (met nog zo'n 60% hp). Ambushen werkt idd goed tegen cloth, dan mik je snel een halve bar eraf, Als priest moet je dan snel fearen en healen, anders ben je de lul, de mage heeft blink, en de warlock in ghostform :P . Een warrior ambushen heeft naar mijn idee meer zin dan een stunlock. De damage die je doet is toch best redeliijk, beter dan een stunlock. Overigens zijn daar ook trinkets voor tegenwoordig ;) . En laat mij maar veel tikken krijgen, meer rage is alleen maar beter. Liever een paar harde dan een hele hoop zachte om een warrior om te leggen ;) .

[ Voor 58% gewijzigd door Boekster op 17-06-2005 20:42 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

jarnotjuh schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:48:
Ik wil je niet slechte moed injagen, maar een pally wordt echt boring na 45+
vanaf 20 tot 40 is echt supertop, daarna gaat je dmg niet meer omhoog. Mobs killen duurt gewoon lang. Ik doe met mijn lvl 52 paladin gem 45 seconden over 1 mob, da's echt niet grappig meer. :(
Mijn L47 Pally killed anders regelmatig mobs in een kleine 15 seconden (l44-45). En ik kan met gemak 3 mobs van gelijk level aan. En ik ben ondertussen erg gewend geraakt aan mijn kleine dwergje ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38

Omdat Night Elf gebied zo ver van de Auction House ligt heeft blizzard er voor gezorgd dat dat gebied meer green items geeft ipv geld. Zelfde met quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, waar ik nu dan weer beland ben. Ik wou eens kijken wat er nog meer te zien valt in de WoW wereld. Naar wat ronddwalingen links en rechts ben ik nu toch wat leuks tegen gekomen en nu niet zeggen dat ze bij Blizzard geen gevoel voor humor hebben :P
http://130.89.169.81/whereami/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
w00t, lvl 31! :D
Desolace is maar een klotegebied, stv is nog net iets te laag.. Arathi, mja :)
Ik heb nog wel elite quests openstaan, maar die zijn lvl 35 enzo, kan dus nog niet.
Zometeen ff naar the barrens, briarthorn farmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:47:
Okay, waar ik nu dan weer beland ben. Ik wou eens kijken wat er nog meer te zien valt in de WoW wereld. Naar wat ronddwalingen links en rechts ben ik nu toch wat leuks tegen gekomen en nu niet zeggen dat ze bij Blizzard geen gevoel voor humor hebben :P
http://130.89.169.81/whereami/
*cough* Wetlands via IF Airfield :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eur0fighter schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:15:
[...]

Omdat Night Elf gebied zo ver van de Auction House ligt heeft blizzard er voor gezorgd dat dat gebied meer green items geeft ipv geld. Zelfde met quests
Is dit niet gewoon recent aangepast? Ik vond 'vroeger' nooit green items op gewone mobs maar nu lijkt het wel of ze veel vaker droppen.. zelfs als ik van die lvl6 humanoids kill krijg ik best vaak een groen drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Hmm, die swiftness potions verkopen echt niet meer voor 2g/stack. In ieder geval niet op deze server, hier krijg ik ze nog niet verkocht voor 1g/stack. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:32:
[...]

*cough* Wetlands via IF Airfield :p
Je bent er ook al eens geweest neem ik aan. Ik blijf het maar een vaag gebied wezen, tunnels die in het niets lopen, Huisjes waar in rots is in geplaats zodat je niet naar binnen kan. Het leukste daar blijf ik nog wel die trolls vinden, hebben iets van een respawn tijd van 10/15 seconden ofzo. Leuke plekje om als low lvl even snel te lvl'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn... ben lvl 23 undead warlock nu en het lvlen duurt mij toch nét iets te lang nu.. vooral leuk als je in stonetalon gewoon lekker relaxt loopt te questen maar een of andere alliance druid een goed aantal lvls hoger maakt je gewoon af.. denk je, ach, ik loop ff naar m'n corpse, staat ie om het hoekje weer te wachten.. op een gegeven moment breng je jezelf gewoon weer tot leven en na het vergaren van een paar soulshards en het summonen van je succubus heb je d'r nog eentje om je soulstone in elkaar te proppen.. je loopt weer dezelfde richting uit die je moet nemen om te questen, en ja hoor, daar hebben we meneer druid weer.. ook al issie lvl. 26 weet ik 'm redelijke damage aan te brengen; merk toch dat DOT-spells plus mijn oude goude trouwe shadow-bolt hem aanzienlijke damage kunnen toebrengen.. mijn succubus (pet waarvan ik écht hou), helpt ook goed meeh.. ik denk nog net hem op het nippertje te kunnen verslaan, maar het lot slaat echter weer toe.. gelukkig de soulshard, denk ik bijzelf, dus ik ram op reincarnate en smijt zo hard mogelijk mijn shadow bolt op 'm.. dom; want meneer druid heeft natuurlijk allang weer z'n health tot z'n volste vermogen gebracht.. nu mijn vraag, waar gaat iedereen die zo'n beetje mijn lvl. is questen.. ik begin een beetje te kotsen van the barrens, heb het idee dat ik daarnu al weken rondhang.. moet nu twee quests oplossen in de wailing caverns (komen allebei uit die verborgen grot boven de wailing caverns), eentje waar ik een aantal bazen moet ombrengen en nog een andere wiens omschrijving mij ontgaan is.. belangrijke voor mij is vooral véél XP vergaren.. vindt het jammer dat ik op vakantie gegaan ben :+, ben zelf lvl. 23 en vrienden van mij zijn al lvl. 40..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 00:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:36:
[...]

Is dit niet gewoon recent aangepast? Ik vond 'vroeger' nooit green items op gewone mobs maar nu lijkt het wel of ze veel vaker droppen.. zelfs als ik van die lvl6 humanoids kill krijg ik best vaak een groen drop
Eens, en niet alleen in Darkshore, Ashenvale of in Teldrassil. Ook in bijvoorbeeld Duskwood dropt het geregeld green items. Ik had een 20 tal wolfjes dood gemaakt en 3 dropten een green item.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Blizzard heeft regelmatig de loot tables voor hoge bosses aangepast, het is niet ondenkbaar dat ze ook regelmatig de loottabels voor normale mobs tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

eur0fighter schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:15:
[...]

Da is dan recentelijk aangepast zoals hierboven aangegeven want mijn Nightelf welke vanaf release geleveld is heeft praktisch nooit groene drops gehad... en die drops die ik sporadisch kreeg waren geen zak waard.
Maar mijn gnome warlock die ik 2 weken geleden ben begonnen heeft op lvl21 al 5g aan trashdrops gehad met groene items. Daar droppen er zoveel dattik er echt van sta te kijken :/
Nu gebruikt me warlock ze geen van allen omdat me 60 priest betere items kan breien en versturen maar toch :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Gewoon erg veel oefenen... ik heb nooit warrior gespeeld, maar ik weet wel dat ze gigantisch gear dependend zijn, dus veel armor met strength en een erg goed wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Mystic_X schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:34:
Voor kevah
Ik heb in ieder geval van onze level 60 priest Chimaera gehoord dat hij meerdere keren is benaderd door GK en dat ze hem ook spul hadden aangeboden.
Nou, dat lijkt me zo op z'n minst gezegt een stug verhaal, maar ik zal wel eens even rondvragen dan. Hij heeft er zeker geen screenshots van gemaakt of weet nog wie 't vroeg?

Edit: sowieso vraag ik me ook af waar die epics vandaan zouden moeten komen. 't Is namelijk niet alsof we een 'Epic om verschillende Priests van andere guilds omkoop epic bank' hebben ofzo. We hebben wel veel epic, maar 99% daarvan zijn stuk voor stuk BoP en worden gedragen.

[ Voor 25% gewijzigd door bcd87 op 18-06-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

vraagje
ik zag in een wow filmpje dat iemand transorm is in een ogre ..
ik weet skaleten, in horde(als je alliance ben) en piraat ...maar waar haal ik die orge transformation ding?

(ik denk dat hetzelfde is als in die avatar van Kevah)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
se7en schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:09:
vraagje
ik zag in een wow filmpje dat iemand transorm is in een ogre ..
ik weet skaleten, in horde(als je alliance ben) en piraat ...maar waar haal ik die orge transformation ding?

(ik denk dat hetzelfde is als in die avatar van Kevah)
Er zijn er nog veel meer, een gnome warlock wordt bijv NOG kleiner :P
Het ligt er maar net aan welke race/class je bent, en dan krijg je het gewenste effect :)

Nou, mijn tocht naar the barrens haalde ook niet veel uit, bijna geen swiftthistle gezien daar :|. Ik ga gewoon farmen in duskwood/westfall, daar is het nog te doen.
Vraagje voor de alchemy mensen hier: Als je zo'n philosopher stone maakt, met die cooldown van 24 uur nadat je em gebruikt heb, moet je dan ook weer zo'n nieuwe stone maken? Of blijft die oneindig?

Edit, nog een vraag:
Ik wil met me gnome mage eigelijk niet zo'n stomme mechanostrider, is er een manier om dit te omzeilen? Ik weet dat je exalted moet zijn om een mount van een andere faction te kopen, maar geldt dit ook voor de ridingskill?
Anders ga ik gewoon een exalted NE vragen of ie zo'n tiger voor me koopt, en dan nog die ridingskill kopen. Alsdat mogelijk is!! :P

[ Voor 19% gewijzigd door enira op 18-06-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Laatst online: 22:43
Ogre transform komt van DM, heb je voor een tribute run nodig om langs een ogre te komen zonder hem te mollen.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Xhale schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:52:
Ogre transform komt van DM, heb je voor een tribute run nodig om langs een ogre te komen zonder hem te mollen.
is het een quest? of item?
naam plz ^^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
jarnotjuh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:46:

Edit, nog een vraag:
Ik wil met me gnome mage eigelijk niet zo'n stomme mechanostrider, is er een manier om dit te omzeilen? Ik weet dat je exalted moet zijn om een mount van een andere faction te kopen, maar geldt dit ook voor de ridingskill?
Anders ga ik gewoon een exalted NE vragen of ie zo'n tiger voor me koopt, en dan nog die ridingskill kopen. Alsdat mogelijk is!! :P
nee, de mount kan iedereen voor je kopen maar de skill moet je exalted voor zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Edit, nog een vraag:
Gaat ook niet lukken ben ik bang, ook om de riding skill van een ander ras te halen moet je exalted zijn. :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 14:30 . Reden: net te laat :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
het KAN wel, maar het kost je ongeveer 15.000 runecloth via de cloth quartermasters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boekster schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:12:
[...]

Wat heb je voor build? Da's wel enigzins belangrijk om te weten. Overigens denk ik dat de warrior zo'n beetje de slechtste PvP class is, je kunt veel damage doen, maar dan zit je wel redelijk vast aan je Doomswaw, Dreadforge Retalliator, je Arcanite Reaper of de Ice Barbed Spear. Ik heb zelf ook een 60 warrior )met 31/5/15 build, die zeker niet verkeerd is :) ), maar ik vermaak me veel meer met m'n 'alt' priest. Mijn warrior heeft PvP-King Promwarm bijna een keer omgelegd (met cooldowns, dus hij was niet helemaal geweldig) en dat met redelijk modest gear. Tegen een shadowpriest uit de guild ging het ook wel ok, maar die gaf zelf al aan dat ie aan het kloten was :P . Tegen een rogue uit de guild werd ik volledig omgelegd, geen schijn van kans. Het verschilt heel erg, bij een warrior ligt het ook aan de hoeveelheid mazzel. Critten is vrijwel een must, en in een simpel dueltje ga ik geen cruelty gebruiken, dat is onzin.

Vandaag wel weer 1,5 level gepakt met m'n priest, ik ga lekker vooruit :) . Hoop dat ik van het weekend de 30 haal, dat moet met alle redelijkheid best te halen zijn :) . Mincontrol ftw!
Wil je eens zeggen welke talents je dan allemaal gebruikt heb? :) ben ik wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 22:48
Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/shaman-lol.jpg

:D

[ Voor 39% gewijzigd door Mior op 18-06-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:46:
[...]

Wil je eens zeggen welke talents je dan allemaal gebruikt heb? :) ben ik wel benieuwd naar
Cruelty
Rank 5/5
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.
Fury Total: 5
Protection Mastery
Shield Specialization
Rank 5/5
Increases your chance to block attacks with a shield by 5% and has a 100% chance to generate 1 rage when a block occurs.
Anticipation
Rank 5/5
Increases your Defense skill by 10.
Toughness
Rank 5/5
Increases your armor value from items by 10%.
Protection Total: 15
Arms Mastery
Deflection
Rank 5/5
Increases your Parry chance by 5%.
Improved Rend
Rank 3/3
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.
Tactical Mastery
Rank 5/5
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.
Improved Overpower
Rank 2/2
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.
Anger Management
Rank 1/1
Increases the time required for your rage to decay while out of combat by 30%.
Deep Wounds
Rank 3/3
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 sec.
Two-Handed Weapon Specialization
Rank 3/5
Increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 3%.
Impale
Rank 2/2
Increases the critical strike damage bonus of your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%.
Axe Specialization
Rank 5/5
Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%.
Sweeping Strikes
Rank 1/1
30 Rage
Instant 30 sec cooldown
Requires Melee Weapon
Requires Battle Stance
Your next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.
Mortal Strike
Rank 1/1
30 Rage 5 yd range
Instant 6 sec cooldown
Requires Melee Weapon
A vicious strike that deals weapon damage plus 85 and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 sec.
Arms Total: 31
Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Voila!
Uiteraard naar eigen smaak aan te passen, in axe spec, 2 hand spec en improved charge zou je wat kunnen rommelen. Maar hiermee kun je én dd'en en gewoon tanken :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor iemand heeft vandaag de epic mount geloot van baron in strat , 0,01 % drop chance hoorde ik :O

server : schadowmoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx boekster 8) ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 00:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik ben maar weet eens verder gedaan met mijn fire/arcane mage. Toen der tijd (:P paar maand terug) leek mij frost helemaal niet sterk. Nu lees ik hier (en op wat andere plekjes) dat frost toch wel erg erg goed is. Wat zou dan een hele fijne frost build zijn? (ik wil wel graag ook veel in arcane hebben, dus clearcasting, PoM, IAE en zo)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er zijn er nog veel meer, een gnome warlock wordt bijv NOG kleiner :P
Het ligt er maar net aan welke race/class je bent, en dan krijg je het gewenste effect :)

Nou, mijn tocht naar the barrens haalde ook niet veel uit, bijna geen swiftthistle gezien daar :|. Ik ga gewoon farmen in duskwood/westfall, daar is het nog te doen.
Vraagje voor de alchemy mensen hier: Als je zo'n philosopher stone maakt, met die cooldown van 24 uur nadat je em gebruikt heb, moet je dan ook weer zo'n nieuwe stone maken? Of blijft die oneindig?

Edit, nog een vraag:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=2570 (Is wel voordat de 1.50 patch uitkwam)

Anyways ik ga een priest maken nadat mijn pc weer gemaakt is en deze talent build had ik gedachten:
Shadow Mastery
Spirit Tap Rank 5
Blackout Rank 5
Improved Shadow Word: Pain Rank 2
Improved Psychic Scream Rank 2
Improved Mind Blast Rank 5
Mind Flay Rank 1
Shadow Reach Rank 3
Silence Rank 1
Shadow Weaving Rank 5
Vampiric Embrace Rank 1
Darkness Rank 5
Shadowform Rank 1
Shadow Total: 36
Discipline Mastery
Unbreakable Will Rank 5
Improved Power Word: Shield Rank 3
Improved Power Word: Fortitude Rank 2
Mental Agility Rank 5
Discipline Total: 15
Total
Is dit een goeie build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.purepwnage.com/store/images/davesoulboundfront.jpg

inkoopactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
:D
Hahah, dat zou je voor alles moeten doen, pet, shirt, legs, shoes, enz enz

En dan van 1 bepaalde set... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:39:
[...]

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=2570 (Is wel voordat de 1.50 patch uitkwam)

Anyways ik ga een priest maken nadat mijn pc weer gemaakt is en deze talent build had ik gedachten:
Shadow Mastery
Spirit Tap Rank 5
Blackout Rank 5
Improved Shadow Word: Pain Rank 2
Improved Psychic Scream Rank 2
Improved Mind Blast Rank 5
Mind Flay Rank 1
Shadow Reach Rank 3
Silence Rank 1
Shadow Weaving Rank 5
Vampiric Embrace Rank 1
Darkness Rank 5
Shadowform Rank 1
Shadow Total: 36
Discipline Mastery
Unbreakable Will Rank 5
Improved Power Word: Shield Rank 3
Improved Power Word: Fortitude Rank 2
Mental Agility Rank 5
Discipline Total: 15
Total
Is dit een goeie build?
Zal even mijn build neerzetten :) . Ga ik zo onderbouwen voor je.

Shadow Mastery
Spirit Tap
Rank 5/5
Gives you a 100% chance to gain a 100% bonus to your Spirit after killing a target that yields experience. For the duration, your Mana will regenerate at a 50% rate while casting. Lasts 15 sec.

Gaat grinden lekker makkelijk. Weinig downtime, je kunt makkelijk doorgaan :) .

Improved Shadow Word: Pain
Rank 2/2
Increases the duration of your Shadow Word: Pain spell by 6 sec.

Vanzelfsprekend denk ik :) . Een van de meest gebruikte dots.

Shadow Focus
Rank 3/5
Reduces your target's chance to resist your Shadow spells by 6%.

Resistance van mobs die 2 levels hoger zijn gaan zo naar beneden dat ze vrijwel niets meer resisten. Makkelijk om quests te doen, erg handig voor grinden :) .

Improved Psychic Scream
Rank 2/2
Reduces the cooldown of your Psychic Scream spell by 4 sec.

Ook een must als je grind. Hoe sneller, hoe beter.

Improved Mind Blast
Rank 5/5
Reduces the cooldown of your Mind Blast spell by 2.5 sec.

Staat bij mij op no.1 wat betreft percentage damage. Vanzelfsprekend dat die beter moet :) .

Mind Flay
Rank 1/1
45 Mana 20 yd range
Channeled
Assault the target's mind with Shadow energy, causing 75 Shadow damage over 3 sec and slowing the target to 50% of their movement speed.
Vette spel om damage te doen, te wachten op de cooldown van MB en ook nog eens zorgen dat je minder damage krijgt. Duurt tenslotte langer voor ze bij je zijn.

Shadow Reach
Rank 2/3
Increases the range of your Shadow damage spells by 13%.

Meer een luxe skill. Ik had punten nodig om naar Shadow weaving te kunnen. De rest vond ik minder zinvol (zoals blackout, die vind ik echt nutteloos. Ik wil geen kans, ik wil zeker weten dat iets het doet :P .

Shadow Weaving
Rank 5/5
Your Shadow damage spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 3% and lasts 15 sec. Stacks up to 5 times.

Ook een logische keuze om punten te sprokkelen en je damage omhoog te gooien. 15% is best een hoop.

Vampiric Embrace
Rank 1/1
40 Mana 30 yd range
Instant cast 10 sec cooldown
Afflicts your target with Shadow energy that causes all party members to be healed for 20% of any Shadow spell damage you deal for 1 min.

Deze skill komt pas NA Shadowform, maar handig nonetheless. Bij bosses even snel doen en dan vet gaan damagen om hem af te maken, altijd handig :) .

Darkness
Rank 5/5
Increases your Shadow spell damage by 10%.

Ook logisch :) . Ga em niet eens uitleggen :P .

Shadowform
Rank 1/1
466 Mana
Instant cast 1.5 sec cooldown
Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may only cast Shadow and Discipline spells while in this form.

De uberspell natuurlijk. Solo kun je niet meer zonder. In instances kun je vaak ook wel meedoen, tot je bij lastigere stukken komt :) .

Shadow Total: 32

Discipline Mastery
Unbreakable Will
Rank 5/5
Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%.

Eigenlijk gewoon iets beter dan de andere skill op eerste tier :P .

Improved Power Word: Shield
Rank 3/3
Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 sec.

Altijd handig :) . Kan een flinke lifesaver zijn!

Improved Power Word: Fortitude
Rank 2/2
Increases the effect of your Power Word: Fortitude and Prayer of Fortitude spells by 30%.

Meer stam :D .

Mental Agility
Rank 5/5
Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%.
Wel een leuke talent op zich. Geen enorme verbeteringen hier though. Shield wordt goedkoper, pain, renew, devouring plague voor undead. Handig om wat mana te sparen.

Mental Strength
Rank 4/5
Increases your maximum Mana by 8%.

Dat lijkt er al meer op, zelfde als de bovenstaande, maar dan voor alle spells handig. 4 punten, meer had ik er niet :Y) .

Discipline Total: 19
Total

Zo zou ik het doen, ben nu onderweg naar lvl 26 en dat is improved Psychic Scream voor mij. Erg handig om te grinden :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jou build is ook wel goed
Spirit tab is echt een must
Maar als undead heb je dan perse unbreakable will nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel is te verslavend. mn social life is nu helemaal naar de klote, als ik die uberhaupt al had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 20:16:
dit spel is te verslavend. mn social life is nu helemaal naar de klote, als ik die uberhaupt al had :D
Is het ook
Had al een paar x gehad dat ik wou stoppen
Paar dagen later : WOW! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 19:03
Ik zie de afgelopen tijd veel berichten over "build"?
Maar wat bedoelen jullie daar precies mee?
De punten die je krijgt als je een lvl stijgt ergens in stoppen van je talentpoints?
Zo ja, ik heb pas 1 karakter (lvl 26, wegens weinig tijd om te gamen).
Is het zo dat je als je lvl 60 bereikt dan genoeg punten hebt gekregen om alles te vullen of blijven er talents over met minder dan volledig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RollieBollie schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 20:57:
Ik zie de afgelopen tijd veel berichten over "build"?
Maar wat bedoelen jullie daar precies mee?
De punten die je krijgt als je een lvl stijgt ergens in stoppen van je talentpoints?
Zo ja, ik heb pas 1 karakter (lvl 26, wegens weinig tijd om te gamen).
Is het zo dat je als je lvl 60 bereikt dan genoeg punten hebt gekregen om alles te vullen of blijven er talents over met minder dan volledig?
Om alle talents te vullen heb je meer dan 100 punten nodig, je krijgt er maar 51. Ga dus maar na :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 19:03
Hydra schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 20:59:
[...]

Om alle talents te vullen heb je meer dan 100 punten nodig, je krijgt er maar 51. Ga dus maar na :)
En dat is dus precies wat ik wilde weten.
Ga ik toch maar eens kijken naar mijn build. :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der is iets wat ik niet snap eehm, kep nu zo een staff deze:

http://www.thottbot.com/?i=4815

maar als ik er mobs mee sla doe ik soms maar zon 1-10 damage soms 25 :| terwijl hij veel meer damage zou moeten doen,hoe komt dat dan ??

edit: ook kwam ik dus een gast tegen die mijn cloth rollde, ik zeg tegen em van, hey jij kan mail aan, wrom roll je voor mijn cloth, beweerde hij te looten voor zijn alt, dat was dan ook een mage }:O

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ligt o.a. ook aan de levels van de mobs. En wat dat looten betreft... duidelijke afspraken maken van tevoren... al weet je dat je er niet van uit kan gaan met een pickup group helaas :(

Edit: voor de duidelijkheid: ook dus aan je strength, staff skill level en dat soort dingen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Inner354 op 18-06-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:57
Dit is humor! Zijn er nog meer van dit soort wow humor items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inner schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:17:
Ligt o.a. ook aan de levels van de mobs. En wat dat looten betreft... duidelijke afspraken maken van tevoren... al weet je dat je er niet van uit kan gaan met een pickup group helaas :(

Edit: voor de duidelijkheid: ook dus aan je strength, staff skill level en dat soort dingen ;)
dat is het em nou net, de mob was 1 level hoger (een undead) en mijn skill met staves is 99 van de 105 ofzo daar zal het allemaal niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:22:
[...]

dat is het em nou net, de mob was 1 level hoger (een undead) en mijn skill met staves is 99 van de 105 ofzo daar zal het allemaal niet aan liggen.
De strength van een mage is nou eenmaal niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar 1 -10 damage voor een staff die 50-70 moet doen is wel erg weinig dat klopt gwn net vlgs mij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:25:
nee maar 1 -10 damage voor een staff die 50-70 moet doen is wel erg weinig dat klopt gwn net vlgs mij |:(
Staffs zijn om op te leunen en om de stats... je moet er gewoon niet mee slaan joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Inner schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:24:
[...]

De strength van een mage is nou eenmaal niet geweldig.
Zeker nooit sorrowhill movies gezien. Neem je woorden terug, en accuut! :(

Ik doe met mijn 31 mage nu al meer dmg dan met me 52pally. Tss, mage geen dmg... Oordeel is niet voordat je niet weet wat het inhoud...

Ik gebruik die staff ook, en hij bevalt me wel, door die stats. Ik heb nu 180 int, :P
Zo ff me profile updaten, kunnen jullie het zien :P

[ Voor 16% gewijzigd door enira op 18-06-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:30:
[...]

Ik doe met mijn 31 mage nu al meer dmg dan met me 52pally. Tss, mage geen dmg... Oordeel is niet voordat je niet weet wat het inhoud...
Die heb ik toevallig wel gezien... en ik dacht toch echt dat die mage een sword had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je niet hoge damage doet heeft te maken met je skill van de staff
Als je bijvoorbeeld 10/75 hebt dan ja doe je minder damage dan op 75 op mobs van jou level of erboven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Inner schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:31:
[...]

Die heb ik toevallig wel gezien... en ik dacht toch echt dat die mage een sword had?
Uhm, zie jij em die gebruiken dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:32:
[...]

Uhm, zie jij em die gebruiken dan....
Ik zeg ook niet dat het zo is :) Ik kon me herinneren dat ie in SH 4 een sword had...

Edit: heb de filmpjes weggegooid.. dus kan het even niet controleren.

[ Voor 13% gewijzigd door Inner354 op 18-06-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:31:
Dat je niet hoge damage doet heeft te maken met je skill van de staff
Als je bijvoorbeeld 10/75 hebt dan ja doe je minder damage dan op 75 op mobs van jou level of erboven _/-\o_
me skill is bijna max he :) dat had ikal vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Inner schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:32:
[...]

Ik zeg ook niet dat het zo is :) Ik kon me herinneren dat ie in SH 4 een sword had...

Edit: heb de filmpjes weggegooid.. dus kan het even niet controleren.
Ik heb ze nog wel ;), net nog 1 zitten kijken. Ik zal eens kijken of ie een sword heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:35:
[...]

Ik heb ze nog wel ;), net nog 1 zitten kijken. Ik zal eens kijken of ie een sword heeft...
Graag! En dan vooral even naar nummertje 4 kijken. Dacht namelijk dag hij daar een sword had!

Btw... dit heb ik helemaal niet gezegd :9 De damage van een mage is super hoog... alleen niet met ze staff :)

[ Voor 37% gewijzigd door Inner354 op 18-06-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Inner schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:36:
[...]

Graag! En dan vooral even naar nummertje 4 kijken. Dacht namelijk dag hij daar een sword had!
Gedaan, hij draagt wel een sword maar ook zo'n staff, dusja... Maar als je als mage dus met melee gaat doen, dan ben je het mage zijn niet waard ;)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?134326
O+

Edit, die robes, 0.7% drop uit SM. Toch maar even voor 15g op AH gekocht :D, ik heb geen spijt van me aankoop.

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 18-06-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik ben nu bezig met enchanting, en ben zover dat ik Lesser Beastslaying en Lesser Elementalslaying kan doen. Deze hebben echter Small Glowing Shard nodig en die zijn echt zowat niet te krijgen!
Iemand tips hiervoor?

Nog iets anders.. ik ben een hunter (lvl47) en heb me altijd al afgevraagd wat het nut van Aspect of the Beast nou is.. becoming untrackable..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:17:
ja hoor iemand heeft vandaag de epic mount geloot van baron in strat , 0,01 % drop chance hoorde ik :O

server : schadowmoon
damn horde of alliance, als de alliance heeft wie heeft hem dan? :P
Ben ik wel benieuwd naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:37:
[...]

Gedaan, hij draagt wel een sword maar ook zo'n staff, dusja... Maar als je als mage dus met melee gaat doen, dan ben je het mage zijn niet waard ;)
Dat uiteraard. Een mage is niet voor close combat, maar daar was hij hopelijk al achter :P
http://wow.allakhazam.com/profile.html?134326
O+

Edit, die robes, 0.7% drop uit SM. Toch maar even voor 15g op AH gekocht :D, ik heb geen spijt van me aankoop.
Nice stats :D
SaURoN schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:42:
[...]

Ben ook wel benieuwd. Heeft er iemand een plaatje?

[ Voor 20% gewijzigd door Inner354 op 18-06-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
SaURoN schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:42:
[...]

Het schijnt dat veel Nederlanders hem winnen ;) Check de reacties.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Jaded schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:48:
[...]

Het schijnt dat veel Nederlanders hem winnen ;) Check de reacties.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13335
Holy crap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
damn lekker paardje , zal hem binnenkort eens op de server checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Zeker lekker paardje en vooral omdat niet veel mensen hem hebben. Dit mis ik toch wel een beetje aan WOW. Niks is meer bijzonder. Gelukkig doet Blizzard hier wel wat aan door dit soort dingen erin te stoppen. Maar toch komt het teweinig voor. "Vroeger" was het bijzonder om level 60 te worden. Tegenwoordig loop je voor paal als je geen level 50+ bent ;)

Weet iemand trouwens nog of de level cap. omhoog gaat? Ik hoorde wel dat er een uitbreiding zou komen, dus waarschijnlijk gooien ze daar wel de level cap. omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Dochtertje overlijdt terwijl ouders gamen

Gepost door Maarten (kepler) - Bron: Digital Chosunilbo
Gepubliceerd: woensdag 15 juni 2005 @ 23:55

Een vier maanden oude baby in Korea is overleden omdat haar ouders urenlang het spel World of Warcraft, een online role-playing game, hebben gespeeld. De ouders lieten hun dochter alleen thuis achter en vertrokken naar een internet-café om daar het spel te gaan spelen. Ze hebben vanaf vier uur 's middags tot negen uur 's avonds het spel gespeeld en toen ze thuis kwamen was hun dochter overleden door verstikking.

Het echtpaar vertelde de politie dat ze van plan waren om maar een uurtje of twee het spel te spelen en daarna weer naar huis te gaan. Maar de game duurde langer die dag, waardoor ze vijf uur weg bleven van huis. De politie zegt dat deze tragedie niet had hoeven gebeuren omdat de oma van het kind één verdieping hoger woonde en makkelijk had kunnen oppassen. Het echtpaar is gearresteerd omdat ze verantwoordelijk worden gehouden voor de dood van hun dochter.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/55074
Tragisch en schandalig :(
Zo zie je maar hoe verslavend WoW is :X
Maar verslavend of niet, uiteraard ligt de schuld in dit voorval volledig bij de extreem-trieste onverwantwoordelijke ouders zelf.

Verder wel leuk spel trouwens, ben al level 27 nadat ik het zo'n 3 weken geleden heb aangeschaft! Nog 3 levels en ik heb m'n travelform!! \o/

[ Voor 3% gewijzigd door KreKkeR241 op 18-06-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
@Zoneseek
Thanks voor die tips :)
We hebben 't nu zo ver geschopt dat we nog 2 healers over hadden en we staan op 't punt weer een try te doen!
Dat 2 tanks op Domo scheelt echt een hoop iig :)
Thanks!!
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.