Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.767 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:53:
[...]

Nee(Makkelijk nietwaar :P )
Irritant ik weet het, het riekt ook ergens naar valse marketing, maarja we doen het er maar mee.
Niet? Ik schrok hiervan, gelijk even 'manage account' bekeken, en daar kun je toch echt payments methods veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:59:
[...]

Lees mijn laatste zin eens? :>
:/

naar
naja eerst maar fire spec tot lvl 50 dan en dan naar frost

Tomoe gaat levellen vanaf 13 op puur grinding, boring as hell, maarja, je moet wat als je het snel wil ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:09
Nog even over dat extra geheugen: ikzelf heb vanaf het begin af aan gespeeld met 1GB geheugen (gryphons etc vlogen altijd vloeiend IF binnen, terwijl dat bij mijn broertje niet was (512MB geheugen, verder vrijwel dezelfde specs). Hij heeft laatst 512MB bijgekocht, en sindsdien loopt ook bij hem alles vloeiend, al moet ik wel zeggen dat het bijvoorbeeld zondag middag wel eens 5 seconden kan duren voordat m'n mailbox in de gaten krijgt dat ik kijk of er nieuwe mail is :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
I.R. Butcher schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:14:
Nog even over dat extra geheugen: ikzelf heb vanaf het begin af aan gespeeld met 1GB geheugen (gryphons etc vlogen altijd vloeiend IF binnen, terwijl dat bij mijn broertje niet was (512MB geheugen, verder vrijwel dezelfde specs). Hij heeft laatst 512MB bijgekocht, en sindsdien loopt ook bij hem alles vloeiend, al moet ik wel zeggen dat het bijvoorbeeld zondag middag wel eens 5 seconden kan duren voordat m'n mailbox in de gaten krijgt dat ik kijk of er nieuwe mail is :P
Dat van die mailbox is server side lag, want je kan dan waarschijnlijk nog wel gewoon je mailbox sluiten en weglopen.
Wat je hebt met minder geheugen is dat je game gewoon freezed voor een aantal seconden. In IF is dit soms wel eens 20 seconden op de echt trage PC's.
Kan vervelend zijn als er ineens 10 horde(CTF bijv.) voor je opduiken, want dan heb je dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Zo gister 56 gehaald :)

Solo grinden / questen gaat weer n stuk makkelijker sinds BG live zijn - goede zaak vind ik

Ik ben tussen Winterspring en Felwood op en neer wezen questen , en door de quests die ik daar kreeg heb ik intussen genoeg Deadwood Furbolg gekilled om zonder aangevallen door de Felwood / Winterspring tunnel te lopen (nog steeds unfriendly met Timbermaw maar goed)

Kan me ook iemand vertellen wat de voordelen zijn van een goede reputation bij

- Thorium Brotherhood (ik heb al wat q's gedaan in searing maar echt hard gaat het nog niet)

- Argent Dawn (met de commission trinket)

?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Voordeel van Friendly by Ad dawn is dat je Enriched Mana Biscuits kan kopen. Meer faction = betere rewards. Ik heb geen zin om verder dan friendly te gaan trouwens.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:52:
vraagje aan lvl 60 mages

als je fire specced, krijg je nieuwe spells door een talent te nemen (blastwave pryo)

bij een respec naar frost heb je deze niet meer,

betekend dat als je opnieuw fire zou speccen, dat je dan ook opnieuw de upgrades moet kopen bij een trainer?

reden dat ik dit vraag is omdat bij de shaman op dit moment de 2h ax /2h mace skills volledig reset worden bij een respec

(ga denk ik toch vandaag al beginnen aan mijn undead mage :X )
ja opnieuw kopen. Spells die je door talents krijgt zijn wel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Hydra schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:24:
Voordeel van Friendly by Ad dawn is dat je Enriched Mana Biscuits kan kopen.
Van die dingen als je die used dat je mana regenned? Die maak ik zelf wel B)
Snap ook uberhaupt niet dat die gekocht worden, ik vroeg altijd een mage die ze wou maken, toen ik met me paladin speelde. Nu issie non active..

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 16-06-2005 15:31 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:30:
[...]

Van die dingen als je die used dat je mana regenned? Die maak ik zelf wel B)
Snap ook uberhaupt niet dat die gekocht worden, ik vroeg altijd een mage die ze wou maken, toen ik met me paladin speelde. Nu issie non active..
enriched manna=HP+MP
scheelt dus ruimte in je inv enzeau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:34:
[...]

enriched manna=HP+MP
scheelt dus ruimte in je inv enzeau :)
Oh, k :)
Da's natuurlijk wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:26
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:55:
[...]

Je kunt alleen IAE spammen. Met lvl 1 werkt dat best goed. Je kunt het ook met lvl 1 Blizzard doen, maar daar trappen de meeste rogues niet in. Als je na Sap+Cheap shot niet kunt blinken en sheepen, heeft de rogue gewonnen. Rogues en Mages in duels is 50/50. (ik kan van de meeste rogues wel winnen met frost, maar een guildie van mij heeft een krol blade en dan is het sowieso een 2 shot kill als ik geen shields gebruik. in normale PvP hebben rogues altijd het verassingselement en de voorsprong en verlies je dus. Afhankelijk van countdowns natuurlijk
IAE spammen ze vaak inderdaad, maar na een keer of 3-4 houden vaak op, spring ik er mooi tussen. Wat je met sap bedoelt snap ik niet, sap is die skill die je +-8s confused. Misschien bedoel je Cheap Shot/Kidney Shot? Ik open altijd met ambush (30/8/13), een backstab erachteraan lukt vaak ook nog wel, dan is de mage toch wel <20%. Hierna blinken ze meestal, als ik rooted ben dan vanish ik, anders werkt sprint+gouge/kick vaak wel. Duel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:43:
[...]

Oh, k :)
Da's natuurlijk wel handig :)
Dat dat duidelijk moge zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:50:
[...]

Dat dat duidelijk moge zijn ;)
Volledig duidelijk. Als ik iets ingame niet snap dan is me guild er nog wel, en anders jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

theoretish battelen is ook zo mooi :)

wat als ik nou als ik na dat je me vanachter pakt blink en een pom sheep op je gooi.
Ik neem mijn afstand en gooi eerst een fireball op je daarna frostbolt 1.

wat nu?

[ Voor 7% gewijzigd door Tpn op 16-06-2005 15:54 . Reden: foutiev nederlands ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Tpn schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:53:
theoretish battelen is ook zo mooi :)

wat als ik nou na dat je me vanachter pakt is pom sheep op je gooi.
Ik neem mijn afstand en gooi eerst een fireball op je daarna frostbolt 1.

wat nu?
Dan switch ik naar zerker en intercept je, waarna ik een bloodrage doe en ik m'n MS crit voor 1300 damage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

dan is bij mij komen nog altijd vereist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Tpn schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:58:
dan is bij mij komen nog altijd vereist ;)
Daar is m'n intercept dan ook voor ;)
Dat is een soort charge die in combat gebruikt kan worden voor 10rage oid en je stunned voor 3 secs 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Intercept is leuk voor vrijwel alles ja. Jammer alleen dat drie seconden niet genoeg is om ook een mooie oneliner eruit te gooien. "Blink this" ofzo, doet het altijd goed vlak voor een mercykilling ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Yellow|A op 16-06-2005 16:01 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:02:
[...]

Niet? Ik schrok hiervan, gelijk even 'manage account' bekeken, en daar kun je toch echt payments methods veranderen.
Dat zal, maar dan gebruik jij een of andere tool om valse CC nummers te genereren. Je zal toch echt een nummer+datum op moeten geven. M.a.w. Ik hoop dat jij dan op de een of andere manier aan een werkend nummer kan komen, anders kan het niet(Hij checkt dus bij invoer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:59:
Intercept is leuk voor vrijwel alles ja. Jammer alleen dat drie seconden niet genoeg is om ook een mooie oneliner eruit te gooien. "Blink this" ofzo, doet het altijd goed vlak voor een mercykilling ;)
Kan toch een macro maken dat je en een Mortal Strike doet en teglijk er een leuke oneliner uitgooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Yellow|A schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:59:
Daar kan je een mooie macro voor maken :)

:( @ Odium

[ Voor 6% gewijzigd door sebasgrif op 16-06-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:03:
[...]

Kan toch een macro maken dat je en een Mortal Strike doet en teglijk er een leuke oneliner uitgooit?
Kan ja, maar voor mensen die hun buttons nogal eens willen spammen is dit afgeraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:10:
Ik heb een Tiny Black Whelpling en een Worgje. Vooral de laatste is erg schattig omdat ze je echt beschermen in een gevecht ze hitten voor 1 hp of zo maar tis wel leuk tegen casters om hun casts te onderbreken ;)
Lol, dat is er inderdaad volgens mij een lange tijd geleden uitgehaald.

Mijn worg werd onlangs overigens wel vermoord door zo`n groene wolk in Stratholme (uit zo`n kist, worgje liep er doorheen :P ). Vet lache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purechaos schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:47:
[...]

IAE spammen ze vaak inderdaad, maar na een keer of 3-4 houden vaak op, spring ik er mooi tussen. Wat je met sap bedoelt snap ik niet, sap is die skill die je +-8s confused. Misschien bedoel je Cheap Shot/Kidney Shot? Ik open altijd met ambush (30/8/13), een backstab erachteraan lukt vaak ook nog wel, dan is de mage toch wel <20%. Hierna blinken ze meestal, als ik rooted ben dan vanish ik, anders werkt sprint+gouge/kick vaak wel. Duel over.
nee ik bedoel sap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:40:
[...]

bugs, verklaar je nader? Ben zelf zeer tevreden over de auto shoot functie, scheelt me een hoop geklik.

Gisteren eindelijk lvl 40 geworden met mijn tweede char. Vind alleen dat het rijden op een raptor irritant is, het beeld gaat erg irritant heen en weer terwijl een undead horse lekker stabiel rijdt.
2 Bugs:

1) bij interrupt van auto-shoot ga je uit combat-mode. Dit kan soms redelijk irritant zijn
2) Troll berserk, en andere versnellende abilities versnellen shoot niet meer

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgar schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:28:
[...]

2 Bugs:

1) bij interrupt van auto-shoot ga je uit combat-mode. Dit kan soms redelijk irritant zijn
2) Troll berserk, en andere versnellende abilities versnellen shoot niet meer
van punt 1 heb ik niet altijd last, gebeurt idd wel af en toe bij mij. bijvoorbeeld bij die raptors in STV, hun Lash skill interrupt mijn shoot skill, maar de ene keer gaat ie wel door met schieten na die interrupt en de andere keer moet ik em weer opnieuw activeren.

Troll berserk gebruik ik niet, vind het een waardeloze skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die weet welke addon deze bug veroorzaakt (dat de spullen dus niet in mijn backpack zitten maar eronder)

http://img252.echo.cx/img252/6748/bug5sw.jpg

Doe voortaan eens netjes resizen :*

Ik heb de volgende addons geinstalleerd:

sct
monkeyquest
flexbar
titanbar
cooldowncount
combatstats
sellvalue
bottombar

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 16-06-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:53:
is er iemand die weet welke addon deze bug veroorzaakt (dat de spullen dus niet in mijn backpack zitten maar eronder)

[afbeelding]

sct
monkeyquest
flexbar
titanbar
cooldowncount
combatstats
sellvalue
bottombar
Alles uit en 1 voor 1 aanzetten?

Omg ik verleende zojuist een bruikbare tip :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
heb ik ook een keer gehad, en hij wou pas weg gaan nadat ik elke op opnieuw had geinstalleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Belgar schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:28:
Daar hebben wij altijd al last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
robbertinho schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:10:
[...]

Heel herkenbaar, vertel even wat je bevindingen zijn met die 512 erbij. Ga ik dat ook doen namelijk :D.
ik heb ze er net bij geprikt en jezus wat scheelt dit zeg..
langste freeze die ik nu heb gehad is 0.5secs ofzo op stukken waar ik normaal 5 secs stil stond
en ik kan nu ook gewoon typen terwijl ik op de gryph zit!!! dit was normaal niet mogelijk door de traagheid, nu dus wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 22:02
Zo net nog maar effe een bossrun gedaan in maraudon en deze drops gewonnen :*)

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=5660

en

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=19591

Vooral die trinket ben ik blij mee !. het is een bind on equip en kan em dus zelfs nog doorverkopen
heb gelezen op thotbot dat je er zelfs een felhunter of infernal mee kan spawnen.

lijkt me wel uber als je een battle ingaat en dan ineens een infernal spawned schrik van je leven is dat dan :P

Maja nu nog het dillema verkopen of zelf houden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
die bag had ik ook, doet alleen een vuurbal, frostbolt of lightning bolt van ongeveer 175 dmg op 20 yards
niet geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 22:02
Maegrim schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:31:
die bag had ik ook, doet alleen een vuurbal, frostbolt of lightning bolt van ongeveer 175 dmg op 20 yards
niet geweldig :)
Het schijnt ook een heel gewild item te zijn door de naam deze komt voor in een of andre cult film
en heeft voor veel mensen een hoge coolheids factor

Ik vind het allemaal best laat de $$$ maar binnenkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Is het aangeraden om als lvl 30 alliance te gaan farmen in the barrens, voor briarthorn?

Ik vond dit toch wel heel erg aan trekkelijk:
Afbeeldingslocatie: http://i13.thottbot.com/m/s/3272.jpg
Morgenavond/nacht maar eens erheen gaan. De swiftness potions verkopen NOGSTEEDS bij de vleet. kheb nu 30g in 2 dagen verdiend, door die potions. :'(
In duskwood/westfall vind je ze ook wel, maar niet zoveel als hier :P

Ganken heeft toch geen nut meer met die BG, dusja, ik hoop dat ze me laten leven. Verder wil ik morgen BFD doen voor een staff die daar dropped:
http://www.thottbot.com/?i=7655
Rod of the Sleepwalker
Two-Hand Staff
53 - 80 Damage Speed 2.80
(23.8 damage per second)
+11 Intellect
+10 Spirit

En dan natuurlijk die rod en wand uit SM, maar dat op lvl 35 pas ;)
Ik ga met me mage veel beter leren spelen, ik ga instances doen voor items, en niet alles blindelings van de AH afplukken. Scheelt klauwen met geld. En aangezien ik met me bijna 30 mage ruim 32g heb, en met me 52 pally maar 3g, tja... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist lvl 19 gehaald me me mage, maar toen ik op thottbot keek zag ik toch dat mage zijn eigenlijk pas begint bij lvl 20 :) vette spells die je dan krijgt zeg :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
jarnotjuh schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:06:
Morgenavond/nacht maar eens erheen gaan. De swiftness potions verkopen NOGSTEEDS bij de vleet. kheb nu 30g in 2 dagen verdiend, door die potions. :'(
Hoeveel kan ik ongeveer vragen voor die swiftness potions? Ik heb er best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
yay
Net azuregos weer gesloopt en heb een:
http://www.thottbot.com/?i=35921
voor start bid gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Jaii schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:33:
[...]

Hoeveel kan ik ongeveer vragen voor die swiftness potions? Ik heb er best veel.
Ik verkoop ze voor 40s per stuk, dus zeg maar 2g voor een stack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

kEv4h schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:13:
[...]

Kan ja, maar voor mensen die hun buttons nogal eens willen spammen is dit afgeraden :P
Ik zie dat er een mede bloodhoof player hier is.
Verkeerde guild maar dat kan iedereen gebeuren :P .
Ben zelf Mysteriax level 60 warrior :D op bloodhoof.
Ik heb eigenlijk niets tegen gatekeepers behalve 2 dingen.
1 een aantal van de members zijn verschrikkelijk arrogant en elitair.
2 Epics bieden aan priests die bij een andere guild zitten zodat ze naar gatekeepers gaan is geen stijl.
GK is wel de sterkste guild op bloodhoof. Nou ja ik weet niet hoe sterk immortal kings zijn.
Dat was over GK.

Vandaag een paar mooie CTF potjes gehad. Zelfs met mijn Blauwe equip heb ik het goed gedaan was 2de achter een General van horde :) (indokill voor de bloodhoof players) Lang potje helaas verloren we met 3-1 maar het was erg close en duurde vrij lang.
Shamans zijn echt irritant in CTF!!

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

sedatje schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:06:
Vooral die trinket ben ik blij mee !. het is een bind on equip en kan em dus zelfs nog doorverkopen
heb gelezen op thotbot dat je er zelfs een felhunter of infernal mee kan spawnen.
Hehe, ik heb precies dezelfde drops gehad in Mauradon (Six Demon Bag paar dagen geleden, Scepter vandaag). Alleen die Six Demon Bag wilt niet verkopen. Heb nu 30 G start en 40 Buyout maar niemand is geintereseerd :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

jarnotjuh schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:06:
Is het aangeraden om als lvl 30 alliance te gaan farmen in the barrens, voor briarthorn?
Best te doen als je een beetje uit de buurt van xroads blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 00:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Raz- schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 01:39:
[...]

En non-PvP te blijven.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Raz- schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 01:39:
[...]

Keej ;)
Omg, he did it again! Leren ze het nou nooit?!

Afbeeldingslocatie: http://img115.echo.cx/img115/7056/zucht4sp.th.jpg

15 swiftthistle voor 50s BO :/, en dat op de vroege morgen!
Ik heb iemand die ze continu wil afnemen, dus maar gelijk CoD gemailed, weer 7g rijker :'(

Edit @ MST_***
Ik kan ze toch niet attacken, hun alleen mij... :) Het is echt puur horde territory.

[ Voor 14% gewijzigd door enira op 17-06-2005 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:53:

http://img252.echo.cx/img252/6748/bug5sw.jpg

Doe voortaan eens netjes resizen :*

sct
monkeyquest
flexbar
titanbar
cooldowncount
combatstats
sellvalue
bottombar
Delete je:

\World of Warcraft\WTF\Account\<accountname>\<charactername>\layout-cache.txt eens..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Mystic_X schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 01:23:
[...]

Ik zie dat er een mede bloodhoof player hier is.
Verkeerde guild maar dat kan iedereen gebeuren :P .
Ben zelf Mysteriax level 60 warrior :D op bloodhoof.
Ik heb eigenlijk niets tegen gatekeepers behalve 2 dingen.
1 een aantal van de members zijn verschrikkelijk arrogant en elitair.
2 Epics bieden aan priests die bij een andere guild zitten zodat ze naar gatekeepers gaan is geen stijl.
GK is wel de sterkste guild op bloodhoof. Nou ja ik weet niet hoe sterk immortal kings zijn.
Dat was over GK.
Welke priest is dit dan? :)
Ik geloof dit verhaal niet echt zo, want onze priests hebben zelf ook genoeg dingen nodig.
Sowieso gaan er genoeg verhaaltjes over ons rond op de server. Waarom? Weet ik niet.. misschien jaloers dat we tot nu toe met alles 't eerst zijn geweest ofzo? Ik weet 't niet.
Zoals deze week ook, er waren een paar guilds die een raid op Azuregos hadden georganiseerd. Toen ze ons aan zagen komen hadden ze de raid-leader van ons gePM't en was er afgesproken dat ze ook een try zouden krijgen. Ok, we zien dat Azuregos wordt gepullt, dat zien we voor ons gebeuren en in de chat (omdat ze shout etc). Ze whipen dus was 't onze beurt.
Op 't moment dat we aanvielen kregen we gezeik en begonnen er mensen elite Giants onze groep in te pullen zodat we whipen. Omdat we ze dus zogenaamnd geen kans hadden gegeven. Dan vraag ik me af welke guild(s) nou echt zo lame zijn.
't Echte gezeik is sowieso pas gekomen toen we ons DKP systeem hadden ingevoerd en een aantal GK-ers dus weggingen en hun eigen guild begonnen (Novus Ordus Seclorum).
En even over die arrogante en elitaire mensen: die heb je in elke guild zitten ;)
Sowieso zou ik wel bewijzen willen zien over dat verhaal met die priest eigenlijk, want ik geloof er dus geen reet van :)

(toch vraag ik me wel een beetje af waar die anti-GK sfeer op de server vandaan komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren die Sea Lion quest gedaan van Druids...Had er al een hoop verhalen over gehoord, hoe moeilijk de quest wel niet zou zijn....Nou ach ja, laten we het er maar op houden dat je de bubbeltjes makkelijk kan missen onder water.... 8)7

Verder was het een eitje :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
kEv4h schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:13:
[...](toch vraag ik me wel een beetje af waar die anti-GK sfeer op de server vandaan komt)
Volgens mij is dit op elke server zo. Bij ons is het net zo, zit zelf in Salvation Army, veruit de sterkste guild op de server(Shadow Moon). We hebben een redelijke groep anti sa mensen op de server, waarom precies weet ik niet. Misschien is het wel afgunst oid, maar het lijkt er gewoon op dat ze ook een aantal mensen arrogant vinden.

In ieder geval lijkt het erop dat het gewoon op elke server wel een beetje zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07
nimmolon schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:38:
[...]

Volgens mij is dit op elke server zo. Bij ons is het net zo, zit zelf in Salvation Army, veruit de sterkste guild op de server(Shadow Moon). We hebben een redelijke groep anti sa mensen op de server, waarom precies weet ik niet. Misschien is het wel afgunst oid, maar het lijkt er gewoon op dat ze ook een aantal mensen arrogant vinden.

In ieder geval lijkt het erop dat het gewoon op elke server wel een beetje zo is ;)
Wel een supervette naam voor een guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
nimmolon schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:38:
[...]

Tja, maar zoals ik al zei is dat bij de meeste guilds wel 't geval dat er een paar van dat soort mensen in zitten.
En dit is sowieso een rare reden om een hele guild op af te rekenen natuurlijk ;)
/me mompelt iets over niet iedereen over een kam scheren enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:16:
[...]

Tja, maar zoals ik al zei is dat bij de meeste guilds wel 't geval dat er een paar van dat soort mensen in zitten.
En dit is sowieso een rare reden om een hele guild op af te rekenen natuurlijk ;)
/me mompelt iets over niet iedereen over een kam scheren enzo :P
Dat zul je altijd blijven houden, zulke mensen ram je op ignore of kick je uit de guild!
Althans zo gebeurd het bij ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:20:
[...]

Dat zul je altijd blijven houden, zulke mensen ram je op ignore of kick je uit de guild!
Althans zo gebeurd het bij ons ;)
Mwah, ik zou guildies niet zo snel op ignore zetten, dalijk heb je ze een keer nodig, en dan?
Bijv priests/druids, die gaan al helemaal niet op ignore bij mij :P

Verder in IF, die bedelaars, die gaan wel op ignore. Ik heb er nu zo'n 120 :Y)
Jammer is wel dat je je ignore list niet kan exporten, en importen in een ander character..

BFD, welk lvl instance is dat ongv, 25-30 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:48
Gisteren voor de eerste keer in UBRS geweest.

Was een erg leuke run voor mij. Ik ben nog maar 57, maar een guildie nam me op sleeptouw (15 man groep).

Volgende items gewonnen:
Spaulders of Valor
Bloodmoon Cloak

En gelijk een stuk of vier quests completed goed voor weer zo'n 40k xp. Nog 40k te gaan tot 58 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:26:
[...]

Mwah, ik zou guildies niet zo snel op ignore zetten, dalijk heb je ze een keer nodig, en dan?
Bijv priests/druids, die gaan al helemaal niet op ignore bij mij :P

Verder in IF, die bedelaars, die gaan wel op ignore. Ik heb er nu zo'n 120 :Y)
Jammer is wel dat je je ignore list niet kan exporten, en importen in een ander character..

BFD, welk lvl instance is dat ongv, 25-30 toch?
De guildie's die ik ignore heb ik echt niet nodig.. paar lvl 20/30 spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

RaseriaN schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:51:
[...]

De guildie's die ik ignore heb ik echt niet nodig.. paar lvl 20/30 spelers..
:X sorry hoor... maar een guild draait om teamplay en samenwerking. Er klopt imho iets niet met jou of met je guild als je guildies al op ignore gaat zetten 8)7 (voor de gezelligheid ga ik er maar vanuit dat het aan je guild ligt dan :+ )

Het moment dat ik dat ga doen zou ik serieus overwegen om een andere guild te zoeken want dan zitten er duidelijk niet de mensen in waarmee ik kan teamplayen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ryceck schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:57:
[...]

:X sorry hoor... maar een guild draait om teamplay en samenwerking. Er klopt imho iets niet met jou of met je guild als je guildies al op ignore gaat zetten 8)7 (voor de gezelligheid ga ik er maar vanuit dat het aan je guild ligt dan :+ )

Het moment dat ik dat ga doen zou ik serieus overwegen om een andere guild te zoeken want dan zitten er duidelijk niet de mensen in waarmee ik kan teamplayen :)
Het zijn ook die figuren ga daar maar van uit ;) Ben ongeveer bevriend met de hele guild alleen dit zijn die rotte appeltjes die je weleens tegenkomt. Van die figuren die elke quest vragen wat ze moeten, waar ze beste kunnen minen.. nog niet zon probleem, maar als het antwoord niet snel komt dan spammen ze het ff 3x in de minuut! Leuk is dat als je net in Mauradon bezig bent ;)

Mooiste is nog de dagboek verhalen van hun, complete beschrijving van elke move die ze doen.
Na een week of 2 ben ik dat wel zat hoor 8)

Bedenk me nog wat, vragen of ze guildcrafter mogen worden als we voor elke prof. al een persoon op 300 hebben (ook voor tribal/elemental op dit moment) en een mace en armour en sword smith. Nog niet zon probleem ware het niet dat ze het elke dag vragen omdat ze nu toch wel 110 in tailor zijn! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door RaseriaN op 17-06-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:00:
[...]

Het zijn ook die figuren ga daar maar van uit ;) Ben ongeveer bevriend met de hele guild alleen dit zijn die rotte appeltjes die je weleens tegenkomt. Van die figuren die elke quest vragen wat ze moeten, waar ze beste kunnen minen.. nog niet zon probleem, maar als het antwoord niet snel komt dan spammen ze het ff 3x in de minuut! Leuk is dat als je net in Mauradon bezig bent ;)

Mooiste is nog de dagboek verhalen van hun, complete beschrijving van elke move die ze doen.
Na een week of 2 ben ik dat wel zat hoor 8)
Je zou ook vriendelijk kunnen vragen of ze iets rustiger met het guild kanaal om zouden willen gaan :)
Een iets nettere oplossing imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:02:
[...]

Je zou ook vriendelijk kunnen vragen of ze iets rustiger met het guild kanaal om zouden willen gaan :)
Trust me, we did.. na een tijd leer je er mee leven en ignore je ze O-)
Leukste is nog dat er eentje riep dat wij 'mature' moesten doen.. kereltje was net 12 zei die.. dus hij kon het niet dus moesten wij dat maar doen.. prachtig moment :p

[ Voor 21% gewijzigd door RaseriaN op 17-06-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Als het vna die 12jarige pubers zijn helpt dat niet... gewoon /gkick en opgerot :Y)

Of net als ik: je guild in een apart chatwindow hangen en gewoon uitzetten in instances :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Het is altijd wen een feit dat je niet met een guildie op kan schieten, 1 of 2 ignoren kan best..
Andere guild zoeken, die vind je niet zo 1,2,3 hoor..

Natuurlijk heb je je vaste questmaatjes, en die g aje wel missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:05:
Het is altijd wen een feit dat je niet met een guildie op kan schieten, 1 of 2 ignoren kan best..
Andere guild zoeken, die vind je niet zo 1,2,3 hoor..

Natuurlijk heb je je vaste questmaatjes, en die g aje wel missen...
Klopt, ben er laatst 2 kwijt geraakt in onze guild. Was best wel balen omdat hun het totaal neit meer naar hun zin hadden. Ook al hou je elkaar in de friendlist je ziet elkaar nooit meer!

Andere guild zoeken heeft geen zin op onze server lijkt het wel.
Of je hebt een lvl 55+ only guild of een guild met alleen maar whiners/lamers.. no thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:06:
[...]

Klopt, ben er laatst 2 kwijt geraakt in onze guild. Was best wel balen omdat hun het totaal neit meer naar hun zin hadden. Ook al hou je elkaar in de friendlist je ziet elkaar nooit meer!

Andere guild zoeken heeft geen zin op onze server lijkt het wel.
Of je hebt een lvl 55+ only guild of een guild met alleen maar whiners/lamers.. no thnx :)
Da's precies waarom ik niet naar een andere guild wil. Onze guild is goed uit elkaar gevallen, van 200+ naar nog maar 35. Nu zit ik in een guildje die de vastere leden hebben gewerft, en zo toch met elkaar kunnen questen enzo.
de andere zut is naar de 55+ only guild gegaan, lame actie. Ik zat ook in die guild met me 52 pally, en ze dwongen me om binnen 1 week lvl 55 te zijn, tja, /gquit!
Verder wil ik toch wel eerst me mage naar de lvl 60 werken, een mage owned echt hard. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik snap niet dat die types in het guild mogen blijven eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:12:
[...]

Ik snap niet dat die types in het guild mogen blijven eerlijk gezegd.
die 12 jarige pupers zijn meestal heel fanatiek om lvl 60 te worden en zomige denken dat ze dit type nodig hebben om later raids te gaan doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

kEv4h schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:54:
[...]

ik heb ze er net bij geprikt en jezus wat scheelt dit zeg..
langste freeze die ik nu heb gehad is 0.5secs ofzo op stukken waar ik normaal 5 secs stil stond
en ik kan nu ook gewoon typen terwijl ik op de gryph zit!!! dit was normaal niet mogelijk door de traagheid, nu dus wel :D
Ok, meteen ff 2 x 512 MB besteld om optimaal van mijn dual nogwat gebruik te maken in mijn nforce bordje van Asus. Ben benieuwd. Ben die lag in IF, met grote raids en op die gryphons zat.

(defragmenteren doe ik genoeg).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:16:
[...]

die 12 jarige pupers zijn meestal heel fanatiek om lvl 60 te worden en zomige denken dat ze dit type nodig hebben om later raids te gaan doen ...
Dit klinkt lullig, maar ik ga geen instance in met 12 jarige mannetjes (en ja, dat merk je snel genoeg hoe oud ze zijn), misschien een extreme uitzondering daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mages ownen ook. Zeker als je 2 raid's van horde aliance tegenover elkaar hebt.. ^^ talentpointje in afstand.. 40 yard.. conbustion aan.. 1 iemand van aliance komt in range? 1 vuurbal .. 1200 dmg :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, heb nu voor de 2e keer een Pattern: Big Voodoo Robe geloot. 1e keer had ik 'm voor 3g buyout op AH geknald en was ie binnen 3 minuten verkocht |:(

Wat is wel een beetje een goeie prijs die ik voor dit patroontje kan vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:18:
[...]

Dit klinkt lullig, maar ik ga geen instance in met 12 jarige mannetjes (en ja, dat merk je snel genoeg hoe oud ze zijn), misschien een extreme uitzondering daargelaten.
guild waar ik in zit heeft een 18+ jaar req (en gezien de orgchat is dat ook echt nodig :D )

en ook al is dat type oud - langer dan de 2 weken trial blijft niemand in de guild die er niet inpast. We gaan niet voor being uber maar voor gezellig zamenspelen - zeker 80% van het WoW gedeelte heeft al in Anarchy Online zamengespeelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Onze guild heeft 65 members, maar er zijn er vaak maar 5-15 online. ;(

Heb inmiddels ook grote problemen om instance-groups te vinden.

Zucht...soms wou ik dat ik gewoon een mage/warrior/priest had gekozen, dan kreeg ik vast meer invites.
Mages ownen ook. Zeker als je 2 raid's van horde aliance tegenover elkaar hebt.. ^^ talentpointje in afstand.. 40 yard.. conbustion aan.. 1 iemand van aliance komt in range? 1 vuurbal .. 1200 dmg
hihi, warlocks ownen ook, talentpointje in ruin, 3k+ crit shadowbolts. :P

[ Voor 44% gewijzigd door On_E op 17-06-2005 10:31 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
robbertinho schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:16:
[...]

Ok, meteen ff 2 x 512 MB besteld om optimaal van mijn dual nogwat gebruik te maken in mijn nforce bordje van Asus. Ben benieuwd. Ben die lag in IF, met grote raids en op die gryphons zat.

(defragmenteren doe ik genoeg).
Let me know :) bij mij heeft 't iig echt heel veel geholpen! alleen nog freezes op de extreem drukke plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:32:
[...]

Let me know :) bij mij heeft 't iig echt heel veel geholpen! alleen nog freezes op de extreem drukke plaatsen
Zou ook wel 2x 512 erin willen hangen, alleen het probleem is dat ik dan 2x 256mb over houd!
Foutje met aankoop mobo, was perfect ding, alleen had niet op mem slots gelet.. achja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb 2x512 en ik denk dat ik toch naar 4x512 ga :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik moet of 1024 DDR kopen, of 512 RIMM, heb nml. nu RIMM geheugen erin zitten, maar dat is nogal zeldzaam en duur geloof ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:40:
Ik moet of 1024 DDR kopen, of 512 RIMM, heb nml. nu RIMM geheugen erin zitten, maar dat is nogal zeldzaam en duur geloof ik. :/
RIMM is echt een kutaankoop... is erg exotisch en duur.. medelijden met je :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

kEv4h schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:32:
[...]

Kijken of mijn, dan, 3x 512mb dat kleine beetje lag dat jij nog hebt dan ook nog weghaalt. Moet je er weer 512mb bijdoen dan ;)

Mijn guild op Aggramar gaat trouwens voor het eerst Azuregos proberen om te leggen. Ik ben benieuwd, ga op een afstandje iig wel even kijken. Hoorde dat het zomaar dik 30 minuten kan duren voordat ze om is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:41:
[...]

RIMM is echt een kutaankoop... is erg exotisch en duur.. medelijden met je :(
Wist ik toen niet, werd me verteld dat RIMM het snelste was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
robbertinho schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:42:
[...]

Kijken of mijn, dan, 3x 512mb dat kleine beetje lag dat jij nog hebt dan ook nog weghaalt. Moet je er weer 512mb bijdoen dan ;)

Mijn guild op Aggramar gaat trouwens voor het eerst Azuregos proberen om te leggen. Ik ben benieuwd, ga op een afstandje iig wel even kijken. Hoorde dat het zomaar dik 30 minuten kan duren voordat ze om is.
Hehe nah, ik vind t wel best zo ;)
Sowieso zou dat zonde zijn want ik heb er 4x256MB in (voor dual channel enzo :P)
Dan kan ik reepjes ergens stof laten verzamelen als ik er meer geheugen bij wil prikken.

Hehe cool :) good luck.. Weet je de tactics al een beetje? Zo niet kan ik wel wat dingetjes verklappen als je wil..

[ Voor 9% gewijzigd door bcd87 op 17-06-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

kEv4h schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:48:
[...]

Hehe nah, ik vind t wel best zo ;)
Sowieso zou dat zonde zijn want ik heb er 4x256MB in (voor dual channel enzo :P)
Dan kan ik reepjes ergens stof laten verzamelen als ik er meer geheugen bij wil prikken.

Hehe cool :) good luck.. Weet je de tactics al een beetje? Zo niet kan ik wel wat dingetjes verklappen als je wil..
Bedankt voor je hulp, maar ik zit volgens mij in één van de best georganiseerde guilds op Aggramar. Ik heb net een boekwerk gelezen over tactics tegen Azuregos. En het klinkt allemaal behoorlijk overtuigend. Jammer dat ze geen set items laat vallen. Maar goed, ik ben pas lvl 43 (en ze willen eigenlijk alleen maar lvl 60 natuurlijk en healers lvl 55+) nog 12 lvls wachten dus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ik lees op internet overal dat je wel kan AoE grinden met je mage he, maar dat je dan ook gewoon je eigen lv'l elites kan mollen? Het schijnt dat diremaul de ultieme grindingspot is voor een mage dievan van 58 naar 60 wil, maar zitten daar dan geen elites? :/

Ik moet er niet aan denken om 4 lvl 55+ elites op me dak te krijgen als ik lvl59 ben. Heb al moeite met 2x een mob van eigen lvl :X
Iemand die me een beetje wijzer kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Die mobs die je aoe´ed zijn van die lashers groupje van 6, 7 ofzo. je kan daar de instance in lopen lashers aoe, en dan weer eruit.

Ik kon met mijn 45 mage een lvl 43 elite nog wel solo aan.
Dan ben je dus alleen maar bezig met kiten(mob´s met frost van je afhouden en elke keer afstand nemen.

Ik denk dat ik ook wel een elite van 45 aan kan, maar dan niet zonder evocation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Tpn schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:20:
Die mobs die je aoe´ed zijn van die lashers groupje van 6, 7 ofzo. je kan daar de instance in lopen lashers aoe, en dan weer eruit.

Ik kon met mijn 45 mage een lvl 43 elite nog wel solo aan.
Dan ben je dus alleen maar bezig met kiten(mob´s met frost van je afhouden en elke keer afstand nemen.

Ik denk dat ik ook wel een elite van 45 aan kan, maar dan niet zonder evocation.
Mja, maar dat gaat dus wel goed, niet dat je binnen 2 seconden dood bent? :P
Ik heb altijd wel greater healing pots bij, maarja, 1 per minuut schiet niet echt op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

tja, het gaat goed als jij dat goed doet ;)

ik ben geen mage, maar ik kan me iets bedenken van: Frost nova, instant arcane explosion, cone of cold en flame strike ofzo?

zullen ze wel aardig wat dmg hebben gehad :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

healing pots heb ik niet eens nodig.

het is nou niet zo dat je er in rent en alleen maar arcane explosion gebruikt.

Je pulled ze met flamestrike, daarna zet ik ze meestal vast met frostnova, zodat ze nog wat damage mee krijgen van de flamestrike. daarna Cone of cold als ze nog vast zitten. (als frostmage doe je hier 500 damage mee, 1000 crit) daarna kan je nog een pom flamestrike gooien.
Dan pak je je arcane explosion erbij en kun je eventueel coldsnap -> frostnova -> cone of cold te doen.

Meestal heb je die laatste actie helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dit weekend maar eens Maraudon proberen met mn lvl 52 rogue...
Misschien dropt er wel een leuke dagger, want ik ben aan vernieuwing toe..
Ennuh de AH op Al'Akir is waardeloos met daggers... :(
Mja zal wel overal zijn, aangezien ze bijna niet droppen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:21

Mojo

The Power Within

Ik doe het eigenlijk net iets anders. Ben een frost mage :)

Flamestrike om te pullen. Frost Nova, Flamestrike, meteen gevolgd door een Cone of Cold. En vervolgens Instant Arcane Explosion.

Beste werkt wel om dit samen met een priest te doen. Je rent wat rond, pullt er 12 ofzo, priest healed en shield je. Frost nova, staan ze allemaal vast, en dan hetzelfde als hierboven ^^.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 15:53
jarnotjuh schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:16:
Ik lees op internet overal dat je wel kan AoE grinden met je mage he, maar dat je dan ook gewoon je eigen lv'l elites kan mollen? Het schijnt dat diremaul de ultieme grindingspot is voor een mage dievan van 58 naar 60 wil, maar zitten daar dan geen elites? :/

Ik moet er niet aan denken om 4 lvl 55+ elites op me dak te krijgen als ik lvl59 ben. Heb al moeite met 2x een mob van eigen lvl :X
Iemand die me een beetje wijzer kan maken?
http://files.filefront.co...ng;3881593;/fileinfo.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

mja, maar als je attacked met een flamestrike, dan komen ze allemaal uit de frost nova, en ben je je kans op crit kwijt doordat je geen frost attack doet op iemand die vast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:57

The Legend

*Plop*

Vanaf lvl 50 lvlt traag :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de TS even deze guild aan het lijstje wil toevoegen zal wel leuk zijn ^^
As We Fight, zenedar, horde side, grootste NL guild van bijde sides denk ik, altijd wel 10-50 mensen online en een bunch lvl 60s nu
website sinds kort: www.aswefight.nl

oja, stuk of 120 actieve leden, daarnaast nog aardig veel alts enzo

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:50:
As We Fight, zenedar, horde side, grootste NL guild van bijde sides denk ik, altijd wel 10-50 mensen online en een bunch lvl 60s nu

Doe ik meteen! :)
thx! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14

Boekster

Naimoholic

ReCreator schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:31:
Dit weekend maar eens Maraudon proberen met mn lvl 52 rogue...
Misschien dropt er wel een leuke dagger, want ik ben aan vernieuwing toe..
Ennuh de AH op Al'Akir is waardeloos met daggers... :(
Mja zal wel overal zijn, aangezien ze bijna niet droppen...
De meeste realms stikken van de rogues, die allemaal een goede dagger willen. Daarom zijn ze of heel duur op de AH, of gewoon al weg :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Boekster schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:02:
[...]

De meeste realms stikken van de rogues, die allemaal een goede dagger willen. Daarom zijn ze of heel duur op de AH, of gewoon al weg :) .
Mauradon kan de Satyr's Lash droppen.
Deze kun je vinden in de Purple Instance en die miniboss Vyletongue killen!
Leuke dagger om even mee door te komen, ik crit er 700-1100 mee op mn ambush

verkeerde quote :X

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 17-06-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Boekster schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:02:
[...]

En ze droppen ook gruwelijk weinig... :/

Ik jaag al een tijdje op een searing neeldle of widowmaker...

Helaas nog geen succes...

Als ik 59/60 ben ga ik jagen op de Barman Shanker... lekker farmen die kerel! :)
RaseriaN schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:05:
[...]

Mauradon kan de Satyr's Lash droppen.
Deze kun je vinden in de Purple Instance en die miniboss Vyletongue killen!
Leuke dagger om even mee door te komen, ik crit er 700-1100 mee op mn ambush

verkeerde quote :X
Idd, en daar ga ik ook achteraan.. Vind alleen de ambush crit een beetje tegenvallen..

Dat heb ik nu ook wel met m'n Vorpal dagger of the tiger..

Maar ik denk dat dat ook met mn spec te maken heeft :)
Die is puur backstab/ambush en crit change gericht :) (Zit als ie af is op 60% crit change met 250% damage geloof ik.. zo ff uit mn hoofd :P)

[ Voor 44% gewijzigd door ReCreator op 17-06-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:59:
[...]

Doe ik meteen! :)

[...]

thx! :>
Zou je bij beyond oblivion ook ledenstop weg willen halen en eventueel mijn naam erbij ( ik ben recruiter van Beyond oblivion :) ) we recruiten wel degelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Over widowmaker gesproken..had gister 1 gekocht op Ah voor 15G buyout! Voor 35 erop gezet met 55 buyout, uur later had iemand hem gekocht. Easy money :Y)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan een site waar je beetje prijzen kan vergelijken voor de AH?

Want ik zet vaak items er op die ik maak met blacksmithing, maar ik heb het idee dat ik ze voor super goedkoop er op zet, want ik ben ze altijd zo kwijt.
Vooral groene item die ik maak weet ik vaak geen goede prijs voor te verzinnen.

Ik doe nu altijd maar +10s buyout op de standaard AH prijs. Enige tips worden zeer op prijs gesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Imodium schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:20:
Over widowmaker gesproken..had gister 1 gekocht op Ah voor 15G buyout! Voor 35 erop gezet met 55 buyout, uur later had iemand hem gekocht. Easy money :Y)
:'( kon je nie ff bellen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:50:

DIE! :P

Zou deze guild ook door de TS geplaatst kunnen worden?

Flying Dutchmen op Zenedar Alliance (NL guild met wat Belgen)
zo`n 110 members en altijd een man of 20-60 online (ligt aan het tijdstip)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:40:
Is er dan een site waar je beetje prijzen kan vergelijken voor de AH?

Want ik zet vaak items er op die ik maak met blacksmithing, maar ik heb het idee dat ik ze voor super goedkoop er op zet, want ik ben ze altijd zo kwijt.
Vooral groene item die ik maak weet ik vaak geen goede prijs voor te verzinnen.

Ik doe nu altijd maar +10s buyout op de standaard AH prijs. Enige tips worden zeer op prijs gesteld!
Meestel zoek ik eerst op het item wat ik er in ga zetten.. staat deze er in dan doe ik em voor iets goedkoper er in...

Mocht ie er niet in staan zoek ik op vergelijkbare items.. Kijk naar hun prijs/specs.. zijn mijn specs slechter dan iets goedkoper... zijn ze beter dan iets duurder...

Werkt goed :)

(BTW... we farmen heel veel naga's... daardoor zijn we parelridders geworden.. we hebben de hele black pearl/iridescent pearl/ golden pearl markt over hoop geholpen...
black pearl nu 50s iridescent 60s golden pearl 9g :P )
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:42:
[...]

DIE! :P

Zou deze guild ook door de TS geplaatst kunnen worden?

Flying Dutchmen op Zenedar Alliance (NL guild met wat Belgen)
zo`n 110 members en altijd een man of 20-60 online (ligt aan het tijdstip)
Spelen toch aardig wat vrouwen...
Onze guild genaamd "Sisters" (female human chars only) heeft nu 55 members.. en meer als de helft zijn vrouwen :P

Natuurlijk discrimineren wij niet en hebben ook de guild "Sisters Allies" met de andere chars... vaak vrienden/bekenden/alt chars van de Sisters :P

[ Voor 25% gewijzigd door ReCreator op 17-06-2005 12:46 . Reden: ) ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.