Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.764 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:53

On_E

Housemusic

Ryceck schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:49:
[...]

*proest* _/-\o_

@ Thalan:
Geloof me, met die blob wordt soloen zoveel makkelijker he :D En zonder is ist zoveel kutter he :P
Jij gaat niet op jezelf ff 2 of 3 equal-lvl mobs tanken. Met je void kan je gewoon mobs van eigen-level+2 aan.
Void erin, alles op hem laten aggroen, en voluit gaan op de mob die hij target. Je pikt ze er gewoon uit en je hebt binnen 1 min 3 dikke mobs gemold :)

Ben trouwens benieuwd hoe dat gaat met die sm-sloerie :P Die ga ik vanaaf ff halen @ Barrens :)
Die SM sloerie is pas bruikbaar vanaf lvl 26 (Seduce), daarna gebruik je die blauwe blob trouwens nooit meer, onding, snap soul-link specced warlocks ook niet, dan ben je IMO een soort halve pally.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:53:
[...]

zijn lvl 47 is een rogue :)

hij weet niet anders als up close and personal ^^

moet zeggen dat ik ook erg moest wennen met mijn mage om range te houden, steeds beginnen op max range :)
Heb precies hetzelfde probleem... nu bezig met een priest, ik sta veels te vaak mee vooraan, en met cloth is dat GEEN goed idee ben ik achter gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:54:
[...]

Die SM sloerie is pas bruikbaar vanaf lvl 26 (Seduce), daarna gebruik je die blauwe blob trouwens nooit meer, onding, snap soul-link specced warlocks ook niet, dan ben je IMO een soort halve pally.
Als ik de US forums moet geloven zou dat een vooruitgang zijn :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Als ik de US forums moet geloven zou dat een vooruitgang zijn :+
Wat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
doelde op het feit dat pally's op de US forums "medelijden" hadden met de warlocks ^^

anyways

vanavond geen wow voo rmij :/ laat thuis
morgen weer, vrijdag wel vrij \o/ maar dan moet ik andere dingen doen :/
damn ben aan vakantie toe. duurt alleen nog 2 maanden

btw mijn lvl 13 priest heeft 225 First Aid :P (mja cloth en tijd teveel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:05:
[...]

doelde op het feit dat pally's op de US forums "medelijden" hadden met de warlocks ^^

anyways

vanavond geen wow voo rmij :/ laat thuis
morgen weer, vrijdag wel vrij \o/ maar dan moet ik andere dingen doen :/
damn ben aan vakantie toe. duurt alleen nog 2 maanden

btw mijn lvl 13 priest heeft 225 First Aid :P (mja cloth en tijd teveel :P )
Ah ok :)

Ik heb eerder medelijden met pallys, lijkt me echt de meest saaie class om te spelen...

Vanavond juist maar weereens wel spelen, gisteren niet aan toegekomen.

Eerst ff wat q's in EPL doen, daarna LFG channel weer spammen : ''LFG ST or BRD'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Even tussendoor:
ik heb géén idee of dit filmpje al voorbij is gekomen, de search kon nix vinden.
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1306
Persoonlijk vond ik 'm géniaal, moest er hartelijk om lachen. Supergoed georganiseerd btw. :)
Waarschuwing: 163 MB, en enkel voor 18+. :p

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:46:
[...]

Of ik log even met mijn rogue in, moord de 2 adds even uit en log daarna in met mijn lockje om die laatste voor de quest belangrijke npc te vermoorden :)
Ik denk dat je dat niet haalt: die female warlock valt volgens mij samen met de adds aan, dus je kan niet ter plekke uitloggen. Daarnaast respawnen ze heel erg snel, dus tegen de tijd dat jij met je Warlock terug ingelogd bent zijn ze er waarschijnlijk weer allemaal... Als het lukt, laat het ons weten :-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

HellPunk schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:20:
[...]

Ik denk dat je dat niet haalt: die female warlock valt volgens mij samen met de adds aan, dus je kan niet ter plekke uitloggen. Daarnaast respawnen ze heel erg snel, dus tegen de tijd dat jij met je Warlock terug ingelogd bent zijn ze er waarschijnlijk weer allemaal... Als het lukt, laat het ons weten :-).
Ja, maar met die rogue kan ik aggro droppen door te vanishen.

Mijn gedacht was: Met rogue adds vermoorden, vanish, uitloggen (20 sec wachten) inloggen met warlock. Met laadtijden erbij moet dat hoogstens 1 tot anderhalve minuut kosten, wat volgens mij nog veel korter is dan de gemiddelde spawntijd.

Maar bokkie's manier van aggro'en en dan ver buiten de originele spot de questmob afmaken is idd geen slecht idee, dan kan ik idd wel veilig looten en hoef ik dat hele verhaal met die rogue niet te gebruiken, want imo zou dat ook wel een lame manier van questen zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:36:
Ja, en die adds blijven gewoon staan waar ze staan terwijl ik daar doodleuk binnen kom lopen om de loot te halen natuurlijk :{
Ja, waarom zou je ook advies aannemen van iemand die die quest gedaan heeft, al sinds beta speelt, level 58 is en een hele zwik alts heeft.

*knip*
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:25:
Maar bokkie's manier van aggro'en en dan ver buiten de originele spot de questmob afmaken is idd geen slecht idee, dan kan ik idd wel veilig looten en hoef ik dat hele verhaal met die rogue niet te gebruiken, want imo zou dat ook wel een lame manier van questen zijn :')
Mag ik je er even op wijzen dat het mijn idee was, en jij het gewoon niet snapt dat ik niet bedoel dat je haar op de plek waar ze spawned af moet slachten omdat je dan inderdaad d'r necklace niet kunt looten?

[ Voor 47% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 17:57 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sinds gisteren hebben we ook een ventrilo server :) voor de guild uiteraard...
We zijn er trouwens achter gekomen dat bijna de helft van de guild (48 members) ook daadwerkelijk vrouw zijn :P Best lache... ze kunnen het nog goed ook!

Nu maar lekker met zn allen die ventrilo op en raiden maar :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:26:
[...]

Ja, waarom zou je ook advies aannemen van iemand die die quest gedaan heeft, al sinds beta speelt, level 58 is en een hele zwik alts heeft.

*knip*

[...]

Mag ik je er even op wijzen dat het mijn idee was, en jij het gewoon niet snapt dat ik niet bedoel dat je haar op de plek waar ze spawned af moet slachten omdat je dan inderdaad d'r necklace niet kunt looten?
Hey, ik kan ook wel es verkeerd lezen. En my mistake, ik las in de gauwigheid bokkie's naam, dus dacht dat de tip van hem vandaan kwam. *knip*

[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:25:
[...]

Ja, maar met die rogue kan ik aggro droppen door te vanishen.

Mijn gedacht was: Met rogue adds vermoorden, vanish, uitloggen (20 sec wachten) inloggen met warlock. Met laadtijden erbij moet dat hoogstens 1 tot anderhalve minuut kosten, wat volgens mij nog veel korter is dan de gemiddelde spawntijd.

Da is de uitvinding van de eeuw inderdaad... Je pakt je mainchar om de moelijkheid van de quests voor je alt af te halen 8)7 8)7
Talk about speelplezier vernaggelen :X

Een beetje een uitdaging houden is toch ook wel leuk of niet?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:07:
[...]

Ah ok :)

Ik heb eerder medelijden met pallys, lijkt me echt de meest saaie class om te spelen...

Vanavond juist maar weereens wel spelen, gisteren niet aan toegekomen.

Eerst ff wat q's in EPL doen, daarna LFG channel weer spammen : ''LFG ST or BRD'' :)
Idd, Warlock vind ik een geniaale class, dat zou mijn 2e keuze zijn, mage vind ik nog steeds nummer 1.
Pally heb ik ook een tijdje gespeeld, dat is echt zo saai. :/

*knip*.

[ Voor 44% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:21

xiD

12345

NielZ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:12:
Even tussendoor:
ik heb géén idee of dit filmpje al voorbij is gekomen, de search kon nix vinden.
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1306
Persoonlijk vond ik 'm géniaal, moest er hartelijk om lachen. Supergoed georganiseerd btw. :)
Waarschuwing: 163 MB, en enkel voor 18+. :p
haha echt een van de beste die ik ook gezien heb, zeker het kijken waard

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

butsj schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:39:
[...]
gewoon je frost shocks spammen tot die dood is toch? :+
nee geintje, maar idd die reapers doen erg pijn tegen mijn mage ;(
*immune*
*immune*
*immune*
*immune*
*immune*

:)

Ik ben ook een paar keer een warrior met zo'n ding tegengekomen. Harde klappen, hoge crits met daar boven op Mortal Strike (50% healing) en lekker hoge executes. Ik ga voortaan liever de andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Ook ooit meegemaakt dat iemand niks zei, mee een instance inging, een bepaalde drop pakte en weg hs-de... nooit meer gezien sindsdien. Erg weird om mee te maken, had ik liever die turk gehad :P

[ Voor 65% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Ook ooit meegemaakt dat iemand niks zei, mee een instance inging, een bepaalde drop pakte en weg hs-de... nooit meer gezien sindsdien. Erg weird om mee te maken, had ik liever die turk gehad :P
Dat heb ik ook een keer gehad, dat zijn echt trieste mensen. :/
Hij ging er vandoor met een blauw cloth item terwijl het een warrior was en van te voren hadden afgesproken om need or greed te gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:56:
[...]

*immune*
*immune*
*immune*
*immune*
*immune*

Ik ben ook een paar keer een warrior met zo'n ding tegengekomen. Harde klappen, hoge crits met daar boven op Mortal Strike (50% healing) en lekker hoge executes. Ik ga voortaan liever de andere kant op.
was ook niet serieus bedoeld :Y)
maar warriors met een goeie equip zijn echt irritant vind ik :P, ook in battlegrounds, als ze in een goed team zitten en gehealed worden kunnen ze het toch wel even uit houden en het de tegenstander lastig maken (vooral mbt op WSG, Alterac Valley nog niet zo veel gedaan).
Ik speel niet zoveel BG op het moment, maar toch is het wel leuk om samen met je guild WSG te doen (en dan tijdens het spelen ventrilo gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:03:
[...]

Dat heb ik ook een keer gehad, dat zijn echt trieste mensen. :/
Hij ging er vandoor met een blauw cloth item terwijl het een warrior was en van te voren hadden afgesproken om need or greed te gebruiken.
Zo'n geval hadden wij laastst ook, behalve was het bij ons zo dat die uit de party gekicked was voordat er kans was op de goede dingen (dit was een typische ninjalooter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Zijn er trouwens veel mensen gedaald in pvp rank ?
Ben zelf wel benieuwd, heb vorige week ongeveer 42k aan HP's gescoord, was rank 3, hoop nu natuurlijk rank 4 te zijn :p

* nimmolon kan niet kijken want zit nog op zijn werk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Wat is een goed level voor Scarlet Monastary voor een healer? Ik weet dat ik met mn paladin pas rond lvl 40 geintresseerd raakte in instances, vandaar dat ik het niet zo goed weet. Nu mn priest het level nadert wil ik er toch wel graag heen :D

[ Voor 48% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:50:
[...]

})

Wat is een goed level voor Scarlet Monastary voor een healer? Ik weet dat ik met mn paladin pas rond lvl 40 geintresseerd raakte in instances, vandaar dat ik het niet zo goed weet. Nu mn priest het level nadert wil ik er toch wel graag heen :D
Als je 'nadert' zegt, vermoed ik dat je 38 ofzo bent. En dat is een prima level, mits je wel een stevige tank bij hebt (42 voor de zwaarste instance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:44:
[...]Druids zijn leuk om te duellen :)

vaak 50/50

alleen jammer dat ik nu geen wapens meer kan wisselen tijdens duel :/

eerst deed ik altijd

caster = 2h+wf
bear=1h+shield+frost

^^ erg leuk
Ikzelf heb een lvl 58 Druid, ik denk alleen dat niet alle builds goed zijn voor PvP. Ik doe voornamelijk een PvE build maken, en ook nog eens een beetje roll-play. Ik ken gasten die achteraf hun punten anders indelen, ja, RPG is datniet echt, maar ieder het zijne.

Ik heb voor een bear build gekozen, en in de talent tree heb ik dus ook alle bear talents gebruikt, daarnaast Improved Mark of the Wild en Furor, laatste 2 punten gaan denk ik in Improved Enrage of hoe het ook mag heten. Ik heb alleen geen quickshift, zowieso ERG vreemd dat dit soort talents in andere trees zitten, maar goed.

Ik heb op zich alle skills gekocht, heb ook zowieso lower mana costs voor het shiften, scheelt een hoop. Heb alleen nog 0 PvP ervaring, maar ga tzt toch wel een keer proberen. Ik vraag me wel af of het uberhaupt zin heeft, als iedereen al die Elite items via BG gekregen heeft, maak je dan helemaal geen kans meer, maar ja, bijzaak, ik kijk wel.

Daarnaast zijn bepaalde klassen echt of onverslaanbaar, zeker voor bepaalde andere klassen, maar ja, die balans zal wel nooit gevonden worden in welke RPG dan ook. Daarom moet je ook in groepen vechten, PvP is saai, groepen tegen elkaar kan veel leuker zijn .... maar altijd de zwakkere opzoeken .... ach ..... het zal erbij horen, kunnen ze weer hun "honour" points halen, want daar draait het allemaal om.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:53:
[...]

Als je 'nadert' zegt, vermoed ik dat je 38 ofzo bent. En dat is een prima level, mits je wel een stevige tank bij hebt (42 voor de zwaarste instance)
Ik dacht dat healers wel wat vroeger meekonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:58:
[...]

Ik dacht dat healers wel wat vroeger meekonden?
Ja, maar ik dacht niet dat jij lager dan 38 was :P

Dus mijn antwoord is, het is ok, maar zorg dat je een goeie tank hebt want 3 van de 4 zijn goed te doen met een 38 of lvl 40 tank, behalve de cathedral, die is te zwaar voor een 38 tank en dan krijg jij het niet meer aangeheald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, het is weer woensdag .... Tyralyon plat .... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:00:
[...]

Ja, maar ik dacht niet dat jij lager dan 38 was :P

Dus mijn antwoord is, het is ok, maar zorg dat je een goeie tank hebt want 3 van de 4 zijn goed te doen met een 38 of lvl 40 tank, behalve de cathedral, die is te zwaar voor een 38 tank en dan krijg jij het niet meer aangeheald :P
Ben 31 op het moment, dus ik was sowieso van plan nog een leveltje of 4 te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle sm runs op level 35 gedaan en daarmee tot 38 doorgegaan (je krijgt lekker veel xp en geld door sm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Healers mogen sowieso meestal mee in parties die boven hun level zijn. De meeste parties zijn al snel vol op hun main healer plekje na. Lvl 35 priest/druid kan prima een lvl 40 tank in leven houden als de tank een beetje agro skills heeft en de priest slim genoeg is om achteraan te blijven. Healers hebben het zo simpel soms :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 20:53
Modbreak:De eerstvolgende die nu een flamewar ontketend krijgt direct een OW aan zijn broek. Een aantal mensen staan nu op scherp. Wie dit zijn is simpel: de personen die een aantal posts hierboven missen moeten zich eens heel goed afvragen waarom die verwijdert zou(den) kunnen zijn ;)
Hou het gezellig, leuk en nuttig voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
offtopic:
wat is een OW?

ik ben inmiddels een lvl 51 warrior.. goed te doen.. beetje questen op BG. 30.000 xp in 1 uurtje. GOED VERTOEVEN :Y)

weten jullie nog een haalbare instance, waar ik goede plate broekje kan vinden..? er was een aardige in Maurodon, maar een pala rollde em :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ik gok official warning..

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:35:
offtopic:
wat is een OW?

ik ben inmiddels een lvl 51 warrior.. goed te doen.. beetje questen op BG. 30.000 xp in 1 uurtje. GOED VERTOEVEN :Y)

weten jullie nog een haalbare instance, waar ik goede plate broekje kan vinden..? er was een aardige in Maurodon, maar een pala rollde em :(
BG moet ik ook nog uitproberen. Hoor er veel goede dingen over!

Enne je kan Maraudon ook voor de 2e keer doen fo 3e,4e,5e,6e ligt eraan hoe graag je hem wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
w00t,
Belt of arugal, robe of arugal en feline mantle are done! :)
1week over gedaan om ze te krijgen. 5 runs voor SFK. Aardige guildmaatjes heb ik :>

Net 1 iemand die nog niet helemaal wist hoe de prijzen een beetje liggen van de herbs.
Zoals al 100x gezegt: Swiftness potions verkopen lekker. 50s per stuk. 1 briarthorn en 1 swiftthistle nodig.
Gaat er 1 iemand 40 briar voor 10s BO ieder, en 40 swiftthistle voor 20s ieder neerzetten. Dit is dus samen 60s. Hiermee kan ik 40 van die potions maken.
Ik kreeg ze binnen 10 min verkocht, 20g verdiend, blijft leuk, mensen die de prijzen niet kunnen inschatten. O-)

Verder wil ik morgen/overmorgen lvl 30 halen, zit nu op 29.4

@crash, ik zie dat je nu weer moet ingrijpen. Ik heb daarover gisteravond maar meteen een stukje in de SP erbij gezet, maar schijnbaar wordt het niet gelezen...

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 15-06-2005 21:41 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
YESH! Level 60 geworden vandaag door rested te grinden in E Plaguelands!

Gnome Mage @ Bloodhoof, GM of the Backstreet Gnomes.

Is total play time 18 dagen beetje redelijk voor lvl 60? (nooit beta ofzo gespeeld)

[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 15-06-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Hidde schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:31:
Is total play time 18 dagen beetje redelijk voor lvl 60? (nooit beta ofzo gespeeld)
Waarom vragen er steeds mensen of ze level 60 in een redelijke tijd gehaald hebben? Willen jullie dat echt zo graag? Je hebt er tijd zat voor dus je kan beter genieten van elk dingetje terwijl je level 60 wordt ipv snel grinden en maar hopen dat je niet te lang hebt geduurd om level 60 te zijn (zo komt het in ieder geval over ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
ViRaX schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:41:
[...]

Waarom vragen er steeds mensen of ze level 60 in een redelijke tijd gehaald hebben? Willen jullie dat echt zo graag? Je hebt er tijd zat voor dus je kan beter genieten van elk dingetje terwijl je level 60 wordt ipv snel grinden en maar hopen dat je niet te lang hebt geduurd om level 60 te zijn (zo komt het in ieder geval over ;))
True, al kwam het questen me vanaf 55 wel de strot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:21

Mojo

The Power Within

Yay :D Hier ook lvl 60. Laatste lvl bij elkaar gegrind in de blasted lands, bij Dark Portal. Wilde wel eens zien hoe dat er uit zag :+.

Leuke is, heb de Valor Gloves en Legs al op level 59 :D Was de tank op de Baron :) Warrior dus.

Voor mijn build heb ik gekozen voor 33/5/13. Op die manier heb ik Improved Polearm spec, Improved Hamstring, +5% Crit Melee én Last stand om bijvoorbeeld nét niet dood te gaan als de baron een leuke Mortal Strike crit heeft :+

[ Voor 9% gewijzigd door Mojo op 15-06-2005 23:26 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 16-09 11:47
DeepSeven schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:03:
[...]

True, al kwam het questen me vanaf 55 wel de strot uit.
Same here.. ben nu 57, en bij elke quest denk ik weer "bah, weer breng me zoveel van dit, en slacht zoveel van die".

Enige quests die ik nu eigenlijk nog doe zijn sleutel en pre quests voor high level instances.

Ik blijf instances het leukste vinden, samen met andere mensen spelen en de (vaak) creepy sfeer in instances.. (geschreeuw in het gevangenis gedeelte van BRD anyone?).. geweldig.

Ik ben trouwens ook een warrior, en heb nog helemaal niks van valor :(
Draag nu de Imperial Plate set, wat op zich een goede set is voor z'n level, maar ik wil valor! Gah!

[ Voor 18% gewijzigd door Mior op 15-06-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:21

xiD

12345

Om maar even met jullie te delen:
Een vier maanden oude baby in Korea is overleden omdat haar ouders urenlang het spel World of Warcraft, een online role-playing game, hebben gespeeld. De ouders lieten hun dochter alleen thuis achter en vertrokken naar een internet-café om daar het spel te gaan spelen. Ze hebben vanaf vier uur 's middags tot negen uur 's avonds het spel gespeeld en toen ze thuis kwamen was hun dochter overleden door verstikking.

Het echtpaar vertelde de politie dat ze van plan waren om maar een uurtje of twee het spel te spelen en daarna weer naar huis te gaan. Maar de game duurde langer die dag, waardoor ze vijf uur weg bleven van huis. De politie zegt dat deze tragedie niet had hoeven gebeuren omdat de oma van het kind één verdieping hoger woonde en makkelijk had kunnen oppassen. Het echtpaar is gearresteerd omdat ze verantwoordelijk worden gehouden voor de dood van hun dochter.
zo erg zijn jullie toch niet heh?

[ Voor 2% gewijzigd door xiD op 16-06-2005 00:40 . Reden: Er ABN van maken ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
x1dje schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 00:13:
Om maar even met jully te delen:

[...]

zo erg zijn jully toch niet heh?
Nee, ik heb geen kinderen.

offtopic:
het is wel 'jullie'

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60848/thumb.jpg

Na 2 keer Shadowfang Keep gedaan te hebben loop ik nu met het volgende rond:

Robes of Arugal
Feline Mantle
Emblazoned Cloak
Silver-Thread Cuffs
Shimmering Gloves of the Owl
Shimmering Trousers of the Whale
Bright Belt
Spidersilk Boots
Blood Ring
Defias Renegade Ring

Odo's Ley Staff
Gravestone Scepter

8)

Dit inclusief een 20+ fortitude powerword buff geeft me een totaal van 997 HP en 1552 mana.

[ Voor 7% gewijzigd door SandsOfArrakis op 16-06-2005 00:38 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

x1dje schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 00:13:
Om maar even met jully te delen:

[...]

zo erg zijn jully toch niet heh?
Nee, ik ben vrijgezellig en geen kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

:O :O :O :O :O
Lvl25 items zijn niet om mee te patsen

Modbreak:En dus :? Als MST_Morpheus daar trots op is dan mag hij dat zijn. Replies als deze verzieken de boel juist weer. Denk in het vervolg dus eens langer na dan 1 sec. voordat je iets post :{

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 16-06-2005 08:41 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net van de master tailorer de laatste items geleerd hij heeft nu niks meer om te leren, ik ben nu lvl 256 tailoring, weet iemand bij welke andere tailor trainer ik nog nieuwe dingen kan leren, de master tailor geef me geef verwijzing naar een betere tailor of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:33

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:56:
[...]

*immune*
*immune*
*immune*
*immune*
*immune*

Reapwrs hebben geen invloed op execute damage, die is fixed :) . Reapers hebben effect op gewone attacks, waarbij melee damage gebruikt wordt. Ook is ie lekker traag dat je veel burst damage met MS kunt doen. That's it. Overigens wil je echt geen warrior met de Spinal Reaper tegenkomen. Die is gelukkig een heel stuk zeldzamer ;) .

Overigens kan een healer wel mee naar SM op lvl 36 hoor, mits ie een beetje goede gear heeft en de groep zich netjes gedraagt. Dat scheelt je veel mana. Goede pulls zijn het halve werk. Een tank kan ook prima lvl 40 zijn, dan raakt ie redelijk en kun je netjes agro houden. lvl 40 is een beetje het minimum omdat je anders met teveel misses en resists te maken krijgt :) .

Maar zou Tier 3 items uit BWL voor de warrior damage items zijn Dethecus? Vast niet, we zijn tenslotte meatshields :P. (we hadden het op Vent laatst nog over mogelijke hero classes, met Agnax en Oizo, onze hero class wordt meatshield en je kunt dan je shield dual wielden :P ).

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Flapmo schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 01:21:
[...]

Tja ik kan nog geen level 60+ items gebruiken wel? :|

P.S. Slechte dag gehad of zo? :?

[ Voor 24% gewijzigd door SandsOfArrakis op 16-06-2005 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Flapmo schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 01:21:
[...]

Dat moet hij toch zelf weten?

Ik ben ook met me 29 mage diverse keren SFK ingeweest, en ben er wel trots op, op de items.
Zullen we de volgende keer dan ook zo reageren als jij nieuwe equip hebt, omdat er toch al zoveel mensen lvl 50+ of lvl 60 zijn? Da's toch ook niet stoer meer... Die dingen koop je gewoon in de AH.... :Z

Dusse, als hij hier zijn items neer wilt zetten, laat em zijn gang gaan, en ga niet lopen zeggen dat het niet stoer is...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MST_Morpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:11:
[...]

Tja ik kan nog geen level 60+ items gebruiken wel? :|

P.S. Slechte dag gehad of zo? :?
nee, maar iedereen op dat lvl loopt met die items rond :P

tenzij je geld hebt voor eagle gear ^^

morgen vrij

vanavond even doorhalen met Emi, minimaal 2 lvls halen vanavond ff powergrinden
zit te popelen om met me undead mage te beginnen, gelukkig moet ik daarvoor eerst even 4x 14 slot bags regelen voor ik met haar begin :P

Proff's worden mining + skinning (alles gaat naar vendor ) bronze bars zijn het enige wat ik bewaar evenals coarse stones om fish attractors te laten maken :)

weet iemand een goede manier om snel een priest te levellen?
enige wat ik nog kan doen op lvl 13 is SW:P en smite :/ afgewisseld met MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:36:
[...]

nee, maar iedereen op dat lvl loopt met die items rond :P

tenzij je geld hebt voor eagle gear ^^

morgen vrij

vanavond even doorhalen met Emi, minimaal 2 lvls halen vanavond ff powergrinden
zit te popelen om met me undead mage te beginnen, gelukkig moet ik daarvoor eerst even 4x 14 slot bags regelen voor ik met haar begin :P

Proff's worden mining + skinning (alles gaat naar vendor ) bronze bars zijn het enige wat ik bewaar evenals coarse stones om fish attractors te laten maken :)

weet iemand een goede manier om snel een priest te levellen?
enige wat ik nog kan doen op lvl 13 is SW:P en smite :/ afgewisseld met MB
Mijn Night Elf Priestess kreeg gratis op level 10 Starshards, en op 20 Elune's Grace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben ondertussen lvl 18 met mijn Druid. Is wel even wennen na een Mage en Warrior.
Je moet ineens op "anderen"gaan letten :-) Ging een paar keer mis, maar begin het te leren !

Kreeg een quest op dreadmist peak, iets met poisons. Ik was in de veronderstelling dat alleen rogue's met poisons werken ? Die "elder druid" had het erover dat poisons een onderdeel van onze leefstijl zijn?

Vraagje aan mede Druid's : hebben jullie je healing spells onder knoppen zitten ? Of selecteren jullie alles met de muis ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MST_Morpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:49:
[...]

Mijn Night Elf Priestess kreeg gratis op level 10 Starshards, en op 20 Elune's Grace.
hmmz zie dat ik met mijn priest 1 class quest vergeten ben ^^

ff terug naar UC dus en dan grinden in Barrens
Tomoe staat te popelen om vuurballen af te schieten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Boekster schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 03:12:
(we hadden het op Vent laatst nog over mogelijke hero classes, met Agnax en Oizo, onze hero class wordt meatshield en je kunt dan je shield dual wielden :P ).
Hey dat was mijn idee!! :P

Overigens hebben ze na de veranderingen aan de epic wel wat andere items toegevoegd aan MC, heb al een paar mensen uit de guild met wat nieuwe crit gear uit MC zien lopen, maarja.. geen setbonusen ermee he :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 02:42:
Ik heb net van de master tailorer de laatste items geleerd hij heeft nu niks meer om te leren, ik ben nu lvl 256 tailoring, weet iemand bij welke andere tailor trainer ik nog nieuwe dingen kan leren, de master tailor geef me geef verwijzing naar een betere tailor of zo.
Nee je kunt nu alleen nieuwe dingen leren m.b.v. patterns. Veel runecloth bags maken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:59:
Zo, ben ondertussen lvl 18 met mijn Druid. Is wel even wennen na een Mage en Warrior.
Je moet ineens op "anderen"gaan letten :-) Ging een paar keer mis, maar begin het te leren !

Kreeg een quest op dreadmist peak, iets met poisons. Ik was in de veronderstelling dat alleen rogue's met poisons werken ? Die "elder druid" had het erover dat poisons een onderdeel van onze leefstijl zijn?

Vraagje aan mede Druid's : hebben jullie je healing spells onder knoppen zitten ? Of selecteren jullie alles met de muis ?
Die quest is volgens mij om Cure Poison te leren, weet het niet meer zeker, zo lang geleden alweer. En ik heb m'n healing onder knoppen zitten ja. Onder 1, 2, 3 en op shift+2 en shift+3. In instances klik ik het target aan dat ik wil healen en dan meteen op de knop raggen. :P Op zich is het beter het aan te leren om met F2 t/m F5 te werken, gezien soms als je klikt hij niet goed target ofzo (komt zelden voor, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boekster schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 03:12:
[...]
Reapwrs hebben geen invloed op execute damage, die is fixed :) . Reapers hebben effect op gewone attacks, waarbij melee damage gebruikt wordt. Ook is ie lekker traag dat je veel burst damage met MS kunt doen. That's it. Overigens wil je echt geen warrior met de Spinal Reaper tegenkomen. Die is gelukkig een heel stuk zeldzamer ;) .
Je hebt gelijk over de standaard damage van een execute. Maar na een paar klappen van 1200 (crits) en daar overheen een execute maakt dat eigenlijk niet veel uit. Dood is dood. Ik weet in ieder geval dat ik met mijn warrior alt ook die kant op wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:45:
[...]

En ik heb m'n healing onder knoppen zitten ja. Onder 1, 2, 3 en op shift+2 en shift+3. In instances klik ik het target aan dat ik wil healen en dan meteen op de knop raggen. :P Op zich is het beter het aan te leren om met F2 t/m F5 te werken, gezien soms als je klikt hij niet goed target ofzo (komt zelden voor, maar toch).
Aha! daar doelde ik een beetje op, ik "mis"klik wel eens een party member... maar ik begrijp hieruit dat de F toetsen corresponderen met je party members ?

Heel goed... ga ik vanavond eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:51:
[...]

Aha! daar doelde ik een beetje op, ik "mis"klik wel eens een party member... maar ik begrijp hieruit dat de F toetsen corresponderen met je party members ?

Heel goed... ga ik vanavond eens uitproberen!
Ja, F1 ben jezelf en dan F2 t/m F5 zijn je party members. Maar als je niet naar je healing knoppen hoeft te kijken klik je (bijna) nooit mis, maar soms pakt ie de klik niet goed oid, wat resulteert dat je 2x dezelfde persoon healt en dus mana (en tijd) verspilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Thijs schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:57:
[...]

Ja, F1 ben jezelf en dan F2 t/m F5 zijn je party members. Maar als je niet naar je healing knoppen hoeft te kijken klik je (bijna) nooit mis, maar soms pakt ie de klik niet goed oid, wat resulteert dat je 2x dezelfde persoon healt en dus mana (en tijd) verspilt.
Ben ik nog van de moeilijke tijd dan? Ik klik gewoon linksboven mijn partymember die healing nodig heeft aan en rag dan met mijn muis op mijn healing spells. Ben er behoorlijk bedreven in momenteel.

Ander vraagje aan priests:

Hebben jullie al jullie heal spells (alle ranks van 1 spell dan) bij de hand? Of hebben jullie alleen bijv. de laatste rank in jullie bars staan? Wat is aan te raden? Ik werk nu alleen met de laatste en evt. één na laatste rank healing spells en dat werkt op zich prima (overigens heb ik ook gewoon geen ruimte om al mijn healing spells in mijn bars te zetten).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Voor mijn priest heb ik eigenlijk alleen de meeste recente ranks in mijn healing actionbar staan. Healing is voornamelijk PW:S, Renew en Flash heal werk. Af en toe zwaardere heal op je tank. Ik heb wel zwakkere versies voor mijn buffs in mijn interface, omdat ik het leuker vind om een lagere level een stamina buff te geven dan een level 50+ die erom vraagt.

F2 t/m F5 werkt snel, maar als je net zo snel bent met plaatjes aanklikken doe je dat toch :)

[ Voor 12% gewijzigd door Yellow|A op 16-06-2005 09:29 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

robbertinho schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:20:
[...]

Ben ik nog van de moeilijke tijd dan? Ik klik gewoon linksboven mijn partymember die healing nodig heeft aan en rag dan met mijn muis op mijn healing spells. Ben er behoorlijk bedreven in momenteel.

Hebben jullie al jullie heal spells (alle ranks van 1 spell dan) bij de hand? Of hebben jullie alleen bijv. de laatste rank in jullie bars staan? Wat is aan te raden? Ik werk nu alleen met de laatste en evt. één na laatste rank healing spells en dat werkt op zich prima (overigens heb ik ook gewoon geen ruimte om al mijn healing spells in mijn bars te zetten).
Ik persoonlijk heb alle healing spells onder de knoppen 1 tm 7 dacht ik staan, en klik op party member en druk op een van die toetsen, en heb alleen de laatste rang erin staan, als ik een lagere party member erbij krijg, dan zet ik ff snel wat andere spells in de bars erbij (incl. buffs).

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Ik heb als 60 priest al me beste healing spells zo verdeeld staan:
2: Renew
3: Flash Heal
4: Greater Heal
5: Shield
6: Prayer of Healing

Werkt perfect en kan overal snel bij :)
7 en hoger zijn me attack spells (starshards, mind blast, pain). Maar gezien ik holy ben en weinig attack slijten me knoppen 1-5 sneller :P
Oh: en ik klik altijd plaatjes... maar dat is meer omdat CT_raidassist geen Fx knoppen heeft en ik dus daarin alle chars selecteer ;)

Gisteravond trouwens gedenkwaardig moment gehad: na 40 baron-runs in stratholme *eindelijk* me devout skirt mogen ontvangen. Daarna nog ff een UBRS runnetje gedaan voor de robe, maar die dropte spijtig genoeg niet.
Nu wel eindelijk ook Eye of the Beast: http://www.thottbot.com/?i=13106 door drakkisath te killen.

Nu alleen nog ff een runnetje door Dire Maul voor lorespinner en het Bologna boek en me Devout Robe @ Drakkisath zien te scoren en me priest is volledig klaar voor Molten Core \o/

[ Voor 5% gewijzigd door Ryceck op 16-06-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Ryceck schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:32:
[...]

7 en hoger zijn me attack spells (starshards, mind blast, pain). Maar gezien ik holy ben en weinig attack slijten me knoppen 1-5 sneller :P

Gisteravond trouwens gedenkwaardig moment gehad: na 40 baron-runs in stratholme *eindelijk* me devout skirt mogen ontvangen. Daarna nog ff een UBRS runnetje gedaan voor de robe, maar die dropte spijtig genoeg niet.
Nu wel eindelijk ook Eye of the Beast: http://www.thottbot.com/?i=13106 door drakkisath te killen.

Nu alleen nog ff een runnetje door Dire Maul voor lorespinner en het Bologna boek en me Devout Robe @ Drakkisath zien te scoren en me priest is volledig klaar voor Molten Core \o/
Was Eye of the Beast nou een onderdeel van Benediction? Meest g**le staff ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
robbertinho schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:33:
[...]

Nee dat zijn the Eye of Shadow en the Eye of Divinity iirc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 15-08 07:47
Ryceck schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:32:
[...]

Oh: en ik klik altijd plaatjes... maar dat is meer omdat CT_raidassist geen Fx knoppen heeft en ik dus daarin alle chars selecteer ;)

Ik gebruik de mod "Benecast" ( http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=340 ), superfijn voor je partymembers en partymembers alleen. De overige raidleden moet je dus wel klikken.

Zelf moet ik nog alleen de devout crown ( !@$##@! Scholo :( ) en de gloves. De skirt was m'n eerste devout item op lvl 56 toen :p.
robbertinho schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:33:
[...]
Nee dat is de eye if difinity ( wat kevah zegt dus :p ).

[ Voor 5% gewijzigd door QlimaX op 16-06-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

kEv4h schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:37:
[...]

Nee dat zijn the Eye of Shadow en the Eye of Divinity iirc :)
Enig idee of er veel lvl 60 priests met die staff rondlopen? Ik heb ze nog niet gezien, maar goed, ik ben dan ook pas op 2/3. Sinds een vriend van me die staff heeft laten zien, ben ik er helemaal verliefd op geworden :D.

Ik moet en zal die staff ooit in mijn bezit krijgen. No matter how many reruns ik moet doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
robbertinho schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:45:
[...]

Enig idee of er veel lvl 60 priests met die staff rondlopen? Ik heb ze nog niet gezien, maar goed, ik ben dan ook pas op 2/3. Sinds een vriend van me die staff heeft laten zien, ben ik er helemaal verliefd op geworden :D.

Ik moet en zal die staff ooit in mijn bezit krijgen. No matter how many reruns ik moet doen......
Denk dat er niet al teveel mee rondlopen nog eigenlijk. Eye of Shadow krijgen is niet zo'n probleem, aantal priests in de guild hebben em al, dan moet je nog de Eye of Divinity krijgen die spawnt in een kist bij Marjodomo met een ~10% dropchance volgens thott/allakhazam.. das al wat moelijker dus en dan de quest die je erna krijgt schijnt best moelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

kEv4h schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:46:
[...]

Denk dat er niet al teveel mee rondlopen nog eigenlijk. Eye of Shadow krijgen is niet zo'n probleem, aantal priests in de guild hebben em al, dan moet je nog de Eye of Divinity krijgen die spawnt in een kist bij Marjodomo met een ~10% dropchance volgens thott/allakhazam.. das al wat moelijker dus en dan de quest die je erna krijgt schijnt best moelijk te zijn.
Inderdaad... Eye of Shadow is relatief makkelijk, Kazaak afmaken en je hebt em.
Eve of Divinity is drop @ Majordomo, waarvoor je dus eerst heel Molten Core moet leegvagen voordat je die kan summonen, en dan nog s geluk moet hebben dat er:
1. uberhaupt een quest-epic dropt
2. een priest epic quest item dropt en niet die van de hunter

En daarna moet je SOLO! een quest doen waarbij je wordt lastig gevallen door hordes lvl60 skellies terwijl je ervoor moet zorgen dat de peasants om je heen blijven leven, quest met een cooldown van 2 uur.

Dus ik vinnut nie gek dat er nog niet veel mensen die staff hebben. Zeker op mijn server (Stormrage) is het moeilijk omdat er zeeerrr weinig guilds MC-capable zijn. Enige die een kans erop maakt is Orion en misschien Genesis, maar dat is alles.
Ik hoop dat de Nightcrawlers (raid-initiative, geen guild) de eerste zijn die MC rond vegen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

Ook al ben je er bedreven in, het kost je toch een halve seconde om met je muis van linksboven naar hotbar te gaan. In hectische tijden terwijl je verschillende party members moet healen kost je dat dus kostbare secondes waarin mensen het loodje kunnen leggen.

Ikzelf klik met de muis in de group bar en met hotkey op healing spell. Scheelt dus halve seconde.
Heb gemerkt dat op F2-F5 rammen weinig verschil maakt omdat ik daarvoor de muis moet loslaten of juist de healing hotkeys (die zitten op de ins/del/pgup/home toetsen enzo). Ik ben links dus stuur met de cursortoetsen (links/rechts is natuurlijk wel strafen). Dus alle keys 1 t/m 0 zitten op die 6 toetsen boven de cursor. Druid shiften doe ik met ctrl+ins/hom/pageup. De toetsen 1 t/m 0 gebruik ik voor mijn 2e hotbar met minder gebruikte spells als barkskin, hibernate en rank 1 moonfire enzo voor totems.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Zeg, even offtopic, maar als ik met een aantal mensen een discussie wil voeren over het topic, en niet over het onderwerp van het topic, kan ik dan het beste een nieuw topic openen, of moeten al die mensen mij maar in hun msn mikken?

Want ik heb serieuze twijfels bij de correctheid van een aantal getrokken conclusies :)

Mijn msn adres staat in mijn profiel, ik zou iig Kev4h, rasarian, robberinho, Ryceck en bokkie willen uitnodigen mij even via msn aan te babbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:00:
Zeg, even offtopic, maar als ik met een aantal mensen een discussie wil voeren over het topic, en niet over het onderwerp van het topic, kan ik dan het beste een nieuw topic openen, of moeten al die mensen mij maar in hun msn mikken?

Want ik heb serieuze twijfels bij de correctheid van een aantal getrokken conclusies :)

Mijn msn adres staat in mijn profiel, ik zou iig Kev4h, rasarian, robberinho, Ryceck en bokkie willen uitnodigen mij even via msn aan te babbelen.
wat ga je doen? >_< en wat heb ik gedaan? :? :o

Als je me nodig hebt.... je kan me msn @ profile vinden... hoor eht wel of het boeiend is wat je te melden hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ryceck schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:04:
[...]

wat ga je doen? >_< en wat heb ik gedaan? :? :o

Als je me nodig hebt.... je kan me msn @ profile vinden... hoor eht wel of het boeiend is wat je te melden hebt :P
Niks juist, dat is het hem juist :P

Ik wil gewoon even babbelen met een aantal mensen zonder storende interferentie in de vorm van een modbreak of flame van een medeposter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:05:
[...]

Niks juist, dat is het hem juist :P

Ik wil gewoon even babbelen met een aantal mensen zonder storende interferentie in de vorm van een modbreak of flame van een medeposter.
* Bokkie is @ work dus geen MSN :)

thuis wel MSN, maar dan reageer ik niet omdat ik zit te WOW'en

als het over WoW gaat kan het gewoon hier, op flames ed gewoon niet ingaan, en modbreaks boeien niet zolang je gewoon normaal discusseerd :)
Thijs schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:57:
[...]

heb je raidassist?

minigroup doet dacht ik hetzelfde als raidassist, maar dan voor party group only
en ik dacht dat je daar ook de optie had dat hij een heal canceled als target boven een bepaald% zit (kan in CT_raid wel, en is erg handig)

moet even kijken of dat klopt trouwens, minigroup al 2 patches niet meer gebruikt :P

[ Voor 41% gewijzigd door Bokkie op 16-06-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:09:
[...]

* HTT-Thalan is @ work dus geen MSN :)

thuis wel MSN, maar dan reageer ik niet omdat ik zit te WOW'en

als het over WoW gaat kan het gewoon hier, op flames ed gewoon niet ingaan, en modbreaks boeien niet zolang je gewoon normaal discusseerd :)
Ik ben ook @ work, hoor. En ik zal het topic hieromtrend verder met rust laten, dus ik laat het erbij even te vermelden dat ik de flames juist wel grappig vind, ik zal de laatste zijn die daarover klaagt. En onder normaal discussieren hoort ook een geintje hier en daar, of een por wanneer iemand een beetje te ver gaat. Wel jammer dat ik daar vervolgens op aangesproken word omdat ik een flamewar zou uitlokken.

Ik denk dat jullie een iets andere interpretatie hebben van flamen want als ik begin te flamen heeft de discussie meestal een heel andere aard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Gisteren eindelijk een rank gestegen met m'n mage! Eindelijk van dat domme scout af. Ik had het niet verwacht, ik speelde een paar keer BG maar in de veronderstelling dat de hele realm dat zou doen dacht ik dat ik alleen maar zou zakken in standing. Blijkbaar niet! >:) Grappig trouwens dat ik (als zwakke PvP'er) regelmatig bovenaan kom te staan in de Warsong Gulch.

En wellicht dat deze vraag al eens voorbij is gekomen, excuses in dat geval. Maar ik ben op zoek naar een goeie priest build. Ok Priests zijn er in 1e instantie om te healen vind ik maar ik wil een build hebben waarmee ik tot een goeie lvl40 lekker kan solo'en. Dus moet ik de damage hebben. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild gezo(u)cht

Zit momenteel bij een klein guild, zo'n 40 members. Erg gezellig maar nu zelfs de guildleader en nog een paar hoge lvl's de guild hebben verlaten zie ik er weinig toekomst meer in. De guildleader heeft dan wel een nieuw char aangemaakt maar als elke hoge lvl speler met zijn main ergens anders gaat spelen heeft het voor mij ook weinig zin om te blijven. Ben nu als enige lvl 60 over. Er zijn 3 of 4 spelers net boven de 50, de rest zit zwaar daaronder. Geen Scholomance, Strat, BRD met de guild dus. Om over MC maar te zwijgen. Vraag is dus of er nog een guild is die me kan gebruiken, Nederlandse of Engelse guild maakt me niet zoveel uit maar liefst wel graag wat volwassen spelers. Character naam is Morkin, lvl 60 paladin op Doomhammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:00:

Ik voeg je vanavond wel even toe, ben nu aan 't werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:12:
[...]

Ik ben ook @ work, hoor. En ik zal het topic hieromtrend verder met rust laten, dus ik laat het erbij even te vermelden dat ik de flames juist wel grappig vind, ik zal de laatste zijn die daarover klaagt. En onder normaal discussieren hoort ook een geintje hier en daar, of een por wanneer iemand een beetje te ver gaat. Wel jammer dat ik daar vervolgens op aangesproken word omdat ik een flamewar zou uitlokken.

Ik denk dat jullie een iets andere interpretatie hebben van flamen want als ik begin te flamen heeft de discussie meestal een heel andere aard :P
mja weet je wat het is. flamen begint altijd met trollen, en iets wat als grapje bedoeld is kan op een forum, waar je alleen text ziet bij een ander als troll overkomen.

anyways

wat wil je weten dan? want zoals ik al zei, van flames en trolls hoef je je niets aan te trekken (tenzij het een lvl 60 troll is die aan het lowbie jagen is :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

The Realone schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:13:
Gisteren eindelijk een rank gestegen met m'n mage! Eindelijk van dat domme scout af. Ik had het niet verwacht, ik speelde een paar keer BG maar in de veronderstelling dat de hele realm dat zou doen dacht ik dat ik alleen maar zou zakken in standing. Blijkbaar niet! >:) Grappig trouwens dat ik (als zwakke PvP'er) regelmatig bovenaan kom te staan in de Warsong Gulch.

En wellicht dat deze vraag al eens voorbij is gekomen, excuses in dat geval. Maar ik ben op zoek naar een goeie priest build. Ok Priests zijn er in 1e instantie om te healen vind ik maar ik wil een build hebben waarmee ik tot een goeie lvl40 lekker kan solo'en. Dus moet ik de damage hebben. Iemand tips?
Tot aan 40 solo? Shadow gaan :)

5/5 spirit tap
2/2 improved pain
5/5 blackout
1/1 mind flay
5/5 shadow focus
2/2 improved fade
1/1 vamp embrace
5/5 shadow weaving
5/5 darkness
1/1 shadowform

Ook ongeveer in die volgorde oppakken.
Dus eerst spirit tap, daarna pain, daarna blackout, zodra je kan mind flay en dan naar vampembrace toe werken. daarna zorgen dat je alles in weaving en darkness kan douwen en tadaaa shadowform @ 40-ding. Een unbeatable solo-build voor priests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:59:
[...]

Inderdaad... Eye of Shadow is relatief makkelijk, Kazaak afmaken en je hebt em.

Dus ik vinnut nie gek dat er nog niet veel mensen die staff hebben. Zeker op mijn server (Stormrage) is het moeilijk omdat er zeeerrr weinig guilds MC-capable zijn. Enige die een kans erop maakt is Orion en misschien Genesis, maar dat is alles.
Ik hoop dat de Nightcrawlers (raid-initiative, geen guild) de eerste zijn die MC rond vegen ^_^
Wij hebben ook best wel problemen tegenwoordig, onze raidleader heeft ons verlaten na een (blijkbaar ernstig) verschil van mening met de andere officers, en op raid-momenten komen er meestal maar rond de 30 opdagen waardoor wij ook niet zoveel kunnen.

En de meesten zijn nogal teleurgesteld in het endgame gebeuren van WoW ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ViRaX schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:41:
Inderdaad. Ik ben nu 58.6 met rested bonus tot ruim in de 59. Ik heb nu 16 dagen staan. Is dit snel? Nee, absoluut niet, maar ik heb gewoon lekker de tijd genomen en gespeeld op de manier die ik wil. Ook vaak instances opnieuw gedaan met guildies enzo. Instances zijn kwa XP alleen de eerste keer efficient omdat instance quests relatief veel XP opleveren. Voor de monster-kill XP hoef je het niet te doen nl.

Het 'doel' van het spel is niet level 60 halen, dit is meer een logisch gevolg van je 'avonturen'. Level 60 halen is hoogstens een doel omdat je dan goed mee kunt komen in de BGs, en je kunt focussen op de end-game content.

Als je perse in eenr ecordtijd op 60 wil komen moet je gewoon voor elk level een grindspot hebben, en niks anders doen. Ik vind persoonlijk mensen die patsen met korte /played tijden een beetje zielig, die hebben eigenlijk gewoon een solo spel zitten spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:53:
En dat vind ik ook een beetje suf dus. Er is een hoop end-game content, en er komt alleen maar meer aan. Er is geen enkele MMORPG waar er altijd wat nieuws te ontdekken valt. Het is nu eenmala niet mogelijk sneller content te maken dan het te 'verbruiken'.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 16-06-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bleh, Battlegrounds heeft PvP servers een stuk saaier gemaakt...

En het honor systeem slaat al helemaal nergens meer op met die veel te hoge CPs in Warsong.

Als ik CTF had willen spelen, dan had ik wel Unreal Tournament gekocht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:25:
[...]

mja weet je wat het is. flamen begint altijd met trollen, en iets wat als grapje bedoeld is kan op een forum, waar je alleen text ziet bij een ander als troll overkomen.
Precies! En dáár is dus de Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif Voor !

Om aan te geven dat het _leuk_ bedoeld is, om te lachen.

Maar dat heeft blijkbaar niet iedereen door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:21

Mojo

The Power Within

[...]

Wij hebben ook best wel problemen tegenwoordig, onze raidleader heeft ons verlaten na een (blijkbaar ernstig) verschil van mening met de andere officers, en op raid-momenten komen er meestal maar rond de 30 opdagen waardoor wij ook niet zoveel kunnen.

Ik vind het dan ook niet zo een wonder als je teleurgesteld in end-game, als je niet kan gaan raiden in MC. Beetje tweezijdig effect :P

[ Voor 63% gewijzigd door Mojo op 16-06-2005 11:02 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:58:
Als ik CTF had willen spelen, dan had ik wel Unreal Tournament gekocht ofzo.
Dat zeggen wel meer mensen, ik snap het probleem niet zo. Jij vindt CTF kennelijk niks, ik vind het super. Er komt veel meer tactiek bij kijken dan bij het domme gezerg, en ik vind het tot nu toe de leukste vorm van PvP in een MMORPG. Er is een duidelijk doel, je hebt kleine teams, het is gebalanceerd, en het komt op skill aan.

Eerst is er gezeur dat het gezerg bij Tarren Mill niet leuk is, en dan zijn de BGs ook niet goed. Pff. Ben je een rogue toevallig (geen flame, gewoon nieuwsgierig).

-edit- nevermind, staat in je sig.

[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 16-06-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:57:
[...]

Inderdaad. Ik ben nu 58.6 met rested bonus tot ruim in de 59. Ik heb nu 16 dagen staan. Is dit snel? Nee, absoluut niet, maar ik heb gewoon lekker de tijd genomen en gespeeld op de manier die ik wil. Ook vaak instances opnieuw gedaan met guildies enzo. Instances zijn kwa XP alleen de eerste keer efficient omdat instance quests relatief veel XP opleveren. Voor de monster-kill XP hoef je het niet te doen nl.

Het 'doel' van het spel is niet level 60 halen, dit is meer een logisch gevolg van je 'avonturen'. Level 60 halen is hoogstens een doel omdat je dan goed mee kunt komen in de BGs, en je kunt focussen op de end-game content.

Als je perse in eenr ecordtijd op 60 wil komen moet je gewoon voor elk level een grindspot hebben, en niks anders doen. Ik vind persoonlijk mensen die patsen met korte /played tijden een beetje zielig, die hebben eigenlijk gewoon een solo spel zitten spelen.

[...]

En dat vind ik ook een beetje suf dus. Er is een hoop end-game content, en er komt alleen maar meer aan. Er is geen enkele MMORPG waar er altijd wat nieuws te ontdekken valt. Het is nu eenmala niet mogelijk sneller content te maken dan het te 'verbruiken'.
inderdaad ^^ hoewel ik zelf wel een powerleveller ben, heb ik met mijn main, alle quests gedaan en eigenlijk niet eens echt gegrind :)

ben nu dus zelf wel mijn alts aan het "grinden" naar lvl 40, omdat ik vanaf daar de content eigenlijk het leukste vind

ik vermaak me prima met de huidige content, en ook gewoon gezellig met guildies en andere mensen groupen en questen

@Warsong Gulch

ik moet zeggen dat ik deze CTF veel leuker vind dan de FPS CTF varianten (ben ex TFC QCTF UTCTF speler)

veel meer variatie mogelijk

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 16-06-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 12:54
Heb eergisteren 2 x geduelled met een lvl 29 UD rogue (ben zelf 35 mage)

Allebei de keren kansloos verloren, 1e x ivm mijn proffession engineering. Ja, door engineering

1e x

Ik zie hem en gooi er een net-o-matic op los en daarna een shrink ray. daarna lag ik dusdanig in een stuip dat hij me op zijn gemakkie kon afmaken.

2e

Zo'n gruwelijk hoeveelheid lag dat mijn instants zeker 2 seconden duurden.

Later hoorde ik dat hij een lvl 60 mage heeft en dat hij daardoor perfect de zwakheden van een mage wist.

Waarschijnlijk had ik ook in een normaal duel verloren ivm weinige pvp ervaring.

nog 15 engineering lvls voor een gnomish death ray \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:00:
Maar dat heeft blijkbaar niet iedereen door :)
Ik vind het wel apart. Een hoop mensen hebben waarschuwingen gekregen, maar jij kennelijk niet?

Kunnen we het nou ALSJEBLIEFT gewoon bij het topic houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:57:

[...]

Ja, dat vind ik ook hoor. Ik vind ook dat we eerst maar eens de hele MC moeten doen voor we kunnen zeuren over de endgame content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:01:
[...]

Dat zeggen wel meer mensen, ik snap het probleem niet zo. Jij vindt CTF kennelijk niks, ik vind het super. Er komt veel meer tactiek bij kijken dan bij het domme gezerg, en ik vind het tot nu toe de leukste vorm van PvP in een MMORPG. Er is een duidelijk doel, je hebt kleine teams, het is gebalanceerd, en het komt op skill aan.

Eerst is er gezeur dat het gezerg bij Tarren Mill niet leuk is, en dan zijn de BGs ook niet goed. Pff. Ben je een rogue toevallig (geen flame, gewoon nieuwsgierig).

-edit- nevermind, staat in je sig.
Zie sig voor class.

Skills in CTF ?

Pff, ik kan afk zijn en meer honor halen als dat ik in een week 1v1/small group PvP kon halen buiten BG.

Ik kan nu solo grinden in contested areas, en Alliance lopen me gewoon voorbij.

En mocht ik als ik lvl 60 ben willen gaan stijgen in de honor ranking, dan MOET ik 10 uur per dag CTF gaan spelen....

Nee, ze moeten iig de honor points die je in Warsong krijgt nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:53:
[...]

Ikzelf heb een lvl 58 Druid, ik denk alleen dat niet alle builds goed zijn voor PvP. Ik doe voornamelijk een PvE build maken, en ook nog eens een beetje roll-play. Ik ken gasten die achteraf hun punten anders indelen, ja, RPG is datniet echt, maar ieder het zijne.

Ik heb voor een bear build gekozen, en in de talent tree heb ik dus ook alle bear talents gebruikt, daarnaast Improved Mark of the Wild en Furor, laatste 2 punten gaan denk ik in Improved Enrage of hoe het ook mag heten. Ik heb alleen geen quickshift, zowieso ERG vreemd dat dit soort talents in andere trees zitten, maar goed.

Ik heb op zich alle skills gekocht, heb ook zowieso lower mana costs voor het shiften, scheelt een hoop. Heb alleen nog 0 PvP ervaring, maar ga tzt toch wel een keer proberen. Ik vraag me wel af of het uberhaupt zin heeft, als iedereen al die Elite items via BG gekregen heeft, maak je dan helemaal geen kans meer, maar ja, bijzaak, ik kijk wel.

Daarnaast zijn bepaalde klassen echt of onverslaanbaar, zeker voor bepaalde andere klassen, maar ja, die balans zal wel nooit gevonden worden in welke RPG dan ook. Daarom moet je ook in groepen vechten, PvP is saai, groepen tegen elkaar kan veel leuker zijn .... maar altijd de zwakkere opzoeken .... ach ..... het zal erbij horen, kunnen ze weer hun "honour" points halen, want daar draait het allemaal om.
Ik als level 27 druid heb gisteren een level 26 warrior afgemaakt. Hij had volgens mij wel speciale items (zijn armor en wapen zag er goed uit), maar hij was eerst bezig met een gevecht met een monster.

Tijdens het gevecht ff entanglen en starfire, ook fearie fire. Hij healt gedeeltelijk met potions en probeert weg te rennen, om me later zelf aan te vallen. Nogmaals entangle, veranderen in cat en hem afmaken. Het is wel mogelijk te winnen, maar je moet de specialiteiten van de druid optimaal gebruiken. Voor mij betekend dat gebruik maken van cat form, en met prowl (sluipen) de juiste kans afwachten. Als er een kans is, wat spells gebruiken tot ongeveer 50% mana, daarna veranderen in cat en melee vechten. Als je eigen healt op de helft is gekomen, weer veranderen in druid, krachtigste heal spell gebruiken en daarna weer veranderen in cat. Op die manier zijn de meeste rogues en warriors van hetzelfde level een makkie.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

ImdaMned schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:03:
Heb eergisteren 2 x geduelled met een lvl 29 UD rogue (ben zelf 35 mage)

Allebei de keren kansloos verloren, 1e x ivm mijn proffession engineering. Ja, door engineering

1e x

Ik zie hem en gooi er een net-o-matic op los en daarna een shrink ray. daarna lag ik dusdanig in een stuip dat hij me op zijn gemakkie kon afmaken.

2e

Zo'n gruwelijk hoeveelheid lag dat mijn instants zeker 2 seconden duurden.

Later hoorde ik dat hij een lvl 60 mage heeft en dat hij daardoor perfect de zwakheden van een mage wist.

Waarschijnlijk had ik ook in een normaal duel verloren ivm weinige pvp ervaring.

nog 15 engineering lvls voor een gnomish death ray \o/
Frost (of hoe dat ik zet je vast in ijs ook heet) blink, vuurbal, frost blink vuurbal etc etc.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MacWolf schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:05:
Op die manier zijn de meeste rogues en warriors van hetzelfde level een makkie.
Elke class die bezig is met een mob is een makkie. Die persoon vecht tegen twee personen, niet een. Behoorlijk cheap dit.
Demoterror schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:05:
Frost (of hoe dat ik zet je vast in ijs ook heet) blink, vuurbal, frost blink vuurbal etc etc.
Ik snap ook niet helemaal hoe je van een rogue kunt verliezen. Je hebt als mage (vooral icemage) toch aardig wat tools om iemand te vertragen, en dat is gewoon killer voor melee classes.

Ik heb zelf een mage op level 10 (ik weet dat het niet te vergelijken is kwa skills) en rogues zijn een eitje. Warrior ook. Er is altijd wel een moment waarop ik ze kan sheepen. Dan bandage ik, neem ik afstand, frostbolt -> arcane missles -> fireball -> fireblast -> frost nova -> afstand -> meer damage.

Misschien dat te veel mages proberen in melee range te casten? Dit werkt niet, je wordt te veel geinterrupt, en je krijgt te veel damage. Je primary concern is uitschakelen, daarna komt de damage. Liefst sheep zodat je ruim te tijd hebt om te bedenken hoe je 'em aan gaat pakken.

[ Voor 62% gewijzigd door Hydra op 16-06-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Zullen we een extreem dikke guild starten en iedereen uit andere guilds wegkapen? :P
Maar Orion problemen joh opt moment? das beroerd :(
Ff een tipje: join nightcrawlers.
Tis geen guild maar een non-guild raid-initiatief waarme momenteel 70 man actief bij zit. Iedere avond om 1930 en 2230 organised raids met blacklists, duidelijk lootrules, gezellig volk, hoop NL enz :)

Ik wisp je vanaaf wel ff voor verdere details enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:04:
En mocht ik als ik lvl 60 ben willen gaan stijgen in de honor ranking, dan MOET ik 10 uur per dag CTF gaan spelen....

Nee, ze moeten iig de honor points die je in Warsong krijgt nerfen.
Joh, komop. Op dit moment ziet iedereen en z'n broertje in de BGs, dat valt straks nogal mee. Ja, als je in rank mee wilt komen zul je het van BG PvP moeten hebben ja, maar dat is ook altijd de opzet geweest. Maar goed ook, want eerst werd er alleen maar meer geganked dankzei het Honour systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

rogue´s zijn niet zo´n heel erg probleem voor een frost mage <-

Gisteren ook een rogue, die me van achter aan viel.
kon zodra ik wat kon doen blink - fireblast

toen die wat dichter bij kwam frostnova en weer afstand nemen, daarna gewoon met frost van je af houden.

pom frostbolt en eventueel coldsnap.
Hij heeft echt weinig kans gehad.
hij was lvl 44 en ik 45. eigenlijk heeft hij me na zijn opening niet meer geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 12:54
Demoterror schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:05:
[...]

Weet ik allemaal wel, maar ik had net die 2 engineering trinkets gemaakt en ik zag ze dus voor het eerst in actie.

Als er dan zo'n woedende rogue ter grote van een squirl aan komt rennen en je ligt op de grond te trappelen van de pret, dan is het niet meer zo eenvoudig om bij het toetsenbord te komen... (sterk overdreven dit.. maar je begrijpt hem vast wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:14:
[...]

Joh, komop. Op dit moment ziet iedereen en z'n broertje in de BGs, dat valt straks nogal mee. Ja, als je in rank mee wilt komen zul je het van BG PvP moeten hebben ja, maar dat is ook altijd de opzet geweest. Maar goed ook, want eerst werd er alleen maar meer geganked dankzei het Honour systeem.
Is dat altijd de opzet geweest ?

Vreemd, dan hadden ze dus net zo goed alleen maar PvE servers kunnen maken, want wat is nu het nut van PvPen buiten BG ?

Ik bedoel, heb genoeg filmpjes gezien van mensen die echt skills hadden, en buiten BG bv. meerdere tegenstanders afmaakten door goed te spelen, die zie je nu niet meer....

Nu kun je gewoon of gaan zergen in AV, of geluk hebben door bij een goed CTF team te komen in Warsong, kun je alleen maar heen en weer rennen en 10 keer zoveel honor halen als een klein groepje skilled players die buiten BG op zoek zijn naar PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Tpn schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:16:
rogue´s zijn niet zo´n heel erg probleem voor een frost mage <-

Gisteren ook een rogue, die me van achter aan viel.
kon zodra ik wat kon doen blink - fireblast

toen die wat dichter bij kwam frostnova en weer afstand nemen, daarna gewoon met frost van je af houden.

pom frostbolt en eventueel coldsnap.
Hij heeft echt weinig kans gehad.
hij was lvl 44 en ik 45. eigenlijk heeft hij me na zijn opening niet meer geraakt.
In een duel is mage sterker dan rogue imho.
Rogue kan geen stealth, zodra de mage ziet dat zn tegenstander " weg" is gaat hij die ijsexplosie om zich heen lopen spammen wat stealth doorbreekt en de rogue vast zet.
Ik sta nu 4-0 in duels vs een mage vriend van me maar dat waren ook allemaal geluk wins.Alleen als hij te dicht in de buurt kwam als ik vast zat kon ik hem pakken door met vanish uit het ijs te breken.
Als je hem eenmaal bij je hebt dan is het wel snel afgelopen maar een goede mage zorgt gewoon voor altijd voldoende afstand.
In pvp gewoon is rogue denk ik sterker, mits hij de openingsattack heeft (dan zit de gemiddelde mage al wel op de helft van zn hp's)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.