Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.508 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Masch schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:
Gisteren werd ik echt zwaar gedist door iemand. Ik was bezig met een elite quest helemaal in het begin van het spel. Ik was (human -mage lvl10) samen met een human warrior bij de baas gekomen (hogger of zoiets), dus ik zeg al sjij nu eerst aanvalt dan kan ik hem van een afstand bestoken.

Zo gezegt zo gedaan. Hij valt aan en ik begin gelijk met een fireball vanaf 30 yards na zijn aanval. Die baas komt gelijk op mij af rennen en wat doet die warrior???

Hij blijft staan afwachten.......

Ik dus maar doorvechten en heb ik hem bijna afgemaakt ga ik dood. Die warrior kon daarna heel snel die baas afmaken en het quest item oppakken, terwijl ik dus het zware werk had gedaan. Zie ik later in de chat:

thanx for doing the hard work... lol

Daarna leavede hij de groep :( . Dit is toch niet normaal hoop ik?? Ik heb dit spel net een paar dagen, maar ik hoop dat dit niet vaker gebeurd. Hebben jullie dit ook weleens en zo ja, hoevaak?
toon volledige bericht
Dat soort dingen kom je heel vaak op die levels tegen, zijn vaak gewoon lv60-ers die zin hebben om es ff lame te doen ofzo.. Ik heb bv zelf ook een lowlvl char waarmee ik mensen een half uur lang op follow zet enzo hehe, doe alleen grappige dingen tho, geen lame dingen zoals jij net beschreef.

In de hogere levels kom je dit gedrag niet veel meer tegen, een slechte reputatie met je char betekent dat je lekker alleen nog maar kan solo-en want je wordt door de rest geignored :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Gisteren werd ik echt zwaar gedist door iemand. Ik was bezig met een elite quest helemaal in het begin van het spel. Ik was (human -mage lvl10) samen met een human warrior bij de baas gekomen (hogger of zoiets), dus ik zeg al sjij nu eerst aanvalt dan kan ik hem van een afstand bestoken.

Zo gezegt zo gedaan. Hij valt aan en ik begin gelijk met een fireball vanaf 30 yards na zijn aanval. Die baas komt gelijk op mij af rennen en wat doet die warrior???

Ik dus maar doorvechten en heb ik hem bijna afgemaakt ga ik dood. Die warrior kon daarna heel snel die baas afmaken en het quest item oppakken, terwijl ik dus het zware werk had gedaan. Zie ik later in de chat:

Daarna leavede hij de groep :( . Dit is toch niet normaal hoop ik?? Ik heb dit spel net een paar dagen, maar ik hoop dat dit niet vaker gebeurd. Hebben jullie dit ook weleens en zo ja, hoevaak?
toon volledige bericht
gewoon je spirit niet releasen, als je dan snel genoeg terug kan komen bij je lijk, dan kan je hem alson looten ;). Zo hebben alliance ooit voor ons crown of will af gemaakt. Eerst maakte ze ons af, en daarna dat beest, dat moesten ze wel, want ze werden dik aangevallen anders ;).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72723

Ik heb het een enkele keer gehad in gnomeregan, rollt die fuckup op alles terwijl het geen loot voor hem was. Echt gierig op dat moment, maja.. kwestie van vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

toon volledige bericht
triest

regel wat horde en laat em afmaken :P
das rot voor je vent

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
MacWolf schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:50:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben zelf dus ook al vaak genoeg geganked en begon al gefrustreerd te raken. Het was gewoon onmogelijk om nog te questen voor een level 25 druid in Ashenvale en Stonetalon, vanwege de vele hoge level horde tegenstanders zonder eergevoel. Om die reden loop ik nu te questen in de Eastern Kingdoms (wetlands), waar de Alliance gelukkig de overhand heeft. Als ik niet had geweten dat ik daar rond dit level lekker kon gaan questen, dan denk ik dat de lol er voor mij ook snel af zal zijn.

Om die reden zal ik dus nooit "grijze" tegenstanders aanvallen, tenzij ze mij natuurlijk eerst aanvallen.
Ik ben het er zelf ook wel een beetje mee eens, maar dat hou je toch als je een PvP server joint en dat had je kunnen weten.
Ik zelf val eigenlijk nooit als eerste aan als ze onder de 55 zijn en zelfs van lvl 55-60 laat ik ze vaak nog lopen omdat ik meestal andere dingen aan het doen ben, zorg er gewoon voor dat je niet op een te laag level naar nieuwe gebieden gaat, zodat je daar niet een van de laagste lvl's bent.
Het ligt misschien aan mij, maar het lijkt er altijd op dat mensen te veel haast hebben om naar nieuwe dingen te gaan, hordes lvl 35's die Scarlet Monastary willen doen (en dan niet library, maar de rest -_-) en dat geldt eigenlijk voor alle instances en gebieden.
Ik heb zelf gewoon goed gelevelt en ben volgens mij rond lvl 39 ofzo naar STV gegaan, gewoon alles samen met een vriend gedaan en het is echt mijn Favo gebied, juist vanwege de PvP met mensen rond mijn eigen lvl toen. Ik ben nu een Priestje aan het lvl'en ivm met gebrek aan MC raids op dit moment, omdat er wat mensen op vakantie zijn etc. en ik kan nu al niet wachten totdat ik in STV ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

toon volledige bericht
Tjees, das wel heel triest. Meteen op /ignore die kerel :)

Mij zelf nog nooit gebeurd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

[mage krijgt aggro, warrior doet niets]
Ik vind het altijd zielig als iemand zoiets doet. Wat ik dan doe (is gelukkig niet vaak gebeurd nog) is FrostNova, en dan naar de Warrior toe lopen. Zo hopen dat hij toch weer mee gaat vechten of iedergeval aggro krijgt. Zo niet; rennen en blink tot ik buiten bereik ben. Dan later maar opnieuw, maar ik ga niet voor zo iemand al het werk doen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
[quote]Masch schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:
verhaal [quote]

Het zal vast wel voorkomen maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Enige negatieve was een partymember die overal oprolde en een chest stal in deadmines. Maar dat was nadat ik een shaman naar lvl 60 heb getrapt dus na veel uurtjes spelen.

Stomme is ook bij jouw ervaring dat als hij gewoon meehielp hij het quest item ook had gehad dus weinig voordeel heeft (misschien een extra drop, maar op lvl 10 is het toch allemaal crap :p)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 21:01
Gelukkig komt het dus niet vaak voor lees ik al. Hij was trouwens geen lvl 60, maar een lvl 9. Slechter nog dan ik. Ik was wel te laat om nog te looten, helaas. Vanavond dus nog maar eens proberen om de quest te halen.

Verder ben ik echt wel super verslaafd geraakt aan dit spel zeg.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 12:57

toon volledige bericht
Welkom in de wondere wereld waar ook eikels rondlopen.
Even tot 10 tellen /ignore en door gaan met questen. Hij komt zichzelf nog wel een keer tegen als ie zo blijft spelen.

Wel eens gehad dat 1 partymember voor zichzelf bezig was. Oftewel alle dingen pakken die hij pakken kon en voordat we het wisten was zijn objective binnen en hearthstone weg uit de instance... helaas blijf je zulke eikels houden... /ignore en ff een diepe zucht en maar verder gegaan met de instance en met de rest van de groep...

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
[quote]UneXisT schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:24:
[quote]Masch schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:
verhaal
Het zal vast wel voorkomen maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Enige negatieve was een partymember die overal oprolde en een chest stal in deadmines. Maar dat was nadat ik een shaman naar lvl 60 heb getrapt dus na veel uurtjes spelen.

Stomme is ook bij jouw ervaring dat als hij gewoon meehielp hij het quest item ook had gehad dus weinig voordeel heeft (misschien een extra drop, maar op lvl 10 is het toch allemaal crap :p)
Hij had volgens mij het quest item wel, want hij maakte hem af. Of werkt dat niet zo? :?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
In een BWL topic @ WOW US forums:
van Tigole:
Yeah, we're hoping somehwere in the 2-3 week ballpark but, of course, I can't make any promises.
heeft die op de 3e gepost..
vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56

toon volledige bericht
Gelukkig speelt niet iedereen zo. Anders als je hoger lvl bent kom je in geeen enkele groep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136758

Dat jij dat van daar uit kunt zien. Karhengst!
Je weet dat er maintenance is,
Ja en?
je weet dat het kan uitlopen,
En dus?
je weet dat je niet erover moet zeuren
Dit is toch zeker geen normaal nederlands. Wat bedoel je nu?
en nog post je... knurft
Precies Prutzor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Masch schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:27:
Hij had volgens mij het quest item wel, want hij maakte hem af. Of werkt dat niet zo? :?
Als je bijv. een elite moest killen en zijn hoofd/hand/ring/... moest hebben, dan krijgt iedereen in de party dat item. :)

Bij gather quests (verzamel 10 veren van vogel X ofzo) is het: first hit is item.
Het is dus: Round Robin, ipv FirstHit.

[ Voor 47% gewijzigd door OkkE op 15-06-2005 13:56 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
@masch

Die warrior wel, maar hij dus niet. Een questitem van een boss dropt altijd voor de hele groep.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Ik kreeg het item niet. Ik denk omdat ik dood was?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
UneXisT schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:30:
@masch

Die warrior wel, maar hij dus niet. Een questitem van een boss dropt altijd voor de hele groep.
Niet altijd :) Er zijn uitzonderingen.
Masch schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:31:
Ik kreeg het item niet. Ik denk omdat ik dood was?
Waarschijnlijk omdat je release spirit deed.

Wat ook kan is dat op 't moment dat je dood ging die gast leave group deed en snel Hogger aanviel, dan verlies jij je lootrights omdat je doodging.

[ Voor 42% gewijzigd door bcd87 op 15-06-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72723

Maby duurde het te lang voor je weer terug was, of je had je spirit als gereleased...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
kEv4h schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:31:
[...]

Hm kan me even niks herinneren (behalve dan als je drops moet verzamelen als quest)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

kEv4h schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:28:
In een BWL topic @ WOW US forums:
van Tigole:

[...]

heeft die op de 3e gepost..
vet :D
waar gaat dit over? Wat is BWL?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-05 10:53
nhimf schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:07:
[...]

Op hogere levels zie je dit vaker ....
Lijkt inderdaad wel zo te zijn - toen ik veel in STV (of andere lowerlevel area's) aan het questen was werd ik veel vaker geganked als nu

Ik was wat quests aan het doen in Searing Gorge om vrienden te worden met de Thorium Brotherhood ofzo : daar kwam ik wat alliance tegen - wave , salute en verder questen.

Hetzelfde in Epl , zonder lastig gevallen te worden wat cauldrons kunnen pakken daar

Volgens mij hebben veel mensen ook zo iets van , ik ben hier ook om XP het schrapen of te questen en als ik wil matten ga ik wel naar Alterac of Gulch ....

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
UneXisT schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:33:
[...]

Hm kan me even niks herinneren (behalve dan als je drops moet verzamelen als quest)
Drakki's bloed voor de Onyxia Key bv :)
Cthulhu schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:34:
[...]

BWL staat voor Blackwing's Lair, dit wordt de volgende top-tier endgame raidinstance :)
Vergeleken met BWL zal MC(=Molten Core, de moeilijkste instance atm, 40mans ook) een lachertje zijn is er verteld. Blackwing zelf is de broer van Onyxia (de wat gemenere en sterkere broer ook :P). Anyway deze nieuwe dungeon is een tijdje terug aangekondigd en 't blijkt nu dus dat we deze instance een stuk eerder krijgen dan dat iedereen dacht :)

[ Voor 56% gewijzigd door bcd87 op 15-06-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Oh wacht, BWL met die nieuwe raidboss, begrijp het al denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 136758 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:28:
[...]
Dat jij dat van daar uit kunt zien. Karhengst!

[...]
Ja en?
[...]
En dus?
[...]
Dit is toch zeker geen normaal nederlands. Wat bedoel je nu?

[...]

Precies Prutzor!
Zozo ben jij even het populaire type..
Je weet donders goed wat ik bedoel, meneer de betweter.
Er staat in de startpost dat je NIET moet zeuren over downtime terwijl er maintenance is.
Wat doe jij vrolijk? Zeuren over de downtime..

En ja dat kan ik vanaf hier zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

Cthulhu schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:36:
Oh wacht, BWL met die nieuwe raidboss, begrijp het al denk ik ;)
idd Black Wing Lair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
kEv4h schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:31:
[...]

[...]

Waarschijnlijk omdat je release spirit deed.

Wat ook kan is dat op 't moment dat je dood ging die gast leave group deed en snel Hogger aanviel, dan verlies jij je lootrights omdat je doodging.
Ik deed idd release spirit en rende er snel naartoe, dat had ik niet moeten doen?
Hij leavede iig niet gelijk de groep.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/blackwing.html
Hier een linkje met een artikel over BWL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Server is weer up(Bloodscalp), ben maar 1rank gestegen, rank4 nu(57mage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83935

Cthulhu schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:34:
[...]

Black Wing Lair waarschijnlijk.

Trouwens, hier nog mensen die op turalyon spelen? Ik zou mijn friends lijstje wel eens wat uit willen breiden met wat goede party spelers want zo af en toe kom je toch zulke eikels tegen, die kunenn het dan helemaal verknallen met hun geloot en vooral met het niet snappen van tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

echt zo irritant, op skullcrusher wordt azuregos constant gecampt door 2 horde guilds :/ Morgen weer een MC run :) gehannes proberen, tot nu toe helaas er niet bij geweest. Zondag wel Onyxia op 9% gekregen, volgende keer is de bitch dood. Ik heb echt geen geluk met instances trouwens, gisteren een 10 man scholomance, we komen daar, uhm geen sleutel :| vervolgens droppen er 2, we halen iemand anders erbij, en die kicked mij om een hunter uit zn eigen guild te halen --> ignore list
daarna LBRS geprobeerd, geen beaststalker drop voor mij van warmaster Voone, en daarna moesten er weer allemaal mensen weg, wordt er echt een beetje moedeloos van. Heb inmiddels wel een lvl 18 warlock erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Cthulhu schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:41:
Is er geen mogelijkheid om online te kijken of je in rank bent gestegen?

Ben benieuwd hoeveel invloed de BG gaan hebben in het stijgen en dalen van de ranks van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54
RaseriaN schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:36:
[...]

Er staat in de startpost dat je NIET moet zeuren over downtime terwijl er maintenance is.

Kunnen we het gezellig houden anders gaat het topic weer dicht!!
En idd ik vind niet dat je hier moet zeuren over de dwontime maar bij Blizzard ofzo.

Ik ben nogsteeds niet in de battlegrounds geweest. Blijf maar in die &*^&^* queue staan. Hopelijk kunnen we een battle starten als onze complete guild meedoet op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

kEv4h schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:35:
[...]

Drakki's bloed voor de Onyxia Key bv :)

[...]

BWL staat voor Blackwing's Lair, dit wordt de volgende top-tier endgame raidinstance :)
Vergeleken met BWL zal MC(=Molten Core, de moeilijkste instance atm, 40mans ook) een lachertje zijn is er verteld. Blackwing zelf is de broer van Onyxia (de wat gemenere en sterkere broer ook :P). Anyway deze nieuwe dungeon is een tijdje terug aangekondigd en 't blijkt nu dus dat we deze instance een stuk eerder krijgen dan dat iedereen dacht :)
Wat mij vooral interreseert is zullen er ook nieuwe items droppen in Blackwing Lair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hooli-gan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:47:
[...]

Kunnen we het gezellig houden anders gaat het topic weer dicht!!
En idd ik vind niet dat je hier moet zeuren over de dwontime maar bij Blizzard ofzo.

Ik ben nogsteeds niet in de battlegrounds geweest. Blijf maar in die &*^&^* queue staan. Hopelijk kunnen we een battle starten als onze complete guild meedoet op vrijdag.
De BG queue kan idd erg lang duren, zeker op lagere lvls. Ben blij dat ik hopelijk vanavond met mijn priest mijn mount op kan halen, dan kan ik tenminste snel even warsong crossen om mezelf in de queue te plaatsen en daarna wat anders te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

nou zeg...... laat ik ff een kammeraad van me cheken welke rang ik nu heb ( ik had corporal ) echt best veel CP points gehaald 7000 nog wat en nog steeds ben ik corporal .................. whatever dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Cthulhu schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:41:
Hoeveel Honor heb je ongeveer gekregen afgelopen week?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:56:
[...]

Wat mij vooral interreseert is zullen er ook nieuwe items droppen in Blackwing Lair :P
Uiteraard :)
De tier 2 items die er nog niet inzitten, alles behalve de helmen en broeken dus, zullen er (weer) ingezet worden, wel compleet nu en er gaan geruchten dan we de eerste tier 3 items te zien zullen gaan krijgen, dus dat belooft wat! :)

[ Voor 11% gewijzigd door bcd87 op 15-06-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Jij hebt 7000 punten gehaald, maar de rest van WOW heeft ook een weekje lang lopen BG'en. Wees blij dat je nog iets bent ;)

PVP gear is niet voor casual play.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136758

RaseriaN schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:36:
[...]

Nounou. Ik ben in iedergeval niet het type dat zomaar mensen meent te moeten uitschelden op het moment dat ik meen dat ze iets doen dat niet door de beugel kan. Het "Moreel Gedegenereerde type" zal ik maar zeggen.
Neemt niet weg dat je toch minstens net zo zorgvuldig zou moeten zijn met je "iets" langere zinnen als je bent met je scheldwoorden.
En jij definieert een enkele verzuchting als zeuren? Zozo, nounou. Ach het is me toch ook wat! Ik hoop dat je een beetje goed betaald krijgt als officieel aangesteld zeurbasher?
Het zal wel niet. Ik denk dat jij gewoon een van die door zichzelf aangestelde politieagentjes bent die het heerlijk vindt om zo nu en dan eens flink te kunnen uitpakken tegen lui die zich volgens jou niet aan de regeltjes houden.
Nou zeuren. Ik zou het zo niet willen noemen.
Da's mooi jongen.

Maar goe. Ik heb hier geen zin in... Ik ga nog wat MTGO'en en dan zie ik straks wel of ze op zijn...
Tot volgende week dan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ryceck schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:54:
[...]

Geen... behalve dat die van de Warlock een 1-traget 1.5 second spell is, en die van de priest op hogere levels een Area-effect (up to 5 mobs) instant cast is.
Verder: waarom in godsnaam gebruik je nog een imp @ lvl11? Ga die blauwe blob scoren gek en neem een tank mee ipv da gekke kleine ding. :P
Imp is party-pet, stam buff, ranged dmg, fire shield... Bedoeld voor in parties
Voidwalker (blauwe blob) is solo pet. Pull Mob, stuur void eropaf, deze gaat staan tanken (torment) en soaken terwijl jij lekker DoTs en dmg gooit zonder gevaar voor eigen leven :)
Waar haal ik die blauwe blob dan? Bij een trainer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ben dus 1rank gestegen, rank4 nu, heb ruim 47k honor last week
Ben ook flink gestegen in standing, was 1035, is nu 137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:07:
[...]

Jup, vanaf level 10 kan je een quest doen om je voidwalker te doen. volgens mij met paar npcs praten en vervolgens in de circle of summoning een voidwalker summonen en verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10-2024

Maku

Derp

ik ben op dit moment bezig met builds bedenken voor me rogue ..

ik heb heel lang solo gespeeld en had dus veel op combat ( aanrader voor soloers ) maar nu ik eigenlijk alleen nog maar instances doe schiet ik veel te kort .. veel ability's gebruik ik gewoon niet meer en al die + dodge en stun ( ik gebruik nu mace + snelle dagger ) heb ik niets meer aan .. zelfde als dodgen.
Er valt niets meer te dodgen aangezien de warriors de agro pakken etc

MAAR ik wil uiteindelijk toch ook gaan PVP'en in raids ( ik zit op PvE server Shadowsong )

echt een combi die goed in raids EN in PvP werkt heb ik nog niet gevonden ..

Iets wat me opvalt is dat als je een Ambush build hebt ( met dual daggers ) dat je te kort schiet met dmg op lange termijn. ( alleen je opening is booming maar als je nog 3 mobs hebt om te slopen daarna doe je gewoon te weinig dmg )

Als je echter een build maakt die lang door kan blijven beuken met gematigde opening dan heb je weer niets te beginnen in pvp .. ( assa build met Zwaarden of zwaard/mace + dagger voor poison )

ik had 2 builds bedacht ..

De Assa build die lang redelijke dmg output moet geven:

Assassination Talents (45 points)

# Remorseless Attacks - 5/5 points
After killing an opponent that yields experience, gives you a 40% increased critical strike chance on your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Ghostly Strike.

# Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.

# Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

# Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.

# Improved Slice and Dice - 3/3 points
Increases the duration of your Slice and Dice ability by 45%.

# Relentless Strikes - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.

# Lethality - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, or Hemorrhage abilities by 30%.

# Improved Expose Armor - 3/3 points
Increases the armor reduced by your Expose Armor ability by 45%.

# Improved Instant Poison - 5/5 points
Increases the chance to apply Instant Poison to your target by 10%.

# Vile Poisons - 5/5 points
Increases the damage dealt by your poisons by 15%.

# Cold Blood - 1/1 point
When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%.

# Seal Fate - 5/5 points
Your critical strikes from abilities that add combo points have a 100% chance to add an additional combo point.

# Vigor - 1/1 point
Increases your maximum Energy by 10.

Combat Talents (2 points)

# Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy.

Subtlety Talents (4 points)

# Camouflage - 4/5 points
Increases your speed while stealthed by 12%.

En me Ambush build:

Assassination Talents (12 points)

# Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.

# Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

# Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.

# Relentless Strikes - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.

Combat Talents (7 points)

# Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy.

# Lightning Reflexes - 5/5 points
Increases your Dodge chance by 5%.

Subtlety Talents (32 points)

# Camouflage - 5/5 points
Increases your speed while stealthed by 15%.

# Master of Deception - 5/5 points
Reduces the chance enemies have to detect you while in Stealth mode. More effective than Master of Deception (Rank 4)

# Opportunity - 5/5 points
Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Garrote, or Ambush abilities by 20%.

# Improved Ambush - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Ambush ability by 40%.

# Initiative - 5/5 points
Gives you a 75% chance to add an additional combo point to your target when using your Ambush, Garrote, or Cheap Shot ability.

# Ghostly Strike - 1/1 point
A strike that deals 125% weapon damage and increases your chance to dodge by 15% for 7 seconds. Awards 1 combo point.

# Improved Sap - 3/3 points
Adds a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability.

# Preparation - 1/1 point
When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your other Rogue abilities.

# Setup - 3/3 points
Gives you a 45% chance to add a combo point to your target after dodging their attack.

# Premeditation - 1/1 point
When used, adds 2 combo points to your target. The target must become engaged in combat within 5 seconds or the combo points are lost.

Zo was ie dacht ik ( moet thuis nog ff kijken volgens mij zat er meer in Assa )

Suggesties ? wat werkt voor jou goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Cthulhu schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:10:
Ik ben dus 1rank gestegen, rank4 nu, heb ruim 47k honor last week
Ben ook flink gestegen in standing, was 1035, is nu 137
Hoopvol....

Ik heb zo'n 15k honor gehaald laatste week en was lvl 3, dus lvl 4 zit er niet in :'(

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Maku schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:15:
Iets wat me opvalt is dat als je een Ambush build hebt ( met dual daggers ) dat je te kort schiet met dmg op lange termijn. ( alleen je opening is booming maar als je nog 3 mobs hebt om te slopen daarna doe je gewoon te weinig dmg )
Das dus niet waar :)
In de highend dungeons staan de dagger rogues (let wel: met de endgame daggers ook) vrijwel altijd bovenaan, met daarna de swords/mace rogues een klein beetje eronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vraagje: Ik heb net een nieuwe laptop gekregen (in ruil, oude was kapot) en wil nu wow daarop installeren. Probleem: we zitten middenin een verhuizing, heb m'n collectors edition doos wel gevonden maar m'n boekje zit ergens in een van de andere dozen. Enfin, kan ik ergens op mijn desktop (waar wow geïnstalleerd staat) m'n reg. key vinden?

Of misschien bij account settings site?

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 15-06-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:25:
Vraagje: Ik heb net een nieuwe laptop gekregen (in ruil, oude was kapot) en wil nu wow daarop installeren. Probleem: we zitten middenin een verhuizing, heb m'n collectors edition doos wel gevonden maar m'n boekje zit ergens in een van de andere dozen. Enfin, kan ik ergens op mijn desktop (waar wow geïnstalleerd staat) m'n reg. key vinden?
Die heb je niet nodig toch? Je kan WoW toch gewoon op j enieuwe laptop installeren en dan gewoon normaal inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kEv4h schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:26:
[...]

Die heb je niet nodig toch? Je kan WoW toch gewoon op j enieuwe laptop installeren en dan gewoon normaal inloggen?
Ow, zou kunnen, dacht dat je altijd die key moest ingeven...

Problem solved dan :) Even m'n hunter naar 54 levelen en dan m'n alt druid wat levelen :)

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 15-06-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
johnnyv.nl schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:25:

Of misschien bij account settings site?
Je hebt helemaal geen key nodig voor de installatie, alleen voor het aanmaken van je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Anoniem: 124693 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:17:
[...]

Waarschijnlijk denken ze "wat een eikel" ... en tbh die horde waren met 8 man iedere keer 2 aan het ganken dus imho zijn dat de eikels en hebben ze gewoon een koekje van eigen deeg gekregen!
:Y)
Wil niet gelijk lullig klinken maar dit is echt bull.

Ik als horde wordt net zo had gegankt door 5 man Alliance die een veel hoger lvl hebben.

Bull dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 10-05 08:53
damn 13k honor en niet eens van scout naar grunt :(
beetje jammer... 44 mage trouwens (mijn alt )

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Laatst online: 21-06-2022
damn 13k honor en niet eens van scout naar grunt :(
beetje jammer... 44 mage trouwens (mijn alt )
Nee dat kan je met die punten wel vergeten, een avondje ctf spelen en je hebt er 15000 punten bij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

27k aan puntjes maar geen rang omhoog..en ik wou zou graag Knight-Captain worden. :(

Je moet tegenwoordig iets van 40k aan honor hebben om een rang omhoog te gaan, dus dat wordt dit weekend ff puntjes verzamelen...ik wil in ieder geval rang 9 halen om die eerste set compleet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 63145 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:53:
27k aan puntjes maar geen rang omhoog..en ik wou zou graag Knight-Captain worden. :(

Je moet tegenwoordig iets van 40k aan honor hebben om een rang omhoog te gaan, dus dat wordt dit weekend ff puntjes verzamelen...ik wil in ieder geval rang 9 halen om die eerste set compleet te krijgen.
datzelfde geld voor vele andere :) dus zul je meer moeten halen dan die 40k :)

vind het wel goed trouwens dat ranking systeem relatief maken :D
zo houden ze veel mensen bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Anoniem: 87300 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:32:
[...]

Wil niet gelijk lullig klinken maar dit is echt bull.

Ik als horde wordt net zo had gegankt door 5 man Alliance die een veel hoger lvl hebben.

Bull dus.
Ach, dat gaat toch over een weer. Als je als horde een alliance killed, dan kan je er donder op zeggen dat ze binnen een 10 tal minuten weer terug zijn met een groep, en dan ff iedere horde speler in sight off view mollen.

En als reactie daarop gaan de horde spelers bovenstaande weer herhalen maar dan bij de alliance.

Mooiste zou zijn (IMHO) als je alleen maar aangevallen kon worden door gasten van je eigen level. Kijk, het groepjes systeem hou je dan als nog, maar als je zelf ook met een groep aan het questen ben, dan heb je altijd 50 / 50 kans dat je het wel kan winnen, en haal je de irritatie weg van gegankt worden door level ?? tegenstanders. Zou het hele PvP systeem voor mij een stuk aantrekkelijker en eerlijker maken.

Nou ja, ik ga in ieder geval een PvE character aanmaken, kan ik me daar mee vermaken als het PvP gegank me gaat irriteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 15-06-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Wat is ganken? :P

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Ik ben zelf opnieuw begonnen met een Human Priest, nu lvl32 en ik merk dat het ganken idd best extreem geworden is. Had voor de Honor Points patch al ruimschoots een lvl60 paladin, dus heb niet zoveel gemerkt van het gankfestijn tot op heden.
Hetgene wat ik nu doe is eigenlijk alleen nog maar samen questen en lvl' en. Gisteren vanuit Ashenvale naar Desolace gelopen, onderweg denk ik wel 10 horde gekilled(allemaal rond eigen lvl). Allen waren ze bezig met het killen van alliance, bijna altijd ook 2 vs 1, en als de rollen dan omgedraait worden en je komt er bij met een priest en een mage dan is het meestal rennen geblazen voor de horde.

Achja, ik zelf vind het niet zo erg om gekilled te worden, als ze maar niet zo triest zijn om meerdere malen te corpse campen, want dan speel ik het spelletje mee en log ik de paladin in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Voor mij is dat gekilled worden door level ?? gasten die niets beters te doen hebben blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Gank komt van gangkill
nu vertegenwoordigd het meer het oneerlijke killen

meerdere tegen jou
hogere level tegen jou
in je rug aanvallen als je bezig bent met mob

Alle bovenstaande voorvallen worden als ganken gezien.

De tegenstander(s) gank(en)(t) jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61051

Vraagje... doen bij jullie alle servers het (Al ) weer? want volgens

www.worldofwarcraft.com/serverstatus

is mijn server (Terenas) toch echt up... terwijl ik in WoW bij "other" servers toch echt helemaal niks krijg.. bij Engels, Duits en Frans zie ik wel alle servers, maar bij other noppes...

of ben ik te ongeduldig en moet ik gewoon nog ff wachten :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-05 08:05
Topic gaat erg hard, dus reageer ff op een 'paar' posts terug. :P
MacWolf schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:28:
Inmiddels ben ik level 26 druid. Tot nog toe heb ik al mijn talent points geinvesteerd in cat feral abilities. Puntenverdeling is op dit moment als volgt:

Feral Combat
* 5/5 Ferocity
* 5/5 Sharpened Claws
* 5/5 Blood Frenzy
* 1/5 Improved Prawl
* 1/2 Improved Shred

Spelen met een cat based druid is erg leuk, hoewel eeen cat build op veel sites/forums wordt afgeraden. Het meest leuke vindt ik dat je makkelijk kan sluipen zonder dat men je kan ontdekken. Erg handig om iemand stiekem in de rug aan te vallen. Wegvluchten bij een gevecht is met een druid ook erg makkelijk. Ik heb met het 26e level ook nog een spell gekregen waarmee de snelheid voor 15 seconden wordt verhoogd met 40% en dat blijft ook werken tijdens sluipen. Ik heb al meerdere malen iemand onverwachts in de rug aangevallen, ook is het me gelukt om onmogelijke gevechten te ontwijken.

Alle genoemde talents zal ik maximaliseren. De talents die ik nog zal ontwikkelen zijn:

Feral Combat
* 1/1 Fearie Fire
* 1/1 Feline Swiftness
* 5/5 Predatory Strikes
* 2/2 Improved Ravage
* 4/4 Strength of the Wild
* 2/2 Improved Pounce
* 1/1 Primal Instinct

In totaal heb ik dan 38 talent points gebruikt. De overige talent points zal ik gebruiken in de balance en/of restoration trees. Mij lijkt de balance tree het meest geschikt voor mijn druid.

Het volgende ben ik van plan:

Restoration
* 5/5 Improved Mark of the Wild
* 5/5 Nature's Focus
* 5/5 Intensity
* 5/5 Combat Endurance
* 3/5 Gift of Nature

Lijkt dit wel/niet een goede idee? Iemand een mening hierover?
toon volledige bericht
Ja, ik heb hier een mening over. :+ Combat Endurance is een hele slechte talent. 10% health regeneration is niks. 100% health regeneration is zelfs al erg weinig, die 10% kan je beter laten zitten en je 5 punten in een wat efficientere healing spell stoppen (zoals Rejuvenation of Healing Touch). Dan kan je 1x vaker Rejuvenation gebruiken wat je in totaal veel meer health gaat opleveren dan die Combat Endurance. BTW: Gift of Nature kan je maar 1 punt in stoppen (en ik adviseer je te nemen gezien het een goeie talent is). Verder is Nature's Swiftness een lifesaver. Neem hem, gezien je toch al 20 punten in je Restoration tree hebt. Superhanding om te shiften, binnen 1 sec te healen (zo goed als full health) en dan weer snel terug.

Verder: catform is ontzettend slecht. Uiteraard is het natuurlijk aan jezelf om te kiezen wat je wilt doen en je kan met wat gear en de talents (die jij o.a. hebt) natuurlijk je catform wel een ontzettende boost geven. Bijna niemand doet dat, dus je kan de andere faction natuurlijk wel ff laten schrikken met 'wow die cat doet meer dmg dan ik had verwacht'. :+ Die laatste 2 talents (Improved Pounce en Primal Instinct) zijn redelijk waardeloos. Pounce is echt een crappy catskill: doet weinig dmg, stunt maar voor 2 sec, en je moet achter je vijand staan in stealth. Niemand die dat ooit zal verkiezen boven Ravage, die gewoon lekker veel damage doet, vooral als je Primal Fury 'aan' hebt.
Towbitis schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:03:
Ik heb nu een lvl 37 druid en moet nu maar eens mn talentpoints een beetje gaan verdelen
ik heb de volgende build in gedachten, vooral gericht op healing in een groep en een beetje solo (bearvorm)

graag kritieken hierop, liefst van mensen die ervaring met druids hebben, andere adviezen ook welkom :)
Ik zou Swiftshifting of Improved Enrage droppen en voor Feral Charge gaan. Swiftshifting lijkt een aardige talent en veel druids kiezen hem, maar eigenlijk is ie vet nutteloos. De reden waarom veel mensen hem 'goed' vinden is omdat het vaak voorkomt en dan zeg je: "cool ik heb mana bespaart". Maar vaak bespaar je dan mana op een moment dat je geen mana hoeft te besparen (je bent immers in bear/catform dus who cares hoeveel mana je dan hebt, als je maar genoeg hebt voor een snelle heal). Ik leef al heel lang zonder, terwijl ik toch zeker niet zonder Feral Charge zou kunnen. Perfect om snel het gevecht in te gaan of om wegrennende mobs/players tegen te houden. Het blijkt ook een goede escape tactiek te zijn (snel op een mob iets verderop chargen), maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Thijs op 15-06-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

kEv4h schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:21:
[...]

Das dus niet waar :)
In de highend dungeons staan de dagger rogues (let wel: met de endgame daggers ook) vrijwel altijd bovenaan, met daarna de swords/mace rogues een klein beetje eronder
Ja maar je trekt wel mega aggro met die hoge crits natuurlijk ..... en dat moet je niet hebben tegen uber mobs die +600 dmg meppen met je leren pakkie an

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 61051 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:24:
Vraagje... doen bij jullie alle servers het (Al ) weer? want volgens

www.worldofwarcraft.com/serverstatus

is mijn server (Terenas) toch echt up... terwijl ik in WoW bij "other" servers toch echt helemaal niks krijg.. bij Engels, Duits en Frans zie ik wel alle servers, maar bij other noppes...

of ben ik te ongeduldig en moet ik gewoon nog ff wachten :) ?
dat zijn us servers :)

probeer wow-europe.com eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Maku schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:26:
[...]

Ja maar je trekt wel mega aggro met die hoge crits natuurlijk ..... en dat moet je niet hebben tegen uber mobs die +600 dmg meppen met je leren pakkie an
Feint ftw ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Dit is de US site, kijk eens op
www.wow-europ.com

spuit 11....

[ Voor 7% gewijzigd door sebasgrif op 15-06-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Volgens mij hebben ze die skill aangepast... hij is nu alleen maar te gebruiken op 5 yrds.
Ik dacht altijd dat ik wel in de buurt moest staan, maar niet in zn broekzak namelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 10-05 09:40
OkkE schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:29:
Bij gather quests (verzamel 10 veren van vogel X ofzo) is het: first hit is item.
Nee, round robin.
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:07:
Jezus, je hebt op level 10 toch getrained ofniet? Misschien ff een idee tenminste wel je class quests te doen?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-05 16:05

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Thijs schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:25:
Topic gaat erg hard, dus reageer ff op een 'paar' posts terug. :P

Ik zou Swiftshifting of Improved Enrage droppen en voor Feral Charge gaan. Swiftshifting lijkt een aardige talent en veel druids kiezen hem, maar eigenlijk is ie vet nutteloos. De reden waarom veel mensen hem 'goed' vinden is omdat het vaak voorkomt en dan zeg je: "cool ik heb mana bespaart". Maar vaak bespaar je dan mana op een moment dat je geen mana hoeft te besparen (je bent immers in bear/catform dus who cares hoeveel mana je dan hebt, als je maar genoeg hebt voor een snelle heal). Ik leef al heel lang zonder, terwijl ik toch zeker niet zonder Feral Charge zou kunnen. Perfect om snel het gevecht in te gaan of om wegrennende mobs/players tegen te houden. Het blijkt ook een goede escape tactiek te zijn (snel op een mob iets verderop chargen), maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Feral charge is een must ja, in ieder geval in PvP. Swiftshifting ook trouwens. Ik weet niet hoe jij je enemies outlast, maar dat lukt je niet als elke shift je 600 mana kost ipv 200 mana. Je doet zeer weinig dps, dus moet je regelmatig uit bearform gaan om te healen. Op level 60 sla jij warriors voor 150 en slaan zij jou voor 600-900 met hun reapertje. Dan moet je Heel.Veel healen en heb je elk manapuntje nodig.

9/11/31 is nog steeds beste overall build imho. Nature grasp, Swiftshifting, feral charge, Nature swiftness & Innervate

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:32:
[...]

Feral charge is een must ja, in ieder geval in PvP. Swiftshifting ook trouwens. Ik weet niet hoe jij je enemies outlast, maar dat lukt je niet als elke shift je 600 mana kost ipv 200 mana. Je doet zeer weinig dps, dus moet je regelmatig uit bearform gaan om te healen. Op level 60 sla jij warriors voor 150 en slaan zij jou voor 600-900 met hun reapertje. Dan moet je Heel.Veel healen en heb je elk manapuntje nodig.

9/11/31 is nog steeds beste overall build imho. Nature grasp, Swiftshifting, feral charge, Nature swiftness & Innervate
mja ik weet niet hoor :P als ik met mijn lvl 60 shaman solo een lvl 60 warriro met een reaper tegenkom doe ik frost earthbind, warstomp ghostwolf en wegwezen :P

dan maar chicken :P ga echt niet wachten tot ik een reaper door me strot geduwd krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:38:
[...]

mja ik weet niet hoor :P als ik met mijn lvl 60 shaman solo een andere lvl 60 met een reaper tegenkom doe ik frost earthbind, warstomp ghostwolf en wegwezen :P

dan maar chicken :P ga echt niet wachten tot ik een reaper door me strot geduwd krijg
gewoon je frost shocks spammen tot die dood is toch? :+
nee geintje, maar idd die reapers doen erg pijn tegen mijn mage ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:38:
[...]

mja ik weet niet hoor :P als ik met mijn lvl 60 shaman solo een lvl 60 warriro met een reaper tegenkom doe ik frost earthbind, warstomp ghostwolf en wegwezen :P

We hebben het hier dan ook over een Druid ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:32:
[...]

Nee, round robin.

[...]

Jezus, je hebt op level 10 toch getrained ofniet? Misschien ff een idee tenminste wel je class quests te doen?
Ik heb een class quest dat ik 1 of andere vrouw moet vermoorden die het warlock guild te schande heeft gemaakt, is het die chain die ik moet volgen :?

Zo niet, welke npc (welke trainer in welke stad dus) moet ik spreken om die blauwe blob-quest te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 86074 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:41:
[...]

We hebben het hier dan ook over een Druid ;).
Druids zijn leuk om te duellen :)

vaak 50/50

alleen jammer dat ik nu geen wapens meer kan wisselen tijdens duel :/

eerst deed ik altijd

caster = 2h+wf
bear=1h+shield+frost

^^ erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:43:
[...]

Ik heb een class quest dat ik 1 of andere vrouw moet vermoorden die het warlock guild te schande heeft gemaakt, is het die chain die ik moet volgen :?

Zo niet, welke npc (welke trainer in welke stad dus) moet ik spreken om die blauwe blob-quest te krijgen?
Jep, die is 't...

moet je naar Brackwell Pumpkin patch gaan... in dat huisje daar zitten 3 mensen waarvan 1 die vrouw is die je moet killen... 'k zou wel ff iemand vragen om mee te helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
[...]

Die is het inderdaad. Je doet er erg verstandig aan om class-quests zo snel mogelijk te voltooien, zelfs als dat er op lvl 20 voor zorgt dat je een reisje naar south-barrens moet maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Viggen schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:44:
[...]

Jep, die is 't...

moet je naar Brackwell Pumpkin patch gaan... in dat huisje daar zitten 3 mensen waarvan 1 die vrouw is die je moet killen... 'k zou wel ff iemand vragen om mee te helpen :P
Of ik log even met mijn rogue in, moord de 2 adds even uit en log daarna in met mijn lockje om die laatste voor de quest belangrijke npc te vermoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42763

[...]

Dat is de goede volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Feint werkt nogal kut op lvl 62 elite's die beuken meestal gewoon door :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-05 08:05
FunkyTrip schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:32:
[...]

Nou, ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met mana en al HELEMAAL niet met warriors. In bear kan je het aardig lang uithouden. Als je veel spirit hebt regen je sowieso al snel en met Innervate heb je al helemaal geen mana problemen. Warriors zijn echt zo'n beetje de makkelijkste class om te verslaan als druid, tis echt niet zo dat je elke 2 klappen weer moet shiften voor een heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Ik zelf ben verreweg het meest gecharmeerd van de 21-5-23 build voor een rogue.

Das dus Cold blood en Preperation-Imp cheap shot. Uiteraard in combat imp SS en precision voor de rest puntjes.

Je doet giga klappers met CB en in pvp heb je 2x dodge, 2x blind, 2x vanish, 2x sprint en 2 x CB

Dat is pas echt FTW! En als het hairy wordt ben je met 2 x vanish-sprint heeeeel ver weg van die boze vijanden.

En in instances kan je het in noodgevallen met 2 x dodge het even volhouden terwijl de main tank gerepareerd wordt. Ik heb dit in Stratholme meer dan eens tegen de eenvoudiger baasjes gedaan (dit werkt uiteraard niet zo denderend tegen Rammstein en dergelijke:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Voor ik het weer vergeet:

Er zijn addons die ook de party-damage/healing meten. Ik vind dat echt heel erg leuk. Wat is een goede?

Sinds de extra bars van WOW heb ik nurfed niet meer gebruikt, dus ik ben een beetje achter qua laatste add-on info:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 10-05 09:40
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:46:
Of ik log even met mijn rogue in, moord de 2 adds even uit en log daarna in met mijn lockje om die laatste voor de quest belangrijke npc te vermoorden :)
Of je target gewoon die mob, maakt d'r dood, en gaat er dan zelf vandoor. Die andere twee hoeven niet dood.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:13:
[...]

Of je target gewoon die mob, maakt d'r dood, en gaat er dan zelf vandoor. Die andere twee hoeven niet dood.
Wel, want je moet een necklace ofzoiets van het corpse looten om aan die vent terug te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 16:25

JeanJeremy

broer van Ron

rare vraag misschien:
Maar kent iemand van jullie nog winkels in Eindhoven die WoW nog hebben ?
Ben al bij Dynabyte, Mycom en Intertoys geweest maar hadden het normaal wel maar allemaal uitverkocht. Volgende week pas weer binnen. :(

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

JeanJeremy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:24:
rare vraag misschien:
Maar kent iemand van jullie nog winkels in Eindhoven die WoW nog hebben ?
Ben al bij Dynabyte, Mycom en Intertoys geweest maar hadden het normaal wel maar allemaal uitverkocht. Volgende week pas weer binnen. :(
Balen broer van ron :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

Scriptie is ingeleverd dus het is weer verantwoord om te WoW-en ..... voorheen heb ik het spel maar verkocht omdat het mijn studie ernstig in gevaar bracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

dan leg je het toch weg ipv dat je het doorverkoopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Maku schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:50:
[...]

Feint werkt nogal kut op lvl 62 elite's die beuken meestal gewoon door :'(
Met 1 feint wanneer je al aggro hebt wel ja, als je feint gebruikt zodra je kan sta je een stuk lager op de hate-list hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:19:
[...]

Wel, want je moet een necklace ofzoiets van het corpse looten om aan die vent terug te geven :P
pull mob
ren
kill mob
ren
adds gaan terug naar beginspot
loot necklace

klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:33:
[...]

pull mob
ren
kill mob
ren
adds gaan terug naar beginspot
loot necklace

klaar
Ja, en die adds blijven gewoon staan waar ze staan terwijl ik daar doodleuk binnen kom lopen om de loot te halen natuurlijk :{

Ze heten niet voor niets adds, ze zullen ongetwijfeld in de buurt van de mob cq het lijk staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:36:
[...]

Ja, en die adds blijven gewoon staan waar ze staan terwijl ik daar doodleuk binnen kom lopen om de loot te halen natuurlijk :{

Ze heten niet voor niets adds, ze zullen ongetwijfeld in de buurt van de mob cq het lijk staan.
Daarom moet je ook de quest mob op een andere plek killen dan waar hij of zij spawnt. De adds rennen dan weer terug naar de spawn plek en dan kan je rustig de loot pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@bokkie, respect dat je het nog probeerd joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:36:
[...]

:'(

mobs hebben een aggro range

1. pull de mob, jij hebt rane, dus je kan hem van buiten zijn aggro range pullen
2. terwijl de mob + adds op jouw afkomen neem je nog iets meer afstand (voor veiligheid)
3. kill de main mob
4. ren weg, dusdanig ver dat de adds "resetten" en naar hun startrgebied lopen
5. lijk ligt buiten aggro range van de adds dus kan je veilig looten

zie je, helemaal niet moeilijk

leer die tactiek, je zal em nog veel gebruiken
RaseriaN schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:41:
thalan is koppig :P ik ben Koreaan :P en dus veeeeeel koppiger :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 15-06-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

Maku schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:32:
dan leg je het toch weg ipv dat je het doorverkoopt 8)7
geprobeerd, maar de verslaving was te groot ..... :9

Heb hem aan een maat van me uitgeleend en deze is nu lvl50 en ik begin weer vooraan.
Dus afgesproken dat hij voor mij een nieuwe WoW koopt en ik dan gewoon met nieuw account begin en hij dus niet zijn lvl50 kwijt is. Mijn lvl35 shaman "Kotzak" was toch niet mijn ding, dus wilde toch al re-roll :)

gegroet Kellhendros Tauren Druid op Bloodscalp

[ Voor 49% gewijzigd door JeanJeremy op 15-06-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:07

Ryceck

Constants and Variables

RaseriaN schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:41:
*proest* _/-\o_

@ Thalan:
Geloof me, met die blob wordt soloen zoveel makkelijker he :D En zonder is ist zoveel kutter he :P
Jij gaat niet op jezelf ff 2 of 3 equal-lvl mobs tanken. Met je void kan je gewoon mobs van eigen-level+2 aan.
Void erin, alles op hem laten aggroen, en voluit gaan op de mob die hij target. Je pikt ze er gewoon uit en je hebt binnen 1 min 3 dikke mobs gemold :)

Ben trouwens benieuwd hoe dat gaat met die sm-sloerie :P Die ga ik vanaaf ff halen @ Barrens :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

JeanJeremy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:46:
[...]

geprobeerd, maar de verslaving was te groot ..... :9

Heb hem aan een maat van me uitgeleend en deze is nu lvl50 en ik begin weer vooraan.
Dus afgesproken dat hij voor mij een nieuwe WoW koopt en ik dan gewoon met nieuw account begin en hij dus niet zijn lvl50 kwijt is. Mijn lvl35 shaman "Kotzak" was toch niet mijn ding, dus wilde toch al re-roll :)

gegroet Kellhendros Tauren Druid op Bloodscalp
Dit klinkt zo bekend :D. Ben ook aan het afstuderen, maar het gaat een stuk langzamer de laatste maand sinds ik WoW ontdekt heb. Maar goed, dan maar een maandje (of 2) langer doen over het afstuderen. WoW gaat echt niet weg en ik kan nog lang genoeg werken.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

tbh met lvl 47+ moet je die taktik al door hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 124693 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:50:
tbh met lvl 47+ moet je die taktik al door hebben.
zijn lvl 47 is een rogue :)

hij weet niet anders als up close and personal ^^

moet zeggen dat ik ook erg moest wennen met mijn mage om range te houden, steeds beginnen op max range :)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.