Topic gaat erg hard, dus reageer ff op een 'paar' posts terug.

MacWolf schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:28:
Inmiddels ben ik level 26 druid. Tot nog toe heb ik al mijn talent points geinvesteerd in cat feral abilities. Puntenverdeling is op dit moment als volgt:
Feral Combat
* 5/5 Ferocity
* 5/5 Sharpened Claws
* 5/5 Blood Frenzy
* 1/5 Improved Prawl
* 1/2 Improved Shred
Spelen met een cat based druid is erg leuk, hoewel eeen cat build op veel sites/forums wordt afgeraden. Het meest leuke vindt ik dat je makkelijk kan sluipen zonder dat men je kan ontdekken. Erg handig om iemand stiekem in de rug aan te vallen. Wegvluchten bij een gevecht is met een druid ook erg makkelijk. Ik heb met het 26e level ook nog een spell gekregen waarmee de snelheid voor 15 seconden wordt verhoogd met 40% en dat blijft ook werken tijdens sluipen. Ik heb al meerdere malen iemand onverwachts in de rug aangevallen, ook is het me gelukt om onmogelijke gevechten te ontwijken.
Alle genoemde talents zal ik maximaliseren. De talents die ik nog zal ontwikkelen zijn:
Feral Combat
* 1/1 Fearie Fire
* 1/1 Feline Swiftness
* 5/5 Predatory Strikes
* 2/2 Improved Ravage
* 4/4 Strength of the Wild
* 2/2 Improved Pounce
* 1/1 Primal Instinct
In totaal heb ik dan 38 talent points gebruikt. De overige talent points zal ik gebruiken in de balance en/of restoration trees. Mij lijkt de balance tree het meest geschikt voor mijn druid.
Het volgende ben ik van plan:
Restoration
* 5/5 Improved Mark of the Wild
* 5/5 Nature's Focus
* 5/5 Intensity
* 5/5 Combat Endurance
* 3/5 Gift of Nature
Lijkt dit wel/niet een goede idee? Iemand een mening hierover?
toon volledige bericht
Ja, ik heb hier een mening over.

Combat Endurance is een hele slechte talent. 10% health regeneration is niks. 100% health regeneration is zelfs al erg weinig, die 10% kan je beter laten zitten en je 5 punten in een wat efficientere healing spell stoppen (zoals Rejuvenation of Healing Touch). Dan kan je 1x vaker Rejuvenation gebruiken wat je in totaal veel meer health gaat opleveren dan die Combat Endurance. BTW: Gift of Nature kan je maar 1 punt in stoppen (en ik adviseer je te nemen gezien het een goeie talent is). Verder is Nature's Swiftness een lifesaver. Neem hem, gezien je toch al 20 punten in je Restoration tree hebt. Superhanding om te shiften, binnen 1 sec te healen (zo goed als full health) en dan weer snel terug.
Verder: catform is ontzettend slecht. Uiteraard is het natuurlijk aan jezelf om te kiezen wat je wilt doen en je kan met wat gear en de talents (die jij o.a. hebt) natuurlijk je catform wel een ontzettende boost geven. Bijna niemand doet dat, dus je kan de andere faction natuurlijk wel ff laten schrikken met 'wow die cat doet meer dmg dan ik had verwacht'.

Die laatste 2 talents (Improved Pounce en Primal Instinct) zijn redelijk waardeloos. Pounce is echt een crappy catskill: doet weinig dmg, stunt maar voor 2 sec, en je moet achter je vijand staan in stealth. Niemand die dat ooit zal verkiezen boven Ravage, die gewoon lekker veel damage doet, vooral als je Primal Fury 'aan' hebt.
Towbitis schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:03:
Ik heb nu een lvl 37 druid en moet nu maar eens mn talentpoints een beetje gaan verdelen
ik heb de volgende build in gedachten, vooral gericht op healing in een groep en een beetje solo (bearvorm)
graag kritieken hierop, liefst van mensen die ervaring met druids hebben, andere adviezen ook welkom

Ik zou Swiftshifting of Improved Enrage droppen en voor Feral Charge gaan. Swiftshifting lijkt een aardige talent en veel druids kiezen hem, maar eigenlijk is ie vet nutteloos. De reden waarom veel mensen hem 'goed' vinden is omdat het vaak voorkomt en dan zeg je: "cool ik heb mana bespaart". Maar vaak bespaar je dan mana op een moment dat je geen mana hoeft te besparen (je bent immers in bear/catform dus who cares hoeveel mana je dan hebt, als je maar genoeg hebt voor een snelle heal). Ik leef al heel lang zonder, terwijl ik toch zeker niet zonder Feral Charge zou kunnen. Perfect om snel het gevecht in te gaan of om wegrennende mobs/players tegen te houden. Het blijkt ook een goede escape tactiek te zijn (snel op een mob iets verderop chargen), maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
[
Voor 5% gewijzigd door
Thijs op 15-06-2005 13:29
]