[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.383 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakWouter schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:17:
Yesss, nog één in aantocht (status 5):

Orderdatum: 5/13/2005
Verwachtte afleverdatum: 6/27/2005
Werkelijke verzenddatum: 6/23/2005

Is het uiteindelijk toch nog meegevallen, ondanks de beloofde 45 werkdagen levertijd... >:)
serieus????!!!!! jezus ik heb hem eerder besteld en jij hebt hem sneller dan mij :) lucky you..

zie je wel wereld is niet eerlijk verdeelt :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08 15:59
UPS levert niet op zaterdag he?

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Nope. jammer he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Jammer dat de dell.com coupons die op google voldoende te vinden zijn niet werken bij dell europe :( :(

De mazzelaars aan de andere kant van de oceaan kunnen gewoon voor $ 347 = +.- 290 euro oid ? een 20 " TFT bestellen na het gebruik van wat coupon codes :'(

[ Voor 4% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 23-06-2005 23:25 ]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04 21:42
De prijs van het scherm is op dell.nl weer gedaald naar zijn oude niveau, zijnde € 1.248,31. Dell.be is weer wat trager, daar staat de prijs nog op 1600.
Mensen die het dus niet via de inkoopactie willen kopen kunnen hun aankoop via Dell dus overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOHOO !!!!!!!!!!!!!!!!!

De prijs van het scherm is eindelijk weer omlaag !!
Nu nog maar E 1248,31 !!! (via de Dell site)
Scheelt toch weer E 400,-

Ze hebben ook de levertijd naar benden bijgesteld, je hoeft nu nog maar 30 dagen op je scherm(pje) te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08 15:59
Iemand (met status 5) nog gebeld door Dell voor avond aflevering?\

Ze belde mij op of ik (als test) mijn pakketten 's avonds geleverd wou hebben. Nou heb ik voor de verandering vrij a.s. maandag dus ik heb nee gezegd, maar in principe is het wel een mooie service die ze willen introduceren. Als je weet dat het 's avonds komt, hoef je niet gelijk je hele werkweek om te gooien ervoor.

[ Voor 3% gewijzigd door skinnieh op 24-06-2005 20:22 ]

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Iemand ervaring hoe het beeld van deze monitor is aangesloten op een 'good old' Matrox G400? Ik heb deze videokaart nog in m'n pc zitten en deze ondersteunt wel de native resolutie van dit scherm, maar DVI heeft de G400 niet, dus dan moet je 'm analoog aansluiten. En ik vraag me af of dat met zo'n resolutie nog goed eruit blijft zien. De G400 staat natuurlijk wel bekend om z'n zeer goede (analoge) beeldkwaliteit, maar hoe dat in de praktijk uitvalt, is wellicht nog wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

jasjenl schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:53:
Iemand ervaring hoe het beeld van deze monitor is aangesloten op een 'good old' Matrox G400? Ik heb deze videokaart nog in m'n pc zitten en deze ondersteunt wel de native resolutie van dit scherm, maar DVI heeft de G400 niet, dus dan moet je 'm analoog aansluiten. En ik vraag me af of dat met zo'n resolutie nog goed eruit blijft zien. De G400 staat natuurlijk wel bekend om z'n zeer goede (analoge) beeldkwaliteit, maar hoe dat in de praktijk uitvalt, is wellicht nog wat anders.
Nah da's een beetje zonde hoor, het scherm schijnt het wel redelijk te doen analoog maar je haalt er niet uit wat er in zit.. maar ff een goedkoop kaartje met dvi scoren dan (ik neem aan dat je toch geen zware games speelt).

[ Voor 4% gewijzigd door dadj op 26-06-2005 23:40 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In de Computertotaal van juli/augustus stond die ook blz 55 er staat Spotgoedkoop 24-inch scherm wat wel grappig is daar staat dat die 999,- kost bij dell en is ook geen tik foutje omdat het staat er meerdere malen bijvoorbeeld “voor net geen 1000 euro”

Ik zag de inkoopactie en zit nu te twijfelen ik ben eigenlijk nu nog geen nieuw scherm nodig zit nog achter 2x 19” SyncMaster 191T maar wil eigenlijk over +- 3 maanden een nieuwe PC waar ik vooral mooi en goed op wil gamen dus komt waarschijnlijk 2x ATI R520-X900 (crossfire) in en een AMD FX-57 of AMD 4800 dual core en een berg geheugen etc)

En daar wil ik natuurlijk een groot en mooi scherm voor hebben dus dacht aan deze dell maar omdat het pas over +-3 maanden is hoef ik eigenlijk nu nog geen scherm en ik denk steeds wat komt er straks nog weet iemand ook of er nog iets in de planning staat bij andere merken bijvoorbeeld Samsung ?

En de inkoopactie komt vast nog wel een keer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:06

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Pimpimmers20 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 06:18:
En daar wil ik natuurlijk een groot en mooi scherm voor hebben dus dacht aan deze dell maar omdat het pas over +-3 maanden is hoef ik eigenlijk nu nog geen scherm en ik denk steeds wat komt er straks nog weet iemand ook of er nog iets in de planning staat bij andere merken bijvoorbeeld Samsung ?
En stiekem heeft Samsung toch een dergelijk panel. Het Dell scherm is namelijk opgebouwd rond een Samsung panel, vreemd genoeg gebruikt Samsung het panel zelf nog niet.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
_Dune_ schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:35:
[...]

En stiekem heeft Samsung toch een dergelijk panel. Het Dell scherm is namelijk opgebouwd rond een Samsung panel, vreemd genoeg gebruikt Samsung het panel zelf nog niet.
Ja dat had ik gelezen ja.
Ik denk dat Samsung zijn hadden vol heeft aan dell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!!! Vanmorgen om 10:00 stond ie hier. Snel even aangesloten op een computer op m'n werk (scherm is voor privegebruik) en zo snel geen dode pixels gezien :) :)

Echt een supermooi scherm. En wat een ruimte op je desktop :P.

Nu nog even snel een nieuwe computer bestellen, want die ik nu thuis heb trekt geen 1920x1200.

Scherm besteld op 12 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Ik heb hem ook binnen. Geen dode pixels en WoW in widescreen is :9~
Moet alleen nu nog settings tweaken en een beetje wennen :) (eerste tft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:37
Het is toch zo dat er de eerste 2 weken meeste kans is op dode pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
De mijne zal vandaag ook wel worden bezorgd, jammer genoeg is er niemand aanwezig op het afleveradres..

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is dell mee bezig???????????????

bedoel mensen die hem later besteld hebben dan mij hebben het scherm nu al binnen :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

Videopac

Rommelt wat aan.

iemand die een videofilmpje heeft op 1920 x 1200?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Videopac schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:25:
iemand die een videofilmpje heeft op 1920 x 1200?
http://crew.tweakers.net/....1080i.HDTV.HDL.Sample.ts

1920*1200 zal er niet zijn, maar 1920*1080 zal wel genoeg zijn?

Je kan ook de windows media showcase meuk downloaden. Meer materiaal kan je ook wel vinden als je maar goed genoeg zoekt.

[ Voor 31% gewijzigd door Mentalist op 27-06-2005 16:40 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Dit is toch echt wel DE shit

Afbeeldingslocatie: http://img138.echo.cx/img138/1404/m51110215vw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img138.echo.cx/img138/1170/m51110225kg.jpg

Helaas moet het scherm links weer weg naar DELL, moeilijk om afscheid van te nemen. Kan er gelukkig nog een weekje van genieten :D :9

DUAL DVI op een 6600GT van XFX

[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 27-06-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schattige foto ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

En een goeie smaak in miniatuurautos _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superduper schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:44:
[...]

En een goeie smaak in miniatuurautos _/-\o_
het ikea-bureau is wel wat minder (heb ik zelf ook), vind je die hoek niet onwijs vervelend zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
:>

Nee vind het juist fijn, had hiervoor een glazen bureau maar deze was te klein.

Wel puur genot dit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie knuffel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikachuuuuuuuuuuuuuu! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Mensen waar halen jullie het geld vandaan :| we hebben het hier wel over schermen van 1200 euro !! en sommige hebben er ook ngo 2 ook :D

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Astennu schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:11:
Mensen waar halen jullie het geld vandaan :| we hebben het hier wel over schermen van 1200 euro !! en sommige hebben er ook ngo 2 ook :D
Hard werken :D
Het klinkt misschien een beetje opschepperig.. maar ik kon er makkelijk 2 betalen (meer had ik er ook echt niet nodig :D)

Laten we het er gewoon op houden dat de wereld niet eerlijk verdeelt is en vergeet niet het is ALTIJD baas boven baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, er zijn anderzijds wel véél duurdere hobby's dan computeren. Cartuning anyone? Voor sommige uitlaten of velgensets koop je gemakkelijk zo'n Dell. Aan die Dell heb je dan nog wat, met zo'n uitlaat irriteer je alleen maar mensen. :/ Ik vraag me af hoe sommigen het in hun hoofd halen om zoiets te kopen. Alstublieft: 1000 € voor een verchroomde sportuitlaat met vier pijpen, kan ik lekker lawaai gaan maken. |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Astennu schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:11:
1200 euro? Ik heb toch een stuk minder betaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:00:
[...]

1200 euro? Ik heb toch een stuk minder betaald. :P
Waar? In de pricewatch staat er slechts één prijs van Dell BV zelf: pricewatch: Dell Ultrasharp 2405FPW (24", 16ms, D-sub/DVI-D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:05:
[...]
Waar? In de pricewatch staat er slechts één prijs van Dell BV zelf: pricewatch: Dell Ultrasharp 2405FPW (24", 16ms, D-sub/DVI-D)
IA? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1200 euro? Ik heb toch een stuk minder betaald.

ik ook!
ik heb hem voor 875 bij inkoopactie (punt) net besteld.
plus de 30 eurie verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:10:
1200 euro? Ik heb toch een stuk minder betaald.

ik ook!
ik heb hem voor 875 bij inkoopactie (punt) net besteld.
plus de 30 eurie verzendkosten.
Hij is alleen nog niet binnen... Dell zit weer te kloten met de levering ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:05:
[...]
eBay, nieuw.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=5196631215

945 euro.. Inkoopactie vond ik een beetje te spannend, en eBay was wat sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:52:
En hier nog enkele van 1920x1080:
ftp://dvdcenter.hu/HDTV/O...DTV.1080i.AC5.1-SunCo.mpg (705 MB)
ftp://dvdcenter.hu/HDTV/C...a-Beautiful.HDTV.1080.mpg (632 MB)

Met ffdshow en media player classic kan ik ze allemaal afspelen. Veel kijkplezier ;)
Kan het zijn dat die laatste twee het niet goed doen? Al die andere werken perfect maar die laatste twee haperen als een gek met WMP10, Winamp of PowerDVD. Aan m'n specs kan het écht niet liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Toink op 28-06-2005 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Toink schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:02:
[...]

Kan het zijn dat die laatste twee het niet goed doen? Al die andere werken perfect maar die laatste twee haperen als een gek met WMP10, Winamp of PowerDVD. Aan m'n specs kan het écht niet liggen.
Probeer Mediaplayer Classic eens. Daarmee werkt het bij mij prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:26:
[...]

Probeer Mediaplayer Classic eens. Daarmee werkt het bij mij prima :)
Inderdaad, hier zie ik haperingen en streepjes met WMP, met MPC gaat het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
STIMPPYYY schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:45:
Helaas moet het scherm links weer weg naar DELL, moeilijk om afscheid van te nemen. Kan er gelukkig nog een weekje van genieten :D :9
Puur uit nieuwsgierigheid? maar waarom moet er 1 terug?
Dode pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Juistem, 1 dode pixel bijna midden in het scherm. Jammer maar ik heb geen 960 euro betaald voor zoiets irritants. Nieuwe heeft gelukkig nergens last van.

[ Voor 58% gewijzigd door STIMPPYYY op 28-06-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
De mijne is inmiddels binnen, ga 'em vanavond testen. 1 dode (sub)pixel waar dan ook in het scherm is trouwens voor mij ook reden om em linea recta terug te sturen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Yohan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:54:
De mijne is inmiddels binnen, ga 'em vanavond testen. 1 dode (sub)pixel waar dan ook in het scherm is trouwens voor mij ook reden om em linea recta terug te sturen.
En jullie zeggen allemaal meteen dat er 6 dode subpixels zijn? Jullie hebben maar geluk dat Dell er verder niet naar om kijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Metal schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:19:
[...]

En jullie zeggen allemaal meteen dat er 6 dode subpixels zijn? Jullie hebben maar geluk dat Dell er verder niet naar om kijkt..
Je mag elke aankoop zonder opgaaf van reden retourneren. Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
WTF!!!
Heb ik net iemand van DELL aan de TELL en zeggen ze dat ik mijn 2e NIET opgestuurd krijg omdat de 1877,- die ik betaald heb (besteld nog tijdens actie) voor 1(!) terwijl op de website NU staat 1284,31

[qoute]
telefoonKUT*: Ja Mijnheer, ze kosten 1000 nogiets exclusief BTW en dan komt er dus nog BTW bij én verzendkosten
IK: Ja tuurlijk... dan kom je op bijna 1900,- uit voor 1 scherm
telefoonKUT: ja denk het wel
IK: WHAT!!!!!!, Ik heb er hier nu de website bij en daar staat incl. btw 1284,31..
telefoonKUT: OW sorry dan zal ik het wel eens nakijken
IK: verbind me maar met iemand anders door..
telefoonKUT: dat kan ik niet doen mijnheer.. ik zal voor u contact opnemen met de verkoop afdeling of er een actie was waarbij je de 2e voor de helft van de prijs kon krijgen..
IK: verbind me dan NU maar met hun door!
telefoonKUT: Dat zal ook niet gaan.. zij nemen wel contact met U op..
IK: zucht... REKEN dan uit!!!! 1284,31 / 2 en dat dan erbij optellen...
IK: EN ik zie nu dat de verzendkosten GRATIS zijn... dus 1000 nog iets en dan 800,- BTW?!?!?!
telefoonKUT: rustig mijnheer..
IK: grrrrrrrr :(:(

etc etc///

[/qoute]

Dit is toch niet meer normaal!!!!

Belachelijk! bestel dus echt NOOIT meer iets bij DELL... wilde al niet.. maar voor dit scherm moest ik wel..!! GVD.. nu kan ik zelf nog OF mijn 2e scherm gaan aanvechten OF proberen m`n geld terug te krijgen..

BTW>. degene die ik al heb is wel perfect.. 0,0 dode pixels..

* de telefoonKUT sprak ook nog amper Nederlands... ik heb totaal niets tegen buitelanders.. maar het is NOG 10 keer zo frustrerend als je ze ook nog niet eens verstaat...

Ik KOOK van woede en het is al zoo warm :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Volgens mij ben je een beetje pissig. ;) Maarre, ik snap het verhaal niet zo. Heb je er nu twee besteld en zeggen zijn dat je er maar 1 besteld hebt? Je hebt toch gewoon een orderbevestiging waar dit opstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
superduper schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:49:
Volgens mij ben je een beetje pissig. ;) Maarre, ik snap het verhaal niet zo. Heb je er nu twee besteld en zeggen zijn dat je er maar 1 besteld hebt? Je hebt toch gewoon een orderbevestiging waar dit opstaat?
Juist heb ik ook... heb ik ookal gemailt. maar ik had ook al 100 keer gebeld dat ik er maar 1 zeg staan bij de pakbon... "JA mijnheer er komen er echt 2".. DUS NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Da's knap asociaal. Je zou om te beginnen beslag kunnen leggen op alle eigendommen en liquiditeitsfondsen van Dell Ltd.

Maar zonder gekheid, jouw orderbevestiging geeft je keihard bewijs van een deal die gemaakt is tussen koper en verkoper. Het zal dus voor Dell onmogelijk zijn om zich hier onderuit te wurmen. Wel kan het een lange - en frustrerende - weg worden, als ze tegenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook met dell. Constant gezeik met de betaling die al lang de deur uit was. Normaal nooit problemen met dit soort dingen, ik had bijna m'n bank gebelt en gezegd om het geld terug te boeken. Anyway na een lange mail (telefoon werkt niet bij dell) hebben ze me geld gevonden en werd hij opgestuurd. Grap is, een maand later belde iemand van dell op en die had even het lef om te zeggen dat ik nog niet betaald had..haha die heeft het geweten :P.

Dell is erg *slim*, de mensen aan de telefoon zijn dom, spreken slecht nederlands, engels of duits (ik bestelde in duitsland). Bovendien is het voor hen onmogelijk om je door te verbinden met iemand die verantwoordelijkheid voor iets heeft. "Verbind mij door met uw mananger" werkt in zo'n geval dus niet. Ik vraag me af of dit eigenlijk mag...Je kan immers alleen via mail of telefoon bestellen en dan is het erg makkelijk om op zo'n afstand te zeggen 'Nee meneer, wij kunnen u niet door verbinden'...

Naja kheb m'n monitor, ik ben blij, ik bestel nooit meer iets bij dell. (Tenzij ze over paar jaar 80" tft 16000x10000 voor een prikkie hebben natuurlijk ;). )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Predje schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:13:
[...]

Juist heb ik ook... heb ik ookal gemailt. maar ik had ook al 100 keer gebeld dat ik er maar 1 zeg staan bij de pakbon... "JA mijnheer er komen er echt 2".. DUS NIET!
Tja, als er op de orderbevestiging 2 schermen staan, en maar 1 op de pakbon heb je inderdaad recht op nog een scherm. Het is inderdaad lastig om druk te zetten op DELL. Zakelijke klanten hebben hiervoor een accountmanager. Misschien kan je via een bevriende bedrijf zo'n AM te pakken krijgen? Die kunnen aardig wat voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Leuke opstelling maar jammer dan weer dat je je z-5500's zwaar fout hebt opgesteld!
STIMPPYYY schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:45:
Dit is toch echt wel DE shit

[afbeelding]

[afbeelding]

DUAL DVI op een 6600GT van XFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:45:
* de telefoonKUT sprak ook nog amper Nederlands... ik heb totaal niets tegen buitelanders.. maar het is NOG 10 keer zo frustrerend als je ze ook nog niet eens verstaat...
zoiets had ik ook van de week, dat mens zei om de twee zinnen "kunt oe daht erhalen menier?" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
pulleke schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:19:
Leuke opstelling maar jammer dan weer dat je je z-5500's zwaar fout hebt opgesteld!

[...]
Wat is er fout aan? speakers zouden inderdaad achter moeten staan, maar dat gaat nu niet. De woofer staat wel goed, de bass is bijna optimaal, komt door de hoek waar ik in zit.

Trouwens DELL is inderdaad een beetje wazig. Ik had aan de telefoon duidelijk gemeld dat ik het afleveradress was en niet de klant. Vervolgens krijg ik een factuur waar het goed opstaat, klant mr. blabla afleveradress: ik dus. Maand later wordt het scherm opgestuurd, krijg ik weer een factuur waarop staat klant: mr blabla. en afleveradress: mr blabla. Toen was ik me ook ff pissed, maar kon niet meer bellen (weekend, die maandag zou het scherm geleverd worden), gaat opeens maandag het belletje van mijn voordeur blijkt het wel bij mij afgeleverd te worden. Vreemde zaak, maar mij hoor je niet klagen..... meer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:55:
[...]

zoiets had ik ook van de week, dat mens zei om de twee zinnen "kunt oe daht erhalen menier?" :(
Gewoon een paar 100 euro aftikken voor Gold Tech Support. Dan krijg je een speciaal nummer met gediplomeerde figuren die gewoon Nederlands spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Met behulp van Dead Pixel Tester heb ik 1 pixel gevonden die geen blauw kan weergeven. Is dat de zogenaamde 'dode subpixel'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Yohan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:15:
Met behulp van Dead Pixel Tester heb ik 1 pixel gevonden die geen blauw kan weergeven. Is dat de zogenaamde 'dode subpixel'?
YUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Je moet echt zo'n test uitvoeren om em ooit te kunnen ontdekken, maar toch knaagt het dat hij niet perfect is :p Morgen toch maar es met Dell-bell-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Yohan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:21:
Morgen toch maar es met Dell-bell-en.
Ik hoop echt voor je dat het morgen niet zo`n warm weer is en dat je een engelen geduld hebt.. want ik zie er al tegen op dat ik morgen WEER naar Dell moet bellen.. wat een slechte service zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja wachten tot dat je er 3 dode piks hebben dan kun je nieuwe aanvragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
7 meen ik, ze zullen schermen niet omruilen met 1 dode (sub)pixel, zodra jij je ordernummer doorgeeft met een van deze klachten wordt het opgeslagen in hun systeem en kan je dus nooit iets anders verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Yohan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:21:
Je moet echt zo'n test uitvoeren om em ooit te kunnen ontdekken, maar toch knaagt het dat hij niet perfect is :p Morgen toch maar es met Dell-bell-en.
Daarom heb ik dat ook niet gedaan. Slechts wat applicaties gestart, gespeeld en geschoven. Niks gezien, dus goed ;).
* mrknowitall is overtuigd dat ie 2 perfecte schermen heeft staan :+.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Er zitten bijna 7 miljoen subpixels op het scherm (1200*1920*3), dus dan vind ik het een beetje overdreven om te zeuren als er ééntje kapot is. A. Je ziet het alleen met een dode pixel progje en B. Je monitor heeft 99,99999 % goede pixels

Maar Yohan, zit die pixels aan de rand of in het midden?

edit:
Nummers en hoedje ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2005 11:36 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Hoedje schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:30:
Er zitten bijna 7 miljoen subpixels op het scherm (1200*1920*3), dus dan vind ik het een beetje overdreven om te zeuren als er ééntje kapot is. A. Je ziet het alleen met een dode pixel progje en B. Je monitor heeft 0,9999999 % goede pixels
0,99 % vind ik eigenlijk bar weinig :+ doe mij maar 99%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Hoedje schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:30:
Er zitten bijna 7 miljoen subpixels op het scherm (1200*1920*3), dus dan vind ik het een beetje overdreven om te zeuren als er ééntje kapot is. A. Je ziet het alleen met een dode pixel progje en B. Je monitor heeft 0,9999999 % goede pixels

Maar Yohan, zit die pixels aan de rand of in het midden?
Hij vrij hoog en redelijk rechts.
Je hebt gelijk, ik maak er verder geen werk van. A, omdat het kan zijn dat ik een nieuwe monitor krijg met meer dan 1 dode sub, of zelfs dode pixels en B, omdat het wel weer es een tijdje zou kunnen duren.

Nu nog een nieuwe videokaart, een 64MB Geforce met alleen VGA doet afbreuk aan zo'n goed scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Yohan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:43:
[...]

Hij vrij hoog en redelijk rechts.
Je hebt gelijk, ik maak er verder geen werk van. A, omdat het kan zijn dat ik een nieuwe monitor krijg met meer dan 1 dode sub, of zelfs dode pixels en B, omdat het wel weer es een tijdje zou kunnen duren.

Nu nog een nieuwe videokaart, een 64MB Geforce met alleen VGA doet afbreuk aan zo'n goed scherm.
Een dode sub-pixel kan je vrij makkelijk weer tot leven brengen door de wrijf techniek heb ik begrepen, zie steeds vaker dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
STIMPPYYY schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Een dode sub-pixel kan je vrij makkelijk weer tot leven brengen door de wrijf techniek heb ik begrepen, zie steeds vaker dat het werkt.
Heb er al flink op gewreven maar zie em nog niet verdwijnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
HOE VINDEN WE DEZE

Ik krijg vrijdag (pas) te horen of er UBERHAUBT wel een actie is geweest waarbij het 2e scherm voor de helft van de prijs verkregen kon worden.

IK HEB GVD EEN ORDERBEVESTIGING MET DAAROP 2 SCHERMEN STAAN!?

Hoe kan dit? ik heb 1877,- betaald.. en heb nu 1 scherm staan en kan GVD steeds naar DELL bellen achter m`n schermen aanzitten.. en ik ben al maanden aan het bellen;

- Wanneer komen mijn schermen?
- Komen ze echt nog?
- Ik zie er op de pakbon maar 1 staan.*
- Ik zie er op de pakbon NOGSTEEDS 1 staan.*
* alle 3 beantwoord met; mijnheer er komen er echt 2, daar heeft u toch ook voor betaald.

IK VIND DIT NIET NORMAAL! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:23

Vidra

Vragen?

Predje schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:08:
HOE VINDEN WE DEZE

Ik krijg vrijdag (pas) te horen of er UBERHAUBT wel een actie is geweest waarbij het 2e scherm voor de helft van de prijs verkregen kon worden.

Hoe kan dit? ik heb 1877,- betaald.. en heb nu 1 scherm staan en kan GVD steeds naar DELL bellen achter m`n schermen aanzitten.. en ik ben al maanden aan het bellen;

- Komen ze echt nog?
* alle 3 beantwoord met; mijnheer er komen er echt 2, daar heeft u toch ook voor betaald.

Dat je pissed bent ok, maar om dat nou de gehele tijd hier te ventileren lijkt me ook niet de bedoeling! :Z

Misschien een ander topic opstarten? "Problemen met Dell Customer Service"

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Ik vind wel dat hij het hier kan melden, msschien dat andere mensen er ook problemen mee hebben en dat die hem kunnen helpen.

Ik zou gewoon blijven proberen. 1 ding snap ik niet. Zij zeggen dat er maar 1 scherm op de pakketbon of zegt DELL dat. Daarna zegt DELL dat er toch echt 2 komen, maar je hebt al 1 scherm staan? beide schermen worden gelijk geleverd, als er maar 1 op de pakketbon staat wil niet zoveel zeggen. Als de schermen nog onderweg zijn en DELL beweert dat je er 2 krijgt dan zal je er ook wel 2 krijgen. Mijn factuur klopte ook voor geen meter. Als je er al 1 hebt staan en je krijgt er nog 1 dan vraag je toch om dat track nummer of ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
STIMPPYYY schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:34:
Ik vind wel dat hij het hier kan melden, msschien dat andere mensen er ook problemen mee hebben en dat die hem kunnen helpen.

Ik zou gewoon blijven proberen. 1 ding snap ik niet. Zij zeggen dat er maar 1 scherm op de pakketbon of zegt DELL dat. Daarna zegt DELL dat er toch echt 2 komen, maar je hebt al 1 scherm staan? beide schermen worden gelijk geleverd, als er maar 1 op de pakketbon staat wil niet zoveel zeggen. Als de schermen nog onderweg zijn en DELL beweert dat je er 2 krijgt dan zal je er ook wel 2 krijgen. Mijn factuur klopte ook voor geen meter. Als je er al 1 hebt staan en je krijgt er nog 1 dan vraag je toch om dat track nummer of ordernummer.
Ik vind ook idd dat ik het hier gewoon kan posten.. misschien niet in alle geuren en kleuren.. maar ik moet dit hier toch kunnen melden.

FEIT is gewoon dat ik er 2 besteld heb, 2 betaald heb en er maar 1 krijg.. echt maar 1 er komt er geen tweede (vooralsnog). terwijl mijn bank al 1877,- heeft overgeschreven (al maanden geleden).
betaal 1,5 * de prijs krijg er maar 1.. en als ik zelf niet had gebeld had ik er NOOIT meer iets van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Hoe speel je een ".ts" bestand af?

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

FirefoxAG schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:07:
[...]
vlc player

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
FirefoxAG schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:07:
[...]
1 type "http://www.google.com"
2 in het invoervenster type je "play .ts files"
3 je druk op enter of klink op "search"
4 daarna krijg je heel veel "linkjes" te zien, daarop kun je klikken en dan vind je informatie.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Was ff lui ;)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik nog de engiste die aan het wachten is op zijn scherm hier op dit forum???

Meer Informatie
Orderdatum: 11/05/2005
Verwachtte afleverdatum: 04/07/2005

Uw order is in productie 21/05/2005 12:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:00:
ben ik nog de engiste die aan het wachten is op zijn scherm hier op dit forum???

Meer Informatie

Nee hoor, ik wacht er ook nog steeds op.......of zou het komen omdat ik hem (of haar) nog steeds niet besteld heb? :)

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 08:08:
[...]

Nee hoor, ik wacht er ook nog steeds op.......of zou het komen omdat ik hem (of haar) nog steeds niet besteld heb? :)
-> het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:00:

Meer Informatie

Whoei, ik orderdatum 10/5, afgelopen maandag geleverd. Zakelijke bestellingen hebben blijkbaar toch voorrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Yohan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 09:33:
[...]

Whoei, ik orderdatum 10/5, afgelopen maandag geleverd. Zakelijke bestellingen hebben blijkbaar toch voorrang.
Yup, het beleid van DELL is echt slecht, zeer klant ONvriendelijk.
Ik heb altijd al iets tegen DELL gehad :+ en mijn eerste bestelling ooit bij DELL bevestigd dit uitermate duidelijk. (lees dit topic maar op posts van mij),
Maargoed ik ben hier alleen nog maar aan het klagen geweest over DELL... naar eerlijk is eerlijk.. het scherm is echt subliem! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Predje schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:06:
[...]

Yup, het beleid van DELL is echt slecht, zeer klant ONvriendelijk.
Ik heb altijd al iets tegen DELL gehad :+ en mijn eerste bestelling ooit bij DELL bevestigd dit uitermate duidelijk. (lees dit topic maar op posts van mij),
Maargoed ik ben hier alleen nog maar aan het klagen geweest over DELL... naar eerlijk is eerlijk.. het scherm is echt subliem! ;)
Maar da's dan ook van Samsung, niet van Dell :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
De prijs is wel subliem en die is van DELL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
STIMPPYYY schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:48:
De prijs is wel subliem en die is van DELL :P
idd.. echt ik denk niet dat er iemand NIET tevreden kan zijn met dit scherm voor deze prijs..
Ik snap ook niet hou ze het zo goedkoop kunnen maken.

Nieuwe slagon voor DELL :P

goed.. dat wél, maar lame is HELL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat het scherm ondertussen weer voor 1248 op de site staat. Nu is er af en toe sprake van een standaard korting van 25% die altijd zou gelden, maar wel verborgen is.

Hoe zit dat nu precies, en waar kan ik die vinden? (of is die hele 25% een broodje aap verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:36:
Ik zag dat het scherm ondertussen weer voor 1248 op de site staat. Nu is er af en toe sprake van een standaard korting van 25% die altijd zou gelden, maar wel verborgen is.

Hoe zit dat nu precies, en waar kan ik die vinden? (of is die hele 25% een broodje aap verhaal)
Die 25% heeft gegolden in maart, na een 2e voor de halve prijs actie (= uiteindelijk ook 25%). Sommigen hebben in april en mei door met Dell te telefoneren alsnog de 25% bedongen. Dat lijkt op dit moment niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er 847€ voor betaald :)
Ben er best tevreden mee...nu bijna 2 weken in m'n bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Nou, ik heb maar eens gek gedaan en ook deze Dell besteld, via de inkoopactie. In eerste instantie ga ik 'm toch analoog op m'n Matrox G400 aansluiten en vergelijken met een dvi-based aansluiting, m'n bevindingen zal ik t.z.t. hier wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die twijfelen om de 2405 via Ebay aan te schaffen, hierbij een reactie vanuit Dell:

"...bij onze fraude afdelingen en deze personen (zowel uit de VS als Europa) zijn bekend en tevens bezig met fraude. Voor [...] dat dit illegale business is en Dell hier niks mee te maken heeft. Geen garanties, geen service etc. alhoewel dat dus wel geclaimd wordt."

Ik ga er (voorlopig) van uit dat de IA wel gewoon in overleg met Dell tot stand is gekomen. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de organisators van de IA hebben zij contact met Dell over de prijsafspraken, of dat natuurlijk echt zo is blijft natuurlijk de vraag maar ik weet bijna zeker dat je ze kan vertrouwen. Mocht er een keer wat met een scherm zijn, dan zouden ze anders flink de lul zijn omdat ze zeggen dat zij dat afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:12:
Voor de mensen die twijfelen om de 2405 via Ebay aan te schaffen, hierbij een reactie vanuit Dell:

"...bij onze fraude afdelingen en deze personen (zowel uit de VS als Europa) zijn bekend en tevens bezig met fraude. Voor [...] dat dit illegale business is en Dell hier niks mee te maken heeft. Geen garanties, geen service etc. alhoewel dat dus wel geclaimd wordt."
Da's wel een beetje vreemd, gezien de schermen oorspronkelijk door niemand anders dan Dell zelf uitgeleverd kunnen zijn... tenzij ze van de vrachtwagen zijn gevallen, en daar is de verpakking toch wel ietwat groot voor ;)

In principe gaat de garantie gewoon over op de nieuwe eigenaar, ook al besluit ik 100 van die dingen te bestellen en zelf buiten Dell om te verhandelen. Wat er na aankoop met die monitors gebeurd is verder niet de zaak van Dell als ze legaal zijn aangeschaft. Je tekent als koper geen enkele overeenkomst dat je ze niet mag doorverkopen.

Vervelend is natuurlijk wel dat als Dell moeilijk gaat doen je als "2e hands" koper wel een probleem hebt :/

[ Voor 7% gewijzigd door Cheetah op 01-07-2005 17:31 ]

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirefoxAG schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:30:
Je tekent als koper geen enkele overeenkomst dat je ze niet mag doorverkopen.
dat is maar de vraag; waarschijnlijk heeft Dell (ergens) expliciet vermeld staan dat reselling niet is toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:27:
[...]

dat is maar de vraag; waarschijnlijk heeft Dell (ergens) expliciet vermeld staan dat reselling niet is toegestaan
So what? Als ik een harddisk, na 1 dag verkoop dan vervalt toch ook de garantie niet? Het maakt niet uit of een scherm als nieuw is doorverkocht of als gebruikt. Zolang er garantie zit op een product hebben ze zich daaraan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superduper schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:42:
Zolang er garantie zit op een product hebben ze zich daaraan te houden.
niet als het product oneigenlijk is doorverkocht. misschien zit er een termijn aan oid, ik weet de details cq. voorwaarden verder ook niet.

de serienummers zijn in ieder geval bij Dell bekend natuurlijk, dus ze kunnen nagaan of een monitor uit een grotere partij komt; in dat geval is reselling makkelijk aan te voeren.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Op alle elektronica zit verplicht 2 jaar garantie, staat in de grondwet. Daarnaast lijkt het me raar, dat als jij een product doorverkoopt de garantie dan zou vervallen, er zitten toch geen auteursrechten e.d. op ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:27:
Op alle elektronica zit verplicht 2 jaar garantie, staat in de grondwet. Daarnaast lijkt het me raar, dat als jij een product doorverkoopt de garantie dan zou vervallen, er zitten toch geen auteursrechten e.d. op ? :S
nou dat zal vast niet in de grondwet staan :P

maargoed ik weet het dus ook niet precies, maar ik kan me voorstellen dat Dell juridisch kan laten vastleggen dat hun goederen niet 'resold' mogen worden. en wat voor voorwaarden daar dan precies aan hangen (afzetgrootte e.d.) weet ik ook niet, maar het is dus in ieder geval mogelijk dat je mot krijgt met Dell als je een Ebay monitor koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Dan hoop ik maar heel erg dat ik gewoon nooit garantie nodig ga hebben :X

Maarja, dat krijg je als Dell zelf niet kan leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Volgens mij is dit één grote pot bangmakerij. Het wil er bij mij echt niet in dat je bij doorverkoop garantie kan ontlopen. Als het nu heling zou zijn van een gestolen partij, ala.

Op gegeven moment kom je met een scherm bij dell voor garantie: aan de bon is te zien dat jij niet direct het scherm van dell hebt, maar van iemand anders. Dan heb je het scherm overgenomen van iemand anders om wat voor reden dan ook. Heck, ze zouden je zelfs zonder bon moeten helpen, want alle gegevens staan op de monitor. Ze kunnen daar echt niet onderuit. Moelijk doen? Dan doen ze sowieso wel, maar de aanhouder wint.

Aangezien ze op allerlei fronten aan het kl@ten zijn (mensen die er twee besteld hebben voor 1.5x de prijs en er dan 1 geleverd krijgen waarbij Dell ontkend dat er twee besteld zijn etc) verbaast deze prietpraat me niets. Ze hebben volgens mij geen vingers meer over om zich erin te kunnen snijden, en daar zullen best een paar mensen van balen.

[ Voor 23% gewijzigd door superduper op 01-07-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Predje schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:08:
HOE VINDEN WE DEZE

- Komen ze echt nog?

Heb je al iets meer gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

superduper schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:38:
Volgens mij is dit één grote pot bangmakerij. Het wil er bij mij echt niet in dat je bij doorverkoop garantie kan ontlopen. Als het nu heling zou zijn van een gestolen partij, ala.
Nou, ik had pas wat geheugen doorverkocht wat ik minder dan een maand terug nieuw had gekocht, en volgens de nieuwe eigenaar was het stuk, maar ondanks de kopie van de factuur zei de shop dat garantie via mij moest verlopen (zo maak je ook een hoop verzendkosten).. Allemaal erg ingewikkeld dus. Hoe het met recht zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn weten wordt bij monitoren en pc's etc garantie gegeven op basis van het serienummer, dan maakt het niet uit of je een factuur hebt of niet omdat ze aan het serienummer kunnen zien of er nog garantie op zit. Vreemde van dit vind ik altijd wel hoe de fabrikant kan weten wanneer een scherm met een bepaald serienummer ook daadwerkelijk is verkocht (aangezien vanaf dat moment pas de garantie in gaat). Bij Dell ligt dit natuurlijk ietsje anders omdat die ze zelf verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:56:
[...]

Nou, ik had pas wat geheugen doorverkocht wat ik minder dan een maand terug nieuw had gekocht, en volgens de nieuwe eigenaar was het stuk, maar ondanks de kopie van de factuur zei de shop dat garantie via mij moest verlopen (zo maak je ook een hoop verzendkosten).. Allemaal erg ingewikkeld dus. Hoe het met recht zit weet ik niet.
Ik krijg vaak defecte PC onder handen van mensen en als daar een onderdeel in zit wat defect is en nog garantie heeft handel ik dat af. Nog nooit problemen mee gehad (Mobos, VGA kaarten, geheugen, harddisk, 3com switches noem maar op)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.