WTF!!!
Heb ik net iemand van DELL aan de TELL en zeggen ze dat ik mijn 2e NIET opgestuurd krijg omdat de 1877,- die ik betaald heb (besteld nog tijdens actie) voor 1(!) terwijl op de website NU staat 1284,31
[qoute]
telefoonKUT*: Ja Mijnheer, ze kosten 1000 nogiets exclusief BTW en dan komt er dus nog BTW bij én verzendkosten
IK: Ja tuurlijk... dan kom je op bijna 1900,- uit voor 1 scherm
telefoonKUT: ja denk het wel
IK: WHAT!!!!!!, Ik heb er hier nu de website bij en daar staat incl. btw 1284,31..
telefoonKUT: OW sorry dan zal ik het wel eens nakijken
IK: verbind me maar met iemand anders door..
telefoonKUT: dat kan ik niet doen mijnheer.. ik zal voor u contact opnemen met de verkoop afdeling of er een actie was waarbij je de 2e voor de helft van de prijs kon krijgen..
IK: verbind me dan NU maar met hun door!
telefoonKUT: Dat zal ook niet gaan.. zij nemen wel contact met U op..
IK: zucht... REKEN dan uit!!!! 1284,31 / 2 en dat dan erbij optellen...
IK: EN ik zie nu dat de verzendkosten GRATIS zijn... dus 1000 nog iets en dan 800,- BTW?!?!?!
telefoonKUT: rustig mijnheer..
IK: grrrrrrrr :(
etc etc///
[/qoute]
Dit is toch niet meer normaal!!!!
Belachelijk! bestel dus echt NOOIT meer iets bij DELL... wilde al niet.. maar voor dit scherm moest ik wel..!! GVD.. nu kan ik zelf nog OF mijn 2e scherm gaan aanvechten OF proberen m`n geld terug te krijgen..
BTW>. degene die ik al heb is wel perfect.. 0,0 dode pixels..
* de telefoonKUT sprak ook nog amper Nederlands... ik heb totaal niets tegen buitelanders.. maar het is NOG 10 keer zo frustrerend als je ze ook nog niet eens verstaat...
Ik KOOK van woede en het is al zoo warm