[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.382 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Vidra schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:33:

Tis maar € 875.00 .. dat moet nog wel op te brengen zijn ;) je kan het vast bij iemand wel op afbetaling (of huurkoop) doen - zeg maandelijks € 200.00 ;) dan ben je na 5 maanden eigenaar :D en in de tussentijd huur je hem ;)
offtopic:
gezien ik op dit moment geen werk heb en totaal 200,= euro te besteden heb waar aan ong 75,= tot 100,= euro op gaat aan poolen, uitgaan en sneak previews zit dat er niet echt in :P
en dan heb ik het nog niet eens gehad over de broodjes @ school :X

nuh.. ffies niet.. daarbij heb ik net een dual xeon gekocht die ik nog meot afbetalen aan me pa :X en moet hem ook nog ophalen..
* ReseTTim can't wait..

[ Voor 3% gewijzigd door ReseTTim op 17-06-2005 03:54 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:17

Paladin

Play Ball!

Ik ben ook van plan dit scherm te gaan kopen, maar klein vraagje ik bewerk nog wel is wat foto's met behulp van photoshop is de kleurechtheid van het scherm een beetje goed?

Ik weet dat crt beter is, maar tis verre van prof en ik heb niet de ruimte voor een crt.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
kiddyl schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:18:
Ik heb deze week mijn bestelde component kabel binnen voor mijn PS2. Daarvoor heb ik het wel getest met de normale kabel met composiet aansluiting en het beeld was niet zo heel goed te noemen. Zeker als je het vergelijkt met een RGB kabel op een TV. Met de component kabel is het beeld zeer acceptabel te noemen en van een afstandje zelfs zeer mooi.

De XBox component kabel moet er ook maar eens komen, maar ik ga dit scherm steeds meer waarderen. Mijn kleine TV gaat er uit als ik een goede oplossing kan vinden voor TV. Denk een TV kaart, maar ik werk op een Apple laptop, moet dus nog even kijken wat het beste is.
Ik wil dit ook doen, maar waar laat ik het geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Het Dell scherm heeft standaard geen geluid dus je moet je console aansluiten op een paar pc boxjes of zo of op een losse versterker. Veel van die mini/micro setjes hebben ook een geluidsingang.
Desnoods gebruik je je tv als die in de buurt staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:40

DukeBox

loves wheat smoothies

Jrz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:53:
Ik ga er binnenkort zo'n audiostrip aan de onderkant bij kopen. Iemand al zo'n ding liggen?
Hij zou 2x koptel uit moeten hebben, en een volumeknop.
Nu vraag ik me af of die volumeknop er ook voor de koptels zijn, of dat dat geshared is, of dat de kopteluitgangen een 1 op 1 kopie zijn van wat er binnen komt
Om eerlijk te zijn, dat ding is lelijk. Hij is veeeel te smal en daardoor lijkt het net een raar aanhangsel onder het scherm. Daarbij is de geluids kwaliteit erg slecht (voor zijn klein ding is het overigens wel redelijk goed).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hij kost idd 1664€ terwijl de rest van de monitoren met 25 tot 30% korting de deur uit gaan :D

wat raar dat die ene review zo over dat ghosten begint... ik mag toch aannemen dat het ghosten toch een stuk minder is als op een 25ms monitor (heb nu 19" 25ms)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

OMG, dat heb ik weer :
Jun 17, 2005
4:21 A.M.
ROTTERDAM, NL
OUT FOR DELIVERY
4:20 A.M. ROTTERDAM, NL IMPORT SCAN
Jun 16, 2005
10:31 P.M.
BRUSSELS, BE
ORIGIN SCAN
5:05 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL ORIGIN SCAN
Jun 15, 2005
4:21 A.M.
IE
BILLING INFORMATION RECEIVED
Gisteren stonden ze nog allemaal in best :S.

[edit]
Ik lees weer eens half, daarnet stonden ze opeens in de entree :D.
Vanavond eens ff kijken.

13-4 in order genomen voor de statistici.

[ Voor 17% gewijzigd door mrknowitall op 17-06-2005 13:53 ]

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Bij deze review waren ze gewoon wat kritischer dan bij andere. Ze hebben wel gelijk aan de ene kant. Bij sommige spellen zoals SOF2 zie ik ook nog steeds zo'n afterglow effect, maar bij nieuwere meer gedetailleerdere spellen is dat weer niet merkbaar.
En video is natuurlijk lang niet zo goed als een CRT dat levert, maar van een afstand is dat geen probleem. Wel is het aan te raden om de componenteningangen te gebruiken omdat s-video en composite niet om aan te zien is. Ligt gewoon aan de zeer hoge resolutie van het scherm.

En dat dit scherm niet beter presteert dan een 25ms scherm lijkt me een beetje raar. Ik heb naast mijn 2405FPW een 1901FP 19" staan met 25ms en onderling vergeleken heeft de 2405FPW veel minder ghosting.

Maar zoals gezegd, het hangt er van af hoe kritisch je bent en wat je met het scherm doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
_Jona_ schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:59:
Het Dell scherm heeft standaard geen geluid dus je moet je console aansluiten op een paar pc boxjes of zo of op een losse versterker. Veel van die mini/micro setjes hebben ook een geluidsingang.
Desnoods gebruik je je tv als die in de buurt staat ;)
Ja, daar had ik ook al aan gedacht, maar er zit toch geen geluidsuitgang op de PS2 behalve dan optisch. Of ben ik nou gek :? oke scart geeft wel geluid maar een component kabel geeft alleen kleur weer toch? Of zijn er ook component kabels met 3 stekkers voor kleur en 2 voor geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Componenten geeft alleen video weer. Maar dit is geen standaard kabel maar eentje speciaal voor de multi AV aansluiting van de PS2. Dus er zitten twee stekkertjes voor het geluid bij.

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//170/ps2-component_cable.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:22:
Componenten geeft alleen video weer. Maar dit is geen standaard kabel maar eentje speciaal voor de multi AV aansluiting van de PS2. Dus er zitten twee stekkertjes voor het geluid bij.

[afbeelding]
dan zou ik wel aanraden om daar de s-vhs variant van te gebruiken, die geeft een veel beter beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:17:
[...]

dan zou ik wel aanraden om daar de s-vhs variant van te gebruiken, die geeft een veel beter beeld
Dus deze : http://image.lik-sang.com...rge/multi_spidercable.jpg
http://image.lik-sang.com/images//large/svhs.jpg
geven beter beeld als een component kabel??

[ Voor 8% gewijzigd door Satch op 17-06-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes :)

(ik heb ze allebei hier liggen)

edit: ik kan het alleen niet beoordelen op de 2405, omdat ik die (nog) niet heb.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik kan je zeggen dat componenten echt beter is dan s-video. En op de 2405FPW is het verschil zelfs nog groter. Heb ze allebei geprobeerd met een dvd-speler. Bovendien kan je via componenten ook 480p, dus progressive, weergeven.

Componenten is beter omdat de signalen verder opgesplitst worden in drie signalen in plaats van twee zoals bij s-video. Bovendien worden ze via afzonderlijke kabels vervoert.

[ Voor 29% gewijzigd door jona op 17-06-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:30:
Ik kan je zeggen dat componenten echt beter is dan s-video. En op de 2405FPW is het verschil zelfs nog groter. Heb ze allebei geprobeerd met een dvd-speler. Bovendien kan je via componenten ook 480p, dus progressive, weergeven.

Componenten is beter omdat de signalen verder opgesplitst worden in drie signalen in plaats van twee zoals bij s-video. Bovendien worden ze via afzonderlijke kabels vervoert.
op mijn oude setup was s-vhs aanzienlijker scherper

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/o.keun/toshiba.jpg

maargoed, misschien is het devies dan om allebei de kabels in huis te halen ;)

edit: meer splitsen kan net zo goed meer signaalverlies betekenen per kanaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Component geeft bij mij een goed signaal aan de monitor. S-Video heb ik niet kunnen testen, maar mijn eigen ervaring is dat het toch iets minder is. Welke aansluiting je ook kiest, het is in ieder geval veel beter dan composiet.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tot mijn verbazing zijn de 24 inch schermen al binnen.

Heb pas (minder dan ) 2 weken geleden de orderbestelling verstuurd.

Maar mij hoor je niet klagen.

[ Voor 88% gewijzigd door Frostbite op 17-06-2005 12:27 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:26:

Hahaha lucky :D
Denk dat er veel mensen jaloers zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:26:

Vind je jezelf niet een klein beetje asociaal :( :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:32:
[...]
op mijn oude setup was s-vhs aanzienlijker scherper
Het signaal heet s-video. s-vhs is een zwarte cassete die je in bepaalde video recorders stopt. ;)
edit: meer splitsen kan net zo goed meer signaalverlies betekenen per kanaal.
Nee. Het geval wil dat je al een gesplitst signaalt hebt. Met s-video ga je dingen samenvoegen die helemaal niet samengevoegd hoeven te worden alleen om ze dan in je TV (zowel CRT als LCD) weer uit elkaar te gaan peuteren. Omdat zowel dit samenvoegen als splitsen analoog gebeurd heb je alleen al op die operatie kwaliteits verlies. Tevens verlies je nog kwaliteit omdat je het signaal over 2 draadjes verstuurd en dus minder bandbreedte hebt.

Voor de duidelijkheid.

Native formaat binnen in de computer/console: R, G en B
Native formaat op een DVD: Y, Cb, Cr
Native formaat op een s-vhs en hi8 tape: Y,C

Native formaat op een CRT en LCD tape: R, G en B

DVI kabel van computer -> LCD: geen enkele conversie. 100% native
RGB (=VGA) van computer -> CRT: 1 malige D/A conversie
RGB (=VGA) van computer -> LCD: D/A conversie + A/D conversie

YCbCr van computer -> LCD: dig. RGB to YCbCr conversie (gelijke bandbreedte), D/A conversie, A/D conversie, YCbCr to RGB conversie

svideo van computer -> LCD: RGB to s-video conversie (verminderde bandbreedte), D/A conversie, A/D conversie, s-video to RGB conversie

Er zijn nog wat meer mogelijkheden, maar voor dit topic zal ik het even hier bij laten. Je ziet dus dat er van hoog naar laag steeds meer geconverteerd wordt. Bij s-video neemt dan ook nog eens de bandbreedte af, en wordt de conversie moeilijker omdat je meer inelkaar moet gaan vlechten en dan vervolgens weer meer uitelkaar moet gaan halen (=grotere kans op overspraak en fouten).

Iha zijn de simpelste verbindingen (met minste conversies) het beste. Een s-vhs vcr of een hi8 camcorder sluit je dus bij voorkeur wel via s-video aan. Bijna alle andere apparaten niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:06:

Er zijn nog wat meer mogelijkheden, maar voor dit topic zal ik het even hier bij laten. Je ziet dus dat er van hoog naar laag steeds meer geconverteerd wordt. Bij s-video neemt dan ook nog eens de bandbreedte af, en wordt de conversie moeilijker omdat je meer inelkaar moet gaan vlechten en dan vervolgens weer meer uitelkaar moet gaan halen (=grotere kans op overspraak en fouten).
/me pwned :)

dan moet mijn gesplitste kabel haast wel gaar zijn, dus laat ik dan zeggen dat meer kabels meer kans op kabelbreuken is :+

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huneker
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 20:27
Yes, hij is hier eindelijk binnen

Eerste indruk: _/-\o_ _/-\o_

Was echt het wachten waard! Zelfs geen dode pixels op het eerste gezicht. Zal hem vanavond even goed testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws voor alle mensen die rond 15-4-2005 zaten, mijn bestelling is naar de 4 verschoven, en ik verwacht hem dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ter informatie: de levertijd voor zakelijke klanten is thans 7-10 werkdagen (vanmiddag van dell te horen gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:46:
ter informatie: de levertijd voor zakelijke klanten is thans 7-10 werkdagen (vanmiddag van dell te horen gekregen).
ik ben een zakelijke klant, en was bij mij gewoon 40 dagen vooraf. en achterag een dagje of 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:46:
Ik ben ook een zakelijke klant, maar wacht al langer dan een maand hoor. Je moet de levertijd in je orderbevestiging niet te letterlijk nemen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Dan doen Yohan en TweakTijn iets goed fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04 21:42
mind the "thans" in olivi3r's post, beste vriendjes."Thans" is bij mijn weten nog niet hetzelfde als "een maand geleden".

[ Voor 78% gewijzigd door CyberMonkey op 17-06-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberMonkey schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:29:
mind the "thans" in olivi3r's post, beste vriendjes."Thans" is bij mijn weten nog niet hetzelfde als "een maand geleden".
idd ;)

akkoord gaan met een offerte is daarbij gewoon een contractuele verbintenis; als dell zich niet houdt aan de levertermijn in de offerte, mag je daar dus een redelijke compensatie voor verwachten (en eisen), al dan niet financieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Er zal wel ergens in de kleine lettertjes staan dat de vooropgestelde levertermijn onder voorbehoud is lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberMonkey schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:18:
Er zal wel ergens in de kleine lettertjes staan dat de vooropgestelde levertermijn onder voorbehoud is lijkt me...
het hangt er maar net van af wat je afspreekt. je kan vast laten leggen dat dell binnen een bepaalde tijdsmarge zijn producten moet leveren; dat is heel normaal (zeker voor zakelijke klanten), en dell zal echt niet zeggen "oh laat dan maar zitten".

the customer is always right ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
CyberMonkey schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:29:
Eensch, maar het zou niet correct zijn als mensen die 'thans' bestellen, de monitor binnen 10 dagen ontvangen, terwijl de monitoren van orders van een maand terug (dan) nog niet geleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yohan schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:17:
[...]
Eensch, maar het zou niet correct zijn als mensen die 'thans' bestellen, de monitor binnen 10 dagen ontvangen, terwijl de monitoren van orders van een maand terug (dan) nog niet geleverd zijn.
Tenzij Dell een hele lading klaar heeft.. dan heeft 'iedreen' z'n schem binnen 10 dagen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ! 17 april besteld. Vandaag, 2 maanden later wordt hij klaargemaakt voor verzending.

Vraagje... Ga ik ergens kunnen zien op welke dag hij exact wordt afgeleverd, kwestie van zeker thuis te zijn.

Zal er in de pakbon een trackingnummer voor ups komen te staan ? (in de pakbon is nog een lege cel die 'nummer vrachtbrief' heet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2021
Yieehaaa, ik heb ze ook eindelijk binnen.
0 dode (sub)pixels kunnen herkennen. Grootte van 1 scherm is al top, werken met dual monitor mogelijkheden maakt het helemaal feest. _/-\o_

Ik heb ook wat foto's online geplaatst vanaf ontvangst, totdat ze op m'n bureau stonden.
Wil je meer foto's, roep het maar.

Zit nog met m'n geluidsbox bijv. die kan nu niet meer bovenop m'n monitor staan. Denk dat ik een aparte haak maak, zodat ik de center speaker erop kan klippen.

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Speed_Sheep schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:56:
* yohan roept.

Het lijkt net een striptease, als je begint bij de ingepakte dozen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 22:20

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Vooral die kleine doosjes bovenop zijn geil. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:04
Speed_Sheep schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:56:
Yieehaaa, ik heb ze ook eindelijk binnen.
0 dode (sub)pixels kunnen herkennen. Grootte van 1 scherm is al top, werken met dual monitor mogelijkheden maakt het helemaal feest. _/-\o_

Ik heb ook wat foto's online geplaatst vanaf ontvangst, totdat ze op m'n bureau stonden.

Zit nog met m'n geluidsbox bijv. die kan nu niet meer bovenop m'n monitor staan. Denk dat ik een aparte haak maak, zodat ik de center speaker erop kan klippen.
Erg toepasselijke screen op je rechter (darn, twee stuks) Dell :D

Afbeeldingslocatie: http://www.tsjechie-vakantie.com/harold/dell2405fpw/images/thumbnails/IMG_5311.JPG

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
Ok meer foto's voor de liefhebbers. :9 Heb d'r ook maar wat van de achterkant gemaakt, laptop erbij, photoshop, closeup, etc.

Pff wat is zo'n laptop nu klein ja. wel jammer dat m'n video-out poort van m'n laptop kapot is, kan hem dus niet op een dell aansluiten, maar dat is natuurlijk garantiewerk...

Ben nog nie tevree met de boel wat achter m'n schermen staat. Denk dat ik het bureau erachter (met scanner en printer) daar weghaal, zodat m'n bureau met schermen los komt te staan/meer ruimtelijk idee krijgt. Had de oude opstelling, omdat de CRT scherm daar toen op leunde, maar da's nu dus niet meer nodig. :Y)

Onder Windows XP x64 edition werken de smartcard readers gewoon prima en snel.
Verder is UltraMon 2.6 paar dagen geleden uitgekomen en ondersteunen ze nu ook Windows XP x64, dus dat komt goed uit.
De driver CD van Dell bevat enkel 32-bit drivers, dus die kan ik niet gebruiken. Vandaar dat de monitoren door Windows XP x64 gewoon als Plug and Play monitoren gezien worden, wat prima werkt. Wat zijn de voordelen van een speciale Dell 2405fpw driver en de standaard P&P driver van Microsoft?

Iemand die een url weet met wallpapers kwa formaat 3840 x 1200 pixels of 1920 x 1200 pixels? O-)
Heb me rot gezocht, maar nihil te vinden. Heb nu een babe op de achtergrond, maar die kleiner van formaat en dus uitgerekt. Dat kun je een meisje niet aandoen natuurlijk... :7

[ Voor 13% gewijzigd door Speed_Sheep op 18-06-2005 02:45 . Reden: Wallpaper vraag toegevoegd ]

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speed_Sheep schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:22:
Onder Windows XP x64 edition werken de smartcard readers gewoon prima en snel.
Verder is UltraMon 2.6 paar dagen geleden uitgekomen en ondersteunen ze nu ook Windows XP x64, dus dat komt goed uit.

Iemand die een url weet met wallpapers kwa formaat 3840 x 1200 pixels of 1920 x 1200 pixels? O-)
Heb me rot gezocht, maar nihil te vinden. Heb nu een babe op de achtergrond, maar die kleiner van formaat en dus uitgerekt. Dat kun je een meisje niet aandoen natuurlijk... :7
http://interfacelift.com/wallpaper/resolutions.php?w=1920

ook fijn dat die smartcard-readers gewoon werken, scheelt weer wachten op x64 drivers van canon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn scherm is gisteren ook eindelijk binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje...

Welke refresh rate gebruiken jullie?

Ik kan blijkbaar niet in de image settings. Ik zou graag de scaling aanpassen (voor games). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
Ik gebruik gewoon de default 60 Hz

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die image settings die ik niet kan wijzigen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Sommige instellingen kan je niet veranderen als je met DVI werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HermeS schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:41:
Ik heb op dit moment namelijk 3 Syncmasters 171n waarvan de middelste erg slecht de kleuren weergeeft (is slijtage, heb al vanalles geprobeerd). Deze wil ik dus mogelijk gaan swapen voor de 2405. Maar dan wil ik de buitenste twee 171n's gaan pivoten. En toevallig zijn deze dan 36.8cm hoog.
Let wel op dat de gedraaide resolutie van je 17" 1280 (vertikaal) is, terwijl het Dell scherm 1200 pixels heeft op die afstand. Afhankelijk van de dikte van de randen van het scherm kan het nog wat meer of minder schelen in de praktijk. Is denk ik heel persoonlijk of dat erg is of niet. (Wellicht zullen de kleuren er toch ook wel iets verschillend uitzien)

Maar als je deze Dell in het midden zet, dan vergeet je gewoon die andere en kun je ze net zo goed in de prullenbak douwen :)

(edit @chris29: Zet je monitor (desktop) op een lagere resolutie die niet 16:10 is. Dan kun je in het menu van de Dell de schalingsoptie wel aanpassen)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 06:25

Jrz

––––––––––––

DukeBox schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:28:
[...]

Om eerlijk te zijn, dat ding is lelijk. Hij is veeeel te smal en daardoor lijkt het net een raar aanhangsel onder het scherm. Daarbij is de geluids kwaliteit erg slecht (voor zijn klein ding is het overigens wel redelijk goed).
De geluidskwaliteit maakt me helemaal niets uit. Ik zal dat ding gaan gebruiken voor mn bleeps en dings enzo. Ik wil wel weten hoe die koptelefoon gesplitst is eigenlijk..
Ik heb het nog niet gezien onder deze monitor, maar ik vind het wel handig, scheelt namelijk een stopcontact en ruimte op mn bureau

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 08:05
De geluidskwaliteit maakt me helemaal niets uit. Ik zal dat ding gaan gebruiken voor mn bleeps en dings enzo. Ik wil wel weten hoe die koptelefoon gesplitst is eigenlijk..
Ik heb het nog niet gezien onder deze monitor, maar ik vind het wel handig, scheelt namelijk een stopcontact en ruimte op mn bureau
Ik heb die soundbar onder een 17" van Dell hangen. Qua geluidskwaliteit valt hij héél goed mee. Ideaal voor de niet-geluidsfreak die geen lompe boxen naast zijn scherm wilt plaatsen.

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

MUSTIS schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:37:
wat raar dat die ene review zo over dat ghosten begint... ik mag toch aannemen dat het ghosten toch een stuk minder is als op een 25ms monitor (heb nu 19" 25ms)
Het is niet helemaal een CRT qua ghosting, maar dichtbij. Als ik b.v. in GTA:VC naar iets ver weg keek, en dan heel langzaam om me heenkeek (met constante snelheid), dan zag je iets van wazigheid. Maar je kan er gewoon prima op gamen..

Het menselijk oog heeft ook last van ghosting (iig die van mij, soort van :+), heb ik persoonlijk meer last van bij het gamen.

Verder heb ik nog een filmpje gemaakt hoe PAL TV (met TV-kaart) eruit ziet op de 2405FPW : http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/tltzeidl-2405fpw1806.avi

Het geeft een impressie :). De ervaring is overigens dat het er gewoon prima uitziet, heel kijkbaar (HDTV is natuurlijk mooier, maar je kan niet alles hebben :+).

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 06:25

Jrz

––––––––––––

Dries_Aendekerk schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 19:39:
[...]

Ik heb die soundbar onder een 17" van Dell hangen. Qua geluidskwaliteit valt hij héél goed mee. Ideaal voor de niet-geluidsfreak die geen lompe boxen naast zijn scherm wilt plaatsen.
Die lompe boxen staan er al ;). Die bar is volgens mij gemaakt voor de 17", dus het zal er wel een beetje vreemd uitzien op de 24" maargoed..

Kan jij mij vertellen of die volumeknop het geluid ook regelt van de headphone-outs?

[ Voor 3% gewijzigd door Jrz op 19-06-2005 14:51 ]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Laatst online: 05-09 13:06
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:18:
[...]

Let wel op dat de gedraaide resolutie van je 17" 1280 (vertikaal) is, terwijl het Dell scherm 1200 pixels heeft op die afstand. Afhankelijk van de dikte van de randen van het scherm kan het nog wat meer of minder schelen in de praktijk. Is denk ik heel persoonlijk of dat erg is of niet. (Wellicht zullen de kleuren er toch ook wel iets verschillend uitzien)
Ja, dat klopt! Maar de physieke lengt scheelt 1-2mm. Dus de looks zouden goed moeten zijn. De 80 pixels die ik op de buitenste schermen extra heb zullen iid wel even wennen zijn.

Ik heb nog wel een issue met de videocard, ik heb vorige week een parhelia 2e hands gekocht, en de kleuren zijn daarvan erg goed. Zal ik deze voor de buitenste monitoren gebruiken? omdat die analoog zijn en bij goedkopere videokaarten is dit vaak minder. Dan neem ik voor de Dell een pci Radeon 9250 dvi. Want bij dvi maakt het niet zoveel uit welk merk je neem las ik.
Maar als je deze Dell in het midden zet, dan vergeet je gewoon die andere en kun je ze net zo goed in de prullenbak douwen :)
Hebben me een paar jaar geleden 500 euro perstuk gekocht, dus dat zal ik niet zomaar doen. >:)
Wel hoop ik dat milkdrop/geis-2 over alle schermen fullscreen wil.
Afbeeldingslocatie: http://w.lemaitre.nl/dvd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://w.lemaitre.nl/milkdrop.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HermeS schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:24:
Dan neem ik voor de Dell een pci Radeon 9250 dvi. Want bij dvi maakt het niet zoveel uit welk merk je neem las ik.
Moet je denk ik even kijken. Er zijn volgens mij wel een paar kaarten die wat lastig doen met de hoge resolutie (reduced blanking en zo) maar i.h.a. zullen het wel driver instellingen zijn - iets waar de tweaker geen probleem mee zou moeten hebben :)
Hebben me een paar jaar geleden 500 euro perstuk gekocht, dus dat zal ik niet zomaar doen. >:)
offtopic:
Vond het ook jammer dat mijn 17" CRT die ik destijds voor 1250 gulden heb gekocht nu voor nog geen 25 euro de deur uit kan :/ Ach, zo gaat dat met technologie. Herinner me mijn XT van 3000 piek nog, en een 8bits SoundBlaster voor 450 gulden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de Dell 2405FPW via ebay bestellen.

is dit een beetje vertrouwd??

en is de amerikaanse of engelse Dell 2405FPW anders dan nederlandse?? (kabels)

alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:52:
ik wil de Dell 2405FPW via ebay bestellen.

is dit een beetje vertrouwd??

en is de amerikaanse of engelse Dell 2405FPW anders dan nederlandse?? (kabels)

alvast bedankt,
Als je even gezocht had kon je vinden dat het scherm + voeding precies hetzelfde is alleen krijg je een amerikaans stroomsnoer erbij geleverd. Als je zelf nog zo'n snoer hebt kan het gewoon.

Maar waarom bestel je niet via de Inkoopactie?? Ze zijn betrouwbaar, relatief gezien goedkoop, Garantie (Weet niet hoe garantie gaat als je het via ebay doet). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08 15:59

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
De schermen van de inkoopactie zijn verzonden :Y) Binnenkort dus nieuwe pics en ervaringen ;)

@hieronder: Ik neem aan dat Dell de schermen verzonden heeft naar hun distrubutie centrum/centra.
Als Samsung nu pas de panelen zou verzenden zou het wel erg laat zijn :P

[ Voor 50% gewijzigd door Satch op 21-06-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Metal schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:33:
De schermen van de inkoopactie zijn verzonden :Y) Binnenkort dus nieuwe pics en ervaringen ;)
Ik vraag me af of ze verzonden zijn vanuit Dell, vanuit Samsung, ... :)

Maar ze hebben goede hoop dat de eerste lading schermen tegen 1 juli de deur uit zijn. Klinkt goed.

[ Voor 16% gewijzigd door CyberMonkey op 21-06-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
welke videokaarten kunnen 2x 1920x1200 aansturen? Ik heb toch een nieuwe kaart nodig maar wil graag weten uit welke ik kan kiezen!

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
RobbyNitroz schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:17:
welke videokaarten kunnen 2x 1920x1200 aansturen? Ik heb toch een nieuwe kaart nodig maar wil graag weten uit welke ik kan kiezen!
Het kan geen kwaad om eerst zelf wat zoekwerk te doen, hoor. Zie o.a. hier en hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 14:32
Zijn er mensen die voor 5 mei hebben besteld maar nog niks binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
RobbyNitroz schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:17:
Eén van de videokaarten die 2xDVI 1920x1200 aan kan is de Asus Radeon X800 XT PE 256MB DDR3 (PCI-E, 2x DVI), Extreme AX800XT PE/2DHTV ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Speed_Sheep op 21-06-2005 14:31 ]

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

En das een hele goeie kaart! Heb ik ook en bevalt me uitstekend. Hij is af fabriek al zo strak geclocked dat ik hem zonder artifacts niet hoger kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
en deez? :) -->
Asus AX850XT PE /HTVD 256 MB, DDR3, AGP 8X

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben beniewd of hier iemand op het forum al last heeft gehad van ghosting met fps op de Dell 2405FPW

ik sta op het punt om hem te bestellen maar dit is wel belangerijk voor mij want ik speel veel games en kijk ook wel aardig veel films.

alvast bedankt, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Ghosting bij films boeit niet, films zijn zelf al rijkelijk voorzien van motion blur waardoor je ghosting nooit effectief zal kunnen zien, laat staan er last van hebben (op erg trage, *erg* trage schermen is het beeld zelfs vloeiender!).

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Het lijkt me dat je de ghosting op dit scherm zal kunnen vergelijken met die op eender welke huidige TFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
@STIMPPYYY:

Meer Informatie
Orderdatum: 4/28/2005
Verwachtte afleverdatum: 6/24/2005

Uw order is in productie 5/3/2005 09:17

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
Nu lekker wat dagen op m'n 2 Dell 2405FPW's gewerkt en ben dik tevreden!
  • Heb em op tijd gekocht, 2e voor helft van de prijs. Als ik zie hoeveel ze nu kosten, pfoe dan ben ik toch blij dat ik wat euro's in de zak heb kunnen houden.
  • Heb geen dode (sub)pixels, beeld is vlijmscherp
  • Schermen geven prima hoeveelheid licht. Brightness heb ik nu zelfs op 0 staan, terwijl ze op 100 kunnen.
  • Kijkhoek is zeer breed/genoeg.
  • Kabels zijn prima weg te werken.
  • Design van schermen spreekt mij erg aan.
  • Schermen bevat een prima smartcards reader en USB poorten, vind dat allemaal netjes en goed weggewerkt.
  • Kunnen draaien en in hoogte kunnen verstellen is zeker makkelijk.
  • Dual monitor opstelling bevalt me nog steeds top. Ik kan er sneller door werken, door referentiemateriaal op andere scherm te houden. Hoef hierdoor veel minder te ALT-TAB'en.
  • Photoshop CS2, Visual Studio 2005 Beta 2, PHPEdit etc, de zee van ruimte op een scherm werkt super, de toolboxen/bars kunnen gewoon in beeld blijft zonder ze telkens te verslepen.
  • Spellen kun je er prima op spelen.
    GTA:SA herkend ook prima dat het widescreen is en vraagt zelfs netjes op welke van de 2 schermen ik het wil spelen. Op 1920x1200 draait het prima en heb van ghosting bijvoorbeeld geen last.
    Battlefield 2 kan helaas maar op 1600x1200 standaard. Geprobeerd game te runnen met:
    code:
    1

......./BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200
    ,Helaas werkt dat niet, game komt met error. Op 1600x1200 gamed het voor de rest ook prima.

Als ik mijn Logitech Desktop Optical aansluit via een Dell 2405FPW USB poort, dan beweegt m'n muis veel minder vloeiend, dan dat ik een USB poort direct op m'n ASUS A8N-SLI moederbord aansluit.

Ik draai Windows XP x64 edition zonder DELL en Logitech drivers, puur omdat die drivers er nog niet zijn. Zijn de drivers nu het probleem, omdat de USB poorten nu minder data per seconde er doorsturen? Of ligt dit niet aan drivers, maar? 8)7

Ik vind het jammer dat Picture In Picture niet DVI-D + D-SUB kan. :'(

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;( ik zit al twee dagen te wachten, en het wachten duurt wel erg lang. maarja 2 maanden wachten, moet een paar uur ook nog wel kunnen. op de UPS site staat out for delivery, dus dat moet goed zijn. Rare route maken die lui van UPS trouwens. Pakket heeft heel Duitsland, Nederland, Frankrijk en Belgie wel gezien geloof ik.

kassa, we gaan de doos openen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
Apart, bij mij was de route enkel Best(Eindhoven) --> Brussel --> Apeldoorn --> Huis
Waar Brussel dan ook goed voor weet ik ook niet. Maar in totaal deed UPS daar bij mij 2 hele dagen over.

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
M'n monitor staat nu in status 4!!

"Uw order wordt klaargemaakt voor verzending 6/22/2005 12:38"

Wat kan ik verwachten qua levertijd??

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
skinnieh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:45:
M'n monitor staat nu in status 4!!

"Uw order wordt klaargemaakt voor verzending 6/22/2005 12:38"

Wat kan ik verwachten qua levertijd??
Volgende keer zoeken graag.... |:(

Bij mij was dat ook op een dinsdag en kreeg ze op vrijdag. Dus ik denk dat je ze deze week binnen krijgt.

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
Thx... en sorry, was zo blij met de status change dat de hele wereld ff tot stilstand kwam :) ben gelijk gaan posten :)

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Hier ook status update naar 4: orderdatum was 10 mei.
Wat was jouw orderdatum, skinnieh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

mijne is ook naar 4 met tevens een orderdatum van 10 mei.

Duim duim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
was 28 april. Maar idd, maat van me had 'm 2 weken later besteld en zijn status is ook naar 4.

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 14:32
:) mine 2

[ Voor 64% gewijzigd door STIMPPYYY op 22-06-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is het ook naar stutus 5 gegaan (orderdatum 09/05).
Maar hoe zie ik nu waar het pakket is, ik lees hier in het forum dat sommigen de volledige route kunnen traceren

"Best(Eindhoven) --> ... --> Huis"

Maar ik zie nergens een tracking number op de electronische pakbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
Hehe ik zit me ook een ongeluk te zoeken naar hoe ik dat kan zien :)

Ik hoor het antwoord ook graag! :)

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:10:
bij mij is het ook naar stutus 5 gegaan (orderdatum 09/05).
Maar hoe zie ik nu waar het pakket is, ik lees hier in het forum dat sommigen de volledige route kunnen traceren

"Best(Eindhoven) --> ... --> Huis"

Maar ik zie nergens een tracking number op de electronische pakbon.
staar je er niet blind op, het zegt erg weinig en veranderd altijd constant. had ik zelf ook. Just enjoy the weather.. Pas wanneer er staat dat het pakket in jouw stad is zal het binnen 1-3 dagen afgeleverd worden.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge wat een mooi scherm zeg! Ik zoek er nog een, weet iemand wat een goede prijs is op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:54:
Tjonge wat een mooi scherm zeg! Ik zoek er nog een, weet iemand wat een goede prijs is op dit moment?
Nou je kan hem maar op 3 plaatsen kopen: Dell zelf á ~ 1650 euro, Ebay of de inkoopactie voor 875 euro. (www.inkoopacties.net)
Dit had je overigens ook zelf kunnen uitzoeken door het topic door te lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) De mijne is vandaag ook naar status 5 gegaan (orderdatum 12-05). Had verwacht nog wel een maandje te moeten wachten. :)

Een vraagje: Ik ben van plan nu ook maar een Dell Dimension 9100 te bestellen, maar ik weet niet welke video kaart ik moet nemen. Ik kan kiezen tussen een :

- ATI Radeon™ X300 SE (128 MB PCI Express x16)
- nVidia GeForce 6800 (256MB)
- ATI Radeon™ X850 XT PE (256MB)

Ik gebruik m'n computer niet om te gamen en ook niet om DVD's te kijken. Voornamelijk photoshop, audiobewerking en internet. Alleen 2d dus. Voldoet die ATI Radeon™ X300 SE dan, of is een upgrade naar een nVidia GeForce 6800 wel z'n EUR.150,- waard? Zit er verschil in 2d performance tussen beide kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Zijn er nog mensen die een losse Neoflex willen bestellen? Misschien is het dan een idee daar ook een IA'tje voor op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Yohan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:05:
Zijn er nog mensen die een losse Neoflex willen bestellen? Misschien is het dan een idee daar ook een IA'tje voor op te zetten.
Ik heb daar wel intresse naar.. ik had deze er in de 1e instantie bijgekocht,, maar daarna weer verkocht omdat ik dat een beetje winst kon maken ;) en mijn bureau weer op de oorspronkelijke plaats terug kon zetten. Nu heb ik daar echter weer spijt van gekregen en zou graag weer 2 van deze armen willen. Vooral omdat het "zwevende" effect wat je dan bij de schermen kreeg echt heel cool was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:24:
[...]

Nou je kan hem maar op 3 plaatsen kopen: Dell zelf á ~ 1650 euro, Ebay of de inkoopactie voor 875 euro. (www.inkoopacties.net)
Dit had je overigens ook zelf kunnen uitzoeken door het topic door te lezen..
Sorry hoor, ik bedoelde eigenlijk in verhouding tot andere schermen. Ik heb geen idee hoe de prijzen voor dergelijke schermen momenteel liggen...

Evengoed bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:20:
[...]

Sorry hoor, ik bedoelde eigenlijk in verhouding tot andere schermen. Ik heb geen idee hoe de prijzen voor dergelijke schermen momenteel liggen...

Evengoed bedankt.
Als je bedoelt in verhouding tot andere 23/24 inch schermen heeft dit scherm de beste prijs/kwaliteit. Goede specs tegen over een relatief lage prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Predje schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:17:
[...]

Ik heb daar wel intresse naar.. ik had deze er in de 1e instantie bijgekocht,, maar daarna weer verkocht omdat ik dat een beetje winst kon maken ;) en mijn bureau weer op de oorspronkelijke plaats terug kon zetten. Nu heb ik daar echter weer spijt van gekregen en zou graag weer 2 van deze armen willen. Vooral omdat het "zwevende" effect wat je dan bij de schermen kreeg echt heel cool was.
Ik stuur even wat mailtjes richting de organisatoren van de IA (o.a. van de organisator van de huidige IA voor de schermen zelf). Er lijkt me voldoende animo voor, en wie weet kunnen we ze dan met zn allen wat goedkoper binnenslepen. De levertijd is in dit geval gelukkig het probleem niet, de Neoflexen zijn direct leverbaar.

Ik hou jullie in dit topic updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:05:
ik heb er zelf al een besteld, € 105.91 (incl. btw & verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Er komen GEEN draagarmen in de huidige IA. De organisator achtte het weinig zinvol, er zal wel geen korting van 30 euro ofzo inzitten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
skinnieh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:28:
Hehe ik zit me ook een ongeluk te zoeken naar hoe ik dat kan zien :)

Ik hoor het antwoord ook graag! :)
Inmiddels is er (bij mij althans) onderaan de OrderStatus een link naar UPS Tracking bijgekomen. Die levert nog geen resultaat op, maar dat volgt meestal pas een werkdag na de verzending.
-
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:58:
ik heb er zelf al een besteld, € 105.91 (incl. btw & verzendkosten)
Pics? :9~
-
CyberMonkey schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:00:
Er komen GEEN draagarmen in de huidige IA. De organisator achtte het weinig zinvol, er zal wel geen korting van 30 euro ofzo inzitten lijkt me.
Misschien dan dat er een losse IA voor wordt opgezet. Heb de organisator in ieder geval gemaild. Mocht de IA er niet komen dan bestel ik ook gewoon een losse.

[ Voor 49% gewijzigd door yohan op 23-06-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet eerst mijn IA scherm nog binnenkrijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:54:
:) De mijne is vandaag ook naar status 5 gegaan (orderdatum 12-05). Had verwacht nog wel een maandje te moeten wachten. :)

Een vraagje: Ik ben van plan nu ook maar een Dell Dimension 9100 te bestellen, maar ik weet niet welke video kaart ik moet nemen. Ik kan kiezen tussen een :

- ATI Radeon™ X300 SE (128 MB PCI Express x16)
- nVidia GeForce 6800 (256MB)
- ATI Radeon™ X850 XT PE (256MB)

Ik gebruik m'n computer niet om te gamen en ook niet om DVD's te kijken. Voornamelijk photoshop, audiobewerking en internet. Alleen 2d dus. Voldoet die ATI Radeon™ X300 SE dan, of is een upgrade naar een nVidia GeForce 6800 wel z'n EUR.150,- waard? Zit er verschil in 2d performance tussen beide kaarten?
Ik zou voor de ATI X850 gaan. ik heb hem zelf ook en heb ook een 6800 maar de ati voelt toch vlotter aan. ik werk zelf ook vooral in photoshop. Ben altijd een nvidia fan geweest maar ben nu over..
Voor gebruik van photoshop CS2 raadt adobe een videokaart met 128Mb of minder niet aan trouwens! veel mensen hebben grote snelheids problemen.

[ Voor 8% gewijzigd door dadj op 23-06-2005 16:28 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Het is de eerste keer dat ik hoor dat een 2D pakket gebruik maakt van de functies die in een mainstream 3D-versneller zitten...
Bij mijn weten maakt het helemaal niets uit.

Ik kan natuurlijk fout zitten, maar ik denk dat een zware (intel) cpu en vééél ram het beste zullen zijn.

En een snelle harde schijf.

Allemaal dingen die dus slecht passen in een laptop.

Maar we wijken af...

edit: ignore dit maar, zit nogal fout :) Ben niet gewend aan mensen die premade desktops kopen :)

[ Voor 54% gewijzigd door CyberMonkey op 23-06-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta nog steeds op status 3

Meer Informatie
Orderdatum: 11/05/2005
Verwachtte afleverdatum: 27/06/2005

Uw order is in productie 21/05/2005 12:36

:S

maar over de armen opzich wel intresse maar ik heb liever eentje die in de hoogte kunt verstellen(bedoel daar mee de voet) en ik zag al armen die 15cm langer zijn de de neoflex..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:26:Ik zou voor de ATI X850 gaan. ik heb hem zelf ook en heb ook een 6800 maar de ati voelt toch vlotter aan. ik werk zelf ook vooral in photoshop. Ben altijd een nvidia fan geweest maar ben nu over..
Voor gebruik van photoshop CS2 raadt adobe een videokaart met 128Mb of minder niet aan trouwens! veel mensen hebben grote snelheids problemen.
Die X850 is ook nog weer een slag duurder dan een 6800, zat zelf meer te twijfelen tussen de X300 en de 6800. Maar een videokaart met 128Mb RAM is dus wel af te raden? Wil m'n nieuwe Dell schermpje wel aan een knappe videokaart hangen. Beeldkwaliteit is het belangrijkste, snelheid iets minder.
CyberMonkey schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:02:
Ik kan natuurlijk fout zitten, maar ik denk dat een zware (intel) cpu en vééél ram het beste zullen zijn.

Dimension 9100 is een desktop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

CyberMonkey schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:02:
Het is de eerste keer dat ik hoor dat een 2D pakket gebruik maakt van de functies die in een mainstream 3D-versneller zitten...
Bij mijn weten maakt het helemaal niets uit.

Maar we wijken af...
ga je de adobe forums maar eens goed lezen mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakWouter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 16:07
Yesss, nog één in aantocht (status 5):

Orderdatum: 5/13/2005
Verwachtte afleverdatum: 6/27/2005
Werkelijke verzenddatum: 6/23/2005

Is het uiteindelijk toch nog meegevallen, ondanks de beloofde 45 werkdagen levertijd... >:)
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.