[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part8)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.466 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dionysos schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:47:
Hmm, zit nu bij een kut stukje. Ik woon nu ergens in zo'n verlaten schuurtje tussen allemaal hillbillies met tractoren en de enige missie die ik kan doen is bij Catalina (zo heet ze, geloof ik).
Als ik bij haar ben kan ik kiezen uit 4 missies. Maar die eerste bv met die tanker lukt elke keer niet? Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat ik echt honderden km's moet maken als ik mn save game weer load. Save house kopen bij haar is geen optie ivm cashflow problemen.

Hoe hebben jullie dat gedaan?
'Tanker Commander' had ik na 3x gehaald. :) De eerste keer stuurde ik een keer te scherp waardoor de tanker losraakte. De tweede keer werd m'n tanker opgeblazen door die 2 die je achtervolgen. De derde keer stapte ik gewoon uit zodra ze achter mij aan wilde komen en schoot ik hun auto kapot. :) Daarna is het voor de rest nog een eindje rustig rijden en niet te scherp sturen om de missie te halen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

Inderdaad. De beste optie is om gewoon meteen uit te stappen, die gasten af te knallen, en vervolgens op je gemak naar het afleverpunt rijden.

Let wel op dat als je die gasten afknalt dat ze niet te dicht bij je tanker rijden, anders blaas je die ook meteen op :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Martinique schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:01:
[...]

Zoek een op een woord zoals camera

Of view / chase / cam enz...

Als daar niemand is die het uitlegt dan weet er blijkbaar ook niemand een oplossing voor... _/-\o_ :P
Dat had ik dus al gedaan voordat ik poste.... Dat is standaard, mss niet voor de nieuwe lichting members, maar zo heb je wel weer 2 extra (nuttelose) posts erbij!! En het probleem nog steeds niet opgelost... :s

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
pasta schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:53:
[...]

'Tanker Commander' had ik na 3x gehaald. :) De eerste keer stuurde ik een keer te scherp waardoor de tanker losraakte. De tweede keer werd m'n tanker opgeblazen door die 2 die je achtervolgen. De derde keer stapte ik gewoon uit zodra ze achter mij aan wilde komen en schoot ik hun auto kapot. :) Daarna is het voor de rest nog een eindje rustig rijden en niet te scherp sturen om de missie te halen.
Bij mij ging ie in 1 keer goed, die gasten die achter me aan reden vlogen van de weg af en heb ik nooit meer terug gezien :) Maar een aantal missies daarna waar je iets anders moet stelen van het platteland.. Mijn hemel wat een rot missie was dat. Of hij ontplofte door al dat geschiet, of ik was al lang dood door al dat geschiet. Na een keer of 5 proberen ben ik maar met een omweg terug gereden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Die hooi-wagen bedoel je? Dat was ook kinderlijk eenvoudig. Mede omdat je gewoon al die hippies omver kan maaien :D

Interessant detail is dat je ook echt de ledematen uit de hooimachine ziet komen :Y)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:44
Blue2k schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:58:
[...]

Bij mij ging ie in 1 keer goed, die gasten die achter me aan reden vlogen van de weg af en heb ik nooit meer terug gezien :) Maar een aantal missies daarna waar je iets anders moet stelen van het platteland.. Mijn hemel wat een rot missie was dat. Of hij ontplofte door al dat geschiet, of ik was al lang dood door al dat geschiet. Na een keer of 5 proberen ben ik maar met een omweg terug gereden...
Die had ik ook in 1x (Tanker Commander) die combine ging de 2e keer pas goed. Die hillbilly cowboys waren behoorlijk irri :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwistedAnimator schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:55:
oef het is eindelijk gelukt, stond vanmorgen op en wou nog eens proberen en het ging direct, gewoon idd iets hoger vliegen, als je hem ziet naderen op de radar direct draaien en hoger blijven, op dezelfde lijn houden, hem laten passeren, en dan duiken (filmpje kwam al voor ik die ring raakte :)
hier ben ik ook al een hele middag mee bezig. ik zal nu ook proberen nog hoger te vliegen dan de corona, en dan is dus een kwestie van op tijd draaien.

overigens is dit de enige missie die ik momenteel kan doen in Las Venturas. betekent dit dat ik alweer aan het einde van de missies zit? ik hoop het niet.

en ik moet zeggen dat ik de missies uit SA vele malen minder irritant vind dan die uit VC of zelfs GTA3. In de vorige delen zaten vrij vaak gruwelijk irritante missies bij die de lol er volledig vanaf haalden. in SA heb ik dat eigenlijk alleen maar bij die missies van Zero gehad, maar die kun je gelukkig overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Dionysos schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:47:
Hmm, zit nu bij een kut stukje. Ik woon nu ergens in zo'n verlaten schuurtje tussen allemaal hillbillies met tractoren en de enige missie die ik kan doen is bij Catalina (zo heet ze, geloof ik).
Als ik bij haar ben kan ik kiezen uit 4 missies. Maar die eerste bv met die tanker lukt elke keer niet? Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat ik echt honderden km's moet maken als ik mn save game weer load. Save house kopen bij haar is geen optie ivm cashflow problemen.

Hoe hebben jullie dat gedaan?
simpel, je vertrekt met de truck, die gozer komt je achterna, je stopt de truck, stapt uit, knalt hen overhoop en rijdt dan op je dooie gemakje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
Ik heb mijn mp3tjes in die User Tracks map gezet, alleen hij doet het soms niet, dan is het gewoon stil. De ene keer doet hij het wel gewoon goed. Hoe komt dit en nog belangrijker hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Yeah!!!.. 2 keer uitgespeeld (1x playstation en nu 1 keer op de PC...)

Zo, die gaat de kast in... Tijd voor een nieuwe game.. Juiced misschien..?

Voor de 'players' die nog lekker aan het spelen zijn: Veel plezier en veel succes haha.. ;)

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
nAffie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:47:
Yeah!!!.. 2 keer uitgespeeld (1x playstation en nu 1 keer op de PC...)

Zo, die gaat de kast in... Tijd voor een nieuwe game.. Juiced misschien..?

Voor de 'players' die nog lekker aan het spelen zijn: Veel plezier en veel succes haha.. ;)
never mind, toch maar geen zin om hier om te reageren

[ Voor 12% gewijzigd door Vecodo op 15-06-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Weet er iemand waar je nog leuke vliegtuigen kunt vinden? zo'n militaire straaljager ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
loona35 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:52:
Weet er iemand waar je nog leuke vliegtuigen kunt vinden? zo'n militaire straaljager ofzo :)
Als je nu goed de TS leest, dan zie je er een linkje tussen staan.
als je nu op die link drukt kan je uit heel veel voertuigen kiezen ( ook vliegtuigen )
en dan kan je ook meteen zien waar die staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
Fokkie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:44:
[...]

Is er niemand zo liev om mij ff een savegame te geven? Iemand die de storymode bijna of helemaal heeft uitgespeeld? Ik wil namelijk gewoon ff lekker cruisen op de pc met AA. Mag hierheen fokke@myrealbox.com
Op Hier was ook heel wat niet legale content te vinden kan je complete savegames downloaden. Er is er ook een waar bij je 2 miljoen hebt veel wapens en je kan in alle steden rijden. Maar de missies zijn nog niet gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 15-06-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:59
Ik heb een klein probleempje:
Ik heb de missie met de heftruck volbracht, maar dan moet ik de kisten naar Fritsie de wapenhandelaar brengen, maar die kerel is dood? Ik zie namelijk alleen een pistooltje in de lucht hangen. Dus ik kan die missie nooit volbrengen? :?

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:01:
[...]

Low poly zie je overal, huizen, auto's, wapens (zijn niks meer dan rechthoeken met een texture erop) en de characters zien er van dichtbij ook niet uit. Nou speel ik nog met 4x/8x aa/aaf dus dan valt het nog mee. Maar er kunnen echt wel een stuk meer poly's in. HL2 loopt toch ook goed en daar zie je ook veel meer poly's tegelijkertijd.
Lompe vergelijking. HL2 heeft kleinere levels, met laadtijden tussendoor. San Andreas is één grote wereld, met zo goed als geen laadtijden. Bovendien gaat het bij het spel, anders dan bij een shooter, niet om de graphics. Het is typisch een spel dat je een gevoel hoort te geven dat je echt in die wereld bent. Ik had dat niet bij HL2, en wel bij SA. Heb jij het andersom, dan is het spel waarschijnlijk niet aan je besteed, en kun je beter weer die kleine HL2 leveltjes gaan doen, met constant dezelfde lamme neppe vijanden. Dan ga ik wel weer op een fietsje door een staat crossen, en van flatgebouwen springen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

doodindegoot schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:57:
Ik heb een klein probleempje:
Ik heb de missie met de heftruck volbracht, maar dan moet ik de kisten naar Fritsie de wapenhandelaar brengen, maar die kerel is dood? Ik zie namelijk alleen een pistooltje in de lucht hangen. Dus ik kan die missie nooit volbrengen? :?
Er komt een rooie cirkel op de grond. Daar moet je dan ff in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:32
Toch schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:09:
[...]
Lompe vergelijking. HL2 heeft kleinere levels, met laadtijden tussendoor. San Andreas is één grote wereld, met zo goed als geen laadtijden. Bovendien gaat het bij het spel, anders dan bij een shooter, niet om de graphics. Het is typisch een spel dat je een gevoel hoort te geven dat je echt in die wereld bent. Ik had dat niet bij HL2, en wel bij SA. Heb jij het andersom, dan is het spel waarschijnlijk niet aan je besteed, en kun je beter weer die kleine HL2 leveltjes gaan doen, met constant dezelfde lamme neppe vijanden. Dan ga ik wel weer op een fietsje door een staat crossen, en van flatgebouwen springen O+
Helemaal mee eens, daarnaast heeft hij nooit een eerdere GTA versie gespeeld die in 3d is uitgevoerd. Lekker een beetje appels met peren lopen vergelijken en lekker zeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:54

PanMan

Spun!

Een simpele vraag, die ik desondanks niet kon vinden: Zijn er al cheats voor de PC versie bekend?
Hoewel ik uiteraard gewoon wil spelen zonder cheats, vind ik het soms ook wel leuk om de straten door te raggen in een tank, of (alvast) met alle wapens te spelen enzo... Kan dat ook in deze versie?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

weet iemand waar paarde races zijn in San Fiero? wil drive school gaan doen en een huisje dichtbij kopen met garages en om nu naar countryside te rijden is wat ver...
vast bedankt :D

-edit- bug gevonden, bij het vliegveld, zet je auto eens in de 'binnenkant' tegen het wachters huisje en stap uit

[img=http://img72.echo.cx/img72/8387/bug8hg.th.jpg][/img]

je kan overgens ook van de weg af naar SF toe op het vliegveld scheuren, de tunnel uit en volgas door rijden!

[ Voor 51% gewijzigd door GoldenSample op 15-06-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Opdracht: Vlieg rondje rond vlieveld.

Dat rondje vliegen lukt makkelijk, alleen die eerste cirkel halen meteen na het opstijgen Lukt gewoon NIET. Als ik hoogteprobeer te winnen begint me vliegtuig te stotteren en als ik t langzamer doe haalt ie t niet!

iemand een id hoe t wel moet ?

Whoops Landingsgestel :p.... gevonden dus!

[ Voor 8% gewijzigd door Pandemic op 15-06-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
roy2001 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:54:
[...]

Als je nu goed de TS leest, dan zie je er een linkje tussen staan.
als je nu op die link drukt kan je uit heel veel voertuigen kiezen ( ook vliegtuigen )
en dan kan je ook meteen zien waar die staan.
... staat toch niet bij dat de locatie ook op die site staat..

[ Voor 12% gewijzigd door Loona35 op 15-06-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Pandemic schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:37:

Dat rondje vliegen lukt makkelijk, alleen die eerste cirkel halen meteen na het opstijgen Lukt gewoon NIET. Als ik hoogteprobeer te winnen begint me vliegtuig te stotteren en als ik t langzamer doe haalt ie t niet!

Mijn manier:

spoiler:
Als je gewoon gas blijft geven (moet je wel doen, als je gas los laat vlieg je langzamer dan met gas open) moet je het met gemak halen als je snel van de grond bent.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen

welke instellingen moet ik gebruiken voor de beste graphics in het spel??

Heb een amd 3000+ en Gforce 6000 GT dus kan volgens mij wel de hoogste instellingen...

En is het ook mogelijk om in de PC versie je eigen radiostation te maken??

Sorry als deze vragen al eerder zijn gesteld... heb geen zin om 8×41 pagina's door te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
PanMan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:32:
Een simpele vraag, die ik desondanks niet kon vinden: Zijn er al cheats voor de PC versie bekend?
Hoewel ik uiteraard gewoon wil spelen zonder cheats, vind ik het soms ook wel leuk om de straten door te raggen in een tank, of (alvast) met alle wapens te spelen enzo... Kan dat ook in deze versie?
Als je goed zoekt in de voorgaande topics dan kan je de hele cheatlist vinden. Of je pakt Google erbij en that does the trick also. In het kort:
code:
1
2
3
hesoyam = full live, armor and money
asnaeb = not wanted by police
baguvix = immortal
Dat zijn de cheats die ik zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
PanMan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:32:
kijk op *knip voor trainer cheats cracks etc voor SA. OF op www.dlh.net of www.spieletips.de

Modbreak:Let op met waar je naar linkt! No-cd cracks zijn hier niet gewenst op GoT en een OW waard!

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:40:
welke instellingen moet ik gebruiken voor de beste graphics in het spel??
Zet alle details op het hoogste, dan heb je de beste graphics.
En is het ook mogelijk om in de PC versie je eigen radiostation te maken??
In de handleiding staat uitgelegd hoe je dat moet doen, evenals in de topicstart.
Sorry als deze vragen al eerder zijn gesteld... heb geen zin om 8×41 pagina's door te lezen
Dan lees op zijn minst de startpost door en gebruik de topicsearch, dan kom je geheid aan antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Brons schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:15:
[...]

Er komt een rooie cirkel op de grond. Daar moet je dan ff in.
geen rooie cirkel te zien, of moet ik die auto's die me achtervolgen ook allemaal kapot rammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet naar die eene gast voor zo'n lowrider race oid. Maar waar kan ik die vinden? dat gast zij come meet me at the place oid maar op die map is nergens iets te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:53:
Ik moet naar die eene gast voor zo'n lowrider race oid. Maar waar kan ik die vinden? dat gast zij come meet me at the place oid maar op die map is nergens iets te vinden?
Dan moet je naar de plek waar je de eerste lowriderrace hebt gehouden, daar staat een gast je op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar ik heb nog nergens die NRG-500 Race motor gezien. Zou iemand misschien kunnen zeggen waar je die kan vinden? O-)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doodindegoot schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:44:
[...]

geen rooie cirkel te zien, of moet ik die auto's die me achtervolgen ook allemaal kapot rammen?
Waarschijnlijk zit je dan verkeerd?

Ik herinner me dat het vrij veel gekrongel was om er te geraken.
Je moet je truck in een garage rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pandemic schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:37:

Whoops Landingsgestel :p.... gevonden dus!
Daar ben ik gisteren ook een uur mee bezig geweest :| Landingsgestel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Ik heb nu net een paar missies gedaan op san fiero, betekend dit dat ik al bijna het vliegveld op mag, want om nu elke keer over het hek te springen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
hoe gaat parathute open :P ?

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:09:
[...]

Waarschijnlijk zit je dan verkeerd?

Ik herinner me dat het vrij veel gekrongel was om er te geraken.
Je moet je truck in een garage rijden.
Het is toch de plaats van de wapenhandelaar? Daar staat tenslotte bij mij ook die gele stip, maar als ik daar kom is de stip verdwenen en komt er geen rode orbstraal. En alle garages zitten daar dicht, kan er niets mee. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een tip voor die motor-missie (Los Santos) waarbij je die trein moet achtervolgen en die gasten die erop staan dood moeten :X het wil maar niet lukken (na bijna 30x proberen |:( ). Er blijven er 2 in leven tot de brug naar Las Venuras :X .
doodindegoot schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:15:
[...]

Het is toch de plaats van de wapenhandelaar? Daar staat tenslotte bij mij ook die gele stip, maar als ik daar kom is de stip verdwenen en komt er geen rode orbstraal. En alle garages zitten daar dicht, kan er niets mee. :?
Bij die missie krijg je bij die wapenhandelaar een rode spotlight te zien waar je in moet rijden, ik had dat tenminste, misschien heb je alle kisten er al afgegooid ofzo :? dan heb je ook niks om af te leveren bij die wapenhandelaar ;) ik heb er maar 1 weggegooid, maar dat was per ongeluk.
Als je maar goed en snel genoeg rijdt heb je totaal geen last van die militaire voertuigen die achter je aan zitten.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Evant87 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:08:
Ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar ik heb nog nergens die NRG-500 Race motor gezien. Zou iemand misschien kunnen zeggen waar je die kan vinden? O-)

Alvast bedankt
in de 2e stad staat ie bij je import/export boot in een hangar. krijg je meteen een missie met die motor. Die is rete lastig :P maar je kan ook gwn weg karren.

@Brammel: Als je je brefet hebt gehaald kan je er gewoon inkomen. Ik snap eigenlijk niet eens wat je er zou moeten doen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Marrruuuk op 15-06-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 11-09 05:35
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:25:
Heeft iemand een tip voor die motor-missie waarbij je die trein moet achtervolgen en die gasten die erop staan dood moeten :X het wil maar niet lukken (na bijna 30x proberen |:( ). Er blijven er 2 in leven tot de brug naar Las Venuras :X .
gewoon rustig er langs blijven rijden, ging bij mij de 2x ook goed

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Bij mij door op de linker muisknop te drukken, ik geloof dat dat standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:54

PanMan

Spun!

Ah, heb inmiddels toch de cheats gevonden. Zal ik ze hier posten, of is dat ook tegen eoa policy?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

PanMan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:37:
Ah, heb inmiddels toch de cheats gevonden. Zal ik ze hier posten, of is dat ook tegen eoa policy?
Cheats kun je overal op het net vinden via google.nl

Dus lijkt me niet nodig.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

lama, ik spoor niet...was beetje hele late reactie

[ Voor 92% gewijzigd door Dionysos op 15-06-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:25:

Bij die missie krijg je bij die wapenhandelaar een rode spotlight te zien waar je in moet rijden, ik had dat tenminste, misschien heb je alle kisten er al afgegooid ofzo :? dan heb je ook niks om af te leveren bij die wapenhandelaar ;) ik heb er maar 1 weggegooid, maar dat was per ongeluk.
Als je maar goed en snel genoeg rijdt heb je totaal geen last van die militaire voertuigen die achter je aan zitten.
Ik heb er helemaal niets afgegooit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Laatst online: 04-09-2023
[quote]Marrruuuk schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:29:
[...]

in de 2e stad staat ie bij je import/export boot in een hangar. krijg je meteen een missie met die motor. Die is rete lastig :P maar je kan ook gwn weg karren.

Zou je het misschien op een kaartje kunnen laten zien?, ben nog niet zo bekend in de 2e stad, kan er pas net in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Marrruuuk schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:29:
[...]

@Brammel: Als je je brefet hebt gehaald kan je er gewoon inkomen. Ik snap eigenlijk niet eens wat je er zou moeten doen :P
Ja, maar dan zal ik eerst m'n brefet moeten halen, maar de vraag is dus, wanneer kan ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

Brammel schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:55:
[...]

Ja, maar dan zal ik eerst m'n brefet moeten halen, maar de vraag is dus, wanneer kan ik dat doen?
Pas op 3e eiland..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Robin Vreuls schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:40:
[...]
Als je goed zoekt in de voorgaande topics dan kan je de hele cheatlist vinden. Of je pakt Google erbij en that does the trick also. In het kort:
code:
1
2
3
hesoyam = full live, armor and money
asnaeb = not wanted by police
baguvix = immortal
Dat zijn de cheats die ik zou gebruiken.
Never wanted by poilice: aezakmi is ook handig :P
Ik ken de cheats die ik vaak gebruik uit mijn hoofd :X
Aezakmi
baguvix
wanrltw (constant ammo)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje ...
op de map zie ik een rood stippeltje ( lijkt wel een voetbal)
en als ik daar naar toe rijd zie ik helemaal niks :? alleen een rood stippeltje op de map ...

wat is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik ben nu ook eindelijk op het 2e eiland. erg gaaf!

Ik heb al gelezen dat je pas zelf kan vliegen vanaf het 3e eiland, maar als ik naar het hek van het vliegveld ga, krijg ik wel zo'n bericht dat ik eerst naar die school met en zo, maar die poort gaat toch open?

Alle vliegtuigen zijn wel op slot, maar toch.

Hoort dit?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

Roland_EM25 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:14:
Ik ben nu ook eindelijk op het 2e eiland. erg gaaf!

Ik heb al gelezen dat je pas zelf kan vliegen vanaf het 3e eiland, maar als ik naar het hek van het vliegveld ga, krijg ik wel zo'n bericht dat ik eerst naar die school met en zo, maar die poort gaat toch open?

Alle vliegtuigen zijn wel op slot, maar toch.

Hoort dit?
\

poort gaat alleen open als je er weer uitgaat ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, heb m net geinstalleerd.....
Ik heb volgens mij de catalyst drivers voor mn ati radeon kaart.
Maakt het veel uit als ik die vervang voor omega drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Aargh. Moet nu de missie Madd Dogg Rhymes oid doen...
spoiler:
Rot op met dat mes, als ik ze af wil knallen dan doe ik dat... Maar nee, ik kan alleen het mes gebruiken. Ik ben iedere keer 10cm achter zo'n bewaker, keert hij zich om en pompt me vol lood. Ik ben na 6x nog niet een keer verder gekomen dan die kamer na dat zwembad, waar je net uitleg krijgt over de kleur van je pijltje in de schaduw :(

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 20:29

Bever!

3

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:19:
zo, heb m net geinstalleerd.....
Ik heb volgens mij de catalyst drivers voor mn ati radeon kaart.
Maakt het veel uit als ik die vervang voor omega drivers?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
GoldenSample schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:36:
weet iemand waar paarde races zijn in San Fiero? wil drive school gaan doen en een huisje dichtbij kopen met garages en om nu naar countryside te rijden is wat ver...
vast bedankt :D
door rijden!
tegenover de drivingschool zit ook een huisje toch?
gokken kan in sf volgens mij niet

[ Voor 32% gewijzigd door Murcielago op 15-06-2005 19:24 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:14:
ik heb een vraagje ...
op de map zie ik een rood stippeltje ( lijkt wel een voetbal)
en als ik daar naar toe rijd zie ik helemaal niks :? alleen een rood stippeltje op de map ...

wat is dat precies?
Je hebt met je rechtermuisknop op je map geklikt... Doe het nog maar eens en 't is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

Klippy

Still Game

Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:22:
spoiler:
Rot op met dat mes, als ik ze af wil knallen dan doe ik dat... Maar nee, ik kan alleen het mes gebruiken. Ik ben iedere keer 10cm achter zo'n bewaker, keert hij zich om en pompt me vol lood. Ik ben na 6x nog niet een keer verder gekomen dan die kamer na dat zwembad, waar je net uitleg krijgt over de kleur van je pijltje in de schaduw :(
:?
Denk toch dat je wat fout doet hoor, zo lastig is die missie niet, heb hem in 2x gehaald.

spoiler:
Je moet wel aimen he op die guard. Zodat je het vierkantje met zijn status boven z'n kop ziet zweven en dan gewoon 1x LMB indrukken of ingedrukt houden (dan steek je hem gewoon van achter in z'n nek) en dan is hij in 1x dood. Je hoeft maar 2 guards te killen voor je bij het boek bent, verder gewoon in de schaduw blijven. Niet zo lastig.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:25:
[...]

GTA:SA kan blijkbaar niet om met mappen met een punt (".") in.
TweakUI downloaden en My Documents verplaatsen of onder andere user runnen.

(althans dat was bij mij het probleem)
Hmm bij mij crashed ie echt telkens als ik probeerde te saven. Toen heb ik heeeeele oude drivers (video) geinstalleerd en kon ik twee savegames maken, daarna was het weer *CRASH*. Ik had dit laatste ook bij een ander spel, hij gaf toen aan: bad_pool_header in een blauw scherm. Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee waar dit aan kan liggen? Nieuwste drivers geprobeerd, oudste dus ook inmiddels :) I'm lost!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
gneh gneh ik heb een tank weten te stelen van de legerbasis. Goed geld verdienen met die politie missies :)

Afbeeldingslocatie: http://img261.echo.cx/img261/5410/gnagna0nu.th.jpg

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Geen hulp met warez!

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Damn, you gotta love the freedom :)

Net even (ik had de @home helpdesk aan de lijn ;)) een 'rondje' gemaakt. Met een dinges-900 (motor) heb ik er gok ik 40 minuten over gedaan. Toegegeven, ik heb her en der de toeristische route genomen maar damn wat gaaf. Het is gewoon zo ontzettend groot, levendig, verschillend. Alleen daar al zou ik het spel voor kunnen kopen.

Toegegeven, ik was in het begin wat skeptisch maar na Los Santos wordt het spel zo ontzettend gaaf.

Random opmerking,

Waarom is die bike school zo ontzettend veel makkelijker dan de andere 2? Ik heb die auto-school op de helft maar gelaten voor wat het is. De vliegtuig-school baal ik van dat hij verplicht is :P Maar die bike-school heb ik alles in een paar keer gehaald en ik weet vrij zeker dat alles met nog een kwartiertje op gold staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

spel kopen ?? :?

[ Voor 44% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 20:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Evant87 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:51:Zou je het misschien op een kaartje kunnen laten zien?, ben nog niet zo bekend in de 2e stad, kan er pas net in :9
http://www.tweakers.net/ext/f/60214/full.jpg
ga bij Doherty naar het oosten, de bovenste hangar is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
IceStorm schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:32:
Damn, you gotta love the freedom :)

Net even (ik had de @home helpdesk aan de lijn ;)) een 'rondje' gemaakt. Met een dinges-900 (motor) heb ik er gok ik 40 minuten over gedaan. Toegegeven, ik heb her en der de toeristische route genomen maar damn wat gaaf. Het is gewoon zo ontzettend groot, levendig, verschillend. Alleen daar al zou ik het spel voor kunnen kopen.

Toegegeven, ik was in het begin wat skeptisch maar na Los Santos wordt het spel zo ontzettend gaaf.

Random opmerking,

Waarom is die bike school zo ontzettend veel makkelijker dan de andere 2? Ik heb die auto-school op de helft maar gelaten voor wat het is. De vliegtuig-school baal ik van dat hij verplicht is :P Maar die bike-school heb ik alles in een paar keer gehaald en ik weet vrij zeker dat alles met nog een kwartiertje op gold staat.
dus na Los Santos wordt het spel alleen nog maar leuker? Dat beloofd wat :D

Los Santos kan ik momenteel even mijn gezicht niet meer laten zien. Jammer, maar het is ook erg heftig om nu door de heuvels met een crossbike te sjeezen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
De missie Interdiction is lastig, vooral omdat de politiehelikopters blijven komen :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeRCT13 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:51:
[...]

[...]

Start > Run > DXDIAG [enter] sound > slider to standard
geprobeerd maar nog die rare dingen er in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik zat gister een beetje te kloten, autotje daar ontploffen, hoofdje daar dr af knallen. Na een tijdje dus 3 sterren, en dus ook helikopters boven mn hoofd. Tis me nooit eerder opgevallen, maar dis coppers in de heli hebben best lachen commentaar. Zit ik daar mensen af te knallen, hoor ik opeens door de megafoon van de heli: "Hey, I can see my house from here".
Het zijn echt de kleine dingen die dit spel geniaal maken :D

Om even terug te komen op de eerdere discussie over de low-poly geval. Natuurlijk is het low-poly. Er wordt een heel landshap/stad op je scherm getoverd, met overal bomen/gebouwen, mensen, voertuigen. Dit alles vreet nu eenmaal veel polygonen, en als je nog meer polys gaat gebruiken dan kon je GTA waarschijnlijk niet eens meer spelen. En over de vergelijking met HL2, dit is dus appels met peren vergelijken. Je vergelijking gaat hier helemaal niet op. (nofi)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:22:
spoiler:
Je moet ook geen herrie maken als je loopt want dan draait hij zich niet om als hij jou niet hoort.

Ik heb nog steeds dat mijn eigen mp3tjes het niet altijd doen, nog meer mensen last van en hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Drazzic schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:20:
[...]

Je moet ook geen herrie maken als je loopt want dan draait hij zich niet om als hij jou niet hoort.

Ik heb nog steeds dat mijn eigen mp3tjes het niet altijd doen, nog meer mensen last van en hoe op te lossen?
Heb je bij options bij Audio --> User track options gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Hoe kan het dat je veel van die vliegtuigen op san fiero niet open kan krijgen... zitten allemaal op slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:11:
Ik zat gister een beetje te kloten, autotje daar ontploffen, hoofdje daar dr af knallen. Na een tijdje dus 3 sterren, en dus ook helikopters boven mn hoofd. Tis me nooit eerder opgevallen, maar dis coppers in de heli hebben best lachen commentaar. Zit ik daar mensen af te knallen, hoor ik opeens door de megafoon van de heli: "Hey, I can see my house from here".
Het zijn echt de kleine dingen die dit spel geniaal maken :D
(nofi)
Wat te denken van "I think underwear is overrated" als je gewoon langs iemand op straat loopt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:24:
[...]

Wat te denken van "I think underwear is overrated" als je gewoon langs iemand op straat loopt.. :)
of
"My first date, I will go the the ammu-nation" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
pasta schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Geniaal, precies zoals ik het dus ook heb gedaan na 2 mislukte pogingen. :Y)
Ik speelde de tweede keer al met de gedachte maar was bang dat ik mission failed zou krijgen of 2 sterren en dan wat kamikaze agenten achter me aan.
Daarna een rustig muziekje opgezocht en lekker cruisen naar het eindpunt in de zonsondergang.

Het is geloof ik al een keer gezegt maar bij een andere missie met die chick hoor je een berichtje op de radio dat een man en vrouw op de vlucht zijn na een overval ergens in Red-Country.
"That's so romantic" :+

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Klippy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:26:
[...]

:?
Denk toch dat je wat fout doet hoor, zo lastig is die missie niet, heb hem in 2x gehaald.
Drazzic schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:20:
[...]

Gehaald
spoiler:
Ik kwam TE dicht bij :) Ik dacht: zo'n mes heeft een bereik van niks, dus ik moet zo dicht mogelijk bij hem komen... Nee, zodra je een groen driehoekje krijgt kun je al LMB gebruiken, de rest doet CJ zelf.

Next step: Leren mikken met molotovs zodat wel het huis maar niet CJ zelf in de fik gaat :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
btw is het mogelijk om in de tram te stappen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Niet online
Hebben er meer last van een wat krakend geluid? Als er bijv. veel geluid in de omgeving is hoor ik er duidelijk een gekraak doorheen.

En wat doen die dealers? Heb er sinds ik een beetje hoods aan het veroveren ben nogal veel op straat zien staan. Ik knal ze meestal meteen neer, maar betekenen ze ook wat ?

Verder, heeft er nog iemand tips voor die missie 'Wrong side of the tracks'? Ik achtervolg die trein, maar die Big Smoke kan voor geen meter raakschieten :X Meestal zijn er dan nog 1 of 2 van die kerels over op de trein waardoor ik die missie steeds maar niet kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:02
je moet zo rechts mogelijk blijfen rijden,, en iets achter ze , dan pak je ze 1 voor 1 , dan kan je nog VOOR de tunnel klaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
JER00N schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:54:
Hebben er meer last van een wat krakend geluid? Als er bijv. veel geluid in de omgeving is hoor ik er duidelijk een gekraak doorheen.

En wat doen die dealers? Heb er sinds ik een beetje hoods aan het veroveren ben nogal veel op straat zien staan. Ik knal ze meestal meteen neer, maar betekenen ze ook wat ?

Verder, heeft er nog iemand tips voor die missie 'Wrong side of the tracks'? Ik achtervolg die trein, maar die Big Smoke kan voor geen meter raakschieten :X Meestal zijn er dan nog 1 of 2 van die kerels over op de trein waardoor ik die missie steeds maar niet kan halen...
Krakend geluid: geen idee... Ooit eerder gehad? Dan zijn het je boxen of de geluidskaart. Update je drivers eerst maar eens.
De dealers handelen drugs :Z
Probeer bij 'Wrong side of the tracks' zoveel mogelijk rechts te rijden. Neem bij een brug, voorbij de tweede tunnel een klein verhoginkje rechts en de kans dat je de missie haalt is veel groter.

Dit spel blijft me verbazen! Ik heb GTA SA al een sinds 21 oktober op PS2 en reeds ook op pc. En nog steeds kom ik zo af en toe wel eens een plaats tegen waar ik nog nooit ben geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Laatst online: 00:09
Hoe haal ik de laatste (of iig de 3e) Vliegles? Ik ben steeds binnen de tijd (2:30 ofzo) binnen. Heb alle coronas gehad, maar haal het niet. Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
JER00N schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:54:

Ja die missie heb ik ook nog niet gehaald na 6x ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 20:29

Bever!

3

timcooijmans schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:09:
Hoe haal ik de laatste (of iig de 3e) Vliegles? Ik ben steeds binnen de tijd (2:30 ofzo) binnen. Heb alle coronas gehad, maar haal het niet. Iemand enig idee hoe dit komt?
je mag alleen banken geloof ik dus niet je rudder gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Laatst online: 00:09
Bever! schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:13:
[...]

je mag alleen banken geloof ik dus niet je rudder gebruiken?
Nope er word nog gezegd van je rudder (met q en e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Laatst online: 19-08 08:54
Ik ben nu bij die missie Doberman. Dat ik een territory moet overnemen voor mijn toekomstige gang, maar dat lukt me niet echt.

Even iets anders, ik heb een PEAK 9800pro 128bit(niet overclockt) en draai GTA:SA op 1024x768x16, High en AA op 3. Met fraps zie ik dat ik bijna altijd rond de 25 fps zit. Is dit normaal? Volgens mij is het vrij weinig maar kan er wel goed mee spelen, tenzij er regen en mist e.d. is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
car inlever winkel:
spoiler:
waar kan ik deze vinden want ik zie ze wel genoemd maar heb er nog geen gevonden

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Maximus schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:21:
car inlever winkel:
spoiler:
waar kan ik deze vinden want ik zie ze wel genoemd maar heb er nog geen gevonden
idd zat ik ookal naar te zoeken , ik kan ze ook niet vinden |:(

* ff naar start post op de grote map kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik word helemaal debiel van die kutlowrider missie. Echt niet normaal. Ik volg alles netjes op. Dan is het weer too fast, dan weer too slow. Het is nooit is gewoon acceptable. Tips anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
PcManiaxx schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:31:
Ik word helemaal debiel van die kutlowrider missie. Echt niet normaal. Ik volg alles netjes op. Dan is het weer too fast, dan weer too slow. Het is nooit is gewoon acceptable. Tips anyone?
je timing moet gewoon beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Je moet absoluut niet naar je auto of je score kijken, focus je helemaal op de tekens. Ik heb niet eens gezien wat er met de auto gebeurde of wat mijn score was, en heb die missie in 1 keer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
ik kon er ook niet voorbij... tot ik de controls instelde dat bouncen met de pijltjestoetsen was, geluid uit, en ik op twee centimeter van me scherm ging zitten. focus! let niet op de tekst boveninbeeld, alleen op de pijltjes... ik was klaar keek en had gewonnen met 4000 tegen 600 ofzo :) :)

suc6!

btw, de 1e missie van OG Loc dat je moet dansen op t strand, is t verstandig om die dan ook zo te doen?? want heb die al een keer gefaild :P

[ Voor 20% gewijzigd door Gaargod op 15-06-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 22:39
spoiler:
Download
( :7 ) eerst wat liedjes om in het Genre te komen. Ga dan mee-swingen op de muziek, en doe die missie gewoon... ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giel schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:19:
Ik ben nu bij die missie Doberman. Dat ik een territory moet overnemen voor mijn toekomstige gang, maar dat lukt me niet echt.

Even iets anders, ik heb een PEAK 9800pro 128bit(niet overclockt) en draai GTA:SA op 1024x768x16, High en AA op 3. Met fraps zie ik dat ik bijna altijd rond de 25 fps zit. Is dit normaal? Volgens mij is het vrij weinig maar kan er wel goed mee spelen, tenzij er regen en mist e.d. is.
Je moet zeg maar onder de brug staan, waar de police-bribe ligt (dat politie-sterretje). Nu kunnen ze nog maar van 2 kanten komen. Gewoon direct schieten zodra ze in je "sight" komen, als er dus een groen teken boven hun hoofd komt (en je ze dus kan raken)

Dat tweede komt doordat je de framelimiter aanstaat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 07-08 22:36
Giel schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:19:

Tip: zet het aantal kleuren terug op 32 en verander de AA van 3 naar 2

Wat is in dit spel nou de snelste manier om in San Fierro geld te verdienen (heb nog maar 9000 over na het kopen van dat huis van Zero)? Gokken kan er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik ben nu bij die missie.. waar ik met die Zus(je) van de Vriend van je zus ( dat mexicaanse "wijf" om het maar even zo te noemen ). Die bank ga beroven, maarja dan sta ik daar binnen met haar. En zijn er 3 Doelen, een soort van kastjes met een monitor erin. Je moet daar iets mee doen, maar wat ? Ik heb de USE key geprobeerd, erop geschoten enz. ik zou het echt niet meer weten...

Iemand deze missie wel al gedaan, en snapt hoe je hem moet doen :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLuna schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:46:
Ik ben nu bij die missie.. waar ik met die Zus(je) van de Vriend van je zus ( dat mexicaanse "wijf" om het maar even zo te noemen ). Die bank ga beroven, maarja dan sta ik daar binnen met haar. En zijn er 3 Doelen, een soort van kastjes met een monitor erin. Je moet daar iets mee doen, maar wat ? Ik heb de USE key geprobeerd, erop geschoten enz. ik zou het echt niet meer weten...

Iemand deze missie wel al gedaan, en snapt hoe je hem moet doen :)
2x keer schieten met je shotgun zou de trick moeten doen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Ik heb het spel nu zo'n drie dagen en ik moet zeggen: geweldig spel! Ben er niet van weg te slaan. Ik vind hem persoonlijk leuker dan zijn voorgangers. Misschien komt dat doordat de missie's gewoon geweldig zijn en ik dit verhaal voor een keer graag volg. De 'mini-games' zijn ook geweldig... Beetje poolen in een cafe of mee doen aan de paardenrace's zijn handig om even af te blazen.

Ik heb trouwens een vraagje:
spoiler:
Ik was in Blueberry en daar zag ik op een gegeven moment een blauwe pijl op een dak. Ik klim daar naar boven, was er een vrouw op schietschijfjes aan het schieten. Als ik tegen haar aanliep vroeg ze iets. Eerst antwoorde ik daar negatief op en sloeg ze me weg, de tweedde keer gaf ik een positief antwoord maar gebeurde er niets. Wat kan ik hiermee? Lijkt me niet dat die pijl er voor lucht staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Zo, gelukkig ben ik niet het enige lowrider-l0nertje :9 Ik zit daar inderdaad ook vast, en wat ik me verder ook afvraag, als je naar dat feest van OG gaat en dat de buurt wordt belaagd, dan komen er van alle kanten 20 man, ik wordt helemaal aan flarden geschoten dan! Wat is daar strategie voor?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, mijne draait nu op 25 FPS met de settings op 800x600x32 , ........... op low en draw distance ook aardig laag.
25fps is bij mij goed, loopt helemaal soepel.

Maar is het niet mogelijk om het iets hoger te krijgen met evenveel of meer fps?
specs: p4 2.8ghz, 512 mb ram en ati radeon 9600SE, het is laag maarja bij vice city draaide die perfect met alles op het hoogst...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

stevenP schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:51:
Zo, gelukkig ben ik niet het enige lowrider-l0nertje :9 Ik zit daar inderdaad ook vast, en wat ik me verder ook afvraag, als je naar dat feest van OG gaat en dat de buurt wordt belaagd, dan komen er van alle kanten 20 man, ik wordt helemaal aan flarden geschoten dan! Wat is daar strategie voor?
terug schieten :)

[ Voor 93% gewijzigd door Marrruuuk op 15-06-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ff lopen zoeken, maar kon het niet vinden....
waar kan ik de frame limiter uitzetten, en heeft dit ook nadelen?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.