[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part8)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.393 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:52
Vliegschool is echt wel :( moet nu een rondje vliegen en ook nog landen. Rondje vliegen lukt nog juist, maar dat landen is er te veel aan. Bijna 1 keer gelukt, vergeten mijn landingsgestel te laten zakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
Straks: GTA:Nevada, één en al woestijn :P 20x groter dan SA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Hoe doe je bunnyhop met je fiets? Ik dacht dat het de footcontrol was van springen, dus die heb ik op Left Alt ingesteld, en gelijk ervoor gezorgd dat vehicle controls geen Left Alt meer had, maar hij hopt nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Ben al in las venturas, maar 1 ding zit me wel dwars, en aangezien niemand dit nog op het forum heeft geplaatst het volgende:
In vice City kon je heel relaxd met je motor omhoog leunen en achterover leunen, hoe doe je dit in SA?

Als dit er niet inzit vindt ik wel een hele grote minpunt, aangezien het me weining programmeer werk lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
pijltjes omhoog en naar beneden.

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 122319 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:54:
Ben al in las venturas, maar 1 ding zit me wel dwars, en aangezien niemand dit nog op het forum heeft geplaatst het volgende:
In vice City kon je heel relaxd met je motor omhoog leunen en achterover leunen, hoe doe je dit in SA?

Als dit er niet inzit vindt ik wel een hele grote minpunt, aangezien het me weining programmeer werk lijkt..
bedoel je een wheelie en een stoppie :? Die kun je namelijk heel makkelijk met de pijltjes toetsen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 115092 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:10:
Inderdaad.. Juist de grote van het spel vind ik het leukste aan SA tov VC. Echt geweldig die vrijheid om te gaan en staan waar je wilt en van de ene naar de andere stad te reizen... De wereld kan niet groot genoeg zijn. Het liefst zie ik de map nog 10x groter dan de huidige, maar de grote van SA is al wel okay.
Mooi he... mooiste vindt ik dat het semi realistisch is. Ik heb boiling point geprobeerd en... het feit dat je auto altijd zo snel zonder benzine staat is voor mij in ieder geval een groot probleem! Of dat je dood gaat door een stom wild dier... grumble

Nee, geef mijn maar GTA... tuurlijk is het onrealistisch op sommige punten, wat denk je dan dat je nooit moe wordt ;-) maar het speel heerlijk en je kan inderdaad mooi cruisen van punt A naar B. Even WCTR opzetten, mooie motor regelen en gaan met die banaan.....

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06 01:17
Wanneer je in je parachute ziet, dan kun je niet naar voren zweven he?
Alleen een beetje links naar rechts.... moet ik eerst vaart hebben, of hard skydiven om vaart te maken met m'n parachute...

of is 't gewoon loodrecht naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
Met W en S kun je nog een béétje regelen of je loodrecht naar beneden gaat of schuin naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Caboman schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:03:
Wanneer je in je parachute ziet, dan kun je niet naar voren zweven he?
Alleen een beetje links naar rechts.... moet ik eerst vaart hebben, of hard skydiven om vaart te maken met m'n parachute...

of is 't gewoon loodrecht naar beneden?
op S of pijltje omlaag drukken, dan ga je naar voren.

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Hij gaat hoe dan ook naar voren :) Door S of pijltje omlaag in te drukken, gaat hij alleen wat langzamer doordat hij zijn benen intrekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 12:59
Kan iemand mij vertellen hoe het gelukt is om de Alley Oop te halen in de rijschool in San Fierro?

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06 01:17
Steije schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:10:
Kan iemand mij vertellen hoe het gelukt is om de Alley Oop te halen in de rijschool in San Fierro?
oefenen :P
je moet wel gas loslaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Steije schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:10:
Als je begint staat er tekst onder in beeld over pitch gebruiken enzo. Die moet je negeren. Gewoon met A en D bij sturen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
[rml][ PC | XboX | PS2][/rml] alleen nog zonder de spelnaam, TR is al gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:23

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Zit ik net die missie te doen dat je die croupier moet achtervolgen, staan we voor een stoplicht, wordt ze uit haar wagen gesleurd en doodgeslagen, mision failed u killed the target :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

LifeTecH schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:56:
[...]

bedoel je een wheelie en een stoppie :? Die kun je namelijk heel makkelijk met de pijltjes toetsen doen.
Omg thnx! Damn voel me echt een n00b, heb al die tijd gewoon zonder wheelie en stoppie gedaan! :9

maar Own nu weer net als in VC met me pcj-tje. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
[rml][ Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 9)[/rml] dus :P

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 18-06-2005 16:47 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.