"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Je hebt een codec nodig die als windows codec gebruikt kan worden. Ik heb geen idee of Lame ook op die manier gebruikt kan worden.V Beker schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:34:
ja hier zat ik ook al aan te denken...
maar volsta ik dan met een codec van Lame of moet ik wat verder zoeken??
Ik weet bijna zeker dat Frauenhofer (de bedenkers van MP3) een windows codec heeft. Die is zover ik weet niet gratis trouwens.
Het beste advies wat ik je verder kan geven: Probeer het eens.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Jmmer van de vehicle die je unlocked.
Nvm about the boat school. Met 72m haal je dus wel goud
Edit 2: Zo, motor school ook ff goud gehaald.
* Chester heeft nu alle scholen met goud afgerond
[ Voor 42% gewijzigd door Chester op 17-06-2005 22:22 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 47226
hij maakt wel de zwem en duikbewegingen, maar hij komt geen centimeter vooruitAnoniem: 11029 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:03:
[...]
Eerst de rechter alt toest indrukken en daarna de spatiebalk. (dus allebei ingedrukt houden) Tenminste, zo werkt het bij mij.

Ik heb mijn GTA:SA vriendin ook om zeep geholpen, (met een bos bloemen nog welbertenernie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:40:
Heh, Ik heb die eerste vriendin, omdat ik haar zat werd, maar neergeschoten omdat ze steeds zat te zeuren dat ik haar te weinig aandacht gaf. Ik dacht rot op, want ik wil gewoon lekker andere dingetjes doen en rond rijden. Ze zag er trouwens ook niet uit

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Allereerst spring je in het water, dan druk je op die schietknop (LMB / ctrl / alt) dan duikt hij onder water, die hoef je niet meer vast te houden. Je moet wel de ren-knop inhouden, of voor nog beter resultaat "tabben". Met je muis bepaal je dan de richting waarheen je onderwater zwemtAnoniem: 47226 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:51:
[...]
hij maakt wel de zwem en duikbewegingen, maar hij komt geen centimeter vooruit
wahhaha lag me kapot hier, hoe krijg je een chick ik wil dr ook dode met bloemenKoekje schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:05:
[...]
Ik heb mijn GTA:SA vriendin ook om zeep geholpen, (met een bos bloemen nog wel)
Anoniem: 111813
op 1 van de pilaren van de Gant Bridge staat er ergens "no easter eggs here" , telt dit dan ook mee als easter egg ?pEeDy16 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:53:
Jullie al easter eggs gevonden?
Ik zelf eentje... in een van de eerste missies spring jij met je crewmates uit een auto, vlak voordat deze door een reclamebord knalt en in het afwateringskanaal beland. Op het bord stond eerst; 'A taste of things to come' maar nadat de auto erdoor heen vloog stond er; 'A taste of come'
Ik kwam dit tegen op andere fora:
[afbeelding]
Er staat onder: "Start your day with a mouthfull of cock!"
[afbeelding]
Weet niet zeker of dit waar is.. nog geen foto's gezien en ook nog niet zelf getest.
[afbeelding]
^^ Zo moeten er nog meer in het spel zitten, hoor ik.
Er staat letterlijk: " After a certain mission"Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:45:
Wat staat er letterlijk??
Er word geen missienaam genoemd.
(T' gaat er dus over waar ik een kart kan vinden en na welke missie deze beschikbaar is.)
[ Voor 20% gewijzigd door Pandemic op 17-06-2005 22:30 ]
Anoniem: 125883
Ik heb een filmpje geupload: http://users.skynet.be/Pikachu/BINARIES/gta.avi (1 mb)
Weet iemand of dat een GTA bug is een nvidia driver bug ? En wie heeft dat nog met zijn GTA?
Anoniem: 121781
ik krijg hem maar niet gevonden hij is ergens in de 3e stad zeiden ze maar krijg hem niet gevonden.
als iemand dat zou willen doen super!
greetz DarkFather
Kan ik eindelijk me favo songs buiten GTA luisteren. Exporteren gaat naar een iso image die je direct kunt branden of wav file.
[ Voor 8% gewijzigd door Blue2k op 17-06-2005 22:41 ]
Weet iemand hoeveel passagiers je moet vervoeren?
Dat je die helicopter moet beschermen, hoe hebben jullie dat aangepakt.. erbljiven maar heli's aankomen
http://faq.gtasanandreas....tion=mission&inhoud=DE_A3
Hier hebben zeggen ze dat er maar 2 heli's komen, rnaar bij mij veel meer! Die walktrough zal wel van de PS2 versie zijn...
[ Voor 35% gewijzigd door borstel op 17-06-2005 23:14 ]
50RoD schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:00:
Ik hoorde dat als je genoeg passagiers hebt vervoerd met de taxi, je standaard nitro op je taxi krijgt.
Weet iemand hoeveel passagiers je moet vervoeren?
Kogelvrij vest regelen kan handig zijnstevenP schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:51:
Zo, gelukkig ben ik niet het enige lowrider-l0nertjeIk zit daar inderdaad ook vast, en wat ik me verder ook afvraag, als je naar dat feest van OG gaat en dat de buurt wordt belaagd, dan komen er van alle kanten 20 man, ik wordt helemaal aan flarden geschoten dan! Wat is daar strategie voor?
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Of je neemt de orginele soundtrackBlue2k schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:40:
Woei, check dit! Hiermee kun je de audio tracks van je PS2 dvd afrippen en dus afspelen op je autoradio (je echte). Je kunt zelf een mix maken, bepalen of je er reclame tussen door wilt, intro's / outro's aan zetten of uitzetten, erg cool. Enige nadeel is, is dat dit alleen werkt met de PS2 dvd geloof ik. Maar die heb ik maar even gedownload hiervoor, met de redenering dat ik de content toch al gekocht heb voor de PC
Kan ik eindelijk me favo songs buiten GTA luisteren. Exporteren gaat naar een iso image die je direct kunt branden of wav file.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Kom zeg, eerst ruim 40 euro neertellen voor het spel, en dan ook nog een 8cd box aanschaffen met de soundtrack? En nu kan ik me eigen mix maken met de reclames / items die ik leuk vindNakebod schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:22:
[...]
Of je neemt de orginele soundtrack8 cd box, iedere zender een eigen cd.
Ik viel met me leuke machine van een heuvel, die je erna moet doen voor de drugsventJuggernaut schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:52:
godsamme! ben ik blij dat ik die malloten eindelijk van hun quads heb afgeschoten wil ik terugrijden naar dat hok van d'r flikker ik in een diep gat. Gaat ze dood
Was blij dat ik de weg gevonden had, ga ik terug, ben ik er bijna, val in naar beneden...
Anoniem: 50456
Wie kan me hiermee helpen?
In de woestijn ten westen van las venturas. Je ziet HEEL erg duidelijk die landingsbaan op je map met erboven en eronder 5 silouetten van vliegtuigen. ('t is een vliegtuigkerkhof)Anoniem: 121781 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:38:
kan iemand mij op de kaart laten zien waar je je vliegbrefet kan halen:$?
ik krijg hem maar niet gevonden hij is ergens in de 3e stad zeiden ze maar krijg hem niet gevonden.
als iemand dat zou willen doen super!
greetz DarkFather
Iemand vroeg waar je een hovercraft kon vinden. Ik kwam er hier eentje tegen. Geen idee wanneer ze daar kjomt te staan aangezien ik de storyline al uit heb.
Anoniem: 4629
Die boxset bevat JUIST van Radio Los Santos maar de helft. Alle goede tracks zitten NIET in de boxset.Blue2k schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:25:
[...]
Kom zeg, eerst ruim 40 euro neertellen voor het spel, en dan ook nog een 8cd box aanschaffen met de soundtrack? En nu kan ik me eigen mix maken met de reclames / items die ik leuk vind

Anoniem: 50456
Sys specs.Anoniem: 50456 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:34:
Bij ongeveer 20% van het installeren krijg ik de volgende error: Feature Transer error... (onherstelbare fout)
Wie kan me hiermee helpen?
Amd athlon 1,7
512 MB geheugen
geforce 4 4400
Windows XP
Anoniem: 130054
Je kunt je post ook gewoon editten hoorAnoniem: 50456 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:57:
[...]
Sys specs.
Amd athlon 1,7
512 MB geheugen
geforce 4 4400
Windows XP

The Game
Ice-T .... Madd Dogg (voice)
Samuel L. Jackson .... Officer Frank Tenpenny (voice) Daaaaaaaamn of Chill them niggers out
Chris Penn .... Officer Eddie Pulaski (voice) << Ik dacht al dat ik nice guy Eddie hoorde
Probeer jij het maar eens met een FX5600 met 5fps die missie uit te spelen. Ik zeg het je... geen pretjeWildfire schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:57:
Heb je je gamma of contrast soms superlaag staan? Ik kon uitstekend zien in die missie, niets aan de hand. Ook gewoon meteen de eerste keer gehaald.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Anoniem: 37526
Anoniem: 41002
Stap1: Ga naar het grote ronde flat in Los Santos en pak de parachute.
Stap2: Rij naar het vliegveld en spring aan de noordkant over de stenen muur. (parkeer een auto langs de muur, spring op de auto en dan over de muur)
Stap3: loop/ren naar de startbaan en dan rechtsaf naar het westen. Op een gegeven moment zie je een straalvliegtuig staan.
Stap4: Stap hierin en stijg op.
http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/plane.JPG
Stap5: Ga zo hoog mogelijk vliegen maar blijf wel boven de stad, dat is leuker als je uitstapt. Als je denk dat je niet meer hoger kan, dan heb je het fout, je kan nog hoger.. Op een gegeven moment valt je vliegtuig en dan moet je uitstappen.
Stap6: Uitstappen doe je door lang op Enter of F te drukken.(of hoe je je controls ook ingesteld hebt)
Stap7: als je valt scroll je snel naar je paracute en druk je op "W" (je vooruitleun-control)
Dan krijg je dit te zien
http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/plane2.JPG
Stap8: Blijf lekker vallen en trek op het laatst je parachute open. Het leukste is om bij je vliegtuig te landen
http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/plane1.JPG
Veel plezier ermee, ik had het er wel mee namelijk
Doe voortaan eens resizen

P.S: Je trekt je landingsgestel van het vliegtuig in met "+"
[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 18-06-2005 10:05 ]
precies - en dan is hij ZOOOO GAAAF!fsfikke schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:58:
[...]
Ik was net ook bij deze missie, de eerste keer lukte het me echt voor geen meter. Maar de truc is om het vliegtuigje met je pijltjestoetsen te besturen ipv met je muis.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
GTA3 vond ik ronduit klote, maar dit is echt gaaf...
het enige vreemde vind ik dat mn FPS minder worden..
heel maf, ik speel op 1280/9** met AA en alles verder aan...
eerste keer haal ik 60fps, en nu is het gezakt naar 40/35 soms nog minder...
(specs staan in mn sig, maar voor de luie mensen; 3500+ 6800GT, ect)
Snap niet waar het aan ligt, heeft iemand anders ook dit probleem? (heb geen drivers veranderd...)
en wat is jullie performance met wat voor een systeem...

Gelukkig nog mezelf richting diep water kunnen sturen. Wat een rotklap .. maar ik heb het overleefd
Ik hoor veel mensen klagen over de vliegmissies, maar zelf had ik hier weinig problemen mee. Als je alles met je toetsenbord doet werkt het allemaal vrij makkelijk. Bijna al die lessen in 1 keer gehaald, sommige hadden een 2e keer nodig.
Voor de mensen die het na 1 uur spelen tegen vinden vallen, speel nog minimaal door tot san fiero, en oordeel daarna opnieuw, het wordt echt alleen maar leuker!!!
uh? zonder chute? JE hebt toch altijd een chute aan als je in een liegtuig/helicopter stapt?Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:24:
Looping en barrel rolls kan ook al. En per ongeluk uitstappen zonder chute op max. hoogte in de heli
Gelukkig nog mezelf richting diep water kunnen sturen. Wat een rotklap .. maar ik heb het overleefd
Btw, Dat valschermspringen ziet er best realistisch uit.. de bewegingen kloppen namelijk echt.
http://www.pricewatch.be/images/gta-sa/shot_down.jpg
http://www.pricewatch.be/...5-06-13%2023-02-05-04.jpg
Doe voortaan eens iets beter resizen
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 18-06-2005 10:06 ]
Pff, ik vind het anders echt kommer en kwelBrammel schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:32:
Ik hoor veel mensen klagen over de vliegmissies, maar zelf had ik hier weinig problemen mee. Als je alles met je toetsenbord doet werkt het allemaal vrij makkelijk. Bijna al die lessen in 1 keer gehaald, sommige hadden een 2e keer nodig.
Ik heb tot nu toe alle missies toch vrij soepel gedaan, maar die flight-school is echt horror. Heb m'n pilot-license al wel (t/m les 3), maar volgens mij moet ik alle lessen afmaken om weer nieuwe missies te doen. Het vliegen is op zich niet zo lastig, maar zodra ik door al die rondjes moet mikken ga ik vét gestressed vliegen, en vlieg ik er dus altijd net naast/onder/boven. Super frustrerend
Had ik de eerste paar keer ook dat je zo stressed vliegt maar uiteindelijk lukte brons netaan. Toen redelijk veel gevlogen en later nog een keer geprobeerd die flight school toen ging het echt veel makkelijker, dan weet je goed hoe het vliegtuig reageert en wanneer je precies moet gaan sturen.Zoefff schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 02:40:
[...]
Pff, ik vind het anders echt kommer en kwel
Ik heb tot nu toe alle missies toch vrij soepel gedaan, maar die flight-school is echt horror. Heb m'n pilot-license al wel (t/m les 3), maar volgens mij moet ik alle lessen afmaken om weer nieuwe missies te doen. Het vliegen is op zich niet zo lastig, maar zodra ik door al die rondjes moet mikken ga ik vét gestressed vliegen, en vlieg ik er dus altijd net naast/onder/boven. Super frustrerend
Gewoon veel gaan stunten, vlak langs bergen gaan vliegen of door een stad heen gaan vliegen om te oefenen
Het kan ook helpen om je camera view te veranderen (default met V) en dan van binnenuit je vliegtuig te kijken.
Op mijn vliegveld staat nu iig een hunter
Staat er trouwens altijd maar 1 heli? Of de hunter of de leviathan? Want in het begin was die leviathan weg en na een tijdje me hunter en stond die leviathan er weer

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Lord op 18-06-2005 03:26 ]
10100111001
Das vaag idd, meestal is het een van de 2, maar heel soms ook allebeiDark Lord schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 03:24:
[...]
Had ik de eerste paar keer ook dat je zo stressed vliegt maar uiteindelijk lukte brons netaan. Toen redelijk veel gevlogen en later nog een keer geprobeerd die flight school toen ging het echt veel makkelijker, dan weet je goed hoe het vliegtuig reageert en wanneer je precies moet gaan sturen.
Gewoon veel gaan stunten, vlak langs bergen gaan vliegen of door een stad heen gaan vliegen om te oefenen
Het kan ook helpen om je camera view te veranderen (default met V) en dan van binnenuit je vliegtuig te kijken.
Op mijn vliegveld staat nu iig een hunter
Staat er trouwens altijd maar 1 heli? Of de hunter of de leviathan? Want in het begin was die leviathan weg en na een tijdje me hunter en stond die leviathan er weer
zelfde met de hydra en die spitfire... als ik save load.. en hydra staat er niet... dan vlieg ik weg met die spitfire en laat ik hem crashen.. dan loop ik terug naar de hangar en staat de hydra er weer

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
PhD i.o.
Anoniem: 61853
Asus Zenbook i7 256gb
[ Voor 0% gewijzigd door Dark4ever op 18-06-2005 09:37 . Reden: jammer te laat :( ]
Viel mij inderdaad ook meteen opXavier schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:05:
Samuel L Jackson hoorde ik meteen. Vind het erg leuk dat er bekenden in zitten.
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Politie die achter me aan zat maar ff meegesleept met een Towtruck.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Anoniem: 61853 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 09:31:
Ik zit weer vast bij een missie. Een man die een stripclub oid heeft laat je rijden in zijn cabrio. Je moet dan eerst een meisje thuis brengen, lukt wel, dan iemand vermoorden, lukt ook wel, dan 2 mensen vermoorden, lukt ook wel. Maar dan een witte limosine en een terrein wagen volgen en doden, maar ik heb geen idee hoe ik die wagens kan stoppen, rammen werkt ook niet, dan gaat mijn eigen auto stuk. Zie ik iets over het hoofd?

Ben zelf op 10% ofzo, ben bij die oc loc gozer waar ik een beach party missie moet doen (dansen, nog niet echt gelukt)..
Ik druk op het juiste moment op de toetsen maar op 1 of andere manier zegt ie steeds bad / to late enz
Heb dus die Lame ACM codec geprobeerd en ook K-Lite codec pack...Wirf schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:12:
[...]
Je hebt een codec nodig die als windows codec gebruikt kan worden. (...)
Het mocht allemaal niet baten...
Heb op het moment de liedjes die ik wil luisteren maar ff geconverteerd naar ogg, dan heb ik in ieder geval mn favoriete muziek in de auto...
Anoniem: 103571
Noujah verder valt de game nog steeds hartstikke mee!
re-si-zen!
[ Voor 28% gewijzigd door Crash op 18-06-2005 13:25 ]
Was Zero niet die gast van die rc vehicles en de W (die chinees) van de duik-missie naar die boot toe?Anoniem: 103571 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 11:30:
Jeminee wat is die missie van Zero kut waarbij je moet duiken. Dat werkt echt langs geen kanten, je blijft constant achter onzichtbare muren hangen percies. Echt slecht uitgewerkt dat aspect, ook grafisch trekt het onderwatereffect op niets.
Noujah verder valt de game nog steeds hartstikke mee!
Anoniem: 26235
Ja is dat inderdaad zo dat zijn stem erin zit? Kwam me al zo bekend voorSteije schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:17:
[...]
Viel mij inderdaad ook meteen opHij praat een beetje op zo'n Pulp Fiction manier..
ik zit nu op 40% ofzo wil weleens een net pak hebben
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 18-06-2005 12:11 ]
TranceSetter schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:08:
[...]
Was Zero niet die gast van die rc vehicles en de W (die chinees) van de duik-missie naar die boot toe?spoiler:Maargoed, het klopt wel, ik heb eerst fijn vanaf de kant al die gasten van die bootjes afgeschoten. toen dat grote schip opgeklommen en dan gewoon iedereen neermaaien. simpel...
Bloemen zijn een wapenSTIMPPYYY schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:15:
[...]
wahhaha lag me kapot hier, hoe krijg je een chick ik wil dr ook dode met bloemen
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Als ik dan naar opties-controls ofzo ga en weer terug werkt het weer
Leuk spel verder. Coffee mod is ook leuk
Sys: XP2400+ / 1024mb RAM / 9600XT / SB Live. Ik gebruik catalyst v5.6
Ook heb ik nog een vaag probleem (misschien hoort deze wel meer thuis in spielerij P&V): soms lijkt het alsof het spel vastloopt, maar dan duurt het een seconde of 10 en dan lijkt het alsof mn scherm even van refreshrate verandert en dan kan ik gewoon weer verder spelen. Refreshrates heb ik gelockt in de catalyst drivers.
Hopen dat er maar gauw een patch komt voor al die problemen met SA...
Hehe ik ga door het leven in onderbroek.Anoniem: 134526 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:09:
Heb je n luier om?
Tweed outfitAnoniem: 26235 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:08:
[...]
Ja is dat inderdaad zo dat zijn stem erin zit? Kwam me al zo bekend voor
ik zit nu op 40% ofzo wil weleens een net pak hebbenhad al wel screenshots gezien dacht ik maar waar zit een kledingwinkel waar je pakken kunt kopen?
gekocht bij Didier Sachs, maar dan moet je Las Venturas al unlocked of uitgespeeld hebben
Ja als je dat probleem met muis hebt moet je even ESC'en naar het menu en terug (of andersom) dan is het meestal weer goed, en anders nog paar keer proberengiant schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:19:
Ik heb af en toe het probleem dat mijn muis niet reageert, in het spel zelf maar vaker in het menu, bewegen werkt dan maar klikken niet.
Als ik dan naar opties-controls ofzo ga en weer terug werkt het weerbeetje vaag.
Leuk spel verder. Coffee mod is ook leuk
10100111001
Performance valt hier soms ook tegen op een 6800GT, soms is de gameplay vloeiend, en dan een soort lag-attack in sommige gebieden.ixl85 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:22:
Speel het vanaf vandaag, vind het spel beter dan ik had verwacht
GTA3 vond ik ronduit klote, maar dit is echt gaaf...
het enige vreemde vind ik dat mn FPS minder worden..
heel maf, ik speel op 1280/9** met AA en alles verder aan...
eerste keer haal ik 60fps, en nu is het gezakt naar 40/35 soms nog minder...
(specs staan in mn sig, maar voor de luie mensen; 3500+ 6800GT, ect)
Snap niet waar het aan ligt, heeft iemand anders ook dit probleem? (heb geen drivers veranderd...)
en wat is jullie performance met wat voor een systeem...
@Spockster: 98%? Waarom wil je 100%? Zelfs om het spel 100% uit te spelen heb je geen score nodig van 100%
Kewl, waar kun je die vinden?Jozz schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:56:
[afbeelding]
Politie die achter me aan zat maar ff meegesleept met een Towtruck.
Jamaar je unlocked er wel dingen mee en dat is opzich wel leuk.Lt. Marx schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:23:
@Spockster: 98%? Waarom wil je 100%? Zelfs om het spel 100% uit te spelen heb je geen score nodig van 100%
Al is die kar die je met gold krijgt niet echt super maar wel leuk als ie daar op het parkeer terrein staat, want het is wel een speciale wagen.
10100111001
Voor de geunlockte auto's die je krijgt! Ondertussen is het gelukt, na een tiental keren blijven proberen. Maar zit nu weer te kutten in de verplichte vliegschool, en die lukt me echt langs geen kanten!Lt. Marx schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:23:
Vice City had JennaVinnienerd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:03:
Check de cast:
The Game.... Mark 'B-Dup' Wayne (voice)
Ice-T .... Madd Dogg (voice)
Samuel L. Jackson .... Officer Frank Tenpenny (voice) Daaaaaaaamn of Chill them niggers out![]()
Chris Penn .... Officer Eddie Pulaski (voice) << Ik dacht al dat ik nice guy Eddie hoorde
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Weet iemand wanneer ik de driving school mag doen? Ik zit nu bij Whetstone (na Green Sabre)
[ Voor 73% gewijzigd door Vinnienerd op 18-06-2005 13:53 ]
Ik zit nu in die missie met Catalina waar je 4 dollartekentjes op je map ziet. Eenmaal missie gedaan probeer ik weer m'n hideout te vinden. Maar rara, waar zal ie nou zitten

heb GTA:SA nog niet echt veel gespeelt maar ik vind het echt een geweldig spel, verschilt niet echt veel van VC maar is toch net weer wat uitgebreider
heeft iemand enig idee hoeveel tijd er ongeveer in gaat zitten wil je het spel helemaal uitspelen
ik geloof dat als ik zoveel blijf spelen als ik nu doe dat ik er over een jaar nog wel mee bezig zal zijn en da's alleen maar leuk
paar missies nogVinnienerd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:53:
Owja Andy Dick is Maurice
Weet iemand wanneer ik de driving school mag doen? Ik zit nu bij Whetstone (na Green Sabre)
eneuh, uitspelen doe je wel even over
[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 18-06-2005 13:58 ]
Volgens mij heb ik hem ergens op de snelweg gevonden in de buurt van Los Santos International Airport. Het bedienen van de "takel" werkt hetzelfde als met de heftruck. Dus Num8 en Num2 gebruiken.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Anoniem: 4479
Bah, ik kan zelfs al niet onder de 10seconden meer komen met die schijtboot
Die gast die de Schools faq heeft geschreven heeft wel humor, hoe kan dat in godsnaam een 1/10 voor moeilijkheid krijgen?
Dank, ik zal het nog wel een paar keer proberen dan
edit: Ah, bij 9,69s heb je "al" goud bij de challenge
[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 18-06-2005 14:57 ]
9,60sAnoniem: 4479 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:49:
Wanneer haal je eigenlijk gold bij de boat school, de challenge waarbij je moet gasgeven en stoppen? Ik kan niet veel beter dan 9,70s met die pokkeboot, en nog steeds is het silver
.
Ehm, dat is juist het mooie van het spel dat het zo groot is.PcManiaxx schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:55:
Ik begin dit spel beetje zwaar te kut te vinden. Waarom hebben ze het zo afgrijselijk groot gemaakt?
Ik zit nu in die missie met Catalina waar je 4 dollartekentjes op je map ziet. Eenmaal missie gedaan probeer ik weer m'n hideout te vinden. Maar rara, waar zal ie nou zitten
Je hebt ook nog een kaart... esc -> Map en dan kan je met je rechter muisknop een mooie marker neerzetten en dan op je ingame radartje kan je er mooi heenrijden.
Hopelijk ga jij niet met een auto op vakantie van de zomer
10100111001
Anoniem: 115092
Anoniem: 16941
Anoniem: 122319
In vice City kon je heel relaxd met je motor omhoog leunen en achterover leunen, hoe doe je dit in SA?
Als dit er niet inzit vindt ik wel een hele grote minpunt, aangezien het me weining programmeer werk lijkt..
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
bedoel je een wheelie en een stoppieAnoniem: 122319 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:54:
Ben al in las venturas, maar 1 ding zit me wel dwars, en aangezien niemand dit nog op het forum heeft geplaatst het volgende:
In vice City kon je heel relaxd met je motor omhoog leunen en achterover leunen, hoe doe je dit in SA?
Als dit er niet inzit vindt ik wel een hele grote minpunt, aangezien het me weining programmeer werk lijkt..
Mooi he... mooiste vindt ik dat het semi realistisch is. Ik heb boiling point geprobeerd en... het feit dat je auto altijd zo snel zonder benzine staat is voor mij in ieder geval een groot probleem! Of dat je dood gaat door een stom wild dier... grumbleAnoniem: 115092 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:10:
Inderdaad.. Juist de grote van het spel vind ik het leukste aan SA tov VC. Echt geweldig die vrijheid om te gaan en staan waar je wilt en van de ene naar de andere stad te reizen... De wereld kan niet groot genoeg zijn. Het liefst zie ik de map nog 10x groter dan de huidige, maar de grote van SA is al wel okay.
Nee, geef mijn maar GTA... tuurlijk is het onrealistisch op sommige punten, wat denk je dan dat je nooit moe wordt ;-) maar het speel heerlijk en je kan inderdaad mooi cruisen van punt A naar B. Even WCTR opzetten, mooie motor regelen en gaan met die banaan.....
There is no place like ::1
Alleen een beetje links naar rechts.... moet ik eerst vaart hebben, of hard skydiven om vaart te maken met m'n parachute...
of is 't gewoon loodrecht naar beneden?
op S of pijltje omlaag drukken, dan ga je naar voren.Caboman schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:03:
Wanneer je in je parachute ziet, dan kun je niet naar voren zweven he?
Alleen een beetje links naar rechts.... moet ik eerst vaart hebben, of hard skydiven om vaart te maken met m'n parachute...
of is 't gewoon loodrecht naar beneden?
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Anoniem: 37526
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
oefenenSteije schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:10:
Kan iemand mij vertellen hoe het gelukt is om de Alley Oop te halen in de rijschool in San Fierro?
je moet wel gas loslaten
Als je begint staat er tekst onder in beeld over pitch gebruiken enzo. Die moet je negeren. Gewoon met A en D bij sturen.Steije schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:10:
Kan iemand mij vertellen hoe het gelukt is om de Alley Oop te halen in de rijschool in San Fierro?
Anoniem: 122319
Omg thnx! Damn voel me echt een n00b, heb al die tijd gewoon zonder wheelie en stoppie gedaan!LifeTecH schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:56:
[...]
bedoel je een wheelie en een stoppieDie kun je namelijk heel makkelijk met de pijltjes toetsen doen.
maar Own nu weer net als in VC met me pcj-tje.
[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 18-06-2005 16:47 ]
Dit topic is gesloten.