[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part8)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.461 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
een fyi. je weet dat als je het vliegveld eenmaal in je bezit hebt ( en ook piloot license ) je vliegtuigen kan stallen in je eigen hangar. echt leuk een om zo een collectie vliegtuigen te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
IceStorm schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:33:
ARGH!!

spoiler:
Ik heb nu precies 4x de missie "Pier 69" gedaan. Gaat op zich prima (eigenlijk vrij simpel zelfs) maar elke keer als ik Ryder afmaak in de bootachtervolging moet ik terugvaren en kom ik (blijkbaar) ergens waar ik nog niet mag komen. Gevolg, 4 sterren terwijl ik in een boot zit. Oftewel, ik word afgeknalt voordat ik een auto bij een pay 'n spray heb gebracht.
Iemand nog een briljante tip of moet ik gewoon goed uitkijken?
spoiler:
hehe, simpel, je komt aan land in de buurt van dat schip dat oost-west ligt. Da's een stukkie militair gebied.. Daar wegblijven. Dus gewoon terug zwemmen van waar je komt of nog makkelijker, gewoon op de wal blijven en je sniper gebruiken voor ie in die boot zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
R-B schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:56:
[...]

drive school motoren weet ik wel waar zit. maar hoe ik moet uitleggen is punt 2..

iig Los Venturas vlak bij stadion daaro ;)
OOh ik ben toch pas in san fiero dus dat duurt nog wel ff :P bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:31:
Ik heb san andreas ook ff gespeeld en ik ben er niet echt over te spreken.
Aangezien mijn mening niet een topic waard is zet ik hem maar hier neer.
De reden dat ik dit vind is hetvolgende:
The GFX stammen uit GTA 3 er worden heel sporadisch grafisch dingen verbeterd, de lichten op je auto zien er bijvoorbeeld einderlijk fatsoenlijk uit.
En dan heb je nog wat refecties en schaduwen die ze er bij hebben gedaan maar het ziet er nogsteeds uit als GTA 3 imho.
Tommy is weg....ik heb niets tegen negers maar tommy = gta.
Ik vind um veel te zwaar voor wat je ziet... En bovendien word weer hetzelfde princype gehandhaafd qua gameplay.
Ik zal um uiteraard wel uitspelen zoals ik met iedere GTA doe maar ik vind het een tegenvaller.
Ik had veel meer nieuwe dingen verwacht.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

-edit
Hij had z'n naam gewijzigd om de cops te ontduiken :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik moet eigenlijk zeggen dat San Andreas mij tegenvalt. Ik kan het maar niet volhouden om langer dan een half uur / 20 minuten te spelen. Na die tijd vind ik het gewoon te saai. Met Vice City had ik hier totaal geen "last" van. Kon uren spelen achter elkaar, helemaal geweldig. Vice City had ook punten die mij echt aanspraken (scooters vond ik helemaal 'the shit' in het spel, en dat fietsen is boring). Met San Andreas mis ik iets wat mij echt aanspreekt. En na 4 missies heb ik het wel weer gehad, dan ga ik weer wat anders doen.

De graphics zijn nou ook niet revolutionair..
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:31:
Ik heb san andreas ook ff gespeeld en ik ben er niet echt over te spreken.
Aangezien mijn mening niet een topic waard is zet ik hem maar hier neer.
De reden dat ik dit vind is hetvolgende:
The GFX stammen uit GTA 3 er worden heel sporadisch grafisch dingen verbeterd, de lichten op je auto zien er bijvoorbeeld einderlijk fatsoenlijk uit.
En dan heb je nog wat refecties en schaduwen die ze er bij hebben gedaan maar het ziet er nogsteeds uit als GTA 3 imho.
Tommy is weg....ik heb niets tegen negers maar tommy = gta.
Ik vind um veel te zwaar voor wat je ziet... En bovendien word weer hetzelfde princype gehandhaafd qua gameplay.
Ik zal um uiteraard wel uitspelen zoals ik met iedere GTA doe maar ik vind het een tegenvaller.
Ik had veel meer nieuwe dingen verwacht.
Ben het er 100% mee eens
Met het dikgedrukte 1000%. Van de week ga ik GTA3 weer eens uit de kast trekken :Y)

[ Voor 53% gewijzigd door Glashelder op 17-06-2005 01:11 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik vind het juist prachtig hoe Rockstar met hetzelfde principe zo'n lange reeks van geweldige games maakt!

Daarbij maakt het me weinig uit met wie ik speel, ik ben de crimineel/maffialoopjongen/gansta.
De muziek spreekt me ook erg aan in elke GTA, vanaf het begin al en de reclame's blijven hilarisch.
Ik heb ook een brede smaak qua muziek, of het nu hiphop, house, rock, alternative of pop is...

Daarnaast wordt de franchise steeds beter en misschien spreekt de stijl van de ghetto (westside) je misschien minder aan dan Miami (eastside) er zitten veel meer verbeteringen in, zoals animatie, omvang van de wereld, AI, textures en de nieuwe RPG-elementen. Dit zorgt er wel weer voor dat ik, en velen met mij, uren dit spel spelen en gewoon de tijd vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:33:
Weet iemand dit.......... Gta is een keer flink gecrash bij mij echt gelijk een back to xp crash.... Daarna heb ik nooit meer iets kunnen saven... Als ik iets save is hij gelijk corrupt..... Heel irri dus

Spel al een keer opnieuw geinstalleerd maar komt dan ook direct weer als corrupt in de lijst :(
GTA:SA kan blijkbaar niet om met mappen met een punt (".") in.
TweakUI downloaden en My Documents verplaatsen of onder andere user runnen.

(althans dat was bij mij het probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 00:08
vanderwal schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:56:
in documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery
Daar staan dan zeker de fotos die je kunt maken met die camera...

Ik bedoel dus echt een screenshot van het scherm...
Dus dat word dan toch fraps ff installeren waarschijnlijk??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:24:
er zitten veel meer verbeteringen in, zoals animatie, omvang van de wereld, AI, textures en de nieuwe RPG-elementen.
Sorry maar animaties zijn niet verbeterd, AI is simpelweg belabberd (ok ze zitten wel af en toe achter elkaar aan maar rijden kunnen ze niet en de cops zijn te dom voor woorden) en de textures, 't lijkt wel lego :D

Ik ga dit deel denk ik ook wel uitspelen, maar heb Vice City wel weer geinstalleerd.... want na 20 min ben ik deze wel weer zat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik baal.

Ik had 10 oesters verzameld .. long capaciteit op 100% .. max health veel er bij .. helemaal afgeslankt naar bijna mager

echt kei veel gezwommen en gedaan. 2 uur bezig geweest.

val ik van een dakje .. dood. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:41:
[...]

Sorry maar animaties zijn niet verbeterd, AI is simpelweg belabberd (ok ze zitten wel af en toe achter elkaar aan maar rijden kunnen ze niet en de cops zijn te dom voor woorden) en de textures, 't lijkt wel lego :D

Ik ga dit deel denk ik ook wel uitspelen, maar heb Vice City wel weer geinstalleerd.... want na 20 min ben ik deze wel weer zat....
Animaties zijn wel verbeterd, je ziet CJ meeleunen op vehicles, hij schopt, slaat en trapt mensen met meer animatie van hun vehicle, AI is niet moeilijk maar wel verbeterd tov VC en de textures zien er beter uit dan in VC. Duurt trouwens wel ff als je San Andreas wilt uitspelen terwijl je hem niet langer dan 20 minuten wilt spelen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Ik snap de mensen die vinden dat het tegen vinden vallen echt niet, ik vind dit echt het beste deel van de reeks sinds de overstap naar 3d.
Ten eerste zit er nu eindelijk een een goede verhaallijn in, waarin je echt meegezogen wordt. Dit komt voornamelijk doordat je nou geen kerel meer bent die blijkbaar geen tong in ze mond heeft, maar echt iemand met additude. Ben blij dat ze bij Rockstar eindelijk ontdekt hebben dat je je juist slechter indentificeerd met een karakter zonder karakter (zogezegd ;) ).

Verder zijn de missies nu een stuk afwisselender, eerst was het echt altijd van "ga daar heen en maak die dood" en soms probeerden ze dan nog te vluchten in een voertuig.
Nu heb je echt veel meer soorten gameplay in de missies, met timing enzo, bv dansen, sluipen, en rijden terwijl je gang schiet.

Oftewel, imho beste gta tot nu toe. Alleen die stats vindt ik niet echt een nuttige aanvulling :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:48:
Damn ik baal.

Ik had 10 oesters verzameld .. long capaciteit op 100% .. max health veel er bij .. helemaal afgeslankt naar bijna mager

echt kei veel gezwommen en gedaan. 2 uur bezig geweest.

val ik van een dakje .. dood. :'(
Dat soort shit heb ik ook al regelmatig meegemaakt
Ontzettend veel hoods overgenomen, veel weapon skill etc etc, vervolgens in een onoplettend moment in je rug worden geragd door een lul met een ak-47 die om het gebouwtje was gelopen, in paniek op de vlucht slaan, net veilig weg komen met nog 1% health, dan proberen een save point te bereiken om weer health te krijgen, en dan op 1 meter afstand van je safe point door een hoer met een pistool worden neergeschoten :'( :'(
Laatste gedeelte van spel met de riots dus, vandaar dat die hoer schoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mijn bewzaar nogmaals is dat ik niet het gevoel heb dat het echt een beter spel is dan Vice City of zelfs GTA3. GTA3 was revolutionair. Er bestond geen enkel spel met een concept als GTA, maar toen was het zelfs 3D! Een beetje hetzelfde als toen GTA1 uitkwam. Auto's stelen, dat was nieuw! Geweldig. Vice City had scooters. Geen echte revolutie, maar dat vond ik toen helemaal geweldig.

Dat mis ik in San Andreas, het opwindende nieuwe! Het revolutionaire. De missies vind ik nog steeds saai, ondanks het afwisselende. Ik ben vanavond bij de missie aangekomen dat je die dozen vanaf de trein naar die homie van je moet gooien. Wat boring :X

Maar toch zal ik 'm uitspelen :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:41:
[...]

Hoe anderen in het spel rondrijden is juist sterk verbeterd. In Vice City raakte mensen die op de vlucht gingen elke lantaarnpaal die in de straat stond als je op ze schoot en nu doen ze in ieder geval nog hun best om ze te ontwijken. Tuurlijk raken ze wel eens wat, maar dat kan gebeuren als je er plankgas vandoor gaat.
Dat de politie iedereen neerschiet die hun auto aanraakt is misschien niet helemaal realistisch, maar dit zijn wel de dingen die het een leuk spel maken :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
De graphics boeien mij weinig bij zo'n vet spel, zet AA op 2 en kijk er doorheen ;)

Nee serieus, de gameplay is nog steeds _ge_ni_aal_, ik vind het echt vet! Alleen ja, GTA:VC is amper te evenaren *hint*de radio*hint* en ja, als je dit met tommy ging doen, het zou best kunnen alleen kan je dan niet het idee maken wat er nu in zit: Namelijk die ruzie tussen al die gang's.. Dat trek je niet met een blanco ertussen!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:26:
[...]

Als je terug vaart moet je gewoon effe op je map kijken en niet in de buurt komen van airport, ik had het de 1e keer ook, en 2e keer gewoon weggebleven van die airport, toen had ik nergens last van.
spoiler:
Ik ben met m'n boot gewoon volop de snelweg geramd, uitgestapt (op het droge), een auto genomen en naar huis gereden, kom je nergens bij in de buurt waar je niet mag komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45
stevenP schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:16:
[...]

Danke! Hij is gelukt! Nu die lowrider missie nog... :r

Wow, na wat alt-tab werk richting IRC zag mijn SA er zo uit:
[afbeelding]
En ja, hij heeft het altijd vlekkenloos gedaan :+
Die Low-Rider missie is makkelijk, gewoon op je gevoel zo goed mogelijk op de muziek meegaan. Netzoals die dansmissie, ook niet moeilijk...

Edit: Kun je eigenlijk het best een huis kopen o.i.d.? Ik zit te twijfelen, heb 22.000 maar ik moet die kerel van het Motel ook nog betalen voor die vieze Tennpenny.. |:(

[ Voor 15% gewijzigd door LuPo op 15-06-2005 08:40 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Spel voor de grap origineel gekocht.....

SUPER :D

Het doosje alleen al is :9 :9 :9

Verder over het spel:

Alles is beter tov de vorige delen. Leuk is nu ook dat er politie op motoren rondrijd en je ook een snelweg hebt :D
Heb 'my nigga' nu enorm veel laten spoten. Muscle is nu op full :P (grote gespierde gozert is het nu. Lopen doet ie ook meteen raar :P :? )

Spel draait als een zonnetje op zowel me laptop als me pc (pc @ 1280x960, very high, AA full. Laptop @ 1024x768, very high, frame limiter off) En het ziet er allemaal enorm mooi uit.

Jammer vind ik wel dat je (net als in de vorige delen) al met een fiets c.q jezelf een lantaarnpaal kan 'omduwen'. beetje vaag gezien dit niet mogelijk is imo :P O-)

offtopic:
Ja de smileys waren in de uitverkoop :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

spoiler:
Ik moet nu voor de 2e keer de hoods over nemen... Heeft dit de 2e keer wel nut of ben je weer alles kwijt na een tijdje zoals bij de eerste keer? En als je alles over genmomen hebt kan je dan weer missies spelen of moet je de hoods in de gaten blijven houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Vraagje, is er iemand die net op de PC zijn storymode heeft uitgespeeld maar nog niet zoveel additional quests heeft gedaan? Zo ver ben ik namelijk op de PS2 en vind het leuk om op de PC verder te spelen. Zou iemand z'n savegame willen delen met mij? O+

[ Voor 11% gewijzigd door F0kke op 15-06-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat irritant dat je moet duiken voor een missie.
ik heb nog nooit gedoken, en nu moet ik ineens gaan duiken.

Het vervelendste is dat je geen muziek kan luisteren tijdens het duiken :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Op verzoek:

Deze garagedeur kom ik iedere ochend tegen op mijn autorit naar m'n werk.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v496/Nitroglycerine/grovestreet.jpg

Indien er twijfels zijn over de echtheid - de volledige foto is ook beschikbaar.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

heerlijk spel man :P let vooral op de details:

Als je met de politie helicopter achtervolgd wordt moet je eens op hun taal letten..

Agent 1: "oh, i can see my house from here"

commissaris: "Shut up"

Heerlijke komedie :D

en zo zijn er nog veel meer grappen in de politie heli :D

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Nu online
hmz parachutespringen toch maar wat beter voorbereiden. ben nu net op het 2e eiland aanbeland.
1 meter voor de rand bedenk ik me dat ik de parachute niet heb geselecteerd, maar gelukkig doet ie dat zelf al...tja en dan blijkt F niet de knop te zijn om m te openen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Glashelder schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 02:06:

Dat mis ik in San Andreas, het opwindende nieuwe! Het revolutionaire. De missies vind ik nog steeds saai, ondanks het afwisselende. Ik ben vanavond bij de missie aangekomen dat je die dozen vanaf de trein naar die homie van je moet gooien. Wat boring :X

Maar toch zal ik 'm uitspelen :)
De missies zijn zo kort (die dozen gooien duurt dus echt 30 seconden ofzo) dat ik niet echt kan spreken van saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Het leukste vind ik die eigen radio zender (heb vice city nooit gehad op de pc)
echt kick als hij in de auto stapt en er snoeiharde hardcore uit komt :P

ben nu op 't 2e eiland, effe doorspelen dan zit ik eindelijk op de 3e.
het verhaal vind ik bruut, op de ps2 bleef ik me elke keer verbazen om het verhaal, voelde me ook best genaaid :P

ik hoop alleen wel dat de volgende GTA geen ghetto zooi meer is. Het feest begint natuurlijk pas als de mod's komen enz. Scooters, Bmw's, (een blank mannetje?) en online :D

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Waarschuwing: alleen voor 18 jaar en ouder
Hier een link naar een patch: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=28

Kennelijk is het zo dat Rockstar bepaalde zaken uit de game heeft weg gelaten. Deze patch zorgt ervoor dat indien je uitgenodigd word voor een kopje koffie, je daadwerkelijk ook interactief kan beleven wat er binnen gebeurt ;) m.a.w. je kan sex hebben met je vriendin.

Sterker nog als je niet de juiste plekjes weet te vinden kan dit negatief uitpakken voor je progressie met je vriendin. Het schijnt dus net als in de gym een kwestie te zijn van ritmisch op de knoppen drukken.

Ik heb het zelf nog niet geprobeert. Maar gezien de link zelfs op shacknews.com staat lijkt me dit zeker geen hoax.

[ Voor 18% gewijzigd door Shuriken op 15-06-2005 09:46 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Ik vind die chase cam achter de auto aan veels te laag. Kan die niet hoger? Want zo zie je niet echt iets als je tegen een helling oprijdt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 19:21
Hu9o schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:42:
Ik vind die chase cam achter de auto aan veels te laag. Kan die niet hoger? Want zo zie je niet echt iets als je tegen een helling oprijdt.
Maybe eerst even zoeken op dit forum voordat je een vraag steld.

Hier zijn al tig vragen over gesteld... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Ik ben hem nog niet tegengekomen. Zou iemand mij de locatie willen verraden :?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
cheiron schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:51:
[...]

Ik ben hem nog niet tegengekomen. Zou iemand mij de locatie willen verraden :?
Zoek het hoogste gebouw dat je vinden kunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Evant87 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:16:
Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar toen niet echt antwoord op gekregen. Ik heb Gta dus Gewoon origneel besteld via internet, alles werkt ook perfect, alleen hoor ik niet mijn autogeluid als ik in de auto zit en omgevings geluid ook niet echt. Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, want is soms toch wel jammer zonder dat leuke geluid van de autos etc. 8)
Iemand??? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Heb je je geluidsinstellingen op het juiste aantal boxen staan, 5.1 / 7.1 / 2.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
spoiler:
Waarom zetten mensen spoilers om hun verhaaltje zonder een beschrijving erbij? Zo moet ik eerst gaan kijken of ik het al wel kan lezen en hebben die spoiler-tags dus nog weinig nut :?
Shuriken schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:42:
Waarschuwing: alleen voor 18 jaar en ouder
Hier een link naar een patch: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=28
Die was al eens langs gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper7 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:34:
[...]

Fraps is een handig programma daarvoor.

[...]

Draw distance hoger zetten? :?
Die staat al op max :?
Naja ik hoop maar dat ht probleem weg is als de catalyst 5.7 kome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Dit al geprobeerd?: Zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
damn.. die gang wars zijn best irri :P
wil ik ff een tag sprayen schiet ik wat ballas volk dood dat me lastigvalt.. gelijk een gangwar gestart.. Sta ik daar met m'n desert eagle en geen body armour 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasplank op 15-06-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Juggernaut schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:13:
damn.. die gang wars zijn best irri :P
wil ik ff een tag sprayen schiet ik wat ballas volk dood dat me lastigvalt.. gelijk een gangwar gestart.. Sta ik daar met m'n desert eagle en geen body armour 8)7
Helpt het nou als je alles veroverd hebt? of krijg je dan nog steeds aanvallen van andere gangs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Hoe kom je nou aan zo'n vrachtwagentje om in te breken?
Ik zie wel vrachtwagentjes maar dat zijn denk ik niet de goede want ik kan er niks speciaals mee doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
eX0duS schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:26:
Ik zie wel vrachtwagentjes maar dat zijn denk ik niet de goede want ik kan er niks speciaals mee doen..
Tegenover de ingang van de gym in Los Santos (eerste stad dus..) staat er 1.. op tab ofzo drukke om die inbreek "missie's" te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
eX0duS schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:26:
kijk voor de gein eens in de startpost.. of doe nog gekker en doorzoek dit topic en de vorige.
tegenover de gym bij dat huizenblok van vier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitroglycerine schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:04:
Op verzoek:

Deze garagedeur kom ik iedere ochend tegen op mijn autorit naar m'n werk.

[afbeelding]

Indien er twijfels zijn over de echtheid - de volledige foto is ook beschikbaar.
Mhaha, geweldig :D

Ook nog een vraagje betreffende een missie op San Fierro (met die heli):
spoiler:
Als je dus moet verhinderen dat die ene heli vertrekt, terwijl ze er dozen aan het inladen zijn, en uiteindelijk toch vertrekt: is het normaal dat ik steeds flikken achter mij aankrijg tijdens die missie? Dat maakt het voor mij wel erg moeilijk die te completen (telkens als ik op de freeway wil uitstappen om raketten af te schieten heb ik 3 politiebakken op m'n dak :()... Tips, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:36:
[...]

Mhaha, geweldig :D

Ook nog een vraagje betreffende een missie op San Fierro (met die heli):
spoiler:
Als je dus moet verhinderen dat die ene heli vertrekt, terwijl ze er dozen aan het inladen zijn, en uiteindelijk toch vertrekt: is het normaal dat ik steeds flikken achter mij aankrijg tijdens die missie? Dat maakt het voor mij wel erg moeilijk die te completen (telkens als ik op de freeway wil uitstappen om raketten af te schieten heb ik 3 politiebakken op m'n dak :()... Tips, anyone?
San Fierro heli achtervolging:
spoiler:
Ja dat is normaal als je net een platform met mannetjes heb neergemaaid ;)
Je moet niet op de highway stoppen maar helemaal doorrijden tot de splitsing aan het einde van de highway. Daar hovert de heli even en kun je mooi mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wceend schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:40:
[...]

San Fierro heli achtervolging:
spoiler:
Ja dat is normaal als je net een platform met mannetjes heb neergemaaid ;)
Je moet niet op de highway stoppen maar helemaal doorrijden tot de splitsing aan het einde van de highway. Daar hovert de heli even en kun je mooi mikken.
Mijn oplossing:

spoiler:
Je schiet iedereen weg van het platform met een sniper. Wacht tot ster weg is. Schiet iedereen weg in steegje. Wacht weer tot ster weg is. Zoek een motor Parkeer die naast het platform onder rpg. Ga naar boven. Pak rpg en spring op motor. Scheur over snelweg naar kruitpunt en wacht de heli op.

[ Voor 28% gewijzigd door lemming_nl op 15-06-2005 10:45 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Weet iemand of je die motiun blur uit kan zetten? Ik vind het echt irritant dat het beeld helemaal wazig wordt als je hard rijdt.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De vigilante missies die je met brandweer, ambulance en politievoortuigen kunt doen, lukken me niet. Je moet "2" indrukken maar dat doet bij mij niets !! Heb wel een Azerty keyboard waar SHIFT+2 nodig is om een 2 te typen, maar dat helpt niet, evenals het numeriek toetsenbord.

Iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:11:
De vigilante missies die je met brandweer, ambulance en politievoortuigen kunt doen, lukken me niet. Je moet "2" indrukken maar dat doet bij mij niets !! Heb wel een Azerty keyboard waar SHIFT+2 nodig is om een 2 te typen, maar dat helpt niet, evenals het numeriek toetsenbord.

Iemand een tip ?
Op + drukken van je numpad ;)

@ lemming_nl en Wceend: thanks, ik probeer ze als ik klaar ben met leren voor m'n examen chemie morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Phuncz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:11:

Iemand een tip ?
Verander '2' eens naar een andere knop, bijv. 'k' en kijk dan of het nog steeds niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

elma_illusion schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:22:
[...]

Ik ga er morgen mee bezig. heb de missie al 2 keer geprobeert... 2e keer bijna....

spoiler:
je moet hoger gaan vliegen als de jet... en dan als hij op je radar je schermpje binnen komt direct draaien. en naar beneden vliegen op de cirkel... dat zou moeten lukken
oef het is eindelijk gelukt, stond vanmorgen op en wou nog eens proberen en het ging direct, gewoon idd iets hoger vliegen, als je hem ziet naderen op de radar direct draaien en hoger blijven, op dezelfde lijn houden, hem laten passeren, en dan duiken (filmpje kwam al voor ik die ring raakte :)

maar nu krijg ik geen missies meer ;( laatste was "High Noon":

spoiler:
dat je die agent Pulaski moet doden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar ik de motor (nummer 46) kan vinden (die je in de laatste motorrijles). Het is niet dezelfde die je vlakbij de boot hebt waar je verzamelde autos in moet leveren (bij de kraan)

De motor in die laaste rijles maakt wheelies uit zichzelf en dat die andere niet (uitlaten en geluid zijn ook anders, dikker). Kan hem ook niet importeren. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Heb je in Caligula's (SP) casino gekeken? Die zijn niet goed aangegeven op de kaart, maar ze zijn er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Sorry mensen , maar ik vind de Start-post eigen waanzing slecht.

Enig idee waarom er ZOVEEEL vragen opnieuw worden gesteld ?
Omdat de oplossingen niet in de SP staan.
dit zie je bij bijna elk ander spel wel.

Maak bv. extra sectie : Tips and Tricks
maar dit is gewoon Easy Copy and paste van gtagames.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Hoe groot is dat ding? zit nu op 5876MB maar wil wel even weten hoeveel bits er nog binnen moeten komen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
dennis112 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:00:
Weet iemand of je die motiun blur uit kan zetten? Ik vind het echt irritant dat het beeld helemaal wazig wordt als je hard rijdt.
Kan iemand even antwoord geven op deze vraag aub want ik vind dat echt irritant.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Breepee schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:32:
[...]

Hoe groot is dat ding? zit nu op 58MB maar wil wel even weten hoeveel bits er nog binnen moeten komen :)
132MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Weet iemand dit.......... Gta is een keer flink gecrash bij mij echt gelijk een back to xp crash.... Daarna heb ik nooit meer iets kunnen saven... Als ik iets save is hij gelijk corrupt..... Heel irri dus

Spel al een keer opnieuw geinstalleerd maar komt dan ook direct weer als corrupt in de lijst
JA! Ik heb dat ook...... :S Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 15:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

132Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:45:
[...]

En weghalen aub :) 99% van de startpost is letterlijk gekopieerd van een eerder topic. Maak er dan een link naar toe, met inhoudsopgave en anchors, want nu heb je een ellenlange post die ik al LANG gelezen heb, met kilometers lijsten aan wapens, auto's en radiostations.
Vervelender is dat de topicstart bij vrijwel iedere zoekopdracht die je in een topic doet tevoorschijn komt, kun je weer een half uur aan je scrolwiel hengelen :P

Ik stel dan ook voor (met name) de wapens, auto's en radiostations te verwijderen/vervangen door linkjes naar eerdere topics :)
Waypoint schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:41:
Okeej ik ga ff heilige huisjes om schoppen.

Leuk dat iemand zo snel een nieuw topic wilt openen, maar pas dan in hemelsnaam ff de TS aan! Zo vaak dezelfde vragen en het is al zovaak gevraagd of men dingen wil toevoegen!

Als iedereen nou ff kort neer zet van;

Buglar missie
Je vindt de auto tegenover de gymzaal, in een achtertuintje. Je kan alleen maar dingen stelen tussen *** (tijd ben ik vergeten, zit nu ff op school). Je kan alleen in huizen waar zo'n gele pijl bij staat.

etc

Toch? :).

Gisteren crashte het spel wel 4x bij mij met VPU recover. Ook al die kleine dingen doen is nog leuker dan in VC, gewoon een beetje de kleine dingen ontdekken. Laatste tijd zie ik allemaal vette auto's met dikke velgen en limo's, zag ik aan het begin nooit :*)
roy2001 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:16:

Etc. Al 10x gezegd maar blijkbaar boeit niemand het.

Komt Maximus hier nog wel eens, of ging het hem er gewoon eens om om een TS te maken :/ (vage zin, maar bedoeling is wel duidelijk lijkt mij)
dennis112 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:34:
[...]

Kan iemand even antwoord geven op deze vraag aub want ik vind dat echt irritant.
Dat kan dus niet en is gewoon onderdeel van het spel. Is toch in het echt ook zo (in mindere zin dan :P )

[ Voor 8% gewijzigd door Waypoint op 15-06-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb nu ook gta: sa. VC kon me eigelijk nooit boeien maar sa vind ik wel leuk. Alleen die camera is echt enorm vervelend, de hele tijd gaat dat ding een andere kant op dan je wil. Ook schieten vind ik behoorlijk crap uitgewerkt, daar hadden ze toch wel wat meer aandacht aan mogen besteden. Vind ook dat ze voor de pc versie wel ietsjes meer werk in de models en textures hadden mogen steken. Sommige textures lijken wel uit een snes game te komen en ook models als bv cj waarvan je overduidelijk ziet dat er een foto op ze gezicht is geplakt had imho toch wel wat mooier gemogen, dat soort dingen zie je toch al jaaaaren niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:59:
Zo heb nu ook gta: sa. VC kon me eigelijk nooit boeien maar sa vind ik wel leuk. Alleen die camera is echt enorm vervelend, de hele tijd gaat dat ding een andere kant op dan je wil. Ook schieten vind ik behoorlijk crap uitgewerkt, daar hadden ze toch wel wat meer aandacht aan mogen besteden. Vind ook dat ze voor de pc versie wel ietsjes meer werk in de models en textures hadden mogen steken. Sommige textures lijken wel uit een snes game te komen en ook models als bv cj waarvan je overduidelijk ziet dat er een foto op ze gezicht is geplakt had imho toch wel wat mooier gemogen, dat soort dingen zie je toch al jaaaaren niet meer.
1. Er zijn verschillende camera modussen, neem er een die wel bevalt.
2. Schieten is nooit veranderd, daarnaast is het 3rd person, het is geen FPS, daarnaast zijn er skills voor schieten, dus vind je het gek dat je bagger schiet. Goede oplossing is om een bepaald wapen te nemen (mijn voorkeur is een MP5, kan je op een motor gebruiken en zijn er aardig wat te vinden in het spel)
3. Models en textures zijn niet slecht te noemen, Je moet wel even in de opties duiken om de settings aan te passen, de stadaard settings zijn namelijk heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
is ondertussen al 235246 keer beantwoord maar vooruit.
Om dit op te lossen moet je met de hardware acceleration van je soundcard gaan spelen. Verlagen en kijken of de spraak dan nog synchroon loopt met de tekst op je scherm, anders ander settingkje kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
cardinal808 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:07:
[...]
2. Schieten is nooit veranderd, daarnaast is het 3rd person, het is geen FPS, daarnaast zijn er skills voor schieten, dus vind je het gek dat je bagger schiet. Goede oplossing is om een bepaald wapen te nemen (mijn voorkeur is een MP5, kan je op een motor gebruiken en zijn er aardig wat te vinden in het spel)
Schieten is wel wat veranderd, iig. in classic mode (met controller). Vooral het hele manual aim werkt ineens heel anders met controller en daarnaast werkt de auto-aim een stuk minder dan in VC...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ik ben nog maar in het begin van het spel.
net alle opdrachten van S en die van R uitgespeeld
jaja weet niet meer hoe die gasten heten :P

Maar wat ik me afvroeg hoe kwamen jullie in het begin van het spel aan wapens ?

Hoe ik het doe :)
spoiler:
Wat ik doe is met een Gang-homie op een motor gaan zitten, en dan in "Vijandelijk" gebied beetje rondcruisen en andere Gang-Members killen, zodat hun wapens droppen.
iemand nog betere tips ?

PS : vind het best wel storend dat mensen de "Spoiler" tag niet goed gebruiken.
zet a.u.b boven de spoiler waar het betrekking mee heeft.

nee sommige opdrachten wil ik nog niet weten hoe je die moet uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
roy2001 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:11:
Ik ben nog maar in het begin van het spel.
net alle opdrachten van S en die van R uitgespeeld
jaja weet niet meer hoe die gasten heten :P

Maar wat ik me afvroeg hoe kwamen jullie in het begin van het spel aan wapens ?
Micro SMG: Viaduct onder de brug (achter Grove Street)...
9mm: In de achtertuin van Sweet...
Armor: Viaduct onder de brug links (incline op lopen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
HaHa, _/-\o_
Hoezo vervelen hun zich ? 8)7

Maar het stopt midden in 1 missie, is er een vervolg van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
roy2001 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:16:

Jij wil dus het volgende topic openen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Ik heb deze topics een beetje gevolgd maar ik heb iets gevonden wat ik nog nergens verder ben tegengekomen en dat is dit:

Als de Ammu-nation's open zijn kun je op de shooting range 'oefenen' (mini-game), als je echter meteen afbreekt met Enter verdubbelt je munitie voor al je wapens.
Volgens mij is het een ongelimiteerde bug, je kan het zo veel maal doen als je wilt.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey, ik heb het spel inmiddels ook, maar vind de graphics errug vaag. Eigenlijk slechter als in Vice city. De borden langs de weg zijn nieteens leesbaar (alleen als je stil staat). Hoort dit zo, of ligt dit aan mijn driver? Ik gebruik nu de forceware 77.50 beta. Weet iemand of andere drivers beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Crash schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:24:
[...]

Jij wil dus het volgende topic openen? :P
Graag.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
k heb m ook, vind t wel een vet spel. af en to vallen er wel eens wat textures weg die dan pas komen als je er echt langs rijd. verder vind k t ook wel irri dat je je muis mee moet bewegen om 8er je auto/motor/fiets te blijven. k heb t nu zo ingesteld dat je ook met de muis kunt sturen, dan blijft ie er wel achter, maar moet je je muis echt niet aanrake :P k zie ook overal van die tags, maar k heb geen spuitbus meer, kan k die ook nog ergens vinden ?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:32:
k heb m ook, vind t wel een vet spel. af en to vallen er wel eens wat textures weg die dan pas komen als je er echt langs rijd. verder vind k t ook wel irri dat je je muis mee moet bewegen om 8er je auto/motor/fiets te blijven. k heb t nu zo ingesteld dat je ook met de muis kunt sturen, dan blijft ie er wel achter, maar moet je je muis echt niet aanrake :P k zie ook overal van die tags, maar k heb geen spuitbus meer, kan k die ook nog ergens vinden ?
Al het quicksearch vakje gevonden?

In je huis op grove street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:24:
Okey, ik heb het spel inmiddels ook, maar vind de graphics errug vaag. Eigenlijk slechter als in Vice city. De borden langs de weg zijn nieteens leesbaar (alleen als je stil staat). Hoort dit zo, of ligt dit aan mijn driver? Ik gebruik nu de forceware 77.50 beta. Weet iemand of andere drivers beter zijn?
Ik heb dat ook met 71.89 (onder 32 bits versie van WinXP) en 71.84 (onder WinXP64), dus dat zal wel zo horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Zow, vanochtend uitgespeeld :)
Ik ga denk ik weer opnieuw beginnen, alleen dan zonder die paardenrace cheats :)
Eigenlijk niet zo leuk want mij saldo is het hele spel niet onder de 3 miljoen geweest
(lekker lomp in die missie van cathalina waar je haar smeekt dat je het geld nodig hebt, terwijl je 3 miljoen in je broekzak hebt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurelium schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:50:
Zow, vanochtend uitgespeeld :)
Ik ga denk ik weer opnieuw beginnen, alleen dan zonder die paardenrace cheats :)
Eigenlijk niet zo leuk want mij saldo is het hele spel niet onder de 3 miljoen geweest
(lekker lomp in die missie van cathalina waar je haar smeekt dat je het geld nodig hebt, terwijl je 3 miljoen in je broekzak hebt :P)
Zou jij misschien je laatste savegame ergens kunnen oploaden?:) (yousendit.com ofzo), want ik heb die gister per ongeluk overwrite :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mahi
  • Laatst online: 22-09-2020

mahi

God bless GoT

Zo, ik heb dit weekend ook maar eens dit spel in huis gehaald. En ik moet zeggen dat het z'n geld meer dan waard is.

Ondertussen ben ik bij de autorijschool beland, maar daar zit ik al bij de eerste proef muurvast. Blijkbaar heeft GTA:SA problemen met aanduiden van welke toetsen je moet indrukken. Bij de eerste proef (die donut draaien) komt op het scherm dat ik W moet indrukken en inhouden. Maar dat doet niets... W is niet eens aan iets gebonden (ik heb een AZERTY layout waar de W links naast de X ligt). De Z (bij een AZERTY de plaats van de W op een QWERTY) is voor de wandel-bindings gebonden aan vooruit wandelen en voor de voertuig-bindings aan voorover leunen. Als ik daar op druk, dan wijzigt gewoon het camerastandpunt. Pijltje-omhoog is bij mij gas geven voor de voertuig-bindings. Maar als ik daarop druk dan is de proef meteen over (en niet geslaagd).

Kan iemand bij wie die proef wel lukt eens kijken welke toets GTA:SA zegt om in te drukken bij die proef en aan wat die toets in de opties is gebonden? Vooral dat laatste is van belang. Dan kan ik zien welke toets dat bij mij is.

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Aurelium schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 02:02:
[...]

Dat soort shit heb ik ook al regelmatig meegemaakt
Ontzettend veel hoods overgenomen, veel weapon skill etc etc, vervolgens in een onoplettend moment in je rug worden geragd door een lul met een ak-47 die om het gebouwtje was gelopen, in paniek op de vlucht slaan, net veilig weg komen met nog 1% health, dan proberen een save point te bereiken om weer health te krijgen, en dan op 1 meter afstand van je safe point door een hoer met een pistool worden neergeschoten :'( :'(
Laatste gedeelte van spel met de riots dus, vandaar dat die hoer schoot
'Cheaten' jullie allemaal?
Wasted raken is opnieuw loaden ofzo?
Anders zie ik het probleem niet?

Edit: Dit was een van de vele posts met hetzelfde 'idee' ;)

[ Voor 7% gewijzigd door SH4D3H op 15-06-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:07:
[...]

1. Er zijn verschillende camera modussen, neem er een die wel bevalt.
3. Models en textures zijn niet slecht te noemen, Je moet wel even in de opties duiken om de settings aan te passen, de stadaard settings zijn namelijk heel slecht.
Ja maar als je je muis aanraakt staat die camera meteen weer scheef. Ze hadden het schieten en lopen dan beter zoals bij max payne kunnen doen dat werkte lekker maar dit is soms echt vervelend. Settings staan ook allemaal op zijn hoogst maar sommige dingen zien er gewoon heel low poly uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Porno in verborgen code GTA: San Andreas

De Grand Theft Auto serie stond al bekend vanwege al het geweld dat je in de games tegenkomt. Sindskort moeten opvoeders naast geweld ook op hun hoede zijn voor ongecensureerde sex.

Ene Barton Waterduck heeft namelijk verschillende delen van verborgen code in de PC versie van het spel gevonden. Het zou hier gaan om de zogenaamde "girlfriend missions". Waterduck begon met de code te stoeien en ontdekte dat het verborgen script er niet alleen voor zorgde dat je in het huis van je vriendin kon kijken, het was ook mogelijk om een mini-spelletje te spelen. Uiteindelijk was het PatrickW die de ongecensureerde missies wist te unlocken.

Volgens de website San Andreas.net gaat het om echte beelden en is het niet in elkaar geknutseld. Geloof je ze niet, dan kun je via deze link een stevige portie pixel porno bekijken. Tevens kun je op de site ook de betreffende mod downloaden die het rampetampen mogelijk maakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200506/1118828404_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200506/1118830443_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200506/1118830319_0.jpg

Met kleren aan :+

[ Voor 13% gewijzigd door lazrambo op 15-06-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

mahi schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:54:
Zo, ik heb dit weekend ook maar eens dit spel in huis gehaald. En ik moet zeggen dat het z'n geld meer dan waard is.

Ondertussen ben ik bij de autorijschool beland, maar daar zit ik al bij de eerste proef muurvast. Blijkbaar heeft GTA:SA problemen met aanduiden van welke toetsen je moet indrukken. Bij de eerste proef (die donut draaien) komt op het scherm dat ik W moet indrukken en inhouden. Maar dat doet niets... W is niet eens aan iets gebonden (ik heb een AZERTY layout waar de W links naast de X ligt). De Z (bij een AZERTY de plaats van de W op een QWERTY) is voor de wandel-bindings gebonden aan vooruit wandelen en voor de voertuig-bindings aan voorover leunen. Als ik daar op druk, dan wijzigt gewoon het camerastandpunt. Pijltje-omhoog is bij mij gas geven voor de voertuig-bindings. Maar als ik daarop druk dan is de proef meteen over (en niet geslaagd).

Kan iemand bij wie die proef wel lukt eens kijken welke toets GTA:SA zegt om in te drukken bij die proef en aan wat die toets in de opties is gebonden? Vooral dat laatste is van belang. Dan kan ik zien welke toets dat bij mij is.
W is gas geven, en S is remmen.. die moet je tegelijk indrukken en dan linkerpijltje of rechterpijltje indrukken.. dan ga je draaien

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

weet iemand toevallig waar die plaatjes zitten die je ziet bij het laden? Ik vind ze wel stoer om te gebruiken als wallpaper ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Martinique schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:44:
[...]

Maybe eerst even zoeken op dit forum voordat je een vraag steld.

Hier zijn al tig vragen over gesteld... :Z
Dat had ik al gedaan voordat ik poste, mag jij aanwijzen waar het staat in dit topic.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:05:
[...]
Ja maar als je je muis aanraakt staat die camera meteen weer scheef. Ze hadden het schieten en lopen dan beter zoals bij max payne kunnen doen dat werkte lekker maar dit is soms echt vervelend. Settings staan ook allemaal op zijn hoogst maar sommige dingen zien er gewoon heel low poly uit.
Moet je ook met je vingers van de muis afblijven tijdens het rijden en voor schieten een tweede knop instellen. Daarnaast wil ik wel eens een screenshot zien van dat low-poly. Denk je dat er zon grote stad kan worden gemaakt die bomvol polygonen zit en jou computer het ook nog moet trekken :?

Daarnaast is dit geen Max Payne, vergelijk het eens met de vorige delen van GTA en vertel eens wat er zo anders is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mahi schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:54:

Of je past je controls helemaal aan in het Options / Redifine controls menu? Dan kan je gewoon op de toets raggen die jij gekozen hebt. In het spel wordt die toets (of mss de QWERTY variant) dan ook genoemd als je ergens op moet drukken.
Uiterste optie is om ook nog de QWERTY layout op je tobo te pennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Hu9o schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:46:
[...]

Dat had ik al gedaan voordat ik poste, mag jij aanwijzen waar het staat in dit topic.
Zoek een op een woord zoals camera

Of view / chase / cam enz...

Als daar niemand is die het uitlegt dan weet er blijkbaar ook niemand een oplossing voor... _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:52:
[...]

Moet je ook met je vingers van de muis afblijven tijdens het rijden en voor schieten een tweede knop instellen. Daarnaast wil ik wel eens een screenshot zien van dat low-poly. Denk je dat er zon grote stad kan worden gemaakt die bomvol polygonen zit en jou computer het ook nog moet trekken :?

Daarnaast is dit geen Max Payne, vergelijk het eens met de vorige delen van GTA en vertel eens wat er zo anders is?
Low poly zie je overal, huizen, auto's, wapens (zijn niks meer dan rechthoeken met een texture erop) en de characters zien er van dichtbij ook niet uit. Nou speel ik nog met 4x/8x aa/aaf dus dan valt het nog mee. Maar er kunnen echt wel een stuk meer poly's in. HL2 loopt toch ook goed en daar zie je ook veel meer poly's tegelijkertijd.

Vorige gta delen heb ik niet gespeeld (behalve 1 en 2). Maar ik vind dat schieten echt kut. Zit nu in dat sweet's girl mission maar als ik op die ventjes afren en schiet moet ik echt niet denken dat er ook maar 1 kogel raak gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Lt. Marx schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:42:
weet iemand toevallig waar die plaatjes zitten die je ziet bij het laden? Ik vind ze wel stoer om te gebruiken als wallpaper ofzo....
Kijk hier eens, vind je er wel een paar :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

poohbeer schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:03:
spoiler:
hehe, simpel, je komt aan land in de buurt van dat schip dat oost-west ligt. Da's een stukkie militair gebied.. Daar wegblijven. Dus gewoon terug zwemmen van waar je komt of nog makkelijker, gewoon op de wal blijven en je sniper gebruiken voor ie in die boot zit ;)
Bij nader inzien heb ik het minder subtiel opgelost, ik ben op de rand van de wal gaan staan en ik heb de boot met een bazooka overhoop geschoten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
uh dat lowriden, dansen op de muziek lukt me niet. ik weet niet wanneer ik moet drukken, soms druk ik er iets voor dan is het te laat, druk ik er precies op is het te snel, ik snap het niet meer. wanneer moet ik de toetsen in drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

gwystyl schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:53:
[...]

Of je past je controls helemaal aan in het Options / Redifine controls menu? Dan kan je gewoon op de toets raggen die jij gekozen hebt. In het spel wordt die toets (of mss de QWERTY variant) dan ook genoemd als je ergens op moet drukken.
Uiterste optie is om ook nog de QWERTY layout op je tobo te pennen :+
gewoon gas geven (w) en remmen (s) 8)7 tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe duik je invredesnaam, en ga je dieper onder water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thrilled schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:16:
uh dat lowriden, dansen op de muziek lukt me niet. ik weet niet wanneer ik moet drukken, soms druk ik er iets voor dan is het te laat, druk ik er precies op is het te snel, ik snap het niet meer. wanneer moet ik de toetsen in drukken?
Ik drukte steeds op het pijltje in de aangegeven richting op het moment dat de pijl zo'n 80% in de cirkel is. Als je steeds rood commentaar in beeld ziet staan moet je je timing iets aanpassen, maar dat is waarschijnlijk een beetje persoonsafhankelijk..... Ik had zonder moeite iets van 4300 punten, terwijl 2500 nodig is.
Tip: kijk vast naar de volgende pijl, en druk op de pijl in het rondje op het moment dat de volgende pijl het randje van de cirkel raakt (en onthoud die volgende pijl :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Als jullie gaan Schieten.

drukken jullie dan wel eerst C in , zodat hij gehurkt gaat zitten,
je aim is 10000male beter op deze manier, en je kan gemakkelijk naar links en recht rollen,
of achter auto's/muurtjes gaan zitten.

als ik iemand moet killen, hup achter een muurtje gaan zitten met C.. me aim alvast op hoofd hoogte zetten, en rollen BOEM..headshot, met 1 kogel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Jep ik crouch idd ook heel vaak :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Fokkie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:01:
Vraagje, is er iemand die net op de PC zijn storymode heeft uitgespeeld maar nog niet zoveel additional quests heeft gedaan? Zo ver ben ik namelijk op de PS2 en vind het leuk om op de PC verder te spelen. Zou iemand z'n savegame willen delen met mij? O+
Is er niemand zo liev om mij ff een savegame te geven? Iemand die de storymode bijna of helemaal heeft uitgespeeld? Ik wil namelijk gewoon ff lekker cruisen op de pc met AA. Mag hierheen fokke@myrealbox.com

[ Voor 4% gewijzigd door F0kke op 15-06-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
IceStorm schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:06:
[...]

Bij nader inzien heb ik het minder subtiel opgelost, ik ben op de rand van de wal gaan staan en ik heb de boot met een bazooka overhoop geschoten ;).
:} da's het leuke aan GTA:SA, meer dan 1 manier om een probleem op te lossen en allemaal even leuk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hmm, zit nu bij een kut stukje. Ik woon nu ergens in zo'n verlaten schuurtje tussen allemaal hillbillies met tractoren en de enige missie die ik kan doen is bij Catalina (zo heet ze, geloof ik).
Als ik bij haar ben kan ik kiezen uit 4 missies. Maar die eerste bv met die tanker lukt elke keer niet? Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat ik echt honderden km's moet maken als ik mn save game weer load. Save house kopen bij haar is geen optie ivm cashflow problemen.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Dionysos schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:47:
Hmm, zit nu bij een kut stukje. Ik woon nu ergens in zo'n verlaten schuurtje tussen allemaal hillbillies met tractoren en de enige missie die ik kan doen is bij Catalina (zo heet ze, geloof ik).
Als ik bij haar ben kan ik kiezen uit 4 missies. Maar die eerste bv met die tanker lukt elke keer niet? Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat ik echt honderden km's moet maken als ik mn save game weer load. Save house kopen bij haar is geen optie ivm cashflow problemen.

Hoe hebben jullie dat gedaan?
Je hebt daar in de buurt een (gratis) safe house (wooncaravan). Check je map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

lazrambo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:07:
Porno in verborgen code GTA: San Andreas
Is het echt zo moeilijk om de thread door te lezen/zoeken. De helft van alle posts kunnen volgens mij wel getrashed worden omdat ze dubbel zijn.

Ik ben vandaag maar overnieuw begonnen. Ik heb de laatste missie niet gehaald, maar de game is wel zo goed dat ik het een 2e keer wil doen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.