spoiler:
De missie dat je terug moet naar een lokatie uit een eerder GTA spel, is ook wel heel erg dope...
Ben nu bezig met de laatste missies..
meh.
meh.
uh bronze is 3rd place, silver is 2ndNakebod schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:46:
[...]
Met standaard controls: WS enraggen, en dan pijltje links of pijltje rechts erbij, welke kant je opwil
Alleen, je moet overal bronze halen, ik heb voor die 360 93% gehaald, en nog steeds maar een silver medal... Hoe wil ik daar ooit bronze halen dan?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
maybe had je perongeluk een toetsencombinatie ingeramt op je toetsenbordSabbi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:13:
Bizar, zit net lekker te spelen, net op tweede eiland, komt er opeens 'cheat enabled' in beeld te staan... wil die daarna liever niet meer saven, want cheating... wazig.
gwn niet, alleen je hydraulica is belangrijkVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:20:
Ik heb net een loW rider gekregen.
Ik heb 2500euro.
Hoe kan ik hm het beste upgraden>?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
[ Voor 8% gewijzigd door Nap op 14-06-2005 20:31 ]
Tx to: @internetofshit
Kijk, bedankt voor tip. Kan ik ook wat meeBlue2k schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:33:
Woei, net alle vlieglessen op goud gehaald, heeft me wel een uurtje gekost, maar dan heb je ook wat. Vooral die missie met die chopper, dat je al die targets kapot moet schieten en dan landen, ik wist niet dat je 'recht' met de landingsbaan moest eindigen... Heb die missie wel 15x gedaan totdat ik een link legde met position en je draaing. Dacht dat ik niet goed genoeg binnen die rode circel zat...
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik had al zo'n vermoeden dat anderen er gefrusteerd van zouden kunnen worden
[ Voor 17% gewijzigd door stevenP op 14-06-2005 20:45 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ga NIET op de rails er naast rijden, maar daarnaast weer. Dus helemaal aan de buitenkant. Met die tip had ik al helemaal in het begin die gastjes dood.stevenP schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:45:
Heerlijk spel inderdaad!
Alleen de radio... Is een stuk achteruit gegaan, maarja VC is ook amper te evenaren!
Alleen de missie (vrij aan het begin) dat je die 4 gangsters vanaf de motor van een trein moet schieten (die je dus achterna moet rijden) lukt me alsmaar niet, ik houd er steeds 1 over... Iemand tips?
[ Voor 3% gewijzigd door Blue2k op 14-06-2005 20:47 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 20:52 ]
Probeer zover mogelijk aan de rechterkant te rijden. Dan raakt Smoke de 4 gangsters welstevenP schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:45:
Heerlijk spel inderdaad!
Alleen de radio... Is een stuk achteruit gegaan, maarja VC is ook amper te evenaren!
Alleen de missie (vrij aan het begin) dat je die 4 gangsters vanaf de motor van een trein moet schieten (die je dus achterna moet rijden) lukt me alsmaar niet, ik houd er steeds 1 over... Iemand tips?
Dat heb ik ook.. radeon 9k proVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:46:
Zijner trouwens nog meer mensen die als ze in het platteland rijden de wg in de verte als een soort zwart vlak zien?
Heb een 9800pro en draai ht spel op 1024 very high en 1 AA in het optie menu.
komt dit door voerverhitting of te ver ovreklokke![]()
BTW heb catalyst 5.6
http://img298.echo.cx/my.php?image=gta2gk.jpg
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Dat heb ik niet, 9800 prokrvabo schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:55:
[...]
Dat heb ik ook.. radeon 9k pro
Ik zou ook niet weten hoe het komt, maar @ medium op 800x600x32 zonder AA, heb ik het nog..
Hmm thx, dat wist ik niet, even proberen
[ Voor 28% gewijzigd door witchdoc op 14-06-2005 21:05 ]
Danke! Hij is gelukt! Nu die lowrider missie nog...Blue2k schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:46:
[...]
Ga NIET op de rails er naast rijden, maar daarnaast weer. Dus helemaal aan de buitenkant. Met die tip had ik al helemaal in het begin die gastjes dood.
[ Voor 29% gewijzigd door stevenP op 14-06-2005 21:23 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
[ Voor 46% gewijzigd door Blue2k op 14-06-2005 21:26 ]
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Die heb ik gehaald door net wat later te drukken als dat je denkt dat je moet drukken voor je gevoel. Ik heb het spel Amplitude uitgespeeld (alleen van dat soort dingen) dus ik had wat ervaring-roberth- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:22:
Ik ben op het punt dat ik alleen de lowrider missie nog moet spelen. Rest van de missies gedaan... Het hoppen lukt me maar niet.
mijn filmpjes? gewoon divx normaal.DeRCT13 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:07:
welke codec heb ik daarvoor nodig:?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Fraps is een handig programma daarvoor.Hu9o schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:32:
Hoe kun je zien hoeveel fps je haalt?
Draw distance hoger zetten?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:46:
Zijner trouwens nog meer mensen die als ze in het platteland rijden de wg in de verte als een soort zwart vlak zien?
Heb een 9800pro en draai ht spel op 1024 very high en 1 AA in het optie menu.
komt dit door voerverhitting of te ver ovreklokke![]()
BTW heb catalyst 5.6
http://img298.echo.cx/my.php?image=gta2gk.jpg
[ Voor 56% gewijzigd door Viper7 op 14-06-2005 21:37 ]
Krijg je na een bepaalde missie had ik gehoord..Blue2k schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:31:
Nu heb ik nog een vraagIk zag ergens op een screenshot een straaljager staan bij je vliegveld, wanneer krijg je die? Heb alle vlieglessen goud, maar kreeg alleen uhm, iets met wieken
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Jawel, met Q en E.eX0duS schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:53:
Mag niet op het vliegveld, dus maar over het hokje geklommen.
Staat dus ook een jet, alleen die staat niet richting startbaan.. en sturen gaat niet als een vliegtuig stil staat (of wel).
Als je goed kijkt zie je de slip lijn van de "instructeur" nog op de grond. Probeer die zo goed mogelijk te volgen.Absolut schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:07:
Zou iemand me kunnen helpen? Ik ben het autorijbewijs aan het doen en heb voor alles al goud gehaald, enkel bij 'the 90' lukt het me niet. Ik slaag er nooit in om de auto correct in het gat te parkeren en heb 1 keer met veel geluk eens 99% gehaald.
Ik heb de vorige 2 uur zitten proberen en proberen, maar het lukt gewoonweg niet.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Been there, done thatChester schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:09:
[...]
Als je goed kijkt zie je de slip lijn van de "instructeur" nog op de grond. Probeer die zo goed mogelijk te volgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Absolut op 14-06-2005 22:11 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Aunt bunny is coming to get me!
Verwijderd
Goede vraagVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:18:
wat krijg je eigelijk als je alles goud haalt?
met wat? bike school? auto school?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:18:
wat krijg je eigelijk als je alles goud haalt?
[ Voor 9% gewijzigd door Marrruuuk op 14-06-2005 22:21 ]
Verwijderd
omg
npiH8 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:23:
[...]
omghow very stupid of me. simpel. hahaha. ben ik eindelijk van die bitch af zeg. wat een zeur! thnx!
Verwijderd
Verwijderd
Boven de No Fly zone richting Las Venturas (3e stad)Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:31:
een vraagje.
waar kun je ergens een vlieg brefet halen?
dan hoef ik niet elke keer over het muurtje:P
GTA3 had ook geen Tommy? Dus GTA3 is ook geen GTA?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:31:
Tommy is weg....ik heb niets tegen negers maar tommy = gta.
Marrruuuk schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:36:
[...]
Boven de No Fly zone richting Las Venturas (3e stad)
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Ik neem aan dat hij gwn zn licentie bedoeld? die school waar je hem kan halen, ligt ten noorden (boven) de no fly zone ten westen van las venturasAbsolut schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:39:
[...]
![]()
![]()
LOL
Ja, dat is de 1ste proef.
Als 2de test moet proberen om je parachute zo laat mogelijk open te doen nadat ze je neergeschoten hebben
Verwijderd
Ieder zijn mening, maar tommy is niet gelijk aan GTA, je kan niet werelden blijven maken met 1 personage (trouwes tommy is toch enkel Vice city?) En dan zou het niet eens lukken om vice city en GTA3 te laten kloppen in de tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:31:
Ik vind um veel te zwaar voor wat je ziet... hetzelfde princype gehandhaafd qua gameplay...
als je in je huis boven eventjes die camera pakt dan kun je daar ook plaatjes mee schietenGame-Freak schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:47:
ff een hele rare vraag hoor, maar is er in San Andreas niet gewoon een knop waarmee hij je screenshots op kan slaan?
Anders moet ik ff fraps gaan gebruiken...
Tommy is er in beideVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:43:
[...]
Ieder zijn mening, maar tommy is niet gelijk aan GTA, je kan niet werelden blijven maken met 1 personage (trouwes tommy is toch enkel Vice city?) En dan zou het niet eens lukken om vice city en GTA3 te laten kloppen in de tijd.
[ Voor 32% gewijzigd door TwistedAnimator op 14-06-2005 23:17 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Printscreen werkt hiero gewoon horGame-Freak schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:47:
ff een hele rare vraag hoor, maar is er in San Andreas niet gewoon een knop waarmee hij je screenshots op kan slaan?
Anders moet ik ff fraps gaan gebruiken...
dat gebeurd als je alt tabbed tijdens of net voor het ladenstevenP schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:16:
[...]
Danke! Hij is gelukt! Nu die lowrider missie nog...
Wow, na wat alt-tab werk richting IRC zag mijn SA er zo uit:
[afbeelding]
En ja, hij heeft het altijd vlekkenloos gedaan
[ Voor 17% gewijzigd door Blue2k op 14-06-2005 23:11 ]
Ik was in het begin ook wat sceptisch, maar nu in verder in San Fiero ben, ben ik verkocht.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:31:
Ik heb san andreas ook ff gespeeld en ik ben er niet echt over te spreken.
Aangezien mijn mening niet een topic waard is zet ik hem maar hier neer.
De reden dat ik dit vind is hetvolgende:
The GFX stammen uit GTA 3 er worden heel sporadisch grafisch dingen verbeterd, de lichten op je auto zien er bijvoorbeeld einderlijk fatsoenlijk uit.
En dan heb je nog wat refecties en schaduwen die ze er bij hebben gedaan maar het ziet er nogsteeds uit als GTA 3 imho.
Ik vind um veel te zwaar voor wat je ziet... En bovendien word weer hetzelfde princype gehandhaafd qua gameplay.
Ik zal um uiteraard wel uitspelen zoals ik met iedere GTA doe maar ik vind het een tegenvaller.
Ik had veel meer nieuwe dingen verwacht.
[ Voor 19% gewijzigd door TepelStreeltje op 14-06-2005 23:20 ]
Battle.net Spud#2543
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
[ Voor 80% gewijzigd door dinges op 14-06-2005 23:27 ]
PSN: Houtvlot
Maar slaat SA dan die screenshots op?? Welke dir??
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Onze held uit GTA3 komt niet uit VC, en hij heet geen Tommy. Naja, hij heeft gewoon geen naam.SH4D3H schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:58:
[...]
Tommy is er in beide
VC speelt zich 10(?) jaar eerder af dan GTA3.
Over welk ding heb je het nou?iH8 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:51:
ik kwam wat tegen; http://members.chello.nl/p.verhoeven01/gta-sa.jpg. maar ik heb geen mogelijk om er maar bij te kunnen komen. ben er al ff meebezigwtf is dat voor ding?
Da's een parachute... kun je gewoon naartoe lopen..iH8 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:51:
ik kwam wat tegen; http://members.chello.nl/p.verhoeven01/gta-sa.jpg. maar ik heb geen mogelijk om er maar bij te kunnen komen. ben er al ff meebezigwtf is dat voor ding?
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Verwijderd
Incorrect. Zo noemt Maria hem in de eerste missie van Salvatore van GTA3. Hij heet eigenlijk ClaudeVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:01:
Jawel. Hij heeft Fido.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 00:10 ]
ClaudeVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:01:
Jawel. Hij heeft Fido.
Signature
over dat ding op de brug, boven op de pilaar. volgens jules een chute. dat ga'k testen
Je vaart waarschijnlijk naar de derde stad.. Je moet ff op de map in het menu kijken waar je heen moet varen.IceStorm schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:33:
ARGH!!
spoiler:Ik heb nu precies 4x de missie "Pier 69" gedaan. Gaat op zich prima (eigenlijk vrij simpel zelfs) maar elke keer als ik Ryder afmaak in de bootachtervolging moet ik terugvaren en kom ik (blijkbaar) ergens waar ik nog niet mag komen. Gevolg, 4 sterren terwijl ik in een boot zit. Oftewel, ik word afgeknalt voordat ik een auto bij een pay 'n spray heb gebracht.
Iemand nog een briljante tip of moet ik gewoon goed uitkijken?
Ik ga er morgen mee bezig. heb de missie al 2 keer geprobeert... 2e keer bijna....TwistedAnimator schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:04:
iemand die missie "Freefall" al gedaan?
spoiler:waarbij je met je vliegtuig in een cirkel moet vliegen die boven een jet hangt voor ze het eiland bereiken? missie noemt "Freefall", heb al vanalles geprobeerd, als ik hoger zit en die vliegt me voorbij kan ik die gewoon niet inhalen door te dalen, als ik draai op voorhand om zo te verminderen van snelheid en lichtjes aan dichter ga dan draait die gewoon weg, is echt hopeloos
iemand die me eens zou willen helpen met men savegame? alvast erg bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Pikkemans op 15-06-2005 00:24 . Reden: spoiler invoegen leek me wel handig ]
Verwijderd
Als je terug vaart moet je gewoon effe op je map kijken en niet in de buurt komen van airport, ik had het de 1e keer ook, en 2e keer gewoon weggebleven van die airport, toen had ik nergens last van.IceStorm schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:33:
ARGH!!
spoiler:Ik heb nu precies 4x de missie "Pier 69" gedaan. Gaat op zich prima (eigenlijk vrij simpel zelfs) maar elke keer als ik Ryder afmaak in de bootachtervolging moet ik terugvaren en kom ik (blijkbaar) ergens waar ik nog niet mag komen. Gevolg, 4 sterren terwijl ik in een boot zit. Oftewel, ik word afgeknalt voordat ik een auto bij een pay 'n spray heb gebracht.
Iemand nog een briljante tip of moet ik gewoon goed uitkijken?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Nadat je positief antwoord zegt ze nog iets. Nu moet je weer positief antwoorden. (Tis idd een beetje verwarrend omdat er geen pop-upje komt dat je moet reageren).jdiezrequejo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:30:
hmm vreemd, ik ben nu zeg maar bij die dans missie op het strand.
Ik antwoord positief, maar ik zie niks onderaan welke richting ik moet in drukken... Als ik dan weg loop komt er daarna weer een cirkeltje bij die dame bij die van te staan. Ga ik er weer in staan, en antwoord ik weer positief gebeurd er weer niks...
Moet je eerst danslessen nemen ofzo voordat je iets kunt doen bij deze missie?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Aaaaahh hoe stom van mijChester schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:32:
[...]
Nadat je positief antwoord zegt ze nog iets. Nu moet je weer positief antwoorden. (Tis idd een beetje verwarrend omdat er geen pop-upje komt dat je moet reageren).
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Vraag ik me ook af..Pandemic schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:22:
T is al zo vaak voorbijgekomen en daarom ook ommogelijk om te zoeken omdat je 300 replys moet gaan doorlezen:
Waar is de drive school voor motoren ?
En leer je parachute springen bij het vliegveld in de 3de stad ? Of kan het al in de 2de stad ?
drive school motoren weet ik wel waar zit. maar hoe ik moet uitleggen is punt 2..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq