[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part8)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.458 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

spoiler:
De missie dat je terug moet naar een lokatie uit een eerder GTA spel, is ook wel heel erg dope...

Ben nu bezig met de laatste missies.. :D... Wat me een paar maanden heeft gekost op de playstation, doe ik met de pc versie in een paar dagen... Maar toch blijft het een heerlijk spel, en ook wel leuk om de verhaallijn weer te volgen...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

Bizar, zit net lekker te spelen, net op tweede eiland, komt er opeens 'cheat enabled' in beeld te staan... wil die daarna liever niet meer saven, want cheating... wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

Nakebod schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:46:
[...]

Met standaard controls: WS enraggen, en dan pijltje links of pijltje rechts erbij, welke kant je opwil :P
Alleen, je moet overal bronze halen, ik heb voor die 360 93% gehaald, en nog steeds maar een silver medal... Hoe wil ik daar ooit bronze halen dan?
uh bronze is 3rd place, silver is 2nd :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:27

FlashBang

Hoi.

Sabbi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:13:
Bizar, zit net lekker te spelen, net op tweede eiland, komt er opeens 'cheat enabled' in beeld te staan... wil die daarna liever niet meer saven, want cheating... wazig.
maybe had je perongeluk een toetsencombinatie ingeramt op je toetsenbord :) veel cheats zijn random letters achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een loW rider gekregen.
Ik heb 2500euro.
Hoe kan ik hm het beste upgraden>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:20:
Ik heb net een loW rider gekregen.
Ik heb 2500euro.
Hoe kan ik hm het beste upgraden>?
gwn niet, alleen je hydraulica is belangrijk :P Zonde van je geld man

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt beter een snelle bak pimpen, met NOS/Nitro enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Oh shit zeg, wat is dit gaaf. Ik heb m'n hele middag verkloot (nou ja, verkloot) door GTA :S.
Het is gewoon zó verslavend, niet te filmen. missies op het platteland, bankovervalletjes, straatracen, racen in het stadion
spoiler:
(10000 winnen en dan met een monstertruck voor de deur :) )
, huizen kopen, beetje rondcruisen, fietsen, motorrijden, en wat ik écht gaaf vind is trucker zijn, gewoon een beetje rijden met je aanhangertje met de vlam in de pijp :). Ik kan er gewoon neit over uit hóe geslaagd dit spel is geworden. In de vakantie draai ik zekerste weten overuren.

[ Voor 8% gewijzigd door Nap op 14-06-2005 20:31 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Woei, net alle vlieglessen op goud gehaald, heeft me wel een uurtje gekost, maar dan heb je ook wat. Vooral die missie met die chopper, dat je al die targets kapot moet schieten en dan landen, ik wist niet dat je 'recht' met de landingsbaan moest eindigen... Heb die missie wel 15x gedaan totdat ik een link legde met position en je draaing. Dacht dat ik niet goed genoeg binnen die rode circel zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Blue2k schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:33:
Woei, net alle vlieglessen op goud gehaald, heeft me wel een uurtje gekost, maar dan heb je ook wat. Vooral die missie met die chopper, dat je al die targets kapot moet schieten en dan landen, ik wist niet dat je 'recht' met de landingsbaan moest eindigen... Heb die missie wel 15x gedaan totdat ik een link legde met position en je draaing. Dacht dat ik niet goed genoeg binnen die rode circel zat...
Kijk, bedankt voor tip. Kan ik ook wat mee :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
R-B schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:38:
[...]

Kijk, bedankt voor tip. Kan ik ook wat mee :D
Ik had al zo'n vermoeden dat anderen er gefrusteerd van zouden kunnen worden ;) Daarom hier maar even neer gegooid. Het geldt btw voor alle vlieglessen waar je moet landen, zorg dat je vliegtuig recht op de landingsbaan eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
Heerlijk spel inderdaad!

Alleen de radio... Is een stuk achteruit gegaan, maarja VC is ook amper te evenaren!

Alleen de missie (vrij aan het begin) dat je die 4 gangsters vanaf de motor van een trein moet schieten (die je dus achterna moet rijden) lukt me alsmaar niet, ik houd er steeds 1 over... Iemand tips?

[ Voor 17% gewijzigd door stevenP op 14-06-2005 20:45 ]

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
stevenP schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:45:
Heerlijk spel inderdaad!

Alleen de radio... Is een stuk achteruit gegaan, maarja VC is ook amper te evenaren!

Alleen de missie (vrij aan het begin) dat je die 4 gangsters vanaf de motor van een trein moet schieten (die je dus achterna moet rijden) lukt me alsmaar niet, ik houd er steeds 1 over... Iemand tips?
Ga NIET op de rails er naast rijden, maar daarnaast weer. Dus helemaal aan de buitenkant. Met die tip had ik al helemaal in het begin die gastjes dood.

[ Voor 3% gewijzigd door Blue2k op 14-06-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijner trouwens nog meer mensen die als ze in het platteland rijden de wg in de verte als een soort zwart vlak zien?
Heb een 9800pro en draai ht spel op 1024 very high en 1 AA in het optie menu.
komt dit door voerverhitting of te ver ovreklokke :?
BTW heb catalyst 5.6

http://img298.echo.cx/my.php?image=gta2gk.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
stevenP schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:45:
Heerlijk spel inderdaad!

Probeer zover mogelijk aan de rechterkant te rijden. Dan raakt Smoke de 4 gangsters wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:46:
Zijner trouwens nog meer mensen die als ze in het platteland rijden de wg in de verte als een soort zwart vlak zien?
BTW heb catalyst 5.6

Dat heb ik ook.. radeon 9k pro ;)

Ik zou ook niet weten hoe het komt, maar @ medium op 800x600x32 zonder AA, heb ik het nog..

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
filmpje (11MB)
spoiler:
http://www.pricewatch.be/images/gta-sa/air_battle.avi
Puur toeval dat'k een scherpe bocht nam bij die eerste raket, was al tijdje voorbij die no fly zone dus verwachte niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
heb net even bij de FRS een game guide gekocht van GTA San Andreas.
Echt een dik boek waar echt ALLES instaat wat je wil weten over het spel. Ook alle lokaties van de tags en oysters etc, en natuurlijk de maps. Nu weet ik zeker dat ik alles uit het spel ga halen wat erin zit. Was 11,99 echt een aanrader..

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
krvabo schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:55:
[...]

Dat heb ik ook.. radeon 9k pro ;)

Ik zou ook niet weten hoe het komt, maar @ medium op 800x600x32 zonder AA, heb ik het nog..
Dat heb ik niet, 9800 pro ;) 1024, alles high, 1x AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou die dansmissies vond ik zo simpel, dat durf ik wel aan om een savegame iets verder te helpen ;)

--> IceStorm@tweakers.net
R-B schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:49:
spoiler:
Naar ammo shop gaan en daar die challenge doen ;)
Hmm thx, dat wist ik niet, even proberen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
A-Team busje doet ook weer mee. ;)
B.A. gaat wel boos zijn als ie ziet hoe'k met z'n busje omga :+
http://www.pricewatch.be/images/gta-sa/a-team_van.avi

[ Voor 28% gewijzigd door witchdoc op 14-06-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
welke codec heb ik daarvoor nodig:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
wel klote ja die besturing weet ook echt niet hoe ik de knoppen had ingesteld bij vice city.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
Blue2k schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:46:
[...]

Ga NIET op de rails er naast rijden, maar daarnaast weer. Dus helemaal aan de buitenkant. Met die tip had ik al helemaal in het begin die gastjes dood.
Danke! Hij is gelukt! Nu die lowrider missie nog... :r

Wow, na wat alt-tab werk richting IRC zag mijn SA er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img221.echo.cx/img221/6257/foutje6mk.th.png
En ja, hij heeft het altijd vlekkenloos gedaan :+

[ Voor 29% gewijzigd door stevenP op 14-06-2005 21:23 ]

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
En nog een hint voor die vliegmissies.. Gebruik 1st person voor bepaalde delen van missies, door die hoops vliegen is soms 1st person makkelijker, alleen landen zou ik in 3rd person doen. Met die chopper geldt hetzelfde, 1st person view is 20x makkelijker vliegen dan 3rd person, behalve het landen, anders weet je niet of je precies recht staat ;) Voor de mensen die goud willen halen that is.

en de vliegles met parachute, gelijk vanaf het begin W indrukken (naar voren), vrij lang wachten met parachute openen, en in 1 x landen. Dus niet uitmikken met S (naar achteren) maar precies op het juiste moment S drukken en plof, midden in die cirkel. Ga je prutsen met S dan zit je al buiten de gold tijd. Als het goed is en je bent ver genoeg naar voren gegaan voor het openen van de parachute, en je opent op het juiste moment je parachute kun je in 1 keer landen.

[ Voor 46% gewijzigd door Blue2k op 14-06-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:13
Ik ben op het punt dat ik alleen de lowrider missie nog moet spelen. Rest van de missies gedaan... Het hoppen lukt me maar niet. 8)7

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
-roberth- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:22:
Ik ben op het punt dat ik alleen de lowrider missie nog moet spelen. Rest van de missies gedaan... Het hoppen lukt me maar niet. 8)7
Die heb ik gehaald door net wat later te drukken als dat je denkt dat je moet drukken voor je gevoel. Ik heb het spel Amplitude uitgespeeld (alleen van dat soort dingen) dus ik had wat ervaring ;) Maar ik merkte wel dat ik elke keer te vroeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
DeRCT13 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:07:
welke codec heb ik daarvoor nodig:?
mijn filmpjes? gewoon divx normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Nu heb ik nog een vraag :) Ik zag ergens op een screenshot een straaljager staan bij je vliegveld, wanneer krijg je die? Heb alle vlieglessen goud, maar kreeg alleen uhm, iets met wieken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

Hoe kun je zien hoeveel fps je haalt?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Laatst online: 21-07 20:15
Hu9o schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:32:
Hoe kun je zien hoeveel fps je haalt?
Fraps is een handig programma daarvoor.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:46:
BTW heb catalyst 5.6

Draw distance hoger zetten? :?

[ Voor 56% gewijzigd door Viper7 op 14-06-2005 21:37 ]

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Blue2k schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:31:
Nu heb ik nog een vraag :) Ik zag ergens op een screenshot een straaljager staan bij je vliegveld, wanneer krijg je die? Heb alle vlieglessen goud, maar kreeg alleen uhm, iets met wieken :)
Krijg je na een bepaalde missie had ik gehoord.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:25
Ik heb het al meer gelezen maar K-Rose is echt een goede zender! Ik weet niet waar ik precies ben in het spel, heb net de laatste missie van 4 gedaan met die griet. Moet je 4 dingen overvallen voor geld, en 4 x gaat het mis :9

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb een vage bug ontdekt met betrekking tot de trein. Ik ben op Unity Station in de trein gestapt en dan kun je de treinrit skippen tot het volgende station. Na Unity Station komt Market Station en ik dat stuk weer overslaan om meteen in San Fiero aan te komen, stopt de trein echter weer op Union Station. Ik probeer het opnieuw zonder te skippen en zie zelfs de trein het station van San Fierro binnenrijden, maar zodra ik uitstap bevind ik me weer op Unity Station in Los Santos. 8)7

Dit was overigens direct na de missie:

spoiler:
Snail Trail

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Mag niet op het vliegveld, dus maar over het hokje geklommen.
Staat dus ook een jet, alleen die staat niet richting startbaan.. en sturen gaat niet als een vliegtuig stil staat (of wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:53:
Mag niet op het vliegveld, dus maar over het hokje geklommen.
Staat dus ook een jet, alleen die staat niet richting startbaan.. en sturen gaat niet als een vliegtuig stil staat (of wel).
Jawel, met Q en E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 17:58
Zou iemand me kunnen helpen? Ik ben het autorijbewijs aan het doen en heb voor alles al goud gehaald, enkel bij 'the 90' lukt het me niet. Ik slaag er nooit in om de auto correct in het gat te parkeren en heb 1 keer met veel geluk eens 99% gehaald.
Ik heb de vorige 2 uur zitten proberen en proberen, maar het lukt gewoonweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Absolut schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:07:
Zou iemand me kunnen helpen? Ik ben het autorijbewijs aan het doen en heb voor alles al goud gehaald, enkel bij 'the 90' lukt het me niet. Ik slaag er nooit in om de auto correct in het gat te parkeren en heb 1 keer met veel geluk eens 99% gehaald.
Ik heb de vorige 2 uur zitten proberen en proberen, maar het lukt gewoonweg niet.
Als je goed kijkt zie je de slip lijn van de "instructeur" nog op de grond. Probeer die zo goed mogelijk te volgen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Nou, zojuist maar 's die beach dance missie gedaan waarover zoveel mensen klagen. Voila, de eerste keer meteen gehaald met 4370 punten. Terwijl je minimaal 2500 moet halen.

Ik snap niet wat hier zo moeilijk aan is.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Chester schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:09:
[...]

Als je goed kijkt zie je de slip lijn van de "instructeur" nog op de grond. Probeer die zo goed mogelijk te volgen.
Been there, done that :'(

EDIT: Wil jij het anders eens proberen? :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Absolut op 14-06-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
spoiler:
Ik zag trouwens net dat er een M4 ligt op het vliegveld in de eerste stad. Hij ligt tussen die grote gele blokken aan het einde van de landingsbaan.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ik zit hier met een heel stom ding te kijken. ik ben met die catalina de roversmissies aan het doen. nu ben ik met die bankoverval bezig, daar moet ik die medewerkers onder schot houden, iets wat dus altijd mislukt. dan mag ik die machines opblazen. zou geen probleem zijn op zich behalve dat die doos pal naast 1 van die machines blijft staan. catalina dead. mission failed. ze loopt niet mee. gaat niet aan de kant of niets. hoe blaas ik die shit op zonder haar te raken? iemand hints of tips of zo? doe ik iets fout?

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:20

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

gebruik je shotgun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Goede tip voor geld en ammo snel te krijgen:

Als je éénmaal gangs aan kunt pakken, doe dat dan :) Crouchen, RMB en op een hoekje wat campen :D Dan heb je snel veel geld en een berg ammo voor SMG, AK, pistol en shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vetjes .. in de regen en hagel en storm .. met die nogwat-900 bike volgas door san fierro .. echt big air. en dan in mid-air superclose langs een gangster springen en 'm z'n coke afhandig maken 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat krijg je eigelijk als je alles goud haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:18:
Goede vraag :)
Bij silver krijg je een bullet en bij bronze een super gt. Deze staan voor de rijschool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:18:
met wat? bike school? auto school?
edit: met auto school een HotKnife

[ Voor 9% gewijzigd door Marrruuuk op 14-06-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg bij de bikerschool de "180" niet met goud, volgens mij komt het omdat ik niet goed rem op het laatst in dat vakje, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

omg :o how very stupid of me. simpel. hahaha. ben ik eindelijk van die bitch af zeg. wat een zeur! thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

iH8 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:23:
[...]

omg :o how very stupid of me. simpel. hahaha. ben ik eindelijk van die bitch af zeg. wat een zeur! thnx!
np :D kostte mij ook een aantal missies voor ik daar achter kwam hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Zou er niemand 'the 90' willen doen voor mij en gold halen? Ik begin echt wanhopig te worden van al dat geprobeer waarvan de helft mislukt.

Plz PM / mail me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb san andreas ook ff gespeeld en ik ben er niet echt over te spreken.
Aangezien mijn mening niet een topic waard is zet ik hem maar hier neer.
De reden dat ik dit vind is hetvolgende:
The GFX stammen uit GTA 3 er worden heel sporadisch grafisch dingen verbeterd, de lichten op je auto zien er bijvoorbeeld einderlijk fatsoenlijk uit.
En dan heb je nog wat refecties en schaduwen die ze er bij hebben gedaan maar het ziet er nogsteeds uit als GTA 3 imho.
Tommy is weg....ik heb niets tegen negers maar tommy = gta.
Ik vind um veel te zwaar voor wat je ziet... En bovendien word weer hetzelfde princype gehandhaafd qua gameplay.
Ik zal um uiteraard wel uitspelen zoals ik met iedere GTA doe maar ik vind het een tegenvaller.
Ik had veel meer nieuwe dingen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje.
waar kun je ergens een vlieg brefet halen?
dan hoef ik niet elke keer over het muurtje:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:31:
een vraagje.
waar kun je ergens een vlieg brefet halen?
dan hoef ik niet elke keer over het muurtje:P
Boven de No Fly zone richting Las Venturas (3e stad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

GTA3 had ook geen Tommy? Dus GTA3 is ook geen GTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Marrruuuk schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:36:
[...]

Boven de No Fly zone richting Las Venturas (3e stad)
:D :D :D LOL
Ja, dat is de 1ste proef.

Als 2de test moet proberen om je parachute zo laat mogelijk open te doen nadat ze je neergeschoten hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmmmm...ken niet wachten totdat ik hem zelf op de PC heb. 'k heb hem op de PS2 al helemaal uitgespeeld, maar op de PC lijkt me het ook vet lache! :*).

'k Heb het spel al sinds de 10e :X, maar moet wachten tot de 24e >:) ; ff nieuwe videokaart kopen - Voodoo 3 schiet niet echt op :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Absolut schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:39:
[...]

:D :D :D LOL
Ja, dat is de 1ste proef.

Als 2de test moet proberen om je parachute zo laat mogelijk open te doen nadat ze je neergeschoten hebben :+
Ik neem aan dat hij gwn zn licentie bedoeld? die school waar je hem kan halen, ligt ten noorden (boven) de no fly zone ten westen van las venturas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind um veel te zwaar voor wat je ziet... hetzelfde princype gehandhaafd qua gameplay...
Ieder zijn mening, maar tommy is niet gelijk aan GTA, je kan niet werelden blijven maken met 1 personage (trouwes tommy is toch enkel Vice city?) En dan zou het niet eens lukken om vice city en GTA3 te laten kloppen in de tijd.

Het gameplay principe van GTA is juist zijn troef, wat het uniek maakt dus je moet wel gek zijn om dat te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 00:08
ff een hele rare vraag hoor, maar is er in San Andreas niet gewoon een knop waarmee hij je screenshots op kan slaan?

Anders moet ik ff fraps gaan gebruiken...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Game-Freak schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:47:
ff een hele rare vraag hoor, maar is er in San Andreas niet gewoon een knop waarmee hij je screenshots op kan slaan?

als je in je huis boven eventjes die camera pakt dan kun je daar ook plaatjes mee schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:43:
[...]

Ieder zijn mening, maar tommy is niet gelijk aan GTA, je kan niet werelden blijven maken met 1 personage (trouwes tommy is toch enkel Vice city?) En dan zou het niet eens lukken om vice city en GTA3 te laten kloppen in de tijd.
Tommy is er in beide ;)
VC speelt zich 10(?) jaar eerder af dan GTA3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn respect opschroef? Heb al een mooie kapsel, musce @ hoogst, kettingen, puike kleding. Heb ook altijd stuk of 4 gangmembers bij me maar krijg respectrate niet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

iemand die missie "Freefall" al gedaan?

spoiler:
waarbij je met je vliegtuig in een cirkel moet vliegen die boven een jet hangt voor ze het eiland bereiken? missie noemt "Freefall", heb al vanalles geprobeerd, als ik hoger zit en die vliegt me voorbij kan ik die gewoon niet inhalen door te dalen, als ik draai op voorhand om zo te verminderen van snelheid en lichtjes aan dichter ga dan draait die gewoon weg, is echt hopeloos ;(

iemand die me eens zou willen helpen met men savegame? alvast erg bedankt! _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door TwistedAnimator op 14-06-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Respect gaat omhoog door missies te doen en door grafitti te sprayen :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:40
Game-Freak schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:47:

Printscreen werkt hiero gewoon hor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 09-09 18:35
stevenP schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:16:
[...]

Danke! Hij is gelukt! Nu die lowrider missie nog... :r

Wow, na wat alt-tab werk richting IRC zag mijn SA er zo uit:
[afbeelding]
En ja, hij heeft het altijd vlekkenloos gedaan :+
dat gebeurd als je alt tabbed tijdens of net voor het laden :) das altans het enige moment dat het bij mij kan voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Ik snap echt niet dat mensen vice city boven San Andreas verkiezen... Het komt een beetje traag op gang misschien, omdat je vice city gewend bent. Maar als je eenmaal in San Fierro zit is het al zooo veel beter dan Vice City, en als je Las Venturas hebt vrijgespeeld en je hebt je vliegveld is het gewoon schitterend. Ik vermaak me prima zonder missies, ik ben een half uur bezig geweest met vliegen naar alle airports in verschillende vliegtuigen. En als je alles gold hebt met vlieglessen krijg je een leuk speeltje waar je je ook aardig mee kunt vermaken >:)

Het enige waar ik een hekel aan heb zijn missies op tijd, maar dat geldt voor elk spel eigenlijk. Heb gelukkig nog nooit last gehad van die tijdslimiet, meestal heb ik wel en flink aantal seconden/minuten over.

[ Voor 17% gewijzigd door Blue2k op 14-06-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar toen niet echt antwoord op gekregen. Ik heb Gta dus Gewoon origneel besteld via internet, alles werkt ook perfect, alleen hoor ik niet mijn autogeluid als ik in de auto zit en omgevings geluid ook niet echt. Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, want is soms toch wel jammer zonder dat leuke geluid van de autos etc. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 11:26

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik heb san andreas ook ff gespeeld en ik ben er niet echt over te spreken.
Aangezien mijn mening niet een topic waard is zet ik hem maar hier neer.
De reden dat ik dit vind is hetvolgende:
The GFX stammen uit GTA 3 er worden heel sporadisch grafisch dingen verbeterd, de lichten op je auto zien er bijvoorbeeld einderlijk fatsoenlijk uit.
En dan heb je nog wat refecties en schaduwen die ze er bij hebben gedaan maar het ziet er nogsteeds uit als GTA 3 imho.
Ik vind um veel te zwaar voor wat je ziet... En bovendien word weer hetzelfde princype gehandhaafd qua gameplay.
Ik zal um uiteraard wel uitspelen zoals ik met iedere GTA doe maar ik vind het een tegenvaller.
Ik had veel meer nieuwe dingen verwacht.
Ik was in het begin ook wat sceptisch, maar nu in verder in San Fiero ben, ben ik verkocht.
Die missies van Catalina, die van die Pimp (die eerste, met dat hoertje, die opmerkingen vanuit de limo) zowiezo, alle kleine subtiele geintjes die er in zitten, GENIAAL!
echt, SUPER verzorgt weer!!! ik lach me dikwijls helemaal kapot!

Vice City had zeker zen charme door het hele italiaanse/maffia gebeuren.
Maar het neger/gang/rap/ghetto gevoel heeft ook zeker zen charmes!
tis gewoon ff in komen

Geld is wel een probleem, had een mooi voorraadje gemaakt, maar heb zooitje property gekocht en ben nu blut :P (ook zon MP5 kopen kost veel :X )

Denk dat ik toch maares naar de paarden races moet gaan...
Jammer dat ik geen gangwars meer kan doen, verdiende altijd goed, en was ERG goed voor wapens (AK's SMG's armor)

Oeh oeh!
wat ik me afvroeg!!
wat kan je nou met die oysters/foto's/hoefijzers?!
je krijgt niet per 10 een bonus (zoals in VC en deel 3)
Is het de moeite waard om er achter aan te gaan?? (ok, voor 100% completion, maar is dat nog wat waard?)

[ Voor 19% gewijzigd door TepelStreeltje op 14-06-2005 23:20 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

lol

Was ik zojuist aan het basejumpen, trek ik iets te laat m'n parachute open. Resultaat: ik lan recht op een lantaarnpaal, tussen m'n benen... au!! :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Cker leuk spel :)

Broertje/vader hebben hem gespeelt op de ps2, ik ook eventjes maar vond het totaal niet lekker spelen zo'n controller. Lekker gewacht op de PC versie, en vind dit veel lekkerder spelen.

Valt het jullie ook op met auto rijden die andere auto's je vaak dwars zitten.. maak ik een bocht, een straat in, komt er bijna altijd een auto uit rijden, zodat ik er vaak tegen op knal. Of op de snelweg, rij je met je motor, gaan andere auto's net als jij met een noodgang aan komt rijden, van rijbaan wisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Game draait lekker op m'n 6800LE, die een beetje overgeclockt is (en alle pipes en shaders unlocked heeft :) ). Kan de game op 1600x1200x32 draaien, met viewing distance vol open, en de anti aliasing op 2.

Valt de v-sync trouwens ergens in te schakelen? Misschien dat ik dan de anti-aliasing op 3 kan zetten, dan heb ik alles vol open staan :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
T is al zo vaak voorbijgekomen en daarom ook ommogelijk om te zoeken omdat je 300 replys moet gaan doorlezen:

Waar is de drive school voor motoren ?
En leer je parachute springen bij het vliegveld in de 3de stad ? Of kan het al in de 2de stad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Parachute kan al in de 1e stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Parachute springen kan je al in de 1e stad doen :P

HlpDsK! *schop* ! :P

[edit]
Ik merk wel dat ik een stuk minder verslaafd aan dit spel dan aan Vice City :P
Die had ik na 1 week non-stop spelen uitgespeeld geloof ik. Bij deze heb ik er nog maar 10 uur speeltijd op zitten

[ Voor 80% gewijzigd door dinges op 14-06-2005 23:27 ]

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

ARGH!!

spoiler:
Ik heb nu precies 4x de missie "Pier 69" gedaan. Gaat op zich prima (eigenlijk vrij simpel zelfs) maar elke keer als ik Ryder afmaak in de bootachtervolging moet ik terugvaren en kom ik (blijkbaar) ergens waar ik nog niet mag komen. Gevolg, 4 sterren terwijl ik in een boot zit. Oftewel, ik word afgeknalt voordat ik een auto bij een pay 'n spray heb gebracht.
Iemand nog een briljante tip of moet ik gewoon goed uitkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

ik kwam wat tegen; http://members.chello.nl/p.verhoeven01/gta-sa.jpg. maar ik heb geen mogelijk om er maar bij te kunnen komen. ben er al ff meebezig :9 wtf is dat voor ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 00:08
Psboy schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:05:
Printscreen werkt hiero gewoon hor :?
Maar slaat SA dan die screenshots op?? Welke dir??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 01:29

vanderwal

mathafackuh!!!

in documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery

Daar staan ze

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

SH4D3H schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:58:
[...]

Tommy is er in beide ;)
VC speelt zich 10(?) jaar eerder af dan GTA3.
Onze held uit GTA3 komt niet uit VC, en hij heet geen Tommy. Naja, hij heeft gewoon geen naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel. Hij heeft Fido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
iH8 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:51:
ik kwam wat tegen; http://members.chello.nl/p.verhoeven01/gta-sa.jpg. maar ik heb geen mogelijk om er maar bij te kunnen komen. ben er al ff meebezig :9 wtf is dat voor ding?
Over welk ding heb je het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 19:53

[Jules]

Confusion in confusion

iH8 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:51:
Da's een parachute... kun je gewoon naartoe lopen..

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS2 waren NTSC en PAL savegames niet onderling uitwisselbaar. Is dat hier niet meer het geval?
Incorrect. Zo noemt Maria hem in de eerste missie van Salvatore van GTA3. Hij heet eigenlijk Claude :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

eX0duS schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:01:
[...]

Over welk ding heb je het nou?
over dat ding op de brug, boven op de pilaar. volgens jules een chute. dat ga'k testen :p thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Laatst online: 21-07 20:15
IceStorm schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:33:
ARGH!!

spoiler:
Ik heb nu precies 4x de missie "Pier 69" gedaan. Gaat op zich prima (eigenlijk vrij simpel zelfs) maar elke keer als ik Ryder afmaak in de bootachtervolging moet ik terugvaren en kom ik (blijkbaar) ergens waar ik nog niet mag komen. Gevolg, 4 sterren terwijl ik in een boot zit. Oftewel, ik word afgeknalt voordat ik een auto bij een pay 'n spray heb gebracht.
Je vaart waarschijnlijk naar de derde stad.. Je moet ff op de map in het menu kijken waar je heen moet varen.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Laatst online: 05-09 14:12
TwistedAnimator schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:04:
iemand die missie "Freefall" al gedaan?

spoiler:
waarbij je met je vliegtuig in een cirkel moet vliegen die boven een jet hangt voor ze het eiland bereiken? missie noemt "Freefall", heb al vanalles geprobeerd, als ik hoger zit en die vliegt me voorbij kan ik die gewoon niet inhalen door te dalen, als ik draai op voorhand om zo te verminderen van snelheid en lichtjes aan dichter ga dan draait die gewoon weg, is echt hopeloos ;(

iemand die me eens zou willen helpen met men savegame? alvast erg bedankt! _/-\o_
Ik ga er morgen mee bezig. heb de missie al 2 keer geprobeert... 2e keer bijna....

spoiler:
je moet hoger gaan vliegen als de jet... en dan als hij op je radar je schermpje binnen komt direct draaien. en naar beneden vliegen op de cirkel... dat zou moeten lukken

[ Voor 3% gewijzigd door Pikkemans op 15-06-2005 00:24 . Reden: spoiler invoegen leek me wel handig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:33:
ARGH!!

spoiler:
Als je terug vaart moet je gewoon effe op je map kijken en niet in de buurt komen van airport, ik had het de 1e keer ook, en 2e keer gewoon weggebleven van die airport, toen had ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 10:52
hmm vreemd, ik ben nu zeg maar bij die dans missie op het strand.
Ik antwoord positief, maar ik zie niks onderaan welke richting ik moet in drukken... Als ik dan weg loop komt er daarna weer een cirkeltje bij die dame bij die van te staan. Ga ik er weer in staan, en antwoord ik weer positief gebeurd er weer niks...

Moet je eerst danslessen nemen ofzo voordat je iets kunt doen bij deze missie?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:30:
hmm vreemd, ik ben nu zeg maar bij die dans missie op het strand.
Ik antwoord positief, maar ik zie niks onderaan welke richting ik moet in drukken... Als ik dan weg loop komt er daarna weer een cirkeltje bij die dame bij die van te staan. Ga ik er weer in staan, en antwoord ik weer positief gebeurd er weer niks...

Moet je eerst danslessen nemen ofzo voordat je iets kunt doen bij deze missie?
Nadat je positief antwoord zegt ze nog iets. Nu moet je weer positief antwoorden. (Tis idd een beetje verwarrend omdat er geen pop-upje komt dat je moet reageren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Weet iemand dit.......... Gta is een keer flink gecrash bij mij echt gelijk een back to xp crash.... Daarna heb ik nooit meer iets kunnen saven... Als ik iets save is hij gelijk corrupt..... Heel irri dus

Spel al een keer opnieuw geinstalleerd maar komt dan ook direct weer als corrupt in de lijst :(

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 10:52
Chester schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:32:
[...]

Nadat je positief antwoord zegt ze nog iets. Nu moet je weer positief antwoorden. (Tis idd een beetje verwarrend omdat er geen pop-upje komt dat je moet reageren).
Aaaaahh hoe stom van mij :P

Maar thanx, werkte idd, nog keertje op Y drukken _/-\o_

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Had ik dus ook.. beetje onduidelijk was dat. Wat zou je zonder de mede GTA'ers moeten op GoT O-)

[ Voor 5% gewijzigd door NLuna op 15-06-2005 00:50 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Laatst online: 11-03 10:05
Mijn geluid kraakt bij het spelen :( niet continue maar wel af en toe.. hij doet dat ook soms in winamp erg klote want kan er ook geen oplossing voor vinden :(

Verder leuk spel.. vandaag begonnen zit op 8% uitgespeeld hehe dus nog heel lang te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Pandemic schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:22:
T is al zo vaak voorbijgekomen en daarom ook ommogelijk om te zoeken omdat je 300 replys moet gaan doorlezen:

Waar is de drive school voor motoren ?
En leer je parachute springen bij het vliegveld in de 3de stad ? Of kan het al in de 2de stad ?
Vraag ik me ook af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

drive school motoren weet ik wel waar zit. maar hoe ik moet uitleggen is punt 2..

iig Los Venturas vlak bij stadion daaro ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.