PSN: MojoR1
die missie is niet verplicht voor de verhaallijn en kun je gewoon overslaan.tasjesdief schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:01:
kan iemand de missie van de rc vliegtuigjes voorme doen, ik haat het, naar wie kan ik de save game mailen (als iemand het wilt doen...)
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Ik stel misschien wat hoge eisen aan games.... vondt HL2 & Doom3 ook bagger.... (en ja, heb ze meer dan 2 uur gespeeld)
Ik geloof dat dit valt onder "vak-deformatie"...
*sniff* waarom moest ik een game-dev opleiding doen??
tsss...als jij dat bagger games vondt, welke games vind je dan wel goedVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:04:
[...]
Ik stel misschien wat hoge eisen aan games.... vondt HL2 & Doom3 ook bagger.... (en ja, heb ze meer dan 2 uur gespeeld)
ah, thx.Gekkenhuis schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:02:
[...]
die missie is niet verplicht voor de verhaallijn en kun je gewoon overslaan.
snel ff me andere save game laden, want dan heb ik nog die 30.000
PSN: MojoR1
Geen aandacht geven, das juist wat hij wil. Anders had hij wel argumenten gegeven waarom hij al deze games zo gaar vond. 'T is gewoon een goedkope flame van iemand die graag aandacht wil.Conan schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:10:
[...]
tsss...als jij dat bagger games vondt, welke games vind je dan wel goed
Iemand al gelukt om alle fly school opdachten op gold te krijgen ... heb ze allemaal op gold behalve circle airstrip en dezelfde + land ..
[ Voor 6% gewijzigd door CRiMiNaL op 14-06-2005 15:17 ]
... MMORPG Addict.
Je moet bij dit soort spellen gewoon door de minpunten heen kijken om er van te kunnen genieten. Toegeven, de besturing is ruk (vergeleken met de vorige twee GTA games), de missies zijn soms frustrerend moeilijk en te veel afhankelijk van toeval en het spel heeft een aantal erg irritante bugjes / vreemde behaviours...Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:04:
[...]
GTA: SA moet het echter hebben van z'n overweldigende content. Er is echt enorm veel te doen en te ontdekken in dit spel en dat maakt het zo vet. De vrijheid die je hebt is enorm en het oog op detail is er goed voor een spel met zo'n enorme scope...
Ik vind het spel ondankt de minpunten z'n geld dubbel en dwars waard...
* equationunequal baalt dat hij nu niet kan spelen omdat hij aan z'n afstudeeropdracht moet werken...

Ach, je kan ook gewoon zijn kritiek respecteren. Dat hij het spel slecht vind betekend niet dat jij er niet van kan genietenCRiMiNaL schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:14:
[...]
Geen aandacht geven, das juist wat hij wil. Anders had hij wel argumenten gegeven waarom hij al deze games zo gaar vond. 'T is gewoon een goedkope flame van iemand die graag aandacht wil.
Iemand al gelukt om alle fly school opdachten op gold te krijgen ... heb ze allemaal op gold behalve circle airstrip en dezelfde + land ..
Krijg je iets extra's als je bij die scholen alles op gold haald? Ik heb gisteren de driving school gehaald, maar niet alles gold...
[ Voor 27% gewijzigd door equationunequal op 14-06-2005 15:19 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Maruku schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:44:
vraagje, voor als je al in Las Venturas bent:
spoiler:Op een gegeven moment bij de missie 'zeroing in' achtervolg je zo'n chica van wie je de auto moet hebben. Ligt het aan mij dat ik geen flauw idee heb wie het is of waarom ik die auto achtervolg, of is het gewoon een auto van de 'wishlist' die op de een of andere manier te tracken is met mobiele telefoon?
En klopt het dat als je los santos uit bent je niets meer aan die gangdingen kan doen? Ik heb namelijk atm helemaal geen hoods meer.
Eenmaal uit santos is het inderdaad gedaan met gangs voor een hele poos.
als je de map d'r bij pakt heb je vanuit je eerste startplek gezien schuin links naar boven een groot klaverblad zitten van een snelweg. Daar moet je heen. aan de onderkant van dat klaverblad zit een gokding tegenover een grote parkeerplaats. 't is een blauwe deur redelijk onopvallend.Brammel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:25:
Ik ben nog steeds in de eerste stad en vroeg me af of ik daar kan gokken? zo ja waar? Las ergens bij een brandweerauto, maar kan het niet echt vinden...
in Downtown Los Santos, net ten zuiden van de Mulholland Intersection. Onder dat klaverblad zit een grote parkeerplaats, en aan de weg die daar langs loopt (vanaf Glen Park naar links) zit de 'Off Track Betting'Brammel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:25:
Ik ben nog steeds in de eerste stad en vroeg me af of ik daar kan gokken? zo ja waar? Las ergens bij een brandweerauto, maar kan het niet echt vinden...
Als ik mij niet vergis is er tegenover die grote parkeerplaats (ook onder de snelwegen)
Edit, Glenn Park, Green Park, .. check het park
[ Voor 17% gewijzigd door Nakebod op 14-06-2005 15:34 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ah, dus dan kun je wel veilig over straat lopen zonder door wildvreemden beschoten te worden?poohbeer schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:17:
Eenmaal uit santos is het inderdaad gedaan met gangs voor een hele poos.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Juist nietPaul Nieuwkamp schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:40:
[...]
Ah, dus dan kun je wel veilig over straat lopen zonder door wildvreemden beschoten te worden?
[ Voor 15% gewijzigd door equationunequal op 14-06-2005 15:42 ]
Verwijderd
World of Warcraft is wel geinig, RTCW:ET was geweldig, VC was fantastisch, BFME is goed enz.Conan schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:10:
[...]
tsss...als jij dat bagger games vondt, welke games vind je dan wel goed
-hier stond de kritiek over D3 & HL2 van ong half A4, maar past totaal niet in topic dus verwijderd
Ik was dus oa teleurgesteld door de content....Hankey schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:15:
Je moet bij dit soort spellen gewoon door de minpunten heen kijken om er van te kunnen genieten. Toegeven, de besturing is ruk (vergeleken met de vorige twee GTA games), de missies zijn soms frustrerend moeilijk en te veel afhankelijk van toeval en het spel heeft een aantal erg irritante bugjes / vreemde behaviours...
GTA: SA moet het echter hebben van z'n overweldigende content. Er is echt enorm veel te doen en te ontdekken in dit spel en dat maakt het zo vet. De vrijheid die je hebt is enorm en het oog op detail is er goed voor een spel met zo'n enorme scope...
Ik vind het spel ondankt de minpunten z'n geld dubbel en dwars waard...
Heel fijn dat ik naar de kapper kan/moet, maar dat WIL IK NIET
Heel leuk en aardig dat ik kleertjes kan kopen, maar dan doe ik wel Sims
Daten, wederom Sims (of Playboy mansion, wat je wil
-edit
Bugs & besturing kan ik nog doorheen kijken.... 't is dus echt de Gameplay.....
Maar als iemand me weet te overtuigen waarom ik het wel zou spelen hoor ik het graag...
(btw... wel geinig, na 2 dagen spelen had ik dikke neger die rondrende in hartjesondergoed en om de 2 stappen moest uithijgen
Als je er van kan genieten, vooral doen.Ach, je kan ook gewoon zijn kritiek respecteren. Dat hij het spel slecht vind betekend niet dat jij er niet van kan genieten...
Ik hoop alleen dat iemand me kan vertellen wat er aan dit spel te genieten valt.....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 15:47 ]
Als hij echt kritiek zou geven zou ik het respecteren ja, ik heb hem alleen nog geen gegronde negatieve punten horen noemen. Dat het een "Bagger game" is en een paar van deze smilies :Hankey schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:15:
[...]
Ach, je kan ook gewoon zijn kritiek respecteren. Dat hij het spel slecht vind betekend niet dat jij er niet van kan genieten...
Krijg je iets extra's als je bij die scholen alles op gold haald? Ik heb gisteren de driving school gehaald, maar niet alles gold...

Neem ik terug, eindelijk een onderbouwde post hierboven
En met alle fly school op gold krijg je extra vliegtuigen die spawnen op die base
[ Voor 7% gewijzigd door CRiMiNaL op 14-06-2005 15:46 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
heb er al zo'n 6 uur ingestoken maar het lukt echt niet
WTF is daar spoiler aan? Nou ja, als jij wilt:Hankey schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:42:
[...]
Juist niet
spoiler:iig niet in Los Santos, daar crawled het dan van de Ballas
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik geniet vooral van de enorme vrijheid en content/omgeving in het spel. Zoals ik al aangaf: er is van alles te beleven in het spel. Je zit niet vast aan een lineaire storyline of missies, maar je kan zelf je gang gaan en doen wat je wilt. Het spel heeft een enorme diversiteit. Soms zit ik gewoon een paar uur achter elkaar te crossen met een motor om de omgeving te verkennen, dat pak ik weer een bmx om wat te stunten, etc. etc. Dat had ik in Vice City en GTA 3 niet echt, omdat ik daar veel sneller was uitgekeken.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:42:
Maar als iemand me weet te overtuigen waarom ik het wel zou spelen hoor ik het graag...
Als je er van kan genieten, vooral doen.
Ik hoop alleen dat iemand me kan vertellen wat er aan dit spel te genieten valt.....
Ik geef toe dat het hele "Sims" gebeuren een beetje overbodig is. Het naar de kapper gaan en kleding kunnen kopen vind ik wel een leuke toevoeging (kan je je character tenminste customisen), maar de gym en de eettenten hadden ze weg mogen laten van mij. Gelukkig is het niet moeilijk om je stamina en muscle op max te krijgen en te houden en verder hoef je er gelukkig niet zo veel moeite aan te besteden om het bij te houden.
Maarja, als je deze punten niet de moeite waard vindt in een game moet je het gewoon links laten liggen en een game zoeken die je wel aanstaat. Zo ben ik bijvoorbeeld erg kritisch op race spellen en zijn er maar weinig die ik echt de moeite waard vind om weken achter elkaar te spelen (zoals bv. NFS Porche 2000). Anyways, ieder z'n ding
Niet iedereen is al uit Los Santos, vandaar tussen spoiler tagsPaul Nieuwkamp schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:49:
[...]
WTF is daar spoiler aan? Nou ja, als jij wilt:spoiler:Dat zijn die paarse dudes? Iig Poohbeer zegt specifiek : als je eenmaal Los Santos UIT bent
Levert de driving school met alles gold ook wat boeiends op? Ik heb nl. geen zin om die frustrerende laatste missie over te doen als het resultaat toch niet boeit...En met alle fly school op gold krijg je extra vliegtuigen die spawnen op die base
[ Voor 20% gewijzigd door equationunequal op 14-06-2005 15:58 ]

LMB om m op te pakkenPLozekoot schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:54:
Die 3e RC missie van zero...waarbij je door zijn no man's land moet vliegen met die goblin. Kan je die magneet ook aanzetten of zo om hem die plank op te laten pakken of moet je die plank daar gewoon heenduwen?
Verwijderd
Weet iemand waar de harrier staat? (leger)
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Flickr PSN ID= cheironnl
Blijkbaar klopt het niet...
[ Voor 39% gewijzigd door Brons op 14-06-2005 15:59 ]
Meteen in je allereerste missie op dat fietsje wordt je al door die gasten onder vuur genomen (oeh, spoilerHankey schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:52:
[...]
Niet iedereen is al uit Los Santos, vandaar tussen spoiler tagsHet zijn idd die paarse dudes, meestal in groepjes van drie man...
Eten is wel nodig, en trainen is wel makkelijkcheiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:58:
May-be, vergeet niet dat al die onderdelen (daten, eten, trainen) bijkomende zaak zijn. Je kunt ze ook laten. Misschien neemt dat een hoop frustratie weg waardoor je deze game alsnog kan waarderen. Wel ben ik het compleet met je eens dat deze game minder buggy had moeten zijn en het de sfeer van VC mist.
[ Voor 47% gewijzigd door Paul op 14-06-2005 16:03 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
Rhàshan - Aditu Sunlock
Die motor kreeg ik tijdens een missie toen kilde ik iemand die er op zat en ben ik er op gaan zitten en moest ik nog wat gastjes op motors afschieten.
Het is een motor zonder windvanger op de voorkant en hij maakt het geluid van een chopper. Maar hij rijd als een buikschuiver!
PLz weet iemand waar deze motors zijn. Ze rijden wel in San Fiero maar die maken geen Chopper geluid en rijden veels te zachtjes!
Hoe zet ik een automatische camera aan in de auto
Ik wil niet met de muis besturen, ik wil gewoon relaxed met 1 hand rijden

Kleine zonnepaneleninstallateur
[ Voor 5% gewijzigd door Kaasplank op 14-06-2005 16:06 ]
Op een ander forum las ik dat je die alleen kunt krijgen door de storyline te spelen (dan kom je em vanzelf een keer tegen in een missie en mag je em houden) of door em erin te "cheaten"R-B schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:57:
zo, en ik heb me vlieg brevet gehaaldwas best simpel. na 3 van die vliegdingen had ik hem al.. maak volgende x wel alles ff af
Weet iemand waar de harrier staat? (leger)
'T is mijn favo plane nu, super snel/agile en kan landen op 10m2
[ Voor 9% gewijzigd door CRiMiNaL op 14-06-2005 16:07 ]
... MMORPG Addict.
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:01:
[...]
Meteen in je allereerste missie op dat fietsje wordt je al door die gasten onder vuur genomen (oeh, spoiler) vandaar mijn verwondering
Dat is standaardJuggernaut schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:04:
ik stuur m'n auto met wasd en als ik te voet ben loop ik met W vooruit en S achteruit en met m'n muis bepaal ik dan de richting waar ik heen loop. Maar hoe ik het precies heb ingesteld?
Maar dat zei je niet in je eerste postHankey schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:06:
Vandaar de spoiler...
[ Voor 58% gewijzigd door Paul op 14-06-2005 16:11 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock

Juist, dat is mijn probleem dus.Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:07:
[...]
Dat is standaardGrootste probleem met de camera in de auto is dat deze veel te langzaam volgt, als je een zijstraat in wilt zit je 5 seconden lang tegen de zijkant van je auto aan te staren terwijl je dus geen bal voor je ziet, tenzij je tevens de muis bedient en de camera zelf op de goede plek zet...
Het wordt helemaal vervelend als ik dan over motorjuten heen rijd en er dan weer opeens mensen achter me aan komen ofzo

hmm.. dat heb ik niet hoor. ik zie alleen de achterkant van m'n auto. ik heb wel 1 instelling in het controls menu veranderd maar zou je zo niet kunnen zeggen welke omdat ik op m'n werk zit. Als ik een bocht neemt draait de camera netjes snel mee. Tenzij ik natuurlijk een wazige slipper maak dan zie ik de zijkantPaul Nieuwkamp schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:07:
[...]
Dat is standaardGrootste probleem met de camera in de auto is dat deze veel te langzaam volgt, als je een zijstraat in wilt zit je 5 seconden lang tegen de zijkant van je auto aan te staren terwijl je dus geen bal voor je ziet, tenzij je tevens de muis bedient en de camera zelf op de goede plek zet...
Aha ok.. En nog nog 1 vraag me laatsteCRiMiNaL schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:05:
[...]
Op een ander forum las ik dat je die alleen kunt krijgen door de storyline te spelen (dan kom je em vanzelf een keer tegen in een missie en mag je em houden) of door em erin te "cheaten"
'T is mijn favo plane nu, super snel/agile en kan landen op 10m2
Waar staat die vliegtuig waarmee je leert vliegen? Vind die ook gunstig vliegen namelijk
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Verwijderd
Ik ga gewoon alle Sims-elementen totaal negeren..
's kijken hoe dik ie kan worden
(btw... verlies je van kotsen weer het extra vet dat je net bij elkaar geschranst hebt???)
Ja, die krijg je tijdens een jizzy missie. Geweldig ding, had ik al over gepost. Eindelijk een motor met een bas!b3ta schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:03:
Ik heb me toch op een lekkere motor gezeten!!!! Alleen ik kan hem NERGENS meer vinden
Die motor kreeg ik tijdens een missie toen kilde ik iemand die er op zat en ben ik er op gaan zitten en moest ik nog wat gastjes op motors afschieten.
Het is een motor zonder windvanger op de voorkant en hij maakt het geluid van een chopper. Maar hij rijd als een buikschuiver!
PLz weet iemand waar deze motors zijn. Ze rijden wel in San Fiero maar die maken geen Chopper geluid en rijden veels te zachtjes!
Heb hem in mn garage gezet en ben hem niet meer tegen gekomen..
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik weet waar er 1tje verstopt staat. NANANANAcheiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:20:
[...]
Ja, die krijg je tijdens een jizzy missie. Geweldig ding, had ik al over gepost. Eindelijk een motor met een bas!
Heb hem in mn garage gezet en ben hem niet meer tegen gekomen..
Ik rij gewoon OP de weg (natuurlijk wel weer lekker te hard). Gastjes die op de stoep lopen (soms zelfs politie agenten) die schrikken door mijn rijgedrag dus SPRINGEN ze op de weg waardoor ik ze doodrij en politie achter me aan krijg (erg irri als je onderweg bent naar een missie en nog even een blokje om moet rijden om de politie af te schudden).
Voor de rest is het echt een superspel.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:31:
Ik vind het een grappig spel tot nu toe, ik snap alleen niet die garage die je wint van catalina ofzo als je net san fierro inmag. Daar heb je 2 garagedeuren, maar bij mij wil alleen de linker open, hoort dit en unlock je op een of andere manier later de 2e deur?>
[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 14-06-2005 16:33 ]
Sommige daarvan zijn best lastig. Is het de moeite waard om veel energie te steken in het ver- of heroveren van gebieden of kan ik beter meer missies gaan doen?
Ik heb nl gemerkt dat je met een paar handgranaten best handig Balla's groepjes kan vermoorden, maar aan je eigen homies heb je niet zoveel, zelfs als je er 4 meesleept (wat nu mijn max is)
click voor 1280x1024 versie

[ Voor 10% gewijzigd door Eeruku op 14-06-2005 16:41 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ik heb een busje gejat maar daar werkte het niet bij.
De enige werkende is degene tegenover de gym in een tuintjeWokkel1982 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:41:
Waar kan je ooit van die busjes vinden om te gaan stelen?
Jezus kerel lees het topic eens man!Wokkel1982 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:41:
Waar kan je ooit van die busjes vinden om te gaan stelen?

rfolkers schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:18:
[...]
Burglar missie
Je vind de auto tegenover de gymzaal, in een achtertuintje. Je kan alleen maar dingen stelen tussen 22.00-06.00. Je kan alleen in huizen waar zo'n gele pijl bij staat.
Vliegtuigen @ grond
Vliegtuigen kan je besturen met q en e
De geluid bug:
Start > Run > DXDIAG [enter] sound > slider to standard
Gangs maken
Gangs kan je maken door met je rechter muisknop te locken en dan g of h in te drukken.
Misschien leuk om even toe te voegen in de TS aangezien die vragen al een keer of 1337 gesteld zijn.
Dan heb ik nog even een vraag mbt de muziek in GTA:SA.
Is het ook mogelijk om een livestream van bv. Radio 538 in de user dinges folder te gooien en die af te spelen in GTA zelf?
En zo kan ik nog 100.000 dingen quoten uit de vorige delenWaypoint schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:41:
Okeej ik ga ff heilige huisjes om schoppen.
Leuk dat iemand zo snel een nieuw topic wilt openen, maar pas dan in hemelsnaam ff de TS aan! Zo vaak dezelfde vragen en het is al zovaak gevraagd of men dingen wil toevoegen!
Als iedereen nou ff kort neer zet van;
Buglar missie
Je vindt de auto tegenover de gymzaal, in een achtertuintje. Je kan alleen maar dingen stelen tussen *** (tijd ben ik vergeten, zit nu ff op school). Je kan alleen in huizen waar zo'n gele pijl bij staat.
etc
Toch?.
Gisteren crashte het spel wel 4x bij mij met VPU recover. Ook al die kleine dingen doen is nog leuker dan in VC, gewoon een beetje de kleine dingen ontdekken. Laatste tijd zie ik allemaal vette auto's met dikke velgen en limo's, zag ik aan het begin nooit
Lol.. die heb ik alle 4 nog niet3CLipZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:41:
and how shall i travel today?
[afbeelding]
Je heb zie ik 2 vliegtuigen onder die "kap" staan.. Blijven die ook gesaved net zoals in hanger of niet?
alles wat je daar ziet is permanentR-B schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:43:
[...]
Lol.. die heb ik alle 4 nog niet
Je heb zie ik 2 vliegtuigen onder die "kap" staan.. Blijven die ook gesaved net zoals in hanger of niet?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Whooot, relax.. moet ik dus nog even verder spelen.. Hoeveel % zit jij?(ik 46) Ik heb alleen die Z op je kaart wel al uitgespeeld,,
Hier kon uw advertentie staan
Zou je misschien je savegame kunnen posten?
sommige hebben wel garages, maar wapenopslag heb ik nog niet gezienNitroglycerine schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:16:
Je kunt in zo'n safe house je spel bewaren en je omkleden. Mogelijk dat de dure safe houses ook garages en/of wapenopslagplaatsen hebben, want de 2 huisjes van 10 en 12.000 die ik tot op heden heb gekocht hebben dat niet.

Ik had in 15 minuten van m'n 283k die ik had van missies 6 miljoen gemaakt door een beetje te black-jacken.

[ Voor 26% gewijzigd door Marrruuuk op 14-06-2005 17:30 ]
Verwijderd
ik ben nu net dat je een gang club hebt en ik ben dus groen.
en er is ook paars en oranje.
hoe moet je die die over proberen tenemen zodat er een gang war ontstaat?
ik zit wel van die gastjes afteschieten die bij paars horen ofzo en ik neem ook een gang club mee van me eigen maar er gebeurd niet veel als ik die andere gang gasten afschieten van het paarse gedeeldte.
kan iemand mij helpen hoe dat moet?
alvast bedankt
Bij ons doen bij allebij de mp3 tracks het niet. Als ik het goed begrijp moet je ze in je Gta sa user files zetten en vervolgens mij options scannnen, maar dan krijg ik nog steeds dat irritante geblaat te horen als ik de user tracks zender op zet. Ook als ik ze gewoon los in de gta user files map zet doen ze het niet. Hij maakt wel 2 bestanden aan sa-utrax en sa-ufiles. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?

Verwijderd
Gewoon een stuk of tien afmaken. Dan lok je een oorlog uit.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:55:
hey ik heb een vraagje.
ik ben nu net dat je een gang club hebt en ik ben dus groen.
en er is ook paars en oranje.
hoe moet je die die over proberen tenemen zodat er een gang war ontstaat?
ik zit wel van die gastjes afteschieten die bij paars horen ofzo en ik neem ook een gang club mee van me eigen maar er gebeurd niet veel als ik die andere gang gasten afschieten van het paarse gedeeldte.
kan iemand mij helpen hoe dat moet?
alvast bedankt
Asus Zenbook i7 256gb
Moet je niet snelkoppelingen daar neerzetten?Cutthroat schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:55:
Oke mijn broer en ik hebben een probleem:
Bij ons doen bij allebij de mp3 tracks het niet. Als ik het goed begrijp moet je ze in je Gta sa user files zetten en vervolgens mij options scannnen, maar dan krijg ik nog steeds dat irritante geblaat te horen als ik de user tracks zender op zet. Ook als ik ze gewoon los in de gta user files map zet doen ze het niet. Hij maakt wel 2 bestanden aan sa-utrax en sa-ufiles. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Zie ondertitel
je moet snelkoppelingen in <Mijn documenten>\GTA San Andreas User Files\User Tracks zetten en dan op scan tracks drukken bij je audio-instellingen.Cutthroat schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:55:
Oke mijn broer en ik hebben een probleem:
Hoeft niet eens. Terwijl je loopt moet je minimaal drie mannetjes van een andere gang omleggen om een gangwar te startenVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:59:
[...]
Gewoon een stuk of tien afmaken. Dan lok je een oorlog uit.
[ Voor 55% gewijzigd door gwystyl op 14-06-2005 18:04 ]
Maakt het wat uit wat voor formaat ze zijn? mp3,wav, wma?
Ik was er net ook mee bezig.. moesten we eten..GreenFury schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:00:
Man-o-man die vliegschool is lastig maar die missie erna lastiger dat je laag moet blijven vliegenerg tricky. Ik ga het vanavond voor de 5e keer proberen
Gelukkig zijn er ook leuke missies tussen

Jmmr dat het zo f**king lastig is
Hmmz, moet ik dus even doen nog danMarrruuuk schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:19:
Ik wil met die vliegschool alles goud hebben, dan krijg je die soort apache.
Jmmr dat het zo f**king lastig is
Heb ze allemaal gehaald na 3x
En de helicopter missie is helemaal makkelijk. Negeer die nerd. Als eerste wanneer je begint is snel een plank oppakken en naar de eerste brug vliegen. Doe hetzelfde met de 2e brug. Daarna doe je de tanks, of hoe jij het wilt. Nu je de belangijkste opstakels hebt verholpen haal je de tonnen weg, wat niet moeilijk is. Op deze manier heeft de nerd een vrije baan naar de "enemy base":P

[ Voor 11% gewijzigd door Cabo op 14-06-2005 18:33 ]
Damn wat een gare missie op de terug weg...BEEP BEEP....BOEMR-B schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:14:
[...]
Ik was er net ook mee bezig.. moesten we eten..Dus maar ff neergestort
Als iemand zich aanmeld die missie voor mij tedoen graag ik mail je
[ Voor 15% gewijzigd door Ghostrider op 14-06-2005 18:36 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Je moet de mp3's kunnen afspelen in quick time, anders download je even quick time.Cutthroat schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:14:
Bij mij doet ie het iig wel nu, maar bij mn broer nog niet..
Maakt het wat uit wat voor formaat ze zijn? mp3,wav, wma?
( heb ik van een forum, mij lukte het!)
damn, alles goud gehaald ofzo? Of gewoon ergens gaan jatten?3CLipZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:41:
and how shall i travel today?
[afbeelding]
in nfs_u had ik pas regen toen ik een beter videokaart kocht en dus betere graffics had geselecteerdThe_Scarabial schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:47:
net ff gereden in de regen, maar dat trekt me pc niet echt meer, dat vind ik wel jammer, kan je die regen niet uitzetten op 1 of andere manier?
We've got that ring of confidence
Super!
De missies blijven leuk en uitdagend (t.o.v. VC een hele verbetering, daar was ik al na de eerste 20 missies uitgekeken en ben ik gaan rondzwerven, dit beviel me wel).
Het is zo groot en er is zo veel te zien als je even geen zin hebt in een missie dan doe je toch gewoon wat anders
Sommige dingen hadden ze er voor mij part uit kunnen laten, lees de RC missies (zwaar bagger sturen), de missie met de trein en de bolle neger (80x gedaan ofzo) en de race missies (daar heb ik NFSU voor).
Domme AI maar wel super grappig. Iedereen botst op elkaar en de politie schiet de halve stad dood. Dit gevoel had ik een stuk minder bij VC.
Muziek is kut, ik mis de echte klassiekers die wel in VC zaten (99 luftbalons
Besturing is even wennen maar dan lukt het wel, vooral als je er een joypad bij hebt voor het racen. Vliegtuigjes zijn ronduit kut!
Zo, nu eerst weer even verder met SA
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
w.b.t. de car view, kijk even een seconde opzij en dan heb je gelijk the cam achter je.
Je kunt op de kaart een marker zetten dmv rmb+t, die marker is altijd te zien in je radar.
Ik gebruikte hem metname als ik een tag of iets anders nuttigs zag en ik net in een missie zat of geen spray bij me had.
Overigens wat ik al vaak voorbij heb zien komen is dat het de sfeer mist t.o.v. VC.
Daar heb ik totaal geen last van sterker nog, ik vind de sfeer juist beter.
De badlands is total anders dan the Los Santos sfeer en het verhaal met zijn sub-verhalen veel sterker.
Ik bedoel Ik heb echt het gevoel dat ik aan het onderduiken ben, heb zelfs mijn character zo aangepast dat hij niet meer lijkt op de CJ uit LS
Only fools are enslaved by time and space.
vind verhaal en sfeer ook veel beter, zit nu in Badlands, heb 1e street race voor CV gedaan alleen jammer dat je nog geen huizen kan kopen in SF op dit moment, als je er een kijkje wil nemen kost het zo veel tijdLoneRanger schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:08:
Even wat kleine tips, hoewel vast niet nieuw maar ik heb ze nog niet voorbij zien komen.
w.b.t. de car view, kijk even een seconde opzij en dan heb je gelijk the cam achter je.
Je kunt op de kaart een marker zetten dmv rmb+t, die marker is altijd te zien in je radar.
Ik gebruikte hem metname als ik een tag of iets anders nuttigs zag en ik net in een missie zat of geen spray bij me had.
Overigens wat ik al vaak voorbij heb zien komen is dat het de sfeer mist t.o.v. VC.
Daar heb ik totaal geen last van sterker nog, ik vind de sfeer juist beter.
De badlands is total anders dan the Los Santos sfeer en het verhaal met zijn sub-verhalen veel sterker.
Ik bedoel Ik heb echt het gevoel dat ik aan het onderduiken ben, heb zelfs mijn character zo aangepast dat hij niet meer lijkt op de CJ uit LS
Let een beetje op met wat je zegt voor anderen die nog niet zo ver zijn
[ Voor 42% gewijzigd door Crash op 14-06-2005 19:30 ]
Mwhaha, makkelijke missie manGreenFury schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:34:
[...]
Damn wat een gare missie op de terug weg...BEEP BEEP....BOEM
Als iemand zich aanmeld die missie voor mij tedoen graag ik mail je![]()

Weet je hoe ik terug ben gegaan?
[ Voor 14% gewijzigd door R-B op 14-06-2005 19:28 ]
en iedereen die zeurd over de muziek, net als bij VC is de muziek weer helemaal uit de tijd van het spel... alhoewel het voor mijn tijd is herken ik toch oa. TOTO en Guns 'n Roses
Ja ik ook. Ging dood. Dus ik d8 ga ff langs ammo shop.. Meteen maar me skills geupgradeGoldenSample schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:30:
trouwens ben nu hitman met pistool, 2 pistolen te gelijkthat's the way i like
en iedereen die zeurd over de muziek, net als bij VC is de muziek weer helemaal uit de tijd van het spel... alhoewel het voor mijn tijd is herken ik toch oa. TOTO en Guns 'n Roses
Verwijderd
zo dat moest ik ff kwijt
Het spel zelf is heel mooi verder
Die fbi vent zeikt er continu over...learn to fly...maarja die helikoper lessen zijn niet te doen met al die toetsen
aahh durka durka durka
Met standaard controls: WS enraggen, en dan pijltje links of pijltje rechts erbij, welke kant je opwilThunk schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:43:
alright, kan iemand mij nu vertellen hoe ik die driving school "360" missie gedaan krijg in San Fiero? Heb het al 500 keer geprobeerd, maar krijg die auto gewoon niet draaiende. Moet NUM8 en NUM2 inhouden en dan blijft ie gewoon stil staan (burnout). Als ik ze loslaat is het over. Als ik een richtingspijltje indruk is het ook over. Als ik special control movement gebruik draait de camera om mn auto heen. Hoe moet dit? Of wil iemand de driving missions voor me doen?
Alleen, je moet overal bronze halen, ik heb voor die 360 93% gehaald, en nog steeds maar een silver medal... Hoe wil ik daar ooit bronze halen dan?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
360 is toch met die jump?Thunk schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:43:
alright, kan iemand mij nu vertellen hoe ik die driving school "360" missie gedaan krijg in San Fiero? Heb het al 500 keer geprobeerd, maar krijg die auto gewoon niet draaiende. Moet NUM8 en NUM2 inhouden en dan blijft ie gewoon stil staan (burnout). Als ik ze loslaat is het over. Als ik een richtingspijltje indruk is het ook over. Als ik special control movement gebruik draait de camera om mn auto heen. Hoe moet dit? Of wil iemand de driving missions voor me doen?
Moet je gwn gas geven tot jump, dan linker of rechterpijlknop indrukke en op zijn goede kant weer landen
edit: net even met WSAD geprobeerd, die auto die blijft maar recht staan
[ Voor 16% gewijzigd door Thunk op 14-06-2005 19:50 ]
IceStorm schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:48:
Heeft iemand enig idee hoeveel skillpunten je nodig hebt voor bepaalde levels. Ik wil eigenlijk 'hitman' halen met pistols maar ik heb geen idee hoe lang ik daar voor nutteloos op mannetjes moet knallen.
heb zelf pas een missie of 2 gedaan nog niet zo boeiend veel. heb voornaamlijk met een truck met aanhanger de boel verkend. best wel lachuh. mooi spel
D2 acc: *Mrboomblasterhc
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
die is echt kansloos goed inderdaad, heb em zelf ook redelijk vaak opstaan
= @ de 360
[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2005 19:54 ]
yes dat doe ik dus ook. voert niks uit. maybe trekt mobo het ook niet ofzo omdat ik af en toe van die beepjes hoor komen uit mn kast (teveel input)djmantri schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:53:
nee, je moet de " w" en "s" knop indrukken en dan ook nog es "a" of "d"
= @ de 360
Dit werkte bij mij eerst ook niet, dus heb ik voor die "missie" even mouse steering aangezet, en toen deed ie het welThunk schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:55:
[...]
yes dat doe ik dus ook. voert niks uit. maybe trekt mobo het ook niet ofzo omdat ik af en toe van die beepjes hoor komen uit mn kast (teveel input)
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
yo, ik heb het nu opgelost door Break + Accel op mouse1 en 2 te zetten.Chester schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:57:
[...]
Dit werkte bij mij eerst ook niet, dus heb ik voor die "missie" even mouse steering aangezet, en toen deed ie het wel
en met de pijltjes te sturen. mn bak kan geen triple input aan via keyboard blijkbaar...
wel beetje stom
Je moet ze ook neerslaan, niet doodmakenChester schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:51:
Ik dacht, laat ik eens een keer aardig doen door de politie te helpen. Maar telkens als ik een crimineel afmaak krijg ik ook sterren
Asus Zenbook i7 256gb
Als er ineens veel pijltjes achter elkaar komen kan ik rammen wat ik wil, maar de knopjes reageren niet op de snelheid dat het spel wilt ofzo
links rechts links kan ik dus niet direct achter elkaar doen die snelheid, en ik kan nu niet verder
Dit topic is gesloten.