Nee dat heb ik dus echt niet. Geen enkel grammetje 'fat'. Hoe kan het ook anders, ik ren en fiets me kapot in dat spel
Ik heb net trouwens ook hitman op Machine Gun gehaalf, dus heb ik twee van die dingen in de hand. Ook zo'n waardeloze upgrade, want je wilt natuurlijk alle wapens op Hitman niveau hebben, en dus gebruik ik die machine guns niet meer voor een tijdje (heb nog wel meer wapens op hitman...).
Ik zit nu op 100% met mien vriendin in het spel, maar toen ik bij de 'stats' keek, stond er ergens van number of girlfriends en number of dates...
Hoe kan ik nou meer vriendinnen krijgen? en is het mogelijk dat als je de 100% gehaald hebt, dat dan de relatie weer minder wordt, want ik ben nu dus al best lang 'van huis', maar ik heb nog geen balkje gezien dat de relatie minder wordt...
En dan de laatste vraag. In Los Santos krijg je op een gegeven moment een missie waarbij je die territories moet overnemen. Ik heb er toen 2 overgenomen, maar nu zijn de kleuren van de kaart verdwenen, en ik zie ook nergens meer mannetjes van mijn gang. Is het nu dan nog mogelijk om de territories over te nemen, of heb ik die kans verknald?