| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Heb jij toch pech gehad. Ik gooide net per ongeluk een paar bommen op zo'n 4 a 5 teammatesErA schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:28:
[...]
Leuke server maar uh, beetje kinderachtig dat ik gekicked wordt als ik, als commander zijnde, net lekker bezig ben (me 1e x commander). Ik had 52 frags, 3 keer dood, zat alles te helpen en aan te geven. Gooi 1 keer een artillery strike verkeerd wat resulteerde in 2 teamkills en boom kickban.
toppie

Idd, het is al erg vaak gevraagd, maar nog niemand heeft een antwoord gegevenDenMan schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:54:
Is er al ergens een oplossing gevonden voor die Win32 punkbuster fout? Ik wordt nog steeds op willekeurige momenten uit het spel gekicked, en heb zodoende nog geen enkel potje helemaal af kunnen maken. Het is een fantastisch spel maar na een potje of 6 begint het toch wel flink te irriteren
Ik heb al een beetje gegoogled, daar vind ik tot nu toe 1 link over het probleem, maar helaas geen oplossing. In dit topic zo te zien ook nog niet...

Als ik commander ben heb ik altijd wel teamkills. Van die mensen die in hun jeep een punt willen veroveren waar 10 seconden daarvoor artillery is aangekondigd. Tja, je ziet het toch op de radar vraag ik me dan af....Rene59 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:17:
[...]
Heb jij toch pech gehad. Ik gooide net per ongeluk een paar bommen op zo'n 4 a 5 teammatesGelukkig geen kickban
Plz beantwoorden dan kan ik ook een 100Mbit server toevoegen aan het lijstje
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
NetjesAnoniem: 26235 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:07:
Servers waar veel GoTters komen of die door GoTters gehost zijn:
[afbeelding]
Je kunt jouw server toevoegen via de volgende link: klikkerdeklik
Let hierbij wel op dat het NIET foolproof is! Maximaal 10 servers komen in het lijstje te staan, als er meer nodig is zal ik het groter maken. Alleen servers posten die door GoTters gehost zijn of waar veel GoTters spelen. Mail of msn of irc naar mij als je jouw /een server verwijderd ziet worden of andere fouten.
zostaat ook in de startpost btw
Alleen is het ip van mijn server 84.244.140.230 met als poort 16567
Verder ga ik waarschijnlijk morgen de netwerkkaart van dat kloteding vervangen, in mijn eeuwige strijd tegen lag.
Welke heb je er nu inhangen en wat zijn je serverspecsKing_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:30:
[...]
Netjes
Alleen is het ip van mijn server 84.244.140.230 met als poort 16567
Verder ga ik waarschijnlijk morgen de netwerkkaart van dat kloteding vervangen, in mijn eeuwige strijd tegen lag.
Ik weet het, ik baal er zelf ook behoorlijk van. Het stomme is dat als ik een performance audit draai en daarbij de CPU, hardeschijf, geheugen en netwerkkaart in de gaten houd dat er niets vreemds te zien is. Behalve dan dat er bij connection problems een dal in de gebruikte bandbreedte zit. Aangezien de CPU nu zo'n 48% gebruikt bij 24 spelers, er nog zo'n 600MB geheugen vrij is en de harde schijf niet te vertragende factor is denk ik dat het mogelijk de netwerkkaart is. Die ga ik dan ook vervangen. Verder sluit ik 'm meteen op een nieuwe switch aan met een nieuwe patchkabel. Als dat het niet verhelpt weet ik het ook niet meer...blackraid3r schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:37:
Als die lag weg is hou ik van je serverWant dat kan het nog wel eens verpesten in battles..
Specs zijn overigens niet zo heel bijzonder:
AMD Athlon XP2400+ (2GHz)
1GB DDR333 RAM
7200RPM 120GB PATA schijf
3com Etherlink XL 10/100 NIC
[ Voor 10% gewijzigd door Victor op 16-06-2005 18:44 ]
De team play vind ik ook erg leuk, vooral als je voicecom ook gebruikt. geeft echt een goed team gevoel.
draait hier dus goed op: 1024*768 ( geen support 1280*1042 sniff ) op een GF 6600GT, P4 2,8 1gb ram.
Anoniem: 109640
weet ik zeker dat een goeie ping heb op een rankend server!
Alleen EA en partners van EA zullen ranked servers hosten. Er is hier dus waarschijnlijk niemand die een ranked server kan "regelen".Anoniem: 109640 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:50:
Zeg kunnen een paar mensen niet een rankend server regelen?![]()
weet ik zeker dat een goeie ping heb op een rankend server!
Jepblackraid3r schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:37:
Als die lag weg is hou ik van je serverWant dat kan het nog wel eens verpesten in battles..
Tralalala lekker rond aan het vliegen tralalala bommen droppen tralalalala
WARNING: CONNECTION PROBLEMS etc etc
Hups spel gaat weer verder en jij ligt ergens geplet op de grond met een hoopje metaal om je heen
Laten we hopen dat dat hem isKing_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:41:
[...]
Ik weet het, ik baal er zelf ook behoorlijk van. Het stomme is dat als ik een performance audit draai en daarbij de CPU, hardeschijf, geheugen en netwerkkaart in de gaten houd dat er niets vreemds te zien is. Behalve dan dat er bij connection problems een dal in de gebruikte bandbreedte zit. Aangezien de CPU nu zo'n 48% gebruikt bij 24 spelers, er nog zo'n 600MB geheugen vrij is en de harde schijf niet te vertragende factor is denk ik dat het mogelijk de netwerkkaart is. Die ga ik dan ook vervangen. Verder sluit ik 'm meteen op een nieuwe switch aan met een nieuwe patchkabel. Als dat het niet verhelpt weet ik het ook niet meer...
1GB DDR333 RAM
Voor die 1280 moet je snelkoppeling ff aanpassen (is al eerder genoemd).Grijns schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:43:
ff melden dat ook ik verslaafd ben. draait super ( heb er een 6600gt voor gekocht )
De team play vind ik ook erg leuk, vooral als je voicecom ook gebruikt. geeft echt een goed team gevoel.
draait hier dus goed op: 1024*768 ( geen support 1280*1042 sniff ) op een GF 6600GT, P4 2,8 1gb ram.
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
Anoniem: 105758
das toch geen les, krijg je als 2 jarige baby al in de schoot geworpen. de ak was beter dan de m16.Anoniem: 135756 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:01:
[...]
Geschiedenis lesje 2:
Wie denkt dat de m16 superieur was aan de ak47 heeft het mis! de m16 jammede nogal eens.
In de vietnam oorlog lieten de amerikanen massaal hun m16 liggen om de ak's van gesneuvelde
vietcong op te rapen. Was alleen 1 probleem, de ak's maakten zo'n appart "eigen" geluid dat (je raad het al) US soldaten vaak elkaar onder vuur namen zonder dat ze elkaar zagen, waarbij men op het "knappende" geluid van de AK's afgingen. De meeste doden in de vietnam oorlog zijn aan US kant op deze manier gevallen.
Tegenwoordig is dit al lang niet meer zo en is denk ik de m16 superieur aan de AK.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
triest triest triest
[ Voor 101% gewijzigd door Stewie! op 16-06-2005 20:06 ]
Het wisselbestand is een soort geheugen op je HD. Aangezien jij niet weet wat het is, staat het zeer waarschijnlijk op C:\. Afhankelijk van je systeem is dat ongeveer 1GB->1.5GB.Erw schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:46:
Even een noob vraagje tussen door,wat betekent "wisselbestand"nou precies, als BF2 draait loopt het wel op tot 1.2 Gig namelijk
Ik kreeg net ook een Wisselbestanderror. Wat blijkt? Na even wat geheugen te hebben uitgewisselt, postte de PC met nog maar 256MB
Nu tijdelijk maar weer op 768MB dan
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Niets met mn normale geheugen temaken dan, ik heb 1 gigFnF schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:55:
[...]
Het wisselbestand is een soort geheugen op je HD. Aangezien jij niet weet wat het is, staat het zeer waarschijnlijk op C:\. Afhankelijk van je systeem is dat ongeveer 1GB->1.5GB.
Ik kreeg net ook een Wisselbestanderror. Wat blijkt? Na even wat geheugen te hebben uitgewisselt, postte de PC met nog maar 256MBEn ik maar denken waarom BF2 zo ongelovelijke lagt
Nu tijdelijk maar weer op 768MB dan
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ik heb gelezen als er genoeg animo is dan kan er een 25+ rankend server komen HIER IN NLKing_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:52:
[...]
Alleen EA en partners van EA zullen ranked servers hosten. Er is hier dus waarschijnlijk niemand die een ranked server kan "regelen".
http://forums.totalbf2.co...d.php?t=6865&page=5&pp=20
dus posten mensen.
Anoniem: 129319
http://users.skynet.be/koenpje/bf2.JPG
Doe voortaan eens netjes resizen
Ff een vlag van mij aan het halen en blijkbaar eentje met grafische problemen
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 16-06-2005 21:54 ]
Ip: 83.98.147.170:16567
Dedicated BF2 Demo server.
Dit is onze eerste Dedicated Battlefield server, dus ik hoor graag wat jullie reacties zijn. Naast Battlefield hebben wij ook nog veel ervaring met CS 1.6 waar wij ook servers voor hosten.
Wij zijn dus in een experimentele fase om te kijken hoe ons serverpark het houdt! Vandaar dat we een Battlefield 2 Public demo server er van gemaakt hebben. Als die druk bezocht wordt,dan kan ik er voor zorgen dat er meer spelers inkomen!
Nog zo iets: ik sta bij die kraan in het midden en zie twee benen door die metale container uitsteken, ik schiet daarop, en aan de andere kant van het metaal gaat er iemand doodAnoniem: 129319 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:21:
Hier dus even duidelijk maken dat Battlefield 2 PERFECT te spelen is op een Radeon 9000 128mb
[afbeelding]
Ff een vlag van mij aan het halen en blijkbaar eentje met grafische problemen

Anoniem: 123536
>(UTF)< Clan Server
32 Man
ip: 80.69.76.153:16567
100mbit
Anoniem: 91868
Je bedoelt toch niet die 2 teamkills van mij toen ik van de server wegging?DaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:54:
verhaal over een 12 jarige op Louie's server - maar is niet eens de moeite waard
triest triest triest

NeeAnoniem: 91868 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:42:
[...]
Je bedoelt toch niet die 2 teamkills van mij toen ik van de server wegging?
Bedoel iemand die "omg lul you suxor" typt, iemand die tegen mij zeurt dat ik hem teamkill terwijl ik in het andere team zit en 5 minuten daarna mij neerschiet nadat ik hem bijna had gemold en dan zegt "omg you suxor volgende keer ga ik je knifen omg omg jij stinkt "
Die is duidelijk ergens blijven hangen in zijn opvoeding

[ Voor 25% gewijzigd door Stewie! op 16-06-2005 20:48 ]
Anoniem: 10456
I don't mean to rub it in, but I will anyway. You see, slaving away hours over a fan site can have it's perks, especially when you get home from work to find a shiny package all the way from the USA. Yes you guessed it, the full version has been sent over a week early by those kind folks at EA!
Anoniem: 132844
Vandaag op 4 verschillende servers gespeeld waarbij er elke keer wel weer een aantal mensen op het vliegdekschip rondlopen die het super lollig vinden om alles en iedereen af te knallen van hun team.
Ik snap hier nu echt de lol niet van
Is het voor de Admin mogelijk om iemand direct te kicken of is hier altijd een vote voor nodig van de mensen?
Admin kan ten alle tijden mensen kicken en bannen.Anoniem: 132844 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:58:
Op dit moment wordt ik nogal "simpel" van de teamkillers. het lijkt wel of ze me achtervolgen.
Vandaag op 4 verschillende servers gespeeld waarbij er elke keer wel weer een aantal mensen op het vliegdekschip rondlopen die het super lollig vinden om alles en iedereen af te knallen van hun team.
Ik snap hier nu echt de lol niet van![]()
Is het voor de Admin mogelijk om iemand direct te kicken of is hier altijd een vote voor nodig van de mensen?
Ik maak zojuist verbinding met mijn server, ik spawn bij het vliegveld, staat er daar ene matinez op mij te schieten. Niet zo vreemd natuurlijk, ware het niet dat de speler in kwestie in mijn team zat. Er was hier dan ook sprake van het fenomeen "teamkillen". Aangezien ik hier niet bepaald voor open sta, pas ik dan ook een zogeheten "zero-tollerance" beleid toe. Na de woorden "Oi, matinez, don't teamkill the admin you stupid fuck!" richting zijn hoofd geslingerd te hebben via de console, volgde het commando "admin.banplayer 1". Dit maakte direct een einde aan zijn verbinding met de eerder genoemde server en voorkomt dat toekomstige pogingen tot terugkeren zullen slagen.Anoniem: 132844 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:58:
@Hieronder: er is geen enkele Apache te vinden op heel die map hoor, laat staan op de carrier. Wat jij bedoelt is een Cobra.
[ Voor 13% gewijzigd door Victor op 16-06-2005 21:14 ]

* LifeTecH moet echt een joystick hebben
[ Voor 7% gewijzigd door LifeTecH op 16-06-2005 21:22 . Reden: ty king_louie :> ]
HEt gaat om het prenciepenDaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:58:
Wat maakt die ak <> m16 discussie nu uit? Je weet toch dat de M16 in games bijna altijd sterker is of gelijkwaardig.
Idd er is geen Apache. Maar euh King_Louie, hoe pleur ik text via de console naar de usersKing_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:08:
[...]
Ik maak zojuist verbinding met mijn server, ik spawn bij het vliegveld, staat er daar ene matinez op mij te schieten. Niet zo vreemd natuurlijk, ware het niet dat de speler in kwestie in mijn team zat. Er was hier dan ook sprake van het fenomeen "teamkillen". Aangezien ik hier niet bepaald voor open sta, pas ik dan ook een zogeheten "zero-tollerance" beleid toe. Na de woorden "Oi, matinez, don't teamkill the admin you stupid fuck!" richting zijn hoofd geslingerd te hebben via de console, volgde het commando "admin.banplayer 1". Dit maakte direct een einde aan zijn verbinding met de eerder genoemde server en voorkomt dat toekomstige pogingen tot terugkeren zullen slagen.
@Hieronder: er is geen enkele Apache te vinden op heel die map hoor, laat staan op de carrier. Wat jij bedoelt is een Cobra.
game.sayall "Kniel in mijn aanwezigheid, nederig plebs!"IJnte schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:18:
[...]
Idd er is geen Apache. Maar euh King_Louie, hoe pleur ik text via de console naar de users
(Wel vanaf de server doen dus)
[ Voor 8% gewijzigd door Victor op 16-06-2005 21:19 ]
Anoniem: 84567
|SST| Public (NL/BE) - vaneedehosting.nl
217.170.20.167:16567
32 man, VOIP, geen tijdslimiet
Hier net hele tijd op gespeeld als evert999_4, leuke server om te spelen! kreeg alleen een connection probleem, (na een uur spelen nofzo hoor)!IJnte schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:26:
Mensen, Er is weer een server toegevoegd aan de startpost!!
Ip: 83.98.147.170:16567
Dedicated BF2 Demo server.
Dit is onze eerste Dedicated Battlefield server, dus ik hoor graag wat jullie reacties zijn. Naast Battlefield hebben wij ook nog veel ervaring met CS 1.6 waar wij ook servers voor hosten.
Wij zijn dus in een experimentele fase om te kijken hoe ons serverpark het houdt! Vandaar dat we een Battlefield 2 Public demo server er van gemaakt hebben. Als die druk bezocht wordt,dan kan ik er voor zorgen dat er meer spelers inkomen!
dat connection error gedoe kan je verhelpen door VOIP uit te schakelen bij de optionsDaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:06:
[...]
Jep
Tralalala lekker rond aan het vliegen tralalala bommen droppen tralalalala
WARNING: CONNECTION PROBLEMS etc etc
Hups spel gaat weer verder en jij ligt ergens geplet op de grond met een hoopje metaal om je heen![]()
[...]
Laten we hopen dat dat hem is
Leuk , eens een admin met humor ipv grootheidswaanzinKing_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:19:
[...]
game.sayall "Kniel in mijn aanwezigheid, nederig plebs!"
(Wel vanaf de server doen dus)
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
jammer dat je connection problem had, het was leuk!Mister_X schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:37:
[...]
Hier net hele tijd op gespeeld als evert999_4, leuke server om te spelen! kreeg alleen een connection probleem, (na een uur spelen nofzo hoor)!
deze DEDI is trouwens zeer goed
Thnx voor et complimenttobler schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:59:
[...]
jammer dat je connection problem had, het was leuk!![]()
deze DEDI is trouwens zeer goed
Mochten mensen probs er mee hebben laat dat dan plz weten!
Nog even voor de admins.
Wij draaien Gentoo-64 bits op een Dual opteron. Bij 8 man is het CPU verbruik 15% - 20% en het memory gebruik 8.7% (2 Gb geheugen beschikbaar).
Jep net ook op gespeeld, totaal geen lagIJnte schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:10:
[...]
Thnx voor et compliment![]()
Mochten mensen probs er mee hebben laat dat dan plz weten!
Nog even voor de admins.
Wij draaien Gentoo-64 bits op een Dual opteron. Bij 8 man is het CPU verbruik 15% - 20% en het memory gebruik 8.7% (2 Gb geheugen beschikbaar).
Alleen werd er nog niet echt goed in teamverband gespeeld maar dat verandert nog wel!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Gaar! Ik kom in elke server, met random IP invoeren dan, die hier staat in dit topic. Behalve in deze server.DesertShooter schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:37:
Dedicated servertje:
>(UTF)< Clan Server
32 Man
ip: 80.69.76.153:16567
100mbit
Dan krijg ik de melding van:
You have failed to connect. Please rechek your network connection(s) and try again.
[ Voor 3% gewijzigd door link_mario op 16-06-2005 22:27 ]
Dat zal ze leren!King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:08:
[...]
Ik maak zojuist verbinding met mijn server, ik spawn bij het vliegveld, staat er daar ene matinez op mij te schieten. Niet zo vreemd natuurlijk, ware het niet dat de speler in kwestie in mijn team zat. Er was hier dan ook sprake van het fenomeen "teamkillen". Aangezien ik hier niet bepaald voor open sta, pas ik dan ook een zogeheten "zero-tollerance" beleid toe. Na de woorden "Oi, matinez, don't teamkill the admin you stupid fuck!" richting zijn hoofd geslingerd te hebben via de console, volgde het commando "admin.banplayer 1". Dit maakte direct een einde aan zijn verbinding met de eerder genoemde server en voorkomt dat toekomstige pogingen tot terugkeren zullen slagen.
Zal binnenkort eens komen kijken op je server want ik ben deze ongein (inclusief luie admins) al meer dan zat.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 132844 op 16-06-2005 22:34 ]
Maar ik heb niet voor niks een dure headset gekocht met microfoon

Hopelijk gaat EA er wat aan doen voor defull version.
niet dat ik je nou zo kan helpen ofzo maar ik draai een 24p server op een windows 2003 bak met de volgende specs:King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:41:
[...]
Ik weet het, ik baal er zelf ook behoorlijk van. Het stomme is dat als ik een performance audit draai en daarbij de CPU, hardeschijf, geheugen en netwerkkaart in de gaten houd dat er niets vreemds te zien is. Behalve dan dat er bij connection problems een dal in de gebruikte bandbreedte zit. Aangezien de CPU nu zo'n 48% gebruikt bij 24 spelers, er nog zo'n 600MB geheugen vrij is en de harde schijf niet te vertragende factor is denk ik dat het mogelijk de netwerkkaart is. Die ga ik dan ook vervangen. Verder sluit ik 'm meteen op een nieuwe switch aan met een nieuwe patchkabel. Als dat het niet verhelpt weet ik het ook niet meer...
1GB DDR333 RAM
- Duron 800
- 512MB Corsair DDR333
- 7200RPM 160GB WD ATA
- realtek 100NIC
Dit draait zonder een spoortje van lag. Dus misschien ligt het toch ergens anders aan? heeft die computer het druk met andere taken misschien? Heb je een router die het verkloot?
------
Oh en ik snap niet wat het probleem is met luie admins?
[ Voor 9% gewijzigd door Ramon op 16-06-2005 22:50 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Staat die NIC wellicht op "auto" te babbelen of op 100 full?Ramon de Jesus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:36:
[...]
niet dat ik je nou zo kan helpen ofzo maar ik draai een 24p server op een windows 2003 bak met de volgende specs:
- Duron 800
- 512MB Corsair DDR333
- 7200RPM 160GB WD ATA
- realtek 100NIC
Dit draait zonder een spoortje van lag. Dus misschien ligt het toch ergens anders aan? heeft die computer het druk met andere taken misschien? Heb je een router die het verkloot?
Wil graag m'n FPS in de gaten houden en heb ergens gevonden dat ik die kan inschakelen door het commando "renderer.drawFps [1]" in te geven via de console. Allemaal mooi en wel... als het ook zou willen werken
Kan iemand me ff vertellen wat ik verkeerd doe?
probeer anders frapsBlacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:52:
Ff vraagje tussendoor:
Wil graag m'n FPS in de gaten houden en heb ergens gevonden dat ik die kan inschakelen door het commando "renderer.drawFps [1]" in te geven via de console. Allemaal mooi en wel... als het ook zou willen werken![]()
http://www2.fraps.com/FRAPS260.EXE
Mja, kweet het. Was ik ookal ergens tegengekomen maar zou eigenlijk liever zo min mogelijk progs draaiende hebben tijdens 't game. Normaalgezien moet het toch gewoon te zien zijn in spel zelf eh?Anoniem: 91868 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:57:
[...]
probeer anders fraps
http://www2.fraps.com/FRAPS260.EXE
Draait alleen nog een webserver op, maar die staat ook de hele dag uit z'n neus te vreten. Bovendien zouden andere taken terugkomen in de performance audit, en daar was juist niets te zien. Misschien dat ik morgen even tijd heb om langs te wippen bij WeDare, dan kan ik die bak even onder handen nemen qua netwerkkaarten. Even overschakelen op onboard LAN, kijken of dat helpt. Wellicht dat de netwerkkaart gewoon brak is.Ramon de Jesus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:36:
[...]
niet dat ik je nou zo kan helpen ofzo maar ik draai een 24p server op een windows 2003 bak met de volgende specs:
- Duron 800
- 512MB Corsair DDR333
- 7200RPM 160GB WD ATA
- realtek 100NIC
------
Oh en ik snap niet wat het probleem is met luie admins?Ik heb op mijn servertje gewoon dat teamkill systeem aanstaan, waarmee je kan vergeven of punishen.... 3x punishen is kickban. Heb je geen admin voor nodig toch???
Overigens hebben de routers die er tussen die server en het wereldwijde web hangen allemaal een nieuwprijs van enkele honderdduizenden euro's, dus ik mag toch verwachten dat die geen roet in het eten gooien.
Oh, en voor de fps is het commando:
1
| renderer.drawfps 1 |
[ Voor 5% gewijzigd door Victor op 16-06-2005 23:14 ]
het is te zien, en het commando is ook in dit topic genoemt.. read up enzo.. zou het zo ook niet wetenBlacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:59:
[...]
Mja, kweet het. Was ik ookal ergens tegengekomen maar zou eigenlijk liever zo min mogelijk progs draaiende hebben tijdens 't game. Normaalgezien moet het toch gewoon te zien zijn in spel zelf eh?
edit: *kuch* spuit11
ej louie, is er een lijst met die commando's, want ik zou niet eens weten hoe ik me naam verander, en de logische commando's werken niet echt /name /nick etc.
[ Voor 20% gewijzigd door BasieP op 16-06-2005 23:15 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Achzoow, zonder de haken dusKing_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:13:
[...]
Oh, en voor de fps is het commando:code:En zekers te weten dat dat werkt
1 renderer.drawfps 1
Ga hem onmiddelijk uitproberen se
Kweet het, had commando ook gevonden. Alleen paar haken teveel gebruiktBasieP schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:14:
[...]
het is te zien, en het commando is ook in dit topic genoemt.. read up enzo.. zou het zo ook niet weten

commando voor nick zou dan zijn: localProfile.setNick anderenickname
[ Voor 28% gewijzigd door Blacksnak op 16-06-2005 23:26 ]
Anoniem: 101186
En ik heb vandaag nieuwe PC besteld, kan niet wachten totdat ik Battlefield 2 met niet graphics kan spelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 101186 op 16-06-2005 23:22 ]
k tnx,Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:18:
Kweet het, had commando ook gevonden. Alleen paar haken teveel gebruikt![]()
commando voor nick zou dan zijn: localProfile.setNick anderenickname
maareuh, hoe komen jullie aan die info? is er ergens een lijst, of zit er stiekum toch logica in? als er nou autocompletion ofzo in zat, zoals bij steam kon ik zelf ff zoeken, maar dit is kut.
trouwens, hele gui buiten het spel is kut
[ Voor 13% gewijzigd door BasieP op 16-06-2005 23:33 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
tab is het toverwoordBasieP schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:33:
[...]
k tnx,
maareuh, hoe komen jullie aan die info? is er ergens een lijst, of zit er stiekum toch logica in? als er nou autocompletion ofzo in zat, zoals bij steam kon ik zelf ff zoeken, maar dit is kut.
doe c ofzo en dan 2x tab ofzo
''edit: dan heb ik het over de console he, je kunt ook in de .con bestanden kijken naar eventuele commands.
Opstartcommando's: start bf2.exe op met -help komt allemaal nog wel in de faq.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 16-06-2005 23:45 ]
Zoals je ziet is je Serverlist erg populairAnoniem: 26235 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:41:
[...]
tab is het toverwoord
doe c ofzo en dan 2x tab ofzohoeft niet perse 1 letter te zijn.
''edit: dan heb ik het over de console he, je kunt ook in de .con bestanden kijken naar eventuele commands.
Opstartcommando's: start bf2.exe op met -help komt allemaal nog wel in de faq.
In de readme.txt staan heel wat console commands.BasieP schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:33:
[...]
k tnx,
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Anoniem: 93525
Ik ben er opeens gebannedAnoniem: 84567 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:29:
Server toegevoegd aan de startpost:
|SST| Public (NL/BE) - vaneedehosting.nl
217.170.20.167:16567
32 man, VOIP, geen tijdslimiet
Anoniem: 123536
het is renderer.drawfps 1 , dus zonder die [ en ]Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:52:
Ff vraagje tussendoor:
Wil graag m'n FPS in de gaten houden en heb ergens gevonden dat ik die kan inschakelen door het commando "renderer.drawFps [1]" in te geven via de console. Allemaal mooi en wel... als het ook zou willen werken![]()
je tkéd me, ik wou je vergeven maar volgens mij klikte ik verkeerd... fuck. sorry.Anoniem: 93525 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:55:
[...]
Ik ben er opeens gebannedWas lekker bezig in een group (had een ruim positieve score ) en maakte een foutje door een teammate te killen met een anti-tank wapen. Gelijk een ban
ik mis je nu al.. snif.
[ Voor 5% gewijzigd door Grijns op 16-06-2005 23:57 ]
Heb dit keer ook gespeeld met 4xAA aan.. geeft 25-35 fps op 1024x786 en ik moet zeggen, de FPS vind ik op mijn systeem zeker niet tegenvallen (min is voor 25 fps):
- Radeon9800Pro
- 1GB mem
- AMD 3000+
De settings deed ik al op high (behalve textures, die kunnen max op medium).
PS: Meer mensen met een nforce2 soundstorm die audio op software moeten zetten om die tutorial stem op normaal volume te horen? Ennuh, volgens mij scheelt hardware / software audio niet echt veel op de fps...
[ Voor 19% gewijzigd door evaarties op 16-06-2005 23:59 ]
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 17-06-2005 00:48 ]
Anoniem: 13987
Misschien een goede reden om er te komen spelen

Wat is dat trouwens met king_louie's server? Ik krijg om de haverklap connectie time-outs en ben daardoor al 5 keer in een potje neergestort
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
blaap
http://www.bf2wiki.info/ase/
Unsupported BF2 filter voor ASE (beter als de crappy ingame browser)
blaap
kan je netzogoed de startpost eropnaslaan
jammer wel dat ase de filter zelf niet brengt, zoiets zal weer een hele horde subcribers opleveren omdat het het gemak dient. Maar sinds Yahoo!'s overname zijn me buddies me buddies nie meer
Hehe zat net ff te kloten met settings en joinde die server vanuit SP en zag ze ook al overal volgeplakt zittenblaatschaaap schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:13:
trouwens hebben jullie al c4 jeep/buggy's geprobeert?(als je point of existence gespeelt hebt weet je vast wel hoe dodelijk die zijn tegenover tanks) dit werkt namelijk ook in bf2! je kan op deze manier heel effectief de mec uav/radar/arty uitschakele door hun base in te storme met de c4 op je motorkap je wagentje eropaf sturen eruit jumpe en de knop indrukken
idd, heb em voorheen eens gebruikt voor een bepaalde 3D-setting te kunnen stellen maar ben van mening dat toch wat tegenwerkt, of tis het uitgebreid aanbod van tweaks waardoor je vaak iets té te werk gaat...Bever! schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:19:
[...]
als je ati tray tools gebruikt zit fraps ingebakken.
zie dat je x850 draait, wat voor reso en settings draai je!?
[ Voor 70% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-06-2005 02:25 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
als je ati tray tools gebruikt zit fraps ingebakken.Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:59:
[...]
Mja, kweet het. Was ik ookal ergens tegengekomen maar zou eigenlijk liever zo min mogelijk progs draaiende hebben tijdens 't game. Normaalgezien moet het toch gewoon te zien zijn in spel zelf eh?
zodat je niet eerst 10 servers afhoeft uit de list voordat je er een vind met players erin/die niet vol zit.sain onez schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:18:
terwijl ie niet connect!?![]()
kan je netzogoed de startpost eropnaslaan(dmv favoriet instellen of zelfs deze in een IE shortcut op desktop plaatsen, ipv hele app ervoor starten
)
jammer wel dat ase de filter zelf niet brengt, zoiets zal weer een hele horde subcribers opleveren omdat het het gemak dient. Maar sinds Yahoo!'s overname zijn me buddies me buddies nie meer
en je kunt zien waar de andere GoTers spelen
Anoniem: 102880
K weet niet of je de M16 kent maar die kan alleen maar burst en single shot!Damian021 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:13:
Vraagje,
Als ik assault (USA) kies dan krijg je een m16a2 assault rifle, maar ik kan maar 1 schot
of 3 schoten afschieten per muis clickWeet iemand of je die op A kan instellen
Ik had evenbalance gemaild en ze zeggen dat het komt door gebrek aan recources....oftewel je instellingen wat lager zetten.Jostheking schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:21:
[...]
Idd, het is al erg vaak gevraagd, maar nog niemand heeft een antwoord gegeven

traktor scratch!
Van wat ik heb getest, kan je het het beste op Hardware zetten, en EAX Disabled. Dat je zo veel meer fps hebt, komt door de EAX. Zeer waarschijnlijk heb je nog meer als je naar Hardware switched.shaidar schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 00:35:
mm ... ik haalde op 1600x1200 full detail zo'n slordige 50/55 FPS ... en nu heb ik voor de grap eens m'n sound quality op Software gezet, en EAX op disabled, en nu haal ik 60/70, soms zelfs minutenlang 80 FPS!
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja dat vind ik ook. Als ik BF2 ga kopen wil ik zeker in een clan waar goed squad based gespeelt word. Anders word ik echt helemaal gek. En dan word het spel ook nog is verpestErikie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 04:10:
echt ik wordt schijtziek van die noobs.. Squadleaders die niet begrijpen wat ze doen, of dat ze uberhaupt squad leader zijn, als je roept om ammo, en je ziet iemand 2 m voor je lopen, dan reageert ie gewoon niet, commanders waar niet naar geluisterd wordt. 't wordt tijd voor een gemotiveerde clan om al die *&^Q#$ noobs af te schieten
Ik denk dat de vijand dan verdwijnt in het gras wat je niet meer ziet, zodat je de vijand niet of amper ziet.blaatschaaap schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:01:
ligt het aan mij of verdwijnt gras nogsteends op verre afstand? (ala bfv)
Hoezo overdrijven:P lolDaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:47:
[...]
Nee
Bedoel iemand die "omg lul you suxor" typt, iemand die tegen mij zeurt dat ik hem teamkill terwijl ik in het andere team zit en 5 minuten daarna mij neerschiet nadat ik hem bijna had gemold en dan zegt "omg you suxor volgende keer ga ik je knifen omg omg jij stinkt "
Die is duidelijk ergens blijven hangen in zijn opvoeding
1. je maakte een teamkill (niet op mij want ik zat op andere team)
2. ik zei niet 'omg lul you suxor' maar een normaal bericht van 'don't teamkill' of whatever
3. ik kwam je tegen in jouw base, je schiet op me terwijl ik met iemand anders bezig was.
4. het lukt me om achter je te komen, en met een pistol van point blank range je kill
5. nogmaals, nooit gezegd 'you suxor', ik zei: 'LOL OMG pwned, volgende keer knife ik je, begrepen?'
6. jij begon te zeiken over mijn leeftijd en allerlei trieste zaken terwijl je me niet eens kent
7. ik bied aan om elkaar gewoon met rust te laten, omdat anderen er last van hadden.
Blablablaba. iig duidelijk flink overdreven wat je lult, ben blij dat ik een tweaker ben en dat ik er wat van kan zeggen, ipv dat je achter mijn rug om een lulverhaal kan ophangen.
<NOFI, verdedig alleen mezelf>
Deathtrail uit
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Ja whatever kerelDeathTrail schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:04:
[...]
Hoezo overdrijven:P lol
1. je maakte een teamkill (niet op mij want ik zat op andere team)
2. ik zei niet 'omg lul you suxor' maar een normaal bericht van 'don't teamkill' of whatever
3. ik kwam je tegen in jouw base, je schiet op me terwijl ik met iemand anders bezig was.
4. het lukt me om achter je te komen, en met een pistol van point blank range je kill
5. nogmaals, nooit gezegd 'you suxor', ik zei: 'LOL OMG pwned, volgende keer knife ik je, begrepen?'
6. jij begon te zeiken over mijn leeftijd en allerlei trieste zaken terwijl je me niet eens kent
7. ik bied aan om elkaar gewoon met rust te laten, omdat anderen er last van hadden.
Blablablaba. iig duidelijk flink overdreven wat je lult, ben blij dat ik een tweaker ben en dat ik er wat van kan zeggen, ipv dat je achter mijn rug om een lulverhaal kan ophangen.
<NOFI, verdedig alleen mezelf>
Deathtrail uit

Noemde ik je naam dan ergens? Vermenigvuldig punt 2 en 5 even maal 10, dan snap je vast wel waarom ik naar je leeftijd vroeg
Ik moest meteen denken aan: http://www.kontraband.com...=20040705181332&CAT=anims
[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 17-06-2005 09:41 ]
Ps. vind het jammer dat je net die 2 punten noemt. Als ik iets niet doe, is het mensen uitschelden. maar goed. De mensen die me kennen weten dat, de mensen die me niet kennen, dat boeit me dan ook niet veel.
(Ik verdedigde mezelf alleen)
[ Voor 32% gewijzigd door DeathTrail op 17-06-2005 09:17 ]
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

en ik weet dat er geen clan zaker besproken mogen worden t.o.v. het opzetten ervan. maar heeft GoT zelf ook weer een clan? of word die wel opgezet? zie hier niets over terug in de starterspost
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Mee eens! Het word tijd om een GoT Clan te bouwuhh!!!blackraid3r schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:22:
[...]
Ja dat vind ik ook. Als ik BF2 ga kopen wil ik zeker in een clan waar goed squad based gespeelt word. Anders word ik echt helemaal gek. En dan word het spel ook nog is verpest
Er zijn hier genoeg goede spelers, die ook teamplay heerlijk vinden!
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Cool, nog nooit aan gedacht eigenlijk:) Ga ik zeker eens proberen:)blaatschaaap schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:13:
trouwens hebben jullie al c4 jeep/buggy's geprobeert?(als je point of existence gespeelt hebt weet je vast wel hoe dodelijk die zijn tegenover tanks) dit werkt namelijk ook in bf2! je kan op deze manier heel effectief de mec uav/radar/arty uitschakele door hun base in te storme met de c4 op je motorkap je wagentje eropaf sturen eruit jumpe en de knop indrukken
nope, en als je wilt recruiten ed moet je op het IRC kanaal zijn irc.tweakers.net/bf2--HYPER-- schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:20:
houd eens op jullie, tis maar een spelletje![]()
en ik weet dat er geen clan zaker besproken mogen worden t.o.v. het opzetten ervan. maar heeft GoT zelf ook weer een clan? of word die wel opgezet? zie hier niets over terug in de starterspost
Gisteren ook zeker?DeathTrail schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:16:
(Ik verdedigde mezelf alleen)

Effe wat anders: de website in je sig doet het niet!
[ Voor 16% gewijzigd door Stewie! op 17-06-2005 09:41 ]
Van de eerste categorie heb je geen last.
De tweede verdient het om van internet verbannen te worden.
En de derde categorie doet een beetje jammer omdat ze iedereen lastig vallen met hun nare ervaringen.
Bij welke wilde jullie ookweer horen?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Met mijn abit nf7-s v2.0 heb ik idd hetzelfde, behalve dan het hardware verhaal. Ik heb juist het idee dat software betere fps geeft. Ik moet eax nog uitzetten btw, dat schijnt ook te schelen.PS: Meer mensen met een nforce2 soundstorm die audio op software moeten zetten om die tutorial stem op normaal volume te horen? Ennuh, volgens mij scheelt hardware / software audio niet echt veel op de fps...
Specs:
athlon xp 1800
512 ram
9800pro
ik speel op:
1024 X 768
alles medium
4 X AA
loopt na een paar minuten spelen soepel genoeg...
Srry, maar hier wil ik wel even op reageren.Blorgg schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:28:
In online gamen heb je de normale spelers, lamers en wankers.
Van de eerste categorie heb je geen last.
De tweede verdient het om van internet verbannen te worden.
En de derde categorie doet een beetje jammer omdat ze iedereen lastig vallen met hun nare ervaringen.
Bij welke wilde jullie ookweer horen?
Wat ik nou jammer vind is dat je 'jullie' zegt. Het is dat ik toevallig de post van 'de andere persoon' hier lees. Wat ik hier dus doe is mezelf verdedigen, en niet mijn 'nare ervaringen' ophangen.
Standaard lolbroeken van nu:
1.
Stappen in een vliegtuig, en stappen weer uit... wachten even tot jij eraan komt lopen om erin te gaan, en stappen gauw weer in, loop je weer weg, stappen ze weer uit, en blijven wachten tot een andere aap erin wil springen en springen ze er weer gauw in.
2.
Flieterdefluit, even mijn vliegtuigje opstart, hey wat is dat nou ?! Ik begin met weg te rijden, maar iemand komt plotseling voor/tegen mijn vliegtuig rennen... waarom zou die dat nou doen
*uuuulch *teamkill
Als je mijn post ook goed leest zie je dat ik je naam niet noem, blijkbaar voelde je je wel aangesproken op je gedrag anders ging je niet zo sterk in de verdedigingDeathTrail schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:39:
[...]
Srry, maar hier wil ik wel even op reageren.
Wat ik nou jammer vind is dat je 'jullie' zegt. Het is dat ik toevallig de post van 'de andere persoon' hier lees. Wat ik hier dus doe is mezelf verdedigen, en niet mijn 'nare ervaringen' ophangen.
Maar zullen we even, ik quote:
?DeathTrail schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:23:
Srry Morph, ga er niet meer op in

En wat met de slechte die teamplay ook heerlijk vinden?Kwartjuh schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:21:
[...]
Er zijn hier genoeg goede spelers, die ook teamplay heerlijk vinden!

Terwijl dat juist de manier is om een beetje bij te leren, je krijgt dan tenminste een beetje bescherming van de anderen. Als je het altijd in je eentje moet redden krijg je overal onmiddelijk op je donder van de - wel teamplayende - squads

Facts don't care about your feelings
Dit topic is gesloten.
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)