[PC] Battlefield 2 - deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.486 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb gister heel kort (lees half uurtje) BF2 demo mogen spelen van mezelf :P Mijn nieuwe systeem zat net vers in elkaar gezet+geinstalleerd. Liep behoorlijk goed, zag er goed uit en de gameplay is okee. Ben van "nature" geen BF speler en moet dus even alle zaken onder de knie krijgen, maar denk dat ze met deze game heel wat gamers uit andere teamgames wegtrekken door de leuke gameplay :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
ErA schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:28:
[...]

Leuke server maar uh, beetje kinderachtig dat ik gekicked wordt als ik, als commander zijnde, net lekker bezig ben (me 1e x commander). Ik had 52 frags, 3 keer do :O od, zat alles te helpen en aan te geven. Gooi 1 keer een artillery strike verkeerd wat resulteerde in 2 teamkills en boom kickban.

toppie :O
Heb jij toch pech gehad. Ik gooide net per ongeluk een paar bommen op zo'n 4 a 5 teammates :X Gelukkig geen kickban :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

DenMan schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:54:
Is er al ergens een oplossing gevonden voor die Win32 punkbuster fout? Ik wordt nog steeds op willekeurige momenten uit het spel gekicked, en heb zodoende nog geen enkel potje helemaal af kunnen maken. Het is een fantastisch spel maar na een potje of 6 begint het toch wel flink te irriteren :(

Ik heb al een beetje gegoogled, daar vind ik tot nu toe 1 link over het probleem, maar helaas geen oplossing. In dit topic zo te zien ook nog niet... ;(
Idd, het is al erg vaak gevraagd, maar nog niemand heeft een antwoord gegeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Rene59 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:17:
[...]

Heb jij toch pech gehad. Ik gooide net per ongeluk een paar bommen op zo'n 4 a 5 teammates :X Gelukkig geen kickban :)
Als ik commander ben heb ik altijd wel teamkills. Van die mensen die in hun jeep een punt willen veroveren waar 10 seconden daarvoor artillery is aangekondigd. Tja, je ziet het toch op de radar vraag ik me dan af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:36
Euh :? is het ook mogelijk om in de Linux Server versie die time limit eruit te halen :? hoe doe je dat @ windows :?
Plz beantwoorden dan kan ik ook een 100Mbit server toevoegen aan het lijstje :P

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:07:
Servers waar veel GoTters komen of die door GoTters gehost zijn:
[afbeelding]
Je kunt jouw server toevoegen via de volgende link: klikkerdeklik

Let hierbij wel op dat het NIET foolproof is! Maximaal 10 servers komen in het lijstje te staan, als er meer nodig is zal ik het groter maken. Alleen servers posten die door GoTters gehost zijn of waar veel GoTters spelen. Mail of msn of irc naar mij als je jouw /een server verwijderd ziet worden of andere fouten.

zo :) staat ook in de startpost btw
Netjes d:)b

Alleen is het ip van mijn server 84.244.140.230 met als poort 16567 :)

Verder ga ik waarschijnlijk morgen de netwerkkaart van dat kloteding vervangen, in mijn eeuwige strijd tegen lag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-06 09:18
Als die lag weg is hou ik van je server :) Want dat kan het nog wel eens verpesten in battles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:30:
[...]

Netjes d:)b

Alleen is het ip van mijn server 84.244.140.230 met als poort 16567 :)

Verder ga ik waarschijnlijk morgen de netwerkkaart van dat kloteding vervangen, in mijn eeuwige strijd tegen lag. ;)
Welke heb je er nu inhangen en wat zijn je serverspecs :? Ik voeg dadelijk een 100Mbit gevoede Dual Opteron met 2Gb geheugen en een Raptor disk toe aan et lijstje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:13
Ik hoop trouwens dat in de retail wel een mogelijkheid zit voor favoriete servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
blackraid3r schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:37:
Als die lag weg is hou ik van je server :) Want dat kan het nog wel eens verpesten in battles..
Ik weet het, ik baal er zelf ook behoorlijk van. Het stomme is dat als ik een performance audit draai en daarbij de CPU, hardeschijf, geheugen en netwerkkaart in de gaten houd dat er niets vreemds te zien is. Behalve dan dat er bij connection problems een dal in de gebruikte bandbreedte zit. Aangezien de CPU nu zo'n 48% gebruikt bij 24 spelers, er nog zo'n 600MB geheugen vrij is en de harde schijf niet te vertragende factor is denk ik dat het mogelijk de netwerkkaart is. Die ga ik dan ook vervangen. Verder sluit ik 'm meteen op een nieuwe switch aan met een nieuwe patchkabel. Als dat het niet verhelpt weet ik het ook niet meer... ;(

Specs zijn overigens niet zo heel bijzonder:
AMD Athlon XP2400+ (2GHz)
1GB DDR333 RAM
7200RPM 120GB PATA schijf
3com Etherlink XL 10/100 NIC

[ Voor 10% gewijzigd door Victor op 16-06-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 15:32
ff melden dat ook ik verslaafd ben. draait super ( heb er een 6600gt voor gekocht )
De team play vind ik ook erg leuk, vooral als je voicecom ook gebruikt. geeft echt een goed team gevoel.

draait hier dus goed op: 1024*768 ( geen support 1280*1042 sniff ) op een GF 6600GT, P4 2,8 1gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 09:07
KAn je eigenlijk ergens de server info zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Zeg kunnen een paar mensen niet een rankend server regelen? 8)
weet ik zeker dat een goeie ping heb op een rankend server! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:50:
Zeg kunnen een paar mensen niet een rankend server regelen? 8)
weet ik zeker dat een goeie ping heb op een rankend server! _/-\o_
Alleen EA en partners van EA zullen ranked servers hosten. Er is hier dus waarschijnlijk niemand die een ranked server kan "regelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

blackraid3r schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:37:
Jep

Tralalala lekker rond aan het vliegen tralalala bommen droppen tralalalala

WARNING: CONNECTION PROBLEMS etc etc

Hups spel gaat weer verder en jij ligt ergens geplet op de grond met een hoopje metaal om je heen :(
King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:41:
[...]

Ik weet het, ik baal er zelf ook behoorlijk van. Het stomme is dat als ik een performance audit draai en daarbij de CPU, hardeschijf, geheugen en netwerkkaart in de gaten houd dat er niets vreemds te zien is. Behalve dan dat er bij connection problems een dal in de gebruikte bandbreedte zit. Aangezien de CPU nu zo'n 48% gebruikt bij 24 spelers, er nog zo'n 600MB geheugen vrij is en de harde schijf niet te vertragende factor is denk ik dat het mogelijk de netwerkkaart is. Die ga ik dan ook vervangen. Verder sluit ik 'm meteen op een nieuwe switch aan met een nieuwe patchkabel. Als dat het niet verhelpt weet ik het ook niet meer... ;(

1GB DDR333 RAM
Laten we hopen dat dat hem is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 12:36
Grijns schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:43:
ff melden dat ook ik verslaafd ben. draait super ( heb er een 6600gt voor gekocht )
De team play vind ik ook erg leuk, vooral als je voicecom ook gebruikt. geeft echt een goed team gevoel.

draait hier dus goed op: 1024*768 ( geen support 1280*1042 sniff ) op een GF 6600GT, P4 2,8 1gb ram.
Voor die 1280 moet je snelkoppeling ff aanpassen (is al eerder genoemd).

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Anoniem: 135756 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:01:
[...]

Geschiedenis lesje 2:

Wie denkt dat de m16 superieur was aan de ak47 heeft het mis! de m16 jammede nogal eens.
In de vietnam oorlog lieten de amerikanen massaal hun m16 liggen om de ak's van gesneuvelde
vietcong op te rapen. Was alleen 1 probleem, de ak's maakten zo'n appart "eigen" geluid dat (je raad het al) US soldaten vaak elkaar onder vuur namen zonder dat ze elkaar zagen, waarbij men op het "knappende" geluid van de AK's afgingen. De meeste doden in de vietnam oorlog zijn aan US kant op deze manier gevallen.
Tegenwoordig is dit al lang niet meer zo en is denk ik de m16 superieur aan de AK.
das toch geen les, krijg je als 2 jarige baby al in de schoot geworpen. de ak was beter dan de m16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:25

Erw

Even een noob vraagje tussen door,wat betekent "wisselbestand"nou precies, als BF2 draait loopt het wel op tot 1.2 Gig namelijk

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

verhaal over een 12 jarige op Louie's server - maar is niet eens de moeite waard
triest triest triest

[ Voor 101% gewijzigd door Stewie! op 16-06-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Erw schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:46:
Even een noob vraagje tussen door,wat betekent "wisselbestand"nou precies, als BF2 draait loopt het wel op tot 1.2 Gig namelijk
Het wisselbestand is een soort geheugen op je HD. Aangezien jij niet weet wat het is, staat het zeer waarschijnlijk op C:\. Afhankelijk van je systeem is dat ongeveer 1GB->1.5GB.
Ik kreeg net ook een Wisselbestanderror. Wat blijkt? Na even wat geheugen te hebben uitgewisselt, postte de PC met nog maar 256MB :| En ik maar denken waarom BF2 zo ongelovelijke lagt :Y)
Nu tijdelijk maar weer op 768MB dan :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:25

Erw

FnF schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:55:
[...]

Het wisselbestand is een soort geheugen op je HD. Aangezien jij niet weet wat het is, staat het zeer waarschijnlijk op C:\. Afhankelijk van je systeem is dat ongeveer 1GB->1.5GB.
Ik kreeg net ook een Wisselbestanderror. Wat blijkt? Na even wat geheugen te hebben uitgewisselt, postte de PC met nog maar 256MB :| En ik maar denken waarom BF2 zo ongelovelijke lagt :Y)
Nu tijdelijk maar weer op 768MB dan :)
Niets met mn normale geheugen temaken dan, ik heb 1 gig

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:52:
[...]

Alleen EA en partners van EA zullen ranked servers hosten. Er is hier dus waarschijnlijk niemand die een ranked server kan "regelen".
Ik heb gelezen als er genoeg animo is dan kan er een 25+ rankend server komen HIER IN NL
_/-\o_ door TOTALBF (topic)

http://forums.totalbf2.co...d.php?t=6865&page=5&pp=20

dus posten mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129319

Hier dus even duidelijk maken dat Battlefield 2 PERFECT te spelen is op een Radeon 9000 128mb ;)

http://users.skynet.be/koenpje/bf2.JPG

Doe voortaan eens netjes resizen :*

Ff een vlag van mij aan het halen en blijkbaar eentje met grafische problemen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 16-06-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Mensen, Er is weer een server toegevoegd aan de startpost!!
Ip: 83.98.147.170:16567
Dedicated BF2 Demo server.
Dit is onze eerste Dedicated Battlefield server, dus ik hoor graag wat jullie reacties zijn. Naast Battlefield hebben wij ook nog veel ervaring met CS 1.6 waar wij ook servers voor hosten.

Wij zijn dus in een experimentele fase om te kijken hoe ons serverpark het houdt! Vandaar dat we een Battlefield 2 Public demo server er van gemaakt hebben. Als die druk bezocht wordt,dan kan ik er voor zorgen dat er meer spelers inkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 129319 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:21:
Hier dus even duidelijk maken dat Battlefield 2 PERFECT te spelen is op een Radeon 9000 128mb ;)

[afbeelding]

Ff een vlag van mij aan het halen en blijkbaar eentje met grafische problemen ;)
Nog zo iets: ik sta bij die kraan in het midden en zie twee benen door die metale container uitsteken, ik schiet daarop, en aan de andere kant van het metaal gaat er iemand dood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Nog grappiger zit ik een huisje met een half open houtje dakje en wordt er artillerie op mij afgevuurd, geen damage. Dat houten dakje bleek sterk genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Dedicated servertje:

>(UTF)< Clan Server
32 Man
ip: 80.69.76.153:16567
100mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

DaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:54:
verhaal over een 12 jarige op Louie's server - maar is niet eens de moeite waard
triest triest triest
Je bedoelt toch niet die 2 teamkills van mij toen ik van de server wegging? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 91868 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:42:
[...]

Je bedoelt toch niet die 2 teamkills van mij toen ik van de server wegging? :X
Nee :)
Bedoel iemand die "omg lul you suxor" typt, iemand die tegen mij zeurt dat ik hem teamkill terwijl ik in het andere team zit en 5 minuten daarna mij neerschiet nadat ik hem bijna had gemold en dan zegt "omg you suxor volgende keer ga ik je knifen omg omg jij stinkt " :|
Die is duidelijk ergens blijven hangen in zijn opvoeding 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Stewie! op 16-06-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

van totalbf2.com:
I don't mean to rub it in, but I will anyway. You see, slaving away hours over a fan site can have it's perks, especially when you get home from work to find a shiny package all the way from the USA. Yes you guessed it, the full version has been sent over a week early by those kind folks at EA!
Afbeeldingslocatie: http://www.totalbf2.com/news/images/Battlefield2collectionsmall.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132844

Op dit moment wordt ik nogal "simpel" van de teamkillers. het lijkt wel of ze me achtervolgen.
Vandaag op 4 verschillende servers gespeeld waarbij er elke keer wel weer een aantal mensen op het vliegdekschip rondlopen die het super lollig vinden om alles en iedereen af te knallen van hun team.

Ik snap hier nu echt de lol niet van ;(

Is het voor de Admin mogelijk om iemand direct te kicken of is hier altijd een vote voor nodig van de mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 18:27
Anoniem: 132844 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:58:
Op dit moment wordt ik nogal "simpel" van de teamkillers. het lijkt wel of ze me achtervolgen.
Vandaag op 4 verschillende servers gespeeld waarbij er elke keer wel weer een aantal mensen op het vliegdekschip rondlopen die het super lollig vinden om alles en iedereen af te knallen van hun team.

Ik snap hier nu echt de lol niet van ;(

Is het voor de Admin mogelijk om iemand direct te kicken of is hier altijd een vote voor nodig van de mensen?
Admin kan ten alle tijden mensen kicken en bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Anoniem: 132844 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:58:
Ik maak zojuist verbinding met mijn server, ik spawn bij het vliegveld, staat er daar ene matinez op mij te schieten. Niet zo vreemd natuurlijk, ware het niet dat de speler in kwestie in mijn team zat. Er was hier dan ook sprake van het fenomeen "teamkillen". Aangezien ik hier niet bepaald voor open sta, pas ik dan ook een zogeheten "zero-tollerance" beleid toe. Na de woorden "Oi, matinez, don't teamkill the admin you stupid fuck!" richting zijn hoofd geslingerd te hebben via de console, volgde het commando "admin.banplayer 1". Dit maakte direct een einde aan zijn verbinding met de eerder genoemde server en voorkomt dat toekomstige pogingen tot terugkeren zullen slagen. :)

;)

@Hieronder: er is geen enkele Apache te vinden op heel die map hoor, laat staan op de carrier. Wat jij bedoelt is een Cobra. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Victor op 16-06-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Ging toestraks wat mis in een server. Ik sta op het vliegdekschip en wil opstijgen in een cobra. Maar omdat ik een MIG aan zie komen vliegen wil ik iets omdraaien zodat mijn gunner nog iets kan doen. Alleen dat ging niet echt helemaal zoals ik gepland had. Ik ben net een klein stukje van de grond en die cobra vliegt met de propeler schuin naar beneden de linkerkant op (de propeller dus eerst). Zo ga ik dus het halve dek over en schep een stuk of 6 teammates die daar staan te wachten en ik vlieg het water in en de cobra ontploft. 7(8)7

* LifeTecH moet echt een joystick hebben 8)

[ Voor 7% gewijzigd door LifeTecH op 16-06-2005 21:22 . Reden: ty king_louie :> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:58:
Wat maakt die ak <> m16 discussie nu uit? Je weet toch dat de M16 in games bijna altijd sterker is of gelijkwaardig.
HEt gaat om het prenciepen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:08:
[...]

Ik maak zojuist verbinding met mijn server, ik spawn bij het vliegveld, staat er daar ene matinez op mij te schieten. Niet zo vreemd natuurlijk, ware het niet dat de speler in kwestie in mijn team zat. Er was hier dan ook sprake van het fenomeen "teamkillen". Aangezien ik hier niet bepaald voor open sta, pas ik dan ook een zogeheten "zero-tollerance" beleid toe. Na de woorden "Oi, matinez, don't teamkill the admin you stupid fuck!" richting zijn hoofd geslingerd te hebben via de console, volgde het commando "admin.banplayer 1". Dit maakte direct een einde aan zijn verbinding met de eerder genoemde server en voorkomt dat toekomstige pogingen tot terugkeren zullen slagen. :)

;)

@Hieronder: er is geen enkele Apache te vinden op heel die map hoor, laat staan op de carrier. Wat jij bedoelt is een Cobra. :)
Idd er is geen Apache. Maar euh King_Louie, hoe pleur ik text via de console naar de users :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
IJnte schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:18:
[...]

Idd er is geen Apache. Maar euh King_Louie, hoe pleur ik text via de console naar de users :?
game.sayall "Kniel in mijn aanwezigheid, nederig plebs!"

(Wel vanaf de server doen dus)

[ Voor 8% gewijzigd door Victor op 16-06-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

Server toegevoegd aan de startpost:

|SST| Public (NL/BE) - vaneedehosting.nl
217.170.20.167:16567
32 man, VOIP, geen tijdslimiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
IJnte schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:26:
Mensen, Er is weer een server toegevoegd aan de startpost!!
Ip: 83.98.147.170:16567
Dedicated BF2 Demo server.
Dit is onze eerste Dedicated Battlefield server, dus ik hoor graag wat jullie reacties zijn. Naast Battlefield hebben wij ook nog veel ervaring met CS 1.6 waar wij ook servers voor hosten.

Wij zijn dus in een experimentele fase om te kijken hoe ons serverpark het houdt! Vandaar dat we een Battlefield 2 Public demo server er van gemaakt hebben. Als die druk bezocht wordt,dan kan ik er voor zorgen dat er meer spelers inkomen!
Hier net hele tijd op gespeeld als evert999_4, leuke server om te spelen! kreeg alleen een connection probleem, (na een uur spelen nofzo hoor)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
DaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:06:
[...]

Jep

Tralalala lekker rond aan het vliegen tralalala bommen droppen tralalalala

WARNING: CONNECTION PROBLEMS etc etc

Hups spel gaat weer verder en jij ligt ergens geplet op de grond met een hoopje metaal om je heen :(
[...]

Laten we hopen dat dat hem is :P
dat connection error gedoe kan je verhelpen door VOIP uit te schakelen bij de options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 08:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:19:
[...]

game.sayall "Kniel in mijn aanwezigheid, nederig plebs!"

(Wel vanaf de server doen dus)
Leuk , eens een admin met humor ipv grootheidswaanzin ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2021

tobler

woei

Mister_X schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:37:
[...]

Hier net hele tijd op gespeeld als evert999_4, leuke server om te spelen! kreeg alleen een connection probleem, (na een uur spelen nofzo hoor)!
jammer dat je connection problem had, het was leuk! :)

deze DEDI is trouwens zeer goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
tobler schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:59:
[...]

jammer dat je connection problem had, het was leuk! :)

deze DEDI is trouwens zeer goed :*)
Thnx voor et compliment ;)
Mochten mensen probs er mee hebben laat dat dan plz weten!

Nog even voor de admins.
Wij draaien Gentoo-64 bits op een Dual opteron. Bij 8 man is het CPU verbruik 15% - 20% en het memory gebruik 8.7% (2 Gb geheugen beschikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

IJnte schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:10:
[...]

Thnx voor et compliment ;)
Mochten mensen probs er mee hebben laat dat dan plz weten!

Nog even voor de admins.
Wij draaien Gentoo-64 bits op een Dual opteron. Bij 8 man is het CPU verbruik 15% - 20% en het memory gebruik 8.7% (2 Gb geheugen beschikbaar).
Jep net ook op gespeeld, totaal geen lag :> _/-\o_

Alleen werd er nog niet echt goed in teamverband gespeeld maar dat verandert nog wel!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:07

link_mario

Ofwa?

DesertShooter schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:37:
Dedicated servertje:

>(UTF)< Clan Server
32 Man
ip: 80.69.76.153:16567
100mbit
Gaar! Ik kom in elke server, met random IP invoeren dan, die hier staat in dit topic. Behalve in deze server.

Dan krijg ik de melding van:
You have failed to connect. Please rechek your network connection(s) and try again.

[ Voor 3% gewijzigd door link_mario op 16-06-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:08:
[...]

;)
Dat zal ze leren! >:)
Zal binnenkort eens komen kijken op je server want ik ben deze ongein (inclusief luie admins) al meer dan zat.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 132844 op 16-06-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DE enige manier om zonder lag te spelen is met voip uit :|
Maar ik heb niet voor niks een dure headset gekocht met microfoon 8)7
Hopelijk gaat EA er wat aan doen voor defull version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:46
King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:41:
[...]

1GB DDR333 RAM
niet dat ik je nou zo kan helpen ofzo maar ik draai een 24p server op een windows 2003 bak met de volgende specs:

- Duron 800
- 512MB Corsair DDR333
- 7200RPM 160GB WD ATA
- realtek 100NIC

Dit draait zonder een spoortje van lag. Dus misschien ligt het toch ergens anders aan? heeft die computer het druk met andere taken misschien? Heb je een router die het verkloot?
------
Oh en ik snap niet wat het probleem is met luie admins? ;) Ik heb op mijn servertje gewoon dat teamkill systeem aanstaan, waarmee je kan vergeven of punishen.... 3x punishen is kickban. Heb je geen admin voor nodig toch???

[ Voor 9% gewijzigd door Ramon op 16-06-2005 22:50 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ramon de Jesus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:36:
[...]
niet dat ik je nou zo kan helpen ofzo maar ik draai een 24p server op een windows 2003 bak met de volgende specs:

- Duron 800
- 512MB Corsair DDR333
- 7200RPM 160GB WD ATA
- realtek 100NIC

Dit draait zonder een spoortje van lag. Dus misschien ligt het toch ergens anders aan? heeft die computer het druk met andere taken misschien? Heb je een router die het verkloot?
Staat die NIC wellicht op "auto" te babbelen of op 100 full?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
Ff vraagje tussendoor:

Wil graag m'n FPS in de gaten houden en heb ergens gevonden dat ik die kan inschakelen door het commando "renderer.drawFps [1]" in te geven via de console. Allemaal mooi en wel... als het ook zou willen werken :(

Kan iemand me ff vertellen wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:52:
Ff vraagje tussendoor:

Wil graag m'n FPS in de gaten houden en heb ergens gevonden dat ik die kan inschakelen door het commando "renderer.drawFps [1]" in te geven via de console. Allemaal mooi en wel... als het ook zou willen werken :(

probeer anders fraps
http://www2.fraps.com/FRAPS260.EXE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Mja, kweet het. Was ik ookal ergens tegengekomen maar zou eigenlijk liever zo min mogelijk progs draaiende hebben tijdens 't game. Normaalgezien moet het toch gewoon te zien zijn in spel zelf eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Ramon de Jesus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:36:
[...]

- Duron 800
- 512MB Corsair DDR333
- 7200RPM 160GB WD ATA
- realtek 100NIC

------
Oh en ik snap niet wat het probleem is met luie admins? ;) Ik heb op mijn servertje gewoon dat teamkill systeem aanstaan, waarmee je kan vergeven of punishen.... 3x punishen is kickban. Heb je geen admin voor nodig toch???
Draait alleen nog een webserver op, maar die staat ook de hele dag uit z'n neus te vreten. Bovendien zouden andere taken terugkomen in de performance audit, en daar was juist niets te zien. Misschien dat ik morgen even tijd heb om langs te wippen bij WeDare, dan kan ik die bak even onder handen nemen qua netwerkkaarten. Even overschakelen op onboard LAN, kijken of dat helpt. Wellicht dat de netwerkkaart gewoon brak is.

Overigens hebben de routers die er tussen die server en het wereldwijde web hangen allemaal een nieuwprijs van enkele honderdduizenden euro's, dus ik mag toch verwachten dat die geen roet in het eten gooien. ;)

Oh, en voor de fps is het commando:
code:
1
renderer.drawfps 1
En zekers te weten dat dat werkt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Victor op 16-06-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:59:
[...]

Mja, kweet het. Was ik ookal ergens tegengekomen maar zou eigenlijk liever zo min mogelijk progs draaiende hebben tijdens 't game. Normaalgezien moet het toch gewoon te zien zijn in spel zelf eh?
het is te zien, en het commando is ook in dit topic genoemt.. read up enzo.. zou het zo ook niet weten

edit: *kuch* spuit11

ej louie, is er een lijst met die commando's, want ik zou niet eens weten hoe ik me naam verander, en de logische commando's werken niet echt /name /nick etc.

[ Voor 20% gewijzigd door BasieP op 16-06-2005 23:15 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
King_Louie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:13:
[...]

Oh, en voor de fps is het commando:
code:
1
renderer.drawfps 1
En zekers te weten dat dat werkt :)
Achzoow, zonder de haken dus :) Wrom probeer ik die nu zelf nie eigenlijk :p

Ga hem onmiddelijk uitproberen se :) Thx
BasieP schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:14:
[...]

het is te zien, en het commando is ook in dit topic genoemt.. read up enzo.. zou het zo ook niet weten
Kweet het, had commando ook gevonden. Alleen paar haken teveel gebruikt |:(

commando voor nick zou dan zijn: localProfile.setNick anderenickname

[ Voor 28% gewijzigd door Blacksnak op 16-06-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101186

Ik heb onze servers ook even toegevoegd met behulp van het script op deze pagina. Ze blijven gewoon online in de volledige test fase van EA. En misschien daarnaa ook met de full version. Ik ga even kijken wat de mogelijkheden zijn, ik denk dat een extra dual AMD Opteron gaan aanschaffen voor hosten van public voor ons zelf (niet alleen van Battlefield 2 dus).

En ik heb vandaag nieuwe PC besteld, kan niet wachten totdat ik Battlefield 2 met niet graphics kan spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 101186 op 16-06-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:18:
Kweet het, had commando ook gevonden. Alleen paar haken teveel gebruikt |:(

commando voor nick zou dan zijn: localProfile.setNick anderenickname
k tnx,
maareuh, hoe komen jullie aan die info? is er ergens een lijst, of zit er stiekum toch logica in? als er nou autocompletion ofzo in zat, zoals bij steam kon ik zelf ff zoeken, maar dit is kut.

trouwens, hele gui buiten het spel is kut

[ Voor 13% gewijzigd door BasieP op 16-06-2005 23:33 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
BasieP schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:33:
[...]

k tnx,
maareuh, hoe komen jullie aan die info? is er ergens een lijst, of zit er stiekum toch logica in? als er nou autocompletion ofzo in zat, zoals bij steam kon ik zelf ff zoeken, maar dit is kut.

tab is het toverwoord ;)

doe c ofzo en dan 2x tab ofzo :) hoeft niet perse 1 letter te zijn.

''edit: dan heb ik het over de console he, je kunt ook in de .con bestanden kijken naar eventuele commands.
Opstartcommando's: start bf2.exe op met -help komt allemaal nog wel in de faq.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 16-06-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:41:
[...]

tab is het toverwoord ;)

doe c ofzo en dan 2x tab ofzo :) hoeft niet perse 1 letter te zijn.

''edit: dan heb ik het over de console he, je kunt ook in de .con bestanden kijken naar eventuele commands.
Opstartcommando's: start bf2.exe op met -help komt allemaal nog wel in de faq.
Zoals je ziet is je Serverlist erg populair ;) Misschien moet je em toch uitbereiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:27

Copyman

Dode muis

BasieP schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:33:
[...]

k tnx,

In de readme.txt staan heel wat console commands. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Anoniem: 84567 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:29:
Server toegevoegd aan de startpost:

|SST| Public (NL/BE) - vaneedehosting.nl
217.170.20.167:16567
32 man, VOIP, geen tijdslimiet
Ik ben er opeens gebanned :o Was lekker bezig in een group (had een ruim positieve score ) en maakte een foutje door een teammate te killen met een anti-tank wapen. Gelijk een ban :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:52:
Ff vraagje tussendoor:

het is renderer.drawfps 1 , dus zonder die [ en ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 15:32
Anoniem: 93525 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:55:
[...]

Ik ben er opeens gebanned :o Was lekker bezig in een group (had een ruim positieve score ) en maakte een foutje door een teammate te killen met een anti-tank wapen. Gelijk een ban :(
je tkéd me, ik wou je vergeven maar volgens mij klikte ik verkeerd... fuck. sorry.

ik mis je nu al.. snif. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Grijns op 16-06-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Zo, net weer een potje singleplay gedaan met squads ed.. ze reageren toch wel leuk die botjes, maar het is me nog niet gelukt dat ze hielpen om 4 vlaggen te veroveren. De max was 3.

Heb dit keer ook gespeeld met 4xAA aan.. geeft 25-35 fps op 1024x786 en ik moet zeggen, de FPS vind ik op mijn systeem zeker niet tegenvallen (min is voor 25 fps):

- Radeon9800Pro
- 1GB mem
- AMD 3000+

De settings deed ik al op high (behalve textures, die kunnen max op medium).

PS: Meer mensen met een nforce2 soundstorm die audio op software moeten zetten om die tutorial stem op normaal volume te horen? Ennuh, volgens mij scheelt hardware / software audio niet echt veel op de fps...

[ Voor 19% gewijzigd door evaarties op 16-06-2005 23:59 ]

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

mm ... ik haalde op 1600x1200 full detail zo'n slordige 50/55 FPS ... en nu heb ik voor de grap eens m'n sound quality op Software gezet, en EAX op disabled, en nu haal ik 60/70, soms zelfs minutenlang 80 FPS!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op 84.244.130.120 is btw de hack geplaatst die ervoor zorgt dat elk team begint met 600 ticks ipv 200. Heb je wat langere potjes :)

[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 17-06-2005 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13987

Ohja de nederlandse server Wolfgaming.net Hydra EU (mijn server) zal bij de release van de retail een ranked server zijn (dus met unlockables en officiele rankings) door een samenwerkingsverband met EA.

Misschien een goede reden om er te komen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02
Hmmm, ik word een beetje gek van die complainers. Lock je met je raketten op een tegenstander, schiet je, maar de raket mist en gaat daarna meteen op een andere hittebron af, resultaat: Je raakt een vriendelijk vluigtuig/helikopter die dan gelijk boos worden en complainen :/

Wat is dat trouwens met king_louie's server? Ik krijg om de haverklap connectie time-outs en ben daardoor al 5 keer in een potje neergestort :|

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 12:50

blaatschaaap

schaap

ligt het aan mij of verdwijnt gras nogsteends op verre afstand? (ala bfv)

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 21:49
Ik weet niet of iemand deze al heeft gezien:
http://www.bf2wiki.info/ase/
Unsupported BF2 filter voor ASE (beter als de crappy ingame browser)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 12:50

blaatschaaap

schaap

trouwens hebben jullie al c4 jeep/buggy's geprobeert? :P (als je point of existence gespeelt hebt weet je vast wel hoe dodelijk die zijn tegenover tanks) dit werkt namelijk ook in bf2! je kan op deze manier heel effectief de mec uav/radar/arty uitschakele door hun base in te storme met de c4 op je motorkap je wagentje eropaf sturen eruit jumpe en de knop indrukken :P

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

terwijl ie niet connect!? :+

kan je netzogoed de startpost eropnaslaan :o (dmv favoriet instellen of zelfs deze in een IE shortcut op desktop plaatsen, ipv hele app ervoor starten ;))

jammer wel dat ase de filter zelf niet brengt, zoiets zal weer een hele horde subcribers opleveren omdat het het gemak dient. Maar sinds Yahoo!'s overname zijn me buddies me buddies nie meer ;)
blaatschaaap schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:13:
trouwens hebben jullie al c4 jeep/buggy's geprobeert? :P (als je point of existence gespeelt hebt weet je vast wel hoe dodelijk die zijn tegenover tanks) dit werkt namelijk ook in bf2! je kan op deze manier heel effectief de mec uav/radar/arty uitschakele door hun base in te storme met de c4 op je motorkap je wagentje eropaf sturen eruit jumpe en de knop indrukken :P
Hehe zat net ff te kloten met settings en joinde die server vanuit SP en zag ze ook al overal volgeplakt zitten :7
Bever! schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:19:
[...]

als je ati tray tools gebruikt zit fraps ingebakken. :)
idd, heb em voorheen eens gebruikt voor een bepaalde 3D-setting te kunnen stellen maar ben van mening dat toch wat tegenwerkt, of tis het uitgebreid aanbod van tweaks waardoor je vaak iets té te werk gaat... :9~ gebruik atitool en ook deze functies zitten erin, dus idd een _/-\o_ app, maar heb em toch weer verwijdert... gebruikte bepaalde opti's iets te waardoor het beeld er belabberd uitzag...
zie dat je x850 draait, wat voor reso en settings draai je!?

[ Voor 70% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-06-2005 02:25 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:59

Bever!

3

Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:59:
[...]

als je ati tray tools gebruikt zit fraps ingebakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 21:49
sain onez schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:18:
terwijl ie niet connect!? :+

kan je netzogoed de startpost eropnaslaan :o (dmv favoriet instellen of zelfs deze in een IE shortcut op desktop plaatsen, ipv hele app ervoor starten ;))

jammer wel dat ase de filter zelf niet brengt, zoiets zal weer een hele horde subcribers opleveren omdat het het gemak dient. Maar sinds Yahoo!'s overname zijn me buddies me buddies nie meer ;)
zodat je niet eerst 10 servers afhoeft uit de list voordat je er een vind met players erin/die niet vol zit.
en je kunt zien waar de andere GoTers spelen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

fair enough... had het zo zelf kunnen verzinnen, en je hebt me overtuigd, ik mik em erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Damian021 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:13:
Vraagje,

Als ik assault (USA) kies dan krijg je een m16a2 assault rifle, maar ik kan maar 1 schot
of 3 schoten afschieten per muis click :/ Weet iemand of je die op A kan instellen :?
K weet niet of je de M16 kent maar die kan alleen maar burst en single shot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jostheking schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:21:
[...]

Idd, het is al erg vaak gevraagd, maar nog niemand heeft een antwoord gegeven 8)7
Ik had evenbalance gemaild en ze zeggen dat het komt door gebrek aan recources....oftewel je instellingen wat lager zetten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand trouwens hoe je in-game aan het serverIP komt. Want het komt nog wel eens voor dat iemand wilt joinen en dan vind ik het makkelijker om het ip door te geven. Bovendien is die hele serverbrowser in-game helemaal butt. Ik heb t gevonden op het moment dat de nieuwe rondes beginnen (het scherm waar je op "join" moet klikken) maar tijdens het spelen kom ik er met geen mogelijkheid bij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

echt ik wordt schijtziek van die noobs.. Squadleaders die niet begrijpen wat ze doen, of dat ze uberhaupt squad leader zijn, als je roept om ammo, en je ziet iemand 2 m voor je lopen, dan reageert ie gewoon niet, commanders waar niet naar geluisterd wordt :(. 't wordt tijd voor een gemotiveerde clan om al die *&^Q#$ noobs af te schieten :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

shaidar schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 00:35:
mm ... ik haalde op 1600x1200 full detail zo'n slordige 50/55 FPS ... en nu heb ik voor de grap eens m'n sound quality op Software gezet, en EAX op disabled, en nu haal ik 60/70, soms zelfs minutenlang 80 FPS!
Van wat ik heb getest, kan je het het beste op Hardware zetten, en EAX Disabled. Dat je zo veel meer fps hebt, komt door de EAX. Zeer waarschijnlijk heb je nog meer als je naar Hardware switched.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-06 09:18
Erikie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 04:10:
echt ik wordt schijtziek van die noobs.. Squadleaders die niet begrijpen wat ze doen, of dat ze uberhaupt squad leader zijn, als je roept om ammo, en je ziet iemand 2 m voor je lopen, dan reageert ie gewoon niet, commanders waar niet naar geluisterd wordt :(. 't wordt tijd voor een gemotiveerde clan om al die *&^Q#$ noobs af te schieten :)
Ja dat vind ik ook. Als ik BF2 ga kopen wil ik zeker in een clan waar goed squad based gespeelt word. Anders word ik echt helemaal gek. En dan word het spel ook nog is verpest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 18:27
blaatschaaap schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:01:
ligt het aan mij of verdwijnt gras nogsteends op verre afstand? (ala bfv)
Ik denk dat de vijand dan verdwijnt in het gras wat je niet meer ziet, zodat je de vijand niet of amper ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

DaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:47:
[...]

Nee :)
Bedoel iemand die "omg lul you suxor" typt, iemand die tegen mij zeurt dat ik hem teamkill terwijl ik in het andere team zit en 5 minuten daarna mij neerschiet nadat ik hem bijna had gemold en dan zegt "omg you suxor volgende keer ga ik je knifen omg omg jij stinkt " :|
Die is duidelijk ergens blijven hangen in zijn opvoeding 8)7
Hoezo overdrijven:P lol

1. je maakte een teamkill (niet op mij want ik zat op andere team)
2. ik zei niet 'omg lul you suxor' maar een normaal bericht van 'don't teamkill' of whatever
3. ik kwam je tegen in jouw base, je schiet op me terwijl ik met iemand anders bezig was.
4. het lukt me om achter je te komen, en met een pistol van point blank range je kill
5. nogmaals, nooit gezegd 'you suxor', ik zei: 'LOL OMG pwned, volgende keer knife ik je, begrepen?'
6. jij begon te zeiken over mijn leeftijd en allerlei trieste zaken terwijl je me niet eens kent
7. ik bied aan om elkaar gewoon met rust te laten, omdat anderen er last van hadden.

Blablablaba. iig duidelijk flink overdreven wat je lult, ben blij dat ik een tweaker ben en dat ik er wat van kan zeggen, ipv dat je achter mijn rug om een lulverhaal kan ophangen.

<NOFI, verdedig alleen mezelf>

Deathtrail uit :p

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

DeathTrail schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:04:
[...]

Hoezo overdrijven:P lol

1. je maakte een teamkill (niet op mij want ik zat op andere team)
2. ik zei niet 'omg lul you suxor' maar een normaal bericht van 'don't teamkill' of whatever
3. ik kwam je tegen in jouw base, je schiet op me terwijl ik met iemand anders bezig was.
4. het lukt me om achter je te komen, en met een pistol van point blank range je kill
5. nogmaals, nooit gezegd 'you suxor', ik zei: 'LOL OMG pwned, volgende keer knife ik je, begrepen?'
6. jij begon te zeiken over mijn leeftijd en allerlei trieste zaken terwijl je me niet eens kent
7. ik bied aan om elkaar gewoon met rust te laten, omdat anderen er last van hadden.

Blablablaba. iig duidelijk flink overdreven wat je lult, ben blij dat ik een tweaker ben en dat ik er wat van kan zeggen, ipv dat je achter mijn rug om een lulverhaal kan ophangen.

<NOFI, verdedig alleen mezelf>

Deathtrail uit :p
Ja whatever kerel :O
Noemde ik je naam dan ergens? Vermenigvuldig punt 2 en 5 even maal 10, dan snap je vast wel waarom ik naar je leeftijd vroeg ;)
Ik moest meteen denken aan: http://www.kontraband.com...=20040705181332&CAT=anims

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 17-06-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Als punt 2 (edit: en 5) het enige punt is waar je iets op aan te merken hebt, dan klopt er sowieso al heel wat niet in je verhaal maar goed. Ik heb ook geen zin om hier de discussie met je aan te gaan. Nogmaals, allebei chillen.

Ps. vind het jammer dat je net die 2 punten noemt. Als ik iets niet doe, is het mensen uitschelden. maar goed. De mensen die me kennen weten dat, de mensen die me niet kennen, dat boeit me dan ook niet veel.

(Ik verdedigde mezelf alleen)

[ Voor 32% gewijzigd door DeathTrail op 17-06-2005 09:17 ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:54
Gister the flying mouse sens nog even wat hoger geknalt (4.50), DAMN wat vliegt dat heerlijk, ez loopings en roll overs maken. Jammer genoeg begon mn geluid een beetje te haperen, en bij die haperingen had ik dus ook geen controle meer over het spel, dus bij een lange stop van het geluid was mn vliegtuig onbestuurbaar. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:43

--HYPER--392