[PC] Battlefield 2 - deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.479 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 07:56

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:29:
[...]

Met DC zijn er niet veel Noobs meer op het moment. (ja misschien ik dan :+ ) )
Heel veel mensen beheersen de heli's perfect en dat zegt voor mij genoeg.
Oeh ja:D De heli besturing uit DC mis ik wel erg. Sinds er heli's zijn (Vietnam) hebben ze het naar mijn mening te gebruiksvriendelijk gemaakt. Manman ik herinner me nog wel gave stunt-acties in de valleien van Gazala. Veel getraind met die choppers daar:D

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 11:35
DeathTrail schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:32:
[...]

Oeh ja:D De heli besturing uit DC mis ik wel erg. Sinds er heli's zijn (Vietnam) hebben ze het naar mijn mening te gebruiksvriendelijk gemaakt. Manman ik herinner me nog wel gave stunt-acties in de valleien van Gazala. Veel getraind met die choppers daar:D
Was nog leuk met de eerste patch van Dc toen de apache er net in zat, bijna niemand kon nog vliegen en ik beheerste hem al goed. was wel lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Wat ik echt superlachen vond, is toen Battlefield 1942 demo net uit was. Wake Island (aka pearl harbor) werd er gespeeld. De gameplay was redelijk uniek. Als Japan zijnde begon je dus op een vliegdekschip.

De mensen vliegen richting vliegveld van USA, maar kennen het spel niet goed genoeg om te landen, dus ze springen van hoog eruit.

Wat ze niet weten, is hoe ze hun parachute moete gebruiken (toets 9 is redelijk vreemd)
Dus wat je ziet is, mensen die massaal tegen de grond vallen, uit hun vliegtuigjes:D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-06 14:53
Toch jammer dat je geen schietstoel hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Ligt het nou aan mij, of heb je als je special forces bent echt een kutwapen? Dat apparaat moet 10 kogels minimaal afvuren wil je iemand dood krijgen. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

hully schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:15:
Fijn dat NVIDIA is meant to play voor dit spel (NOT):

http://www.amdzone.com/mo...warticle&artid=145&page=1

ik vond deze topdemo niet zo bijzonder lekker lopen op mijn peperdure 6800ultra....

Dat is toch enigzins een beetje misleidend: een vet Nvidia logo terwijl het spel beter loopt op een uitgeklede ati x800xl ... best tragisch
Inderdaad belachelijk die twimtbp intro aan het begin als NV kaarten zo slecht scoren... Maar vraag me wel af met welke Nvidia driver hier getest is... Ik bedoel de 77.30 drivers die bij de demo zitten, zijn gewoon veel trager dan de 77.50 driverset. En dan is de 77.62 driver alweer een beetje sneller met super goede IQ!!! Hoe zit het met ATI's IQ tov deze nieuwste drivers? En hoe presteerd een ATI tov de 77.50 of 77.62 drivers???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:36
Vind het wel mee vallen. maar ik heb ook nog niet echt online gespeeld.
Heb wel het idee dat je met de M249 wel erg veel patronen verschiet wil je iemand raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Anoniem: 8514 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:53:
Ligt het nou aan mij, of heb je als je special forces bent echt een kutwapen? Dat apparaat moet 10 kogels minimaal afvuren wil je iemand dood krijgen. Is dit normaal?
niet de autospray gebruiken maar single shots afvuren, en ze goedgericht tussen hun ogen plaatsen, 3 tot 5 shots max nodig... eventueel dan beter de 3shots burst van de medic gebruiken...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Nog even een vraagje, ik heb het hier nog niet voorbij zien komen:
In BF kon je instellen dat de commando's van andere dan de Amerikanen ook in het engels werden gezegd, zodat je ook kunt verstaan wat er wordt gezegd. Mijn arabisch is niet meer wat het geweest is, dus: kan dat ook in BF2? Dat de arabische radio commands gewoon in het engels zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 115092 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:55:
[...]

Inderdaad belachelijk die twimtbp intro aan het begin als NV kaarten zo slecht scoren... Maar vraag me wel af met welke Nvidia driver hier getest is... Ik bedoel de 77.30 drivers die bij de demo zitten, zijn gewoon veel trager dan de 77.50 driverset. En dan is de 77.62 driver alweer een beetje sneller met super goede IQ!!! Hoe zit het met ATI's IQ tov deze nieuwste drivers? En hoe presteerd een ATI tov de 77.50 of 77.62 drivers???
Ik moet dus upgraden voor die spel (geforce 4 *sob*) dus ik moet voor Ati gaan dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
riffey#4 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:03:
Nog even een vraagje, ik heb het hier nog niet voorbij zien komen:
In BF kon je instellen dat de commando's van andere dan de Amerikanen ook in het engels werden gezegd, zodat je ook kunt verstaan wat er wordt gezegd. Mijn arabisch is niet meer wat het geweest is, dus: kan dat ook in BF2? Dat de arabische radio commands gewoon in het engels zijn?
Ja, dat kan :) (weet niet exact waar, ergens bij options een vinkje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jep zit bij de game options meen ik, daar kan ook je crosshair kleur ingesteld worden... ( [pinkmode]maak em altijd roze [/pinkmode] :/ )

[ Voor 7% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-06-2005 12:07 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:06:
[...]

Ik moet dus upgraden voor die spel (geforce 4 *sob*) dus ik moet voor Ati gaan dan...
ja, ATI was ook al beter bij BF1942 en BF Vietnam
heeft iets te maken met dat ati kaarten beter met veel geometrische figuren omgaan of zo
ik ben wel blij dat mijn 9500 pro beter presteert dan de meesten met een 6600 gt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Wat me opvalt is dat de sniper-ratio beperkt blijft. In een team van 16 spelers zijn er meestal 3 a 4 snipers. Nog steeds veels te veel met het oog op teamplay, maar toch veel minder dan dat brakke BF1942 waar de helft sniper gaat op de public servers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:13
Anoniem: 116693 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:21:
Wat me opvalt is dat de sniper-ratio beperkt blijft. In een team van 16 spelers zijn er meestal 3 a 4 snipers. Nog steeds veels te veel met het oog op teamplay, maar toch veel minder dan dat brakke BF1942 waar de helft sniper gaat op de public servers....
Snipen is ook een stuk moeilijker nu, dat zal veel n00bs afschrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 22:23
Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:06:
[...]

zou ik zeker doen. Enige waar mijn Geforce 6800 ultra sneller lijkt dan de ati x800xt van een maat van me (verder zelfde computer) - maar dan nog marginaal - is bij de Doom3 engine (en dus straks wellicht in Quake 4 en CoD 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:50
De engelse voice over vind je in Options>>Audio>> English Voiceover Only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik heb net m'n Asus Nvidia Geforce 6800 V9999 Gamer's Edition binnen, spel draait perfect nu.
Had het spel nog niet eerder gespeeld maar het overtreft toch wel m'n verwachtingen hoor.

Die vliegtuigen zijn naar mijn idee eindelijk ook echt vliegtuigen! Juiste verhouding, lekker groot zoals een vliegtuig moet zijn! In 1942 en Vietnam vond ik die vliegtuigen vaak toch even te klein voor een vliegtuig...

En de HUD van vliegtuigen (en andere voertuigen/stingers etc.), geweldig gedaan.
Gister ook heel kort in Squad verband gespeeld, zag er ook zeer goed uit.

Kan er verder nog niet veel over zeggen omdat ik de demo nog maar kort gespeeld heb, maar m'n eerste indruk is toch wel boven verwachting. Ziet er mooi uit allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

The retail version of BF2 (chinese taiwan Edition), die is net uit in de scene, mag verder geen directe links plaatsen

http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=7208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

jep zit bij de game options meen ik, daar kan ook je crosshair kleur ingesteld worden... ( [pinkmode]maak em altijd roze [/pinkmode]
Troost je, ik ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Toch wel zacht-roze he ? Ik vind dat hard-roze zo vloeken bij mijn legeruniform...

Farmacop (spelend, as usual, onder de naam Old Sparky) sluit zich aan bij de mensen die de helikopters liever op de DC-wijze besturen... Met die apache kon je op een gegeven moment
gewoon alles, maar nu voelt het alsof je weer bij 0 moet beginnen. :'(

[ Voor 62% gewijzigd door farmacop op 17-06-2005 13:29 ]

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 107558 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:34:
The retail version of BF2 (chinese taiwan Edition), die is net uit in de scene, mag verder geen directe links plaatsen

http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=7208
Hoe weet je dat? Ik zie nergens op de grote sites...

Maargoed back ontopic :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
farmacop schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:25:
Toch wel zacht-roze he ? Ik vind dat hard-roze zo vloeken bij mijn legeruniform...

Farmacop (spelend, as usual, onder de naam Old Sparky) sluit zich aan bij de mensen die de helikopters liever op de DC-wijze besturen... Met die apache kon je op een gegeven moment
hmm, ik kon ook goed vliegen in DC en dit is idd echt wennen, beetje bf:v bestuuring :|
Maar nu speel in vooral squadleader, is dat is echt VET, en meestal doen de leden ook wat ik
ze vraag .. Ik "nodig" mensen ook uit (ingame) en dat werkt echt goed, alleen mis ik af en toe is een commander die weet wat uit doet .. Ach voor elk is een begin moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
b00m schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:42:
[...]

Was nog leuk met de eerste patch van Dc toen de apache er net in zat, bijna niemand kon nog vliegen en ik beheerste hem al goed. was wel lachen :P
idd en die complimenten die je dan krijgt, die zijn best leuk. Hoef je niet te verwachten in bfv en bf2 en ik denk dat je de helis ook nooit veel beter zal kunnen besturen als dat je ze nu doet. Die dingen zijn gewoon te log. Misschien ook wel goed voor de balans, mja als je alleen naar de helis kijkt kun je die in dc zijn die zeker beter te besturen.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Dennis_k schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:57:
Vind het wel mee vallen. maar ik heb ook nog niet echt online gespeeld.
Heb wel het idee dat je met de M249 wel erg veel patronen verschiet wil je iemand raken.
dat heb ik bij alle wapens, maja zal wel weer met de fun hebben te maken die je zou moeten beleven en een hoop skills :) Want het is zeker wel mogelijk om iemand met een paar kogels neer te leggen. Als ik ga liggen en richt gewoon goed op zijn hoofd ligt hij zo neer.

Sommige mensen zitten te klagen over de sniper, maar ik denk dat je der gewoon ff achter moet komen hoe je iemand raakt. Overigens krijg je geen kruisje in het beeld als je iemand raakt. Overigens gebruik ik de sniper vaak in een gevecht tegen assault is me al meerdere malen gelukt om hem neer te leggen, dingen zijn behoorlijk accuraat ook als je gewoon staat. Mja op afstand is het net zoals in bf42 een beetje gokken waar de kogel ongeveer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Kwartjuh schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:21:
[...]

Mee eens! Het word tijd om een GoT Clan te bouwuhh!!! :D
Er zijn hier genoeg goede spelers, die ook teamplay heerlijk vinden! :D
vind ik een goed idee :)

hmm zie nu pas dat ik een drie dubbele post heb gemaakt.... sorry daarvoor

[ Voor 13% gewijzigd door dikki dik op 17-06-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:16
Was dat niet al ergens gezegd :? Misschien mogen we van de modjes effe een appart topic aanmaken voor degene die zich aan willen melden :Y)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

farmacop schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:25:

Inderdaad, voordat je in DC echt GOED kon vliegen, was je wel ff bezig. met name het landen.
De controls waren niet klote, het was gewoon vet lastig, en als je dan eindelijk alles onder de knie had dan ownde je bigtime.. ik speel nog steeds DC, alleen omdat ik de heli's zo lekker vind vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 10:17
Gebruik de irc server daarvoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb eigenlijk geen moeite met het vliegen van de heli's. De besturing werkt gewoon zoals dat in alle heli-simulatoren werkt.
Er leuk om ergens achter een gebouw te gaan hangen en dan inineens bovenop de vijand te duiken met de volle lading >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Kom BF2 nou vandaag uit, of pas over 2 weken ??
Ik heb het bij verschilende winkels gevraagd, maar die weten het ook niet...

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

Vergeet niet dat het idee achter bf is dat de voertuigen makkelijk te besturen zijn voor iedereen, dus ik vind het wel logisch dat die heli's makkelijk te besturen zijn (net zoals alle andere voertuigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-05 21:30

Erw

Beat schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:06:
Eind deze maand (22e?)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Beat schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:06:
Zie de topic start.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:39

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 8514 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:53:
Het realisme klopt voor geen meter, ze hebben het SF wapen minder sterk gemaakt doordat je erg goede richtmiddelen hebt.

De M16A4 (waar je als SF mee schiet) heeft net zoveel vuurpower als de M16A2 waar je als doorsnee infanterie mee schiet, maar dat hebben ze dus om de bovengenoemde redenen terug geschroeft, anders was iedereen SF.

Het is en blijft een Arcade game, geen realisme.

[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 17-06-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Snow_King schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:24:
[...]

Het realisme klopt voor geen meter, ze hebben het SF wapen minder sterk gemaakt doordat je erg goede richtmiddelen hebt.

De M16A4 (waar je als SF mee schiet) heeft net zoveel vuurpower als de M16A2 waar je als doorsnee infanterie mee schiet, maar dat hebben ze dus om de bovengenoemde redenen terug geschroeft, anders was iedereen SF.

Tja het is ook maar een game hoor, geen super levens echte simulatie voor het leger |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Damian021 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:35:
[...]

Tja het is ook maar een game hoor, geen super levens echte simulatie voor het leger |:(
Weet je dat zeker? O-) ;) En natuurlijk is het niet de game compleet zelf, maar de achterhangende technologie :) Dat is wel weer cool.

[ Voor 20% gewijzigd door whyz op 17-06-2005 15:49 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
primemaximuz schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:46:
[...]

Weet je dat zeker? O-) ;) En natuurlijk is het niet de game compleet zelf, maar de achterhangende technologie :) Dat is wel weer cool.
:) Andere landen aanvallen van achter je PC, met een soort robot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:15
Damian021 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:52:
Andere landen aanvallen van achter je PC, met een soort robot :+
Op zich zou 't wel tof zijn... Gewoon Amerika tegen Irak een paar potjes BF2 laten spelen en de winnaar moet z'n leider verwijderen! ;)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

jammer dat je geen ledematen kan afknallen, of burgers kunt neermaaien vanuit de helicopter met een minigun. Dan wordt t tenminste al wat realistischer. Misschien een tip voor een deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Nu online
Anoniem: 105758 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:59:
jammer dat je geen ledematen kan afknallen, of burgers kunt neermaaien vanuit de helicopter met een minigun. Dan wordt t tenminste al wat realistischer. Misschien een tip voor een deel 3.
Of een klasse zelfmoordterrorist, sluip een basis binnen en blaas jezelf op. Of dat je sarin of vx kunt unlocken en met je gekaapte vliegtuig over een basis kunt vliegen en het uitsproeien. Of dat je als commander niet alleen het leger moet besturen maar ook staatsbezoeken moet plegen aan Frankrijk, en een president boven je hebt die jouw de orders geeft al je squads terug te roepen terwijl de stad in de buurt door milities wordt overlopen...

Iets voor versie 7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Anoniem: 105758 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:59:
Zou wel heel mooi zijn, maar dan heb je minimaal een SLI 7800 GTX nodig ! Tenzij ze het spel in
BF1942 kwaliteit maken.. Maar das meer een achteruitgang dan een vooruitgang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 21:05
ben vandaag all over rotterdam gelopen maar ik heb hem niet gezien, de mediamarkt melde dat hij vandaag binnen zou moeten komen maar.....dat was ie niet dus dat wordt maar wachten tot volgende week denk ik (22-23 zoals bij de demo staat)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tntkiller schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:24:
ben vandaag all over rotterdam gelopen maar ik heb hem niet gezien, de mediamarkt melde dat hij vandaag binnen zou moeten komen maar.....dat was ie niet dus dat wordt maar wachten tot volgende week denk ik (22-23 zoals bij de demo staat)
22 is US
24 is EU
Dat is volgens de demo :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Het is wel jammer dat je niet eens een muurtje omver kunt schieten met je tank. Voor een game uit 2005 valt me dat wel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Euhm, Special Forces hebben over het algemeen minder 'firepower" dan de doorsnee infanterie hoor... (snipers, daargelaten, die soms ook als SF worden gezien, echter niet in BF2...)
kleiner kaliber, en kortere (car) modellen, die zorgen voor een mindere precisie en een lagere impact.
vaak ook voorzien van demper, wat ook niet positief is voor de precisie.

De voordelen zijn grotere beweginsvrijheid, minderzware uitrusting etc.
Vaak worden Special Forces ingezet in steden, om speciale opdrachten uit te voeren, en dan heb je niet zoveel aan een groot bruut geweer, maar meer aan een lichtgewicht karabijn.

Het verschil zit hem dus in de wezenlijke taken die "normale" infanterie vervullen en wat Special Forces doen. de uitrusting is hier op aangepast. het is dus zeker niet zo dat special forces per definitie zwaardere of "betere" wapens hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Daar hadden ze het ook over de 17e, en verder in dit topic hadden ze het er over dat EA de release date vervroegd had voor europa naar de 17e....

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:47:
Het is wel jammer dat je niet eens een muurtje omver kunt schieten met je tank. Voor een game uit 2005 valt me dat wel erg tegen.
Mij niet.
Dan zijn binnen no-time alle muurtjes weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Beat schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:53:
[...]

Daar hadden ze het ook over de 17e, en verder in dit topic hadden ze het er over dat EA de release date vervroegd had voor europa naar de 17e....
Op proxis.be staat 23/06 als aankomstdatum.

Kunt zeggen dat het op z'n minst een 'beetje' verwarrend is zo he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Idd er zijn trouwens ook hele dunne, maar schijnbaar hele sterke bomen. Kan geen Tank tegenop :-)
Best wel triest ja.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Beat schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:53:
[...]

Dat werd zomaar door iemand geroepen, maar is natuurlijk onzin. Waarom zouden ze überhaupt de release date vervroegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Anoniem: 13284 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:47:
En als je dan geen timelimit heb je na een uurtje spelen een level zonder enige beschutting.. Ja fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:28

ErA

Mensen blijf toch eens realistisch.

a: Zie eerst maar eens een physihs engine te ontwikkelen die realtime en niet scripted alles kapot kan laten gaan. Dus dat je met een tank een huis binnen kan rijden vanaf iedere hoek, en dat alles dan realistisch over de tank heen valt.

b: wat voor toegevoegde waarde heeft het omrijden van een boom nou pffffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
@punt b... Dan zit je tenminste niet meer vast als je tegen een rot boom rijd. Scheelt weer het onnodige geklooi met je auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

punt A: zo kan je die vervelende camper snel omver rijden of er bijvoorbeeld met een vliegtuig een bom op laten vallen
blackraid3r schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:04:
[...]

En als je dan geen timelimit heb je na een uurtje spelen een level zonder enige beschutting.. Ja fijn
Zorg je toch dat de engineers zandzakken kunnen stapelen of andere leipe verdediging kunnen bouwen

[ Voor 58% gewijzigd door Stewie! op 17-06-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ja want die kan je niet kapot schieten/opblazen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik denk niet dat de eisen van de bouwers iets te maken hebben met opblaasbare muurtjes of een ineenstortend huis, ze willen gewoon een leuke gameplay met lekkere graphics die het genre weer een stapje verder tilt dan wat ze initieel begonnen zijn. Met commander Eagle hadden ze dat al super voor elkaar (met name gameplay, gfx waren voor die tijd al iets achter op de top) maar niemand kende die game echt...

Ik heb de multiplayer nog neit genoeg weten te checken vanwege school en studie, maar ik denk dat ze voldoende getest hebben om het zo leuk en prettig mogelijk te maken :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Damian021 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:35:
[...]

Dat zei ik ook niet, ik gaf antwoord op zijn vraag. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

blackraid3r schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:22:
Ja want die kan je niet kapot schieten/opblazen...
3x raden wat zandzakken stapelen is? Wilde gok: herstellen van de muur zandzakken..........................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:53:
[...]

Euhm, Special Forces hebben over het algemeen minder 'firepower" dan de doorsnee infanterie hoor... (snipers, daargelaten, die soms ook als SF worden gezien, echter niet in BF2...)
kleiner kaliber, en kortere (car) modellen, die zorgen voor een mindere precisie en een lagere impact.
vaak ook voorzien van demper, wat ook niet positief is voor de precisie.

De voordelen zijn grotere beweginsvrijheid, minderzware uitrusting etc.
Vaak worden Special Forces ingezet in steden, om speciale opdrachten uit te voeren, en dan heb je niet zoveel aan een groot bruut geweer, maar meer aan een lichtgewicht karabijn.

Het verschil zit hem dus in de wezenlijke taken die "normale" infanterie vervullen en wat Special Forces doen. de uitrusting is hier op aangepast. het is dus zeker niet zo dat special forces per definitie zwaardere of "betere" wapens hebben.
De M16A4 die je in BF2 hebt is niets meer dan een M16A2 met een inschuifbare kolf, ietwat kortere loop en een montage plaat voor een optisch vizier, het binnenwerk en de patronen die er in gaan zijn precies het zelfde.

Je hebt aan de andere kant gelijk, de MP5 die ook vaak wordt gebruikt is veel minder krachtig en "sproeit" meer, maar in BF2 heb je als SF de M16A4.

Het is en blijft gewoon een leuke arcade spel waar je niet al te veel waarde aan realisme moet hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Hehehehe net weer lekker gegamed op =TPF= na de server crash, niet al te veel mensen, maar wel nederlanders:) Was weer vetjes:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Daar brengt deze mod verandering in :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

Ik wil hem dus pre-orderen bij dynabyte. Maar nu moet ik aflever adres opgegeven. enz. Vroeger was het zo dat je het pre-orderde via internet en op de release dag kon op halen op de door jouw aangegeven dynabyte winkel.
Is dat niet meer zo?
Hoewel ik ook zit te denken tot de release dag te wachten en bij de MediaMarkt voor wel erg leuke prijs te halen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Anoniem: 82299 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:48:
Ik wil hem dus pre-orderen bij dynabyte. Maar nu moet ik aflever adres opgegeven. enz. Vroeger was het zo dat je het pre-orderde via internet en op de release dag kon op halen op de door jouw aangegeven dynabyte winkel.
Is dat niet meer zo?
Hoewel ik ook zit te denken tot de release dag te wachten en bij de MediaMarkt voor wel erg leuke prijs te halen. >:)
Voor welke prijs dan ?

Ik kan hem ook al bestellen voor 44 euro.. Kijk maar bij pricewatch ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Anoniem: 82299 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:48:
Is dat niet meer zo?
Je moet bij het opgeven van de bestelling via de dynabyte site het afleveradres leeglaten. In het volgende scherm krijg je dan de vraag waar je hem wilt ophalen. Zo heb ik hem ook besteld.
Prijs 46,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Nou net ook ff op die TPF server gespeeld, wat een n00bs! Van squads of teamplay hebben ze daar nog nooit gehoord, op een lift hoef je ook niet te reken. Gasten snappen er helemaal niks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Klopt je moet ook met een zootje vrienden of mensen van GoT gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Eindhoven schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:03:
[...]

Je moet bij het opgeven van de bestelling via de dynabyte site het afleveradres leeglaten. In het volgende scherm krijg je dan de vraag waar je hem wilt ophalen. Zo heb ik hem ook besteld.
Prijs 46,50
[tip]Als je bij freerecordshop 3 games pre-orderd betaal je er maar 2! Dus ik heb met 2 vrienden samen 3x BF2 gepre-orderd.. Dan kom je op 37 euro per persoon.[/tip]

[ Voor 4% gewijzigd door Lefty_38 op 17-06-2005 18:24 ]

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
DaMorpheus schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:33:
[...]

3x raden wat zandzakken stapelen is? Wilde gok: herstellen van de muur zandzakken..........................................
als je dan een muurtje ziet weetje al bijna zeker dat daar een vijand ligt.... Wat is het nu er dan nog van :s Ik vind het best zo, tanks hebben tenminste niet alle macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik moet even me frustraties kwijt:

Ik speelde echt net op "estar-corps.com" server, dus ik sta lekker te wachten op een vliegtuig, zit er zo'n *()#%&#(*)%& te kloten, en te teamkillen, ook mij, dus ik vet pissig, weetje, fuck off met dat gekloot, en ik knal uit frustratie hem neer, daarna nog gevraagt wie de admin is, en nog even in algemeen gezegt dat er iemand loop te teamkillen, en wat denk je? wordt ik van die server afgetrapt! arghhh wat een sukkels (duitse server) ik ben echt vet pist en wou al een mail naar die estar zooi mailen, maarja de helft van hun website werkt niet eens...

echt vet pissig kan ik hier om worden, trieste gasten, domme admin!

Overigns stond ik na 5 minuten spelen al bijna boven aan het lijstje, misschien konden ze het niet heben (1 vliegtuig ronden zooi kills gemaakt *D) ... Er stond ook dat ik of gekickt was door de admin of door een 'vote'...

[ Voor 17% gewijzigd door Mister_X op 17-06-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Ik vind tfp/louie ook niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Ik begrijp je frustraties.
Wat ikzelf ook vaak mee maak is dat iemand onder je vliegtuig gaat staan of naar je vliegtuig toerennen op het moment dat je wilt vertrekken. Gevolg is dat ik hen onopzettelijk doodmaak.
3 x raden wie gekicked wordt. Zucht :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ja klopt ja, erg vervelend, of als je in een tank rijd, en je kijkt naar rechts en je rijd vooruit (om niet geraakt te worden zeg maar) als je dan iemadn doodrijd omdat die zit te slapen gaan ze je ook nog 'punishen' echt vet irritant!

dat zijn trouwens wel hele grote nadelen van dit spel, dat je vrij snel iemand dood rijd en jij nog meestal de schuld krijgt ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:52:
tis maar net of der gotters op zitten. Met gotters is het een leuke server :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Wat ook leuk is.....als je als 2e piloot in een heli of vliegtuig zit en de piloot springt er halverwegen uit. Soms kom je daar pas een seconde voor de grond achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Mister_X schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:00:
ja klopt ja, erg vervelend, of als je in een tank rijd, en je kijkt naar rechts en je rijd vooruit (om niet geraakt te worden zeg maar) als je dan iemadn doodrijd omdat die zit te slapen gaan ze je ook nog 'punishen' echt vet irritant!

dat zijn trouwens wel hele grote nadelen van dit spel, dat je vrij snel iemand dood rijd en jij nog meestal de schuld krijgt ook....
:+ IN het begin kon je in vietnam niemand dood rijden
het is ook nooit goed eh... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:58

Spleasure

Ik hier?

Vraagie tussendoor: heb ik iets gemist of is het niet meer mogelijk om te zien bij wie je in het voertuig zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het idee is dan om er echt een GoT only server van te maken. Heel veel servers gewoon met password doen, en dan het liefst 1 standaard password :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:52:
Waarom vind je mij niet leuk? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
[...]

als SF schiet je met een M4a1, geen m16a4 :(

overigens heeft de m4a1 wel een lagere mondingssnelheid met dezelfde munitie dan de m16 serie..

[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 17-06-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

King_Louie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:04:
[...]

Waarom vind je mij niet leuk? :'(
teamplay is daar meestal ver te zoeken, tenzij je met mensen van GoT/vrienden er in een squad gaat zitten. nofi :>

[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 17-06-2005 20:07 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:07:
[...]

teamplay is daar meestal ver te zoeken, tenzij je met mensen van GoT/vrienden er in een squad gaat zitten. nofi :>
Tip: zoek een squad waar =TPF= leden als Wolverine of Armor in zitten. Er zijn hier een aantal Tweakers die kunnen meepraten over het geweldige teamwork wat we hebben als squad zijnde met o.a. die gasten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:58

Blauw

De Schreeuw

Kan iemand me vertellen hoe ik die firemode verander? Soms kan ik met de Assault rifle maar 1 kogel tegelijkertijd schieten, en soms 3. Maar dat moet toch ook wel anders kunnen? Hoe verander ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

King_Louie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:10:
[...]

Tip: zoek een squad waar =TPF= leden als Wolverine of Armor in zitten. Er zijn hier een aantal Tweakers die kunnen meepraten over het geweldige teamwork wat we hebben als squad zijnde met o.a. die gasten erbij.
Of Phoenix :)
Of gotter Mister 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Blauw schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:13:
Kan iemand me vertellen hoe ik die firemode verander? Soms kan ik met de Assault rifle maar 1 kogel tegelijkertijd schieten, en soms 3. Maar dat moet toch ook wel anders kunnen? Hoe verander ik dat?
nog een keer op de betreffende knop voor het wapen drukken :)
Dus als je je primary wapen pakt, is dat 3, krijg je hem meestal op full auto, nog een keer op 3 drukken krijg je meestal semi. Of zoals bij de m16a2, krijg je burst en semi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Blauw schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:13:
Nogmaals dat geweer selecteren mbv toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

King_Louie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:10:
[...]

klopt heb je gelijk in, heb het zelf ook meegemaakt. maar over het algemeen valt het erg tegen.
met die TPF leden kan ik ook goed opschieten, maar heb het dan ook eigenlijk over de "solo" en clanloze spelers die het vertikken om een squad te pakken of samen te werken.

post 1000 :>

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 17-06-2005 20:20 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:19:
[...]

klopt heb je gelijk in, heb het zelf ook meegemaakt. maar over het algemeen valt het erg tegen.
met die TPF leden kan ik ook goed opschieten, maar heb het dan ook eigenlijk over de "solo" en clanloze spelers die het vertikken om een squad te pakken of samen te werken.

Dat heb je volgens mij op elke server.. Gek word je ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Jullie gaan hard, wordt veels te weinig gespeelt volgens mij :X

anyway net Batman begins gezien: aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:29:
Jullie gaan hard, wordt veels te weinig gespeelt volgens mij :X

anyway net Batman begins gezien: aanrader :)
offtopic:
:nieuwe nightvision mod!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:07

link_mario

Ofwa?

Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:19:
[...]

Ik join meestal een squad, maar rond 7 uur vandaag was de MEC zwaar aan 't ownen op deze server, we hadden in een paar min alle points. En vervolgens deed USMC nikc meer terug. Dat is ook niet echt leuk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net weer op een jolt server gespeeld daar ging het er een stuk beter aan toe :) Ging erg lekker, ieder potje in de top 3 gespeeld :9

Toch binnenkort maar even een clan zoeken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 10456 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:49:
Net weer op een jolt server gespeeld daar ging het er een stuk beter aan toe :) Ging erg lekker, ieder potje in de top 3 gespeeld :9

Toch binnenkort maar even een clan zoeken denk ik :P
hoe bedoel je een stuk beter, omdat daar een zoot noobs rondliepen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FF heel wat anders :)
Zijn er nog mensen die het ZBoard kan kopen voor BF2?
Of is dat hier niet leverbaar in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb een easter egg gevonden :) :

Afbeeldingslocatie: http://img116.echo.cx/img116/8738/battlefieldposter9gr.th.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door RAZORDUDE op 17-06-2005 21:11 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een stuk beter as in wel teamplay ;) op die TPF-server zaten meer n00bs

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 17-06-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72138

Wat zie jij, wat ik niet zie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Anoniem: 72138 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:25:
[...]

Wat zie jij, wat ik niet zie? 8)7
spoiler:
Het hoesje van BF1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:15

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)