Als je de intro filmpjes van de demo checked zie je zelfs 24ste staan.jagermeister schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:35:
Ben benieuwd of de game vandaag op mijn deurmat ligt. Er is namelijk sprake geweest van een officiële release op 17 juni... Zal toch wel de 23ste zijn, maar het kan nog
Dan loop je gewoon achter een squad aan. Als het geen lamers zijn healen ze je toch wel als je gewond bentBlacksnak schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:43:
[...]
En wat met de slechte die teamplay ook heerlijk vinden?![]()
Als iets minder speler (mja, heb niet zoveel tijd
) is het verschrikkelijk moeilijk om in een squad terecht te komen. Ze kicken je meteen
Terwijl dat juist de manier is om een beetje bij te leren, je krijgt dan tenminste een beetje bescherming van de anderen. Als je het altijd in je eentje moet redden krijg je overal onmiddelijk op je donder van de - wel teamplayende - squads
Klopt:)DaMorpheus schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:22:
Effe wat anders: de website in je sig doet het niet!
Is een guildlijst van World of Warcraft incl. forum. Ben Guildleader daar en heb paar php scriptjes gemaakt. Vriend van me host die, maar onderhoud het niet echt:P Iig ik wacht al een hele tijd op BF2, ben nu zegmaar even WoW-Pauze nemen en Battlefield spelen:D
Kheb zelf alleen geen ervaring met clans e.d. in Battlefield. Ik ga vaak solo op pad, maar dat geeft geen problemen verder, haal er redelijk wat kills uit. Verder speel ik wel vaak met vrienden op dezelfde server, terwijl we op TeamSpeak zitten, dan kunnen we wel relaxed met een squad spelen, is uiteraard echt een stuk leuker dan solo. Voice over ip is naar mijn mening nog niet echt helemaal 100%
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Jep, gisteren meegemaakt, maar dan inclusief de teamplayers. Maar ja, 3 kills later is hij wegYoshiBignose schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:51:
haha ja dat is waar, ook lullig is als je bij dat vliegdekschip in die mini gun gaat zitten hele tijd al die vliegtuigen kapot knallen...
En anders heb je nog altijd wat C4, dan is hij ook zo weg
Laat ik die er nou meteen uitgesloopt hebbenKaap schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:52:
[...]
Als je de intro filmpjes van de demo checked zie je zelfs 24ste staan.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
gewoon boven de wolken gaan vliegen, dan op je radar kijken en recht naar beneden op die minigun, machine geweer en 10 meter er boven bommen los en weer optrekken.DaMorpheus schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:58:
[...]
Jep, gisteren meegemaakt, maar dan inclusief de teamplayers. Maar ja, 3 kills later is hij weg![]()
En anders heb je nog altijd wat C4, dan is hij ook zo weg
Mocht hij het overleven zit jij als je je afterburner gebruikt binnen 2 seconden weer op veilige afstand.
menselijke reactie tijd is +/- 1 seconde. dus hij is toch te lat om te locken
Doe'k ook, alleen ellendig lastig wanneer ze je (weeralb00m schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:56:
[...]
Dan loop je gewoon achter een squad aan. Als het geen lamers zijn healen ze je toch wel als je gewond bent
Hey!! Ik doe dat ja! En ik ben er nog trots op ook....YoshiBignose schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:51:
haha ja dat is waar, ook lullig is als je bij dat vliegdekschip in die mini gun gaat zitten hele tijd al die vliegtuigen kapot knallen...
zijn alleen wel de vijandelijke vliegtuigen die ik kapot schiet
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Fijn dat NVIDIA is meant to play voor dit spel (NOT):
http://www.amdzone.com/mo...warticle&artid=145&page=1
ik vond deze topdemo niet zo bijzonder lekker lopen op mijn peperdure 6800ultra....
Dat is toch enigzins een beetje misleidend: een vet Nvidia logo terwijl het spel beter loopt op een uitgeklede ati x800xl ... best tragisch
ik vond deze topdemo niet zo bijzonder lekker lopen op mijn peperdure 6800ultra....
Dat is toch enigzins een beetje misleidend: een vet Nvidia logo terwijl het spel beter loopt op een uitgeklede ati x800xl ... best tragisch
[ Voor 28% gewijzigd door hully op 17-06-2005 10:47 ]
uit squads gekicked worden? dat is echt zeldzaam. begin gewoon je eigen squad als dit vaker gebeurt.Blacksnak schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:43:
[...]
En wat met de slechte die teamplay ook heerlijk vinden?![]()
Als iets minder speler (mja, heb niet zoveel tijd
) is het verschrikkelijk moeilijk om in een squad terecht te komen. Ze kicken je meteen
Terwijl dat juist de manier is om een beetje bij te leren, je krijgt dan tenminste een beetje bescherming van de anderen. Als je het altijd in je eentje moet redden krijg je overal onmiddelijk op je donder van de - wel teamplayende - squads
Beetje vroeg om binnen een week al van noobs te spreken, niet?Erikie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 04:10:
echt ik wordt schijtziek van die noobs.. Squadleaders die niet begrijpen wat ze doen, of dat ze uberhaupt squad leader zijn, als je roept om ammo, en je ziet iemand 2 m voor je lopen, dan reageert ie gewoon niet, commanders waar niet naar geluisterd wordt. 't wordt tijd voor een gemotiveerde clan om al die *&^Q#$ noobs af te schieten
Blijkbaar kun jij 20 uur per dag spelen, anderen misschien wat minder. Ik heb veel BF en DC gespeeld, maar commander en squads zijn nieuw.
Je kunt dus als squadleader ook ammo droppen? Hoe dan?
Ik ben zelf een paar keer squad leader geworden omdat de oude squad leader er uit stapte. Als ik dan druk bezig ben ga ik niet uitzoeken OF ik het ben en HOE ik het iemand anders laat worden (enige manier die ik ken is: er uit stappen en opnieuw joinen.
Je kunt me vast ook wel vertellen hoe ik, als de commander mij een opdracht geeft, kan zien wat ik moet doen. Het staat wel even op je mini-map, maar daarna?
Blij dat ik mijn vraag aan een echte expert kan stellen!
Ammo laten droppen kan niet maar je kunt wel een request geven aan je commander die er dan toestemming voor kan geven. Dit doe je met de T knop en dan dropt het op je crosshair.riffey#4 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:00:
[...]
Beetje vroeg om binnen een week al van noobs te spreken, niet?
Blijkbaar kun jij 20 uur per dag spelen, anderen misschien wat minder. Ik heb veel BF en DC gespeeld, maar commander en squads zijn nieuw.
Je kunt dus als squadleader ook ammo droppen? Hoe dan?
Ik ben zelf een paar keer squad leader geworden omdat de oude squad leader er uit stapte. Als ik dan druk bezig ben ga ik niet uitzoeken OF ik het ben en HOE ik het iemand anders laat worden (enige manier die ik ken is: er uit stappen en opnieuw joinen.
Je kunt me vast ook wel vertellen hoe ik, als de commander mij een opdracht geeft, kan zien wat ik moet doen. Het staat wel even op je mini-map, maar daarna?
Blij dat ik mijn vraag aan een echte expert kan stellen!
Commander opdracht kun je geloof ik nog steeds zien als je op caps lock drukt.
@Erikie: Die noobs heb je overal in bf1942, bfv, dc etc overal.
[ Voor 3% gewijzigd door Raegin op 17-06-2005 11:04 ]
Anoniem: 135756
Met DC zijn er niet veel Noobs meer op het moment. (ja misschien ik danb00m schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:03:
[...]
Ammo laten droppen kan niet maar je kunt wel een request geven aan je commander die er dan toestemming voor kan geven. Dit doe je met de T knop en dan dropt het op je crosshair.
Commander opdracht kun je geloof ik nog steeds zien als je op caps lock drukt.
@Erikie: Die noobs heb je overal in bf1942, bfv, dc etc overal.
Heel veel mensen beheersen de heli's perfect en dat zegt voor mij genoeg.
Oeh ja:D De heli besturing uit DC mis ik wel erg. Sinds er heli's zijn (Vietnam) hebben ze het naar mijn mening te gebruiksvriendelijk gemaakt. Manman ik herinner me nog wel gave stunt-acties in de valleien van Gazala. Veel getraind met die choppers daar:DAnoniem: 135756 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:29:
[...]
Met DC zijn er niet veel Noobs meer op het moment. (ja misschien ik dan) )
Heel veel mensen beheersen de heli's perfect en dat zegt voor mij genoeg.
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Was nog leuk met de eerste patch van Dc toen de apache er net in zat, bijna niemand kon nog vliegen en ik beheerste hem al goed. was wel lachenDeathTrail schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:32:
[...]
Oeh ja:D De heli besturing uit DC mis ik wel erg. Sinds er heli's zijn (Vietnam) hebben ze het naar mijn mening te gebruiksvriendelijk gemaakt. Manman ik herinner me nog wel gave stunt-acties in de valleien van Gazala. Veel getraind met die choppers daar:D
Wat ik echt superlachen vond, is toen Battlefield 1942 demo net uit was. Wake Island (aka pearl harbor) werd er gespeeld. De gameplay was redelijk uniek. Als Japan zijnde begon je dus op een vliegdekschip.
De mensen vliegen richting vliegveld van USA, maar kennen het spel niet goed genoeg om te landen, dus ze springen van hoog eruit.
Wat ze niet weten, is hoe ze hun parachute moete gebruiken (toets 9 is redelijk vreemd)
Dus wat je ziet is, mensen die massaal tegen de grond vallen, uit hun vliegtuigjes:D
De mensen vliegen richting vliegveld van USA, maar kennen het spel niet goed genoeg om te landen, dus ze springen van hoog eruit.
Wat ze niet weten, is hoe ze hun parachute moete gebruiken (toets 9 is redelijk vreemd)
Dus wat je ziet is, mensen die massaal tegen de grond vallen, uit hun vliegtuigjes:D
Toch jammer dat je geen schietstoel hebt.
Anoniem: 8514
Ligt het nou aan mij, of heb je als je special forces bent echt een kutwapen? Dat apparaat moet 10 kogels minimaal afvuren wil je iemand dood krijgen. Is dit normaal?
Anoniem: 115092
Inderdaad belachelijk die twimtbp intro aan het begin als NV kaarten zo slecht scoren... Maar vraag me wel af met welke Nvidia driver hier getest is... Ik bedoel de 77.30 drivers die bij de demo zitten, zijn gewoon veel trager dan de 77.50 driverset. En dan is de 77.62 driver alweer een beetje sneller met super goede IQ!!! Hoe zit het met ATI's IQ tov deze nieuwste drivers? En hoe presteerd een ATI tov de 77.50 of 77.62 drivers???hully schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:15:
Fijn dat NVIDIA is meant to play voor dit spel (NOT):
Vind het wel mee vallen. maar ik heb ook nog niet echt online gespeeld.
Heb wel het idee dat je met de M249 wel erg veel patronen verschiet wil je iemand raken.
Heb wel het idee dat je met de M249 wel erg veel patronen verschiet wil je iemand raken.
niet de autospray gebruiken maar single shots afvuren, en ze goedgericht tussen hun ogen plaatsen, 3 tot 5 shots max nodig... eventueel dan beter de 3shots burst van de medic gebruiken...Anoniem: 8514 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:53:
Ligt het nou aan mij, of heb je als je special forces bent echt een kutwapen? Dat apparaat moet 10 kogels minimaal afvuren wil je iemand dood krijgen. Is dit normaal?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Nog even een vraagje, ik heb het hier nog niet voorbij zien komen:
In BF kon je instellen dat de commando's van andere dan de Amerikanen ook in het engels werden gezegd, zodat je ook kunt verstaan wat er wordt gezegd. Mijn arabisch is niet meer wat het geweest is, dus: kan dat ook in BF2? Dat de arabische radio commands gewoon in het engels zijn?
In BF kon je instellen dat de commando's van andere dan de Amerikanen ook in het engels werden gezegd, zodat je ook kunt verstaan wat er wordt gezegd. Mijn arabisch is niet meer wat het geweest is, dus: kan dat ook in BF2? Dat de arabische radio commands gewoon in het engels zijn?
Ik moet dus upgraden voor die spel (geforce 4 *sob*) dus ik moet voor Ati gaan dan...Anoniem: 115092 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:55:
[...]
Inderdaad belachelijk die twimtbp intro aan het begin als NV kaarten zo slecht scoren... Maar vraag me wel af met welke Nvidia driver hier getest is... Ik bedoel de 77.30 drivers die bij de demo zitten, zijn gewoon veel trager dan de 77.50 driverset. En dan is de 77.62 driver alweer een beetje sneller met super goede IQ!!! Hoe zit het met ATI's IQ tov deze nieuwste drivers? En hoe presteerd een ATI tov de 77.50 of 77.62 drivers???
Ja, dat kanriffey#4 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:03:
Nog even een vraagje, ik heb het hier nog niet voorbij zien komen:
jep zit bij de game options meen ik, daar kan ook je crosshair kleur ingesteld worden... ( [pinkmode]maak em altijd roze [/pinkmode]
)

[ Voor 7% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-06-2005 12:07 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
ja, ATI was ook al beter bij BF1942 en BF VietnamAnoniem: 135756 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:06:
[...]
Ik moet dus upgraden voor die spel (geforce 4 *sob*) dus ik moet voor Ati gaan dan...
heeft iets te maken met dat ati kaarten beter met veel geometrische figuren omgaan of zo
ik ben wel blij dat mijn 9500 pro beter presteert dan de meesten met een 6600 gt
Anoniem: 116693
Wat me opvalt is dat de sniper-ratio beperkt blijft. In een team van 16 spelers zijn er meestal 3 a 4 snipers. Nog steeds veels te veel met het oog op teamplay, maar toch veel minder dan dat brakke BF1942 waar de helft sniper gaat op de public servers....
Snipen is ook een stuk moeilijker nu, dat zal veel n00bs afschrikken.Anoniem: 116693 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:21:
Wat me opvalt is dat de sniper-ratio beperkt blijft. In een team van 16 spelers zijn er meestal 3 a 4 snipers. Nog steeds veels te veel met het oog op teamplay, maar toch veel minder dan dat brakke BF1942 waar de helft sniper gaat op de public servers....
zou ik zeker doen. Enige waar mijn Geforce 6800 ultra sneller lijkt dan de ati x800xt van een maat van me (verder zelfde computer) - maar dan nog marginaal - is bij de Doom3 engine (en dus straks wellicht in Quake 4 en CoD 2).Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:06:
[...]
Ik moet dus upgraden voor die spel (geforce 4 *sob*) dus ik moet voor Ati gaan dan...
Ik heb net m'n Asus Nvidia Geforce 6800 V9999 Gamer's Edition binnen, spel draait perfect nu.
Had het spel nog niet eerder gespeeld maar het overtreft toch wel m'n verwachtingen hoor.
Die vliegtuigen zijn naar mijn idee eindelijk ook echt vliegtuigen! Juiste verhouding, lekker groot zoals een vliegtuig moet zijn! In 1942 en Vietnam vond ik die vliegtuigen vaak toch even te klein voor een vliegtuig...
En de HUD van vliegtuigen (en andere voertuigen/stingers etc.), geweldig gedaan.
Gister ook heel kort in Squad verband gespeeld, zag er ook zeer goed uit.
Kan er verder nog niet veel over zeggen omdat ik de demo nog maar kort gespeeld heb, maar m'n eerste indruk is toch wel boven verwachting. Ziet er mooi uit allemaal!
Had het spel nog niet eerder gespeeld maar het overtreft toch wel m'n verwachtingen hoor.
Die vliegtuigen zijn naar mijn idee eindelijk ook echt vliegtuigen! Juiste verhouding, lekker groot zoals een vliegtuig moet zijn! In 1942 en Vietnam vond ik die vliegtuigen vaak toch even te klein voor een vliegtuig...
En de HUD van vliegtuigen (en andere voertuigen/stingers etc.), geweldig gedaan.
Gister ook heel kort in Squad verband gespeeld, zag er ook zeer goed uit.
Kan er verder nog niet veel over zeggen omdat ik de demo nog maar kort gespeeld heb, maar m'n eerste indruk is toch wel boven verwachting. Ziet er mooi uit allemaal!
Anoniem: 107558
The retail version of BF2 (chinese taiwan Edition), die is net uit in de scene, mag verder geen directe links plaatsen
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=7208
Anoniem: 108689
Troost je, ik ook....jep zit bij de game options meen ik, daar kan ook je crosshair kleur ingesteld worden... ( [pinkmode]maak em altijd roze [/pinkmode]
Toch wel zacht-roze he ? Ik vind dat hard-roze zo vloeken bij mijn legeruniform...
Farmacop (spelend, as usual, onder de naam Old Sparky) sluit zich aan bij de mensen die de helikopters liever op de DC-wijze besturen... Met die apache kon je op een gegeven moment
gewoon alles, maar nu voelt het alsof je weer bij 0 moet beginnen.
Farmacop (spelend, as usual, onder de naam Old Sparky) sluit zich aan bij de mensen die de helikopters liever op de DC-wijze besturen... Met die apache kon je op een gegeven moment
[ Voor 62% gewijzigd door farmacop op 17-06-2005 13:29 ]
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Hoe weet je dat? Ik zie nergens op de grote sites...Anoniem: 107558 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:34:
The retail version of BF2 (chinese taiwan Edition), die is net uit in de scene, mag verder geen directe links plaatsen
Maargoed back ontopic
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
hmm, ik kon ook goed vliegen in DC en dit is idd echt wennen, beetje bf:v bestuuringfarmacop schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:25:
Toch wel zacht-roze he ? Ik vind dat hard-roze zo vloeken bij mijn legeruniform...
Maar nu speel in vooral squadleader, is dat is echt VET, en meestal doen de leden ook wat ik
ze vraag .. Ik "nodig" mensen ook uit (ingame) en dat werkt echt goed, alleen mis ik af en toe is een commander die weet wat uit doet .. Ach voor elk is een begin moeilijk
idd en die complimenten die je dan krijgt, die zijn best leuk. Hoef je niet te verwachten in bfv en bf2 en ik denk dat je de helis ook nooit veel beter zal kunnen besturen als dat je ze nu doet. Die dingen zijn gewoon te log. Misschien ook wel goed voor de balans, mja als je alleen naar de helis kijkt kun je die in dc zijn die zeker beter te besturen.b00m schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:42:
[...]
Was nog leuk met de eerste patch van Dc toen de apache er net in zat, bijna niemand kon nog vliegen en ik beheerste hem al goed. was wel lachen
dat heb ik bij alle wapens, maja zal wel weer met de fun hebben te maken die je zou moeten beleven en een hoop skillsDennis_k schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:57:
Vind het wel mee vallen. maar ik heb ook nog niet echt online gespeeld.
Sommige mensen zitten te klagen over de sniper, maar ik denk dat je der gewoon ff achter moet komen hoe je iemand raakt. Overigens krijg je geen kruisje in het beeld als je iemand raakt. Overigens gebruik ik de sniper vaak in een gevecht tegen assault is me al meerdere malen gelukt om hem neer te leggen, dingen zijn behoorlijk accuraat ook als je gewoon staat. Mja op afstand is het net zoals in bf42 een beetje gokken waar de kogel ongeveer komt.
vind ik een goed ideeKwartjuh schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:21:
[...]
Mee eens! Het word tijd om een GoT Clan te bouwuhh!!!
Er zijn hier genoeg goede spelers, die ook teamplay heerlijk vinden!
hmm zie nu pas dat ik een drie dubbele post heb gemaakt.... sorry daarvoor
[ Voor 13% gewijzigd door dikki dik op 17-06-2005 18:33 ]
Was dat niet al ergens gezegd
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Inderdaad, voordat je in DC echt GOED kon vliegen, was je wel ff bezig. met name het landen.farmacop schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:25:
De controls waren niet klote, het was gewoon vet lastig, en als je dan eindelijk alles onder de knie had dan ownde je bigtime.. ik speel nog steeds DC, alleen omdat ik de heli's zo lekker vind vliegen.
Ik heb eigenlijk geen moeite met het vliegen van de heli's. De besturing werkt gewoon zoals dat in alle heli-simulatoren werkt.
Er leuk om ergens achter een gebouw te gaan hangen en dan inineens bovenop de vijand te duiken met de volle lading
Er leuk om ergens achter een gebouw te gaan hangen en dan inineens bovenop de vijand te duiken met de volle lading
Kom BF2 nou vandaag uit, of pas over 2 weken ??
Ik heb het bij verschilende winkels gevraagd, maar die weten het ook niet...
Honda viertakt, often imitated, never duplicated!
Anoniem: 84567
Vergeet niet dat het idee achter bf is dat de voertuigen makkelijk te besturen zijn voor iedereen, dus ik vind het wel logisch dat die heli's makkelijk te besturen zijn (net zoals alle andere voertuigen).
Eind deze maand (22e?)Beat schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:06:
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Zie de topic start.Beat schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:06:
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Het realisme klopt voor geen meter, ze hebben het SF wapen minder sterk gemaakt doordat je erg goede richtmiddelen hebt.Anoniem: 8514 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:53:
De M16A4 (waar je als SF mee schiet) heeft net zoveel vuurpower als de M16A2 waar je als doorsnee infanterie mee schiet, maar dat hebben ze dus om de bovengenoemde redenen terug geschroeft, anders was iedereen SF.
Het is en blijft een Arcade game, geen realisme.
[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 17-06-2005 15:27 ]
Tja het is ook maar een game hoor, geen super levens echte simulatie voor het legerSnow_King schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:24:
[...]
Het realisme klopt voor geen meter, ze hebben het SF wapen minder sterk gemaakt doordat je erg goede richtmiddelen hebt.
De M16A4 (waar je als SF mee schiet) heeft net zoveel vuurpower als de M16A2 waar je als doorsnee infanterie mee schiet, maar dat hebben ze dus om de bovengenoemde redenen terug geschroeft, anders was iedereen SF.

Weet je dat zeker?Damian021 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:35:
[...]
Tja het is ook maar een game hoor, geen super levens echte simulatie voor het leger

[ Voor 20% gewijzigd door whyz op 17-06-2005 15:49 ]
Right for all the wrong reasons.
primemaximuz schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:46:
[...]
Weet je dat zeker?![]()
En natuurlijk is het niet de game compleet zelf, maar de achterhangende technologie
Dat is wel weer cool.
Op zich zou 't wel tof zijn... Gewoon Amerika tegen Irak een paar potjes BF2 laten spelen en de winnaar moet z'n leider verwijderen!Damian021 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:52:
Andere landen aanvallen van achter je PC, met een soort robot
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Anoniem: 105758
jammer dat je geen ledematen kan afknallen, of burgers kunt neermaaien vanuit de helicopter met een minigun. Dan wordt t tenminste al wat realistischer. Misschien een tip voor een deel 3.
Of een klasse zelfmoordterrorist, sluip een basis binnen en blaas jezelf op. Of dat je sarin of vx kunt unlocken en met je gekaapte vliegtuig over een basis kunt vliegen en het uitsproeien. Of dat je als commander niet alleen het leger moet besturen maar ook staatsbezoeken moet plegen aan Frankrijk, en een president boven je hebt die jouw de orders geeft al je squads terug te roepen terwijl de stad in de buurt door milities wordt overlopen...Anoniem: 105758 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:59:
jammer dat je geen ledematen kan afknallen, of burgers kunt neermaaien vanuit de helicopter met een minigun. Dan wordt t tenminste al wat realistischer. Misschien een tip voor een deel 3.
Iets voor versie 7
Zou wel heel mooi zijn, maar dan heb je minimaal een SLI 7800 GTX nodig ! Tenzij ze het spel inAnoniem: 105758 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:59:
BF1942 kwaliteit maken.. Maar das meer een achteruitgang dan een vooruitgang
ben vandaag all over rotterdam gelopen maar ik heb hem niet gezien, de mediamarkt melde dat hij vandaag binnen zou moeten komen maar.....dat was ie niet dus dat wordt maar wachten tot volgende week denk ik (22-23 zoals bij de demo staat)
Iseci
22 is UStntkiller schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:24:
ben vandaag all over rotterdam gelopen maar ik heb hem niet gezien, de mediamarkt melde dat hij vandaag binnen zou moeten komen maar.....dat was ie niet dus dat wordt maar wachten tot volgende week denk ik (22-23 zoals bij de demo staat)
24 is EU
Dat is volgens de demo
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 13284
Het is wel jammer dat je niet eens een muurtje omver kunt schieten met je tank. Voor een game uit 2005 valt me dat wel erg tegen.
Euhm, Special Forces hebben over het algemeen minder 'firepower" dan de doorsnee infanterie hoor... (snipers, daargelaten, die soms ook als SF worden gezien, echter niet in BF2...)Snow_King schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:24:
[...]
Het realisme klopt voor geen meter, ze hebben het SF wapen minder sterk gemaakt doordat je erg goede richtmiddelen hebt.
kleiner kaliber, en kortere (car) modellen, die zorgen voor een mindere precisie en een lagere impact.
vaak ook voorzien van demper, wat ook niet positief is voor de precisie.
De voordelen zijn grotere beweginsvrijheid, minderzware uitrusting etc.
Vaak worden Special Forces ingezet in steden, om speciale opdrachten uit te voeren, en dan heb je niet zoveel aan een groot bruut geweer, maar meer aan een lichtgewicht karabijn.
Het verschil zit hem dus in de wezenlijke taken die "normale" infanterie vervullen en wat Special Forces doen. de uitrusting is hier op aangepast. het is dus zeker niet zo dat special forces per definitie zwaardere of "betere" wapens hebben.
Daar hadden ze het ook over de 17e, en verder in dit topic hadden ze het er over dat EA de release date vervroegd had voor europa naar de 17e....
Honda viertakt, often imitated, never duplicated!
Mij niet.Anoniem: 13284 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:47:
Het is wel jammer dat je niet eens een muurtje omver kunt schieten met je tank. Voor een game uit 2005 valt me dat wel erg tegen.
Dan zijn binnen no-time alle muurtjes weg.
Op proxis.be staat 23/06 als aankomstdatum.Beat schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:53:
[...]
Daar hadden ze het ook over de 17e, en verder in dit topic hadden ze het er over dat EA de release date vervroegd had voor europa naar de 17e....
Kunt zeggen dat het op z'n minst een 'beetje' verwarrend is zo he
Idd er zijn trouwens ook hele dunne, maar schijnbaar hele sterke bomen. Kan geen Tank tegenop :-)
Best wel triest ja.
Best wel triest ja.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Dat werd zomaar door iemand geroepen, maar is natuurlijk onzin. Waarom zouden ze überhaupt de release date vervroegen?Beat schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:53:
[...]
En als je dan geen timelimit heb je na een uurtje spelen een level zonder enige beschutting.. Ja fijnAnoniem: 13284 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:47:
Mensen blijf toch eens realistisch.
a: Zie eerst maar eens een physihs engine te ontwikkelen die realtime en niet scripted alles kapot kan laten gaan. Dus dat je met een tank een huis binnen kan rijden vanaf iedere hoek, en dat alles dan realistisch over de tank heen valt.
b: wat voor toegevoegde waarde heeft het omrijden van een boom nou pffffff.
a: Zie eerst maar eens een physihs engine te ontwikkelen die realtime en niet scripted alles kapot kan laten gaan. Dus dat je met een tank een huis binnen kan rijden vanaf iedere hoek, en dat alles dan realistisch over de tank heen valt.
b: wat voor toegevoegde waarde heeft het omrijden van een boom nou pffffff.
@punt b... Dan zit je tenminste niet meer vast als je tegen een rot boom rijd. Scheelt weer het onnodige geklooi met je auto
punt A: zo kan je die vervelende camper snel omver rijden of er bijvoorbeeld met een vliegtuig een bom op laten vallen
Zorg je toch dat de engineers zandzakken kunnen stapelen of andere leipe verdediging kunnen bouwenblackraid3r schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:04:
[...]
En als je dan geen timelimit heb je na een uurtje spelen een level zonder enige beschutting.. Ja fijn
[ Voor 58% gewijzigd door Stewie! op 17-06-2005 17:16 ]
Ja want die kan je niet kapot schieten/opblazen...
ik denk niet dat de eisen van de bouwers iets te maken hebben met opblaasbare muurtjes of een ineenstortend huis, ze willen gewoon een leuke gameplay met lekkere graphics die het genre weer een stapje verder tilt dan wat ze initieel begonnen zijn. Met commander Eagle hadden ze dat al super voor elkaar (met name gameplay, gfx waren voor die tijd al iets achter op de top) maar niemand kende die game echt...
Ik heb de multiplayer nog neit genoeg weten te checken vanwege school en studie, maar ik denk dat ze voldoende getest hebben om het zo leuk en prettig mogelijk te maken
Ik heb de multiplayer nog neit genoeg weten te checken vanwege school en studie, maar ik denk dat ze voldoende getest hebben om het zo leuk en prettig mogelijk te maken
Deze plek is te koop.
Dat zei ik ook niet, ik gaf antwoord op zijn vraag.Damian021 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:35:
[...]
Tja het is ook maar een game hoor, geen super levens echte simulatie voor het leger
3x raden wat zandzakken stapelen is? Wilde gok: herstellen van de muur zandzakken..........................................blackraid3r schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:22:
Ja want die kan je niet kapot schieten/opblazen...
De M16A4 die je in BF2 hebt is niets meer dan een M16A2 met een inschuifbare kolf, ietwat kortere loop en een montage plaat voor een optisch vizier, het binnenwerk en de patronen die er in gaan zijn precies het zelfde.Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:53:
[...]
Euhm, Special Forces hebben over het algemeen minder 'firepower" dan de doorsnee infanterie hoor... (snipers, daargelaten, die soms ook als SF worden gezien, echter niet in BF2...)
kleiner kaliber, en kortere (car) modellen, die zorgen voor een mindere precisie en een lagere impact.
vaak ook voorzien van demper, wat ook niet positief is voor de precisie.
De voordelen zijn grotere beweginsvrijheid, minderzware uitrusting etc.
Vaak worden Special Forces ingezet in steden, om speciale opdrachten uit te voeren, en dan heb je niet zoveel aan een groot bruut geweer, maar meer aan een lichtgewicht karabijn.
Het verschil zit hem dus in de wezenlijke taken die "normale" infanterie vervullen en wat Special Forces doen. de uitrusting is hier op aangepast. het is dus zeker niet zo dat special forces per definitie zwaardere of "betere" wapens hebben.
Je hebt aan de andere kant gelijk, de MP5 die ook vaak wordt gebruikt is veel minder krachtig en "sproeit" meer, maar in BF2 heb je als SF de M16A4.
Het is en blijft gewoon een leuke arcade spel waar je niet al te veel waarde aan realisme moet hechten.
Hehehehe net weer lekker gegamed op =TPF= na de server crash, niet al te veel mensen, maar wel nederlanders:) Was weer vetjes:P
Daar brengt deze mod verandering in
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 82299
Ik wil hem dus pre-orderen bij dynabyte. Maar nu moet ik aflever adres opgegeven. enz. Vroeger was het zo dat je het pre-orderde via internet en op de release dag kon op halen op de door jouw aangegeven dynabyte winkel.
Is dat niet meer zo?
Hoewel ik ook zit te denken tot de release dag te wachten en bij de MediaMarkt voor wel erg leuke prijs te halen.
Is dat niet meer zo?
Hoewel ik ook zit te denken tot de release dag te wachten en bij de MediaMarkt voor wel erg leuke prijs te halen.
Voor welke prijs dan ?Anoniem: 82299 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:48:
Ik wil hem dus pre-orderen bij dynabyte. Maar nu moet ik aflever adres opgegeven. enz. Vroeger was het zo dat je het pre-orderde via internet en op de release dag kon op halen op de door jouw aangegeven dynabyte winkel.
Is dat niet meer zo?
Ik kan hem ook al bestellen voor 44 euro.. Kijk maar bij pricewatch ..
Je moet bij het opgeven van de bestelling via de dynabyte site het afleveradres leeglaten. In het volgende scherm krijg je dan de vraag waar je hem wilt ophalen. Zo heb ik hem ook besteld.Anoniem: 82299 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:48:
Is dat niet meer zo?
Prijs 46,50
Anoniem: 10456
Nou net ook ff op die TPF server gespeeld, wat een n00bs! Van squads of teamplay hebben ze daar nog nooit gehoord, op een lift hoef je ook niet te reken. Gasten snappen er helemaal niks van!
Klopt je moet ook met een zootje vrienden of mensen van GoT gaan spelen.
[tip]Als je bij freerecordshop 3 games pre-orderd betaal je er maar 2! Dus ik heb met 2 vrienden samen 3x BF2 gepre-orderd.. Dan kom je op 37 euro per persoon.[/tip]Eindhoven schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:03:
[...]
Je moet bij het opgeven van de bestelling via de dynabyte site het afleveradres leeglaten. In het volgende scherm krijg je dan de vraag waar je hem wilt ophalen. Zo heb ik hem ook besteld.
Prijs 46,50
[ Voor 4% gewijzigd door Lefty_38 op 17-06-2005 18:24 ]
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
als je dan een muurtje ziet weetje al bijna zeker dat daar een vijand ligt.... Wat is het nu er dan nog vanDaMorpheus schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:33:
[...]
3x raden wat zandzakken stapelen is? Wilde gok: herstellen van de muur zandzakken..........................................
ik moet even me frustraties kwijt:
Ik speelde echt net op "estar-corps.com" server, dus ik sta lekker te wachten op een vliegtuig, zit er zo'n *()#%&#(*)%& te kloten, en te teamkillen, ook mij, dus ik vet pissig, weetje, fuck off met dat gekloot, en ik knal uit frustratie hem neer, daarna nog gevraagt wie de admin is, en nog even in algemeen gezegt dat er iemand loop te teamkillen, en wat denk je? wordt ik van die server afgetrapt! arghhh wat een sukkels (duitse server) ik ben echt vet pist en wou al een mail naar die estar zooi mailen, maarja de helft van hun website werkt niet eens...
echt vet pissig kan ik hier om worden, trieste gasten, domme admin!
Overigns stond ik na 5 minuten spelen al bijna boven aan het lijstje, misschien konden ze het niet heben (1 vliegtuig ronden zooi kills gemaakt
) ... Er stond ook dat ik of gekickt was door de admin of door een 'vote'...
Ik speelde echt net op "estar-corps.com" server, dus ik sta lekker te wachten op een vliegtuig, zit er zo'n *()#%&#(*)%& te kloten, en te teamkillen, ook mij, dus ik vet pissig, weetje, fuck off met dat gekloot, en ik knal uit frustratie hem neer, daarna nog gevraagt wie de admin is, en nog even in algemeen gezegt dat er iemand loop te teamkillen, en wat denk je? wordt ik van die server afgetrapt! arghhh wat een sukkels (duitse server) ik ben echt vet pist en wou al een mail naar die estar zooi mailen, maarja de helft van hun website werkt niet eens...
echt vet pissig kan ik hier om worden, trieste gasten, domme admin!
Overigns stond ik na 5 minuten spelen al bijna boven aan het lijstje, misschien konden ze het niet heben (1 vliegtuig ronden zooi kills gemaakt
[ Voor 17% gewijzigd door Mister_X op 17-06-2005 18:49 ]
Anoniem: 91635
Ik begrijp je frustraties.
Wat ikzelf ook vaak mee maak is dat iemand onder je vliegtuig gaat staan of naar je vliegtuig toerennen op het moment dat je wilt vertrekken. Gevolg is dat ik hen onopzettelijk doodmaak.
3 x raden wie gekicked wordt. Zucht
Wat ikzelf ook vaak mee maak is dat iemand onder je vliegtuig gaat staan of naar je vliegtuig toerennen op het moment dat je wilt vertrekken. Gevolg is dat ik hen onopzettelijk doodmaak.
3 x raden wie gekicked wordt. Zucht

ja klopt ja, erg vervelend, of als je in een tank rijd, en je kijkt naar rechts en je rijd vooruit (om niet geraakt te worden zeg maar) als je dan iemadn doodrijd omdat die zit te slapen gaan ze je ook nog 'punishen' echt vet irritant!
dat zijn trouwens wel hele grote nadelen van dit spel, dat je vrij snel iemand dood rijd en jij nog meestal de schuld krijgt ook....
dat zijn trouwens wel hele grote nadelen van dit spel, dat je vrij snel iemand dood rijd en jij nog meestal de schuld krijgt ook....
tis maar net of der gotters op zitten. Met gotters is het een leuke serverAnoniem: 91868 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:52:
Ik vind tfp/louie ook niet zo leuk.
Wat ook leuk is.....als je als 2e piloot in een heli of vliegtuig zit en de piloot springt er halverwegen uit. Soms kom je daar pas een seconde voor de grond achter.
Anoniem: 109640
Mister_X schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:00:
ja klopt ja, erg vervelend, of als je in een tank rijd, en je kijkt naar rechts en je rijd vooruit (om niet geraakt te worden zeg maar) als je dan iemadn doodrijd omdat die zit te slapen gaan ze je ook nog 'punishen' echt vet irritant!
het is ook nooit goed eh...

Vraagie tussendoor: heb ik iets gemist of is het niet meer mogelijk om te zien bij wie je in het voertuig zit?
Het idee is dan om er echt een GoT only server van te maken. Heel veel servers gewoon met password doen, en dan het liefst 1 standaard password
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Waarom vind je mij niet leuk?Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:52:
Ik vind tfp/louie ook niet zo leuk.
als SF schiet je met een M4a1, geen m16a4Snow_King schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:24:
[...]
overigens heeft de m4a1 wel een lagere mondingssnelheid met dezelfde munitie dan de m16 serie..
[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 17-06-2005 20:07 ]
teamplay is daar meestal ver te zoeken, tenzij je met mensen van GoT/vrienden er in een squad gaat zitten. nofi
[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 17-06-2005 20:07 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Tip: zoek een squad waar =TPF= leden als Wolverine of Armor in zitten. Er zijn hier een aantal Tweakers die kunnen meepraten over het geweldige teamwork wat we hebben als squad zijnde met o.a. die gasten erbij.Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:07:
[...]
teamplay is daar meestal ver te zoeken, tenzij je met mensen van GoT/vrienden er in een squad gaat zitten. nofi
Kan iemand me vertellen hoe ik die firemode verander? Soms kan ik met de Assault rifle maar 1 kogel tegelijkertijd schieten, en soms 3. Maar dat moet toch ook wel anders kunnen? Hoe verander ik dat?
Of PhoenixKing_Louie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:10:
[...]
Tip: zoek een squad waar =TPF= leden als Wolverine of Armor in zitten. Er zijn hier een aantal Tweakers die kunnen meepraten over het geweldige teamwork wat we hebben als squad zijnde met o.a. die gasten erbij.
Of gotter Mister 1
nog een keer op de betreffende knop voor het wapen drukkenBlauw schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:13:
Kan iemand me vertellen hoe ik die firemode verander? Soms kan ik met de Assault rifle maar 1 kogel tegelijkertijd schieten, en soms 3. Maar dat moet toch ook wel anders kunnen? Hoe verander ik dat?
Dus als je je primary wapen pakt, is dat 3, krijg je hem meestal op full auto, nog een keer op 3 drukken krijg je meestal semi. Of zoals bij de m16a2, krijg je burst en semi.
Nogmaals dat geweer selecteren mbv toetsenbordBlauw schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:13:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)