[PC] Battlefield 2 - deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.640 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k probeerde gister ff de jsf op die kraan te parkeren....de 1e keer stond ie, en toen k er uit sprong en mn parachute gebruikte was r nix aan de hand........helaas kwam r n jsf achter me aan :+
k had m scheef geparkeerd, en hij was er dus af gevallen.....boven op mij helaas...

de 2e keer parkeerde k heb netjes, maar ging er iets anders "mis".....
de jsf was deels in de kraan gezakt :?

zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

en nee...heb geen screenies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:25
Ook humor: als je uit een heli of vliegtuig springt waarvan je piloot was dat valt het ding niet gelijk naar de grond maar zweeft rondjes totdat de vaart eruit is. Als de game afgelopen is zijn alle spelers uit het spel, maar niet de voertuigen, waardoor je regelmatig nog een heli of vliegtuig ziet voorbij zweven/neerstorten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
chrisstructor schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:50:
Vraagje aan degenen die de demo al volop spelen :
Ziet het spel er met een 6800 gt qua kwaliteit eruit als half life 2?
Dan ga ik namelijk ook eens de moeite nemen om die 600 mb te downloaden ;) .
Als goede graphics de reden voor je zouden zijn om het wel of niet te downloaden, zou ik het niet doen.

Je moet de demo proberen als de gameplay van de vorige delen je aanstaat. Of als je nooit Battlefield hebt gespeeld, maar het principe van team vs. team online shooter / strategie / actie je leuk lijkt.

Tis geen singleplayer graphics festival a la HL, Doom3 of FarCry.

[ Voor 9% gewijzigd door StarWolfer op 16-06-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Bor de Wollef schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:49:
[...]
Iedereen heeft een andere mening maar mag daar toch best voor uitkomen? Ik denk ook niet dat het alleen over het gras gaat maar dat dit vaak als voorbeeld word genomen. Wellicht liggen de verwachtingen van sommigen gewoon hoger dan van jou. Laten we nu stoppen met het afwimpelen van de mening van anderen als "gezeur" maar kom met onderbouwde argumenten als je het ergens niet mee eens bent.
Tuurlijk, en ik heb ook begrip voor de meningen van anderen. Alleen begint het me, net zoals bij jou, tegen te steken dat hier in 80% van de reacties 'gezeurd' wordt over kleine details en dingen die eigenlijk niet echt belangrijk zijn.

Wat die graphics betreft kan ik, als je er op aandringt, je ook even m'n argument geven hoor. Ik vind namelijk bij zulke online-games de gameplay en speelbaarheid (uitzicht/min. systeemeisen verhouding) de belangrijkste factor. Het is niet echt mogelijk om én veel grafische poeha én een massa aan spelers vlot te laten lopen op - dan nog zeer grote - maps én daarbij nog eisen dat iedereen dit kan zonder een hoop geld te moeten uitgeven aan hardware.

Persoonlijk vind ik dat EA der zeer goed in geslaagd is en we dus ook een klein beetje minder kritisch mogen zijn, maar dat is dan weer mijn mening he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Roflastc

lol wishful thinking

Iig is dit best een tof spelletje zo. Ben wel bang dat het in grote mate zal blijven voorkomen dat Commander en spelers lekker langs elkaar heen werken. Ik mis wel de mogelijkheid om iedereen aan mijn kant te waarschuwen voor Artillery. Als men niet in en squad zit kan ik het ze niet direct melden wat wel eens resulteerd in een teamkill helaas.

[ Voor 100% gewijzigd door ROFLASTC op 16-06-2005 11:24 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
even gepost in dit topic omdat de guide dicht ging:

wat gebeurd er trouwens als je Squad leader in een vliegtuig zit en je spawned bij hem? Val je dan naar beneden of spawn je op de grond or kun je gewoon weg niet spawnen. Anders heb je een leuke teleport functie. 5 leden committen suicide en de squadleader hangt in een JSF in hun basis / bij de vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54
hiostu schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:20:

wat gebeurd er trouwens als je Squad leader in een vliegtuig zit en je spawned bij hem? Val je dan naar beneden of spawn je op de grond or kun je gewoon weg niet spawnen. Anders heb je een leuke teleport functie. 5 leden committen suicide en de squadleader hangt in een JSF in hun basis / bij de vlag.
Je zou in het vliegtuig moeten spawnen. Ik ben echter alleen nog maar tegengekomen dit dit niet lukte en de teller al een tijdje op 0 stond. Wellicht zat het vliegtuig vol, dan is het logisch.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

hiostu schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:20:

Je spawned alleen als er plaats is in het vliegtuig. Maar al je gewoon meteen je parachute gebruikt kan de volgende ook meteen spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou wel moeten kunnen....stond geloof ik ergens in een interview....
ze zeiden dat de beste oplossing de AA-guns zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Dutchmega schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:12:
Misschien een leuk idee om wat GoT servers in de startpost te zetten? IK heb zelf namelijk ook geen idee waar iedereen speelt..

212.83.214.170; password: unabomber
Wolfgaming.net Hydra EU - 32 players; 195.169.212.216
84.244.140.230

Deze 3 in de search gevonden..
Mee eens, wel zo leuk

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dutchmega schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:12:
Misschien een leuk idee om wat GoT servers in de startpost te zetten? IK heb zelf namelijk ook geen idee waar iedereen speelt..

212.83.214.170; password: unabomber
Wolfgaming.net Hydra EU - 32 players; 195.169.212.216
84.244.140.230

Deze 3 in de search gevonden..
Ik zal ff kijken of ik een scriptje inelkaar kan zetten zodat iedereen zelf een server kan toevoegen en ik daar een plaatje van maak en die in de startpost :) wel een limiet van 10 ofzo, ook ivm misbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Mister_X schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:34:
[...]

de full zal het zelfde draaien, aangezien deze al geperst is/word al voor de demo uitkwam...
Joh.. 8)7

dat zegt nog weinig over de full.. tis niet voor nix een DEMO :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:28:
[...]

Ik zal ff kijken of ik een scriptje inelkaar kan zetten zodat iedereen zelf een server kan toevoegen en ik daar een plaatje van maak en die in de startpost :) wel een limiet van 10 ofzo, ook ivm misbruik.
*\o/*

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phYzar schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:16:
Ook humor: als je uit een heli of vliegtuig springt waarvan je piloot was dat valt het ding niet gelijk naar de grond maar zweeft rondjes totdat de vaart eruit is. Als de game afgelopen is zijn alle spelers uit het spel, maar niet de voertuigen, waardoor je regelmatig nog een heli of vliegtuig ziet voorbij zweven/neerstorten :P
haha klopt, is altijd grappig ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of deze vraag al voorbij is gekomen (heb wel gezocht in dit topic maar kon nix vinden):

Ik heb geruchten gehoord over een Patch voor de demo zodat deze ook speelbaar is met een Gforce 4 TI4600 ??

Ik heb dus echt geen zin om een nieuwe kaart te kopen om deze demo te kunnen spelen terwijl degene die ik nu heb nog prima presteerd! :/

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWolf schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:18:
[...]

Als goede graphics de reden voor je zouden zijn om het wel of niet te downloaden, zou ik het niet doen.

Je moet de demo proberen als de gameplay van de vorige delen je aanstaat. Of als je nooit Battlefield hebt gespeeld, maar het principe van team vs. team online shooter / strategie / actie je leuk lijkt.

Tis geen singleplayer graphics festival a la HL, Doom3 of FarCry.
eigenlijk vind ik het neit ten onder doen aan hl2, moet je eens voor dat kanon gaan staan op het vliegdekschip, ziet er na mijn idee behoorlijk realistisch uit zeg.

wel jammer van t gras, maar ach. naar gras kijk ik niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:32:
Ik weet niet of deze vraag al voorbij is gekomen (heb wel gezocht in dit topic maar kon nix vinden):

Ik heb geruchten gehoord over een Patch voor de demo zodat deze ook speelbaar is met een Gforce 4 TI4600 ??

Ik heb dus echt geen zin om een nieuwe kaart te kopen om deze demo te kunnen spelen terwijl degene die ik nu heb nog prima presteerd! :/

Iemand?
http://www.forumplanet.co...asp?fid=13392&tid=1672681

je kunt het spelen maar verwacht geen wonderen, een hoop textures worden niet geladen en de pixelshaders die je ziet kunnen soms alle kleuren van de regenboog hebben :P

Eigenlijk onspeelbaar, ze zeggen er nog aan te werken dus misschien wordt het beter in de toekomst, maar dan nog ben ik bang dat op een gegeven moment punkbuster gaat jodelen bij online play dus beter is het een geschikte kaart te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jagermeister schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:11:
[...]
Ach ja Bor.... als ik jouw posts er eens op nakijk, dan staan die vrijwel altijd bol van de negativiteit. Vooral aangaande games afkomstig van EA. Maakt verder niet uit hoor, maar beleef jij nog wel fun aan games? Dit is geen flame hoor... gewoon pure nieuwsgierigheid :)

Kan het ook niet zo zijn dat je je verwachtingen gewoon veels te hoog hebt liggen? Er is genoeg materiaal aangaande BF2 vrijgekomen waar je van te voren uit hebt kunnen opmaken hoe de game eruit gaat zien en wat je aan features zou kunnen verwachten. Dat je dan achteraf gaat zeggen dat het niet aan je verwachtingen voldoet, dan vraag ik mij af of je wel hebt opgelet.

Verder horen we vrijwel nooit van je wat je dan wel heel goed aan deze game vindt? Zijn er uberhaupt dingen in BF2 die je persoonlijk aanspreken en die je verbeteringen vindt t.o.v. BF:1942?
Het gene wat ik goed vind aan deze game is de gameplay. Ik ben dan ook niet negatief over de game, er zijn gewoon aspecten die mij tegenvallen. De gameplay daarintegen is beter dan ik had verwacht. De ragdolls vind ik ook super gedaan. Dat geeft echt een extra dimensie. Ik ben denk ik gewoon niet zo snel tevreden als jij bent. Dat merk ik ook als ik bv naar jou meningen / posts over Battlefield Vietnam kijk.

Bovendien vind ik dat filmpjes slechts een indruk geven. Je kunt op basis van de vrijgegeven filmpjes vrijwel niets roepen over gameplay, balance, bugs etc. Ze geven een leuke indruk maar meer ook niet. Ik ben gewoon niet iemand die mee gaat in de hype rond BF-2. Ik geef mijn eerlijke mening maar het is inderdaad soms makkelijker te praten over dingen die je niet goed vind / dingen die je vind tegenvallen dan over de zaken die je super vind. Dat zie je altijd in dit soort topics terug. Maar goed, mijn verwachtingen lagen dan ook erg hoog. Dingen zoals het gras wat er gewoon niet mooi en verzorgt uit ziet zijn dingen waar ik mij gewoon snel aan kan irriteren. Andere voorbeelden hiervan zijn is hoe de sniperrifles op dit moment (niet echt) werken. Ik denk ook dat je mijn posts niet als negatief moet zien (dan doe je echt iets verkeerd) maar meer als kritisch. Jouw posts vind ik over het algemeen veel te positief maar dat is natuurlijk ook jouw mening. Niets mis mee dus. Je onderbouwt het tenminste bijna altijd goed. Dat wil niet betekenen dat voor anderen de lat soms niet iets of veel hoger ligt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Bor de Wollef schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:26:
Verder denk ik dat sommige mensen een beetje afknappen op de kleurloze / grauwe textures.
Ik heb een tijdje in Saoedi Arabie gewoond. Ik kan je zeggen dat de kleuren en textures aardig natuurgetrouw zijn.

Overigens @RAILGUNNER: ik heb een GF 6600GT 128MB AGP en daar werkt het prima mee. Ik kan 1024x768, alles op high en 4x FSAA spelen. Maar op 2x FSAA lijkt het wel net effe ietsje soepeler te lopen.

Overigens speel ik in werkelijkheid zonder FSAA, want daardoor komen de mannetjes en voertuigen iets meer los van de achtergrond en zie ik ze dus ietsje sneller :).

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

DenniZ schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:39:
Skype??? Wat dacht je gewoon van good old Teamspeak :)
Ahem, de VOIP in Battlefield 2 IS TeamSpeak. :)

En ik heb dus geen enkele last van lag met VOIP.

Ik speel op Windows 2000, misschien dat het een XP probleem is?

Ik draai ook Sygate Personal Firewall. Ik weet niet wat voor firewall jullie draaien, maar mischien is de XP firewall wel het probleem?

Of misschien is je router wel het probleem. Ik heb zelf een Thomson/Alcatel 510i ADSL modem die ik omgepatched heb tot router. Nergens echt problemen mee.

Of misschien ligt het wel aan je processor of geheugen, bij mij Athlon XP 2600+ en 1GB.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:19:
Tuurlijk, en ik heb ook begrip voor de meningen van anderen. Alleen begint het me, net zoals bij jou, tegen te steken dat hier in 80% van de reacties 'gezeurd' wordt over kleine details en dingen die eigenlijk niet echt belangrijk zijn.
Even toch een opmerking... Als er alleen over kleine dingen gezeverd wordt, betekent het dat er geen grote dingen in zitten. Dat is toch heel erg positief? Ik heb wel anders meegemaakt :+. Bijvoorbeeld de problemen met Battlefield 1942, toen het uit kwam :D.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
RetepV schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:50:
[...]
Even toch een opmerking... Als er alleen over kleine dingen gezeverd wordt, betekent het dat er geen grote dingen in zitten. Dat is toch heel erg positief? Ik heb wel anders meegemaakt :+. Bijvoorbeeld de problemen met Battlefield 1942, toen het uit kwam :D.
Daar moet ik je voor 100% gelijk in geven :) Had het zo zelfs nog niet bekeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Skype schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:30:
quote:
------------------------------------------------------------------------------
Mister_X schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:34:
[...]

de full zal het zelfde draaien, aangezien deze al geperst is/word al voor de demo uitkwam...
------------------------------------------------------------------------------

Joh.. 8)7

Nee. Ik ben afgelopen zondat op de BF2 launch party geweest en heb daar de full version gespeeld, met alle 12 de maps. De full version is dus gewoon af en ze zijn nu bezig om er zo veel mogelijk te persen zodat ze geen leveringsproblemen zullen krijgen. De demo is er ook om het account-systeem te testen. En misschien ook om er voor te zorgen dat straks niet iedereen massaal tegelijkertijd een account gaat zitten aanmaken. De load is dan wat beter verdeeld.

Het is geen Source engine, Source zit toch even wat beter in elkaar dan dit.

Anyway, ik verwacht toch wel vrij snel een patch voor de menu problemen en de problemen met de server browser. Want dat hebben ze duidelijk nog niet goed voor elkaar.

Vooral die server browser zuigt. Dat hadden ze toch wel effe multithreaded kunnen doen, of desnoods via een queue. Dit is gewoon door een stagiair geprogrammeerd.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RetepV schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:50:
[...]

Als ik objectief dit topic lees zie ik toch best mensen met "grote" dingen als graphics corruptie etc. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het tot nu toe stukken beter is dan de problemen rond de BF1942 introductie inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

iemand al met de pitch en jawm/n :? zitten spelen van de voertuigen wat doet dit precies!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 14:17

ErA

Ik zal hier eens een goed objectief stukje neerzetten van iemand die niet echt bijzonder op Battlefield2 heeft gewacht, en wie graphics niet interesseren.

Goede kanten:
- De commentaar stem die alles 1 keer uitlegt is goed gedaan. Niet irritant en uiterst informatief.
- De besturing van choppers en harriers is makkelijker geworden, goed punt, nu ga je als passagier minder vaak dood :P
- HET fps (first person dus als mannetje) is nu eindelijk goed. Het schiet lekker en loopt soepel.
- Commander en Squads (totaal gejat van JO maar voor zover ik gezien had: Beter goed gejat dan slecht bedacht)
- Loopt zeer goed op die gare pc van me. Echt complimentjes ! Alles op medium en t loopt gewoon goed.

(de rest komt nog ik moet nu echt weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 22:47

Pyrus

Hardknock life

RetepV schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:46:
[...]

Ahem, de VOIP in Battlefield 2 IS TeamSpeak. :)

En ik heb dus geen enkele last van lag met VOIP.

Ik speel op Windows 2000, misschien dat het een XP probleem is?

Ik draai ook Sygate Personal Firewall. Ik weet niet wat voor firewall jullie draaien, maar mischien is de XP firewall wel het probleem?

Of misschien is je router wel het probleem. Ik heb zelf een Thomson/Alcatel 510i ADSL modem die ik omgepatched heb tot router. Nergens echt problemen mee.

Of misschien ligt het wel aan je processor of geheugen, bij mij Athlon XP 2600+ en 1GB.
Ik heb een XP2500+@2100MHz met 512MB RAM en draai WinXP. VoIP geeft totaal geen problemen bij mij. Windows firewall staat niet aan en ik zit achter een router (heb wel dmz aan staan). Internet gaat via een motorola modem van @home. Dus winxp zal wel niet het probleem zijn gok ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Pyrus op 16-06-2005 12:07 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bor de Wollef schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:39:
[...]

Het gene wat ik goed vind aan deze game is de gameplay. Ik ben dan ook niet negatief over de game, er zijn gewoon aspecten die mij tegenvallen. De gameplay daarintegen is beter dan ik had verwacht. De ragdolls vind ik ook super gedaan. Dat geeft echt een extra dimensie. Ik ben denk ik gewoon niet zo snel tevreden als jij bent. Dat merk ik ook als ik bv naar jou meningen / posts over Battlefield Vietnam kijk.

Bovendien vind ik dat filmpjes slechts een indruk geven. Je kunt op basis van de vrijgegeven filmpjes vrijwel niets roepen over gameplay, balance, bugs etc. Ze geven een leuke indruk maar meer ook niet. Ik ben gewoon niet iemand die mee gaat in de hype rond BF-2. Ik geef mijn eerlijke mening maar het is inderdaad soms makkelijker te praten over dingen die je niet goed vind / dingen die je vind tegenvallen dan over de zaken die je super vind. Dat zie je altijd in dit soort topics terug. Maar goed, mijn verwachtingen lagen dan ook erg hoog. Dingen zoals het gras wat er gewoon niet mooi en verzorgt uit ziet zijn dingen waar ik mij gewoon snel aan kan irriteren. Andere voorbeelden hiervan zijn is hoe de sniperrifles op dit moment (niet echt) werken. Ik denk ook dat je mijn posts niet als negatief moet zien (dan doe je echt iets verkeerd) maar meer als kritisch. Jouw posts vind ik over het algemeen veel te positief maar dat is natuurlijk ook jouw mening. Niets mis mee dus. Je onderbouwt het tenminste bijna altijd goed. Dat wil niet betekenen dat voor anderen de lat soms niet iets of veel hoger ligt.
Kijk.. dat zijn tenminste ook wat positieve geluiden van jou kant? ;)

Ik ben misschien vrijwel altijd positief gestemd omtrent de BF reeks, maar ik uit ook zeker mijn kritiek. Ik vind de heli's persoonlijk te kwetsbaar voor de straaljagers. Je kunt er werkelijk niets tegen beginnen. Had de heli's dan tenminste ook van Heatseeking missiles voorzien zodat je nog íets kunt proberen tegen die straaljagers. Ook vind ik het bloed irritant om midden in een heftig gevecht continu te worden overreden door gasten in een buggy. Opzich wel lachen, maar het gebeurt in BF2 vaker t.o.v. andere games.

Op basis van de gameplay movies kun je toch wel een indruk krijgen van de gameplay lijkt me. Je kunt immers zien hoe het spel zal spelen. Ook al is dit vaak via 'shaky cam'.

Verder is het zo dat devs altijd een mooier beeld voorschotelen. Logisch.. ze willen de massa bereiken en dat doe je door geile screenshots en actiefilmpjes te releasen. Bij BF2 vindt ik daarentegen toch wel dat ze de waarheid hebben voorgeschoteld. Ik kan iig weinig 'leugens' ontdekken...

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:09
Vanavond komt er een nieuwe server bij ;) Ik zal et IP hier wel posten en dan kunnen jullie bij nog een server gamen :P

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:28:
[...]

Kan je meteen 84.244.130.120 toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Bor de Wollef schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:01:
Als ik objectief dit topic lees zie ik toch best mensen met "grote" dingen als graphics corruptie etc. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het tot nu toe stukken beter is dan de problemen rond de BF1942 introductie inderdaad.
Hmm, je hebt gelijk wat betreft de graphics corruptie dingen. Maar er wordt gezegd dat je voor nVidia de meegeleverde 77.89 drivers *moet* installeren. Ik heb het zelf geprobeerd, maar andere drivers leveren dus problemen met graphics op. Met de meegeleverde drivers draait het allemaal prima.

Ik denk dat de meeste graphics problemen toch echt liggen aan de videokaarten van de mensen zelf. Mensen die hun kaart overgeclocked hebben, of pipelines unlocked ofzo. Dat ligt niet aan het spel.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
DaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:17:
[...]

Van wie is die dan? Welk makkelijk als naam erbij kan staan! :P

Ennuh, jij was gisteren lekker aan het teamkillen man! Uiteindelijk ben je gestopt en schoot je me écht per ongeluk neer. Voordat jij "OMG SORRY!!!" zei, had ik je echter al punished, omdat ik dacht dat je alweer bezig was! Zo zie je maar, ook niet voor de gein teamkillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RetepV schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:29:
[...]

Hmm, je hebt gelijk wat betreft de graphics corruptie dingen. Maar er wordt gezegd dat je voor nVidia de meegeleverde 77.89 drivers *moet* installeren. Ik heb het zelf geprobeerd, maar andere drivers leveren dus problemen met graphics op. Met de meegeleverde drivers draait het allemaal prima.

Ik denk dat de meeste graphics problemen toch echt liggen aan de videokaarten van de mensen zelf. Mensen die hun kaart overgeclocked hebben, of pipelines unlocked ofzo. Dat ligt niet aan het spel.
Ik denk dat dat wel een beetje mee valt. Ik heb ook soms graphics corruption met een Radeon 9800Pro @ stock.Bij mij valt het gelukkig wel mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 16-06-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Wat een gezever over graphics,
is er al een manier ze allemaal uit te zetten?
En lekker zonder gras te spelen, of mag dit zeker niet.

Wil je graphics ga dan lekker SP doen, of boek een tripje naar het oerwoud,
het gras is daar pas mooi gerendert

Over dat graphics op poppetjes / tanks wel mooi moet zijn,
doe maar gewoon vlakken dat is het fijnst :)

Maar dat mag niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

BasieP schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 01:53:
[...]
jij van alle mensen zou moeten weten wat threads zijn, en wat error afhandeling is.
zelfs als ze gebruik maken van de meest brakke servers, als hun software goed is, moet het niet vast kunnen lopen. op ze hoogst langzaam die lijst laden, maar er wel weer vloeiend doorheen kunnen scrollen.

iig gebeurd dat dus niet, dus de app suckt (menu that is) ik hoop dat dat in de full iig gefixt is.
Klopt, maar als de dll van gamespy intern brak is en hangt, kan dice er ook weinig aan doen [want die gamespy interface word door gs aangeleverd, kan dice weinig aan doen]

Ik heb btw best wel vaak dat het spel opeens terugklapt naar mijn desktop, soms als ik o pjoin klik, maar ook vaak midden in een potje als ik gewoon aan het spelen ben. Ik gebruik de catalyst 5.4 drivers, zou het zin hebben om die te updaten, of hebben meer mensen er last van dat hij onstabiel is?

Verder vind ik het vliegen best wel leuk, ik begin nu een beetje door te krijgen hoe ik kan vliegen zonder neer te storten :D Alleen word ik steeds neergehaald door die #^$ heatseaking/locking missiles. Ze raken mij steeds terwijl als ik op een enemy mig schiet, ze vrolijk zo goed als altijd mijn raketjes keurig onwijken dor leuke loopings te maken etc. Zou dat komen omdat ik met keyb + muis vlieg en dus minder [makkelijk] scherpe bochten kan maken?

En hoe zit het met die bommen in die vliegtuigjes, ik heb in een redelijk rustige server eens lopen oefenen, maar van de 20 bommen die ik gooide waren er maar 2 raak oid. Hoe mik je met die dingen, met dat lijntje naar onder, of moet je ze recht in je vizier hebben en op het laatste moment optrekken?

[ Voor 47% gewijzigd door StarLite op 16-06-2005 12:49 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke servers kun je ook voice-chatten met elkaar (liefst nederlands). Net een headsetje gekocht maar zie niet meteen hoe ik die mic kan gebruiken ...

Btw; ik vind de GOT server precies niet ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Skype schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:30:
[...]

Joh.. 8)7

wat nou duh, de demo draait hetzelfde als de FULL, de demo is een AFTREKSEL van de FULL, kwa gfx/performance zal het dus niet uitmaken...Dus alle bugs die nu in de demo zitten, moeten nog dmv een patch gefixed worden in de full... snapje het nu?

[ Voor 14% gewijzigd door Mister_X op 16-06-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

JBplap schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:42:
Wat een gezever over graphics,
is er al een manier ze allemaal uit te zetten?
En lekker zonder gras te spelen, of mag dit zeker niet.

Wil je graphics ga dan lekker SP doen, of boek een tripje naar het oerwoud,
het gras is daar pas mooi gerendert

Over dat graphics op poppetjes / tanks wel mooi moet zijn,
doe maar gewoon vlakken dat is het fijnst :)

Maar dat mag niet
Zucht, post liever niets als je niets zinnigs te melden hebt.

Ik hoop dat het later toch mogelijk gaat worden ingame sommige graphics settings te veranderen. Nu moet je nog steeds offline daarvoor. Ik denk echter niet dat dit aangepast gaat worden gezien de wijze hoe de game "voorrendered" na het wijzigen van graphic settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb gisteren eindelijk een uurtje kunnen spelen in SP modus. :)

Eerste indruk is VET spel. :9

Wel moet ik Bor gelijk geven, zelfs op mijn redelijke high-end set op 1280*960 met 6AA vind ik de graphics op onderdelen niet echt super. :X

Bor heeft echt n punt: die bomen en t gras zien er gewoon niet uit. Verder zie ik toch behoorlijk erg veel grove kartelrandjes (AA is ECHT hard nodig) en de textures in de verte zijn niet scherp genoeg.

Als dit nodig is om met 64 man lekker te knallen in MP dan heb ik er geen problemen mee maar gezien de toch stevige systeemeisen vind ik t af en toe wat tegenvallen. O-)

Waarom vind ik graphics belangrijk:
1) mooie graphics geven meer realiteitszin
2) als de grahics niet "strak" zijn, vind ik t veel vermoeiender om een spel te spelen, en om goed te zien wat er bijvoorbeeld in de verte gebeurt zijn gestoken scherpe textures belangrijk.

Qua gameplay lijkt het me allemaal erg veelbelovend. :9 Er zijn alleen wel erg veel opties. Je moet echt veel spelen en proberen om uit dit spel te halen wat er in zit. Voordat je alle klassen/voertuigen, de info in de minimap n beetje beheerst ben je echt wel even verder.

Ook zitten er volgensmij best wat bugs in zoals, al eerder genoemd, het feit dat de teamtags van mannetjes ver weg niet getoond worden.
Denk dat na de release van de full er al snel wat patches zullen verschijnen. Laten we hopen dat EA hele strakke support gaat leveren. Ondanks mindere ervaringen in het verleden heb ik daar wel goede hoop op aangezien deze game echt groot lijkt te worden.

Merkte trouwens groot verschil tussen Audio hardware en software. Snap niet dat ie auto op software staat als je een Audigy2 hebt. Kan ie dat niet detecteren ofzo :?

Heb alles gelezen maar 't is wat moeilijk terugvinden in dit topic dus weet iemand ook n link naar een site waar de meeste do's en dont's worden samengevat?
Zoals:
Hoe 1280*1024
Hoe timelimit unlocken
hoe in SP toch kunnen vliegen
etc.

Update: heb wat gevonden: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html

Vanavond de HD ns defraggen en daarna ook ns wat MP proberen. :P :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 16-06-2005 13:39 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dvdstelt schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:32:
[...]

Van wie is die dan? Welk makkelijk als naam erbij kan staan! :P

Ennuh, jij was gisteren lekker aan het teamkillen man! Uiteindelijk ben je gestopt en schoot je me écht per ongeluk neer. Voordat jij "OMG SORRY!!!" zei, had ik je echter al punished, omdat ik dacht dat je alweer bezig was! Zo zie je maar, ook niet voor de gein teamkillen ;)
Die is van clan VTS hosted by www.i3d.nl (84.244.130.120).

Dat teamkillen: de tegenstander had de hele map en wij speelden met 3 tegen 9 man en werden continu op het vliegveld neergeschoten. Tja dan heb ik geen zin meer, als niemand die teams eerlijk wilt trekken :P
Toen ik je daarna neerschoot was volgens mij toen jij in je vliegtuig langskwam en ik je met die brute tank in één schot uit de lucht schoot bij checkpoint Hotel. Dacht ik: wow mooie kill * Stewie! Maar toen was het dus weer een teamkill :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse256
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Zijn er eigenlijk nog mensen die er zich aan ergeren dat BF 2 mappen moet aanmaken in "mijn documenten?" :'(

Ik probeer die map mooi en geordend te houden zodat daar enkel mijn belangrijke documenten in staan zodat ik deze snel kan backuppen, en dus geen ellendig grote backup krijg...
Nu krijg je daar een map van 27mb bij met daar 1433 bestanden in, dit komt de grootte en de snelheid van mijn backup niet ten goede (en de structuur van de mijn documenten map ook niet)
Is er soms al iemand in geslaagd die map ergens anders te krijgen, ik kan het nergens vinden (behalve dat er nog al mensen zich over hebben liggen ergeren op andere fora)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

Tubby

or not to be

RetepV schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:01:
Vooral die server browser zuigt. Dat hadden ze toch wel effe multithreaded kunnen doen, of desnoods via een queue. Dit is gewoon door een stagiair geprogrammeerd.
En het is helaas nog steeds niet mogelijk om op dezelfde fysieke server meerdere battlefield2 servers te draaien. Deze bug zat ook in de vorige versies en is dus helaas nog niet gefixed :(

Op de launchparty zijn we daar mee bezig geweest (ik zit in de org) maar op 1 of andere manier zag je ze wel beide, maar als je naar nr2 connecte kwam je terecht op nr1. De volgende punten zijn geprobeerd:
- verschillende poorten
- verschillende instanties van bf2ded.exe
- verschillende ip's op dezelfde interface

Wellicht dat het wel werkt als je verschillende ip's hebt op verschillende interfaces, dat hebben we niet getest aangezien we gewoon snel 2 servers werkend moesten hebben :Y)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 14-09 12:34
mouse256 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:18:
Zijn er eigenlijk nog mensen die er zich aan ergeren dat BF 2 mappen moet aanmaken in "mijn documenten?" :'(

Ik probeer die map mooi en geordend te houden zodat daar enkel mijn belangrijke documenten in staan zodat ik deze snel kan backuppen, en dus geen ellendig grote backup krijg...
Nu krijg je daar een map van 27mb bij met daar 1433 bestanden in, dit komt de grootte en de snelheid van mijn backup niet ten goede (en de structuur van de mijn documenten map ook niet)
Is er soms al iemand in geslaagd die map ergens anders te krijgen, ik kan het nergens vinden (behalve dat er nog al mensen zich over hebben liggen ergeren op andere fora)
Heeft wel een groot voordeel, als je gaat formateren heb je al je config files in je mijn documenten staan zodat je alleen die map maar hoeft te backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Mister_X schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:48:
[...]

wat nou duh, de demo draait hetzelfde als de FULL, de demo is een AFTREKSEL van de FULL, kwa gfx/performance zal het dus niet uitmaken...Dus alle bugs die nu in de demo zitten, moeten nog dmv een patch gefixed worden in de full... snapje het nu?
Zucht..

als ik na het editten van die config alles op ultrahigh heb staan en ik zie geen verschil, dan zijn die textures toch niet meegeinstalleerd in de demo 8)7 ....

en je zegt het zelf het is een aftreksel... tuurlijk gaat een patch helpen maar daarom kan de full nog wel beter zijn als de demo

Gaapt: :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse256
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
b00m schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:25:
[...]

Heeft wel een groot voordeel, als je gaat formateren heb je al je config files in je mijn documenten staan zodat je alleen die map maar hoeft te backuppen.
ja dat wel, maar daarvoor is 1 bestandje van 100kb toch meer dan voldoende, en ik zou het zelfs dan nog leuk vinden moest ik kunnen instellen waar dat kwam...
Daar heb je geen 2 mappen voor nodig met ellendig veel bestanden (de meeste files zijn cache, die worden toch mooi terug aangemaakt als ze weg zijn, dus hoef je nergens voor te backuppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

Tubby

or not to be

Backup draai je toch snachts, een uurtje meer of minder boeit dan toch niet... :7

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ongelooflijk geblaat over de graphics weer.... Dit zijn dezelfde zeikerds die, als het gras er wél mooi uitziet, gaan lopen bleren dat het zo laggy is.

Wat wil je nou in hemelsnaam met 64 man op een grote map? Dat het gras eruitziet als in de 3DMark demo? Dat zal het lekker speelbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
DaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:16:
[...]
Dat teamkillen: de tegenstander had de hele map en wij speelden met 3 tegen 9 man en werden continu op het vliegveld neergeschoten. Tja dan heb ik geen zin meer, als niemand die teams eerlijk wilt trekken :P
Toen ik je daarna neerschoot was volgens mij toen jij in je vliegtuig langskwam en ik je met die brute tank in één schot uit de lucht schoot bij checkpoint Hotel. Dacht ik: wow mooie kill * Dennis van der Stelt Maar toen was het dus weer een teamkill :/
Hahahahaha, dat klopt jah! :) Brute actie, dat wel! :)

Ook wel boeiend om te weten, hoe lang zo'n server je teamkill punishments onthoud?!

En nog een vraagje, als ik anti-tank als class kies, ik krijg nooit een lock met dat apparaat. Moet je nog een speciale toets indrukken dan ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[En nog een vraagje, als ik anti-tank als class kies, ik krijg nooit een lock met dat apparaat. Moet je nog een speciale toets indrukken dan ofzo?!
Volgens mij locked dat apparaat ook niet, je moet gewoon richten met dat middelste rondje, en hope for the best :)

Weet iemand gevoelige plaasten op een tank, en hoeveel schoten een tank nodig heeft voordat hij ontploft (ik dacht 3)?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
Op heli's lockt dat ding volgens mij wel ? Op tanks kan je niks locken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:39:
Wat een ongelooflijk geblaat over de graphics weer.... Dit zijn dezelfde zeikerds die, als het gras er wél mooi uitziet, gaan lopen bleren dat het zo laggy is.

Wat wil je nou in hemelsnaam met 64 man op een grote map? Dat het gras eruitziet als in de 3DMark demo? Dat zal het lekker speelbaar maken.
Zucht, zullen we deze discussie maar sluiten? Jammer dat je niet met onderbouwing komt.

Ik heb net een paar potjes als squad leader gespeeld. Dat is wel erg leuk als je een goede squad hebt. Helaas was dat bij mij de helft van de tijd niet zo en rende iedereen zijn eigen weg.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 16-06-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

dvdstelt schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:40:
[...]

Hahahahaha, dat klopt jah! :) Brute actie, dat wel! :)

Ook wel boeiend om te weten, hoe lang zo'n server je teamkill punishments onthoud?!

En nog een vraagje, als ik anti-tank als class kies, ik krijg nooit een lock met dat apparaat. Moet je nog een speciale toets indrukken dan ofzo?!
Als je klikt om te vuren, houdt die muisklik dan in en tijdens het vasthouden van die klik stuur je de raket mee met je crosshair.

//edit:
Wel eerst rechterklik gebruiken dacht ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 16-06-2005 14:36 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:49:
[...]

Weet iemand gevoelige plaasten op een tank, en hoeveel schoten een tank nodig heeft voordat hij ontploft (ik dacht 3)?
euhj....de onderkant van de tank (als deze over een heuvel rijd)

De achterkant van de tank (gelezen op ander forum...ik merk er nix van)

de bovenkant van de tank (handig als je op een gebouw staat)

de verbinding tussen chassis&geschutskoepel (gelezen op ander forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik ben meestal Special Op en plak er gewoon 3 C4's op en dan ren ik weg en klik... BOOM!! >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Lefty_38 op 16-06-2005 14:21 ]

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 c4 is genoeg.....voor een apc 1

als ik AT ben schiet k vaak eerst ff 1 mag van mn mp5 leeg op n apc en jaag er dan een raket achteraan....heb je m in 1x kapot.

Wel jammer dat ik niet on-line kan spelen omdat k nog op 56k zit :'(

of weet iemand wanneer @home zuid-west friesland aansluit? we hebben al zo'n antwoordkaart in de bus gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf graag Joint Operations en bf2 is er één van hetzelfde genre.

Is hier iemand die ook veel Joint Operations speelt en bf2 gespeelt heeft? Want dan ben ik erg benieuwd naar een soort van vergelijking. Zelf speelt bf2 nl. niet zo lekker op mijn amd1800+ met fx5700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:38:
Ik speel zelf graag Joint Operations en bf2 is er één van hetzelfde genre.

Is hier iemand die ook veel Joint Operations speelt en bf2 gespeelt heeft? Want dan ben ik erg benieuwd naar een soort van vergelijking. Zelf speelt bf2 nl. niet zo lekker op mijn amd1800+ met fx5700.
Ik heb zelf ook vel joint ops gespeeld en speelde in dat spel alles op Low, ik kon ook hoger spelen maar ik ga voor gameplay > graphics. Verder staat nu alles op medium in bf2 en het loopt lekker bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 18:44
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:49:
[...]

Volgens mij locked dat apparaat ook niet, je moet gewoon richten met dat middelste rondje, en hope for the best :)

ik heb anders de indruk dat wanneer je in 't vizier het middelste rondje op het voertuig gericht houd, de raket gewoon bestuurbaar blijft (zolang als de rode rand om de buitenste ring blijft branden)
overigens werd zoiets ook door de voice-over gemeld. Op deze manier kun je namelijk heel mooi over heuvels heen schieten. Eerst schuin omhoog lanceren en dan een lock maken, kom'tie mooi van boven binnenzetten.

Why run? you'll only die tired......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 14-09 12:34
Naar aanleiuding van de vraag waar een tank het snelst kapot is. Ik weet dat dit het beste is op te zoeken in de con files net als in BF1942. En nu blijkt dat een tank op alle delen even sterk is.

zie hier de material informatie van de armor van een tank:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Material.active 28
Material.name "Armor_3_tank_rear_top"
Material.type 3
Material.friction 0
Material.elasticity 0
Material.resistance 0.01
Material.projectileCollisionHardness 0.3
Material.penetrationDeviation 0.2

Material.active 29
Material.name "Armor_4_tank_sides"
Material.type 3
Material.friction 0
Material.elasticity 0
Material.resistance 0.01

Material.active 30
Material.name "Armor_5_tank_front"
Material.type 3
Material.friction 0
Material.elasticity 0
Material.resistance 0.01

Alle informatie is hetzelfde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Als ik Material.elasticity aanpas naar 100, bounced hij dan terug!? Ik zeg, leuk voor een stunt server!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel vreemd dat de onderkant van de tank hier niet bij staat.
volgens mij had ik laatst namelijk een tank in 1 schot kapot, toen ik achter een heuvel lag, en de tank over de heuvel reed.
helaas kon ik niet zien of de tank al beschadigd was..

dit vind ik overigens niet echt goed programmeerwerk.....tanks horen zwakke plekken te hebben.

Overigens heb ik ergens gelezen dat een AT-raket ook een top-down aanval kon doen op een tank.
(ontploffen boven de tank dus)
hier kan ik nix terugvinden en volgens mij kan dit dus ook niet?

@dvdvstelt:
dat zou ckerz lol zijn ja.
als k online kon zou k ckerz joinen :+

leuk linkje voor mensen die de predator&eryx willen zien : http://www.army-technolog...mourmissiles_gallery.html

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Klein vraagje:
Als je je resolutie instelt op 1280*1024 via de shortcut methode, word je beeld dan uitgerekt of ingedrukt? Want standaard support het spel deze resolutie natuurlijk niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:33:
2 c4 is genoeg.....voor een apc 1

als ik AT ben schiet k vaak eerst ff 1 mag van mn mp5 leeg op n apc en jaag er dan een raket achteraan....heb je m in 1x kapot.

Wel jammer dat ik niet on-line kan spelen omdat k nog op 56k zit :'(

of weet iemand wanneer @home zuid-west friesland aansluit? we hebben al zo'n antwoordkaart in de bus gehad
Dat die nog bestaan hier in NL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:39:
[...]

Dat die nog bestaan hier in NL :+
tja...lang leve het platteland, maar er word aan gewerkt. maar we hebben hier tenminste zuivere lucht ;)

OT:
ik vind het wel vreemd dat de USMC&MEC dezelfde sniperrifle kunnen unlocken :?

zeker ook op realiteit gebaseerd..dat amerika de wapens voor terroristen zelf levert |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:42:
[...]

tja...lang leve het platteland, maar er word aan gewerkt. maar we hebben hier tenminste zuivere lucht ;)

OT:

zeker ook op realiteit gebaseerd..dat amerika de wapens voor terroristen zelf levert |:(
Wie weet is het een unlock bugje ofzo.. wie weet bij de full compleet andere te unlocken wapens bij de mec's. Ken me namelijk niet voorstellen dat die met MP5's en nog een tal van andere USMC wapens rondlopen :+

We zien het vanzelf wel ;) (nog fftjes)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

OT:

Die te unlocken sniper is de .50 cal toch? (barret)
Zoveel .50 snipers zijn er niet. op sniper central kom ik er 2 tegen.

edit:

Die dingen worden trouwens "in het echt" nagenoeg alleen ingezet op materiëel.
Zoals in de golf oorlog op scud lanceer inrichtingen. Raak het juiste deel en je maakt iets onklaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USMC en MEC de m95, china de M82...

de m82a1 werd in de golfoorlog gebruikt idd....je kunt er in 1 schot n moterblok van n jeep mee kapotschieten

overigens zitten er meer dezelfde wapens bij....
zo hebben China&MEC beide de Eryx

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:56:
[...]

Zucht, zullen we deze discussie maar sluiten? Jammer dat je niet met onderbouwing komt.
Hij heeft wel gelijk. Er is geen perfect spel. Op elk spel kun je iets kleins aan te merken hebben en dan claimen dat jij dat heel belangrijk vind. Dat jij minder van een game geniet als het gras niet perfect is is jouw tekortkoming. En het is helemaal ironisch dat een PS2 bezitter daarover klaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Servers waar veel GoTters komen of die door GoTters gehost zijn:
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2_servers/picture.php
Je kunt jouw server toevoegen via de volgende link: klikkerdeklik

Let hierbij wel op dat het NIET foolproof is! Maximaal 10 servers komen in het lijstje te staan, als er meer nodig is zal ik het groter maken. Alleen servers posten die door GoTters gehost zijn of waar veel GoTters spelen. Mail of msn of irc naar mij als je jouw /een server verwijderd ziet worden of andere fouten.

zo :) staat ook in de startpost btw

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat er mis is met de graphics hoor.
Ik speel 1024x876 alles op low en het ziet er naar mijn idee nog beter uit dan BFVietnam alles op high :9
Vooral dat water, op low is het nog om te smullen.
Helaas heb ik maar 512mb geheugen dus bij medium gaat mn had verschrikkelijk schokken.
En dat voip, ik heb de windows firewall aan en een Alcatel 510 modem, zo'n standaard dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
DesertShooter schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:38:
[...]
*edited*

Wie heeft er nog meer problemen met een schokkende demo, ookal staat hij op lowest.

offtopic:
snap je hem nu :?, lees anders DesertShooter in "[PC] Battlefield 2 deel V" maar.
* aramdin steekt hand op, zijn kleine burstjes dat hij het niet trekt.

Specs
A64 3500+
MSI K8n neo2
1gb Corsair pc3200c2 Pro
Radeon 9800pro @ xt

Gebeurde zelfs op servers met lage ping <30ms

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Vraagje,

Als ik assault (USA) kies dan krijg je een m16a2 assault rifle, maar ik kan maar 1 schot
of 3 schoten afschieten per muis click :/ Weet iemand of je die op A kan instellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian021 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:13:
Vraagje,

Als ik assault (USA) kies dan krijg je een m16a2 assault rifle, maar ik kan maar 1 schot
of 3 schoten afschieten per muis click :/ Weet iemand of je die op A kan instellen :?
Nog een keer op 3 klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Ik heb vooral in vliegtuigen / helikopters last van af en toe stotteren... Ik heb hem noodgedwongen al op 800x600@low gezet om het speelbaar te maken. Over de grond wil het prima, maar het lijkt net alsof je bij een bird-eye view last van framedrops krijgt.

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:12:
[...]

* aramdin steekt hand op, zijn kleine burstjes dat hij het niet trekt.

Specs
A64 3500+
MSI K8n neo2
1gb Corsair pc3200c2 Pro
Radeon 9800pro @ xt

Gebeurde zelfs op servers met lage ping <30ms
System lag en netwerk lag zijn 2 verschillende dingen hoor.... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Was net voor het eerst een squad leader, dacht moet dat ook eens proberen, wel een zeer leuke toevoeging aan dit spel, zeker als ze nog luisteren naar je. moest wel eerst even uitvogelen hoe alles werkte. 8)7

Tot nu toe zeer leuk spel, Alleen vliegen gaat me zeer slecht af dus laat ik dat ook maar aan diegene over die het wel kunnen.

Mijn vraag: zou misschien eens iemand een screenshot van zijn instellingen willen posten. (Om te vliegen) dan kan ik dat eens in singelplayer oefenen.

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:57:
USMC en MEC de m95, china de M82...

de m82a1 werd in de golfoorlog gebruikt idd....je kunt er in 1 schot n moterblok van n jeep mee kapotschieten

overigens zitten er meer dezelfde wapens bij....
zo hebben China&MEC beide de Eryx
En heeft deze m82a1 ook hetzelfde effect in BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

OT:

Ik woon hier in zeeland(dus genoeg frisse lucht hier) maar dan in de stedelijk gebieden fju _/-\o_
man jij kan temminsten spelen......
ik moet wachten p me nieuwe pc. :o

--------------------edit-----------------
Dan bedenk ik net. hoelang heb jij niet er over gedaan om die demo te downloaden.. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

farmacop schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:19:
Ik heb vooral in vliegtuigen / helikopters last van af en toe stotteren... Ik heb hem noodgedwongen al op 800x600@low gezet om het speelbaar te maken. Over de grond wil het prima, maar het lijkt net alsof je bij een bird-eye view last van framedrops krijgt.
IK heb het idee dat bijvoorbeeld LoD en texture interpolatie niet lekker gaat in BF2.
Want er is een te grote perfomance impact in situaties waarin grote delen van de map zichtbaar zijn. (e.a. in een Heli / Jet)

[tisdatmodus]

LoD (Level of Detail)

Techniek waarbij meerdere modellen gebruikt worden (variërend van high polycount naar low polycount) voor hetzelfde object. op bepaalde afstanden van de camera tot het object zal de engine dynamisch switchen tussen de modellen, waarbij een model veraf uiteraard een lagere polycount heeft.
Zo kunnen 5 tankjes in de verte, dezelfde polycount hebben als 1 tank recht voor je neus. in tegenstelling tot textures, nemen meshes (de 3d geometrie) weinig geheugen in.

Liniaire Texture interpolatie:

lijkt wat op LOD, maar dan voor texturen. lagere resolutie textures worden gebruikt voor objecten veraf
en hogere resoluties voor objecten dichtbij,echter interpoleert en scaled de engine
dezelfde texture (in tegenstelling tot de meshes). Je zal dus nooit een texture zien "verspringen" van laag naar hoge resolutie als je er naar toe loopt. (dit is met LOD wel het geval, alhoewel ook daar een mate van dynamische interpolatie plaatsvind)
Texture interpolatie heeft een enorme performance winst op de z.g.n. fill rate en de snelheid waarmee textures gerenderd worden. De tradeoff is iets meer load vanwege de interpolatie, echter deze weegt niet op tegen de voordelen, en daarbij zijn deze routines ingebakken in GPU's van tegenwoordig.

[/tisdatmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:34:
[...]

En heeft deze m82a1 ook hetzelfde effect in BF2?
Nee niet echt.
Er klopt wel meer niet, maar dat maakt niet uit.
Als het maar leuk is en een goede "balance" heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ik refresh een keer en we hebben gelijk 100 posts erbij.. Het zou helpen als we niet meer over hardware zouden praten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Als het goed is heeft deze geen auto functie (meer).

Geschiedenis lesje (alles afaik...):
In de Vietnam oorlog haddden de eerste m16's een auto functie. Waneer echter de Amerikaanse troepen werden beschoten dan had (vanzelfsprekend) paniek snel de overhand en werd het eerste magazijn er in luttele seconden doorgejaagd. Dit alles zonder resultaat. Je zou kunnen stellen dat de troepen aldaar de 'spray and pray' methode hebben uitgevonden ;) Hoe dan ook, om deze verspilling van munutie tegen te gaan en meer controle te eisen van de schutter is de burst fire mode toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kixor schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:54:
[...]

In de Vietnam oorlog haddden de eerste m16's een auto functie. Waneer echter de Amerikaanse troepen werden beschoten dan had (vanzelfsprekend) paniek snel de overhand en werd het eerste magazijn er in luttele seconden doorgejaagd. Dit alles zonder resultaat. Je zou kunnen stellen dat de troepen aldaar de 'spray and pray' methode hebben uitgevonden ;) Hoe dan ook, om deze verspilling van munutie tegen te gaan en meer controle te eisen van de schutter is de burst fire mode toegevoegd.
Geschiedenis lesje 2:

Wie denkt dat de m16 superieur was aan de ak47 heeft het mis! de m16 jammede nogal eens.
In de vietnam oorlog lieten de amerikanen massaal hun m16 liggen om de ak's van gesneuvelde
vietcong op te rapen. Was alleen 1 probleem, de ak's maakten zo'n appart "eigen" geluid dat (je raad het al) US soldaten vaak elkaar onder vuur namen zonder dat ze elkaar zagen, waarbij men op het "knappende" geluid van de AK's afgingen. De meeste doden in de vietnam oorlog zijn aan US kant op deze manier gevallen.
Tegenwoordig is dit al lang niet meer zo en is denk ik de m16 superieur aan de AK.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:30:
Was net voor het eerst een squad leader, dacht moet dat ook eens proberen, wel een zeer leuke toevoeging aan dit spel, zeker als ze nog luisteren naar je. moest wel eerst even uitvogelen hoe alles werkte. 8)7

Tot nu toe zeer leuk spel, Alleen vliegen gaat me zeer slecht af dus laat ik dat ook maar aan diegene over die het wel kunnen.

Mijn vraag: zou misschien eens iemand een screenshot van zijn instellingen willen posten. (Om te vliegen) dan kan ik dat eens in singelplayer oefenen.

Dank u
Je moet ook niet vliegen met je muis (als je dat doet), maar met je toetsenbord (of zelfs joystick).
Met standaard instellingen en pijltjes van je toetsenbord ook gebruiken dan is het zeer goed te doen.

btw je kan in singleplayer niet leren vliegen want in deze demo kan je alleen in de kleine map singleplayer spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
kixor schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:54:
[...]

AHA, thanks voor je uitleg :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:01:
[...]

Geschiedenis lesje 2:

Wie denkt dat de m16 superieur was aan de ak47 heeft het mis! de m16 jammede nogal eens.
In de vietnam oorlog lieten de amerikanen massaal hun m16 liggen om de ak's van gesneuvelde
vietcong op te rapen. Was alleen 1 probleem, de ak's maakten zo'n appart "eigen" geluid dat (je raad het al) US soldaten vaak elkaar onder vuur namen zonder dat ze elkaar zagen, waarbij men op het "knappende" geluid van de AK's afgingen. De meeste doden in de vietnam oorlog zijn aan US kant op deze manier gevallen.
Tegenwoordig is dit al lang niet meer zo en is denk ik de m16 superieur aan de AK.
Grappig, veel BF-V gespeeld zeker? Tekst kom rechtstreeks uit het loading scherm van BF-V..

Maar het is wel waar inderdaad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

[...]

Geschiedenis lesje 2:

Geschiedenis lesje 3:?

In de vietnam oorlog gebruikten de US troopen ook een wat dikkere (of was het nou vettiger?) soort kruit, en dat bleef zeg maar hangen in de loop, daarom waren de US soldaten ook altijd bezig met het schoonmaken van hun geweer. En ook al gebruiken ze het nu goed, de M16 blijft nog steeds wel eens steken. En ik heb iig nog nooit een verhaal gehoord van verschillende AK's die bleven hangen.

Maar ik heb ook liever een M16 dan een AK, M16 schiet zoveel zuiverder en gerichter.

offtopic:
Discovery Channel pwnt :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 16-06-2005 17:23 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Bor de Wollef schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:35:
[graphics corruption.]
Ik denk dat dat wel een beetje mee valt. Ik heb ook soms graphics corruption met een Radeon 9800Pro @ stock.Bij mij valt het gelukkig wel mee :)
Tjah, de enige andere verklaring die ik kan bedenken is dat er nogal wat met de kwaliteit van de rams en de chipsets (maar voornamelijk de rams) van de (goedkopere?) kaarten is geprutst. Battlefield 2 is wel de eerste game die ik speel die Pixel Shader 1.4 gebruikt. BF2 is op zich waarschijnlijk best een goede test van je videokaart, er worden meer features gebruikt dan ik bij andere games gezien heb.

Kijk, andere games ondersteunen heel veel verschillende soorten kaarten en configuraties, dat is bij BF2 juist beperkt. Bij andere games verwacht je dus problemen met bepaalde configuraties, terwijl bij BF2 juist niet.

Die mensen met die graphics problemen hebben configuraties die bijna niet verschillen van die van mensen zonder problemen. Behalve misschien in het merk en de kwaliteit van de videokaart.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trouwens of battlefield 2 nou 23 of 17 juni in nederland in de winkels ligt?

want op tweakers staat bij faq dat nederland hem een week eerder krijgt!!!

morgen zou echt gaaf zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

DaMorpheus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:17:
[...]

Leuke server maar uh, beetje kinderachtig dat ik gekicked wordt als ik, als commander zijnde, net lekker bezig ben (me 1e x commander). Ik had 52 frags, 3 keer do :O od, zat alles te helpen en aan te geven. Gooi 1 keer een artillery strike verkeerd wat resulteerde in 2 teamkills en boom kickban.

toppie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:25:
weet iemand trouwens of battlefield 2 nou 23 of 17 juni in nederland in de winkels ligt?

want op tweakers staat bij faq dat nederland hem een week eerder krijgt!!!

morgen zou echt gaaf zijn!!
23 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

24 Juni toch? En Amerika krijgt het 3 dagen eerder, op de 21ste voor zover ik het nog weet.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AHA, thanks voor je uitleg
Ik vind het toch maar offtopic gezwans eigelijk

Deze post is nog meer offtopic. Wil je iets melden over een topic, dan kun je een Topic Report plaatsen :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blade_V schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:22:
[...]

Geschiedenis lesje 3:?

In de vietnam oorlog gebruikten de US troopen ook een wat dikkere (of was het nou vettiger?) soort kruit, en dat bleef zeg maar hangen in de loop, daarom waren de US soldaten ook altijd bezig met het schoonmaken van hun geweer. En ook al gebruiken ze het nu goed, de M16 blijft nog steeds wel eens steken. En ik heb iig nog nooit een verhaal gehoord van verschillende AK's die bleven hangen.

Maar ik heb ook liever een M16 dan een AK, M16 schiet zoveel zuiverder en gerichter.

offtopic:
Discovery Channel pwnt :Y)
Aflevering Discovery ak47 heeft een vele groter impact dan een m16
en de ak is of was de betrouwstbare wapen tot nu toe.

en jah dat richten gaan niet echt lekker maar heb je die kogels wel is gezien van die ak47 :9
geef mij dus maar een ak47 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
[...]

Je moet ook niet vliegen met je muis (als je dat doet), maar met je toetsenbord (of zelfs joystick).
Met standaard instellingen en pijltjes van je toetsenbord ook gebruiken dan is het zeer goed te doen.

btw je kan in singleplayer niet leren vliegen want in deze demo kan je alleen in de kleine map singleplayer spelen. :)
Gewoon een LAN servertje aanzetten, dan kun je wel leren vliegen.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:32:
[...]
Ik vind het toch maar offtippic gezwans eigelijk
Das waar. maar wel interessant toch? vind ik wel. ;)
De modus van burst of auto is echt iets wat ik miste in bijv. Desert Combat.
Vaak schoot ik 3 rondjes (i.e. vrije interpretatie van het engelse "rounds" :D ) en liet ik de muis los en deed het daarna nog een keer, om preciezer te schieten met veel terugslag. . debiel eigenlijk als het wapen in het echt een burst functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ErA schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:28:
[...]

Leuke server maar uh, beetje kinderachtig dat ik gekicked wordt als ik, als commander zijnde, net lekker bezig ben (me 1e x commander). Ik had 52 frags, 3 keer do :O od, zat alles te helpen en aan te geven. Gooi 1 keer een artillery strike verkeerd wat resulteerde in 2 teamkills en boom kickban.

toppie :O
Geen idee wie wat, die server is van VTS, moet je even op hun website klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:38:
[...]

Aflevering Discovery ak47 heeft een vele groter impact dan een m16
en de ak is of was de betrouwstbare wapen tot nu toe.

en jah dat richten gaan niet echt lekker maar heb je die kogels wel is gezien van die ak47 :9
geef mij dus maar een ak47 :P
AK is goedkoper, betrouwbaarder doordat het simpeler is qua constructie, heeft een zwaarder caliber maar is (wellicht ook door het over het algemene zwaardere caliber) minder secuur dan een m16.

De m16's zijn een stuk complexer qua constructie, echter tegenwoordig ook heel erg betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Is er al ergens een oplossing gevonden voor die Win32 punkbuster fout? Ik wordt nog steeds op willekeurige momenten uit het spel gekicked, en heb zodoende nog geen enkel potje helemaal af kunnen maken. Het is een fantastisch spel maar na een potje of 6 begint het toch wel flink te irriteren :(

Ik heb al een beetje gegoogled, daar vind ik tot nu toe 1 link over het probleem, maar helaas geen oplossing. In dit topic zo te zien ook nog niet... ;(

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wat maakt die ak <> m16 discussie nu uit? Je weet toch dat de M16 in games bijna altijd sterker is of gelijkwaardig.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)