Heb gisteren eindelijk een uurtje kunnen spelen in SP modus.
Eerste indruk is VET spel.
Wel moet ik Bor gelijk geven, zelfs op mijn redelijke high-end set op 1280*960 met 6AA vind ik de graphics op onderdelen niet echt super.
Bor heeft echt n punt: die bomen en t gras zien er gewoon niet uit. Verder zie ik toch
behoorlijk erg veel grove kartelrandjes (AA is ECHT hard nodig) en de textures in de verte zijn niet scherp genoeg.
Als dit nodig is om met 64 man lekker te knallen in MP dan heb ik er geen problemen mee maar gezien de toch stevige systeemeisen vind ik t af en toe wat tegenvallen.
Waarom vind ik graphics belangrijk:
1) mooie graphics geven meer realiteitszin
2) als de grahics niet "strak" zijn, vind ik t veel vermoeiender om een spel te spelen, en om goed te zien wat er bijvoorbeeld in de verte gebeurt zijn gestoken scherpe textures belangrijk.
Qua gameplay lijkt het me allemaal erg veelbelovend.

Er zijn alleen wel erg veel opties. Je moet echt veel spelen en proberen om uit dit spel te halen wat er in zit. Voordat je alle klassen/voertuigen, de info in de minimap n beetje beheerst ben je echt wel even verder.
Ook zitten er volgensmij best wat bugs in zoals, al eerder genoemd, het feit dat de teamtags van mannetjes ver weg niet getoond worden.
Denk dat na de release van de full er al snel wat patches zullen verschijnen. Laten we hopen dat EA hele strakke support gaat leveren. Ondanks mindere ervaringen in het verleden heb ik daar wel goede hoop op aangezien deze game echt groot lijkt te worden.
Merkte trouwens groot verschil tussen Audio hardware en software. Snap niet dat ie auto op software staat als je een Audigy2 hebt. Kan ie dat niet detecteren ofzo
Heb alles gelezen maar 't is wat moeilijk terugvinden in dit topic dus weet iemand ook n link naar een site waar de meeste do's en dont's worden samengevat?
Zoals:
Hoe 1280*1024
Hoe timelimit unlocken
hoe in SP toch kunnen vliegen
etc.
Update: heb wat gevonden:
http://www.tweakguides.com/BF2_1.html
Vanavond de HD ns defraggen en daarna ook ns wat MP proberen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Help!!!! op 16-06-2005 13:39
]