N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Hij heeft ook duidelijk geen AA aanstaan. Scheelt wel een stukje met 1280x960 4xAA alles medium.Bor de Wollef schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:46:
Geen van de clickable images doet het helaas. Jammer want dan kon ik gelijk even kijken hoe "mooi" het er bij jou uit ziet.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Eh, tegenstanders?sain onez schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:05:
mooie uitleg over het in squads spelen, maar wat voor doelen heb je om te vernietigen!? kan iemand daar wat duidelijker in zijn, artilery en radarposten, of is er meer!?
Je kan een scan doen, dan zie je over de hele map waar de tegenstanders en je eigen mannetjes zich bevinden. Als je ziet dat je eigen mannetjes ergens niet doorheen komen, dan kun je even een lekkere artillerie barrage op de positie van de tegenstanders gooien
Vaak wordt het ook gevraagd of je ergens artillerie op wil gooien, zeker als er goede squad leaders zijn.
Natuurlijk kun je ook gewoon zonder reden vijandige stellingen gaan bombarderen
Rijdend materieel kun je vergeten. Het duurt een minuut voordat de artillerie opgezet is. En tegen de tijd dat het begint te vuren zul je net zien dat er een complete squad van jezelf op dat punt voorbijloopt, kill je er 5 en ben je gelijk gekicked van de server
Iets anders kan ik ook niet zo snel bedenken.
Maar vertel nou even hoe je normaliter die Commander map naar boven krijgt!
Ik was op de BF2 launch-party, daar hadden ze zo'n speciaal toetsenbord. Dus ik weet ECHT niet welke toets het normaal is! Het is geen toets die je in kan stellen via Options-->Controls.
[ Voor 10% gewijzigd door RetepV op 15-06-2005 18:16 ]
Macbook Pro
Caps Lock ?RetepV schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:13:
[...]
Maar vertel nou even hoe je normaliter die Commander map naar boven krijgt!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Je kunt ook de Command Post opblazen, geloof ik. Dan kan de vijandelijke commander tijdelijk niks anders doen dan als gewoon soldaatje rondrennen.sain onez schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:16:
waar ik op doel is dus als tegenstander jouw artilery uitschakelen dmv de expl packs je met die scoped gun hebt, ook kan je de radarposten opblazen die jouw de mogelijkheid geven om de tegenstanders te scannen op de map maar is er nog meer, of zijn het enkel deze en hoeveel zijn er van ieder....?!
Wat je met die packs ook nog kan doen is ze op de weg uitspreiden en dan op het knopje drukken wanneer er een vijandig voertuig langs rijdt. Special ops, hé, dat is een special operation
Je kan ook nog leuk de tegenstanders frustreren door allemaal packs te verspreiden rond hun respawn point. En dan opblazen wanneer ze respawnen. Frustreert de hell out of ze, maar het is ook erg moeilijk om voor elkaar te krijgen zonder gedetecteerd en geelimineerd te worden.
Is het trouwens mogelijk om maar één pack te leggen en die dan op te blazen? Ik krijg het niet voor elkaar. Ik moet eerst 5 packs rond lopen gooien voordat ik de detonator in mijn handen krijg. En soms gooi ik dus 6 packs.... (aka 5 packs en een klik op de detonator.... BOOM terwijl je nog niet weg bent
Macbook Pro
Ik wil in de demo Numpad8 koppelen aan forward, maar deze key is al in gebruik.
Lekker handig dat het programma niet zegt waar... in alle honderden opties.
Volgens het kijken in de config files is die key gebind aan camera:
ControlMap.addKeysToAxisMapping c_PICameraX IDFKeyboard IDKey_Numpad6 IDKey_Numpad4
ControlMap.addKeysToAxisMapping c_PICameraY IDFKeyboard IDKey_Numpad8 IDKey_Numpad2
Ik wil dit veranderen maar kan in de demo nergens de optie vinden om camera keys aan te passen.
Als last resort wil ik het wel met de hand aanpassen, maar liever via de normale manier.
Iemand?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Je kan gewoon 1 xpack neergooien en met je rechtermuisknop naar de detonator gaan. Dat zegt die voice over ook als je gewoon luisterd.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 18:26 ]
Verwijderd
Je hebt de radar, artlillerie, en een huisje voor de uav...sain onez schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:16:
waar ik op doel is dus als tegenstander jouw artilery uitschakelen dmv de expl packs je met die scoped gun hebt, ook kan je de radarposten opblazen die jouw de mogelijkheid geven om de tegenstanders te scannen op de map maar is er nog meer, of zijn het enkel deze en hoeveel zijn er van ieder....?!
Verwijderd
Zonder voip totaal niet.
En voor die C4, na een pakketje rechtermuisknop voor de detonator.
Aha. Ik heb mijn rechter muisknop gebind aan Forward (en linker aan Backward)Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:23:
Je kan gewoon 1 xpack neergooien en met je rechtermuisknop naar de detonator gaan. Dat zegt die voice over ook als je gewoon luisterd.
Macbook Pro
Forget dat Command post wat ik zei. Dat huisje is idd. voor de UAV. Ik was bij die BF2 launch party en die kerel sprak wat onduidelijk. Ik dacht dat je met dat huisje de Commander tijdelijk disablede, maar het is idd. de UAV die je disabled.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:28:
Je hebt de radar, artlillerie, en een huisje voor de uav...
Macbook Pro
Verwijderd
Ging erg goed tot gisteren, toen kreeg ik ook opeens last van vage textures, dus ik zet de nieuwste Catalyst erop(5.6).
Ging ook een paar uur goed, maar wederom krijg ik grafische problemen.
Voor de rest draait het spel als een tierelier(x800 xt), maar past het spel zich zo aan dat je na een tijdje vanzelf problemen krijgt ofzo?

maar ik kan niet verder dan 1280x960
hier ben ik niet blij mee omdat ik een lcd heb ( benq 937s+ ) die een native resolutie heeft van 1280x1024
zit deze resolutie er wel op als je hem koopt ?????
alvast bedankt
Eh, heb je uberhaupt naar de startpost gekeken?rjn27 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:55:
Hoi allemaal ik heb een vraagje ik heb de demo gedownload maar wil het spel op 1280x1024 spelen
maar ik kan niet verder dan 1280x960
hier ben ik niet blij mee omdat ik een lcd heb ( benq 937s+ ) die een native resolutie heeft van 1280x1024
zit deze resolutie er wel op als je hem koopt ?????
alvast bedankt
Edit: dit is wel iets wat in de startpost zou moeten
Het was een command line optie iig, ik weet 'm niet uit mijn hoofd, zoek maar in dit topic op bf2.exe
[ Voor 16% gewijzigd door Tubby op 15-06-2005 18:59 ]
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
ja misschien heb ik er over heen gekeken zal nog eens kijken googlenTubby schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:58:
[...]
Eh, heb je uberhaupt naar de startpost gekeken?
Edit: dit is wel iets wat in de startpost zou moeten![]()
Het was een command line optie iig, ik weet 'm niet uit mijn hoofd, zoek maar in dit topic op bf2.exe
edit:ik zie dat jij ook geconstateerd heb dat het niet in de startpost staat ik vind het in iedergeval een idee om het in de startpost op te nemen
[ Voor 19% gewijzigd door rjn27 op 15-06-2005 19:13 ]
Heb zelf fastwrites altijd disabledsain onez schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:04:
[...]
nope niet a la BFV waarin een zo laag mogelijke AGP Aperture Size beter is, het begon behoorlijk te hakkelen op 32mb (min. waarde) , dus mensen die met choppy gameplay hebben te maken terwijl de fps rate goed is, zou je eens fastwrites kunnen disablen, en de AGP aperture size max instellen.... ben zelf nog met de verschillende hoge waardes aan het stoeien, maar voor me ati is fastwrites disabled en agp aperture size max het best, en deze bios verandering is erg duidelijk zichtbaar.. dus eventueel een tip.. (ga zelf even op 512mb setting testen)
Heb AGP AS nu op 128MB, eens ff testen op 256 (En evt dus 512)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
TS: TopicStartershaidar schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:11:
Is er trouwens een manier om die carrier te verdedigen, heeft die geen "ingebouwde" wapens aan boord? Een mega-grote gattling-gun of een raket-installatie die je kan bedienen ofzo?
En wat betekend "TS" nou?
SP: StartPost
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
hier het spel mee opstarten dan werkt het gewoon

Hij werkt dus met de huidige demo
[ Voor 13% gewijzigd door IJnte op 15-06-2005 19:24 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
- Als je sprint kun je niet reloaden. Als je echter eerst op de reload knopt drukt en vervolgens begint met sprinten zal ie gewoon doorgaan met herladen. Handig voor snelle combat.
- Als je aan een ladder 'lockt' wordt je sprintmeter gereset. Als je dus leeg komt aanrennen, je pakt een ladder en laat weer los, dan is je sprintmeter weer vol. Nauwelijks van waarde in de praktijk denk ik, toch handig om te weten
Ik kan iedereen aanraden om alle noemenswaardige vijandige infanterie/tanks/planes etc te blijven 'spotten' zodat je teammates er nog iets aan kunnen hebben. De vijand is namelijk dan zichtbaar op de rader van je teamgenoten zodat ze precies weten wie/wat/waar je bedoelt. Doe dit dan vooral op units waar je 'last' van hebt, zodat bijvoorbeeld een vijandige tank die in de weg ligt voor een checkpoint even uit de weg kan worden geruimd door een vriendelijke helicopter. Als er goed teamverband aanwezig is kan dit heel efficiënt werken!
Nog een tip: blijf met de black hawk (grote heli) vooral laag vliegen. Je bent dan _veel_ minder een sitting duck voor missiles, je valt minder op bij vijandige planes en je kunt sneller troepen ophalen/afzetten (waar ie ook eigenlijk voor bedoeld is).
JSF op daken landen is wel grappig

- Druk NIET te snel op de flare knop, ik zelf heb F11 op mijn joystick knop gedaan zodat ik snel kan zien of die raket dicht bij me is, gewoon een snelle bocht met je afterburner schud hem ook al af.
- Kijk uit waar je bommen gooit als je in een snel voertuig zit is het handig om je minimap volledig uit te zoomen, zo heb je beter overzicht waar infantry loopt, niet is zo erg dan gekicked te worden door een TK
- Kijk uit met de heatseeker, gebruik hem niet als er andere friendly vliegtuigen / choppers in de buurt van de enemy is. als de enemy hem ontwijkt zoals op punt 1 vliegt hij door en soms gaat hij dan achter een frienly aan
- Ik zelf vind het handig om te vliegen met bomb modus aan, ook al zijn je bommen op, zo krijgt de enemy geen melding dat iemand probeerd te locken en kun je goed achter hem gaan zitten, ik zelf schiet eerst tot hij rookt met bomb modus aan en dan 1 missle er achteraan
- Als je achter een plane zit in je raket modus en de enemy maakt een manoeuvre switch dan is naar je bomb modus, als hij niet achter zich kijkt heb je grote kans dat hij denkt dat je hem kwijt bent, vliegt hij dan weer een beetje recht knal je er een raket achteraan
- Wacht met raketten schieten tot de vijand flares heeft gebruikt, zo kan hij ze alleen nog maar afschudden wat lastig kan zijn als je niet weet hoe
Als iemand nog aanvullingen heeft.. postte maar
Oke, ik heb er nog een :
- Kijk altijd ff of je snel wat c4 op/onder/aan je plane ziet zitten, ik word altijd opgeblazen door die dingen al ik net opstijg
[ Voor 16% gewijzigd door Basti504 op 15-06-2005 19:54 ]
...

🌞🍃
dat waren nog eens tijden met DC, toen die hind zijn deuren nog open konden, als allied ff in dat ding sneaken, deuren open, c4 erin deuren dicht. Dan wachten tot ie vol zitBasti504 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:51:
[...]
Oke, ik heb er nog een :
- Kijk altijd ff of je snel wat c4 op/onder/aan je plane ziet zitten, ik word altijd opgeblazen door die dingen al ik net opstijg, trouwens is sneaken als MEC op dat vliegdek schip is wel leuk.
Duw je hier ook gewoon in de heli's, echt niemand die het zal merkenb00m schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:54:
[...]
dat waren nog eens tijden met DC, toen die hind zijn deuren nog open konden, als allied ff in dat ding sneaken, deuren open, c4 erin deuren dicht. Dan wachten tot ie vol zit
Ja nu plakt de c4 ook, in dc nietDaMorpheus schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:59:
[...]
Duw je hier ook gewoon in de heli's, echt niemand die het zal merken
Verwijderd
Ik heb gelezen dat de oude nvidia drivers problemen leverden m.b.t shaders en schaduwen. dit heb ik zelf ook ondervonden met de nieuwste drivers van de nvidia site, dus heb ik de nieuwe drivers die met de demo komen geinstalleerd (forceware 77.30) .. maar ondervind ik nog steeds problemen (soort van artifacts) de grote schaduw bugs zijn weg maar ik zie muren flikkeren en er strepen over heen komen, kortom erg vreemd!
In eerste instantie zou je uitgaan van de drivers maar zoals eerder vernoemd is dat het probleem niet.
Mijn specs zijn
AMD 3000+
Asus a8v deluxe (939)
1 gieg dual channal
Leadtek 6800 Le (gemod naar 16 of 12 pipelines is het probleem niet want ook op default werkt het niet naar behoren ((default is dus na schone win xp installatie))
Ik ga morgen (uit wanhoop) een andere 6800LE van een kennis proberen (een XFX) en dan maar zien of ik er wat wijzer uit wordt...
Kan iemand mij hier mee helpen of ondervind iemand het zelfde probleem??
Kan je daar een screenshot van posten? Dan is het probleem misschien iets duidelijkerVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:04:
Vraagje,
Ik heb gelezen dat de oude nvidia drivers problemen leverden m.b.t shaders en schaduwen. dit heb ik zelf ook ondervonden met de nieuwste drivers van de nvidia site, dus heb ik de nieuwe drivers die met de demo komen geinstalleerd (forceware 77.30) .. maar ondervind ik nog steeds problemen (soort van artifacts) de grote schaduw bugs zijn weg maar ik zie muren flikkeren en er strepen over heen komen, kortom erg vreemd!
In eerste instantie zou je uitgaan van de drivers maar zoals eerder vernoemd is dat het probleem niet.
Mijn specs zijn
AMD 3000+
Asus a8v deluxe (939)
1 gieg dual channal
Leadtek 6800 Le (gemod naar 16 of 12 pipelines is het probleem niet want ook op default werkt het niet naar behoren ((default is dus na schone win xp installatie))
Ik ga morgen (uit wanhoop) een andere 6800LE van een kennis proberen (een XFX) en dan maar zien of ik er wat wijzer uit wordt...
Kan iemand mij hier mee helpen of ondervind iemand het zelfde probleem??
bedoel je zulke grafische bugs?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:40:
Vaag.Eerst had ik Catalyst 5.3 toen kreeg ik grafische bugs, dus toen zoals als werd aangegeven 5.1 erop gezet.
Ging erg goed tot gisteren, toen kreeg ik ook opeens last van vage textures, dus ik zet de nieuwste Catalyst erop(5.6).
Ging ook een paar uur goed, maar wederom krijg ik grafische problemen.![]()
Voor de rest draait het spel als een tierelier(x800 xt), maar past het spel zich zo aan dat je na een tijdje vanzelf problemen krijgt ofzo?

Deze heb ik met DNA 3.10.5.5
Videokaart: Ati Radeon x800 XL
Catalyst 5.4 + Club 3D X800XL
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Heb nu wel ander vreemd probleempje, BF2 loopt minder soepel nu ik 1Gb heb dan 512Mb. Lekker wazig.
Bij die bugs denk ik zelf eerder aan een kapotte kaart..MarkieNL schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:44:
[...]
bedoel je zulke grafische bugs?
[afbeelding] [afbeelding]
net lekker aan zitten ergeren, afterburner vol aan hoog klimmen. en dan in een duikvlucht 5 bommen loslaten op een basisje waarin dan 5 teammates van mij blijken te zittenb00m schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:39:
- Kijk uit waar je bommen gooit als je in een snel voertuig zit is het handig om je minimap volledig uit te zoomen, zo heb je beter overzicht waar infantry loopt, niet is zo erg dan gekicked te worden door een TK
-

Verwijderd
Aan me kaart is niks kapot, een nieuwe driver verhielp het.
Dus ik zal maar niet direct van uitgaan dat je kaartje stuk is

vond ik het tijd worden voor een iets moeilijkere opgave
zie hier mijn vliegskills
het doel:

de middelen:

een poging:

en het resultaat:

en ja, me wieken staan stil:

ow alleen uitstappen wil niet helemaal

en nu kan niemand meer beweren dat je niet kan vliegen met het toetsenbord
als je de videokaarten faq had doorgelezen, had je kunnen zien dat dat komt doordat je geheugen (videokaart geheugen dus) te warm word.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:11:
ik heb soortgelijke bugs gehad bij CS:Source.
Aan me kaart is niks kapot, een nieuwe driver verhielp het.
Dus ik zal maar niet direct van uitgaan dat je kaartje stuk is
probeer je kaart beter te koelen, of clock hem terug.
[ Voor 21% gewijzigd door BasieP op 15-06-2005 21:33 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Mij is het ook niet gelukt, speel nu met mijn rechter arm half over het toetsenbord heen.Datafeest schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:52:
Hoe is het andere muislinkshandigen gelukt de key settings te veranderen? Hier is het echt een hel.
Ik reken er op dat het straks wel allemaal goed in te stellen is.
Misschien moeten we een voorbeeld nemen aan mijn neefje van 10, die is ook linkshandig maar speelt als de beste met alle instellingen op rechts
Maar als iemand een manier weet hou ik mij aanbevolen.
Ikzelf vlieg met een Joystick, maar waarom probeer je deze settings niet?Dersan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:55:
Vliegen dan juist de mensen hier met het tobo of met de muis? ik weet wel dat je de sens voor het vliegen kan veranderen, maar toch voelt dat niet echt fijn aan. Voorbeeld als je een looping wilt maken ofzo, je kan je muis niet eindeloos vooruit duwen, of zie ik het nou verkeerd?
- klik
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
mn email is rlotten2@hotmail.com
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 22:21 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Ja dat bedoel ik, alleen in wel iets mindere mate bij mij.MarkieNL schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:44:
[...]
bedoel je zulke grafische bugs?
Met mijn kaart is niks mis, andere spellen doen het prima.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik raak met dat medic wapen of spec ops zover ik kan kijken, met sniper als helemaal.bAdmuTs schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:36:
Wat heb je ingodsnaam aan een sniper als je niet eens verder kan inzoomen, raak helemaal niks met dat ding op een afstand. Alleen iemand die redelijk dichtbij staat die je ook met een ak of colt kan raken dus schiet niet op zo
understatementbAdmuTs schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:36:
Wat heb je ingodsnaam aan een sniper als je niet eens verder kan inzoomen, raak helemaal niks met dat ding op een afstand. Alleen iemand die redelijk dichtbij staat die je ook met een ak of colt kan raken dus schiet niet op zo
ding suckt echt hard.
ik haal vaak zat sniper neer met die MEC ak-101
Verwijderd
mm ik ben ook nog even bezig geweest met whyz, en bizzarro..Finch85 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:12:
Ik heb ook eens even gespeeld met de vliegende apparaten.
[afbeelding]
Vliegtuigje @ trein!
[afbeelding]
Vanaf een ander perspectief..![]()
[afbeelding]
En natuurlijk kon de heli niet achterblijven.
http://www.whyz.nl/basiepscreensbf2/screen004.png
http://www.whyz.nl/basiepscreensbf2/screen014.png
het is whyz gewoon gelukt om er onderdoor te vliegen met die transport heli van de USMC
alle screens:
http://www.whyz.nl/basiepscreensbf2/
Doe eens wat netter resizen
[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 23:20 ]
Verwijderd
beter toch?blackraid3r schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:59:
Je gaat trouwens niet eens in 1 x dood als je geraakt word door een sniper. Als spec op houd je dan nog 2/3 blokjes health over.
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat je piloten etc niet meer door het glas neer kan schieten. Dat zou soms echt leuke situaties opleveren. Voor de rest vind ik het nog steeds een top game en zeker het squad gebeuren op king loui's server bevorderd dat.
Verwijderd
screen021 ziet er wel heel erg tof uit!BasieP schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:19:
[...]
mm ik ben ook nog even bezig geweest met whyz, en bizzarro..
http://www.whyz.nl/basiepscreensbf2/screen004.png
http://www.whyz.nl/basiepscreensbf2/screen014.png
het is whyz gewoon gelukt om er onderdoor te vliegen met die transport heli van de USMC
alle screens:
http://www.whyz.nl/basiepscreensbf2/
Doe eens wat netter resizen
En is er ook een console waar je bijv /connect ip kan doen?
Kortom deze demo heeft mij in iedergeval ervan weten te overtuigen het spel te kopen. Hier overigens nog een screenshot van het eindresultaat.

:edit
Het enige waar ik me eigenlijk behoorlijk aan erger is hoe traag de server lijst laad. Soms loopt battlefield er zelfs op vast. Erg frustrerend. Laadtijden en framerates vallen me overigens erg mee. Ik zou het schatten op 1,5 min max als laadtijd voor de 1e keer. Framrate schommelt tussen de 25 - 45 op 1024x768 met alles op medium. Niet super maar goed genoeg om leuke potjes mee te kunnen spelen. Ik heb een Xp2600+, 1gig ram en een radeon 9800pro.
[ Voor 21% gewijzigd door Alabama_man op 16-06-2005 00:42 ]
Ziet het spel er met een 6800 gt qua kwaliteit eruit als half life 2?
Dan ga ik namelijk ook eens de moeite nemen om die 600 mb te downloaden
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
nee, het is geen hl2.chrisstructor schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:50:
Vraagje aan degenen die de demo al volop spelen :
Dan ga ik namelijk ook eens de moeite nemen om die 600 mb te downloaden.
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Verwijderd
Antwoord is : JA bv.chrisstructor
Dan ga ik namelijk ook eens de moeite nemen om die 600 mb te downloaden

@FanToom :
Leuk antwoord
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 23:58 ]
Nee, Source is veel mooier dan de BF2 engine, echter is dat logisch aangezien de maps veel groter zijn en er veel meer tegelijkertijd op het scherm gebeurd!chrisstructor schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:50:
Ik zou zeggen, neem de moeite en download de demo. Dan zul je vanzelf zien of Battlefield 2 er mooi uitzietchrisstructor schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:50:
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 00:21 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 00:21 ]
Verwijderd
Het enige waar ik me eigenlijk behoorlijk aan erger is hoe traag de server lijst laad. Soms loopt battlefield er zelfs op vast. Erg frustrerend
BF draait bij mij (in game) prima maar ik heb ook last van bovenstaande klachten, in het begin liep BF er zeer vaak op vast
Overig vind ik de demo geweldig en heb BF2 al in bestelling staan....
Gamespy.... nuff saidOorzaak?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
jij van alle mensen zou moeten weten wat threads zijn, en wat error afhandeling is.
zelfs als ze gebruik maken van de meest brakke servers, als hun software goed is, moet het niet vast kunnen lopen. op ze hoogst langzaam die lijst laden, maar er wel weer vloeiend doorheen kunnen scrollen.
iig gebeurd dat dus niet, dus de app suckt (menu that is) ik hoop dat dat in de full iig gefixt is.
Chip is toch identiek?
Vriend van me had een Ti4200, nu een 6600 gekocht => werkt het nog niet

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Op een amd2600+ @ 3200+, 1gig ram en een radeon 9800 pro @ XT.
Ook wel handig als je een boel processen elimineert bijv virus scanners,firewalls en alles uit je taakbalk etc scheelt toch wel wat ;-)
Enigste punt waar ik me aan stoor is wanneer je na een potje van paar uurtjes je het spel afsluit en dat er nog heel lang HD activiteit is en windows echt wat tijd nodig heeft om weer bij te komen.
Dus geef ik hem een reset dat duurt toch wel wat korter en heb je alle processen terug
je kan de oorzaak ergens anders gaan zoeken die kaart is zeker wel compatibel met bf2RAILGUNNER schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 02:39:
Sorry voor de hardwarevraag, maar wat is het voor onzin dat de PCI-E variant van de 6600-serie wel ondersteund wordt, en de AGP-variant niet?
Chip is toch identiek?
Vriend van me had een Ti4200, nu een 6600 gekocht => werkt het nog niet.
Verwijderd
Als ik dit alles zo lees en naar mijn eigen ervaringen kijk (lang gelden dat zovaak een reboot nodig was, ivm vastloper in multi-player menu) dan ziet het er wel naar uit dat de demo toch wel een beetje buggy is....
Hopelijk is de full versie beter, want voor 55 euri's mag je toch wel een goed werkende game verwachten toch?
Maak ik zelf wel uit mister. Ik snap dat graphics belangrijk zijn, ik snap alleen niet dat mensen tijdens het spelen uberhaupt tijd hebben om op een grasspriet te letten. Hoe je gun, een ventje en een tank eruit ziet, ja, dat snap ik.Bor de Wollef schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:55:
[...]
Zeg dan niets. Natuurlijk zijn dat zaken die meespelen. Na gameplay zijn graphics een van de belangrijkste dingen.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Naar het hele terrein kijk je weinig IMHO. Je kijkt veel meer naar omgeving, ventjes, tanks, guns, vliegtuigen, helis etcKaap schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 06:32:
[...]
Maak ik zelf wel uit mister. Ik snap dat graphics belangrijk zijn, ik snap alleen niet dat mensen tijdens het spelen uberhaupt tijd hebben om op een grasspriet te letten. Hoe je gun, een ventje en een tank eruit ziet, ja, dat snap ik.
Kijken of je het spel net zo leuk vindt als de graphics qua kwaliteit op mario op de nintendo lijkenFnF schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 06:58:
[...]
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Naar het hele terrein kijk je weinig IMHO. Je kijkt veel meer naar omgeving, ventjes, tanks, guns, vliegtuigen, helis etc
Voor mij is hoe het eruit ziet in ieder geval heel belangrijk.
Dit draagt namelijk bij aan de beleving van het spel.
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Beste nintendo heb je danchrisstructor schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:35:
[...]
Kijken of je het spel net zo leuk vindt als de graphics qua kwaliteit op mario op de nintendo lijken.
Ik vind het er mooi genoeg uit zien. geweldig eigenlijk voor zo'n game. zijn de minimal specs nog niet hoog genoeg dan? iedereen hoor je daarover zeuren. tis geen single player waarbij er op 1 plek wat gebeurt..

waarschijnlijk zal de full retail beter werken. tis niet voor nix een demo

al moet ik zeggen dat ie hier soepeltjes loopt op ultra high met 1280x960 2xAA
(die ultra high textures zitten volgens mij niet in de demo)
Tsja, Nintendo graphics voor een FPS in 3D vergelijken met een 1D Maria game...chrisstructor schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:35:
[...]
Kijken of je het spel net zo leuk vindt als de graphics qua kwaliteit op mario op de nintendo lijken.
Voor een FPS ziet dit er ongelovelijke vet uit, en zeker voor de hoeveelheid textures en chars er gerendered moet worden. Daarnaast snap ik niet wat je hier niet mooi aan vindt, ik vind dit er juist ongelovelijke vet uit zien.
Daarnaast, gameplay boven graphics, altijd
//EDIT:
Geloof dat deze nog niet voorbij was gekomen:
http://www.amdzone.com/mo...warticle&artid=145&page=1
Een Benchmark van redelijk veel kaarten
Wat me opvalt is dat ATi veel beter presteert met FSAA en AF dan nVidia. Die heeft enorm veel fps verlies, wat bij ATi heel erg meevalt
[ Voor 20% gewijzigd door Phyxion op 16-06-2005 08:14 ]
Enig idee hoe dit op te pakken? Zet ik 'm hier online of ergens anders? Ik heb wel een blog ([mbr][plain]www.spam.nl[/][/]) waar ik een artikel op zou kunnen zetten, maar is niet echt de plaats waar je een dergelijke guide zou verwachten!
[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 16-06-2005 08:47 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Hahaha, sorry hoordvdstelt schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:28:
Ik heb wel een blog ([mbr][plain]www.spam.nl[/][/]) waar ik (...)
Had 't wel prettig gevonden als je meteen een antwoord had neergezet!
[ Voor 16% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 16-06-2005 08:49 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Ja vooral die grasprietjes dragen bij aan de beleving. Als je daar nou echt de hele tijd op let, wil ik je score trouwens niet weten. Als je kijkt hoe een voertuig of een ventje eruit ziet, dat snap ik. Dat is je directe beleving maar toch niet een kiezelsteen of graspriet.chrisstructor schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:35:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
hmmm bij mij gebruikt ie tegen de 400 mb en speel het op midium.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:02:
Ik heb een 9800XT en draai dit spel naar volle tevredenheid() op high en med met 4x AA (wel op 1024x, maar mn CRT kan niet hoger
). Verder heb ik 512mb Ram, maar de demo gebruikt max 300mb dus dat gaat ook lekker. Het enige probleem is de lag: zo zit je in een vliegtuig, zo ben je gecrasht. (of ligt dit aan mijn systeem).
Heb zelf 768 mb erin zitten, gebruikt ie soms misschien meer geheugen als je meer geheugen hebt ofzo?
Buggy wil ik deze demo uit mijn eigen ervaring allerminst noemen. Hooguit een buggy menu, maar verder valt het mee. Op mijn systeem draait het goed, heb geen last van swappende HD's, spel laadt binnen 50 seconden, heb een goede fps... mits het niet té druk op m'n scherm wordt. Kortom... kom maar op met die full-version!
Verwijderd
Het punt is juist dat het gras etc veel meer opvalt omdat daar veel meer van is. Ik zie trouwens regelmatig zwevend gras als je op de grond ligt. Ik lig er ook regelmatig "onder" (letterlijk) als ik dood ben. Je ziet dan de onderkant van het gras mooi in de lucht bewegen.Kaap schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:57:
[...]
Ja vooral die grasprietjes dragen bij aan de beleving. Als je daar nou echt de hele tijd op let, wil ik je score trouwens niet weten. Als je kijkt hoe een voertuig of een ventje eruit ziet, dat snap ik. Dat is je directe beleving maar toch niet een kiezelsteen of graspriet.
Verder denk ik dat sommige mensen een beetje afknappen op de kleurloze / grauwe textures.
Tot nu toe kan ik mij wel vinden in het commentaar op de graphics eigenlijk. Daarnaast vind ik het wel een goede game maar niet zo goed als ik hem verwacht had. Of ik de retail ga kopen weet ik dan ook nog niet.
Ik heb zelf een 9800Pro maar hier draait ie ook niet lekker op een fatsoenlijke resolutie hoor.mij bekruipt het gevoel (met name door al die mensen met een 9800pro en beweren dat het zo goed loopt) dat het spel beter op een ati loopt dan een nvidia... Heb een 6800ultra en vind dat aardig loopt maar houdt niet over. Iemand al benchmark gespot voor de highend vga kaarten?
[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 16-06-2005 10:27 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
als je die grasprietjes al moooi vind, ga dan eens laag met een heli over een boom ofzo heen vliegen!Kaap schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:57:
[...]
Ja vooral die grasprietjes dragen bij aan de beleving. Als je daar nou echt de hele tijd op let, wil ik je score trouwens niet weten. Als je kijkt hoe een voertuig of een ventje eruit ziet, dat snap ik. Dat is je directe beleving maar toch niet een kiezelsteen of graspriet.
Ik vind het wel leuk om daar op te letten, het draagt ontzettend bij aan het geheel (omgeving waar je loopt...) ..
Ik denk dat zijn opmerking over de grassprieten cynisch bedoelt is.Mister_X schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:26:
[...]
als je die grasprietjes al moooi vind, ga dan eens laag met een heli over een boom ofzo heen vliegen!![]()
Ik vind het wel leuk om daar op te letten, het draagt ontzettend bij aan het geheel (omgeving waar je loopt...) ..
i know, maar ik vind dit soort details wel cool...Bor de Wollef schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:28:
[...]
Ik denk dat zijn opmerking over de grassprieten cynisch bedoelt is.
de full zal het zelfde draaien, aangezien deze al geperst is/word al voor de demo uitkwam...Skype schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:44:
[...]
Beste nintendo heb je dan![]()
Ik vind het er mooi genoeg uit zien. geweldig eigenlijk voor zo'n game. zijn de minimal specs nog niet hoog genoeg dan? iedereen hoor je daarover zeuren. tis geen single player waarbij er op 1 plek wat gebeurt..![]()
waarschijnlijk zal de full retail beter werken. tis niet voor nix een demo![]()
al moet ik zeggen dat ie hier soepeltjes loopt op ultra high met 1280x960 2xAA
(die ultra high textures zitten volgens mij niet in de demo)
Ja gebruik SkypeVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 04:01:
Heeft er iemand een oplossing voor dat het met voip aan onspeelbare lag geeft?
Het gras is als detail wel cool maar de graphics die ervoor gekozen zijn vind ik niet echt op het niveau van de rest van het spel. Bovendien is het gras niet echt netjes op de grond "geniet".Mister_X schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:32:
[...]
i know, maar ik vind dit soort details wel cool...
Nee, imho niet.chrisstructor schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:50:
Skype??? Wat dacht je gewoon van good old Teamspeakinnocent schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:35:
[...]
Ja gebruik SkypeWerkt echter alleen als je met vrienden speelt
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Wat zit hier toch iedereen te mekkeren over de afwerking van het gras! Het gehele spel ziet er gewoon ongelooflijk netjes uit, zeker voor zo'n mass-online shooter! We zijn geen foto's aan't bekijken eh! Dus nu maar snel dubbelklikken op die snelkoppeling en fragge
Iedereen heeft een andere mening maar mag daar toch best voor uitkomen? Ik denk ook niet dat het alleen over het gras gaat maar dat dit vaak als voorbeeld word genomen. Wellicht liggen de verwachtingen van sommigen gewoon hoger dan van jou. Laten we nu stoppen met het afwimpelen van de mening van anderen als "gezeur" maar kom met onderbouwde argumenten als je het ergens niet mee eens bent.Blacksnak schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:45:
Het gras vind ik nog mooi afgewerkt, vind alleen de onderbroeken van de medics hard tegenvallen! Die hadden echt beter gekunt! ... *sigh*
Wat zit hier toch iedereen te mekkeren over de afwerking van het gras! Het gehele spel ziet er gewoon ongelooflijk netjes uit, zeker voor zo'n mass-online shooter! We zijn geen foto's aan't bekijken eh! Dus nu maar snel dubbelklikken op die snelkoppeling en fragge
Ach ja Bor.... als ik jouw posts er eens op nakijk, dan staan die vrijwel altijd bol van de negativiteit. Vooral aangaande games afkomstig van EA. Maakt verder niet uit hoor, maar beleef jij nog wel fun aan games? Dit is geen flame hoor... gewoon pure nieuwsgierigheidBor de Wollef schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:49:
[...]
Iedereen heeft een andere mening maar mag daar toch best voor uitkomen? Ik denk ook niet dat het alleen over het gras gaat maar dat dit vaak als voorbeeld word genomen. Wellicht liggen de verwachtingen van sommigen gewoon hoger dan van jou. Laten we nu stoppen met het afwimpelen van de mening van anderen als "gezeur" maar kom met onderbouwde argumenten als je het ergens niet mee eens bent.
Kan het ook niet zo zijn dat je je verwachtingen gewoon veels te hoog hebt liggen? Er is genoeg materiaal aangaande BF2 vrijgekomen waar je van te voren uit hebt kunnen opmaken hoe de game eruit gaat zien en wat je aan features zou kunnen verwachten. Dat je dan achteraf gaat zeggen dat het niet aan je verwachtingen voldoet, dan vraag ik mij af of je wel hebt opgelet.
Verder horen we vrijwel nooit van je wat je dan wel heel goed aan deze game vindt? Zijn er uberhaupt dingen in BF2 die je persoonlijk aanspreken en die je verbeteringen vindt t.o.v. BF:1942?
212.83.214.170; password: unabomber
Wolfgaming.net Hydra EU - 32 players; 195.169.212.216
84.244.140.230
Deze 3 in de search gevonden..
Dit topic is gesloten.
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)