[LCD] Mycom 26" en 32" TV

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 23.597 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:21

Sebje

Makelaartje

ff een kort vraagje:

Hoe zit dat precies met de tuner; zit daar een losse tuner bij en zo ja, hoe lang is dan de verbindingskabel tussen tuner en tv? Ben aan het denken om d'r eentje hier aan de muur te hangen, maar zo'n losse tuner, hoe lossen jullie dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuner zit ingebouwd in het scherm.
Zeker als je weet hoe weing afstand daar tussen zit. Maar ze zitten nu op de computer winkel locatie van utrecht. Met vobis, paradigit en computerland op enige meters afstand.
De Vobis is daar dus overgenomen door MyCom. Het actiekrantje is trouwens geldig in BEIDE filialen in Utrecht (behalve voor de producten waar bij staat Alleen geldig in Nachtegaalstraat)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
In Alkmaar mag er van mij ook nog wel eentje extra geopend worden }) . Wat een prijs €666,- :9~ , woon alleen te ver van Utrecht af ( Alkmaar ) en beschik niet over een auto :'( . Not fair !!!
Zal het trouwens niet betekenen dat de prijzen na 3 juli misschien in de andere zaken ook nog iets omlaag gaan? Het liefst heb ik de 32" , maar dan voor rond de €899,- , maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort prijzen zijn natuurlijk fantastisch: de openingsprijs van de LCD in Almere was 799 en ze gingen HARD! Als je bedenkt wat ie dus nu op ongeveer normale prijs kost zal het wel even duren voor dit peil bereikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternate is PEOP :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:47
Dat is eens een goed onderbouwt statement.Hebben we veel aan.

Aan dit bericht trowuens ook niet, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Je bent lekker bezig jij. Je zat in het home cinema foto topic ook al zo puberaal te zwammen.

Ga lekker buiten spelen ofzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Exirion schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:15:
[...]

Je bent lekker bezig jij. Je zat in het home cinema foto topic ook al zo puberaal te zwammen.

Ga lekker buiten spelen ofzo.
offtopic:
Volgens mij heeft hij er stiekem gesolliciteerd en is afgewezen. :X

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 19:17
Kan ik de 32" LCD TV ophangen aan een Vogel's EFW 2001?

Afbeeldingslocatie: http://www.vogels.com/data/LD/EFW%202001%20lijn.jpg
Typenummer: EFW 2001
Beschrijving: Plasma/LCD Wandsteun - incl. adapter
Maximum gewicht: 70 kg / 154 lbs
Afmeting scherm: 63 - 165 cm / 25-65"
Of is er nog een goedkoper / beter alternatief? Dit ding is wel even €175...

Edit:

Vogel's VFW 030

Afbeeldingslocatie: http://www.vogels.com/data/LD/VFW%20030.jpg
Typenummer: VFW 030
Beschrijving: LCD/TFT Wandsteun
Maximum gewicht: 30 kg / 66 lbs
Afmeting scherm: 25 - 77 cm / 11-30"
Prijs: €25

Vogel's VFW 140

Afbeeldingslocatie: http://www.vogels.com/data/LD/VFW%20140.jpg
Typenummer: VFW 140
Beschrijving: LCD/Plasma Wandsteun
Maximum gewicht: 35 kg / 77 lbs
Afmeting scherm: 65 - 101 cm / 25-39"
Prijs: €100

conclusie:

De EFW 2001 is vrij duur, maar lijkt goed te zijn (of niet)?

De VFW 030 is lekker goedkoop, kan hem qua gewicht aan (18,5kg (met voet?)) alleen qua scherm afmeting niet???

De VFW 140 kan hem ook aan gezien de specificaties, maar zie ik het nou goed of laat deze je LCD TV "tilten"?

Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang, heb het ding graag goed en stevig aan de muur (beetje zonde om 1000e naar beneden te laten flikkeren om een paar tientjes) maar dan wel 100% vlak. De TV komt aan een betonnen muur overigens.

Iemand met meer opheldering voor mij over Vogel's? _/-\o_

[ Voor 82% gewijzigd door _Brake_ op 27-06-2005 01:23 . Reden: meer gevonden + specs ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Sebje schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:40:
ff een kort vraagje:

Hoe zit dat precies met de tuner; zit daar een losse tuner bij en zo ja, hoe lang is dan de verbindingskabel tussen tuner en tv? Ben aan het denken om d'r eentje hier aan de muur te hangen, maar zo'n losse tuner, hoe lossen jullie dat op?
geen losse tuner. het mag dan een mycom zijn, er zit gewoon een ingebouwde tuner in >:)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
_Brake_ schreef op maandag 27 juni 2005 @ 01:07:
Kan ik de 32" LCD TV ophangen aan een Vogel's EFW 2001?

[...]

Of is er nog een goedkoper / beter alternatief? Dit ding is wel even €175...

Edit:

Vogel's VFW 030

[...]

Prijs: €25

Vogel's VFW 140

[...]

Prijs: €100

conclusie:

De EFW 2001 is vrij duur, maar lijkt goed te zijn (of niet)?

De VFW 030 is lekker goedkoop, kan hem qua gewicht aan (18,5kg (met voet?)) alleen qua scherm afmeting niet???

De VFW 140 kan hem ook aan gezien de specificaties, maar zie ik het nou goed of laat deze je LCD TV "tilten"?

Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang, heb het ding graag goed en stevig aan de muur (beetje zonde om 1000e naar beneden te laten flikkeren om een paar tientjes) maar dan wel 100% vlak. De TV komt aan een betonnen muur overigens.

Iemand met meer opheldering voor mij over Vogel's? _/-\o_
waarom per se een vogel's?? de mycom biedt ook een beugel aan (zoals hiervoor al eerder in het topic behandeld) en die kost 'maar' 70 euro en heeft een kleine aanpassing nodig (gaatjes iets groter boren en nog schroeven en pluggen er bij). de beugel zit toch achter je tv dus uiterlijk is niet belangrijk neem ik aan (die van mycom is niet lelijk trouwens en is een newstar)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
marco_sire schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:31:
[...]

waarom per se een vogel's?? de mycom biedt ook een beugel aan (zoals hiervoor al eerder in het topic behandeld) en die kost 'maar' 70 euro en heeft een kleine aanpassing nodig (gaatjes iets groter boren en nog schroeven en pluggen er bij). de beugel zit toch achter je tv dus uiterlijk is niet belangrijk neem ik aan (die van mycom is niet lelijk trouwens en is een newstar)
Omdat Vogel's kwaliteit is, en ik niet aparte bouten wil moeten kopen en aanpassingen aan een beugel moet maken (en dus wellicht verzwakken?) om m'n TV op te hangen. Die beugel kost 70 euro zoals je aangeeft, dan geef ik graag iets meer uit! Uiterlijk is inderdaad niet van belang.

Hoe bevestig je zo'n beugel in beton? Met keilbouten (of overdrijf ik nou 8)7)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_Brake_ schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:39:
[...]

Omdat Vogel's kwaliteit is, en ik niet aparte bouten wil moeten kopen en aanpassingen aan een beugel moet maken (en dus wellicht verzwakken?) om m'n TV op te hangen. Die beugel kost 70 euro zoals je aangeeft, dan geef ik graag iets meer uit! Uiterlijk is inderdaad niet van belang.

Het is maar 18,5 kg, dus gewoon 4 gaten boren, 8 mm pluggen erin en vastschroeven. Een boekenpankje weegt meer....

Carl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

_Brake_ schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:39:
[...]

Gewoon met 4 8mm pluggen inderdaad...Neem wel wat langere schroeven. Dan blijft het echt wel hangen. (bij mij in ieder geval wel)

wat de Vogel's VFW 030 betreft. Deze kun je niet gebruiken wanneer je voor de 32" gaat. Heb deze voor mijn LDT'je boven en op de verpakking stond dat deze voor max 30" tv's was. Heb hem voor de gaten van de tv gehouden en gaat idd niet passen.

Overigens wel mooie steunen maar die van Mycom doet daar ABSOLUUT NIET voor onder

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:50:
[...]

Het is maar 18,5 kg, dus gewoon 4 gaten boren, 8 mm pluggen erin en vastschroeven. Een boekenpankje weegt meer....

Carl
8mm is ook al wel vrij fors volgens mij. En als ik ze beetje diep boor, geloof ik ook wel dat dit blijft hangen :)
robbydw schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:07:
[...]

Gewoon met 4 8mm pluggen inderdaad...Neem wel wat langere schroeven. Dan blijft het echt wel hangen. (bij mij in ieder geval wel)

wat de Vogel's VFW 030 betreft. Deze kun je niet gebruiken wanneer je voor de 32" gaat. Heb deze voor mijn LDT'je boven en op de verpakking stond dat deze voor max 30" tv's was. Heb hem voor de gaten van de tv gehouden en gaat idd niet passen.

Overigens wel mooie steunen maar die van Mycom doet daar ABSOLUUT NIET voor onder
Bedankt voor je reply! De VFW 030 valt dus af, jammer :)

Ik ga toch liever voor die Vogel's dan voor die van MyCom, gezien het feit dat ik die aan moet passen en dat zint me niet zo. Nogmaals, voor die paar tientjes wil ik die LCD TV niet onder aan m'n trap terugvinden als ik een weekendje weg ben geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

_Brake_ schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:19:
[...]

8mm is ook al wel vrij fors volgens mij. En als ik ze beetje diep boor, geloof ik ook wel dat dit blijft hangen :)

[...]

Bedankt voor je reply! De VFW 030 valt dus af, jammer :)

Ik ga toch liever voor die Vogel's dan voor die van MyCom, gezien het feit dat ik die aan moet passen en dat zint me niet zo. Nogmaals, voor die paar tientjes wil ik die LCD TV niet onder aan m'n trap terugvinden als ik een weekendje weg ben geweest!
Uhh komt ie dan op de overloop te hangen van de 1e verdieping... ;) Lekker decadent :)
De aanpassingen vallen op zich wel mee met het mycom frame. gaatjes iets ruimer boren op TV deel van frame en 4 boutjes halen... Tis inderdaad niet netjes maar het hangt uiteindelijki netjes (zie foto's paar pagina's terug)

Verder kan je hem met mycom frame ook naar voren kantelen mocht je dat willen

[ Voor 7% gewijzigd door robbydw op 27-06-2005 12:45 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Kantelen is juist niet de bedoeling. Hij komt boven een open trapgat, beetje lastig uit te leggen :)

Hij kan in ieder geval wel een redelijk eindje naar beneden. Genoeg om het niet te overleven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 17:04

LoCuTuS2000

Resistance is futile

ZviX schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:41:
Voor degene die de muurbevestiger bij mycom willen halen :

Er zitten geen juiste schroeven bij voor :

a) muurbevestiger --> tv en
b) muurbevestiger --> muur.

Ook zal je na het verkrijgen van de juiste schroeven de bevestiger nog moet aanpassen door allle gaatjes te vergroten.

Dus mochten er alternatieven zijn graag vermelden ;D.

Ps : Iemand enig idee hoe ver de schroeven in je tv kunnen ?? 1,5 cm ?
Afgelopen zaterdag heb ik er m5 bouten ingedraait van 20 mm, ging prima, uiteraard wel de 4 gaten voor de bevestiging aan de LCD naar M5 geboort, anders pasten de schroeven niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Vraagje voor mensen die in xbox icm. met de tv gebruiken en deze aangesloten hebben via een High Definition AV pack:

- Is er een speciale NTSC en PAL ver van het High Definition pack of zijn al die kabels gelijk?
- Is het High Definition ook te gebruiken als je PAL Xbox NIET gemod/ge-soft-mod is.
- Zoja, is het een grote grafische verbetering?
- Waar is de Kabel ( van Microsoft ) het best te kopen?

** Hoe doet de Xbox het op de 32" , last van de refreshrate / artifacts / etc. ?

*** Nog een bevestigings vraagje: Het is zeker niet te doen om die 26" in Utrecht te kopen als je met het openbaar vervoer moet reizen toch?

[ Voor 14% gewijzigd door greenlizzard op 27-06-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Laatst online: 16:59

-d-

greenlizzard schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:40:*** Nog een bevestigings vraagje: Het is zeker niet te doen om die 26" in Utrecht te kopen als je met het openbaar vervoer moet reizen toch?
Nee })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Voor de mensen die netals ik nog geïnteresseert zijn in viewing distances voor breedbeeld schermen heb ik er wat bij elkaar ge-googled:

Size: 26":

Min. viewing distance: 1 m
Max. viewing distance: 2 m
Adviced viewing distance: 1,4 m
Suggested viewing distance: 1,6 m
Minimum: 102 cm
Best: 169,9 cm

Size: 32":

Min. viewing distance: 1,3 m
Max. viewing distance: 2,5 m
Adviced viewing distance: 1,8 m
Suggested viewing distance: 2 m
Minimum: 117,7 cm
Best: 196,2 cm

Hoop dat er mensen zijn die er wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
niemand die zich voelt geroepen een beetje fatsoenlijke openingspost te maken? Ik zie hier nu echt zo vaak dezelfde vragen voorbij komen.

Gewoon zaken als:

afmetingen
screenshots met dvd
screenshots met gaming
technische informatie voor gameconsoles
informatie over de RGB scart en weet ik 't

No offence to the huidige starter, maar samenvatting zou mooi zijn?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
meelmark schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:46:
niemand die zich voelt geroepen een beetje fatsoenlijke openingspost te maken? Ik zie hier nu echt zo vaak dezelfde vragen voorbij komen.

Gewoon zaken als:

afmetingen
screenshots met dvd
screenshots met gaming

Als huidige starter voel ik me niet geroepen. Ik heb zelf nog geen van deze TV's, dat gaat pas over een maandje gebeuren. Maar na het plotselinge sluiten van deel 1 opende niemand een deel 2, terwijl er duidelijk behoefte was. Ik heb dat toen dus maar gedaan. Toen ik de starter van een ander topic (zorro666) vroeg om zijn test resultaten in deze thread te plaatsen, bleek deze helemaal bovenaan te komen staan. Blijkbaar een vreemde eigenschap van deze forum software.

Groet,
Carl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

meelmark schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:46:

Gewoon zaken als:

afmetingen
screenshots met dvd
screenshots met gaming

Heb je helemaal gelijk in. Ik zou zeggen Go your gang...

Denk dat de meesten zo druk zijn met hun prachtscherm dat ze daar totaal geen tijd voor hebben... ;)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
greenlizzard schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:25:
Voor de mensen die netals ik nog geïnteresseert zijn in viewing distances voor breedbeeld schermen heb ik er wat bij elkaar ge-googled:

Ik begrijp die max viewing distances nooit zo goed. Ik heb nu nog een 72cm breedbeeld CRT en zit zo'n 3,5 meter van het scherm, ik vind dat prima, ik hoef niet zo'n groot bakbeest in de huiskamer. Ik ga nu ook voor de 26" op dezelfde afstand. Waarschijnlijk zelfs grotere afstand, omdat hij veel dunner is. :)
Het wordt wel heel erg knus als we met z'n allen in huis op 1,70m van het scherm moeten zitten....

Carl

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem best maken, maar hoe kom ik dan netjes bovenaan op de eerste pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Het mooiste zou zijn als iemand een nieuw topic maakt die één van de tv's heeft en/of er erg veel vanaf weet en weet hoe een mooie topic start eruit hoort te zien :) . Als iemand zich hierin herkend _/-\o_ .

Dat topic wordt theoretisch gezien dus DEEL 3.

[ Voor 12% gewijzigd door greenlizzard op 27-06-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bouncing Tom = Eigenaar 26" + verkoper + topicstarter van het grote Colony topic. Ik werp mezelf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:46:
Bouncing Tom = Eigenaar 26" + verkoper + topicstarter van het grote Colony topic. Ik werp mezelf op.
Hm deze CV ziet er goed uit. Your on ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt jah
En afgewezen
Smarron schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:19:
[...]
offtopic:
Volgens mij heeft hij er stiekem gesolliciteerd en is afgewezen. :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
ja die max snap ik ook niet helemaal
die min wel
die max is gewoon om jou een groter scherm te laten kopen (je wil niet weten hoeveel mensen zo een verhaaltje geloven en een plasma halen)

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
mocht et nodig zijn wil ik best plaatjes aanleveren van de 32" heb alleen geen webspace daarvoor ter beschikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
whocarez schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:31:
mocht et nodig zijn wil ik best plaatjes aanleveren van de 32" heb alleen geen webspace daarvoor ter beschikking
Maar ik wel!

molema [at] arti-fex [dot] nl

Maak dan wel ff scherpe foto's vanuit meerdere hoeken, dus niet hoe jij hem aan de muur hebt als het even kan. Achterkant, onderkant, bovenkant, zijkanten... Je snapt me wel :+

ps niemand die deze TV aan de muur heeft met een Vogel's beugel?

[ Voor 10% gewijzigd door _Brake_ op 28-06-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Kleinde uitleg over mijn opstelling:
Mycom 26"
Panasonic TV-Home decoder
JVC Home cinema set

Ik krijg steeds meer problemen met lip sync... Het is vooral op de commerciele zenders die deze problemen hebben. Yorin spant de kroon.

Hebben nog meer mensen deze problemen.... Ik heb audio aangesloten op scart, daarna een poging gedaan via tulp, en als laatste via optical spdif. Analoge tv met geluid gaat wel goed dacht ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Er zijn meer mensen met TVHome die een lipsync-probleem hebben, volgens mij staat er wel wat over in het TVHome-topic. Lijkt me in ieder geval sterk dat het aan je LCD-TV ligt als analoge TV wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Smarty77 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:24:
Ik krijg steeds meer problemen met lip sync... Het is vooral op de commerciele zenders die deze problemen hebben. Yorin spant de kroon.
Volgens mij komt het doordat de commerciele zenders via de satelliet gaan en zodoende altijd wat meer (digitale) ruis hebben vanwege de MPEG compressie. De algoritmen in LCD TV's doen bewerkingen afhankelijk van het aangeleverde beeldsignaal. Dynamisch dus. Dat kan betekenen dat er bij een afnemende signaalkwaliteit meer tijd wordt gestopt in bewerkingen. Het geluid wordt niet bewerkt (dus ook niet vertraagd) dus krijg je lipsync problemen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:24:
Kleinde uitleg over mijn opstelling:
Mycom 26"
Panasonic TV-Home decoder
JVC Home cinema set

Hebben nog meer mensen deze problemen.... Ik heb audio aangesloten op scart, daarna een poging gedaan via tulp, en als laatste via optical spdif. Analoge tv met geluid gaat wel goed dacht ik....
je hebt de panasonic decoder he?
heb je de software update al eens geprobeerd?

zet je decoder op kanaal 6 (sbs6)
klik op menu
afstem menu's (pincode invoeren, is standaard 1111 als je die zelf niet veranderd hebt)
dan kies je optie 5: de software update
decoder gaat updaten, duurt 4 minuten.
daarna installatie weer even opnieuw doorlopen
en klaar is kees!

het kan zijn dat je al de nieuwste software hebt, dan is het software update knopje grijs en is updaten niet mogelijk.
je kunt dan beter @home even bellen of zij misschien een verklaring/oplossing hebben.

succes ermee! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

DyStiC schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:04:
Net krantje van MyCom binnen gekregen, hier staat de 26 inch in voor € 666,- dit in verband met een 2e MyCom winkel die hier in Utrecht word geopend. Aanbieding geldt van 30 juni t/m 3 juli, dus mocht je nog twijfelen.
De 32 inch is helaas nog wel gewoon € 999,-
dit geld alleen voor utrecht?

in rotterdam kost ie nog 799 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Shva schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:29:
[...]

dit geld alleen voor utrecht?

in rotterdam kost ie nog 799 :'(
Jep en zelfs alleen in het filiaal a/d Nachtegaalstraat in Utrecht, maargoed dat was inmiddels alweer twee keer voorbij gekomen (zelfs drie posts onder je quote).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:43

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
greenlizzard schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:25:

zijn deze schermen eigelijk wel geschikt om "gewoon" mee te computeren, internetten/gamen, want wordt alles niet extreem groot op 1280x768, want de 24" Dell/HP schermen hebben een resolutie van 1920x1200...?

[ Voor 3% gewijzigd door BiG-GuY op 29-06-2005 19:17 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

offtopic:
Is trouwens ook een mooie aanbieding bij de Media Markt, een 107 cm plasma tv van Fujitsu Siemens voor € 999,-
Minder geschikt voor de pc maar beter voor films en tv, damn word nog moeilijk kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
BiG-GuY schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:17:
[...]

zijn deze schermen eigelijk wel geschikt om "gewoon" mee te computeren, internetten/gamen, want wordt alles niet extreem groot op 1280x768, want de 24" Dell/HP schermen hebben een resolutie van 1920x1200...?
Zal ik Dystic maar even quoten, dit is al TIG keer langsgeweest. Lezen nieuwe mensen alleen de laatste post ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET OP GOED NIEUWS

ALLE ARTIKELEN UIT HET ACTIEKRANTJE ZIJN IN DE AANBIEDING BIJ BEIDE FILIALEN IN UTRECHT!

Ook degene waar expliciet bij staat dat dit niet zo is. Dat betekent dus dat je 2 kansen hebt zo'n scherm te scoren mochten ze gewoon te populair zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
* wortelsoft Gaat morgenavond naar utrecht om een 26" te scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 10:42
DyStiC schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:33:
offtopic:
Is trouwens ook een mooie aanbieding bij de Media Markt, een 107 cm plasma tv van Fujitsu Siemens voor € 999,-
Minder geschikt voor de pc maar beter voor films en tv, damn word nog moeilijk kiezen.
nou, dat weet ik niet... de resolutie van deze plasma is wel érg laag... 852x480.... dat is dus geen HDTV mogelijkheden, de resolutie van de Mycom is dan wel 'iets' beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een dure philips DVD speler te leen met progressive scan en aangesloten via component aan het 32'' scherm. Het beeld is erg goed, moet ik zeggen. De kleuren bij b.v. Finding Nemo spatten nóg helderder van het scherm en het beeld is rustiger dan via de andere (Pioneer) Dvd speler (via S-video).
Er treed alleen één beeldverstoring op: in stilstaande beeldelementen, zoals b.v. een DVD menu lopen er soms strepen door het beeld. Het zijn stilstaande strepen, waarbij het beeld echt "weggetrokken" wordt en de onderliggende tekst dus niet te lezen is. Bij het op pauze zetten van het normale beeld treed dit niet op.
Ik heb geen idee of dit aan de DVD speler, het scherm of het soort aansluiting ligt. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 09:03:
Ik heb sinds een paar dagen een dure philips DVD speler te leen met progressive scan en aangesloten via component aan het 32'' scherm. Het beeld is erg goed, moet ik zeggen. De kleuren bij b.v. Finding Nemo spatten nóg helderder van het scherm en het beeld is rustiger dan via de andere (Pioneer) Dvd speler (via S-video).
Hoi Smithereen,

Welke progressive mode gebuik je, 480p 720p of 1080i? Schakelt het dispay ook op? Ik probeer mijn 32" ook via component progressive (middels een DENON DVD-3910) aan te sturen, maar mijn scherm komt niet boven de 480p uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
je dvd toch ook niet??
denk pas als het scherm daadwerkelijk een resolutie aangestuurd krijgt van 720i dat je scherm dat ziet
of kan je dat op je DVD speler al instellen?

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zegt 576 en 50 hz.
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:17:
[...]

Hoi Smithereen,

Welke progressive mode gebuik je, 480p 720p of 1080i? Schakelt het dispay ook op? Ik probeer mijn 32" ook via component progressive (middels een DENON DVD-3910) aan te sturen, maar mijn scherm komt niet boven de 480p uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, dat is standaard Pal resolutie. Je dvd speler kan echter zeker wel een 720p signaal uitzenden, ik weet alleen niet of je tv dit aangeeft. Deze functie werkt trouwens alleen (goed) via dvi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus ook. Beetje raar, het lijkt er op dat de TV niet met 720p overweg kan en het zelf down-scaled naar 480p/576p. Wat het nog vreemder maakt is dat de handleiding hier niets over vermeldt. Ik heb de MyCom helpdesk om advies gevraagd maar kreeg een redelijk standaard reactie terug.
...
Dank u voor uw e-mail.

Vreemde klacht. We hebben nog geen problemen ondervonden
Let u er in ieder geval op dat wanneer u gebruik maakt van de dvi ingang op de tv, u de signal output van de dvdspeler ook op dvi dient te zetten. Tevens dient u de tv even uit en weer aan te zetten.

Tevens is er een mogelijkheid dat Denon hier een oplossing voor weet.
Het betreft het nummer van de denon helpdesk: 0345-588082.
Maar let op, dit het nummer van de distributeur van Denon apparatuur. En tevens het Denon
Service Center.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
MyCom Service Centre
...
Wel wil ik de DVD speler nog wel even proberen op een beamer met component maar dat gaat even duren. Ik zal de bevindingen hier in het forum even terugkoppelen richting de servicedesk van MyCom. Kijken wat ze daar op te zeggen hebben. Ik denk namelijk dat het display geen 720p kan weergeven over component en dat zou erg jammer zijn.

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Misschien is het al eerder gepost, maar de korting op de 32"-TV loopt tot en met 3 juli (a.s. zondag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:07:
Yup, dat is standaard Pal resolutie. Je dvd speler kan echter zeker wel een 720p signaal uitzenden, ik weet alleen niet of je tv dit aangeeft. Deze functie werkt trouwens alleen (goed) via dvi...
Begrijp ik uit bovenstaand bericht goed dat jij je DVD speler via DVI aangesloten hebt zitten? Dat krijg ik namelijk ook niet voor elkaar. Mijn MyCom 32" lijkt niet over HDCP te beschikken. 9Dit wordt echter wel op de site van Dektron als spec gemeld).

Wat bedoel je precies met "Deze functie werkt trouwens alleen (goed) via DVI..." Het aansturen van het display middels een DVD speler of middels een PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm over die resoluties.. Ik heb ergens gelezen dat sommige DVD's beveiligt zijn tegen het doorzenden van beeld in hoge resoluties. ivm kopieëren. Weet niet of dit het geval is.. en het schijnt ook met de hardware te maken te hebben.

Link: http://htpcnews.com/forums/index.php?showtopic=14202&hl=

Daar wordt je dus niet vrolijk van! Koop je heftig spul zit er weer een laffe beveiliging op. Een professionele kopieerder krijgt het toch wel voor elkaar en wie is weer de dupe... idd ja.. de onschuldige consument.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

mijn mycom 26" met vga op PC :)

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2273/img12747eo.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/1678/img12736dr.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/2036/img12707tq.th.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Leuke pics, lijkt mij dat hij ook gewoon als monitor gebruikt kan worden, de 32" heeft zelfs nog wat extra pixels.

Het jeukt echt om er één aan te schaffen en dan later zelfs een 2e die ik dan echt als monitor ga gebruiken op mijn bureau; maar dat word dan wel de 1080x1920 versie omdat ik er dan dichter opzit ookal heb ik een ontzettent diep home-made bureau.

Er staan nu 2x 22" crt schermen op die ik wat wazig vind en dan lijkt mij over een tijd een 32" lcd tv als monitor met 1920x1080 resolutie een mooie opvolger.

Maar eerst maar eens sparen voor deze mycom 32" tv die ik ook echt als tv ga gebruiken maar natuurlijk ook via dvi op mijn pc aansluit, en die lage resolutie maakt dan niet zoveel uit omdat ik dan alleen vanaf mijn bed/bank computer/dvd/tv kijk; en die afstand is wat groter dan dat ik aan mijn bureau zit.

Dan heb ik als dit doorgaat over een tijd 2 32" lcd's naast elkaar staan :p
Één voor mijn bed/bank en één 1,5 meter ernaast op mijn bureau.

Maar dan moet ik er wel geld voor hebben, net brand gehad beneden bij ons thuis en we hebben al te horen gekregen van de aanemer en reinigings bedrijf dat we pas weer met kerts erin kunnen (zit nu in tijdelijk huis wat vreselijk oud is *lees bijna geen stopcontacten en niet overal CV....)
dus als ik mijn kamer opnieuw ga inrichten (die nu leeg is) hou ik rekening met de indeling zodat ik er de optimale home theatere opstelling kan maken. Zover de ruimte en budget dat toelaten en dei zijn beide niet echt super groot. Maar tegen die tijd ga ik echt wel serieus de aanschaf van deze schermen overwegen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Lennart_1337 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:14:

Maar dan moet ik er wel geld voor hebben, net brand gehad beneden bij ons thuis en we hebben al te horen gekregen van de aanemer en reinigings bedrijf dat we pas weer met kerts erin kunnen

Zover de ruimte en budget dat toelaten en dei zijn beide niet echt super groot. ~
Maar beneden stonden toch al 2 schermen of heb je dat niet gezegd tegen de verzekering ;)
Ik heb de mijne weer terug gestuurd, nu maar hopen dat ze een betere opsturen want ik heb al nachtmerries dat ik straks 100 pixel fouten terug krijg ofzo :/ Ook lekker bij Tpg, dat ding kun je niet verzekeren boven 400 of 500 euro voor een 30 kilo pakket :X

[ Voor 22% gewijzigd door BARACUS op 02-07-2005 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is misschien een hele stomme vraag.maar geloof me het lukt me niet..
en ik sta te springen om een antwoord..
ik ben bezig die lcd 32'' op te hangen... maar hoe haal je in godsnaam die poot eraf,..
ik heb al bijna 8 schroefen verwijderd..allemaal op de poot zelf..en op de tv ook 4, die naar mijn mening ook aan de poot vastzitten..maar ik krijg hem er niet af.....
hoe gaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukt...nog 2 schroefjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:26:
dit is misschien een hele stomme vraag.maar geloof me het lukt me niet..
en ik sta te springen om een antwoord..
ik ben bezig die lcd 32'' op te hangen... maar hoe haal je in godsnaam die poot eraf,..
ik heb al bijna 8 schroefen verwijderd..allemaal op de poot zelf..en op de tv ook 4, die naar mijn mening ook aan de poot vastzitten..maar ik krijg hem er niet af.....
hoe gaat dat?
Het zijn inderdaad asociaal veel schroeven :) dacht dat er geen eind aan kwam. Maar je bent er inderdaad bijna....Succes

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Weet iemand of de winkel in Utrecht morgen nog open is? Ik wil op de valreep nog van die aanbieding gebruik maken als dat kan. Hier (Rotterdam) is de eerste zondag van de maand alles open, maar ik weet niet of dat in Utrecht ook zo is.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Ik zag op een aankondiging iets over koopzondag in de winkel en hier staat het ook:
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=17210

Ben trouwens tevreden met mijn schermpje alleen zappen is erg langzaam en 01 moeten drukken voor kanaal 1 is achtelijk.

[ Voor 33% gewijzigd door wortelsoft op 02-07-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Ja iedere 1e zondag van de maand is het koopzondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Bij Alternate hebben ze een leuke aanbieding van deze Videoseven V7 LTV27C

Linkje naar Alternate LTV27C

Afbeeldingslocatie: http://www4.alternate.nl/prodpic/200x200/e/el5v05.jpg

Prijs : 729 Euro.

Hij heeft wel een betere contrastwaarde dan de 26" van Mycom, namelijk 600:1, een resolutie van 1280x1024 Pixels en is 16ms. Het is een 27" scherm.

De specs zien er goed uit, al ken ik het merk niet. Het enige wat een nadeel kan zijn is dat er geen DVI ingang op zit. Iemand ervaring met dit ding of hem bij Alternate al een keer gezien?

Ben best benieuwd hoe deze presteerd. Op internet kan ik geen reviews vinden en alleen maar hits van Duitse (web) winkels. Dat is meestal niet zo'n goed teken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gesproken is MyCom Utrecht niet open op koopzondag, maar we zijn sinds de vorige aan het testen of het voldoende klanten trekt. Dus de komende tijd doen we even mee. (Ja, we zijn dus morgen open)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Okee, en hebben jullie de tv's nog wel op voorraad? Zou zonde zijn om een rit voor noppes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
zeker weten blij met het scherm
alleen ik blijf het jammer vinden dat er speakers naast zitten...
en sommige mensen houden gewoon van strak en dan staat een logo niet mooi
of die nou van B&O Loewe of Mycom is.
zelf vind ik de samsung het mooiste eruit zien
en daar had ik ook wel geld voor
maar ik kijk toch altijd naar prijs/kwaliteit
en aangezien de samsung niet aanzienlijk beter is, maar wel 300 euro duurder...
ik ga binnenkort ook mijn pc er op aansluiten
wil in mijn nieuwe huis nergens een plek om achter de pc te zitten
gewoon op de hoofd-tv
dat is toch de toekomst
maar het ligt er natuurlijk maar net aan wat je ermee doet (en hoeveel mensen er bij je thuis wonen :) )
beetje lullig als je er heel de avond achter zit als je vriendin/vrouw geen enkele soap kan kijken :)

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Vanmiddag de 32" inch versie gehaald. Geen dooie pixels gevonden, so far so good. Apparaat is erg fraai, dat zonder meer. Toch gaat 'ie morgen (koopzondag :) ) al weer terug.

* Analoog VGA werkt niet goed ism ATI drivers. Met de 'standaard' VGA drivers is het beeld goed, maar ik mis een paar rijen pixels aan de rechterkant. De videokaart heeft geen DVI, dus dat kan ik niet proberen.

* Beeldkwaliteit (digitale) TV is vrij beroerd. Mijn oude Aristona 70cm 50 Hz 4:3 CRT geeft digitale TV erg strak door. Op de LCD lijkt het door de, denkelijk door het scalen versterkte, artifacts op analoge kabel ontvangst... Dit is denkelijk een robleem bij alle hogere resolutie schermen. Het is me al eens eerder opgevallen in een showroom, maar toen weet ik het aan een beroerd signaal.

Ga denk ik verder kijken naar een nette CRT. Hi-res komt dan tzt wel als je er ook daadwerkelijk structureel iets aan hebt. Dat is een beetje kip-ei, toegegeven...

[ Voor 4% gewijzigd door ijdod op 02-07-2005 22:59 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:12

Quakie

quakelen

Voor de liefhebbers

Screens......

van een 26inch in actie:

1. tv kaart via DVI pc
2. internet via DVI
3. Xbox via scart 1

Sommige zijn wazig weet het.. geen idee waarom? Zal wel komen omdat het beeld bewoog....
Hoop toch dat iemand met een geoefend oog kan zien of het nou RGB is? Zoals 100e posts geleden zie ik weinig verschil met me oude tv die via standard cable liep :'(
26inch Screens 9.9Mb

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

lol zit de fotos nogmaals te bekijken maar ze zijn eigenlijk vet crappy....

die van tv dan...

mocht er nog belangstelling zijn voor screens kan er verzoeken worden geplaatst tot een zekere hoogte. Zoals wil fotootje van de onderkant... hehehe

ik zal dan zorgen dat de fotos wat beter zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Gister heb ik de stap genomen. Ik ben naar Utrecht gegaan om de Mycom 26" lcd-tv te gaan halen. Ik had er van te voren al eentje opzij laten zetten, want ze schenen nogal hard te gaan.
De doos waar die in zat was dubbel getaped, maar de verkoper verzekerde mij ervan dat ie helemaal nieuw was. Thuis gekomen zag ik ook dat er geen beschermplakkertje op de infrarood poort van de tv zat, maarja dat kan gebeuren.
Na de tv volledig aangesloten te hebben ( gewone kabel-tv en de Xbox via advanced scart op av1 ) ben ik de zenders automatisch gaan instellen. Het duurde effe voor ik alle zenders daarna op de juiste plaats had staan, maar dat is nu eenmaal wat handiger.
Omdat ik nogsteeds dacht dat de doos misschien al eens open was geweest, had ik er niet raar van op gekeken als ik enkele dode pixels aan zou treffen. Gelukkig kan ik stellen dat na veel speurwerk de tv geen dode pixels heeft ( jeeej ). Ik ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit. Het kabel signaal is hier volgens mij vrij sterk, want ik zie geen tot weinig artifacts ( tenzij je natuurlijk op minder dan een meter afstand gaat zitten ). Ik heb daarom ook besloten voorlopig nog niet op digitale televisie over te stappen. Mijn vorige tv was een 37 cm philips tv'tje van 5 á 6 jaar oud, dus het scherm is voor mij zowiezo een hele verbetering ( al had ik over de kwaliteit van mijn oude tv zeker niet te klagen ).
De kleuren spatten werkelijk van het scherm. De doos gaf aan dat het contrast 600:1 was, maar die is volgens de mycom en decktron site 500:1. Welke uiteindelijk juist is kan mij niet zo veel schelen, want ik ben tevreden met het contrast. Iets waar ik ook erg positief over verbaasd was zijn de viewing angles van de tv. Deze zijn echt goed. Zelfs als je helemaal van boven of van opzij kijkt. Natuurlijk wordt het beeld dan ietsies vager, maar de kleuren blijven juist en alles is makkelijk te zien en te onderscheiden. De kwaliteit van het geluid werd door sommige hier omschreven als blikkerig. Dat is natuurlijk gewoon de mening van iemand. Ik vind het geluid juist meevallen. De bass mag dan wel niet zo zwaar zijn, slecht is het in iedergeval niet.

Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/7496/mijnlcdklein6tz.jpg
( er komt nog een nieuw meubel hoor ;) )

Wat me gister niet opgevallen was, maar wat ik nu af en toe wel duidelijk merk is dat bijvoorbeeld op tmf er een lip-sync probleem is. Het geluid is daar ietsies sneller dan de beweging van de mond. Vooral bij Gamekings vond ik dat vandaag storend. Het was me gister echt niet opgevallen, maar vandaag was het echt duidelijk merkbaar. Sommige zenders of programma's hebben er trouwens geen of amper last van. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit opgemerkt hebben bij hun Mycom 26" als ze ( kabel- )tv kijken? Handig om erbij te melden is wel dat ik het dan heb over het geluid van de standaard tv-boxjes.
Zoals eerder gemeld heb ik mijn Xbox ook op de tv aangesloten. Deze heb ik dus met een advanced scart-cable op de av1 scart van de tv zitten. Het geluid loopt via een optische kabel naar m'n Logitech Z-680 setje. Het verschil tussen de Xbox op mijn oude tv en deze nieuwe is oa. dat de kleuren van het Xbox-menu iets rustiger zijn, iets softer. In de games was dit overigens niet echt duidelijk te merken. Ik heb tot nu toe qua games alleen eventjes Halo2 getest. Het was een positieve ervaring. Ik heb geen ghosting-effects gezien en alles reageerde snel. Het enige probleem zit hem denk ik in de grote en hoge resolutie van je scherm. De Pal-Xbox ondersteund geen HDTV beeldformaten, als je xbox niet (hardware- of softwarematig) gemod is. Dit zorgt voor een wat minder goed beeld, wat zich uit in hier en daar wat onnodige kartelrandjes, maar dit is iets dat bij de beste platte schermen voorkomt. Niet echt erg, maar wel iets minder dan op een normale tv. Ik zou graag willen weten of dat eventueel nog beter wordt als ik een High Definition kabel voor mijn Xbox aanschaf.
Ik heb ook wat dvd's kort gecheckt via de Xbox. Hier viel echt eventjes mijn mond open. Letterlijk WOW, wat een kwaliteit. Een heel mooi beeld.
Ik sluit mijn laptop binnenkort ook nog aan op het scherm dmv. een vga-kabel. Ik moet alleen nog even weten wat voor eentje het moet zijn, een male-male of een male-female?
Dan is er nog één dingetje wat ik heb op te merken en dat is dat ik het iets te lang vind duren voor de tv beeld geeft nadat je hem via de afstandsbediening hebt aangezet. De afstandsbediening zelf vind ik wel goed en ligt lekker in de hand. Nog een leuk detail: m'n kamer lijkt een stuk groter, de tv heeft een mooi design dat zeker niet misstaat! Ik zit op ongeveer 1,5 tot 2 meter afstand van het scherm en daarvoor is ie groot zat ( precies goed ).

[ Voor 18% gewijzigd door greenlizzard op 03-07-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Quakie schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:47:
Hoop toch dat iemand met een geoefend oog kan zien of het nou RGB is? Zoals 100e posts geleden zie ik weinig verschil met me oude tv die via standard cable liep :'(
26inch Screens 9.9Mb
Ik zie vanaf een Panasonic DVB-C ontvanger een verschil tussen RGB en Video op AV1, op AV2 is het beeld altijd identiek aan Video. Conclusie is dat AV1 dus ook RGB doet.

Mycom bleek op koopzondag geen TD te hebben, en deden dus niet aan ruilen vandaag. Handig. Anyway, LCD maar weer even neergezet voor verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb vanmiddag ook een 26" gehaald bij Mycom in Utrecht. Ze hadden er nog maar 3 toen ik kwam. Het scherm valt me 1000% mee! Het is echt een superbeeld! De ingebouwde TV antenne tuner is ook erg goed. Ik ben van plan om binnenkort digitale TV van Casema te nemen, dan zal het beeld wel nog iets beter worden.

Voordat ik bij de mycom beland was, heb ik ook veel TV's gekeken bij de Media Markt, Radio Modern, Block en andere zaken. Voor het geld wat ik betaald heb (666E) heb ik een SUPERKOOP gedaan. Ik ben echt heel bij met deze TV.

De contrastwaardes zijn erg goed, al stond hij wel iets te enthousiast ingesteld. DVD net gekeken via de VGA out van mijn laptop. Ik kan hem max op 1024x768 zetten, in de handleiding staat dit aanbevolen. Daarin staat dat het scherm dan wel op 1280x786 draait? Beetje vaag, maar het beeld is gewoon geweldig.

Ik heb 1 ding wat ik erg vaag vind, als ik PIP instel, dan kan ik van het kleine beeldje geen kanalen zappen. Hij geeft dan in het rood het kanaal waar die op staat, maar hij zapt verder niet. Weet iemand wat ik fout doe? In de handleiding staat er niet zoveel over.

Ik ga nu een Pixeltestje draaien, maar een korte inspectie net gaf me het idee dat hij dode Pixel vrij was. Ik wilde hem eigenlijk even in de winkel testen, maar de verkoper gaf me de service, dat hij hem zelf om kwam ruilen bij mij thuis als ik een dode pixel had. DAT noem ik nou service.

Op de doos staat inderdaad 600:1 als contrastwaarde. Ik weet nu ook niet meer precies hoe het zit.
Van ghosting niks gezien en op dat gebied ben ik wel een zeikerd. Ik game ook erg veel en zweer daarbij bij CRT monitors ivm ghosting. Deze TV nog niets kunnen zien wbt ghosting. Ik ga later ook nog mijn PS2 testen en ik zet weer online wat daar de uitkomst van is.

Ik heb trouwens ook bij sommige zenders last van lipsync. Vooral The Box geeft wat problemen. Het lijkt er ook op, dat als je iets anders kiest is "standard" in de geluidsinstellingen, dat het dan erger wordt. Andere TV zenders hebben het weer niet. Zal denk ik aan de ingebouwde tuner liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
HellBeast schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:24:
Ik heb trouwens ook bij sommige zenders last van lipsync. Vooral The Box geeft wat problemen. Het lijkt er ook op, dat als je iets anders kiest is "standard" in de geluidsinstellingen, dat het dan erger wordt. Andere TV zenders hebben het weer niet. Zal denk ik aan de ingebouwde tuner liggen.
Ik heb het geluid op music staan. Vind ik de beste instelling. Ik heb die lip-sync idd ook niet bij alle zenders. Sommige wel en sommige maar heel erg lichtjes. Het verschilt ook wel eens per programma btw. Misschien dat het verholpen kan worden door die zenders manueel opnieuw in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

Ik heb vanmiddag ook een 26" gehaald bij Mycom in Utrecht. Ze hadden er nog maar 3 toen ik kwam. Het scherm valt me 1000% mee! Het is echt een superbeeld! De ingebouwde TV antenne tuner is ook erg goed. Ik ben van plan om binnenkort digitale TV van Casema te nemen, dan zal het beeld wel nog iets beter worden.

Voordat ik bij de mycom beland was, heb ik ook veel TV's gekeken bij de Media Markt, Radio Modern, Block en andere zaken. Voor het geld wat ik betaald heb (666E) heb ik een SUPERKOOP gedaan. Ik ben echt heel bij met deze TV.

De contrastwaardes zijn erg goed, al stond hij wel iets te enthousiast ingesteld. DVD net gekeken via de VGA out van mijn laptop. Ik kan hem max op 1024x768 zetten, in de handleiding staat dit aanbevolen. Daarin staat dat het scherm dan wel op 1280x786 draait? Beetje vaag, maar het beeld is gewoon geweldig.

Ik heb 1 ding wat ik erg vaag vind, als ik PIP instel, dan kan ik van het kleine beeldje geen kanalen zappen. Hij geeft dan in het rood het kanaal waar die op staat, maar hij zapt verder niet. Weet iemand wat ik fout doe? In de handleiding staat er niet zoveel over.

Ik ga nu een Pixeltestje draaien, maar een korte inspectie net gaf me het idee dat hij dode Pixel vrij was. Ik wilde hem eigenlijk even in de winkel testen, maar de verkoper gaf me de service, dat hij hem zelf om kwam ruilen bij mij thuis als ik een dode pixel had. DAT noem ik nou service.

Op de doos staat inderdaad 600:1 als contrastwaarde. Ik weet nu ook niet meer precies hoe het zit.
Van ghosting niks gezien en op dat gebied ben ik wel een zeikerd. Ik game ook erg veel en zweer daarbij bij CRT monitors ivm ghosting. Deze TV nog niets kunnen zien wbt ghosting. Ik ga later ook nog mijn PS2 testen en ik zet weer online wat daar de uitkomst van is.

Gebruik het rode en groene knopje op de afstandsbediening om te zappen op je PiP schermpje...

btw weet iemand of je ook geluid kan krijgen bij dat PiP schermpje? (als je in windoos zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Mooi beeld van de DVD Speler met de xbox?

Nou dat had ik ook getest..

the matrix in dvd speler van xbox .... en daarna the matrix in pc via dvi..

Wereld van verschil in beeldkwaliteit... xbox lijkt net alsof je naar camversie kijkt....
brak..

Staat het nu bij mij verkeerd? Of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Sow gisteren even de 32 inch gehaald,
So far geen dooie pixels geconstateerd met het blote oog. (Heb hem nog niet aan kunnen sluiten op m'n pc dus nog geen pixeltest. Had een verkeerde en te korte DVI-D kabel Male Female 8)7 )

Ben zeer tevreden tot nu toe. Als ik de coax(analoge)kabel er rechtstreeks op aansluit ziet het er goed uit, maar zodra ik hem moet splitten niet, gelijk maar ff Hirschmann kabels+split besteld.
Ik zit op 2,5 meter is ideaal.

Al weet ik nog steeds niet of de AV1 Scart nu wel of geen RGB ondersteund, want je ziet wel degelijk veel verschil als ik wissel tussen gewoon en RGB in mijn DVD speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is de pixel test te vinden?
weet ut al :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Hmm hoe ziet die reso. eruit dan op de tv? zwarte balken aan de zijkanten of rek je het uit? lijkt me iig niet ideaal aangzien het geen breedbeeld verhouding is, daarnaast is het zo dat net als met gewone TFT schermen de hoogste (native) resolutie altijd ook het beste beeld geeft.
Wat voor videokaart heb je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
wimpie007 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:05:
Al weet ik nog steeds niet of de AV1 Scart nu wel of geen RGB ondersteund, want je ziet wel degelijk veel verschil als ik wissel tussen gewoon en RGB in mijn DVD speler
Ik zie het verschil ook, alleen op AV1. Op AV2 is het beeld altijd hetzelfde, en identiek aan 'gewoon' op AV1. Dat doet mij vermoeden dat AV1 gewoon RGB heeft, en AV2 niet. Dat zou overeenkomen met de specs zoals die vermoed worden.

Intussen werkt om onduidelijke reden het VGA signaal wel, met de Ati drivers. Ik kan het scherm nu aansturen op 1360x768, wat een perfect resulaat geeft (unscaled, er zijn netjes 2 rijen van 3 pixels aan elke kant ongebruikt.). Ik blijf een hoop artifacst zien op de (digitale) TV, maar ik krijg de indruk dat eea vooral komt doordat het scherm meer details laat zien. De oude buis laat eea "verdwijnen" door algemene onscherpte. Het valt in dat geval op de buis gewoon minder op.

[ Voor 6% gewijzigd door ijdod op 03-07-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dus wel RGB. Das wel een pluspunt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Heb een VGA-kabel nodig van +/- 4 á 5 meter, vind er op internet een hele zooi, maar waar moet ik op letten welke zijn goed en welke niet?

PS: voor mensen met een Xbox en een TV die HDTV ondersteund:
http://www.xboxworld.com.....php?t=28489&page=1&pp=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik ben benieuwd wat de nieuwe aanbieding gaat doen!

Edit:

Hij is uit de aanbiedingen, maar gewoon €999 gebleven :)

[ Voor 43% gewijzigd door _Brake_ op 04-07-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ben op zoek naar een wandbeugel voor de 26". Die van Mycom ging niet lukken, want dan komt hij te ver van de muur af. Mijn slaapkamer is niet zo heel groot. Weet iemand een goede beugel die niet zo ver van de muur komt en bij voorkeur iets naar boven en naar beneden kan worden versteld?

Ik heb die Vogels modellen bekeken, maar d'r zit niet echt bij wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
HellBeast schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:16:
Ik heb die Vogels modellen bekeken, maar d'r zit niet echt bij wat ik bedoel.
Daar ben ik nog steeds wél benieuwd naar, of iemand z'n 32" met een Vogel's beugel aan de muur heeft hangen en hoe dat bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

_Brake_ schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:23:
[...]

Daar ben ik nog steeds wél benieuwd naar, of iemand z'n 32" met een Vogel's beugel aan de muur heeft hangen en hoe dat bevalt.
En hoe die valt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Shva schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:40:
[...]

Gebruik het rode en groene knopje op de afstandsbediening om te zappen op je PiP schermpje...

btw weet iemand of je ook geluid kan krijgen bij dat PiP schermpje? (als je in windoos zit)
Hmm bij mij kan je dan niet zappen naar andere kanalen. Enkel wanneer je op dat moment gebruik maakt van bijv je AV signaal. Ik heb me laten vertellen dat dit komt doordat de TV maar 1 tuner heeft.

Verder had ik gisteravond probleempje. Was DVD aaan het kijken maar oder en bovenin beeld had ik een nogal dikke zwarte balk die ik met de evrschillende beeldformaten NIEt wegkreeg. Best irri als je een breedbeeld hebt en toch nog zwarte balken. (namen bij elkaar bijna helft van beeld in) Dit heb ik echter niet bij alle films.

Is dit te voorkomen?

Edit: Nu trouwens eindelijk mijn speakerset (Z680) aan de TV gehangen via de scart. Damn wat een goed geluid niet icm een perfect beeld :9

[ Voor 8% gewijzigd door robbydw op 04-07-2005 11:01 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:49
robbydw schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:00:

Verder had ik gisteravond probleempje. Was DVD aan het kijken maar onder en bovenin beeld had ik een nogal dikke zwarte balk die ik met de evrschillende beeldformaten NIET wegkreeg. Best irri als je een breedbeeld hebt en toch nog zwarte balken. (namen bij elkaar bijna helft van beeld in) Dit heb ik echter niet bij alle films.

Is dit te voorkomen?
Ik snap er ook nog steeds niks van. Ik heb hetzelfde probleem. Bij verschillende films, en elke keer is het weer anders. Soms werkt de 'ZOOM' perfect, maar soms weer 16:9 . Ik kan er geen touw aan vastknopen. Dan kan ik op m'n satellietontvanger ook nog eens dingen instellen als 4:3 letterbox, of 4:3 pansan , of 16:9. Ik heb iig nog steeds de goede instellingen nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Uhm, niet elke film is 16:9 (1.66:1, HDTV, letterboxed) he. B)

Steeds meer films krijgen het bioscoopformaat mee op DVD, 1.85:1 (standard cinema widescreen) of nog erger 2.35:1 (cinemascope widescreen). Deze formaten creeren gewoon zwarte balken boven en onder op je TV.

Best lullig eigenlijk, een breedbeeldTV was juist ontwikkeld om een film beeldvullend te maken. :/

Kijk dus even op de achterkant van je DVD-hoes welke aspect ratio de film heeft en dan weet je het meteen. Zet in ieder geval je DVD-speler op 16:9, de TV zal het signaal standaard oppikken, je hoeft dan niks meer in te stellen op je TV. Zie je nog balken, dan is het helaas geen 16:9. Zet je TV in ieder geval niet op zoom, dat gaat echt ten koste van de kwaliteit, ook al lijkt hij beeldvullend te worden op die manier. De bron moet gewoon 16:9 ingesteld zijn.

Volgens mij las ik ook ergens dat de 26" versies stiekem een iets andere aspect ratio hadden dan de 32". Kan iemand dit nog bevestigen?

edit:

HIER staat een mooie uitleg over alle formaten.

[ Voor 19% gewijzigd door Smarron op 04-07-2005 12:08 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:04:
Uhm, niet elke film is 16:9 (1.66:1, HDTV, letterboxed) he. B)

Steeds meer films krijgen het bioscoopformaat mee op DVD, 1.85:1 (standard cinema widescreen) of nog erger 2.35:1 (cinemascope widescreen). Deze formaten creeren gewoon zwarte balken boven en onder op je TV.

Best lullig eigenlijk, een breedbeeldTV was juist ontwikkeld om een film beeldvullend te maken. :/

Kijk dus even op de achterkant van je DVD-hoes welke aspect ratio de film heeft en dan weet je het meteen. Zet in ieder geval je DVD-speler op 16:9, de TV zal het signaal standaard oppikken, je hoeft dan niks meer in te stellen op je TV. Zie je nog balken, dan is het helaas geen 16:9. Zet je TV in ieder geval niet op zoom, dat gaat echt ten koste van de kwaliteit, ook al lijkt hij beeldvullend te worden op die manier. De bron moet gewoon 16:9 ingesteld zijn.

Volgens mij las ik ook ergens dat de 26" versies stiekem een iets andere aspect ratio hadden dan de 32". Kan iemand dit nog bevestigen?

edit:

Dit snap ik ook niet echt :/

Als ik het goed voorheb is de native resolutie van de 26" 1360x768, wat geen standaard hdtv resolutie is. Dus een 720p film moet hij al rescalen. Games met widescreensupport gebruiken 7280x720, dus weeral rescalen? Of komt er gewoon een zwarte kader van niet gebruikte pixels rond het beeld?
En voor zover ik weet zorgt rescalen altijd voor kwaliteitsverlies en kan je best native resolutie gebruiken, dus zou in eenderwelke film of game de kwaliteit niet optimaal zijn... raar toch?

Wat gebeurt er eigenlijk als een game geen widescreensupport heeft? Als ik hem op PC zou aansluiten, en op 1024x768 speel, wordt het beeld automatisch uitgerokken of krijg ik zwarte balken aan de zijkant? Iemand die dit al getest heeft?

Wanneer het resolutie-verhaal me een beetje duidelijker wordt, en de prijs nog eens zakt naar 700€ ga ik misschien wel eentje halen om te gebruiken als pc monitor + tv :Y)

ps: Op de vorige pagina heeft Shva een pic gepost van Saw op zijn 26". Daar kan je heel dunne zwarte balken zien, deze film is dan niet 1.77 maar 1.85 formaat. Heel raar eigenlijk, ik ben bij m'n dvds (die ik op breedbeeld tv afspeel) alleen nog maar beeldvullend 1.77 (16/9) en dikke zwarte balken 2.35 tegengekomen :| :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:36:
[...]
Als ik het goed voorheb is de native resolutie van de 26" 1360x768, wat geen standaard hdtv resolutie is. Dus een 720p film moet hij al rescalen.
1366x768 is de 32", de 26" is 1280x768 (volgens de MyCom site). Da's ook geen standaard 16:9 formaat (dat zou 1280x720 zijn). Tenzij het apparaat zwarte balken produceert, zal hij dan ook rescalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
:X :D :+
Smarron schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:04:

edit:

Stiekem kun je dat zelf ook uitrekenen en dan zelf bevestigen he O-)

[ Voor 60% gewijzigd door _Brake_ op 04-07-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijdod schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:05:
[...]

1366x768 is de 32", de 26" is 1280x768 (volgens de MyCom site). Da's ook geen standaard 16:9 formaat (dat zou 1280x720 zijn). Tenzij het apparaat zwarte balken produceert, zal hij dan ook rescalen.
Oei, juist dus :)

En toch nog raar, de philipsen, samsungs, lg's enz hebben allemaal ofwel 1366x768 of 1280x768.

Waarom dan, als deze toch bedoeld zijn voor 1280x720? Dan heb je ofwel altijd zwarte balkjes (720 van de 768 lijnen worden gebruikt) ofwel wordt het beeld uitgerokken :?

Of ben ik de enige die het raar vind :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:46:
[...]
Oei, juist dus :)

En toch nog raar, de philipsen, samsungs, lg's enz hebben allemaal ofwel 1366x768 of 1280x768.

Waarom dan, als deze toch bedoeld zijn voor 1280x720? Dan heb je ofwel altijd zwarte balkjes (720 van de 768 lijnen worden gebruikt) ofwel wordt het beeld uitgerokken :?

Of ben ik de enige die het raar vind :*)
M'n ouders hebben ook een LCD tv ook 26" niet van MyCom maar principe is het zelfde, hij heeft 1280x768 picels, hij ondersteund echter voor PC-IN maar 1280x720 (16:9) dat resulteert in 2 hele dunne zwarte balkjes in VGA/DVI modus, niet storend verder en zeer scherp, aangzien hij eigenlijk gewoon z'n native resolutie gebruikte echter met uitzondering van die 2 balkjes, hij gaat het dus niet uitrekken.

edit: dat zou ook die dunne balkjes bij SAW verklaren, dus de tv heeft standaard geen 16:9 behouding (1280x768) dus voor 16:9 DVD's kleine zwarte balkjes. En voor DVI/VGA heb je op de hoogste resolutie (1280x720) standaard al dunne balkjes.

[ Voor 14% gewijzigd door DyStiC op 04-07-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb deze beugel besteld voor de 26". Draai en kantel en heel erg goedkoop!

Afbeeldingslocatie: http://www.silverview.nl/www/catalog/images/lcdsteunfl230.jpg

LCD MUURSTEUN

Deze muursteunen, met draai- en kantelmechanisme, hebben een speciaal door Barkan ontwikkeld systeem waardoor de TV op zeer eenvoudige wijze van en op de beugel kan worden geklikt. De montage geschiedt volgens de VESA 50/75/100 standaards.
Specifications:

Maximum TV size: 10" to 30" (25 to 76cm)
Tilt: 0 to 25 degrees
Barkan model number: 75
Max weight: 33Kg

39,00EUR

Het was wel ff zoeken, maar dan heb je ook wat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

HellBeast schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:07:
Past deze ook zonder gaten groter te boren enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Geen idee, dat zie ik wel als ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

_Brake_ schreef op maandag 04 juli 2005 @ 07:39:
Hij is uit de aanbiedingen, maar gewoon €999 gebleven :)
Waar zie je dat dan? op de site van MyCom staat de 32" voor € 1098,- en de 26" voor € 797,-

@Hellbeast; wat voor videokaart had je nou? en is het al gelukt om het scherm op hogere resolutie te krijgen dan 1024x768? aangezien ik hier meerdere keren heb gelezen dat ATi videokaarten nogal lastig doen icm dit scherm ben ik wel nieuwsgierig.

[ Voor 24% gewijzigd door DyStiC op 04-07-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

DyStiC schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:21:
[...]

Waar zie je dat dan? op de site van MyCom staat de 32" voor € 1098,- en de 26" voor € 797,-

@Hellbeast; wat voor videokaart had je nou? en is het al gelukt om het scherm op hogere resolutie te krijgen dan 1024x768? aangezien ik hier meerdere keren heb gelezen dat ATi videokaarten nogal lastig doen icm dit scherm ben ik wel nieuwsgierig.
Sorry, even niet gelezen! Mijn laptop heeft een ATI Radeon 9000 Mobility. Op 1280X768 kreeg ik wat vreemde strepen in het beeld. Maar ik moet er nog flink mee testen. Ik heb hem pas sinds gisteren. Misschien dat ik ook even de driver moet updaten. Alhoewel er in de handleiding wel staat dat je hem op 1024x768 moet zetten. (De refreshrate is wel 75hz op 1024x768, op 1280x768 is dat 60hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
HellBeast schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:07:

Ik vraag me altijd alleen af wat er nu valt te draaien, dat ding knalt toch tegen de muur als je gaat draaien :? Ik ga er even vanuit dat het 10cm van de muur zit natuurlijk.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste