[LCD] Mycom 26" en 32" TV

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 23.498 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 22:33
Allereerst na ongeveer een anderhalve maand de 32" versie in bezit te hebben heb ik niks anders dan lof over dat ding.

zappen is wat trager maar het went en het scheelt weer een vriendin die van zappen houd, dat gaat nu dus lekker niet haha.

Nu heb ik me media center pc al die tijd al gebruikt om me dvd's af te spelen alleen hou ik die vervelende randen zwart erom heen. weet iemand of dit nou aan de resolutie ligt of dat het aan de combinatie media center pc en scherm ligt.?

Anoniem: 88402

whocarez schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:08:
Allereerst na ongeveer een anderhalve maand de 32" versie in bezit te hebben heb ik niks anders dan lof over dat ding.

zappen is wat trager maar het went en het scheelt weer een vriendin die van zappen houd, dat gaat nu dus lekker niet haha.

Nu heb ik me media center pc al die tijd al gebruikt om me dvd's af te spelen alleen hou ik die vervelende randen zwart erom heen. weet iemand of dit nou aan de resolutie ligt of dat het aan de combinatie media center pc en scherm ligt.?
Ik zou zeggen.. probeer het met PowerDVD.
Met Windows Media Player, Media Center en de Nvidia Codec werkt het ook niet perfect, die instellingen houden gewoon zijn eigen aspect op de 1 of andere manier.

• whocarez
ik werk al met power dvd en dan krijg ik nog steeds mooie zwarte balken, media player zelfde verhaal, windvd zeflde verhaal, bsplayer zelfde verhaal. maar 1360x768 is toc helemaal geen 16/9 verhouding maar een 16/10 als ik me niet vergis, zou ik niet gewoon me resolutie op een ander niveau moeten zetten om dit te kunnen verhelpen oid?

of heeft iemand het hier wel voor me kaar dat de zwarte balken verdwijnen bij het kijken van dvd's enzo

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 23:12
whocarez schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:15:
ik werk al met power dvd en dan krijg ik nog steeds mooie zwarte balken, media player zelfde verhaal, windvd zeflde verhaal, bsplayer zelfde verhaal. maar 1360x768 is toc helemaal geen 16/9 verhouding maar een 16/10 als ik me niet vergis, zou ik niet gewoon me resolutie op een ander niveau moeten zetten om dit te kunnen verhelpen oid?

of heeft iemand het hier wel voor me kaar dat de zwarte balken verdwijnen bij het kijken van dvd's enzo
Ik zou zeggen doe de reken som:

1366/768 = 1.77864583
1360/768 = 1.77083333
16/9 = 1.77777778
16/10 = 1.6

Lijkt mij toch wel duidelijk! :+

• whocarez
okay ik ben overtuigd maar dan snap ik nog steeds niet waarom ik van die mooie zwarte randen krijg onder en boven me film, de ene keer zijn ze trouwens groter en de andere keer trouwens kleiner.

dat vind ik wel raar.

is er niet een tooltje voor die de film resized ofzo?

• rutgerberge
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
gewoon omdat je DVD niet 16:9 is maar 2,35:1 ofzo....
je krijgt dus gewoon het beeld te zien zoals het van dvd afkomt
wil je het fullscreen, dan zou je het met powerdvd ofzo moeten uitrekken/inzoomen/knippen...
maar dan vervormd je beeld of je verliest een stuk
als je DVD wel 16:9 is, heb je nergens last van en is je beeld totaal gevuld!

alleen wat me wel grote zorgen baart is het volgende

alle normale uitzendingen die op 4:3 worden uitgezonden geeft de tv weer als breedbeeld, en rekt deze dus automatisch uit.
nu zijn er ook zenders die breedbeelduitzendingen hebben, maar deze worden ook uitgerekt
oftewel met een breedbeeld uitzending heb je nog zwarte balken onder en boven en is het beeld eigenlijk nog verder opgerekt
ligt dit nu aan de uitzending of maakt de tv een fout??

R

• MrDirect
  • Laatst online: 22:48
Volgens mij en nog een ander hier op het forum lijkt de ZOOM functie goed te zijn bij breedbeeld uitzendingen, maar snappen doe ik het nog steeds niet!
Volgens mij klopt er iets niet met die formaten, 4:3 16:9, zoom etc. Het lijkt allemaal net niet goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik had ze gemaild voor die aanbieding voor 599 maar ze wisten natuurlijk niet in welke winkels die nu was.
Als iemand iets weet hoor ik het graag, een paar KM rijden is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:49
rutgerberge schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:56:
...

alleen wat me wel grote zorgen baart is het volgende

alle normale uitzendingen die op 4:3 worden uitgezonden geeft de tv weer als breedbeeld, en rekt deze dus automatisch uit.
nu zijn er ook zenders die breedbeelduitzendingen hebben, maar deze worden ook uitgerekt
oftewel met een breedbeeld uitzending heb je nog zwarte balken onder en boven en is het beeld eigenlijk nog verder opgerekt
ligt dit nu aan de uitzending of maakt de tv een fout??
De TV zoomt niet automatisch, dus hij doet het ook niet 'fout'. ;)

Het TV-signaal is eigenlijk altijd 4:3. Bij een breedbeelduitzending zit er in het signaal een zwarte balk onder en boven het beeld.
Een 4:3 uitzending bekijk je dus onvervormd op de stand 4:3. Een breedbeelduitzending bekijk je op stand Zoom.

De 16:9 stand gebruik je voor een DVD die je via SCART aansluit, of als je je hele beeld gevuld wilt hebben en het maakt je niet uit dat het wat uitgerekt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10353

Heb net deel 1 en 2 rond zitten neuzen maar het volgende probleem/opmerking kon ik niet vinden, dus stel ik hem maar hier.

Normaal gesproken als ik lang weg ben van huis (weekend/vakantie etc) dan zet ik alle standby apparatuur uit (denk aan energie verbruik he he). Maar ik heb zoŽn 26" versie en die krijg ik maar niet echt uit, ik bedoel dus echt poweroff met een knop niet stekketje uit en erin (dat werkt natuurlijk altijd)

Als ik het knopje boven de TV gebruik gaat ie aan, druk ik hem weer gaat ie standby ..... heb ook geprobeerd 2/3 sec. ingedrukt te houden maar dat maakt niks uit. Doe ik iets raars of kan het gewoon niet ...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88402

Anoniem: 10353 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:49:
Heb net deel 1 en 2 rond zitten neuzen maar het volgende probleem/opmerking kon ik niet vinden, dus stel ik hem maar hier.

Normaal gesproken als ik lang weg ben van huis (weekend/vakantie etc) dan zet ik alle standby apparatuur uit (denk aan energie verbruik he he). Maar ik heb zoŽn 26" versie en die krijg ik maar niet echt uit, ik bedoel dus echt poweroff met een knop niet stekketje uit en erin (dat werkt natuurlijk altijd)

Als ik het knopje boven de TV gebruik gaat ie aan, druk ik hem weer gaat ie standby ..... heb ook geprobeerd 2/3 sec. ingedrukt te houden maar dat maakt niks uit. Doe ik iets raars of kan het gewoon niet ...... :(
Mijn LG 26" inch kan ut ook niet.
Stekker eruit is gewoon de optie dan..
Alleen beeldbuis tv/monitors hebben zo'n switch zover ik weet en plasma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Hoe zit het eigenlijk met niet gelijk lopen van geluid.

Ik wil namelijk me pc aan een surround versterker gaan hangen, toch stukkie beter in mijn ogen dan een speakersetje van creative.

Maar ik ben bang dat ik dadelijk geluid heb wat niet meer synchroom loopt met het beeld van me media center. Nou heeft de versterker die ik op het oog heb geen lipsinc correctie. Dus eigenlijk behoud het me nog er van om hem te gaan halen.

ik wil juist deze versterker omdat ik dan met een mooi geheel zit, zie hier onder

media center kast
Afbeeldingslocatie: http://www.ahanix.com/images/Upload/Gallery/25_l_2005617185567110988234.jpg

versterker
Afbeeldingslocatie: http://www.hifibitz.co.uk/uploads/products/large/3774_AVR693.jpg

Ik hoop dat er hier toevallig ook iemand tussen zit die hem heeft aangesloten vanaf zijn pc naar zijn mycom 32 inch met dvi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
ik heb hem op een gewone pc op DVI aangesloten
very nice
en het geluid vanaf mijn pc optisch op een versterker van jvc
geen vertraging of te snel, gewoon perfect!

R

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mijne staat aangesloten via een d-sub? weet niet of dat de goede benaming is....gewoon in me pc een 2de videokaart en dan een kabel naar de tv
alleen mediacenter werkt nog niet zoals het hoort...als ik zenders heb geprogrammeerd en ik start de computer opnieuw op , ben ik alle zenders kwijt

ik heb de lcd 32" al vanaf begin mei geloof ik, en nog steeds 100% tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147915

nnndoh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:36:
mijne staat aangesloten via een d-sub? weet niet of dat de goede benaming is....gewoon in me pc een 2de videokaart en dan een kabel naar de tv
alleen mediacenter werkt nog niet zoals het hoort...als ik zenders heb geprogrammeerd en ik start de computer opnieuw op , ben ik alle zenders kwijt

ik heb de lcd 32" al vanaf begin mei geloof ik, en nog steeds 100% tevreden
dan toch maar je pc niet meer rebooten ;)

er zitten idd veel bugs in media cenre. heb je al een reinstall geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Laatst online: 19:57
In het vorige topic is het ook gevraagd of er iemand de 32 inch versie op 1366 x 768 werkend krijgt in linux maar daar is geen antwoord op gegeven. Wel dat iemand de 26inch versie werkend had maar daar stond verder geen uitleg bij.

Weet iemand de modelines toevallig of waar ik de gegevens kan vinden die ik in de modeline calculator kan stoppen die op het internet staan?
(ik heb al gezocht hiernaar maar niemand kunnen vinden die dit werkend heeft of men heeft het werkend met een ander merk waarvan de modeline bij mij niet werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Laatst online: 29-05 23:12
Zijn weer afgeprijsd!!

32" weer 999,-
26" weer 699,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:32

Exirion

Gadgetfetisjist

roodhoedje schreef op maandag 05 september 2005 @ 08:43:
Weet iemand de modelines toevallig of waar ik de gegevens kan vinden die ik in de modeline calculator kan stoppen die op het internet staan?
(ik heb al gezocht hiernaar maar niemand kunnen vinden die dit werkend heeft of men heeft het werkend met een ander merk waarvan de modeline bij mij niet werkt)
Als je die modus in Windows wel werkend krijgt dan kun je met Powerstrip een modeline laten kopieren naar je clipboard die je kunt pasten naar je XF86Config-4 file :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
Gebruikt 1 van jullie dit scherm (26 inch) ook als vaste monitor op je pc?

Hoe is de kwaliteit dan? En werkt dat een beetje qua breedte etc?

[ Voor 4% gewijzigd door Mediacj op 06-09-2005 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-05 15:58

HellBeast

Oh My GoT!

Mediacj schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:11:
Gebruikt 1 van jullie dit scherm (26 inch) ook als vaste monitor op je pc?

Hoe is de kwaliteit dan? En werkt dat een beetje qua breedte etc?
Niet als vaste monitor, maar ik speel wel DVD's af via mijn laptop op het scherm. Windows ziet er echt erg goed uit. DVD playback is ook heel goed.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
ik gebruik zelfs mijn 32" als vaste monitor. werkt als een zonnetje moet ik zeggen, wel ffies wennen maar het went snel.

Misschien binnekort de nieuwe 37" van benq halen die heeft 1080i hd resolutie nog leuker voor games e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106665

Als ik het goed begrijp kan de 26" versie 720p hdtv weergeven (hdcp)?

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 106665 op 07-09-2005 21:33 ]

• robbydw
  • Laatst online: 22:06

robbydw

live your life

Anoniem: 106665 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:18:
Als ik het goed begrijp kan de 26" versie 720p hdtv weergeven (hdcp)?
Klopt. Zie ook de specs die in openingspost zijn geplaatst

Geen commentaar

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:28

Daklem

Audio Nerd

Ik zit zelf ook naar deze tv te kijken. Ga binnenkort eens in de winkel kijken hoe hij eruit ziet in het echt.

Nudat de prijs gezakt is, is het weer zeer interessant. Echter kan ik ook de LG tv krijgen voor ongeveer dezelfde prijs, die ook op de website van Mycom staat.

Anoniem: 107302

quote]greenlizzard schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:04:
[...]

Zodra je last hebt van dode pixels kan je hem bij mycom binnen 8 dagen omruilen voor een nieuwe, dus dat lost dat probleem grotendeels op.[/quote]

Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om even fors te waarschuwen:
Gister dus zo'n leuk lcd'tje van 26 inch gekocht. Jullie weten wel die van de aanbieding. Eerst had ik gebeld met de vraag wat er gebeurt als er een dode pixel inzit. Kreeg ik dit als antwoord: Nee hoor komt nooit voor, en als het voorkomt kun je gebruik maken van de niet-goed-geld-terug regeling.
DUS niet. Wat zegt de chef in Almere: Nee hoor, dan moet je maar een betere kwaliteit kopen, dat is nu eenmaal het risico. En dan geldt de niet-goed.... niet! Dus wat zeg ik: Uittesten die hap.
Affin, hij pakt hem uit en sluit hem aan op een comp en wat blijkt: Meer dan vier dode pixels!!!!!!!!!
Jullie bent dus gewaarschuwd; altijd uitproberen in de zaak!!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Anoniem: 107302 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:08:
quote]greenlizzard schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:04:
[...]

Zodra je last hebt van dode pixels kan je hem bij mycom binnen 8 dagen omruilen voor een nieuwe, dus dat lost dat probleem grotendeels op.
Gister dus zo'n leuk lcd'tje van 26 inch gekocht. Jullie weten wel die van de aanbieding. Eerst had ik gebeld met de vraag wat er gebeurt als er een dode pixel inzit. Kreeg ik dit als antwoord: Nee hoor komt nooit voor, en als het voorkomt kun je gebruik maken van de niet-goed-geld-terug regeling.
DUS niet. Wat zegt de chef in Almere: Nee hoor, dan moet je maar een betere kwaliteit kopen, dat is nu eenmaal het risico. En dan geldt de niet-goed.... niet! Dus wat zeg ik: Uittesten die hap.
Affin, hij pakt hem uit en sluit hem aan op een comp en wat blijkt: Meer dan vier dode pixels!!!!!!!!!
Jullie bent dus gewaarschuwd; altijd uitproberen in de zaak!![/quote]

Een winkel net zoals mycom is verplicht om binnen die periode geld terug te geven, als het product niet goed is.... Ook al gaat het om dode pixels. Maargoed, het is wel een goede tip, om later niet voor verrassingen komen te staan!

Vanmiddag de 26" besteld.
Wat voor dvi kabel heb ik nodig dvi-d, dvi-i, dvi-m single link, dual link?

• robbydw

robbydw

live your life

Daklem schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:47:
[...]

Een winkel net zoals mycom is verplicht om binnen die periode geld terug te geven, als het product niet goed is.... Ook al gaat het om dode pixels. Maargoed, het is wel een goede tip, om later niet voor verrassingen komen te staan![/quote]

Vind het maar een raar verhaal. Er zijn inmiddels al de nodige mede forumgenoten die ook gebruik hebben gemaakt van de niet goed geld terug garantie van Mycom. Ze zijn het inderdaad wel verplicht.

Heb toentertijd ook een dead pixel test laten doen. Ook zonder enig gemor van Mycom. Dat Mycom zegt, moet je maar betere kwaliteit kopen is natuurlijk onzin.

Het is toch een verkoopwaardig product. Mycom plakt zelfs zijn eigen naam erop dus dan zou je toch denken dat ze achter hun producten staan.

Ik ben overigens na een kleine 3 maanden nog steeds heel erg tevreden met mijn 32" versie ZONDER dode pixels!!

Geen commentaar

Na een bergje surfen weet ik nu de verschillen tussen dvi kabels.
Mijn 6600gt heeft dvi-i de tv volgens mij ook dus ik bestel een dvi-i to dv-i dual link 5 meter kabel.
Nu nog ergens een lekker prijsje vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 106665 op 10-09-2005 18:09 ]

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

robbydw schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:23[/message]:
[...]

Een winkel net zoals mycom is verplicht om binnen die periode geld terug te geven, als het product niet goed is.... Ook al gaat het om dode pixels. Maargoed, het is wel een goede tip, om later niet voor verrassingen komen te staan!

Vind het maar een raar verhaal. Er zijn inmiddels al de nodige mede forumgenoten die ook gebruik hebben gemaakt van de niet goed geld terug garantie van Mycom. Ze zijn het inderdaad wel verplicht.

Heb toentertijd ook een dead pixel test laten doen. Ook zonder enig gemor van Mycom. Dat Mycom zegt, moet je maar betere kwaliteit kopen is natuurlijk onzin.

Het is toch een verkoopwaardig product. Mycom plakt zelfs zijn eigen naam erop dus dan zou je toch denken dat ze achter hun producten staan.

Ik ben overigens na een kleine 3 maanden nog steeds heel erg tevreden met mijn 32" versie ZONDER dode pixels!!
Ik zit een beetje in de dubio, of de LG RZ32 of de 32" van Mycom... beiden prima schermpjes, de LG is 50 euro duurder, dan de mycom.... erg moeilijk om te kiezen!

[ Voor 3% gewijzigd door Daklem op 10-09-2005 22:13 ]

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik zag vandaag dit topique. Hierin hebben ze het over een 37" scherm met een resolutie van 1920*1080 voor..... minder dan 1400 eypo :o Misschien de moeite waard? :P Tja, tis wel weer bijna 300-400 eypo duurder, maar je krijgt er wel 7 inch & een stuk hogere resolutie voor terug. Tja :P Mij lijken beide dingen wel erg leuk btw :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Ziet er erg goed uit die BenQ tv, alleen 37" kan ik niet kwijt helaas! Daar is mijn kamer te klein voor :(

Ik had ook nog een vraag ten opzichte van de mycom tv...

Hoe zit het met de zwartwaardes van deze tv. Is zwart ook echt zwart? is het gehele beeld zwart, of heeft ie last van lichtere plekken aan de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Daklem schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:47:
[...]

Inderdaad een heel raar verhaal, ik werk zelf in Utrecht en weet dat het bij elke TV/TFT zo is, wanneer er een dode pixel in zit, en die zie je binnen 8 dagen dan wordt het scherm 1 op 1 omgeruild. Na die periode worden alle defecten opgelost door de service partner.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 84159 op 11-09-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Daklem schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:12:
[...]

Ik zit een beetje in de dubio, of de LG RZ32 of de 32" van Mycom... beiden prima schermpjes, de LG is 50 euro duurder, dan de mycom.... erg moeilijk om te kiezen!
Kan je iig vertellen dat display van de Mycom bij zelfde fabrikant (LG/Philips) vandaan komt.
En verder....ga ze beiden gewoon eens bekijken. Is namelijk een flinke uitgave :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

robbydw schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:38:
[...]

Kan je iig vertellen dat display van de Mycom bij zelfde fabrikant (LG/Philips) vandaan komt.
En verder....ga ze beiden gewoon eens bekijken. Is namelijk een flinke uitgave :)
Ik weet het. Ik weet dat de LG tv er erg goed uitziet, zowel qua looks, als qua beeldkwaliteit. Alleen vind het erg lastig om in een winkel de zwartwaardes te bekijken en te testen, aangezien je die pas ziet bij een vrijwel donkere kamer.

Dat het mycom scherm ook van LG/Philips was, was mij al bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even mycom gebeld wanneer mijn bestelling aankomt en kreeg oa te horen dat de huidige mycom tv's uitloopmodellen zijn die vervangen gaan worden door een nieuwere generatie.
En dat de voorraad 26" in utrecht 5 en 6 tv's bedraagt.

Die van mij is al besteld en betaald maar iemand die niet direct een nieuwe tv/monitor nodig heeft kan misschien beter even wachten op de laatste generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:06
ik ben benieuwd wat de specs zijn van de nieuwe generatie, iemand een idee? mischien een mycom medewerker die op dit forum zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Hmm, dat is wel interessant nieuws dus! Dat er nieuwe modellen aan gaan komen!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Hmm. De 32" is niet meer tekoop op de website van mycom.....

Ik ga heel ff wachten met de aanschaf van een lcd, op de nieuwe schermen van mycom :)

Ben erg benieuwd!

• jaguarxj16
in de computer totaal(intro van de lcd tv test) stond dat mycom geen eigen schermen meer gaat leveren omdat dit niet langer rendabel zou zijn. Ik hoop dat ze wel gewoon met nieuwe eigen schermen komen, vanwege de prijskwaliteit verhouding

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Even vervolg op mijn probleempje.

Ik heb na wat klagen mijn geld teruggekregen, aanschafwaarde niet de dagwaarde. Alleen omdat de eerste zending hun fout was zou ik de verzendkosten terugkrijgen, de 2e retour is natuurlijk voor mij. Alleen hebben ze die niet bij de creditering betaald :( Ik heb al 3 nette mails gestuurd en ze antwoorden gewoon niet. Een behoorlijke ballentent als je het mij vraagt, iemand een idee hoe ik ze wel tot antwoorden kan krijgen? Het gaat maar om 14 euro maar dat is toch mooi een week boodschappen.

[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 22-09-2005 16:48 ]

• Exirion
  • Laatst online: 01:32

Exirion

Gadgetfetisjist

BARACUS schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:47:
Het gaat maar om 14 euro maar dat is toch mooi een week boodschappen.
Euh... hoe doe je dat? :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BARACUS
Ligt er maar net aan wat je koopt natuurlijk, het wordt geen overweldigend feestmaal ;) brood van 45 cent bijv. >:)
Ik kan ook meteen extreem antwoorden, 12 heerlijke aldi pizza's, ja ze zijn echt heerlijk stagioni :9~

[ Voor 10% gewijzigd door BARACUS op 22-09-2005 17:34 ]

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

BARACUS schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:47:
Even vervolg op mijn probleempje.

Ik heb na wat klagen mijn geld teruggekregen, aanschafwaarde niet de dagwaarde. Alleen omdat de eerste zending hun fout was zou ik de verzendkosten terugkrijgen, de 2e retour is natuurlijk voor mij. Alleen hebben ze die niet bij de creditering betaald :( Ik heb al 3 nette mails gestuurd en ze antwoorden gewoon niet. Een behoorlijke ballentent als je het mij vraagt, iemand een idee hoe ik ze wel tot antwoorden kan krijgen? Het gaat maar om 14 euro maar dat is toch mooi een week boodschappen.
Waarom heb jij hem teruggestuurd, want ik kan niks vinden over waarom je lcd tv is teruggestuurd!

• BARACUS
Daklem schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:12:
[...]

Waarom heb jij hem teruggestuurd, want ik kan niks vinden over waarom je lcd tv is teruggestuurd!
De eerste had dode pixels en was al opengemaakt = van andere klant geweest. Ik had hier al gelezen over het pixelprobleem en opengemaakte dozen en had specifiek om een dichte gevraagd.
Ding terug, een maand gebeurde er helemaal niks en eindelijk zouden ze een andere sturen die WEL dicht was. Ook open en nu de behuizing beschadigd en dode pixels. Is alweer een tijdje terug hoor die post :)

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Dat wou ik zeggen ja! dat zal wel een oude post zijn!

Wel lullig dat je die mensen gewoon niet kan vertrouwen met tv's.

Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen qua tv. Ik heb het geld nu bijelkaar. écht ruim zit ik niet. Ik zit zelf ook te denken aan die mooie Samsung of Philips. Deze ligt wel wat hoger qua prijs. 300 euro ofzo, maar dan heb je wel heel veel meer tv voor je geld, wat ook erg interessant is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Ik ben vandaag binnengelopen bij het filiaal in Eindhoven en daar waren ze beide op en ze zouden geen nieuwe meer aangeleverd krijgen. Maar de verkoper vond het wel aannemelijk dat er binnen afzienbare tijd nieuwe modellen onder de Mycom-vlag zullen komen, gezien de populariteit.

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Lord_Asswipe schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:04:
Ik ben vandaag binnengelopen bij het filiaal in Eindhoven en daar waren ze beide op en ze zouden geen nieuwe meer aangeleverd krijgen. Maar de verkoper vond het wel aannemelijk dat er binnen afzienbare tijd nieuwe modellen onder de Mycom-vlag zullen komen, gezien de populariteit.
Ze zouden inderdaad gek zijn als ze het niet zouden doen. De vorige modellen gingen als de welbekende warme broodjes over de toonbank.

Ben nog steeds zeer tevreden over de 32"

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Als je zeikt moet je ook positieve ontwikkelingen vermelden :)
Ze hebben de verzendkosten op mijn rekening gezet, beetje vaag na geen reply was 2 mails en 6 weken later ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Ik zoek nog steeds een mooie beugel waar ik mijn tvtje op kan hangen, want volgens mycom zou die beugel die hun leveren goed passen maar volgens het forum hier niet (gaat om de 32" versie)

Verders top tv, heb er nu volwaardig media center onder draaien dus geen problemen met langzaam zappen en ook geen vervelende reclames meer most of the time.

met andere woorden top ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:06

LoCuTuS2000

Resistance is futile

whocarez schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:24:
Ik zoek nog steeds een mooie beugel waar ik mijn tvtje op kan hangen, want volgens mycom zou die beugel die hun leveren goed passen maar volgens het forum hier niet (gaat om de 32" versie)

Verders top tv, heb er nu volwaardig media center onder draaien dus geen problemen met langzaam zappen en ook geen vervelende reclames meer most of the time.

met andere woorden top ding.
Past prima hoor die newstar, je moet alleen de schroefgaten vergroten door ze naar M5 te boren en dan past het perfect. Heb het op die manier geboort voor een klant en dat hangt nu al een aantal maanden.

Maar volgens mij heb ik dit al eerder gepost in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 10:15
Ze komen niet meer terug (gehoord van MyCom medewerker)!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

_Brake_ schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:15:
Ze komen niet meer terug (gehoord van MyCom medewerker)!
Niet de huidige modellen, maar er komen vervangende modellen met betere specs. Wanneer niet precies bekend. *Van een MyCom medewerker :Y)*

Sorry, ik moest helaas toch van mijn chef vernemen dat ze niet meer komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 84159 op 16-10-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 30-05 16:54
Maar helaas niet tegen die prijzen

Tijd van werken, tijd van rusten

• MrDirect
Mijn MyCom 32" LCD TV gaat het begeven! Iedere ochtend was het beeld al groen, en na een tijdje aan gestaan te hebben werden de kleuren normaal. Maar nu is m'n beeld helemaal groen, er zit een hele dikke groene waas overheen. Ben ik de enige? Of hebben meerdere mensen al problemen met de TV gehad?

• robbydw

robbydw

live your life

Vatt schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:11:
Mijn MyCom 32" LCD TV gaat het begeven! Iedere ochtend was het beeld al groen, en na een tijdje aan gestaan te hebben werden de kleuren normaal. Maar nu is m'n beeld helemaal groen, er zit een hele dikke groene waas overheen. Ben ik de enige? Of hebben meerdere mensen al problemen met de TV gehad?
GELUKKIG (nog) geen problemen. Hoe lang heb je hem al? Er zit namelijk 2 jaar garantie op waarvan 1e jaar onsite!

Geen commentaar

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Vatt schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:11:
Maak even een foto van het beeld zodat je het kan aantonen want als de monteur komt ziet ie dat er niks aan de hand is.

Meestal nemen ze zo'n ding gewoon mee en heb je 14 dagen later een nieuwe.

• jaguarxj16
meestal wel, maar er zijn geen mycom 32" lcd tv's meer toch?

• MrDirect
robbydw schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:14:
[...]

GELUKKIG (nog) geen problemen. Hoe lang heb je hem al? Er zit namelijk 2 jaar garantie op waarvan 1e jaar onsite!
7 JUNI 2005 is die bezorgd.

• robbydw

robbydw

live your life

Vatt schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:36:
[...]

7 JUNI 2005 is die bezorgd.
Dan heb je ZEKER nog garantie. Denk dat dit wordt gerepareerd. Volgens mij worden deze Mycom schermen namelijk niet meer verkocht en zijn ze niet meer leverbaar. Ander exemplaar zal dus moeilijk worden. Of je krijgt een eerder omgerolen exemplaar met misschien dode pixels.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
De "nieuwe serie" lcd-tv's die MyCom hanteert zijn de Mirai tv's. De 27 inch versie gaat de deur uit voor 749 euro, de 20 inch (die niet te gebruiken is voor pc, overigens) voor 429 euro. Ook is er een grotere, 32 inch, en die is 1099 euro. De prijzen zijn dus niet zo gunstig als de vorige serie lcd-tv's. Dit merk is van oorsprong Taiwanees en de winkels (in ieder geval Almere) hebben ze op demo staan. Ze verkopen ze al een tijdje, maar laat ik het toch onder de aandacht brengen daar ik het woord "Mirai" nog nooit ben tegengekomen in dit topic. Kwalitatief, van wat ik heb gezien, zijn ze niet slecht. Ik heb me er nog niet echt in verdiept maar mocht ik een lcd tv nodig hebben dan zou ik deze wel serieus in overweging nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Lol, al 3 maanden geen reacties meer.

Maar ik heb toch nog een klein probleempje.
Ik gebruik sinds kort aan MCE en gebruik een (10meter) vga kabel om wat mooier beeld te krijgen. Alleen kan ik mijn speakers niet gebruiken, hij pakt deze gewoon weg niet.

Is er een truukje ergens in een menu om dit op te lossen ? Ik gebruik nu 2 losse speakers, maar gebruik natuurlijk liever die in mijn tv ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

vga is ook alleen beeld. Hierbij zou je gebruik moeten maken van een audio-out uitgang op je pc (als deze erop zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:07
Heeft er al iemand uitsluitsel over het al dan niet echt werken van hdcp op de dvi poort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Daklem schreef op maandag 10 april 2006 @ 07:54:
vga is ook alleen beeld. Hierbij zou je gebruik moeten maken van een audio-out uitgang op je pc (als deze erop zit).
Zo slim ben ik ook wel :P. Ik dus een lineout en dus in linein in me tv. Maar hij pakt de speakers gewoon niet als de tv op het vga kanaal staat. Is dit normaal or is iets mis met mijn lcd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Dit topic is niet echt levendig meer en zojuist rees bij mij de vraag:

de meesten van ons hebben de TV nu zo'n jaar en wilde eigenlijk eens weten of de TV jullie na een jaar nog steeds bevalt of dat je nu zoiets hebt van, had ik nog maar even gewacht met aanschaffen nu ik zie wat er nu op de markt is????

Persoonlijk ben ik nog steeds dik tevreden over het scherm en heb er nog iedere dag plezier van. Zeker nu ik ook mijn XBOX via een HDTV kabel heb verbonden aan de TV. Echt helemaal TOP!!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-05 07:15
De tv bevalt mij nog steeds goed en wat ik aan HD materiaal heb gezien op de tv is helemaal top.
Of ik misschien beter had kunnen wachten met de aankoop? Tja, een jaar geleden was de tv vergeleken met andere LCD tv's erg goedkoop. Ik heb de 32" en tv's van dat formaat worden steeds goedkoper en beter, maar dat is met elk stukje technologie zo. Ik zal er in ieder geval nog een paar jaar plezier van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:53

-d-

whiteguy schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:45:
Heeft er al iemand uitsluitsel over het al dan niet echt werken van hdcp op de dvi poort ?
Weet iemand dit al toevallig ? Volgens de Decktron site hebben al die TV's wel HDCP maar of 't werkt is natuurlijk weer een ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:07
Ik weet het zelf helaas ook nog niet; maar ik wil eigenlijk een HDTV satelliet tuner kopen (WK 2006 gratis in HDTV te ontvangen op de BBC). Zou een beetje zonde zijn als het vervolgens niet werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

whiteguy schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:31:
Ik weet het zelf helaas ook nog niet; maar ik wil eigenlijk een HDTV satelliet tuner kopen (WK 2006 gratis in HDTV te ontvangen op de BBC). Zou een beetje zonde zijn als het vervolgens niet werkt :(
Daar heb ik dus ook last van :) Wie o wie wordt het proefkonijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144758

Ik weet iig zeker dat mijn Mycom 32" TV geen HDCP handshake op pakt. TV zit aangesloten op Denon 3910 DVD speler die HDCP op de DVI uitgang heeft zitten.

Het ontbreken van HDCP vind ik eigenlijk het enige wat ontbreekt aan de TV. Verder bevalt deze uitstekend voor de prijs die ik er voor betaald heb. (~1100Euro).

Zijn er overigens mensen die progressive (720p) aansturen via Component? Ook dat krijg in niet aan de praat, maar kan ook een beperking van de DVD speler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Anoniem: 144758 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:54:
Ik weet iig zeker dat mijn Mycom 32" TV geen HDCP handshake op pakt. TV zit aangesloten op Denon 3910 DVD speler die HDCP op de DVI uitgang heeft zitten.

Het ontbreken van HDCP vind ik eigenlijk het enige wat ontbreekt aan de TV. Verder bevalt deze uitstekend voor de prijs die ik er voor betaald heb. (~1100Euro).

Zijn er overigens mensen die progressive (720p) aansturen via Component? Ook dat krijg in niet aan de praat, maar kan ook een beperking van de DVD speler zijn.
Is bij mijn 32"versie geen probleem icm mijn XBOX. Zou dus moeten werken. 1080i werkt ook perfect!
Lijkt dus een beperking van de DVD speler te zijn.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 11:23

njh

ja hier ook xbox360 op 720 en 1080 werkt perfect :)

alleen mij viel iets vreemds op helaas, na 2uurtjes moto gp 2006 spelen op xbox ging ik ff terug naar mijn desktop die op de dvi poort is aangesloten en toen zag ik vrolijk mijn aantal rondes/ tijden etc onderin beeld staan, maar ook boven in en halverwege (deed multiplayer via splitscreen).

eerste waar ik aan dacht was inbranden, maar na een uurtje was het weg. en al zou er iets kunnen inbranden... waarom heb ik dan niet de vorm van mijn winamp player rechts in beeld staan, die staat echt soms wel uren open op dezelfde plek.

iemand die dit "probleem" ook heeft ondervonden?

het liefsts ga ik ervoor terug, maar er is nu niks te zien...
graag wat feedback

xbox360 is dus aangesloten via component en staat op 1080i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:46

aapelite

Do the kirby!

jan401 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:25:
ja hier ook xbox360 op 720 en 1080 werkt perfect :)

alleen mij viel iets vreemds op helaas, na 2uurtjes moto gp 2006 spelen op xbox ging ik ff terug naar mijn desktop die op de dvi poort is aangesloten en toen zag ik vrolijk mijn aantal rondes/ tijden etc onderin beeld staan, maar ook boven in en halverwege (deed multiplayer via splitscreen).

eerste waar ik aan dacht was inbranden, maar na een uurtje was het weg. en al zou er iets kunnen inbranden... waarom heb ik dan niet de vorm van mijn winamp player rechts in beeld staan, die staat echt soms wel uren open op dezelfde plek.

iemand die dit "probleem" ook heeft ondervonden?

het liefsts ga ik ervoor terug, maar er is nu niks te zien...
graag wat feedback

xbox360 is dus aangesloten via component en staat op 1080i
Kan best een vorm van inbranding zijn. LCD kan wel eens wat stuck pixels hebben bij lang stilstaand beeld. Lost zichzelf echter vanzelf wel op over het algemeen. Dat je winamp daar geen last van heeft kan zijn dat die op een positie staat die minder gevoelig is daarvoor. Iets anders kan ik me niet echt bedenken, denk niet dat de xbox zulke beeldfouten zou vasthouden, maar je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

aapelite schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:08:
[...]

Kan best een vorm van inbranding zijn. LCD kan wel eens wat stuck pixels hebben bij lang stilstaand beeld. Lost zichzelf echter vanzelf wel op over het algemeen. Dat je winamp daar geen last van heeft kan zijn dat die op een positie staat die minder gevoelig is daarvoor. Iets anders kan ik me niet echt bedenken, denk niet dat de xbox zulke beeldfouten zou vasthouden, maar je weet nooit.
oke bedankt,

nou weet 100% zeker dat het niet aan mijn xbox ligt aangezien ik het probleem ook heb als ik de xbox uitzet, en gewoon naar een zwart scherm overschakel.
ik hou het wel eventjes in de gaten, zal maandag wel ff 3uur moto gp doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Ik heb al een aantal PC's / lapops aan mijn Mycom CD tv gehangen, altijd met een goede beeldkwaliteit.

Nu heb ik er echter een PC'tje aan hangen (P3 666 Mhz met onboard 4 mb Inte GPU) waarmee ik op mijn TV slechts een res. van 800x600 haal.

Met geen mogelijkheid krijg ik deze res, binnen XP aangpast naar een hogere res. De color quality is slechts 4 bit. Je kunt dus wel raden hoe bagger dat eruit ziet.

Hij ziet de monitor als een standaard plug & play mon. Bij o.a. een aangesloten laptop zag hij de TV als geloof een DLT.... scherm.

Zet ik vanaf een andere PC een RDP sessieop naar deze machine, dan heb ik wel gewoon de hoge resolutie.

Beschikt deze WP install niet over de juite beeldscherm driver of is er iets anders aan de hand?
Indien het een driver is, kan iemand mij vertellen waar ik die vandaan haal of hoe dit bij deze persoon is ingeseld.

Alvast dan hiervoor.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
nog steeds een tevreden gebruiker van deze tv
alleen heb ik 1 keer gehad....wel geluid. geen beeld....tv weer uitgezet en toen weer aan,
geen probleem meer gehad
op de xbox doet ie het ook prima, en dat voor toen maar 1200 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Heeft iemand de mirai DTL-532W100 al?

Nu bij mycom voor 599,-

specs:

Merk MIRAI
Type DTL-532W100
Schermgrootte 32 inch
Schermgrootte cm's 81 cm
Beeldformaat 16:9
Resolutie 1366 x 768
Inkijkhoek h 176 - v 176
Helderheid 550 cd/m2
Contrastverhouding 1000:1
Beeldscherm technologie LCD
Response tijd 8 ms
Aantal tuners 1x
Ontvangst normen PAL, SECAM, NTSC
Digitale progressive scan Ja
Automatisch zender zoeken Ja
Automatische formaat controle Ja
Ingebouwde speakers Ja
Vermogen speakers 8 watt
Picture in Picture Ja
On screen display Ja
Comb filter Nee
Teletekst Ja
Teletekst geheugen 252 pagina�s
TOP/FLOF Nee
Kinderslot Nee
Timer Ja
Scart ingang 2x
S-Video ingang 1x
Composiet video-in 1x
PC-ingang 1x
Hoofdtelefoon aansluiting 1x
HDMI in 1x
Co-axiaal Nee
AV connectie (zijkant) Ja
Energieverbuik 200 Watt
Energieverbruik standby 1 Watt
Breedte 94,4 cm
Hoogte 52 cm
Diepte 12 cm
Gewicht 15 kg
Kleur Zilver/grijs
VESA bevestiging 20 cm Meters
Afstandsbediening Ja

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
  • Laatst online: 29-05 23:32
Mijn Mycom-website zegt: 749,- euro... (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 30-05 16:54
Schele indiaan schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:27:
Heeft iemand de mirai DTL-532W100 al?

Nu bij mycom voor 599,-

specs:

Merk MIRAI
Type DTL-532W100
Schermgrootte 32 inch
Schermgrootte cm's 81 cm
Beeldformaat 16:9
Resolutie 1366 x 768
Inkijkhoek h 176 - v 176
Helderheid 550 cd/m2
Contrastverhouding 1000:1
Beeldscherm technologie LCD
Response tijd 8 ms
Aantal tuners 1x
Ontvangst normen PAL, SECAM, NTSC
Digitale progressive scan Ja
Automatisch zender zoeken Ja
Automatische formaat controle Ja
Ingebouwde speakers Ja
Vermogen speakers 8 watt
Picture in Picture Ja
On screen display Ja
Comb filter Nee
Teletekst Ja
Teletekst geheugen 252 pagina�s
TOP/FLOF Nee
Kinderslot Nee
Timer Ja
Scart ingang 2x
S-Video ingang 1x
Composiet video-in 1x
PC-ingang 1x
Hoofdtelefoon aansluiting 1x
HDMI in 1x
Co-axiaal Nee
AV connectie (zijkant) Ja
Energieverbuik 200 Watt
Energieverbruik standby 1 Watt
Breedte 94,4 cm
Hoogte 52 cm
Diepte 12 cm
Gewicht 15 kg
Kleur Zilver/grijs
VESA bevestiging 20 cm Meters
Afstandsbediening Ja
Is as donderdag tot en met Zaterdag

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Heb weer eens een vraagje over mijn 32" TV... nu icm de door Talpa uitgezonden voetbalwedstrijden.
Weet iemand of Talpa sinds dit voetbal seizoen ineens in breedbeeld uitzendt (voetbal programma's dan)

Wanneer ik mijn TV op dat moment in de 16:9 modus heb staan heb ik onder en boven een irritante zwarte balk. (is niet bij allle Talpa programma's)

Ik kan het beeld enkel beeldvullend krijgen door hem in de zoom modus te zetten. Dit ziet er naar mijn idee echter niet uit.

Meer mensen dit opgevallen of zich eraan geërgerd? Mocht iemand hiervoor een oplossing hebben, ik hoor het graag.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Driek schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:35:
[...]

En is dat dan voor één filiaal of geldt dat voor het hele land? Ik kan er namelijk op de mycom-site echt niks over vinden, anders dan wat Mikekiwi zegt: 749,-. Is voorwaar geen slechte aanbieding lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

DriveSand schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:07:
[...]

En is dat dan voor één filiaal of geldt dat voor het hele land? Ik kan er namelijk op de mycom-site echt niks over vinden, anders dan wat Mikekiwi zegt: 749,-. Is voorwaar geen slechte aanbieding lijkt me.
Raar dat er niks op de site staat, maar ik heb het uit een reclame folder. Het geldt alleen op 24, 25 en 26 augustus en op=op..

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03-2024
robbydw schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:23:
Heb weer eens een vraagje over mijn 32" TV... nu icm de door Talpa uitgezonden voetbalwedstrijden.
Weet iemand of Talpa sinds dit voetbal seizoen ineens in breedbeeld uitzendt (voetbal programma's dan)

Wanneer ik mijn TV op dat moment in de 16:9 modus heb staan heb ik onder en boven een irritante zwarte balk. (is niet bij allle Talpa programma's)

Ik kan het beeld enkel beeldvullend krijgen door hem in de zoom modus te zetten. Dit ziet er naar mijn idee echter niet uit.

Meer mensen dit opgevallen of zich eraan geërgerd? Mocht iemand hiervoor een oplossing hebben, ik hoor het graag.
klopt ze zenden nu in 16:9 uit. volledig beeldvullend en zoom zonder vervorming zou dus bij jou goed beeld moeten geven. Maar misschien ben je inmiddels gewend aan die kleine dikke voetballers :)

• robbydw

robbydw

live your life

pianoman schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:11:
[...]

klopt ze zenden nu in 16:9 uit. volledig beeldvullend en zoom zonder vervorming zou dus bij jou goed beeld moeten geven. Maar misschien ben je inmiddels gewend aan die kleine dikke voetballers :)
Denk inderdaad dat ik er aan moet wennen dan... Dan zet ik hem toch maar op zoom. Niet voor niks breedbeeld ;)

Wel irri trouwens dat als TV op zoom staat, ook teletekst in zoom wordt weegegeven en er dus een deel wegvalt!

Geen commentaar

• bureno
  • Laatst online: 28-05 13:59
Driek schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:35:
[...]

Toevallig iemand bij Mycom geweest voor deze aanbieding?
Ervaringen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147659

Ik ben zaterdagochtend naar Mycom in Leiden geweest, daar stonden nog twee 32" van Mirai voor inderdaad. Ik heb de 37" van Mirai voor 899 gekocht en na een dag ben ik zeer tevreden met de tv voor die prijs, ik gebruik hem als tv.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 147659 op 28-08-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

ik heb sinds kort een probleem met de 26inch mycom lcd tv:

het lijkt op inbranden (alleen zover ik weet kan dat niet bij lcd) en verdwijnt na een poos weer.
als ik dus met xbox360 (aangesloten via component) saints row een uurtje speel (of 2) en ik switch naar dvi (om ff mijn mail te checken ofzo) dan zie ik nog steeds mijn healtmeter enzo bovenin mijn scherm. niet in full color maar gewoon een soort watermerk.

na een poosje is het weer weg, zelfs als ik scherm uitzet, en weer aanzet, dan is het er nog, maar na een uurtje is het weer weg.

ik weet niet wat ik moet doen, aangezien ik het niet echt goed kan aantonen bij mycom, ik zal nog ff proberen er een foto van te maken zodra ik het weer zie.

iemand suggesties? ik heb het scherm overigens gekocht in maart 2005, dus dan is de enige garantie nog de fabrieksgarantie right?

graag advies

p.s. hetzelfde geldt voor moto gp 2006, dan zie ik de rondetijden nog steeds :P
verder wel tevreden over scherm, dat wel

edit:
contact gehad met mycom, inderdaad nog een jaar garantie, moest ik contact opnemen met nesh IT, die verlenen service op dit scherm (http://www.nesh-it.com)
moest ik webformulier invullen, en nu ff wachten tot ik wat hoor. ben benieuwd!

[ Voor 17% gewijzigd door njh op 05-09-2006 15:50 . Reden: contact gehad ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Schop

http://www.mirai.eu/Nederland/Producten&cat_id=43

Nieuw model de opvolger van het bekende model:
DTL-332M200

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 27-02-2007 18:42 ]

• robbydw

robbydw

live your life

Even weer eens wat leven in de topic brengen.
Is er hier iemand die ervaring heeft met een universele afstandsbediening icm de Mycom LCD TV?
Bijvoorbeeld de http://www.consumer.phili...Id=SRU9600_10_NL_CONSUMER

Ben het namelijk zat om met 4 AB's op de bank te zitten en wil dus een alles in één oplossing. :)

[ Voor 14% gewijzigd door robbydw op 16-08-2007 10:28 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

schopje, niemand?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
ik heb een logitech Harmony 555, deze gebruikte ik voor mijn Mycom, mediacenter, versterker en LED verlichting...
werkt prima
nu gebruik ik de logitech voor mijn Tatung42" en de mycom 32" hangt in de slaapkamer, maar op dit moment een xbox360 AB op staat.
dus ik denk dat alle AB's wel werken met deze tv...
maar bij de logitech ging het installeren echt heel makkelijk, super zo een ding!

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Volgens mij is de AB LG compatbile en zal dus (vrijwel) elke universele AB werken.

De AB van m'n Yahama receiver werkte direct met de MyCom (26") tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139413

hallo,

ik heb momenteel een probleem met mijn 26" mycom lcd tv. zo eens in de 3 á 4 weken heb ik last dat bij mij het scherm gedeeltelijk weg valt, op gewoon tv, av1, av2 enz. het scherm wordt voor 1/3 uhhh ja blijft het stil staan en komen er allemaal strepen, maakt niet uit wat ik dan doen alleen als ik ff de stroom er af gooi is het weer over maar kan het ook zo zijn dat het met 10 á 15 minute weer terug komt.

iemand een oplossing wat dit kan zijn..........????

Afbeeldingslocatie: http://fotosop.nl/output/1200855981.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 139413 op 20-01-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:'( :'(

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 139413 op 20-01-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Paneelaansturing defect. Hebben wij ook een keer gehad met een Samsung tft. Als je nog garantie hebt, toch even langsgaan en het ding op laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fairy schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:57:
Paneelaansturing defect. Hebben wij ook een keer gehad met een Samsung tft. Als je nog garantie hebt, toch even langsgaan en het ding op laten sturen.
bedankt voor je reatie.
klopt het dan dat hij de ene keer wel goed werkt en de volgende keer niet meer goed werkt?
kapot is toch kapot denk ik nu hard op...........???
heb je een richt prijs wat dit geintje gaat kosten? val namelijk buiten de garantie (aankoop data: mei 2005).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Anoniem: 139413 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:49:
[...]

bedankt voor je reatie.
klopt het dan dat hij de ene keer wel goed werkt en de volgende keer niet meer goed werkt?
kapot is toch kapot denk ik nu hard op...........???
heb je een richt prijs wat dit geintje gaat kosten? val namelijk buiten de garantie (aankoop data: mei 2005).
Er bestaat zoiets als een redelijk te verwachten levensduur, en die is een stuk langer dan een jaar.

Reparatiekosten zullen dus voor een groot percentage voor mycom zijn, alleen probleem is, je recht halen is hierbij nogal lastig omdat je nogal wat uit de kast moet halen als ze gewoon 'nee' zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reactie van mycom........... alles voor eigen rekening..........hmmmmm :( :'( :N

Geachte Hr./Mevr,
Dank u voor uw e-mail.
Het is erg vervelend dat uw tv een defect heeft, echter is de garantie vastgesteld op 2 jaar. Het is inderdaad zo dat de levensduur die je van dit product mag verwachten lang is dan 2 of 2,5 jaar. Dit betekent dat er binnen de economische levensduur de mogelijkheid moet worden geboden om het defecte product te laten herstellen of vervangen, echter worden buiten de garantie wel kosten hier voor berekend. Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen.

Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben,
Service Centre

ik houd jullie op de hoogte..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou het is dan zo ver, nadat ik de lcd heb laten nakijken zijn ze er achter gekomen dat het paneelaansturing defect is. kosten plaatje 1200 euro. de lcd gaat dus weg 900 euro naar zijn grootje.

ik zeg maar zo: MYCOM SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste