[LCD] Mycom 26" en 32" TV

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 23.595 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:30

mr_petit

opperprutser

ustinov schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:28:
[...]

Bij mijn NVIDIA kaart was het over toen ik in Nview de optie 'treat digital display as HDTV' aanvinkte. Nu werken dezelfde resoluties en refresh rates ineens wel.

Je kunt eventueel Powerstrip en Moninfo proberen, maar dat heeft bij mij niet veel geholpen.
wat voor kaart en driverversie heb je?
ik moest bij mijn lcd tv gewoon een custom resolutie aanmaken binnen nview'.
binnen mijn nview versie zit niet de optie 'treat digital display as HDTV'.
Waarschijnlijk snapt nview daarom ook niet de juiste video overlay settings (video overlay wordt in 4:3 formaat verstuurd). Dit heb ik opgelost door de tv als kloon te gebruiken; en voor een filmpje maak ik de tv ff primary (en beide schermen switchen dan naar 16:9

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mycom is voor mij echt helemaal afgeschreven!
Ik kocht een mooie 26 inch Mycom lcd tv. Ik zag weliswaar dat de doos opnieuw dichtgetaped was maarja ze zullen je toch niet oplichten denk je dan?
Nadat ik had ontdekt dat er 5 dikke pixels kapot waren, precies op de plek waar de zwarte balken komen ben ik hem om gaan ruilen.
Meteen maar ff 100 euro teruggevraagd want de tv was ondertussen 100 euro goedkoper.
Ik kreeg een nieuwe mee, ik weer helemaal naar huis rijden (45 minuten).
Ik maa de doos open sluit hem aan en ja hoor maarliefst 20 kapotte subpixels en een irritante witte streep.
Ikke even goed naar de doos gekeken, ja hoor hij was al een keer open geweest (2x getaped).
Ikke 8 juni opgebeld of ze hem wilde ruilen ja dat zouden ze doen.Mycom had in de winkel gezegd dat ze 48 uurs service hanteren dus ik dacht dat is zo gepiept. Inmiddels 17 juni en 3 telefoontjes verder nog steeds niets gekregen!!!! Maandag maar weer opnieuw bellen. Als het nog langer gaat duren breng ik de zooi terug en wil ik graag me geld terug. Wat ik uberhaupt al vreemd vind is dat Mycom een ander bedrijf de omruilingen laat verzorgen??
Vervolg, vandaag opnieuw gebeld naar het servicebedrijf NeSh. Er zou uitgezocht worden waar de vertraging aan lag. De man zou terugbellen. Heel de dag gewacht en uiteraard niemand die terugbelt. Uiteindelijk maar gecanceld en weer helemaal naar Breda gereden (45 minuten heen en 45 minuten terug). Daar vroeg ik of ze hem wilde testen. Wat zei de aardige man dat kost dan 16,50 Euro. Nadat ik even doorgezeurd heb en heb verteld dat ik niet van plan was op en neer te blijven rijden deden ze het gratis. Nu heb ik er een met 3 kapotte subpixeltjes maar daar heb ik geen last van.
Overigens er word veel verteld over de geopende dozen, dit hebben ze bij alle dozen gedaan in Mycom Breda omdat sommige dozen de gebruiksaanwijzing miste.
Meteen maar even VGA kabel gekocht aangezien mijn laptop geen DVI heeft. Maar helemaal vergeten dat het geluid natuurlijk ook via de tv moet. Wat voor soort kabeltje heb ik daar voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:52:
[...]

Vervolg, vandaag opnieuw gebeld naar het servicebedrijf NeSh. Er zou uitgezocht worden waar de vertraging aan lag. De man zou terugbellen. Heel de dag gewacht en uiteraard niemand die terugbelt. Uiteindelijk maar gecanceld en weer helemaal naar Breda gereden (45 minuten heen en 45 minuten terug). Daar vroeg ik of ze hem wilde testen. Wat zei de aardige man dat kost dan 16,50 Euro. Nadat ik even doorgezeurd heb en heb verteld dat ik niet van plan was op en neer te blijven rijden deden ze het gratis. Nu heb ik er een met 3 kapotte subpixeltjes maar daar heb ik geen last van.
Overigens er word veel verteld over de geopende dozen, dit hebben ze bij alle dozen gedaan in Mycom Breda omdat sommige dozen de gebruiksaanwijzing miste.
Meteen maar even VGA kabel gekocht aangezien mijn laptop geen DVI heeft. Maar helemaal vergeten dat het geluid natuurlijk ook via de tv moet. Wat voor soort kabeltje heb ik daar voor nodig?
Dus als je nog moet dokken testen ze het gratis, als je betaald hebt vragen ze E16.50 :X
Het geluid is een tulp aan de ene kant, mini jack aan de andere kant, normaal gesproken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:41
mr_petit schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:44:
[...]

wat voor kaart en driverversie heb je?
ik moest bij mijn lcd tv gewoon een custom resolutie aanmaken binnen nview'.
binnen mijn nview versie zit niet de optie 'treat digital display as HDTV'.
Waarschijnlijk snapt nview daarom ook niet de juiste video overlay settings (video overlay wordt in 4:3 formaat verstuurd). Dit heb ik opgelost door de tv als kloon te gebruiken; en voor een filmpje maak ik de tv ff primary (en beide schermen switchen dan naar 16:9
Ik heb een NVIDIA Ti 4200 8xAGP. is een Winfast 280a THD of zoiets, 128 MB.
Driver is Forceware 71.84. Ik heb Nview op Dualview staan en full screen video uit.
Bij Clone kun je volgens mij geen onafhankelijke resoluties kiezen en bij full screen video overlay gebruikt ie ook niet de maximale resolutie, dacht ik.

Optie zit bij mij onder display properties-> advanced->Geforce4 Ti 4200 tab-> nview display settings- re. muis op display 2. Als ik hem nu op 1280x768(32 bit) 60 Hz zet doet ie het perfect.

Ik moet het Windvd of Bsplayer window naar het 2e beeldscherm slepen (TV) en dan maximize kiezen.

[ Voor 8% gewijzigd door ustinov op 21-06-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Laatst online: 22:30

mr_petit

opperprutser

ustinov schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:17:
[...]

Ik moet het Windvd of Bsplayer window naar het 2e beeldscherm slepen (TV) en dan maximize kiezen.
die methode werkt bij mij ook feilloos (zonder iets over hdtv te hebben moeten aangeven); ik wil echter geen dual view hebben (dan verdwijnt je muispointer wel eens ;) , en ik kan m'n tv niet vanaf m'n bureau zien :)

ik hou het dus bij clone view, en verander voor het film kijken mijn tv in primary display.
nog een raar fenomeen: bij de drivers die jij gebruikt kan je de primary / secondary clonemodus niet veranderen als er al een film speelt (bij mij althans). De oudere versie die ik gebruik (66 nogwat) kan dat op een of andere manier wel 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door mr_petit op 21-06-2005 00:32 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

_Brake_ schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:51:
[...]

Ja en het is nu weer actie hoor. Dit keer t/m 3 juli. Die TV gaat echt niet weer duurder worden :)

Trouwens, hij staat nu inderdaad ook in de nieuwe actieperiode (de 32"), maar wel met een prijs van 1999 voor 999, terwijl hij vorige week nog 1099 was :D :+

Edit:

200 euro zomervoordeel staat er ook nog bij 8)7

Trouwens, 1 pixel defect ziet MyCom sowieso als defect product. Dus kom je daar binnen 8 dagen achter, kun je hem terugsturen (wordt gecrediteerd) en krijg je een nieuwe. Zo kun je nog wel ff doorgaan dus :D En de garantie is 2 jaar on-site, in handen van een extern bedrijf. Als je belt dat ie stuk is, nemen ze sowieso een vervangende mee die van hun blijft tot het defect in jouw toestel geconstateerd is. Al met al goeie service dus!
Kleine correctie. Voor zover ik heb begrepen is alleen eerste jaar onsite...(maar zou kunnen dat ze mij verkeerd hebben geïnformeerd)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

greenlizzard schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:15:
[...]
Wat ik me nogsteeds afvraag is of de 32" wel geschikt is voor een kijkafstand van +/- 1,5 meter. Ik neigde ondertussen wat meer naar de 26" , maarja nu het verschil kleiner is geworden ( €200,- ) twijfel ik toch weer sterk.
Ik zit zelf ongeveer 2,5 meter van de 32"af en dat is perfect. Echter, als ik er zelfs vlak voor ga zitten is het nog steeds aangenaam om naar te kijken. Voor mij is het antwoord dus JA! :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:52:
[...]

Vreemd hoor. Ik was er (Mycom Breda) zaterdag een week geleden om dus de 32"te halen en bij mij werd er absoluut niet moeilijk gedaan over een pixel test. Eventuele kosten zijn niet eens ter sprake gekomen.

Verder had ik een doos waarvan ik zeker weet dat ie nog NIET open was geweest. Bij deze bewering van Mycom heb ik dus een beetje mijn twijfels of ze moeten ene nieuwe lading binnen hebben gekregen na mijn exemplaar.

Heb ik nog steeds een vraag. Wat is nou beter qua beeldjkwaliteit voor mijn DVD speler....aansluiten via SCART of via S-video kabeltje? (bij laatste krijg ik overigens zwart/wit beeld)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgorde is: hdmi/dvi, component, scart rgb, s-video, composite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Maar hier hoor ik dat er wel en geen rgb op de scart zit :? wat is het nu?
Als het nee is dan is scart en composiet toch hetzelfde qua kwaliteit? <- dat hoorde ik ergens niet mijn bewering :P
robbydw schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:43:
[...]

Vreemd hoor. Ik was er (Mycom Breda) zaterdag een week geleden om dus de 32"te halen en bij mij werd er absoluut niet moeilijk gedaan over een pixel test. Eventuele kosten zijn niet eens ter sprake gekomen.

Verder had ik een doos waarvan ik zeker weet dat ie nog NIET open was geweest. Bij deze bewering van Mycom heb ik dus een beetje mijn twijfels of ze moeten ene nieuwe lading binnen hebben gekregen na mijn exemplaar.
)
Jij was nog een koper en moest je geld nog afgeven, de andere had al betaald dus dan is de service ineens foetsie :X

[ Voor 83% gewijzigd door BARACUS op 21-06-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:17
robbydw schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:32:
[...]

Kleine correctie. Voor zover ik heb begrepen is alleen eerste jaar onsite...(maar zou kunnen dat ze mij verkeerd hebben geïnformeerd)
Ik heb m'n info van een MyCom Direct medewerker en in de PDF die ik heb ontvangen stond het ook in. Zal die PDF zometeen wel ff online zetten.

Op de Decktron site (www.decktron.com) DL32-B00P, aangezien die als enige 126 teletekst pagina's aankan (de andere 2 200) en de MyCom LCD TV deze specificaties ook heeft.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

BARACUS schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:01:
Maar hier hoor ik dat er wel en geen rgb op de scart zit :? wat is het nu?
Als het nee is dan is scart en composiet toch hetzelfde qua kwaliteit? <- dat hoorde ik ergens niet mijn bewering :P

[...]

Jij was nog een koper en moest je geld nog afgeven, de andere had al betaald dus dan is de service ineens foetsie :X
Wat een crap zeg... Wel enigszins achterbaks

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0nz0r schreef op zondag 19 juni 2005 @ 20:08:
Nog een opmerking voor de die-hard tweaker die in het service menu wil komen, het is ook al een keer eerder vermeld maar hierbij dan nog een keer.

Als de tv uitstaat houdt de menuknop op de AB en de tv zelf ingedrukt en zet de tv aan. Na een paar seconden (waarbij je dus nog steeds de knoppen ingedrukt houdt) verschijnt het menu.
Ik heb al een paar interessant opties zien staan maar ben te schijterig om er aan te gaan kloten. O.a. HDCP zien staan wat bij deze tv op 0 staat.

Misschien is het een universele firmware waarbij de randelectronica kan verschillen. Ik denk niet dat die HDCP puur softwarematig geregeld is maar het zou leuk zijn als dat zo in te schakelen was.
@r0nz0r, Thnx voor de tip! :) Maarrrrr,

Ik denk dat ik een cursus "service menu's" voor dummies nodig heb. Ik krijg het namelijk niet aan de praat. Ik druk menu in op de TV en op de AB zet daarna de TV aan houdt alle toetsen ingedrukt, maar krijg geen restultaat. De TV schakelt gewoon in. Wat doe ik verkeerd? :?

O ja, (waarschijnlijk weet je het wel maar toch) HDCP staat voor "High-bandwidth Digital Content Protection", is dus een soort kopieer beveiliging en loopt over DVI. Dit protocol moet de TV ondersteunen als je bv een DVD speler (zoals de DENON 2910 & 3910) via DVI aan wil sluiten. Als je een PC/MAC via DVI aansluit heb je het (vooralsnog) niet nodig. Meer info op:http://www.digital-cp.com/home

PS1. Is de tip al een keer eerder gepost? Ik kan het nergens vinden. :?
PS2. Ben je al iets wijzer over de ISF calibratie?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 11-09 13:34
Ik ben vandaag naar de Mycom geweest en heb een 32" gescoord.

Het gewicht viel me best wel mee, of tegen.. Dat weet ik niet precies 7(8)7 Hij was iig even zwaar als mijn oude 75 cm CRT breedbeeld.
Toen ik vroeg of ik hem in de winkel mocht testen op dode pixels moest ik €16,50 betalen dus dat heb ik thuis gedaan. Gelukkig, want hij is tip top in orde :)

Zenders inprogrammeren kan automatisch, maar ik doe het liever manueel aangezien ik niet van de standaard volgorde houd. Dit is een beetje langzaam en het valt me tegen dat je maar 5 tekens kan gebruiken voor de zendernaam :/

Het beeld is aardig. Ik heb beneden een signaal versterker zitten waarmee ik op mijn CRT altijd scherp beeld had. Op deze LCD valt het me echter wel wat tegen. Zou digitale televisie de uitkomst zijn of moet ik eerst iets anders doen? (Signaal extra versterken kan niet, dan gaan de andere televisies storing vertonen).
Vooral als je bijvoorbeeld tennis kijkt blijft er niet veel van de bal over, maar wordt het een lang ei. Nu is dit vrij "normaal" bij dit soort toestellen, maar ook op andere zenders is het toch een beetje wazig en lopen kleuren hier en daar beetje uit.

Het geluid komt me een beetje blikkerig over. Moet er nog even mee spelen, maar volgens mij is de bass niet erg krachtig.

Hij oogt wel erg strak, leuk design (met mycom logo beetje scheef erop :+ ).
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:29:
[...]

@r0nz0r, Thnx voor de tip! :) Maarrrrr,

Ik denk dat ik een cursus "service menu's" voor dummies nodig heb. Ik krijg het namelijk niet aan de praat. Ik druk menu in op de TV en op de AB zet daarna de TV aan houdt alle toetsen ingedrukt, maar krijg geen restultaat. De TV schakelt gewoon in. Wat doe ik verkeerd? :?
^^ met hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

internetinfo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:21:

Het gewicht viel me best wel mee, of tegen.. Dat weet ik niet precies 7(8)7 Hij was iig even zwaar als mijn oude 75 cm CRT breedbeeld.
Toen ik vroeg of ik hem in de winkel mocht testen op dode pixels moest ik €16,50 betalen dus dat heb ik thuis gedaan. Gelukkig, want hij is tip top in orde :)
Hmm zelfs voordat de pingels rollen moet dus al betaald worden voor de pixel test... RAAR!
Het beeld is aardig. Ik heb beneden een signaal versterker zitten waarmee ik op mijn CRT altijd scherp beeld had. Op deze LCD valt het me echter wel wat tegen. Zou digitale televisie de uitkomst zijn of moet ik eerst iets anders doen? (Signaal extra versterken kan niet, dan gaan de andere televisies storing vertonen).
Vooral als je bijvoorbeeld tennis kijkt blijft er niet veel van de bal over, maar wordt het een lang ei. Nu is dit vrij "normaal" bij dit soort toestellen, maar ook op andere zenders is het toch een beetje wazig en lopen kleuren hier en daar beetje uit.
Haal de versterker er eens tussenuit. Wat ik gehoord heb wordt beeldkwaliteit beter ZONDER versterker

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Hmm zelfs voordat de pingels rollen moet dus al betaald worden voor de pixel test... RAAR!
idd erg idioot, zei ik hem ook al. Volgens hem bleven ze aan de gang als iedereen dat wilde. Toen ik zei dat ze daar dan maar standaard een snoertje voor moesten leggen kapte hij het gesprek af :?
Haal de versterker er eens tussenuit. Wat ik gehoord heb wordt beeldkwaliteit beter ZONDER versterker
Denk niet dat dat gaat werken, het kabel signaal komt hier al vrij zwak binnen op het AOP. De versterker heb ik niet voor niets gekocht, het beeld was boven (>30 m al) niet echt goed meer. Ook moet je er rekening mee houden dat er nog 5 andere televisies op aangesloten zitten.
Volgens een medewerker van Sterk Deventer (B&O dealert) is digitaal niet echt nodig als je al een versterker hebt, kan iemand dat bevestigen?

Update: DVD signaal is wel zalig dus ligt aan m'n kabel en niet aan het scherm. Heerlijk scherm, alleen geluid is ronduit pet imo.

[ Voor 24% gewijzigd door internetinfo op 21-06-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
internetinfo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:21:

Zenders inprogrammeren kan automatisch, maar ik doe het liever manueel aangezien ik niet van de standaard volgorde houd. Dit is een beetje langzaam en het valt me tegen dat je maar 5 tekens kan gebruiken voor de zendernaam :/

Het geluid komt me een beetje blikkerig over. Moet er nog even mee spelen, maar volgens mij is de bass niet erg krachtig.

:)
Ze zijn nog steeds zwaar maar een groot voordeel is dat je het fatsoenlijk kan oppakken, niet zo met je armen rondom een enorm blok ;) Maar ehh zo'n 70cm crt weegt ca. 50 kilo geloof ik, deze lcd's zijn echt niet zo zwaar :)

Dat met slecht beeld moet echt aan je kabel liggen, ik zie geen enkele reden tot digitale tv.

Zet het geluid eens op movie of music, dan heb je gelijk meer "bass" niet minder geluid dan een crt.

Edit: potverdikkie, je moet dus zelf de porto dokken, ik kan op de Tpg site niet eens een tarief voor boven de 10 kilo aangetekend/verzekerd vinden 8)7 Ik ga even zeiken dat zij mij een verkeerde opsturen blag :( Iemand enig idee of Eindhoven airport in de buurt van de mycom zit, kan ik misschien morgen even een lift krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door BARACUS op 21-06-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
BARACUS schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:15:
[...]

Ze zijn nog steeds zwaar maar een groot voordeel is dat je het fatsoenlijk kan oppakken, niet zo met je armen rondom een enorm blok ;) Maar ehh zo'n 70cm crt weegt ca. 50 kilo geloof ik, deze lcd's zijn echt niet zo zwaar :)
Ik weet niet of jij dat bent in je icon :P , maar die van mij is geen 50 kg, zo'n ding versleep ik anders niet zo makkelijk van boven naar beneden via 3 trappen ;)
Dat met slecht beeld moet echt aan je kabel liggen, ik zie geen enkele reden tot digitale tv.
Dan ga ik de connectoren aan beide kanten even nakijken. Tot dusver vind ik het kabelsignaal dermate slecht, ik zou bij wijze van spreken mijn CRT weer terug zetten :P
Zet het geluid eens op movie of music, dan heb je gelijk meer "bass" niet minder geluid dan een crt.
Had ik al, doet me niks. En dat het niet onder doet is een grapje zeker? Mijn 'oude' philips had echt beter geluid dan deze. Zo nog even snel scart blokje scoren, sluit ik hem wel aan op speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
internetinfo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:33:
[...]

Ik weet niet of jij dat bent in je icon :P , maar die van mij is geen 50 kg, zo'n ding versleep ik anders niet zo makkelijk van boven naar beneden via 3 trappen ;)
Ik kijk nu even op de sony site 28 inch crt 45 kg netto. Misschien ben je wel sterker dan je denkt :)
[...]

Dan ga ik de connectoren aan beide kanten even nakijken. Tot dusver vind ik het kabelsignaal dermate slecht, ik zou bij wijze van spreken mijn CRT weer terug zetten :P
De magische toverspreuk is Hirschmann :Y)
[...]

Had ik al, doet me niks. En dat het niet onder doet is een grapje zeker? Mijn 'oude' philips had echt beter geluid dan deze. Zo nog even snel scart blokje scoren, sluit ik hem wel aan op speakers.
Ik ben niet zo onder de indruk van het geluid van alle tv's, misschien dat je een uitzondering hebt. Ik merk weinig verschil echt echt heel serieus ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BARACUS op 21-06-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:33

-d-

-d- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:55:
@ustinov : bedankt, maar wil niet helpen :(

Kan iemand met een ATI kaart en een MyCom LCD tv zeggen wat je precies hebt gedaan om die TV aan de praat te krijgen... straks zie ik iets heel simpels over 't hoofd...
Iemand ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

[...]
Iemand enig idee of Eindhoven airport in de buurt van de mycom zit, kan ik misschien morgen even een lift krijgen.
Ligt niet in de buurt, maar je kan met lijn 401 naar het station gaan, en dan neem je daar lijn 1 of een andere bus die op de montgomery laan stopt. Eerste halte er uit.
Je kan btw ook lopen vanaf het station (5 minuten), als je wilt leg ik je uit hoe, dan hoor ik het wel :P

[ Voor 12% gewijzigd door Elektronicanet op 21-06-2005 18:43 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Gatverdamme. Sluit ik mijn Ps2 aan met grijze RGB kabel op AV1, even checken hoe dat eruit ziet.. RE Code X erin, wtf zaagtandjes en ghosting bij lopen. Dus even NFSU Underground erin, dikke blur van o.a. licht. Als je gewoon 5 km/h rijdt en een beetje het stuur beweegt wordt een lantaarn al snel 5m breed oid. Op mijn Ps2 staat RGB gewoon goed ingesteld.
Ik had er eerst een zwarte tussen zitten met "Audio L", "Audio R" en "Video" die je via een los scart blokje erin zet. De stekker die je in de Ps2 doet had de mode 'game' en 'dvd'. Met game had je dan gewoon super kwaliteit en als je een dvd wilde kijken zet je hem op 'dvd', anders had je groen beeld. Doe ik hier iets verkeerd? Of moet ik die Y, Pb, Pr kabel gewoon direct aansluiten zonder scart blok?

Negatieve ervaringen zijn de positieve aan het verslaan atm:

+ design
+ dvd kwaliteit
+ prijs

- zender kwaliteit (ok kan ook kabel zijn)
- bagger Ps2 kwaliteit
- geluid! colablikjes met touwtje ertussen klinken beter
- geen standaard audio-out, moet je scartblok voor kopen

Iemand nog tips hoe ik toch nog een tevreden gebruiker kan worden?

Oh ja, de service menu truuk werkt hier ook nog steeds niet, is dat veranderd of doe ik daar ook al iets verkeerd :P

[ Voor 9% gewijzigd door internetinfo op 21-06-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
internetinfo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:43:

Negatieve ervaringen zijn de positieve aan het verslaan atm:

- zender kwaliteit (ok kan ook kabel zijn)
Is je kabel, rustig aan even uitblazen :P je klaagt zeker ook wanneer de afstandbediening het niet goed doet. Kut afstandbediening werkt slecht ok de batterijen zijn leeg maar toch ;)
- bagger Ps2 kwaliteit
Tja daar weet ik niks van, heb zelfs nog nooit op een ps1 gespeeld moet je nagaan :+
- geluid! colablikjes met touwtje ertussen klinken beter
Dat heeft een duurdere merk lcd ook, je krijgt nu eenmaal geen topspeakers in zo'n dunne kast. Je kunt dus wel ontevreden zijn maar dat zal bij een andere niet anders zijn.
- geen standaard audio-out, moet je scartblok voor kopen
Heb je bij duurdere merken ook vaak er niet opzitten. Serieus wat maakt een scartblokje nu uit :?

Ik vind de nadelen dus echt flinterdun. Als je het toch allemaal iets te bagger vindt dan moet je de komende paar jaar gewoon crt blijven kijken of bereidt zijn om FLINK je beurs te openen.
Elektronicanet schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:42:
[...]

Ligt niet in de buurt, maar je kan met lijn 401 naar het station gaan, en dan neem je daar lijn 1 of een andere bus die op de montgomery laan stopt. Eerste halte er uit.
Je kan btw ook lopen vanaf het station (5 minuten), als je wilt leg ik je uit hoe, dan hoor ik het wel :P
Ahm de bus en trein met een joekel van een doos :+ ik zal routeplanner er eens op los laten en de chauffeur even aardig aankijken. Als ik het handeltje opstuur weet ik ook bijna zeker dat ze een brakkere opsturen :/

[ Voor 31% gewijzigd door BARACUS op 21-06-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik heb de PDF mbt garantie ff online gezet:

www.arti-fex.nl/MyComLCDgarantie.pdf

Edit:
PDF verwijderd

[ Voor 29% gewijzigd door _Brake_ op 22-06-2005 12:04 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Je kunt dus ouwe meuk van een ander krijgen.
Ik raad dan ook iedereen aan een ENORME vette diepe kras aan de achterkant te zetten. Dan krijg je je oude gewoon weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Iemand nog tips hoe ik toch nog een tevreden gebruiker kan worden?
Ja, een betere en duurdere LCD TV kopen. Ik bedoel, met prijzen van rond de 2000 euro voor een goeie LCD TV kun je niet verwachten voor 999 euro een top toestel te kopen dat alles perfect heeft.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

BARACUS schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:07:
Is je kabel, rustig aan even uitblazen :P je klaagt zeker ook wanneer de afstandbediening het niet goed doet. Kut afstandbediening werkt slecht ok de batterijen zijn leeg maar toch ;)
Da's wel erg voorbarig. Ik heb prima kwaliteit met gewone analoge kabel TV. Het is een fabeltje dat je met een plasma/LCD TV alleen maar goed beeld krijgt met digitale verbindinden en/of kabelversterkers.
Tja daar weet ik niks van, heb zelfs nog nooit op een ps1 gespeeld moet je nagaan :+
Een goeie LCD TV heeft een response van 12ms of minder. Van rare effecten met sport of actiescenes in films heb je dan geen last.
Dat heeft een duurdere merk lcd ook, je krijgt nu eenmaal geen topspeakers in zo'n dunne kast. Je kunt dus wel ontevreden zijn maar dat zal bij een andere niet anders zijn.
Ook dat is niet waar. Ik heb in m'n LCD TV beter geluid dan ik in menig CRT TV heb gehoord. Maar goed, wie draait er nu nog zonder verbinding naar z'n audio set.
Heb je bij duurdere merken ook vaak er niet opzitten. Serieus wat maakt een scartblokje nu uit :?
Wederom onzin. Praktisch elke redelijk LCD TV heeft een normale audio-uitgang.
Ik vind de nadelen dus echt flinterdun. Als je het toch allemaal iets te bagger vindt dan moet je de komende paar jaar gewoon crt blijven kijken of bereidt zijn om FLINK je beurs te openen.
Serieus, ik vind het mooi dat je zo tevreden bent met deze TV. Jij mekkert tenminste niet omdat je irreeele verwachtingen hebt van een dergelijk geprijsd toestel ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
BARACUS schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:45:
[...]

Je kunt dus ouwe meuk van een ander krijgen.
Ik raad dan ook iedereen aan een ENORME vette diepe kras aan de achterkant te zetten. Dan krijg je je oude gewoon weer terug ;)
Waarom krijg je dan niet gewoon een nieuwe terug...

Raar inderdaad, deze PDF in combo met het verhaal van de MyCom medewerker. Waar zijn de MyCom medewerkers hier trouwens? Kunnen die geen helderheid verschaffen?

Ipv een dikke kras kun je natuurlijk ook het MyCom logo eraf halen en achterop een sticker plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Oh ja, de service menu truuk werkt hier ook nog steeds niet, is dat veranderd of doe ik daar ook al iets verkeerd :P
1. zorg dat de TV aan staat
2. druk op de menu knop op de TV en houdt deze ingedrukt (menu verschijnt)
3. druk op menu knop op AB en houdt deze ingedrukt (menu verdwijnt weer)
na 10-20s verschijnt het service-menu. Je kunt beide knoppen nu loslaten.

Meer info kun je hier vinden. De AWA is dezelfde TV als de MyCom en de Decktron.

Pas op, je kunt de boel dus goed verkloten!

Wel een leuke tip die ik uit dit forum haalde: met een multi-AB kun je gewoon LG codes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0nz0r
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

r0nz0r

I ate it!

Inderdaad, ik had het een beetje fcked uitgelegd. De TV kan gewoon aanstaan (wist ik eerst ook niet) en je moet dan die knoppen gewoon samen indrukken (een behoorlijke tijd). Dan komt alles goed alleen let zoals hierboven gezegd wordt goed op!

@ustinov, daar zeggen ze geloof ik ook ergens dat ze de LG-codes voor de discrete inputs nog niet aan de gang hebben gekregen. Is er hier iemand met een universele AB die dat misschien kan bevestigen? Het zou natuurlijk super zijn als je gewoon direct tussen de inputs kunt schakelen.

Hymns of indigestible suppuration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Exirion schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:13:
[...]

Da's wel erg voorbarig. Ik heb prima kwaliteit met gewone analoge kabel TV. Het is een fabeltje dat je met een plasma/LCD TV alleen maar goed beeld krijgt met digitale verbindinden en/of kabelversterkers.
Je leest het fout, ik bedoel niet kabel als in Casema ofzo maar zijn gamma coax draadje in huis :P De rest heeft immers prima beeld in huis via de analoge kabel, ik beter dan een duurdere 100hz crt ding van Sony.
[...]

Ook dat is niet waar. Ik heb in m'n LCD TV beter geluid dan ik in menig CRT TV heb gehoord. Maar goed, wie draait er nu nog zonder verbinding naar z'n audio set.
Ik bedoel met duurdere gelijkwaardige apparaten van LG 26 inch voor 900/1000 euro, die klinken net zo shit (ik vind het prima) als deze. Verder zeg ik niet dat lcd altijd slechter of beter is als crt geluid, het is gewoon ALLEBEI onder de maat. Het is ook zo'n onbenullig iets, als je zo erg hecht aan goed geluid ga je sowieso niet met je tv klooien maar direct een lijn naar de stereo trekken :Y)
[...]

Wederom onzin. Praktisch elke redelijk LCD TV heeft een normale audio-uitgang.
Wederom de 900 euro varianten, ik heb er een stel bekeken in de winkels en niks.
[...]

Serieus, ik vind het mooi dat je zo tevreden bent met deze TV. Jij mekkert tenminste niet omdat je irreeele verwachtingen hebt van een dergelijk geprijsd toestel ;)
Tja er is altijd baas boven baas, als schooier heb je niet veel te kiezen natuurlijk :P dit apparaat doet gewoon prima zijn werk. Je kunt ook een lcd van 2000 euro kopen en nog mekkeren omdat die van 3000 dit of dat heeft :+

Maar ehh welke lcd heb jij dan???
ustinov schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:54:
[...]

Meer info kun je hier vinden. De AWA is dezelfde TV als de MyCom en de Decktron.

Wel een leuke tip die ik uit dit forum haalde: met een multi-AB kun je gewoon LG codes gebruiken.
Is dit gewoon grappig om wat overmatig knoppengedruk te verwijderen uit het menu of kun je echte leuke opties tevoorschijn toveren?

[ Voor 19% gewijzigd door BARACUS op 21-06-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

BARACUS schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:06:
Maar ehh welke lcd heb jij dan???
Lijkt me niet zo relevant voor deze topic :) Laten we het erop houden dat ie aanzienlijk beter maar ook aanzienlijk duurder is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Iemand enig idee of Eindhoven airport in de buurt van de mycom zit, kan ik misschien morgen even een lift krijgen.
Ik werk bij Eindhoven airport en moet in de buurt van Mycom zijn morgen omdat ik daar toch in de buurt woon, ik kan je wel een slinger geven naar Mycom maar ligt eraan hoelaat je daar moet zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door The_Light op 21-06-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
The_Light schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:37:
[...]

Ik werk bij Eindhoven airport en moet in de buurt van Mycom zijn morgen omdat ik daar toch in de buurt woon, ik kan je wel een slinger geven naar Mycom maar ligt eraan hoelaat je daar moet zijn.
Gaat al niet meer door, de touristen komen met de trein terug dus mijn lift is verdwenen :( toch nog bedankt. Ik heel naief "wat aardig van hem" en The light komt dan met een busje met achterin een paar maten mijn lcd ophalen :+
Exirion schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:26:
[...]

Lijkt me niet zo relevant voor deze topic :) Laten we het erop houden dat ie aanzienlijk beter maar ook aanzienlijk duurder is ;)
Ik kijk net even tussen je gordijnen door, Philips dus, de boel hier een beetje komen opnaaien :P Maar eh je weet pas wat het beste is als je ze naast elkaar zet, zou jij dat aandurven ;)

[ Voor 30% gewijzigd door BARACUS op 22-06-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

BARACUS schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:24:
Ik kijk net even tussen je gordijnen door, Philips dus, de boel hier een beetje komen opnaaien :P Maar eh je weet pas wat het beste is als je ze naast elkaar zet, zou jij dat aandurven ;)
Nee, ik naai niks op. Ik probeer de hooggespannen verwachtingen van een LCD TV in deze prijsklasse een beetje te relativeren :)

En ja, die vergelijking durf ik zeker aan. Het model in kwestie geldt samen met de Ambilight versie momenteel als beste LCD TV in z'n klasse. Op avforums.com is daar genoeg over te lezen. Maar nogmaals, het is appels met peren vergelijken qua prijsklasse. Voor die prijs krijg je wel een enorm goed contrast terug met kleuren die van je scherm springen, Pixel Plus dat de resolutie en scherpte van het beeld, ook met antenne signaal, enorm verbetert. Ook goeie natural motion, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
<geen andere posts>
Je mag best de edit knop gebruiken hoor :)

Ik verplaats het scherm morgen even naar de buren, die hebben wel digitaal. Even kijken hoe het er daar uit ziet.
Kan iemand me nog vertellen hoe dat zit met het wel of niet ondersteunen van scart RGB? Ik bel de mycom hier morgen sowieso wel even over, toch vreemd hoor, lijkt net of ik gewoon met een normale compositie kabel zit te spelen (op oude tv werkt het wel gewoon).
ustinov schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:54:
[...]

Thanks, is gelukt. Alleen minder mooi/handig dan ik hoopte, iig ik ben geen techneut die weet wat het veranderen van nummertje x doet, dus ik blijf er verder weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Exirion schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:50:
[...]

Nee, ik naai niks op. Ik probeer de hooggespannen verwachtingen van een LCD TV in deze prijsklasse een beetje te relativeren :)

En ja, die vergelijking durf ik zeker aan. Het model in kwestie geldt samen met de Ambilight versie momenteel als beste LCD TV in z'n klasse. Op avforums.com is daar genoeg over te lezen. Maar nogmaals, het is appels met peren vergelijken qua prijsklasse. Voor die prijs krijg je wel een enorm goed contrast terug met kleuren die van je scherm springen, Pixel Plus dat de resolutie en scherpte van het beeld, ook met antenne signaal, enorm verbetert. Ook goeie natural motion, etc.
Ach ik denk dat de meeste mensen die een mycom lcd halen niet de grootste fanatiekelingen zijn op video gebied ;) het geeft gewoon mooi beeld en dat ding van jou laat je tong op de grond vallen. Het is maar net waar je passie ligt of eigenlijk een combinatie van passie en portomonnee ;)
Ik kijk liever niet naar dat ding van jou want zodra je iets beters gewend bent :X 700 euro was al meer dan genoeg voor mijn dagelijkse 2uurtjes tv kijken/horen. Wat we allemaal gemeen hebben is dat we de beste in de prijsklasse willen bemachtigen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

BARACUS schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:26:
Wat we allemaal gemeen hebben is dat we de beste in de prijsklasse willen bemachtigen :Y)
Daarover zijn we het eens :)

Waar ik me vooral soms aan erger is dat er ergens een enorme prijsdoorbraak komt (en daar is hier wel sprake van!) en dat er dan mensen komen die zoiets kopen en dan onmogelijke eisen stellen aan zo'n ding. Ze willen geen cent meer uitgeven, maar ondertussen willen ze wel alles hebben dat alleen wordt geboden door iets wat 2 keer zo duur is.

Enfin, genoeg hierover denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Exirion schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:48:
[...]

Waar ik me vooral soms aan erger is dat er ergens een enorme prijsdoorbraak komt (en daar is hier wel sprake van!) en dat er dan mensen komen die zoiets kopen en dan onmogelijke eisen stellen aan zo'n ding. Ze willen geen cent meer uitgeven, maar ondertussen willen ze wel alles hebben dat alleen wordt geboden door iets wat 2 keer zo duur is.

Nog 1 ding waar ik een hekel aan heb :P
Mensen die echt hoge eisen stellen, high end spul hebben die echt ALLES compleet afkraken wat maar iets minder kost. Mensen die voor budget gaan en alles de hemel in prijzen en high end mensen voor gek verklaren dat ze 1000 euro meer betalen. Prijs/kwaliteit verhouding is het enigste wat telt of je moet een vette bankrekening hebben. Klaar over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
r0nz0r schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:00:
Is er hier iemand met een universele AB die dat misschien kan bevestigen? Het zou natuurlijk super zijn als je gewoon direct tussen de inputs kunt schakelen.
ik heb een kameleon (6-in-1, second generation) en mijn tv reageert inderdaad gewoon op de LG-codes :)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Exirion schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:48:
[...]

BARACUS schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 02:30:
[...]

Nog 1 ding waar ik een hekel aan heb :P
Mensen die echt hoge eisen stellen, high end spul hebben die echt ALLES compleet afkraken wat maar iets minder kost. Mensen die voor budget gaan en alles de hemel in prijzen en high end mensen voor gek verklaren dat ze 1000 euro meer betalen. Prijs/kwaliteit verhouding is het enigste wat telt of je moet een vette bankrekening hebben. Klaar over ;)
Bij beide stellingen sluit ik me volledig aan. Je kan van een middenklasser geen ultieme prestaties verwachten. Voor mij presteert de LCD boven verwachting gezien de prijsstelling en is de kwaliteit afdoende. Zowel bij kabel TV als het kijken van DVD.

Ik geloof daarnaast best dat die Philips LCD (met ambilight) wat beter presteert. Heb dat ding gezien en vind hem schitterend. Echter, ik wil dat er niet aan uitgeven. (krijg ik er ook niet door bij mijn hoofd financiën thuis :) ) Het kwaliteitsverschil is me daarvoor te klein.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:40
internetinfo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:58:
Kan iemand me nog vertellen hoe dat zit met het wel of niet ondersteunen van scart RGB? Ik bel de mycom hier morgen sowieso wel even over, toch vreemd hoor, lijkt net of ik gewoon met een normale compositie kabel zit te spelen (op oude tv werkt het wel gewoon).
Ondersteunt zeker RGB, mijn dreambox tovert een aanmerkelijk scherper beeld op TV wanneer ik RGB selecteer ipv CVBS (composiet). Een verschil van dag en nacht!
Ik wil vanmiddag nog even proberen om m'n component kabel aan te sluiten en kijken of dat nog beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Vatt schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:51:
[...]

Ondersteunt zeker RGB, mijn dreambox tovert een aanmerkelijk scherper beeld op TV wanneer ik RGB selecteer ipv CVBS (composiet). Een verschil van dag en nacht!
Ik wil vanmiddag nog even proberen om m'n component kabel aan te sluiten en kijken of dat nog beter is.
Ja dat snap ik, dat komt omdat er dan ook een ander signaal via die kabel binnen komt, maar snapt de tv ook dat het RGB is? Want bijv met GT 4 zijn de wijzers van toeren/snelheid ook kartelig, om over de curbstones nog maar te zwijgen.

Heb de Mycom hierover gebeld en deze zeggen dat er wel degelijk RGB support op zit, er waren zelfs mensen die hem speciaal voor hun console kochten. Ze hadden als enige oplossing dat er iets mis was met die scart oid, wat ik zelf vrij vreemd vind klinken. Maar goed, omdat ik hem gister heb gekocht mag ik hem kosteloos omruilen, krijg nu een 100% nieuwe zie ze rechtstreeks bestellen. Moet ik er alleen weer heen rijden, maar dat is geen probleem :)

[ Voor 7% gewijzigd door internetinfo op 22-06-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
uh ik ben blond, maar ik kan toch echt niet in die speciale menu's komen. :x
32inch mycom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Laatst online: 09-09 20:18
Nog effe over die refreshrates. Waren die van de 26"en 32" nou gelijk? En ziet xbox er een beetje goed op uit, misschien iemand die wat pics kan posten of filmje als ie een mooi spel speelt op xbox op een van de 2 lcd's.

PS: zijn de tv's qua muurbeugel VESA 50/75/100 ?

PS: zou een gewoon tussenmuurtje die tv kunnen houden ?

[ Voor 76% gewijzigd door greenlizzard op 22-06-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Kijk een brutaal mens heeft altijd de halve wereld :) even heel ontdaan wezen doen omdat ik verzendkosten moet betalen omdat mycom een verkeerd product levert. Sorry sorry bla bla we crediteren dit dan later :9
greenlizzard schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:06:
Nog effe over die refreshrates. Waren die van de 26"en 32" nou gelijk? En ziet xbox er een beetje goed op uit, misschien iemand die wat pics kan posten of filmje als ie een mooi spel speelt op xbox op een van de 2 lcd's.

Als het een gaar gipsplaat muurtje is dan zou ik maar even uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_

VESA100, 10cm uit elkaar (staat in het vorige topic) :)

En die tussenmuur wil wel, ook wel als het gips is, maar dan moet je wel hele dikke speciale pluggen gebruiken. Zó zwaar is die TV nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
BARACUS schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:06:
[...]

Is dit gewoon grappig om wat overmatig knoppengedruk te verwijderen uit het menu of kun je echte leuke opties tevoorschijn toveren?
Ik weet ook niet wat je er allemaal mee kunt doen. Maar misschien dat iemand hier op GoT het lef heeft om het eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
ustinov schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:28:
[...]

Ik weet ook niet wat je er allemaal mee kunt doen. Maar misschien dat iemand hier op GoT het lef heeft om het eens te proberen.
Softwarematig een dubbele tuner lijkt mij wel wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023

idd hele zware pluggen gebruiken: tijgerpluggen zijn er prima geschikt voor. en extra lange, dikke schroeven kopen (wel de gaatjes van je beugels een beetje groter boren anders gaan de schroeven er niet door heen)./

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
OM dat zappen tussen de input te versnellen (tv -> pc, pc -> tv) zou dat gaan met een cameleon als je een aantal acties achter elkaar kan progameren 4x multimedia toets oid?

Daarnaast gistere lopen stoeien met nfsu2 en ik moet zeggen is toch behoorlijk heftig met een stuurtje een meter afstand en geluid goed hard.

Whocarez is echt goed happy met zijn scherm, heeft inmiddels 3 andere mensen zover gekregen dat ze hem ook maar zijn gaan halen en alle 3 ook dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
whocarez schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 08:55:
OM dat zappen tussen de input te versnellen (tv -> pc, pc -> tv) zou dat gaan met een cameleon als je een aantal acties achter elkaar kan progameren 4x multimedia toets oid?

Daarnaast gistere lopen stoeien met nfsu2 en ik moet zeggen is toch behoorlijk heftig met een stuurtje een meter afstand en geluid goed hard.

Whocarez is echt goed happy met zijn scherm, heeft inmiddels 3 andere mensen zover gekregen dat ze hem ook maar zijn gaan halen en alle 3 ook dik tevreden.
Had je een 26"of een 32" ?
En ja ik denk dat zo'n LCD idd erg aanstekelijk werkt, als je het eenmaal gezien hebt wil je er een hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

whocarez schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 08:55:Daarnaast gistere lopen stoeien met nfsu2 en ik moet zeggen is toch behoorlijk heftig met een stuurtje een meter afstand en geluid goed hard.
Heb je NFSU2 in Widescreen draaien, of op een 'gewone' resolutie ?
Heb gisteren geprobeerd een hack te installeren dat ie ook op 1280x768 werkt, maar NFSU2 crasht dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
hoe zit dat nu precies met consoles?
is dat nou wat of niet?
ik lees hierboven iemand die nfsu2 speelt , maar is dat vanaf een console of een pc?
maargoed, dat zou voor het scherm natuurlijk niet uit mogen maken

en bijv. tennis? is dat nog kijkbaar ivm de vertraging of valt dat wel tegen?
ik ben van plan er vanmiddag 1 te gaan halen bij mycom
en wil er in de toekomst ook een console op aansluiten enzo
dus als iemand ervaring heeft, graag reactie

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Denk dat dit over de pc gaat omdat hij een resolutie probeert te krijgen en met een console kan je dat niet aanpassen.

Met tennis is het volgens mij bij elke LCD (breedbeeld?) tv dat zo'n bal een beetje ovaal gaat worden. Sportliefhebbers zullen niet zo snel zo'n toestel kopen denk ik.

Over de console kan ik je niets zeggen. Ik heb mijn Ps2 erop aangesloten met een goede RGB kabel maar het beeld valt me tegen. Veel zaagtandjes en best wel dikke ghosting bij NFS:U (1). Hier heb ik dan toch maar even twee foto's van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61238/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61239/thumb.jpg
klik
Sorry voor de kwaliteit (nokia 6600 :X (en nederlands zie ik nu :P )) maar wat ik bedoel mag duidelijk zijn. Met lage snelheid vervaagt het licht al helemaal. Lijkt op motion blur, maar dit is niet uit te zetten op de Ps2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
ok
jij hebt vanaf het begin al een minder mooi beeld op je ps2
maar ik lees dat er veel meer mensen zijn die hem op een console hebben aangesloten
ben erg benieuwd naar een xbox ofzo
en wat betreft sport
ik kijk alleen voetbal soms , maar het gaat me er meer op
niet alleen bij sport bewegen dingen snel...
maar het is wel een indicatie voor je response tijd natuurlijk
ik ga er voornamelijk DVD en tv op kijken
maar wil er eventueel ook me PC op aansluiten en me XBOX ....

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

xbox/ps2 kan ik geen reactie geven maar sport (via KPN digi TV ~ Digitenne) is perfect te kijken. Gisteren nog Nederland - Chili gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
ok dan
en tennis?
jammer dat ik geen xbox reacties zie op dit forum
daar ben ik echt benieuwd naar
maar ik stel me zo voor, als de response tijd van voetbal en dvd enzo goed is
waarom zou dat met een console dan niet zo zijn?

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik vind het wel vreemd dat mensen het verschil niet waarnemen tussen de scarts die wel RGB ondersteund en niet. Dat zou toch echt zichtbaar moeten zijn.

Overigens weet je al of het RGB is als je bijv je dvd speler of console aanzet dat de TV dan automatisch naar het AV kanaal springt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
rutgerberge schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:40:
ok dan
en tennis?
jammer dat ik geen xbox reacties zie op dit forum
daar ben ik echt benieuwd naar
maar ik stel me zo voor, als de response tijd van voetbal en dvd enzo goed is
waarom zou dat met een console dan niet zo zijn?
Heb net in deel 1 nog wat posts gelezen en daar stonden ook wat berichten bij van mensen die hun xbox erop hadden aangesloten en dat scheen er erg goed uit te zien. Die Xbox was welliswaar wel aangesloten met een Xbox High Definition pack ( component cable ).

[ Voor 12% gewijzigd door greenlizzard op 27-06-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 22:40
schnumi schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:35:
Overigens weet je al of het RGB is als je bijv je dvd speler of console aanzet dat de TV dan automatisch naar het AV kanaal springt.
Nee hoor, dat je kan gewoon aan of uit zetten in het menu.
Dat heet " Auto AV"
Heeft dus niks te maken met wel of niet RGB signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Ik zal dit nog maar effe posten:
DIT topic is dus deel 2 , deel 1 onder Videoplanken en Beeldkanonnen Zie [rml][ LCD] Mycom 26" en 32" TV[/rml]

Dit aangezien deze mycom 26" & 32" lcd schermen thread de eerste lijkt, maar dit is eigenlijk deel 2. In deel 1 staat al erg veel over de tv's, waaronder natuurlijk gebruikservaringen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit geprobeerd voor de MyCom TV en PS2, en heeft het dergelijk veel verschil?
http://www.lik-sang.com/i...gory=23&products_id=1696&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
BARACUS schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:58:
[...]

Softwarematig een dubbele tuner lijkt mij wel wat :+
Option1 53 -> DUAL van 0 op 1 zetten? :)
Helaas, lijkt niets te doen..
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vatt schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:29:
[...]

Nee hoor, dat je kan gewoon aan of uit zetten in het menu.
Dat heet " Auto AV"
Heeft dus niks te maken met wel of niet RGB signaal.
Normaal gesproken bij crt tv's dan zeg maar springt hij alleen over als je een RGB input signaal hebt.

Of is mijn tv alweer zo veroudert. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
ustinov schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:18:
[...]

Option1 53 -> DUAL van 0 op 1 zetten? :)
Helaas, lijkt niets te doen..
:'(
Was een grapje natuurlijk, er valt niks te verdubbelen als er hardwarematig maar 1 inzit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
ik heb vanmiddag ook een 32" gehaald bij Mycom in Rotterdam
in de winkel was het kabelsignaal bagger maar toen ik em thuis aansloot op mijn gamma-coaxkabel was die heel erg mooi! wat een verschil
ik vind het een erg mooi scherm en ik zie geen ghosting ofzo
ook heb ik er een xbox op aangesloten (alleen composite)
en het was goed te spelen, wel een beetje ghosting maar niet echt hinderend
DVD's zien er ook goed uit
alleen wat ik jammer vind is dat een DVD die geen 16:9 is maar 1:254 ofzo met welke zoom dan ook zwarte balken onder en boven geeft (ook al zijn ze heel klein en niet hinderlijk)
maar dan zal je de DVD natuurlijk gewoon op 16:9 moeten zetten (als dat kan)
verder gewoon een prima scherm!
ben ook nog erg benieuwd naar de PC erop!

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
rutgerberge schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:35:
ik heb vanmiddag ook een 32" gehaald bij Mycom in Rotterdam
in de winkel was het kabelsignaal bagger maar toen ik em thuis aansloot op mijn gamma-coaxkabel was die heel erg mooi! wat een verschil
ik vind het een erg mooi scherm en ik zie geen ghosting ofzo
ook heb ik er een xbox op aangesloten (alleen composite)
en het was goed te spelen, wel een beetje ghosting maar niet echt hinderend
DVD's zien er ook goed uit
alleen wat ik jammer vind is dat een DVD die geen 16:9 is maar 1:254 ofzo met welke zoom dan ook zwarte balken onder en boven geeft (ook al zijn ze heel klein en niet hinderlijk)
maar dan zal je de DVD natuurlijk gewoon op 16:9 moeten zetten (als dat kan)
verder gewoon een prima scherm!
ben ook nog erg benieuwd naar de PC erop!
Ja dat van die balken kan je idd houden, omdat veel bioscoopfilms breder zijn dan 16:9.

PS: Net deel 1 nog eens helemaal doorgewerkt, maar is het nu zeker dat de 26" en 32" hetzelfde presteren en beide een refreshrate van +/- 16ms hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

greenlizzard schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:33:
[...]

Ja dat van die balken kan je idd houden, omdat veel bioscoopfilms breder zijn dan 16:9.

PS: Net deel 1 nog eens helemaal doorgewerkt, maar is het nu zeker dat de 26" en 32" hetzelfde presteren en beide een refreshrate van +/- 16ms hebben?
Heb gelezen ( in dit deel of vorige) dat de 26" een responstijd van 16 ms zou hebben en de 32" een responstijd van 27ms.

Ikzelf heb de 32" en al zou dat 27 ms zijn, dan kan ik er goed mee leven,....Heb namelijk totaal geen last van ghosting op kabel, dvd of gamecube :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
nee het is gewoon erg goed te doen
tuurlijk heb je critici die op alles wat aan te merken hebben :)
maar die hebben zelf vaak helemaal niks :)
voor die 999 euro kan je nergens zo een mooie tv kopen, zo moet je het maar zien
kabel is ook echt boven verwachting

alleen wat ik niet helemaal begrijp
stel je hebt een doorsnee stereo-set, dus Versterker met speakers eraan en een dvd-speler in die versterker...
dan sluit je 1 scart aan om het geluid+beeld van je DVD naar je TV te sturen
en 1 scart om het geluid van de TV naar je Versterker te sturen, of kan dit over 1 scart ( en dan bedoel ik Scart in de TV en tulp in de Versterker)
en als je dit met tulp doet
je hebt dan 2 stekkertjes voor je geluid, met dus 4 aders, hoe ga je daar dan een 5.1 geluid over krijgen???

als iemand me daar nog een beetje duidelijkheid over kan geven :)

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rutgerberge schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:58:
nee het is gewoon erg goed te doen
tuurlijk heb je critici die op alles wat aan te merken hebben :)
maar die hebben zelf vaak helemaal niks :)
voor die 999 euro kan je nergens zo een mooie tv kopen, zo moet je het maar zien
kabel is ook echt boven verwachting

alleen wat ik niet helemaal begrijp
stel je hebt een doorsnee stereo-set, dus Versterker met speakers eraan en een dvd-speler in die versterker...
dan sluit je 1 scart aan om het geluid+beeld van je DVD naar je TV te sturen
en 1 scart om het geluid van de TV naar je Versterker te sturen, of kan dit over 1 scart ( en dan bedoel ik Scart in de TV en tulp in de Versterker)
en als je dit met tulp doet
je hebt dan 2 stekkertjes voor je geluid, met dus 4 aders, hoe ga je daar dan een 5.1 geluid over krijgen???

als iemand me daar nog een beetje duidelijkheid over kan geven :)
DVD geluid moet je over Optical Out op je versterker aansluiten en de scart gewoon in je tv.
Meestal heeft een DVD speler meerdere audio outputs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
ja, dat is het mooist
maar dan heb je het geluid van je tv, en dus ook van bijv, je xbox en je pc nog niet over je speakers...
want er zit geen optical out op de tv

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
rutgerberge schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:35:
ja, dat is het mooist
maar dan heb je het geluid van je tv, en dus ook van bijv, je xbox en je pc nog niet over je speakers...
want er zit geen optical out op de tv
Gewoon alles direct naar je versterker lussen, daar zitten normaal gesproken tig aansluitingen op.
Waarom zou je in hemelsnaam al het geluid via de tv naar de versterker sturen of via de tv speakers willen beluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
nou die dingen kunnen dan idd allemaal wel
alleen het tv geluid naar je versterker?
daar heb je dan een aparte scart aansluiting voor nodig?
dus als je 1 scart gebruikt voor je DVD speler
en 1 voor het geluid van je tv naar je versterker
kan je je Xbox al niet meer op je scart zetten

nu lees ik hier weleens iets over een Monster scart box
als ik daar wat over opzoek lees ik het volgende:

4 x scart in, 1xsvideo en 1x composite
en dan 1x SCART uit
waarom wordt je beeld dan beter???
je hebt toch nog steeds een scart achterin je tv, alleen via een uitgebreidde splitter...
ik lees hier verschillende mensen die een Monster scart box hebben en nu opeens heel mooi beeld hebben, maar in mijn ogen veranderd er niets...
of zit er op een monster scart box ook een dvi uitgang ofzo... ? anders hou je gewoon composite... met of zonder monster box...

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Je xbox moet je gewoon via de High definition pack op de tv aansluiten ( = component ingang ), je PC sluit je aan via VGA of DVI, je dvd-speler sluit je gewoon aan op scart av1 ( of je gebruikt je xbox gewoon als dvd-speler ) en je gebruikt scart av2 voor audio -out, om het geluid van de tv naar je speakerset te sturen.
Het geluid van je xbox link je via een optische kabel van de High definition pack, naar je speakers.

[ Voor 7% gewijzigd door greenlizzard op 24-06-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
je hebt een high def pack voor de xbox
maar die sluit je op de component ingang aan?
dat is neem ik aan niet de composite ingang??
ik ga effe googlen
alleen jammer dat je je DVD dan niet RGB hebt

tenzij je je xbox natuurlijk als DVD speler gebruikt

[ Voor 14% gewijzigd door rutgerberge op 24-06-2005 16:01 ]

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
rutgerberge schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:00:
je hebt een high def pack voor de xbox
maar die sluit je op de component ingang aan?
dat is neem ik aan niet de composite ingang??
ik ga effe googlen
alleen jammer dat je je DVD dan niet RGB hebt

tenzij je je xbox natuurlijk als DVD speler gebruikt
Component is iets anders als composiet (de gewone scart ) :) . Verschil: Composiet is kut en Component is erg mooi :9 . Je haalt het allermooiste uit de Xbox door hem op je tv aan te sluiten via de High Definition pack cable ( via component dus :) ). Die High def. kabel voor je Xbox geeft je de mogelijkheid om het geluid van de Xbox via een optische kabel naar je speakerset te sturen, voor het beste geluid voor de Xbox ( digitaal ). Als je dan scart av2 gebruikt voor de audio-out van de tv, dan heb je scart av1 nog over dus voor een dvd-speler of andere input. En dan heb je ook nogsteeds de VGA en DVI poorten waar je de PC ofzo op kan aansluiten. ( en natuurlijk nog aansluitingen als de cai ingang voor televisie, etc.)

[ Voor 30% gewijzigd door greenlizzard op 24-06-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
ja precies
alleen dan gaat je dvd speler nog steeds composite :(
maar ik denk dat ik de dvd speler achterwege laat en mijn pc gewoon op het scherm aansluit
mijn iiyama 19" (vision master pro 450) is inmiddels al 5-6 jaar oud en begint een beetje af te takelen
alleen ff een bluetooth desktop erbij kopen dan :)
hoe kom je er trouwens achter of je videokaart de resolutie van het scherm ondersteunt??
zonder dat je met pc's moet gaan slepen enz...
ik heb thuis namelijk 2 pc's 1 met gewoon vga (mx460) en 1 met dvi geloof ik
maar die is van me pa
en in me nieuwe huis staat het scherm
dus misschien wel leuk om te weten voor je heen en weer gaat shouwen met computers :)

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
rutgerberge schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:05:
ja precies
alleen dan gaat je dvd speler nog steeds composite :(
maar ik denk dat ik de dvd speler achterwege laat en mijn pc gewoon op het scherm aansluit
mijn iiyama 19" (vision master pro 450) is inmiddels al 5-6 jaar oud en begint een beetje af te takelen
alleen ff een bluetooth desktop erbij kopen dan :)
hoe kom je er trouwens achter of je videokaart de resolutie van het scherm ondersteunt??
zonder dat je met pc's moet gaan slepen enz...
ik heb thuis namelijk 2 pc's 1 met gewoon vga (mx460) en 1 met dvi geloof ik
maar die is van me pa
en in me nieuwe huis staat het scherm
dus misschien wel leuk om te weten voor je heen en weer gaat shouwen met computers :)
Rechter muisklik op je bureaublad en dan naar "eigenschappen", dan naar instellingen en bij de resoluties kijken of je de juiste resoluties kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Dat werkt natuurlijk alleen goed als de monitor, in dit geval de LCD TV, is aangesloten. Nu zal hij gewoon de ondersteunde resoluties weergeven van de aansloten monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
DyStiC schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:17:
Dat werkt natuurlijk alleen goed als de monitor, in dit geval de LCD TV, is aangesloten. Nu zal hij gewoon de ondersteunde resoluties weergeven van de aansloten monitor.
True, true, maar op mijn laptop (acer ferrari 3200, heeft een Ati mobility radeon 9700 128MB en draai de omega drivers) kan ik ook allemaal breedbeeld resoluties kiezen, al vallen die wel buiten beeld offcourse.

PS:
Australische forums over deze tv's daar onder het merk AWA:

26" :
http://www.dtvforum.info/lofiversion/index.php/t13626.html

32" :
http://www.dtvforum.info/lofiversion/index.php/t16831-0.html

[ Voor 28% gewijzigd door greenlizzard op 24-06-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
ik zal morgen eens kijken naar die resoluties
iemand al een reactie op dat hele monster-scart verhaal???

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
rutgerberge schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 00:35:
Zo'n scart verbeterd de kwaliteit volgens mij niet, zit uiteindelijk nogsteeds op de composiet aansluiting. Als ik ongelijk heb hoor ik het wel.

PS: hoop dat de 26" weer in prijs daalt, want vond 699,- wel aardige prijs, nu die weer 799,- is en die 32" 999,- ben ik meer geneigd om voor de 32" te gaan, maar dat vind ik toch eigenlijk wel een hele boel geld, beetje teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
ja het is veel geld
maar zoek eens een crt van 82 cm
dan ben je ook wel minimaal 5-600 euro kwijt
en dan heb je geen mogelijkheden om je pc erop aan te sluiten
en een hoge resolutie
en een grote kast
tuurlijk is dit veel geld
maar ik denk dat de massa het er wel voor geeft
oftewel: als ze nog verder zakken in prijs denk ik niet dat dat goed is voor de economie...
net als bezine, waarom zouden ze het goedkoper maken als iedereen toch blijft rijden
maar duurder zullen ze denk ik niet meer worden
al las ik op die Australische forums dat deze tv's rond de 2000 dollar zaten
zijn dat US dollars? want dan scheelt dat nog aardig wat...

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat is een nieuwe trend van de laatste jaren. Ze verkopen in de winkel DVD-spelers van 50 a 100 euro en proberen je vervolgens een SCART kabel van 50 a 100 te verkopen 8)7

Trap er niet in, het is waanzin. Ik draait met m'n LCD TV en DVD speler gewoon met een vrij simpele SCART kabel van 10 euro en de kwaliteit is subliem. De dure kabels hebben vaak wel betere afscherming waarin ook de aders onderling goed van elkaar zijn afgeschermd. Maar verwacht er geen wonderen van, en de prijs is bij Monster buiten proporties.

Zelf koop ik nog een keer een Oehlbach kabel en dan heb je voor hetzelfde geld iets leukers dan bij Monster. Monster is erg commercieel gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Persoonlijk geloof ik ook niet in de kabel sprookjes :P
Zo'n scart van een knaak dat is wel rotzooi, pak iets van 20 euro bijv. profigold dan heb je gewoon een netjes afgewerkte kabel. Zodra je echt prijzige apparatuur hebt hebt kun je eventueel kabels van 50/100 euro halen. Bij de gemiddelde persoon kun je beter het geld van een dure kabel in het apparatuur stoppen om VEEL meer kwaliteit te krijgen.
rutgerberge schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:27:
ja het is veel geld
maar zoek eens een crt van 82 cm
dan ben je ook wel minimaal 5-600 euro kwijt
400 euro Samsung, maar reken eens uit hoeveel 1 kubieke meter huis kost dan is lcd een koopje :+
oftewel: als ze nog verder zakken in prijs denk ik niet dat dat goed is voor de economie...
Waar haal je die wijsheid vandaan :?
net als bezine, waarom zouden ze het goedkoper maken als iedereen toch blijft rijden
maar duurder zullen ze denk ik niet meer worden
al las ik op die Australische forums dat deze tv's rond de 2000 dollar zaten
zijn dat US dollars? want dan scheelt dat nog aardig wat...
Australiers die het over dollars hebben, wat dacht je van Australische dolars ;) 2000 = 1278,20 euro

[ Voor 53% gewijzigd door BARACUS op 25-06-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Voor degene die de muurbevestiger bij mycom willen halen :

Er zitten geen juiste schroeven bij voor :

a) muurbevestiger --> tv en
b) muurbevestiger --> muur.

Ook zal je na het verkrijgen van de juiste schroeven de bevestiger nog moet aanpassen door allle gaatjes te vergroten.

Dus mochten er alternatieven zijn graag vermelden ;D.

Ps : Iemand enig idee hoe ver de schroeven in je tv kunnen ?? 1,5 cm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik zie dat velen praten over ghostings...ik heb de xbox en de playstation erop aangesloten....maar totaal geen last van ghostings....en dan speel ik race spellen
allebij via de scart aangesloten...op de tv een extern scart splitter van vivanco....had eerst zo'n splitter kabel waar je je xbox , ps2 en gamecube kan aansluiten voor ongeveer 7 euro..maar geluid is dan heel zacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ZviX schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:41:
Voor degene die de muurbevestiger bij mycom willen halen :

Er zitten geen juiste schroeven bij voor :

a) muurbevestiger --> tv en
b) muurbevestiger --> muur.

Ook zal je na het verkrijgen van de juiste schroeven de bevestiger nog moet aanpassen door allle gaatjes te vergroten.

Dus mochten er alternatieven zijn graag vermelden ;D.

Ps : Iemand enig idee hoe ver de schroeven in je tv kunnen ?? 1,5 cm ?
klopt is wel lullig dat je buiten 60 of 70 euro voor een stukje staal ook nog pluggen en schroeven appart moet kopen...schroeven waren ongeveer 2 cm...ik met heel gedoe iets ingekort omdat ze niet helemaal erin konden...lukte mij ook niet...toch weer met 2 cm geprobeerd...en bij enig weerstand gewoon doorgedraaid, en hij ging er helemaal in...hangt prachtig op zijn plekkie volgens mij waren het m8 boutjes/schroeven wat je nodig had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Wat ik wel jammer vind is dat myom voor de "B" versies gekozen heeft en niet voor de "G" versies 26" en 32" lcd-tv's van decktron. Want die "G" versies beschikken wel over een audio-out aansluiting en hebben meer functies ( meer zoom, meer kleur- en geluidsinstellingen, waaronder handmatig ).

[ Voor 11% gewijzigd door greenlizzard op 25-06-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
dat zal misschien ook wel uit maken in prijs

baraccus:

ik bedoel dat ze die schermen misschien wel produceren voor 400 euro of minder
en de tussenliggende partijen leggen er wat op waardoor die op 999 uitkomt
nu kunnen ze verder in prijs zakken als die tussenliggende partijen er minder opleggen
dan zou die naar 899 gaan
dan blijft er toch 100 in de zak van de consument zitten...
of denk jij dat als die 899 is dat die meteen veel meer wordt verkocht???
ik denk het niet
als mensen een nieuwe tv willen hebben kopen ze over het algemeen toch een LCD

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
greenlizzard schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:31:
Wat ik wel jammer vind is dat myom voor de "B" versies gekozen heeft en niet voor de "G" versies 26" en 32" lcd-tv's van decktron. Want die "G" versies beschikken wel over een audio-out aansluiting en hebben meer functies ( meer zoom, meer kleur- en geluidsinstellingen, waaronder handmatig ).
De Australische kost 1200 euro, welke formaat weet ik niet maar is echt veel te duur. Ik weet niet wat voor kleur of geluidsinstellingen jij nog meer wilt hebben? Ik kan mijn geluid en beeld nu ook handmatig afstellen, geluid is trouwens totaal overbodig. Ik vind het wel prima zo zonder veel fratsen en een mooie prijs.
rutgerberge schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:07:

baraccus:

ik bedoel dat ze die schermen misschien wel produceren voor 400 euro of minder
en de tussenliggende partijen leggen er wat op waardoor die op 999 uitkomt
nu kunnen ze verder in prijs zakken als die tussenliggende partijen er minder opleggen
dan zou die naar 899 gaan
dan blijft er toch 100 in de zak van de consument zitten...
of denk jij dat als die 899 is dat die meteen veel meer wordt verkocht???
ik denk het niet
als mensen een nieuwe tv willen hebben kopen ze over het algemeen toch een LCD
Ja ik denk dat de 32 inch ineens veel beter verkoopt voor 900 euro. Mensen worden dan sneller over de drempel getrokken en gaan geld uitgeven, goedkoper=beter voor de economie. Als de consument de 100 euro in zijn zak heeft dan wordt het wel gespendeerd aan iets anders. Je zag het ook met de europrijzen dat mensen ineens bergen uitgaven omdat alles "goedkoop" was, even later zagen ze dat het duur was en gaven niks meer uit. Verder heeft zoiets onbenulligs kleins als een mycom lcd geen enkel effect op de totale economie ;) zouden ze wel willen bij mycom. Ik kan je ook verzekeren dat ik geen lcd zocht en het veel te duur vond totdat ik ineens de belachelijke prijs van 700 euro zag. Nou de "economie" was ineens snel geholpen en zo is het hier met een hoop mensen gegaan :)

[ Voor 51% gewijzigd door BARACUS op 25-06-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
dus jij ziet ze ook nog wel in prijs zakken??

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
rutgerberge schreef op zondag 26 juni 2005 @ 10:14:
dus jij ziet ze ook nog wel in prijs zakken??
Alle electronica zakt in prijs of het verdwijnt voor een beter model. Alleen denk ik niet dat het binnenkort onder de 700 of 1000 euro komt. Ze hebben al een hele flinke daling gehad de laatste tijd maar je weet het nooit natuurlijk. Als je nog een half jaar wilt wachten dan heb je waarschijnlijk wel een betere prijs maar dat geldt op dat moment ook weer.

[ Voor 14% gewijzigd door BARACUS op 26-06-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

ik zie dat alternate ook een paar behoorlijk goedkope LCD-tv's heeft, wat vinden jullie daar van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Net krantje van MyCom binnen gekregen, hier staat de 26 inch in voor € 666,- dit in verband met een 2e MyCom winkel die hier in Utrecht word geopend. Aanbieding geldt van 30 juni t/m 3 juli, dus mocht je nog twijfelen.
De 32 inch is helaas nog wel gewoon € 999,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:42
Wel een duivels }) lage prijs voor die 26" deze week maar eens naar Utrecht en een TV halen.
Geld dat voor beide vestigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Als die stel pipo's nu eerst vestigingen openen in steden waar nog niks zit 8)7 lekker handig 2 in Utrecht :(

[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 26-06-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Wortelsoft schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:18:
Wel een duivels }) lage prijs voor die 26" deze week maar eens naar Utrecht en een TV halen.
Geld dat voor beide vestigingen?
Ik heb een heel krantje met allemaal aanbiedingen ter ere van hun nieuwe vestiging, alles is voor beide winkels echter bij de 26" tv staat dat dit alleen geld voor de nieuwe vestiging, Nachtegaalstraat 49.
Staat trouwens ook nog een 42" (107 cm) plasma tv in van Hyundai voor € 1.299 (ipv € 1.499 op hun site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:42
Zeker als je weet hoe weing afstand daar tussen zit. Maar ze zitten nu op de computer winkel locatie van utrecht. Met vobis, paradigit en computerland op enige meters afstand.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste