Als je supersnel wilt zappen dan moet je deze niet nemen, het gaat voor mij snel genoeg.rutgerberge schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:59:
hoe zit dat nou precies met dat langzame zappen??
is dat nou storend, of kan je wel in 1 keer doorzappen, maar zie je dan nog gewoon geen beeld?
hier zou ik graag wat ervaringen over willen horen
Denk aan 1 tot 2 seconden, soms lijkt het of hij zichzelf verslikt en duurt het 2 seconden.
26 inchgreenlizzard schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:13:
[...]
Welke heb je de 26" of de 32" ? Laat nogeens wat horen als je hem grondig getest hebt.
Ik heb wat zitten testen en vallen mij een paar dingen op
- als ik ned1 wil selecteren en druk op nr.1 knop dan krijg ik 1- en wacht dat ding op een 2e cijfer.
De enige manier om 1 te krijgen is 01 te drukken, ik kan geen oplossing hier voor vinden weet iemand hier een oplossing voor?
- scart blokje om het geluid aan de stereo aan te sluiten werkt niet, scartblok+stekker is te lang of de poot is te laag. Je zult dus de omhuizing van het scartblokje moeten verwijderen, jammer.
- als je tussen tv/pc wilt schakelen moet je wel enorm veel op de knop drukken voordat je bij pc uitkomt.
-dat inzoomen 16:9 gedoe werkt niet automatisch. Eigenlijk vind ik alleen de 16:9 formaat bruikbaar en bij breedbeeld uitzending zoom=breedbeeld, panoramic ziet er niet uit

Nu nog even uitzoeken hoe ik mijn pc in de juiste resolutie kan zetten, het staat volgens mij goed maar het werkt niet goed

Waarom de doos dichtgeplakt was is me nu ook duidelijk, dode pixels gevonden
[ Voor 58% gewijzigd door BARACUS op 17-06-2005 13:49 ]